שבוע טוב לכל הגולשים והגולשות , הערב הפריוויו יהיה במתכונת קצת שונה וללא מומי שייעדר בשבועיים הקרובים
הערב הוא יום הזכרון לשואה ולגבורה ושוב הסוגייה האם לשדר או לא לשדר את המשחקים עולה בככל שנה ,לאו דווקא ב NBA ההד התקשורתי הוא בעיקר בגלל הסופר קלאסיקו הספרדי ( בכל זאת בארסה היא המאמי הלאומית )ששומו שמיים נפל על ערב יום הזכרון לשואה ולגבורה שחל הערב.
סעיף 2 מחוק יום הזכרון לשואה ולגבורה ( מתוך אתר הכנסת ) http://main.knesset.gov.il/About/Occasion/Pages/ShoahLaw.aspx
ביום הזכרון תהא בכל רחבי המדינה דומיה של שתי דקות בהן תשבות כל עבודה ותיפסק כל תנועה בדרכים; יקויימו אזכרות, עצרות עם, וטכסי התייחדות במחנות הצבא ובמוסדות החינוך; הדגלים על הבנינים הציבוריים יורדו לחצי התורן; תכניות השידורים ברדיו יביעו את ייחודו של היום, ובבתי השעשועים יעלו אך נושאים ההולמים את רוחו.
2 א תיקון לחוק – . ביום הזכרון לא יקויימו עינוגים ציבוריים ובערב יום הזכרון יהיו גם בתי הקפה סגורים.
2 ג בחוק זה, "שעשוע" – כמשמעותו של "שעשוע ציבורי" בפקודת השעשועים הציבוריים, 1935.
בנוסף – העובר על סעיף 2א, דינו – קנס
האם לצפות במשחקים כן או לא ? זה עניין שבעייני המתבונן אני לא מתכוון להטיף וחושב שאיש הישר בעיינו יעשה,בסקר שנערך באתר רשת רק ישראלי 1 מתוך 6 נגד הקרנת המשחק בערב יום השואה בנוסף כ 3000 ישראלים יטוסו לצפות בקלאסיקו.( כי אין על השילוש הקדוש – כדורגל , קזינו ושונות במסווה של טיול בר מצווה , הילד רצה קלאסיקו , מה לא ניתן לו ? חארם בר מצווה יש רק פעם בשנה ) ימיי הרדיו מאחרינו אך ימי הלינק למשחק לפנינו.
אני לא מצליח להבין לאן הגענו כעם אבל ששומעים את סיפורי העוני על ניצולי השואה קשה להשאר אדיש מבחינתי האישית התשובה ברורה וחד משמעית אני לא מתכוון לצפות במשחקים. מתוך כבוד ליום שהולך ומאבד מהערך שלו עם השנים למרות שהחיים חייבים להמשך אני בוחר שלא לעשות זאת ולשמור על מצפון נקי.
מבחינתי צפייה האירוע ספורט הוא בילוי , פאן במה שונה צפייה במשחק של הלייקרס מצפייה בקומדייה הולוודיות סוג ד' ? זה לא שיחידות של יסמניקים יסתערו על אלו שצופים במשחקים בערוצים זרים או בליניקים אבל את המינימום שלי אני עושה בדרכי הצנועה. מי שצופה היום בכדורסל יעשה מסיבות בעוד 20 שנה וישכח מיום הזכרון בעוד 40 שנה.
למה לאכוף רק ברדיו ( בכל זאת חוק מ 1959)? לשפר את מאזן התמולגים של פוליקר מאקו"ם ? ולאלו שמצקצקים לגביי חופש הביטוי ,חופש הבחירה או סתם חופש תחשבו שוב על ההקשר בין חופש לבין יום הזיכרון הזה.
ספורט הוא חגיגה בעייני , חגיגה שהלילה אבחר להעדר ממנה מתוך כבוד לסבא שלי שהיה פצוע ונכה מלחמת העולם ה -2 ולזכרם של הנספים.
על איך זה עובד אצל האמריקאים על מנגלים מבצעים סיילים ויחס של חכ"ים לאמהות שכולות בפריוויו של השבוע הבא.
אינדיאנה פייסרס (0) – קליבלנד קאבלירס (3) 20:00 אין שידור
אז מה היה לנו ?
מאזן עונתי – 1-3 לקאבלירס
109-108 משחק 1 , 117-11 משחק 2 , 114-119 משחק 3. ( ניצחון 6 רצוף של קליבלנד כולל עונה רגילה )
האם הלילה אינדיאנה תאסוף את הפקלאות ושחקנייה יסגרו את חופשת הקיץ כבר באביב ?
מה נותר לומר על לברון שלא נאמר ? הוא רחוק ריבאונד אחד מממוצע של טריפל דאבל בסדרה הוא עם 97 נקודות בסדרה ורחוק 318 נקודות מ MJ כספק הנקודות מס 1 בפלייאוף בכל הזמנים
הלילה הוא יעמוד בפני הסיטוריה פרטית כשיחפש ניצחון 21 רצוף בסדרת סיבוב ראשון בפלייאוף ( מג'יק , וורת'י ומייקל קופר עם 20 * )
הביג 3 של קליבלנד הגיעו לסדרה עם 76 נקודות לערב
אינדיאנה זה הרבה פול ג'ורג' ולאן לעזאזל נעלמה ההגנה שלהם ? 51 % מהשדה יש לקאבס עם כמעט 44 % מדאון טאון
אינדי מגיעה למשחק לאחר הטראומה של משחק מס 3 בוא שמטה יתרון של 26 נקודות ,אף קבוצה לא חזרה מ 0-3 בתולדות הליגה ומנטלית אינדיאנה לא נראית בדיוק הקבוצה שתכנס לספרי ההיסטוריה
קליבלנד במאזן 0-11 בסיבוב הראשון מאז שיבתו של המלך (2) מצד שני אינדיאנה מעולם לא חטפה סוויפ בסדרה של הטוב מ 7
אז מה יהיה ?
פול ג'ורג' לבדו לא יושיע את אינדי ,הם שווים נצחון בסדרה הזו ואם יפסידו שוב במשחק צמוד זה יהיה סוויפ של קבוצה שיודעת לנצח מול קבוצה שלא יודעת מה היא רוצה מעצמה . אינדי קבוצה לא צפויה וקליבלנד ? אם כל הביקורת על טיירון לו וחבורותו באפריל הם לוחצים על המתג שמביא אותם ליוני ( ובקלות )
לאינדי יש את הכלים לנצח היא חייבת לתרגם את היתרון שלה בריבאונד ( מי שראה את מיילס טרנר מתבקש להודיע למשגיח ) , נייט מק'מילן עשה את כל הטעיות האפשריות במשחק 3 במקומו הייתי הולך יותר על סטפנסון ומנסה הרכב נמוך עם ג'ורג' ב 4 + סגירה הרמטית של קשת ה 3 , להוריד את קליבלנד למספר חד ספרתי של שלשות
קליבלנד ? in Lebron we trust .לא משנה איך המשחק יתפתח איכשהו הוא ימצא את הדרך להביא את הקבוצה לחוף מבטחים
כשלברון רואה היסטוריה מול העיניים צריך להכנס לכוננות ספיגה
קליבלנד ב 5 תסדר שבוע חופש (רגילה) לפני הסדרה הבאה מול טורנטו/מילווקי
אוקלהומה סיטי ת'אנדרס (1) – יוסטון רוקטס (2) 22:30 אין שידור
אז מה היה לנו ?
מאזן עונתי 1-3 ליוסטון
118-87 משחק 1 , 111-115 משחק 2 , 113-115 משחק 3
האם ווסטברוק ינפק משחק נוסף לפנתאון ? ( טריפל דאבל והפסד ?) האם הארדן יספק משחק נוסף של 35 + ? והאם מי שיכריע את הסדרה הזאת זה בכלל הסגל המסייע ( כן כן כן כן !! )
הטריפל דאבל של ווסטברוק מול יוסטון היה ה 4 שלו העונה מול הטילים והיחיד שנגמר עם W
יוסטון ממשיכה לשחק את המשחק העונתי הרגיל שלה שכולל הפצצות מדאון טאון ולמרות 32% מהתחום ( 2 מ 18 לראיין אנדרסון ) נראה שהיא הרבה יותר דומננטית בסדרה הזו .
הארדן עם 38.7 למשחק הראשון מאז MJ לקלוע 35 ומעלה ב 3 משחקים של סדרה הסיפור של הסדרה הוא הספסל של יוסטון ( בעיקר לו וולימאס ) עם 44.7 נקודות עבור יוסטון ,זאת למרות שד'אנטני ידוע ברוטציות הקצרות שלו
למרות הקרב האישי בין ה MVPs המיועדים הסדרה לא מגיעה לגבהים ולא מצליחה לספק כדורסל איכותי . OKC מקבלת מעט מאוד מהגבוהים שלה
אז מה יהיה הערב ?
ווסטברוק והרבה , הוא שומר על ממוצע טריפל דאבל גם בפלייאוף והיחידים שנראים בשלים לצידו הם רוברסון ומעט מגיבסון , יוסטון גם מובילה בריבאונד מה שאומר שקאנטר את אדמס צריכים לתת הרבה יותר מול יוסטון
יוסטון צריכה להתעודד מכך שהיא בשליטה למרות שהיא עדין לא סיפקה משחק גדול ,היא תמשיך לשחק את המשחק הרגיל שלה כי אין לה משחק אחר
משחק נוסף שבו תנצח מי שתגיע ל 115
קשה להמר הראש אומר יוסטון והאצבעות מקלידות OKC ב 3
שיקגו בולס (2) -בוסטון סלטיקס (1) 1:30 אין שידור
אז מה היה לנו ?
מאזן עונתי 2-2
ניצחונות לקבוצת החוץ בלבד 102-106 משחק 1 , 97-111 משחק 2 , 87=104 משחק 3
האם משחק 4 רצוף יילך לקבוצת החוץ ? האם בוסטון ותומאס יתאוששו מהטרגדיה האישית של תומאס ? האם לשיקגו יש תוכניות להיות הקבוצה ה 6 להדיח את המועמדת מס 1 בקונפרנס ?
זה ללא ספק משחק המפתח בסדרה , בוסטון יצאו מבור ללא תחתית לאחר 2 הפסדים בבית ( מדורגת 1 ראשונה לאבד 2 משחקי מאבד יחד עם הסאנס 1993 שניצחה לבסוף 2-3 את הלייקרס )
עם כל הכבוד לדירוג בוסטון היא אחת הקבוצות החלשות שסיימה קונפרנס במקום ה 1 והעונש בדמות סדרה מול הבולס העיקשת הוקל משמעותית עם הפציעה של ר'ייגון רונדו.
שיקגו קבוצה של יון אסל יום באסל תלוייה מאוד בבאטלר בהעידרו של רונדו שפשוט עשה הכל על המגרש ב 2 המשחקים שנערכו בבוסטון ( ה TG גארדן האיר לו פנים )
היתרון הגדול של הבולס בסדרה הוא תחת הסל והחסרון העצום שלה הוא בחוסר היכולת לשים כדורים מדאון טאון
בוסטון הגיעה עם שינוי למשחק מס 3 כשגרין עלה בחמשייה .בוסטון עם לא מעט חסרונות וסטבנס יהיה חייב למצוא פתרונות לריצות של שיקגו
אז מה יהיה ?
למי שחושב ש 4 ניצחונות חוץ בסדרה הוא משהו שלא קרה כבר ב 1984 הנטס ניצחה את פילי 2-3 שכל הניצחונות הלכן לקבוצת החוץ , גם יוסטון והספרס בגמר המערב 1995 פתחו את הסדרה עם 5 ניצחונות לקבוצת החוץ
שיקגו לא יכולה להראות רע כמו שהיא נראתה במחצית ה 2 של משחק 3
הגיע זמן הווייד לקחת את המושכות לידיים יחד עם באטלר ומירוטיץ זה עשוי להספיק
בוסטון חייבת את הורפורד בשיאו ואת אייזה תומאס ב' במשחק סוג א'
בוסטון ב 4 ( ערב של 0 מ 3 בדרך למגינת ליבו של מומי )
יוטה ג'אז (1) – לוס אנג'לס קליפרס (2) 4:00 אין שידור
אז מה היה לנו ?
מאזן עונתי 1-3 לקליפרס
יוטה ניצחה 95-97 במשחק 1 , 99-91 לקליפרס בגיים 2 , 106-111 לקליפרס בגיים 3
איך קליפרס תגיע למשחק הזה ללא גריפין שמסיים את הפלייאוף עם פציעה בסיבוב ה 1 בעונה ה 2 ברציפות ? האם יוטה תשתלט על המשחק והסדרה ? ולמה הסדרה הזו מאכזבת קצת עד כה ?
קליפרס איבדה שוב את גריפין וללא אוסטין ריברס היא מגיעה בנחיתות מול הג'אז
למרות הדיבורים האיטנסיבים על מזרח-מערב הסדרה הזו די מאכזבת עם כדורסל שלא מתעלה לרמה גבוהה עם משחקים צמודים אם זה מנחם מישהו
קיימת סבירות מסוימת שרודי גובר יחזור הלילה זה אמור לשפר את מאזן הריבאונד ( 40-31.3 לקליפרס )
הקליפרס תלויה יותר מתמיד בכריס פול אחד השחקנים הכי מוערכים אי פעם בליגה שכושל שוב ושוב בנסיון להגיע לגמר הקונפרנס ( סיכוי אפסי שזה יקרה השנה)
ללא בלייק גריפין הסדרה הזו תלויה בפול כשהפרס בדמות סדרה מול הוורירס הוא בחזרת אליה וקוץ בה
יוטה שקיבלה שיא נקודות לרבע מגורדון הייורד במשחק הקודם צריכה לשפר את המשחק תחת הסל ולסגור את פול ,בלעדיו אין לקליפרס מי שיעשה את העבודה
מה יהיה ?
יוטה צריכה לנצח עם הזדמנות פז לקחת את הסדרה
גם פיגור 1-3 מול הקליפרס הוא לא סוף פסוק אבל 2-2 הוא חובה מבחינת הנגנים המורמונים
הקליפרס ? אומללות בע"מ
יוטה ב 7
ולדי קוגן
23 אפר 2017 11:58:53פריוויו אדיר ביותר
ori88
23 אפר 2017 12:06:20סקירה מעולה. מסכים עם התחזיות.
הקליפרס, להערכתי, זה סוס מת.
Benny
23 אפר 2017 12:08:01תודה רבה על הפריוויו המצוין כרגיל (למרות העדרו של החציל) וכמוני כמוך אני לא מתכונן לראות הלילה את השידורים. עדין תחת הרושם של המשחק בבוקר של הלוחמים ונהנה מכל דקה בפליאוף הזה. הולך איתך עם ההימורים אחד לאחד כולל הקאבס בחמש אם אינדי לא לוקחים הערב את המשחק הם פארשים פאר אקסלנס. הם שווים לפחות נצחון אחד בסדרה. אני מצטרף להימור על בוסטון קשה לראות את שיקגו ממשיכים ללא רונדו והולך איתך על ראס למרות שהשכל אומר טילים. לגבי הקליפרס יהיה קשה מול הג'אז ובכלל בלי גריפין . גם בעייני הם לא פייבוריטים לקחת את הסדרה … ושוב תודה על הפריוויו המעולה.
אהרון שדה
23 אפר 2017 12:50:26כל הכבוד.
מסכים לגמרי …לא אראה היום כלום ..ואם הייתי רואה (ביום רגיל) הייץי מתחיל בקלאסיקו…
captain beefheart
23 אפר 2017 12:53:58איך מומי ידע בדיוק להיעדר בערב יום השואה ויום הזיכרון?
בקיצור אמביגיי יצאת ענק בהחלטות, בתזמונים ובהסבר שלך למה ואיך.
זה מה שיפה בהופס: אנשים ענקים ורחבי לב, שיודעים להשתטות איפה שצריך ואיפה לא. וגם כותבים מעולה כמובן.
תודה על הפריויו.
Mbk
23 אפר 2017 14:14:41מומי סגר דיל לקלאסיקו
עמכם הסליחה
דינגו
23 אפר 2017 15:54:20ROFL
אחד העם
23 אפר 2017 17:41:20חחחח
captain beefheart
23 אפר 2017 18:33:32ילען דינאק איך זה מצליח לנצל את יתרונות האלטראגו עד הסוף 😉
tripledouble
23 אפר 2017 13:04:38תודה על עוד פריוויו מעולה מני רבים ומסכים לחלוטין עם ההחלטה לא לצפות במשחקים היום.
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
23 אפר 2017 13:12:39תודה מידן על הפריוויו. מכבד בהחלט את דעתך לא לצפות ביום הזכרון.
ברח לך קצת מומי עם "2 חברים יצאו לדרך, אחד חטף מבברלי מכה בברך" 🙂
אוקלהומה חייבת להפעיל יותר את אדאמס, הוא הקלף החזק שלה מול יוסטון. הכל תלוי בווסטברוק האגואיסט הנפלא הזה.
חבל על הקליפרס על הפציעה של גריפין. פול לא אוברייטד, הבחור בגובה מטר ואסימון, קרוב קרוב ל IT בגובה, מה רוצים שהוא עוד יעשה?! הקללה, הכישוף רובץ עליהם.
Smiley
23 אפר 2017 17:29:55אדאמס הוא שחקן שמופעל ע"י אחרים,בעיקר בהתגלגלות בפיק-נ'-רול לסל, תנועה ללא כדור ששחקן חודר לסל או בריבאונד התקפה.
אין לו כל כך מהלכי פוסט אפ
no funny shtuff
23 אפר 2017 19:28:11עגל, מה קורה? התאוששת? סיפרו לי אודותיך היום בעבודה (אמנון חביב..)
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
23 אפר 2017 20:23:49היה חם וכנראה שחצי התייבשתי חצי מכת חום, אבל התאוששתי.
וגם כשפרזתי לא רחוק מהסוף עדיין הספקתי לעשות בעצם צימיצורי שלם, כי בדרך פלא נוספו קילומטרים למסלול. אולי אמנון טעה בניווט 😀
אמנון הוא עז הרים אפגנית
גיא הרשע
23 אפר 2017 13:20:37תודה לקפטן לב-בקר, שתיאר את מידן בכישרון רב:
"אנשים ענקים ורחבי לב, שיודעים להשתטות איפה שצריך ואיפה לא. וגם כותבים מעולה כמובן."
(ותודה גם למידן…)
Mbk
23 אפר 2017 14:17:55תודה רבה גיא
גיא הרשע
23 אפר 2017 13:32:00לכל מי שחושב שכריס פול אוברייטד:
העונה, כאשר כריס פול על הפרקט, עבור כל 100 פוזשנים, הקליפרס מנצחים 118.8 – 104.6 .
כאשר כריס פול לא משחק, עבור כל 100 פוזשנים,
הקליפרס מפסידים 107.3 – 112.7
בסך הכל, ההפרש ON/OFF של כריס פול הוא 19.6+ נק'!
היחיד שמתקרב לאזור הוא לברון עם ON/OFF של 17+.
(ווסטברוק 12.4+ נק', הארדן 3+ נק')
Mbk
23 אפר 2017 14:17:21מספרית הוא תמיד יוצא בסדר אפילו מצויין
אבל ווסטברוק ,קארי וג'ון וון עולים עליו
יחסית לחומר שיש לו ( העונה יש נסיבות מקלות בדמות פציעות ) הוא אכזב לאורך השנים
בעיקר בסדרה של 2015 מול יוסטון
p
23 אפר 2017 14:22:58כריס פול לא אוברייטד, הוא אנדר רייטד.
יגידולך שה+/- משקר כי הוא משחק עם שחקנים מעולים.
לכן צריך להוסיף את המאזן של קליפרס איתו ובלעדיו (איתו כמו של ספרס, בלעדיו כמו של פיניקס). ומי שחושב שזה בגלל שגריפין גם פספס הרבה, אז המאזן של קליפרס עם ובלי בלייק דומה למאזן הכולל של קליפרס. ככה היה לפחות כשבדקתי בשלב מתקדם יחסית של העונה.
ולמידן – פול לא היה הבעיה בסדרה ההיא, בטח לא הוא לבדו. רדיק וקרופורד באופן שיטתי לא מגיעים לפלייאוף כבר כמה שנים טובות.
בנוסף פול מחביא את כמה שריברס גרוע.
אם אני מתחיל קבוצה אין סיכוי שאני לוקח אף אחד ממי שרשמת חוץ מוול אולי. קרי תולדה של שיטה, ווסטברוק הרבה פחות משפר את השחקנים סביבו מאשר פול.
p
23 אפר 2017 14:27:22עכשיו אני קורא את זה ונראה שגימדתי מדיי את קרי. קרי שחקן מדהים הכוונה שלי הייתה שהפריחה והתפוקה המטאורית שלו היא הרבה בזכות שיטהשמתאימה לו ככפפה ומבליטה את היתרונות שלו. אני חושב שבקבוצות אחרות, הוא היה מדהים אבל רחוק משמעותית מהיכולת שהוא מציג בג"ס של היום ויותר כמו היכולת שהציג בג"ס של מארק ג'קסון.
זאת בניגוד לשחקנים כמו פול, לברון, ווסטברוק, קוואי וג'ון וול.
גיא הרשע
23 אפר 2017 14:32:12כואב הלב על כריס פול.
חוסר המזל שאופף את הקליפרס זה פשוט מטורף!
בבראקט שלי, הקליפרס הגיעו השנה לפיינלס.
ואז הגיעה הפציעה של גריפין.
(הפציעה של גריפין?
נטו מזל רע.
לא קשור בכלל לנטייה כזו או אחרת להיפצע.
קרע חבלתי של החיתולית הפלנטרית נדיר בקרב שחקני כדורסל, בגלל שכף הרגל מוגנת. זה דורש זעזוע חזק במיוחד לבוהן, בזווית כזו, שהזעזוע פוגע ברצועה. כאמור – מזל רע.)
Ish
23 אפר 2017 14:38:31הרבה פלוסים והסכמות לגבי פול.
אני חושב שאתה טועה במידה מסויימת לגבי קרי. זה לא כל כך שקרי פורח בגלל השיטה שמתאימה לו ככפפה אלא שהיכולות שלו וצורת המשחק שלו הן שמייצרות את השיטה. אם הווריירס היו משחקים בשיטה אחרת הם כנראה לא היו מנצלים את היכולות של קרי באופן מיטבי והיו מנצחים פחות אבל לא בלתי סביר(לדעתי האישית אפילו סביר ביותר) שהמספרים שקרי היה מוציא היו זהים ואפילו גבוהים ממה שהוא מייצר בשלוש שנים האחרונות(במיוחד האסיסטים).
נתי
23 אפר 2017 15:04:20גיא אתה הכותב הכי אנדרייטד באתר
אגב גם עידו גילרי אנדרייטד
mbk אוברייטד(בניגוד למומי)
סתם..אבל שחרר מפול או שאני מתחיל ללכלך על מגיק(אגב יש מצב שכמו שסומסום אמר שמעריצי קובי מקטינים את לברון אתה פוחד שפול יאפיל על מגיק? 🙂
p
23 אפר 2017 15:06:22@Ish – מסכים שהאסיסטים יעלו, אבי אני מאמין גם שהנקודות והאחוזים ירדו והאיבודים יעלו (כיחס ישיר לאסיסטים). בכל אופן מאד היפוטתי.
Mbk
23 אפר 2017 14:49:05פול שחקן מאוד מוערך ויש את כל הסיבות לכך
לא קשור לאובר או אנדרייטד
יש לו אופי טוב ויכולות גבוהות ב 2 צידי המגרש אבל משום מה הוא לא מצליח להביא את זה לידי ביטוי
בנימה אישית אני חושב שהוא צריך להעיז ויותר גם במחיר של איבוד או ירידה באחוזים
מגיע לו לטעום קצת מהשלבים הגבוהים
הארדן היה בגמר קונפרנס אם אני שם את פול במקומו או במקום ווסטברוק אני לא חושב שהוא משפר מהותית את הקבוצות אבל כן ישפר את הסובבים אותו ( פרדוקס, אבל לא נכון לדעתי )
Smiley
23 אפר 2017 17:33:01בניו אורלינס פול לקח קבוצה חלשה לפלייאוף (שדיוויד ווסט השחקן השני הכי טוב).
עד שהוא קיבל קבוצה עם סגל טוב, הוא וגריפין לא מצליחים להישאר בריאים ואסז מגיע מאמן שהוא גם GM ובונה סגל לא טוב.
פול רכז מצויין ומנהל משחק אדיר. לא מבין מי שאומר שהוא אובר-רייטד. כל קבוצה בה הוא שיחק הוא הרים אותה בדרגה או שתיים. אין הרבה שחקנים שמסוגלים לזה
יניב
23 אפר 2017 17:54:54פול הוא בהחלט הרכז הכי טוב שהיה במשך עשור.אוברטייד הוא לא אבל אחרי שאמרנו כל זאת לשחקן ברמתו לא להגיע אפילו לגמר מערב!!! וכל התירוצים שבעולם לא יעזרו.שורה תחתונה זה יהיה כתם על המורשת שלו ככדורסלן גדול(אני אפילו לא מדבר על לקחת אליפות אלא להגיע לגמר המערב לפחות)
John
23 אפר 2017 19:21:04הסיפור של ללא השחקן מול עם השחקן הוא לא מאוד רלוונטי. זה מעיד הרבה פעמים על עבודת gm ומאמן. ובלי קשר תבדוק שוב את מאזן הקליפרס ללא כריס פול כשבלייק ודיאנדרה כן משחקים.
amitlahev
23 אפר 2017 14:03:19יופי של פריוויו והחלטה שמכבדת אותך ואת האתר.
אנחנו הדור האחרון שזוכה לשמוע את עדויות הניצולים בעודם חיים. בדור הבא יהיו רק זכרונות מתועדים ולכן חובה להתייחס ליום הזה ביראת כבוד, איש איש בדרכו.
רועי ויינברג
23 אפר 2017 14:23:18אחלה פריוויו. יום שקשה לכתוב עליו ועשית את זה בצורה נהדרת.
מבחינת המשחקים – סוויפ ו-3-1 לשיקגו. שני המשחקים האחרים, לדעתי, יגמרו ב-2-2.
תום
23 אפר 2017 14:49:32אגב לגבי פציעות:
קצת עבר מתחת לרדאר שרונדו שבר את האצבע *במהלך* המשחק השני והמשיך לשחק עד סופו.
לא נדיר עבור רונדו, שכבר עשה זאת עם ACL קרוע(!!) וכתף פרוקה.
לבנאדם יש סף כאב גבוה במיוחד עד כדי קיצוני ומוגזם, שאר השחקנים שנפצעו לצערנו במהלך הפלייאוף יצאו מיידית (גובר, גריפין).
bobby
23 אפר 2017 14:56:32תודה על הפריוויו מידן.
מדובר על לילה עם משחקים שעל הנייר כולם יהיו אש,
אבל בגלל ערב יום השואה, אני חושב שאוותר על צפייה בהם, למרות השעות הנוחות של קאבס-פייסרס ויוסטון-אוקלהומה.
לדעתי הקאבס ישלימו סוויפ (למרות שמבחינת הבראקט אני מקווה שאינדי לפחות יקחו אחד),
ויוטה ינצחו את הקליפרס.
מבחינת יוסטון – ת׳אנדר:
לדעתי המפתח לנצחון של הרוקטס הוא ביסוס שליטה בקצב המשחק כבר מתחילתו. עד כה, אפשר להגיד שבכל משחקי הסדרה במיוחד ב-2 ו-3, אוקלהומה הכתיבו את קצב המשחק. יוסטון הצליחו להתקמבק במשחק 2, וכמעט גם במשחק 3.
אבל אני ממש לא אוהב את זה. הגיע הזמן שיוסטון לא יאבדו את הראש בפתיחה, ישמרו על הכדור, יתפרו זריקות נוחות, ויגרמו לאוקלהומה לרדוף אחריהם ולא להפך.
שיהיה המשך פלייאוף מוצלח, ו..יאללה רוקטס!
מלך
23 אפר 2017 15:32:28כתיבה יפה תודה
אני גם לא אצפה הלילה ואכבד בדרכי
מקווה לאוקלהומה עם 35 נקודות ואיזה 12 ריבואנד לראסל
שיקגו על הפנים
קליפרס בכלל לא טובים
מלך
24 אפר 2017 11:16:42ראסל שקוף מרוב שהוא טוב
דינגו
23 אפר 2017 15:59:13סרט עלילתי מומלץ על השואה – "הכל מואר"
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%9B%D7%9C_%D7%9E%D7%95%D7%90%D7%A8_(%D7%A1%D7%A8%D7%98)
דינגו
23 אפר 2017 16:02:41רק עכשיו ראיתי שהערך בויקיפדיה מתאר את כל עלילת הסרט (לא מפתיע, פאשלה שלי שלא חשבתי על זה), דבר שיקלקל את הצפייה – הכוונה בלינק היתה רק להכווין לסרט הנכון.
אהרון שדה
23 אפר 2017 16:07:08מיידן הייתה סדרה לפני שנתיים בין אטלנטה לווישנגטון כמדומני שגם היו זם 5/6 ניצחונות חוץ.
זוכר ?
Mbk
23 אפר 2017 19:30:59זה היה המאזן של וושינגטון בחוץ באותו פלייאוף 1-5 בחוץ
הייט אשברי
23 אפר 2017 16:27:23גם אני , דור ראשון ועם הרבה מודעות וידע הסטורי , לא אצפה הערב והלילה .
תחזית שלי :
קלבלנד משלימה סוויפ
רוקטס עולים ליתרון 3 : 1
שיקגו עולה ל-3: 1 .
יוטה משווה ל- 2 : 2
כדור הרעם
23 אפר 2017 16:36:17קליבלנד לצערי תסיים סוויפ היום. (אני שונא את לברון.)
יוטה תנצח את הקליפרס
בוסטון תנצח את שיקגו, כי כנראה ללא רונדו אין לה מה להציע.
מקווה שיוסטון ינצחו את ווסטברוק.
אני הולך לצפות במשחקים, על אף יום השואה, אני לא מתחבר לקביעת מועדים לאומיים בהם כאילו לוחצים לי על כפתור הפעלה ואני אמור להיות עצוב.
את השואה ושאר קרבנות מלחמת העולם השנייה אני זוכר בדרכי שלי.
זה גם צבוע בעיניי שלכולם מאוד נוח לזכור את המתים בשואה אבל אדישים לסבלם של הניצולים.
עוד יותר צבוע בעיניי שלכולם מאוד נוח להזדעזע למראות השואה ולזכור את השואה אבל להתעלם בהמון שואות שמתרחשות בימינו אנו ממש – רצח עם בסוריה, רצח עם באפריקה וכו'
לא התכוונתי לחפור, אבל הנושא כבר עלה.
ספלאש
23 אפר 2017 16:55:11זה לא צבוע, זה טבע האדם.
באופן טבעי אתה רגיש יותר לסבל של מי שאוהב אליך יותר.
לכן למשל בסדרות וסרטים מתאמצים ליצור חיבור רגשי שלנו לדמויות
הייט אשברי
23 אפר 2017 17:29:30THUNDERBALL – אחד לא קשור לשני . אני חושב שהמדינה נהגה בצורה מחפירה עם הניצולים , שבעטיים היא קיבלה סכומי עתק מגרמניה עוד משנות ה-50 . אני חושב שהעולם , וגם מדינת ישראל , מתנהגים באופן מחיפר מול זוועות של רצח עם במקומות שונים בעולם.
אבל אלה לא סיבות לא לכבד את יום השואה .
סומסום
23 אפר 2017 17:37:20אני לגמרי מקבל את זה שאנשים נוצרים את זכר השואה, הקורבנות, הניצולים, וכל דבר אחר שזה מעורר בהם גם היום, בדרכם שלהם. כן, גם אם יראו את המשחקים הערב. שיעשה אדם בדל"ת אמותיו מה שהוא רוצה, רק שישמור קצת על יחסי השכנות. לא חייבים כולם להנציח את היום באותה דרך אחת. ונדמה לי שכולנו פה נגד אינדוקטרינציה וכפייה.
כדור הרעם, סתם מסקרנות בסיסית – למה אתה שונא את לברון? "שונא", באמת?
כדור הרעם
23 אפר 2017 17:55:22שונא אותו כשחקן, בעיניי הוא שחקן שנשען על מסת גוף בלבד, עם ממדי גוף של קרי, למשל, הוא לא היה מגיע לשום דבר בליגה.
באופן כללי קשה לי להתחבר לשחקן שנראה כמו משאית דוהרת, אני אוהב שחקנים שנראים בממדים שלהם יותר כמו האדם מהשורה.
למשל בטף קרי ואלן אייברסון.
גם לא אוהב את המרדף שלו אחרי הטבעת והאליפות באופן חסר טקט, בשחצנות – המעבר שלו למיאמי ובדרך בה זה נעשה ואז שוב המעבר לקליבלנד, ואני מוכן להמר על כך שהוא לא יסיים את הקריירה בקליבלנד.
ולטעמי אי אפשר להשוות את מעשה דוראנט למעשה לברון, דוראנט היה שנים באוקלהומה וניסה שוב ושוב עד שנמאס לו, זכותו של שחקן לרצות להמשיך הלאה ולא להיקבר במקום אחד כמו קווין גארנט (שאני מאוד אוהב אגב)
כאדם הבנתי שהוא פעיל חברתי למען זכויות אדם ופילנטרופ לא קטן
סומסום
23 אפר 2017 18:04:29מובן.
למרות שניתן לומר גם על לברון, כמו דוראנט, שנמאס לו בקליבלנד קדנציה 1, אחרי שהוביל אותה לבד על הכתפיים עד הסוף, והגיע לתקרה. מה גם שהחזרה שלו לעיר עכשיו, בוודאי מרככת את המעבר ההוא.
מה גם שאחרי המעבר של דוראנט רבים אמרו, "הוא לא חייב שום דבר לאף אחד, שחקנים רוצים אליפויות, אין יותר נאמנויות רומנטיות" – מה שניתן להחיל גם על לב"ג.
אני אגב חלוק עליך בתחזית לגבי העתיד שלו, לא רואה אותו עובר ככדורסלן פעם נוספת, נדמה לי שהוא ימשיך הלאה לפוליטיקה, מההום בייס שלו. וכן, מבחינה ציבורית הוא פחות או יותר אדם למופת. מה שמגדיל את הדיסוננס.
האיש הוא תופעה, גם בריכוז הלאב/הייט כלפיו. זה למה שאלתי.
p
23 אפר 2017 18:55:49לברון היה בקליבלנד 7 שנים, דורנט 9 באוקלאומה. לא נשמע לי כזה הבדל דרמטי.
קרי ממש לא נראה כמו אדם מהשורה 1.9 מ' מנופח משרירים. אייברסון אכן דוגמה טובה יותר.
המעבר שלו למיאמי היה דוחה. יש לומר שהוא גם התנצל על זה.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
23 אפר 2017 20:25:48P כרגיל מיטיב להתנסח גם בשבילי
מנחם לס
23 אפר 2017 17:41:10עד שקראתי את הפריוויו של מידן לא חשבתי בכלל על "לצפות או לא" במשחקים. זה כלל לא היה ISSUE, כי כאן בגולה אין דבר כזה. משך השנה קורים לי מקרים רבים בהם אני משתולל מכעס על מה שקרה, ואני עדיין לא יכול להתחבר לגרמנים, אפילו שאני יודע שזה דור חדש שלא אחראי על מה שהסבים שלהם (אפילו אבות) עשו. אבל 'יום השואה' בישראל אף פעם לא הגיע לארה"ב.
מוזר כמה המאמר של מידן והתגובות השפיעו עלי, והחלטתי בעצמי לא להסתכל במשחקים, וכמובן לא לכתוב מעורב. מידן, בקשר לסקירה על מה היה אתה יכול לסכם מ-ESPN או אפילו טוב יותר מ-USA TODAY שם הכל מקוצר.
Mbk
23 אפר 2017 19:30:08תודה מנחם
אסתדר עם זה , בדרך כלל ESPN עושים את העבודה
איתן בן דוד
23 אפר 2017 17:48:56מידן – אתה בחור כלבבי!
THE KING RUSSELL
23 אפר 2017 18:01:24(יש לי הרגשה שחשוב לי אישית להקדים שאני אישית תורם מעצמי מעט במסגרת עמותה לעזרה לניצולי השואה. משהו שאני אישית עושה שנים ע"ג שנים)
למה בפסח יש שידורים ולא מעלים מסך שחור זכר לכל האנשים שנהרגו שם?
יש כאן איזו צביעות של המדינה להנציח את המתיםז"ל ולהתעלם מהניצולים שיאריכו ימים. ההרגשה שלי שזה קשור איכשהו א' לשני כאי' אנחנו את שלנו עשינו. היו הרבה פרעות ופוגרומים ומסעי צלב שבם נהרגו עשרות אלפים מבני עמינו להם אף אחד לא דואג אפי' לשעת הנצחה בטיוי
בקיצור אני יתחבר גם עם מי שלא יצפה אבלאני אישית יצפה.
מנחם לס
23 אפר 2017 18:02:23מידן, אפילו ביום הזכרון ישנם דברים המעלים חיוך, כגון ההריון המתקדם של סרינה (בינתיים מסרבת לגלות אם זכר או נקבה; לפי גודל הבטן ישנם הטוענים 'תאומים', אבל מצד שני בין אברי הגוף השונים קיימת בד"כ קורלציה גבוהה בקשר ל-"גודל", והמבין -בעיקר מומי – יבין)
דה שוט
23 אפר 2017 18:09:50תודה על פריוויו ביום לא פשוט. מצטרף לאחרים כאן, אחרוג ממנהגי הלילה ואשאיר את אוק סיטי להיאבק לבד מול צלפי יוסטוניה. מקווה שיסתדרו בלעדי.
כדור הרעם
23 אפר 2017 18:49:54http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4952462,00.html
חשבתי שאולי יעניין אתכם לקרוא את הטור הזה שנכתב על ידי ניצול שואה בן 85 שמבקש לצפות במשחק של ברצלונה עם הנכד שלו היום.
כדור הרעם
23 אפר 2017 18:54:31תיקון טעות, הטור לא נכתב על ידי ניצול שואה.
אחיין שלי שלח לי אותו בטענה שמדובר בכותב ניצול שואה.
הכותב הוא פרשן ספורט או משהו כזה
no funny shtuff
23 אפר 2017 19:37:15מידן, תודה רבה על הפריוויו. מכבד את זכותך לא לצפות היום במשחקים.
אני מכבד את ערב יום השואה ולא אלך ביום כזה לבלות או לעשות על האש מחוץ לבית, אבל כמובן שאצפה במשחקים. ממליץ לקרוא את הטור של אלון עידן בנושא (כמובן בהקשר של הסופר קלאסיקו, בו לא הייתי צופה בכל מקרה..). מודה מראש למי שיפרסם לינקים לפני המשחקים.
חזיר יבלות צעיר
23 אפר 2017 19:52:09Rondo denied attempting to trip Crowder.
חזיר יבלות צעיר
23 אפר 2017 19:52:57https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10155018613196006&id=7331091005
חזיר יבלות צעיר
23 אפר 2017 19:53:49דבר אחד טוב יש ביום השעה- לא כבולים לשי האוזמן
Ghost Rider
23 אפר 2017 19:59:29תודה על הסיקור.
לכל הטענות על מדינת ישראל האכזרית שגנבה כסף מהניצולים וכו' כדאי לראות את הראיון של קובי מידן עם פרופסור חנה יבלונקה על הנושא (פייסבוק).
https://www.facebook.com/search/str/%D7%99%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%A0%D7%A7%D7%94/keywords_top
הייט-אשברי
23 אפר 2017 20:51:40נכון במידה רבה . בלי לפרט – מכיר את זה אישית.
יהודה
23 אפר 2017 20:01:12יש למישהו קישור למשחק?
ראובן
23 אפר 2017 20:13:29http://sportspass.ca/live/
Berch
23 אפר 2017 20:46:37תודה כל הפרוויו ביום לא פשוט.
ולדיון שחוזר כל שנה אם ראוי או לא ראוי ביום השואה רק אוסיף –
כל פרסומות היא פרסומת טובה….
דור בלוך
23 אפר 2017 20:51:49כל הכבוד, אי אפשר לעשות את המשימה בצורה יפה וראויה יותר!
חזיר יבלות צעיר
23 אפר 2017 20:52:09הספסל של הקאבס השתפר בפלייאוף ברמות אדירות
אלי
23 אפר 2017 20:55:58מעדיף את וויליאמס על קיירי, למרות שברמת הכישרון אין מה להשוות.
חזיר יבלות צעיר
23 אפר 2017 21:07:28למה לא שניהם? קיירי בכלל שוטינג גארד
אלי
23 אפר 2017 21:13:44מתי הוא שיחק בעמדה הזו לאחרונה?
חוץ מזה, אני מעדיף את קייל קרובר בעמדה הזו.
שעיה
23 אפר 2017 21:01:34אני צופה אבל הידיעה שבכל רגע שלברון ירצה החברים בלבן יפשילו את המכנסיים מורידה את החשק
no funny shtuff
23 אפר 2017 21:07:18פול ג'ורג' נותן ביצה למען הקבוצה
אשך טמיר המקורי
23 אפר 2017 21:43:06שחקן כלבבי
שעיה
23 אפר 2017 21:10:41יאנג זה חתיכת סמרטוט
התותח הקטמוני
23 אפר 2017 21:13:51לא יכולתי שלא להיזכר ב:
https://www.youtube.com/watch?v=VssU7TTxwHw
sad
23 אפר 2017 21:14:19סליחה שאני סוטה מהנושא, אבל למישהו כאן יש שידור באיכות HD לברצלונה – ריאל מדריד? אני שואל כאן , כי יש כאן אנשים שמצליחים להביא HD לNBA אז אולי יצליחו גם לקלאסיקו?
אלי
23 אפר 2017 21:22:51נסה את זה
http://yoursportsinhd.com/soccer/channel/bein/
או את זה
http://www.247hd.info/hd1.php
גיא
23 אפר 2017 21:27:21טוב ששאלת
sad
23 אפר 2017 21:33:30תודה רבה!
רואים מעולה ב2 הלינקים אך הם נתקעים…
יש עוד לינקים?
אשך טמיר המקורי
23 אפר 2017 21:42:27לינק פשוט, אמין וטוב:
http://www.nbastreams.me/471647/2/cleveland-cavaliers-vs-indiana-pacers-live-stream-online.html
אלי
23 אפר 2017 21:45:22http://savvystreams.blogspot.co.il/p/sky.html
yonatan segev
23 אפר 2017 21:48:33יש למישהו לקלאסיקו?
מוסר אחר כך…
ולדי קוגן
23 אפר 2017 21:35:10אם אינדי מפסידים זה המשחק האחרון של ג'ורג' שם. לא רואה סרט שהוא לא עובר בטרייד בקיץ.
שעיה
23 אפר 2017 21:38:36למי שהיה ספק לגבי יאנג…
אשך טמיר המקורי
23 אפר 2017 21:44:06אין קבוצה באינדיאנה. יש אוסף של שחקנים
Rocky1
23 אפר 2017 21:46:561+ הקבוצה הכי מעצבנת לצפייה בפלייאוף
שעיה
23 אפר 2017 21:44:33עוד יגיע היום שחקני אטלנטה ואינדיאנה יכניסו ללברון תביעה ייצוגית על השפלה וביזוי. כל השחקנים ששיחקו בקבוצות אלה בשנים האחרונות צריכים לעבור לליגה הסינית.
ולדי קוגן
23 אפר 2017 21:50:35כמה שנים ברצף טיג כבר חוטף סוויפים מלברון?
אלי
23 אפר 2017 21:50:13מי אמר שפול ג'ורג' שומר טוב?
שעיה
23 אפר 2017 21:50:51שומר על הסטטיסטיקה האישית שלו
אלי
23 אפר 2017 21:53:20מה שלברון עושה מולו הוא בחיים לא היה עושה מול קוואי גרין ואפילו לא מול באטלר.
שעיה
23 אפר 2017 21:56:53ההישג שלו זה הליטוף השנתי שהוא מקבל מלברון בסוף הסדרה . אף אחד מהאחרים לא משחק בשביל ליטוף ומחמאה
ספלאש
23 אפר 2017 22:08:15הוא היה שומר טוב, עד שהוא נהיה סופרסטאר התקפי.
עכשיו הוא שומר על האנרגיות להתקפה, כמו כל האלה. חוץ מקוואי
שעיה
23 אפר 2017 21:52:51אין, אין על יאנג. סמרטוט על
Rocky1
23 אפר 2017 22:01:34עם פופוביץ' אינדיאנה הייתה לוקחת אליפות… איזה חומר שחקנים מבוזבז
שעיה
23 אפר 2017 22:05:20רונדו ודווין וויד הם השחקנים היחידים במזרח שלא אולפו להפסיד ללברון. מקווה שרונדו יחזור.
עגל
23 אפר 2017 22:06:15תגיד שעיה, אתה אותו שעיה שפעם היה מגיב הרבה באתר ?
לאן נעלמת?
וגם לא זכור לי שהיית כזה אוהד לברון פעם
🙂
שעיה
23 אפר 2017 22:08:08אותו שעיה
עגל
23 אפר 2017 22:13:11סחתין.
באמת שלא שמענו ממך הרבה זמן
בינתיים לברון עושה בי"ס גם בהגנה
שעיה
23 אפר 2017 22:15:29היתה עבירה על סטיבנסון אבל לא משהו שישרקו ללברון. הוא אילף גם את השופטים
שעיה
23 אפר 2017 22:17:13אינדיאנה מחכים לשריקה לסיום. היו חותמים על הפסד ב 6-7
חזיר יבלות צעיר
23 אפר 2017 22:19:42לאב לא פוגע בכלום. לברון עם הגנה גדולה היום
ספלאש
23 אפר 2017 22:25:37https://www.youtube.com/watch?v=8cqZL6q75TM
לא איכות אבל לא נתקע בכלל
Smiley
23 אפר 2017 22:28:06אם אני לו אני נותן לארווינג לקחת את הזריקות
Smiley
23 אפר 2017 22:28:40לברון מחפש מיס מצ' במקום ללכת לסל. ארווינג יכול לעשות סל על כל אחד
no funny shtuff
23 אפר 2017 22:28:15נו. בואו נראה אם גם את זה אינדיאנה יצליחו להפסיד..
no funny shtuff
23 אפר 2017 22:28:40ארווינג לא פגש זריקה שהוא לא אהב
עומר
23 אפר 2017 22:29:02אינדיאנה חוזרים להוביל במפתיע! אחלה מתח
שעיה
23 אפר 2017 22:30:36שאחד השופטים יקח אחריות וישרוק לסיום. אינדיאנה סבלה מספיק
Smiley
23 אפר 2017 22:31:15ג'ורג' בהחלטות פשוט רעות בסיום
עגל
23 אפר 2017 22:31:15אני לא מאמין שאינדי האוילים האלה מפסידים גם את זה.
חבל.
איזה שלומיאלים
Smiley
23 אפר 2017 22:32:49פשוט קבוצה לא חכמה
עגל
23 אפר 2017 22:33:45אני לא רוצה להרים להנחתה לסומסום אבל אחרי כל הדיבורים על ג"ס, בסדרה הנוכחית של קאבס-אינדי כל המשחקים נגמרו צמוד, 6 הפרש ומטה. כולל משחק 3 בו היה קאמבק גדול.
אבי
23 אפר 2017 23:50:38ממתי 30 הפרש במשחק 2 זה נקרא צמוד?
אז כן, משחק ראשון, לילארד ומקולום נתנו משחק לפנתאון – ועדיין ברבע אחרון GS רצה ל-12 הפרש וסגרה משחק.
במשחק השני, ללא דוראנט ובארנס – פירקו להם ת'צורה עם 30 הפרש.
משחק שלישי…?
ללא KD, ללא שון ליבינגסטון, ללא בארנס, וגם ללא סטיב קר על הקווים.
מאידך, נורקיץ כן שיחק (לפחות חלק, ועשה את ההבדל במחצית הראשונה). ועדיין ניצחו.
מה עוד יש לך לומר…?
שעיה
23 אפר 2017 22:34:25די, שחררו אותם. הם לא רוצים להיות כאן. די. הצילו. ביזיון
ספלאש
23 אפר 2017 22:35:17חח מה זה היה
עגל
23 אפר 2017 22:35:35ג'. אר סמית' האויל מסר מאחורי הגב ואיבד את הכדור.
איזה טיפש. למזלו זה לא שינה בסוף
no funny shtuff
23 אפר 2017 22:36:04הסיקוונס הזה ייצג את הסדרה הזו- לאינדי יש סיכוי קל, מאבדים, הקאבס נותנים להם עוד צ'אנס ואינדי בכל זאת בועטים בדלי.
סיום הולם לסדרה הזו.
חזיר יבלות צעיר
23 אפר 2017 22:36:32שכונה מטורפת. ג'יי אר מוסר מאחורי הגב וג'ורג' מחטיא שלשה חופשי מת
sad
23 אפר 2017 22:36:54פול ג'ורג' ללייקרס בתמורה לברנדון איננגרם, זובאץ וקורי ברואר?
Smiley
23 אפר 2017 22:37:06לארי בירד אולי מבין שהוא צריך טרייד על ג'ורג' ולבנות הכל מחדש
sad
23 אפר 2017 22:37:54נקווה שג'ורג יגיע ללייקרס
Smiley
23 אפר 2017 22:38:17בצד אחד שחקן שהוא wanna be ובצד השני שחקן שמראה לו איך עושים את זה נכון
Smiley
23 אפר 2017 22:39:01יכולים לדבר עד מחרתיים… בסופו של דבר שתי מילים – "לברון ג'יימס"
אלי
23 אפר 2017 22:39:43מישהו יכול להשוות את אינדיאנה לפורטלנד/ממפיס?
זו ליגה אחרת.
שעיה
23 אפר 2017 22:41:03מסכים איתך
עגל
23 אפר 2017 22:44:56לממפיס אי אפשר להשוות.
לפורטלנד אפשר
גיא הרשע
23 אפר 2017 22:47:03המאזן של אינדיאנה העונה נגד 8 הראשונות במערב:
9 ניצחונות, 7 הפסדים.
המאזן של פורטלנד העונה נגד 8 הראשונות במזרח:
5 ניצחונות, 11 הפסדים.
אז כן, בהחלט אפשר להשוות את הפייסרס לפורטלנד.
ממפיס, זה סיפור אחר. הקבוצה הכי קשוחה בליגה.
(אבל זו כבר לא שאלת מזרח/מערב)
גיא הרשע
23 אפר 2017 22:50:52המאזן של ממפיס נגד 8 הראשונות במזרח: 7 – 9
אלי
23 אפר 2017 23:16:07מכיר את הנתונים האלו, אבל אני פחות מייחס חשיבות לעונה הרגילה ובטח למאזנים מול קבוצות כאלו ואחרות.
פורטלנד טובה בהרבה מאינדיאנה בפלייאוף, יש בה יותר כישרון, וזה לא שאינדיאנה שיחקה מול קבוצה הגנתית, רחוק מזה.
עומר
23 אפר 2017 22:55:50פורטלנד? שאתמול איבדו 17 הפרש? בהחלט אפשר להשוות. נראה לי בלי נורקיץ אינדיאנה טובה בהרבה
אורן
23 אפר 2017 22:48:08לברון עושה את ההבדל אם נרצה או לא
ספלאש
23 אפר 2017 22:48:27אוקלהומה משחקת הרבה יותר על התלהבות. לכן הם פותחים טוב כל משחק
Smiley
23 אפר 2017 22:49:01גיבסון עם 2 פאולים טפשיים
סומסום
23 אפר 2017 22:51:38אשלים מחר, אבל אני מבין ש-JR סמית' שבר את האינטרנט הרגע.
עגל
23 אפר 2017 22:52:52היה ותמיד יהיה שחקן שכונתי. בד"כ גם טיפש
Smiley
23 אפר 2017 22:51:54OKC טובים כל עוד המחליפים לא משחקים. השאלה אצלם זה איך הספסל יגיע למשחק
ספלאש
23 אפר 2017 22:52:15https://www.youtube.com/watch?v=___j_EZ0Dak
חזיר יבלות צעיר
23 אפר 2017 22:54:56מאז שווסטברוק עבר שיעור בכיתה בנושא"למה חשוב חברים ואיך הם עוזרים לי לנצח" אוקלהומה הופכת את הסדרה
האווי לאסוף
23 אפר 2017 22:55:12ברכות על הניצחון, אבל נראה שבשלב הזה של הפלייאוף, קליבלנד היא לא הרבה יותר מהטריו (ולעיתים הדואו) הראשי שלה. הבשורות הטובות הן, שזה ווחאד טריו
גיא הרשע
23 אפר 2017 22:58:24דרון וויליאמס ופריי נמצאים בכושר נפלא.
לקח קצת זמן להרכב השני להתגבש, אבל כשלברון משחק עם דרון וויליאמס, פריי, וקורבר, הקאבס משחקים כדורסל נהדר.
חזיר יבלות צעיר
23 אפר 2017 22:58:55טעות מרה. ויליאמס היה מצויין היום וגם במשחק הקודם הספסל (ביחד עם הקינג) הביא את הניצחון
Smiley
23 אפר 2017 23:02:47הטריו הזה די מספיק למזרח ואולי אף לליגה כולה
האווי לאסוף
23 אפר 2017 23:07:20לזה אני בהחלט מסכים, וכמובן מסייג מוסיף שזה נכון רק לשלב זה. עם כל הכבוד לדרון ופריי, אני חושב שהקבוצה עדיין לא מקבלת מספיק מאחרים
אבי
23 אפר 2017 23:58:26מול GS הם יחטפו בראש. ויש לזה הסבר די פשוט… ההגנה של הקאבס חלשה במשך תקופה ארוכה מדי. זה נראה לעין.
ללוחמים יש התקפה מדהימה שתדע לנצל חורים בהגנה של הקאבס.
ראינו גם את המשחקים בניהם העונה שנגמרו בבלו אאוט (ולא, המשחק בסילבסטר לא נספר… שם נגמר בנקודה למלך… אבל עם ים של עזרה מצד השופטים – וזה מאוד ברור בוידאו. כולל המהלך האחרון).
על המלך ישמרו לסירוגין גרין/איגודאלה. על טריסטן ישמור מגי/ווסט/גרין (גם ככה הוא לא משחק משהו)….
אני מניח גם שGS ישחקו ב-2 רוטציות נפרדות – לסירוגין.
בחלק כמו שהקבוצה משחקת כעת (ללא KD) ובחלק עם KD, עד שימצאו את ההרכב שרץ טוב ברבעים מסויימים.
ספלאש
23 אפר 2017 22:59:01שמעתם את הציטוט של ווסטברוק על החברים בקבוצה?
הם לא הcast שלי, אנחנו יחידה אחת.
ועכשיו נשווה לציטוט של לברון על ה"בחורים שלי"..
חזיר יבלות צעיר
23 אפר 2017 23:00:56קודם שימסור להם כדור גם כשהוא לא רודף כאחוז תזזית אחרי td
ספלאש
23 אפר 2017 23:02:55יחידה אחת נו. אתם רצים ואני זורק 🙂
חזיר יבלות צעיר
23 אפר 2017 23:06:20תראה איך הם נראים מצויין עד עכשיו היום ובמשחק הקודם. לא עדיף שהיה מרים אותם ככה למקום השלישי במקום השואו המפוקפק הזה של הtd?
ספלאש
23 אפר 2017 23:11:37לא יודע, אבל שים לב שגם בסידרה יש לו ממוצע TD עד עכשיו
עגל
23 אפר 2017 23:00:57זה איך הם מדברים בתקשורת, יפה.
ועכשיו איך הם מדברים על המגרש?
Smiley
23 אפר 2017 23:01:09וזה למה הוא אהוד ע"י חבריו לקבוצה, משהו שכמעט לא מדברים עליו
חזיר יבלות צעיר
23 אפר 2017 23:04:04רוברסון בחמישיית ההגנה של העונה חד וחלק
Rocky1
23 אפר 2017 23:07:10רוברסון אחד המגנים הכי אנדרייטד בליגה
חזיר יבלות צעיר
23 אפר 2017 23:13:30כן כי הוא לא "קשוח" כמו גרין שעושה מלא פלייגרנטים ובלגן וצועק על חברים לקבוצה. שומר מדהים עם אתלטיות כח וזריזות שיכול לשמור במספר עמדות
ספלאש
23 אפר 2017 23:05:55ובינתיים.. הארדן חודר מול 4
Smiley
23 אפר 2017 23:06:13הארדן לא ממש במשחק הודות להגנה הטובה של רוברטסון
Smiley
23 אפר 2017 23:11:18הצוות שידוק במשחק הז פשוט גדול
Smiley
23 אפר 2017 23:11:31שידור
שי אבן צור
23 אפר 2017 23:11:23אולי רוברסון שחקן הגנה טוב אבל הוא פשוט מביך בהתקפה. לא מסוגל לסיים לייאפ
ספלאש
23 אפר 2017 23:12:51והגארד הגרוע בהיסטוריה מהעונשין כנראה
שי אבן צור
23 אפר 2017 23:13:37ממש!
no funny shtuff
23 אפר 2017 23:11:45כנראה לא יקרה, אבל פופ כבר רשם במחברת-
האק-א-רוברסון
ספלאש
23 אפר 2017 23:14:13לא יזיק גם לדונובן להרביץ לו קצת. מה זה הזריקה הזאת?
הוא מנסה להוריד ציפור מהתקרה?
אפלטון
23 אפר 2017 23:16:25רבע ראשון מעולה הגנתית של הת'אנדר. יוסטון לא מצליחה להגיע למשחק התקפי זורם. גם רוברסון וההגנה המצוינת.על הארדן אבל גם אדאמס שמקבל בבית יותר רשות להרביץ ופשוט אוטם את הצבע.
ווסטברוק ביקש מהמאמן לרדת לספסל לנוח ועשה בשכל. עדיף לו לשמור על הדקות הראשונות שישאר כוח לסוף.
ספלאש
23 אפר 2017 23:18:09זה די המנוחה הרגילה שלו. הוא כבר חוזר
חזיר יבלות צעיר
23 אפר 2017 23:17:20לבינתיים אולדיפו והספסל המושמץ מצויינים
חזי
23 אפר 2017 23:18:30למישהו יש לינק באיכות טובה?
ספלאש
23 אפר 2017 23:19:34https://www.youtube.com/watch?v=___j_EZ0Dak
חזי
23 אפר 2017 23:46:18תודה!
ספלאש
23 אפר 2017 23:21:21ג'רמי הוא אחיין של הוראס גראנט הם אומרים! הממושקף ההוא מהלייקרס מגניב
Smiley
23 אפר 2017 23:26:02אתה יודע שהוראס גראנט היה גם הPF בשושלת הראשונה של הבולס ב-91-93?
ספלאש
23 אפר 2017 23:37:23וואלה. כנראה את הלייקרס אני מכיר יותר
Ghost Rider
23 אפר 2017 23:23:58היום לראשונה בהיסטוריה טריפל דאבל בחצי?
ספלאש
23 אפר 2017 23:38:17הוא כבר עשה את זה רק השנה לא?
Ghost Rider
23 אפר 2017 23:45:28לא חושב, נראה לי שאף אחד לא עשה את זה
שי אבן צור
23 אפר 2017 23:24:35המסקוט של OKC חזק בעניינים
חזיר יבלות צעיר
23 אפר 2017 23:24:43http://eplstreams.club/na.php?id=0041600164&feed=1&cam=0
עומר
23 אפר 2017 23:25:29גם יוסטון לא נראים משנו בלי הארדן
חזיר יבלות צעיר
23 אפר 2017 23:26:17ווסטברוק לקח עד עכשיו רק 5 זריקות. סוד ההצלחה של אוקיסי היום(זה והמהלך המדויק)
אבי
23 אפר 2017 23:46:20והוא עם טריפל דאבל במחצית 🙂
שעיה
23 אפר 2017 23:31:04יהיה כאן רבע אחרון לפנתאון
קלמנטה
23 אפר 2017 23:34:41קאפלה מקבל מסירה לדאנק מהאוויר, ווסטברוק עולה מאחוריו מפוצץ אותו על היד
שידור ביתי: "אני לא יודע אם זה פאול או לא, אבל אף פוינטגארד אחר בליגה לא מסוגל לעשות את זה אתלטית בלה בלה בלה".
פוצץ
לו
את
היד
ולדי קוגן
23 אפר 2017 23:36:10הארדן הזה פשוט דוחה
Smiley
23 אפר 2017 23:38:29OKC יכולים להיות מאוכזבים מהמחצית הראשונה. יוסטון לא ממש במשחק, במיוחד הארדן, ורק 2 הפרש
גיא.א
23 אפר 2017 23:38:51אני ב יונייטד. נוכחות מטורפת של תקשורת. הבולס נעלו את הגישה לפרקט בשל אימון סגור לתקשורת. כמובן שה ת גנבת י ויש גם תמונות (עד שתפסו אותי). יש מתח באוויר, ויהיה קשה לתפוס וידא טוב של מסיבת העיתונאים לפני המשחק
אלי
23 אפר 2017 23:39:38מתח גם אצלי. אוי ואבוי אם הם מפסידים.
אבי
23 אפר 2017 23:45:34גיא.א
מי לדעתך מנצחת את המשחק של של הבולס-בוסטון…?
יהיה כמו משחק 3, או כמו משחק 1 (כלומר צמוד יותר) ?
מניתוח של המשחקים האחרים (לא רק מול בוסטון) ראיתי כי ללא רונדו, או כשרונדו היה רע… הם שיחקו רע.
גיא.א
23 אפר 2017 23:51:33המון תלוי בתרומה של הספסל ובמיוחד גראנט, פורטיס, מירוטיץ, וולנטיין (אם יקבלו סוף כל סוף מוח וישלבו אותו). כרגע אני נוטה לחשוב שיש סיכוי גבוה יותר להפסד שני אבל הבולס, כמו שכולם יודעים, היא הקבוצה הכי לא צפויה בליגה
סומסום
23 אפר 2017 23:40:09מסי בנגיעה האחרונה במשחק, 2:3 לברצלונה במדריד.
חזיר יבלות צעיר
23 אפר 2017 23:42:3214 חסימות. למחצית לאוקיסי. ווואו
ספלאש
23 אפר 2017 23:43:16בשנייה האחרונה! טריפל דאבל! חח
חזיר יבלות צעיר
23 אפר 2017 23:43:51Td לראס בחצי
ולדי קוגן
23 אפר 2017 23:43:58איפה המשחק הזה ואיפה הזוועה שהייתה אתמול במילווקי?
Smiley
23 אפר 2017 23:44:10אם הריבאונד נחשב, ווסטברוק עם TP, פשוט מכונה השחקן הזה
עגל
23 אפר 2017 23:44:26לחזי:
http://sportspass.ca/live/nba/HOU-OKC-20170423/home
חזי
23 אפר 2017 23:47:09איזה מלך
ברבור שחור
23 אפר 2017 23:44:50ועוד אומרים שהוא אנוכי…הכשרון מתפרץ ממנו
Rocky1
23 אפר 2017 23:45:15נו עכשיו תהיה חגיגה על הטריפל דאבל הראשון במחצית בפלייאוף במשחקים ששוחקו בשבוע האחרון באפריל
שי אבן צור
23 אפר 2017 23:45:21יאללה OKC, נצחון היום ויש סדרה לפנים
עגל
23 אפר 2017 23:45:36הארדן בינתיים ביום חלש, ווסטברוק עם TD במחצית, אוקלהומה עם 14 חסימות במחצית אחת (!)
ורק 4 הפרש
יהיה צמוד, ווסטברוק ישתולל, המשחק הזה שלנו
Smiley
23 אפר 2017 23:46:29אני חושב שבגלל זה יוסטון יכולים להיות אופטימים. הארדן יכנס למשחק בחצי השני
Smiley
23 אפר 2017 23:45:52OKC יכולים לרדת מאוכזבים, נתנו מחצית ראשונה טובה מאוד ורק 4 הפרש
Ghost Rider
23 אפר 2017 23:46:32ווסטברוק מדהים, מי ששונא אותו שונא כדורסל.
חורחן
23 אפר 2017 23:48:08עם הפלא במשחק של אוקלהומה והמחשב בקלאסיקו פשוט אורגזמה של ספורט.
קצת מרגיש אשם על יום השואה אבל…
ותספרו לי עוד למה הארדן הוא האם וי פי ולא ראסל… מצחיק להשוות ביניהם
Ghost Rider
23 אפר 2017 23:48:57וכן הוא כבר עשה את זה בשנה שעברה. ומישהו ב1955 השיג אחד ב17 דקות.
ספלאש
23 אפר 2017 23:51:09גם השנה, מול הקליפרס. מצאתי בגוגל
אפלטון
23 אפר 2017 23:49:32לא ברור לי איך רק 4 הפרש לאוקלהומה. הם מצליחים לשבש לחלוטין את המשחק של הרוקטס, ווסטברוק בעוד משחק של שלמות ועדיין נראה שיוסטון רק צריכים כמה דקות שהקליעה נכנסת כדי לקחת שליטה על המשחק.
במקום דאנתוני זה הזמן לזרוק את הראל למערכה. אוקלהומה נתלים על הארדן בכל מצב, בהגנה ובהתקפה, צריך איזה מישהו שיחזיר להם באותה מטבע. קפלה רך מדי למשחק הזה.
Ghost Rider
23 אפר 2017 23:50:51אגב למישהו יש לינק טוב?
Rocky1
23 אפר 2017 23:57:18http://sportspass.ca/live/nba/HOU-OKC-20170423/home
Smiley
23 אפר 2017 23:57:27https://www.youtube.com/watch?v=___j_EZ0Dak
ספלאש
23 אפר 2017 23:59:51גם אצלך האודיו לא בסנכרון? מציק קצת
Smiley
24 אפר 2017 00:13:26אצלי אני פשוט אומר תודה שהאינטרנט עובד 🙂
Smiley
23 אפר 2017 23:57:42https://www.youtube.com/watch?v=___j_EZ0Dak
http://sportspass.ca/live/nba/HOU-OKC-20170423/home
Ghost Rider
24 אפר 2017 00:13:20תודה!
קלמנטה
23 אפר 2017 23:55:3514 חסימות בחצי בפלייאוף… .שיא?
קלמנטה
23 אפר 2017 23:58:59לא נתפס אגב,
14 חסימות. טריפל דאבל בחצי.
יוסטון לא פוגעת.
הארדן חשיכה.
ורק 4 הפרש.
ספלאש
24 אפר 2017 00:02:53הבנתם למה רוברסון הקלע מס' 2 בסדרה?
הארדן "שומר" עליו..
THE KING RUSSELL
24 אפר 2017 00:06:23יוסטון ניצחה במחצית ברי' בגדול ומשם ההפרש
אפלטון
24 אפר 2017 00:07:35הארדן פשוט לא בפוקוס. חוץ מהמכות שהוא מקבל נראה כאילו הוא סובל מהאנג אובר רציני
no funny shtuff
24 אפר 2017 00:12:13אחלה משחק
Smiley
24 אפר 2017 00:12:50ווסטברוק פשוט החזיר את יוסטון לסדרה עם 2 דקות של השתוללות
סומסום
24 אפר 2017 00:13:09איך זה תמיד מסתדר כמו בתסריט הוליוודי אצל הגדולים מכולם?
השער ה-500 של מסי במדי ברצלונה, שהוא גם ה-50 שלו העונה, יהיה שער הנצחון על ריאל, במדריד – בשניה האחרונה למשחק.
לא, זה מוגזם הדברים האלה.
ספלאש
24 אפר 2017 00:16:09זה לא תמיד מסתדר, אבל רק כשזה מסתדר שמים לב.
זה גם ההסבר ל"חוקי" מרפי
חזיר יבלות צעיר
24 אפר 2017 00:16:46חלאס עם הרונאלדו/ מסי הזה. זה למגיבים בוואלה
חזיר יבלות צעיר
24 אפר 2017 00:15:39ננה ענק
שי אבן צור
24 אפר 2017 00:18:41100+
ולא רק היום
ספלאש
24 אפר 2017 00:16:37https://www.youtube.com/watch?v=1s-L0yjg1Zg
זה עדיין עובד
ברבור שחור
24 אפר 2017 00:18:17יוסטון נמנמו 3 רבעים…ואוקלהומה עם כל ההתלהבות כנראה משחק אחרון בבית העונה
חזיר יבלות צעיר
24 אפר 2017 00:20:37קאפלה נגר
דקסטר
24 אפר 2017 00:20:44הארדן משחק כמו שיכור בחיי
שי אבן צור
24 אפר 2017 00:20:53הארדן שומר על אדמס בצבע? OKC קונים את זה כל הזמן
Ghost Rider
24 אפר 2017 00:24:18נגרים
שעיה
24 אפר 2017 00:24:57אוקלהומה עושים את מה שתעשה כל קבוצה בסדרה נגד יוסטון – מנטרלים את הארדן
אפלטון
24 אפר 2017 00:30:12זה לא כזה פשוט. צריך שגם השופטים יאפשרו להרביץ לו בכל מהלך וגם שהוא עצמו יגיע לא מפוקס כמו הערב
ולדי קוגן
24 אפר 2017 00:25:04הארדן עם המשחק הכי גרוע שלו העונה וזה רק 7 הפרש
חזיר יבלות צעיר
24 אפר 2017 00:25:58קליבלנד עוברת כל אחת משני הקבוצות האלה אני דיי אוף דה וויק
דקסטר
24 אפר 2017 00:26:59עוד דקה של נוריס קול על המגרש וזה היה שוויון
Ghost Rider
24 אפר 2017 00:27:02אוהב את הקהל של אוקלהומה.
דקסטר
24 אפר 2017 00:27:50אוכלים טוב שם אני רואה
Ghost Rider
24 אפר 2017 00:30:36🙂
שי אבן צור
24 אפר 2017 00:27:13משחק אש
Smiley
24 אפר 2017 00:27:50אריזה וננה שהיחידים שהגיעו לשחק ביוסטון
פינקי
24 אפר 2017 00:29:20אני לא בקיא בדמוגרפיה אמריקאית, אבל לפי התמונות של הקהל נראה שהשחורים היחידים באוקלוהומה נמצאים כרגע על המגרש
ספלאש
24 אפר 2017 00:30:49וואו. אינטרנט של 150 מגה לשנייה. הורדה והעלאה! איזה אמריקאיים.
bigger, faster
שעיה
24 אפר 2017 00:31:18נוריס קול מחרב כרגיל
שי אבן צור
24 אפר 2017 00:33:44אחד המהלכים המטומטמים
דקסטר
24 אפר 2017 00:34:49הזהרתי
Ghost Rider
24 אפר 2017 00:32:16חבורה של נגרים, לא יאומן שראסל נשא אותם עד מקום שישי.
כריסטופר מולטיסנטי
24 אפר 2017 00:32:58אחלה צוות מסייע יש לווסטברוק. ממש אחלה
קלמנטה
24 אפר 2017 00:33:59שכל העונה הוא מסרס אותם ועושה הכל לבד
למה שהם יצליחו לעשות משהו לבד?
אנשים לא מבינים מה משמעות להיות MVP פשוט לא.
תראו מה קארי עשה מכמה נגרים בגולדן.
Ghost Rider
24 אפר 2017 00:36:53טוב כאן אתה כבר נהיה מגוחך.
ספלאש
24 אפר 2017 00:39:33אני מסכים עם קלמנטה. תחשוב, מי שרגיל לשחק "אוף דה בול" כל הזמן, ולא ליצור בעצמו, קשה להתחיל לעשות את זה כשווסטברוק לא על המגרש.
גם הקשר בין השחקנים לא נבנה בצורה בריאה. האמון, נו ברח לי המילה
קלמנטה
24 אפר 2017 00:33:06יופי. יוסטון תעיפו את הווסטברוק הזה.
Smiley
24 אפר 2017 00:33:38איזה משחק של המחליפים של יוסטון!!! פשוט להוריד את הכובע
גיא.א
24 אפר 2017 00:34:39רונדו על המגרש מאמן את הצעירים עם יד אחת בגבס. מקצוען
חזיר יבלות צעיר
24 אפר 2017 00:34:39אנדרסון זה גירסה גרועה של קווין לאב. במאני טיים אין לך מה לעשות עם כאלה שלקנים
חזיר יבלות צעיר
24 אפר 2017 00:35:26וצבע העור כנראה משחק תפקיד
שעיה
24 אפר 2017 00:36:55צודק
שי אבן צור
24 אפר 2017 00:35:45זה למה ראס כזה גדול
Smiley
24 אפר 2017 00:37:00איזה הבדל שווסטברוק על המגרש
Smiley
24 אפר 2017 00:37:41פשוט לא יאמן שהארדן לא במשחק והמחליפים של יוסטון משאירים ת'קבוצה בחיים. יופי של החלטות GM של מורי
Ghost Rider
24 אפר 2017 00:38:00איך האמריקאים החסודים/פוליטיקלי קורקט מסתדרים עם המעודדות שלהם עוד לא הבנתי.
שי אבן צור
24 אפר 2017 00:40:24לא הבנתי. מה הבעיה?
Ghost Rider
24 אפר 2017 00:43:06לי אין בעיה בכלל.
שי אבן צור
24 אפר 2017 00:44:30חחח
תכל'ס, המעודדות של OKC הן טופ 3 בליגה
Ghost Rider
24 אפר 2017 00:45:37לגמרי
דקסטר
24 אפר 2017 00:38:14אין חדרי כושר באוקלהומה לא הבנתי?
דקסטר
24 אפר 2017 00:42:20החלטה נכונה לקחת פסק זמן
no funny shtuff
24 אפר 2017 00:42:40משחק "מזרחי"
שי אבן צור
24 אפר 2017 00:43:22זה למה ראסל מחבל.
פאק!!! מקדרמוט מתחנן לכדור ובמקום לתת לו אותו הוא מתעקש לזרוק עם יד על הפנים
אפלטון
24 אפר 2017 00:43:37פסק זמן חכם של דונובן. ווסטברוק נכנס למצב איטונג
שי אבן צור
24 אפר 2017 00:45:15ראסל נתן ראסל לקח
קלמנטה
24 אפר 2017 00:43:59http://yoursportsinhd.com/game/0041600164/
Smiley
24 אפר 2017 00:44:40ווסטברוק החליט שלא משנה מה הוא יקלע גב לסל, פשוט תוקע את ההתקפה של OKC
קלמנטה
24 אפר 2017 00:45:16אכן הקהל שם זה הדבר הכי לבן שיש. אולי בסן אנטוניו נותנים פייט.
בקהל של גולדן סטייט נדיר למצוא מצד שני אנשים לבנים. גם שחורים לא יותר מדי.
תמיד זה נראה שם מעורבב מכסיקני אסייתי.
Zivke
24 אפר 2017 00:59:23יש בערך 12% שחורים בארה"ב
שעיה
24 אפר 2017 00:46:25לו וויליאמס זה חיזוק על. לא ייאמן איזה איכות מהספסל.
דקסטר
24 אפר 2017 00:46:40אני לא מאשים בכלל את ווסטברוק במשחק הזה.
הוא נתן מספיק מסירות עם מבטים פנויים אבל השחקנים מחזירים לו את הכדור מה ציפיתם שהוא יעשה ?
Ghost Rider
24 אפר 2017 00:47:15עברה דמיונית
חזיר יבלות צעיר
24 אפר 2017 00:48:29שיפוט ביתי מוגזם
שי אבן צור
24 אפר 2017 00:49:26האק א רוברסון…
קלמנטה
24 אפר 2017 00:50:150 מ-11 בכל הסדרה מהעונשין לרוברסון
וואו זה מסריח.
שאקיל סטף קארי לידו
Ghost Rider
24 אפר 2017 00:50:30מכבד את יוסטון אבל שונא אותם.
שעיה
24 אפר 2017 00:50:38ביזיון של שריקה
שי אבן צור
24 אפר 2017 00:50:46שיוציא אותו מיד ובדיעבד
דקסטר
24 אפר 2017 00:51:21מה נסגר עם השיפוט
Ghost Rider
24 אפר 2017 00:51:22איכס . גועל נפש ההארדן הזה. שונא אותו.
קלמנטה
24 אפר 2017 00:51:48שופטים של התחת (כמאמר הגשש)
עושים פאול על הארדן אז הוא מהר עולה לשלוש ומקבל שלוש זריקות
מביך.
שעיה
24 אפר 2017 00:52:13חולירות
חזי
24 אפר 2017 00:52:17יוסטון משחקים מגעיל משני צדדי המגרש
Ghost Rider
24 אפר 2017 00:52:40ושיעיף כבר את רוברסון.
כריסטופר מולטיסנטי
24 אפר 2017 00:52:44דאטוני הכריש הזה יודע מה הוא עושה
שי אבן צור
24 אפר 2017 00:52:56למה הוא לא מוציא אותו???????
ולדי קוגן
24 אפר 2017 00:53:44יואו תוציא אותו כבר
דקסטר
24 אפר 2017 00:53:48איך אפשר לתת להארדן 3 זריקות כשהוא לא ניסה לזרוק לפני אלא רק אחרי השריקה. אז אם השריקה היתה לפני!!! הזריקה איך לעזאזל קיבל זריקות??
ספלאש
24 אפר 2017 00:54:09איזה שליפה של דאנטוני. לא צפוי, כולם בשוק
שעיה
24 אפר 2017 00:54:14זה מגוחך. השיפוט איבד שליטה
Ghost Rider
24 אפר 2017 00:54:55שיאכלו את מה שהם מבשלים.
כריסטופר מולטיסנטי
24 אפר 2017 00:54:56משחק מביך קצת
ספלאש
24 אפר 2017 00:55:23זה נהיה משחק של סחיטת עבירות, ועבירות מכוונות. איכס
שי אבן צור
24 אפר 2017 00:55:34אם הארדן מקבל את השריקות האלה אז גם השריקה הזאת סבבה
קלמנטה
24 אפר 2017 00:55:50הזייה
עכשיו גם בצד השני
שחקן מוציא עבירה
ואז נזכר לעשות כאילו בא לזרוק שלשה
ומקבל מהשופטים
דקסטר
24 אפר 2017 00:56:01השיפוט יצא מכלל שליטה.
כל פלוץ זה ניסיון זריקה
כריסטופר מולטיסנטי
24 אפר 2017 00:56:38אולאדיפו נוראי בהגנה, בתול פלייאוף קלאסי
Ghost Rider
24 אפר 2017 00:57:43זה יגמר רע.
שעיה
24 אפר 2017 00:58:03Mvp? מגיע לו פרס נובל על שלקח את הסמרטוטים האלה לפלייאוף
Ghost Rider
24 אפר 2017 00:59:23+100
דקסטר
24 אפר 2017 00:59:32חחחחח קרעת אותי!
קלמנטה
24 אפר 2017 00:58:34אני עדיין בהלם איך גארד בNBA מרשה לעצמו אחוזים כאלו מהעונשין
במקום חופשת קיץ לך לקו וזרוק עד שיתחיל להכנס ב70%.
עומר
24 אפר 2017 01:00:24הוא קולע שלשות באחוזים לא רעים. נראה לי זה יותר עניין מנטלי
Smiley
24 אפר 2017 00:58:51אם OKC יפסידו את זה על הזריקות עונשין של רוברטסון זה יהיה אכזרי ביותר.
מצד שני, המחליפים של יוסטון פשוט במשחק אדיר
קלמנטה
24 אפר 2017 00:59:44אין לו שני דברים:
1. קליעות עונשין
2. ט' בשם
🙂
Smiley
24 אפר 2017 01:01:04חחחח
חזיר יבלות צעיר
24 אפר 2017 01:04:03ואת שניהם הוא צריך להשיג בדחיפות
Smiley
24 אפר 2017 00:59:44פשוט לא יאמן הרכבת הרים במשחק של OKC
שי אבן צור
24 אפר 2017 00:59:47רוברסון עם 2/12 העונשין….
דקסטר
24 אפר 2017 01:01:22ממש לה פמיליה.. נראה לי אצלנו בבלוג מפגינים יותר רגשות מאשר באוקלהומה.. איזה מקום משעמם עם אנשים משעממים
אפלטון
24 אפר 2017 01:01:26אם יוסטון גונבת את המשחק הזה הארדן חייב לננה הכפלת משכורת.
ננה בפרצוף של I'm too old for this shit
ולדי קוגן
24 אפר 2017 01:02:20ככה מנצחים משחק.
דיקטטור במסווה
24 אפר 2017 01:03:10במשחק הזה ווסט לא אשם, בעונה כולה היה דיקטטור שרוצה
הישג אישי ולא איכפת לו מהעם, עכשיו משלם את המחיר.
ננה ופרינגלס ללא השפם הפתעות העונה
no funny shtuff
24 אפר 2017 01:03:54לינק דחוף
קלמנטה
24 אפר 2017 01:05:18http://yoursportsinhd.com/game/0041600164/
קלמנטה
24 אפר 2017 01:05:00כן. איירבול בזריקה מביכה מהשלוש של ווסטברוק שכל חבריו מסתכלים עליו.
זו בדיוק העונה שלהם.
Ghost Rider
24 אפר 2017 01:05:06בדקה האחרונה נסגר הלינק ינעלדינק.
קלמנטה
24 אפר 2017 01:05:32זה עדיין עובד
http://yoursportsinhd.com/game/0041600164/
Ghost Rider
24 אפר 2017 01:06:24תודה. אצלי לא עובד אין לי מושג למה.
חזיר יבלות צעיר
24 אפר 2017 01:06:21ננה אדיר!!!!!
קלמנטה
24 אפר 2017 01:06:23איזה פאול חלשלושי על ננה.
דקסטר
24 אפר 2017 01:06:31סטטיסטיקה פסיכית של הספסל ביוסטון
3 שחקנים קלעו יותר משאר החמישייה ביחד
מלובני
24 אפר 2017 01:06:56זהו 4 הפרש, גמור.
עומר
24 אפר 2017 01:07:02אדאמס החטיא בכוונה, מסר לווסטברוק ששם שלשה מרחוק, אבל יוסטון יצאו מהר וננה שם סל ועבירה. מדהים
ולדי קוגן
24 אפר 2017 01:08:03עשו תרגיל גאוני ואז גרנט הדביל עושה עבירה הכי עלובה שראיתי בחיים. אל תיגע בו כבר וזהו
קלמנטה
24 אפר 2017 01:08:26וואו. כבר חטפו את זה… שנייה מהארכה דרמטית.
ספלאש
24 אפר 2017 01:08:32משחק משוגעעעעע
Ghost Rider
24 אפר 2017 01:09:06עצוב.
קלמנטה
24 אפר 2017 01:09:37קיבל מתנה ליד ווסט ואיבד שליטה על זה אליהם חזרה.
יאללה יוסטון.
מלובני
24 אפר 2017 01:09:46זהו נגמרה הסדרה, עכשיו אפשר להתרכז בזקנים של ממפיס
עומר
24 אפר 2017 01:09:52סיום מוזר לגמרי. האמת ששתי הקבוצות עשו כל טעות אפשרית לקראת סוף המשחק. העצבים חגגו
THE KING RUSSELL
24 אפר 2017 01:11:26לגמרי הלכה הסדרה
Smiley
24 אפר 2017 01:09:55רבע רביעי של 40:32 ו-64 נקודות של 3 אנשי משחק מהספסל. איזה נצחון של יוסטון.
ספלאש
24 אפר 2017 01:09:59חחח חבל שראסל לא ניסה לסחוט פאול ל 3 מהחצי
Smiley
24 אפר 2017 01:10:43OKC במשחק שישב להם בראש לכל החיים
ולדי קוגן
24 אפר 2017 01:11:51קודם משחק 6 משנה שעברה, ואז באים משחקים אחרים.
ולדי קוגן
24 אפר 2017 01:10:57הייתי אופטימי מדי בפריוויו כשאמרתי יוסטון ב-6. זה יגמר ב-5 בסוף.
Smiley
24 אפר 2017 01:12:42פשוט לא יאמן איך הם הפסידו
אבי
24 אפר 2017 01:11:19ישששששששששששששש……יוסטון ניצחו למרות הארדן…… מה עובר עליו משחק במין אדישות מטומטמת
שי אבן צור
24 אפר 2017 01:11:40איזה הפסד עלוב
Smiley
24 אפר 2017 01:11:52לא אימן איך הם זרקו את המשחק הזה, ועוד ביום שהם הצליחו להוציא את הארדן מהמשחק.
על המשחק הזה רשום "GM מורי!!!" על האנשים שהצליח להביא – ננה, וויליאמס וגורדון
דקסטר
24 אפר 2017 01:12:38בתכלס.. הארדן שחקן מעצבן.
אי אפשר לאהוב אותו.
לא שמעתי אף אחד "בא לי להיות הארדן" כי מה זה אומר- בא לי לדחוף את עצמי על מישהו בתקווה שישרקו לי?
ואם הוא OFF הוא OFF לגמרי.. משחק מושלם של המחליפים
מלובני
24 אפר 2017 01:12:48במידה והספסל של יוסטון נראה ככה ואפשר לצפות מהארדן לעלות הילוך , אפשר לדמיין אותם עוברים את הספרס( שיעברו קודם את ממפיס כן ?)
גיא
24 אפר 2017 01:13:36ראסל טראגי, חטף ואיבד בשניות האחרונות, נתן סל עצמי!!! נורא ואיום כמה שניות לפני זה
THE KING RUSSELL
24 אפר 2017 01:14:10תסמונת הרבע הרביעי של אוק' סטייל מכבי
בקיצור שראס לא על המגרש אין מה למכור בעמדת הרכז כולל ויקטור שלא בנוי להוביל את הכדור ועם ראס כשהדם עולה למח והעצבים חוגגים גכ אין מה לעשות אבל יוסטון הגעילו בסחיטת העבירות ובעשייתם על אנדרה לא מבין למה לא שורקים על בלתי ספורטיבית
כריסטופר מולטיסנטי
24 אפר 2017 01:24:41כי זה לא בלתי ספורטיבי ההאק ה-
דונובן יכל להוציא אותו ולהחזיר שתי דקות אחרונות כשמקבלים כדור מהצד על עבירה כזאת. בחר שלא והפסיד את המשחק.
THE KING RUSSELL
24 אפר 2017 01:14:53ספסל אדיר של יוסטון
נתן
24 אפר 2017 01:15:30סה"כ עוד משחק של ווסטברוק נתן, ווסטברוק לקח. הזוי מה שקרה בסוף, שתי הקבוצות מפציצות מבחוץ ללא הכרה. ננה משחק סנטר, אריזה 4, ואף אחד לא מנצל את זה.
אפלטון
24 אפר 2017 01:16:19פיו. אחד הסיומים המכוערים והמבולבלים של הפלייאוף. איכשהו גנבנו ניצחון שלא הגיע לרוקטס.
זה ההבדל בין מקהייל למאמן אמיתי. ד'אנתוני עשה כמה מהלכים שניצחו את המשחק בטיימינג מושלם. וננה הוא גיבור אמיתי.
קפלה יצטרך לקחת את הסדרה הזאת כשיעור איך צריך לשחק סנטר בפלייאוף.
THE KING RUSSELL
24 אפר 2017 01:17:35אגב ליוסטון אין סיכוי לעבור בסדרה את הספרס כי אם יש לך רים פרוטקטור כמו קוואי אין צורך לכווץ בחדירות ומימלא חצי מה3 הם עם יד על הפנים
Smiley
24 אפר 2017 01:24:40קוואי לא רים פרוטקטור
אפלטון
24 אפר 2017 01:25:41לדעתי המצ' אפ מול הספרס נוח יותר מהמצ' אפ מול אוקלהומה.
קאווי מהווה נכס התקפי חשוב מדי כדי לשמור את הארדן כל התקפה. לדעתי המפתח בסדרה הזו אם תגיע יהיה דווקא אולדריג' שאין מי שישמור עליו ברוקטס.
אוקלהומה סהכ שלטו ב-3 מתוך 4 המשחקים. אני לא חושב שהסדרה סגורה הרמטית. חשוב מאוד לגמור את הסיפור בבית כבר במשחק הבא
גיא
24 אפר 2017 01:31:57לינק טוב לשקגו, רבותיי?
אלי
24 אפר 2017 01:37:18http://eplstreams.club/na.php?id=0041600104&feed=1&cam=0
גיא
24 אפר 2017 01:38:40אשריך, שלעולם לא תתקע את הבוהן במיטה 🙂
שי אבן צור
24 אפר 2017 01:39:39דונובן מוצץ סוכריה במסיבת העיתונאים…
אלי
24 אפר 2017 01:45:19טוב נו, זה לא יתכן לשחק עם גראנט.
עדיף לשחק בלי רכז.
אלי
24 אפר 2017 01:48:34בוסטון פשוט, הרבה, הרבה יותר טובים שרונדו לא משחק.
זה לא רק החיסרון של רונדו, הבעיה העיקרית היא שאין מי שיחליף אותו.
חזי
24 אפר 2017 01:48:37לצערי הבולס עלובים
גיא א
24 אפר 2017 01:51:29עד עכשיו מדכא למדי כאן. לבולס אין שום צורה
Smiley
24 אפר 2017 01:59:41אכן כך
גיא א
24 אפר 2017 01:56:54ווייד נותן ל MCW בראש לפני כולם ונראה מאד לא שמח ממנו
Smiley
24 אפר 2017 02:01:28פסגת הקריירה של MCW היתה המשחק הראשון שלו בתור רוקי בפילדלפיה מול מיאמי של לברון
עומר
24 אפר 2017 01:57:01אני חייב לישון. נקווה שהבולס יראו יותר טוב בהמשך
אלי
24 אפר 2017 01:57:52יש לבולס על הספסל את קאנן, יותר טוב משני הליצנים האלו.
גיא א
24 אפר 2017 02:02:44הויברג הקשיב לך. כנען הולך להכנס עוד דקה
אלי
24 אפר 2017 02:12:36הוא וויד צריכים לשחק כרכזים. גראנט ומייקל-קרטר-וויליאמס עלובים.
Smiley
24 אפר 2017 02:05:21שיקגו לא דומים לכלום
מנחם לס
24 אפר 2017 02:05:43חשבתי שלא עושים בלוג חי. שיקגו, על כל פנים, על הפנים
גיא א
24 אפר 2017 02:07:08אני יכול להפסיק עם העדכון. אני חי בשעון קצת שונה מרב הקוראים אבל אם זה פוגע במשהו אני אפסיק מיד.
Smiley
24 אפר 2017 02:10:53היה בלוג חי בשני המשחקיםן הקודמים
גיא א
24 אפר 2017 02:05:57אגב, הויברג עשה 0 התאמות מהמשחק הקודם. זה לא יאמן.
גיא
24 אפר 2017 02:10:29שיקגו נראית חסרת אונים. חוששני שנגמר הסיפור שלה
Smiley
24 אפר 2017 02:11:38שיקגו פשוט נותנים את הכדור לבאטלר ומקווים שיעשה משהו
שעיה
24 אפר 2017 02:12:20אתה רשאי להמשיך בבלוג
גיא א
24 אפר 2017 02:12:31אני אעדכן מהמגרש אבל אתזמן את הפוסט להתפרסם בצאת יום השואה
Smiley
24 אפר 2017 02:16:23ג'ראלד גרין פשוט קם לתחייהב משחק הזה
אלי
24 אפר 2017 02:16:24עוד דקה אני נוטש. לא יכול לראות את העליבות הזו משני צידי המגרש.
Smiley
24 אפר 2017 02:17:21איזה הבדל ברמה של המשחק הזה לעומת שני המשחקים הקודמים
חזי
24 אפר 2017 02:17:42הויברג עלוב.לא עושה כלום.הפציעה של רונדו הצילה לסלטיקס אתת העונה
THE KING RUSSELL
24 אפר 2017 02:18:52עד שקראתי את הפריוויו של מידן לא חשבתי בכלל על "לצפות או לא" במשחקים. זה כלל לא היה ISSUE, כי כאן בגולה אין דבר כזה. משך השנה קורים לי מקרים רבים בהם אני משתולל מכעס על מה שקרה, ואני עדיין לא יכול להתחבר לגרמנים, אפילו שאני יודע שזה דור חדש שלא אחראי על מה שהסבים שלהם (אפילו אבות) עשו. אבל 'יום השואה' בישראל אף פעם לא הגיע לארה"ב.
מוזר כמה המאמר של מידן והתגובות השפיעו עלי, והחלטתי בעצמי לא להסתכל במשחקים, וכמובן לא לכתוב מעורב. מידן, בקשר לסקירה על מה היה אתה יכול לסכם מ-ESPN או אפילו טוב יותר מ-USA TODAY
מנחם הבוקר
חשבתי שלא עושים בלוג חי. שיקגו, על כל פנים, על הפנים
מנחם הערב? חוששני שמישהו מתחזה
גיא א
24 אפר 2017 02:24:10וויד לא תורם הרבה. אני לא מבין למה הוא על המגרש
אלי
24 אפר 2017 02:28:57כאילו יש אופציות נוספות.
גיא א
24 אפר 2017 02:43:16וולנטיין
אלי
24 אפר 2017 02:49:36לא ראה כמעט דקות בפלייאוף, נכון שבמשך העונה הוא היה נראה טוב אבל זה משחק אחר. גם גראנט היה נראה סביר במשך העונה.
מסכים איתך שצריך לתת לו צ'אנס.
THE KING RUSSELL
24 אפר 2017 02:26:28גרין בבוסטון פשוט נהדר
Smiley
24 אפר 2017 02:30:05לא מבין איך השחקן הזה לא מצא את מקומו בליגה לפני כמה שנים ואיך הוא עדיין לא מצליח לשחק יותר מעונה בקבוצה אחת.
יכול להיות סקורר מצויין מהספסל
אלי
24 אפר 2017 02:48:34יכל להיות גרוע יותר.
Smiley
24 אפר 2017 02:49:16איכשהו הבולס מסיימים בזול את המחצית.
באטלר עם 15זריקות עונשין!
Smiley
24 אפר 2017 02:49:4214
גיא.א
24 אפר 2017 03:12:57כנען במשחק חייו
אלי
24 אפר 2017 03:14:02קאנן נהדר
Smiley
24 אפר 2017 03:20:27מרכוס סמארט פשוט ההיפך מהשם שלו
אלי
24 אפר 2017 03:20:58זה נראה כמו שני המשחקים הראשונים
Smiley
24 אפר 2017 03:21:16איזה קאמבק של הבולס. הסלטיקס פשוט הפסיקו לשחק
גיא א
24 אפר 2017 03:25:45חשבתי שראיתי אותו ואכן דרק רוז באולם.
אלי
24 אפר 2017 03:26:29למה לא מדביקים לו עבירה חמישית
גיא א
24 אפר 2017 03:28:03אני חושב שהבולס לא מקבלים מספיק קרדיט להיותם פשוט קבוצה קשוחה
חזי
24 אפר 2017 03:31:31לא מבין מתי מישהו ייקח את תומאס לסל ויסחוט עבירה.בלעדיו הם לא קבוצה.וכל הקאמבק הלך לפח
Smiley
24 אפר 2017 03:33:09איזייה תומאס מדהים!!
חזי
24 אפר 2017 03:34:05וואווו
גיא א
24 אפר 2017 03:34:46MCW גורם לתומאס לעשות עבירה טכנית וזו התרומה היחידה שלו למשחק. זה והמינוס 12 שלו במדד הפלוס מינוס. שחקן נוראי שחייב לעוף מהקבוצה ויפה דקה קודם
אלי
24 אפר 2017 03:36:55רגע, תומאס עם 5 עבירות?
חזי
24 אפר 2017 03:46:08לא.כנראה לא סופרים טכניות
גיא א
24 אפר 2017 03:44:53פיפן והוראס גרנט צועקים לבאטלר הוראות שמירה
חזי
24 אפר 2017 03:45:20אם הוא לא יוציאו לו עבירה 5 הם יפסידו.פשוט מאוד
אלי
24 אפר 2017 03:45:33איזה שחקן תומאס.
גיא א
24 אפר 2017 03:49:14פיפן גם צורח על השופט. אני לא יודע אם רואים את זה בטלוויזיה. אני חושב שהוא קצת שתוי
Smiley
24 אפר 2017 03:57:50גם פשט רגל וגם רואה איך הבולס נראים…
גיא א
24 אפר 2017 03:50:07המשחק הזה גמור
Smiley
24 אפר 2017 03:56:19איזה איבוד עשתונות של הבולס
חזי
24 אפר 2017 03:57:26לא משחק גדול של בוסטון אבלמשחק עלוב של שיקגו,עד שהצליחו לחזור למשחק נתנו להם אותו בחזרה ביד.הויברג גרוע,באטלר כבר עייף ולרונדו מתגעגעים.
חזי
24 אפר 2017 04:02:53אם רונדו לא חוזר בוסטון בחצי גמר בקלות
גיא
24 אפר 2017 04:09:57מה קורה ביוטה, גובר משחק? ואשמח ללינק
מנחם לס
24 אפר 2017 04:14:28אף אחד לא מסוגל לעצור את אייזיה תומאס. זה כל הסיפור
גיא.א
24 אפר 2017 04:16:20איזייה גם קיבל עזרה מהחברים בעוד שהבולס היה ג'ימי נגד כולם
THE KING RUSSELL
24 אפר 2017 04:14:32רודי גובר WELLCOME
THE KING RUSSELL
24 אפר 2017 04:19:07מורי ספייגטס בחמישיה גם מי הגבוה המחליף?
גיא.א
24 אפר 2017 04:19:55MCW אפס נקודות, אפס זריקות, אחד אסיסטים, אפס רבאונדים, שני איבודי כדור, מינוס 11. רונדו עם יד אחת היה מצליח יותר
אלי
24 אפר 2017 04:21:51רונדו גמר את העונה רשמית
גיא
24 אפר 2017 05:04:11למישהו יש לינק ליוטה???
גיא
24 אפר 2017 05:21:07טוב לראות את רודי חזרה, מה קרה להייורד?
גיא הרשע
24 אפר 2017 05:28:20סובל מקלקול קיבה.
שעיה
24 אפר 2017 05:44:48יוטה תתמודד עם גולדן סטייט הרבה יותר טוב מהקליפרס. עם הייוורד וגובר יגמר 4-2
מנחם לס
24 אפר 2017 05:45:38איזה הבדל עם גובר!
THE KING RUSSELL
24 אפר 2017 06:11:51ג'מאל קרופורד פשוט נהדר
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2017 06:16:28יוסטון – אוק' – לא מסוגל לצפות בדבר הזה, סדרה בין שני השקחנים המגעילים בליגה.
שני שחקנים שפיתחו אנטי-כדורסל, כל אחד בתחומו:
ראסל – פיתח כדורסל הפוך, ספורט יחידני בתוך ספורט קבוצתי
זקן – פיתח כדורסל הפוך, בכדורסל המקורי מנסים לקלוע ואם עושים עליך עבירה קיבלת בונוס. מטרת הזקן במשחק החדש להוציא עבירה ואם הצליח מנסה לקבל זריקת בונוס.
גועל נפש של 2 שחקנים, נפטרנו מהכלבת בקרוב, סיבוב הבא נפטרים מהכינים
Von
24 אפר 2017 06:21:41לא יוצא לי לראות את יוטה, ועכשיו אני רואה איך ג׳ו אינגלס הוא הפליימייקר העיקרי בקבוצה הזו
THE KING RUSSELL
24 אפר 2017 06:25:00מאז הטיים אאוט של הקליפרס 7-0 ליוטה
THE KING RUSSELL
24 אפר 2017 06:25:13ושוויון
Von
24 אפר 2017 06:25:14ולשורה הסטטיסטית של הערב: ננה עם 28 נקודות ב 12 מ-12 מהשדה פלוס 10 ריבאונדים ב 25 דקות משחק בלבד!
מנחם לס
24 אפר 2017 06:26:52כריס פול אף פעם לא היה כזה אינדיבידואליסט – יותר מווסטברוק – אבל אין לו ברירה עם אוסטין ריברס בלייק גריפין הפצועים.
דיקטטור במסווה
24 אפר 2017 06:28:101+ אשך והאוסטרלי
שעיה
24 אפר 2017 06:30:13יוטה חייבת את הנצחון כדי לא ליפול ל 3-1 . גם עם גובר והייורד קשה לחזור מבור כזה
סומסום
24 אפר 2017 06:30:38המשחק בין יוטה והקליפרס, עצוב לראות.
גובר בהגבלת דקות, גורדון הייווארד יצא בדקה 9, הרעלת מזון.
ג'ו ג'ונסון לוקח על עצמו את המשחק בקלאצ', כל 11 הנקודות האחרונות לפי שעה, iso ועוד אחד.
מהצד השני, כריס פול ב"הארדן מוב" – וזה כבר השם שפרשני TNT נותנים לדבר הזה.
מחכה שהמגן יניח את היד לכיוון הכדור, ואז הקפיצה כלפי מעלה, למשוך 3 זריקות.
השופטים שורקים כבר אוטומטית וזה נורא, איום, זה הרס הכדורסל.
לא מבין למה הקליפרס כל כך נלחמים על זה. בלי גריפין, בסדרה נגד גולדן סטייט? זה יהיה אסון לראות. די, קפלו מזוודות.
קלמנטה
24 אפר 2017 06:35:50ספורטיביות, מכיר?:)
סומסום
24 אפר 2017 06:40:27ברור.
ולצער אוהדי גולדן סטייט, יוטה מנצחת. ייתנו סדרה יותר תחרותית, אפרופו.
היווארד יחזור, גובר מתאושש – העסק בידיים הנכונות.
שעיה
24 אפר 2017 06:34:11מישהו אכל לוקש ב 2 ביליון דולר
שעיה
24 אפר 2017 06:35:28אינגלס פעם שנייה
Von
24 אפר 2017 06:36:58מדהים מה שקרה פה בדקות האחרונות עם השלשות של אינגלס והוד
שעיה
24 אפר 2017 06:38:04משיכת העבירות זה המסמר האחרון אחרי מנוחת הכוכבים. אני צופה התרסקות רייטינג בעונה הבאה
הקיסר החבשי
24 אפר 2017 06:40:22עדיין לא התאוששתי מהתאנדר והטעויות המטומטמות של הקבוצה הזו שלא מצליחה לשמור על יתרון ונופלת כל פעם ברבע הרביעי
זה כבר נהיה מגמתי -ראס מוביל אותם ליתרון דו ספרתי ,הוא יוצא לנוח והם מאבדים את זה תוך דקה.
ראס חוזר הם חוזרים לשלוט ,ושוב בסוף הרבע השלישי הוא יוצא למנוחה והמחליפים עוד הפעם מאבדים את זה
ראס נכנס למצב היירו שלו ברבע הרביעי אולי מהתסכול והם בועטים בדלי.
פשוט מרגיז שהתאנדר יכלו להיות עכשיו ביתרון 3-1 כי חוץ מהמשחק הראשון הם שלטו במשחק והובילו בספרות כפולות בחלק אחרון של המשחקים ובגלל טעויות של טירונים הם נפלו לבור עמוק שספק אם יצאו ממנו.
היום קומדיית הטעויות היית בשיאה ,של כל מי שהיה במגרש,בספסל ,הזברות ואפילו הקבוצה היריבה.
קודם כל דונבון במקום לזרוק את הגאווה לפח ולא לחשוב "דאנטוני לא ינצח אותי במשחק המוחות" ולהוציא את רוברסון כבר ב"האק" הראשון הוא החליט להשאיר אותו ובכך זרק לפח פוסזישן אחרי פוסזישן.
אחר כך סטיבן וראסל במהלך חכם לאחר שסטיבן החטיא בכוונה השתלט על הריבאונד ,החזיר לראסל שתפר שלשה כמעט מהחצי
ובמקום לעשות עבירה מיידית ,הם נותנים לזמן לרוץ ולבסוף לא מספיק שהם בזבזו איזה 10 שניות גראנט עושה פאול מטופש מתחת לסל על ננה שגם דופק את הכדור בתוך הסל גם מקבל טיפ מהעונשין!!
התקפה כשהשעון 11 שניות ראסל מנסה שלשה הוא מחטיא ואברינאס עם טיפ בריבאונד התקפה.
בהוצאת הכדור של יוסטון המתחזה והפלופר עושה עבירה ברורה על אברינאס והשופטים עוצמים עיניים ,ראסל מצליח כמעט לחטוף ושורקים עבירה נגדו !
קיצר אני לא מאשים את השופטים למרות הטעות הנוראית בעבירה של הארדן שהתאנדר יכלו להשוות את התוצאה אם היו שורקים
אני מאשים את התאנדר ששוב בועטים בדלי ומאבדים יתרון רציני
מאשים את רוברסון שבתור גארד צריך לפחות להיות מעל 60% מהקו
ומאשים את בילי על זה שלא הוציא בזמן את רוברסון
מאשים את ראסל והצוות המקצועי שלא יכולים להשאר בתוכנית המשחק שעובדת מצויין ב3 רבעים הראשונים והולכים לבידודים
אני מאמין שבסופו של דבר הקבוצה הזו יכולה לעשות הרבה דברים טובים בעונות הקרובות,הקבוצה השלישית הכי צעירה בליגה,יש להם כישרון ,יש להם הגנה וריבאונד
חסר להם נסיון ובגרות ולזה צריך פרסטי לשים לב ולהביא לקבוצה הזו שחקנים מנוסים בסגנון פול פירס וג'ו ג'ונסון וגם באק-אפ לראסל בהובלת כדור .
חבל חבל חבל על הסדרה הזו כי אני לא מאמין שהתאנדר יחזרו מבור שכזה
THE KING RUSSELL
24 אפר 2017 06:43:56+100
THE KING RUSSELL
24 אפר 2017 07:14:26ככלל יש את הראס השחקן ויש את ראס המושיע
בראשון הוא ענק בשני פעמים לכאן פעמים לשם
התשוקה שלו היא הטובה והיא הרעה
גיא הרשע
24 אפר 2017 06:42:292 ניצחונות ליוטה בסדרה, ועל ה-2 חתום ג'ו ג'ונסון,
שכאשר לא מצפים ממנו להיות השחקן המוביל של הקבוצה,
הוא באמת שחקן מצוין.
סומסום
24 אפר 2017 06:45:56אדיר, פשוט הציל את הקבוצה, את הסדרה, וקצת את הפלייאוף במערב, שנראה דל מאוד.
גיא הרשע
24 אפר 2017 06:55:26יוטה כרגע בשוויון 2 בסדרה,
כאשר למעשה, ב-4 משחקים בסדרה ראינו במצטבר את גובר והייוורד ביחד על הפרקט במשך 9 דקות בלבד.
(מצטבר, לא ממוצע למשחק!)
לדעתי, מהעובדה שהסדרה מתארכת, יוטה רק תרוויח (אם לא יהיו פצועים נוספים…) –
גובר מקבל זמן לחזור לעניינים, ויוטה הרוויחו בגדול את ג'ו ג'ונסון ואת פייבורס להמשך הדרך (לא דברנו מספיק על פייבורס, שב-3 מ-4 משחקים הגיע לדאבל פיגרס ב-70% מהשדה בכל אחת מהפעמים).
THE KING RUSSELL
24 אפר 2017 07:02:43גובר לגמרי שם 15 נק' בלי החטאה מהשדה 3מ 4 מהקו +2 בלוקים שיגמרו את זה ב6 למרות שהקליפרס שוים משחק לפחות בלי היוורד
גיא הרשע
24 אפר 2017 07:11:01גובר עדיין על הגבלת דקות.
הקיסר החבשי
24 אפר 2017 06:57:31ראסל והמדיה מעולם לא היו ביחסים טובים …הנה אחד אחרי המשחק של הלילה
https://www.youtube.com/watch?v=SXgy7mEVdzw
דובי
24 אפר 2017 07:50:29הקבוצה זה אני, אני זה הקבוצה, אל תפצלו אותנו.
נתן גולד
24 אפר 2017 07:58:54אינטיליגנציה זה לא הצד החזק שלו אין ספק…
החבשי
24 אפר 2017 10:14:28איך הגעת לזה?
או שלא שמעת אותו או שלא הבנת אותו!
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2017 11:39:34אוי כ"כ כ"כ מביך… האיש פתטי.
משליך את הבעיות שלו עם עצמו על אחרים.
רק תקשיבו לפלדלת המחוסנת הזאת מדברת