היום האחרון של העונה הסדירה / רועי ויינברג

היום האחרון של העונה הגיע, כששני מקומות עדיין פתוחים במירוץ לפלייאוף. נוסף על כך המזרח עדיין לא סגור לחלוטין וכך גם ביתיות בסיבוב הראשון במערב. אין אף מפגש ישיר, אבל עדיין הערב הזה יכול להשפיע רבות על ההמשך.

כל התרחישים ליום האחרון של העונה מפורטים כאן:

היום המחזור האחרון של העונה הסדירה, ועדיין יש כמה דברים שלא נסגרו לפני הפלייאוף. אתם מוזמנים לקרוא את כל התרחישים…

Posted by ‎Hoops – הופס‎ on Wednesday, 12 April 2017

*

3:00 שיקגו בולס (40-41) – ברוקלין נטס (61-20) – משודר בערוץ הספורט

מבחינת שיקגו זה פשוט – ניצחון והם בפנים (מקום שביעי או שמיני), הפסד ויכול להיות שבחוץ. הם כבר הפסידו לברוקלין השבוע בחוץ בנקודה. יש שני הבדלים די משמעותיים בין שני המשחקים:

הראשון, שפה זה באמת do-or-die לשיקגו. אין הזדמנות שנייה אחרי הערב והם צריכים את המשחק הזה לחלוטין, וזה משהו שדווין וויד, ג'ימי באטלר וראז'ון רונדו יודעים לקחת. אבל ההבדל היותר חשוב הוא מי שלא ישחקו – ברוק לופז, ג'רמי לין, טרבור בוקר, ג'ו האריס, שון קילפטריק וקווינסי אייסי. שאר שחקני הנטס שישחקו קולעים בממוצע קצת פחות מ-65 נקודות במשחק. מישהו באמת רואה אותם מאיימים על שיקגו?

תחזית: שיקגו ב-20 הפרש לפחות כל הדרך לפלייאוף. כשהנטס היו בהרכב מלא זה היה משחק חד צדדי. עכשיו זה אפילו יותר.

*

3:00 אורלנדו מג'יק (53-28) – דטרויט פיסטונס (44-37)

משחק די חסר חשיבות בין 2 קבוצות שלא עלו לפלייאוף (1).

אורלנדו עם שני ניצחונות מעשרת המשחקים האחרונים, אחד מהם מפתיע במיוחד מול דטרויט (28 הפרש). הם נותנים הרבה קרדיט לשחקנים צעירים שמנפחים סטטיסטיקות, אבל זאת עוד עונה שאורלנדו זורקת לפח באפריל, בפעם החמישית ברציפות מאז הטרייד על דוויט הווארד. הם אולי ציפו להיות פה, מה שאי אפשר להגיד על דטרויט שפשוט התפרקה ואיבדה את הסיכוי לפלייאוף גם היא. ההדרדרות הזאת טיפה נבלמה עם שני ניצחונות בשלושת המשחקים האחרונים, אבל זה מעט מדי ומאוחר מדי.

תחזית: קשה להמר על המנצחת במשחק המיותר הזה (אין לחץ על אף אחת מהקבוצות לנצח). דטרויט טובה יותר ובכושר טוב יותר, ולכן היא תנצח.

*

3:00 קליבלנד קאבלירס (30-51) – טורונטו ראפטורס (31-50)

ניצחון של קליבלנד (והפסד של בוסטון) והם במקום הראשון. טורונטו בטוח במקום השלישי, מה שהיה מראה על הנייר שזה משחק שקליבלנד חייבת לנצח.

אבל זה לא מה שקורה. הראפטורס עולים בהרכב מלא, קליבלנד נותנת מנוחה ללברון ג'יימס, האיש שהיא הפסידה בכל ששת המשחקים בלעדיו העונה בצורה די משכנעת. גם קיירי אירווינג צפוי לשבת הערב, ומול ראפטורס בהרכב מלא קשה לראות אותם מנצחים. למרות זאת, אני הולך על הפתעה. דרון וויליאמס היה מעולה בניצחון על מיאמי ויכול לייצר נקודות הערב, והוא פליימייקר לא רע, משהו שלא היה לקליבלנד המון זמן. יחד עם לאב שאמור לשחק והדחיפות, זה יתן לקליבלנד יתרון.

תחזית: ניצחון, בהארכה, של קליבלנד. אבל זה לא ישפיע על המיקום שלהם.

*

3:00 בוסטון סלטיקס (29-52) – מילווקי באקס (39-42)

בוסטון בכושר טוב וחייבת ניצחון. מילווקי בטוחה במקום השישי ובלי מת'יו דוולדובה, הגריק פריק, קריס מידלטון וטוני סנל (אפילו לא טסו עם הקבוצה). בוסטון לא תיתן לזה לברוח, במיוחד בבית. לא כשאיזייאה תומאס משחק. לא כשהמקום הראשון על הכף. לא כשהם ניצחו 9 מ-11 המשחקים האחרונים (למרות שאחד משני ההפסדים היה מול הבאקס).

בוסטון בהפרש דו ספרתי תבטיח את המקום הראשון במזרח.

*

3:00 ניו יורק ניקס (51-30) – פילדלפיה 76' (53-28)

משחק די חסר חשיבות בין 2 קבוצות שלא עלו לפלייאוף (2).

פילדלפיה הפסידה את שבעת משחקיה האחרונים אחרי שהם ויתרו על העונה, וגם הערב הם משחקים בהרכב חלקי (כשלצד אמביד, ביילס, סימונס ואוקפור גם סרחיו רודריגז בחוץ ודריו סאריץ' על הגבלת דקות). לא נשאר שם כלום חוץ מניפוח סטטיסטיקה והצגת רוקי בין לאומי מבטיח, טימוטי לואו-קברוט. לניקס יש רוקי בין לאומי מבטיח משלהם שפורץ בחודשים האחרונים, וילי הרננגומז, ועם שני ניצחונות מחמשת המשחקים האחרונים.

זה לא משנה כלום, אבל אני לא חושב שהניקס יפסידו משחק סיום עונה במדיסון סקוור גארדן, כשהם הקבוצה העדיפה לאין שיעור. ניו יורק די בקלות.

*

3:00 מיאמי היט (41-40) -וושינגטון וויזארדס (32-49)

מיאמי חייבת ניצחון, לצד הפסד של שיקגו או אינדיאנה, כדי להכנס לפלייאוף. הם ניצחו את וושינגטון השבוע ועם שלוש ניצחונות מארבעת המשחקים האחרונים. כשוושינגטון משחקת בלי ג'ון וול, בראדלי ביל, אוטו פורטר, מרקיף מוריס ואיאן מהנימי, מיאמי צפויה להגיע לניצחון ה-4 ב-5 האחרונים, כי כאמור, זה משחק לחיים ולמוות גם בשבילה.

די צפוי ניצחון של מיאמי, אבל הם לא יגיעו לפלייאוף.

*

3:00 ממפיס גריזליס (38-43) – דאלאס מאבריקס (49-32)

אף אחד לא הולך לנוח כאן, אבל זה עוד משחק בלי יותר מדי חשיבות.

ממפיס באנקר במקום השביעי ועם 4 הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים, שהם לא שוחקים את השחקנים. 11 דובי גריזלי משחקים בין 19 ל-31 דקות בתקופה הזאת, והם יבואו בריאים לחלוטין לפלייאוף. בהחלט שינוי מרענן מהשנה שעברה. דאלאס הובסה מול דנבר ונמצאת בלילה השני של בק-טו-בק, והם עם ניצחון בודד בתשעת המשחקים האחרונים כשההגנה שלהם בים, כמיטב קלישאות הכדורגל הישראלי.

הערב גם דאלאס יצטרפו, אחרי הפסד במשחק מלא אס"ק שיסתיים בניצחון של ממפיס.

*

3:00 יוסטון רוקטס (27-54) – מיניסוטה טימברוולבס (50-31)

עוד משחק בלי חשיבות.

יוסטון בטוחה במקום השלישי, מינסוטה בטוח לא בפלייאוף. למרות שמינסוטה אוהבת לנצח משחקים חסרי חשיבות הם עם 5 הפסדים ברציפות, ובהתחשב בזה שד'אנטוני כנראה לא יתן יותר מדי מנוחה לשחקנים שלו (ומינסוטה בבק-טו-בק בחוץ, איפה שהם ניצחו 10 פעמים בלבד העונה), הרוקטס בדרך לעונה של 55 ניצחונות. מי היה מאמין. דרך אגב, הארדן מרחק 6 אסיסטים מלהיות השחקן השני בהיסטוריה שמגיע ל-2,000 נקודות ו-900 אסיסטים בעונה בודדת (יחד עם נייט ארצ'בילד). הוא יגיע לזה, וינצח עם יוסטון בקלות.

*

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (34-47) – דנבר נאגטס (42-39)

ביום ראשון ווסטברוק השיג את הטריפל-דאבל ה-42 וניצח עם שלשת התאבדות באחד המשחקים הכיפיים שראינו השנה. הת'אנדר עם ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים למרות שהם חסרי חשיבות, והצ'יטה צפוי לשחק לעיני אוסקר רוברטסון ואדם סילבר. תהיו בטוחים שהוא יתן מופע. דנבר, מבחינתם, ינסו להחליף קידומת הערב ל-40 ניצחונות, אבל זה לא יהיה קל. הם בבק-טו-בק ובחוץ, כשהקבוצה של מייק מלון הפסידה לת'אנדר בכל שלושת המפגשים העונה.

הולך להיות משחק מעניין וצמוד, שיגמר בניצחון של אוקלהומה בהפרש חד ספרתי. זה צמוד.

*

3:00 אינדיאנה פייסרס (40-41) – אטלנטה הוקס (38-43)

מבחינת אינדיאנה, ניצחון והם כמעט בודאות במקום השביעי. הפסד והם יכולים להיות במקום התשיעי. לזכותם עומדים המאזן המדהים שלהם בבית (12-28) ו-4 ניצחונות רצופים שכולם של פול ג'ורג', עם 33.5 נקודות למשחק (56.8% מהשדה ו-42.5% מהשלוש עם 8 ניסיונות), 7.3 ריבאונדים ו-2.3 חטיפות. ההוספה של לאנס סטיבנסון החזירה אותו לכושר של סוף 2014, והוא גורם מאזן מעולה בין ג'ורג' וג'ף טיג, גם הוא בכושר נפלא (14.8 נקודות ו-8 אסיסטים).

אטלנטה עם משחק חסר חשיבות אחרי שהם הבטיחו את המקום החמישי ובבק-טו-בק. הם בכושר טוב עם ארבעה ניצחונות רצופים (ו-6 מ-8 האחרונים), שניים מתוכם מול קליבלנד. ההוקס לא צפויים לתת מנוחה למישהו וינסו להכנס לפלייאוף עם רצף, אבל הם לא צריכים את המשחק הזה ולא משהו בחוץ (20-20). לכן מאוד לא סביר שנראה אותם מצליחים לסבך את הפלייאוף עוד.

תחזית: במשחקים כאלה הקבוצה שצריכה יותר, ורוצה יותר, מנצחת. אינדיאנה ב-10 עד 15 נקודות, כשהם ינצלו את העדר המיס-מאץ' הכמעט מוחלט של אטלנטה לפול ג'ורג' ויקנו מקום בפלייאוף.

*

4:00 יוטה ג'אז (31-50) – סאן אנטוניו ספרס (20-61)

סן אנטוניו עם 3 הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים, כשגרג פופוביץ' הפך את השביתה האיטלקית לשיטה חדשה לשמירת השחקנים לפלייאוף. קוואי לנארד עם 23 דקות למשחק, אולדריג' עם 23.3, גאסול עם 21, פארקר עם 18.7 וגרין עם 20. מי שמובילים את הספרס בדקות הם ג'ונתן סימונס וקייל אנדרסון, וזאת לא בדיוק מנוחה אבל הם גם לא משחקים יותר מדי ברצינות.

קבוצה שכן משחקת ברצינות היא יוטה, שצריכה את הניצחון בשביל לשמור על סיכוי לביתיות בסדרה מול הקליפרס. הם עם 6 ניצחונות משמונת המשחקים האחרונים כשג'ו אינגלס, האיש הראשון שהלך על המים של האגם המלוח ביוטה, במקום השלישי בכמות הדקות למשחק אחרי היווארד וגובר בתקופה הזאת, בה הם סופגים 97.3 נקודות במשחק.

תחזית: משחק מכוער שיגמר בניצחון של יוטה וסקור נמוך, אבל הם יהיו במקום החמישי.

*

5:30 לוס אנג'לס קליפרס (31-50) – סקרמנטו קינגס (49-32) משודר בערוץ הספורט

הסיפור די פשוט. סקרמנטו בבק-טו-בק והפסידה לקליפרס לאחרונה, כשהמשחק חסר חשיבות לחלוטין עבורה וניצחון רק יפגע בה מבחינת הסיכוי לבחירה הראשונה בלוטרי. הקליפרס, עם רצף של שישה ניצחונות כשג'יי ג'יי רדיק קולע באחוזים מגוחכים ובלייק גריפין נראה כמו השחקן הנהדר של פלייאוף 2015 (26.8 נקודות, 7.5 ריב' ו-4.2 אס' במשחק בתקופה הזאת עם 61.7% מהשדה), צריכה ניצחון בשביל יתרון ביתיות בסיבוב הראשון. מישהו חושב שלסקרמנטו יש סיכוי?

תחזית: ניצחון של הקליפרס ב-15 נקודות לפחות, בלי יותר מדי עניין.

*

5:30 גולדן סטייט ווריורס (15-66) – לוס אנג'לס לייקרס (55-26)

הלייקרס עם רצף של חמישה משחקים רצופים, האחרון מול ניו אורלינס הלילה, והם נראים טוב. דיוויד נוואבה מבטיח, מטה וורלד פיס מזכיר את עצמו הישן והשילוב בין לארי נאנס וג'וליוס רנדל מקדימה טוב מאוד. הערב הם יפגשו גולדן סטייט שתשחק בלי מאט בארנס, דריימונד גרין, אנדרה איגודלה וקוון לוני. העדר הפורוורדים, בעיקר השלושה הראשונים, יהיה מאוד משמעותי הגנתית.

האם הוא יהיה משמעותי מספיק בשביל לתת לווריורס הפסד שני ברצף? אני לא חושב. ניצחון ביתי במשחק האחרון של העונה זה כמעט מאסט, וכשיש את קרי, תומפסון ודוראנט אין ללייקרס מספיק כוח אש בשביל להתמודד איתם. אני הולך עם גולדן סטייט שתשווה את המאזן שלה מ-2014/15. אז זה נגמר באליפות.

*

5:30 פורטלנד טרייל בלייזרס (40-41) – ניו אורלינס פליקאנס (48-33)

ניו אורלינס כנראה גם הערב בלי הגבוגי, וכשהם לא שיחקו הם הפסידו ללייקרס. הקבוצה ויתרה לחלוטין על העונה והדבר היחיד שמעניין שם זה צ'יק דיאלו שהיה טוב מול הלייקרס, אבל הם כנראה לא יגיעו לעוד ניצחונות. פורטלנד הבטיחה את הפלייאוף ויכולה לתת מנוחה ללילארד ומקולום בשקט, כשבפעם האחרונה זה עבד עם ההתפוצצות של שבאז נפייר (35 נקודות) וניצחון. אפילו אם שבאז לא יתן משחק כזה, הוא ינצח ויבטיח מאזן חיובי. פורטלנד די בקלות.

*

[table “13” not found /]
[table “15” not found /]

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 63 תגובות

  1. תודה רועי. תיקון קטן: מאמי יכולים להגיע למקום 7, וזה אם שתי יריבותיהן תפסדנה. במקרה זה יהיה להם מאזן טוב משל שיקגו, ואת שובר השוויון מול אינדיאנה

  2. תודה ענקית על עונה שבה הפריוויוז והסיקורים באתר הזה היו בתחומם ברמה של הליגה אותה הם מתארים. לרועי, מיידן, יונתן שגב, זעפרני, העופר'ז, וכל מי ששכחתי – אתם נפלאים חבר'ה, יישר כוח

  3. תודה רבה רועי ולכל שאר הנבחרת על עונה מופלאה קדימונים, סיקורים, יומנים, מעורבים ושאר ירקות. הפכתם את האתר למקום הכי טוב במרשתת..

    אני מנצל את השבועיים האחרונים לקריאת ספר בערב (תענוג) לפני תקופת הפלייאוף העמוסה, בה לצערי אבהה במסך בקריאת פוסטים, חפירות, השוואות, הקנטות ובדיחות משל הייתי נערה מתבגרת בפייס או באינסטוש.

  4. תודה, רועי.

    חבל על ערב משחקים שיכל להיות מעניין.
    אותי מעניין לדעת מה תהיה התגובה של סילבר לאצבע המשולשת שברוקלין מנופפת למול עיניו.

    1. אני באמת לא מבין למה הם עושים את זה. בגלל שהשוונו את ה-50 מיליון ל-4 שנים על טיילר ג'ונסון? בגלל שהעפנו אותם ב-2014 וגרמנו לכל הטרייד על הבחירות דראפט לא להיות שווה כלום?

  5. תודה על הפריוויו רועי, ועל כל הפריוויואים במהלך העונה!

    יאללה, תיכף השעמומון של סוף העונה ייגמר ויתחיל הפלייאוף!

  6. ערב שאמור להיות בבחינת ההר הוליד עכבר.
    מיאמי יכולה לבוא בטענות רק לעצמה על ההפסד המיותר לניקס. דובי, מי אמר שלעונה של הניקס אין משמעות…
    לגבי ברוקלין, הם כבר עשו את שלהם כשניצחו לפני כמה ימים אז אי אפשר לבוא אליהן בטענות.
    בוסטון בטוח הפסידה יותר מפעמיים בעשרת המשחקים האחרונים (מילווקי, קליבלנד, אטלנטה), אבל הפעם הם ינצחו ויסיימו ראשונים. לא בזכותם.
    טורונטו תבוא לנצח את קליבלנד עם כל ההרכב ולא משנה מי ישחק בקליבלנד היא תעשה את זה. למה? כי היא מתכננת לעשות את זה עוד ארבע פעמים בפליאוף. ואתם יודעים מה? היא גם תעשה את זה בפליאוף!

  7. המאזן בין טורונטו לקליבלנד העונה הוא 2:1 לקאבס.
    אם הראפטורס ינצחו הלילה, הם ישוו גם את המאזן הכללי וגם את הפנימי.
    על סמך מה יקבעו את הדירוג בין שתי הקבוצות במצב זה?
    (אני יודע שקליבלנד יסיימו שניים בכל אופן רק לא מבין למה).

    חוץ מזה, באמת תענוג היה לקרוא העונה את הכתבות. תודה 🙂

    1. קודם כל זה 0-3 לקאבס כך שבמקרה הכי גרוע זה יהיה 1-3. אבל גם אם היה שוויון לקאבס מאזן טוב יותר בתוך הקונפרנס מה שנותן להם את שובר השיוויון.

  8. רועי הוא האמא של האתר, (גם מידן,ועוד איך, לא מומי כי הוא יחשוב
    שקראתי לו אשה 🙂 ) זה קומפלימנט ענק.
    גיא רוזן הוא דוד שמביא דודה מולדובית מצחיקה,
    יש הרבה דודים לאתר ומנחם הוא האבא/סבא.
    תודה רועי ויונתן שגב ולכולם על עונה גדולה.
    מה שרועי תורם לאתר לא יסולא בפז.
    התרומה של מנחם,מידן, יאיר זעפרני גיא רוזן,רון טחן,שגיא נאור,עמית טבול,
    וכל המסקרים והכותבים יצרה מקום עתיר ידע ואדיר שאין עליו.
    אין עליכם. תודה

  9. תודה לכולם על הדרך הכי טובה להתחיל את ימי ה-NBA ולהבין מי נגד מי ומה מתרחש 🙂 צוות אימפריה!

  10. באמת תודה ענקית לכל המסקרים, היה כיף לקרוא את כולם במשך החודשיפ האחרונים ולדסקס בלייב בזמן המשחקים. רק ששיקגו לא יעשו שטויות היום ויהיה פלייאוף אש.

  11. איזה משחק משעמם פה בקליבלנד! רציתי לכתוב סיקור אבל באמת שאין על מה!! אני אנסה לדבר עם פי.ג'יי טאקר בסוף המשחק לשאול אותו קצת לקראת הפלייאוף אם הוא מתרגש..

    1. חביבי אצלך רק מתחיל להתחמם. אצלי העונה נגמרה בין אם יפסידו היום או ינצחו (רק כדי לעוף בסיבוב הראשון)

      1. איך שזה נראה כרגע קליבלנד-פייסרס, סלטיקס-בולס הא?
        דווקא רציתי שתהיה סדרה בין לברון ל-וויד והייתי בא לבקר אותך.. לא הייתי השנה בשיקגו וזה היה יכול להיות מושלם. לאינדיאנה אני לא אסע שוב פעם..

  12. אפשר לנשום לרווחה. חשבתי שיכול להיות שזו הפעם האחרונה שאני רואה את הקבוצה השנה, ושמחתי להתבדות. החבר'ה באו נחושים והמשחק די נגמר במחצית…

  13. בשלב הזה דווין וייד מתאים להיות שחקן ספסל וגם זה לא תמיד. האיטיות שלו וההגנה הנוראית בולטים אפילו מול הסחבות מברוקלין

  14. טוב, הסיפור של מיאמי כנראה נגמר.

    לא נורא. לפני שלושה חודשים המאזן שלנו היה 11-30, והיום הוא 41-41. מטורף לגמרי. זאת הקבוצה הכי מרגשת של מיאמי שאני זוכר, יותר מהטריו וגם מהקבוצה של האליפות הראשונה. הרבה חבר'ה צעירים ויחסית לא מוכרים שעשו בית ספר לליגה בחודשים האחרונים, ולא ויתרו גם ברגעים הכי קשים.

    ספולסטרה גדול. בעונה הבאה נגיע רחוק.

  15. מעולם לא ראיתי קבוצת טנקינג קלאצ' כמו פילדלפיה
    איכשהוא הם מפסידים בנקודנה לניקס ואורלנדו מנצחים משחק שנם חייבים להפסיד והקבוצות מחליפות מקומות.
    פילדלפיה מקום 4 , אורלנדו מקום 5
    הלייקרס מקום 3
    ,כל מה שפילדלפיה צריכה זה קבוצה אחת לקפוץ לטופ 3 ויש להם שתי בחירות טופ 5 בדראפט הכי טוב ב 8 השנים האחרונות.
    הינקי אתה גאון

    החלום שלי יכול להתגשם , בחירה 1 ו 4 לפילדלפיה

  16. 1 גולדן
    2 ספרס
    3 יוסטון
    4 קליפרס
    5 יוטה
    6 אוקלוהמה
    7 ממפיס
    8 פורטלנד
    הדרך של הגולדנס לגמר, פורטלנד קליפרס ספרס
    הדרך של הספרס לגמר ממפיס אוקלוהמה גולדנס.

    1 בוסטון
    2 קליבלנד
    3 טורנטו
    4 וושינגטון
    5 אטלנטה
    6 מילווקי
    7 אינדיאנה
    8 שיקגו
    הדרך של קליבלנד לגמר, אינדי טורנטו בוסטון.
    הדרך של בוסטון לגמר: שיקגו וושינגטון קליבלנד.

    לעניות דעתי

  17. יש כבר לוח זמנים-

    יום שבת
    קאבס-אינדי 8 בערב שעון מגדל העמק
    מילווקי-טורונטו 12:30 שעון קיסריה
    ממפיס-ספרס 3 בבוקר שעון מנחמיה

    ראשון
    וושינגטון-אטלנטה 8 בערב שעון ספסופה
    ג"ס-פורטלנד 10:30 שעון רמאללה
    בוסטון-שיקגו 1:30 שעון מג'דל שאמס (אכן ב-TNT)
    יוסטון-ת'אנדר 4:00 שעון ראש הניקרה

    קליפרס-יוטה עדיין לא נקבע (בטח בשבת ב-5:30)

  18. פול פירס איי הגדה.
    כיף לראות אדם שהוא מקום 15 ברשימת קלעי כל הזמנים הולך ככה בצניעות עד כדי שאפי' בפריוויו אין הזכרה לכך.
    יהי זכרו ברוך

  19. לקראת הפלייאוף הבעיה העיקרית של הקליפרס הם הזריקות מחצי מרחק שהיום כולנו יודעים את המתמטיקה למה הם נחשבות לגרועות
    אין לי נתון עכשיו אבל בכל משחק שלהם רואים המון זריקות מהמרחק הזה שהם לא קולעים אותם באחוזים מי יודשהוע מה (אולי חוץ מג'מאל קרוסאובר) בקיצור מול קצב נק' גבוה גס למשל היא מכשול(בהנחה שהם לא גומרים מול יוטה)
    מעניין יהיה לראות גם איך קצב המשחק שלהם מתעדכן כי הרבה התקפות אצלם משוחקות מאד לאט בקיצור קבוצה עם הרבה כישרון שיכולה להפתיע

כתיבת תגובה

סגירת תפריט