אסיסט 116#- האיש שלא היה שם / אסי שלם

בס"ד

אסיסט 116#- האיש שלא היה שם / אסי שלם

אחרי שקריירה מסתיימת אדם מוצא סוף סוף זמן לשבת עם עצמו ולחזור לרגעים ההם, לנקודת הזמן החמקמקה בה הצליח או החמיץ לגעת בהצלחה.

דראפט 2003 הוליד סוללת כוכבי NBA שלא אכזבו. לברון, שייזכר כאחד מ5 הטובים בכל הזמנים, ווייד וכריס בוש נבחרו בבחירות הראשונות יחד עם דארקו מיליצ'יץ'. אם נתעלם מהאחרון כולם עשו חיל בליגה וכשנבחן את גיליון הציונים שלהם נמצא שכולם כבר הוכיחו שהם מסוגלים להביא תארים. LBJ הוריד קוף מהגב, D-WADE עשה את זה בגדול בזכות עצמו(2006) ובזכות החברים(2014-15), בוש שעלה על הרכבת בזמן ורק מלו שיושב במאי יוני בבית ומסתכל איך שעון החול של הקריירה שלו הולך ומסתיים והישגים: אין.

נניח לכל הסופרלטיבים של מנחם על האיש מתקופת המכללות, ועל העובדה שהוא לקח הכי הרבה תארים בנבחרת החלום, אבל אם נהיה רציניים לרגע המילה שהכי קשה לחרוז בשמו של כרמלו אנטוני היא ניצחון.

זוהי השנה הרביעית ברציפות שאנטוני רואה את הפלייאוף מהבית.

נכון שיש רבים כמותו שלא זכו וכנראה לא יזכו בתארים. שנות ה90' מלאות בשחקני 'היכל התהילה' שלא זכו בשום תואר כי נקלעו בטעות לתקופתו של ג'ורדן שלקח ולקח ולקח ושאריות לאחרים אין. שנות השיא של מלו שייכות בעיקר למערב וללייקרס, הספרס ובתווך קצת בוסטון ודטרויט.

אני מביט באיש, בחיבור הלא מוצלח הישגית עם הניו-יורק ניקס, ומנסה לפענח מה המחסום שאותו הוא לא מצליח לעבור. מדוע כוכב-על כמוהו עומד לסיים קריירה עם 7 הופעות בפלייאוף עם דנבר. 6 הסתיימו בהדחה בסיבוב הראשון, 1 מרשימה יותר שנגמרה בגמר המערב. הוא עובר לניקס כדי להיפטר מהמערב הקשה, בעיקר מקובי בראיינט והלייקרס ומהמכונה המשומנת של הספרס. אולי מול נמושות המזרח זה יהיה קל יותר. אבל המצב לא משתפר ובעונות שלו בניקס הוא מעפיל רק 3 פעמים מ7 עונות למשחקי הפלייאוף כשהשיא הוא חצי גמר מזרח והפסד לאינדיאנה.

רגעי הקסם של אפריל-מאי פוסחים על אוהדי הניקס מדי שנה ואפשר כבר להגיד בקול רם- גם בגללו.
שימו לב להישג המכובד של מלו. מקום 7 ברשימת קלעי כל הזמנים של הניקס בעונה הרגילה. ממוצע קריירה של כמעט 25 נק' למשחק מכובד לכל הדעות.

מצד שני…

שימו לב לקלעי כל הזמנים של הניקס בפלייאוף:

אם אתם רוצים לדעת לאן נעלם הכוכב אספר לכם שהוא נמצא רק במקום ה16!!!

מלו צונח 9 מקומות למטה. למה?

המסקנה ברורה– מלו לא מצליח להביא את הניקס לפלייאוף ולכן כמות הנקודות שלו שם נמוכה מאוד ביחס לממוצע המצויין שלו.

מה חסר לו? בואו נתחיל עם מה שיש ויש לו הרבה. 10 פעמים נבחר ל'אולסטאר', כישרון התקפי בלתי נגמר, משחק גב לסל מצוין (דבר די נדיר בתקופת ה'סמול בול' של השנים האחרונות), קליעה פנטסטית מחוץ לקשת ויכולת קלאץ' להתחמם. כמו כן יש לו את הרעב לקלוע עוד ועוד. יש לו 20, הוא ינסה להגיע ל30, הוא לא יוותר כשיגיע ל40 וינסה להגיע ל50.

אז מה בחצי הכוס הריקה?

שחקנים משלימים. בהחלט ניתן להתווכח. בדנבר היה לו את צ'ונסי אנדרה מילר ואייברסון. בניקס הוא הגיע ושיחק עם אמארה, מאז שיחק גם עם ג'ייסון קיד, בארון דייויס, טייסון צ'אנדלר ובעונות האחרונות עם רוז ופורזינגיס.

נכון שזה לא דומה לסגל של הווריורס או הקאבס אבל זה שווה לא פחות ממיאמי, דטרויט ושארלוט שסיימו מעליו בעונות האחרונות.

מאמן שיקח אותו רחוק. פחות מסכים עם הטענה הזו כי בעיקר בNBA זו ליגה של שחקנים ובעונה הרגילה בעיקר השפעת המאמן זניחה ובניית הקבוצה וניהול הדקות הן העבודה העיקרית של האיש בחליפה. ג'ורג' קארל אימון אותו בדנבר, בניקס עברו ד'אטוני וגם וודסון שהם מאמנים לא רעים בכלל.

הגנה. קצת קשה לבחון את הטענה הזו כי מלו נחשב לריבאונדר הגנה סביר, 5.1 ריב' הגנה למשחק ומבחינת כוח הוא יכול לתת פייט לשחקני פנים די חזקים.

מלו. כוכב? כן. ווינר? לא חושב.

כשאני רואה את עונת הMVP של ווסטברוק אני מוצא את התשובה. המבט הזה בעיניים, התשוקה הבלתי מרוסנת הזו לנצח. פשוט אין לו את זה. לא יכול להסביר את זה במילים, אבל בתור צופה הוא לא "משדר" שהוא הולך להתאבד על המגרש. נראה שהדבר היחידי שמדליק אצלו את הניצוץ הוא הכדור, המעבר להגנה הופך אותו בן רגע לאדיש.

זה בא לידי ביטוי גם בתנועה שלו ללא כדור. מלו הוא סקורר נפלא עם הכדור, בבידודים של 1*1. אבל לנוע ולנסות ליצור מצבי מסירה לסל הוא פשוט לא מעוניין.

מה יהיה?

כנראה שמלו כבר לא יסחוב קבוצה כל הדרך לתואר. הוא צריך לבחור אם הוא רוצה עוד כסף ולממש את האופציות שלו בניקס עד תום, או שהוא מחפש להצטרף לקבוצה מספיק מוכשרת ולשחק כינור שני שיעזור להביא תואר.

 

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
119 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
bobby
bobby
29/06/2017 9:24:01

תודה על הטור החשוב!

נראה לי שהבעיה עם מלו היא שהוא שקע יותר מדי זמן בביצה שנקראת ניו יורק ניקס.
עד השנה האחרונה שלו בדבר הקריירה שלו הזכירה קצת את גארנט –
שניהם נבחרו לשחק בפרנצ׳ייז כושל במיקום קר ומנוכר בצפון המערב התיכון של ארה״ב, שניהם הצליחו לסחוב את הפרנצ׳ייז לפלייאוף המערבי הקשוח – ושניהם הצליחו להגיע פעם אחת לגמר המערב, הישג לא רע בכלל.

ההבדל? גארנט הצליח לעבור לסוס מנצח עם המעבר לבוסטון, בעוד שהניקס פשוט לא הצליחו להתרומם..
העונה-2 הראשונות שלו שם עוד היו סבירות, וכמו שרשמת – הם כן הצליחו להגיע עד חצי הגמר פעם אחת.. אם אני לא טועה זה היה בפלייאוף 2013.

אבל מאז אותו פלייאוף הם רק הלכו אחורה, ומלו? העדיף להגדיל את הכסף ולהישאר שם, מאשר להתקדם מקצועית ולרדוף אחריי הטבעת.

יכול להיות, כמו שאתה טוען, שאין לו מספיק רעב לאליפות.
אבל אם יש לו, והוא אכן יעבור קבוצה בקיץ, אני מקווה לפחות שאין לו גו מנופח כמו שלעתים מייחסים לו, ושיוכל לשחק ככינור שני או אפילו שלישי לקבוצה אליה יעבור.
כולנו זוכרים את הלינסניטי ואיך זה נהרס כשמלו חזר מפציעה.. הרבה האשימו אותו אז בכך שהוא מאוהב מדיי בכדור. מצד שני אולי בקבוצה בה יהיו עוד אלפא-דוגס מסביבו, שיתוף הפעולה מצידו יגיע באופן טבעי יותר.

מה שלא יקרה, אני מקווה שלא נראה עוד עונה בה כרמלו עדיין משחקים בניקס, והם שוב לא עושים פלייאוף. (אם איכשהו הם יעשו מהלכים חכמים בקיץ ויבנו סביבו קבוצה טובה – אז בכיף, אבל קשה לי לראות תרחיש כזה..).

bobby
bobby
29/06/2017 9:32:05
הגב ל  bobby

ועוד נקודה חשובה לדמיון של אנטוני וגארנט – שניהם הפסידו באותם גמרי מערב ללייקרס.
זה מרגיש לי גם מבורך אבל גם מוזר שכל כך הרבה עונות הלייקרס כבר לא פאקטור.. מה יהיה דדי??

א.ב
א.ב
29/06/2017 9:35:38
הגב ל  bobby

תהום מנטלית עצומה פעורה בין מלו לגארנט

רועי ויינברג
29/06/2017 10:55:56
הגב ל  א.ב

איפה גיורגי?

Ish
Ish
29/06/2017 11:03:29

היה איזה הסכם עם אוהד בוסטון, לא?

רביד אראל
רביד אראל
29/06/2017 11:33:24
הגב ל  Ish

עם אברי, שאמור לשים תמונה שיותר מתאימה לאוהד בוסטון מבחינת הצבע

avri
avri
29/06/2017 13:11:23
הגב ל  א.ב

דיל זה דיל, אני אחליף תמונה יותר מאוחר היום.

avri
avri
29/06/2017 15:09:45
הגב ל  avri

הינה, לא נראה לי שהתמונה הזו תוביל לבלבול מיותר.

avri
avri
29/06/2017 15:09:58
הגב ל  avri

didn't work!

avri
avri
29/06/2017 15:10:30
הגב ל  avri

now?

avri
avri
29/06/2017 15:11:25
הגב ל  avri

או קי, אני מכריז על עצמי כמאותגר טכנולוגית. תחנקו כולכם עם התמונה של קובי, היא פה בשביל להשאר.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/06/2017 15:13:23
הגב ל  avri

רילקס. את הטרייד הזה הצלחת להוציא לפועל דני.

avri
avri
29/06/2017 15:34:11
הגב ל  avri

It works!!!!! I AM GREEEEEN!!!! AT LAST!!!!!

עגל
עגל
29/06/2017 16:22:28
הגב ל  avri

אוהו
עם תמונה זרחנית כזאת כבר לא נוכל להתעלם ממך יותר
(התמונה של קובי מתנשק גרמה לי להסמיק מבושה בשבילו)

avri
avri
29/06/2017 18:09:18
הגב ל  avri

עגל, אתה רומז שעד עכשיו התעלמת ממני?

מיקי
מיקי
29/06/2017 17:08:39
הגב ל  avri

מזל טוב!!!
אגב, איך בכלל מוסיפים כאן תמונה?

עידו גילרי
עידו גילרי
29/06/2017 17:11:51
הגב ל  מיקי

תיכנס ל gravatar.com

עגל
עגל
29/06/2017 13:17:44
הגב ל  א.ב

זה אתה א.ב., גרג אוסטרטג?!

גיא הרשע
גיא הרשע
29/06/2017 13:21:45
הגב ל  עגל

שוב דפקו את המזרחיים!
(זה ידוע שהרומנים הם המרוקאים של האשכנזים…)

א.ב
א.ב
29/06/2017 13:24:23
הגב ל  עגל

מתרגל לזה. לא סופי.

עגל
עגל
29/06/2017 13:35:43
הגב ל  עגל

שמע יש לך טעם חריג.
כאן אחד זה קובי, השני MJ, השלישי לברון והרביעי החלום.
ואתה במי בחרת?!

תום
תום
29/06/2017 15:45:50
הגב ל  עגל

יש כאלה שמתחברים כילדים רק ל-Role models בגוון עור דומה לשלהם…

Ish
Ish
29/06/2017 10:40:26
הגב ל  bobby

שניהם נבחרו לשחק בפרנצ׳ייז כושל רק שמלו בטעות בחר להמשיך לשחק במועדון כושל פשוט במקום אחר.

דובי
דובי
29/06/2017 11:05:58
הגב ל  bobby

השוואה של כרמלו לגארנט שמה באותו מקום שני קצוות סקאלה של אופי, תשוקה למשחק ויכולת מנהיגות.

bobby
bobby
29/06/2017 13:02:26
הגב ל  דובי

כמובן שלא טענתי שיש להם אופי וסגנון משחק דומה.
רק הדגשתי שעד המעבר של כל אחד החוצה מהקבוצה שבחרה בהם בדראפט, הם היו בסיטואציה יחסית דומה.
אחרי המעבר? זה בהחלט כבר סיפור אחר, ועד כה מבחינת מלו הסיפור הוא עגום.

מנחם לס
מנחם לס
29/06/2017 16:05:59
הגב ל  bobby

בהשוואות בפלייאוף חשוב להזכיר שכרמלו היה רק ב-3 מהם.

no funny shtuff
no funny shtuff
29/06/2017 9:30:42

טור מצוין. משום מה כרמלו הוא כמו טפלון- לא נדבק אליו כלום.
למזלו היה לו את פיל ג'קסון שיחטוף את כל הדרעק בשנים האחרונות.
ואיך אפשר לשכוח את הריצה המופלאה של הניקס עם ג'רמי לין כשאנטוני יושב פצוע בצד..

והכי מדהים- ביל קרטרייט אשכרה זרק שתי שלשות בתקופתו בניקס. איזו התפרעות חסרת רסן!

רועי ויינברג
רועי ויינברג
29/06/2017 9:45:26

אני לא חושב שהוא יכול להיות מספר 1 בשום מקום. מספר 3 ביוסטון, או שחקן שישי בקליבלנד, יותר יתאימו

תום
תום
29/06/2017 10:29:45

איך סקורר עם מומחיות מיד-ריינג׳ משתלב ב-מוריבול?

רועי ויינברג
29/06/2017 10:52:26
הגב ל  תום

שאלה טובה. כפאוור פורוורד הוא יוכל לחדור יותר לסל ולזרוק יותר מקרוב (ולא 12.7% מכלל זריקותיו בדומה לשנתיים בניקס) ואני גם מאמין שהוא יזרוק יותר מהשלוש.

בשנים שלו כסטרץ' 4 בניקס, 2012/13 ו-2013/14 (לפי בסקטבול רפרנס), 22.5% מהזריקות שלו היו בטווח של 0 עד 3 פיט מהסל ו-26.5% מהשלוש (39.1% מחוץ לקשת, 57.1% בלואו-פוסט). הנתונים האלה גבוהים בהשוואה לשנים המאוחרות שלו ונראה משהו דומה לזה ביוסטון לדעתי. המיד ריינג' ישאר אבל לא יהיו תרגילים שילכו על אנטוני במיד ריינג', אלא יותר על שלשות וכניסות שלו לצבע בזמן שקפלה הנייד עושה חסימה לאחד מוליכי הכדור שיש ברוקטס.

Ish
Ish
29/06/2017 11:06:31

אם הם מצליחים להביא אותו לרוקטס הדבר החכם לעשות הוא דווקא לא לשלב אותו במוריבול, אלא לבנות צורת משחק נוספת במקביל שתבנה על שיתוף פעולה בין מלו לפול.

יניב
יניב
29/06/2017 11:11:57
הגב ל  Ish

נכון זה קצת דומה ללוינגסטון בגולדן,שהוא היחידי שמשחק נגד המנטליות של הקבוצה וזה מה שעובד כל כך יפה

bobby
bobby
29/06/2017 13:03:49
הגב ל  Ish

בשביל זה מורי צריך לרקוח טרייד על עצמו 😉

Ish
Ish
29/06/2017 13:04:44
הגב ל  Ish

טוב, את זה כבר הצעתי מזמן

דובי
דובי
29/06/2017 11:14:22
הגב ל  תום

אחד מאתרי המחיה החביבים על מלו כשעוד שיחק היה אזור הצבע וה bully basketball, המשחק הביריוני. הוא ממש טוב בזה, בזכות הגודל, הכוח והחושים הכדורסלניים.
העניין הוא שבשביל בוליבסקטבול צריך בלוטת חשק מפותחת, והאזור הזה מנוון אצלו בשנים האחרונות.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
29/06/2017 14:08:23
הגב ל  דובי

יש מצב שהוא מבין שהצלחה ככדורסלן תשפר את התדמית שלו ואז החשק יחזור. בכל מקרה זה יהיה המשחק המרכזי שלו לדעתי, עם המיד ריינג' כתוכנית ב'

תום
תום
29/06/2017 11:23:10
הגב ל  תום

טוב אז אני מבין שיש אופציות רבות 🙂
הרעיון של להשתמש בו כאלטרנטיבה למוריבול כשהוא עולה מהספסל באמת מעניינת.
היה יכול להיות מרתק לצפות בזה בסידרה האחרונה נגד הספרס, שהשאירו לרוקטס רק את המיד ריינג׳ ואמרו ״נראה אתכם זורקים מכאן״. הרוקטס לא השתחררו מהשיטה והתעקשו על שלשות לא פנויות או כניסה לצבע הצפוף.
מעבר זמני להרכב עם כרמלו וכריס פול שתופרים מהמיד ריינג׳ היה שובר את הסכימה הזאת לגמרי

דובי
דובי
29/06/2017 11:36:18
הגב ל  תום

מי שיתן חופש למלו לזרוק חופשי בתוך הקשת יתן לעצמו כאפה מעוררת מהר מאוד

אסף
אסף
29/06/2017 10:06:13

פשוט מנטאליות מחורבנת, כנראה שבאמת להוביל קבוצה זה גדול עליו,
יש לי תחושה שהוא ינחת בקונוטציה כלשהי ליד החבר הטוב לברון

IDO
IDO
29/06/2017 10:20:23

שיחקתי פעם עם טיפוס כמוהו.

כשניצחנו זה היה אני ניצחתי ושהפסדנו זה היה הפסדתם …
אני קורא לזה חוסר אחריות…

גיא הרשע
גיא הרשע
29/06/2017 10:22:26

לא להגיע לפיינלס,
זה לא משהו שאפשר לזקוף לחובתו של שחקן, גדול ככל שיהיה.
סטיב נאש לא הגיע לפיינלס,
קווין ג'ונסון וצ'ארלס בארקלי, להם יש ברזומה פיינלס אחד בלבד.
וינס קארטר, הוא בליגה מאז 99', וגם לו אין אפילו הופעה אחת בפיינלס.

אבל את מאזן הניקס בשנים האחרונות,
העובדה שזו קבוצה שאפילו לא נמצאת בתחרות על מקום בפלייאוף –
את זה לחלוטין צריך לזקוף לחובתו של כרמלו.

יש לי את התחושה שהשנה הוא יבקר לראשונה בפיינלס,
לא כשחקן המוביל של הקבוצה, אלא כ-X פקטור מהספסל.

Ish
Ish
29/06/2017 10:42:28
הגב ל  גיא הרשע

זה מצחיק שהזכרת את וינס קרטר כי נראה לי שמלו יבלה את סוף הקריירה שלו בצורה דומה לשלו.

רועי ויינברג
29/06/2017 10:54:12
הגב ל  Ish

קרטר עשה שינוי די גדול בגישה למשחק. מתדמית של טיפוס בעייתי עם הבלאגן בשנה האחרונה בטורונטו למקצוען שנותן 110% מעצמו כל הזמן ומצליח לשחק עד גיל 40. אתה חושב שאנטוני גם יכול לעשות את זה?

Ish
Ish
29/06/2017 13:49:48

אם קרטר הצליח אז בהחלט יכול להיות שגם מלו יכול. צריך לזכור שלמרות התדמית, אתה לא מגיע להיות שחקן כדורסל כזה בלי מוסר עבודה רציני ביותר.

Ish
Ish
29/06/2017 10:48:25
הגב ל  גיא הרשע

אתה קצת מגזים. אפילו לברון לא מגיע לפליאוף עם מה שהיה בניקס בשנים האחרונות. מה שכן, לברון היה דורש ומקבל שישנו את הקבוצה כך וכך לפי רצונו או שהוא הולך למקום אחר.

דובי
דובי
29/06/2017 11:04:36
הגב ל  Ish

לא מסכים אתך. לניקס היה בעונות האחרונות חומר שחקנים ראוי לפלייאוף, בטח במזרח. נכון שאנטוני לא היה הסיבה היחידה לכישלונות, ואולי אפילו לא המרכזית.
הניקס כשלו בעיקר בגלל פציעות, מאמנים איומים ושיטת משחק מגוחכת שנכפתה ע"י הליצן שפוטר אתמול.

Ish
Ish
29/06/2017 11:11:39
הגב ל  דובי

זה לא עניין של חומר שחקנים. זה עניין של זה שמה שקרה שם שנים זה בערך מה שהיה בקאבס בין האולסטאר לסוף העונה הרגילה שנה שעברה רק מועצם. לא שלמלו לא היה חלק בזה אבל זה הרבה מעבר אליו וזה לא משהו בשליטתו.

דובי
דובי
29/06/2017 11:15:21
הגב ל  Ish

מסכים אתך שהמערכת נתנה לו את כל הסיבות לא לרצות להשקיע.

תום
תום
29/06/2017 11:24:05
הגב ל  Ish

לברון כשחקן או כ-GM?

השרת
השרת
29/06/2017 14:50:56
הגב ל  Ish

לדעתי לברון מגיע לפליאוף במזרח גם עם ההרכב של מכבי

רועי ויינברג
רועי ויינברג
29/06/2017 16:09:02
הגב ל  השרת

ושל מכבי קריית גת

יניב
יניב
29/06/2017 10:32:53

הטעות שלו הייתה שהוא לא עבר אז לשיקגו,זה יכל להיות ציוות מושלם.
אני דווקא חושב כמו גיא אם הוא מגיע ליוסטון או קליבלנד הוא יהיה מצויין,יידע את מקומו וייתן את הדברים שהוא טוב בהם

דובי
דובי
29/06/2017 10:50:57

התשובה לשאלה היא פשוטה, והיא כמובן לא קשורה לצוות מסייע, ולא ליריבות ולא למאמן ולא למזג האוויר ולא לשום דבר אחר.
כרמלו אנטוני לא הגיע להישגים משתי סיבות:
הוא רואה את עצמו ואת טובתו הרבה לפני הקבוצה, ולא פעם רק את טובתו, כשות הקבוצה לא רלוונטית לשיקולים שלו. הדוגמא הטובה ביותר היא כמובן האולסטאר שהתקיים בניו יורק, שכרמלו שיחק מספיק טוב לפניו כדי להיבחר ואחריו השבית את עצמו, למעשה לשארית העונה. הסיבה הייתה כספית, סעיף בחוזה שמבטיח כסף על השתתפות באולסטאר, ועסקית פרסומית, ההשתתפות במשחק עזרה לו לשמר את מקומו כסופרסטאר ובכך לקדם את עסקי האופנה שלו. והנה מתחברים לסיבה השניה,

הסיבה השנייה לכך שלא הגיע להישגים היא העובדה שעם כל הכישרון שבו אנטוני ניחן, הוא מעולם לא ראה את הכדורסל וההישגים על המגרש כמטרה נעלה, כפי שרואים זאת הכוכבים שכן מצליחים. המעבר שלו לניו יורק היה עסקי הרבה יותר ממקצועי, כמו גם הבחירה להישאר בעיר על פני חיפוש ולחץ לכיוון טרייד לקונטנדרית. כוכב בקנה המידה שכרמלו שואף להיות מוגדר אמור להיות הכוח המרכזי והמניע שמייצר קונטנדרית, ולא חתיכה חסרה לקבוצה אחרת.
כרמלו אנטוני אוהב את החיים הטובים, העשירים, הרגועים מלחצים ספורטיביים שמספקת לו ניו יורק. הוא אוהב את העונה הקצרה שמסתיימת באפריל, אוהב את האפשרות לנוח מתי וכמה שהוא רוצה, אוהב את הכסף הענק שזורם אליו מהניקס ומהעסקים שלו ואוהב את החיים בעיר.

אז בעצם, למה הוא צריך לעבור? כדי להזיע במאי יוני? עדיף לרבוץ על יאכטה מתחת שמשייה.
כדי שתהיה לו אפשרות לזכות באליפות? מעולם הוא לא הביע רצון אמיתי בכך, ובטח שלא עשה שום דבר לטובת העניין.

כרמלו אנטוני הוא עצלן, נהנתן ובליין. כזה הוא היה וכזה יישאר.

מיקי
מיקי
29/06/2017 11:10:28
הגב ל  דובי

כל מילה בסלע דובי

Ish
Ish
29/06/2017 11:17:49
הגב ל  דובי

אז למה לעזאזל הוא מבזבז זמן באולימפיאדה?

כל הענייני תדמית האלה נורא מעניינים. שחקנים מסויימים יהיו אשמים בכל מה שקורה בקבוצה שלהם בעוד אחרים תמיד יצאו נקיים כאשר האשמה היא על כל מה שמסביבם. איך בוחרים איזה שחקן מקבל איזה טיפול?

דובי
דובי
29/06/2017 11:20:20
הגב ל  Ish

אתה מסתכל על האולימפיאדה כבזבוז רק בגלל שנקודת ההסתכלות שלך מוטעית.
כרמלו השתתף באולימפיאדה כחלק מקמפיין, מוצלח מאוד אגב, להפיכת עצמו לכוכב בינלאומי.

Ish
Ish
29/06/2017 11:26:17
הגב ל  דובי

כאילו אתה לא יכול לצאת טוב במשחק הזה. אתה נשאר בקבוצה מפסידה אתה אוכל חרא על זה שאתה לא מצליח. אתה עוזב לקבוצה טובה אתה פחדן חסר נאמנות. אתה דורש שינויים וחיזוקים אתה בכיין שלא רוצה להתחרות. אתה שותק אז אתה לומר שלא אכפת לו מהקבוצה. אתה משקיע מזמנך וכספך לטובת מטרות צדקה? סתם בשביל לשפר את התדמית. משקיע בהקמת עסקים? אגואיסט שלא תורם בכלום. לכל דבר אפשר לעשות ספין שיוציא מישהו טוב או רע. אנחנו קצת עסוקים מדי בלבחור פרשנויות למעשים של אנשים.

דובי
דובי
29/06/2017 11:34:26
הגב ל  Ish

אני אישית עסוק בלהבריש את כרמלו בזפת ולגלגל אותו בנוצות, אין לי מושג במה מתעסקים כל האחרים.

Ish
Ish
29/06/2017 11:40:27
הגב ל  Ish

נשמע כיף

דובי
דובי
29/06/2017 12:33:11
הגב ל  Ish

well you know, it's a livung

יניב
יניב
29/06/2017 11:22:33
הגב ל  Ish

זה קשור לשחקן גם ולתדמית שהוא מוכר.עד כמה שאני זוכר הייתה פעם כתבה באחד המגזינים הנחשבים שבה הוא אמר שהמטרה שלו היא להיות מליארדד ולא מכדורסל אלא מעסקים ושהכדורסל זה רק האמצעי למטרה ולא המטרה עצמה(משהו בסגנון)

דובי
דובי
29/06/2017 11:24:45
הגב ל  יניב

ואם הנחתום מעיד על עיסתו מה נשאר לנו להגיד?

Ish
Ish
29/06/2017 11:27:41
הגב ל  יניב

והמטרה של לברון היא אחרת?

(היא לא)

יניב
יניב
29/06/2017 12:16:25
הגב ל  Ish

אתה מציב אותי בפוזיציה קשה,אני צריך לכתוב משהו טוב על לברון.
לברון אמנם המטרה שלו זה עסקים והרבה אבל יש 3 הבדלים גדולים בינהם:
1.לברון מספק קבלות במגרש הכדורסל ולא אחד על חשבון השני.
2.לברון כל הזמן מדבר אך ורק על המורשת שלו ואיפה הוא יהיה על הר ראשמור ואילו כרמלו אף פעם לא דיבר על המורשת שלו ככדורסלן.
3.לברון מעסיק צוות שעולה לו 2 מיליון דולר בשנה על מנת לתחזק את הגוף שלו ולהמשיך לשחק כדורסל ברמה גבוהה.כרמלו לא נראה לי שם 2 מיליון דולר על זה.

ארור תהיה שנאלצתי לכתוב דברים טובים על לברון 🙂

Ish
Ish
29/06/2017 12:50:07
הגב ל  Ish

מנסה להזכר מתי מלו שיחק עם שני אולסטארים באותה קבוצה….

מנסה להזכר מתי דיברו עם שחקן על המורשת שלו לפני שזכה עם קבוצה באליפות או הגיע לסוף הקריירה…..

תפסיק, עוד רגע תגרור לכאן את גיא עם הטענות האלו על מה לברון עושה בשביל לבנות ולשמור על הגוף שלו…. 🙂

נתן
נתן
01/07/2017 9:43:44
הגב ל  Ish

יניב, אתה אוהד בסתר של לברון

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
29/06/2017 11:29:31
הגב ל  Ish

לא סותר. אולי אפילו ההיפך.
אולימפיאדה זה קייטנה של הכי טובים בעולם ביחד, מדליית זהב מובטחת והישג ברזומה ("הנה, אני כן מצוין"), נצחונות ב-30 הפרש בממוצע, מעמד של אייקון בינלאומי. מה יש לא לאהוב כאן? עיסקה נהדרת, בלי סיכון.
ושלא במקרה, כרמלו אנת'וני מצטיין במיוחד במדי הנבחרת. כי הוא stress free, כשלצידו קווין דוראנט, לברון ג'יימס, קובי בראיינט.
יכול להיות שזה העניין. הוא לא מסוגל להיות האלפא דוג, בעצם. לכן נוח לו בניקס – אפשר תמיד להאשים את הקבוצה הלא מספיק טובה, הניהול הכושל, האוהדים והתקשורת שממררים את החיים.
אבל אם ללברון ג'יימס לא סולחים על כשלונות, לבארקלי לא סולחים, לסטוקטון מאלון ולכל היתר – אין סיבה שמשהו מזה לא ידבק גם בכרמלו אנת'וני. הוא פשוט לא מספיק טוב לרמות התחרותיות הגבוהות ביותר. בדגש על תחרותיות.

Berch
Berch
29/06/2017 13:28:10
הגב ל  דובי

כשאתה מציג את זה ככה פתאום קל לי להזדהות אתו…..

Berch
Berch
29/06/2017 11:33:50

פרס השחקן השישי תפור עליו

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
29/06/2017 11:36:22

שאלה לדובי עם האוואטאר החמוד, גם אחרים מוזמנים:
לו אתם ה-GM, נותנים לכרמלו byeout עכשיו?

עידו גילרי
עידו גילרי
29/06/2017 11:39:22
הגב ל  שם (נחוץ)

כל GM היה נותן לכרמלו byeout בשנייה. הבעיה שהוא רוצה buyout וזה יעלה הרבה כסף.

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
29/06/2017 11:41:01

LOL. פרויד עלה בחמישיה.

Ish
Ish
29/06/2017 11:39:35
הגב ל  שם (נחוץ)

זה לגמרי תלוי על כמה כסף הוא מוכן לוותר. אבל בלי ויתור משמעותי מאוד אז ממש לא. זה תקדים מאוד בעייתי.

דובי
דובי
29/06/2017 11:45:16
הגב ל  שם (נחוץ)

כל בייאאוט דורש את אישור הבעלים כמובן, כי מדובר בכסף נטו.
השאלה כאן היא מה הייתה עמדתו של דולן בשאלת הבייאאוט מול טרייד שהייתה אחד ממוקדי הסכסוך של ג'קסון ואנטוני.
לדעתי המו"מ בעניין יתקיים ישירות בין אנטוני ודולן ויהיה סוג של סגירה לקשר בין השניים.
בתחושה שלי דולן ישאף להשאיר את ג'קסון בתור האיש הרע בסיפור ויהיה יותר פתוח לזרום עם הרצונות של אנטוני.
המשמעות היא שיהיה בייאאוט בסכום גבוה, עם פשרה קטנה מצד אנטוני, כדי להראות שגם הוא עצמו לא היה מכשול.

דובי
דובי
29/06/2017 11:47:06
הגב ל  שם (נחוץ)

מה אני אישית הייתי עושה לו זה היה תלוי בי לא רלוונטי במקרה הזה, וגם אסור לפרסום באתר מהסוג שלנו, שבחר משום מה אנשים נורמטיביים כקהל יעד.

גיא הרשע
גיא הרשע
29/06/2017 11:48:44
הגב ל  שם (נחוץ)

לא כל הבייאאוטס נבראו שווים.

54 מיליון. זה מה שכרמלו צפוי להרוויח בשנתיים הקרובות.
אני לא מאמין שיש מישהו שיסכים לשלם סכום שכזה תמורת שחקן שמשחק בקבוצה אחרת.
אבל, בבייאאוט יש "הנחה" שהשחקן נותן לקבוצתו בתמורה לשחרור המוקדם,
וכאן נכנסת השאלה –
כמה הנחה ייתן כרמלו?
40 מיליון שפרוסים על 5 שנים, לדוגמה.
זו הנחה משמעותית, כזו שמשמעותה שבמקום שכרמלו יתפוס העונה 26 מיליון מתוך הקאפ ספייס, הסכום יקטן ל-8 מיליון בלבד.
עסקה שכזו, אני מאמין שדולאן לוקח ב-2 ידיים.

דובי
דובי
29/06/2017 11:50:40
הגב ל  גיא הרשע

מה ההשפעה של בייאאוט על חישוב סך המשכורות?

גיא הרשע
גיא הרשע
29/06/2017 12:02:08
הגב ל  דובי

הסכום של הבייאאוט יורד מתקרת השכר.
לקבוצה יש אפשרות לעשות סטרץ' (stretch provision) לסכום הבייאאוט או השחרור.
שחקן ששוחרר בין ה-1 ביולי עד ל-30 באוגוסט (גם במקרה של בייאאוט),
הקבוצה ששחררה אותו יכולה לפרוס את שארית שכרו על פני פעממים מאורך החוזה שנשאר + שנה אחת.
לכרמלו שנתיים בחוזה, ולכן הניקס יכולים לפרוס את שארית שכרו על פני 5 עונות.
waive, זה כאשר קבוצה משחררת שחקן חד צדדית. אז הוא מקבל את מלוא שכרו.
בייאאוט, זה כאשר הקבוצה מגיעה לסיכום עם השחקן, ואז משחררת אותו עבור סכום נמוך מהחוזה שנשאר.
ב-2 המקרים, הסכום שהקבוצה חייבת לשחקן (מלוא הסכום במקרה של waive, או הסכום פחות ההנחה שסוכמה עם השחקן במקרה של בייאאוט) יורד מתקרת השכר.

(נגיד והם אכן מגיעים לסיכום על בייאאוט של 40 מיליון, והניקס משתמשים ב-stretch provision, אז תקרת השכר הריאלית של הניקס בעונה הקרובה תרד מ-99 מיליון ל-91 מיליון.)

דובי
דובי
29/06/2017 12:05:34
הגב ל  גיא הרשע

הסבר בהיר וניר, תודה רבה.
נשמע לא רע בכלל. חבל שלא ריאלי לקוות להסדר דומה גם עם הכמושחקן נואה.
חבל עוד יותר שאי אפשר לקוות להימנעות מתאימה על חוזים מופרכים מראש.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/06/2017 12:06:37
הגב ל  גיא הרשע

זה נראה לי גלולה מרה יותר לבלוע – הקטנה של התקרה ב8 מיליון לחמש שנים..

אפלטון
אפלטון
29/06/2017 11:54:43

תודה אסי.
מודה שיש לי חולשה לשחקנים שכולם אוהבים לשנוא.
לדעתי מלו הראה מנהיגות ורצון לנצח בלא מעט מקרים, אבל באמת תקוע במערכת רקובה. אולי באמת צריך אלפא לצידו שהוא מעריך שיעמיד אותו במקום כשהוא נכנס לרגעים האלה של *זין על העולם*.

דובי
דובי
29/06/2017 12:06:39
הגב ל  אפלטון

תוכל לתת דוגמאות לגילויי מנהיגות של כרמלו במרוצת השנים?

bobby
bobby
29/06/2017 13:44:41
הגב ל  דובי

אני אישית לא מצליח להיזכר בדוגמא נקודתית, אבל אפשר להגיד שברוב התקופה שלו בדנבר הוא כן הראה מנהיגות. הוא לא פספס אף פעם פלייאוף, ואני גם זוכר שהייתה איזה עונה שהיה לו רצף של גיים-ווינרס, לא זכר בדיוק מתי אולי 2009.. בקיצור – הבחור לא פרייאר, או לפחות לא היה פרייאר.

אולי אפלטון יצליח לתת דוגמאות יותר ספציפיות.

דובי
דובי
29/06/2017 13:55:23
הגב ל  bobby

ההצלחה שלו בדנבר הייתה כאשר בילאפס לקח את המנהיגות

רועי ויינברג
רועי ויינברג
29/06/2017 14:07:12
הגב ל  דובי

לכן הוא יכול להצליח ביוסטון – יש את הארדן ופול

Ish
Ish
29/06/2017 14:08:39
הגב ל  דובי

הם היו קבוצה מנצחת במשך שש שנים לפני שבילאפס הגיע. תוך כדי שיפור גרדואלי 50 ניצחונות בעונה לפני שבילאפס הגיע, 54 ו53 איתו. הם לא הגיעו רחוק בפליאוף כי היו קבוצות טובות מהם.

השרת
השרת
29/06/2017 14:56:21
הגב ל  דובי

בילאפס אחד הווינרים הגדולים שהיו בליגה

עידו גילרי
עידו גילרי
29/06/2017 15:07:35
הגב ל  דובי

עוד מיתוס שטופח במשך שנים על בסיס כמה זריקות.

ינון יבור
ינון יבור
29/06/2017 15:34:19
הגב ל  דובי

הראה ווינריות מדהימה במשחק שסיקרתי אי אז בסוף עונת 2012 (או 2013?), כשהתארח במיאמי של לברון ו-וייד ושפך 50 נקודות בניצחון שלא שינה כלום לניקס שאיבדו סיכוי לפלייאוף, ולא למיאמי שהבטיחו את המקום הראשון ונתנו לוייד וללברון לנוח.

בעצם, אולי זה לא סיפור כל כך טוב…
😄

השרת
השרת
29/06/2017 17:50:52
הגב ל  דובי

אתה מיתוס 😉

צ׳ונסי מלך.

גיא הרשע
גיא הרשע
29/06/2017 18:02:48
הגב ל  דובי

גם אני מסמפט את בילפס.
אבל אצלו זוכרים את הזריקות הגדולות, ושכחו את כל השאר…

בקריירה, בזריקות להשוות אות לעלות ליתרון, 5 שניות או פחות לסיום הרבע הרביעי או ההארכה, המאזן שלו הוא 9 מ-43 מהשדה.
20.9%

לצורך השוואה, נבדוק את נתוניו של כריס פול.
לו יש תדמית של צ'וקר.
הנתונים שלו: 12 מ-48 מהשדה.
25%

לדעתי ה-2 הם שחקנים נהדרים,
אבל זה מלמד עד כמה יש פער בין מוניטין לנתונים.

דובי
דובי
29/06/2017 14:35:21
הגב ל  bobby

והנה בדיוק ההבדל בין הצלחה בעונה הרגילה להצלחה בפלייאוף

Ish
Ish
29/06/2017 15:57:33
הגב ל  דובי

להיות במקום* הנכון בזמן הנכון?

*הקונפרנס המזרחי

אפלטון
אפלטון
29/06/2017 18:08:55
הגב ל  אפלטון

דובי אני לא אוהב את כל ההגדרות המיותרות והעקומות האלו של 'לא מנהיג', 'לוזר' וכל אלה. הוא בטח לא היה לוזר כשלקח את סיריקיוז לאליפות המכללות והיה מנהיג של נבחרת ארה"ב.
בניקס הוא ניסה אבל באמת נראה שהרגיש שאין לו עם מי לעבוד שם ברוב הזמן. זה די מייאש והוא דווקא תמיד שמר על נאמנות וכבוד למועדון. לא לכלך, לא עשה פרובוקציות בתקשורת ותמיד היה גאה לשחק עבור ניו יורק.
להגיד שהוא לא התאמץ מספיק זה גם עוול. אין שחקן שמגיע לרמות האלו שאפשר להגיד שהוא לא מתאמץ. לרוב זה פשוט שלא היה לו עם מי לשחק.
בשנים האחרונות סחב פציעות ובהחלט נראה שהמשחק שלו לא תואם את המשחק המודרני, אבל בקבוצה עם כוכבים אחרים שם נטל הובלת הכדור לא יהיה עליו, אפשר יהיה למקסם את היתרונות שלו ולהפוך אותו לכלי מסוכן, כפי שהיה בנבחרת.

דובי
דובי
29/06/2017 20:01:49
הגב ל  אפלטון

כדי לפרט כמה אתה טועה אני צריך לתת סקירה על כל התקופה של אנטוני בניקס וזה גדול עליי, מה גם שחלק גדול מהדברים כבר כתבתי יותר מפעם אחת.
בוא נגיד רק שכרמלו אנטוני לא היה מנהיג בניו יורק, בטח לא חיובי, לא דרש מעצמו ולא מאחרים, ויתר לעצמו, העדיף את טובתו האישית והעסקית על הצלחת הקבוצה והיה גורם מרכזי בחוסר ההצלחה של הניקס מאז שהגיע.
הכל כמובן ניתן להוכחה בקלות.

captain beefheart
captain beefheart
29/06/2017 11:56:47

הרושם שלי ממרשמלו היה ונשאר שמדובר בבחור חביב וחייכן, שאולי ניסה קצת בדנבר אבל מהרגע שנחת בניו יורק התגשמו כל משאלותיו. הכסף, הצומי והילת ה"תפוח הגדול" מספיקים לו. טבעת? זה בשביל אורן חזנים.

גם אין מה להאשים אותו בכשלונות הניקס. הקבוצה קיבלה לפני כמה שנים מתנה של פעם בדור וקראו לה ג'רמי לין. היה שם מומנטום מטורף והם ביזבזו אותו. אולי גם מלו תרם לכך שלין לא הושאר בקבוצה בסוף העונה, אבל לא הייתי שם את כל האשמה עליו.

Ish
Ish
29/06/2017 13:01:10

טוב הגזמת בטירוף עם לין

captain beefheart
captain beefheart
29/06/2017 13:03:27
הגב ל  Ish

ידוע לי מה קרה איתו אחר כך. הטענה שלי היא שבאותם שבועות סוערים (עד שמלו חזר מהפציעה) היה שם מומנטום עצום. מכאן זה רק "מה היה קורה אילו"

Ish
Ish
29/06/2017 13:06:18

אתה כותב כאילו ניפוח סטטיסטיקות התקפיות תחת דאנטוני זה תופעה ייחודית.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/06/2017 13:16:43

איזה מומנטום מטורף היה שם ואיך הם בזבזו אותו בדיוק?
היה שם הייפ תקשורתי מטורף וזה פחות או יותר הכל.

captain beefheart
captain beefheart
29/06/2017 13:19:39

אתה אומר שאני הוזה ולא היה לינסאניטי שבמשך כחודש באה סינדרלה מלוכסנת וניצחה לניקס משחקים ערב אחרי ערב?

דובי
דובי
29/06/2017 13:24:40

לג'רמי לין ניתנו כמה שנים וכמה וכמה מסגרות קבוצתיות שונות להוכיח שהיה בו משהו מעבר להייפ של שבועיים.
ו…?

עידו גילרי
עידו גילרי
29/06/2017 13:30:51

אני לא טוען שלא היה לינסאניטי אלא שהוא היה הייפ תקשורתי שרכב על שחקן שתפס כמה משחקים טובים.
מכאן ולהפיל את הסיום של הרצף הזה על כרמלו יש דרך ארוכה.

TRG
TRG
29/06/2017 12:22:29

אהלן חברים , פעם ראשונה שאני מגיב בפוסטים. לרוב אני נהנה לקרוא אותם מהצד .

רק אני חושב שיש איזושהי קונספירציה כל כך ששנה הבאה פול ולברון מסיימים חוזה . ומלו נשאר עונה אחת שבסופה הניקס יעשו עליו buy-out.
ואז שלושתם יתחברו לקבוצה אחת שתיתן אפשרות אחרונה למלו ופול לזכות בטבעת?

נ.ב. אני אשמח לקבל קישור ללינק לסטטיסטיקות שמנחם העלה.

עגל
עגל
29/06/2017 13:25:22

אני התייאשתי מכרמלו בשנה האחרונה שלו בדנבר. נראה לי שהוא התייאש מעצמו אחרי השנתיים הראשונות בניו יורק 🙂
הוא שחקן מעולה שיכול לפרוח עם עוד כוכבים שיודעים לתת לו את המקום (טים USA) אבל אין לו את הדרייב לסחוב קבוצה בעלייה כנגד כל הסיכויים. כמו שדובי אמר הוא אוהב את החיים הטובים והמורשת שלו במקום השלישי-רביעי. חבל כי יש הרבה דברים טובים שהוא יודע לעשות עם הכדור

Smiley
Smiley
29/06/2017 13:28:11

1. כרמלו היה מצויין בדנבר תחת ג'ורג' קארל, כי אז אנטוני היה עדיין שחקן צעיר והיה להם מנהיג בדמות בילאפס, ככה שאנטוני היה סקורר נטו ולא ממש הנהיג חדר הלבשה.
2. אנטוני עבר לניו-יורק, ושם בעיקר התגלה שהוא עשה זאת מסיבה עסקית כדי להמריץ את עסקיו ופחות את הישגיו בניקס.
3. לאנטוני היתה האופציה להילחם על טבעת עם שיקגו שפשוט שיוועה ל-SF כמוהו שעוד לרוז היו ברכיים ונואה היה בריא. אנטוני לא השכיל להבין זאת והעדיף את המקסימום של הניקס על אפשרות לטבעת (בהרבה כסף אם כי פחות)
4. נבחרת ארה"ב – מוקף בסוללת הכוכבים והשחקנים הטובים בעולם שכל מה שנשאר לו זה לעשות את מה שהוא עושה בכי טוב וזה לקלוע. מה גם שמול הנבחרות האחרות היכולו הפיזיות שלו באות לידי ביטוי יותר מב-NBA וככה הוא נהנה מקריירת נבחרת מוצלחת.

א.ב
א.ב
29/06/2017 13:29:42

רק אומר – היו פרסומים שבגלל שכרמלו נפרד מבת זוגו הוא לא מתכוון להתרחק מהבן שלו ולעבור מחוץ לניו יורק.
ג'קסון עזב, מה שנראה כאילו המועדון הולך עם כרמלו ולא עם ג'קסון.
אז קצת מקדימים את המאוחר פה עם כל הביי אאוט והטריידים.
נראה שהוא בניקס כדי להשאר.

מנחם לס
מנחם לס
29/06/2017 16:07:26

אני יודע את הסיפור עם אשתו והבן. גם לי נראה שבטרייד יקרה משהו טוב לניקס וכרמלו נשאר.

עגל
עגל
29/06/2017 16:23:57

בכל שנותיו בניקס פטריק יואינג קלע 19 שלשות מתוך 122 ניסיונות
15%

מיקי
מיקי
29/06/2017 17:28:22
הגב ל  עגל

ועדיין אני מעדיף אותו על כרמלו 😉

עגל
עגל
29/06/2017 22:07:50
הגב ל  מיקי

ברור
היה לו לב ענק.
כרמלו אנתוני זה איש הפח מהקוסם מארץ עוץ, זה שלא היה לו לב

עידו גילרי
עידו גילרי
29/06/2017 22:35:52
הגב ל  עגל

אני חושב שצריך לחזור על שיעורי אנטומיה. הלב לא ממוקם בפרצוף.

etayle
etayle
30/06/2017 16:22:05
הגב ל  עגל

אם כבר אז האריה בלי האומץ

עידו גילרי
עידו גילרי
30/06/2017 16:30:27
הגב ל  etayle

JoJo … I think we are not in Kansas anymore

דורון האסטבן
דורון האסטבן
30/06/2017 2:30:13

תודה אסי תמיד משבחים אותך והעלת נושא מעניין
אנשים בת"א הולכים ללילה לבן
ואני מחרף נפשי מוותר על הבילויים והמוזאונים חינם כל הלילה
רק כדי לכתוב תודות.
🙂

דורון האסטבן
דורון האסטבן
30/06/2017 2:32:48

ותודה לאל א.ב. (מגיב מצוין) שינה לגרג אוסטרטג
אפילו שהתחלתי להתרגל למורס..
אחלה תגובות ממה שהספקתי.
תודה לאסי הנהדר ולמגיבים.

Asi
Asi
30/06/2017 17:11:10

דורון להגיד תודה זה מעלה גדולה, לא מובן מאליו. תודה גם לך

נתן
נתן
01/07/2017 9:50:47

סלח לי על הרגישול, אבל נראה לי שאתה נותן קצת יותר מידי כבוד ללייקרס של 2003-2010. לא זכור לי שהיו אימת הליגה, ולא זכור לי שמישהו ברח מהם כדי שיהיה לו סיכוי. לא בדיוק ג"ס או שיקגו של ג'ורדן. ואם כבר לברוח ממישהו, בטח התכוונת שהוא פחד מפאו גאסול?