לוס אנג'לס לייקרס 109( 55-24 ) – מינסוטה טימברוולבס 110( 48-31)
משחק שהלך צמוד בספלס סנטר עם שלשת ניצחון של דיאנג'לו ראסל שדפק במו ידיו את עתיד המועדון
מינסוטה קיבלה נקדות רק מ 4 שחקן עד הרבע האחרון ! וויגנס וטאונס היו היחידים שבאו למשחק עם 40 + כל אחד
כספי היה עם ה -\+ הנמוך בקבוצה סיים עם 2 נקודות , אוי אברוך
הלייקרס היו ב + 16 30-46 שוויגנס פתח מבערים ומינסוטה רצו עד 55-62
המשחק הלך צמוד עד הסוף , הכדור האחרון הלך לראסל שעד לאותו רגע היה עם 1 מ 7 מדאון טאון עשה זאת כמו ענק עם כדור שהלך שמיים נתן נשיקות לטבעת ונחת בסוף בפנים
אניס עם 20 מהספסל , כל החמישייה של הלייקרס בדאבל פינגרס
ווגנס עם 41 , טאונס עם 40 ו 21 ריבאונד ! 3 מ 16 מדאון טאון בלבד לזאבים
נקבעו כל הסדרות במערב:
גולדן סטייט – פורטלנד (משעמם!)
סן אנטוניו – ממפיס (ממש משעמם!)
יוסטון – אוקלהומה סיטי (פוטנציאל לעניין)
יוטה – קליפרס (לא ברור למי יתרון הביתיות. לא ברור אם זה משנה… . מעניין אבל לא סקסי).
תודה רבה וחג שמח.
איך קליבלנד הפסידו את זה אללה יוסטור. קלעו איזה 14 שלשות בחצי הראשון ואז הוסיפו 5 בחצי השני כשבקושי זרקו גם.
הארדן בעונת MVP אבל החודש האחרון נתן את הפרס לווסטברוק. עונה מטורפת, היסטורית והיסטרית.
יהיה חם אש בפלייאוף
זה הקטע, שהארדן נותן את ההופעות האלו כחלק מקבוצה. אם אוקלהומה חושבת שיש להם סיכוי לנצח 1 מול 5 הם טועים.
המפתח מבחינת אוקלהומה הוא להגביל את ווסטברוק ל-25 זריקות בערב.
מבחינת יוסטון המפתח הוא לדאוג שזה לא יהפוך לתחרות 1:1
לדעתי ווסטבטרוק יזניח את עניין ה TD בפלייאוף ויתרכז בלספק נקודות ( והמון )
בכל מקרה ממוצע טריפל דאבל לא צריך להיות מדד למשהו ,זה שווסטברוק הגיע לזה לצד נגרים אז מגיע לו כל הכבוד
אני חושב שאם לברון , הארדן , דוראנט הגריק פריק היו שמים לנגד עינהם ממוצע טריפל דאבל עונתי זה משהו שהם בהחלט מסוגלים לעשות
הנקודה שזה עלול לפגוע בקבוצה
גם הלילה ווסטברוק היה עסוק בלמצוא את האסיסט ה 10 וכזה קרה לא ראינו ממנו מסירה אחת אלא 15 נקודות בפחות מ 4 דקות
ממוצע טריפל דאבל זה ענק, אסור לזלזל בזה. אחד הדברים הקשים בכדורסל, גם כשכל הקבוצה מגוייסת. אבל לא על זה מגיע לו ה-mvp.
עד סוף פברואר המירוץ היה צמוד כשהארדן מוביל, למרות הטריפל דאבל של ווסטברוק. אבל חודש אחרון פשוט מעולה של ווסטברוק, יחד עם עלייה ביעילות והרבה ניצחונות נותן לו את הפרס.
הארדן יתבאס עוד פעם, אבל ב-2015 הגיע לו יותר מאשר עכשיו.
הוא עוד יזכה בפרס, גם קובי זכה בפרס הזה רק פעם אחת. שיתמקד בהצלחת הקבוצה, זה מה שחשוב.
את קובי די שנאו
לדעתי ה MVP איבד מהיוקרה שלו כשנאש זכה בק טו בק
אגב הוא ודרק רוז הם ה MVP היחדים בהיסטוריה שלא היו בגמר הליגה
ווסט או הארדן כבר היו שם ב 2012 , מיקרי אבל מחזק את הטענה שלי 😉
אני לא מסכים איתך. לפני האסיסטי העשירי היו איזה שלוש התקפות רצופות שהוא זרק שלא שהוא מסר בכח. הוא לקח את המשחק עליו עוד קודם.
זה די מה שאני מנסה לטעון כל הזמן – ווסטברוק רוצה טריפל דאבל אבל קודם ניצחון. אם זה בא על הדרך נהדר. אם סגרנו את עניין הניצחון אז אפשר לדאוג לטריפל דאבל.
אפלטון להבדיל ממך אני דווקא מתעקש שלא לזנוח את הטענה שהארדן צריך לזכות.
צריך להגיד את זה בכל רם #1: כולם מתלהבים מההישג של ראס אבל בסך הכל מדובר במספרים עגולים – ההישג שלו היה פחות נחשב עם היה לו חצי אסיסט פחות בממוצע? פשוט מגוכחת הסגידה הזו ל10 הקדוש, בדיוק כמו אלו שסוגדים למועדון ה 90 50 40 – קלעי טוב הוא קלעי טוב, גם אם היו לו 88% מהעונשין בעונה מסויימת.
צריך להגיד את זה בכל רם #2: להארדן יש בסך הכל נקודה וחצי פחות, ושני רבאונדים פחות מלראס. יש לו אסיסט יותר מלראס. ההכרזה על ראס רק בגלל שהמספרים שלו יותר עגולים היא לא פחות ממפגרת (סורי). הארדן מוביל קבוצה פ ח ו ת כשרונית (גם את זה צריך להגיד) ל8 נצחונות יותר, אבל עזבו שטויות, הסטטיסטיקה של ראס טיפה יותר אסטתית אז ניתן לו.
צריך להגיד את זה בכל רם #3: ובואו לא נדבר בכלל על לברון ג'יימס שעושה הרבה יותר עם הכדור מראס ובאפקטיביות הרבה יותר גבוהה וגם הסטטיסטיקה שלו – בשביל אלו מאיתנו שלא מתלהבים ממספרים עגולים – מטורפת והרבה יותר אמיתית. הוא גם לוקח ריבאונדים אמיתיים להבדיל מראס, והוא גם משחק כחלק מקבוצה, להבדיל מראס.
יש מצב שאתה צודק אברי וגם אני הושפעתי מהפמפום הבלתי פוסק של ווסטברוק באי אס פי אן.
הרי אותם טיעונים שהיו תקפים לפני חודש לטובת הארדן עדיין עומדים.
הקבוצה שלו עדיין משמעותית מצליחה יותר (בעוד שבצד השני צריך לנדוד עד לשנות ה-70 כדי למצוא MVP עם המאזן העשירי בטיבו בליגה). גם נתוני היעילות למרות שחשבתי שהשתפרו אצל ווסטברוק התבררו כמוטעים אחרי שבדקתי והוא עדיין עם efg ו-ts% מביכים לשחקן שלוקח כל כל הרבה זריקות ועם יוסאג' רייט כזה גבוה.
כנראה שבסופו של יום יפמפמו לנו משהו מספיק זמן וכולנו ניפול ברשת.
אבל אני לא יכול להתעלם ממה לווסטברוק עושה ברמה האאינדיווידואלית. וואללה אולי זו השנה הראשונה שבאמת יהיה תיקו בין שני מועמדים ראויים
יאיר
10/04/2017 7:57:31
הקלידו את התגובה כאן…
אסף
10/04/2017 8:02:42
ולכן מנית את הסיבה העיקרית למה המזוקן ראוי לתואר MVP לפני ראסל למרות העונה בפסיכית שלו סטטיסטית. אגב בלי להרגיש גם להארדן יש איזה 20 טריפלים העונה.
אין ספק אבל שהערב הזה שייך לראסל אבל עם שבירת השיא ההיסטורי של רוברטסון ובאזר ביטר לקינוח מדונם.
ובפינת הקריסות של הערב: דנבר הקריסה קטנה שעולה לה בכרטיס לפלייאוף והזכות לחטוף בראש מהלוחמים (פורטלנד מרוויחה גם פלייאוף וגם את בחירת בדראפט שלהם.)
ובקריסה קולוסאלית זוכים הקאבס כמובן עם הפסד שני למי שידועה כשטיח המסורתי שלהם ההוקס אחרי יתרון של 26 בפתיחת הרבע האחרון ופאקינג 5 הפרש עשר שניות לסוף.
כל זה קורה בערב מעולה של לברון וטריפל משלו (על אף הטעויות שלו בסיום-פאול לשלוש ולתקוע את קיירי בפינה בדאבל אפ) וערב עצום התקפית של אירווינג. הבעיה העיקרית של הקאבס ממשיכה להיות ההגנה הרכה שלהם, חייבים למצוא לזה פתרונות שלא בטוח שיש להם.
דווקא נראה שנגע למילסאפ ביד לא בהכרח כנראה מה שגרם לא להחטיא אבל פאול לגמרי ,דווקא השישי שנשרק נגד לברון לא ממש היה ….
אבל איך אומרים: "כל פלופר בא יומו"…
כשווסטברוק קבר את השלשה קפצתי ביחד איתו – איזה ריגוש!
מסכנים הנאגטס, ווסטברוק קבר את השלשה ואת סיכויי הפלייאוף שלהם – קבוצה נהדרת שעוד נשמע עליה בעונות הבאות(ובאסה על בעיות הפציעה שלה).
קלע את כל ה-15 נקודות אחרונות של OKC, סחב אותם על כתפיו, כמו לא מעט פעמים – מדהים.
למען האמת, מי שהפתיע במשחק היום זה קייל סינגלר עם משחק נהדר מספסל(וכמה ריבאונדים חשובים) – מגיע גם לו ולקאנטר לא מעט קרדיט.
מי שפספס, ממליץ לו להסתכל על FULL HIGHLIGHTS בערוץ ה"יוטיוב" של NBA CONFERENCE – לא תתאכזבו.
עידו גילרי
10/04/2017 9:15:34
ההפסד הזה של הקאבס נולד בחטא. האוהדים של קליבלנד יכולים להתלונן על כמה שריקות מאד הזויות שהלכו נגדם אבל היו כמה לא פחות שהלכו גם לצד השני. השאלה שהם צריכים לשאול היא למה במשחק ב-26 הפרש בתחילת הרביעי אחרי שהוא שיחק כבר 33 דקות והם עומדים לפני באק טו באק חשוב במיאמי לברון נמצא על המגרש. התשובה היא די ברורה – כדי לסגור טריפל דאבל ולרדת לנוח. מכאן הכל התדרדר והוא שיחק את כל הרביעי ותחילת ההארכה. מזל שהשופטים דאגו לו למנוחה של שתי דקות.
משהו לא בסדר עם הקבוצה הזו כי כישרון יש שם. לכן לדעתי האצבע צריכה להיות מופנית אל המאמן. עכשיו תחליטו אם זה לו או לברון אבל נראה שהם בפאניקה ולא יודעים איך להתמודד עם זה. צריך לשים דברים בפרופורציה כי גם לווריורס נניח היה את ההפסד לממפיס בצורה דומה. אבל העיתוי כאן יחד עם איך שהם נראים כל התקופה האחרונה מעיד על זה שאין שם יד מכוונת. מקווה שהם יתאפסו על עצמם ומהר כי כשהם משחקים בלי לחץ הם נראים נהדר (לפחות בצד אחד של המגרש).
אני רוצה להאמין שהבעיה של הקבוצה הזו היא אותה בעיה של אוקלהומה – הם פשוט צפויים מדי. יש סיבה שעיקר החזרה והניצחון של אטלנטה נעשה בלי השחקן הכי צפוי במגרש – דווייט הווארד.
לא זה היה לגמרי מנטלי. מה הכוונה בצפויה? כשיש מולך שחקנים כמו לברון וקיירי ביחד על המגרש אז המוות שלך די צפוי מראש. זה אומר שאתה יכול לעצור אותו?
לברון התחיל את הרבע במטרה להשיג את 2 הריבאונדים והאסיסט שהיו חסרים לו ולרדת לנוח. כתוצאה מזה הוא היה מאד עייף כשההפרש התחיל לרדת בדקות האחרונות. לא ברור לי גם למה כשרוב המשחק היה סוג של גארבג' טיים לו לא נותן לדרק וויליאמס ונניח גם לסאנדרס כמה דקות. בשביל מה הם הביאו אותם אם גם במצבים כאלו הם לא משחקים?
גם ההפסד הקודם לאטלנטה היה מנטלי?
לברון וקיירי מעולים, ולכן קשה לעצור אותם, אבל אתה עדיין יודע בדיוק איך ומתי הם יעשו את מה שהם עושים (Iso, לברון לפעמים גם מוציא את הכדור החוצה לקלעים), אז אפשר להתכונן אליהם. נגיד שהרבה יותר קל להתכונן לדווייט הווארד, גם בשיאו, מאשר למוסקאלה ומילסאפ.
כשלברון וקיירי לא משחקים אין שום שיטה אחרת, אז מה יעזרו שחקנים אחרים?
שי אבן צור
10/04/2017 9:24:47
אח איזה לילה
משיח
10/04/2017 9:30:41
איזה כיף יוסטון אוק' סיבוב ראשון –
מפגש שיספק תשובות להרבה ויכוחים הרי גורל שהתנהלו באתר במהלך העונה וביניהם:
מה יותר גדול הזקן של הארדן או הביצים של ראס
הראשון להגיע ל 50 איבודים בסדרה
הראשון להגיע ל200 זריקות מהקו ברבע
מוטי
10/04/2017 9:53:39
מה שקרה אתמול עם קליוו ודנבר עם התמוטטויות מדהימות היה מאד דרמטי והזכיר קצת מה שקורה בכדורסל נשים אצלנו. גם שם יש הרבה מהפכים כאלה.
מאידך זה הזכיר שוב למה בספורט שום דבר אינו גמור עד שריקת הסיום. תמיד צריך להיות דרוך כי הכל אפשרי.
ללייקרס נשאר את הפליקנס וגולדן, לפיניקס יש רק את הקינגס.
נצחון של פיניקס ו-2 הפסדים של הלייקרס והם באותו מאזן, שובר שוויון זה כבר סיפור אחר כי בסדרה העונתית הם 2-2.
תסריט די מציאותי סך הכל, כל דבר אחר והלייקרס 3 מהסוף.
רנדי אורטון
10/04/2017 10:12:42
רואים את הסמרטוטים מדנבר והקבוצה הזקנה של ממפיס ….
ואז מבינים איך כל שחקן בינוני במערב יכול להגיע לטריפל דובל.
במיזרח אפילו קבוצה לוזרית כמו אטלנטה תעשה יותר בעיות בפלייאוף.
ההכרזה על ה MVP היא בדר"כ אחרי הסיבוב הראשון של הפלייאוף אבל מתייחסת אך ורק לעונה הסדירה.
איך זה יתבצע כששני הטוענים לכתר יתמודדו ראש בראש בסיבוב הראשון?
הארדן כבר חש שזה בורח ממנו , אז הוא פתח את הפה :
Harden: "I thought winning was what this is about. I’m not going to get into depths, but I thought winning is the most important thing."
מה שהוא רק שכח – שאם רק מספר הנצחונות והמיקום קובעים , אז קאווי אמור וראוי להיות MVP לפניו .
עונה היסטורית של שיאים מדהימים שנשברים! אתמול הארדן עשה קוואדרפול דאבל(עם 10 איב') הפעם החמישית שזה קורה העונה (3לווסט 2להארדן) ! עונה מדהימה ומלהיבה שבה גארדים למדו את השיטה העשרונית ומשתמשים בה בצורה מיטבית
John
10/04/2017 13:47:18
אכן עונה רגילה משוגעת יש לנו…
ובהזדמנות זאת אני רוצה לאחל לקהילת הופס חג (כשר?) ושמח!
האמן שצייר את הקבוצות נלחמות בכל אחד מסיבובי הפלייאוף בשנתיים האחרונות מתבקש להתחיל לצייר.
-לוחם נלחם בפורץ דרך.
-קאובוי במגפיים עם דורבנות מול דוב גריזלי.
-טילים עפים מול שמיים רועמים.
-נגן ג'אז מנגן בפינת רכבת תחתית עם כובע הפוך בשביל טיפ ובלייק גריפין מתעלם באלגנטיות
מנחם אני מבקש שוב פעם לא לקחת ברצינות משחקיי סוף עונה שמשמשים כאימון ובית שימוש ניסיוני לרוב הקבוצות.
אש ומים
11/04/2017 2:19:06
נתן מתגובה 34 יצאת עלוב, עבור לאתר וואן הם יותר טובים.
אש ומים
11/04/2017 2:23:40
מידן נתת עונה מפוארת לתפארת התפארות,
התשבץ מדהים, החכמה והיצירתיות אצלך תמיד מדהימות.
תמיד יהיה טיפש שגם אם תתן לו יהלומים יתבכיין.
מודים לך מאד על עונה פנומונלית אדירה שלך.
חג שמח מומי קצת באיחור אבל כמובן שלא ויתרתי גם על הסיקור שלפני וגם על האחרי. אכן לילה היסטורי ובחידון שלך עשיתי 0 מ 16 ובחידון של מומי 7 מ 7. סיקור מעולה ומשובח כרגיל שלא יגמר לעולםםם. קשה להאמין על ראסל המספריפ האלה הם אדירים במיוחד אותי מדהים איך גארד שהגובה שלו 1.91 לוקח 16 ריבאונדים במשחק .. יותר מהסנטרים הכי טובים בליגה שגבוהים ממנו בממוצע ב 20-30 סנטימטר. איזה אתלט רבאק הריבאונד זה הדבר המטורף בטריפל דאבלים שלו. דבר שני לגבי קליבלנד מעניין אם אי פעם איזה שהיא קבוצה הצליחה לסגור פיגור של 26 נקודות ברבע רביעי מול קבוצה שהיא האלופה המכהנת. לדעתי זה לא היה. אכן לילה הסטורי תודה מומי יא ענק שלא יגמר לעולם.
סיקור ענק ללילה ענק!
100+
+100
חג שמח במיוחד כשלפלופ מקבל בראש
תודה לחציל וחג שמח לכל המסובים והמסובות
בוקר אור
לכבודו של ה-MVP החדש , והאוהד שלו שלא ידע את נפשו משמחה הלילה .
https://www.youtube.com/watch?v=j2klh2cTa_Q
תודה
מפתיע אותי שאתה בעדו
רק אני שמתי לב לקוואטר דאבל של הזקן?
10 איבודים גם נחשבים מבחינתי לספירה!
😉
גם הוא וגם ראסל כבר עשו את זה העונה
נקבעו כל הסדרות במערב:
גולדן סטייט – פורטלנד (משעמם!)
סן אנטוניו – ממפיס (ממש משעמם!)
יוסטון – אוקלהומה סיטי (פוטנציאל לעניין)
יוטה – קליפרס (לא ברור למי יתרון הביתיות. לא ברור אם זה משנה… . מעניין אבל לא סקסי).
תוצאה אופיינית לכל סדרה-
ג"ס-פורטלנד 93-114
ספרס-ממפיס 81-89
יוסטון-ת'אנדר 128-135
קליפרס-ג'אז 96-101
רעיון נחמד
123 – 102
101 -88
123 – 112
97-96
117-99 ג"ס
75-41 ס"א
3:3 ב-TD לשתי החיות
WTFC
סיקור מצוין וחג שמח מומי
וואללה מומי אתה מהיר. פעם חשבתי שאני מהיר.
תודה רבה וחג שמח.
איך קליבלנד הפסידו את זה אללה יוסטור. קלעו איזה 14 שלשות בחצי הראשון ואז הוסיפו 5 בחצי השני כשבקושי זרקו גם.
הארדן בעונת MVP אבל החודש האחרון נתן את הפרס לווסטברוק. עונה מטורפת, היסטורית והיסטרית.
יהיה חם אש בפלייאוף
הייתי חוסך לכולם את הזמן
במקום סדרה מציע אחד על אחד בין הארדן לווסטברוק
זה הקטע, שהארדן נותן את ההופעות האלו כחלק מקבוצה. אם אוקלהומה חושבת שיש להם סיכוי לנצח 1 מול 5 הם טועים.
המפתח מבחינת אוקלהומה הוא להגביל את ווסטברוק ל-25 זריקות בערב.
מבחינת יוסטון המפתח הוא לדאוג שזה לא יהפוך לתחרות 1:1
לדעתי ווסטבטרוק יזניח את עניין ה TD בפלייאוף ויתרכז בלספק נקודות ( והמון )
בכל מקרה ממוצע טריפל דאבל לא צריך להיות מדד למשהו ,זה שווסטברוק הגיע לזה לצד נגרים אז מגיע לו כל הכבוד
אני חושב שאם לברון , הארדן , דוראנט הגריק פריק היו שמים לנגד עינהם ממוצע טריפל דאבל עונתי זה משהו שהם בהחלט מסוגלים לעשות
הנקודה שזה עלול לפגוע בקבוצה
גם הלילה ווסטברוק היה עסוק בלמצוא את האסיסט ה 10 וכזה קרה לא ראינו ממנו מסירה אחת אלא 15 נקודות בפחות מ 4 דקות
ממוצע טריפל דאבל זה ענק, אסור לזלזל בזה. אחד הדברים הקשים בכדורסל, גם כשכל הקבוצה מגוייסת. אבל לא על זה מגיע לו ה-mvp.
עד סוף פברואר המירוץ היה צמוד כשהארדן מוביל, למרות הטריפל דאבל של ווסטברוק. אבל חודש אחרון פשוט מעולה של ווסטברוק, יחד עם עלייה ביעילות והרבה ניצחונות נותן לו את הפרס.
הארדן יתבאס עוד פעם, אבל ב-2015 הגיע לו יותר מאשר עכשיו.
הוא עוד יזכה בפרס, גם קובי זכה בפרס הזה רק פעם אחת. שיתמקד בהצלחת הקבוצה, זה מה שחשוב.
את קובי די שנאו
לדעתי ה MVP איבד מהיוקרה שלו כשנאש זכה בק טו בק
אגב הוא ודרק רוז הם ה MVP היחדים בהיסטוריה שלא היו בגמר הליגה
ווסט או הארדן כבר היו שם ב 2012 , מיקרי אבל מחזק את הטענה שלי 😉
אני לא מסכים איתך. לפני האסיסטי העשירי היו איזה שלוש התקפות רצופות שהוא זרק שלא שהוא מסר בכח. הוא לקח את המשחק עליו עוד קודם.
זה די מה שאני מנסה לטעון כל הזמן – ווסטברוק רוצה טריפל דאבל אבל קודם ניצחון. אם זה בא על הדרך נהדר. אם סגרנו את עניין הניצחון אז אפשר לדאוג לטריפל דאבל.
never say never
אפלטון להבדיל ממך אני דווקא מתעקש שלא לזנוח את הטענה שהארדן צריך לזכות.
צריך להגיד את זה בכל רם #1: כולם מתלהבים מההישג של ראס אבל בסך הכל מדובר במספרים עגולים – ההישג שלו היה פחות נחשב עם היה לו חצי אסיסט פחות בממוצע? פשוט מגוכחת הסגידה הזו ל10 הקדוש, בדיוק כמו אלו שסוגדים למועדון ה 90 50 40 – קלעי טוב הוא קלעי טוב, גם אם היו לו 88% מהעונשין בעונה מסויימת.
צריך להגיד את זה בכל רם #2: להארדן יש בסך הכל נקודה וחצי פחות, ושני רבאונדים פחות מלראס. יש לו אסיסט יותר מלראס. ההכרזה על ראס רק בגלל שהמספרים שלו יותר עגולים היא לא פחות ממפגרת (סורי). הארדן מוביל קבוצה פ ח ו ת כשרונית (גם את זה צריך להגיד) ל8 נצחונות יותר, אבל עזבו שטויות, הסטטיסטיקה של ראס טיפה יותר אסטתית אז ניתן לו.
צריך להגיד את זה בכל רם #3: ובואו לא נדבר בכלל על לברון ג'יימס שעושה הרבה יותר עם הכדור מראס ובאפקטיביות הרבה יותר גבוהה וגם הסטטיסטיקה שלו – בשביל אלו מאיתנו שלא מתלהבים ממספרים עגולים – מטורפת והרבה יותר אמיתית. הוא גם לוקח ריבאונדים אמיתיים להבדיל מראס, והוא גם משחק כחלק מקבוצה, להבדיל מראס.
קול רם, כמובן – ככה שכותבים מהר ועושים קופי פייסט…
יש מצב שאתה צודק אברי וגם אני הושפעתי מהפמפום הבלתי פוסק של ווסטברוק באי אס פי אן.
הרי אותם טיעונים שהיו תקפים לפני חודש לטובת הארדן עדיין עומדים.
הקבוצה שלו עדיין משמעותית מצליחה יותר (בעוד שבצד השני צריך לנדוד עד לשנות ה-70 כדי למצוא MVP עם המאזן העשירי בטיבו בליגה). גם נתוני היעילות למרות שחשבתי שהשתפרו אצל ווסטברוק התבררו כמוטעים אחרי שבדקתי והוא עדיין עם efg ו-ts% מביכים לשחקן שלוקח כל כל הרבה זריקות ועם יוסאג' רייט כזה גבוה.
כנראה שבסופו של יום יפמפמו לנו משהו מספיק זמן וכולנו ניפול ברשת.
אבל אני לא יכול להתעלם ממה לווסטברוק עושה ברמה האאינדיווידואלית. וואללה אולי זו השנה הראשונה שבאמת יהיה תיקו בין שני מועמדים ראויים
הקלידו את התגובה כאן…
ולכן מנית את הסיבה העיקרית למה המזוקן ראוי לתואר MVP לפני ראסל למרות העונה בפסיכית שלו סטטיסטית. אגב בלי להרגיש גם להארדן יש איזה 20 טריפלים העונה.
אין ספק אבל שהערב הזה שייך לראסל אבל עם שבירת השיא ההיסטורי של רוברטסון ובאזר ביטר לקינוח מדונם.
ובפינת הקריסות של הערב: דנבר הקריסה קטנה שעולה לה בכרטיס לפלייאוף והזכות לחטוף בראש מהלוחמים (פורטלנד מרוויחה גם פלייאוף וגם את בחירת בדראפט שלהם.)
ובקריסה קולוסאלית זוכים הקאבס כמובן עם הפסד שני למי שידועה כשטיח המסורתי שלהם ההוקס אחרי יתרון של 26 בפתיחת הרבע האחרון ופאקינג 5 הפרש עשר שניות לסוף.
כל זה קורה בערב מעולה של לברון וטריפל משלו (על אף הטעויות שלו בסיום-פאול לשלוש ולתקוע את קיירי בפינה בדאבל אפ) וערב עצום התקפית של אירווינג. הבעיה העיקרית של הקאבס ממשיכה להיות ההגנה הרכה שלהם, חייבים למצוא לזה פתרונות שלא בטוח שיש להם.
בקשר לקאבס וההגנה , צריך לזכור ש-TT עדיין לא חזר .
חייבים לומר , עם כל הצער של מי שלא סובל אותו, שהפאול של לברון שזיכה את מילסאפ ב-3 זריקות לא היה ולא נברא.
דווקא נראה שנגע למילסאפ ביד לא בהכרח כנראה מה שגרם לא להחטיא אבל פאול לגמרי ,דווקא השישי שנשרק נגד לברון לא ממש היה ….
אבל איך אומרים: "כל פלופר בא יומו"…
גם אם TT ההגנה שלהם בחצי השני של העונה לא הייתה מציאה גדולה עד עכשיו…
עזבו טריפל דאבל
הלילה מגיע מחיאות כפיים לראסל על סל ניצחון כמו מסרט הוליוודי
+1
אוקיי נכנעתי
ראסל MVP
כשווסטברוק קבר את השלשה קפצתי ביחד איתו – איזה ריגוש!
מסכנים הנאגטס, ווסטברוק קבר את השלשה ואת סיכויי הפלייאוף שלהם – קבוצה נהדרת שעוד נשמע עליה בעונות הבאות(ובאסה על בעיות הפציעה שלה).
קלע את כל ה-15 נקודות אחרונות של OKC, סחב אותם על כתפיו, כמו לא מעט פעמים – מדהים.
למען האמת, מי שהפתיע במשחק היום זה קייל סינגלר עם משחק נהדר מספסל(וכמה ריבאונדים חשובים) – מגיע גם לו ולקאנטר לא מעט קרדיט.
מי שפספס, ממליץ לו להסתכל על FULL HIGHLIGHTS בערוץ ה"יוטיוב" של NBA CONFERENCE – לא תתאכזבו.
ההפסד הזה של הקאבס נולד בחטא. האוהדים של קליבלנד יכולים להתלונן על כמה שריקות מאד הזויות שהלכו נגדם אבל היו כמה לא פחות שהלכו גם לצד השני. השאלה שהם צריכים לשאול היא למה במשחק ב-26 הפרש בתחילת הרביעי אחרי שהוא שיחק כבר 33 דקות והם עומדים לפני באק טו באק חשוב במיאמי לברון נמצא על המגרש. התשובה היא די ברורה – כדי לסגור טריפל דאבל ולרדת לנוח. מכאן הכל התדרדר והוא שיחק את כל הרביעי ותחילת ההארכה. מזל שהשופטים דאגו לו למנוחה של שתי דקות.
משהו לא בסדר עם הקבוצה הזו כי כישרון יש שם. לכן לדעתי האצבע צריכה להיות מופנית אל המאמן. עכשיו תחליטו אם זה לו או לברון אבל נראה שהם בפאניקה ולא יודעים איך להתמודד עם זה. צריך לשים דברים בפרופורציה כי גם לווריורס נניח היה את ההפסד לממפיס בצורה דומה. אבל העיתוי כאן יחד עם איך שהם נראים כל התקופה האחרונה מעיד על זה שאין שם יד מכוונת. מקווה שהם יתאפסו על עצמם ומהר כי כשהם משחקים בלי לחץ הם נראים נהדר (לפחות בצד אחד של המגרש).
אני רוצה להאמין שהבעיה של הקבוצה הזו היא אותה בעיה של אוקלהומה – הם פשוט צפויים מדי. יש סיבה שעיקר החזרה והניצחון של אטלנטה נעשה בלי השחקן הכי צפוי במגרש – דווייט הווארד.
לא זה היה לגמרי מנטלי. מה הכוונה בצפויה? כשיש מולך שחקנים כמו לברון וקיירי ביחד על המגרש אז המוות שלך די צפוי מראש. זה אומר שאתה יכול לעצור אותו?
לברון התחיל את הרבע במטרה להשיג את 2 הריבאונדים והאסיסט שהיו חסרים לו ולרדת לנוח. כתוצאה מזה הוא היה מאד עייף כשההפרש התחיל לרדת בדקות האחרונות. לא ברור לי גם למה כשרוב המשחק היה סוג של גארבג' טיים לו לא נותן לדרק וויליאמס ונניח גם לסאנדרס כמה דקות. בשביל מה הם הביאו אותם אם גם במצבים כאלו הם לא משחקים?
גם ההפסד הקודם לאטלנטה היה מנטלי?
לברון וקיירי מעולים, ולכן קשה לעצור אותם, אבל אתה עדיין יודע בדיוק איך ומתי הם יעשו את מה שהם עושים (Iso, לברון לפעמים גם מוציא את הכדור החוצה לקלעים), אז אפשר להתכונן אליהם. נגיד שהרבה יותר קל להתכונן לדווייט הווארד, גם בשיאו, מאשר למוסקאלה ומילסאפ.
כשלברון וקיירי לא משחקים אין שום שיטה אחרת, אז מה יעזרו שחקנים אחרים?
אח איזה לילה
איזה כיף יוסטון אוק' סיבוב ראשון –
מפגש שיספק תשובות להרבה ויכוחים הרי גורל שהתנהלו באתר במהלך העונה וביניהם:
מה יותר גדול הזקן של הארדן או הביצים של ראס
הראשון להגיע ל 50 איבודים בסדרה
הראשון להגיע ל200 זריקות מהקו ברבע
מה שקרה אתמול עם קליוו ודנבר עם התמוטטויות מדהימות היה מאד דרמטי והזכיר קצת מה שקורה בכדורסל נשים אצלנו. גם שם יש הרבה מהפכים כאלה.
מאידך זה הזכיר שוב למה בספורט שום דבר אינו גמור עד שריקת הסיום. תמיד צריך להיות דרוך כי הכל אפשרי.
תפסיק לקחת ברצינות את מישחקיי האימון של סוף העונה וקבוצות עלובות כמו סקרמנטו או דנבר שמעלות לווסטבריק את הממוצע שלו.
גדול מומי. כמיטב המסורת….
תודה יא מומי. חג שמח
מה נישאר לפיניקס עד סוף העונה? יש עדיין סיכוי הלייקרס יסיימו 2 מהסוף?
ללייקרס נשאר את הפליקנס וגולדן, לפיניקס יש רק את הקינגס.
נצחון של פיניקס ו-2 הפסדים של הלייקרס והם באותו מאזן, שובר שוויון זה כבר סיפור אחר כי בסדרה העונתית הם 2-2.
תסריט די מציאותי סך הכל, כל דבר אחר והלייקרס 3 מהסוף.
רואים את הסמרטוטים מדנבר והקבוצה הזקנה של ממפיס ….
ואז מבינים איך כל שחקן בינוני במערב יכול להגיע לטריפל דובל.
במיזרח אפילו קבוצה לוזרית כמו אטלנטה תעשה יותר בעיות בפלייאוף.
תותח אתה !
חחח
מזמן לא צחקתי כל כך . אתה צריך לפתוח קריירה של סטנדאפיסט.
אומר הליצןן שחושב שדוראנט שווה למלך
ניתראה בגמר חביבי ועד אז תיתלהבו מהשיא חסר המשמעות של ווסטבריק
נשמח מאוד להתראות עם הלברונים בגמר, טרול חביב . אם הם יגיעו לשם .
אפשר כבר לקרוא לך רשמית פיניטרול ?
100/100
אחריי הרביעית של לברון נוכל ליקרוא לך טרול ההזייות
ווסטברוק פשוט לא הם לרגע או כמו שכתבו בוואלה: "בתקופה האחרונה כוכב הת'אנדר פשוט לא מספיק שום מקום לספק! " כל מילה
המטרה הבאה, טריפל דאבל לכל הפלייאוף!
שזה יהיה בערך חמישה משחקים כן?
ההכרזה על ה MVP היא בדר"כ אחרי הסיבוב הראשון של הפלייאוף אבל מתייחסת אך ורק לעונה הסדירה.
איך זה יתבצע כששני הטוענים לכתר יתמודדו ראש בראש בסיבוב הראשון?
יהיה טקס אחרי סדרת הגמר בו יוכרז בין היתר הMVP
זה ה MVP של סדרת הגמר
אני מדבר על ה MVP של העונה הרגילה
אני נורא מקווה שלא יתנו את האמויפי לשחקן שיעוף בסיבוב הראשון או השני בפלייאוף.
שינו את זה השנה. עושים טקס לכל הפרסים ביחד ב-26.6.
באמת? רק בסיום הפלייאוף?
ואז מחלקים את שני פרסי ה MVP???
רק את פרסי העונה הסדירה. MVP פיינלס מחולק מיד בתום הסדרה.
מעולה מומי. לילה פסיכי.
אחלה סיקור. ללכת לישון 8 דקות לסוף הרבע האחרון של קליבלנד-אטלנטה היה טעות.
לפחות תקבלו היום קבוצה עייפה וקצת היסטרית.
כן, שתוציא עלינו את כל העצבים ותנצח ב-20 הפרש
זה לא מה שהיה אמור לקרות מול אטלנטה? או ש… או ש…
זה קרה. ואז הלכתי לישון 🙁
😀
חג שמח והיסטורי לכולם…ראסל סתם לכולם את הפיות .
כנגד 4 וי אי פי דיברה הליגה….ורשע שאל אותם מה לכם לבלבל לי את המח אחרי עונה כזאת ???
זה רק אני או שיש תחושה שקליבלנד משחקת נגד אטלנטה בערך 15 פעמים בעונה הרגילה??
אותה תחושה שזה כמות הפעמיים שספרס-ממפיס משחקות בפלייאוף
ראסל מרגש, לא נגמר, תמיד מאמין שיש איזו שהיא דרך לנצח את המשחק. כמו ילד בשכונה.
מצ"ב לינק למסלול של אוק' סיטי בדרך אל גמר המערב. חג שמח.
https://www.youtube.com/watch?v=JTTC_fD598A
יהיה יותר מרגש לריאות אותו נופל בסיבוב הראשון בפלייאוף.
חג שמח
הארדן כבר חש שזה בורח ממנו , אז הוא פתח את הפה :
Harden: "I thought winning was what this is about. I’m not going to get into depths, but I thought winning is the most important thing."
מה שהוא רק שכח – שאם רק מספר הנצחונות והמיקום קובעים , אז קאווי אמור וראוי להיות MVP לפניו .
גם קוואי חש שזה בורח ממנו ואמר בתגובה: "אוקיי"
חחחח
100+
עונה היסטורית של שיאים מדהימים שנשברים! אתמול הארדן עשה קוואדרפול דאבל(עם 10 איב') הפעם החמישית שזה קורה העונה (3לווסט 2להארדן) ! עונה מדהימה ומלהיבה שבה גארדים למדו את השיטה העשרונית ומשתמשים בה בצורה מיטבית
אכן עונה רגילה משוגעת יש לנו…
ובהזדמנות זאת אני רוצה לאחל לקהילת הופס חג (כשר?) ושמח!
צום קל למי שצם!
וטעים למי שאוכל הכל
האמן שצייר את הקבוצות נלחמות בכל אחד מסיבובי הפלייאוף בשנתיים האחרונות מתבקש להתחיל לצייר.
-לוחם נלחם בפורץ דרך.
-קאובוי במגפיים עם דורבנות מול דוב גריזלי.
-טילים עפים מול שמיים רועמים.
-נגן ג'אז מנגן בפינת רכבת תחתית עם כובע הפוך בשביל טיפ ובלייק גריפין מתעלם באלגנטיות
יפה
יפה זה …
חג שמח הופסים יקרים .
אגב הראפטורס הכוונה לדינוזאור ולוצירפטור, לא לעופות הדורסים.
המשחק של קליבלנד מרגיש כמו משחק מכור מהתקציר, אבל לא ראיתי. אגב, תכתוב עוד פעם פלופר מידן, לא הבנו. איזו תת רמה…
אין ב NBA דבר כזה "מכור" (מהמון סיבות, הקלה שבהם היא הלוגיסטיקה של "קניית משחק").
NBA זה לא הפועל שעריים
תת רמה ?
לך לקרוא את הסיקןר של וואלה
טינופת מי אתה חושב שאתה ? תקום אתה ב 4 בבוקר לכתוב סיקור אתה מוזמן שלא לקרוא פה
מי חושב שלראס לא מגיע ה MVP צריך לעבור MRI
השיאים של ווסטבריק מרגשים אותי כמו הג'לייי ששמים על הגפילטעע וחסריי משמעות כמו הגזר שליד
חג שמח ורק שיגיע הפלייאוף כבר כדי שנוכל ליראות גדולה אמיתית.
מעניין מה ההפסד המעליב אמש יעשה לקאבס הלילה, ואם לברון רוצה שהם יעשו את הלייאוף או לא.
מנחם אני מבקש שוב פעם לא לקחת ברצינות משחקיי סוף עונה שמשמשים כאימון ובית שימוש ניסיוני לרוב הקבוצות.
נתן מתגובה 34 יצאת עלוב, עבור לאתר וואן הם יותר טובים.
מידן נתת עונה מפוארת לתפארת התפארות,
התשבץ מדהים, החכמה והיצירתיות אצלך תמיד מדהימות.
תמיד יהיה טיפש שגם אם תתן לו יהלומים יתבכיין.
מודים לך מאד על עונה פנומונלית אדירה שלך.
חג שמח מומי קצת באיחור אבל כמובן שלא ויתרתי גם על הסיקור שלפני וגם על האחרי. אכן לילה היסטורי ובחידון שלך עשיתי 0 מ 16 ובחידון של מומי 7 מ 7. סיקור מעולה ומשובח כרגיל שלא יגמר לעולםםם. קשה להאמין על ראסל המספריפ האלה הם אדירים במיוחד אותי מדהים איך גארד שהגובה שלו 1.91 לוקח 16 ריבאונדים במשחק .. יותר מהסנטרים הכי טובים בליגה שגבוהים ממנו בממוצע ב 20-30 סנטימטר. איזה אתלט רבאק הריבאונד זה הדבר המטורף בטריפל דאבלים שלו. דבר שני לגבי קליבלנד מעניין אם אי פעם איזה שהיא קבוצה הצליחה לסגור פיגור של 26 נקודות ברבע רביעי מול קבוצה שהיא האלופה המכהנת. לדעתי זה לא היה. אכן לילה הסטורי תודה מומי יא ענק שלא יגמר לעולם.