הקרב על המקום החמישי במזרח ביום שישי / רועי ויינברג

10 משחקים בשישי, כשהמשחק המעניין ביותר הוא קרב פלייאוף לא רע בכלל בין אטלנטה ומילווקי. נוסף על כך, יש מפגש בין יוסטון וניו אורלינס, קליבלנד הנחלשת מול שרלוט המתחזקת ועוד.


*

02:00-וושינגטון וויזארדס (28-43)-ברוקלין נטס (56-15)

יש סימני חיים בברוקלין. הקבוצה עם שני ניצחונות ברציפות ו-4 מ-8 האחרונים, כשמאז החזרה של ג'רמי לין כל הקבוצה נראית טוב יותר. תמיד יש גארד (איזייאה וויטהד, ספנסר דינווידי או קיי ג'יי מקדניאלס) שמתעלה מהספסל, הוליס-ג'פרסון ולברט נראים מבטיחים ואוהדי הנטס באשר הם יכולים להיות מעודדים מהתקופה האחרונה.

למרות זאת, לא סביר שהם ינצחו את הוויזארדס. וושינגטון לא בכושר משהו עם 4 הפסדים מששת המשחקים האחרונים, אבל ניצחו את המשחק האחרון ועדיין במצב נוח יחסית במקום השלישי במזרח. כשהנטס באה מהצד הלא נכון של בק-טו-בק, וכשג'ון וול חזר לכושר מלא, הם הקבוצה שאמורה לנצח ודי בקלות.

תחזית: אני חושב שזה יהיה יותר צמוד ממה שנראה על הנייר, אבל המשחק עדיין יסתיים בניצחון של וושינגטון ב-7 נקודות.

*

02:00-שרלוט הורנטס (39-32)-קליבלנד קאבלירס (24-46)

האלופה כבר עם הראש בסוף העונה, כשהם בזמן האחרון מנצחים אבל עדיין עם הפסדים פה ושם ולא נראים כמו פייבוריטית ודאית לאליפות. מה ששווה לשים לב אליו הוא ההגנה שהתאיידה, וסופגת 118 נקודות במשחקים האחרונים, והירידה בדקות של לברון. בחמשת המשחקים האחרונים של קליבלנד הוא שיחק 34.7 דקות במשחק (ובאחד לא שותף), לעומת 37.7 דקות למשחק בשאר העונה. זה מראה לנו שהקבוצה חושבת פלייאוף, והמטרה שלה עד סוף העונה הסדירה היא, כנראה, פשוט לשמור על ראשות המזרח.

שרלוט, לעומתם, עם שלוש ניצחונות רצופים כששניים מתוכם מול קבוצות פלייאוף, וושינגטון ואטלנטה. ההורנטס סופגים בתקופה הזאת 95 נקודות במשחק כשמרקו בלינלי ובריאנטה וובר משמעותיים מאוד להגנה הזאת ותורמים מהספסל. הקבוצה של ג'ורדן מרחק 2.5 משחקים מהפלייאוף ועם 3 שבועות שנשארו לעונה, הם עוד יכולים לסגור את זה. במיוחד עם הגנה כזאת.

תחזית: בהתחשב בהגנה המעייפת של ההורנטס וזה שלקליבלנד יש בק-טו-בק (המשחק השני מול וושינגטון), יש לי תחושה של הפתעה הערב בדרום קרוליינה. שרלוט סופגת כמות דו ספרתית של נקודות ומנצחת בסופו של דבר.

*

02:00-אורלנדו מג'יק (46-26)-דטרויט פיסטונס (38-34)

דטרויט בקריסה עם ניצחון אחד מששת המשחקים האחרונים, כשהם מפסידים ב-16 נקודות בממוצע. ההפסד החד ספרתי היחיד היה לברוקלין והקבוצה מתפרקת בזמן הלא נכון של העונה, מה שמאפשר, אולי, למיאמי ולמילווקי לעקוף אותה ולהגיע לפלייאוף. דטרויט אחת הקבוצות הכי עגומות בליגה, כשההתקפה לא פוגעת, ההגנה רק נפגעת ואין שמחת חיים כלשהי על הפרקט.

באורלנדו המצב שונה. הם לא מנצחים קבוצות טובות מהם (אבל כן עם שני ניצחונות בשלושת המשחקים האחרונים, מול פניקס ופילדלפיה), אבל יש שם חבורה צעירה שמראה התקדמות ערב אחרי ערב ומראה בסיס לא רע לעתיד, בעיקר מבחינת פייטון ופורנייה. הן חלשים בהרבה מדטרויט, אבל המומנטום בצד שלהם.

תחזית: האנרגיות של אורלנדו יהיו יותר מדי לדטרויט השבוזה, והמג'יק ינצחו בהפרש דו ספרתי.

*

02:00-אינדיאנה פייסרס (35-36)-דנבר נאגטס (37-34)

הפייסרס בגדול עדיין קבוצה של 50% הצלחה ועם 3 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים (7-7 מאז פגרת האול-סטאר), אבל לא בטוח שזה יספיק עם הכושר של מיאמי ומילווקי. הפייסרס משחק וחצי מעל המקום השמיני שמשנעו מפגש עם קליבלנד בסיבוב הראשון, ולא מן הנמנע שהם יגיעו לשם כשהם פשוט לא טובים מספיק.

מאז הטרייד שהביא להם את מייסון פלומלי, שלאחרונה עבר לחמישייה, דנבר מנצחת. הם עם 7 ניצחונות מ-11 המשחקים האחרונים, כשיוקיץ' נהדר (19.3 נקודות, 11.4 ריב', 6.2 אס') ושאר הקבוצה עובדת סביבו. רצף חמש ניצחונות שלהם נגמר לא מזמן, וכשהם טובים הם טובים וקולעים 118 נקודות למשחק בניצחונות.

השאלה של היום היא האם ההגנה של הפייסרס, שיכולים במשחקים מסויימים לשתק את היריבה ובכאלה לא להופיע בכלל, תתמודד עם האנרגיה של הנאגטס וסוללת הקלעים הבלתי נגמרת. התחושה שלי היא שלא, ולכן נראה היום 120 נקודות וניצחון של דנבר.

*

02:30-בוסטון סלטיקס (26-46)-פניקס סאנס (50-22)

אחרי הריצה הטובה שלהם בתחילת החודש, פניקס עם 8 הפסדים בתשעת המשחקים האחרונים כשהקבוצה מציגה חבורת שחקנים צעירים ולא מוכרים שמקבלים דקות. בוסטון, לעומתם, חייבת כל ניצחון ויכולה להרוויח מאוד ממשחק קליבלנד מול וושינגטון בשבת. כל מי שרואה את הסלטיקס מפסידה מוזמן לקום. כולם יושבים? אחלה, בוסטון ב-25 נקודות.

*

03:00-שיקגו בולס (38-34)-פילדלפיה 76' (45-26)

אחרי רצף הפסדים, שיקגו עם שני ניצחונות מארבעת המשחקים האחרונים, כולם בלי דווין וויד שסיים את העונה. צירוף מקרים? לשיפוטכם. הם הרשימו מול דטרויט ויוטה, והערב מקבלים בחזרה את רובין לופז שלא שיחק בניצחון המרשים על הפיסטונס. לופז יכול לעזור להם מול ה-76', שמציגים כדורסל לא רע בכלל בזמן האחרון.

בפילדלפיה, שגם סיימה למעשה את העונה, שני ניצחונות רצופים לא מזמן הפכו לשני הפסדים רצופים, אחד בקריסה טוטאלית מול הת'אנדר ואחד ב-3 נקודות לאורלנדו. הם יכולים להפתיע כל קבוצה, כשהם מציגים הרבה שחקנים מבטיחים. לכן ההרגשה שלי היא שיהיה משחק צמוד מאוד, שיסתיים בניצחון חוץ של פילדלפיה בהארכה.

*

03:00-מילווקי באקס (35-36)-אטלנטה הוקס (34-37)

למרות הפציעה של פארקר, מילווקי בדרך להיות סיפור הצלחה. הם במקום השישי במזרח, עם 10 ניצחונות ב-12 המשחקים האחרונים כשהקו האחורי של ברוגדון, סנל ומידלטון נראה מעולה. יחד עם הגריק פריק בתור פאוור פורוורד וגבוה נוסף (ת'ון מייקר פותח אבל משחק פחות מעשר דקות במשחק) ההגנה שלהם מדהימה ועושה חיים קשים לכל הקבוצות בליגה.

אטלנטה, לעומתם, מדשדשת ועם חמישה הפסדים רצופים בהם הקבוצה קולעת 95.4 נקודות בלבד במשחק. בלי מילסאפ ובייזמור הערב הם עלולים להפסיד פעם נוספת, מה שיוריד אותם למקום השישי. מקומות 5-8 במזרח פתוחים לחלוטין, במיוחד כשרק טים הארדוואי ג'וניור מצליח לייצר נקודות משמעותיות לאורך זמן.

תחזית: בדרך כלל, המפגש של התקפה גרועה עם הגנה מעולה יוצר התקפה עוד יותר גרועה. אני חושב שזה מה שיקרה הערב. פחות מ-90 נקודות קבוצתיות לאטלנטה, ניצחון של מילווקי והמזרח ממשיך להתהפך.

*

03:00-יוסטון רוקטס (22-49)-ניו אורלינס פליקנס (41-30)

אותו משחק בדיוק היה בשבוע שעבר, כשניו אורלינס ניצחה את הרוקטס. מאז נוספו עוד שני ניצחונות למאזן והקבוצה עם 4 מ-5 האחרונים, כשאולי קאזינס ודיוויס למדו סוף סוף לשחק ביחד. השילוב של טים פרייזר, הפליימיקר היעיל, מהספסל, תורם לכך לא מעט. עדיין, הם מרחק 4 משחקים מהפלייאוף וכנראה לא יגיעו לפוסט-סיזון.

מי שכבר הבטיחו הגעה לפלייאוף הם יוסטון, שמבוססים במקום השלישי עם יתרון של 5.5 משחקים על יוטה ופיגור של 6 מסן אנטוניו. צעד נכון אולי יהיה לתת לשחקנים מנוחה לקראת הפלייאוף, אבל הארדן הגיימר לא יסכים לזה. גם הם עם שני ניצחונות מאז ההפסד לניו אורלינס ובבקרת שיוט מסויימת, במטרה להגיע לפלייאוף בריאים.

תחזית: הקרוז קונטרול של הרוקטס יפגע בשקנאים, ויוסטון תקלע 115 נקודות ותנצח.

*

5:30-לוס אנג'לס לייקרס (51-20)-מינסוטה טימברוולבס (42-28)

הלייקרס כבר הבטיחו אי עלייה לפלייאוף ועם ניצחון בודד ב-15 המשחקים האחרונים. הוולבס עם ארבעה הפסדים רצופים, שלושה לקבוצות פלייאוף, אבל לא באמת נראה שהם הולכים להפסיד ללייקרס כשטאונס, וויגינס (וכספי) משחקים. מינסוטה בקלות.

*

5:30-גולדן סטייט ווריורס (14-57)-סקרמנטו קינגס (44-27)

עוד משחק שאפשר להוציא מהטופס. סגנית האלופה עם 5 ניצחונות ברצף, סקרמנטו לא מנצחת בזמן האחרון ולא תגנוב ניצחון באורקל אחרי שהספלאש בראד'רס מצאו בחזרה את הקליעה. גולדן סטייט בקלות.

*

[table “15” not found /]
[table “13” not found /]

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 73 תגובות

      1. המפתח 4 המשחקים הקרובים 3 בחוץ ,אחד מהם דנבר , יש לנו 3 משחקים מול דנבר , ככה שאנחנו יכולים לצמצם תפער מהם , הכול תלוי בנו , אני חושב שדווקא המתחרה הכי רצינית מבחינתי למקום 8 זה פורטלנד

        1. יוסי גם מפורטלנד השקנאים כרגע 3 משחקים מאחור שלשתיהן נותרו 11 משחקים כרגע. הלו"ז של פורטלנד: 3 מפגשים עם מינסוטה חסרת העניין,
          משחק עם חבורת הטנקינג של הלייקרס , מפגש עם פיניקס ועוד מפגש במשחק הלפני האחרון עם הפלחים של הספרס שהמשחק יעניין אותם כמו קליפת השום כנראה. תוסיף עוד משחק מול יוסטון חסרת העניין שסגורה מקום 3 …כבר יש פה משהו באזור 6-7 נצחונות שרק זה יחייב את ניו אורלינס למשהו כמו 9 נצחונות מ-11 משחקים, בלי להציץ בלו"ז שלהם זה נראה לי כמעט בלתי אפשרי.

          1. טוב אז בדקתי גם את הלו"ז של השקנאים יש להם 5 עימותים ישירים עד סוף העונה מול דנבר (3 משחקים), דאלאס (פעם אחת) ופורטלנד במשחק האחרון, בנוסף עוד מפגש מול שיקאגו שעוד נשאר לה סיכוי לפלייאוף מזרח. באמת שקשה לי לראות אותם סוגרים את הפער מדנבר או פורטלנד

          2. מכיר את הלוז ,בסופו של דבר זה תלוי בנו , קשה אבל אפשרי , לי זה נראה שההגעה של קוזינס כן עשתה שינוי בקבוצה ובאמת חשוב להם עצם ההגעה , קוזינס אף פעם לא היה ואני מאמין שיתן הכול להגיע לשם, גם נראה כאילו יש איזון עם שיבוצו של פרייזר כרכז פותח ,אם ננצח היום אני מאמין כבר ב60% שאנחנו נצליח , צריך לנצח לפחות 3/4 המשחקים הקרובים ואנחנו בדרך

  1. סיקור נהדר!
    הרגע סיימתי לראות את נאגטס-קאבס שהיה השבוע. הנאגטס נראים נהדר! גארי האריס וג'מאל מורי ממש טובים, ההתקפה שלהם שוטפת, יעילה ומאד יפה לעין, הנגר האתלטי מביא המון אנרגיה מהספסל ועל ג'וקיץ' באמת שאין מה להוסיף.
    אגב, שמתי לב שהיברט שהפך להיות נער פוסטר בכלל לא נראה מתוסכל. להיפך, הוא המנפנף מגבות הראשי. זה אומר שהקבוצה מחוברת.

    1. ככל שעובר הזמן רק נראה יותר שהטרייד עם פורטלנד הוא פשוט win-win לשני הצדדים. לא הזכרת שי אבל אחד המפתחות לשיפור של הנאגטס הוא וילסון צ'נדלר שנמצא בכושר נפלא.

  2. שתי מלחמות נועזות במזרח על מומות 5,6,7, ומלחמה שנייה על המקום ה-8. הלילה משחקים מכריעים ממש!
    תודה רועי

  3. אני רק שאלה :
    רק לפני חודשיים סיפרו לנו חסידי ניו אינגלנד , האגמים הגדולים ודיקסילנד כמה ההמזרח עוצמתי , וכמה המאבק על הכניסה לפלייאוף הוא בין קבוצות חזקות עם מאזן חיובי . זאת , לדבריהם , לעומת המערב החלשלוש שבו הקבוצות על גבול הכניסה לפייאוף עם מאזן שלילי .
    ומה אני רואה ?לא רק במקומות הראשונים – המערב כמעט השתווה למזרח גם במקומות 8 -9 .
    בואו נראה מקום מול מקום מההתחלה (המספרים – עודף נצחונות מול הפסדים) :
    ג"ס 43 + קליבלנד 32 +
    ס"א 39 + בוסטון 20 +
    יוסטון 27 + וושינגטון 15 +
    יוטה 16 + טורונטו 14 +
    קליפרס 13 + אטלנטה 3 +
    ח'אנדר 11 + מילווקי 1 +
    ממפיס 8 + אינדיאנה 1 +
    דנוור 3 – מיאמי 2 – ( סוף סוף "נוקאאוט" )
    דטרויט 4 – פורטלנד 5 – ( עוד נוקאאוט למזרח – חחח )

    לראות את ההפרשים בין המערב למזרח – ולהתעצבן מחוסר השוויון .
    אדם סילבר – הגיע הזמן לשים סוף לפארסה הזאת .
    I rest my case

    1. על דבר אחד אני מסכים. אם עושים סדרות בין ה-8 הראשונות במערב וה-8 הראשונות במזרח, המזרח מנצח רק 2 (שני המקומות הראשונים ושני המקומות האחרונים). אולי גם מילווקי את ממפיס/אוקלהומה, לא בטוח בכלל.

  4. יוסטון יכולים להוריד רגל מהגז ולדעתי יורידו ויתנו לננה מנוחה. ביום ראשון המשחק המעניין יותר. אף שחקן לא צריך לראות יותר מ-30 דקות היום. משחק בעצימות נמוכה, בלי להסתכן בפציעות.
    תכלס גם גם יהיה נחמד לראות את ניו-אורלינס שמה עוד לחץ על המקום השמיני

      1. אנשים לא קונים כרטיס לראות את ננה, עם כל הכבוד לראסטאפאריי הברזילאי.
        תאר לך ביום ראשון, אוקלהומה נגד רוקטס, המשחק המרכזי בשידור ארצי, קרב ה-MVP ראש בראש ודאנתוני היה מושיב את הארדן. כי למען האמת, המשחק הזה לא כזה חשוב ליוסטון והדבר ה'נכון' יהיה לתת לו לנוח ולא לסכן אותו בפציעה.
        אז לא היית רואה סמיילי, לא בלינק ולא פיהוק אלא עצבים מכל מי שקנה כרטיס או שמחכה כבר חודש למשחק הזה

  5. יוסטון חייבים להוריד רגל מהגז, 6 נצחונות מתחת למקום השני ו-6 מעל המקום הרביעי, זה הזמן לשמור על כולם בריאים לפלייאוף .
    עכשיו נשאר להם רק לקוות שלא ממפיס תסיים שישית, לדעתי עבורם מבין האופציות של קליפרס-ת'אנדר-גריזליס בסיבוב ראשון ממפיס הכי פחות נוחה להם מבחינת מאצ'-אפ בעיקר בגלל הגארדים הארוכים ההגנתיים שלה והמאסה מתחת לסל

  6. לחובבי המכללות-
    שידורים ישירים בערוץ one (קליק אחד על השלט מעל ערוץ האופנה) של באטלר-צ. קרוליינה וקנטאקי-UCLA

  7. רועי, תודה על הפריוויו. כיף לקרוא – כתמיד.

    להלן כמה תוספות שלי:
    1) לגבי ברוקלין, מסכים איתך שלמרות שברוקלין סוגרים את הטבלה מלמטה, ולמרות שהם אחרי בק2בק, עדיין המשחק אמור להיות צמוד. לאחרונה מי שבאמת מסתכל עליהם בכלל, רואה שהם נותנים סוג של "פייט" מסויים (בעיקר בבית) וקבוצות לא מפרקות אותם בקלות.

    מנגד וושינגטון מגמגמת לאחרונה וגם משחקים שהיא מנצחת, היא מנצחת לא בצורה משכנעת.
    לזה נוסיף כעת ידיעה חדשה וטריה מהשעתיים האחרונות, ג'ון וול בספק למשחק. וקיבלנו משחק צמוד לאללה….

    יהיה מצחיק אם המשחק יהיה צמוד כ"כ עד שמרוב לחץ הם עוד יפסידו בבית 🙂 (טוב נו, נסחפתי קצת… אבל תודו שזה יכול להיות קורע גדול).

    2) שרלוט – קליבלנד.
    כאן אני דווקא חושב שונה ממך…
    לאחר המשחק של דנבר וההתבטאויות של לברון ג'יימס, אני בטוח שהיום הם יבואו אחרת. הם מבינים שראשות הבית בסכנה (בפרט שבוסטון היום משחקת עם פיניקס… כלומר ניצחון בטוח).
    ראינו גם את הכתבה הנפלאה של מנחם עם כל הציטוטים של הקאבס לאחר ההפסד… אז כן, עמדת הסנטר של קליבלנד מעפנה, אבל אני עדיין מאמין שהשלישיה (לברון, קיירי ולאב) בתוספת קרובר, סמית ושות' אמורים וצריכים לעשות את העבודה.
    המאזן של קליבלנד מול ההורנטס השנה הוא 3-0.
    לדעתי יהיה צמוד… אבל זה יגמר בסוויפ לקליבלנד.

    3) דטרויט אכן קבוצה פח שהפסידה משחקים שהייתה חייבת לנצח (כולל מול ברוקלין) כשהיא נלחמת על המקום ה-8. אולי עדיף ככה… גם ככה יעופו בסיבוב הראשון.
    המאזן בין הקבוצות העונה הוא 1-1… כאשר אורלנדו בהחלט יכולה להפתיע.
    באורלנדו, ג'ף גרין לא ישחק.

    4) אינדיאנה – דנבר… אחרי התצוגות של הקבוצה הנפלאה הזו במשחקים האחרונים מול יוסטון (ב-2 המשחקים האחרונים) + הניצחון המשכנע על הקאבס + העומק, הקליעה וכו', קשה להמר נגדם.
    לכן אלך איתך.

    5) בוסטון- פניקס. לא נראה כי יש צורך לומר הרבה על המשחק הזה… אבל בכ"ז כמה מילים.
    בוסטון במלחמה על ראשות הבית מול קליבלנד שמפשלת לאחרונה.
    משחק לדעתי הכי קל על הנייר…. בוסטון ללא חיסורים/פציעות (לאחר שIT חזר לאחרונה והקבוצה חזרה למסלול). מנגד, הסאנס עם רשימת חיסורים בלתי נגמרת… בק2בק אחרי תבוסה אתמול מול ברוקלין.
    למרות חזרתו (המשוערת) של וורן, עדיין לא רואה אותם מדגדגים לסלטיקס.

    6) שיקגו – פיל'
    אמנם לפילדלפיה יש יציאות עם משחקים הזויים פתאום (כמו ההשפלה של דאלאס)
    אך עדיין, בבית, שיקגו אמורה וצריכה לקחת את המשחק (למרות הנטיה שלה להפסיד דווקא משחקים שהיא הכי צריכה).
    עדכון מהשעות האחרונות… אוקפור לא ישחק בפיל'.

    בניגוד אליך, אני עם שיקגו.

    7) מילווקי- אטלנטה.
    אטלנטה ללא 2 שחקנים מרכזיים (מילסאפ ובייזמור) מתקשה מאוד…
    מנגד, מילווקי עם מאזן 8 ניצחונות ו2 הפסדים ב-10 משחקים האחרונים (כאשר ההפסדים הם לGS שחזרו לכושר נפלא ולדובים).

    בקיצור, הגריק פריק ייתן עוד משחק גדול… ניצחון ביתי.

    8) יוסטון – ניו אורילינס.
    ביתיות + השפלה במשחק הקודם (של NO על יוסטון) + זה שהארדן לא מכיר את המושג "לנוח", אמור לתת ניצחון ביתי.
    לדעתי לא יהיה משחק קל, אבל עדיין אמור להגמר לטובת האיש והזקן.
    אם המאמן יחליט לתת מנוחה לשחקנים הבכירים (כלומר לצמצם להם את הדקות) צפויה הפתעה וניצחון יקר לNO שייתכן ולא איבדה את התקווה להשתחל למקום השמיני… אם כי, קשה להאמין שזה יקרה.

    9) לייקרס – מינסוטה
    אכן ההימור הוא שמינסוטה תנצח… אבל יום טוב של רנדל, ראסל ואינגרם ביחד עם הביתיות, יכולים להחזיק את המשחק מעט צמוד יותר ממה שאתה צופה.
    בכל זאת אני איתך… ניצחון ישראלי 🙂

    10) גולדן סטייט – סקרמנטו. אין לי מה לומר על המשחק הזה… היה עדיף לוותר עליו ולתת לשחקנים מנוחה 🙂
    ניצחון ביתי – קלי קלות.

      1. עדכונים חמים נוספים:

        1) וול בסוף כן נרשם למשחק. אם כי, לפי הפרסום, הוא נראה חלש ורע… ולא בטוח שישחק. ואם כן, ישתמשו בו באופן חלקי.
        2) ברדלי לא משחק היום מול הסאנס… שחקן משמעותי מאוד לקבוצה.
        3) הנסון לא ישחק נגד ההוקס הלילה.

  8. Can you dig it, ומצחיק אבל אף ילד של שאקיל לא קיבל חצי מהגנטיקה שלו, מה הגובה האמיתי של של שאריף אוניל?

  9. הגריק פריק פשוט לא אנושי… הוא עם 17 נקודות ברבע הראשון.
    כמעט נקודה וחצי לדקה. נתן חטיפה והטבעה כמו באול-סטאר. פשוט כיף לראות אותו…

  10. משחק נפלא ממש בין קנטקי ו-UCLA. מחצית. הפרש נקודה לא זוכר לטובת מי. קרבות אישיים בין המועמדים הראשיים לבחירה ראשונה בדראפט

  11. לטיג'יי היה אח, טרוי, שמבוגר מטיג'יי באיזה 5 שנים. אז איך זה שטרוי נולד באל איי וטיג" בת"א? ליף הגיע למכבי לפני פחות מ-25 שנה?

    אגב, טרוי הוא 1.85, והוא עדיין מחזיק בשיא בית ספרו התיכון באל קטשו, קליפורניה, עם 28.5 נק' לשחק. טיג" קלע באותו תיכון 28.1למשחק. אבל טרוי היה נמוך מדי ל-NBA והוא שיחק שנה אחת בדי ליג ונעלם מכדורסל.

    אגב, קרן, אשתו שך בראד ליף, היא ישראלית?

  12. בסטייפלס סנטר לייקרס מינסוטה
    משחק משעמם כיאה לנמושות הליגה
    כספי חיוור כמו השלג של מיניסוטה
    רק שאקיל והפסל החדש עושים קצת טוב לאוהדים

  13. כל המחצית השנייה ליף לא קיבל מסירה אחת, ואלפורד המאמן לא רואה את זה? שני הסלים שקלע בחצע הזה היו שניהם עבודה שלו!

  14. ראיתי הקינגס ווריורס ויצאתי מעודד מאד בעיקר כי הצעירים נראים טוב וזה מעודד לקראת הדראפט ובעיקר כי המשחק היה תחרותי ברוב שלבי המשחק והסטרטרים של הווריורס שחקו הרבה.
    נראה שדיואץ בחר שלושה שחקנים במינימום לא רעים מדראפט חלש.[לביסייר פפיאניס וריצארדסון שכרגע פצוע] כמו כן השיג גם את הזכויות לבוגדן בוגדנוביץ המצויין.

    לביסייר 10 10 ו8 אסיסטים ב25 דקות בלילה שהקליעה פחות הלכה לו .
    ההפתעה היא באדי הילד שהייתי משוכנע שהוא בעיקר שחקן שמבוסס על קליעה.
    ב33 דקות הוא קלע ב50 אחוז מהשדה 22 נקודות, 8 ריבאונד ו7 אסיסטים ונראה נהדר כל פעם שנגע בכדור.
    לגבי האסיסטים הוא לא עקבי אבל לגבי האחוזים המצוינים מהשדה והריבאונד הוא מאד עקבי מאז שהגיע לקינגס.

    לגבי שנה הבאה:
    הייתי משאיר את השלד של הקבוצה ובוחר סטאדים בדראפט והמצב יהיה לא רע
    מחתים מחדש את שני הרכזים:
    קוליסון ולאוסון ומביא מהדראפט את הגארד הכי טוב שישאר בבחירה הראשונה של הקינגס אם זה מונק[קומבו גארד] או פוקס או סמית גוניור[רכזים].
    בעמדה שתיים הייתי משאיר את הילד ומביא את בוגדן בוגדנוביץ מפנרבחצה שלקינגס יש זכויות עליו.
    אם גיי יחליט להשאר[אופצית שחקן] הייתי משחרר את אפללו ואם לא אז משאיר אותו לשחק סמול כמו ששחק השנה רוב הזמן.
    אחר כך מחתים את הסמול הכי טוב מהדראפט הזה שמשופע בסמולים טובים.[גקסון,טאיטום,איזק,גסטין אנדרסון והבחור של מישיגן סטייט]
    את עמדות הפנים הייתי משאיר ככה ומוסיף את הבחירה ה35 מהדראפט בשאיפה שזה יהיה הפאואר של פארדו קיילב סווניגן.

    לגבי גרט טמפל הייתי מתלבט כי הוא מאד חיובי ומהווה מודל אבל הכדורסל שלו ככה ככה.

    סגל
    קוליסון/מונק או פוקס/ לאוסון
    הילד/בוגדנוביץ/טמפל
    גיי או אפללו,איזק או טאטום,מלאכי ריצארדסון
    לביסייר,טוליבר,קיילב סווניגן
    קאולי סטיין, קופוס, פאפא גי

    עם דיוק בבבחירות ובהדרכת ייגר שהוא אחלה מאמן הקינגס יהיו לא רעים כבר שנה הבאה.

  15. בקנטקי אין שחקן שמועמד לבחירה הראשונה בדראפט.
    למעשה אין להם אפילו שחקן שמועמד להיות טופ 3.
    וזה לא לוקח מפוקס או מונק , שניהם כשרונות גדולים ששנה שעברה היו בחירה שנייה או שלישית והשנה יהיו בחירות 6-10

    1. פעם שניה כבר השנה שפוקס גדול מבול
      אם קנטקי יקחו השנה פוקס עוד יהיה בחירת טופ 3.

      אני אהיה מאד מרוצה אם אחד משני הגארדים של קנטקי יגיעו לקינגס.

  16. אוי ואבוי, כאשר יגורתי בא לי.
    ריאן אנדרסון נפצע בקרסול, משחק פיזי מדי לרוקטס במשחק חסר חשיבות. ב-3 דקות אנדרסון חטף מקאזינס מרפק לפרצוף, דחיפה על הרצפה ואז דחיפה עם התחת בריבאונד מה שהביא לפציעה. מיותר לגמרי.

    1. ראיתי את זה קודם, היה ברור שמתפתח ביף ביניהם והמאמן היה חייב לשלוף אותו החוצה. ממש חבל – יש הערכה לגבי חומרת הפציעה?

  17. באיחור – רועי, תודה על הפריביו המפורט, ולאחר המשחקים גם יפה לראות, הוא מנומק ומזהה מומנטומים.
    פרט ללייקרס – שהתחפשו הערב לקבוצת כדורסל ונתנו את המשחק הכי מהנה לצפיה, לפחות בדקות האחרונות. מה שקשה להגיד על מינסוטה, וגם עמרי העגום על הספסל – יכול להיות שתיבודו הוא מאמן שמעקר שמחת חיים?

    היה גם אחלה משחק בשרלוט, שהיא קבוצת בית טובה. ההורנטס יכולים להצטער על הפציעה הממושכת של קודי זלר, שלמעשה הוציאה אותם מהפלייאוף עוד קודם. הבחור הכי אפור, מסתבר, הוא העוגן של הקבוצה הזו.
    בכל מקרה מול הקאבס הם מפסידים בקביעות, אף אחד לא יכול להאט את לברון, שמשחק ברמה הכי גבוהה שלו כבר תקופה – האיש פנומן. הצעקות שלו התחילו לחלחל, אפילו קיירי התחיל לעשות קצת הגנה הערב, עם חטיפת קלאצ' על קמבה.

    אבל שרלוט עשתה שירות גדול לבוסטון וגם וושינגטון, שתקבל הערב את הקאבס בבק2בק אחרי שהוויזארדס נחו מול ברוקלין – משחק ששווה לקום עבורו.

    דטרויט ושיקגו גמרו את העונה, ועושות את זה מכוער. ממש אין מילים לדבר על הפיסטונז. אני לא רואה אותם מצליחים לנצח משחק אחד ככה עד הסוף. הרמת ידיים מוחלטת.

    מילווקי היא הזוכה הגדולה של הערב, אחרי שגם אינדי התמוססה בבית מול הוורסטיליות של דנבר. הבאקס קיבלו במתנה שני איבודים קריטיים של ההוקס בסוף, ומשחק שהיה בידיים של אטלנטנה החליק לה, ועכשיו גם היא מסתבכת בהחלקה ל-6-7, בוודאי בלי מילסאפ. כל החצי התחתון במזרח – מהומה גדולה. ובחלק העליון – זו תהיה בוסטון 1, קאבס 2, ואני מעריך שטורונטו 3 לפני וושינגטון, עם הלו"ז הכי נורא עד הסוף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט