פריוויו פלייאוף 2017 – קבלו את סגנית האלופה / MBK

פתיח –

זהו העונה תמה ונשלמה ב 48 השעות הקרובות צוות האתר יפרסם 16 קדימונים בקצב די מסחרר

במוצ"ש זה מתחיל NBA Playoff 2017 bring it on

2017 – לוחמים בטראומה חוזרים לקרב

גולדן סטייט סגנית האלופה מגיעה לפלייאוף הנוכחי כשהיא נראית טוב מתמיד

בשם סומסום והקארמה לאחר הפציעה של דוראנט הלוחמים נראו שבורים ושבירים כולל רצף של 2 הפסדים ( לאחר כמעט שנתיים ) ושל 3 הפסדי ליגה רצופים ( לראשונה בעידן סטיב קר )

גולדן סטייט עמדה בציפיות של העונה המוקדמת ובגדול היא לא נחלשה והאנסמבל של קארי וחבורותו נראה לפרקים כמו ברשינקוב ולהקת הבולשוי

מבחינה התקפה איו צורך להציג את הארסנל של גולדן סטייט היא הייתה קבוצת התקפה מהמשובחות בהיסטוריה עוד לפני דוראנט  וחובה לציין שההגנה שלה טובה לא פחות עם דיפנסיב רייטינג השני בטיבו בליגה

אז במקום לקשקש על מה שהיה נדסקס במה שיהיה

העונה הלוחמים פיזרו את הכוחות בצורה נבונה ,עד ההפסד לג'אז הוורירס יצאו לרצף של 14 ניצחונות רצופים ועל הדרך שברו את השיא של הבולס ל 3 עונות עוקבות שעמד של 203

הלחץ על גולדן סטייט , בשנה שעברה הלוחמים ניצחו את המערכה 9-73 אבל הפסידו ביג טיים בקרב שהיו לראשונים בהיסטוריה ששמטו יתרון 1-3 בגמר הליגה ,מה שעשו בדיוק בסדרה הקודמת מול הת'אנדרס עם המון אופי

2017 זו שנה חדשה ונראה שהלוחמים מגיעים רעבים ו

סיבוב ראשון – פורטלנד קבוצה שיודעת לעשות חיים קשים ללוחמים אבל הסדרה הזו תלוייה בוורירס ביג טיים

מאז 1970 והיום נערכו רק סדרת פלייאוף אחת בין ה 2 (1-4 בשנה שעברה ) והנה שוב אתכם

בשורה תחתונה – סוויפ

אין לפורטלנד את הארסל הדרוש להתמודד עם כח האש של הלוחמים . דוראנט יכול וצריך להשתולל באין מפריע כשגם קארי ותומפסון עלולים להשתולל . העונה הרגילה הסתיימה בסוויפ של הלוחמים ( 23 ,45,8 ,2 היו ההפרשים )

פורטלנד בחלקים מסיומים של העונה הוליכה את הליגה בממוצע ספיגות ובדיפסניב רייטינג .

לילארד ומשולם מוןל קארי ותומפסון נשמע כמו מאץ אפ סקסי אבל לפורטלנד אין באמת הרבה לתת

בשלב הבא ממתינות יוטה או הקליפרס , הקליפרס יהיו טרף קל בעוד הג'אז יכולים להיות מאץ אפ מעניין מאוד

בשורה התחתונה זה יגמר ב 5 משחקים

גמר המערב יהיה מרתק בכל מקרה , למרות שהחלום הרטוב הוא גמר בין הספרס לגולדן סטייט ( ההיטרים והרציונאלים ) , הרומטיקינים  וולדי ירצו לראות גמר מול ווסטברוק ו OKC באופן חריג אני חושב שגמר מול יוסטון יהיה החבילה השלמה בין 2 קבוצות שיגיעו עם המון נשק ורצון לתפור את האויב מדאון טאון

עוד חזון למועד אבל מי שתגיע לגמר המערב צריכה לגנוב את המשחק הראשון ולהכניס את הלוחמים ללחץ כלשהוא , לנסות לשחק בראש של גרין כי בלעדיו יהיה קשה מאוד לוורירס גם מול שחקני פנים בינוניים

קשה מאוד לתת תחזית לעוד חודש וחצי אבל נתראה בגמר הליגה ביוני ( מאמין שלמרות הכל תהיה זו שוב קליבלנד )

שם קארי ודוראנט ייתמודדו על ה MVP של הגמר

והקוף שעם השנים נהיה שימפנזה

חייבים אליפות ולא סוף מר

העונה חייבת להסתיים עם בקבוקיי השמפנייה
https://www.youtube.com/watch?v=LbhhxsXfuYQ

 

חלאס דיבורים , שיתחיל כבר נתראה בבלוגים החיים , אשברי , הבן של סטוקטון יהיו שם כמו סומסום שלא יהסס לפזר מלח על הפצעים אם אכן יהיו

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 52 תגובות

  1. 67 נצחונות לפני שנתיים . והשנה שוב . האם גם הפוסט סיזן תיגמר באופן דומה ?
    אפשר לעשות את זה ב-16 משחקים בלבד . אגב – האם מישהי אי פעם עשתה את זה ? אפילו בעידן בו לא כל הסדרות היו הטוב מ-7 ?

    ואפשר לעשות את זה ב-28 .

    אין לי התנגדות ל-20 , בסדרות שכולן 4 :1 .

    We are on the road again
    ומה מסמל את זה טוב יותר מלהקה קליפורנית ?

    https://www.youtube.com/watch?v=qRKNw477onU

  2. אחלה סקירה.
    רק רוצה לדייק – צוות סומסום (התרחבנו) לא בא לפזר מלח על שום פצע. להיפך, הייטריזם ושמחה לאיד, מהסוג שמאפיין רבים, לצערי גם כאן ואתם יודעים נגד מי – שנוא במיוחד.
    מי שחי רק מכישלון האחר הוא בדיוק מה שהוא. וחבל.

    לעניין: ג"ס היא קבוצה עם יתרונות עצומים על כל קבוצה, באופן כמעט חסר תקדים בתולדות הליגה. זו תהיה הפתעה מרעישה אם היא תיתקל באבק-התנגדות במהלך הפלייאוף. סדרות של 7 הופכות כל סיכוי להפתעה לבלתי אפשרי ממש. 98 מול 2, בהערכה מספרית.

    לכל מי שאוהב יציבות, ואת ניצחון החזק במיוחד – אלה הן חדשות מצוינות. לאחרים, קצת פחות.

      1. לקרוא את זה היום – נכתב שבוע לפני הנצחונות גם של השיקגו קאבס וגם של טראמפ – מראה את גודל הפער בין "על הנייר" לבין המימוש .

        1. הבל ורעות רוח.
          המאמר מדבר על הסיכוי של שיקגו קאבס לחזור מ-1-3 בסדרת הגמר וקובע שהוא 15 אחוז. הגיוני, כששתי הקבוצות כמעט זהות ביכולת. מתמטיקה פשוטה: 0.5 בחזקת 3.
          שום דמיון בין הקאביז, קבוצה של 64 אחוז ניצחונות בעונה והיא עוד הכי טובה, לגולדן סטייט.
          שום דמיון בין התחרויות הצפופה ב mlb לבדיחה שהפך להיות ה nba, במיוחד עם המעבר של דוראנט.
          ה"א, לא תוכל להיות גם גודזילה וגם לשחק אותה מתאמץ. אתה בעצמך מדבר על 0-16 כתחזית ריאלית. וזה אומר הכל. שיעמום.

          1. כן… תמשיך לקרוא לליגה בה המשתכר הגבוה ביותר מרוויח כמו הרוסטר של קבוצה שלמה, תחרותית. והוא אפילו משחק רק משחק אחד מכל חמישה. כבר הסברתי לך כמה פעמים ממה זה נובע וזה ממש לא קשור לתחרותיות. אבל אתה מוזמן לעזוב את השיעמום וללכת לצפות בליגה הסופר תחרותית שלך במקום. אנחנו כבר נעדכן אותך איך נגמר השיעמום.

          2. בייגלה – אתה סתם חופר . ומה עם טראמפ ? האם ערב הבחירות לא הימרו ברוב עצום שקלינטון תנצח ?
            אבל הנושא אינו הכמות אלא העיקרון – אף אחד לא מנצח על הנייר . צריך לנצח במציאות.

          3. פקודה? אפילו בצבא לא נתנו לי לחלק פקודות אז בטח לא עכשיו.
            זו רק המלצה בשבילך שלא תסבול כל כך הרבה.

          4. דווקא כיף להיות במיעוט מזהיר, כל עוד אין לינץ'-מוב (בכל זאת, התקדמנו).
            בכל מקרה – קשור ל"אקראיות" במשחק (כהגדרתך) או לא, הליגה ההיא אכן הרבה יותר תחרותית. זו עובדה, אלה לא ההזיות שלי.
            אבל אני יכול להכיל גם את ה-nba, אני אדם מורכב. רק מסרב להצטרף למשחק הכפול הזה – נשחק אותה שיש פה מה-זה-תחרות, ונשיר שירים מראש לקבוצה אחת, חזקה לאין שיעור מכל יריבותיה. משהו פה לא מסתדר במוח הקטנטן שלי. זה הכל.
            מניח שתוכלו לשאת קול מעט שונה. ובקרוב ניווכח כולנו, מי טעה ו/או הטעה, ומי לא.

          5. היחידי שמתקרב כאן ללינץ'-מוב זה אתה שקורא לאחרים דתיים, פאשיטים ועוד בזמן שאתה תוקף אנשי קש לא קיימים.
            אתה טוען שה-MLB תחרותית יותר , זה מן הסתם קשור למה אתה מגדיר כתחרותיות אבל כרגיל אתה מציג דברים כעובדה או "אמת". אם אתה רוצה לקיים על זה דיון אין בעיה אבל תתיחס לטיעונים שמעלים לא למה שאתה בוחר להגיד שאחרים טענו.
            עכשיו לגבי הפלייאוף. אין פה שום משחק כפול. גולדן סטייט פייבוריטית ובגדול. אבל זה לא בגלל שהליגה לא תחרותית אלא בגלל שהם באמת יצרו קבוצה מצוינת במסגרת תנאי התחרות הקיימים. יכול להיות אפילו שאתה צודק ובעוד 4 שנים כולנו נדבר על העסקה שסגרה את הליגה ל-4 שנים. אבל לבוא ולצעוק בכל מקום עוד לפני שהם דרכו שנייה יחד על הפרקט "הליגה משעממת, אין מה לראות זה בזבוז זמן" זה בדיוק מסוג טענות ה"מה אם" שאתם כל הזמן מטיף כנגדן.
            אין אף פרשן אובייקטיבי שחושב שהסיכוי שהווריורס לא יקחו אליפות עומד על 2 אחוז כמו שאתה אומר. גם בשנה שעברה הם היו פייבוריטים לא פחות גדולים והפסידו בסוף. זה היופי שבדבר הזה. רגע חכה רגע אני אזכר איך קוראים לזה.. אה כן… תחרות!

          6. די נו הבנו, אתה אוהב הכי הרבה תחרותיות, יותר מכולנו, למעשה, אתה "אלוף העולם בלאהוב תחרותיות".. בק2בק.. טריפיט, אתה כל כך הכי טוב בלאהוב תחרותיות שלא השארת לנו כל תחרות… ניסינו לפנות להנהלת "הליגה לאהבת תחרותיות", "תשמעו חבר'ה.. יש פה פרדוקס, מצד אחד זו "הליגה לאהבת התחרותיות".. מצד שני, הבן אדם כל כך תחרותי בלאהוב תחרותיות שהוא גמר את כל התחרות ומשאיר לנו אבק.. מה שפוסל אותו כמובן מלכהן כאלוף העולם באהבת תחרו…"

            אבל אז הסתובב הכסא של היו"ר בקומה הכי גבוהה עם נוף לים בבניין "הליגה לאהבת התחרותיות" וגילינו שזה אתה.

          7. בטח שיש לי הרבה זמן פנוי… עם המצב של "הליגה לאהבת תחרותיות", אני עם המטקות בחוף הים כבר בינואר… לא רואה פלייאוף אפילו עם משקפת מהסוכת מציל.. אבל אל תשאל איזה תחרות יש פה על הבחורות בביקיני…

          8. לכבוד יו"ר הללהת*,

            לך בבקשה לחפור את התגובה האחרונה שכתבתי לך באתר הופס קו איל, ותקרא אותה הפעם כאילו עברת את בחינת הגמר שלך בהבנת הנקרא.

            בברכה**,
            הטרול המעצבן במיוחד שלך

            *הליגה לאהבת התחרותיות
            **הזאת ששוחים בה

  3. קצר וקולע. מעניין לדעת אם הם יקחו אליפות, ויש נקודה מאוד חשובה לדעתי בקשר לזה שהשפיעה גם בגמר של שנה שעברה – הם הרבה יותר מדי תלויים בגרין.

    אחת הסיבות לזה שקליבלנד ניצחה היא שבמשחקים 5-7 לא היה את בוגוט שיתן את הגיבוי ההגנתי כל פעם שאירווינג או ג'יימס נכנסים לצבע. השנה אין להם אף אחד שמסוגל לזה – אולי דיוויד ווסט (שגם די אנדר-סייזד לסנטר) מלבד גרין.

    לכן לא בטוח שזה יספיק לפלייאוף, כי ההגנה של זאזא באמת על הפנים. סביר שהם ישתמשו בדוראנט בשביל לנסות משהו כזה חלק מהזמן אבל לדעתי זה בזבוז של היכולות ההגנתיות שלו, בעיקר כחוטף ומגן אישי מאשר מישהו שיותר בא לעזור בהגנה. גם ההגנה של קרי לא בדיוק השתפרה.

    נוסף על כך השילוב של בארנס יכול לתרום מאוד בדקות שדוראנט או דריימודנ נחים כי הוא יכול לעשות תפקיד די דומה מבחינת ההגנה והריבאונד. חמישיה עם שניים משלושתם, ווסט, ליבינגסטון/איגודלה וקליי תומפסון יכולה להיות חזקה, אבל עדיין אני לא חושב שהיא תתמודד עם קליבלנד.

    1. דבר ראשון תודה למידן הנפלא – מניח שתראה הרבה פלייאוף בעקבות הלידה ומקווה שזה יהיה בשיא הנחת האפשרי בהתחשב בעובדה שיש תינוק על הידיים.
      רועי לדעתי אתה מפספס את הנקודות של שבגללן הלוחמים הפסידו שנה שעברה:

      1 בוגוט ואזילי- נכון שבגמר הבוגוט היה משמעותי – אבל מזכיר לך את האפקטיביות שלו מול הרעמים כנל לגבי אזילי הם פשוט אימללו אותם. ההתקפה שלהם הרבה פחות טובה – לא זכור לי סל אחד של בוגוט שלא היה קרש סל הטבעה או טיפ. הוא כל כך צופף את הצבע שזה מאוד הקשה ובנוסף היה אפשר לעשות עליו האק – שחקן של בערך 50% מהעונשין וכנל לגבי אזילי. זאזא הרבה יותר טוב מהם בפרמטרים הללו.

      2 – אני חושב שהבעיה מול הקאבס לא הייתה בהגנה אלא בהתקפה. (ברור שיש קשר בין השניים ועדיין) למרות שמדובר על סדרה של 7 משחקים עדיין קשה ללמוד ממנה ומהסטטיסטיקות שלה ועדיין לדעתי ההבדל העיקרי באחוזים נבע מכמות השלשות שצללו – קשה לי לראות עד כמה בוגוט משמעותי כאן. לברון הוא שחקן המעבר והמתפצת אולי הכי טוב בהסטוריה של המשחק אין דרך לעצור אותו רץ בלי פאול ולרוב גם זה לא עוזר כשהוא מחליט שהוא הולך על זה ושם את הכדור בפנים. ההחטאות של הלוחמים במיוחד במשחקים 5 ו6 נתנו לו את כל מה שהוא היה צריך בשביל לרוץ ולהריץ את החברים שלו. זה היה קטלני אבל שוב תלוי יותר בהתקפת היריב.

      3 – לא יודע כמה משמעותי היה בוגוט ב15 דקות שהוא שיחק בערך בערב. ה+/- שלו לא מדהים ביחס לדקות אותם הוא שיחק

      4 וזה באמת הכי חשוב את המשחקים המפלצתיים (משחקים 5ו6) שלו לברון נתן כאשר בוגוט נפצע באמצע (אני מניח שמעבר לחיסרון שלו כשחקן זה יוצר שבר מנטלי קשה בקבוצה במיוחד הצורה בה הוא נפצע זה היה מזעזע לצפייה) גרין הורחק ואיגי תפס את הגב ונראה כאילו הוא מתקשה מאוד לשחק. אני לא בא להמעיט במאומה מן ההישג שלו אבל השנה הוא יתקל בקווין דורנט בשנה הכי טובה הגנתית בקריירה – ולא מול הריסון בארס זכור לרע. שיהיה ללברון בהצלחה (למרות שאני מהמר על טורנטו להגעה לגמר…)

  4. תודה רבה !
    מקווה לאליפות של הלוחמים אחרי הבזיון של שנה שעברה (נוסף על ה – 3:1 הם היו עם יתרון ביתיות !).
    בכל מקרה – 4:0 או 4:1 בסדרת הגמר יכולים לנקות חלק מהחרפה של שנה שעברה.
    אם הם לא לוקחים השנה – קטסטרופה !!!

  5. תודה מידן!
    מתקשה לראות איך זה לא מסתיים באליפות בשביל גולדן סטייט.
    השאלה היחידה היא כמה קל זה יהיה. אני נותן להם הפסד אחד כל הפליאוף.

  6. לא נראה לי שהווריורס דורשים יותר מדי כתיבה עליהם. מאוד ברור לרוב האנשים איפה הקבוצה נמצאת ומה מצופה ממנה.

    אני אישית לא אתפלא אם יוסטון תסיים בגמר המערב מולם, אבל אין ספק שמבחינת מאצ'-אפ שייצור אתגר הדדי, עדיף את הספרס שם.

  7. אני חושב שהם מעולים. באמת. אבל אני מאמין גם ביכולת הלחימה של המתחרים שהזכרת. אין אף סדרה לדעתי מלבד אולי נגד פורטלנד, שתיגמר ב4 משחקים. במקרה הטוב יפסידו 1 בסיבוב השני ו2 בגמר המערב. במקרה היותר ריאלי יפסידו 2 בשני ו-3 בגמר המערב. כן זאת תהיה סדרה אדירה.
    לגבי הגמר, אני חושב שכל אפשרות, החל מ1-4 ועד להפסד 4-3, אפשרי.ת זאת שאלה של דינמיקה. הקאבס בהחלט יכולים להתעלות, ויש להם המון כוח אש. כן גם אני מצפה לנצחון ג"ס, וכל דבר מלבד ניצחון בגמר יהיה כשלון של הפרוייקט, אבל כשלברון עומד מול ההסטוריה, הוא לא ממצמץ, כך שהכל אפשרי.

  8. סקירה מצויינת כרגיל. בניגוד לשנים קודמות השנה יש מועמדת ברורה אחת ויחידה לטבעת כי קבוצה שגם ככה היתה מהטובות בהסטוריה התחזקה בשחקן הטוב ביותר בליגה . אין שום תוצאה חוץ ממספר זכיות רצופות בטבעת שאמורה לספק את הקבוצה הזאת. אני אישית לא רואה אף קבוצה בליגה שיכולה להוציא מולה יותר משתי נצחונות בסדרה שם הטוב מ 7 וזאת בתנאי שלא יגיע איזה פלופר ויוציא את אחד מהרביעייה שלה ממשחק כמו שלברון עשה לגרין בשנה שעברה ועל זה פחות או יותר הלכה האליפות. לא מאמין שזה יכול לחזור. וחוץ מזה זו קבוצה שהיא show אחד ענק מאז מייקל לא קמתי באמצע הלילה לראות משחקים והנה אני קם שוב. שיהיה להם בהצלחה מגיע להם

    1. תודה בני
      חייב להסכים איתך לגביי זה שגולדן סטייט הם שואו אחד גדול
      להבדיל מהבולס שהייתה קבוצה יעילה להחריד והיו ואן מאן שואו

  9. לא יודע אם ג.ס תפסיד בכלל עד גמר המערב….וגם בגמר הכללי יכולה לעשות ללברון בייגלה…..אבל אם ס.א לא ימעדו בטעות מול יוסטון הם לוקחים את ג.ס !!!! בדרך לאליפות מרגשת.

  10. מעולה, תודה מידן. אם שאר הקבוצות יראו בפלייאוף כמו שנראו בחצי השני של העונה אז האליפות של הלוחמים.

  11. לא מבין איך אפשר להמר על קליבלנד? הרי קליבלנד שאנחנו ראינו בחודשים האחרונים לא שווה אליפות, אולי אפילו לא גמר. ואת הקליבלנד שאמורה להתפתח לאורך הפלייאוף, מגובשת, קבוצתית, ממוקדת מטרה, עוד לא ממש ראינו (למעט נגד בוסטון אולי)

    נ"ב גם אם הם מתחברים וכו', עדיין כנראה אנדרדוגים בגמר מול ג"ס בריאה

  12. תודה רבה אני יחזיק אצבעות לכל מי שתבוא אם זו יוסטון או הפופוביצים. הסיכויים לא מזהירים כמו שאמר סומסום.

    לדעתי האיש החשוב במארג של הלוחמים לקראת המסע שצפוי להם הוא דריימונד גרין, אין כמוהו , דומיננטיות בהגנה חוסן מנטלי, טראש טוק, אגרסיביות, ובכלל הוא גבר

    סיכוי של 70 אחוז לאליפות, כאשר הספרס 15 %, בוסטון 5, קליבלנד 5, טורנטו 5

    1. יש הרבה אוהדים במפרץ ומספר שחקנים בקבוצה שלא יסכימו איתך.

      אפילו אוהדי הלייקרס מתייחסים לכל אליפות כשמחה ולא בתור עילה להוצאת אנחת רווחה מגופם רווי האליפויות.

  13. דבר אחד שמשעשע אותי, כנציג הנרגנים שבאוהדי ג"ס הותיקים, הוא הזלזול המופגן בשחקני ג"ס כשבאים לבחור את מצטיני העונה.

    מי בדיוק אחראי לכך שהקבוצה נמצאת במקום השני בדרוג ההגנתי (כאשר במשחקים רבים היתרון שלה קטן כתוצאה מכך שאת המשחק מסיים ההרכב השלישי)?

    גובר באמת משחק יפה בהגנה, אבל הקבוצה שלו לא מסוגלת לעצור בהגנה את אריות המערב כפי שעשתה הקבוצה של גרין בחודש האחרון כשניצחה ברצף את ממפיס יוסטון סאו אנטוניו יוסטון וושינגטון. מי בדיוק אחראי לרמת משחק הגנתי ? פצוליה?

    אני לא אכנס לויכוחים על הקרטריונים לבחירת MVP, ועד כמה יש חשיבות רק לרמת המשחק בהתקפה למול רמת משחק ההגנה במקרה של הצמד הארדן את וסטברוק, אבל לא לשבץ את תומפסון באחת משלוש החמישיות של הליגה? מי בדיוק טוב ממנו כסקאנד גארד ? בייל?

    זה מביא אותי לקרי? קרי שבר את החוקים. הוא מוביל את הקבוצה הטובה ביותר במאה 21 אבל הוא לא מתאים לפרדיגמה של הסופר אתלט ולכן יש מצעד של שחקנים שמרגישים שהוא גונב את תהילתם.

    1. כשיש הרבה כוכבים האור של כל אחד מהם מעמעם את האחרים. ככה זה.
      אני מאמין שגרין יקבל את הקרדיט וייקח שחקן ההגנה.
      דוראנט היה ודאי באחת מחמישיות העונה אם לא היה נפצע
      קארי, בלי קשר לירידה ביחס לעונה שעברה, מתחרה עם כל כך הרבה תותחים בעמדה שצריך עונת שיא בשביל לבחור בו. וזאת לא היתה עונת שיא שלו.
      תומפסון? אני מת עליו וחושב שהוא אנדרייטד בגלל שלא נותנים לו מספיק קרדיט על ההגנה אבל גם במקרה הזה יש המון גארדים שקשה להשאיר בחוץ (תומאס, וול, דרוזן)

      1. תודה רבה
        בכל עונה אחרת 2-3 שחקנים של גודלן סטייט היו בחמישה הראשונה והשנייה
        דוראנט נתן עונה יפה מאוד והשתלב כמו גדול
        יהיה מגניב בטירוף אם תומפסון או גרין יהיו ה MVP של הגמר

  14. פריוויו מצוין! מסכים עם כל מילה! זה הסצנריו השני המועדף עלי. הראשון הוא אליפות של הספרס 🙂

    הבעיה היא שאני חושש. הפלייאופים בשנתיים האחרונות לא היו כאלה חלקים עבור הלוחמים. דוראנט חזר ואני מוטרד מהאפשרות שזה ייצר סינרגיה הפוכה.

    קליבלנד, למרות שזה נראה כאילו היא נחלשה, מפחידה אותי כמו נחש קוברה. הם האלופים המכהנים. יש להם את המלך הבלתי מעורער, יש להם את קיירי – הקלאצ' האולטימטיבי ושחקן אדיר – ויש להם חבורת קלעים מהממת ששברה את שיא השלשות למשחק.

    בקיצור, קל זה לא יהיה. מקווה לא להרטיב את הכרית בדמעות כמו שנה שעברה(סתם, לא באמת 🙂 )

    בקיצור, סומסום נמצא בעמדה הכי נוחה: ג"ס אלופים והוא יגיד לכולם "אמרתי לכם". הפסד ולא יהיה מאושר ממנו.

  15. עוד 20 שנה מנחם ישלוף סיפור מהתיבה איך פורטלנד מהמקום השמיני הדיחו את הגלקטיקוס2 מקליפורניה….
    זה מה שיפה בספורט
    🙂

  16. ל berch … זאת סתם תחזית נחמדה . לגבי העתיד אי אפשר לתת לשום ארוע את ההסתברןת אפס אז ניתן לארוע שלך את ההסתברות הכי קרובה לשם… 0.01%. נחמד לילעארד וסי ג'יי סבבה אבל חוץ מזה אין שם כלום וזה לא מספיק. ממש לא

  17. זאת צפויה להיות האליפות הכי קלה שהיתה בהיסטוריה. בפרט אם קליבלנד ישחקו כמו ששיחקו בחודש וחצי האחרונים (ואז בכלל לא יעלו לגמר).
    אבל, יש עוד המון זמן. אם קליבלנד תתחבר לה פתאום באמצע הפלייאוף היא תגיע לגמר ואז הכל יכול לקרות. הלחץ הוא בעוכריה של ג"ס בגלל הציפיות. וגם גרין בלתי נשלט.

  18. מידן, אתה ענק, אוהבים את הסטייל של מומי, והכתיבה
    המצוינת והחשיבה החכמה על הליגה.
    עונה מושלמת שלך מידן. תודה

  19. לא כתבתם כלום על דוראנט אז אשמח להוסיף
    במשחק האחרון מול הלייקרס דוראנט חזר לעצמו, משחק ההתקפה שהוא הציג הוא בלתי ניתן לעצירה, אף שחקן הגנה ואף קבוצת הגנה לא יוכלו לעצור את זה.
    זה לא קארי שירביצו לו בחסימות, דוראנט לא צריך חסימות.
    לדעתי זה די ברור שאם דוראנט ימשיך עם הדאנקים האלה מהעונשין וה60 אחוז מהשדה נראה הרבה משחקים בהם קארי לא משחק ברבע הרביעי.
    הפיק אנד רול בין קארי לדוראנט עדיין לא מתואם ואני מקווה שנראה אותו בשיא תפארתו לקראת סוף הסדרה מול פורטלנד.
    אל תופתעו לקבל הרבה משחקים של 30 נקודות מדוראנט בשלושה רבעים וב60-70 אחוז מהשדה, וכל משחק כזה בהכרח ממש אבל ממש לא יהיה צמוד.
    סטיבן א סמית חושב שקארי הולך להתפוצץ בפלייאוף הזה ואני אכן מקווה שהוא צודק, לראות את קארי במופע הריקוד שלו זו אומנות, הם צריכים להפסיק עם מופע החסימות הזה שבו מרביצים לקארי ופשוט לתת לו את הכדור שירקוד.
    גרין נראה לכם חשוב אבל כשקארי קולע ב45 אחוז מהשלוש ודוראנט ב60 אחוז מהשדה גרין בכלל לא יהיה רלוונטי.
    ואני מקווה לא לפספס את המשחק האחד הזה שבו תומפסון ידפוק 50 נקודות ב20 זריקות.
    בואו רק נהנה מהמופע ואם הם יפסידו אז בכלל, בואו נהנה מזה שהמפלצת הזאת מנוצחת.

  20. מיסטר מידן ומר מומי, תודה על פריוויו מצוין. מדהים בעיניי שהעובדה שהלוחמים צירפו את דוראנט לא הורידה מההתלהבות מהם כמו מקרים קודמים של עגלקטיקוס למיניהן..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט