הבולס והטרייל בלייזרס עם נצחונות חשובים ביום חמישי הגדול! / דור בלוך

הבולס והטרייל בלייזרס עם נצחונות חשובים ביום חמישי הגדול! / דור בלוך

כלל ידוע ב-NBA, הן בעונה הסדירה והן בפליאוף, הוא שהכסף החכם הולך לנצחון של הקבוצה שצריכה אותו יותר, הלילה היה הוכחה מופתית לכך כאשר שיקאגו ופורטלנד גברו על יריבות איכותיות יותר, אך כאלה שהנצחון היה פחות קריטי עבורן, בעוד הקליפרס והפיסטונס מתברי לא ללא קושי על נמושות הליגה, ומיניסוטה גוברת על הלייקרס בעוד ערב פחות מבינוני של כספי.

אז בואו ניגש לאקשן!

דטרויט פיסטונס (41-35) 90 – ברוקלין נטס (59-16) 89:

דווקא האורחים מברוקלין פתחו טוב יותר את המשחק והובילו ביתרון קטן, אבל במשחק שבו אף קבוצה לא נצחה אף רבע ביותר מ-5 נקודות, פער גדול לא נפתח בשום שלב, והמשחק הלך צמוד צמוד לשניות האחרונות.

המשחק בלשון המעטה לא התעלה לרמה גבוהה וכך גם שניות הסיום אבל דרמה בהחלט הייתה. 39 שניות לסיום ב-2 לברוקלין, ארון ביינס חסם לייאפ של לוורט, ואיש סמית' קלע שלשה בצד השני כדי להעלות את הפיסטונס ליתרון. שורת החטאות ועבירות הסתיימה בשתיים מהקו של טוביאס האריס שהעלה את דטרויט ל-3 יתרון, ומרקוס מוריס עם 1 מ-2 העלה את זה ל-4. שלשה של האמילטון שניה לסיום רק הקטינה את ההפרש אבל לא נתנה סיכוי אמיתי לנטס.

הנטס קלעו ב-32% מהשלוש, כאשר אף שחקן לא קולע מעל 15 נקודות. קילפטריק הוביל עם 15, כאשר לין והוליס-ג'פרסון מוסיפים 14 כל אחד. לופז בערב פושר סיים עם 11 עבור ברוקלין. בצד השני זה היה הלילה של מרקיף מוריס עם 28 נקודות, כאשר איש סמית' מוסיף 21 וטוביאס האריס לא ממש מסתדר עם מעמדו החדש מהספסל ומסיים עם 8 בלבד.

שיקאגו בולס (39-36) 99 – קליבלנד קאבלירס (27-47) 93:

לברון ג'יימס עבר את שאק כדי לעלות למקום ה-7 ברשימת קלעי כל הזמנים, אבל קבוצתו קרסה ברבע השלישי כשהיא סופגת לא פחות מ-37 נקודות למול 21 בלבד של הקאבס, מה שאפשר לשיקאגו לחזור למשחק לאחר פיגור דו ספרתי במחצית הראשונה, וברבע הרביעי רק נותר לה לשמור על היתרון מול תצוגה אנמית של האלופה.

שיקאגו הייתה אגרסיבית יותר מה שאפשר לה לשלוט בריבאונד (44-51) ולהוריד את קליבלנד לאחוזים נמוכים מהשדה(37%), הם גם לקחו את הכדור בכח לסל מה שאפשר להם 48% מהשדה.

כשאנחנו מתקרבים לפלייאוף שימו לב לניקולה מירוטיץ' שקולע מעל 6 שלשות במשחק שני רצוף עבור הבולס, השחקן הראשון עבור הבולס לעשות כן, וכמובן שימו לב לכך שהבולס משלימים סוויפ עונתי מול הקאבס (!!!)

לברון סיים עם 26 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים אבל גם 1 מ-7 מהשלוש בלבד ו-4 איבודים. ארווינג הוסיף 20, ותומפסון 15 בערב חלש של קווין לאב שסיים עם 8 בלבד, ועם מעט מאוד תרומה מהספסל.

הבולס נהנו מעוד לילה גדול של מה שהולך ומסתמן כהדואו שלהם – מירוטיץ' סיים עם 28 ו-10 ריבאונדי, ובאטלר סיים עם 25 5 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. ולנטיין הוסיף 12 מהספסל בדרך לניצחון ששומר את הבולס בחיים במאבקי הפליאוף במזרח.

מיניסוטה טימברוולבס (44-30) 119 – לוס אנג'לס לייקרס (54-21) 104:

במשחק לפרוטוקול מיניסוטה משיגה ניצחון שנותן לה קצת תחושה טובה אחרי עונה מאכזבת למדי. האחוזים משלוש הכריעו כאן כאשר מיניסוטה קולעת ב-47% למול 33% בלבד של הלייקרס שגם איבדו 17 כדורים במשחק מפוזר אופייני לחבורה בצהוב סגול.

המשחק עוד היה צמוד עד הרבע השני לפני שמיניסוטה התחילה ריצה שהמשיכה ברבע השלישי כדי לייצר יתרון דו ספרתי יציב ולגמור את המשחק, כאשר הלייקרס לא ממש עושים קולות של קמבאק בשום שלב של המחצית השניה.

קלארקסון הוביל את המפסידים עם 18, ובלאק היה מצוין מהספסל כשהוסיף 15 ו-9 ריבאונדים. בצד השני זה היה הערב של ריקי רוביו שסיים עם 33 ו-10 אסיסטים כאשר טאונס הנפלא מוסיף 32 ו-9 ריבאונדים והרבה תקוות לעתיד טוב יותר. וויגינס השלים את השלישיה המובילה עם 27 כשהיתר באמת לא היו צריכים לעשות הרבה חוץ מלזוז הצידה ולא להפריע. כספי סיים עם 4 נקודות ו-3 עבירות ב-13 דקות.

פיניקס סאנס (54-22) 118 – לוס אנג'לס קליפרס (31-46) 124:

זה לא הלך קל בכלל לקליפרס במשחק שהיו צמוד לכל אורכו ואף קבוצה לא הצליחה להשיג יתרון דו ספרתי במהלכו, האורחים הצליחו לשמור על היתרון הקטן בו החזיקו לאורך כל המחצית השניה כדי לגבור על פיניקס שבהחלט לא התבטלה מול יריבה חזקה.

גם כאן הפערים בקליעה משלוש היו אסטרונומיים כאשר הקליפרס קולעים ב-54% בעוד פיניקס מסתפקת ב-30% בלבד, אבל בעוד פיניקס הרגישה שזה לא הערב של המשלוש והלכה חזק לטבעת, הקליפרס התפזרו ולכן האחוזים מהשדה של שתי הקבוצות היו כמעט זהים מה שהוביל למשחק הצמוד (55-53).

בסופו של דבר בערב חלש של שחקני המשה (ג'ורדן ופלטון עם 7, רדיק עם 14, קרופורד היה לא רע עם 19) היו אלה הכוכבים שסחבו את הקליפרס לנצחון. גריפין סיים עם 31, ופול עם 29 ו-10 אסיסטים. בצד השני בוקר ממשיך לספק סטטיסטיקות עם 33 כשכל החמישיה של הסאנס סיימה בדו ספרתי, כשהם שוב מסתדרים ללא צ'נדלר, בלדסואו ונייט.

פורטלנד טרייל בלייזרס (38-37) 117 – יוסטון רוקטס (24-51) 107:

המשחק האחרון של הערב ויש שיגידו המרכזי שבו, הבטיח רבות ולא אכזב כשהטרייל בלייזרס משיגים נצחון סופר חשוב ומייצרים לעצמם מרחק ביטחון קטן מדנבר נאגטס שדולקת אחריהם בקרב על הכרטיס האחרון בפלייאוף במערב.

יוסטון הייתה בערב מפוזר באופן לא אופייני כשאבדה 18 כדורים (לעומת 12 של פורטלנד), וגם קלעה רק מאוד משלוש (23%) אבל הצליחה להישאר במשחק ברבע האחרון הודות למזוקן. אלא שבדקות האחרונות דמיאן לילארד לקח על עצמו את המשחק והבטיח שהיתרון שפורטלנד פתחה בסוף הרבע השלישי ותחילת הרביעי לא יישמט בדקות האחרונות.

הארדן הוביל כאמור את יוסטון עם 30 נקודות, אבל יוסטון חזתה גם בצדדים הפחות חיוביים באישיותו של המזוקן שסיים גם עם 6 איבודים רק 4 אסיסטים, וגרוע מכל 2 מ-13 מהשלוש. אריזה סיים עם 17 והילריו ולו ויליאמס הוסיפו 14 כל אחד מהספסל.

בצד השני זה היה הערב של לילארד עם 31 נקודות, כאשר נרקיץ' המצוין מוסיף 19 ו-11 ריבאונדים, מקאלום בערב שקט של 12, וקראב ואמינו תורמים תרומה משמעותית מהספסל עם 17 ו-15 בהתאמה בדרך לנצחון לפורטלנד.

וזה נכתב לפני המשחקים:

הליגה הולכת ומתקרב אל שעת ה-ש' וכולם מנסים לשפר עמדות לקראת תחילת הפלייאוף, וגם להישאר בריאים, אתגר לא פשוט בכלל בליגה של 82 משחקים. שני הקרבות המעניינים של הלילה יפגישו את הבולס והקאבס בקרב מזרחי חשוב ואת הרוקטס עם הטרייל בלייזרס בקרב מערבי שישפיע רבות על הדירוג הסופי.

ולכבוד הלילה החם שצפוי לנו, מוזיקה בסימן הרד הוט צ'ילי פפרז.

אז בואו ניגש לאקשן!

דטרויט פיסטונס (41-34) – ברוקלין נטס (58-16):

האם דטרויט עדיין מאמינה? כשהיא שבעה משחקים מסיום העונה שלה, ו-3 משחקים אחרי אינדיאנה המדורגת במקום ה-8 במזרח, זאת השאלה שתעמוד בפני דטרויט בבואה לשחק מול מול הקבוצה שכבר הבטיחה עמידה במטרותיה לשנה זאת – ברוקלין תסיים במקום האחרון בליגה העונה.

עם 5 הפסדים ברצף ורק 2 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים דטרויט יכולה להאשים רק את עצמה, עם הגנה טובה והתקפה קטסטרופלית, דטרויט לא עברה את ה-100 נקודות ב-5 המשחקים האחרונים וזאת הסיבה להפסדים שלה למיאמי, ניו יורק אורלנדו וברוקלין, לא בדיוק מאריות הליגה.

ואן גאנדי דיבר על חולשת הספסל שלו כשהעביר את טוביאס האריס ליחידה השניה על מנת לייצר יותר איזון בין החמישיה הראשונה לשניה, ויהיה מעניין לראות אם הוא ימשיך עם הטקטיקה הזאת גם הלילה, כשהקבוצה שלו פוגשת את ברוק לופז והנטס החלשים.

הימור: דטרויט ב-10

שיקאגו בולס (39-35) – קליבלנד קאבלירס (26-47):

לטעמי הקרב המעניין של הלילה.

הדשדוש של קליבלנד לקראת סוף העונה, חולשתה במשחקי חוץ (מאזן של 18-19) בלבד, טוב פחות משל בוסטון וטורונטו שלא נדבר על ארבע הראשונות במערב, תועד היטב בשבועות האחרונים, והפסדים מול הויזארדס והנאגטס בהחלט לא מהווים חדשות טובות עבור הקבוצה שהתרגלה לשייט כל הדרך לגמר בשנתיים האחרונות.

אבל עכשיו זה המאני טיים, בוסטון וקליבלנד נמצאות בשוויון, ושתיהן רוצות את המקום הראשון במזרח, ניצחון של קליבלנד הלילה יקנה לה את היתרון, אבל מולה מתייצבת קבוצה שיש לה סיבות לא פחות טובות להיאבק.

שיקאגו עוברת עונה של תלעות כשהתקוות עם ההרכב החדש התחלפו באכזבה וחשש אמיתי מאובדן המקום בפליאוף, עם פיגור של משחק וחצי מאינדיאנה ומיאמי שמקדימות אותה, וכשמילווקי ואטלנטה כבר לא נמצאות בטווח ראיה, זאת אולי ההזדמנות האחרונה של שיקאגו לעשות ריצה של ממש על העליה כשנשארו לה 8 משחקים בלבד לעשות זאת.

ויש שיגידו שיש משמעות חשובה נוספת למשחק הזה עבור קליבלנד. לשיקאגו היה את המספר של קליבלנד העונה, והיא ניצחה בשלושת ההתמודדויות הקודמות מול קליבלנד, כשבשניים מהמקרים היא משאירה את הקאבס שעומדים על 110 נקודות למשחק על פחות מ-100 נקודות. נצחון של קליבלנד יקטין מאוד את הסיכויים לקרב סיבוב ראשון בין השתיים שעשוי להיות פחות מקליל עבור הקאבס.

הימור: קליבלנד ב-12.

מיניסוטה טימברוולבס (44-29) – לוס אנג'לס לייקרס (53-21):

למעט המאבק של לוס אנג'לס לא לאבד את המקום הלפני אחרון לפיניקס, שתי הקבוצות כבר סיימו למעשה את העונה שלהן, והן כעת בהרצה של הסגלים הצעירים שלהן בין אם על מנת ליצור כימיה וגיבוש לעונות הבאות ובין אם כדי להעלות את ערך השחקנים בטריידים עתידיים בקיץ.

התקוות של הטימברוולבס להגיע לפליאוף חוסלו ברצף של הפסדי חוץ כולל הפסד כואב בהארכה לאותה הלייקרס שיפגשו הלילה. זה יהיה המפגש ה-3 מתוך 4 של השתיים, כאשר בראשון הייתה ידם של הזאבים על העליונה.

העם היושב בציון יתמקד בעומרי כספי, שמקבל דקות נאות אבל עדיין לא התרגל לחבריו לקבוצה ככל הנראה, אחרת קשה להסביר את העובדה שב-16 דקות למשחק, הוא קולע פחות מ-3 נקודות ואף התרומה אותה נהג להעמיד בסעיף הריבאונד נעלמה לה, אפשר לקוות שהלילה מול יריבה עם הגנה חלשה, וללא מוטיבציה הוא יצליח לשפץ את הסטטיסטיקה שלו לקראת קיץ לא פשוט שעומד לעבור על הישראלי הראשון ב-NBA.

הימור: מיניסוטה ב-15.

פיניקס סאנס (53-22) – לוס אנג'לס קליפרס (31-45):

פיניקס הצליחה לעורר מעט עניין סביבה עם המשחק ההיסטורי של בוקר, אני באופן אישי התרשמתי פחות, המגמה של סטטיקטיקות מטורפות של שחקנים במשחקים שבהם לקבוצה שלהם לא ממש איכפת מהתוצאה, לא מרשימה אותי והלילה של בוקר היה בסה"כ מקרה קיצוני של אותה התופעה. הלאה.

מה שכן יהיה מעניין לראות איך בוקר הצעיר מתמודד עם ההייפ המחודש סביבו אחרי ההופעה הזאת והאם הוא יכפה את עצמו על המשחק או יאפשר למשחק של פיניקס לשטוף, עד כמה שאפשר לכנות את משחקה של פיניקס כשוטף.

נצחון אחד בעשרת המשחקים האחרונים בלבד היו לפיניקס, וקשה לראות סיבה למה הלילה יהיה שונה. גם הקליפרס, על אף חזרת הפצועים לא מאוד מרשימה והיא עומדת על 5 ו-5 בעשרה האחרונים. מצבה היה טוב בהרבה אם היכולת שלה במשחקים צמודים הייתה משתפרת. בשבוע האחרון היא הפסידה לדאלאס ב-2 נקודות וסקרמנטו בנקודה, שני הפסדים לא מחויבים המציאות מבחינתה.

הקליפרס כרגע במקום ה-5, עם סכנה להתדרדר ל-6, מה שאומר מפגש עם יוסטון במקום מפגש עם יוטה. כמו כן הקליפרס עדיין לא ויתרו על יתרון הביתיות מול אותה יוטה, שנמצא בהישג יד עם פיגור של משחק וחצי מהמקום הרביעי. אם הם רוצים אותו, אף תוצאה מלבד ניצחון לא יכולה להתקבל הלילה באריזונה.

הימור: הקליפרס ב-20.

פורטלנד טרייל בלייזרס (38-36) – יוסטון רוקטס (23-51):

המשחק האחרון של הלילה הוא קרב מערבי מסקרן ורב משמעות בין פורטלנד ליוסטון. בעוד יוסטון פחות או יותר הבטיחה את המקום ה-3 כשהיא 6 משחקים אחרי סן אנטוניו, ו-5.5 משחקים לפני יוטה, פורטלנד נאבקת בשיניים על מקום בפליאוף שהיא רוצה מאוד, ותנו לי להגיד לכם משהו, אני בפינה שלהם.

הטריו המחודש של פורטלנד מרתק אותי, עם התקפת משולש שכוללת צמד גארדים מגוון ושחקן גבוה אינטיליגנטי וורסטאלי, פורטלנד מעמידה אתגר מעניין מול גולדן סטייט שצפויה לסיים במקום הראשון במערב אחרי הנצחון על סן אנטוניו הלילה.

בצד של יוסטון היא בעיקר תקווה לא להפצע, ולהמשיך להינות מהיכולת הנפלאה של הארדן שעומד על קרוב מ-30 נקודות למשחק. הקרב בינו לבין לילארד צפוי לעמוד במרכז המשחק הלילה ככל שהשניים אכן ישותפו.

שתי הקבוצות נמצאות במומנטום מעולה כאשר יוסטון ניצחה 4 מ-5 משחקיה האחרונים (הפסד לגולדן סטייט), ופורטלנד מנצחת את ארבעת האחרונים שלה כולל נצחון סופר חשוב על דנבר עם תצוגה התקפית מרשימה של 122 נקודות, הישג מרשים עבור קבוצה שעומדת על 108 נקודות למשחק בלבד.

הימור: פורטלנד ב-3.

לפוסט הזה יש 207 תגובות

  1. תודה רבה על הסיקור!

    לדעתי כל ההימורים שלך בדבר זהות המנצחות הוא הגיוני, אז בשביל להוסיף עניין אהמר הפוך מכל הימור שלך! מה שנקרא – לילה של הפתעות.

  2. אשכרה יש משחק טוב אחד. שיקגו תנצח כי זה משחק בית ביום חמישי וכולנו יודעים איך זה נגמר בשנים האחרונות.

  3. כיף של פריוויו דור. אני מרגיש שהבולס מנצחת. רד הוט הם במקרה – ממש במקרה – להקה שראיתי כשגרתי בפלורידה!

  4. תודה דור.
    ולנתון הסטטיסטי המיותר של היום: ללברון חסרות 23 נקודות כדי לעבור את שאק.
    ד"א, אם אנתוני היה מגיב למרפק בגב כמו לברון, האם הוא היה מלו-דרמטי?

    1. רוצה נתון סטטיסטי באמת מיותר? 699 משחקי קריירה לקונלי, 0 עבירות טכניות. פעם איזה שופט החליט לתת לו אחת, אבל ביטלו אותה.

      נו באמת, אתה יודע שאם זה היה קורה, אנתוני היה מאוד מלו בקשר לזה.

  5. תודה דור, אחלה פריוויו.

    קצת העניין הלילה:
    1. האם הקאבס מתעוררים על עצמם.
    2. האם שירגו עוד מסוגלת לעשות פלייאוף
    3. האם הריצה של פורטלנד ממשיכה גם מול יריבה מהטופ.

    1. מצויין, אתה בכיוון הנכון. עכשיו אתה רק צריך לכתוב את ההפך המוחלט במשחק הבא שלהם, ואז לחכות שבועיים. ואז כשאתה רואה לאיזה כיוון באמת נושבת הרוח להראות שאמרת את זה כאן (או שם) ולחזור על זה עד שלכולם נמאס מזה עשרים ושלוש(או ארבע) פעם.

      1. אתה מוציא את כל הכיף מה-
        TOLD YOU SO!

        (23? 24? אם הקאבס זוכים באליפות המספר של ה-TOLD YOU SO! שלי יהיה קרוב יותר ל-24,000…)

        1. אין לי בעיה עם TOLD YOU SO, כל עוד אנשים לא כופים אותו על מינוחים כלליים ו/או מנסים לתת לזה פרשנויות נוספות ו/או הופכים את זה למסע צלב(ן/אן כנראה עוד איזה משהו שאני לא זוכר כרגע).

          מה שקורה כאן בהרבה מקרים הוא בלתי נסבל. פליקלקים, התהפכויות, זגזוגים, יריות לכל הכיוונים(וכו') ואחר כך בחירה של ה"ניחוש" הקרוב למשהו שבסוף קרה זה כבר ממש לא עילה לTOLD YOU SO.

          1. מה הלחץ? אני רוצה בדיוק מה שאתה רוצה. סוויפים מידי הווריירס לכל אורך הפליאוף כדי שתהיה. צודק ותוכל לחזור על המנטרה שלך 4.7 מיליארד פעמים.

        2. אם הווריירס עושים פו פו פו אנד פו ה24,000 שלך יהיה כלום לעומת המספרים שסומסום יביא.

          עכשיו כשאני חושב על זה אני פתאום בעד שזה יקרה.

      2. אמרתי את זה כל העונה – אני חושב שקליבלנד תקח אליפות. לא מסתיר את זה בשום שלב. הם צריכים להשתפר בשביל זה, בעיקר בהגנה, ואני מאמין שזה יקרה תוך כדי תנועה, רצוי עכשיו. זהו.

          1. כן! הוא רוצה!
            רוצים שאתה תסבול, גם השנה.
            אתה, וארבעת פרשי האפוקליפסה דה-לה-חארטה:
            אתה, הבן הממזר, ish, והאידיוט "אני".

            רוצים שתכתבו לנו יומן, בו תתארו את הפיינאלס האחרונים.
            את משחק מספר 7, במיוחד. כמה סבלתם, איך התעניתם, כמה זה צרוב בבשרכם.
            כמה הייתם בלתי נסבלים קודם, וכמה זה עוד היה טוב, מול מה שנעשיתם היום.
            אתם ממש בלתי נסבלים. אבל ממש. ומגוחכים, בפנאטיזם הפשיסטי שלכם.

            גולדן סטייט, גולדן סטייט. העגלה נוסעת, אין עצור.

          2. חחח.. גדול !

            סומסומיקו, כשיגיע יומי, אני רוצה שתספיד אותי !

            תן להם את כל האמת עלי ישר בפנים…

    1. שמע, אל תזלזל – בהנחה שהצעירים בכל קבוצה ימצו את הפוטנציאל שלהם, 3 שנים מהיום זה קרב ישיר על מיקומים 1-2.

      1. מינסוטה אני מבין אבל איזה כישרון אתה רואה בלייקרס שגורם לך לחשוב שהם יהיו יותר מקבוצת סף פלייאוף?

  6. רק תיקון קטן:

    כתבת: "על שיקאגו עוברת עונה של תלעות", ובכן: תלאות, ולא תלעות.

    תלאה היא ביטוי לקושי, חולשה, סבל, ומועקה.

    וכמו שנאמר בספר שמות: "ויספר משה לחותנו… את כל התלאה אשר מצאתם בדרך".

    ייתכן שיש קשר ל-לאות, שהוא ביטוי אחר לעייפות.

    1. "עונה של תלעות" – הכוונה למינוח מעולם גני הילדים
      מדובר בעונת הקיץ המביאה עימה פרעושים, פשפשים וגם תולעים בטוסיק.
      התולעים עוברות מילד לילד בגן וזהו מונח שגור ומקובל בקרב הגננות במצב כזה.
      ההדמיה של דור גאונית, שיקגו אכן נראים כאילו סובלים כל העונה מתולעים בטוסיק, מתגרדים ללא הרף, מעבירים את זה מאחד לשני ובאופן כללי לא מצליחים להרגע ולנוח ולהגיע לנחלה.

        1. טעות, ידידי
          התולעים אכן חיות בתוך הגוף וניזונות ממנו (ממש כמו פיל ג'קסון בניו-יורק), אך הן משמשות גם כטפיל בתוך הפרעוש המצוי
          הפרעושים מקפצים על הילדים השמחים והמשחקים בארגז החול בעיקר בעונת הקיץ, ולעיתים הילדים כמובן מכניסים אותם אף לפיהם (כפי שמכניסים הכל).
          וזוהי ההתחלה של "עונת תלעות" חדשה

  7. חברה מי יכול לענות לי עם נעצר הרצף
    ששיקגו משחקים בבית בשידור TNT
    ולא הפסידו

    אני חושב ששיקגו היום מנצחת לא מאמין שאלופה יכולה
    לשנות את הרצף הרע במשחק 1 ששיקגו תירק דם
    ופוטלנד היום שווה השקעה כספית:@

  8. ממליץ לכולם לקחת את המשחק בשיקגו בעירבון מוגבל.

    מדובר על אחת מקבוצות ההתקפה הגרועות בליגה וכאשר חסר לה את וויד, גם עם הגנה כמו של הקאבס אין לדעת מה יקרה. ומכאן ניתן להסיק שגם אם התוצאה הסופית תרמוז להגנה טובה של הקאבס, זה לא בהכרח משקף את המציאות.

    דוגמא טובה לכך הינה הנצחון של הסלטיקס על שיקגו בבוסטון. ההתקפה של הבולס הפסידה את המשחק, יותר מאשר השפעת ההגנה של בוסטון על הנצחון.

    נק' למחשבה.

  9. כל העונה אני שומע על כמה רונדו על הפנים. אבל עם כל המגבלות שלו, עדיין מדובר בשחקן עם ניצוצות של גאונות

  10. JR העילוי משחק כאילו הוא באוסטאר הטמבלול מנסה לייצר היילייטס ולא מבין שהוא עדיין לא הבטיח מקום ראשון.

  11. יש קללה על הטבעת. שום כדור לא נכנס לשיקגו. אני לא בטוח שיש להם 30% מהשדה. אולי זה כדי לייצר מתח לפני ששיקגו עושה קאמבק אה-לה גולדן סטייט

        1. למזלי התא גבוה יחסית וחצי מהזמן אני על המחשב עובד לקראת מחר. אגב זיפסר, באסטיטן שווישטנגר במשחק (מצטרף לשיקגו פייר) ומסכן את נפשו בישיבה ליד הפרקט. לאט לאט הגרמנים משתלטים על העיר.

  12. הוא נראה פתאום כמו בימיו הטובים. אני לא מאמין. אני ודע טוב יותר מכל אחד כאן מה כתבתי עליו, ולכן אני בפה פעור על התפנית המחלטת במשחקו. איזה מין ייצור הוא? הוא משחק בהתלהבות ומרץ של בן 26

  13. גיא הזכיר שת שווייני. שאלו אותו האם הוא חושב שהוא יכול לעזור לשיקגו לזכות באליפות העולם. מצחיקים אותי האמריקאים האלה שכל תואר מקומי אצלם זו אליפות העולם.
    מצד שני, יש אנשים שחושבים שמחזיקת גביע היורוליג היא אלופת אירופה, אז כנראה שכל אחד נותן איזה טייטל שבא לו בלי קשר למציאות.

        1. כדורסל סבבה ויופי גדול ..
          חכמים גדולים על האובר אלס ?
          חושבים שזה מצחיק קורע?!
          דבלים אתה והחבר שלך תתמלאו בושה יש לכם על מה !
          הקונוטציה לא מודרנית ולא בטיח !
          כשנופלים על בית״רים והפועליסטים עם שירי שואה, אז גם אתם יכולים לקבל סטירה מצלצלת !
          תשארו בכדורסל, אתם הרבה יותר טובים בכדורסל מאשר בהערות האידיוטיות של אובר אלס ומה הקונוטציות של זה !
          אצלי בשכונה השמאלנית בעכו/כרמיאל/ניו יורק/סן פרנסיסקו, הייתם מקבלים מכות נמרצות עד דם על המילות גיחוך האלה ..
          שונא נאצים אמיתי !

  14. כבר שלוש פעמים בחמש דקות שרונדו לוקח את החמישיה למין פסק זמן מאולתר על הפרקט. לא יודע אם זה עזר אבל מעניין מה הוא אומר להם. באטלר משחק בסדר גמור היום אבל הוא שקט ומרוחק מהרגיל. משהו עובר אליו.

  15. כמו כן, רונדו צריך עוד ריבאונד אחד לטריפל דאבל. ואם אני זוכר נכון גם במשחק הביתי הקודם מול הקאבס הוא נתן בטריפל

  16. לברון גמר כי הוא לא יכול לחק יותר משחק שלם בקצב ובאנרגיה שהוא שיחק את החצי הראשון. בחצי השני הוא C-

  17. כמו שכתבתי מקודם לברון ינסה לקחת את המשחק על עצמו ולא יצליח ודווקא השיתוף פעולה עם סמית הוביל ל6 נקודות מ2 מסירות

  18. שרק לא יפקששו בשתי דקות האחרונות. שתדעו, שהעונה, להיות אוהד הבולס ביונייטד זה הכי קרוב למאנייה דיפרסיה שאפשר להיות

      1. נכון שלפלייאוף חיים משלו אבל זה מראה שהבולס יודעים להסתדר איתם. אגב באותה עונה שלושת מארבעת ההפסדים לנטס היו על חודה של נקודה,זה לא המצב פה שרוב הניצחונות של שיקגו היו משכנעים.

  19. כשאני רואה עכשיו את פורטלנד , אני רגוע לפלייאוף .
    כשבס"א רואים עכשיו את יוסטון , גם הם יכולים להיות רגועים לפלייאוף .

      1. הזקן נחלש באופן בולט לאחרונה . היום הוא מחטיא ללא הפסק , גם מהשלוש וגם בחדירות . לא ברור לי למה לא נותנים לו מנוחה , לאור העובדה שהמקום השלישי של הרוקטס הוא בטון יצוק, ושהכתף שלו פגועה.
        אולי הוא דורש לשחק בגלל המאבק על ה-MVP . אבל המשחקים האחרונים שלו מחלישים את הטיעון לתואר.

        1. ראסל שבר עוד שיא. ה-MVP שלו כבר חודשיים. על מה אתם מקשקשים בכלל "מאבק על MVP"? אין שום מאבק. מה שראסל עשה לא עשו 60 שנה כמעט, ובקרוב לא עשו מעולם מה שהוא יעשה.

  20. גם לברון וגם הארדן מרגישים עונה שלמה ברגליהם. לברון התחיל כסופר-דופר מחצית ראשונה, ונעלם בשנייה. גם הארדן נראה לי מאד עייף היום כששיחק ברבע השלישי

    1. ראסל אחרי שתי משחקי קלאץ' טובים וכבר שוכחים כמה משחקים הוא חירב בקלאץ'?
      אחד השחקנים האחרונים מבין האולסטארס בNBA שהייתי נותן להם כדור בקלאץ'.

  21. אני כבר בכלל לא בטוח שפורטלנד זה מאץ' אפ כל כך קל ללוחמים. כשיש לך צמד גארדים כמו לילארד ומקולום צמד מגני כנף טובים כמו הארקלס ואמינו וספסל לא רע עם התוספת העצומה שנורקיץ' נותן להם בדיוק מול החולשה של הלוחמים אני בכלל לא בטוח שיהיה להם קל מול פורטלנד.

  22. צודק מנחם אין שום מאבק גם לדעתי במיוחד אחרי שיוסטון הוציאה "הודעה" אחרי הנצחון על OKC טריפל דאבל הם רק מספרים והטיעון היה כאי' שהראדן עשה 7 טריפלדאבל שמעל 40 נק' מה עוד שהארדן שובר את שיא ההאיבודים לעונה (שלו בעצמו) כך שראשות טבלת מוסרי האסיסטים לא אומרת הרבה כי יחס אסיסטים איבודים הוא גרוע
    אוקלאומה גם נצחה 8 מ 10 משחקיה האחרונים כשהיא מפסידה רק לGS ויסטון

  23. בעולם רק דבר אחד בטוח – התולעים שמחכות לנו בסוף .
    אבל במונחי כדורסל , פורטלנד היא יריבה יחסית נוחה לנו , גם עם נורקיץ' .
    אני לא חושב שהוא תוספת עצומה. על רקע הקו הקדמי החלש שהיה לפורטלנד הוא שיפר אותם . אבל הוא עדיין שחקן רך יחסית , ויהיה לו קשה מול הגבוהים שלנו . השיפור של פורטלנד בשבועות האחרונים הוא בעונת המלפפונים של חודש מרץ , ומול קבוצות שלא שומרות .

    1. הוא ממש לא שחקן רך. אני רוצה לראות את דריימונד גרין שומר עליו בלי דאבל טים. לראות איך הוא מתמודד איתו. הניחוש שלי שהוא יצליח לגרום לו לכמה איבודים אבל ברוב הפוזשינים נורקיץ' ידרוס אותו כל הדרך לטבעת. במקרה שזה נכון הווריורס לא יוכלו לשחק את הסמול בול שהם כל כך אוהבים.
      הכל תלוי איך דוראנט יחזור, אם הוא חוזר חצי כוח פורטלנד יוכלו לגנוב שתי נצחונות לדעתי. ההגנה שלהם מאוד השתפרה בחודש האחרון כשחוץ מלילארד שהוא חור בהגנה כולם מגנים לא רע כשנורקיץ מרכז ההגנה שלהם.

      1. לא מסכים איתך . בשנה שעברה עברנו את פורטלנד בחצי גמר המערב
        ב-4 : 1 כמעט ללא סטף ( וכמובן עוד לא היה דוראנט ).
        גם בסדרה בלי דוראנט , כשהשאר בריאים אצלונ (טפו טפו ) , הבלייזרס לא יקחו לנו יותר ממשחק אחד .

  24. הארדן פשוט לא משחק טוב מאז הפציעה האחרונה. עם מפרק כף יד פגוע וכתף פגועה כל הזריקות שלו בלי טאצ', המסירות חסרות את התזמון ורואים שהוא מפחד לפגוע ביד וכל הזמן חושב על זה.
    אין סיבה שישחק, שיקח שבוע גימלים, הכל בסדר. בלי מנוחה זה לא יהיה יותר טוב.

      1. נראה לי שאחרי היום גם הוא מבין את זה. לשחק ככה לא יעזור לו בבחירה ל-mvp ולא יעזור לקבוצה בטווח הארוך.
        עבדו קשה כל השנה כדי להבטיח מקום שלישי במערב, הישג שאף אחד כמעט לא דמיין. נתנו לעצמם מרווח יפה בדיוק בשביל הרגעים האלו שיהיה אפשר להתאושש לקראת הסוף.
        גם את הדקות של אריזה הייתי מוריד משמעותית.

    1. הבולס שומרים על המסורת של ניצחון במשחקי חמישי המשודרים ברשת TNT. אולי עוד יתפסו את הכרטיס האחרון לרכבת הפלייאוף למרות בעיית חוסר היציבות המשוועת שלהם. הבעיה העיקרית של הקאבס היא ההגנה שלהם שכרגע מאוד פריכה וחדירה.
      פורטלנד נכנסו לקצב בדיוק בזמן, לא רואה אותם מדיחים את הלוחמים אבל מנגד לא חושב שיהיו שטיח שיינגף בלי מאבק.

      1. הלו"ז שלהם הרבה יותר קל ממה שחשבתי – פעמיים ברוקלין, פעם אחת ניו אורלינס, פעם אחת אורלנדו, פעם אחת ניקס, פעם אחת אטלנטה ואין בק-טו-בק'ס. יכולים לסיים עם 39-43.

        יש להם יתרונות בשובר שיוויון על מיאמי ואינדיאנה. אפשרי בהחלט.

  25. גם הארדן וגם לברון מותשים (והארדן עם פציעה קלה).
    שניהם סוחבים מס' דקות אדיר ללא צורך ואיבדו את הטריות מזמן —
    יסופסלו מיד ובדיעבד עד סוף העונה.
    מה לא ברור כאן?

    1. אם לברון יסופסל הפרשים עלולים להתדרדר למקום 3. יש להם את בוסטון, אינדיאנה, מיאמי וטורונטו בלו"ז. שתי סדרות ללא ביתיות זה לא פשוט, משום מה אנשים פה נוטים לזלזל ביתרון הביתיות.
      לגבי הזקן – ספסול משמעותי יהיה ויתור על תואר MVP, ובצדק. לא רואה את זה קורה.

      מילה בעניין ה-MVP : אני חושב שראינו באחרונה עד כמה ראסל יותר יקר-ערך לקבוצתו מהארדן. הארדן משחק עם שלושה שחקנים בשלים שנותנים עונה נהדרת – אריזה, וויליאמס וגורדון. אפשר לומר שזה בזכותו, אפשר גם לומר שהוא טוב בזכותם. זה עניין של זוויות.
      ראסל משחק עם שחקנים צעירים שהשיא שהלם עדיין לא נראה באופק. אפילו קאנטר – עתידו עוד לפניו. ארבעה רוקים !!! (אברינס, כריסטון, סבוניס וגרנאט. צעיר שיפתח להיות יותר טוב ממה שהוא היום (אולדיפו) , צעיר שלא נראה צעיר ונותן עונה נהדרת אך עדיין לא מלוטש בהתקפה (אדאמס) ושחקן הגנה נהדר שההתקפה שלו לא ממש מתפתחת וספק אם תתפתח הרבה בעתיד, אשר לא פעם מהווה "חור" בהתקפה (רוברסון). את החבורה הזו – עם גיבסון הנהדר שהגיע רק באחרונה ומראה כמה חשוב ותיק בשל בקבוצה – ראס סוחב למאזן יפה (יהיו 45 נצחונות ויותר) ולמקום סביר במערב הפרוע (המערב חזק, אל תשלו את עצמכם, ראו את המאזן של קליבלנד במערב), כל זאת עוד לפני הדיון על עונת ה-TD המטורפת. לא לתת לו MVP יהיה פשע.
      לגבי סטף – הוא שחקן על, אבל העונה התחבא חצי עונה מאחורי דוראנט (שהפציעה הוציאה אותו מהדיון). לברון בצלילה חופשית ועם מנוחות יזומות (לכן לא בדיון) ונותר קאוואי – במקום השני בליגה ונותן עונה נהדרת, ללא ספק, ובכל זאת, יש לו את המאמן הכי מעוטר בליגה, יש לו סופרסטאר לצדו (אולדריג') והחברים הותיקים – למרות איטיותם – עדיין יודעים כיצד לנצח (בתוספת גאסול).

      1. בי7 ווסטברוק להארדן זה עניין של טעם; אני מעדיף עדיין את הארדן אבל אני לא אובייקטיבי. והתואר הזה לא באמת חשוב . . .
        ספסול של לברון הוא באמת משמעותי. אבל :
        חצי לברון טרי שווה בהחלט סדרת גמר מזרח ללא ביתיות.
        לברון טרי שלם – שווה את כל סדרות המזגח ללא ביתיות.
        עד כדי כך הוא טוב.
        אופס, נשמעתי כמו מוכר בשוק הכרמל
        רק היום רבותי, רק היום

  26. פשוט מדהים מה טרייד אחד עושה לקבוצה. מאז נורקיץ' הכל משתחרר בפורטלנד. ליליארד שנראה מוגבל העונה נראה נפלא לצד שחקן עם יכולות פיק אנד רול גבוהות ותנועה,הספסל הצפוף של הפוורדים פתאום יעיל להפליא ליד סנטר שומר ונע וכשאתה מסתכל על הקבוצה בכללי אתה רואה קבוצה צעירה נורא עם נכסים לטריידים עתידיים וכישרון התקפי לא נגמר.

  27. קליבלנד נראים רע מאוד, וזה אני יודע בתור אוהד שיקאגו שעוקב אחריהם הרבה והם גם נראים רע מאוד 🙂

    אני לא מבין את כל אלו שחושבים שאפשר פשוט להדליק את זה בפליאוף, הקונספציה הזאת מתפוצצת פעם אחר פעם. אם השחקנים מאבדים בטחון כל פעם במשחקים שהם אמורים לנצח, זה רק ממשיך.

    כרגע אני לא רואה כל תחרות לג"ס עם דוראנט בליגה. והקאבס בכלל יוכלו להיות מודחים לפני הגמר

  28. למי שראה קליבלנד-שיקגו, יש לי שאלה.
    מה קרה שם עם לאב? התיאור מספר שהוא חטף את העבירה הרביעית באמצע הרבע השלישי, ירד לספסל, חזר לשחק בתחילת הרבע הרביעי רק כדי לחטוף עוד עבירה מיד אחרי (אחרי ~15 שניות משחק), ירד שוב לספסל ואז חטף את השישית פחות מ-20 שניות אחרי שחזר לשחק.

    1. ראיתי את המשחק. זה אכן מה שקרה. הוא היה מאד מתוסכל. לא הלך לו כלום בהתקפה וההגנה שלו היתה מזוויעה. מהימים האלה. לא חושב שעשה בכוונה

      1. תודה.
        לא מאשים אותו בפרישה סטייל לברון מול הספרס, אבל משהו לא טוב בכל זאת עובר עליו. המשחק החיובי היחיד שלו מאז החזרה היה הניצחון על חיל השיריון של לוס אנג'לס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט