פלייאוף 2017 – הלילה בלוג חי + סיפור מהבאגז' במיוחד לחג /מומי החציל

שבוע טוב וחג שני שני לכל המאזינים ופלו ג'ו

השנה מומי כנשוי ברביעית עשה את ליל הסדר אצלו בבית , וואלק מומי לא בא לו טוב להתארח שנה שעברה מומי עמד שעתים בפקק עד שהגיע לשולחן ליל הסדר ,הכל בגלל הוויז ששלח את המונית של מומי על סילבי ו 3 בנותייה דרך דרום תל אביב . הסודנים שראו את הבנות של סילבי במושב האחורי עם סיר חם על הברכיים השפריצו פקקים של למברסקו כשרה לפסח מרוב שמחה.

סילבי אין עלייה , עשתה ניקיון יסודי קומפלט בבית ולא יצאה מהמטבח מאז מוצאי פורים לעמוד בזמנים ובהכנות, מומי נתן יד שעשה מסיבת ביעור חמץ על הגג של הפנטהאוז . מומי פירק את כל הבירות הוויסקי והחמץ שנשאר עוד מפורים יחד עם הבנות של הפוסיקט והאשך תמיר אורגניל שנתן במשתה ולא עמד בפרץ ודרך לניקול על הרטוב למרות שהיא גויה של ערב חג.

ליל הסדר היה משהו מצומצם עם 40 איש . סילבי ובנותייה מומי והילדין + הנכדין + אבו שטיינברג ומשפחתו ( כולל האבא הד"ר אוהד בוסטון שנתן במומי עקיצות )ליאוניד שר המשקים + ניקול וחברה שיתנו עזרה בהגשה ( בכל זאת סילבי חושבת שניקול בת דוד רחוקה מדרגה שלישית של מומי מימי נשואיו לאוקסנה )

סילבי נתנה שולחן עם 13-14 סלט . חציל קלוי עם שום , חציל קלוי מעורבב עם פלפל אדום וצהוב שיהיה מה למרוח במצה , כבד קצוץ שיהיה משהו גם לאבו שטיינברג לנשנש , חציל פרוס על פרוסות בחומץ בלסמי וחתיכות שום , פלפל קלוי נוסח אל איי ( צהוב ואדום) , סלט ירקות 4 צבעים עם מלפלפון העונה , עגבניות שרי לקישוט , בצל סגול ,כרוב לבן וגזר מגורד , סלט זיתים ירוקים , 8 סוג של זית מהחביות של המוכר חמוצים משוק הכרמל כל חבית חוויה זית שחור וגדול וירוק ובלי גרעין ומושרה בלימון וסורי ואסלי .

מומי ישב מסובין ונתן בקראית הגדה כמו שצריך בלי לדלג לאוכל נתן הסבת שמאל והסבת ימין ,אפילו שהחתן השטיינברג מעכיר ישראל שזלזל בסיפור ההגדה לא עצר את מומי .המחצית של ההגדה הגיעה וסילבי התחלה להוציא את המטעמים

סילבי דואגת לכל טוב הארץ

4 סוגים של ממולא על עלי גפן , עלים של מנגלוד , בצל ( זה רק האסלים יודעים להכין ) ומשמש יבש שיהיה מתוק . לשון של פרה על רוטב , דג מטוגן ודג מבושל ודג גפילטיפיש שיהיה למי שהחליט לגזור על עצמו מכת שחין יזומה. סילבי עשתה חתיכות של חזה עוף מגולגות עם פסטו מצופים בקמח מצה . צלי בקר רוטביף על רוטב פטריות פורטבלו , ברווז על רוטב תפוזים וסוגים שונים של אורז ירוק שלמדה להכין מהשכנה הבוכרית שלה

אחר כך הגיע חיפוש האפקימון הנכדים של מומי יודעים שסבא מומי זה סבא אסלי שלא נותן אגוזים בכיס למי שמוצא האפיקומן , טיול לברצלונה + כניסת VIP ,אופן חשמלי , X-BOX  . מומי זה סבא עם ריספקט

שאלו הנכדים את מומי איך סבא מומי מפוצץ בכסף בזמן ששאר הסבים דוקטרים ואנשים מכובדים בקושי עם גרוש על החור של התחת ?

זה הזמן של מומי לכבוד החג לתת סיפור מהבאגז' לכבוד חג הפסח ה -2 , הד"ר פרופסור שם את הסיפורים בתיבה מומי שם אותם עמוק בבגאז' עם שמירה צמודה של יהודה שישליק

השנה הייתה שנת 1986 או תשמ"ו וחג הפסח השלישי של מומי כגבר נשוי לג'ניפר באל איי

מומי עשה הרבה הקרבות בשביל להתחתן עם ג'ניפר שהייתה ממשפחה אש מאל איי ,ג'ניפר שהייתה כולה בלונד אוריגינל, ציצי יפה וגדול כמו   2   פומולות בשלות מן העץ, מבית יהודי כשר מבל אייר, מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים, מלאכתן של צדיקות נעשית בידי מנתחים. היו לה לג’ניפר מרפסות עם הכנה לתמ”א 38 , מידת חזייה דאבל די 85, זה נקרא שדיי שינה: על אחד אתה שם את הראש עם השני מתכסה והולך לישון.

מומי התחיל לצאת עם ג’ניפר שלפני מומי הייתה חזק בקטע של חומי’ס קוקאין ומסיבות אבל מה, יחסית לחברים הקודמים של ג’ני, מומי היה כפית דבש בחבית חרא.

אבא של ג’ניפר שהיה איש עסקים עשיר, אהב את השינוי   הבת שלו שגרמה לו  לשני התקפי לב בחצי שנה. פעם אחת שראה אותה עם החבר לשעבר מייקל דנגלר כוכב בפורנו בגוון דיאט קולה, ופעם שנייה שהגיעו לבקר אותו בהתאוששות עם שאריות קוק באף וציצי חדש פלאס 500 סי סי בכל ציצי. יצא מזה בנס האבא. האבא לחץ על חתונה ומומי נפל עליו מהשמיים. מהשיכון באור יהודה לבייל איר, משוק התקווה לרודיאו דרייב, מחוף מציצים לוניס ביץ.

בית כמו שכתוב באגדות

רק מה האבא לא היה פראייאר בכלל החתים את מומי על הסכם מימון , מומי שההתחלה שלו באל איי הייתה וiאלה קשה מאוד. מומי קיבל עבודה במחסן של החנות אלקטרוניקה של שאול הפרסי. שאול היה נחש שמתעסק עם ציוד גנוב. הציוד היה נארז מחדש במחסן, שאול היה מן מניאק של בוס. בקושי נתן למומי זמן לעשן איזה סיגריה , מומי היה עובד עם מקסיכנים במחסן בחום 40 מעלות וריח חריף שך נודים בניחוח חלפניו

מומי מבלי לקרוא את האותיות הקטנות עשה אחד פחות אחת וחתם על ההסכם מימון , יום אחד שימי השפיץ סיפר למומי שההסכם אומר שמומי יצא מהעסק של החתונה עם התחתון והגרעיני עפולה ביד בחזרה לנמל ביפו לדוג סרדינים.

ג'ניפר גם הייתה ערמומית ועשתה קשירת חצוצרות שיהיה לה נוח לבקר בחצרות ומומי שבר הראש איך להביא המכה מהאבא של ג'ניפר.

מומי שם לב שהאבא של ג'ניפר פותח הדלת של הבית רק פעם בשנה בזמן קריאת ההגדה של פסח לתת קצת אוויר לאליהו הנביא ,זה היה שעת הכושר של מומי שתכנן את מבצע בן זומא

מומי דאג להביא לשולחן חג קצת הרבה אלכוהול ודאג שהחברים מהמחסן יחכו לאבא של ג'ניפר מחוץ לבית . מומי עבד שעות נוספות על הבן זומא של המבצע . שיגיע הרגע של שפוך חמתך על הגויים.

מומי גייס את ארל שהיה חבר שחומי מהמחסן 2 מטר גובה יותר כהה מהלילה , שפתח האבא של ג'ניפר את הדלת שם לו ארל שקית שחורה על הראש ונכנס עם שוט גאן + 4 חברים מקסיכנים של מומי עם מסכות שנשארו ממסיבת פורים.

האבא של ג'ניפר לא התרגש מהעניין ונתן לארל גישה לכספת ,מומי שלפי המבצע שלו ארל והמקסיכנים נותנים קצת סימניות כחולות במסובים לא ידעו מה לעשות ,מומי שרצה לתת עבודה נקייה החליף בגדים עם רודריגו שם על עצמו מסכה ונתן ביושבי הסדר דצ"ך אחאב באמאשך וגם קשר את אמא של ג'ניפר לכסא לא לפני ששם לה חזרת בנחיר נקמה על האוכל הגרוע שהיה בשולחן.

מומי בשביל האמינות שבר לעצמו את האף וכמה שיניים בשביל שלא יחשדו בו , הצוות עזב את הבית שכולם קשורים ומעולפים

האבא של ג'ניפר הממזר דפק ביטוח על 15 מיליון לתמונות ולתכשיטים של הבית שהיו שווים בקושי 10 מיליון

כבר בחג שני אחרי שירדה לו הנפיחות מעין שמאל ארגן לעצמו את כספי הביטוח

מומי נחקר קצת במשטרה ויצא מזה נקי למה החוקרים נבהלו מהפרצוף שלו שעבר נקיון סדר יסודי ( מה לא נותנים בשביל כמה מילונים של דולרים )

מומי שלא סמך על ארל או אל המכסיקנים ארגן פלאו ב'

סמי חזיזה ויהודה שישליק עוד בימים שהיה חטוב ולא סחב כרס של 160 קילו עקבו אחרי הרכב מילוט ,המטומטמים כמו שמומי חשב ישר הלכו במחסן של הפרסי והורידו פינוק לנחיריים במקום להגיע לנקודה שהיו צריכים לתת את הסחורה לסמי , מומי שהכיר טוב את החברה דאג לשים להם סם שינה בחומר.

סמי ושילשיק לקחו את המזומן והתכשיטים שהיו בכספת קברו את התמונות ושלחו את המשאית עם כל מי שהיה מעורב לגבול בטיחואנה ,משטרת ההגירה שמחה אש שפתחה את החלק האחורי של המשאית וגילתה 4 מקסיכנים עטופים כמו טאקו ואת ארל בכסא הנהג. המקסיכנים גורשו חזרה למקסיכו וארל שהיה על תנאי קיבל 25 שנה מהשופט על ניסון בריחה מהמדינה .

סמי ויהודה דאגו להלבין את הסחורה וככה מומי,סמי והשישליק פתחו את העסק של ההלוואות והתחנת מונית.

מומי המוסר השכל שלו מהסיפור שגם שיש הסכם מימון ונראה שאתה עמוק בדיפ שיט תמיד יש את החברים מהילדות שירימו אותך למעלה

מפה לשם הגיע זמן פלייאוף !!!

הלילה חג שני וואלה חג שני זה המועד ב' של החגים ף כבר לא פותחים שולחן , באים בג'ינס במקום החליפה וחלק אפילו סוגרים דיל לאמסטרדם.אז אין תירוצים נתראה בבלוג חי החל מ 20:00 !

20:00 וושינגטון קוסמים (0) – אטלנטה ניצים (0)

איזה משחק אפרטיף יש לנו הלילה לאלו שיוותרו על הקלוריות מומי ממליץ על משחק מזפחי טיפוסי

וושינגטון פתחה את העונה על הפרצוף ועשו כבר מסקוט ברוקס אחד שאיבד את הברקסים

וושינגטון גמרה את העונה כמו שצריך והצמד וול את ביל הוכיח שברוקס לא דביל

וול נתן עונה למוזיאון וושינגטון קבוצה על הכיפאק בריצה

אטלנטה נתנה פיניש טוב לעונה אחרי שכמעט פספסה את הפלייאוף אליו הגיעה פעם 10 רצוף

הניצים נראו כמו נחלאלי בחלקים גדולים של העונה

מילסאפ הוא איש המפתח

מאזן כל הזמנים בפלייאוף : 11-11, 2-3 לוושינגטון בסדרות , מפגש אחרון 2-4 לניצים ב 2015 חצי גמר מזרח

המאמנים בפלייאוף: סקוט ברוקס 34:39. מייק בודנהולזר 18:15

מאזן עונתי –1:3 לוושינגטון

הלילה הזה הלילה הזה ? – מומי צופה פתיחה חזקה של וושינגטון לפלייאוף . ביל וול צריכים לטחון את הקו האחורי של הניצים מצד שני הווארד ומיסאפ צריכים לתת עבודה בצבע

מומי יילך על וושינגטון ב 8

מתרגשות מבוא הפלייאוף

22:30 גולדן סטייט לוחמים (0) – פורטלנד חליפות ערב (0) 22:30

לאלו שייתנו בכל זאת בדג ובעוף הזדמנות לצפות במשחק על הכיפאק בשעה תענוג

מה כבר יש להגיד על הלוחמים שלא נאמר ?

עשו שיא עונתי של 3 שנים בניצחונות הם ה-קבוצה בליגה והם חייבים לפתוח לחליפות הערב את התפרים בחליפה

נראה שלילארד ומשולם הם חתיכת מאץ אפ מול קארי את תומפסון אבל מומי אומר שדוראנט הוא המפתח בסדרה ב 3 מ4 המשחקים מול הבלייזרס דוראנט עשה 30 + למשחק בקלות ושם 20 במשחק הרביעי

פורטלנד עשו את הפלייאוף והצילו את המערב שמאז 1996-7 לא הייתה קבוצה עם מאזן שלילי בפלייאוף

פורטלנד היו תקוות גדולות מהן השנה אבל הם נראו בית שימוש ברוב חלקי העונה

מאזן כל הזמנים בפלייאוף : 1:4 גולדן סטייט , הייתה רק סדרה אחת בשנה שעברה בחצי גמר המערב

המאמנים בפלייאוף: סטיב קר 14:31, טרי סטוטס 20:12

מאזן עונתי: – 0-4 לוחמים

הלילה הזה הלילה הזה ?

22 הפרש ללוחמים בקריעת ים סוף

מילאו כיסיו באגוזים ? לחבר האורגינל של מומי

1:30 בוסטון סלטיקס (0) – שיקגו בולס (0)

בוסטון חזרה למקום הראשון במזפח לראשונה מאז תקופת הביג 3 ורונדו שהלילה יגיע במדי שיקגו בולס לגארדן

מומי אומר למרות שזאת סדרה בין ל 8 ל 1 זאת ה-סדרה במזרח

סטיבנס הוכיח שהוא מאמן מהטופ 3 בליגה ובוסטון שיחקו כמו קבוצה לאורך כל העונה הרבה בזכות אייזה תומאס ב'

אבל מה ? שיקגו מגיעה עם רונדו – וויד והכי חשוב ג'ימי באטלר שיכול לעשות הרבה נזקים למשחק של בוסטון

מירוטיץ יכול להיות איש המפתח בסדרה בזאת ולתת לבוסטון בראש

לבוסטון יש הרבה חולושת במשחק ומומי יפול מהמעקה אם בוסטון לא תהיה בגמר הליגה או המזרח

מאזן כל הזמנים בפלייאוף : 3-14 לבוסטון 4-0 בסדרות ,מפגש אחרון 3:4 ב 2009 סיבוב ראשון

המאמנים בפלייאוף: בראד סטיבנס 8:2, פרד הויברג 0:0

מאזן עונתי : 2-2

הלילה הזה הלילה הזה ?

בוסטון קרעה את שיקגו במפגש האחרון בין ה 2 . מומי חושב שיש ריח של הפתעה חריפה באוויר

בגלל הקהל וההתלהבות בוסטון תנצח בקושי גדול

בוסטון ב 3

*מומי העתדכן שאייזה תומאס יעדר מהמשחק בגלל שאחותו נהרגה בתאונת דרכים ,מומי נשאר עם בוסטון שינצחו בשביל אייזה את המשחק

שמח בגארדן

4:00 יוסטון רקטות (0) – אוקלהומה סופרסוניקס (0)

איזה זדיסטיף לסיום הלילה . משחק שהוא לא סדרה בין קבוצות זה משחק על ה MVP

מצד אחד מר טריפל דאבל ( לא מג'יק חיים של מומי ) מצד שני הרבי ( לא טרפון ) ווסטברוק מול הארדן

יוסטון עשתה עונה מעל ומעבר למצופה ,מומי לא מאמין למשמע כתוביו אבל ד'אנטוני הוא מאמן העונה שלו

יוסטון הוציאה את המקסימום מעצמה העונה אין מה לומר

מצד שני OKC בימים שאחרי דוראנט הוכיח ווסבטרוק שהוא האלפא רומראו של הליגה עם עונה למוזיאון

יוסטון בסגנון בום באנג בום תפציץ מרחוק , ווסטברוק ינסה לקרקע טילים השאלה עם מי ?

מאזן כל הזמנים בפלייאוף 2-4 ל OKC , ניצחון בסיבוב הראשון של 2013 .6-1 בסדרות ו 13-22 בטואטל אם סופרים את ימי סיאטל הירוקים

המאמנים בפלייאוף: מייק ד'אנטוני 33:26, בילי דונובן 7:11

מאזן בעונה הרגילה: 1:3 ליוסטון , , ווסטברוק עם 2 טריפל דאבלים הפסיד פעמיים

הלילה הזה הלילה הזה ? 

ווסטברוק צריך להגיע רגוע ומפוקס , מומי מאמין שהוא יכול לתת 40 פלוס נקודות

המפתח של יוסטון זה 40 אחוז מדאון טאון שיעזור להם לפרק את המשחק

מומי אומר צריך לשים האגו בצד ולשחק ובזה היתרון של הזקן

מומי יילך על משחק אקסטרה צמוד עם צ'אנס להארכה – יוסטון ב 2

אין על הטקסניות

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 789 תגובות

  1. אני אוהד גולדן סטייט אבל נראה לי שגולדן סטייט ינצחו את המשחקים בסדרה בהפרשים יחסית נמוכים מתחת ל14 פורטלנד קבוצה טובה אבל לא יכולה להקשות על גולדן סטייט כל מה שהם יכולים לעשות זה להישאר במשחק נגד גולדן סטייט לא לתת להם לעשות את הריצות כבר במחצית ולסגור את המשחק ווסטברוק לא יעשה טריפל דאבל בפלייאוף בכל כך קלות ההגנה יותר חזקה והאיבודי כדור יעלו לו ביוקר

  2. איזה פריוויו נפלא לרגל החג השני של פסח.
    לצערי הרבה ולצער שאר אוהדי בוסטון, אייזה תומס לא ישחק בגלל מות אחותו בתאונת דרכים בוושינטון.
    מקווה שכל הפליאוף לא ילך לאיבוד, אבל אני חושש שכן.

  3. בוסטון ינצחו גם בלי אייזיאה.
    קטנה לברך של דוראנט ברבע הראשון ואז פורטלנד בטוח יפסידו 20 הפרש.

    וושינגטון אטלנטה הכי מסקרן כי ההוקס סופסוף בריאים ומעניין אם הווארד מצא את הביצים שלו

    1. בייזמור בספק. משהו שיכול להיות לרעת ההוקס.

      לפי ההימורים של אמארה סטודמאייר שפורסם בערוץ הספורט… הוא צופה סדרה צמודה ונצחון 4-3 לאטלאנטה. אחד ששיחק שם 14 עונות…. יוצא כנגד כולם 🙂

  4. פריטטית ענק!!! מומי שנה הבאה אני מצטרף לערב החג ומחפש את האפיקומן – הפרסים שווים.

    ״מומי עשה הרבה הקרבות בשביל להתחתן עם ג'ניפר שהייתה ממשפחה אש מאל איי ,ג'ניפר שהייתה כולה בלונד אוריגינל, ציצי יפה וגדול כמו 2 פומולות בשלות מן העץ, מבית יהודי כשר מבל אייר, מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים, מלאכתן של צדיקות נעשית בידי מנתחים. היו לה לג’ניפר מרפסות עם הכנה לתמ”א 38 , מידת חזייה דאבל די 85, זה נקרא שדיי שינה: על אחד אתה שם את הראש עם השני מתכסה והולך לישון.״

    בגלל הפסקה הזאת אני לא מצליח להפסיק לצחוק!!! משפטים לפנתיאון!

    מומי יום חג של משחקים! סומך עליך בהימורים😉

  5. פריוויו מצחיק המקורי כהרגלך.

    כמה דברים קטנים לגביי היום:

    1 – אני אישית מכיר שתומאס כן משחק היום. לא יצאה ידיעה על כך שהוא לא ישתתף במשחק. יכול להיות שיהיה שינוי לגביי הסטאטוס שלו, אבל כרגע המקור שדיווח על התקרית לחדשות טען שהוא ישחק וגם לא יצאה הצהרה בשם הקבוצה שהוא לא ישתתף במשחק הערב.

    2 – הימורים שלי לגביי היום?

    בוסטון (עם תומאס) מנצחת ב-6. בלי תומאס: מפסידה ב-2

    וושינגטון מפסידה ב-5 במשחק שאטלנטה תוביל בו רק קרוב לסיום

    גולדן סטייט ב-15 (אחרי הובלה מעל 20 בשלב מסויים במשחק)

    יוסטון מנצחת ב-10

    אני די בטוח שאני הולך לאכול את הכובע על רוב ההימורים, עם לא כולם, אך זוהי תחושת הבטן שלי כרגע.

      1. אבי, לצערי דיווח כזה אינו נותן אינדיקציה על הנושא. מדובר על דיווח של עיתונאי אחד בלבד שגם טוען דבר שכולנו יכולים להסיק אותו בעצמנו – שלא בטוח שתומאס ישחק, עקב הנסיבות הטראגיות.
        זה כמו לרשום שבמשחק תנצח או בוסטון או שיקגו – אין פה מידע שנותן לנו אפשרות להסיק מה באמת יקרה.

        לפיכך, הריי לך דיווח שבו נטען דבר שונה מהפרסום שאתה תייגת:

        source told ESPN’s Jeff Goodman that Isaiah Thomas received news of his sister’s accident after taking part in Celtics practice in the afternoon. He was talking to a reporter after practice when Avery Bradley, a fellow Tacoma native, emerged from the trainer’s room and pulled Thomas away. Thomas never returned to engage in other scheduled media requests. According to the source, Thomas is expected to play when the team open its first-round series against the Chicago Bulls on Sunday in Boston

        נוסף על כך, אותו אנליסט התראיין גם לחדשות ESPN וטען שהמקור שלו התעקש שמקורביו יהיו מופתעים אם הוא לא ישחק הערב.
        האם זהו הדיווח שאוחז במציאות נכוחה? לאו דווקא.

        ומכאן בעצם הטענה שלי – אין כרגע מידע רב על הנושא או כמות דיווחים שנוטה לאשר רק את אחת האפשרויות הקיימות. עקב כך, אני אישית חושב שלא נכון לקשור את העגלה לפני הסוסים ולגרוס שאחת האפשרויות הינה התשובה הוודאית.
        יש לחכות לתשובה מהימנה ועד אז יש להתייחס לכל דיווח בעירבון מוגבל.

      1. אדרבה ואדרבה – ע"פ ESPN הוא כרגע על סטאטוס "משחק" ויתרה מכך, נטען גם שמקורביו יופתעו אם לא יהיה כך המצב.

          1. ועדיין אין הצהרה רשמית לכך…

            לא נכון להשען על שמועות. גם אם זה יהיה נכון בסוף, אותם פרסומים הם לא יותר מידיעות שווא.

  6. במקרה של תומאס,אני לא חושב שיש פה שאלה.
    משום מה בספורט האמריקאי השחקנים מנסים לצאת גיבורים,
    אבל אם הוא יבחר לשחק הלילה זאת פשוט החלטה אומללה.
    אני יודע,כל אחד מתמודד אחרת…הוא יכול להקדיש לה את המשחק וכו'…
    אבל צריך לשים את החיים לפני הספורט,עם כמה שזה חוסר מזל מבחינתו ומבחינת בוסטון.

    1. אני אישית חושב אחרת. אני לחלוטין מבין את הרציונל שעומד מאחורי דברייך, אך לטעמי אין לשפוט אדם בשעת אבל. ייתכן וזאת דרך ההתמודדות שלו ולכן אני לא מאמין שנכון לשפוט אדם על דבר כזה. יתרה מכך, ייתכן שהוא ירגיש בנוח יותר אם הוא דווקא יסיים את חלקו בעבודה הערב ומשם הוא יוכל לנסוע בהרגשה שלמה יותר למשפחתו.

      בשורה התחתונה, לא כולנו מתייחסים לאירועי אבל באותה צורה. הדבר הנכון ביותר הוא שכאדם לעצמו, הוא יעשה את מה שהוא מרגיש שהכי נכון עבורו ועבור משפחתו. בין אם זה יהיה לשחק או לא, הוא צריך להרגיש שלם עם ההחלטה. אני מאמין שמה שיבוצע בסוף הוא גם יקרה בתמיכת המשפחה.

      לסיכומו של עניין, הכל מתגמד בסוף לעומת אירועים מסוג זה.

  7. מומי היקר אני אחזור בערב לקרוא את הפריוויו ולהיות בבלוג החי – בינתיים תודה ומהמר על אטלנטה בסדרה!

  8. נפלא, מצחיק, שנון ועל הגבול של "למבוגרים בלבד".
    לא יכול לחכות לראות את ג"ס בהרכב מלא.

    השולחן של סילבי – מאד מאד מרשים

  9. מומי, זאת מה-"מילאו כיסיו באגוזים ? לחבר האורגינל של מומי" נראית לי דומה לג'ניפר. לא יודע למה אבל ג'ניפר נראית לי הכי כוסית מכל ארבע נשותיך.
    ועל כל אשה שלך יש היום אחלה משחק. אני מרגיש שבגולדן סטייט יהיה קרב גדול על הכסף. הרעים ינצחו אבל יהיה בכלל לא קל.
    היי, לפני וושינגטון – אטלנטה יש מנצ'סטר יונייטד – צ'לסי!

    1. זאת בשביל האשך
      חסר לו אחד אז שישים אגוז בכיס כאשך תותבת
      אוקסנה יימח שמה הייתה אש וגופרית לעומת ג'ניפר

  10. תודה מומי וחגשמח.
    יש לי הרגשה לעוד ערב של הפתעות.
    ניצחוננות של אטלנטה ושיקגו והאמת? יש לי הרגשה רעה שאוקלהומה גם ינצחו.
    דונובן הראה שהוא יודע להתכונן לסדרות ולאקלהמה יש כלים לפגוע ביוסטון. דאנת'וני לא הראה לי שהוא יודע להכין קבוצה אל מול משחק מיוחד אלא פשוט לשחק את המשחק שלו.
    אוקלהומה יבואו מוכנים לפיקנרול ורוברסון יתלה על הארדן כל המשחק. לדעתי יתנו להארדן יותר רווח לקלוע לשלוש כדי לכווץ את ההגנה. אם הארדן לא יקלע טוב לשלוש יוסטון מפסידים.
    בצד השני תהיה אסטרטגיה דומה. יוסטון יכווצו את ההגנה ויתנו לווסטברוק מרוווח לזרוק לשלוש ויסמכו על זה שהוא ינסה ללכת לבד במקום למסור לקלעים לידו.

  11. מומי פשוט ענק לא הפסקתי לצחוק תסביר לי פעם מאיזה איזור בקאתרזיס מגיעים כל הסיפורים האלה… 🙂 סוף סוף נקשרו כל החוטים והבנו את האוריג'נס של מומי והחברה וסוף סוף הבנו שגם אמא של ג'ניפר היתה קשורה ולא סתם אלא עם חזרת באף ולא סתם זה הכל בגלל שהאוכל שלה מגעיל… לפי התמונה שנה הבאה אני פורץ לסדר של סילבי … 🙂 חחחח .. לגבי הלילה אני הולך איתך חוץ מ okc לא מהמר נגד ראסל.. זו הולכת להיות סדרה מדהימה. מסכים עם השאר והולך עם וושינגטון עם או בלי אייזאה… תודה וחג שמח 🙂

  12. אחלה מומי

    אחרי אתמול, יש מצב שאנחנו במומנטום קבוצות חוץ היסטרי. כמה נקודות על הארוחה של אתמול ביחס למה שעשוי להיות הערב –

    המנה הראשונה בארוחה תמיד יכולה להפתיע ולבדה להיות שווה את המחיר המופקע בסוף הערב. ולפעמים היא גם מאכזבת וצפויה… אתמול הימרתי על הארכה אפשרית ואולי גניבה של אינדי, בתקווה לניצוץ לא צפוי בסדרה הזו, מן קרפצ'יו מוצלח במיוחד אם תרצו. ומה קיבלנו? גרבלקס חסר מעוף עם יותר מדי מלח. וג'ורג' בסוף עם הצבעת ה(אי) אמון שלו בחבריו לקבוצה הוא בתפקיד הגרפס עם ריח של דג שילווה אותך אחר כך.

    טוב נו, התנחמתי. לפחות בקנדה תמיד יש דרמה באפריל. כבר אתמול הימרתי על הפתעה (?) בטורונטו. הסיפור עם אוכל מקומי בצפון אמריקה הוא פשוט – או שזה ממש טעים, או שזה דוחה. במקרה הזה, הזמנתי דואט בשר צבי (ידוע כקשה ולמיטיבי לכת) ובייקון קנדי במייפל. אז הקנדים רצו להרשים. במקום זה, קיבלנו חבורה של שוקיסטים ששיחקו מול כ-100 זוגות (ספירה שלי לפחות) של ידיים ורגליים בו זמנית והידרה אחת. ברוגדון שיחק את תפקיד הפירה גזר סגול שנתן חיזוק (גם עליו דיברתי אתמול) ומונרו הסינגל המעולה ליד. יצא להם מתוק, הבייקון. מתוק מדי. הצבי, לעומת זאת? קשוח, מלא טעם ומפתיע לטובה.

    הגעתי מלא לקינוח, אבל רציתי עוד קצת והחלטתי לעבור לטקסס. תכננתי להזמין מנה משעממת של סופלה (עאלק) שוקולד כדי להיות בטוח. כמיטב המסורת, לקח למלצר שעה – איי.קיי.איי הליג פאס למשחק לא עבד – והחלטתי להכות במערכת ולהזמין חשבון. במקום הדבר האמיתי, פשוט נכנסתי לאינטרנט וראיתי פוד פורן על עוגות שוקולד (אם עקבתם עד כאן אתם אמורים להבין שנכנסתי לאתר).

    ומה הערב? נעשה את זה קצר וקולע –

    הוויזארדס לוקחים בבית. וול חייב להוכיח דברים וכאלה. פרינס מההוקס ייתן משחק טוב. וגם פורטר.

    בוסטון לוקחים. עם או בלי אייזיאה.

    הלוחמים במשחק צמוד, אולי הארכה? אולי רבע פסיכי של קליי.

    ולקינוח המתוק – קשה לי להאמין שלא יהיה משחק טוב ביוסטון. יש סיכוי שראסל משתנק אבל אני בתחושה שהוא עוד לא ירד מהגל. פלוס דונובן הראה לנו שנה שעברה שפלייאוף זה טוב לו, ויוסטון בדיוק להיפך. הימור קשה, הולך על יוסטון עם טריפל דאבל של ראסל, בלה בלה בלה

  13. פריוויו אדיר 🙂
    אני לא יודע מה שיא הנקודות לסידרת פליאוף, אבל יש לי הרגשה שווסברוק הולך לשבור אותו…

  14. תודה רבה יא מומי.
    וואל זה גירסה חכמה הרבה יותר אבל אתלטית פחות של ראס. הווארד בנתיים נראה בשיא עליבותו. פורטר לוקח לו ריבאונד. אטלנטה נראים שטיחיים מתמיד – כנראה לא משנה להם אם קוראים לזה לברון או כל שם אחר.

  15. ה nba הליגה של הריצות , לפני שניה היה 12 לוושינגטון ועוד שניה אטלנטה מובילים .. ביורוליג לסגור 12 הפרש הרבה יותר קשה

  16. וושינגטון כרגע עם שתי בעיות – 1/8 לשלוש. הם עם ארבע זריקות מהקו לעומת 14 של אטלנטה. חייבים להתחיל ליישר את הסטטיסטיקה הזו.

  17. וושינגטון עם כל כך הרבה החטאות של זריקות פתוחות – אטלנטה מאזנים את זה כשהם לא מצליחים לתפוס שום ריבאונד למרות שהם תופסים עמדות טובות

  18. וושינגטון בפתיחה חזקה מאוד!
    איזה אווירה, מוריס ומילסאפ קבעו מכות לאחרי המשחק וכרגע מתחממים עם אגרופים אחד לשני.

    1. ּ+1
      וושינגטון סימנו את מילספ ופשוט מחטיפים לו מכות. המשרוקית כרגע דוממת אחרי ההופעה שלה בחצי הראשון.

  19. ג'ון וול מדהים.
    עד היום אני מאמין שאם לא הפציעה שלו לפני שנתיים בפלייאוף וושינגטון הייתה עוברת את ההוקס.

  20. מדהים איך אטלנטה נראים אחרת.
    יכול להיות שהם נהיו קשוחים?
    יכול להיות שהפרידה מקייל "השובק בפלייאוף" קורבר דווקא עשתה להם טוב?

    1. זה לא האיבוד שלו מבחינה מקצועית.

      לפי מה שקראתי, כשהם ביצעו את הטרייד הם חשבו ברצינות על תחילת תהליך בנייה מחודש, אך השחקנים דרשו שיתנו להם הזדמנות לרוץ עם מה שיש.

      מדובר על קבוצה של שחקנים שלא מעט נקראו "נגרים" והם רואים בעצמם קבוצה שמה שהם אוחזים בו היא הקשיחות שלהם.

      אז במקום מסויים, הוויתור על קורבר הכריח אותם להכנס עוד יותר אל התודעה הזאת.

  21. הספסל של וושינגטון עדיין לא יציב מספיק ואם סמית' נפצע עכשיו בברך, הם בצרה גדולה מאוד…בעיקר אם מהינמי ממשיך להיות פציע בתדירות חריגה מאוד

    1. אפשר להגיד זאת אותו דבר על הגעה שלו לבוסטון. הצמד של תומאס + הורפורד אינו בעל סטאר פאוור כמו של ביל + וול, אך המעטפת עצמה הרבה יותר טובה.

        1. אשמח לשמוע במה היא מתאימה יותר.

          שיטת המשחק של בוסטון של בוסטון בנוייה על ריווח וחילופים אוטומטיים בהגנה. שיטה שדומה באופן כללי מאוד גם למה שמיושם בווריורס, בה הוא מתפקד מצויין בשני צידי המגרש, למרות קשיי ההתאקלמות אליה מהשיטה שהתרגל אליה ב-OKC.

          וושינגטון בנוייה על וול וביל. לעומת תומפסון בגולדן סטייט, או בראדלי בבוסטון, אני מתקשה להאמין שהיו מוותרים שם על כמות הנגיעות בכדור בשבילו. נוסף על כך, ההתאמה שלו לצד גורטאט ומוריס הייתה פחות חלקה מלצידו של קראודר והורפורד.

      1. הוא יותר מתאים לשיטה של בוסטון לטעמי.

        בכל מקרה, שיחות של "מה אם..?" הן מהמיותרות ביותר שקיימות בעיניי

  22. מומנטום הוא עניין חשוב והוא בנוי על קבה"ח נכונה וסבלנית – אטלנטה הייתה סבלנית ב-14 הפרש והצליחה בארבעה פוזשנים לצמצם ל-9 ועם אפשרות לצמצם ל-6.

    התוצאה בפועל: הארדוואי זורק זריקה אחת טובה, הם עדיין זוכים בהזדמנות שנייה עם הריבאונד בהתקפה ובמקום להניע אותו בסבלנות, הרדוואי זורק בחוסר סבלנות ומוציא לפועל מהלך לא טוב בכלל.

    לאן זה הוביל?

    לריצה שבונה מומנטום חוזר לוושינגטון וחזרנו ל-14 הפרש

  23. האוזמן מחרטט על valuable ושואל האם הוויזארדס היו רואים פלייאוף בלעדיו.
    כאילו שהת'אנדר היו רואים פלייאוף בוודאות בלעדי ראסל

    1. אין מה לכתוב "האוזמן מחרטט", זה הולך ביחד. מספיק לכתוב "האוזמן".
      זה כמו שלא תכתוב "השמש הצהובה והחמה הציצה מבעד לעננים", מספיק רק "השמש הציצה" וכו'

    1. אין עדיין תשובה רשמית.

      עד כה הרוחות נוטות להצביע על כך שישחק, אך עד שלא יוכרז על כך מפי הקבוצה עצמה, צריך להטיל ספק מסויים.

  24. למי שאל על הקיצור קבה"ח:

    יש קיצור כזה.
    בתפקידי בצבא גם השתמשתי בו המון ושמעתי זאת בעוד יחידות קרביות.

  25. מגי אולי מהשחקנים הכי מוכשרים אתלטית בליגה.

    חבל שלצד היכולות הללו אין מספיק בסיס. מודעות התקפית, מודעות הגנתית, ראיית משחק (בעיקר בתור שחקן ציר).

  26. הגיבורים האמתיים של הערב – ESPN וצוות השידור שלהם, שידרו את המשחק בקליבלנדת ובפחות מ-24 שעות לשדר משחק נוסף בקצה השני של ארצות הברית זה לא פשוט בכלל. מוזר שהם לא נתנו למי ששידר אתמול את המשחק בין יוטה לקליפרס להיות במשחק.

  27. אם מקולום ולילארד ימשיכו לקלוע ככה, הווריורס צריכים להאשים את עצמם שהם נכנסו לזון.

    למרות הגנה טובה שהם מבצעים עליהם לא יכול להיות שתוכנית המשחק שלהם לגביי הצמד הזה תראה ככה.

  28. הלוחמים כבר עם 7 איבודי כדור ובינתיים לא ממש עוצרים את הצמד מקולום-דיימו מצד שני דוראנט נראה עם רצח בעיניים מבחינת הרצון שלו וג'אבל מק'גי מאז שנכנס פשוט מפריע לכל חדירה לצבע ומשנה זריקות בלי הכרה.

  29. בג"ס דוראנט וסטף צריכים לשחק כמה שפחות ביחד. כתבתי את זה לא פעם ואני חוזר על כך . השלם קטן בהרבה מסך חלקיו כשהם יחד על הפארקט . יש להם סגנונות שונים בהתקפה . דוראנט צריך לשחק בידודים ופיק אנד רול עם ליווינגסטון , וסטף להניע חמישיה אחרת , כפי שעשה בתקופת הפציעה של דוראנט .

  30. עטד מאוד מוקדם, אבל יש סימנים ראשוניים לקרטועים מסוימים אצל הווריורס, ובייחוד אצל קארי ששוב פתח פלייאוף עם רמת קבלת החלטות לא משהו. אך כאמור, עוד מאוד מוקדם. דוראנט נראה נחוש ומעניין אם הבליעזרס יצליחו להתמיד בהגנה טובה וכך להישאר קרובים כי גם בחום בינוני של הווריורס אני לא רואה איך הם מנצחים אותם התחרות קליעות. בטח לא בהרכב הזה.

      1. מסכים עם קלמנטה.

        לא נכון לבצע ניתוח כזה בעיניי.

        כנ"ל לגביי אותם אנשים שאחרי כל משחק מחליטים איך הסדרה כולה תראה, בלי להבין כמה שינויים מתבצעים מאחורי הקלעים.

      2. לא מדובר בניתוח כי אם בהתרשמות לשיתוף מחשבות בזמן אמת. הקפדתי לציין שעוד מוקדם מאוד כדי לקבוע משהו בדיוק כדי להימנע מצגות כאלה, אבל כנראה שלא הייתי ברור מספיק. אז תרשו לי בבקשה להבהיר כי מדובר רק בהגיגים ומחשבות תוך צפיה במשחק ולא בניסיון להתחמק לנצח או לנבא משהו.

        ההערה על הקרטועים בווריורס מקורה בנושא שאני מקדיש לו תשומת לב מיוחדת מכיוון שמבחינת היה פער ניכר בין קבוצת העונה הרגילה לזאת של הפלייאוף בשתי העונות האחרונות, בייחוד ככל שגבר הלחץ.

  31. עוד איבוד מיותר…

    פורטלנד קבוצה נפיצה. לא חכם לאבד כמות כזאת מולם. בעיקר כשהצמד שלהם פתח את המשחק טוב וגם קראב קולע לא רע.

  32. מתחיל הרבע השני, וסטף ו-KD על הספסל יחד . למה ? שאחד ישחק , וייצא אחרי 5 דק' ואז ייכנס השני . כשקר יכניס אותם הם שוב יהיו יחד. רק עיוור לא רואה את הבעיה. נכון – כח האש בווריורס גדול ויהיה קשה לנצח אותם בכל מקרה. אבל למה לא לעשות את זה קל יותר ?

  33. אנשים פה אין להם סבלנות..

    התרגשות וגישושים של התחלה.

    קארי ודוראנט חייבים לשחק ביחד עכשיו כדי לתרגל את התיאום ביניהם להמשך, וזה הזמן הכי טוב לעשות זאת.

    1. אין ולא יהיה ביניהם תיאום בהתקפה , כי הסגנון שלהם שונה לגמרי אחד מהשני , וכל אחד מהם במיטבו כשההתקפה משחקת שונה . סטף צריך את ה"שירה בתנועה" והנעת הכדור , דוראנט צריך את הבידודים .

      1. השיאים המטורפים של גולדן נקבעו עוד לפני שדוראנט נפצע.

        חוץ מזה שאין מספיק דק' במשחק כדי לבודד אותם לגמרי אחד מהשני.. מה תעשה ?.. תיתן להם 24 דק' כל אחד ?

  34. לכל השואלים לגביי זמינותו של תומאס היום:

    הוא נמצא ב-TD GARDEN.
    עדכון סופי לגביו יהיה ב-23:45 במסיבת העיתונאים שמכונסת לפני המשחק ע"י בראד סטיבנס.

    1. זה הכי אמריקאי בעולם (עם מוסיקה של רוקי/קלישאה אחרת ברקע)
      שהם יעלו לשחק במצב כזה ויקדישו את המשחק לאח/אהוב/הורה

      אישית? לדעתי צריכים להיות עם המשפחה ולהבין שזה *קצת* חשוב יותר מהספורט.

      1. מי אמר שזה לא חשוב לו?

        לא נכון לשפוט אדם בשעת אבל, כאשר הוא מחפש דרך הגיונית להתמודד עם האובדן.

        אני מתקשה להאמין שאם הוא שם, אז זה גם לא בתמיכה מלאה של המשפחה.

          1. אני אישית לא חושב כך. זה לא קטע אמריקאי.

            אנחנו אישית רגילים למשהו שונה בראייה שלנו, כי רובנו (הישראלים.9 מגיעים מתרבות של מצוות באבל שמביאות לפעמים לראייה שונה לקבלת האבל והצורה שיש לכבד אותו.

            העובדה שהוא יהיה עם המשפחה מתי שהוא ירגיש שהוא מסוגל להתמודד עם זה לא קשורה לעובדה שהוא אמריקאי.

            אין פה נסיון לבנות סרט הוליוודי והמחשבה שלאמריקאים יש מחשבה כזאת שהם באים לפני הכל שגוייה וגם מכלילה בצורה גסה כמות לא מבוטלת של אנשים בה.

        1. העניין יונתן שזה הנראטיב האמריקאי של הספורטאי הגדול ששם למשחק אחד בצד את הטרגדיה האישית ועולה ומנצח את המשחק. העניין שגם אם תומאס היה מעדיף לא לשחק וכמובן שגם אף אחד לא אומר לו אבל הנראטיב לא מאפשר לו לעשות אחרת וזאת הנקודה ולא חלילה משהו על ההחלטה של תומאס אישית

          1. אני חושב אחרת. זה לא קשור לאמריקאים ספציפית וגם הגבתי על כך בדיוק בתגובה מעלייך.

            מכבד את דעתכם, אך אני שתדעו שזה לא בהכרח קשור לספורטאי האמריקאי.

  35. קלארק פצצת אנרגיה, גולדן סטייט כל כך צריכים שיהיה בפוקוס מהספסל, איגוואדלה ולווינגסטון ממש לא מספיקים. בוודאי כפי שהם נראים היום

  36. אני חושב שקר לא הכניס את דוראנט כי החמישייה השנייה של גרין תומפסון ווסט איגודלה וקלארק/ליווינגסטון רצה מצוין כשדוראנט היה פצוע.

    אני מסכים גם שהם יהיו חייבים לשחק ביחד דק' רבות ככל שהמשחקים יהיו קשים יותר ולכן כנראה מעדיף לתרגל את זה עכשיו

  37. לא מבין איך אפשר בכלל להמר נגד הלוחמים. הם עם 9 איבודי כדור ושתי עבירות של קרי ועדיין מובילים זה די משעמם אני חייב להגיד

  38. נער הייתי וגם זקנתי.
    אין לפורטלנד שום סיכוי.
    משולם וליליארד עובדים ב-150% תפוקה לבד מול המכונה וישנו שיויון.
    כמה זמן הם יכולים להחזיק ככה? גם אם פורטלנד תגנוב נצחון היום (סיכוי קלוש) הם יתמוטטו מעייפות/פציעות בסדרה של 7 משחקים.
    הקיצור, בדיוק כמו בשנה שעברה, פטה מורגנה של סיכוי.

        1. לא יודע בתור אחד שגדל לא מעט בילדותו על סדרת המופת תום וג'רי נדמה לי שלפעמים העכבר יכול להפתיע את החתול לא מעט (ושוב לא מאמין שכאן זה המקרה אבל לפחות אחלה משחק עד עכשיו של העכבר)

  39. לא צפיתי בתדירות כזאת בכדורסל הרבה זמן בגלל הצבא… משולם החליט לעבוד עלי ולחשוב שהוא ה-MVP???
    מה זה???

  40. פורטלנד מראים הגנה קשוחה. משחק ברמה גבוהה מאוד. לא רואה איך פורטלנד לוקחת את זה. הלוחמים יתישו אותם. נשאר רק לשטוף את העיניים על כמויות הכישרון הבלתי נתפסות שמסתובבות שם על הפרקט.

    1. הי דב שוט. נחמד לפגוש אותך כאן. אולי אתה זוכר אותי מהכינוי "ההיסטוריון" מוואלה.

      אני מסכים. לווריורס הרבה יותר כשרון וזה כ ראה יכריע את הסדרה, אבל גם לא מעט סימנים (בשלב זה רק מקדימים וראשוניים. המשחק, הסדרה ונפלייאוף עוד ארוכים) שחוזרים על עצמם משתי העונות האחרונות. בעיקר תיאום נרפה בהגנה, קבלת ההחלטות בינונית/חריקות בהתקפה (או במילים אחרות חוסר תכליתיות ולפתח הרגלים כאלה בשלבים המוקדמים של הפלייאוף ולסצוך על זה דעודף הכשרון יחלץ אותםצמבור זה לא בטוח הלך הרוח הנכון. אבל כאמור – רק התחיל הפלייאוף והנ"ל הוא רק מקבץ מחשבות נכון למחצית המשחק הראשון ולא ניסיון לנתח/לנבא).

      1. שלום לך. בוודאי שזוכר, אחלה תגובות. ג״ס היא מפלצת, ככל שיעבור הזמן ויהיה לה קשה יותר – היא תתעצם ותהיה מפחידה ואימתנית יותר. לכולם יש חולשות, אתה צודק, אבל בג״ס הן הופכות לזניחות.

  41. אני רק מזכיר שפורטלנד משחקים ללא נורקיץ', שאיתו יש להם את המאזן השני הכי טוב בליגה מאותו הרגע ששיחק איתם.

      1. הממזר, הוא בוודאות מסוגל להוות יתרון גדול מאוד בצבע בשבילם. דבר זה, קרוב לוודאי, ידרוש תשומת לב ולפעמים אף דאבל טים עליו. ולמה זה יכול להוביל?

        לשחקן חוץ פנוי.

        ממליץ לך לראות את המשחקים של הקבוצה שלהם לאחר הגעתו. כולם קלעו מספרים גבוהים.

    1. בינתיים רק חצי ספלאש, קליי תומפסון עוד לא איפס כוונות, דריימונד גרין בדרך להיות הטריפל דאבל הראשון של פלייאוף 2017 (או שכבר פספסתי אחד בטעות?)

  42. שמישהו יגיד לי , אחרי המחצית הזאת , שבמזרח ובמערב משחקים אותו משחק . הבנת את זה בייגלה ? תחרותיות חשובה , אבל קודם כל הרמה.

  43. מקולם רצה להיות מהנדס, לכן התחיל ללמוד הנדסה בליהיי. הוא בחור עם ראש על הכתפיים, לא כמו האהבלים של ג"ס

  44. ממקולם רצה להיות מהנדס, לכן התחיל ללמוד הנדסה בליהיי. הוא בחור עם ראש על הכתפיים, לא כמו האהבלים של ג"ס

  45. זה ליליארד ומקולום מול ג"ס.

    מתי שג"ס ישחקו קצת הגנה הם יתנו לעצמם מרווח של 10-15 נקודות. חוץ מהצמד לטריילבלייזרס אין מה למכור

  46. לילארד ומשולם במשחק לא שפוי
    החבר'ה ממפרץ בלצי קלאצ'
    תוצאה? שיוויון

    אוהדי פורטלנד – תכינו את המקלטים

  47. מצחיק שאני אפילו לא מתחיל לחשוב שהלוחמים יאבדו את המשחק. יש להם 9 איבודים וים זריקות חופשיות שלא נכנסו ומולם שתי שקנים מדהימים במשחק מושלם עד עכשיו וזה ברור שזה אפילו לא ידגדג את הלוחמים.

  48. עדכון על תומאס:

    תומאס אמור לשחק.

    אולם, בכל דקה בה הוא ירגיש שהוא לא יכול לבצע זאת, מאושר לו שהוא לא ישחק. הוא עצמו אמר לו שיעשה מה שהוא מרגיש לנכון.

    מסקנות? נמתין עד למשחק בכדי לדעת כנראה.

    1. +100

      הגנותת רכות ברמה של האולסטאר מה שהולך באוקלנד.

      אני לא יבאס יותר ויחזור לכדורסל מיזרחי יותר מאוחר.

    2. אני מבין שנהנית יותר מוושינגטון ואטלנטה . מילא אם אתה אוהד של אחת מהן . אבל מכיוון שאתה לא , יש לך בעיה אם זה כך .

      1. אלוהים – כמה שוטים מהמזרח מסתובבים כאן . הגנות בכלל לא רעות באורקל. מה שחסר למזרח הן התקפות , שעלובות מאוד ( חוץ מקליבלנד ) .

        1. רנדי – לא מסכים איתך.

          היו פה כבר כמה וכמה מהלכים של הגנה ממש טובה, שנגמרו בסל בזכות התקפה טובה יותר של כמה מהשחקנים ההתקפיים המוכשרים בעולם

      2. ההגנה של פורטלנד בסדר.
        כמו שהיא כרגע, זאת התלות שלה על שני גאנרים שהיא מגוחכת. זו קבוצה לא מאוזנת שלא יכולה להתקדם.
        חבל שהיוקיץ'/נורקיץ' הזה לא משחק

  49. איזה גועל נפש של משחק , חבורה של צ'אקרס חסרי כבוד עצמי בשתי הקבוצות שלא מנסים אפילו לשחק הגנה או כדורסל

  50. זה שג"ס קולעים כל התקפה זה בסדר. גם כי ההתקפה שלהם מופאה וגם כי ההגנה של פורטלנד חלשה. אבל מה בצד השני? ג"ס זאת לא הקבוצה שמתגאה בדיפנסיב רייטינג השני הכי גבוה בליגה?

  51. מדהים איך פאצ'וליה מתווכח על שריקה ברורה כל כך…

    מדהים גם שלצד רביעייה מדהימה כמו הווריורס, מי שמשלים אותה זה פאצ'וליה.

  52. גולדן מודדים אותם.

    כל חייט טוב יודע שאתה לא מתחיל לתפור לפני שאתה עובר עם הסרט מדידה לאורך ולרוחב.

  53. קשקשנים עם הרמה. המשחק לא מילווקי וטורונטו היה ברמה מצויינת אתמול.
    המשחק הזה לא מתעלה לרמה טובה עד עכשיו. אני ציפיתי להרבה יותר מג"ס

    1. אתה מדבר פה על עניין של תפיסה, לא איכות.

      משחק כמו באוקלנד כרגע יכול להיות טוב מאוד בעיניי רבים. כנ"ל זה שהתקיים אמש בטורונטו.

      ההבדל הוא באופי המשחק ופחות מחבבים משחק הגנתי כמו שהיה בביג נורת'.

  54. אני שונא לראות את דוראנט לוקח את הכדור מההגנה ומתרומם לג'אמפ מהשלוש . לא קשור לכלום – ובד"כ נגמר בהחטאה. מזל שיש את סטף לתקן .

    1. ברוך, האם אי פעם היית מרוצה ממשחק כלשהו? אצלך או שההתקפה חלשה או שההגנה החלשה, או שהמוזיקה באולם אותו הדבר או שהנקניקיות לא עשויות מספיק.

  55. אני לא מבין איך גולדן סטייט נותנת ל 2 שחקנים לפרק אותה ,אופס זה כבר קרה עם קיירי ולברון
    קר חייב לסגור את הפינות האלו

      1. גם יאניס שחקן גדול אבל עדיין נגר.חייב לשפר את הזריקה מרחוק בליגה של היום כדי להחישב בעתיד טופ 5 בליגה

  56. ההגנה של פורטלנד בסדר.
    כמו שהיא כרגע, זאת התלות שלה על שני גאנרים שהיא מגוחכת. זו קבוצה לא מאוזנת שלא יכולה להתקדם.
    חבל שהיוקיץ'/נורקיץ' הזה לא משחק

  57. אין באמת דרך לעצור את ג"ס בהגנה. אפשר לנסות להקשות עליהם אבל זה עדיין יהיה תלוי יותר בהם ובמזל.
    פורטלנד מדהימים היום אבל זה לא משהו שיחזיק מעמד לאורך זמן.

  58. מי ששם לב, אחרי השלשה של לילארד (שהייתה מטורפת), סטיב קר מחא כפיים לקבוצה שלו על ההשקעה בהגנה.

    הוסיף לכך את העובדה שלפני הראיון לעיתונאים לפני המשחק הוא אמר שהוא רוצה למסור את תפילותיו למשפחת תומאס על האבידה הקשה שהם חוו.

    מעבר לעובדה שהוא מאמן מצויין, יש לו CLASS ואני מעריך את האישיות שלו מאוד. ממליץ לרבים לקרוא על קורות חייו.

  59. דריימונד גרין היחידי בליגה שאשכרה חוסם שחקנים כמו שצריך (גם אם לפעמים יש חסימות נעות). פקסן הפאט מה שמו הזה.

  60. הגנה או לא – מי שצופה במשחק צריך להעריך את מה שהוא רואה, מבחינת האינטנסיביות בהתקפה והמתח.

    אחרי כל האירועים ברבע ה-3, הוא הסתיים בשיוויון.

    צריך להעריך משחקים כאלה לטעמי.

  61. רק אותי זה משגע כשנשארות כמה עשיריות שנייה ושחקנים אפילו לא מנסים לזרוק?חושבים על הסטטיסטיקה שתיפגע פחח זה לוזריות לשמה

    1. על מה למען השם אתם מדברים? הקבל רועש ומשפיע מאוד היום. רחוק מאוד מהתרדמת שהם היו בה בשנתיים האחרונות

  62. פורטלנד נראים כאילו יצא להם האוויר. צריך לקרות משהו יוצא דופן כדי שהמשחק הזה לא ייגמר בדקה שתיים הקרובות.

    1. אני לא חושב שהם באמת כאלה עמוקים, אבל הספסל שלהם בהחלט טוב.

      יהיה מעניין לראות מה יקרה איתו בקיץ כשיצטרכו להאריך חוזים לדוראנט וקרי.

  63. היה ברור פורטלנד קבוצה בינונית ולא מאוזנת שנעזרה ביום מדהים של שתי הגארדים שלה, ידענו שזה לא יחזיק

  64. גרין היה צריך לפתוח 15אבל החטיא את הדאנק במקום זה יש 10 . אבל ההגנה שלו מדהימה . הוא החוטף מס' 1 ב-NBA .

  65. משהו בדינמיקה של דוראנט וקרי לא עובד טוב כשהם ביחד על המגרש..
    העומק של גולדן סטייט מנצח את פורטלנד

  66. אין שחקן כמו דריימונד בהגנה בכל ה-NBA . פשוט תולעת אנושית – מבט כל הזמן על הכדור , וידיים ותיזמון מדהימים .

  67. אני מתחיל לתהות אם רמת המשחק של מגי עולה בהגנה, עקב השהייה עם גרין באותה קבוצה.

    זה קרה עם קנדריק פרקינס וגארנט בבוסטון בעשור הקודם.

    מזכיר לי את המצב הזה, אך באופן פחות בולט כמובן, כי מגי לא פותח.

  68. משחק שהראה כמה עומק ויכולת יש ללוחמים לא הרבה קבוצות היו יכולות לעמוד מול ערב כזה מושלם של לילארד וסי ג'יי

  69. אני חייב להבין איך השייק הזה של גרין אחרי ה-AND 1 שלו הוא לא נחשב לעבירה טכנית והצעקה של אנטטוקומפו אתמול לאחר הבלוק על דרוזן הייתה עבירה טכנית.

    העובדה שהשיפוט העונה לא היה במיטבו העונה לא סתם נהפך מתחיל להפוך למוקד של שיחות בקרב לא מעט מהקהילה שעוקבת אחר הליגה (שחקנים, מאמנים, אוהדים וכדומה).

    1. זה נקרא יחס של כוכב. יאניס עוד צריך להרוויח את זה. בינתיים הוא לא מקבל כבוד מהשופטים בכלל. מניח שיתוקן עוד כמה פלייאופים

      1. אני מסכים איתך לגמרי, אבל זוהי לא הנק' שלי.

        הנק' היא חוסר העקביות בשיפוט, למרות שלל חוקים ועזרים טכנולוגיים נוחים.

        העיכובים המיותרים בהחלטות עם הוידאו, חוסר הריכוז שקיים לפעמים בשריקות, החוסר עקביות בהחלטות (כשלפעמים זה נעשה באותו משחק ואז אפשר להבין למה שחקן נהיה מתוסכל מכך).

        תמיד קל לנפח את נושא השיפוט בספורט, אבל אני לא זוכר שיח כל כך ממושך על הנושא הזה בשום מקום, כולל בכדורגל, שם יש התעקשות של רבים על עירוב של עזרים טכנולוגיים ורק טענות אלה מעלות את הגלים והתגובות על הנושא.

    2. השיחה התחילה כבר בפלייאוף שעבר עם שיפוט שערורייתי בסיבובים הראשונים (ברוב הסדרות). ככל שהליגה משווקת את עצמה יותר כמותג של יחידים שמוצגים לציבור הצרכנים כאלים עלי אדמות ושיקולי רייטינג הופכים ליותר כבדי משקל – כך מי שעוקב/מלווה את הליגה מתוך אהבה למשחק מתחיל להבחין יותר בכל מיני חריקות וסדקיםצשכנראה היו שם תמיד אבל נדמה שרק הולכים ומתעצמים עד שאי אפשר יותר להתעלם מכך.

    3. התנועה של יאניס אתמול היתה יותר מדי אגרסיבית ולכיוון השחקן השני
      גרין צועק אבל לא מעיף אגרופים לכיוונו של השחקן השני
      הוא כן יכול לבעוט בו אבל אז הוא כן יענש(אולי)

  70. פורטלנד קבוצה מאוד מוגבלת בלי נורקיץ וגם איתו רק קצת פחות, משחק מושלם של משולם ומצויין של לילארד, ועדיין לא הרגיש תחרותי מידי.

  71. פורטלנד כאלה עלובים למישהו היה ספק, קבוצה לא מאוזנת ברמה נמוכה מאוד הגנתית שנהנתה והסתמכה על 2 גאנרים ביום נפלא.בהנחה שמשחק כזה מגיע פעם בסדרה שער הסדרה תהיה מלאה בגארבג טיים.

    1. לקרוא לפורטלנד עלובים זו קצת חוצפה. משולם ולילארד היו מנצחים היום כמעט כל קבוצה – בוודאי את קבוצות המזפח שמשחקות בימים אלה בפלייאוף .

      1. אני ממש לא מסכים איתך, זוהי קבוצת הגנה עלובה לפני נורקיץ קבוצה כמעט ללא איזון, המזרח באמת חלש מהמערב העונה אבל לפורטלנד אין מה למכור בפלייאוף, קבוצה חלשה ביותר ולא מאוזנת מבחינה הגנתית

  72. הממוצע של הביג 4 [קרי דוראנט תומפסןן וגרין]בעונה הרגילה הוא 82.9 נק למשחק.כל עוד הם קולעים מעל 80 נק במשחק אני רגוע.היום הם קלעו 95 נק

  73. כמה תובנות להערב
    פורטלנד קבוצה שלא מצליחה לגבור אפילו על סטף האוברייטד. הסיבה שמשולם את ליליארד שמו כזו כמות נקודות רק מעידה על העליבות של ההגנה שלו + חטף 5 פאול ועוד עשרות שריקות שלא נשרקו.
    דריימונד גרין שחקן הגנה טוב אבל לא כמו שהיו פעם בשנות ה90 ותחילת המילניום.
    פורטלנד זו קבוצה שמראה עד כמה המערב עלוב ובתקציב שלה מצליחה להיכנס לפלייאוף.
    הספסל של הלוחמים לא באמת נבחן היום. נראה אותם בגמר מול ס"א (אם בכלל יעברו את פורטלנד)
    המזל היחידי של ג"ס זה שכל סדרה יש מישהו חשוב שנפצע – אתם רואים אותם עוברים קבוצה כמו פורטלנד עם נורקיץ'?

  74. התותח הקטמוני… אני לא יודע מאיפה אתה מביא את השטויות שאתה רושם… אבל GS, למרות משחק הגנתי לא משהו בכלל, ניצחה בדו ספרתי.

    תרשום תרשום, האליפות שלהם השנה. הם יטאטאו את הסדרה הזו וגם את סאן אנטוניו. עם כל הכבוד לקוואי ולפרקר, הם לא ינצחו את GS בסדרה, בשום סיטואציה.

  75. לא יודע מה איתכם חברים, אבל בחימום למשחק של בוסטון – שיקגו, הראו את תומאס זורק לסל, עם דמעות בעיניים. אין ספק שהמוות הפתאומי של אחותו הקטנה בתאונת דרכים זה משהו נוראי שקשה לאדם להכיל.

    לא יודע איך הוא מצליח להתגבר וכן לשחק… לי אישית ממש כואב לראות אותו ככה שבור, ועדיין על הפרקט.

        1. לא מבין מה קורה בשיקאגו. ביקשתי אתמול אקרדיטציה למשחק 2 קליפרס-ג׳אז וקיבלתי בלי בעיה. עדיין לא יודע אם בא לי ללכת… מתעב את הקליפס, באלמר וכריס פול מאז ביטול הטרייד המפורסם ההוא

  76. עוד מילה על פורטלנד.
    השחקנים שהם לא לילרד ומשולם ממש מוגבלים.
    אל פארוק אמינו 23 דקות על הפרקט עם 0 נקודות. 3 ריבאונד ו 2 איבודים.
    והם נותנים לו 5 מיליון לשנה בשביל זה.

  77. אני באמת לא מבין איך אייזאה מצליח לעשות את מה שהוא עושה. נראה לי שזה דורש ריכוז על אנושי ויכולת לעבור מצבי תודעה בצורה הכי חדה שאפשר. אני פשוט מעריץ אותו הוא מצליח להפתיע כל פעם מחדש ולהראות כמה רחוק אפשר ללכת כשאתה נחוש.

  78. בנתיים לופז הוא הסיבה שזה לא 10-12 הפרש. אני לא בטוח שההחתמה של וויד חכמה בהרבה מההחתמה של נואה בניקס. גם שחקן חצי גמור גם מרעיל סדרתי בחדר ההלבשה וגם נראה לי כחרא של בן אדם – אני לא אשכח איך הוא עבר מעל ורז'או אחרי שדפק עליו דאנק על הראש – כבר השפלת אותו למה לעשות את זה כפול??

      1. בראדלי באמת נהדר, שחקן שאני מאוד אוהב בעיקר בגללה ההגנה
        מה דעתך אבל האם זה קו אחורי שיוכל לקחת אותם עד הסוף בעוד שנה-שנתיים או יותר?

        1. אפשרי מאוד, אני פשוט לא רואה את זה קורה, בגלל שהשארת בראדלי תעלה המון לסלטיקס ולא נראה לי שהם יכוונו לשם, כי הם מחפשים להביא סופרסטאר אחד לפחות לקבוצה.

          נראה מה יהיה כשהפלייאוף יסתיים ונתקרב לדראפט.

          שיהיה ברור – אני חושב שהוא שחקן מצויין.

    1. ואגב, אם יש דרך לבדוק את הקרולציה בין המספרים של מירוטיץ והדקות של וייד אני אהיה מאד מעוניין לראות את זה

    1. אתה מבין שהוא אולי הקלעי האמין היחידי מקו ה-3?

      רוב הנק' (בערך 70 אחוז) של שיקגו במחצית היו מ-"סלים קלים", כגון מריב' התקפה, מאיבודי היריבה וכדומה. אם בוסטון טיפה יותר ישכילו במחצית השנייה, יותר הגיוני שהם יברחו לבולס, כי בשביל שזה לא יקרה, הם צריכים להתחיל לקלוע באחוזים טובים יותר וזה משהו ששיקגו לא עשתה כל העונה.

  79. סיכום מחצית בעיניי אוהד בוסטון:

    1 – קראודר חסר לבוסטון ורואים זאת בכל אספקט של המשחק

    2 – אם סמארט ממשיך להראות כמו שהוא נראה כרגע (וזה בנוסף לרצף הלא מחמיא של משחקים שהוא כבר מריץ) אני לא אתפלא אם הוא יועבר בטרייד מסויים תמורת שחקן אחר (ומדובר פה על שחקן שהוגדר בדד-ליין האחרון כ-UNTOUCHABLE).

    3 – לאלה שירדו על הורפורד שהוא אוברייטד: 5 אס', 8 נק', 6 ריב'.
    והוא מבצע זאת מול רובין לופז (לא סנטר קל).

    4 – על תומאס אין מילים.

    וכמובן נסכם בדבר שכולנו יודעים: בוסטון נוראית בריבאונד הגנה. לבוסטון חסר עוד סקורר דומיננטי לקבוצה.

  80. חסר לי קצת הספסל של בוסטון, סמארט עדיין בלי נק' ואוליניק רק עם 2
    תומאס, בראדלי והורפורד עם 37 מתוך ה46, הם צריכים שעוד שחקן או 2 ייתנו תפוקה

    1. צודק לחלוטין. הספסל חלש ומי שנראה הכי טוב ממנו זה בראון הרוקי – לא מקובל.

      רשמתי כבר למעלה לגביי סמארט – ברצף לא מחמיא של משחקים לא טובים בהתקפה ומהלכים לא מובנים שהוא מבצע בצד הזה של המגרש.

      אם הוא מסיים את הפלייאוף בצורה הזאת, הוא עלול מאוד למצוא את עצמו בקבוצה אחרת כבר בקיץ.

      אגב – לא לשכוח שקראודר בבעיית עבירות שגם מקשה על בוסטון. ומאידך, זה עדיין לא תירוץ לתרומה עלובה מהספסל.

      1. קראודר אמנם בבעיית עבירות וזה מקשה על לשחקן להיכנס למשחק אבל הוא שיחק 10 דק' וכרגע עם 0 נק' ב0/3 מהשדה ו6- בדק' שלו על המגרש.
        מבחינתי קראודר עוד צריך להוכיח בפלייאוף, בעונה שעברה הוא היה קטסטרופה בפלייאוף עם אחוזים מחפירים גם מהשדה וגם מהשלוש למרות שזרק הרבה וזריקות חופשיות.
        העונה הוא נראה מצוין בעונה הסדירה אבל אני מקווה שהמחצית הזאת היא רק תוצאה של בעיית עבירות ושלא נראה ממנו פלייאוף כמו בשנה שעברה כי אז בוסטון בבעיה

  81. אתםן לא מבינים מה עבר עלי… ננעלתי מחוץ לחדר כמעט כל הרבע הרביעי באורקל.. הייתי צריך לטפס על מרזבים..

    כוס עאמק נראה שהחמצתי הצגה של דונקי

    1. הדונקי החמיץ דאנק חופשי וחגג אחריי בלוק אחד כאילו הוא זכה באליפות.

      כל זה מול שחקני די ליג כמו הרקולס,אמינו וטרנר.

  82. בוסטון לא איתנו….מזעזעת בריבאונד מעבר לרמה הנמוכה הרגילה שלהם.
    מן אדישות וחוסר ריכוז שמראים ביחד ש-5 השחקנים על המגרש חושבים שכל פעם מישהו אחר ייקח את הריבאונד ולא עובדים כיחידה כדי לקחת את הכדורים הללו.

    בלי כל הכדורים האלה בהתקפה לבולס, הם היו כבר במרחב נוח יחסית של ניקוד משיקגו.

    פסק זמן נכון של בראד. אם התנהלות כזאת ממשיכה ומחריפה עם הזמן, זאת בעייה שעלולה להביא אותם להפסד. ובתור קבוצת בית, זה הדבר האחרון שאתה רוצה.

  83. רונדו היה יכול עדיין להיות אולסטאר אם הוא היה יודע לבצע את הפעולה הבסיסית של לשים את הכדור בסל.

    בצד הטוב של הדברים, הבולס שולטים בריבאונד לא שום התנגדות מצד הסלטיקס

  84. אגב באופן מוזר רב צומת הלב בשיקגו היא סביב השיקגו בלקהוקס (הוקי קרח) שהייתה מועמדת בכירה לזכייה בגביע ועכשיו מתקשה מאד בפלייאוף. כמה הבולס הדרדרו השנה? הבולס מתקשים למכור כרטיסים לפלייאוף ומציעים הנחות רצינות (אבל לא אקרדיציות לכתבים מישראל:()

  85. אני שוב אגיד – הורפורד מסוגל להיות כמעט כמו מה שגרין מהווה לווריורס, אם הקבוצה תקיף אותו בסקוררים אמינים יותר ממה שלקבוצה יש כעת.

    אם לדוגמא יהיה לבוסטון סטרץ' 4 אמיתי וסקורר נוסף בעמדה 2/3, הוא יראה אפילו טוב יותר.

    קל להגיד כמובן. זה לא משחק 2K כאן, אבל בעיקרון זה חלק ממה שיידרש כדי למקסם את יכולותיו, כי שנה הבאה, בגיל 31, כדאי לחפש דרכים כדי להוציא ממנו את מה שיש ולא לאבד אותו לאט לאט עקב הגיל.

  86. באסה כאוהד שיקאגו שקיבלנו את בוסטון אני אוהב את הקבוצה של בוסטון אפילו יותר מהחברה שמשחקים בשיקאגו ושיחקו כאילו הם עושים טובה חצי מהעונה. מה שכן שיקאגו מדורגת 8 קשה נורא בגלל שזה בעיקר עניין מנטלי אצלהם, ודווקא מול קבוצות טובות הם משחקים טוב יותר

  87. משחקי המערב הם בדיחה עצובה לעומת משחקי המזרח. הגנות זה דבר שבמערב לא שמכעו עליו. וסטון – שיקגו המשחק הטוב מכולם עד עתה עם שתי הקבוצות הטובות ביותר עד עתה. חכו ותראו.

    1. אלו השחקנים שהעלו אותו לפלייאוף. ואחרי הויה דלרוזה שהוא העביר את גרנט המסכן כיף לראות אותו משחק בפלייאוף

      1. נכון אבל זה היה לפני שוויד חזר. מצד שני, הקרדיט הגיע אחרי הטרייד של מקדרמוט וגיבסון והחבר׳ה מאוקלהומה לא רואים דקה.

    1. כתבתי עליו בעבר. פותח בכל משחק כבר קבוצה. עוד אין לו את המספרים להצדיק חמשיה פותחת אבל הוא טיפוס חזק עם פוטנציאל מנהיגות והוא מקבל הרבה קרדיט מהויברג

  88. אני לאנ יודע אם זה שוייד כל כך פסיבי זה לזכותו או לחובתו – מצד אחד, הזוי לראות אותו ככה כשהצעירים זורקים במאני טיים. מצד שני, כל הכבוד לו שמוריד מהאגו לטובת הקבוצה.

  89. בוסטון קבוצת רבע אחרון מצוינת, הבולס ממש לא. מאמין שההתקפות הבאות של הבולס יהיו בידודים לא יעילים לבאטלר בעיקר וקצת וייד. אצל הסלטיקס אייזאה ייקבל 2,3 שריקות ויילך לקו. הסלטיקס ייקחו את זה.

    1. בוסטון בלי שריקות לפלופס של תומאס אין לה כלום
      שיקאגו הצמידו את באטלר לתומאס והוא אוכל לו את הכבד
      מרקוס סמארט לא ינצח את שיקאגו

  90. במערב אין הגנות?
    אז איך אתה קורא למה שגרין עשה היום?

    ההגנות הכי טובות כל העונה של גולדן סטייט ושל הספרס
    איזה קשקוש

  91. LOL
    איזייה תומאס MVP
    כוכב NBA יושב על הספסל בשתי הדקות האחרונות כי הוא לא מסוגל לשחק הגנה
    מה זה הבזיון הזה

  92. באטלר נכנס לעניינים דקה וחצי לסוף הרבע השלישי ומאז השתלט על המשחק
    בובי פורטיס בתפקיד הX פקטור, מה שאין לבוסטון היום

    1. רובין לא מקבל את הקרדיט שמגיע לו. כמעט ולא הפסיד משחקים העונה וכמעט לא נתן משחקים רעים. כמעט תמיד הוא תורם

  93. וכנראה ששיקגו מסיימת עם המשחק הראשון אצלה בכיס.

    לבוסטון לא היה מספיק FIRE POWER היום.

    וכרגע זה ממשיך להראות כמו הפלייאוף אשתקד – קראודר לא מועיל בהתקפה. ובראדלי כעת גם לא עוזר במאני טיים בצד זה של המגרש.

    1. לבוסטון יש בעיה כי ג'ימי באטלר ישחק הגנה על תומאס כל רבע רביעי ובאטלר הוא שם מספיק גדול כדי שתומאס לא יקבל את שריקות הפלופס שהוא מקבל כל משחק

  94. שיקאגו הרשימו בהגנה. וזה עניין החשק שהיה חסר להם רוב העונה. באטלר נעל את תומס לגמרי אחרי השני and 1 שלו

  95. מאז 2006 דאלאס-מיאמי לא ראיתי שיפוט ביתי כזה
    פלופ של סמארט נהיה פאול תוקף וזווית ריפליי שבשום מצב אי אפשר להגיד ב 100 אחוז שאפשר לשנות את כדור החוץ לבוסטון
    לא יאמן

    1. הכל שריקות נכונות.

      מציע לך לברר זאת אפילו אם חוקי הליגה.

      הפלופ של סמארט? נדחף עם הכתף של באטלר. זאת שריקה אוטומטית קלה.

      והכדור חוץ? מהיד של באטלר ורואים זאת בריפליי האחרון.

      בוא לא נגזים…אני אוהד בוסטון, אבל אני יודע גם להיות אובייקטיבי לגביי שריקות.

  96. מת על שחקנים שקוברים בקור רוח מהקו. הבחירה ה-35 של הווריורס ניצחה לה את המשחק היום, ה-30 של הבולס עשתה אותו דבר.

  97. לכל מי שטען שהסדרה בבוסטון היא זאת שהכי פתוחה?

    הריי לכם – צדקתם.

    יש פתגם שאומר שעד שקבוצת הבית לא מפסידה, אין באמת סדרה והנה לנו סדרה שיכולה להיות באמת מעניינת.

    יהיה מעניין לראות מה יהיה הסטאטוס של תומאס במשחק הבא, אבל השאלה הכי גדולה היא איך בוסטון יבצעו קפיצה למשחק הבא?

    הלחץ עליהם עצום עכשיו ושיקגו תגיע בנוחות לאחר שכבר גנבה משחק אחד.

    אני לא אוהב להסיק מסקנות על סדרה שלמה ממשחק אחד, אבל הצורה שבה בוסטון נראתה ברבע האחרון אינה מבשרת טובות לקבוצה. קראודר, סמארט, אוליניק ובראדלי חייבים להיות יותר רלוונטיים בהתקפה.

    בסופו של יום, יש לכל אחת מהקבוצות הללו נק' חולשה שמשחקת לנק' חוזקה של היריבה. בוסטון חלשה בריבאונד ושיקגו חזקה בתחום. שיקגו קולעת רע מהפרימטר ובוסטון חזקה בשמירה שלה באזור הזה. המשחק הזה שיקגו ניצלה בענק את היתרון שלה ובוסטון לא ניצלה את שלה. אם היא תצליח לבסס את החוזקה שלה בתחום הזה בהמשך, היא תהיה בסדר גמור בהמשך הדרך.

  98. 90% מהישראלים שהתחילו לאהוד את גולדן סטייט עדיין לא מצאו אותה על המפה.
    10% כבר קנו כרטיסי טיסה לעיר לטיול בר מצווה.

      1. בעיני זה נתון מצחיק.
        הגם אתה במשתיקים?
        חוץ מזה, לטעון כלפי שאני לא מגיב עניינית, אחרי בערך עונה שלמה שאני רואה כאן יותר משחקים מכולם ומעיר בערך על כל משחק – זה מעיד על המוטיבציה של המגיב, לא?

        1. ממש לא משתיק, "אלחם על זכותך" וכו'. אתה פשוט מבין כדורסל הרבה יותר מגל הטרולים שציינת וזה באמת חבל שבמקום להגיב על המשחקים אתה ממשיך עם המרמור הזה על הווריורס. תהנה מהמשחקים ואם זה יגמר בפו פו פו אנד פו תגיד בסוף אמרתי לכם.

        2. מסכים איתך סומסום. מה שהולך סביב הווריורס זה באמת מוגזם. אני חושב שיש הבדל בין שחקנים שהתפתחו בתוך המערכת לבין לקנות מן המוכן, ויש גם הבדל בין לקנות מן המוכן(דוראנט) ולשלם על כך מחיר באובדן עומק עכשיו ואולי בעתיד) לבין מה שעשה ג'יימס, אבל בגדול אתה צודק שהשנה כל נרטיב האנדרדוג התמים מהמפרץ בטל ומבוטל. ומנגד, אחרי ההחנקות שלהם בשני הפלייאוף האחרונים גם הנרטיב על "גדולה" הוא מאולץ ומלאכותי. חובת ההוכחה, בעיקר המנטלית, עליהם (ויש להם נקודות תורפה).

      2. ואתה בא אלי בטענות?
        אלי??
        יש לך פה אחוז נכבד של מגיבים עילגים, הייטרים אובססיביים, כאלה שבאים עם אותו פטפוט קבוע שהכניסו להם לראש בכל הטוקבקיאדות, "מזפח, מזפח", "לפלופ", "אתה גנב דעת – לא, אתה גנב דעת" –
        אלי אתה מעז לבוא בטענה על הכתוב?
        כרגיל, אם זה מפריע אתה פשוט מוזמן להתעלם, ולהתבוסס בתפארת מי האפסיים של האחרים.

          1. מה שאתה רואה בעצמך –
            הנסיון החוזר ונשנה של כמה מגיבים פה, שאני לא מיישר קו עם המקהלה שלהם (אהדת גולדן סטייט, שנאת המזפח, אובססיה כלפי לפלופ), להתנכל לי פחות או יותר ברגע שאני משמיע קול.
            אתה בין היתר ביניהם, ועוד כמה שקופצים לפעמים באופן אקסקלוסיבי רק מול תגובות שלי ("אני", ish שלפעמים אחיו נחלץ לעזור לו, וכו'). אבל זה בסדר, אני הולך ומפנים את ההמנון של המפלגה:
            מזפח, מזפח!
            לפלופ!
            מזפח!

          2. מה עם זכויות יוצרין למומי ?
            מזפח זה התגובה של מומי לדוקטור פרופסור שמספר לנו שהמזרח יותר חזק מהמערב מאז 1963
            מה הבעיה עם לפלןפ ? עושים קצת צחוקים על חשבון הקינג . על מי נצחק ? עומרי כספי ?

          3. קיבלתי.. באמת הרבה מהדברים נהיו אישיים (אני מדבר רק עלי), אבל אתה קצת לא שם לב שיש לך חלק שווה בעניין.

            במה – "מזפח, מזפח!
            לפלופ!
            מזפח!"
            שונה מ "KD הקאפקייק… להסתובב עם כינוי "סומסום 73-9" או " 89-89"סומסום, לציין בכל תגובה שניה שגולדן מכרו את נשמתן לשטן, הרסה אתהתחרותיות, מגיבים אפסים פאשיסטים וכ"ו.. ?

            במה זה שונה ?

            חוץ מזה, מה אתה דופק חשבון ? קטן עליך.. קצת טראש טוק

            זה פלייאוף…

        1. אני אמנם חדש פה, אבל לא בשיחות ודיוניםצסביב המשחק.
          אני מקבל את דבריך על "פשיסטיות" מסוימת שנוצרת סביב כל קבוצה או שחקן מצליחים, אבל זה נכון גם לגבי הקאבס/היא/ג'יימס.
          אני לא מחובבי ג'יימס בעיקר כי אני חושב שהוא לא תחרותי בגישה שלו (בריחה לקבוצת כוכבים כבר בגיל 26, בריחה שיטתית מאחריות וגלגולה על אחרים אך ניכוס ההצלחות לעצמו, בפלופים), אבל אין מחלוקת על כך שהוא בין הטובים בדורו וכנראה אף דהטוב שבנם. – מה שהופך אותו בהגדרה לאחד הטובים בכל הזמנים.
          על זה מכונה לעתים קרובות הייטק וטיפד שלא מבין כלום. גם כאן זה כבר קרה. האם זאת לא פאשיסטיות ופולחן אישיות? למה להצביע עובדתית על כל שהמלך הוא עירום, או לפחות לא לבוש במיטב המומלצות כפי שמנסים לתאר, נחשבת שנאה עיוורת אך סופרלטיבים

          1. *למה להצביע עובדתית על כל שהמלך הוא עירום, או לפחות ייתכן שלא לבוש במיטב המו כפי שמנסים לתאר, נחשבת שנאה עיוורת? מה קרה לתרבות דיון, וממילא הרי מדובר כאן בעניין של דעה כי המשחק הוא חוויה חושית וכל אחד חווה אותו קצת (או הרבה) אחרת. מי שחושב שג'יימס הוא כליל השלמות לא צודק או טועה יותר ממי שחושב אחרת.

          2. מבין מה אתה אומר ואפילו מסכים עם הרוב (ג'יימס הוא טיפוס פאסיב-אגרסיב בלתי נסבל בהרבה מובנים, אבל זה לא מפחית מיכולותיו כשחקן והתחרות שהוא משגשג בה – ופה אני חלוק עליך).
            אני בכלל מדבר על הכיוון של, נסיון להשתיק מי שמגיע מכיוון אחר של אהדה. ואני בכלל לא אוהד הקאבס, אגב! רק מנסה לאזן טיפה, עבור התחרותיות, מצדי שתבוא יוסטון או מילווקי ותיקח את כל הקופה (אולי בעתיד). אלא שהקונצנזוס הגולדן סטייטי, או "העגלה" כמו שזה מכונה כאן, גורם לאנשים להידרך בשניה שאני מצביע על פגמים לטעמי בממלכת דנמרק. ולרוב זה לא עניינית אלא אישית – אחד מציע לי להסתלק ולראות בייסבול במקום, השני מביא את הביטוי ההו-כה-מקורי מיציע העיתונות, "גנב דעת" (ולמה? בגלל ציון העובדה שגולדן סטייט היא קבוצה עם "ארבעה אולסטארים בשיאם באותה קבוצה (ועוד אחד בתור השחקן השישי)"), והשלישי – שכבר אינו חוצה את הגבול הדו ספרתי במנת המשכל – פשוט מקלל. אז יאללה, מעייף. מעייף נגד מכביזם דורסני ופנאטי.
            ואולי כדאי שיפתחו עמוד גולדן סטייט פרטי, זה מקובל באתרי אוהדים, בלי הפרעה וככה אולי יותר נעים להם, בלי המציק הזה. שיחגגו שם את הקבוצה הנפלאה, והתחרות המרהיבה במערב, ואת התיעוב ללברון, ואת הקווסט לגביע הקדוש, בלי שום רעשי רקע. אולי כדאי להציע למנחם, נראה.

  99. כשווסטברוק מדחק השחקנים מסתכלים עליו זה מגוכח פרט לפיק אנד רול עם גבוה פעם בכמה זמן הוא לא מריץ שום מהלךהשחקנים עומדים ומחכים בעמדות שלא מתאימות להם, ווסטברוק חייב להבין שטם הם רוצים לנצח את הסדרה הוא חייב להריץ את ההתקפות אחרת ולנהל את המשחק הרבה יותר טוב (כמובן שזה כולח בחירת זריקות אישיות), ויש לו את הכישורים השאלה אם בראש הוא יכול לעשות את הסוויץ

  100. "סוף סוף רואים פה משחק!! לא כמו המזפח של לפלופ!!! אם קליבלנד היתה במזרח לפלופ לא היה עובר סיבוב ראשון!!!"

  101. הארדן לא פוגע מ3 לכן הוא החליט להיכנס, אבל לפעמים הוא משגע אותי עם הבידודים, ווסטברוק זה סופרמן עם ראש בקיר

  102. יוסטון מנצחת עד עכשיו בעזרת לחימה קבוצה שבנוייה על שלושות פשוט מחסלת את אחת מקבוצות הריבאונד הטובות תחת הסל כמעט ללא שלושות, כמות בלתי הגיונית של נקודות חוזרות. ווסטברוק חייב לשנות את ניהול המשחק, את יוסטון ביום חלש מאוד של קליעה (בנוסף להגנה מצויינת מצד אוקלהומה) הם לא יהיו ביום כזה כל יום.

    1. כלום לא ישתנה העונה, אתה לא משחק 82 משחקים כדי לשנות הכל בפלייאוף.
      שנה הבאה עם כמה שינויים פרסונליים יהיה שינוי בשיטה

  103. טוב אז קיבלנו מחצית הפוכה
    OKC קולעת פי 2 שלשות מהרוקטס (6 מול 3, שתי הקבוצות עם 16 ניסיונות) אבל דווקא הרוקטס שולטים בריב' ובנק' בצבע ומהזדמנות שנייה

    בגזרת הארדן-ווסטברוק, אז ראסל כרגיל משתולל ומגיע ל15 נק' באחוזים רעים ואמנם 6 ריב' ו5 אס' אבל 5 איב'
    הארדן עם אחוזים מעולים ל2 אבל מתעקש להפציץ מה3 שם הוא עם 0\6, חייב ללכת פנימה ולוותר על הזריקות. הארדן גם רק עם איבוד אחד בינתיים.

    השאלה לחצי השני היא מי מהצוות המסייע יגיע, כרגע רוב הסקוררים המשניים בקבוצות לא פוגעים, דווקא רוברסון ובברלי עם 11 כל אחד. התעוררות של אולדיפו וקאנטר\ גורדון ולו ויליאמס יכולה להכריע את המשחק

  104. על הארדן לא דיברתי מספיק הוא פתח נורא קלט שהוא לא פוגע היום ופשוט חודר פעם אחר פעם לסל, השליטה בגוף שלו היא דבר מדהים.

  105. בברלי מזכיר לי גירסה מוקטנת של גרין באינטנסיביות בתנועות בפרצוף בהגנה (טוב אבל רחוק שנות אור משחקן ההגנה הטוב בליגה).

  106. סומסום, מזכיר לך מה המטרה כאן: להנות לכייף ולעשות חיים.
    אוהדים ומעריכים מאד את התגובות שלך,
    גם אם לאחרים דעה אחרת, לא חשוב, כולנו חושבים שונה ודומה.
    אותך אוהבים. (כרגע אוהבים את בבוורלי שניגף מול חומה ענקית
    וקיבל משחק שיא, אוהדי יוסטון ותומכיה)

  107. חייבים לחוקק חוק נגד הבולשיט הזה של יידוי פטיש כל פעם שמישהו עושה עליך עבירה, במיוחד במעבר בין חסימות, שם תמיד יש מגע בלתי נמנע. זה לא קשור לענף.

  108. שיטת משחק זה לא ברז שאפשר לפתוח ולסגור, אין לקבוצה שום מהלך כשווטסברוק על המגרש פרט לפיקאנדרול עם גבוה אחג לכמה דקות, השחקנים בעמדות שלא מתאימות להם ומחכים לכדורים ועל זה אני מאשים את דונבון והרדיפה המגוכחת במהלך העונה אחרי סטיטסטיקות אישיות, כל עוד ווסטברוק ואוקלהומה לא ישנו את סגנון משחקם הייתרון של יוסטון (דבר נדיר זה קבוצה שמצליחה לשנות את עצמה בפלייאוף),

    1. הסגל של אוקלהומה ממש לא נופל מהסגל של יוסטון, זה הארדן שהופך אותם לכל כך טוביפ בניגוד לווסטברוק שמסרס את חברי קבוצתו (ואישית הוא מדהים), תחילת עונה נתנו לסגל בווגאס 41 נצחונות,לאוקלהומה 46.

  109. לא סובל את בברלי, אך נהנה ממשחקו, גם על אודילפו לא מת.
    יוסטון טובה יותר, אך זו סידרה של 7 משחקים ששווה 11 משחקים

  110. הארדן לא כפה את עצמו ונתן לאחרים באיזון, ויש לו בסביבות 40
    להבדיל מהנבחר המשוער ממול.
    יוסטון פתחו בית מטבחיים

  111. משחק ההצהרה של יוסטון ושל הארדן.
    השחקנים של אוקלהומה נראים כאילו לא נגעו בכדור כל השנה ועכשיו שהקיסר ווסטברוק צריך אותם לא יודעים מה לעשות איתו.
    הארדן מראה איך קולעים 40 נק' בשטף של המשחק.

    1. כ90 דקות התחלקו בין שחקנים שראו פלייאוף רק מהטלויזיה (כולל 3 רוקיז), כאשר במשחק שלם יש 240 דקות לחלק התמונה מתבהרת.

      ככה נראית תגובה שמנסה להתאים את העובדות לדעה ולא להיפך.

      1. ככה נראית תגובה של בן אדם שאשכרה ראה משחקים השנה ולא רק תקצירים ובוקס סקורס כמו מרבית מצביעי ווסטברוק ל-mvp.
        אם קפלה,שחקן בן 22 שנבחר מקום 21 בדראפט נראה כמו הסנטר הטוב במגרש כשמולו משחקים שני שחקנים שנבחרו בלוטרי עם חוזים של 100 מיליון דולר, זה מראה שאוקלהומה ובעיקר ווסטברוק לא נתנו מקום לכישרון להתפתח לידם. זה לא השחקנים שלידו. זה מי ששבר את שיא כל הזמנים ביוסאג' רייט תוך הפגנת חוסר יעילות ולקח את הקבוצה שלו למקום 10 בליגה ומקום 17 בהתקפה.
        לאוקלהומה יש את הכלים, רק הורידו להם את הידיים כל העונה

        1. ביום אחר אני אפרט למה אתה טועה.

          עד אז אני יכול להתחייב שראיתי יותר ממך ומכל אחד אחר באתר בשנים האחרונות.

          אין שום קשר לדיון MVP, למען האמת נמאס מהשטויות שכל צד אומר כדי להקטין את השני, ההצבעה נגמרה ביוני נדע מי יזכה.

  112. אולדיפו ממש נראה אבוד.
    ולחשוב שהוא הובא בתור שחקן שדוראנט מחבב, כדי להיות עוד גורם משכנע להארכת החתימה. פשוט נראה תקוע בקבוצה לא-לו.

  113. גם בשנה שעברה הסדרה נגד ס״א התחילה ככה, וכולם הספידו את אוק סיטי. עכשיו 1:0 ליוסטון, לא פחות ולא יותר. במשחק הבא אולדיפו ייצא מההלם ויהיה בסדר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט