אירועי דיומא – 19.04.2017 / מתן גילור

כדורגל:

ליגת האלופות – רבע גמר – גומלין (בסוגריים תוצאת המשחק הראשון)

*המלצת צפייה* 21:45 מונאקו-בורוסיה דורטמונד (2:3) – שידור בערוץ הספורט (55) ובערוץ ספורט 5 לייב (58). המשחק הראשון שהתקיים בצל הפיגוע בסמוך לאוטובוס של דורטמונד הבטיח וגם קיים עם 5 שערים והמון מצבים מעולים. גם היום צפו למשחק אטרקטיבי ורב שערים – רק ככה יודעות לשחק שתי הקבוצות הללו.

21:45 ברצלונה-יובנטוס (3:0) – שידור בערוץ 2 (22) ובערוץ הספורט בהפרדה גבוהה (555). קשה לי להאמין שברסה תצליח לשבור את ההגנה הטובה בעולם ולבצע מהפך נוסף. עם זאת, גם לא האמנתי שיעברו את פריז אחרי הפסד החוץ. ביובה קיבל מנוחה כל החלק האחורי, בעוד שהחלק הקדמי שיחק במשחק הליגה האחרון. האם סימן למה שצפוי מהמשחק היום? בקרוב נדע.

כדורסל / רועי ויינברג:

יורוליג – רבע הגמר:

21:00-אולימפיאקוס (3)-אפס איסטנבול (6). משחק בין 2 קבוצות ותיקות, כשאיסטנבול תנסה לעלות לפלייאוף הביתי. זה יהיה קרב מעניין בין ההתקפה החזקה של אפס, בהנהגת תומאס הורטל, לבין ההגנה של אולימפיאקוס. כשלאותה אולימפיאקוס יש את הביתיות ואת ספנוליס, לא כדאי לזלז גם בהתקפה שלהם.

22:00-ריאל מדריד (1)-דרושפאקה (8). ריאל, כמובן, הפייבוריטית הברורה כשהם עמוקים יותר, מנוסים יותר וטובים יותר, אבל לדרושפאקה יש מאמן, דיוויד בלאט שמו, שמבין דבר או שניים בסדרות. יחד עם הכשרון האישי של וויל קלייבורן ובראד וונהמייקר הם ינסו להפתיע, אבל הם הקבוצה החלשה על הנייר בודאות.

 

טניס:

מונטה קרלו (1000) – סיבוב שני

שידורים בערוץ ספורט 1 (54) בין השעות 12:00-20:00.

4 מתוך 16 משחקי הסיבוב השני התקיימו אתמול והיום יתקיימו ה-12 הנותרים. המדורגים הבריכים מתחילים את דרכם בשלב זה.

אנדי מארי(1)-ג'ילס מולר. המדורג ראשון בעולם זכה השנה רק בטורניר אחד וגם הוא בינוני. מולר גבר בסיבוב הראשון על טומי רוברדו.

אלברט ראמוס וינולס(15)-קרלוס ברלוק.

תומאס בדריך(9)-טומי האס. בסיבוב הראשון בדריך עבר את קוזנצוב והאס את פייר.

מארין צ'יליץ'(5)-ג'רמי צ'רדי. צ'יליץ' לא ידוע כמומחה חימר, ולכן ישנו סיכוי לא מבוטל להפתעה.

סטניסלס וואורינקה(3)-ג'רי וסלי. סטן כבר זכה בטורניר בעבר וירצה לזחר את הזכיה. וסלי חלף על פני מישה זוורב בסיבוב הראשון.

לוקאס פויל(11)-פאולו לורנצי.

גריגור דימיטורב(8)-יאן סטורף. הבולגרי פתח לא רע את העונה ונותר לקוות שיבריק גם על חימר.

רוברטו באוטיסטה אגוט(12)-דיאגו שוורצמן. בסיבוב הראשון, אגוט חלף על פני בסילשווילי ושוורצמן הפציע את טומיץ'.

אלכסנדר זוורב (14)-פליסיאנו לופז.

קייל אדמונד-רפאל נדאל(4). גדול שחקני החימר בכל הזמנים ירצה להוכיח שעדיין יש לו את זה. למרות שטרם זכה בתואר בשנת 2017, יש לו עונה מצוין עד כה.

דומיניק ט'ים(6)-רובין האס. האוסטרי המצוין קצת מגמגם לאחרונה. אולי שינוי המשטח יעשה לו טוב.

 

כדורעף:

סדרת הגמר (נשים) – משחק 3

19:00 הפועל כפר סבא(2)-מכבי חיפה(0) – שידור בערוץ ספורט 5+ (56). כפ"ס ניצחה גם את המשחק השני בחיפה, לפני יומיים, 3:0, והיום יכולה להשלים סוויפ בביתה.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות העולם – סיבוב ראשון

אתמול נחתמו שלושה מפגשים נוספים של הסיבוב הראשון. ג'ון היגינס השלים את הפתיחה המוצלחת שלו מול מרטין גולד, ודינג ז'ונווי עשה אותו דבר מול בן ארצו הצעיר, ז'ו יואלונג. המשחק השלישי בין ליאנג וונבו לסטיוארט קרינגטון היה חתיכת רכבת הרים, שבסופו ניצח ליאנג 10:7. הוא יפגוש בסיבוב הבא את חברו הטוב דינג. בשני מפגשים נוספים ראינו את ג'אד טראמפ עולה ל-4:0 מול רורי מקלאוד, רק כדי לאפשר ליריבו לעלות ל-5:4 בהתפרקות בלתי מוסברת שלו. במשחק השני השיג אלוף העבר גרהאם דוט מקדמה יפה של 6:3 על "קפטן" אלי קרטר. שני המשחקים יתחדשו היום.

היום ייפתחו שלושה משחקים נוספים בסיבוב הראשון. ראיין דיי, לו הייתה עונה די מוצלחת, יפגוש את הסיני סייאו גואודונג. האוסטרלי ניל רוברטסון יפגוש את התאילנדי נופון סאנגקהם, שעצם הגעתו לאליפות הייתה בגדר הפתעה (למרות שזה ניצח את האוסטרלי באליפות סין בשנה שעברה). ובערב בארי הוקינס, אחד השחקנים הטובים השנה, יפגוש את טום פורד. שידורים ביורוספורט לאורך היום החל מ-12:00 (לינקים לכל המשחקים, גם לאלו שלא משודרים ביורוספורט, אפשר למצוא כאן). משחקי היום:

12:00-ראיין דיי-סייאו גואודונג

12:00-ג'אד טראמפ-רורי מקלאוד

16:30-ניל רוברטסון-נופון סאנגקהם

16:30-אלי קרטר-גרהאם דוט

21:00-ראיין דיי-סייאו גואודונג

21:00-בארי הוקינס-טום פורד

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

מירוץ פלש ואלון

אחרי מירוץ אמסטל גולד (בו זכה פיליפ ז'ילבר), השבוע האחרון של קלאסיקות האביב נמשך עם קלאסיקות הארדנים. אנו חוזרים כאן לבלגיה למירוץ פלש ואלון, ומדובר כאן במירוץ הכולל את אחד הקטעים הידועים והקשים במירוצים החד יומיים של השנה, הלא הוא ה-Mur de Huy (הקיר של הוי). זהו קיר של 1.3 קילומטר בשיפוע ממוצע של 10 אחוזים, אך המגיע לשיפועים של מעל 20 אחוזים. הרוכבים ייתקלו בקיר הזה שלוש פעמים, כולל בסיום. מכאן שמדובר במירוץ המתאים למטפסים, ובעיקר לפאנצ'רים שביניהם. כשמדברים על פאנצ'רים, השם הראשון העולה הוא זה של אלחנדרו ואלוורדה. הספרדי הפך בשנים האחרונות את המירוץ הזה למגרשו הביתי עם שלוש זכיות רצופות. אם לא די בכך, הוא נמצא בכושר מטורף עם זכיות בשלושה מירוצי קטעים בספרד. לא מעט מטפסים ינסו להפריע לו במשימה – הנאו, דן מרטין, בארדה, איזאגיר, מאיקה, בארגי, אורן, מולמה, פנטאנו ורוי קושטה. שידור ביורוספורט ב-15:30.

 

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. חייב לציין כאן שני דברים בקשר לאתמול:
    1. אהרון שדה יצא 90% נביא, כשאמר שהוא צופה 1:2 לבאירן אחרי 90 דקות כי "לבנדובסקי שווה שער אחד וההגנה של ריאל עוד שער". חשבתי להתחכם ולהגיד לו שזה יכול להיות אותו השער, אבל הוא צדק. אחר כך הימר על באירן בהארכה אבל נסלח לו בגלל השיפוט השגוי.

    2. מתן – אתמול היה הסרט הנפלא שהמלצת עליו – אל קלאסיקו. נהניתי מאוד ולא הייתי מתעכב עליו לולא המלצתך. תודה רבה.

    1. תודה מתן …ראיתי מאוחר ….התגובה שמח שמישהו ראה.
      היום כבר התחלתי להכין מאמר על החצי הגמר .
      וכמובן שהכנסתי את מונאקו ויובה טרם המשחק כי זה היה ברור.
      האמת שהייתי משוכנע שברסה תכבוש..וגם תספוג אך השורה התחתונה דומה.

  2. יום נהדר
    תודה על הכדורעף ולצערי לא הספקתי לעבור על החוקים של הסנוקר אם אפשר קישור מרוכז לשלושת הכתבות.
    ועכשיו הפלש ולון :
    רוי קושטה הפורטוגלי אלוף העולם 2012 בכושר ,יון איזאגיר דוקא לא עשה הרבה השנה , נראה שחסרה לו כימיה בקבוצה החדשה , כנל לגבי ניבאלי או שפשוט הביאו כוכבים בלי פועלים אולי השייכים מבחריין פשוט לא מבינים איך בונים קבוצה כי הניהול שלהם דומה לניהול של מכבי תא כדורסל או ביבי להבדיל….ירלינסון פנטנו בטרק עם קונטטדור גם שם יש בעיה של כסף לפועלים ולכןנ אין מה להתעכב עליו מולמה כנל , אבל הנטו הארדה וורן ברגיל ודן מרטין האחיין דל סטפי רוש אלו כבר סיפור שענה לגמרי , כדי לנתח את המירוץ והצפי. צריך זמן לבדוק מי הם הפועלים שיגיעו ןמהו צפי מזג האויר והרוחות. אין לי זמן כרגע לזה , כך שלא אוכל לעזור , רק נשאר להגיד תודה על הפינה והטור היומי המוסיף כל כך הרבה עומק לאתר .

    1. הביאו דווקא המון פועלים לניבאלי. הבעייה בינתיים היא בעיקר עם ניבאלי עצמו. יכול באמת להיות שיש שם גם בעיית כימיה.

      1. יופי תודה אעבור בעיון .
        בימי התיכון בחיפה היו ימים מיוחדים בהם היתה חובה לברוח משיעור ספרות.משעמם ….
        לא הספרות המורה ולעלות.לסנוקר לשחק קצת אבל לא ממש זוכר ….

        1. פעם חמישית. וזה המירוץ החמישי שלו השנה דוד ?
          מי היו הפועלים שלו אם סולר היה אז לא מתפלא שלקח שוב .
          חטשב שאחרי ולורדה סולר יהיה הרוכב של מוביסטאר וידלגו על קינטנה שיהפוך לפועל

          אולי הרוכב בעולם בכלל אם ימדיך באותה מגמה רשנ לגעת בענין ספרדים מסתבר שיש להם חסם מרומי שעוצר אותם כאשר הם ממשיכים לרעב בספרד , קונטאדור עזב או הקבוצה נרכשה יותר נכןן והפכה לאסטנה הקאזאחית כך שמצבו השתנה .

  3. תודה רבה. כמובן שרוני אוסאליבאן שוב מנפק כותרות מחוץ למשחק כשהוא יוצא נגד איגוד הסנוקר ונגד התקשורת בתואנה שרודפים אחריו ומתעמרים בו. שווה לעקוב

      1. ואגב טראמפ: הוא עכשיו ניצב לפני הדחה במצב של 7:9 (זה עד 10). המשחק התמשך מאד, לכן מחכים שהסשן שנפתח אח"כ יסתיים כדי לחדש את המשחק. מסתבר שיש לו איזושהי פציעה בכתף שמגבילה אותו. מסביר הרבה דברים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט