"בחירות העונה" של הופס לעונת 2016-17 / רון טחן

"בחירות העונה" של הופס לעונת 2016-17 / רון טחן

עוד עונה סדירה מאחורינו, מה שאומר שהגיע הזמן לסקר סיום העונה!

כמו השנים הקודמות, גם הפעם ההשתפות פשוטה למדי.

1. יש להיכנס ללינק הבא: סקר סיום העונה , או להעתיק את הכתובת הבאה לדפדפן האינטרנט:  http://goo.gl/forms/GmDHbQTocu

2. כעת, כתבו שם\כינוי למניעת כפל הצבעות, ורדו למטה כדי לראות את השאלות השונות (שאלון רב-ברירה).

3. מכיוון שלכל אדם יש זכות לדעה משלו, יש לכם אפשרות לבחור מועמד אחר שלא נמצא ברשימה דרך קטגוריית OTHER.

4. לסיום, תלחצו על SUBMIT או Send Form.

מידי יום נפרסם את הסקר באחת התגובות. ניתן להצביע עד יום שבת הבא, ואת התוצאות נשתדל לפרסם יום אחרי בפוסט מסודר.

תודה מראש על ההשתתפות, תרגישו חופשי להגיב, וכמובן לשתף.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
60 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
עידן
עידן
14/04/2017 22:39:48

תודה רבה רון
מילאתי

Mbk
Mbk
14/04/2017 22:56:06

תודה,מעולה

שייקה
שייקה
14/04/2017 23:10:26

מעולה, תודה.

מילאתי. יהיה מגניב אם בדף שמקבלים אחרי מילוי יהיה לינק חזרה להופס 🙂

no funny shtuff
no funny shtuff
15/04/2017 7:39:19
הגב ל  שייקה

פשוט פותחים את הלינק בכרטיסיה חדשה..

שייקה
שייקה
15/04/2017 9:28:50
הגב ל  no funny shtuff

ברור, סתם אפשרות נחמדה לא יותר.

TheGreatWall
TheGreatWall
15/04/2017 0:18:35

מעולה, תודה!

אופיר נ.
אופיר נ.
15/04/2017 0:22:25

מילאתי, נהדר, ולא פשוט לבחור!

לא הגבתי כאן הרבה לאחרונה, אבל רק רציתי לכתוב תודה רבה לכל חברי הצוות, שמשקיעים וטורחים על סיקורים, טורים, סיכומי סוף עונה ועוד.
באמת מצויין!

ותודה למנחם, שממשיך לגדל ולהרחיב את צוות הכותבים באתר.

מנחם לס
15/04/2017 0:36:00

עבודה למופת!!!!

תודה גדולה

אסף
אסף
15/04/2017 1:33:40

מלאתי וכל שנותר הוא להצטרף למחמאות.

עידן עופר
עידן עופר
15/04/2017 1:41:46

ענק רון! תודה.

גל אל-איי
גל אל-איי
15/04/2017 1:54:42

גם אני בפנים. פנטסטי רון, תודה על ההשקעה (וכנ״ל לכל הכותבים והעושים במלאכה)

שליו
שליו
15/04/2017 3:13:08

מוזר לי קצת שג'יילן בראון לא ברשימה של ROTY
אולי הוא לא מעמיד סטט' כאלו בולטים, אבל זה בעיקר כי לעומת כל השאר אולי חוץ מברוגדון, הוא משחק בקבוצה עם שאיפות עכשוויות והוא לא יכל לקבל כמות דקות גדולה כמו של האחרים, ובנוסף הוא העלה את המעמד שלו במהלך העונה ושיחק במאני טיים לא קצת ואפילו שם סל ענק חצי דקה לסיום בערך (דטרויט).
לא רואה עוד רוקי חוץ מאמביד שהיה מצליח לתרום כמו בראון בקבוצה תחרותית.
לא מחשיב כל כך את ברוגדון במשפט למעלה כי לעומת בראון, הוא שיחק הרבה יותר בגלל הפציעה של מידלטון וכי אין למילווקי שחקן יותר טוב ממנו בעמדה שלו

המשגיח
המשגיח
15/04/2017 20:17:26
הגב ל  שליו

חשבתי להכניס אותו למען האמת, אבל בסוף הלכתי על הילד בזכות הפיניש שלו בסקרמנטו.

גיא הרשע
גיא הרשע
15/04/2017 3:45:02

תודה, רון.

tripledouble
tripledouble
15/04/2017 5:59:36

מעולה ותודה רבה על ההשקעה שלך ושל כל הכותבים באתר לפני הפלייאוף.
לא מבין למה לברון בכלל בדיבור של MVP, הבחור לא הפסיק לקחת מנוחות יזומות והקבוצה הכי יקרה בהיסטוריה של הליגה אפילו לא סיימה ראשונה בקונפרנס המזרח עם 51 ניצחונות! עם הסגל שיש לו זאת בושה.

גיא הרשע
גיא הרשע
15/04/2017 6:11:42
הגב ל  tripledouble

אני מסכים שלברון מחוץ לדיון על MVP,
אבל לא עם השורה התחתונה –
הקאבס השנה עברו עונה עם לא מעט פציעות משמעותיות לשחקני מפתח,
כאשר בחלקים נרחבים של העונה הם שיחקו ללא 2 שחקני חמישייה.

המילה "בושה", מתאימה, לדעתי, לתאר את העונה של מינסוטה, לדוגמה. כל כך הרבה כישרון, כל כך מעט קבלות.

Mbk
Mbk
15/04/2017 6:15:03
הגב ל  גיא הרשע

בהתחשב בכך שמדובר באלופה ובכך שהסגל התחזק ובכך שהיא משחקת במזפח
31 הפסדים לקבוצה עם הסגל הזה זו בושה
חולשת המזרח מאפשרת לקליבלנד לעשות ככל העולה על רוחה בעונה הרגילה

בכל מקרה זה לא המקום לדיון על העונה של קליבלנד

גיא הרשע
גיא הרשע
15/04/2017 7:12:48
הגב ל  Mbk

הקאבס של השנה מזכירים לי 2 קבוצות עבר –
דטרויט של 2005, ובוסטון של 2010 .
דטרויט דמו לקאבס בחוסר היציבות של ספסל הקבוצה לאורך העונה הרגילה (קרלוס ארויו היה הרכז המחליף…),
והסלטיקס סבלו מעונה רצופת פציעות (כל שחקני הספסל של אותה קבוצה החמיצו כמעט חצי עונה כל אחד).

דטרויט סיימו במקום ה-2 במזרח עם 54 ניצחונות, ובפיינלס הפסידו לספרס אחרי 7 משחקים.

הסלטיקס סיימו במקום ה-4 במזרח עם 50 ניצחונות, ובפיינלס הפסידו ללייקרס אחרי 7 משחקים.

לקבוצה כמו הקאבס, הרבה יותר משחשוב המאזן, או המיקום,
חשוב להגיע לפלייאוף עם סגל בריא.

האם העונה שלהם תזכר כ-"בושה"?
את זה נוכל לדעת רק כשדרכם בפלייאוף תגיע לסופה.

יניב
יניב
15/04/2017 18:38:40
הגב ל  גיא הרשע

מסכים איתך לגבי בושה אבל אפשר להחליף את הבושה באכזבה ענקית. קליבלנד לא שיחקו ברמתם בטח אחרי פגרת האולסטאר וזה דבר שאתה לא מצפה מקבוצה אלופה שמשחק בה לברון ויש לה את הסגל היקר ביותר. מה שכן כמו שכתבת אליפות והכל הולך לפח ואף אחד לא יזכור את העונה הרגילה

גור גולן
גור גולן
15/04/2017 14:49:19
הגב ל  Mbk

+1
מיניסוטה גם בעונה בושה אפשר להגיד

tripledouble
tripledouble
15/04/2017 6:26:44
הגב ל  גיא הרשע

אם כבר ציינת את מינסוטה אז מבחינתי היא אכזבת העונה ובענק. הייתי בטוח שעם חומר השחקנים שיש שם והמאמן שהגיע הם יגיעו לפלייאוף, איזה פלייאוף ואיזה נעליים. אולם זה עדיין לא מוריד מהעונה הנוראית של קליבלנד, ובעיקר מהחצי השני שלה.

מתן גילור
15/04/2017 10:26:56
הגב ל  tripledouble

בצדק או שלא, הוא בדיבור – בדיוק כמו ווסטברוק – בגלל הביצועים האישיים.
לא נראה לי שמי שחושב שראסל ראוי ל-MVP חושב כך בגלל שהוא הוביל את הסגל של אוקלהומה למאזן ה-10 בליגה וה-6 במערב, אלא בגלל המספרים האישיים.
אתה כמובן יכול לחשוב שהמספרים של ראסל מצדיקים זאת ושל לברון לא. אני בכלל לא נכנס לדיון האם זה מוצדק אם לאו, אלא רק מסביר למה לדעתי הוא נמצא בדיבור לתואר האישי (שוב – לא בהכרח בצדק).

בלעם
בלעם
15/04/2017 8:12:52

מודה שקשה לבחור שחקן מאכזב כשלא היו לי ציפיות מאף אחד מהם. רשימה של בלונים נפוחים שחיכו להתפוצץ. הייתה התלבטות בין דיאנדרה, מילסאפ ו-וויד, בסוף הלכתי על וויד כי לא תיארתי שבקו אחורי שכולל אותו ואת רונדו, דווקא הוא יהיה זה שירעיל את המגרש.

פאקו
15/04/2017 8:45:32

מצויין רון. מולא. תודה על ההשקעה לאורך העונה באתר ובפייס.

Berch
Berch
15/04/2017 8:51:20

מי שמשפיע מכריע!
מאמין שהצלחתי יותר מהחידונים של זעפרני 🙂

Shohat
Shohat
15/04/2017 10:13:08

תודה רבה לכותבים המשקיעים, מעניין ולא מובן מאליו. בהצלחה ובכיף בפלייאוף!

מתן גילור
15/04/2017 10:20:22

הבחירות שלי:

מאמן העונה: מייק ד'אנטוני.
MVP: ג'יימס הארדן.
החמישייה הראשונה: ג'יימס הארדן, ראסל ווסטברוק, לברון ג'יימס, קוואי לאונרד, מארק גאסול.
החמישייה השניה: סטפן קרי, אייזיאה תומאס, קווין דוראנט, יאניס אנדטוקומבו, אנתוני דייויס.
החמישייה השלישית: כריס פול, דמאר דרוזן, ג'ימי באטלר, דריימונד גרין, רודי גובר.
שחקן ההגנה: רודי גובר.
חמישיית ההגנה: כריס פול, פטריק בברלי, קוואי לאונרד, דריימונד גרין, רודי גובר.
חמישיית ההגנה השניה: דני גרין, טוני אלן, ג'ימי באטלר, פול מיסלאפ, אנתוני דייויס.
השחקן המשתפר: יאניס אנדטוקומבו.
השחקן השישי: אריק גורדון.
הרוקי: מלקום ברוגדון.
חמישיית הרוקיס: מלקום בורגדון, באדי הילד, ווילי הרננגומז, דריו סאריץ', ג'ואל אמביד.

נתן גולד
נתן גולד
15/04/2017 13:03:57

בסך הכול יחסית דומה לשלי אבל לא מפריע לך שגם הmvp, גגם המאמן וגם השחקן השישי הולכים לקבוצה במקום השלישי במערב?

מתן גילור
15/04/2017 13:11:37
הגב ל  נתן גולד

חשבתי על זה, וכן, יש פה מעט בעייתיות, אבל כשאני מבודד כל אחת מהבחירות זו המסקנה שלי, וזה גם הולך ביחד שהמאמן הצליח להוציא מהשחקן המוביל שלו הכי הרבה וגם הפרדיגמה של גורדון כשחקן שישי (כמו מאנו או קרופורד) הוכיחה את עצמה.

גור גולן
גור גולן
15/04/2017 14:47:13

תתבייש מתן! מאז 2013 דאנתוני מחוק בליגה הזאת 😀

עמירם
עמירם
15/04/2017 10:49:42

השחקן השישי צריך ללכת לאיגי.
התחיל עם הכושר החלש שלו ופתאום אחרי האול סטאר הבן אדם קופץ יותר גבוה ורץ יותר מהר מבשלוש השנים האחרונות, קולע מחצי מרחק ומהשלוש.
תורם המון להגנה השנייה הטיבה בליגה, מוסיף נקודות ב20 המשחקים שדוראנט לא שיחק.
ונראה כמו אולסטאר בעצמו חלק גדול מדקות המשחק שלו.
חוץ מזה אם האמויפי לא מגיע מקבוצע שמנצחת כל כך הרבה משחקים, מדורגת ראשונה בהתקפה ושנייה בהגנה בליגה אז ששחקן ההגנה והשחקן השישי ילכו אליהם.

bobby
bobby
15/04/2017 11:08:21

תודה על הסקר!
כל השאלות וכל האופציות נכתבו ופורטו כראוי.
השאלה היחידה בה רשמתי בחירה אחרת ולא בחרתי מהאופציות המוצעות הייתה בקבוצה המאכזת – שם רשמתי את אורלנדו.

מחכה בקוצר רוח לתוצאות 🙂

Shohat
Shohat
15/04/2017 11:57:08

מעקב בחירות mvp של העיתונאים המשתתפים (68 מה100 ידועים ורובם פרסמו הבחירות שלהם). מקוה שהלינק יעבוד:
https://mobile.twitter.com/DreamShakeSBN?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Eauthor

רועי ויינברג
15/04/2017 12:02:33
הגב ל  Shohat

כרגע ווסטברוק מוביל בפער (369 נקודות), הארדן שני עם 261, קוואי שלישי עם 109 ולברון רביעי עם 89

גור גולן
גור גולן
15/04/2017 14:46:14

תחרות קלה

פומה
פומה
15/04/2017 14:09:14

תודה על ההשקעה רון הצטרפתי פעם ראשונה למילוי הסקר לאחר שלוש עונות באתר.
הקאבס למיטב הבנתי עובדת על תסריט ההרס של איש העסקים הבעלים דן גילברט שלמיטב הבנתי לברון יזם מזמן.
לרוקן את כיסיו של גילברט לתת לו אשליות אליפות ולהרוס אותו כלכלית.
בינתיים הרבה דברים מתאימים לתסרעט הזה בלי שניתן יהיה להוכיח קשר ישיר ללברון .

חיים
חיים
15/04/2017 14:10:22

מילאתי!
לא שאני חושב שהוא מאמן העונה, אבל למה לא סופרים את סקוט ברוקס? הוא עשה עונה נפלאה עם הויזארדס!

המשגיח
המשגיח
15/04/2017 14:16:13
הגב ל  חיים

אם זה עוזר במשהו, הוא היה ממש קרוב להיכנס 🙂

צביקה
צביקה
16/04/2017 3:02:39
הגב ל  חיים

גם אני חשבתי על ברוקס. נתן עונה ענקית

גור גולן
גור גולן
15/04/2017 14:38:01

סקר מצוין!! נוח למשתמש ומפורט בשאלות מעניינות.
כמעט בחרתי בדאנתוני למאמן המצטיין אבל נזכרתי שהוא חמור שהרב את הלייקרס 😉

גור גולן
גור גולן
15/04/2017 14:38:19
הגב ל  גור גולן

שהרס*

שגיא נאור
שגיא נאור
15/04/2017 16:03:04
הגב ל  גור גולן

הרב = הרס וחרב

גור גולן
גור גולן
15/04/2017 16:14:16

בול

גור גולן
גור גולן
15/04/2017 14:48:07

יש הסכמה שאייזייה תומאס למרות כל ההבנה שעשה עונה מדהימה עדיין אנדראייטד?

שגיא נאור
שגיא נאור
15/04/2017 16:09:27

תודה רון, סקר מעולה.

מאמן העונה מבחינתי זה אחד שהקבוצה שלו השיגה הכי הרבה ביחס לציפיות בתחילת העונה עם משתנים נוספים, בעיקר פציעות.
יוסטון אמנם ניצחה איזה 8-9 משחקים יותר מהציפיה המוקדמת אבל מי האמין שריאן אנדרסון וגורדון יהיו כל כך בריאים? מי שכן האמין שיהיו בריאים היה מהמר על עונת 50 נצחונות פחות או יותר ואז אין מה להתלהב יותר מדי.

אני בחרתי בקווין סניידר – לא רבים חשבו שיוטה תעשה פלייאוף, בטח לו 51 נצחונות, בטח לא עם כמות הפציעות שהקבוצה התמודדה איתן.

אחרי, לדעתי, נמצאים ברוקס וספולסטרה. וושינגטון לא היו בשמיניה ברוב התחזיות המוקדמות, לכן מקום רביעי זה הישג אדיר,במיוחד לעומת המיקום בעונה שעברה ומיעוט השינויים בסגל. אבל, גם. הוויזרדס היו בריאים בהרבה מהמצופה, בעיקר ברדלי ביל.

אם מיאמי עושים פלייאוף הייתי בוחר בספולסטרה. ההיט היו אמורים להיות אחת מחמש החלשות בליגה. לעשות 50% הצלחה עם סגל כזה מוגבל זאת תעודת כבוד למאמן.

bobby
bobby
15/04/2017 21:17:05

וואלה גם אני בחרתי בסניידר. יוטה בהחלט הצליחו מעבר למצופה העונה, והם עשו את זה עם שלל פציעות, בזמן שיוסטון עברו עונה יחסית בריאה.
כן צריך לתת קרדיט לדאנטוני על כך שהצליח להנחיל ולהטמיע את השיטת משחק שלו בצורה חלקה.

אגב, עוד סיבה שלדעתי מגיע לסניידר הפרס על פני דאנטוני, היא שהוא מאמן חדש ודאנטוני לעומתו מאמן ותיק שכבר קיבל את התואר (אני לא טועה נכון?) באחת מעונותיו בפיניקס, כך שאת הקרדיט הרשמי על סגנון האימון שלו הוא כבר קיבל.

דקסטר
דקסטר
15/04/2017 16:31:18

אוקיי אני יודע שאומרים את זה כל שנה אבל תסתכלו על הסגל של הספרס.
זה קןואי קצת אולדריג' שלפעמים רק מפריע ועוד כמה רול פליירס.
זה לא רק ה 60 נצחונות זה העובדה שספרס אשכרה מועמדים לזכות.
בניגוד ליוסטון שאנחנו מזהים שזו קבוצת עונה רגילה בלבד.
כמו אטלנטה לפני שנתיים

Ljos
Ljos
15/04/2017 18:18:14
הגב ל  דקסטר

מה שמדהים לגבי הספרס זה איך למרות כל כך הרבה חורים בהגנה, הם עדיין בצמרת הדירוגים ההגנתיים.

רועי ויינברג
15/04/2017 16:34:16

הבחירות שלי:

MVP: ראסל ווסטברוק.

מאמן העונה: מייק ד'אנטוני (בחירה קשה בינו ובין סטיבנס. אם מיאמי הייתה נכנסת זה היה חייב להיות ספו).

החמישייה הראשונה: ווסטברוק, הארדן, לברון, קוואי, מארק גאסול

החמישייה השניה: איזייאה, וול, דוראנט, פריק, גובר.

החמישייה השלישית: קרי, דרוזן, היווארד, גריפין, יוקיץ'.

שחקן ההגנה: דריימונד גרין

חמישיית ההגנה: פול, בראדלי, קוואי, דריימונד, גובר.

חמישיית ההגנה השניה: בברלי, אלן, פריק, מילסאפ, וויטסייד.

השחקן המשתפר: גריק פריק (לא זוכר אם שמתי אותו או את IT בסקר שמילאתי אתמול בלילה, אבל הבחירה קרובה).

השחקן השישי: אריק גורדון.

הרוקי: ברוגדון

חמישיית הרוקיס: ברוגדון, הילד, הרננגומז, שאריץ', אמביד.
חמישייה שנייה: פרל, דילייני, מארי, בראון, סאבוניס.

יונתן שגב
יונתן שגב
15/04/2017 18:05:14

המשגיח משגיח

חצבני
חצבני
15/04/2017 19:44:41

ב MIP היה נחמד אם היה את הסטט של היונה הקודמת לעומת הנוכחית.

בMVP היה לי בראש ווסטברוק באופן טבעי (לא רק בגלל הסטטיסטיקות אלא בעיקר בגלל האקספלוסיביות שלא נגמרה לאורך כל העונה, כל משחק).

אבל במעמד הקלפי "מאחורי הפרגוד", מה שנקרא, הבנתי שמי שבאמת זוכה אצלי הוא קוואי לנארד. בגלל שהוא גם מועמד לגיטימי לשחקן ההגנה, וגם היוגן ההתקפי של הקבוצה שלו, ובגלל שעם כל הכבוד לפופ, הצוות המסייע שלו לא טוב יותר משל אוקלהומה או יוסטון ובטח קליבלנד – וזה מספיק לו להוביל אותם למאזן טוב יותר והכל בענווה, בלי ניפוח מספרים ובלי לכפות את המשחק עליו.

המשגיח
המשגיח
15/04/2017 20:16:40
הגב ל  חצבני

אתה צודק. תודה על ההערה.

Ghost Rider
Ghost Rider
15/04/2017 22:20:29
הגב ל  חצבני

"הצוות המסייע שלו לא טוב יותר משל אוקלהומה" LOL

חצבני
חצבני
16/04/2017 9:21:27
הגב ל  Ghost Rider

נו הכוונה לשל ווסטברוק באוקלהומה…

לירון
לירון
15/04/2017 20:16:45

בעיני מאמן העונה הוא סטיב קר. בגלל שמדובר בקבוצה מצליחה, אז הרוב מניחים שזה קל ופשוט. להכניס את המפתחות ולנהוג. הייתי משווה זאת לנהיגה ברכב רגיל ובמכונית מירוץ. זה נראה אותו דבר, אבל צריך להיות נהג מירוצים כדי להצליח להסיע את המכונית.

לקחת קבוצה עם הישג שיא היסטורי מצד אחד והפסד אליפות לא פחות היסטורי מצד שני, לשלב לתוך ההרכב את דוראנט ולשמור על האיזון של הקבוצה. תוסיפו על זה את ההתמודדות עם הפציעה של דוראנט ואיזון מחדש של הקבוצה בצורה נפלאה. תוסיפו על זה טיפול במשברים שהיו בדרך (לא תמיד עלו לכותרות, כמו עם דריימונד גרין), השילוב המוצלח של גוואל מקגי לתוך קבוצת כוכבים ולסיים שלוש עונות ברצף של הצלחות היסטוריות (בליגה).

מה שנשאר זה רק לקחת אליפות ולמחוק את הטראומה של השנה שעברה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/04/2017 20:41:26

אלוף

MJ234523
MJ234523
15/04/2017 23:18:34

אחלה רעיון, תודה.

אגב מתי מפרסמים את התוצאות לבחירת הMVP?

המשגיח
המשגיח
16/04/2017 1:09:56
הגב ל  MJ234523

26.6

אנחנו נפרסם מוקדם יותר 🙂

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/04/2017 23:55:16

כושלאימא של המאמן המטומטם הזה ומי ששכר אותו

פוזשן הבא הוא נותן לנער המים לשמור על לברון

צביקה
צביקה
16/04/2017 3:22:35

אריק גורדון למעשה משחק דקות של שחקן חמישה, עם 31 דקות למשחק. יש לו PER של 13 פור גוד סייק! מי שלא בוחר את קנטר לשחקן השישי של העונה, האיש שנותן את המספרים המדוברים, של 14.3 נקודות באחוזים טובים ו6.7 ריבאנדים ב21 דקות, ביעילות נהדרת (PER=23.7) הוא שלול הבנה.