הקאבס בקמבאק ענק, טורונטו והספרס התפרקו בסיכום יום חמישי הגדול! / דור בלוך

הקאבס בקמבאק ענק, טורונטו והספרס התפרקו בסיכום יום חמישי הגדול! / דור בלוך

קמבאק ענק של קליבלנד על הגב של ערב בלתי נתפס של לברון, טורונטו התפרקה לחלוטין מול מילווקי, והספרס נעלמו מחצית השניה מול הגריזליס בעוד ערב מרתק של כדורסל פליאוף ב-NBA, אז בואו ניגש לאקשן!

אינדיאנה פייסרס 114  (0) – קליבלנד קאבלירס 119 (3)

תם הטקס, ובסופו ניתן להכריז על אינדיאנה כפרייארית הגדולה של פליאוף 2017 עד כה, לאחר שהחטיאה סל ניצחון פוטנציאלי במשחק מספר 1 והחזיקה את קליבלנד קרוב כדי להפסיד במשחק הצמוד את משחק מספר 2, הלילה היה שיא השיאים.

המחצית הראשונה הייתה כולה אינדיאנה, הפייסרס הגיעו עם הרבה יותר אנרגיות ושלטו בריבאונד (40-52), כשפול ג'ורג' עושה הכל כולל הכל כדי לנצח, ובמחצית הפיגור של קליבלנד עמד על 25 נקודות, אבל על גבו של לברון קליבלנד החלה לחזור במחצית השניה. ריצת 4-17 צמצמו ל-17, והפייסרס פשוט קרסו. 5 דקות לסיום שלשה של ג'ורג' החזירה את הפייסרס ליתרון אחרי שקליבלנד כבר עלתה ליתרון, אבל זאת הייתה הפעם האחרונה שהפייסרס הובילו במשחק.

כמה נקודות ציון על המשחק הזה – לברון עבר את קובי בריאנט ועלה למקום ה-3 בנקודות בפליאוף, והשווה שיא NBA עם 20 נצחונות רצופים בסיבוב הראשון של הפליאוף. קליבלנד שברה את שיא הנצחון אחרי הפיגור הגדול ביותר במחצית שעמד על 21 והחזיק מעמד מאז 48.

פול ג'ורג' סיים ערב אפי עם 36 9 אסיסטים ו-15 ריבאונדים, אבל היה חלש מהשדה עם 10 מ-28. טיג הוסיף 15, סטיבנסון סיים עם 13, ויאנג נתן דאבל דאבל של 11 ו-10. בצד השני זה היה כמובן הערב של לברון עם טריפל דאבל מטורף של 41 12 אסיסטים ו-13 ריבאונדים, כש-5 שחקנים מוסיפים 12 נקודות או יותר – לאב, ארווינג, ג'יי אר סמית' שחזרתו הייתה משמעותית ביותר, צ'נינג פריי ודרון ויליאמס.

מילווקי באקס 104 (2) – טורונטו רפטורס 77 (1) 

וואו איזו התפרקות של טורונטו, וזה לא היה רבע מסוים, זה היה כל הערב.

ברבע הראשון המסויט שלהם, הרפטורס קלעו רק 12 נקודות וב-3 הרבעים הראשונים לא הצליחו לקלוע יותר מ-20. דיברנו על זה לפני המשחק שמילווקי לא שווה יותר מ-100 נקודות, וגם הערב הם קלעו בסביבות האלה, אבל ההתקפה של טורונטו הייתה בהלם תרבות, ואפשרה למילווקי לשמור על יתרון הביתיות בסדרה הזאת.

דיברנו על זה לפני הפליאוף, אבל אני לא בטוח שמישהו הבין עד כמה האתלטיות והגודל של השחקנים של מילווקי, והגיוון שלה מאפשרים לה להקשות בהגנה על הקו האחורי של יריבות, הרפטורס נראו פשוט הלומים ברבע הראשון ולא התאוששו עד סוף המשחק כאשר הם קולעים 33% מחרידים מהשדה בעוד מילווקי מניעה את הכדור בקלילות ל-52% מהשדה ומשלוש על המשחק כולו.

הפעם זה היה תורו של דרוזן לקפוא כשהוא קולע 0 מ-8 למשחק עם 8 נקודות בלבד ב-31 דקות, כשגם לאורי לא נהנה מערב מרשים עם 13 נקודות בלבד. בצד השני כריס מידלטון הוביל את הבאקס עם 20 2 חטיפות ו-7 ריבאונדים. הפריק הוסיף 19 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים 2 חסימות ו-2 חטיפות. אוהב את השורה הסטטיסטית הזאת. מונרו שוב היה נפלא מהספסל עם 16, וביזלי הוסיף 13 עבור מילווקי שעולה ליתרון ותחפש להגדיל אותו במשחק מספר 4 שייערך גם כן בברדלי סנטר.

ממפיס גריזליס 105 (1) – סן אנטוניו ספרס 94 (2)

הסדרה מתעוררת לחיים במפתיע בממפיס הלילה, כאשר ממפיס מנצחת את סן אנטוניו שסבלה מרבע שלישי חלש ונטול אנרגיות שבעקבותיו פופוביץ' שיחק את מרבית הרבע הרביעי עם המחליפים, כדי לתת מנוחה לכוכבים לקראת משחק מספר 4 בו הוא ישאף להכריע את הסדרה בפועל. התוצאה הסופית מעט משקרת כאן כשסן אנטוניו צמצמה את הפער ברבע הרביעי אבל זה כבר היה עמוק בגרבג'.

סן אנטוניו הובילה בכל הרבע הראשון בהפרשים קטנים, כאשר ברבע השני מתחלפת המגמה וממפיס עלתה ליתרון קטן, ובסוף הרבע הספרס ירדו בפיגור של 4. שום דבר לא הכין אותנו למה שקרה ברבע השלישי, שבו הספרס נתקעו על 17 בעוד ממפיס רצה ל-31 נקודות והכריעה את המשחק. הרבע נפתח עם 2 של רנדולף ושלשה של גאסול ששלטו במשחק, והפתיחה הזאת היוותה את נקודת הפתיחה לריצה של ממפיס.

משחק נטול טעויות של ממפיס בהתקפה עם 5 איבודים בלבד מול 12 של סן אנטוניו איזנו את היתרון של סן אנטוניו בריבאונד (33-42), אבל אל תסיקו מכך שהספרס שלטו בצבע ההיפך הוא הנכון. רנדולף וגאסול נצלו פעם אחר פעם את הרכות של לי ופאו גאסול בצבע של הספרס כדי להשיג פעם אחר פעם את הנקודות ולהגדיל את הפער.

אבל אולי הנקודה הכי מכריעה במשחק הזה הייתה שטוני פרקר היה נון פקטור. ב-19 דקות הוא לא קלע אף לא נקודה אחת והכריח את פופוביץ' לשחק עם פטי מילס שדווקא היה טוב עם 11 באחוזים טובים אבל פרקר עושה דברים שמילס לא, ובלי זה לספרס קשה לנצח. לאונרד היה פושר גם כן עם 18 בלבד, אלדרידג' הוסיף 16 ואנדרסון עם 15 משלו אבל בערב שבו ג'ינובילי ופרקר לא קולעים לספרס קשה לנצח.

בצד השני רנדולף וגאסול היו מופת של יעילות עם 21 כל אחד במעל 50% מהשדה, אבל קונלי הוביל את ממפיס עם 24 ו-8 אסיסטים, כאשר הקבוצה מקבלת תרומה משורה של שחקני משנה מפתיעים, כמו אניס שקלע 12, סלדן שתרם 10 וג'מייקל גרין שהוסיף 8.

וזה נכתב לפני המשחק:

יום חמישי הגדול הראשון של פלייאוף 2017 הגיע, בואו נקדם את בואו בשיר!

*אם לא ראיתם עדיין את הגרסה החדשה של היפה והחיה, רוצו, הוא סרט קסום, יש לכם עד 2 בבוקר.

בהחלט, התרווחו, תרגישו בנוח ובואו להיות האורחים של הופס, ושל הליגה הטובה בעולם בליג פאס, בסטרים, בערוץ הספורט, בבלוג החי, בפייסבוק או בכל מקום אחר שתבחרו, אין יותר טוב מזה!

והלילה, שתי קבוצות ינסו להישאר בחיים מול אריות הקונפרנסים שלהן כשממפיס ואינדיאנה יארחו את הספרס ואת קליבלנד בהתאמה, בעוד רפטורס ינסו להמשיך את ההתאוששות ולהחזיר לעצמם את הביתיות מול מילווקי ויקיר המדור הפריקקקקקקקקקקקקקקק.

אז בואו ניגש לאקשן!

אינדיאנה פייסרס (0) – קליבלנד קאבלירס (2) 2:00:

בפרקים הקודמים:

שני המשחקים הלכו קרוב, אבל לא היה סיגר מבחינתה של אינדיאנה, כאשר קליבלנד השיגה את הנצחונות הודות למהלך מטופש של אינדיאנה בסיום משחק 1, ויכולת עילאית של הטריו שלה במשחק השני. התוצאה היא שקליבלנד נוסעת לאינדיאנה ביתרון נוח ובידיעה שנצחון הלילה כמעט ויבטיח להם סדרה קצרה ומנוחה ארוכה לקראת הסיבוב השני, מנוחה שלפי היכולת של קליבלנד בסיום העונה הסדירה היא בהחלט זקוקה לה.

כפי הנראה כרגע הקלפים נראים כמסתדרים לקליבלנד באופן מושלם, במקום לקבל את שיקאגו נגדה היא הפסידה 4 פעמים בעונה הסדירה, ושכרגע טוחנת את בוסטון לחתיכות, היא מצאה את עצמה מול אינדיאנה איתה היא מסתדרת טוב יותר נכון לעכשיו, ושתצטרך לעשות הכל כדי לשנות את המומנטום של הסדרה, ואם זה לא מספיק הרי שתיים שסומנו כיריבות משמעותיות – בוסטון וטורונטו מסתבכות בסדרות שלהן.

מאפייני הסדרה עד כה:

סקור גבוה: ההגנה של קליבלנד ממשיכה לא להרשים והיא מאפשרת לאינדיאנה לא פחות מ-109.5 נקודות למשחק, ה-5 מבין כל קבוצות הפליאוף וזוהי הסדרה עם הסקור הגבוה ביותר בפליאוף עד כה. זה יכול להיות אות אזהרה לקליבלנד הן עבור המעבר של הסדרה לאינדיאנה, כאשר בהחלט יתכן שקליבלנד תתקשה להחזיק את האחוזים שהחזיקה בבית גם בחוץ (41% מהשלוש, 54% מהשדה) ובוודאי להמשך הפליאוף. עוד סיבה ברורה לכך היא היעדר הרתעה בצבע (שתי הקבוצות חוסמות 2 חסימות למשחק, הכי מעט בפליאוף) ומיעוט עבירות מצידה של קליבלנד (17.5 שני הכי נמוך בפליאוף).

ביג 3 על סטרואידים: מתוך 20 הקלעים הבולטים בפליאוף הזה עד כה, לקליבלנד יש שלושה. קיירי ארבינג מפליא 30 נקודות למשחק, לברון עם 28.5 משלו וגם 8 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, וקווין לאב מוסיף 22 וגם 7.5 ריבאונדים. כל עוד השלישיה ממשיכה ביכולת הזאת, היא יכולה להחביא את חוסר העומק של הקאבס.

חזרתו של לאנס סטיבנסון: אולי ההפתעה הגדולה של הסדרה היא חזרתו של לאנס סטיבנסון אחרי עונות קשות מאז שעזב את אינדיאנה, הוא הקלע השני בטיבו בפייסרס ותורם 14.5 נקודות למשחק לצד הגנה קשוחה, שמסייעת לפייסרס לשמור על משחקים קרובים יחסית.

מפתחות אינדיאנה:

פול ג'ורג': אין מה לעשות, בסופו של דבר אינדיאנה תלך רחוק ככל שגו'רג' יקח אותה, האחוזים שלו עד כה פשוט מדהימים. הוא קולע 30.5 למשחק, ב-56% מהשלוש (!!) אם ימשיך ביכולת הזאת בבית, הוא יתן לקבוצה שלו סיכוי.

לעצור את ארבינג: לא ברור מה אינדיאנה מתכננת בהגנה אבל המפתח שלה חייב להיות לעצור את ארווינג ולתת לאחרים לנצח אותה. אין הרבה מה לעשות עם לברון הוא ישיג את הנקודות שלו כך או אחרת אבל אם הם יצליחו להקשות על קיירי, אז יותר מהעומס יפול על לאב ואופיו הפריך, או גרוע יותר מבחינתה של קליבלנד על הצוות המסייע שלה שמתקשה בחודשים האחרונים. כאשר ג'יי אר סמית' בספק רב זה הזמן להפעיל לחץ על הקו האחורי של קליבלנד.

מפתחות קליבלנד:

הגנה: קליבלנד חייבת להתחיל לעשות הגנה, לא רק עבור הסדרה הזאת אלא גם עבור המשך הדרך שלה, והביטחון שלה ביכולתה לעצור קבוצות טובות. היא חייבת לעשות מאמץ להחזיק את אינדיאנה מתחת ל-100 נקודות ואז הסיכויים שלה לנצח יעלו בצורה משמעותית.

עונשין: אז נכון שבפליאוף הלחץ עולה, אבל קליבלנד היא הקבוצה שקולעת שניה הכי גרועה מהקו בפליאוף הזה (68%), והיא חייבת להשתפר בפרמטר הזה.

הימור:

קליבלנד, צמוד, אבל קליבלנד.

מילווקי באקס (1) – טורונטו רפטורס (1) 3:00:

בפרקים הקודמים:

שני המשחקים הראשונים היו מלהיבים בתחושה שהם נתנו שהכל יכול לקרות בכל משחק בסדרה הזאת. המשחק הראשון היה צמוד במשך 3 רבעים כשטורונטו שולטת בריבאונד אבל קולעת קטסטרופה, וברבע הרביעי באה הריצה של מילווקי על גבו של הפריק שהוביל את מילווקי לנצחון ולגניבת הביתיות. במשחק השני מילווקי הייתה קרובה לקמבאק אחרי שכבר פגרה בפער גדול ברבע הרביעי, אבל החזרה של הדואו של טורונטו לכושרם הרגיל אפשרה לטורונטו לנצח את המשחק.

מאפייני הסדרה עד כה:

הבאקס נעולים על הרפטורס: הבאקס משחקים עד כה סדרה כמעט נטולת טעויות, וכך הם ממצים את הכישרון החסר שלהם לעמדת יתרון בסדרה. הבאקס לא זורקים זריקות רעות ועומדים על 44% מהשדה ומהשלוש כאחד, הם שומרים נפלא על הכדור (8.5 איבודים, הכי מעט בפליאוף), לא מהמרים בהגנה (5.5 חטיפות בלבד, 4.5 חסימות למרות הפריק) וקולעים מהעונשים השני הכי טוב בפליאוף (85.3%)

הפריק הופך לסופרסטאר: בלי מרכאות, בלי סימני שאלה, ובלי דיבור על פוטנציאל, הפריק הוא האלפא דוג של מילווקי, והוא הופך לסופרסטאר בליגה הזאת לנגד עינינו באותו אופן שקוואי הפך לסופרסטאר לנגד עינינו באליפות של הספרס. הוא העשירי בנקודות בפליאוף (26 למשחק), ב-52% מהשדה, עם 11.5 ריבאונדים למשחק, ואי אפשר לחכות לראות לאן הוא ימשיך ויתפתח בהמשך.

מפתחות מילווקי:

סקור נמוך:

מילווקי עמדה בשני המשחקים על אזור ה-100 נקודות, זה לא מפתיע ואני לא חושב שהיא שווה הרבה יותר מול טורונטו, המשמעות היא שהיא חייבת לחזק את ההגנה שלה בחזרה, אם היא תחזיק את טורונטו מתחת ל-100, בוודאי בבית, סיכוייה לנצח ולשמור על הביתיות שהשיגה בעמל רב בערבות קנדה יעלו פלאים.

ג'יאניס:

אין מה לעשות, בהיעדר ג'בארי פרקר, מילווקי היא קבוצה של ג'יאניס וחבורה של שחקנים משלימים טובים יותר או טובים פחות. כשהוא שיחק היטב לפתע ט'ון מייקר נראה כצעיר מבטיח, ברוגדון נראה כגניבת השנה, ומידלטון נראה כגארד מהעלית. כשהוא לא, ובמשחק השני הוא לא היה בשיאו, מילווקי נראת כמו הבינוניות שמאפיינת אותם כבר עשורים. אם אתם מחפשים מספר אצבע, 50% מהשדה הוא מספר אצבע לא רע.

מפתחות טורונטו:

קייל לאורי:

ההבדל בין משחק 1 למשחק 2 היה קייל לאורי. בעוד במשחק הראשון הוא היה קטסטרופה, במשחק השני הוא חזר לעצמו קלע 22 באחוזים טובים ואיפשר לטורונטו להגיע לסקור שהיא צריכה כדי לנצח. דרוזן יתן את מה שהוא יתן, אבל לטורונטו אין מספיק כוח אש בלי לאורי אפילו מול מילווקי, והיא תצטרך אותו הלילה.

קליעה מבחוץ:

עוד הבדל בולט בין המשחקים היה הקליעה של טורונטו מבחוץ, שבוודאי קשורה גם לסעיף הקודם. אם היא תצליח לעבור את ה-40% מחוץ לקשת, סיכוייה להגיע לסקור שהיא צריכה גבוהים וכך גם סיכויי הניצחון שלה. יש לה את הכלים לעשות זאת היא רק צריכה לשחק עליהם נכון, ולקוות שלאורי לא יתפוס עוד ערב קר.

הימור: נלך עם הלב, מילווקי ב-10.

והשיר מוקדם לפריק.

ממפיס גריזליס (0) – סן אנטוניו ספרס (2) 4:30:

בפרקים הקודמים:

בהיעדר טוני אלן, הספרס אפילו לא מתקשים. בעוד במשחק הראשון הספרס אפשרו לממפיס להוביל עד אמצע הרבע השני, כשמארק גאסול טוחן את אחיו בצבע ומשיג לא פחות מ-32 נקודות, במחצית השניה הספרס הבהירו מי כאן הקונטנדרית, ועם 32 נקודות של קוואי באחוזים נהדרים מהשדה ובעיקר עם הגנה חונקת ושליטה בריבאונד הם שלחו את ממפיס לחפש דרכים אחרות לנצח אותם.

במשחק השני אפילו זה לא היה. ממפיס התקרבה בתחילת הרביעי אחרי שהספרס הובילו לאורך כל המשחק, בעיקר כי הקליעה משלוש של סן אנטוניו לא הייתה מכוונת עד הסוף, אבל הספרס נתנו את הפוש שהם היו צריכים כדי לשמור על הביתיות, וממפיס יצטרכו יכולת מושלמת של הכלים שיש להם על מנת לשמור על סיכוי במשחק מספר 3 ולא ללכת לסוויפ שרבים (כולל הח"מ) מצפים לו.

מאפייני הסדרה עד כה:

קוואי מתמקם כאלפא אחרי לברון:

ובכן זה היה דיי צפוי כשהתברר שטוני אלן לא ישחק, אבל לממפיס אין שום תשובה לקוואי והוא פשוט משתלט על העסק. עם 34.5 נקודות למשחק ב-36 דקות הוא הקלע השלישי בפליאוף הזה אחרי ווסטברוק והארדן, והוא עושה את זה נטו מחצי מרחק ומהצבע (קולע 0.5 שלשות למשחק) ומוסיף 7 ריבאונדים למשחק.

ממפיס לא מסוגלת להגן על הספרס:

אבל זה לא רק קוואי, ממפיס פשוט לא מסוגלת לשמור על הספרס בשום פרמטר. הספרס מנצחים בקלות בקצב משחק יחסית איטי כי הם יעילים בצורה מובהקת. עם 50.4% מהשדה ו-45% משלוש, ועל אף שהם מוסרים הכי מעט אסיסטים בפליאוף הזה עד כה, הספרס נראים כמו מוטציה מחרידה שמשלבת את ההגנה של קבוצת שנות ה-90 והנעת הכדור מסביב לקשת ה-3 של השנים האחרונות, אומנם זה מול ממפיס שכאמור לא מסוגלת להגן על הספרס (מקום 3 הכי מעט חסימות בפליאוף) אבל זה בכל זאת נעים לראות (אם אתם לא אוהדי ממפיס זאת אומרת).

הספרס משתלטים על המשחק גם בצבע:

בדיבור על הסדרה לפני הפליאוף, התחושה הייתה שאם ממפיס יכולה לעשות כאן משהו, זה יהיה הודות להשתלטות על הצבע כאשר גאסול פשוט יבריח את אחיו ואת אולדרידג' מהצבע, ובכן, זה לא ממש קרה, ואין סיבה להיות מופתעים. אבל העובדה שהספרס מחזיקים ביתרון כל כך ברור בריבאונד (40.5-35) הופכת את הסדרה הזאת ללא פייט בשני המשחקים הראשונים.

מפתחות ממפיס:

הגבלת אחוזי הקליעה: הספרס קולעים הכי טוב משלוש בפליאוף הזה. ממפיס לא יכולה לאפשר את זה, היא חייבת להכריח את המשחק לצבע שם יש לה פייט, אם גרין ופרקר ימשיכו לקלוע בכזאת קלות ממפיס לא תצליח אפילו להישאר במשחק מספיק זמן כדי להרגיש שהיה לה סיכוי.

ריבאונד: כדי שאנדרדוג ינצח הוא חייב להיות הרבה יותר אינטנסיבי מהפייבוריט, ממפיס עם רנדולף וגאסול לא יכולה להידרס ככה בצבע על ידי הספרס, זאת נקודה שהם יהיו חייבים לשפר בבית, ויש סיכוי לא רע שההתלהבות של החזרה לממפיס תאפשר לגבוהים שלה וגם לפורוורדים האתלטים שלה את המוטיבציה כדי להשתלט על הריבאונד ולתת לקבוצה את ה"עוד כמה כדורים" שהיא צריכה.

מפתחות ספרס:

שמירה על הכדור:

נקודה מפתיעה במידת מה, אבל הספרס לא שומרים טוב על הכדור בסדרה הזאת, הם במקום ה-7 באיבודים, עם 13 איבודים למשחק (בעוד ממפיס מאבדת 9.5 אגב), קוואי מאבד 3 למשחק, וזה יותר מדי, שיפור בנקודה הזאת יהפוך את הקרב לקל יותר, ולו בגלל שלממפיס אין ממש מה למכור בהתקפה מסודרת מול הספרס.

פרקר-מילס:

בשקט בשקט פרקר מחזיר את השעון אחורנית והוא עושה זאת הרבה הודות לגאונות של פופוביץ' והתמיכה של מילס. פרקר קולע 16.5 למשחק (מקום 28 בפליאוף) באחוזים מופלאים, והוא עושה זאת ב-23 דקות בלבד ולמעשה, זאת הסיבה שהוא עושה זאת. יש כאן שתי נקודות שמקופלות באחת. הראשונה היא היכולת של פרקר ותרומתו ההתקפית שמחייבת תשומת לב לקו האחורי ושמחררת את גרין, קוואי והגבוהים לעשות את מה שהם יודעים (באופן מעניין התפוקה הזאת לא מתכתבת עם תרומה באסיסטים, 1.5 למשחק בלבד), השניה היא שמילס צריך להיות מסוגל להישאר על המשחק 20 דקות במשחק בלי שהקבוצה השניה תגרש אותו במקלות ואבנים, בינתיים זה עובד, נראה איך זה ילך בממפיס.

הימור: הספרס ב-15.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
573 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
אחד העם
אחד העם
20/04/2017 12:27:57

יאללללללללללה ספרס

סומסום
סומסום
20/04/2017 13:03:55

תודה רבה, מעולה.

בתחושה לא מנומקת מדי, וגם מתוך רצון – ניצחון לפייסרס ובפור.
וזה יהיה גם לצערי הערב של טורונטו, משוחררת מהלחץ. חבל כי אני רוצה גם שם סדרה ארוכה.
כזה אני – שילמתי לליג פאס, רוצה כמה שיותר.

אלי לס
אלי לס
20/04/2017 13:34:03
הגב ל  סומסום

למה משוחררת מהלחץ?
ממש לא. חייבת ניצחון חוץ.

ברבור שחור
ברבור שחור
20/04/2017 13:08:04

משחק עם סקור נמוך והספרס בשיניים (הדובים יבואו רעבים)
קליבלנד בקלות
טורונטו בקלות

ברבור לבן
ברבור לבן
20/04/2017 13:27:07

אלעק טורונטו בקלות…. הובסו בבית במשחק הראשון. ניצחו בשיניים במשחק השני… ובמשך העונה, הם היו קבוצת חוץ בינונית ומטה (ופירגנתי).

גם אם הם ינצחו (והם לא), בקלות בוודאי זה לא יהיה.

ברבור שחור
ברבור שחור
20/04/2017 14:39:24

לאורי חזר לעניינים יחביבי… הסיפור של מילווקי גמור

ברבור לבן
ברבור לבן
20/04/2017 17:09:40

לאורי היה חושך במשחק הראשון.
נתן משחק טוב במשחק השני… אבל אל תשכח, הם ניצחו ב-6 הפרש בלבד במשחק השני – בבית!
בחוץ הם משחקים פחות טוב… ומילווקי עם הקהל שלה והביתיות, ישחקו אפילו טיפה יותר טוב.

מה המסקנה? "ניצחון קל" זה בוודאי לא יהיה. אני צופה הפסד לטורנטו.

עובר אורח
עובר אורח
20/04/2017 17:59:22

אתם באמת שני אנשים שונים עם ניקים שממש מתאימים לזה שתתוכחו, או שמדובר בויכוח של פיצול אישיות של אותו בן אדם?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
20/04/2017 18:13:52

1000+ 🙂

גיא
גיא
20/04/2017 20:25:04

דורש שלום בית באגם הברבורים

אבי
אבי
21/04/2017 9:20:12

חחחח למען האמת זה אני… הוא קרא לעצמו ברבור שחור, אז עניתי לו כברבור לבן.

אז ניצחון "קל" לא היה לטורונטו. בדיוק כמו שרשמתי… אבל ניצחון קליל לבאקס, היה גם היה.

הרמזים היו מאוד ברורים במשחקים 1 (שהביסו את הראפטורס בחוץ) ובמשחק השני שטורונטו מעט איזנו את עצמם.. ניצחו בקושי. זה סימן את הבאות.

מילווקי עוברת את הסדרה הזו בשלום.

Berch
Berch
20/04/2017 13:33:18

תודה על הפרוויו….

יוסי
יוסי
20/04/2017 13:37:18

אינדיאנה
מילווקי
ספרס

דה שוט
דה שוט
20/04/2017 13:47:23

הקאבס יחטיפו לאינדיאנים
טורונטו תעמיד את הצבאים המקפצים במקומם
הדובים יבעטו לדורבנות בישבן

צביקה
צביקה
20/04/2017 13:55:01

אינדי – זה חובה שלהם. והם יודעים את זה. (האמת גם הקאבס יודעים ויבואו כדי לסגור עניין. יהיה משחק אדיר לדעתי). אבל ללא התעלות של טרנר אין להם סיכוי. הוא המפתח, והוא זה שהושפל על ידי TT בשני המשחקים בקליבלנד. אם הוא לא יוצא מזה, זה אבוד. אני מאמין שהוא יצא.
מילווקי – כי אני מאמין שקיד יהיה חכם כדי לעשות התאמות. וקייסי לגמרי תלוי ביכולת האישית של לאורי ודרוזן.
ממפיס – למרות הכל. על הנייר, כמו שאמרת, אין לממפיס סיכוי. אבל פריזדייל הכין אותנו למשחק מלחמה סופר אגרסיבי, ולהוציא את המקסימום האפשרי משיפוט ביתי. יש סיכוי לדבר הזה להצליח, למשחק אחד, היום. כנראה לא מעבר לזה.

amitlahev
amitlahev
20/04/2017 14:37:58

מצוין.
אני מהמר על אינדיאנה, מילווקי והספרס במשחקים צמודים.

פליימיקר
פליימיקר
20/04/2017 14:51:40

אינדיאנה לוקחת את המשחק היום…
השיפוט יהיה יותר שוויוני (לעומת המשחקים הראשונים עם שיפוט מובהק לקאבס)
האנרגיות של הביתיות
ודבר נוסף אינדיאנה לא נופלת מהקאבס בהרבה

דובי גל
דובי גל
20/04/2017 14:57:33
הגב ל  פליימיקר

היא נופלת בהרבה וגן המאמן שלה פחות טוב

פליימיקר
פליימיקר
20/04/2017 17:34:03
הגב ל  דובי גל

לא יודע עם פחות טוב אבל בהחלט לא משהו

אוהד ס"א
אוהד ס"א
20/04/2017 16:48:48
הגב ל  פליימיקר

קבוצה שבונה על סטיבנסון לא תגיע רחוק.

גם ג'ורג' מתגלה שוב כעילוי מבחינת כדורסל, אבל עם בעיית מנהיגות קשה.

גם השנה לארי יתחיל את עונת הדיג מוקדם.

פליימיקר
פליימיקר
20/04/2017 17:34:48
הגב ל  אוהד ס"א

לא תגיע רחוק אבל להדיח את הקאבס הבינונים זה מספיק

גיא הרשע
גיא הרשע
20/04/2017 18:43:58
הגב ל  פליימיקר

אני לא חוזה עתידות, אז אולי הפייסרס באמת ידיחו את הקאבס.
אבל את המשחק הקודם ראיתי במלואו –
והפייסרס לא קופחו במשחק.

פליימיקר
פליימיקר
21/04/2017 0:25:42
הגב ל  גיא הרשע

אני זוכר לפחות פעמים שקופחו במאני טיים

דובי גל
דובי גל
20/04/2017 14:56:53

ספרס-ממפיס : עוד סדרה שתיגמר בסוויפ, אין לדובים מה למכור כן הם קבוצה קשוחה אבל רנדולף קרטר וטוני אלן כבר עם חצי רגל בקבר גאסול וקונלי פשוט לא מסםיק.
לעומת זאת במזרח שום סדרה לא תגמר בסוויפ חוץ אולי מקליבלנד.

יותם
יותם
20/04/2017 15:16:49

בשביל ממפיס זה משחק על הסדרה, ועל הכבוד שלהם ושל מאמנם. מהמר עליהם תחת ההנחה שגם הלחץ על השופטים ייתן אותותיו.

גיא הרשע
גיא הרשע
20/04/2017 15:25:52

עבור ממפיס ואינדיאנה, המשחק הלילה הוא להיות או לחדול.
לצערן של 2 הקבוצות, הן משחקות מול קבוצות עשירות בניסיון פלייאוף, כך שהאפקט הפסיכולוגי של "אפשר להפסיד" יהיה קטן בהרבה.

במקרה של אינדיאנה, אני חושב שהמפתח הוא להצליח לתקוף את הצבע של קליבלנד (ע"ע טורונטו ב-2 משחקי הבית שלהם בשנה שעברה),
ובצד ההגנתי, לעצור את הקליעה מבחוץ של הקאבס, מבלי לאפשר לקיירי ולברון להגיע לטבעת (קל לכתוב, קשה לבצע. אינדיאנה עשו עבודה לא רעה בלגרום איבודים בכניסות של לברון וקיירי, ובניסיון שלהם למסור לקלעים. אבל זה הגיע על חשבון אחוזים יפים של הקאבס מבחוץ – 12 שלשות ב-40%).

הקאבס –
הם קולעים ב-2 המשחקים הראשונים של הפלייאוף השנה את אותה כמות שלשות, ובאותם אחוזים כמו בשנה שעברה. וזה למרות שה-SG של הקבוצה עדיין לא בעניינים (ג'יי אר וקורבר עדיין לא "נכנסו לקצב").
הגארדים של הקאבס קולעים נגד הפייסרס 6 שלשות למשחק ב-34%,
בשנה שעברה בפלייאוף הם היו שווים 7 שלשות ב-40% .
אם הלילה הקאבס ימשיכו במגמת השיפור שלהם, והפעם יצליחו גם לגרום לספסל להיות חלק מהמשחק –
אני לא רואה איך הפייסרס מנצחים.

ממפיס?
הם הולכים לקרב. מילולית.
זעקת הקרב של המאמן נשמעה היטב, והקבוצה הלילה תשחק ממפיס סטייל כדורסל – בלי סלים קלים, ועם המון פיזיות,
וזה בתקווה שהלחץ שניסו ממפיס להפעיל על השופטים – יעבוד.
אם הלחץ יעבוד, זה הופך למשחק של 50/50 .
ההימור שלי?
ניצחון של הספרס. אבל קל זה לא יהיה.

ori88
ori88
20/04/2017 16:08:14

תודה רבה על סקירה נפלאה זו.
מקווה שאינדיאנה ינצחו

מנחם לס
מנחם לס
20/04/2017 16:38:10

מסכים עם שלושת התחזיות

אוהד ס"א
אוהד ס"א
20/04/2017 16:45:35

טורונטו יקחו את הסדרה בשיניים ב- 6-7 משחקים.
כי:
א. הם תמיד אוהבים לירות לעצמם ברגל לפני שהם זוחלים לקו המטרה
ב. מילווקי קבוצה מוגבלת להחריד שמוציאה 300% מהפוטנציאל שלה.
ג'אניס (עזבו אותי מהכינוי המפגר ההוא) הוא סופרסטאר מעורר השראה. הוא באמת נפלא ועוד יהיה יום אחד MVP.
אבל חוץ ממנו באמת שממה.

מילווקי היא הסחנין של הליגה. עם ג'ייסון קיד בתפקיד יוסי אבוקסיס וג'אניס בתפקיד ז'אורז'יניו.
כולם מתים עליהם ורוצים שיצליחו, אבל יודעים בלב שעצם ההעפלה לפליאוף היא ההישג עצמו.

אבי
אבי
20/04/2017 17:14:46
הגב ל  אוהד ס"א

לי יש הרגשה אחרת…

גם ניתוח המשחקים הראשונים, מראה זאת.
במשחק הראשון, הבאקס ניצחו בדו ספרתי מוחץ.
בשני, טורונטו ניצחה במשחק צמוד בהפרש 6 נקודות.

כעת, הביתיות התהפכה. טורונטו משחקת לא טוב בחוץ….
ולמילווקי יש את האוהדים ומעט שריקות ביתיות, כפי שיש תמיד.

ביחד זה שווה ניצחון ביתי. אמור להיות צמוד, אבל ההרגשה היא שהבאקס רושמים הלילה 2-1 בסדרה.

צביקה
צביקה
20/04/2017 17:35:41
הגב ל  אוהד ס"א

אני חושב שיש יתרון למליווקי במאמן. אני חושב שלטורנטו סגל ממש מעולה ומאוזן ועמוק, ברמה של קונטדורית אפילו לאחר הצירוף של איבקה וטאקר, אבל לא ראיתי שיטה לא בהגנה ולא בהתקפה. ואת הדבר הזה קיד יודע לתקוף היטב בעזרת הכלים שיש לו. אפילו שיש לו פחות כלים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
20/04/2017 18:15:58
הגב ל  צביקה

חוכמה גדולה. גם אם אתה לוקח את ה-5 כלבים שלי לחמישייה וממנה את הכלבה של השכנה בראשם יהיה להם יתרון בעמדת המאמן מול טורונטו

צביקה
צביקה
20/04/2017 19:26:48

זה מה שאמרתי לא?

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
20/04/2017 18:17:05

מארק פרייס יראה לרג'י מילר מי הבוס האמיתי

nba
nba
20/04/2017 18:31:43

ממפיס יכולה לנצח היום הם לא היו רעים במשחק 2 , מילווקי לדעתי גם תנצח היום בבית

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
20/04/2017 19:35:37

לברון כנראה מתכנן העברת האיום הרציני שלו למערב
הוא סימן את ג'ורג' אך נדמה שהוא ישנה את זה לג'ימי
לברון לא מעוניין בשום כח עולה במזרח ….הבחור גאון ומשחק על סטטיסטיקה שאומרת -אם אני מגיע כל שנה לגמר יש סיכוי גבוהה שאצליח לגרוף אליפות אחת או שתיים

ולתחזית-
קליבלנד מורידה דקות מלברון וכתוצאה מכך מפסידה (משחק שכנראה זורקת לפח מלכתחילה)
הדובים יפסידו שוב כי אין מי שיעצור את לקוואי
מילווקי מנצחת עם טריפל-דאבל של יאניס

no funny shtuff
no funny shtuff
20/04/2017 20:11:05

קליבלנד, טורונטו וממפיס מפסידות הלילה.

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
20/04/2017 20:25:02

תודה רבה דור ניתוח מועולה
היום אני הולך עם טורנטו – יש לי תחושה שמילווקי לא יעמדו בציפיות בבית – וצפויים לאבד את הראש.
דווקא על הייתי מהמר על אינדי ועל ממפיס. שתיהן תבואנה מתוך ההבנה שהם לא יכולים להרשות לעצמם לבזות את המועדון ולחטוף סוויפ מול הקהל הביתי.

רועי ויינברג
20/04/2017 20:28:28

פריוויו מעולה. אני מסכים בקשר לתחזית עם כל הקבוצות, מה שכנראה אומר ששנינו טועים.

דרך אגב, מה דעתך על הרמוט-נאדה? אני חושב שהטעות הראשונה והגדולה ביותר הייתה לעלות עם מסצ'רנו בלם במשחק הראשון בלי סרג'י רוברטו, ומשם הכל התגלגל.

גיא
גיא
20/04/2017 20:29:38

קאבס ממפיס ומילווקי

פריוויו לתפארת

עידן עופר
עידן עופר
20/04/2017 20:35:33

פריוויו מעולה! תודה.

אפלטון
אפלטון
20/04/2017 21:07:43

תודה דור, אחלה פריוויו ושיהיה לנו כיף של לילה

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
20/04/2017 21:58:19

לאוור בול vs נייקי . יהיה מעניין

שעיה
שעיה
20/04/2017 23:04:23

אינדיאנה ינצחו רק אם טרנר יהיה משמעותי.

פליימיקר
פליימיקר
21/04/2017 0:28:55
הגב ל  שעיה

זה יהיה קלף רציני

קלמנטה
קלמנטה
21/04/2017 0:11:50

12.5 נקודות 12 רב' 9.5 אסיסטים 4 חס' ורק 2.5 אב'

דריימונד גרין.
אגדה.

Yinon Yavor
Yinon Yavor
21/04/2017 1:25:00

קאבס, באקס, ספרס.

גלעד
21/04/2017 2:01:21

פריוויו מצוין.
מעניין אם זה המשחק שאינדי ינצחו

גלעד
21/04/2017 2:07:47

לו למרות הפציעה והמשחק המצוין של שמפארט במשחק 2 פותח עם סמית

גלעד
21/04/2017 2:10:18

מקמילן נותן למיילס את המקום שהיה לאליס בחמישייה במשחקים הקודמים

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 2:14:10
גיא הרשע
גיא הרשע
21/04/2017 2:14:53

אינדיאנה ב-2 התקפות מנצלת טוב יותר את הדאבל טים על ג'ורג' מאשר בכל 2 המשחקים הקודמים.

גלעד
21/04/2017 2:16:46
הגב ל  גיא הרשע

הנעת כדור יפה מאוד שלהם

גלעד
21/04/2017 2:19:30

סמית שומר על ג'ורג' ולברון על מיילס
ג'ורג' שומר על לברון.
כמה ישפיע עליו?

שימי ריגר
שימי ריגר
21/04/2017 2:21:14

יללאה פייסרס תעשו אותי גאים פעם אחד בפלייאוף למען השם

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
21/04/2017 2:22:14

לאב סופטטט

שעיה
שעיה
21/04/2017 2:26:07

אני אוהב מה שאני רואה

שעיה
שעיה
21/04/2017 2:27:00

השופטים מסבירים פנים לאורחים

שימי ריגר
שימי ריגר
21/04/2017 2:29:16

אני לא מבין למה גיפרוסון לא מקבל דקות .הוא יכול לעזור בהגנה

גלעד
21/04/2017 2:30:41

ג'פרסון? בהגנה?

שעיה
שעיה
21/04/2017 2:30:30

מי אחראי על התספורת של שאמפרט? פשלה נוראית

גלעד
21/04/2017 2:32:41
הגב ל  שעיה

באמת טעות קשה..

Smiley
Smiley
21/04/2017 2:30:51

הקאבס מגיעיםלזריקותנוחות שפשוט לא נכנסות.
בצד של אינדיאנה, עושה רושם שאליס לא ברוטצייה

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 2:34:23

יופי לאנס הלוחש תמשיך ככה

שעיה
שעיה
21/04/2017 2:34:47

סטיבנסון חיית משחק

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 2:35:20

אני חולה על ךאנס.
עוד מ2013 ו2014

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 2:35:51

איך סטיבנסון לא הסתדר עד היום בשום קבוצה?
זאת שאלה שצריך לשאול אותו.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 2:36:21

כמות השלשות הפנויות שאינדיאנה מאפשרת לקליבלנד פשוט מעצבנת.

גלעד
21/04/2017 2:37:04

מי יעצור את סראפין

שימי ריגר
שימי ריגר
21/04/2017 2:38:16

שעיה התכוונתי לגיפרסון של אינדיאנה לא הקירח חס וחלילה

Smiley
Smiley
21/04/2017 2:39:08

גם פה, ג'פרסון והגנה…

סומסום
סומסום
21/04/2017 2:38:18

טיירון לו יהיה המאמן הראשון להיזרק בסוף העונה. ובצדק.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
21/04/2017 2:38:44

הקאבס מפסידים הים. יותר מדי רכים

שימי ריגר
שימי ריגר
21/04/2017 2:38:46

לאנס תנשוף לאוזן של לברון

עומר
עומר
21/04/2017 2:38:51

קליבלנד משחקים הגנה כמו בעונה הרגילה. 37 נקודות ברבע.

גלעד
21/04/2017 2:39:20

הספסל של אינדי פתח נהדר.
הטריו רובינסון-סטיבנסון-סראפין הקשה מאוד על הספסל של הקאבס

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 2:39:49

אינדי חייבים היום לנצח ולו בשל העובדה שלאור המשחקים עד כה המלכה לא שווה 3 0 על אינדי.
ובכלל האוהדים של אינדיאנה זה תמיד תענוג גדול

תמיר
תמיר
21/04/2017 2:40:05

אינדיאנה בהתלהבות של צעירים ברבע ראשון במגרש הביתי. תיכף לברון חוזר. יעבור להם.

Smiley
Smiley
21/04/2017 2:40:07

מרגע שלברון השאיר את קיירי מבוגר אחראי הפייסרס ברחו ליתרון.
מצד שני, קורבר מחמיץ זריקות שהוא שם בעינים עצומות

שעיה
שעיה
21/04/2017 2:40:31

ג'פרסון של הקאבס הוא נבלה סרוחה. הוא וקורבר

שימי ריגר
שימי ריגר
21/04/2017 2:40:48

ענקקקקקקקקקקק חחחחחחחחחחחח ראיתם את החיקוי של לאנס ולברון בקהל חחחחחחחחח

שעיה
שעיה
21/04/2017 2:44:08

גי אר גמור. 2-3 קילו מיותרים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 2:46:48

אומייגדדדדדד

שעיה
שעיה
21/04/2017 2:47:04

טרנר חייב להיות משמעותי

שימי ריגר
שימי ריגר
21/04/2017 2:47:25

הרוקיייייייייייי ענקקקקק טורנר

Smiley
Smiley
21/04/2017 2:49:13

לא רוקי

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 2:47:34

מיילס טרנר שאלוהים ישמור

גלעד
21/04/2017 2:48:01

הנה מהלך לטופ 10 של מחר..

Smiley
Smiley
21/04/2017 2:48:32

הספסל עושה עד עכשיו את ההבדל לפייסרס, באו שם עם אנרגיות

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 2:48:43

מה קורה מעיללללללל אריאלללל

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 2:59:20

וואלה אש אחי…בדיוק שרקו תוקף של המלכה

תמיר
תמיר
21/04/2017 2:49:42

מישהו יגיד למקמילן להוציא את אליס מהמשחק או לא? הבן אדם לא קולע מבחוץ, לא מרכז ולא יודע לשמור. לא ברור על מה משלמים לו.

שעיה
שעיה
21/04/2017 2:53:20
הגב ל  תמיר

הוא יכול להיות בן זוג של אולדיפו באוקלהומה

גלעד
21/04/2017 2:54:04

אף שחקן שהוא לא לברון לא קלע לקאבס ברבע הזה אפילו נקודה

גלעד
21/04/2017 2:54:50

ועכשיו הוא עקף את קובי בנקודות בפלייאוף

סומסום
סומסום
21/04/2017 2:55:02

לברון עבר את קובי במספר נקודות כולל בפלייאוף, 5640, עם 10 אחוז משחקים פחות, 202 מול 220. מפתיע מאוד.

סומסום
סומסום
21/04/2017 2:56:19
הגב ל  סומסום

וברגע זה נולדו עוד כמה אוהדי לייקרס שתומכים בגולדן סטייט.

שעיה
שעיה
21/04/2017 2:55:03

אסור לתת לקיירי להתפוצץ

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 2:57:13

ג'ורג' היה צריך לקחת את לברון גם במשחק הראשון, ולא פאקינג טיג..

יאללה מפה אין תירוצים

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 2:58:17

הראשון והשני..

גלעד
21/04/2017 2:57:54

המשחק הזה של אינדי להפסיד

תמיר
תמיר
21/04/2017 2:58:14

אם זה פחות מ 20 הפרש במחצית אינדיאנה האמא של כל הפראיירים. משחק נוראי של קליבלנד.

nba
nba
21/04/2017 2:58:41

קדימה מילווקי

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
21/04/2017 2:58:51

מריח כמו בלואאוט מקומי. הקאבס רכים בטירוף

תמיר
תמיר
21/04/2017 2:58:52

ובכל זאת יש לי הרגשה חזקה שהם חוזרים מזה לנצח.

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2017 3:00:06
הגב ל  תמיר

על מה "ההרגשה החזקה" שלך מבוססת שנדע?

תמיר
תמיר
21/04/2017 3:07:23
הגב ל  מנחם לס

על זה שאינדיאנה קבוצה צעירה עם שחקנים לא אמינים ומאמן מיושן ומקובע שלא יודע להגיב בזמן.
כרגע הם מנצחים בגלל האנרגיות. אם לא יהיה להם את זה אז אין להם מה למכור.

אבי
אבי
21/04/2017 9:23:50
הגב ל  תמיר

תמיר, לך למלא לוטו… 🙂

גלעד
21/04/2017 3:00:02

עכשיו השאלה הקשה היא אם להשאר עם המשחק הזה שמרגיש טיפה גמור או לעבור לבאקס ראפטורס

גלעד
21/04/2017 3:00:15
הגב ל  גלעד

ולהסתכן בלהפסיד קאמבק

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2017 3:00:46
הגב ל  גלעד

למה שלא תסתכל על שניהם, כמוני Oהשני עוד לא התחיל)

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 3:18:53
הגב ל  גלעד

תראה את מילווקי בטלוויזיה ואת אינדי במחשב
זה מה שאני עושה 🙂

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
21/04/2017 3:00:10

כרגיל מר לברון מאשים אחרים באיבוד שחקן

שעיה
שעיה
21/04/2017 3:00:27

סוף סוף שרקו להם על חסימה פלחלית

סומסום
סומסום
21/04/2017 3:00:36

בכושר הנוכחי, וושינגטון היא הטים-טו-ביט במזרח.

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2017 3:02:17
הגב ל  סומסום

לא מסכים. שיקגו היא קבוצה

nba
nba
21/04/2017 3:01:31

מילווקי משדרים בטלוויזיה ?

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2017 3:03:15
הגב ל  nba

כן. בארה"ב

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 3:03:07

איפה שעייה??
חסר לי הלדרוס לדרוס לדרוס שלו (:

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 3:03:14

איזה פלופ מטורףףףףףף של לברון

nba
nba
21/04/2017 3:03:57

בערוץ הספורט משדרים מילווקי ?

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 3:19:34
הגב ל  nba

כן

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2017 3:04:04

אבל בערוץ NBA שלא פתוח לכולם

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 3:04:09

איזה יופי

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2017 3:04:26

סוף סוף ללארי בירד קצת נחת רוח

שעיה
שעיה
21/04/2017 3:05:22

לפרק לפרק לפרק

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 3:05:56
הגב ל  שעיה

מלך (:

שעיה
שעיה
21/04/2017 3:07:40

Go spurs

שימי ריגר
שימי ריגר
21/04/2017 3:05:23

Knockkkkkkkk out פשוט איזה כיף להיות אוהד פייסרס ואוהד יובה ביומיים האלו

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 3:05:23

עדייין קשה לי להבין איך אפשר לאהוב את הליגה הזאת (כמובן לאדוקים שבינינו) בלי ליג פאס??
שווה כל שקל

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 3:06:11

כי יש שידורים בhd בכל מקום. למה לשלם 300 שקל סתם?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 3:07:02

וערוץ הספורט משדר מעל מחצי מהמשחקים.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 3:05:37

ככל שההפרש היום יהיה יותר גדול, אם אינדיאנה בכלל תנצח, ככה ההפרש בו תנצח קלבילנד במשחק 4 יהיה גדול יותר.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 3:13:02

מונטה אליס על גבול המביך

גלעד
21/04/2017 3:06:05

נראה שהבעייה נפתרה.
יאללה למילווקי

שימי ריגר
שימי ריגר
21/04/2017 3:06:26

אני רואה בקודי 1080 hd קל לא תשלום ולא כלום

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 3:20:28

איזה הרחבה?

nba
nba
21/04/2017 3:07:20

יש מילווקי בערוץ הספורט מישהו יודע ?

שימי ריגר
שימי ריגר
21/04/2017 3:07:34

אני מתלבט האם להישאר ער למשחק הבא:) אני צריך לקום בסביבות 12

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 3:08:56

12 ??? מה אתה קאפקייק ?

שימי ריגר
שימי ריגר
21/04/2017 3:07:53

כן זה ישודר מילווקי בספורט 5

סומסום
סומסום
21/04/2017 3:07:56

בכושר הנוכחי, עדיף לקאבס לא להתאמץ להגיע לגמר.

אנשים ממילא מעריכים יותר קבוצה שלא עושה פיינאלס, יותר מאשר זו שמגיעה ומפסידה.
כמו הספירה המגוחכת של ג'ורדן, "6 מתוך 6" – ולא 6 מתוך 19.

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 3:21:08
הגב ל  סומסום

100+
מגוחך הקטע הזה

שימי ריגר
שימי ריגר
21/04/2017 3:08:18

5 live מילוואקי

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2017 3:08:36

מי שראה את החימום של מילווקי, 2-3 דקות אהרון רו'רס הקוורטרבק של הפקרס השתתף איתם בזריקות. הקהל היה בטירוף

nba
nba
21/04/2017 3:08:49

תודה רבה

nba
nba
21/04/2017 3:09:34

שמתי סינגל מילווקי נקווה לטוב

שעיה
שעיה
21/04/2017 3:10:09

טרנר נעל את הצבע

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2017 3:11:20

איזו חסימה של טרנר על לברון. הם עכשיו 1-1

גיא
גיא
21/04/2017 3:12:18

השפלה לאלופה

שעיה
שעיה
21/04/2017 3:12:42

ללללפפפפררררקקקקקק

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 3:16:12
הגב ל  שעיה

25 הפרש במחצית זה נחמד…יאללה נזוז לויסקונסין

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 3:12:58

מה לעזאזל אליס עושה בנבא?
הוא משחק כמו קרטיס ג'ראלס רק בלי כשרון.

שעיה
שעיה
21/04/2017 3:14:04

אליס נראה רע אבל לפני שנתיים היה תותח על בדאלאס

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 3:13:23

הנושף ללברונים בטירוף..

המבחן האמיתי במשחק הבא.

גל אל איי
גל אל איי
21/04/2017 3:13:24

מנחם ספירו אדידוס עושה את הפלייי ביי פליי במילווקי עם ריצ'ארד המילטון וגרנט היל. הוא היה שדר רדיו מעולה באל איי ואני שמח לראות אותו משודרג. יהיה אחד השדרים הטובים בליגה בשנים הקרובות

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2017 3:18:10
הגב ל  גל אל איי

שמח עבור ספידו אדידוס שלך. עוד מהגר יווני?

גלעד
21/04/2017 3:14:21

אם הקאבס מפסידים זה קוטע ללברון רצף של 19 נצחונות רצופים בסיבוב הראשון

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2017 3:14:40

איזו חסימה של הגריק על הליטאי!

שעיה
שעיה
21/04/2017 3:15:43

דאנתה ג'ונס זה אוכל פגרים. כל שנה מצטרף לקבוצה בפלייאוף על תקן ילד מגבות

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2017 3:16:50

לא ייאמן איך יווני וסודאני מנצחים במשחק אמריקאי. 1-9

גלעד
21/04/2017 3:17:18

הבאקס הולכים לקחת את המשחק הזה

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2017 3:20:42
הגב ל  גלעד

גל, ופישר (לא דרק, הוותיק, שהיה שחקן קולנוע. אולי לא פישר. פוקס?
המוח כבר לא עובד כמו פעם) משדר באינדיאנאפוך[ליס. לפחות הלייקרס וציאה שדרים

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 3:18:38

מנחם, יש לך תחזית לגבי המשך הסדרה בין בוסטון לשיקאגו??

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2017 3:21:45

שיקגו 0-4

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 3:25:47
הגב ל  מנחם לס

רשמתי.
רק קח בחשבון שהבולס השנה זאת קבוצה מטורללת ויש לה פוטנציאל להפסיד פעמיים בבית.
להערכתי הסדרה הזאת הולכת ל7 משחקים.
עוד כמה ימים נהיה יותר חכמים..

גיא א
גיא א
21/04/2017 3:33:14
הגב ל  מנחם לס

מחר יהיה המשחק הקריטי

תמיר
תמיר
21/04/2017 3:20:19

לא יודע. אולי זו סתם נטייה אבל אני נוטה לא מהמר על קבוצות צעירות בפלייאוף. לפעמים מקבלים משהו מדהים. רוב הזמן לא.

גלעד
21/04/2017 3:21:37

אין סלים קלים לקנדים היום

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2017 3:22:29

מייקר הסודני הוא מה זה לוחם. רזה אבל לוחם

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
21/04/2017 15:05:02
הגב ל  מנחם לס

הוא לא סודני הוא חבשי

שעיה
שעיה
21/04/2017 3:24:25

אינדיאנה עם סטיבנסון הרבה יותר חזקה מהמאזן שלה בעונה הרגילה. כנל שיקגו עם וויד, רונדו ובאטלר מחוברים

גלעד
21/04/2017 3:25:25

לא להאמין ש-2 מהחמישייה של הבאקס הם רוקיז

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 3:25:32

לטורונטו אין סיכוי

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 3:26:13

מידלטון נראה נהדר

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 3:27:10

הפינגר רול שלו היה מושלם

שעיה
שעיה
21/04/2017 3:26:51

טורונטו-באקס יגמר צמוד

גלעד
21/04/2017 3:27:08

הדאבל טים על לאורי בכל נגיעה שלו בכדור עובד נהדר

סומסום
סומסום
21/04/2017 3:27:08

הקהל במילווקי, תענוג. כמו באינדיאנה. בכלל במזרח, ממלכת הכדורסל.

עדיין הקהל לא מדגדג את אירופה, שלא לדבר על אמריקה הלטינית. אבל הרבה יותר טוב מהקאפקייקס במערב.

שעיה
שעיה
21/04/2017 3:30:19
הגב ל  סומסום

מסכים לגבי הקהל

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 3:32:03
הגב ל  סומסום

זה הרעב, כתוצאה מחוסר התחרותיות במזרח..

בתור "אלוף העולם באהבת תחרותיות" אתה אמור לדעת..

סומסום
סומסום
21/04/2017 3:50:11

לא מבין.
אתה אוהד של קבוצה שחזקיה את קווין דוראנט על הספסל, אשכרה כמו מכבי תל אביב וריאל מדריד, שלוקחות שחקנים כדי הלחליש יריבות, והולכת על השטיח של המערב,
ואתה רואה את המשחק של אינדיאנה, של שיקגו, של מילווקי,
ובא לדבר על תחרותיות?

סומסום
סומסום
21/04/2017 3:50:23
הגב ל  סומסום

שמחזיקה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 4:08:45
הגב ל  סומסום

כן. (הקאפקייק "קצת" פצוע, לא שאנו הבאנדווגנס מתביישים במשהו)

גיא א
גיא א
21/04/2017 3:32:33
הגב ל  סומסום

בביקור ההזוי שלי במילווקי אכן גיליתי שלקבוצה יש קהל חם ואפילו יציע אולטראס

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 3:27:58

שעיה, יגמר 12+

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 3:29:27

יותר לכיוון ה-20

שעיה
שעיה
21/04/2017 3:31:54

באמת נראה כך

שעיה
שעיה
21/04/2017 3:29:32

אולי ג'וזף יביא שינוי

גלעד
21/04/2017 3:30:05

אם טורונטו לא תופסים את עצמם ומהר ינאיס ינוח ברבע הרביעי

יהונתן
יהונתן
21/04/2017 3:31:34

לא פיייר שיש שחקן שיכול לתפוס את הכדור ולעבור את הצבע בשני צעדים קלילים ללא כדרור. יאניס ארוך מדי

סומסום
סומסום
21/04/2017 3:31:36

הטבעת של דלי מנצנצת.

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 3:32:30

מילווקי באו לטבוח!!!!

nba
nba
21/04/2017 3:32:32

מילווקיי איזה קהלל איזה קבוצהה

IT4
IT4
21/04/2017 3:35:32
הגב ל  nba

Packers country 🙂

גלעד
21/04/2017 3:33:15

לאיזה בור הראפטורס נכנסו כל כך מהר

IT4
IT4
21/04/2017 3:34:40

קליבלנד מקבלת בראש וחסרה מאוד את דלבדובה, שבינתיים טוחן את טורונטו.

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 3:35:05

אוב, אני מפנה את מירב הקשב לאינדיאנה
הקאבס עלולים לחזור, לטורונטו אין סיכוי

IT4
IT4
21/04/2017 3:36:00

+1

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
21/04/2017 3:36:11

לא ראיתי הרבה מילווקי השנה אבל לפי הסדרה הזו נראה שפספסתי הרבה
איזה משחק איזה שחרור כדור בין כולם (התאנדר?) והאגרסביות בהגנה? פששש תענוג ….ו2 רוקיז בחמישייה המונהגת ע"י ילדון יווני

גלעד
21/04/2017 3:38:43

איבקה היחיד שמתפקד

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2017 3:39:59

אפילו מייק ביזלי התצעורר! איזה סל!!! 20 הפרש.

ברבור שחור
ברבור שחור
21/04/2017 3:40:09

עוד מוקדם שי

nba
nba
21/04/2017 3:40:10

מילווקי במודד פליאוףף

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 3:40:25

אינדי מפגרים אם הם חושבים שהמשחק נגמר

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 3:41:09

הם הולכים להפסיד הדבילים האלה

סומסום
סומסום
21/04/2017 3:40:35

איזה רבע של מילווקי.
12-32!

נכנסו לעור של דרוזן. הורגים אותו.
קיד גם נזכר סופסוף שיש לסגל המצומצם שלו עוד כלי על הספסל, מייקל ביזלי, שסופסוף רואה דקות בסדרה. שחקן שאני מחזיק ממנו, לא מנוצל בכלל.

גלעד
21/04/2017 3:40:36

לא מאמין שהם הרגע עצרו את טורונטו על 12 נקודות ב-12 דקות

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 3:40:52

סאעמק אינדי האלו לא יודעים לסגור עניין !

שעיה
שעיה
21/04/2017 3:41:15

נפיחות אחרונות של קליבלנד לפני שמשכיבים אותם לישון

גלעד
21/04/2017 3:41:25

4/18 מהשדה ברבע לטורונטו האומללים

גלעד
21/04/2017 3:41:48
הגב ל  גלעד

קיד יכול להיות גאה..

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 3:43:01

בחיים לא הצלחת להבין את הקטע של זה שקוטף ריבאונד ומיד מנסה לקלוע בכוח על יער של ידיים.
אשכרה ההגדרה המילונית לטיפשות

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2017 3:44:46

ראן לא טוב לקאבס

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
21/04/2017 3:45:08

הראפטורס קלעו ברבע הראשון כמו ראס ברבע האחרון אתמול- 4/18

tripledouble
tripledouble
21/04/2017 3:45:10

הרפטורס משחקים כמו חבורה של כוסיות

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 3:48:02
הגב ל  tripledouble

כי זה מה שהם

tripledouble
tripledouble
21/04/2017 3:50:03

הם בדרך הבטוחה לדפוק לי את הברקט

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 3:46:38

פול גורג משתעשע …מפה לשם אוטוטו חד ספרתי

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2017 3:46:39

איזה פאול על גורג' שלא נישרק!

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
21/04/2017 3:47:13

מונרו ודלי נהדרים. לעזאזאל מה יש לקיד נגדם

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 3:47:24

פול ג'ורג' מתנקש בקבוצה שלו

nba
nba
21/04/2017 3:47:34

איזה תענוג אותם ואת הקהל שלהם

גלעד
21/04/2017 3:47:48

הבאקס נראים כמו קונטנדרית ככה

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 3:48:30
הגב ל  גלעד

חחחחחחחחחחחחח גדול

tripledouble
tripledouble
21/04/2017 3:47:53

קליבלנד גמורים

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 3:48:03

יששששששששששששש הלוחש מכה שוב
Not in my house

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2017 3:48:08

סטפנסון!!!!!!!!איזה גיימר!

שעיה
שעיה
21/04/2017 3:49:05

אלה היו פרפורים אחרונים של הקאבס לפלייאוף הנוכחי

גלעד
21/04/2017 3:49:21

13 אסיסטים על 17 סלים עם הגנה פסיכית

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
21/04/2017 3:49:33

סטיבנסון משגע את הקהל באינדי

עומר
עומר
21/04/2017 3:49:48

דלי משחק מצוין כל הסדרה. רואים את הניסיון, אני חושב שהוא ממש חסר לקליבלנד במיוחד עם איך שההגנה שלהם נראית, ומצחיק להגיד את זה

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 3:49:58

איזה מזל!!!
טוב שיש סטיבנסון
מי יחזיר לו את השנים האבודות מחוץ לאינדי…

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2017 3:50:03

יאללה צריכים קצת לעבוד על ה'מעורב' (אחד הדברים השנואים עלי בשעה שמשחקים אבל יש לי ברירה? אחרת יפטרו אותי)

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 3:51:02

אז רגע רגע, מיהי הקבוצה שמהווה את האיום הגדול למלכה??
בוסטון הפסידה פעמיים בבית.
טורונטו כבר איבדה את הביתיות והיא בדרך לפיגור 2-1.
וושינגטון?? מילווקי?? שיקגו רחמנא ליצלן????

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 3:51:26

טורונטו מתים לשבור את הטבעת

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 3:52:04

לאורי ודרוזן בפלייאוף זה פשוט באסט

שעיה
שעיה
21/04/2017 3:52:06

אם אינדיאנה יתנו ביטחון לטיגון, הוא יפרח כשסטיבנסון יקח ממנו את האחריות

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2017 3:52:10

איזה שיפוט? לאב נשען על פול ומקבל פאול?

עומר
עומר
21/04/2017 3:52:21

וושינגטון אני מניח. גם קליבלנד נראים נורא ד"א. הרבה יותר פגיעים משנה שעברה

עומר
עומר
21/04/2017 3:53:15

זה נראה כאילו כל שחקן בטורונטו מפחד לזרוק, ונפטק מהכדור.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
21/04/2017 3:53:31

4/17 מהשדה לקיירי

סומסום
סומסום
21/04/2017 3:54:13

חוזר על עצמי מלפני שעה:
הטים-טו-ביט במזרח, בכושר הנוכחי, היא וושינגטון.
יש לה גם את המסלול הכי נוח, הכל יחסי, עד לגמר.
אטלנטה, ביתרון 0-2, ואז המנצחת בין בוסטון לשיקגו.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 3:54:40

אינדיאנה המטומטמים הולכים להפסיד את זה

tripledouble
tripledouble
21/04/2017 3:54:51

קח פסק זמן מאמן מטומטם!!!

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
21/04/2017 3:55:24

30 הפרש למילווקי. ליל הבלואאוטים

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
21/04/2017 3:55:43

פול גורג חסר אסי' לTD

גלעד
21/04/2017 3:55:45

טורונטו שומרים על הקצב של נקודה לדקה

nba
nba
21/04/2017 3:56:01

30 הפרש מילווקייי

עומר
עומר
21/04/2017 3:56:07

יותר מ 30 הפרש. טורונטו מתפרקים. ההגנה של הבאקס מרשימה, אבל זאת גם שביקה טוטאלית של הקנדים בינתיים

tripledouble
tripledouble
21/04/2017 3:57:14

מה עם ההבטחה של לברון לקלוע ב80 אחוז מהעונשין בפלייאוף?

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 3:57:15

והנה אנחנו רק עשר באינדיאנה
צריך לחוקק חוק נגד מה שקורה במילווקי. צער בעלי חיים

גלעד
21/04/2017 3:57:36

FEAR THE DEER

סומסום
סומסום
21/04/2017 3:57:29

דוויין קייסי לטיירון לו: ילד, אל תידחף, אותי יפטרו קודם.

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 3:59:00

tripledouble – לאן טורונטו מגיעים בברקט שלך?

tripledouble
tripledouble
21/04/2017 4:00:40

מעדיף לא לדבר על זה 😂

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 4:02:12
הגב ל  tripledouble

חחחחח

tripledouble
tripledouble
21/04/2017 3:59:04

קליבלנד בריצת 10-0, אינדיאנה לא קולעים כבר 4 דקות כמכט, והמאמן המפגר של טורונטו אפילו לא חושב על לעשות פסק זמן ולשרטט איזה תרגיל, לצעוק להעיר משהו. טמטום

שעיה
שעיה
21/04/2017 3:59:52
הגב ל  tripledouble

זה באמת לא ברור

שעיה
שעיה
21/04/2017 4:00:37

השופטים עולים להתקפה

גלעד
21/04/2017 4:02:20

לברון כבר עם 5 שלשות

tripledouble
tripledouble
21/04/2017 4:02:38

נראלי אינדיאנה בדרך הבטוחה לשבור איזה שיא של איבוד יתרון ברבע אחד

שעיה
שעיה
21/04/2017 4:03:21

הקאבס עברו לבושידו. השופטים מאשרים בשתיקה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 4:03:39

מביךךך

ניסו לשווק פה את טורונטו עם ה 2 אסיסטים שלהם למשחק כאיזו אלטרנטיבה שהקאבס פוחדת ממנה…

הגדולות של המזרח קורסות, באמת כולן שוות שם בבינוניותן האפסית.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 4:07:04

שששששש אל תהרוס את התחרותיות של סומסום..
תכף נשמע שוב את המנטרה על כמה המזרח אדיר והמערב חלש…
הוא רדום אל תעיר אותו (;

עומר
עומר
21/04/2017 4:04:04

טוב נעבור לקליבלנד שוב. המשחק במילווקי זה שחיטה

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 4:04:57

אם אינדי מפסידה את זה הם הקבוצה הכי זנותית שראיתי בשנים האחרונות…. עצם המחשבה עושה לי בחילה.
התחיל הקאמבק של הראפטורס רק 29 הפרש

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 4:06:03

חחחחחחחחחחחח

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 4:05:10

לקליבלנד יש מסלול פתוח ישר לגמר.

שעיה
שעיה
21/04/2017 4:05:29

שאלה: באיזה דקה יתפסו ללברון השרירים? בקושי ישב על הספסל

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 4:05:32

הקאבס בפיגור שבע בסוף הרבע השלישי. מישהו מהמר נגדם?

סומסום
סומסום
21/04/2017 4:07:36

אני.
הם ייאלצו להחזיר את קיירי כדי לקבל נקודות בהתקפה, וזה אומר ששוב אין הגנה.
הוא עם מינוס 17 בינתיים.

גיא
גיא
21/04/2017 4:05:49

לברון מחטיא 2 מהעונשין – קולע 2 שלשות משליש מגרש

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 4:06:09

בוסטון היאמהשקר הכי גדול במזרח. יותר מאטלנטה 2015.

גיא
גיא
21/04/2017 4:06:15

הקהל הדליק אותו

גלעד
21/04/2017 4:06:24

יאללה חזרה לאינדיאנה לרבע הרביעי

שעיה
שעיה
21/04/2017 4:07:53

גורג נעלם

tripledouble
tripledouble
21/04/2017 4:07:53

אין פלא שהמאמן של אינדיאנה לא לקח פסק זמן, תשמעו את מילות החוכמה בראיון שלו עכשיו : we just gotta score

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 4:08:48
הגב ל  tripledouble

מה הבעיה?
חחחח

tripledouble
tripledouble
21/04/2017 4:14:09

זה גם אוהד יכול להגיד לי, מה הוא עשה כל הרבע חוץ מלעמוד?

שעיה
שעיה
21/04/2017 4:09:30

גורג עשה הארדן

tripledouble
tripledouble
21/04/2017 4:11:07

This flop time

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 4:11:20

איזה הצגות של לברון כאילו ירו בו

שעיה
שעיה
21/04/2017 4:12:01

שיפוט קרקס

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 4:12:02

גורג מטומטם אגב.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 4:12:53

ללברון יש ממוצע של 10 ממים למשחק..

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 4:13:08

סומסום, אני ממש מקווה שאתה צודק ואינדי תחקח.
אם מצמידים לי אקדח לרקה אני מהמר על הקאבס

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 4:13:55

רק אמרתי וקורבר קובר שלשה למינוס חמש…

סומסום
סומסום
21/04/2017 4:14:36

מאוד אתאכזב אם הקאבס ייקחו. למרות שאני אוהד דטרויט ואסור להגיד משהו בזכות אינדי.
כי אני רוצה סדרה. וכי אינדיאנה שווים לפחות 2 בסדרה הזו.
ולא מגיע לטיירון לו, שיבוא לברון כל פעם וינגב את האפסוסיות שלו.

גלעד
21/04/2017 4:15:37
הגב ל  סומסום

אם את זה הם לא לוקחים הם שווים בדיוק את הסוויפ שהם הולכים לקבל

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 4:13:15

פשוט קבוצה של מטומטמים.
אין דרך אחרת להסביר.
הקבוצה הכי לא מאומנת שאני זוכר בפליאוף.

גלעד
21/04/2017 4:13:38

רק 5

גיא
גיא
21/04/2017 4:14:14

בכיינים אינדיאנה, מרביצים ללברון בפרצוף, מרביצים אשכרה מרביצים, ומתלוננים על פאו

גיא
גיא
21/04/2017 4:14:44

יאללה קליבלנד יאלללה

שימי ריגר
שימי ריגר
21/04/2017 4:15:01

גיא תפסיק להתבכיין כמו אוהדי ברצה

שעיה
שעיה
21/04/2017 4:15:10

צריך להגיד את האמת. גם בחצי הראשון קליבלנד זרקה שלשות טובות חופשיות. המזל נגמר לאינדיאנה. אין להם הגנה

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 4:15:12

לברון לא עשה פלופ. אשכרה חטף כאפה

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 4:15:25

כזאת קבוצה לא אינטלגנטית אינדיאנה.
כזה טיפש פול גורג איפפפפפ כמעט ברמות ווסטבריקיות.
מה אתה מכריח זריקות יטמבל??? יש עליך דאבל טים מה אתה זורק על 2 במקום לתת ללוחש שמשמאלך פנוי לחלוטין????
למה אין יותר פיק אנד רול בין טיג לטרנר??
אני ממש מקווה בשבילם שיתעשתו עד לסיום מכיוון שאם הם מפסידים את זה אז סוויפ יהיה בבחינת המתת חסד

tripledouble
tripledouble
21/04/2017 4:16:02

שום תרגיל, שום סדר בהתקפה וגם בהגנה, סתם כל שחקן בתורו עולה לזריקה והמאמן משקיף מהצד. לאינדיאנה מגיע להפסיד

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 4:16:32

פשוט לא להאמין איך חוזרים מפסק זמן עם כזה תרגיל עלוב??????
זה אפילו לא תקגיל!!

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 4:17:00

מונטה אליס יאשפה

עומר
עומר
21/04/2017 4:17:50

לא מבין למה הוא משחק בכלל

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 4:17:05

כן שחקן 2.11 נופל משחקן של מטר וסיגריה כאילו ירו בו.
הפלןפים של לברון מדבקים

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 4:23:37

מה זה קשור? נראה אותך חוטף כאפה עם תנופה ממישהו בגובה מטר וחצי

עומר
עומר
21/04/2017 4:17:23

שתי הקבוצות גרועות בהגנה. קליבלנד עכשיו חזרו לשמור קצת והצליחו לחזור.

שעיה
שעיה
21/04/2017 4:17:33

לא להאמין

אוהד בוסטון אחר
אוהד בוסטון אחר
21/04/2017 4:17:46

וואו אליס טיפש

סומסום
סומסום
21/04/2017 4:18:07

טורונטו, עם לאורי, איבקה, קארול, איבקה, JV, פטרסון, ג'וזף, טאקר, גומרת מחצית על 30 נקודות.
איזה בושה. בכל הכבוד למילווקי.

גלעד
21/04/2017 4:18:28
הגב ל  סומסום

מתוכם 14 מהעונשין

סומסום
סומסום
21/04/2017 4:21:19
הגב ל  סומסום

כן, החסרתי את דרוזן, עם 8 מ-8 מהקו.
תכנית המשחק של קייסי: תנו את הכדור לדמאר, והוא יסחט עבירות.
הולך פרפקט!

גלעד
21/04/2017 4:22:59
הגב ל  סומסום

כן..
אבל חייבים לתת כבוד גם לבאקס בעיקר יאניס מידלטון ומונרו

גיא
גיא
21/04/2017 4:20:00

קליבלנד נותנת מלחמה!!! תענוג

אוהד בוסטון אחר
אוהד בוסטון אחר
21/04/2017 4:20:32

תיקון הפייסרס כולם משחקים עכשיו כדורסל טיפש

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 4:21:27

עכשיו אני כבר בטוח, זה של הקאבס. אין מצב שלברון מפסיד את זה.

שימי ריגר
שימי ריגר
21/04/2017 4:22:10

טוב אינדיאנכ יללאה נחזור מ3-0 לא נורא אם נפסיד את זה גם

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
21/04/2017 4:31:03

ONE GAME ON TIME

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 4:22:52

איז הגנה בושה!!!!!!

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2017 4:23:17

אני רועד בדיוק כמו רובכם

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 4:23:19

דווין קייסי צריך להגיד לשחקנים שלו שיקחו דוגמה מהקאבס שגם היום בפיגור 25 במחצית בחוץ וברבע אחד הפכו הכל..
מצד שני אני בספק אם יש קבוצה פאתטית כמו אינדי

סומסום
סומסום
21/04/2017 4:23:43

קיירי ארווינג לא משחק כל המחצית השניה וכל הקאמבק, או שאני טועה?

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 4:23:48

ישששששש טמג עם שלשה ועבירה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 4:23:57

גורג ללא ספק השחקן הטיפש במגרש

tripledouble
tripledouble
21/04/2017 4:24:06

לברון פשוט מטייל לסל

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 4:24:30

לא יאומן כי יסופר…

שעיה
שעיה
21/04/2017 4:24:57

זה לא באמת קורה. אינדיאנה לוסט קונטרול

גיא
גיא
21/04/2017 4:25:13

בושה של שיפוט, טיג נכנס לו בעין

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 4:25:21

חחחח אני פשוטהלא מופתע

גלעד
21/04/2017 4:25:22

שמפארט עם הגנה נפלאה על ג'ורג' נראה לי מרוויח לעצמו מקום בחמישייה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 4:25:34

חחחחחח גדול… המשחק הזה הולך ונהיה קלאסיקה מזרחית !

tripledouble
tripledouble
21/04/2017 4:26:33

הייתי מעדיף קלאסיקה לוחמים סטייל אבל אינדי קבוצה חסרת מוח

סומסום
סומסום
21/04/2017 4:28:22
הגב ל  tripledouble

הקלאסיקה היחידה של הלוחמים (בינתיים), זה משחק 6 בגמר המערב האחרון.
ובגלל ההצטיינות שלו במשחק, הם גם צירפו את דוראנט.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 4:29:27
הגב ל  סומסום

תן תחזית להמשך.. מילווקי – שיקגו בגמר המזרח ?

tripledouble
tripledouble
21/04/2017 4:30:37
הגב ל  סומסום

אוקיי, הייתי מעדיף שחיטה לוחמים סטייל, משהו בסגנון של אתמול על פורטלנד

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
21/04/2017 4:25:59

לברון אני שונא אותך אבל אתה חיה רעה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 4:26:29

בחיים לא ראיתי משחק עם שתי הגנות ככ רעות.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21/04/2017 4:27:07

אינדיאנה מטומטמים.
טורונטו ביזיון, מאוד מאכזבים אותי

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 4:28:54

ודווקא את ג"ס אתה רוצה לפרק? 🙂

גלעד
21/04/2017 4:27:27

אי אפשר לשים על קורבר שכל פעם חוסם ללברון את מיילס במקום את אליס?

גלעד
21/04/2017 4:28:36
הגב ל  גלעד

ואם יביאו את שמפארט לחסום במקום קורבר האפקט של הפיק אנד פופ פחות משמעותי ולא חייבים להחליף

ירול
ירול
21/04/2017 4:28:08

יש לקליבנד שחקן בשם לברון ג'יימס, נראה לא רע בכלל.

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 4:29:55
הגב ל  ירול

כן, אמרו שיש בו משהו

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 4:28:11

אינדיאנה משחקת עכשיו על הכבוד שלה שהוא יהיה רמוס ומעוך אם תפסיד כי את הסדרה הזאת היא כבר הפסידה במחצית השניה היא רק לא יודעת את זה עדיין.
ומקמילן אגב מאמן אשפתי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 4:30:09

גורג שוב מוכיח כמה הוא שחקן טיפש

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 4:31:04

מדהים איך כל התקפה לברון נשאר לבד בטבעת

סומסום
סומסום
21/04/2017 4:31:12

אין הגנות, אבל יש חתיכת משחק.
קונה את זה על ההיפך.

גלעד
21/04/2017 4:31:45

קאמבק מטורף וכולו בלי לאב וקיירי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 4:31:55

ומה שיותר מעצבן זה שלברון ככ תשוש שחוץ מחדירות הוא לא יקלע כלום

שעיה
שעיה
21/04/2017 4:32:21

הגנה כזאת רפויה לא ראיתי מימי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 4:32:51

מיילס טרנר עוד אחד בלי שכל.

סומסום
סומסום
21/04/2017 4:33:01

!Trade Irving & Love

גלעד
21/04/2017 4:33:09

מישו יודע להגיד כמה אסיסטים של לברון היו לשלשות?

שעיה
שעיה
21/04/2017 4:33:19

לברון גמור מעייפות. בסטרואידים לא מאפשרים מאמץ ארוך

גיא
גיא
21/04/2017 4:33:29

ווואייי לברון

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 4:34:06

איזה שחקן לברון!!!!
ינעל דינו

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 4:34:06

אני משנה את דעתי…ברצינות.
אני רוצה שקליבלנד תנצח אולי זה יסתום את הפה של כמה טמבלים פה שמתרשמים לי מהמזרח האימתני…..אויי העליבות אויי המבוכה

סומסום
סומסום
21/04/2017 4:34:25

לברון עם אחוזים יותר טובים מהשדה, ומשלוש, מאשר מהקו.
האק-א-ברון!

tripledouble
tripledouble
21/04/2017 4:34:30

לברון אשכרה ניצח לבדו את אינדיאנה, הוא פשוט טוב מדי. למה לאב וקיירי על הספסל?

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
21/04/2017 4:41:53
הגב ל  tripledouble

כי הם היו גרועים זה למה

גלעד
21/04/2017 4:34:33

הגדול בדורו תגידו מה שתגידו

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 4:34:48

אחכ תזיינו לנו במוח שהמזרח לא פח ושיש דבר כזה הגנה מזרחית ומשחק קשוח.
זה ככ רחוק וככ לא רלוונטי.

ואז גיא יבוא עם כל מיני מדדים סטטיסטיים שזפק בכלל אם הוא או מישהו מבין אותם וספק בכלל אם יש להם תוקף כלשהו ויגיד שזה בכלל לא נכון.

ירול
ירול
21/04/2017 4:35:05

חברה, במקום לקטר, שבו ותהנו מאחת ההופעות הגדולות של לברון בהיסטוריית המשחק שלו, עוד שנים תיהנו לספר על כך.

ירול
ירול
21/04/2017 4:38:34
הגב ל  ירול

מה שכן, יש על המשחק הזה כתם קטן עם שיפוט נוטה לטובת קליבלנד, מחטיפים חופשי והמשרוקית דוממת.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 4:36:02

גם טיג הוכיח שהוא זכאי לקצבה מביטוח לאומי

tripledouble
tripledouble
21/04/2017 4:36:57

😂

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
21/04/2017 4:37:07

ראיתי את מקמלין מכניס מפה של סאבואי לכיס

סומסום
סומסום
21/04/2017 4:37:25

זו עבירה על פול ג'ורג', אבל בווידאו אמורים לתת פוזשן לקאבס. כי אי אפשר לשרוק עבירה בדיעבד.
נראה אם השופטים חכמים ויבלפו.

סומסום
סומסום
21/04/2017 4:37:49
הגב ל  סומסום

לא יפה.

גיא
גיא
21/04/2017 4:37:39

לברון לא מוסר, חבל

גיא הרשע
גיא הרשע
21/04/2017 4:38:09

לא, אני כבר לא מתווכח עם כל מי שפשוט לא מסוגל להבין את מה שהוא רואה.

סומסום
סומסום
21/04/2017 4:40:57
הגב ל  גיא הרשע

אל.
חבל על זמנך היקר.

גיא
גיא
21/04/2017 4:39:15

יששששששששש

גלעד
21/04/2017 4:39:31

סמית גדול

tripledouble
tripledouble
21/04/2017 4:39:36

המצב ככ גרוע שאפילו האוהדים האמריקאים ההזויים לא רוקדים בפסק זמן

שעיה
שעיה
21/04/2017 4:40:47

haven't we suffered enough

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
21/04/2017 4:40:58

לברון מדהים!!!! ואיזה וןאבוס של טיירון לו שהוריד את לאב וקיירי הגרועים לספסל!!

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21/04/2017 4:41:20

אינדי פראיירים ברמות על

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 4:41:27

נגמר
תראו את תגובה 136 לפני שעה וחמש דקות.
סתם עף על עצמי קצת 🙂

גיא
גיא
21/04/2017 4:41:33

עוד לא נגמר

גל
גל
21/04/2017 4:41:34

המאמן של אינדיאנה פשוט ביזיון. אתה רואה שמיילס טרנר ותדיוס יאנג משתינים על המגרש, למה לא להוריד אותם?
והתרגילים של הקבוצה אם אפשר בכלל לקרוא להם ככה פשוט מביכים. לו עושה למקמילן בית ספר ואני בכלל לא תופס מלו

גלעד
21/04/2017 4:41:39

ולברון ימשיך את הרצף שלו בסיבוב הראשון ל-20 (!!) נצחונות

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 4:41:39

לברון היה אדיר היום אבל מעבר להכל ובפער עצום זאת אינדיאנה שהסריחה את הפרקט בתצוגה שתיזכר לדראון עולם.
סומסומיקו תן לנו איזה נאום חוצב להבות נשמה..איזה משהו בסגנון של קאמבקים מדהימים יש רק במזרח.
תאלתר משהו סומכים עליך

סומסום
סומסום
21/04/2017 4:45:23

המזפח!
שטיח!
לה-פלופ!!!!

עומר
עומר
21/04/2017 14:16:28

פורטלנד האיומה. ממש דרך האימים של ג"ס במערב. קבוצה מפחידה, כל כך מתאימה לפלייאוף

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21/04/2017 4:41:49

שעיה, תנחומי

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 4:42:24

זה מה שניסינו להסביר לכם שנה שלמה..

הסיבה שיש שם תחרות היא כי כולן דפוקות פחות או יותר באותה רמת יורוליג.

הטיול אחרי צבא (מש"ק ממטרות) של לברון במזרח הרחוק נמשך..

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 4:44:17

+100000000

גלעד
21/04/2017 4:44:38

מתי קרי ודוראנט היו צריכים לתת 45 דקות כדי לנצח בפלייאוף?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 4:47:03
הגב ל  גלעד

זה בכלל נלא קשור..

הקאבס קבוצה דפוקה, רק שבמזרח יש יותר דפוקות ממנה שמאפשרות לה להגיע רעננה לגמר.

מתי הקאבס פגשו במזרח קבוצה כמו הספרס או אוקלהומה של דוראנט ?

גלעד
21/04/2017 4:53:40

הם לא פגשו כאלה קבוצות (אפילו שאפשר להתווכח על טורונטו עונה שעברה).
אבל אני כרגע מדבר על הסיבוב הראשון. שהלוחמים והדורבנות לא צריכים בכלל להזיע ולברון שיחק כבר 130 דקות ולא היה משחק לא צמוד כולל קאמבק שהשווה את הגדול בהסטוריה של הפלייאוף.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 4:56:36
הגב ל  גלעד

במזרח.. כפרה.. במזרח (טורונטו??? קבוצה מפגרת)

גיא הרשע
גיא הרשע
21/04/2017 4:46:02

למיטב זיכרוני, הסדרה האחרונה שהקאבס ניצחו לפני אינדיאנה, הייתה מול צסק"א גולדן סטייט…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 4:50:14
הגב ל  גיא הרשע

אבל זה בדיוק הטיעון.. שהיא מגיעה רעננה אחרי הטיילת במזרח…

בנוסף היא אף פעם לא צריכה במשך כל העונה להתאבק על מיקומים, ויכולה לאפשר מנוחות לשחקנים שלה, בניגוד לגולדן והספרס שלמרות המאזנים הפסיכים שלהם תמיד היתה צריכות לחשוש למקום הראשון.

עומר
עומר
21/04/2017 14:17:25

אתה סותר את עצמך. הדקות של השחקנים בג"ס וס"א נמוכות כולן משל לברון. אז כנראה שקל להן יותר

הייט-אשברי
21/04/2017 6:51:03

מיליון +

שעיה
שעיה
21/04/2017 4:42:27

דור שלם של מזרחים שעושה במכנסיים כשלברון בסביבה

tripledouble
tripledouble
21/04/2017 4:43:49

מסכן בירד חוטף מכל הכיוונים

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 4:44:38
הגב ל  tripledouble

זבלבן

שימי ריגר
שימי ריגר
21/04/2017 4:44:31

האוהדים רוקדים כאילו היי לא קרה כלום.לא יאומן קהל האמרקאני

גיא
גיא
21/04/2017 4:44:36

עוד לא נגמר בכלל

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 4:51:06
הגב ל  גיא

די נו
נגמר לפני 10 דקות כבר

שימי ריגר
שימי ריגר
21/04/2017 4:45:45

תנסו לדמיין אם מיילס היה קולע במשחק הראשוו.איזה סדרה הייהו מקבלים

גלעד
21/04/2017 4:47:16

אני לא חושב שהמזרח חזק מהמערב אבל אוהדי גולדן סטייט או הספרס שקיבלו את הסדרות הכי קלות בליגה הם לא אלה שיכולים להתלונן

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 4:52:46
הגב ל  גלעד

אתה שוכח עניין הרבה יותר חשוב, וזה המנוחות במהלך העונה הסדירה.

בנוסף, לפי מאזנים, קליבלנד היתה בכלל אמורה סיבוב ראשון לפגוש את הקליפרס, הפייבוריטית של גיא לגמר המערב, בלי יתרון ביתיות.

גלעד
21/04/2017 4:57:03

לברון שיחק יותר דקות בעונה הסדירה ה-14 שלו בליגה מכל שחקן גולדן או ספרס

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 5:00:09
הגב ל  גלעד

מה זה קשור תגיד לי ??

אז תחשוב כמה דק' הוא היה משחק במערב, בשביל להיכנס בכלל לפלייאוף… קליבלנד מאזן 6 במערב…

איך הוא היה יכול לוותר על משחקים שלמים ולא לעלות אליהם ?

גלעד
21/04/2017 5:05:00

בטח שקשור. דיברנו על מנוחה לא?
אפשר לחשוב גם הוא נח 20 משחקים. 8 משחקים סה"כ שהוא לא עלה אליהם שחקנים בפז"מ שלו בליגה מפסידים הרבה יותר (ועם פחות דקות)

שיהיה לילה טוב

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 5:13:52

8 משחקים זה המון בעונה של בק2בק !

שוב, לא משנה כמה הוא לא נח במזרח, במערב הוא וגם האחרים היו חייבים לדפוק כרטיס הרבה יותר בגלל מאבק מיקומים, זה כולל גם יותר אינטנסיביות במשחקים שאי אפשר לזרוק כמו במזרח

מה כזה מסובך להבין ? לילה טוב

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 4:48:57

וואו,
קמתי לספרס ואני רואה שמילווקי שוחטים את טורנטו.
לא ייאמן הפער בין קבוצת העונה הרגילה של קנדה לבין הפלייאוף

גל
גל
21/04/2017 4:50:36

מקווה שראשי בוסטון רואים את הסדרה ותופסים את הראש שלא הביאו את ג׳ורג׳. אם עם הצוות המגעיל שיש לו באינדיאנה הוא מצליח לדגדג את לברון, אז עם אשכרה קבוצה לצידו היה אפילו סדרה אמיתית ולא דילוג של קליבלנד לגמר.

tripledouble
tripledouble
21/04/2017 4:53:07
הגב ל  גל

מה לדגדג איזה לדגדג, היה לו היום יתרון של 25 נקודות במחצית ומאז הוא לא הפסיק לטעות ולהחטיא.

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2017 4:56:06
הגב ל  tripledouble

100+

גל
גל
21/04/2017 5:21:16
הגב ל  tripledouble

בהחלט מדגדג, 3 משחקים שנראים קרוב שהקבוצה שלו זה החבורה הכי אנמית וחלבית שראיתי בחיי, והמאמן שלו ברמה של ילדים מחוזית.
לא יודע מה רוצים ממנו, עשה הכל ובאחוזים לא רעים, אשמתו שטרנר שחקן של 38٪ לא מסוגל לקנות שלשה? אשמתו שיאנג מחטיא טיפ אינים פשוטים ומאפשר לטומפסון מלא ריבאונד התקפה? אשמתו שהסט תרגילים של המאמן שלו נראה בערך כמו של מכבי תל אביב של העונה? מה לעשות שמהצד השני יש קבוצה הרבה יותר טובה ומאומנת.

גיא
גיא
21/04/2017 4:51:16

הקאמבק הכי גדול בהיסטוריה שצ הפלייאוף

שעיה
שעיה
21/04/2017 4:51:37

מישהו כבר חזר מ 3-0 ?

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
21/04/2017 5:07:17
הגב ל  שעיה

לברון בגמר הבא מול הקאפקייקס

bobby
bobby
21/04/2017 9:57:04

זה היה 3-1 ולא 3-0.
עד היום אף אחד לא חזר מ-3-0.

ת'אנדר
ת'אנדר
21/04/2017 4:52:01

אולדריג' הולך לקו לשלוש זריקות מוצדקות.
take that for data

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 4:53:55
הגב ל  ת'אנדר

דווקא לא נראה שהיה פאול אלא שהכדור ברח לו (ואני בעדם..)

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2017 4:52:07

קליבלנד בכוונה נמנעו מלשתף את לברון במשחקים בסוף, פשוט כדי שלא יצטרכו למכור אותם בהפגנתיות.
הם רצו את אינדיאנה ולא את שוקאגו שעשתה להם סוויפ בעונה הסדירה. כן כן גם אטלנטה עשו להם ב2015 אבל לאטלנטה אין את באטלר, ווייד ורונדו.

אתם תמשיכו לאונן על לברון אבל לא לזכור שהוא שיחק נגד קבוצות עם שחקן וחצי.
בכל המזרח כולו יש 2 מוכחים שחקנים בטופ 20 פרט ללברון, השאר פרוספקטים שאולי יבשילו מתישהו, או כאלה שגם אחרי כמה וכמה עןנות פליאוף מתעקשים להמשיך ולהסריח את הפרקט (לאורי, דהרוזן). השאר שחקנים גמורים או כאלה שאף פעם לא מצאו את עצמם (אליס, טיג למשל).

תצוגה אדירה של לברון בלי ספק, רק שהוא היה ככ הרבה פעמים לבד מתחת לטבעת שזה מחריד.

הסדרה גמורה מהחטאת הזריקה של מיילס במשחק 1, אבל התוצאה עכשיו גם תהיה סוויפ מהדהד.
בחצי הגמר קליסלנד תפגוש קבוצה שעוד 3 שנים רולי תצא מהתנור אפויה, או את טורונטו שבינתיים נהנת להסריח פרקטים. כן, הם יפגשו קבוצה בבניה שאחד הכוכבים שלה גמר את העונה, או קבוצה שמשתינה במכנסיים והיא גם ככה חסרת מסורת. וזה מדובר פה בחצי גמר קונפרנס.

מה יהיה בחצי הגמר של המערב? תודה ששאלתם:
גולדן סטייט ווריורס בכושר שיא, הזפארס אולי אחרי סוויפ ושוב עונה של מעל 60 נצחונות, יוסטון עם הmvp האמיתי, וקבוצה שנגדה לברון מפסיד בחוץ כבר 7 שנים ברצף, או הקליפרס, קבוצה שיכולה לאנוס את הצבע של קליבלנד.
אבל למה להפקיע ללברון בטיול השנתי שלו לגמר, בדרך הוא פוגש כל מיני מקבלי קצבאות ביטוח לאומי, גמדים,,ומתחזים לשחקני כדורסל.

עידן עופר
עידן עופר
21/04/2017 5:11:04

וול, ג׳ורג׳, יאניס ובאטלר..יש קצת יותר מ-2

סומסום
סומסום
21/04/2017 4:52:29

אתם פשוט רואים מול העיניים שחקן אחד,
א-ח-ד,
שהוא מעל המשחק.

עם צ'נינג פריי, קשיש פליט מאורלנדו. אורלנדו!
עם ג'ייאר סמית', "הגמור" קראתם לו לפני רבע שעה. שנזרק מהניקס. הניקס!
עם דרון וויליאמס, שנמלט משעת כיבוי האורות בבית אבות של סבתא שלי, שנפלט מדאלאס. דאלאס?
עם קייל קורבר, אחלה ידית, אבל גם הוא תולה נעליים, והגנה זה דבר שהוא קרא עליו בלימודי המחתרות בפלשתינה-א"י.

ועם אלה, הוא עושה את המהפך.
לא טריסטן, לא לאב, לא קיירי, לא כלום. לברון והמחלקה הגריאטרית של פליטי הליגה.

מה לעשות –
he is THAT good.

אם לא הבנתם את זה, בפיינאלס האחרונים, שחקן אחד מעל כל שחקני 2 הקבוצות, בנקודות, ריבאונדים, אסיסטים, חטיפות, ובלוקים. מעל כו-לם, ב-כ-ל הקטגוריות. מעל החטיפות של דריימונד, והחסימות שלו, מעל הקליעה של קיירי ושל קארי ושל קליי תומפסון.
מעל כולם – בכל.
בסדרה שלמה. דבר שלא קרה באף סדרת פלייאוף.
שהיא גם סדרת הפיינאלס.
ונגד קבוצה של 9-73.

he is THAT good.

אז את מי תאשימו?
את האולקוס שלכם.

אבל זה בסדר – אפילו לברון הזה לא יוכל על גולדן סטייט של השנה. 4 אולסטארים וכו'. יכולים להרגיע.

לה-פלופ!
המזפח!
שטיח!
יורוליג!

אתם מצחיקים, בחיי.

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
21/04/2017 5:04:19
הגב ל  סומסום

+1
מספיק עם חוסר הפרגון הזה. למרות שאני חושב שהמזרח חלש מהמערב זה מאוד מאוד לא משמעותי. ולראייה הטיולים שהספרס והלוחמים יצאו אליהם. אם יש קבוצה שהדרך שלה סלולה השנה לגמר זה של הלוחמים לא של הלברונס.
סומסום משהו אחד אני לא מסכים איתך – כשלברון יתקל מול הגנה מצופפת צבע הוא יראה הרבה פחות טוב ועדיין חייבים חייבים לפרגן למלך הרשע שמצדיק את הכינוי המלך

גיא
גיא
21/04/2017 10:34:13
הגב ל  סומסום

+ 100

ירדן שלמור
ירדן שלמור
21/04/2017 4:53:03

ראינו פה את השחקן הכי טוב בכל הזמנים בקאמבק הכי גדול בכל הזמנים.

42 נקודות
13 ריבאונד
13 אסיסט

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
21/04/2017 4:54:04

לידיעת הצופה ראסל ווסטברוק- ככה עושים את זה נכון

nba
nba
21/04/2017 4:55:01

לברון פשוט לא אנושי

ת'אנדר
ת'אנדר
21/04/2017 4:55:41

סיכום של היומיים האחרונים:

גולדן סטייט הקבוצה היחידה בליגה

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 4:56:01

לקוואי יש אנרגייזר ברגליים

tripledouble
tripledouble
21/04/2017 4:58:10

אני רואה נכון את הבוקס סקור של מילווקי טורונטו? 44 נקודות לנשרות אחרי כמעט 3 רבעים ???

סומסום
סומסום
21/04/2017 4:59:09

והבעיה היחידה עם הלברון הזה, ואני חוזר על עצמי, מה לעשות –

חבל מאוד שלברון לא לקח את הטאלנט שלו למערב.

לברון במערב = 8 אליפויות רצופות. ומוחק גם את MJ מהמקום הראשון.

איזה לוזר לה-פלופ.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 5:02:51
הגב ל  סומסום

אתה זה שהספיד אותו..

תן לנו עוד מהתחזיות שלך…

אין קבוצה במזרח שלא ניסית למכור לנו !

אינדי ("המאץ' אפ הכי קשה") טורונטו, בוסטון… בסוף תפגע במשהו..

סומסום
סומסום
21/04/2017 5:05:54

על מה אתה בוכה?
שהוא שחקן טוב מדי.

זו תמצית הבכי והתירוצים המגוחכים:
למה לעזאזל לברון טוב מדי?

כי הערב – ראית בעצמך. שיחק עם ההרכב בערך הכי חלש שתוכל להוציא מהליגה הזו, בטח בפלייאוף.
עם שחקנים שאף אחד מהם לא רואה חמישיה בכל מקום אחר.

ועשה מהפך משוגע, של מינוס 26 נקודות בחצי, לבדו.

אז אתה בוכה, למה לברון כזה טוב?
צודק.
לא פייר שיש אחד שהוא כזה טוב. מה אגיד לך.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 5:11:10
הגב ל  סומסום

אתה לא מאמין למה שאתה כותב..

על מה אני בוכה ? נראה לך שיש לי את הציפיות שיש לך מאינדי ?

אלפיי שעות טיסה על הליג פאס (ילדים יחפים בעיראק עומדים על ארובות לבנים עם אנטנה חלודה ביד כדי שאתה הסוציאליסט המצפוניסטתוכל לצפות בדראמונד זורק אבנים מהעונשין..) ואלו התחזיות שאתה מצליח לנפק ???

ת'אנדר
ת'אנדר
21/04/2017 4:59:12

השופטים עושים דווקא לפייזדיל

גיא הרשע
גיא הרשע
21/04/2017 4:59:20

תצוגת השנאה העיוורת הפכה מקומית למגוחכת.

פשוט אוספים תירוצים לקראת ההפסד בפיינלס, ובדרך מתפללים שמישהו אולי יעצור בדרך את הקאבס, בגלל הפחד לפגוש אותם.

"היה להם קל" , "מזפח" , "השופטים" , "הרצפה עקומה…"

מגוחך.

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 5:15:08
הגב ל  גיא הרשע

גיא – גם אם יש כאלה ששונאים את לברון , אתה לא יכול להתכחש לרמה הירודה (מאד! ) ש"אריות" המזרח מציגות בפלייאוף עד כה..
בוסטון?
טורנטו?
(אלה הקבוצות שסומנו כמצאפ אפשרי לקאבס ועד עכשיו …?
טורנטו נראית כמו התרופה האפשרית לרצף ההפסדים של מכבי

יובי שוורץ
יובי שוורץ
21/04/2017 5:38:31
הגב ל  גיא הרשע

צורת החשיבה היא מוזרה מאד
קליבלנד הובסו מול גולדן ומול הספרס.
ואתה אומר שהנצחונות שלהם מרשימים ?

גיא הרשע
גיא הרשע
21/04/2017 6:48:52

גם בשנה שעברה הקאבס הפסידו פעמיים בעונה הרגילה כשפגשו את גולדן סטייט.
ראינו כמה זה עזר לקבוצה מהמזרח…

אז צורת החשיבה שלי –
חלק גדול מהתירוצים שנבנים, הם בגלל הטראומה.

nba
nba
21/04/2017 4:59:37

אם לברון אירווינג פריי תומפסון יבואו בכזה טירוף הם מפרקים את גולדן שוב

סומסום
סומסום
21/04/2017 5:03:01

ג'ייסון קיד, מהר להושיב את הסטארטרים שלך.
טורונטו לא יסגרו הערב 30 הפרש ברבע, גם נגד 5 מוכרי דוריטוס ביציע.

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 5:04:44
הגב ל  סומסום

+1

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
21/04/2017 5:05:53

לבינתיים מילווקי מבזה את פחי האשפה הקנדיים. ואני עוד השתכנעתי שהם אשכרה מסוגלים להדיח את הקאבס

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
21/04/2017 5:06:07

חבל שלא שמתי את כספי על קרן הצבי. כל מה שחשבתי על טורנטו עד עכשיו הולך לפח. זה נראה שיש לקנדים בעיה מנטלית אמתית. לא יודע איך שחקנים שמרוויחים כל כך הרבה או שנמצאים בשנת חוזה מרשים לעצמם לשחק ככה

שעיה
שעיה
21/04/2017 5:07:13

לכל המתלהבים שקפצו מהחומרים, לברון שחקן אדיר אבל חולשת האחרים צועקת. קבוצות בלי מאמנים ובלי הגנה. כוכבים דימיקולו שחונכו להפסיד לו. מישהו יכול להגיד שאינדיאנה שיחקה כדורסל בחצי השני? קבוצה פח. עצוב

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
21/04/2017 5:07:58

תארו לכם שקליבלנד משובצת במערב ולפי המאזן שלה היא מקום רביעי
עכשיו בסיבוב הראשון היא מקבלת את הקליפרס או יוטה
בסיבוב השני היא מקבלת את ג"ס!!
בגמר היא מקבלת את יוסטון או הספרס

במקום זה היא מקבלת את אינדי המצחיקה
את טורנטו המחרבנים במכנסיים או את הילדים מוולוקי
בגמר היא תקבל שיקגו או וושינגטון (גם בוסטון ואטלנטה לא הכי מאתגרים)

א.ב
א.ב
21/04/2017 5:08:01

46 זה אמיתי?.

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 5:10:50

סוף סוף זה נראה שהספרס חזרו למשחק מסירות, אחר ישבפלייאוף 16 שיחקו iso מעצבנים 48 דקות כל משחק.

nba
nba
21/04/2017 5:11:34

מילווקי פשוט תענוג כיף לראות אותם משחקים

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
21/04/2017 5:12:58

יאללה הייטרים חזרה לחורים. ניפגש אחרי הקאמבק הבא בגמר של הווינר האולטימטיבי

סומסום
סומסום
21/04/2017 5:13:35

כשסטפן קארי עשה את שיא הנקודות בהארכה אם אני לא טועה, נגד פורטלנד (? – לא בודק עכשיו) –
כולם, כולל כולם, עמדו על הרגליים, ומחאו לו כפיים.
ובצדק. אתה רואה שחקן פנומנלי, בתצוגת שיא של ה-NBA, מה יש לא להעריך?

אתם ראיתם הערב את לברון מוביל קבוצה, לא-קבוצה, מחליפים דלוחים, בתצוגה משוגעת, לקאמבק הגדול בתולדות הפלייאוף.

ומה יש לכם להגיד על זה?
תירוצים, ברמה שמביישת ילדים בגן. "פול ג'ורג' לא שחקן", "יורוליג", וכאלה.
במקום להעריך גדולה – בדיוק כמו שהייתם עושים, או כמו שעשיתם, עם שחקן אחר. וכמו שתעשו עם כל אחד אחר.

לדבר הזה יש שם, אבל למה לקלקל את האווירה פה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 5:16:24
הגב ל  סומסום

לשמוע הטפות מוסר על מי שכל העונה לכלך על קארי, גרין, KD וכ"ו, זה די צבוע..

עכשיו אתה מנסה לשווק את עצמך כ "לוחש לכוכבים"..פתטי..

סומסום
סומסום
21/04/2017 5:27:04

הפוך, ידידי.
ה"לכלוך" הוא על חוסר התחרות. ובעיקר, על הצטברות כוכבים במגה-קבוצה שמשמידה את הליגה, והיא אגב אמורה לעשות את זה גם ללברון או למי שתגיע מהמזרח.
שאגיד משהו על הרמה של כל אחד מהם? מי אני בכלל? הם פנומנים אחד אחד.
קווין דוראנט אבא של הפנומנים – והוא הסריח את הליגה, כשעבר לקבוצה של עוד 3 מגה-סטארים. בוא נדייק.

זה לא מתקרב בכלל לבכי שלך – "למה לברון כזה טוב".

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 5:35:34
הגב ל  סומסום

אתה כזה מלא בבולשיט..

את המעבר של לברון למיאמי כבר שכחת,.. אבל דוראנט עוד טרי לך.. לא נורא.. כמה אליפויות ותרכב לו על הגב בדיוק כמו על לברון.

ולהביא ציטוטים סומסומיקו ???

הרי אתה כ ל העונה, לא מסוגל לפרגן לגדולה של קבוצה שנבניתה בלוטרי, ורק בוכה "למה ג"ס כזו טובה ???"

תפסיק להיתמם

לברון לא העניין בכלל, העניין הוא טורונטו ובוסטון…

סומסום
סומסום
21/04/2017 5:52:22

פרגנתי לגולדן סטייט ואני ממשיך –
הם קבוצה מדהימה, על-חלל, עם הכדורסל הכי מרהיב מאז השואו-טיים לייקרס. יותר מזה?
אני רק אומר – לא פייר, ההצטברות של יותר מדי שחקנים מעולים. לא כוחות, קראו לזה בשכונה.
זה לא כוחות. ועוד להושיב את דוראנט על הספסל ועדיין להיות מס' 1.

עכשיו,
מה כל זה קשור לבכיות שלכם על המזרח?
מילא עונה אחת.
אבל *כל עונה*, לבכות על *כל הקבוצות במזרח*, לבכות נגד *כל השחקנים המעולים במזרח* –

בגלל שלברון לוקח את הגרוטאות שלו ומנצח?
שכחת עם מי הוא הגיע למשחק 6 בפיינאלס, נגד גולדן סטייט האדירה?

דלבדובה, טריסטן, ג'יי.אר, שמפרט ומוזגוב.

זה לא שהמזרח כזה חלש – זה שיש שחקן אחד כזה טוב.

אז בוא נסכם:
אני מתבאס שצירוף של כמה כוכבים ביחד בקבוצה חזקה מדי.
אתה מתבאס על צירוף גנטי בגוף של אדם אחד, שנעשה חזק מדי.

אנחנו מדברים בשפות שונות.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 6:00:47

חסר מודעות עצמית !

הא.. אתה רק אומר ? אתה לא בוכה ? אתה לא בוכה *כל העונה* ?

אתה *לא בוכה כל העונה נגד כל השחקנים המעולים בליגה (לא רק במזרח)*
אתה לא *בוכה כל העונה על חוסר התחרותיות שהשחקנים המעולים האלו לא יכולים לנצח*?

אני לא מתבאס מכלום.. "יו אר סוויצ'ין.."

רק כשמנסים למכור כל העונה שיש תחרות במזרח, אז אני בא לאסוף את הכסף…

מי שהספיד אותו זה אתה, לא אני..

אנחנו נדאג ללברון, אל תדאג..

סומסום
סומסום
21/04/2017 6:15:03

בתור "הבן הממזר השחור", איך זה שאתה,
דווקא אתה,
במיוחד אתה,
יוצא נגד הבן-הממזר-השחור של כל הליגה, זה בלי האבא, השנוא מהיום שהוא הגיע, עם כל ההייטרים סביבו, שהולך ומנצח קבוצות שלמות במו ידיו,
איך זה שאתה מוכן אפילו להמיר דת ולחבור ללבנבנים הכי עשירים של החוף המערבי שארגנו לעצמם קבוצת חלומות עם הקאפקייק הפחדן, עם שני הנסיכים, סטף וקליי, עם כפית זהב, ילדים של שחקני אנ.בי.איי שגדלו בחממות של מיליון דולר, והקהל רווי הכולסטרול והשומן מרווחי ההייטק וניצול העובדים, וכל מיני תיירים שקונים כרטיסים באלף דולר, שיורקים על הצווארון הכחול של קליבלנד –

מה קרה לך?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 6:34:45

אתה שוב מנסה להסיט את זה למקומות אחרים מהתחזיות שלך..

בוסטון, טורונטו, אינדי והמאץ אפ המושלם… שנה שלמה חפרת לנו..

עכשיו אתה קופץ על העגלה של וושינגטון ושיקגו.. חי מיום ליום, מלילה
ללילה.

מי שנכנס ללב, נכנס ללב, לא שואלים למה, אין היגיון ברגשות.. זה לא קשור להישגים או רקע, אהדתי הרבה לוזרים וגם הרבה ווינרים… משכונות מצוקה, ובתי עשירים.. מי שנכנס ללב לא יוצא.

מתר
מתר
21/04/2017 5:17:10
הגב ל  סומסום

אתה לא מחדש הרבה, האתר ברובו מונע משנאת המן ולא מאהבת מרדכי.
זה ככה כבר לפחות 4-5 שנים. אין סיבה לחפש הגיון או לנסות לשכנע אנשים בשנאתם.
Haters gonna hate

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
21/04/2017 5:18:36
הגב ל  סומסום

על נה הויכוח ברור שהייתה תצוגה איראית של לברון ומצד שני אינדי בעטו בדלי ולא הציגו כדורסל מינימלי או מספיק או מספק
שני הדברים נכונים לגמרי

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
21/04/2017 5:19:54
הגב ל  THE KING RUSSELL

*מה

tripledouble
tripledouble
21/04/2017 5:19:12
הגב ל  סומסום

לברון היה פנומנלי היום, ואני האחרון שיהיה בעדו, אבל יותר ממה שהוא היה פנומנלי אינדיאנה היו פתטיים. אפס תרגילים, צבע פרוץ ברמה הזויה, חוסר תפקוד מוחלט של המאמן ברמה שאפילו דחליל היה יותר אפקטיבי. לברון ידע לקחת את מה שנתנו לו כמו שהגדולים יודעים אבל אינדיאנה היו פתטיים ברמות הזויות, מול כל קבוצה עם קצת משמעת עצמית וסדר מינימלי זה לא היה עובד.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
21/04/2017 5:21:59
הגב ל  tripledouble

ופסאז' לא היו פתאטיים מול בארסה? אל תיתמם. תמיד זה ככה לכל קאמבק הירואי כמו בגמר האחרון וכמו היום יש את הצד ההירואי שעשה דבר מדהים ואת הלוזרים שמילאו מכנסיהם שתן (וכן- הרבה פעמים גם השיפוט נכנס) ושני הדברים ממש לא סותרים אחד את השני

tripledouble
tripledouble
21/04/2017 5:30:22

בולשיט לא בכל קאמבק הירואי הצד המפסיד התחרבן, כמו בגמרים של מנצסטר באיירן ב99 וליברפול מילאן ב05. כל הקאמבק לא היה מתאפשר מלכתחילה אם אינדיאנה הייתה מאומנת בצורה מינימלית (או באיזשהי צורה) אז כל הכבוד ללברון שידע להתעלות ולקחת אבל יותר משהוא ניצח אינדיאנה הפסידו, בראש ובראשונה בגלל ניהול משחק מזעזע וחוסר במאמן נורמלי.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
21/04/2017 5:34:09
הגב ל  tripledouble

מילאן לא היו פאתטיים? אתה צוחק עלי. ואל תשווה לי מהפכים של 2 דקות כמו ביונייטד אני מדבר על משחק שלם או סדרה

tripledouble
tripledouble
21/04/2017 5:38:29
הגב ל  tripledouble

לא הייתה שם שום פתטיות מכבש לחצים מפתיע שהסתיים ב2 גולים ופנדל ואז בונקר כל המשחק עד לפנדלים. הקאמבק של מיאמי נגד בוסטון ב2012 היה נטו התעלות של לברון בוסטון שיחקו את משחקם הרגיל. לא תמיד זה ווינרים ולוזרים.

סומסום
סומסום
21/04/2017 5:31:09

בול.

גל
גל
21/04/2017 5:22:03
הגב ל  tripledouble

+1

nba
nba
21/04/2017 5:16:11

אני אישית מעדיף את קובי על לברון אבל מה שלברון עושה זה מטורף מינימום טופ 3 כל הזמנים

גיא
גיא
21/04/2017 5:17:18

איזה אווירה בממפיס, פריזדייל הזה יצא גדול וקנה את החוזה שלו לעונה הבאה

ת'אנדר
ת'אנדר
21/04/2017 5:17:36

תראו ספרס גריזליס

זה עומד ללכת צמוד עד הסוף

..



..
..
..
..
..
סתם לא באמת

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
21/04/2017 5:19:13

אחד הדברים המדהימים בתופעת ההייטריות שאחרי משחק מיוחד של לברון כל הדפים בפייס של אוהדי הקאבס/לברון מלאים בתגןבות"אינדיאנה היא קבוצת לוטרי, קובי טוב מלברון ושאר בולשיטים. כאילו רבאק, אתם נזכרים לרדת עליו כשהוא מנצח? תופעת ההייטריות ראויה למחקר פסיכיאטרי מעמיק

גיא הרשע
גיא הרשע
21/04/2017 5:25:04

כל כך הרבה ביקורת על אינדיאנה,
אבל שוכחים שזו האלופה שמשחקת נגדם.
3 – 0 לקאבס, אבל כל 3 המשחקים היו צמודים.

וכל מי שמזלזל בהם?
נגד 8 קבוצות הפלייאוף של המערב –
לפייסרס יש העונה מאזן 0- 2 מול גולדן סטייט (2 תבוסות) והספרס (הפסדים ב-1 ו-4 הפרש).
יש להם מאזן 2 – 0 על הת'אנדר, הרוקטס, והקליפרס.
יש להם מאזן 1 – 1 מול פורטלנד, ממפיס, ויוטה.

סה"כ מאזן 9 – 7 מול צמרת המערב.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 5:37:06
הגב ל  גיא הרשע

מת על הסטט' הלא קשורות האלו..

אם אני אחטט טוב, אני אמצא גם סטט' שמפארות את פיניקס..

גיא הרשע
גיא הרשע
21/04/2017 5:47:18

ברור, המאזן של הפייסרס מול צמרת המערב בכלל לא קשור!
באמת, למה זה רלוונטי לבדוק את המאזן של הקבוצה מולה מתמודדת הקאבס מול המתמודדות של הספרס וגולדן סטייט בשביל לראות אם טענות המזפח תופסות?

טראמפ היה גאה!
אסור לתת לעובדות לבלבל!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 5:49:41
הגב ל  גיא הרשע

מה המאזן העונה של פיניקס מול קליבלנד ?

האם פיניקס לא ניצחו העונה את הספרס ?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 5:50:57
הגב ל  גיא הרשע

ואני באמת אשמח לנהל איתך דיון על מה זה פוסט אמת, ועד כמה אתה לא מאמין בו, לנוכח דברים מסויימים שאמרת לי בעבר ?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 5:52:32

הסימן שאלה (?) בסוף, מיותר.

גיא הרשע
גיא הרשע
21/04/2017 5:57:00
הגב ל  גיא הרשע

שאלה של גודל מדגם.
המאזן בין הסאנס לספרס מכיל 4 משחקים בלבד.
המאזן של הפייסרס מול צמרת המערב מכיל 16 משחקים.

אבל תמיד אפשר להחליט להתעלם מהנתונים, גם כאשר הם ברורים,
ולצעוק "מזפח!" הכי חזק שאפשר.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 6:03:06
הגב ל  גיא הרשע

גודל מדגם ???

תסתכל על הטבלת מזרח/מערב…

קליבלנד מקום 5-6

אבל תמיד אפשר לצעוק – "אבל תמיד אפשר להחליט להתעלם מהנתונים, גם כאשר הם ברורים,
ולצעוק "מזפח!" הכי חזק שאפשר"

גיא הרשע
גיא הרשע
21/04/2017 6:14:14
הגב ל  גיא הרשע

אני לא זה שעסוק בלהקטין את היריבות.

אם מסתכלים על מאזן מזרח/מערב, מגלים בהחלט שהמערב חזק יותר.
55 – 45 לניצחונות למערב.
(ותבדוק – מתחילת השנה אני אומר שהשנה המערב חזק יותר)

אבל זה לא מאזן מספיק בשביל להצדיק את זעקות ה- "מזפח!",
על אחת כמה וכמה כאשר מתבוננים במיקרו, ובודקים את דרכם של גולדן סטייט בפלייאוף ב-3 השנים האחרונות, בהשוואה לדרכם של הקאבס.

ואז יש את השורה התחתונה.
הפסדתם. בסדרה של 7 משחקים, לא במשחק בודד.
כל הזעקות, אלו רק תירוצים.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 6:25:53
הגב ל  גיא הרשע

אתה כל השנה טוען דבר והיפוכו..

טוען שהמערב יותר חזק, ואחרי כמה ימים מנסה להמציא את הגלגל ולוהיכח את ההיפך.

אותו דבר בדיוני MVP, אני כבר לא יכול לספור את כמות הזיגזגים שם..

גיא הרשע
גיא הרשע
21/04/2017 6:38:47
הגב ל  גיא הרשע

זה לא יותר מהשמצות.
תראה לי איפה כתבתי שהמזרח חזק יותר.

ובקשר ל-MVP?
חודש לפני העונה כתבתי שזה צריך להיות קאווי/לברון/הארדן.
בסיום העונה, כתבתי שלאור החודש האחרון שווסטברוק נתן, זה קאוויי/הארדן/ווסטברוק, כאשר לברון יצא מהרשימה.
מה הבעיה עם זה?

גיא הרשע
גיא הרשע
21/04/2017 6:39:48
הגב ל  גיא הרשע

להשמיץ כשקשה להתמודד עם העובדות.
טראמפ באמת היה גאה!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 6:50:47
הגב ל  גיא הרשע

כל פעם שיש ויכוחי מזרח/מערב אתה בא עם סטט' הזויות שמנסות להוכיח אחרת.

עוד פעם טראמפ… (לא מפריע לי, לך על זה…)

נראה שאתה לא מבין את המשמעות של האות M ב MVP…

ת'אנדר
ת'אנדר
21/04/2017 5:26:01

אם רנדולף היה קולע שלשות כשהוא היה צעיר

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 5:28:51

היעילות של קוואי.
אני מתעצל לבדוק 🙁 אבל יש מצב שהוא מוביל באחוזים מבין הקלעים המובילים בקבוצות הפלייאוף?

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 5:30:39
הגב ל  אחד העם

ןמאז שדיברתי – 3 החטאות רצופות, תודה ששאלתם

גיא הרשע
גיא הרשע
21/04/2017 5:32:31
הגב ל  אחד העם

מוביל ובגדול.
אין עוד שחקן שקולע 15+ נק' למשחק בפלייאוף עם אחוזים שמתקרבים לשלו.

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 5:36:18
הגב ל  גיא הרשע

תודה על הבדיקה.
מאז שפתחתי עיניים החטיא 5 רצופות

ת'אנדר
ת'אנדר
21/04/2017 5:29:37

ממפיס במתפרצת עדיין יותר איטי מהתקפה רגילה של הספרס

ת'אנדר
ת'אנדר
21/04/2017 5:34:08

אני לא מצליח להתרכז במשחק, אני מסתכל רק על פייזדיל ותגובותיו

ירדן שלמור
ירדן שלמור
21/04/2017 5:34:33

התצוגה של היום יכולה להחזיר לקאבס את האמונה בעצמם, נקווה שהספרס יעיפו את הקוקפייס השחצנים. וגמר של קליבלנד – ספרס בדיוק מה שצריך גמר של גברים.

לברון נגד קאווי
לאב נגד גאסול
קיירי נגד מילס

זה כיףף זה מעניין זה מכובד, זה מועדונים שאתה יכול להעריך

מה אתם מעדיפים??

את הפחדן שהצטרף ליריבה הישירה?
אתם מעדיפים את הצ'וקר בעל העיניים הירוקות?
או את אחותו שתמיד יש לה פרצוף בוכה?
אתם מעדיפים את הבועט לביצים???

יעופו השחצנים ועדיף כמה שיותר מהר, ושתתפרק ה"שושלת" הזאת שנולדה כולה בחטא.

גיא
גיא
21/04/2017 5:36:29

חחחח הצ'וקר בעל העיניים הירוקות

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 5:35:36

חחחח השלטים..
memphis vs everybody

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 5:39:21

בניגוד לשני המשחקים הראשונים, בהם היה נהדר, פארקר לא מאופס במשחק הזה. זה משפיע גם על הנעת הכדור בקבוצה.

ת'אנדר
ת'אנדר
21/04/2017 5:44:43

פאול 15 לטובת ספרס.
פאולים לזכות ממפיס ברבע השני – 0

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 5:44:47

גרין משיג את הנקודות שלו בהגעה לטבעת ולא בשלשות.
מצד אחד – יפה, קצת גיוון בארסנל, פתיחת 2 ways ?
מצד שני – רבאק, הספרס חייבים את הריוח שהשלשות שלו נותנות, לפחות לסדרות הבאות.

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 5:45:15

המשחק עומד על הסקור של טורונטו בסוף רבע 3

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 5:45:33

אוי מאנו יקירי 🙁

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/04/2017 5:47:21

הספרס החטיאו איזה 15 לייאפים מתחילת המשחק. הטבעת מכושפת.
ממפיס מובילים ב-2 בקושי רב וחוגגים כאילו הם עושים בלואו-אאוט.
ייגמר 13 לספרס.

סומסום
סומסום
21/04/2017 5:59:24

יואו, הקוסם בהפסקה של ממפיס, הכי מדהים שראיתי.
עוד מישהו ראה את זה?

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
21/04/2017 6:00:02

משהו שהעלו בפייס: הקאבס פיגרו ב 26 וניצחו ב5. אז כמה זה 26+5?

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
21/04/2017 6:00:46

רמז למתקשים: הגמר האחרון

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 6:06:49

מסוכן

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 6:07:55

טוני פארקר היה כל כך "טוב" במחצית הראשונה שהוא החליט לפתוח ב2 איבודי כדור את הרבע השלישי.
למרקוס מביך בהגנה על ראנדולף.

סומסום
סומסום
21/04/2017 6:09:00

עד היום בפלייאוף, טריפל דאבל של 10-10-40 ומעלה נעשה שלוש פעמים:
בארקלי במשחק 5 של פיניקס מול סיאטל (היי גיא!)
לברון מול ג"ס בגיים 5 בגמר של בלאט
וראסל אתמול.
לברון הוסיף הערב 12-13-41, שלא נעשה אף פעם.

שעיה
שעיה
21/04/2017 6:12:35

ממפיס קשים קשים

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 6:12:38

זה רק אני או שבלי קוואי הקבוצה אבודה ברבע הזה?

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 6:13:33

טיים אאוט דחוף

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 6:17:28

כל התקפה נגמרת באנד וואן של ממפיס, ..

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 6:17:46

הספרס לא עשו סטופ אחד בהגנה מהרבע הראשון

שעיה
שעיה
21/04/2017 6:17:51

אני צופה הספרס וחושב על אינדיאנה. זה היה קאמבק משפיל, מבזה, מחפיר, סמרטוטי…

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 6:18:29

למה פופ מחכה ???????
מעצבן הפלאח הזה לפעמים

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 6:22:43

די שיושיב את פארקר

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 6:25:48

פארקר זוועת עולם

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 6:26:24

המשחק בורח ,יעצור טת סזה כבר המניאק

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 6:27:09

מה הקטע של פופ ?
מנסה להגיע לרבע 4 במינוס 20 ?

סומסום
סומסום
21/04/2017 6:27:56

ממפיס והספרז,
אם נעשה קבוצת בסט אוף משותפת, נניח מארק גאסול וקונלי מצטרפים לספרז –
ייקחו משחק מגולדן סטייט. אולי אפילו 2. זה אם שני הגאסולים ישחקו יחד, בהרכב של שישיה, והשופטים לא ירגישו.

ת'אנדר
ת'אנדר
21/04/2017 6:28:58

הספרס מעצימים את מה שכתבתי בתגובה 301.
תעיפו מבט

סומסום
סומסום
21/04/2017 6:34:51
הגב ל  ת'אנדר

אתה טועה.
אל תתייחס לחריג האחד בתור הכלל.
גולדן סטייט מעל הליגה. כל היתר קבוצות, טובות יותר או פחות, בליגה. עם עליות וירידות כמו שטבעי שהיהיה, ועם משחקים שקולים פחות או יותר.
לא לעניין לקחת דרים-טים ולהגיד לאחרים, למה אתם לא.

ת'אנדר
ת'אנדר
21/04/2017 6:42:15
הגב ל  סומסום

השנה גם בעונה הסדירה, לא היו משחקים בטוחים.
קבוצות "צמרת" הפסידו משחקים לקבוצות סוף טבלה.

זה לא עניין של מזרח ומערב, כולם חלשים.
במזרח אף קבוצה לא הגיעה ל60 נצחונות, ובמערב חוץ מג"ס יש את הספרס שמאז 2014 הם טובים בעונה הסדירה, ורעים בפלייאוף.

זה קשור לנקודה האחרונה של המאמר הזה של יובל עוז (מתחת לקו):
https://goo.gl/m2Ymhs

סומסום
סומסום
21/04/2017 6:51:30
הגב ל  ת'אנדר

תלוי למה אתה קורא "טוב".
אני דווקא רואה תצוגות שיא של כדורסלנים, מאגר הכישרון בליגה הוא מטורף, אני לא חושב שהיה כזה אי פעם.
הליגה – בחלקים מסוימים – נעשתה יותר תחרותית. זו דרך לראות את המאזנים האלה. ומה רע בזה אגב? אני לא אוהב מפלצות. מה רע אם לא תהיה אף קבוצה שעושה יותר מ-50 ומשהו נצחונות בעונה, והרמה תהיה הרבה יותר קרובה, עם תחרויות יותר צפופות?
ומי שכן רוצה – לא לדאוג, יש סופר-מפלצת אחת מעל הכל.

ת'אנדר
ת'אנדר
21/04/2017 6:30:24

היה צריך להודיע על האלופה לפני תחילת העונה ולסגור את הליגה

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 6:31:11

הספרס נאיבים כל כך שזה מבחיל ממש.
ראנדולף טוחן בצבע מהשנייה הראשונה . איך למרקוס מגיב?? מקבל את הכדור 7 מטר מהסל ומקסימום זורק חצי מרחק על שמירה. פתאום כשמינוס 15 הוא עשה כמה פרצופים כועסיםצוהחליט להיכנס בכוח לסל…אוי הפאתטיות.
פארקר לא שווה אזכור הואמלאנטוב בכלום.
גרין שחקן חד ממדי.
קוואי מקבל דאבל טים כל המשחק והספיק להתקרר ובקושי זרק ברבע השלישי.
ההגנה של פאו ודיוויד לי ברמה של ועדת חקירה.
הספרס קבוצה של פראיירים תמיד היו ותמיד יהיו

סומסום
סומסום
21/04/2017 6:31:49

רגע, איפה מאיר אריאל, ואוהד ס"א, ועוד אוהדים של הספרז? צריך חוו"ד מומחה.

סצנריו: לברון מסיים את חוזה הרוקי בקליבלנד ב-2006, ועובר למערב כמו שכולם פה רוצים. ומצטרף לספרז. של טימי, מאנו, פארקר, וכל היתר, אתם יודעים יותר טוב ממני.

בכמה אליפויות זה נגמר?

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 6:34:25
הגב ל  סומסום

איך זה קשור?
שחקן ענק, בקונפרנס חלש.

סומסום
סומסום
21/04/2017 6:36:06
הגב ל  אחד העם

כולם פה משחקים ב-what if לברון במערב.
הנה לכם: הוא עבר. והצטרף לספרז.
מה ההערכה שלך – כמה אליפויות היתה עושה הספרז הזו, עם לברון ג'יימס?

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 6:41:50
הגב ל  סומסום

אין לי שמץ איך להמר..
במקום קוואי? ביחד ודורכים אחד על השני?
אבל זה לא העניין – אין ספק שהוא שחקן ענק, אני מדבר על חולשת הקונפרנס שהיא עובדה שמוכחת בשבוע האחרון שוב ושוב, איזו קבוצה אמורה להוות לו אתגר?
גולדן סטייט לא הייתה מאתגרת אותו במערב? ולמה אתה לא שואל מה היה קורה אם היה מצטרף לגולדן? הרי וודאי שאם יצטרף לקבוצה חזקה הוא מחזק אותה.
לאב לא מהווה תחרות לאלדריג? קיירי לא לוקח בסיבוב את פארקר קשישא?
….

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 6:42:34
הגב ל  סומסום

זה לא אמור לפגוע במורשת שלו שהוא מצטרף ל 3 HOF ?

עד דוראנט, רק עם לברון היה אפשר לשחק מעבריי קאפקייק כאלו..

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2017 6:38:43
הגב ל  סומסום

אתה לא מבין שלא רוצים אותו ואת הדרמות שלו בספרס !

ההדרמה היחידה שהיתה שם זו הבגידה של טוני פארקר, ופופ סלח לו רק בגלל שהוא צרפתי, ולא מבין שזה לא מקובל לעשות סקס מחוץ לנישואים בטקסס… מה שנקרא – הלם תרבות…

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 6:39:31
הגב ל  סומסום

מה הקשר ???
אתה זה המומחה??? פמפמת וטחנת לנו את הראסק שנה שלמה עד כמה המזרח תחרותי לעומת המערב וברגע האמת בוסטון מפסידה פעמיים למדורגת 8 בבית.
הקבוצה שכביכול התחזקה והייתה אמורה להקשות על המלכה בפיגור 2 1 עם 2 תבוסות ושפת גוף של פח זבל.
מי עכשיו הפייבוריטית שלך שתאיים על קליבלנד ותצדיק את כל האמירות הנבובות והפאתטיות שלך במהלך השנה?? תן לי לנחש וושינגטון..ואללה הבן הממזר צודק עברת את כל הקבוצות וגם לא פגעת בכלום.
יש לך עוד את החוצפה להטיף מוסר???

סומסום
סומסום
21/04/2017 6:46:08

לא הבנתי –
האיש ניצח במו ידיו את גולדן סטייט, של ה-9-73, שמרסקת את המערב שלוש שנים רצופות.
אם המיטב של המיטב שלכם, של המערביים, האלופה הבלתי מעורערת שלכם בזמן שסן אנטוניו לא רואה אפילו גמר, אם הספלאש בראדרז ודריימונד גרין ובוגוט וספייטס ואיגואדלה וליבינגסטון, הפסידו למר לה-פלופ –

אתה מתבכיין למה בוסטון ואטלנטה לא עוצרות אותו?

גיב. מי. A. ברייק.

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 6:34:55

המשחק גמור

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
21/04/2017 6:36:02

עד למשחק השני לא ידעתי מה שמו של מאמן ממפיס
בין רגע הפך למפורסם

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 6:36:07

אם פופ נוזף עכשיו בשחקנים אז זה ממש מרגיז, היה חייב לעצור את הבזיון של הרבע הזה לפני 8 דקות משחק

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 6:45:10
הגב ל  אחד העם

מה חדש?? פופ מנהל משחק בינוני ומטה.
לא משהו שיש ספק לגביו

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 6:46:38

לא חושב שזה קשור לחולשה בניהול, גם המאמן הכי מפגר בליגה ג' בפיליפינים היה לוקח טיימאאוט.
זה קשור לנטיה שלו לעשות "דווקא" ולנסות לחנך שחקנים גם במחיר הפסד

סומסום
סומסום
21/04/2017 6:42:45

רגע של עברית:
לברון עולה ל-6 פיינאלס ברציפות: הכל בגלל שאין תחרותיות.
מייקל זוכה בכל 6 הפיינאלס שלו: הגדול מכולם בתקופה סופר-תחרותית.
לברון זוכה ב-3 מתוך 7 הפיינאלס שלו: לה-פלופ, איך החטאת 4 מהקו.

הייט-אשברי
21/04/2017 6:54:47
הגב ל  סומסום

בייגלה – אחרי הלילה , כדאי לפחות שלא תגיב. אתה סתם מביך את עצמך.

סומסום
סומסום
21/04/2017 7:17:27

לא הבנתי – מה הטענה?
אולי אני אשם ביכולת השיא של לברון?
ניסיתם הכל – השטיח, המזפח, מוותרים לו מראש, השופטים, אדם סילבר, קנוניות –

במקום לראות את הדבר האחד מול העיניים: שחקן בודד מעל היתר.
הערב זה היה מוחץ: שחקן ו-4 מחליפים דלוחים, במהפך הגדול אי פעם.

אז מי אשם? אני!
אולי תתבכיין הפעם על זה.
אני! אני גם אשם באובדן האליפות שלכם, ובצ'וקינג של 1-3 מול לברון.

ירגיע את הפצעים? שמח להיות לשירותך.

הייט-אשברי
21/04/2017 7:33:30
הגב ל  סומסום

יכולת שיא של לברון ? או משחק מביך לחלוטין של הפייסרס ? זו היתה פשוט עליבות שלא תאומן . מצד אחד החטאות בלתי פוסקות של מבטים פנויים בהתקפה . מצד שני חוסר כיסוי בהגנה. זה פשוטהרגיש כמו אריה שמשתעשע עם חתול בית סיאמי כנוע עד שהוא מוריד עליו את הכאפה.

לא יאומן איך אתה מחליף צבעים כמו זיקית . כשנוח לך והתוצאות מתאימות לשטויות שאתה מספר , אז המזרח תחרותי. כשבמזרח יש מאבקים חד-צדדייים ופתאום במערב יש סדרה שמתעוררת לחיים , אז אתה מתחיל לספר אגדות מהפלייאוף של השנה שעברה .

אולי תתבגר ?

הייט-אשברי
21/04/2017 7:38:52
הגב ל  סומסום

כמה זמן ייקח לך לקלוט מה שכתב לך הבן הממזר – במזרח , חוץ מקליבלנד, כולן דפוקות במידה שווה.
לא צריך התמודדות שלהן לברון כדי לראות את זה. מספיק לראות איך בוסטון , ה"ראשונה" , נראית מול החבורה הזקנה ללא קלעים של שיקגו . ואיך טורונטו , התקווה הגדולה להפלת קליבלנד , נראית מול קבוצה צעירה וחסרת ניסיון שיש לה כוכב אחד בלבד .

סומסום
סומסום
21/04/2017 7:44:52

הבכיינות שלכם מטורפת.
זה מעליב, אתכם.

אתם רואים את אחת מתצוגות השיא של כל הזמנים, ועדיין בוכים, למה לברון כזה טוב –
וכל פעם בתירוץ אחר.

באמת שלא ניתן מה לומר. אתה כמו פנאט דתי בשינאה שלך. הכחשת מציאות ברמה קלינית.

הייט-אשברי
21/04/2017 7:44:18
הגב ל  סומסום

הלילה שיחקה בבית בפיגור שתיים אפס בשביעית במערב, ממפיס , המקבילה של אינדיאנה . נראה לך שהיא היתה משמיטה את המשחק כמו אינדיאנה אם לברון היה מבקר אצלה ? ומולה היו הספרס , לא קוטלי קנים . טובים לא פחות מלברון וחבורתו.

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 6:45:12

פופ הלחליט לזרוק את המשחק? לא חשובה לו מנוחה של אחרי סוויפ ?

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 6:48:07

31 אחוז ל 3 ..

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 6:48:49

אפשר לחזור לישון קצת

nba
nba
21/04/2017 6:51:04

17
nba
20. אפר, 2017
18:31
ממפיס יכולה לנצח היום הם לא היו רעים במשחק 2 , מילווקי לדעתי גם תנצח היום בבית

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 6:52:08
הגב ל  nba

מילווקי כבר ניצחה..

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 6:52:42
הגב ל  nba

וממפיס יכולה? היא לא יכולה ללהפסיד לפטטיות שהספרס מציגים היום גם אם היו רוצים

nba
nba
21/04/2017 6:51:46

התחזיות פגעו ממפיס ומילווקי מנצחות ויותר מכך מביסות , לילה מטורף שלא נדבר על מה שקליבלנד ולברון עשו

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/04/2017 6:52:30

כזה מגעיל הפופוביץ הזה. איכסה עליו.
מי אתה שתזרוק את המשחק?? למה??? כי החלטת לוותר ??? באיזה זכות בדיוק.
אוהדי ספרס אדוקים יודעים שפישלת לא מעט פעמים והרבה מאוד הדחות בפלייאוף רשומות עליך בלעדית.
כזה חצוף ויהיר

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 6:53:38

תכלס..
אני מקלל אותו מתחילת הרבע השלישי בלי הפסקה..
אם היינו ביד אליהו בטח היו צועקים לו להתפטר 🙁

דה שוט
דה שוט
21/04/2017 12:11:04

אתה צודק, אבל זה פופ, לטוב ולרע. עושה בדיוק מה שבא לו, שם קצוץ על כולם. הולך בדרכו.

סומסום
סומסום
21/04/2017 6:54:56

המכירות של קנדריק לאמאר קפצו בעוד מיליון-שניים:
https://twitter.com/LeadingNBA_/status/855263583482945537

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 6:55:19

השטויות והקיטש שיש לאמריקאים בראש (כל מצלמות הקהל המטופשות האלה , אנשים מתבזים כדי שיראו אותם בטיוי)

nba
nba
21/04/2017 7:03:53

לאחד העם הבאתי הודעה מאתמול בערב , ברור שמילווקי כבר ניצחה חח

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 7:08:40
הגב ל  nba

אופס, לא הבנתי.. 🙂

צביקה
צביקה
21/04/2017 7:07:48

ראו תגובה 7 שלי מלמעלה. הכל קרה כמו שאמרתי. כולל המשחק של אינדי, שאמרתי שאם טרנר יהיה חלש כמו במשחקים הקודמים אין להם סיכוי. מ.ש.ל.

אחד העם
אחד העם
21/04/2017 7:10:31

הדבר המתבקש היחיד שפופ עשה כמו שצריך זה לתת לשחק את הגרבג טיים עם מחליפים.
כשהוא במוד "דווקא" הוא מסוגל לשחוק את קוואי ומאנו גם כשכבר אין עניין

צביקה
צביקה
21/04/2017 7:21:00

הסוקר המהיר בעולם! סחטיין דור על הסיכום המעולה והכה מהיר!

Berch
Berch
21/04/2017 7:32:00

תודה על הסיקור הזריז 🙂

no funny shtuff
no funny shtuff
21/04/2017 8:12:25

ראיתי עכשיו את אינדי-קאבס בשידור חוזר-

איזו התפרקות! ממש מלט-דאון. מביך ביותר.

כנ"ל טורונטו- איזו בושה. התפרקות טוטאלית.

חצאי הגמר המסתמנים במזרח-
קאבס-באקס
בולס- וויזארדס

נציגת המזרח המסתמנת לגמר-
קליבלנד קאבס. מישהו חשב אחרת?

סומסום
סומסום
21/04/2017 8:18:20
הגב ל  no funny shtuff

אל תמהר לסגור.
לברון מדהים, הערב הוא באמת פרץ עוד גבול. אבל גם לו יש גבולות, הוא לא יוכל לכסות על כל החולשות של קליבלנד.
וושינגטון תהיה מאצ'-אפ קשה.
ואשר לטורונטו – הם צריכים סוויצ', אולי מהסוג של הקאבס הערב, כדי להפוך את הסדרה. כולה נצחון אחד במילווקי, מתוך שני משחקים שנותרו שם, והם בעניינים, זה לא בשמיים.

no funny shtuff
no funny shtuff
21/04/2017 8:45:33
הגב ל  סומסום

בתור מי שלגמרי מחוץ לויכוחי הסרק על מזרח/מערב, אני בעיקר רוצה תחרותיות ותשוקה- באקס תענוג, שיקגו תענוג, לא לוותר. בברלי סטייל.

אינדיאנה יותר מדי מזכירים לי את אטלנטה 2015 (אפרופו מסיימות מקום 1 הגרועות בהיסטוריה)- הן יראו שהן נותנות סוג של פייט אבל תמיד בסוף ישוטחו ע"י לברון. נו, טיג סטייל- ההפך מבברלי. רבאק, 26 הפרש, קיירי לא פוגע, לאב לא בעיניינים, מה פתאום טרנר מחליט לזרוק שלשות? אליס, סרפין, יאנג- נרפים כמו מומי אחרי לילה עם אוקסנה.

דה שוט
דה שוט
21/04/2017 12:09:24
הגב ל  סומסום

+ 1

אפלטון
אפלטון
21/04/2017 8:20:24

תודה על הסיקור המעולה.
ראיתי מילווקי -טורונטו והתמוגגתי.
ההגנה של מילווקי פשוט הכי טובה בליגה כשהיא מתפקדת על כל הצילינדרים. כדורסל ללא עמדות של קיד כשכל שחקן מקבל סוויצ' ויכול ישר לשמור על השחקן שמולו בלי עזרה.
טורונטו עזרו להם עם כדורסל שבלוני אבל גם כשניסו להניע כדור שום דבר לא עבד.לא חושב שלקחו זריקה אחת בלי שחקן על הפרצוף כל הערב. מייקר היה נפלא ויהיה שחקן טוב מאוד בליגה, מונרו ודלי הובילו את הספסל לכתישה אכזרית ברבע השני.
הלוואי וימשיכו ככה, הייתי רוצה לראות את הילדים של מילווקי מול הקאבס. לא כי יש להם סיכוי מול לברון, שאני מתחיל להשתכנע שהוא השחקן הכי טוב שראיתי אי פעם, אלא בשביל הניסיון והשנים הבאות.

no funny shtuff
no funny shtuff
21/04/2017 8:48:23

לברון- שחקן היסטורי. לגמרי מאונט ראשמור.

משעשע שלפעמים שמו מוזכר באותו משפט עם קובי.

נתי
נתי
21/04/2017 8:49:49

מישהו כתב אחרי הקאמבק שהמקבילה של אינדיאנה במערב היא ממפיס ומול ממפיס לברון לא היה חוזר ככה..אבל תכלס אם קליבלנד עם המאזן הזה היתה במערב היא היתה פוגשת בכלל את הקליפרס..ומולם אני בהחלט רואה אותו חוזר ככה חח(צחוק מר)

the man from the bay
the man from the bay
21/04/2017 13:42:59

עם גבארי פארקר בריא הבאקס לוקחים את המזרח בהליכה. באסה

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
21/04/2017 13:51:22

טעות. הפציענ שלו שדרגה אותם מאוד משני סיבות: א. כל מה שהוא נותן לך בהתקפה הוא לוקח בהגנה פלוס ריבית. ב. מונרו מצוין וכשהוא שיחק לא יכולת לשחק עם שניהם יחד ומונרו נשלח ליציע