מאנדיי נייט בסקטבול אחרון לעונה הרגילה – משחקי יום ב' ב-NBA / גיא רוזן

 

אני מתנצל מראש על הפריוויו התמציתי –
החלקים שלי בארוחת החג,
לא יכינו את עצמם…
חג שמח!

 

פילדלפיה סיקסרס (28 – 52) – אינדיאנה פייסרס (40 – 40)
(02:00 לפנות בוקר)
למי המשחק הלילה משנה?
המשחק הלילה חשוב רק לפייסרס.
2 משחקים לתום העונה, והפייסרס עדיין לא הבטיחו את מקומם בפלייאוף.
מהצד השני, הם גם יכולים לסיים את העונה במקום ה-6
(נשאר לפייסרס גם משחק בית נגד אטלנטה).
כך שהלילה, באחת מהפעמים הבודדות העונה, הפייסרס ישחקו במשחק חוץ בו הם הפייבוריטים ברורים.
(עד הלילה, קשה היה לכתוב דבר שכזה לאור מאזן החוץ הרע שלהם – 12 ניצחונות, 28 הפסדים.)
הסיקסרס מצידם, הם עסוקים בלהמתין שהעונה תסתיים, ובלחכות להכרה מי משחקני הקבוצה יזכה השנה בתואר רוקי העונה.
כדורסל?
את זה הסיקסרס כמעט ולא הציגו לאחרונה (2 ניצחונות ב-10 משחקי הקבוצה האחרונים).
הניחוש שלי למשחק הלילה:
זה לא שהפייסרס "מזהירים" ביכולתם לאחרונה,
זה שהסיקסרס באמת כבר לא ממש משחקים.
ניצחון לפייסרס.

 

 

מיאמי היט (39 – 41) – קליבלנד קאבלירס (51 – 29)
(02:30 לפנות בוקר)
למי המשחק הלילה משנה?
ל-2 הקבוצות.
מיאמי נאחזים בציפורניים בסיכויים שלהם להשיג את המקום ה-8 במזרח,
כאשר הם זקוקים ל-2 ניצחונות (הלילה, ובמשחק האחרון של העונה נגד וושינגטון),
ולקוות ללפחות הפסד אחד של שיקגו או של הפייסרס.
(הפסד הלילה, והם זקוקים ל-2 הפסדים של שיקגו או של הפייסרס.)
קליבלנד, הם בשוויון במאזן עם הסלטיקס, כאשר הם מחזיקים בשובר השוויון.
בהתחשב בעובדה שלסטיקס נשארו רק משחקי בית נגד הנטס ונגד מילווקי,
אז זה נהיה ברור שהקאבס צריכים את הניצחון במשחק הלילה בשביל להמשיך ולהחזיק במקום הראשון במזרח.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
מצד אחד, מיאמי תופסים את הקאבס אחרי שאלו הפסידו יתרון של 26 נקודות ברבע האחרון של משחקם נגד אטלנטה,
והם סיימו את המשחק עצבניים. על עצמם, ועל השופטים.
מהצד השני, זה החלק הלא נוח של באק טו באק, והמשחק מול אטלנטה, הסתיים אחרי הארכה.
לדעתי, זה היה משחק צמוד במיוחד, ובסופו אלו יהיו הקאבס שינצחו.

 

 

בוסטון סלטיקס (51 – 29) – ברוקלין נטס (20 – 60)
(02:30 לפנות בוקר)
למי המשחק הלילה משנה?
לסלטיקס. הם רוצים את המקום הראשון במזרח, והם מחזיקים למיאמי אצבעות שאלו יצליחו לעזור להם עם ניצחון על הקאבס.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
לא כוחות.
זה נכון שברוקלין מציגה כדורסל לא רע בכלל ברבע האחרון של העונה, כדורסל של קבוצת 50%,
אבל במשחק חוץ, מול הסלטיקס, שכאמור נאבקת על המקום הראשון במזרח, גם קבוצת 50% אמתית היא אנדרוג.
ניצחון קל לסלטיקס.

 

מילווקי באקס (41 – 39) – שארלוט הורנטס (36 – 44)
(03:00 לפנות בוקר)
למי המשחק הלילה משנה?
למילווקי.
הם כבר הבטיחו את את מקומם בפלייאוף. אבל הם עדיין עלולים ליפול גם למקום ה-8 במזרח.
לשמחתם, הלילה הם פוגשים את ההורנטס, שהם כידוע לא מאריות הליגה.
הניחשו שלי למשחק הלילה:
לשארלוט מאזן של 5 – 5 ב-10 משחקיהם האחרונים.
אבל –
מאזן החוץ שלהם העונה רחוק מלהרשים.
במשחק חוץ, מול מילווקי, כאשר לזו יש סיבות טובות לנצח –
אני בוחר ללכת עם הקבוצה הביתית.
ניצחון למילוויקי.

 

שיקגו בולס (39 – 41) – אורלנדו מג'יק (28 – 52)
(03:00 לפנות בוקר)
למי המשחק הלילה משנה?
לשיקגו.
2 משחקים לסוף העונה, והבולס, הם זקוקים לניצחונות ב-2 המשחקים בשביל לסיים את העונה עם מאזן חיובי,
ובמקרה ומיאמי מנצחים הלילה את הקאבס?
אז הם חייבים את הניצחונות בשביל להמשיך ולהאחז במקום ה-8 במזרח.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
הבולס פייבוריטים ברורים.
רק שלי יש את התחושה שבעונת ד"ר ג'קיל ומר הייד קלסי מצידם של הבולס,
הלילה נראה את הצד המכוער שבמשחקם (לעובדה שב-3 משחקיהם האחרונים, יש לבולס הפסדים מול 2 הנציגותצ של העיר ניו יורק, לא עוזרת להפיג את התחושה…),
ונצפה בניצחון מפתיע במיוטחד של החבורה הבינונית מאורלנדו.

 

דטרויט פיסטונס (37 – 43) – וושינגטון וויזרדס (48 – 32)
(03:00 לפנות בוקר)
למי המשחק הלילה משנה?
לוויזרדס.
הם נאבקים עם טורונטו על מקומות 3 – 4 .
לא ממזמן הוויזרדס נאבקו עם בוסטון על המקום השני במזרח, כאשר ביום אופטימי במיוחד, ניתן היה לדמיין שהם עלולים ליפול על המקום הראשון.
אבל חוסר יכולת להשיג ניצחונות מול שאר קבוצות הצמרת של הליגה, הורידו את הוויזרדס למקום השלישי, צמוד, צמוד, למקום הרביעי.
לצערם, לקבוצה שממולם, כבר אין על מה לשחק.
עשה טוב, לפיסטונס, הרגע בו נגמרו להם הסיכויים להעפיל לפלייאוף.
ניצחנות ביוסטון ובממפיס מראים את כמות הפוטנציאל שיש בקבוצה –
הפסדים לניקס, לאורלנדו, ולברוקלין, בשבעות שקדמו, הראו עד כמה הבעיות של הקבוצה הן מנטליות.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
לי יש את התחושה שהלילה שוב הפיסטינס ינצחו בעוד משאירים את אוהדיהם אם המחשה "מה אם…"

 

פורטלנד טריילבלייזרס (40 – 40) – סן אנטוניו ספרס (61 – 19)
(05:00 בבוקר)
למי המשחק הלילה משנה?
לאף אחד.
פורטלנד יסיימו את העונה במקום ה-8, הספרס במקום ה-2.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
2 הקבוצות ינוחו בדרך כזו או אחרת.
זרקתי מטבע, ויצא לי ניצחון לספרס.

 

גולדן סטייט ווריורס (66 – 14) – יוטה ג'אז (49 – 31)
(05:30 לפנות בוקר)
למי המשחק הלילה משנה?
ליוטה.
הם נאבקים על המקום ה-4, ועל יתרון הביתיון בסדרת הפלייאוף הצפויה שלהם מול הקליפרס.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
לצערם של יוטה, הם הלילה ישחקו נגד גולדן סטייט, כאשר זו מנצלת את המשחקים האחרונים של העונה להכניס את דוראנט לכושר.
זה, לצד הביתיות של גולדן סטייט, ולי נראה שגולדן סטייט ישיגו ניצחון 67 העונה.

 

לוס אנג'לס קליפרס (49 – 31) – יוסטון רוקטס (54 – 26)
(05:30 בבוקר)
למי המשחק הלילה משנה?
לקליפרס.
כאמור, הקליפרס במאבק עם יוטה על הביתיות.
והלילה הם פוגשים את יוסטון, כאשר אלו גם בחלק הלא נעים של באק טו באק, גם אחרי עונה מעייפת במיוחד, וגם אחרי שככל הנראה ההבנה שתואר ה-MVP העונה שייך לראסל ווסטברוק שקעה.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
הביתיות של הקליפרס. המומנטום גם של הקליפרס (אחרי שהשיגו בשבועיים האחרונים ניצחונות יפים בסן אנטוניו, על וושינגטון, וביוטה).
ליוסטון יש רק את העייפות (פיזית ומנטלית).
לדעתי, הלילה הקליפרס מנצחים.

 

 

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
112 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
Morris Spy
Morris Spy
10/04/2017 15:01:10

יש לי תחושה לא נעימה שהקליפרס הולכים לדפוק את המשחק הזה….. מה גם שהארדן יכול עוד לטעון ל-MVP ככל שהוא מגדיל את השיפור בנצחונות של יוסטון לעומת עונה שעברה. אני שם W על הטילים מיוסטון.

ברבור שחור
ברבור שחור
10/04/2017 15:02:38

לא מבין את הקשקוש הזה של עזרו לראסל לשבור את השיא…כאילו שלקפוץ לריבאונד ולתת אסיסט לחבר זה תלוי באחרים…יכול להיות שאם לראסל היו את הגאנרים של יוסטון הוא היה מסיים משחקים עם 20 אסיסט…תפרגנו אנשים…
ואדמירל שפך על הלייקרס 71 רק כי הוא יכול וזה מראה עד כמה קבוצתי הוא היה !!

רועי ויינברג
רועי ויינברג
10/04/2017 17:05:23

1+

יונתן .S.
יונתן .S.
10/04/2017 15:46:23

בד"כ משחקים בשבוע האחרון לא נראים מעודדי צפייה, אבל השני הפסדים התמוהים של הקאבס לאטלנטה (הקבוצה שהם "שולטים" בה במס' השנים האחרונות) הופכים את המשחק הלילה במיאמי למסקרן במיוחד.

מצד אחד, זאת קבוצה שברגע שהיא באמת עם הגב אל הקיר, היא יודעת לפעול על כל המנועים ולהראות כמו במשחק בבוסטון.
מצד שני, זהו המשחק השני ב-B2B, אחרי משחק לא קל באטלנטה ומול קבוצה נואשת יותר מהם, שמשחקת הרבה יותר טוב ממה שמאזנה מצביע.

ולמרות זאת, עדיין קשה לי ללכת נגד הקאבס, כי הם ידעו להוכיח את עצמם כשהכסף והתהילה מונחים על השולחן.
אגב, חשוב לזכור שאם הקאבס מפסידים הלילה הם כנראה יבנו לעצמם גם מסלול הרבה יותר קשה בפלייאוף, שמסוגל להפוך לריצה של מיאמי בסיבוב ה-1, טורונטו ב-2 והסלטיקס / וושינגטון ב-3.

גיא הרשע
גיא הרשע
10/04/2017 16:17:00
הגב ל  יונתן .S.

לא תמיד מסלול קשה בפלייאוף זה דבר רע.

הסלטיקס של 2010 לדוגמה.
סיימו את העונה עם 50 ניצחונות, כאשר הם הפסידו ב-7 מ-10 המשחקים האחרונים של העונה הרגילה.

את הפלייאוף שכלל מפגשים עם מיאמי, קליבלנד, ואורלנדו הם צלחו בהצלחה כאשר בכל סיבוב הם רק משתפרים.

(ואז הגיע ארטסט במשחק 7..)

ברץ
ברץ
10/04/2017 16:16:45

תודה גיא!
תיקון קטן אבל אולי משמעותי למי שמתכנן לראות את המשחק, טורונטו הבטיחה לפחות את המקום השלישי, לוושינגטון אין על מה לשחק.

גיא הרשע
גיא הרשע
10/04/2017 16:18:03
הגב ל  ברץ

תודה על התיקון!

ברץ
ברץ
10/04/2017 16:21:17
הגב ל  גיא הרשע

תודה לך! 🙂
אגב, אם טורונטו מנצחת את קליבלנד במשחק היחיד שנותר לה, קליבלנד מפסידה למיאמי ובוסטון איכשהו מפסידה לברוקלין ומילווקי אז יהיה תיקו משולש.
טורונטו ניצחה את הסדרה העונה מול בוסטון.
קליבלנד ניצחה את הסדרה מול שתיהן.

לחם מטוגן
לחם מטוגן
10/04/2017 16:27:23

דיון וויטרס עדיין פצוע?

רועי ויינברג
רועי ויינברג
10/04/2017 17:05:56

כן

לחם מטוגן
לחם מטוגן
10/04/2017 17:59:19

תודה

עמרי
עמרי
10/04/2017 16:45:37

תודה על הפריוויו.חג שמח.
Go Rockets!

bobby
bobby
10/04/2017 17:28:10
הגב ל  עמרי

לא יודע כמה קריטי לי ניצחון של יוסטון, אבל העיקר שיישארו בריאים.
יהיה נחמד לראות אם טרוי וויליאמס ובובי בראון יקבלו דקות גם הלילה. הם שיחקו סבבה אתמול, וטוב להכניס אותם לכושר לפני הפלייאוף. (במיוחד ט.ויליאמס, שהוא התחליף היחידי לאריזה כל עוד דקר בחוץ).

פאקו
10/04/2017 16:48:07

תודה על הסיקור המצויין וחג שמח

יאיר
יאיר
10/04/2017 16:50:58

מה אתם אומרים. אם יוטה מפסידה לגולדן סטייט הערב ולספרס, בהנחה שיעלו בהרכב יחסית מלא במחזור האחרון זה מראה על מגמה של החנקות בסוף העונה הרגילה כמו שנה שעברה או סתם לוח משחקים קשה שכלל גם את פורטלנד בחוץ לפני שתי המשחקים האלו?

רועי ויינברג
רועי ויינברג
10/04/2017 17:06:48
הגב ל  יאיר

לוח קשה בעיקר. אולי עדיף לתת מנוחה בשני המשחקים הבלתי אפשריים האלה ולבוא בריאים לפלייאוף. ישרת את הארגון

Smiley
Smiley
10/04/2017 17:38:54
הגב ל  יאיר

מפסידים גם לג"ס ולספרס – אין שום קשר ךהיחנקות במשחקים מול 2 הקבוצות הטובות בליגה, גם אם הן בהרכבים חסרים – הרי ס"א הוכיחו כי בכל הרכב כמעט הם מסוגלים לנצח (לפחות פופוביץ' הצהיר שין מנוחות יותר)

bobby
bobby
10/04/2017 17:25:47

תודה על הפריוויו גיא. שיהיה לך ולכל שאר צוות האתר, המגיבים והקוראים חג שמח!
ויאללה, שתיגמר כבר העונה ויתחיל הפלייאוף! 🙂

ינון יבור
ינון יבור
10/04/2017 17:56:37

גיא, נהדר ומצחיק. אנשים בשולחן לא מבינים למה פרצתי בצחוק רם פתאום (התמונה של לברון וג'ואי, כמובן!)

מנחם לס
10/04/2017 18:27:25

קולח ומשעשע אבל אין ל שעשוע בשורות מיאמי הערב.

no funny shtuff
no funny shtuff
10/04/2017 18:59:23

תודה על הפריוויו.

אני רוצה לרשום זכויות יוצרים על הכותרת אם וכאשר הספרס יגיעו לגמר המערב מול גולדן סטייט-

"הגשר על נהר הקוואי"

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/04/2017 21:36:06
הגב ל  no funny shtuff

100+

שי אבן צור
שי אבן צור
10/04/2017 21:42:39
הגב ל  no funny shtuff

מעולה 😊

Mbk
Mbk
11/04/2017 2:07:35
הגב ל  no funny shtuff

חזק

Acheshinא
Acheshinא
10/04/2017 21:03:15

לילה אחרון בפאלס – מקווה שיעזבו אותו יפה!

ולדי קוגן
10/04/2017 21:29:25

עדכוני פציעות-קליבלנד בלי הכוכבים. נצחון קל למיאמי.

Dror2
Dror2
10/04/2017 21:36:42

החליטו שהמקום הראשון לא חשוב?

רועי ויינברג
10/04/2017 22:19:06

טריסטן, לברון, קיירי ולאב. נהדר.

רועי ויינברג
10/04/2017 22:19:48

נכון שקליבלנד מוותרת על המקום הראשון במזרח, אבל רוב השנים לברון לא היה ראשון במזרח ועדיין הגיע לגמר. חוץ מזה הוא לקח משחק 7 בגמר בחוץ

מתן גילור
10/04/2017 22:27:02

העניין הוא לא ביתיות בסדרת גמר מזרח. קליבלנד עדיפה על בוסטון או וושינגטון. העניין הוא טורונטו בחצי גמר. היה עדיף להם "לאפשר" לטורנטו עוד סדרה לעוף בה.
אבל מה אכפת לי? מבסוט שבוסטון יסיימו ראשונים.

יונתן .S.
יונתן .S.
10/04/2017 22:51:41

מדויק

תום
תום
10/04/2017 23:26:10

לתחושתי בוסטון חלשים במצ'-אפ מול כל אחת מ3 האחרות – קאבס, וושינגטון, טורונטו.
כך שקליבלנד בכל מקרה יפגשו את וושינגטון וטורונטו בדרך לגמר

D-Wade
D-Wade
10/04/2017 22:37:14

קליבלנד ללא הכוכבים שלה ובוסטון במקום הראשון במזרח? יותר טוב למיאמי. רק שלא יעשו פאדיחות.

יניב
יניב
10/04/2017 23:03:35

נקודה שמפריעה לי זה שנכון שטחנו את נושא המנוחות פה אבל לדעתי יש כבר הבדל שאתה זורק סתם משחק לבין כך שאתה מוותר מראש לקבוצה שנלחמת על מקום בפלייאוף וכל ניצחון קובע. יש פה חוסר ספורטיביות משווע

יונתן .S.
יונתן .S.
10/04/2017 23:08:21
הגב ל  יניב

אני לחלוטין מבין אותך, אבל מנגד אפשר לטעון שהם שיחקו משחק ארוך ומתיש אתמול בלילה והגיעו ישר למשחק קשה נוסף לאחר טיסת לילה מעייפת?

אפשר לטעון זאת לכאן או לכאן. בסופו של יום, ללא חוק והסדר ברור לגביי הנושא הזה, ניתן לפרש זאת בכמה היבטים.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
11/04/2017 0:24:40
הגב ל  יונתן .S.

כשהקאפקייקס מאוקלנד מורידים את כל החמישייה שלהם לספסל באמצע המישחק זה ספורטיבי?

י

יונתן .S.
יונתן .S.
11/04/2017 2:29:28

יותר ספורטיבי מלרשום פציעות לא אמיתיות של שחקנים, במקום להודות שהם נחים. ואם זה לא ספורטיבי שציינתי שגם מול הטענות הללו אין שחור ולבן, אז אתה מבין את דעתי גם לגביי שאלתך.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
10/04/2017 23:49:12

תודה גיא. אני מקווה שהארוחה והבישולים יצאו בסדר (הצליח לי)
מצידי שיוסטון תיתן לכולם לנוח כמה שיותר, צריך להגיע לפלייאוף טריים ועם רעב.

דקסטר
דקסטר
11/04/2017 1:17:01

חוזר לדיון ווסטברוק ל MVP-
עזבו את השיטה העשרונית. בואו נגיד שהממוצע של ווסטברוק הוא
30-10-9 ואין לו אפילו טריפל דאבל אחד כל העונה, הוא עדיין ה MVP לדעתי!

בהתחלה הלכתי על הארדן אבל בחודש האחרון ראסל מציג מספרים מגוחכים וזה לא רק המספרים הוא גם מנצח וזה לא שהוא רק מנצח הוא גם מרגש!
הבן אדם יורק טריפל דאבלים של 50+נקודות! ועוד עם קאמבקים מהסרטים.
מה יותר סמלי מלשבור את שיא הטריפל דאבלים במשחק של 50 נקודות+חזקה מפאר של 10 נק' ב 3 דק' האחרונות+סל בשניה האחרונה… כמה מטורף זה???

והכל עם כ"כ הרבה אמוציות!

כנראה בכל עונה אחרת הארדן היה זוכה אבל הוא שוב נפל על עונה מטורפת של שחקן אחר. והוא לא יכול להתבכיין שניצחונות יותר חשובים כי הספרס לפניו, ולפי ההיגיון של הארדן קוואי צריך לקחת.

אנחנו עושים שקלול של הכל.

ואין ספק שלברון שחקן יותר טוב מכולם אבל ה MVP זה פרס של עונה רגילה. ואם בעונה הרגילה לברון זורק למה שיקבל פרס עבור מאמצים של עונה רגילה?

ועם כמות כשרון כזו כל סופרסטאר במקום לברון מגיע עם הסגל הזה לאות כמות ניצחונות לפחות. (אך לא בהרכח להיות יותר טובים בפלייאוף)
פשוט כשהוא לא משחק כל הקבוצה בירידת מתח אדירה ולכן נוצר עיוות סטטיסטי.

שי אבן צור
שי אבן צור
11/04/2017 3:45:16
הגב ל  דקסטר

10ּּּ+

Mbk
Mbk
11/04/2017 2:11:10

תודה רבה על הפריוויו גיא וחג שמח

ברוך רובין
ברוך רובין
11/04/2017 3:13:03

מיאמי יכוחה להגיד שלום לפלייאוף אם היא נראית ככה הגנתית אין שום סיבה לקבל 37 נקודות ברבע מקליבלנד ללא לברון וארווינג.

סומסום 9-73
סומסום 9-73
11/04/2017 3:27:07

אגב:
ה-NBA מודה שבמשחק באטלנטה היו 3 שגיאות קריטיות לטובת ההוקס ב-2 הדקות האחרונות ובהארכה –
עבירה על ארווינג בקליעה לסל שלא נשרקה, 30 שניות לסיום (צ"ל עבירה וקליעות לקאבס);
כדור הביניים שניתן 6 שניות לסוף היה שגוי, כי בייזמור ומילסאפ היו מחוץ לקו (צ"ל כדור לקאבס);
האופנסיב שנשרק לארווינג 12 שניות לסוף ההארכה היה שגוי, כי מילסאפ נע (צ"ל עבירה וקליעות לזכות הקאבס).
http://official.nba.com/wp-content/uploads/sites/4/2017/04/L2M-CLE-ATL-04-09-17.pdf

D-Wade
D-Wade
11/04/2017 3:43:49

מיאמי צמצמה נזקים ברבע השני. וויליאמס נתן מחצית גדולה אבל לדעתי זה לא יספיק בשביל קליבלנד.

סומסום 9-73
סומסום 9-73
11/04/2017 3:45:47
הגב ל  D-Wade

שערוריה שהקאבס מוותרים על המשחק למעשה.
שערוריה, בלי לברון וקיירי. כשיש קבוצות שנאבקות במיאמי במקביל על המקום בפלייאוף.
ואני מעוניין שההיט יהיו שם – אבל זה לא ספורטיבי ברמות.

שי אבן צור
שי אבן צור
11/04/2017 4:00:26

למה מיאמי נראים ככה???!!!

סומסום 9-73
סומסום 9-73
11/04/2017 4:04:39

מיאמי ינצחו הערב, אבל מה שהם צריכים לקוות לו, הוא שמילווקי תפסיד הערב לשרלוט.
מילווקי מובטחת בפלייאוף – והיא יכולה לקבוע אם מיאמי תצטרף, או שיקגו.

זה הולך ככה:
הפסד למילווקי הערב ובמחזור האחרון עם בוסטון בחוץ;
נצחון מיאמי הערב ומחזור אחרון בבית עם וושינגטון;
שיקגו מנצחת הערב את אורלנדו, ונניח שהיא מנצחת מחזור אחרון את ברוקלין;

יווצר בית משולש מילווקי-מיאמי-שיקגו –

ומי שתישאר בחוץ היא שיקגו.

מישהו צריך להגיד את זה לבאקס 🙂 שבינתיים מתקשים נגד שרלוט, למרות שקמבה קיבל חופש עד סוף העונה (עוד שערוריה, בהתחשב במשחקים כאמור).

D-Wade
D-Wade
11/04/2017 4:07:15

להוציא את הרבע הראשוו, הקאבס ממש גרועים, ובכל זאת – מיאמי לא מנצלת את זה עד עכשיו.

סומסום 9-73
סומסום 9-73
11/04/2017 4:09:54
הגב ל  D-Wade

בלי לברון, קיירי וטריסטן, מיאמי שווים נצחון בהפרש 15 לפחות, והם יגיעו לשם.
ואם לא אז ב-10. אל חשש.

D-Wade
D-Wade
11/04/2017 4:19:49

אני לא בטוח. השלשות לא נכנסות, וויטסייד מזייף מהעונשין, לקליבלנד יש הרבה מזל…

סומסום 9-73
סומסום 9-73
11/04/2017 4:25:08
הגב ל  D-Wade

אני במשחק האחרון של הפיסטונז בבית, כך שאני לא ממש עוקב, אבל בהיעדר חיסורים משמעותיים (חוץ מוויטרס), זה לא כוחות –
מי יכול לסגור את וויטסייד? ואיזה הגנה עושה דרון וויליאמס על דראגיץ'? שייקח אותו לסל פעם אחר פעם. לדי-וויל אין רגליים.

D-Wade
D-Wade
11/04/2017 4:28:49

וויטסייד ודראגיץ' נותנים משחק טוב, זה לא העניין. בכל פעם שמיאמי מפתחת מומנטום מגיעה שלשה של קליבלנד, פעם מוויליאמס, אחר כך מפריי ואז מלאב. ערב פסיכי של הקאבס מהשלוש, להבדיל ממיאמי שלא פוגעת.

D-Wade
D-Wade
11/04/2017 4:31:21

מיאמי מצמצמת ל-4 בדקה. האמונה חזרה.

עומר
עומר
11/04/2017 4:40:19

קליבלנד שוב נובלים ברביעי

ברוך רובין
ברוך רובין
11/04/2017 4:44:05

שיקגו שחטו את אורלנדו ואומרים ל1ליבחנד שהמתנה דלהם למיאמי לא מתקבלת.

D-Wade
D-Wade
11/04/2017 4:45:57

אלינגטון מטורף!

שי אבן צור
שי אבן צור
11/04/2017 4:50:05

איזה עבירה דבילית של ווייטסייד

Chicago bulls
Chicago bulls
11/04/2017 4:52:04

יאללה קליבלנד תעשו טובה יזבלים..

סומסום 9-73
סומסום 9-73
11/04/2017 4:52:13

מיאמי קיבלו מתנה לא ספורטיבית בעליל, והם הולכים לבעוט בזה.
מתקשה להאמין לתוצאה הזו.
והפיסטונז איכשהו בתמונה. רוצים לעזוב את הבית עם חיוך. יאללה.

עומר
עומר
11/04/2017 4:55:03

לא יכול להיות שמיאמי חזרו ככה ברביעי ובסוף לא ינצחו

שי אבן צור
שי אבן צור
11/04/2017 4:57:22
הגב ל  עומר

יכול גם יכול
הם הגיעו ליתרון שבע ומאז לא מפסיקים לעשות כל טעות אפשרית

עומר
עומר
11/04/2017 5:00:06

איך דרון לא זרק אחרי חסימה מעולה של לאב

עידן
עידן
11/04/2017 5:00:43

שחקני קליבלנד גמורים

מנחם לס
11/04/2017 5:03:06

חזרו מהסדר באטלנטה ישר ל-OT!!!

עומר
עומר
11/04/2017 5:04:18

קליבלנד נראים גמורים באמת.

מנחם לס
11/04/2017 5:05:04

יש!!!!!!!!!!!!!!!!
6 הפרש

מנחם לס
11/04/2017 5:05:38

ל ברון לא משחק?

D-Wade
D-Wade
11/04/2017 5:05:42

אם מיאמי מאבדת את היתרון הזה היא פראיירית.

עומר
עומר
11/04/2017 5:18:40

וואו מיאמי מתעקשים להפסיד

עומר
עומר
11/04/2017 5:26:22

הצליחו לנצח בסוף

מנחם לס
11/04/2017 5:26:22

יש נצחון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

D-Wade
D-Wade
11/04/2017 5:27:38

אחרי משחקים כאלה אני מצטער שאין לי ערכת החייאה לידי.

חבל שזה נגרר להארכה אבל לפחות ניצחנו. קליבלנד הייתה יריבה מעצבנת אבל היא לא הצליחה להוציא למיאמי את הרוח מהמפרשים. כיף לראות את התמונות בסיום.

סומסום 9-73
סומסום 9-73
11/04/2017 5:33:43

הנצחון של מילווקי על שרלוט, שיקגו על אורלנדו, ואינדי בפילדלפיה, אומר שהנצחון של מיאמי לא ממש יעזור לה.

ההיט בחוץ, אלא אם כן יקרה נס – היא חייבת לנצח את וושינגטון בבית, ולחכות ל:

שיקגו צריכה להפסיד בבית לברוקלין;
או, אינדיאנה צריכה להפסיד בבית לאטלנטה (שבטוחה בפלייאוף).

אני חושש שזה לא יקרה, וההיט למעשה בחוץ.

אם בוסטון תשמור על המקום הראשון, היא תפגוש בסיבוב הראשון את שיקגו, סדרה צמודה בהחלט ואפשרות סופסוף לנצחון של 8 על 1, מאז – לא זוכר מתי.
קליבלנד במקום 2 תקבל את אינדיאנה, לסדרה חמה אש.
(בסבירות גבוהה) טורונטו תקבל את מילווקי, וושינגטון עם אטלנטה.

D-Wade
D-Wade
11/04/2017 5:42:53

אני זוכר שהיינו במאזן 11-30, סומסום, היום אנחנו ב-40-41. זה נס. מה זה כבר הפסד של שיקאגו או אינדיאנה?

סומסום 9-73
סומסום 9-73
11/04/2017 5:51:48
הגב ל  D-Wade

לא, ההיט כבר היו עם רגל וחצי בפנים ואפילו למקום 6.
מה שקרה זה ההפסד בבית לדנבר, אבל ההפסד הכי כואב של העונה –
עכשיו, בבית, למייטי ניו יורק ניקס.
ספולסטרה דיבר על המשחק הזה, הוא שבר את ההיט, הם ידעו שכל משחק קריטי וזה ממש הרג אותם.
כל הפסד כמובן קריטי אבל זה היה ה-אחד שיעשה את ההבדל, עוד יומיים. וחבל מאוד-מאוד, להיט היה מגיע מקום בפלייאוף, בלי ספק. לפני אטלנטה, שקיבלה פתאום נצחונות מתנה נגד הקאבס פעמיים, ונגד בוסטון.

אגב – אני קורא בבלוג של אוהדי אינדיאנה שמשוכנעים (וכועסים) שהקאבס הפסידו בכוונה. כדי לקבל את אינדי בסיבוב הראשון, ולא את שיקגו (שעשתה עליהם סוויפ עונתי), ואת וושינגטון בסיבוב השני.
זה גם אומר שאינדי חייבת לנצח את אטלנטה בבית במחזור האחרון, ואני לא רואה איך זה לא קורה.

סומסום 9-73
סומסום 9-73
11/04/2017 5:59:16

ושוב, חוסר ספורטיביות פגע במחזור הזה –
שרלוט החליטה להושיב את קמבה ווקר בשני המשחקים האחרונים.
היא שיחקה הערב נגד מילווקי.
הפסד של מילווקי, (ועוד הפסד צפוי שלה במחזור האחרון בבוסטון, שנלחמת על המקום ה-1), היה מעלה גם את מילווקי וגם את מיאמי – על חשבון שיקגו – לפלייאוף. השובר-שוויון המשולש היה מעלה את שתי הראשונות.
אבל קמבה לא שיחק. מילווקי ניצחה. לכן שובר השוויון יהיה רק בין שיקגו ומאימי – והוא ישאיר את ההיט בחוץ.
הנה לכם מה משמעות של חוסר ספורטיביות.

קלמנטה
קלמנטה
11/04/2017 6:00:44

כל משחק ב5 מחזורים האחרונים שמעורבת בו קבוצה שנאבקת על מקום פלייאוף — והקבוצה היריבה מושיבה אחד את משחקניה החשובים:
הליגה חייבת לחוקק חוק דרקוני ולהעניש בחומרה את הקבוצה במצב הזה.

לא ייתכן לא ייתכן לא ייתכן.

סומסום 9-73
סומסום 9-73
11/04/2017 6:32:17

לבוסטון יש פריבילגיה, לקבוע את היריבה שלה בסיבוב הראשון. אינדיאנה או שיקגו. הפסד יסדר את הפייסרס, נצחון – את שיקגו.
מבחינת מאצ'-אפ, אין שום ספק –
אינדי הקבוצה היחידה שגרועה בריבאונד כמו בוסטון, היא גרועה בחוץ, והיא טואטאה במפגשים עם הסלטיקס השנה.
שיקגו הבלתי צפויה, עם רונדו נגד בוסטון, עם באטלר ו-די-ווייד חזרה, והריבאונד אולי הכי טוב בליגה – סכנה גדולה להדחה כבר בסיבוב הראשון.

אבל נדמה לי שהסלטיקס לא יעשו חשבון כזה, כי חשוב להם מקום 1, ולו לשם ההרגשה הטובה. וגם בגלל הספורטיביות כמובן.

קלמנטה
קלמנטה
11/04/2017 6:49:23

לא ברור מה עובר על הספרס בשבועיים האחרונים

סומסום 9-73
סומסום 9-73
11/04/2017 6:55:24

גורדון הייוורד, רודני הוד, דריק פייבורס נחים נגד גולדן סטייט, שמגיעה בהרכב מלא.
במפתיע ובניגוד לתחזית למעלה, יוטה למעשה מוותרת על יתרון הביתיות בסיבוב הראשון בפלייאוף (יוסטון יכולה לנצח את הקליפרס במקביל). מה שמעקר את העניין הדליל האחרון במערב. חבל על כל מחזורי הסיום שם.

קלמנטה
קלמנטה
11/04/2017 6:59:11

קליי תומפסון בכל זאת שחקן חשוב בקבוצה
לא הייתי קורא לזה הרכב מלא לגמרי

סומסום 9-73
סומסום 9-73
11/04/2017 7:10:46
הגב ל  קלמנטה

לא ראיתי, מיי באד. ובכל זאת.

הייט-אשברי
11/04/2017 7:02:35

יכול להיות שקליבלנד עושה טנקינג קטן כדי להימנע משיקאגו בסיבוב הראשון ?

סומסום 9-73
סומסום 9-73
11/04/2017 7:12:36

אוהדי אינדיאנה משוכנעים וכועסים (למרות שמבחינתם, אני לפחות לא רואה את הסיכויים שלהם גדולים בהרבה מול בוסטון מאשר הקאבס).

דה שוט
11/04/2017 7:08:29

לא מבין מה לא ספורטיבי ? מי שמגיע לסוף העונה כשהוא תלוי בכל העולם ואישתו – זאת בעייה שלו. זה חלק מהמשחק הגדול, היו למיאמי 81 משחקים כדי להיכנס לפלייאוף, כנ״ל כל האחרות. הם אלה אשר העמידו את עצמם במצב שהם תלויים באחרים ולכן אסור להם, או לאף אחד אחר, להתלונן. כמו קבוצה בכדורגל שנמצאת בפיגור בסוף משחק ובוכה ששחקני היריבה מבזבזים זמן.
תנו לאבולוציה לעשות את שלה. הליגה לא צריכה להתערב בהרכבים. עוד מעט נשמע פה דרישה מאדם סילבר לקבוע דקות מינימום לכוכבים ב״משחקים חשובים״, כולל כמות זריקות והאסל בהגנה.

הייט-אשברי
11/04/2017 7:10:21
הגב ל  דה שוט

מסכים בהחלט

סומסום 9-73
סומסום 9-73
11/04/2017 7:19:05
הגב ל  דה שוט

אני לגמרי לגמרי לא מסכים.
אנחנו כל שנה יורדים על ליגת הפח בכדורגל הישראלי, שקבוצות מגיעות למשחק מכריע כשלצד אחד "אין על מה לשחק", "פותחים רגליים" וכו', ובצדק.
אם נניח מכבי ת"א והפועל באר שבע יהיו צמודות לקראת המחזור האחרון, מה תגיד את בני סכנין, או בית"ר ירושלים (היריבות שלהן), יחליטו "להושיב שחקנים לנוח" סתם ככה? שזה לא ספורטיבי.
אז בדיוק אותו דבר ופי מיליון יותר, לשחקנים מולטי-מיליונרים ברמה התחרותית הכי גבוהה בעולם. מה פתאום קמבה ווקר יוצא לחופשה מוקדמת, שני משחקים אחרונים וקובעיים (לאחרות)? מה פתאום?

דה שוט
11/04/2017 7:27:26

קרא שוב את תגובתי. כל קבוצה צריכה להתעסק בעניינים שלה בלבד. מגוחך לשמוע אותך (או כל מגיב אחר) מעביר ביקורת על ההחלטות של קמבה ווקר (או כל כוכב אחר). מה לך, לי, לקהל בארה״ב או לעיתונות שם – ולשיקולים האישיים/מקצועיים של שחקן/מאמן זה או אחר ? עוד מעט תרצה שאדם סילבר יקבע כמה פעמים מותר לו לשכב עם אישתו בלילה לפני משחק חשוב… באמת מגוחך.

סומסום 9-73
סומסום 9-73
11/04/2017 7:47:37
הגב ל  דה שוט

בקיצור, אתה נותן פה פירצה ל"פתיחת רגליים" של קבוצות.
בעיני השאלה שצריך לשאול היא, האם במצב תחרותי רגיל של הקבוצה שלו, קמבה ווקר היה נח? בוודאי שלא.
לכן, הקבוצה חייבת להתייצב במלוא כוחה למשחק הזה. היא מפרה את החוזה שיש לה עם הצופים שמשלמים ממיטב כספם (גם אתה ואני בטלוויזיה, לא רק באולם), והיא גם מחבלת בתחרותיות בליגה כולה.

אני לא מבין, הרי על מה אתה וה"א ואחרים בוכים כל הזמן? "למה קליבלנד לא משחקת במערב". למה במזרח אין תחרות. לא לברון לא נאלץ להתאמץ.
אז זה בדיוק אותו דבר, רק על אמת, לא what if – למה מילווקי לא התאמצה הערב? למה היא קיבלה הנחה משרלוט? למה מיאמי, או אינדיאנה, צריכות להידפק מזה? כולן משחקות נגד כולן כל השנה, כל קבוצה מחויבת למשחק תחרותי במלוא הכוח – אז למה לא הערב? ועוד בזמן הכי קריטי.
לחלוטין לא מקבל את גישת ה, "לקבוצות ולכוכבים מותר לעשות מה שבא להן". בפירוש צריך סנקציות על זה. הם מחיובים לנו ולתחרות.

הייט-אשברי
11/04/2017 7:54:02

בייגלה – מה יסביר לו להנהלה שלו אם לברון ייפצע הלילה רגע לפני הפלייאוף ?
דה שוט הסביר לך , ובצדק , שקבוצה שלא היתה טובה מספיק עונה שלמה לא יכולה להסתמך על טובות של אחרים ברגע האחרון. אלה החוקים – וזה בסדר .

דה שוט
11/04/2017 8:08:28

מה שהוא (ה״א) אמר.

שי אבן צור
שי אבן צור
11/04/2017 9:41:32

מסכים עם דה שוט והייט אשברי במיליון אחוז.
יש גבול לכמות הרגולציה שהליגה יכולה לנהל.

בעולם מושלם כל קבוצה היתה עולה לכל משחק עם סכין בין השיניים ורצח בעיניים.

בעולם האמיתי, בכל מקצוע אגב, ברגע שמשיגים איזשהיא מטרה המתח יורד ועוברים לאיזשהוא מצב של סמי מנוחה עד תחילת העבודה על המטרה הבאה.

זה לא שונה גם כאן.

דה שוט הסביר את זה מצוין – זה שאתה באטרף כי אתה באיחור לא אומר שכולם צריכים להיות באטרף.

סומסום 9-73
סומסום 9-73
11/04/2017 7:10:15

פורטלנד, בלי לילארד, מקולום ונורקיץ', על סף נצחון על הספרז בהרכב מלא.
סימן לא משהו לקראת הפלייאוף.

הייט-אשברי
11/04/2017 7:11:56

לקראת סיום העונה הרגילה, כשלקבוצות אין על מה לשחק , הן לא בדיוק משחקות לפי יכולתן.

Von
Von
11/04/2017 7:41:21

הספרס בהרכב מלא אבל החמישייה שיחקה 20 דקות בלבד. לדעתי פופ שיחק את המשחק מול הליגה, וככה גם צריך להיות. הסיבה שהמאמנים האחרים חייבים ממש לא להלביש את השחקנים היא כי יש להם פחות שליטה עליהם ובמשחק צמוד לו לדוגמא לא יכול להגיד ללברון אל תיכנס להכריע את המשחק. לפופ אין הבעייה הזו

no funny shtuff
no funny shtuff
11/04/2017 7:11:08

אני מקווה שהקבוצות בארבעת המקומות הראשונים במזרח ישארו במקומן כך שאם הסיבוב הראשון יעבור כמצופה נקבל את-

קליבלנד מול טורונטו- מאצ' אפ קשה לקאבס, שחזור גמר המזרח של שנה שעברה.

בוסטון מול וושינגטון- השנה היה דם רע בין הקבוצות והתפתחה יריבות של ממש. מוסיף קצת פלפל לסדרה.

סומסום 9-73
סומסום 9-73
11/04/2017 7:13:40
הגב ל  no funny shtuff

בוסטון תעבור את שיקגו בכלל? I highly doubt it.

no funny shtuff
no funny shtuff
11/04/2017 7:15:21

תלוי כמה משחקים ישדרו ב-TNT

קלמנטה
קלמנטה
11/04/2017 7:18:42

בספרס רק המחליפים עברו את ה20 דקות משחק

סומסום 9-73
סומסום 9-73
11/04/2017 7:26:14

וואו, סן אנטוניו. התחפשתם לקליבלנד הערב.

דה שוט
11/04/2017 7:29:50

יוסטון נראים רע. יש לנו למה לצפות ?

הייט-אשברי
11/04/2017 7:36:20
הגב ל  דה שוט

אל תבנה על זה . אף קונטנדרית או חצי כזאת לא נראית טוב הלילה . כולן נחות לפלייאוף .

קלמנטה
קלמנטה
11/04/2017 7:35:00

איזה רבע שלישי של הקליפרס
מפרקים

הייט-אשברי
11/04/2017 7:44:45

ג"ס כנראה תפסיד , במשחק חסר משמעות , אבל קר ירוויח ביטחון של מקאדו ומקאו לפלייאוף .

סומסום 9-73
סומסום 9-73
11/04/2017 7:51:10

אפשר לנחש מי גולדן סטייט רוצה לראות מנצחת, בסדרה קליפרס-יוטה.
זה לא שליוטה יש יותר מ-1 או 2 אחוז סיכוי בסדרה כזה, אבל יש לה סיכוי. מול האפס העגול של הקליפרס.
ליוטה יש בית חזק מאוד. רודי גובר הוא צרה צרורה, היל והוד שומרים טובים ולא רק ספקי נקודות, היוורד מניה בטוחה, ויש ספסל עמוק, כולל חביבו של רועי. הבעיה תהיה כרגיל קווין דוראנט, אבל זו צרה משותפת לכל הליגה.

הייט-אשברי
11/04/2017 7:58:13

גם הקליפרס קבוצה מסוכנת אם היא פתאום מתחברת . הייתי מעדיף לקבל בחצי הגמר את המנצחת בין יוסטון לאוקלהומה.

סומסום 9-73
סומסום 9-73
11/04/2017 8:04:30

הקליפרס התחברה בפעם האחרונה בסיבוב הראשון נגד סן אנטוניו (עשתה לכם טובה ענקית), ומאז היא מתפרקת ביסודיות. ראבאק, 11 הפסדים רצופים לדאבס, בהפרש ממוצע 15 נקודות. אז פתאום הם ינצחו לא פעם, אלא 4 מ-7? הרבה יותר הגיוני ששיקגו תזכה באליפות המזרח, ממקום 8. הרבה הרבה יותר הגיוני.

הייט-אשברי
11/04/2017 8:11:55

אני לא אומר שהם ינצחו 4 מ-7 – גם הג'אז לא .
אבל היא יכולה לעשות צרות . לקחת לנו 3 או אפילו 2 , כשגם הנצחונות שלנו צמודים , זה מתיש להמשך . ויש גם עניין של דם רע בין הקבוצות שיכול להיגמר בפציעות .

דה שוט
11/04/2017 8:13:03

מסכים.

דה שוט
11/04/2017 8:12:07

יש לי תחושה שהקליפרים יהיו הכבשה השחורה השנה. אני אישית מאוד אוהב אותם. אולד סקול. יעברו את יוטה ויעשו חיים קשים לגולדנים. הבעייה – וכאן אני מסכים עם סומסום – היא דוראנט. ד״א, הוא חזר חלוד, ועדיין, הג׳אמפר שלו זה הדבר הכי יפה בכדורסל.

הייט-אשברי
11/04/2017 8:19:25
הגב ל  דה שוט

התכוונת שהם יהיו הסוס השחור – לא הכבשה השחורה.

דה שוט
11/04/2017 8:31:06
הגב ל  דה שוט

חחח… צודק. שאריות של היין מהסדר