נותרו 36 שעות לכל הטריידים וההעברות האלה / מנחם לס

כמה דברים יקרו וכמה לא

 

אני נביא מהאגדות: נבאתי שמיאמי תנצח בעונה שעברה. אני מנבא שהשמש תיזרח מחר, ואני מנבא שהערב יהיה משחק בין הלייקרס והסלטיקס, ואחת מהן תנצח.

אבל מה מהטריידים, ההעברות, וההחתמות שאני צרים פה הם לא יותר משמועות ואינואנדות, אם כי השמועות לא פוסקות עד שנדמה שהדברים אכן ייקרו. תגידו "יותר מדי ל-36 שעות!". אני אגיב בלהודיע שלכם שכל החוזים מוכנים עד הפסיקר האחרון. חסרה רק חתימה, וזה דבר שלוקח עשר דקות. הכל יכול לקרות או מאומה לא יקרה. אלה השערות ולא יותר:

אלך מהייתכן ביותר לפחות הגיוני:

1. ג'אש סמית', אטלנטה:

ג'אש הוא אחד הפאור-פורוורדיפם הטובים בליגה. הוא ערמון מאד חם. הוא יהיה שחקן חופשי הקיץ, ואטלנטה יודעת שיש סכוי גדול שתפסיד אותו ללא תמורה אם תחכה עד הקיץ. הוא עלול להעדיף חוזה מקסימום על הארכת חוזה, אך כמובן שהוא לא מגלה. הנטס רוצים אותו מאד. גם הספארס, והסלטיקס. דני פרי לעומת האחרים, הוא רוצה להשאיר רווח לפני שהקבוצה תגיע לרף המשכורות, וג'אש ישחרר שם כסף רב. אטלנטה כבר רמזה את מי היא רוצה עבורו: כריס האמפריז ומרשון ברוקס.

2. קרלוס בוזר, שיקגו:

הבולס חייבת לו כסף רב, והיא החליטה שעם יואקים נואה המשתפר ולואל דנג, היא יכולה לוותר על קרלוס ולחסוך את ה-32 מיליון שאחרת היא תצטרך לשלם לו לשנתיים הבאות. טורונטו מאד מעוניינת. אנדרה ברגנני משתכר בדיוק כמוהו. SWAP בין השתיים נראה מעשי ביותר.

3. אל ג'פרסון, יוטה:

אל ג'פרסון יהווה את האימפקט הגדול מכולם אם יוטה תחליט לוותר עליו. הם חושבים שיסתדרו בלעדים עם אנס קנטר ודרייק פייבורס. הספארס עומדת בראש התור. אחריה הסאנס. הסיבה היחלידה שישנה ליוטה היא חסכון בכסף גדול.

4. ג'יי ג'יי רודיק, אורלנדו:

לא אגזים אם אומר שחצי מהקבוצות המריחות את הפלייאוף, חושבות על רדיק. שוטינג גארד כמוהו היכול לשרוף את הסל עם 3-4 סלים מהירים הוא זעטר טוב על בייגלה ירושלמי לכל קבוצה. הוא בא עם 15.3 נק' ו-4.4 אס' עם 41.3%, והרוב מרחוק. הוא יהיה שחקן חופשי מוגבל הקיץ, והמג'יק רוצה לקבל עבורו משהו עכשיו, במקום שיעזוב בקיץ ללא תמורה (או עם חוזה גדול שהיא לא מוכנה לשלם). מי עומדות בתור עם יד מושטת? דנבר, פייסרס, ושיקגו הן הראשונות בשורת המקהלה.

5. פאול מילסאפ, יוטה:

אני לא מאמין שיוטה תסכים לוותר על אל ג'פרסון ומילסאפ ביחד. אבל אם ג'פרסון נשדאר, ישנם דבורים ברמה גבוהה ביותר על טרייד בין מילסאפ ואריק בלדסאו מהקליפרס. זה יהיה טרייד נהדר לשתי הקבוצות!

6. דחואן בלייר, סן אנטוניו:

הפלח החליט לגדל חיטה בלי דחואן. הוא נותן לו 13.8 דקות מביישות למשחק. הוא יהיה שחקן חופשי הקיץ ואולי הספארס תוכל לקבל קובץ גרגרים עבורו מחר או מחרתיים. עם משכורת של 1.1 מיליון דולאר, אני בטוח שתהיינה כמה קופצות: פורטלנד, בוסטון, והווריורס הן המועמדות הראשיות.

7. אנדרה ברגנני, טורונטו:

הזכרתי אותו כבר: SWAP עם שיקגו על בוזר. טורונטו חייבת גם לו 42 מיליון לשנתיים הבאות. השבוע צצה מועדת חדשה: שרלוט בובקאטס.

8. דני גריינג'ר, אינדיאנה:

קשה לי לראות את אינדיאנה מוותרת על כוכבה הגדול, אבל הוא פצוע, ושחקנים פצועים הם סחורה עם דפקט. הסיבה? ה-14 מיליון שלו. הפייסרס חושבת וחושבת אם כדאי לה לשלם לו שכר כזה עתה, כשפאול ג'ורג' עושה מה שדני עשה. יוסטון עומדת ראשונה בתור עם צ'ק פתוח.

9. טימוטי מוזגוב, דנבר:

הענק יהיה חופשי מוגבל הקיץ. דנבר כבר מעל סף המשכורת והיא לא רוצה להחזיק שחקן של 3.1 מיליון שכמעט לא משחק. הוא מאד EFFORDABLE לכמה קבוצות המחפשות סנטר מחליף לפלייאוף. 

10. פאו גאסול, לייקרס:

דבר שלא יקרה אלא אם כן תימצא קבוצה המוכנה לשלם לשחקן פצוע 19.3 מיליון לעונה. הלייקרס מתפללת שזה יקרה.

11. ג'רד דאדלי, פיניקס:

אחד השחקנים האנדרייטד בליגה, אך שחקן גבוה שיכול לתרום הרבה לכמה קבוצות עם חלומות אליפות. הניקס רוצה אותו. הוא יהיה מין שיין בטייה לקבוצה שתזכה בו.

12. דריק וויליאמס, מינסוטה:

התחיל גרוע אך בחודש האחרון משחק ככוכב לכל דבר. אבל מינסוטה חושבת על השנה הבאה, כשיהיה לה את קווין לאב.

13. ריצ'רד המילטון, שיקגו:

משכורתו 5 מיליון. הכל תלוי במה שיקגו יודעת על שובו של דריק רוז. אם היא יודעת על בטוח שהוא חוזר בקרוב (הוא החל לשחק 5-על-5!) אני רואה אותה מנסה לחסוך את הכסף על השחקן המבוגר כשנייט רובינסון ורוז יתפקדו מאחור. מי ראשונה בתור? דנבר.

14. רודני סטארקי, דטרויט:

עכשיו שלדטרויט יש את קלדרון, פרנק יודע שקלדרון וברנדון נייט מספיקים להוות את קו הגארדים, ואולי אפילו טוב יותר ללא סטארקי.

15. בן גורדון, שרלוט:

הוא הפך למין רעל בקבוצה עם גישת הנון שלאנט שלו, וכבר חיכוכים עם המאמן. הבובקאטס יודעת שקמבה וולקר ומייקל-קיד גילקריסט רק סובלים בגללו. ה-12.4 נק' שלו לא  מוסיפות ולא גורעות.

16. מונטה אליס, מילווקי:

כל עתוני מילווקי, והטוויטרים משם, טוענים שמונטה אליס וברנדון ג'נינגס הוא שחקן אינדיבידואלי אחד יותר מדי. הם מפריעים אחד לשני במקום לעזור. כל אחד בנפרד =- מצויין. אז הבאקס הגיעה למסקנה שעליה להפריד ביניהם, והיא מחפשת קונה. הם החליטו לנסות לקבל ערך עליו ולא על ג'נינגס בגלל שהשני יותר צעיר.

17. סמואל דלמברט, מילווקי:

חוזהו מסתיים העונה. אם KG עוזב את בוסטון, היא תהיה המועמדת הראשונה.

18. קווין גארנט, בוסטון:

קווין יעבור לקליפרס רק אם משהו בומבסטי קרה באול סטארס, כשכריס פאול הזמין את KG לארוחה שערכה 4 שעות ושניהם לא הוציאו מילה על מה דובר. אם קרה משהו שם, לקליפרס ישנה אליפות בטוחה.

19. לוק רידנאוור, מינסוטה:

בוסטון דופקת על דלת מינסוטה כבר כמה שבועות. גם יוטה, והסיקסרס מעוניינות. הוולבס מאמינה שהיא תסתדר עם ריקי רוביו וחוזה בריאה, אבל לא יהיה קלך לוותר על 12.3 הנק' שלו ב-46%. נחכה ונראה מה מציעים עבורו.

20. ספנסר האוס, פילדלפיה:

אם ברגנני עובר, טורונטו רוצה את האוס ומוכנה לשלם לו את ה-6.5 מיליון, שכר שהוא שווה לכל הדעות.

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 56 תגובות

  1. אם ברניאני איך שהוא נוחת בשיקגו אני אישית דופק לו כדור בראש.
    ולא מעניין אותי כמה כסף זה חוסך לריינסדורף. לא רוצה לראות את הסמרטוט רצפה הזה משחק בקבוצה שלי.

    1. א יהיה כל חסכוןם בכסף כי בוזר והאיטלקי מרוןויחים כמעט אותו דבר. אני לא מביןם מדוע הטרייד הזה הפ]ך ללחמנייה חמה.

  2. מנחם תודה רבה כתבה כזו בדיוק רציתי לקרוא.
    נחכה יום ונראה מה יהיה .
    האם לאחר הטריידים קבוצות יכולות להביא עוד שחקנים אחרים
    (כגון כאלו שנחתכו ? ) ואם כן עד מתי ?
    תודה למי שישיב

  3. קניתי לפחות 7 טריידים מ ה-20 שציינת
    אני חושב שהלייקרס צרכים לחשוב ברצינות על טרייד של הווארד
    ניתן להשיג יותר מטארייד על גאסול , הגיע הזמן להודות בכשלון
    הלייקרס במקום להאבק על האליפות , נאבקת על מקום בפלי אוף
    ממתין להתפתחויות בכליון עיינים

      1. הבנתי את הציניות בתגובתך אפילו צחקתי , אך האם אתה לא חושב שלכספי יש עוד סיכוי להשתלב כרול פלייר בNBA ואין לו את היכולות לעשות זאת?

          1. כספי לא חזר להיות אותו שחקן מאז הפציעה שהייתה לו בברך.
            זה קשה במיוחד כי הוא שחקן שבנוי על אנרגיה ושם הירידה שלו גם בנ.ב.א.
            כעת הוא צריך לסמוך על מיומנות במשחקו וזאת הבעיה שלו. הוא חייב להביא משהו (קליעה, ריבאונד,) כך שהמאמן ידע מה הוא מקבל ממנו בוודאות במקום אנרגיה. כספי עוד יבליח בליגה ואולי אפילו יותר. הוא לא יוותר וזה בדיוק מה שיפה אצלו.

  4. הטרייד הכי מטופש שאני לא מסוגל להבין אותו הוא דאדלי- שאמרפט.

    אם וודסון גורם לזה לקרות מבחינתי הוא המאמן הטיפש בכל הליגה.

  5. מספר אחד ברשימה צריך להיות ג'יי ג'יי רדיק.

    הוא מסיים חוזה, אורלנדו כבר מחוייבת בהרבה כסף לעמדה שלו (אפללו) וגם היתה רוצה לשמור על גמישות שכר לעתיד הקרוב, והערך שלו מאד גבוה בשוק.

    אין שום סרט שהוא לא מועבר בטרייד מחר כי אורלנדו יודעים שהאלטרנטיבה הריאלית היחידה מבחינתם היא לאבד אותו ללא תמורה בקיץ – וזה יהיה טמטום גמור כי זה לא שיש להם באמת בשביל מה לשחק עוד העונה.

    רדיק הוא מס' 1 ברשימה שלי מבחינת הכי סביר ש"יוטרד".

  6. בקשר לג'וש סמית – אטלנטה ממש לא רמזה שהיא רוצה את האמפריז וברוקס.

    זה מה שהנטס הציעו וברור שההוקס דחו את זה.

    הסיבה שלנטס יש אפילו סיכוי תיאורטי ולא הרבה יותר מזה, היא שסמית חושב שמגיע לו חוזה מקסימום, אז כל קבוצה שתעשה עבורו טרייד צריכה להיות מוכנה לדרישות האלה שלו בקיץ, והנטס היא אולי הקבוצה היחידה שאין לה שום בעיה לתת לו חוזה מקסימום.

    הבעיה היא שהאמפריז, ברוקס, ואפילו בחירת דראפט בסיבוב ראשון זו הצעה מאד מאד בינונית מבחינת ההוקס.

    האופציה הכי טובה להוקס בטרייד של סמית לדעתי הם הרוקטס שיכולים להציע מעט מאד משכורת בחזרה (כי הם מתחת לתקרת השכר), ושחקנים צעירים וזולים, וסמית יתאים להם כמו כפפה.

    אם יקרה הטרייד של גארנט לקליפרס (מה שממש לא נראה בטוח כרגע), אז כנראה שבוסטון יציעו להם את פירס.

  7. הדיבור הוא על רדיק – שמפארט, לא ברור לי מה הניקס ירוויחו מזה (יש להם את נובאק שיכול להמטיר שלשות)

  8. לגבי בוזר – ברניאני, מה שכתוב הוא לא נכון, ולכל העניין יש קשר הדוק לשמועות על המילטון.

    הנה הסיפור:

    המטרה של הבולס היא לצמצם את סך המשכורות שלהם עד מחר ב 5 מיליון דולר – מה שיוריד אותם אל מתחת לתקרת מס המותרות.

    הם בודקים 2 דרכים אפשריות לעשות את זה –

    1. להעביר את המילטון לקבוצה שנמצאת תחת תקרת השכר (או שיש לה טרייד אקספשן מספיק גדול) שתוכל לקבל אותו בלי לשלוח בחזרה שחקן (משכורת) לשיקגו, והטרייד הזה יחסוך לבולס בדיוק את 5 המיליון שהם מחפשים לקצץ, כי זו המשכורת של המילטון.

    2. בוזר/ברניאני:

    גם לבוזר וגם לברניאני יש חוזים לעוד 2 עונות אחרי העונה הזו.

    ההבדל הוא שבוזר מרוויח הרבה יותר כסף, והמשכורת שלו העונה גבוהה ב…. 5 מיליון דולר מהמשכורת של ברניאני.

    זו הסיבה היחידה שהבולס שוקלים את הטרייד הזה – כי הוא יקצץ להם את אותם 5 מיליון שהם מחפשים לחתוך.
    הרי זה ברור שבוזר הוא השחקן היותר טוב… (לפחות העונה זה ברור)

    לדעתי – זו רק אופציית גיבוי למקרה שהם לא יצליחו למצוא טרייד מתאים להמילטון.

    אני חושב שבסופו של דבר הם יצליחו, ויעבירו את המילטון ביחד עם כסף מזומן לתשלום יתרת השכר שלו העונה (כ 2.5 מיליון נכון לעכשיו) ואיזה שהוא שילוב של בחירות סיבוב שני, תמורת "כלום" בחזרה (מה שבפועל בדרך כלל אומר איזה הסכם שולי להחלפת בחירות סיבוב שני בעתיד), וככה הם ישיגו את המטרה שלהם, יקצצו את הכסף, ולא יצטרכו ללכת על הטרייד הגרוע של בוזר תמורת ברניאני.

  9. אני גם רוצה להוסיף שם משלי שלא הוזכר בשמועות, אבל אני מאמין שיכול להיות הסוס השחור של הדד ליין הזה –

    קנדריק פרקינס.

    הת'אנדר משחקים יותר טוב גם עם איבקה בסנטר, ואפילו עם קוליסון בסנטר.

    בסדרה נגד מיאמי ובמשחקים מולה העונה, פרקינס הוכח כלגמרי מיותר ולא יעיל.

    הסיבה העיקרית שהוא הובא מבוסטון היא להתמודד את הגבוהים של הלייקרס – אבל זה נראה ממש לא רלוונטי ביכולת של הווארד העונה, ומי יודע איפה הוא יהיה בכלל בעונה הבאה…

    והוא גם מרוויח הרבה יותר מדי כסף עבור שחקן שתורם יחסית כל כך מעט נגד היריבות העיקריות של הת'אנדר.

    לאוקלהומה גם לא חסרים נכסים צעירים שיפתו קבוצות לקחת מהם את פרקינס – החל משחקנים צעירים, מוכדרים, וזולים כמו לאמב, פרי, ואחרים, וכלה בבחירות דראפט – שלהם + אלה שקיבלו מיוסטון תמורת הארדן.

    אז למרות ששמעתי מעיתונאי ששאל ישירות מקור בת'אנדר לגבי טרייד של פרקינס ונענה בשלילה – אני לא מאמין שג'נרל מנג'ר חד כמו פרסטי לא יחפש טרייד כזה עכשיו – כשנראה שגמר מול מיאמי הוא המכשול היחיד בינם לבין אליפות והם כל כך מתקשים מולם כשפרקינס בכלל לא פקטור.

    הטרייד שאני הייתי הולך עליו במקומם הוא פרקינס ובחירות דראפט (או שחקנים צעירים – לא עקרוני כרגע) תמורת גארנט.

    לדעתי, זה יבטיח להם את התואר, ואני גם לא רואה את גארנט משתמש באופציה שלו לחסום טרייד כזה.

    קצת אירוני שפרקינס חוזר לבוסטון, אבל זה רק יעזור לאוהדי בוסטון שמאד אהבו אותו – לקבל את המעבר של גארנט בצורה הרבה יותר חיובית.

    אני אפילו לא בטוח שבוסטון יהיו הרבה פחות טובים העונה עם טרייד כזה, אבל זה יתן להם עוד נכסים לבנייה לעתיד, וגם סנטר יותר צעיר שישאר אחרי שגארנט כבר יפרוש.

    זו סתם הצעה אחת (גם אם מפורטת), אבל בגדול, למרות שלא ראיתי שמועות על זה, אני מאמין שפרסטי יכול להפתיע עם טרייד של פרקינס תמורת גבוה שבניגוד לפרקינס – יעזור לקבוצה בסדרת גמר אפשרית מול מיאמי.

    בקיצור, גבוה עם משחק התקפה יותר טוב, ואם הוא במקרה גם מגן מצויין כמו גארנט – welcome…

    1. גדול – כמו לפי הזמנה – שמועות שאוקלהומה מדברים עם פניקס על פרקינס/לאמב תמורת גורטט/פי ג'יי טאקר.

      לפחות הם חושבים בכיוון הנכון.

  10. אני גם כן חשבתי הרבה מאוד זמן שפרסטי יעשה טרייד על פרקינס. זה די שקוף שהוא יושב על חוזה גבוה מדי והוא מיותר, גם בסדרה מול מיאמי הוא היה גרוע וגם במשחקים העונה.

    זה מאוד בלט לעין לפני שבוע וחצי, OKC לא צריכה אותו.
    השאלה אם בפחות מ36 שעות לסוך החלון אפשר עוד לרקום טרייד טוב עליו, כי צריכים להיות זעירים ולבחור בקפידה את הבחור שיחליף אותו כי זו החלטה שיכולה להיות שווה אליפות.

    אני מאמין גם כן שגארנט יכולה להיות אופציה מעניינת, הוא אומנם אמר שהוא רוצה לפרוש כסלטיקס אבל אני לא מאמין שהוא יפסול אפשרות לקחת עוד אליפות עם קבוצה מצוינת לידו(וגם זה יעבור יחסית חלק בגרון אחרי ששמעו כל מיני שמועות שבLA רוצים אותו).

  11. עוד טרייד שחשבתי עליו כבר כמה זמן –

    אריק גורדון תמורת דני גריינג'ר ובחירת סיבוב ראשון.

    ג'ורג פורח כסמול פורוורד באינדיאנה – למה לקלקל ?…

    זה ייצור קצת חור לניו אורלינס בעמדה 2, אבל חור שהם יוכלו למלא בקלות בקיץ.
    הם ממילא מסתכלים קדימה ולא לעונה הזו, וזה לא שגריינג'ר לא יעזור להם בעמדה 3…

    אז הם מקבלים בחזרה שחקן מצויין שממלא צורך, החוזה שלו יותר נח ונותן יותר גמישות שתתאים ללוח הזמנים שלהם, וגם מוסיפים בחירת סיבוב ראשון שתעזור לבנייה.

    עבור אינדיאנה – זה יכול להיות הטרייד שיביא אותם לגמר הנבא.
    גם ככה מיאמי מאד מתקשים איתם.
    אז אם יוסיפו את גורדון תמורת שחקן שבכלל לא שיחק השנה ?
    הם יכולים ללכת רחוק מאד.

  12. היי אבל אל תשכח שמיאמי התקשו מאוד נגדם כשגריינג'ר שיחק ושמר מצוין את לברון(לדעתי שמר אותו הכי טוב מכל הקבוצות שעמדו מול מיאמי בפלייאוף שעבר).

    לדעתי זה לא מה שהם צריכים.

    ג'רוג' צריך להמשיך להוביל את הקבוצה מעמדה 2, גריינג'ר נכנס לעמדה 3, חוזר לאט לאט מפציעה, מקבל את הזריקות הטובות מ-3 וזה גם יעורר קצת את הבירט בהתקפה כי מן הסתם המשחק יותר נפתח כשיש גם את גריינג'ר באופציה התקפית.

    נכון שבמבט לטווח ארוך הם יצטרכו איכשהו להפתר מגריינג'ר אבל לדעתי הקבוצה הזאת העונה יכולה להיות הפתעה רצינית בפלייאוף עם ווסט המצוין, ג'ורג' שקיבע את עצמו כמנהיג של הקבוצה, גריינג'ר, היברט בהגנה ובספסל מחכים פסייכו T ואח שלו(שהוא קלעי פשוט אדיר ועדיין לא קיבל צ'אנס אמיתי).

    1. לדעתי ג'ורג הרבה יותר טוב כ 3 מאשר כ 2.

      הקליעה מבחוץ וההגנה של גורדון יעזרו להם מאד בעמדה הזו, כמו גם היכולת שלו להוביל כדור שזו חולשה יחסית של ג'ורג' בעמדה הזו.

      ומי יודע בכלל איך גריינג'ר חוזר מהפציעה שמסתבר שהיתה די קשה ?

      אני במקומם עט על העסקה הזו, ומבחינת ההורנטס – מקבלים חוזה שיותר יתאים לתהליך הבנייה, עדיין שחקן שיעזור מאד, ובחיר סיבוב ראשון.

      אם אינדיאנה רואים הגריינג'ר איזה לברון סטופר אז זה בהחלט שיקול.
      אני בכל זאת הייתי הולך על זה.
      גם יודע שהם רצו את גורדון כבר הרבה מאד זמן – נדמה לי שהוא אפילו מקומי, אבל אין לי כח לבדוק…

      1. גורדון שיחק באינדיאנה, אין ספק שלטווח הרחוק זה טרייד טוב בסך הכל, גורדון באמת שחקן מצוין שישידרג כל קבוצה אבל אם חושבים שם שעכשיו עם החזרה של גריינג'ר אפשר לעשות פלייאוף טוב(ותכלס למה לא? שיקגו נראים גמורים ועכשיו אחרי שנודע שרוז לא יחזור, ניקס נראים עייפים, בוסטון גם כן אחרי הפציעה של רונדו אף אחד לא נותן להם סיכויים , אם לאמר את האמת לאינדיאנה צריכה להיות האיום האמיתי על מיאמי בפלייאוף ולך תדע שנה שעברה הם ממש לא היו רחוקים לעבור).

        אם גריינג'ר חוזר אפילו עם 70 אחוז יכולת בהתקפה אבל יהיה הסטופר בהגנה על לברון וכל השאר ישחקו כפי שהם משחקים העונה אז יש סיכוי לא רע לעשות משהו כבר העונה.

        את גריינג'ר גם בקיץ אתה תוכל להעביר.

  13. בואנה אני לא מאמין.

    בפעם השנייה – דקות אחרי שאני כותב כאן רעיון – מפרסמים אותו בהופסוורלד.

    אחרי הרעיון של טרייד לפרקינס (הם פרסמו את השמועה על גורטט), עכשיו מפורסם טור על 10 טריידים שהם היו רוצים לראות (לא שמועות).

    מספר 2 ברשימה ?

    אריק גורון תמורת גריינג'ר.

    ססססמממממאק.

    אני מקווה לפחות שרשום מתי הם פירסמו ומתי אני.

    מישהו מרגל אחרי.

  14. הנה מה שהם כתבו –

    2. Eric Gordon for Danny Granger

    The only gap in the Pacers’ starting lineup is at shooting guard and acquiring Gordon would fill that hole with star level talent for the foreseeable future. Granger has become surplus with the emergence of Paul George. It’s time for the Pacers to cash in on their former franchise player.

    Gordon made it abundantly clear he didn’t want the Hornets to match the Suns’ offer sheet over the offseason, but the Hornets were not about to let him go for nothing and Granger represents precisely the kind of star player that could bring some stability and savvy to a very young and inexperienced roster.

    Both players have injury concerns, but this is a trade both teams should be dreaming about.

    Read more at http://www.hoopsworld.com/10-nba-dream-trades-wed-love-to-see-at-the-trade-deadline/#TKFhdzTAsRrjdkI0.99

  15. יא אללה איתך מנחם, שבוע כולם מדברים רק על מייקל ג'ורדן, מאמר על שלך בשלושה חלקים, אוטוטו חצות בישראל וכנראה שאיש חוץ ממני כבר לא יגיד את זה בזמן: "מזל טוב סר צ'ארלס, מי יתן ורכבת המשא תמשיך לדהור 50 שנה נוספות."

    1. אמן!

      אחד השחקנים הטובים, הייחודיים, הכריזמטיים והמלהיבים בתולדות הליגה.
      בזכותו התחלתי לראות NBA.

      מה עם איזו כתבה עסיסית מהבוידעם מנחם?

    1. לדעתי – כלום.

      הלייקרס יקחו את הסיכון שהוא יעזוב, ויקוו שיצליחו להחתים אותו בקיץ.

      ברור שעקרונית כל תמורה חצי סבירה שהם יקבלו עכשיו תהיה עדיפה על פני תסריט שהוא הולך וחותם כשחקן חופשי נגיד ביוסטון (הקבוצה שאני רואה כאיום הכי גדול להחתים אותו בקיץ) והלייקרס נשארים עם כלום אחד גדול,
      אבל אני חושב שההצעות כרגע כל כך נמוכות (בגלל שהוא יכול לעזוב כל קבוצה הקיץ, וגם בגלל שבוא נודה על האמת – הוא עדיין לא החלים לגמרי מהניתוח בגב) שהלייקרס יעדיפו להמר על כל הקופה שהוא יישאר במקום לקחת תמורה שאולי יותר טובה מכלום – אבל לא מספיק טובה כדי להגיע למקומות שהלייקרס רוצים להיות בהם בשנים הבאות.

      זו ההערכה שלי – גם לפי מה שאני שומע מסביב לקבוצה.

      השמועות ימשיכו לרוץ, כי מה לעשות – כל כתב יודע ששמועה שקשורה להווארד = רייטניג/כניסות, אבל עד כמה שאני מבין, אין בזה שום בסיס או אמת.

      1. ישנם 2 תסריטים עיקריים לדעתי:

        1. טרייד- לדעתי האפשרות הסבירה ביותר היא עם אטלנטה ולאחר מכן עם הנטס.

        2. הווארד נשאר והם מאבדים אותו כי אין לו שום עניין לשחק בלייקרס, עם קובי, תחת דאנטוני בניהולו של ג'ים באס. 3 אנשים שהוא לא מסמפט יותר מדי.
        המצב יהפוך לבלתי נסבל וג'ים באס יידחק החוצה.

        בכל מקרה הווארד לא יהיה בלייקרס.

    1. למאור –
      אל תדיר שינה מעיניך כי דדי מבטיח ולא מקיים, וזאת לא הפעם הראשונה.
      אגב, אני אף פעם לא שמעתי על 'טרייד אקספנשיון', מלבד במיסי מעריף במסחר (בעיקר להילחם נגד סין הפורקת כל עול במסחר). ב-NBA לא שמעתי על דבר כזה, אבל אם דדי הבטיח הסבר, אני מוכן ללמוד!

  16. תודה לך דדי, ובקשר לטריידים אף פעם אי אפשר לדעת מה הולך לקרות יותר מדי משתנים נלקחים בחשבון, לכן הפסקתי לנחש וכל מה שנותר הוא לראות מה יהיה..

  17. לא יקרה כלום עם הווארד. הלייקרס גם לא יאבדו אותו. מקסימום יהיה סיין אנד טרייד.
    יש שמועות על טרייד של גורג היל וגריינגר על נאש וארטסט דרך אגב. לא חושב גם במקרה הזה שיש בסיס לשמועה.

    1. אם הווארד הולך ליוסטון – אין שום סיבה לו או להם להסכים לסיין אנד טרייד עם הלייקרס.

      גם אסור לקבוצה מעל תקרת המס לקבל שחקן בסיין אנד טרייד – אז האופציה של הלייקרס יורדת מהפרק…

      ההימור הוא גדול, אבל יש סיכוי סביר מאד שהוא יישאר.
      ועדיין רחוק מלהיות בטוח.

      ואתה יכול למחוק את האתר שבו קראת את השמועה עם הפייסרס מרשימת הפייבוריטס שלך…
      טמטום מוחלט.

  18. טרייד ראשון והזוי בין יוסטון לסקרמנטו –

    תומאס רובינסון, גרסיה, האניקאט
    תמורת
    פטרסון, טוני דאגלאס, קול אולדריך

    1. הזוי למי? ולמה הזוןי? ומה עושה אותך יותר חכם מהמנכ"לים של הקבוצות, עורכי הדין שלהם, ורואי החשבון, שכולם חתמו על הדיל?

      1. ומי חתם על הדיל ששלח את קארים עבדול ג'באר ללייקרס תמורת 3 שחקנים שאף אחד לא זוכר עד היום ???
        מוכרי ירקות בשוק ?

        איזה טיעון מגוחך.
        כאילו שאתה לא ביקרת טרייד בחיים שלך…

        מבחינתי, לוותר על רובינסון כל כך מהר תמורת שחקן נחמד מינוס כמו פטרסון, רכז שהם לא צריכים, וסנטר שהם לא צריכים זה הזוי.
        כן.

        אולי יש עוד מהלכים שיעשו את הטרייד הזה יותר הגיוני לקינגס, אולי יש דברים מאחורי הקלעים בקשר לרובינסון שאנחנו לא יודעים, אבל על פניו – הזוי.

  19. מעניין – שני האחים ביחד בפניקס.

    תחזית בעקבות המהלכים של יוסטון –

    הרוקטס עומדים לעשות טרייד עבור ג'וש סמית כמו שחזיתי כאן למעלה, או אם לא הוא – פול מילסאפ.

  20. כל כך טיפשים בסקרמנטו קווינס, מוותרים על אחד מהגבוהים המוכשרים ביותר(והמוכנים ביותר לליגה לעזאזל) מהדראפט האחרון תמורת פיטרסון וטוני דאגלס.

    אלוהים לפעמים הקבוצות הטיפשות האלה שמקבלות שנה אחר שנה בחירות לוטרי גבוהות לא יודעות מה הן מרוויחות(או במקרה של סקרמנטו מה היא הפסידה),
    אשכרה אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים.

    אני אזכיר לכולם שבמשך כל העונה רובינסון בכל הדראפט מוקים המובילים שוער להבחר במקום 2-3. בסופו של דבר ביום הדראפט היו הרבה הפתעות והוא נבחר רק 5(גם הוא לא האמין ראו על התגובה שלו כשסוף סוף לקחו אותו), אבל בכל זאת מדובר בשחקן השנה בביג 10 ובשחקן השני הכי טוב במכללות בשנה שעברה(לדעתי נתן עונה טובה משל אנטוני דיוויס אבל ההייפ סביבו היה הרבה פחות רציני והוא לא זכה באליפות).

    טיפשים כאלה סקרמנטו.

    1. נו באמת אתה משווה לי עכשיו את אדם מוריסון עם הזקן והתספורת טקסס נראה כמו כוכב פורנו משנות ה-80.

      מה היה במשחקו של מוריסון שבאמת גרם לאנשים לחשוב שהוא יכול להיות כוכב בליגה,
      אתה באמת משווה אותו למקרה של רובינסון?
      מוריסון היה קלעי טוב, עם ניסיון, קליעות בקלאץ אבל שום יתרון פיזי וגופני שיגרום למי שקצת מבין לחשוב שללבנבן הזה היה איזשהו סיכוי לעשות את הדברים האלה מול פוורדים ששוקעלים 285-290 פאונד.

  21. מנחם!!!

    המאלופס הזונות האלה רצו את הטרייד הזה רק כדי לחסוך עוד מיליון דולר העונה(והלעמיס בעונות הקרובות) שנייה לפני שהם מוכרים את הקבוצה.

    הרי בשום סנריו בעולם אין הצדקה להעביר אחרי חצי עונה רוקי עם פוטנציאל גדול.

    הוא לא הראה רבע ממה שיש לו.
    ואני לא אשכח מהקריירה שלו במכללות, הוא היה אחד משני השחקנים הטובים בעונה שעברה לאורך העונה כולה, קלע כמעט 18 נקודות בקנזס, עם 12 ריבאונדים.

    הוא גם גבר אמיתי,
    אני לא אשכח איך הוא עלה לשחק בשנת הסופרמור שלו למשחק יום אחרי שאמא שלו נפתרה(ובאותו חודש הוא גם איבד את סבא וסבתא שלו), זה גבר אמיתי!

    1. מאד מאוכזב.
      לרובינסון יש סטאר קולטי ולא פטרסון ולא דאגלאס מתקרבים בכלל.
      המאלופים מוכרים כל מה שהם יכולים ומחרבים חלקות טובות.
      תומאס רובינסון עוד יהיה כוכב בליגה הזו ויוסטון עשו עסקה נהדרת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט