אירועי דיומא – 03.04.2017: בלוג חי בגמר ה-NCAA / מתן גילור

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 28

20:30 הפועל אשקלון-מועדון ספורט אשדוד – שידור בערוץ ספורט 1 (54). מבחינת אשדוד העונה די הסתיימה. נותר להם בעיקר להריץ עוד צעירים ולהשביח אותם לקראת מכירה עתידית לב"ש. אשקלון נואשת לנקודות במאבק על הישרדות בליגה. בעונה הסדירה המשחק בסלה הסתיים ב-0:0 ובי"א ניצחה אשדוד 0:1.

 

לה ליגה – מחזור 29

21:45 סלטה ויגו-לאס פאלמאס – שידור בערוץ ONE (50). שתי הקבוצות צמודות בטבלה ולשתיהן לא נותר על מה לשחק עד לסיום העונה. שתיהן מגיעות אחרי ניצחון. בסיבוב הקודם סיימו הקבוצות בשוויון 3:3.

 

סרייה A – מחזור 30

21:45 אינטר-סמפדוריה – שידור בערוץ ספורט 2 (53). משחק חשוב עבור אינטר שנלחמת על מקומה באירופה, אחרי התיקו עם טורינו, לעומת סמפדוריה, שכבר בים, אחרי ההפסד ליובנטוס. בסיבוב הקודם ניצחה סמפדוריה 0:1.

 

כדורסל:

ליגת העל – מחזור 25

19:15 הפועל אילת (10:14)-מכבי אשדוד/באר טוביה (15:9) – שידור משולב בערוץ הספורט (55/555). ערב המחזור, אילת במקום הרביעי אחרי ניצחון על הגלבוע, ותשאף לשמור על הביתיות עד סיום הפלייאוף. לאשדוד עדיין סיכוי לפלייאוף, אך הוא לא גדול. בליגה היא ככל הנראה נשארה, אחרי הניצחון על הרצליה. בסיבובים הקודמים ניצחה כל קבוצה בביתה. אילת 77:85 ואשדוד 82:93.

19:20 מכבי חיפה (12:12)-מכבי ראשון לציון (13:11) – שידור משולב בערוץ הספורט (55/555). המומנטום החיובי של מכבי נעצר עם ההפסד לנהריה. כרגע הקבוצה במקום השישי, אך רק משחק אחד מעל המקום התשיעי. ראשל"צ פירקה את י-ם ואוחזת במקום השמיני. עבור שתי הקבוצות מדובר על משחק חשוב. בסיבובים הקודמים ניצחה ראשל"צ 73:68 ומכבי גמלה לה עם 83:79.

21:05 הפועל ירושלים (11:13)-הפועל גליל/גלבוע (14:10) – שידור בערוץ הספורט (55/555). ירושלים כאמור, מגיעה בשפל, אחרי ההדחה מאירופה והתבוסה לאלופה. בינתיים, היא עדיין אוחזת המקום החמישי. לגלבוע עדיין יש סיכוי לפלייאוף, אבל בשביל זה היא צריכה להשתפר. מצבה לא פשוט, אחרי ההפסד לאילת. בסיבובים הקודמים ניצחה כל קבוצה בביתה. גלבוע 73:77 וי-ם 75:100.

כדורסל מכללות / רועי ויינברג:

מרץ' מדנס – הגמר:

4:20-גונזגה (1)-צפון קרוליינה (2). משחק בין 2 קבוצות שונות לחלוטין. אחת מעוטרת עם אליפויות רבות ומורשת שכוללת את מייקל ג'ורדן וג'יימס וורת'י, השנייה (למרות העבר של ג'ון סטוקטון במכללה) לא הגיעה לפיינל פור אף פעם עד השנה. אחת מציגה כוח אש מרשים מאוד בקו האחורי שכולל שחקנים כמו ג'סטין ג'קסון וג'ואל בארי ואילו השנייה עם קו קדמי חזק יותר שכולל את זאק קולינס (2.13 מ') ופרזמק קרנובסקי (2.16 מ').

שתיהן עברו דרך מרשימה עד כאן, כשגונזגה הדיחה את דרום קרוליינה ואקסבייר, הפתעות הטורניר, ואילו צפון קרוליינה את קנטקי, אורגון ובאטלר. מעניין לשים לב להבדל בין סגנונות המשחק. כצפוי, גונזגה משחקת כדורסל איטי יותר וסופגת 61.8 נקודות במשחק ואילו נורת' קרוליינה, שסופגת 10 נקודות יותר במשחק, קולעת גם כמעט 84 נקודות מצויינות בערב. לכן השאלה של המשחק היא האם גונזגה תצליח לעצור את צפון קרוליינה, והתשובה תקבע מי תהיה אלופת המכללות.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

טור חבל הבאסקים – קטע 1

התקופה הזו של השנה מביאה לנו גם לא מעט מירוצים בספרד, ולאחר המירוצים הנהדרים באנדלוסיה וקטלוניה, אנו מקבלים היום את טור חבל הבאסקים (או בשמו המלא טור האופניים של ארץ הבאסקים). כמו בכל אחד מהמירוצים בספרד, זהו מירוץ משופע עליות, המושך אליו את המטפסים הכבדים ביותר. בשנים האחרונות זכו במירוץ שמות מכובדים כקינטאנה, פוריטו רודריגז, סמואל סאנצ'ז, ואלוורדה וקונטאדור, כששלושת האחרונים משתתפים גם במירוץ הנוכחי. מבין אלו נמשיך לראות את המאבק המרתק בין קונטאדור לואלוורדה, שבינתיים מסתיים בנצחונות לאחרון. גם מיטב הרוכבים הבאסקים משתתפים במירוץ הזה, כמובן. הבכיר שבהם הוא יון איזאגיר, שיוביל את קבוצת בחריין-מרידה, בעוד אחיו גורקה יסייע לואלוורדה. עוד נראה כאן את הנאו, סיימון ייטס, אלאפיליפ, בארדה, אורן, קוניג (הופעה ראשונה בקבוצת בורה) ובארגי.

קטע 1 היום הוא סוג של קטע לחימום הקנה, יחסית למירוץ זה. זהו קטע בן 153 ק"מ עם שלוש פסגות מדורגות, אך סיומו השטוח יביא כנראה למיאוץ המוני. אולי יתאים לרוכבים כמו מייקל מתיוס, בן סוויפט או סיימון גראנס. שידור ביורוספורט ב-16:30.

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. לא הייתי בונה עליו לאליפות מכמה סיבות.
    הסיבה העיקרית היא שהבעיה זל ירושלים היא בישראלים לא בזרים.
    הזרים סבירים ויותר מכך והראייה חצי גמר היורקאפ.
    הבעיה היא בירידת התפוקה של אליהו את הלפרין….ולכן החתמה למשל של משעור הייתה מזמעותית בהרבה.
    בנוסף גנטילה שמעורך מאד על ידי לא מצא את מקומו בפאו וגם במילאנו לא שרד השנה…..יכול להיות שזה אומר משהו.
    בעיני ההחתמה הזו יותר שיווקית ופחות מקצועית למרות שהוא שחקן שחקן בעיני.

      1. בוודאי שאפשר לבנות עליו לאליפות!
        אפשר לחשוב מה יש להפועל ירושלים היום עם מאזן 13-12.
        מכאן הקבוצה יכולה רק להשתפר.
        אם שאר הבינוניים יבינו שהגיע לכאן קליבר רציני אם יקחו בקלות את מכבי.
        בקלות!
        אם תהיה בעיית אגו … הם עדיין יקחו את מכבי אבל יהיה יותר קשה 🙂

  2. היום הכי אופטימי של השנה, פתיחת עונת הבייסבול, בעיצומו.
    נצחון משכנע, 0:6 למטס על הברייבס, תחת הפיצ'ינג של Thor, נוח סינדגאארד.
    מי שרוצה להעביר את הזמן עד למכללות, בדיוק מתחיל מפגש הצמרת בטקסס, בין הריינג'רס למועמדת אולי הכי חזקה ללכת השנה עד הסוף, קליבלנד אינדיאנס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט