אירועי דיומא – 24.03.17 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

מוקדמות המונדיאל – אירופה (מחזור 5):

בית 4:

20:00-גאורגיה-סרביה (ספורט 5). סרביה במצב מצויין במקום השני, והיא אף עשוייה לעלות למקום הראשון אם תנצח ואירלנד תאבד נקודות. גאורגיה מתבררת כנבחרת חלשה למדי, למרות התיקו שהוציאה מוויילס.

22:45-אוסטריה-מולדובה (פריצות בספורט 1). אוסטריה שבמקום הרביעי חייבת ניצחון על מנת לשמור על סיכויי עלייה בבית הקשה הזה. זה כנראה יקרה מול הנבחרת החלשה של הבית.

*המלצת צפייה* 22:45-אירלנד-וויילס (ספורט +5). המלצת צפייה למי שלא מעוניין לצפות בנבחרתנו. מפגש בין הפתעת המוקדמות עד כה לאכזבת המוקדמות עד כה. אירלנד מוליכה את הבית לאחר כמה תוצאות מצויינות כמו ניצחון החוץ באוסטריה. וויילס לעומת זאת נפגעה מאד מהפציעה של בייל, והיא לא הצליחה לנצח אף נבחרת בבית מלבד מולדובה החלשה. די ברור שהיא חייבת לנצח פה היום, על מנת שהבית לא יברח לה. החזרה של בייל להרכב עשוייה לעזור לה מאד במשחק החשוב הזה.

בית 7:

22:45-איטליה-אלבניה (ספורט 2). הדבר הכי מעניין במשחק הזה הוא העובדה ששוער איטליה האלמותי, ג'אנלואיג'י בופון, מציין את הופעתו האלף במשחקים רשמיים. מספר מרשים לכל הדיעות. מעבר לזה, האיטלקים צפויים וחייבים לקחת שלוש נקודות במשחק הזה, על מנת להישאר צמודים לספרד בראש הבית. אלבניה הצליחה בשנה שעברה להעפיל לאליפות אירופה, אך מאכזבת בינתיים כאשר היא מצליחה לנצח רק את נמושות הבית ולהפסיד לשאר.

*המלצת צפייה* 22:45-ספרד-ישראל (ערוץ 1). נבחרת ישראל קיבלה כנראה את הבית הטוב ביותר שיכלה, עם שתי נבחרות על שנותנות לה תירוץ מצויין לא לעלות למונדיאל, בעוד ששאר הנבחרות הן ברמתה ומטה. עד כה הנבחרת עשתה את שלה עם ההפסד הביתי לאיטליה, והנצחונות על אלבניה, ליכטנשטיין ומקדוניה, וכעת נותרה לה המשוכונת של נבחרת ספרד בחוץ. יחסי הכוחות בין הנבחרות ברורים למדי, וזה משתקף גם בעובדה שהספרדים בחרו לארח את המשחק בעיר חיחון, מה שיבטיח אצטדיון מלא בלי קשר לזהות היריבה. בנבחרתנו מרציאנו צפוי לפתוח בין הקורות, ודור מיכה הועלה להרכב בקישור. אצל המארחים השוער פפה ריינה פצוע, ושוער הנבחרת הצעירה, קפה אריסבלאגה, יתפוס את מקומו.

22:45-ליכטנשטיין-מקדוניה (פריצות בספורט 1). מפגש בין שתי הנמושות של הבית, בו מקדוניה צפוייה להשיג נקודות ראשונות.

בית 9:

20:00-טורקיה-פינלנד (ספורט 2). טורקיה היא כבר מזמן לא הנבחרת המאיימת שהייתה בעבר. היא במקום הרביעי, וכנראה לא תעלה למונדיאל מהבית הקשה הזה. עדיין היא אמורה לנצח די בקלות את הנבחרת החלשה שמולה, אחת שצברה נקודה בודדת עד כה.

22:45-קוסובו-איסלנד (ספורט 5 גולד). איסלנד מצוייה בקרב קשה עם קרואטיה ואוקראינה על העלייה בבית, והיא כרגע מפגרת אחרי שתיהן במקום השלישי. אלא שהיום מצבה עשוי להשתפר בעקבות המפגש הישיר בין שתי היריבות והמשחק היום מול קוסובו. קוסובו בעיקר חוגגת את העובדה שיש לה נבחרת המיוצגת באירופה, והיא לא צפוייה לזכות בנקודות רבות בקמפיין, מין הסתם גם לא מול היריבה החזקה היום.

22:45-קרואטיה-אוקראינה (ספורט 1). מפגש מצויין בין שתי המוליכות של הבית. את נבחרת קרואטיה המצויינת אנו זוכרים היטב מאליפות אירופה, והיא מוליכה את הבית לאחר שספגה שער בודד בארבעת המשחקים הקודמים. גם אוקראינה נראית לא רע במקום השני, אלא ששני הנצחונות שלה הם על שתי הנמושות של הבית. בבית זה צריך להיות של קרואטיה.

כדורסל:

יורוליג – מחזור 28:

18:00-אוניקס קאזאן-צסק"א מוסקבה (ספורט 5 לייב).

19:15-דארושפקה-גלאטסריי (ספורט 5 לייב).

*המלצת צפייה* 21:00-אולימפיאקוס פיראוס-ריאל מדריד (ספורט 5).

22:00-ברצלונה-הכוכב האדום בלגרד (ספורט 5).

כדורסל מכללות – סוויט 16:

מזרח:

2:29-דרום קרוליינה (7)-ביילור (3). אחרי שהפתיעה את העולם עם הניצחון הצמוד והמרשים על דיוק, דרום קרוליינה רוצה להמשיך להתקדם ולהגיע לאליט אייט. הדובים מביילור, שעד כה עשו את המוטל עליהם וניצחו קבוצות חלשות יותר, הולכים לעמוד בדרכם.

4:59-ויסקונסין (8)-פלורידה (4). ויסקונסין היא סנסציה נוספת, שהדיחה את וילאנובה החזקה. ההגנה החזקה שלהם, שעצרה את האלופה על 62 נקודות, תפגוש את מקבילתה בפלורידה שניצחה 65-39 את וירג'יניה ב-32 הגדולות. זה לא הולך להיות משחק כיפי במיוחד, אבל יכול להיות צמוד.

דרום:

2:09-צפון קרוליינה (1)-באטלר (4). הטאר הילס חוררו רשתות מול ארקנזס וטקסס סאות'רן, ומעניין לראות איך ההתקפה שלהם תתמודד עם ההגנה של באטלר שעד כה סופגת 64.5 נקודות למשחק בטורניר.

*המלצת צפייה* 4:39- (3) UCLA-קנטקי (2). אולי משחק הכדורסל הטוב של היום, כולל ה-NBA. מצד אחד יש את יו.סי.אל.איי של לונזו בול וטי ג'יי ליף, ומצד שני את קנטקי העמוקה כמו תמיד של קליפארי. המשחק יפגיש בין שני מועמדים לבחירה הראשונה בדראפט – בול וג'ייסון טאטום, ויכול להתפתח למשהו מאוד מעניין.

 

 

טניס:

טורניר מיאמי (1000) – סיבוב שני – החלק התחתון של ההגרלה

הסיבוב השני מכניס לטורניר את המדורגים העליונים מול אלו שעברו את הסיבוב הראשון. דודי סלע קיבל מתנה בדמות ההתמודדות מול רפאל נדאל.

שידורים בערוץ ספורט 2 החל משעה 01:00.

משחקי היום:

*המלצת צפייה* 21:20-דודי סלע-רפאל נדאל (אפשר לראות כאן)

טיילור פריץ-פיליפ קולשרייבר.

ניקולא מאהו-סטיב ג'ונסון.

גידו פז'ה-גריגור דימיטרוב.

יושיהיטו נישיוקה-ג'ק סוק.

ז'ירי וסלי-אלברטו ראמוס וינולאס.

ג'ראד דונאלדסון-מישה זוורב.

ויקטור טרוצקי-מילוש ראוניץ'.

ג'רמי צ'ארדי-מרין צ'יליץ'.

פאביו פוניני-ג'ו סוזה.

בנואה פייר-פאבלו קואווס.

דונלד יאנג-לוקא פויי.

פדריקו דלבוניס-פאבלו קראניו בוסטה.

יאן סטורף-ז'יל סימון.

ארנסטו אסקובדו-פרננדו ורדסקו.

קווין אנדרסון-קאי נישיקורי.

 

אופניים:

וולטה קטלוניה – קטע 5

קטע 4 של אתמול הסתיים, די כצפוי, במיאוץ המוני, לאחר שתקיפה בירידה של ואלוורדה ופרום נתפסה ע"י הפלוטון. במיאוץ הצליח לזכות הצרפתי נאסר בוהאני לפני דווידה צ'ימולאי, ובכך נקם בו על הניצחון בקטע 1, בעוד גרייפל שוב לא מצליח להגיע עם חבורת המאיצים אל הקו. תמונת ההובלה הכללית נותרה כשהייתה, כאשר טי ג'יי ואן גארדרן עדיין מוביל במירוץ ואחריו בן קבוצתו סמואל סאנצ'ז (41+), גראן תומאס (44+), ואלוורדה (45+) ופרום (49+).

*המלצת צפייה* קטע 5 הוא קטע המפתח של המירוץ. זהו קטע בן 184 ק"מ, המסתיים בטיפוס הקשה ביותר שראינו באיזשהו מירוץ השנה – 1000 מטרים על 22 ק"מ. קשה לחזות מי יזכה בקטע, אך מה שבטוח הוא שהיום נחזה בהתקפות מרובות של הפייבוריטים במהלך הטיפוס הארוך ללה טורטוסה. לא להחמיץ. שידור ביורוספורט החל מ-17:30.

מירוץ E3 Harelbeke

מירוץ E3 Harelbeke הוא השני מבין ארבעת המירוצים החד יומיים באיזורי הפלמי של בלגיה, כשמבין אלו, הוא הדומה ביותר לטור של פלנדריה החותם את הארבעה. זהו מירוץ גבעי בן 206 ק"מ המשופע בכל אותם קטעי פאבה, המאפיינים את הקלאסיקות הנערכות באיזור זה. גם היום תהיה לנו כאן חגיגה של אול-אראונדרים. כך נראה פה את אלוף העולם פטר סאגאן (זוכה 2014), שישמח לזכות בו שוב, לאחר שקביאטקובסקי גנב לו את הניצחון בשנה שעברה (כמו גם במילאן-סן רמו האחרון). פייבוריט נוסף שנראה כאן הוא שיאן הזכיות במירוץ, טום בונן. בונן, שזכה במירוץ חמש פעמים, ופורש לאחר סבב הקלאסיקות הנוכחי, יוקף בחבורת פייבוריטים בפוטנציה מקבוצתו קוויק סטפ. אלו כוללים את ז'ילבר, לאמפארט (זוכה חוצה פלנדריה מלפני יומיים), טרפסטרה ושטיבאר. עוד מועמדים בולטים לניצחון הם ואן אוורמארט, דגנקולב, ואן מארק, דמאר, בואסון האגן, קריסטוף, קוקאר וסטויבן. שידור ביורוספורט 2 החל מ-16:00 (אפשר לראות כאן).

 

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 36 תגובות

    1. לי זה כבר גמור. הלך הבראקט טוטאלית.
      אבל היו אתמול משחקים מותחים בטירוף.
      חוץ מקנזס שכרגע נראית הקבוצה הכי חזקה כל המשחקים נגמרו על הקשקש.

  1. היום בקטלוניה קרוב לודאי שלא ירד שלג בטורטוסה ,מאחר וזו קרובה מאד לים ,בקטע כזה עליה לאחר קטע מישורי ארוך פרום התפוצץ בעבר, קונטאדור טוען שהוא בכושר ובונה על העליה הזו ,חובת ההוכחה היא עליו , יארלינסון פנטנו עלול להפתיע את כולם חוץ מפרום אם זה בכושר בעליה זו ,וולורדה בדרך כלל בתחילת העליות האלו מאבד גובה , ובדרך לא ברורה לחלוטין מצליח לצמצם נזקים בהמשך ,
    נקבל היום הרבה תשובות לשאלות מי נמצא או לא בכושר עכשיו .

  2. אתמול במוקדמות המונדיאל ברזיל אכן השפילה את אורוגואי. בבית 4-1 הטקטיקה המעצבנת הרגילה האנטי כדורגל לא עבד .
    ניצחון צודק תענוג.
    ארגנטינה צילה פיספסתי את ההימור נגמר 1 0 קטן לארגנטינה בכל זאת….

  3. פספסתי קצת את שעת השידור של קטלוניה בגלל שעון הקיץ, זה ב-18:45. E3 Harelbeke כעת 65 ק"מ לסיום. למי שרוצה לראות, בלינק שבפוסט פשוט לגלול למטה, ויש לינק למירוץ.

  4. מכירים את זה שאתם חושבים שאתם יודעים יותר טוב מהמאמן?
    אז זה לא באמת נכון.. חוץ מאחד..

    אלישע לוי!

    המיידוף של הכדורגל. בלוף אחד גדול

    איך ממשיכים להשקיע אצלו אני לא יודע.

    אנטי מאמן

    אין יסוד אחד של כדורגל בקבוצות שלו

    אוקיי הוצאתי את זה..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט