פורטלנד שמינית? גולדן סטייט עם ניצחון 5 ברצף? כספי בהופעת בכורה? תשובות לזאת ועוד הלילה! / יונתן שגב

שמונה משחקים יש לנו הלילה בארגון הכדורסל הלאומי האמריקאי. נתחיל בשעה אחת כשהבולס יעשו מה שאמריקאים רבים רוצים לעשות ויגיעו לקנדה, הפיסטונס יהדקו ככל הנראה את אחיזתם במקום ה-8 כשיתארחו אצל הקבוצה החלשה ביותר שיש לניו יורק להציע וההיט והסאנס יפגשו למשחק עם הרבה אש בתוכו. אחרי כן השקנאים ינסו לא להיטרף על ידי הדובים, סגנית האלופה (כמעט כתבתי "האלופה" – טעות פרוידיאנית משהו) תשחק מול דאלאס כשהטקסנית השנייה, שמולה הלוחמים נלחמים על המקום הראשון, תתארח אצל מיניסוטה עם הישראלי. לבסוף הבלייזרס יוכלו לעלות למקום ה-8 אם ינצחו את המזרחית במקום ה-7 – מילווקי – ונקנח בדרבי לוס אנג'לסי.

 1:00 טורונטו ראפטורס (29-41) – שיקגו בולס (37-33)

 

 

כפי שאפשר לראות בקלות במאזן של טורונטו, עוד כתריסר משחקים – מי יותר מי פחות – נשארו לעונה, והראפטורס ממוקמים במקום ה-4 בלבד. אמנם בבטחה ואף אם איזשהו סיכוי לעלות למקום ה-3, אך אין ספק שביחס להשקעתם בעונה הזו והשאיפות של המועדון שהגיע לגמר המזרח בשנה שעברה, אפשר ואף רצוי להרגיש מאוכזבים.

למען ההשוואה, באותו השלב בעונה שעברה, הראפטורס ישבו על 22-48 מכובד בהרבה, ואף סיימו את שארית העונה ההיא שנותרה להם במומנטום די חיובי.

את זה, הם יכולים לעשות גם בעונה הזו. האם זה יתן להם משהו? יכול להיות – וושינגטון מובילה עליהם במשחק אחד בלבד, וההבדל בין מקום שלישי לרביעי הוא כנראה ההבדל בין סדרה מול האלופה לבין סדרה מול בוסטון – אך חשוב מכך הוא המומנטום, שכידוע לנו – הוא גורם מרכזי בסיכוייה של קבוצה להתקדם.

דבר מעניין שניתן להגיד על טורונטו הוא שהמשחקים שלה מפסיקים להיות צמודים – 5 המשחקים האחרונים שלה נגמרו ב-13 הפרש לפחות לאחד הצדדים, ומאז האול-סטאר רק משחק אחד נגמר בפער של פחות מ-5 נק'. מעניין ביותר.

אם המשחק יהיה חד צדדי, אני מאמין שזה יהיה ניצחון קנדי. למה? כי איבדתי תקווה.

כל החששות מתחילת העונה התגלו כמדוייקים בהקשר של קבוצתי האהובה – שיקגו. הבה נפרוט אותם:

  1. קליעה מבחוץ: 30, 29, 29. זה הדירוג של שיקגו בקליעות מחוץ לקשת, זריקות מהדאון טאון ואחוזים מהשלוש.
  2. מאבקי אגו: רונדו כבר על הספסל (טוב, זה קשור גם ליכולת), התקשורת כבר שימשה לא פעם להעברת מסרים – בקיצור – לא משהו.
  3. פציעות: וויד סיים את העונה, היחיד שהשלים את 70 המשחקים הוא רובין לופז, כשהשני אחריו הוא באטלר עם 64 – כל השאר מאחורה.
  4. פרד הויברג: האם המאמן הצליח ליצור שיטה התקפית שעובדת באופן קונסיסטנטי? האם הוא חשב על רעיונות שיוציאו את הקבוצה מהמקום שהיא נמצאת בו?

בקיצור, כמו בכל שנה בשנים האחרונות: דיבורים כמו חול…

 

1:30 ברוקלין נטס (56-13) – דטרויט פיסטונס (36-34)

 

 

רק נגיד שהנטס נראים מעט יותר טוב, כשלאחרונה הם השיגו ניצחון כפול על היריבה העירונית, בנוסף לניצחונות על סקרמנטו וממפיס. עדיין, המקום האחרון לא בסכנה.

במקרה של דטרויט אי אפשר להגיד שהמקום שלהם לא בסכנה: למיאמי התשיעית יש בדיוק את אותו המאזן של הפיסטונס, כך שהם לא יכולים לנוח על זרי הדפנה אף לא לשנייה.

לוח השנה של הפיסטונס – שבדיוק קטעו רצף של שלושה הפסדים רצופים עם ניצחון על הסאנס בליל שלשום – הוא מעט מבלבל. מצד אחד, אולי חוץ מיוסטון וטורונטו, הקבוצה של סטאן ואן גנדי יכולה בהחלט לנצח כל יריבה שנשארה לה עד לפלייאוף. אך מהצד השני, החלק הארי של המשחקים הוא בחוץ, כשבנוסף יש לקבוצה ממישיגן עוד 4 באק-טו באק כולל 4 משחקים ב-5 ימים.

הלילה חובה כמובן.

 

1:30 מיאמי היט (36-34) – פיניקס סאנס (48-22)

 

 

החום פוגש את השמשות לקרב שבמציאות כנראה לא היה מתקיים (שמש וחום הולך ביחד עד כמה שאני יודע)

על הסיפור המדהים של מיאמי כבר קשה להוסיף עוד פרטים. הרנסנס שקרה בקבוצה הזאת בנקודת זמן שרירותית היא פשוט מדהימה. כל כך מדהימה עד שהיא גרמה לגיא להמר עליהם כקבוצה שיכולה להגיע לגמר המזרח (תקן אותי אם…)

בשביל לעשות זאת, הם יצטרכו, נראה לי לפחות, לעלות לפלייאוף. כמעט לא פחות חשוב מכך, המקום ה-8 הוא אסור בתכלית האיסור. האם ההיט תוכל להגיע אפילו למקום ה-5? לדאבונה, היא לא תלויה לחלוטין בעצמה. אני בכל זאת מאמין שהם יוכלו להגיע לפחות למקום ה-7, כשגם המקום ה-6 לא נראה באופק הרחוק, אלא קרוב יותר.

ההיט מגיעים אחרי הפסד ללילארד ופורטלנד בלילה שמחבר בין יום ראשון ליום שני.

אחרי ההתעוררות של הסאנס, הם טיפה נרגעו, אך עדיין אין ספק שהקבוצה נראית טוב יותר משלבים אחרים של השנה. עם זאת, הם מחזיקים ברצף של 4 הפסדים רצופים.

יודעים מה הכי מטופש?

כל מה שההתעוררות הזמנית הזאת נתנה לפיניקס הוא שהלייקרס יעקפו אותם בדרך ללוטרי. כאן נכנסת שאלת המוסר ארוכת השנים אם עדיף לעשות טאנקינג או לא. אשאיר לכם את החושבים.

אני חושב שהלילה השאלה הזו תהיה פחות רלוונטית. כי ההיט לא עוצרים באדום ובטח שלא בצהוב/כתום.

 

2:00 ניו אורלינס פליקאנס (41-29) – ממפיס גריזליס (30-40)

 

 

האם הפליקאנס ויתרו סופית על הפלייאוף לשנה זו?

אני מאמין שכן. למרות כמה משחקים מרשימים ו-4 ניצחונות ב-5 משחקים, המומנטום של פורטלנד וההפרש שדנבר צברה נמצא בעוכריהם של הקבוצה מעיר הג'אז.

האם דיוויס כבר למד לשחק עם בן הדוד? זה תהליך שייקח זמן לדעת אותו בוודאות, אך כרגע נראה שההגעה של הסנטר המאסיבי עושה טוב לדיוויס, אם כי קצת פחות לקאזינס עצמו, לפחות מבחינה מספרית (מודה שראיתי רק חלק ממשחק אחד שלהם – יא', מתכונות, בגרויות וכהנה וכהנה תירוצים.)

בנוסף, הצמד נראה מאוד טוב בצד האפור של המגרש, סימן חיובי.

מהצד השני, בממפיס ראו שאוקלהומה מתחילה לנצח ואף עוברת אותם בטבלה ועצרו את רצף ההפסדים שהם היו בו.

רק בכדי לסבר את האוזן, ממפיס החזיקה במאזן של 5 הפסדים רצופים, כולל מול קבוצות כמו דאלאס וברוקלין (!). עכשיו הדובים מרגישים חזקים יותר עם ארבעת הניצחונות, וניצחון הערב יעלה אותם, לפחות זמנית, למקום ה-6 במערב.

כידוע לכם, ההבדל בין המקום ה-6 למקום ה-7 במערב, הוא מעט כמו ההבדל בין המקום ה-7 ל-8 בקונפרנס השני: לפגוש אחת מאריות הליגה, או לפגוש קבוצה טובה מאוד/מצויינת. זה הבדל עצום.

אנקדוטה מעניינת: ארבעת הניצחונות של ממפיס הגיעו בדיוק ברגע שבו צ'אנדלר פארסונס הפסיק לשחק. רק אומר.

 

2:30 דאלאס מאבריקס (39-30) – גולדן סטייט ווריורס (14-56)

 

 

 

דאלאס היא עוד קבוצה שנראה שסיכוייה לפלייאוף קטנים מאוד עד קלושים. אמנם המאבריקס הראו שיפור משמעותי אחרי האולסטאר, וגם הם נמצאים במומנטום די חיובי, אך בחלק הזה של טקסס יש אי של אי יציבות.

קבוצה השואפת ברצינות לפלייאוף לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד ב-42 נק' לפילדלפיה, ב-22 לטורונטו, ובטווח לנצח את וושינגטון. צריך יציבות ולהגיע ערב ערב עם היכולת בכדי לתפוס כרטיס בודד שיש לפלייאוף המערבי.

עדיין, אין ספק שזו לא אותה קבוצה עלובה של תחילת השנה וטוב שכך.

עכשיו בואו נדבר על גולדן סטייט.

לא פעם כבר הזכרתי את הזיכרון הקצר שלנו, אוהדי הספורט. אז גולדן סטייט מזכירה לנו שהיא הייתה קבוצה נפלאה גם ללא קווין דוראנט, עם ניצחונות מרשימים יותר ופחות, אך ניצחונות שהביאו לה פער של 2.5 משחקים מסאן אנטוניו. אם היכולת ובעיקר התוצאות ימשיכו, נראה שפעם נוספת הלוחמים יסיימו כאלופי העונה הרגילה.

דוגמא טובה למשחק שבו גולדן סטייט הייתה דומיננטית הוא זה שהתרחש הלילה, כשבמחצית המשחק כבר היה גארבג' טיים מול אוקלהומה סיטי, כשהם מגבילים את ווסטברוק ל-15 נק' ב-25% מהשדה בלבד, אחד המשחקים הפחות טובים של הגארד האקספלוסיבי העונה.

בקיצור ולעניין, אין למה להסיק מסקנות מהמשחקים הללו, וזה גם כנראה לא משנה כי זו קבוצה אחרת עם דוראנט – כמעט תמיד לטובה – והוא צפוי לחזור לפלייאוף.

 

3:30 מיניסוטה טימברוולבס (41-28) – סאן אנטוניו ספרס (16-53) – ספורט 5

 

 

איני יודע האם עומרי כספי יערוך הערב את הבכורה שלו במדים הכחולים של הוולבס, אך אם כן, אין ספק שזו אחת מהמסוכות הקשות ביותר שהוא יכול היה לקבל.

מיניסוטה גם היא חלק מהמועדון (המאוד מלא) של קבוצות שבשלב מסוים בעונה פלרטטו עם הפלייאוף ויצאו בידיים ריקות.

האם הגיע הזמן שאנו נציב למיניסוטה את הפלייאוף כמטרה ריאלית? אני מאמין שבשנה הבאה, בהחלט, כשהשנה הם עדיין נהנים מימי חסד. אך שנה הבאה, עם קיץ ארוך של עבודה של ת'יבס עם וויגינס&טאונס, נראה שלא תהיה סלחנות לאי העפלה, או לפחות להגיע למשחקים האחרונים של העונה עם סיכוי ממשי.

ובמעבר חד. לעניות דעתי, גרג פופוביץ' כבר ויתר על המקום הראשון. גם אם הוא לא יעלה שמות שאנו לא מכירים לפני הפלייאוף, מנטלית, הוא ושחקניו כבר מסתכלים עמוק אל הפוסט-סיזן.

האם זה אומר שהם לא ינצחו הלילה? את זה לא אני אמרתי. הספרס קבוצה כה איכותית ומאוזנת, שפרט למשחקים מול גולדן סטייט וקליבלנד (שם הם יצטרכו להתאמץ), גם ללא מאמץ הספרס כנראה ינצחו את כל המשחקים שנשארו להם, או כמעט את כולם.

הדבר שהכי מעניין בספרס כרגע, אם אתם שואלים אותי, זה קוואי לאונרד. או יותר נכון, הפרסים שקוואי לאונרד יקבל או לא יקבל בסוף העונה.

 

4:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (37-32) – מילווקי באקס (35-34) – ספורט 5

 

 

הבלייזרס לוהטים. פחות מזה שהם לוהטים, הם רוצים. עם שני הפסדים ב-10 המשחקים האחרונים, הצגות של לילארד, התקפה קטלנית, אין ספק שהבלייזרס רוצים. גם על ההפסדים שווה מאוד להסתכל בהקשר הזה: ההפסד לוויזארדס היה קורע לבבות, עם קאמבק מטורף בסופו. ההפסד לניו אורלינס היה ירידת מתח דרמטית וקיצונית שנמשכה למשחק אחד בדיוק.

מעניין מאוד.

הבלייזרס הם כמו ילד שלא הכין שיעורים ונזכר בכך בלילה. הוא מנסה להספיק, מידי פעם מחפף, אך האם בסופו של דבר הוא יספיק או לא? זו השאלה המרכזית. ושלא תחשבו, פורטלנד היא ילד מפוזר – זו לא הפעם הראשונה שבה הוא לא מכין שיעורים בזמן – רק שהפעם הוא נזכר ממש מאוחר.

גם מילווקי סובלים מסינדרום דומה. הם הביאו ניצחונות רבים לאחרונה, פרט לשתי תבוסות מקובלות לחלוטין לגולדן סטייט ולממפיס שהמקרה שם הוא בכלל אחר.

השאלה המרכזית היא האם יאניס ישחק. אך גם בלעדיו, אני חושש שהמורה של פורטלנד הרבה יותר כועסת מזו של מילווקי. לכן, הרבה יותר דחוף ללילארד לקבל ציון טוב ולעשות את שיעורי הבית שלו לפני שהזמן תם.

 

 

4:30 לוס אנג'לס לייקרס (50-20) – לוס אנג'לס קליפרס (29-42)

 

אין מה להגיד על הלייקרס, באמת. אין סיבה שאפלה אותם, כי ללא השם סביר להניח שהם היו שם עם ברוקלין מבחינת כמות השורות שאני מקדיש להם.

אז בואו נדבר על הקליפרס. ועל כך שזה דרבי.

הקליפרס מודל 2017 היא אחת הקבוצות הפחות יציבות שהיו לעיר ל.א בשנים האחרונות (הלייקרס הסריחו באופן יציב). הדבר החשוב מבחינתם הוא שכריס פול ובלייק גריפין יתייצבו:

הוא נראה לא רע במשחקים האחרונים – לא הכוכב שהוא אמור להיות והיה לפני שנתיים – אך הוא נראה לא רע, כמעט לא דופק נפקדות מוחלטת ומביא את הדברים שהוא בד"כ מביא ובעיקר – לא מכריח את המשחק על עצמו, שזה דבר חשוב מאוד שיש רכז כמו כריס פול.

כריס פול לעומת זאת, זו סיטואציה שונה. לצד המשחק 0 מ-8 יש משחקים של 30 נק' ושל 18 ו-14 אס'. לצד משחקים של 0 איבודים יש כאלו של 6 (לפול זה המון), כנל עם אסיסטים, פלוס מינוס וכו'. או בקיצור – יש משחקים שהוא טוב, ויש משחקים שלא מספיק. בפלייאוף הוא יצטרך להביא את משחק ה-A שלו כל משחק ומשחק, כי אם לא, נראה שאפשר יהיה להיפרד מהקליפרס בסיבוב הראשון.

דרבי. מהו דרבי? האם זה דרבי.

דרבי אמור להיות מפגש מלא ברגש, מלא באגרסיביות, קצת מכות, קונפטי מהקהל, זריקת ירקות בצבעים והלאה. דרבי זה משחק טעון.

זה לא דרבי. לא באמת. זו הדעה שלי, אתם יכולים לטעון כנגדה.

 

 

 

 

 

 

לפוסט הזה יש 154 תגובות

  1. תודה יונתן.

    לא נתת התייחסות לפצועים ו/או שחקנים בספק למשחקים:

    1) בטורונטו Cameron Payne כנראה לא משחק.
    שיקגו כמובן בלי וויד, אבל זה לא חדש.

    2) בברוקלין – ג'רמי לין לא משחק (יחסית חשוב) גם Sean Kilpatrick
    לא ישחק בשל פציעה באמסטרינג. כנ"ל לגבי Joe Harris.

    3) מיאמי כמובן ללא וויטרס.
    מנגד לסאנס יש מספר שחקנים פצועים/בספק… כאשר Devin Booker דווקא כנראה יחזור (לא שיחק במשחקים האחרונים, שחקן חשוב בקבוצה).
    בכל מקרה מיאמי אמורה וצריכה לנצח את המשחק הזה בשל המלחמה שלה על המקום בפלייאוף.

    4) במינסוטה, עומרי כספי צפוי לקבל מעט דקות. כך לדברי המאמן.
    אציין כי במשחק הקודם בין הקבוצות שנערך לא מזמן, המשחק הגיע להארכה (בבית של הספרס). עם זאת, מינסוטה איבדה מעט את הקצב מאז…

    5) במילווקי, הגריק פריק עדיין בספק… לפי מה שקראתי, היום הוא יעבור בדיקה נוספת כדי לראות אם יהיה כשיר (סבירות טובה שכן, אבל לא סופית עדיין).

    6) הדרבי של LA אמנם אמור להיות בשליטת הקליפרס… אבל אם נסתכל על המשחק האחרון של הלייקרס כנגד קליבלנד (נגמר ב-5 הפרש בלבד) אחרי שלברון, קיירי ולאב קלעו 101 נקודות (!) והיו בפיגור ברבע הרביעי… זה אומר שמשהו מעט השתנה שם.
    כלומר הם ממשיכים להפסיד… אבל המשחקים הופכים להיות צמודים וקשים יותר.
    ראסל, קלארקסון, רנדל ושות' התחילו לתת משחקים טובים ולא עושים חיים קלים (בטח בבית).

    שיהיה לנו אחלה ערב 🙂

        1. טנקס….

          גם ללא וויטרס במיאמי, ואולי עם החזרה של בוקר בסאנס…?

          מבחינת חשיבות, אין ספק שמיאמי, אחרי שמעדה בכמה משחקים (כולל לפורטלנד לפני יומיים), היא חייבת אבל חייבת את המשחק.
          בעוד שהסאנס מזמן סיימו את העונה… ועם רשימת פצועים.

  2. הקרב המעניין הלילה , על כל הקופה , הוא בין פורטלנד למילווקי . ניצחון של פורטלנד – והיא משתווה לדנוור במקום השמיני במערב .
    הפסד של מילווקי – וכבר בלילה ייתכן שמיאמי ודטרויט תעקופנה אותה והיא תנחת במקום התשיעי .
    יהיה חם באורגון .

  3. תודה יונתן. מחכים להמשך הפריוויו.
    דטרויט ומיאמי חייבות לנצח.
    האם דאלאס תבצע את ההפתעה של הלילה ותחזיר את הגולדן בויז למצב שהיו בו לפני שבועיים?
    אני מקווה שכספי ישחק כבר היום ויתחיל לחזור לקצב. כל משחק טוב שלו שווה כמעט מיליון דולר בחוזה הבא 🙂

  4. יוסוף נורקיץ' הגיע לפורטלנד בשלהי חודש פברואר, ואחרי 4 משחקי הרצה, הוא התחיל את חודש מרץ. ואיתו הקבוצה כולה:

    2-5-6-12-18, נצחון על אוקלהומה
    5-6-17, נצחון על ברוקלין
    4-9-17, נצחון על אוקלהומה בחוץ
    2-6-8-20-26, נצחון על פילדלפיה (שורה סטטיסטית שהושגה פעם בלבד בליגה מאז 83', ע"י בארקלי)
    3-2-7-7, ערב חלש יחסית ובאחוזים לא טובים, הפסד בנקודה בחוץ לוושינגטון
    2-2-11-12, נצחון על פיניקס בחוץ
    2 נקודות ב-22 דקות ו-1 מ-8 מהשדה, לא היה קיים בהפסד בניו אורלינס
    4-1-3-9-16, נצחון על סן אנטוניו בחוץ
    2-5-6-9-12, נצחון על אטלנטה בחוץ
    3-12-21, נצחון על מיאמי בחוץ

    המאזן של פורטלנד-נורקיץ' בחודש מרץ: 2-8.

    ב-2 ההפסדים, הוא קולע בסינגל דיג'יט, וערב חלש בסה"כ. ועדיין, באחד משני ההפסדים, זה בנקודה ובשווישנטון.

    ב-8 הנצחונות, יש נצחונות חוץ בסן אנטוניו בערב השני של בק2בק, במיאמי בערב השני של בק2בק, ובאוקלהומה.

    אלה נתונים מדהימים. ההשפעה של נורקיץ' על פורטלנד מיידית ומדהימה. כדאי להצטרף להייפ, אנחנו רוצים את פורטלנד בפלייאוף, והלילה – חתיכת משחק, נגד הידיים הארוכות של מילווקי.

    1. פורטלנד עשו טריידד מצויין מבחינתם שהביאו שחקן מטרה בצבע. נורקיץ' גם נראה שחזר לתחייה והואממש נהנה לשחק שם

  5. לפורטלנד יש מזל שהשנה הורידו הרבה חומר במיקוד ואולי לילה לבן של לי ודים יספיק לה בשביל לעבור את המבחן…

  6. חושב שיהיו כמה הפתעות הלילה .
    מהמר על מיניסווה ודאלאס.
    הספרס והוווריורס פשוט עייפים ויתנן לשחקנים לנוח מסיבה פשוטה
    הצלחת הקהוצות החלשות.יחסית.להתקדם ואולי להשתלב בפלייאןף תעבוד לטובת הספרס והווריורס .
    משחק שחמט גי פשוט משחקים שמותר ואפילו כדאי להפסיד בהם .

  7. שיקגו מתחילה כל כך משכנע בטורונטו, קש להאמין שזו הקבוצה שקלעה חצי נקודה ברבע שלם עם בוסטון ממש לאחרונה.

    ובעצם – הם משחקים נגד הטראש-טורז! הכינוי של אוהדי הבולס לרפטורס. מי שלא יודע – הבולס ב-0-10 על טורונטו בשלוש העונות האחרונות.
    סוויפ 0-4 בעונת 2014-2015
    סוויפ 0-4 בעונת 2015-2016
    0-2 בינתיים בעונת 2016-2017

    יש להם את המספר של קנדה ועוד איך. ההגיון והססטיסטיקה אומרים, זה חייב להישבר. אם לא הערב, בלי וייד, ובבית – מתי כן?

  8. ההגנה של רג'י ג'קסון. עוברים אותו כאילו לא קיים לליי-אפ קל. אתה מתעצבן, ואז בהתקפה הבאה הוא עושה עבירה מטומטמת על זריקה מהשלוש.
    אל תעשה הגנה! לא צריך! עדיף ליי-אפ, מה יש.

  9. פעם SVG היה ממעמיד אחד כמו רג'י על המדף למכירה, חינם, רק תבוא לקחת, סטייל אבו גוש סמית'. התקלקל לגמרי

    1. אחרי שנתנו לו חוזה ענק. לא רואה מי לוקח. גם עם בחירת דראפט, וזה הדבר האחרון שהפיסטונז יכולים לוותר עליו.

        1. ג'קסון הוא גארד, לא פוינט שמנהל קבוצה, גארד עם יכולת התקפית טובה, בלי הגנה, בחוזה גבוה. מכיר מי ייקח? לא.
          לקליבלנד אין מה לחפש אצלנו ולהיפך, הטרייד היחידי האפשרי איתם, הגיונית (איכשהו) ומבחינת כסף, זה דראמונד על טריסטן + שמפרט. זה לא יקרה, דראמונד הוא הבייבי של הפיסטונז, טריסטן הוא הבייבי של לברון.

  10. רג'י חוזר, ריצת 0-7 לנטס.
    רק אחרי רבע אחד, רג'י עם מינוס 10, איש סמית' עם פלוס 12.
    תגידו לי כשזה מתחיל לשעמם.

  11. מירוטיץ' כל כך גרוע. מועמד לא רע לתואר השחקן המתגרע של העונה.
    מצד שני, איבקה יכול להיות הערב ההבדל בין הפסד 11 רצוף לבולס, או נצחון מומנטום לקראת הפלייאוף והחזרה של לאורי.

  12. אשכרה, נס ששניהם החטיאו.
    אגרוף ממפלצתון כזה לתוך הפנים – לא להיט.

    נו-בריינר לשופטים, הרחקה כפולה תיכף תגיע, וזה במצב של 16 לשיקגו, כשאיבקה היה נקודת האור של טורונטו.

      1. למביר היה יותר בקטע של להכניס רגל מתחת לשחקן שעולה לג'אמפ, ורודמן בהחלט לא היה מחטיא צלמים חפים מפשע על הקווים.

    1. אין טורונטו בלי לאורי. השחקן עם הכי הרבה דקות משחק בליגה, ומי שקובע הכל ברפטורס.
      זה לא רחוק מיוסטון בלי הארדן, וקליבלנד בלי לברון.
      חכה כשהוא יגיע – איתו ועם החיזוק, הם יכולים להיות הקונטנדרית הכי חזקה במזרח.

      1. הם היו בתחתית הליגה באסיסטים גם כשהוא שיחק. הכדורסל שלהם נוראי גם איתו אם כי כישרון הוא יוסיף ועדיין- לא מגרדים את הקאבס

        1. ואל תשכח, טורונטו עושים במכנסיים כשהם רואים את שיקגו. ההימור הכי קל בליגה.
          כמו קליפרס-גולדן סטייט, אטלנטה-קליבלנד. לא יכולים לנצח, אף פעם, בשום נסיבות.

    1. זה נכון, בהנחה שלאורי חוזר. ונראה די ודאי, שתיהן לא יזוזו.
      דטרויט לא תעשה פלייאוף. משחקים נרפה, מביש, במשחק מתנה עם ברוקלין, בלי לין וקילפטריק. פשוט בלי מחויבות, חשק, כלום. מי שתגיע ממקום 8 תעשה עבודה הרבה יותר טובה.

  13. שיקגו בסך הכל מתנהלים כמו שיקגו. לא משהו שלא ראינו מהם העונה. מי שמפתיע אותי זה רונדו. הייתי בטוח שהוא כבר שכח איפה ממוקמת הטבעת

  14. גולדן סטייט זו הקבוצה היחידה שיכולה לגרום לזוגתו בהווה של דריק פישר לחזור לאקס שלה, ואולי אפילו שלישיה עם ריהאנה.

    הדאבס זה בדיוק המרשם שהקצינת מבחן של מאט בארנס רשמה לו בתוכנית שיקום.

  15. OT בטורונטו, אחרי קריסה מ-פו-ארת של הבולס, 15 פור ברביעי, ואיבקה מורחק.
    אולי ככה הרפטורס ישברו את המנחוס, שם את כל הז'יטונים על נצחון שלהם.

  16. ג'ימי באטלר צריך לחפש טרייד. חאלס. הבעלים של הקבוצה עושה ממנו צחוק עם כל הפלופים שהוא מביא לקבוצה, ועם כל השחקנים המעולים שהוא משחרר.

      1. אני מעדיף תחרות גוגואים, על שחיה צורנית במסווה "כדורסל", עם סטטיסטיקות מרתקות מהחלחולת, ואפס תחרות.

        אבל אני מהאוהדים המשונים האלה, שנשארים עם הקבוצה שלהם. ולא קופצים על העגלה.

        1. התחלנו עם השטויות ?

          יש באמת מיליארד ואחד ענפים יותר תחרותיים מהקונפרנס המזרחי, אז למה אתה לא שם ?

          אני מהאנשים האלו, שמבינים שלאהוד קבוצה באן בי איי זה מטומטם כי הקומישנר והבעלים יכולים להעלים לך אותה כהרף עין, עוד לפני שרודמן מספיק להגיד : "Beam me up, Scotty"

          הסברתי לך כבר את מי אני אוהד – רמז :

          "עֲשָׂרָה קַבִּין יֹפִי יָרְדוּ לָעוֹלָם, תִּשְׁעָה נָטְלָה הפועל…"

          1. אז איך אדם שגדל על ערכי ע.ד.י גורדון, מחליף דת והולך עם ה-KD הזיקית וכל הקאפקייקס? זה בלתי נתפס. עזוב את לברון, אני אטפל בו בשבילך – תמצא משהו יותר נורמלי. לא בארסה וטיולי בר מצווה.

          2. ערכיי עדי גורדון ?

            הנה דוגמא לבולשיט של ילדים אהבלים שהולכים עם חולצות של צ'ה גאוורה וחושבים שהם מהפכנים בזמן שהם לועסים את ההמבורגר מקדונלד הסינטטי שלהם בקניון מלחה..

            עדי גורדון חתך לחולון עם הסוחר נשק והמשת"פ של איראן כשהפועל ירושלים נכנסה לבעיות כספיות.

            סמלים אנושיים זה בולשיט – במיוחד באן בי איי אבל בכל העולם.

          3. אההה, אם את עדי גורדון, ומה שהוא עשה מהפועל, אתה מבטל – באמת לא נשאר כלום פה.
            חוץ מזה, קלמנוביץ' צדק!

          4. למה אתה מעוות את מה שאני כותב ?

            ביטלתי את ההישגים שלו ? רק שמתי לך פרופורציות מול העיניים.

            היחיד שמבטל פה שחקנים זה אתה. קובע איזה נורמות שרירותיות למתי מותר לשחקן לעבור ולהיחשב סמל, מתי הוא הוא לא נחשב סמל..

            העבדות נגמרה מזמן. זה שוק חופשי.

            למה אתה עדיין צופה בליגה הזו ומממן אותה, אחרי שהיא בגדה בקהלים של קבוצות מסויימות ? אין לך ערכים ?

          5. דרך האמצע ? אתה מממן את האי צדק הזה. אתה שותף לדבר עבירה. בורג במערכת. אבל לך מותר להטיף לכולם.

            אתה רואה אותי, שלא מממן שקל 1 לליגה הזו, מבקר אותך, הסוציאליסט המתחזה, על כך שאתה צורך אותה (חוץ מעכשיו, כטיעון נגדי.) ?

            מה עם מיקי ברקוביץ ? סמל בדיוק למה הוא ?
            הבן אדם ה ה ה סמל של מכבי תל בכדורסל, שיחק בכל קבוצה בליגה, כולל הפועל תל אביב, והפועל ירושליים היריבות המיתולוגיות והנצחיות.. איזה סמל, ואיזה נעליים, אלא אם כן אנחנו מגדירים סמל, כ "משהו מייצג, אבל לא בכל מחיר, ואפילו במחיר די נמוך" כל זה לא בא לגרוע מההישגים שלו, אבל זו פשוט המציאות האמיתית, שאנשים ששטפו להם את המוח תקשורת הספורט, ותאגידים רווחיים אחרים, לא רואים.

            שלא לדבר על לבאן… חחח

            תתבגר.

    1. לא נחכה הרבה זמן כדי לראות… הערב יש משחק של שיקגו מול דטרויט.

      כמו שדטרויט נראתה אתמול מול הנטס, נראה שהלילה מפסידים לבולס.

  17. פורטלנד חוזרת הביתה, עם 2-8 ו-3 נצחונות חוץ רצופים, על סן אנטוניו – אטלנטה – מיאמי.
    וכבר ב-0-8 על מילווקי, נורקיץ' כמובן, 4 ריבאונד ו-2 בלוק ב-4 דקות.

    לונג-שוט, אבל אולי צריך לשנות את הפרדיגמה – פורטלנד תהיה יריבת הסיבוב הראשון הכי קשה לגדולות. בטח יותר מממפיס המבוגרת והעייפה והמוגבלת.

    1. הבעיה שלהם שהם כ"כ לא צפויים. או חמישה משחקים ברצף שמפסידים… או שמנצחים כמה משחקים קשים בחוץ (סאן אנטוניו למשל).

      נורקיץ עושה את כל ההבדל בקבוצה.

      והיום פישלו. היו צריכים ויכולים לקחת את המשחק הזה.

  18. אלן קראב הוא הצורה הכי פשוטה של הקיום. חד-תא. השורה הסטטיסטית שלו, כמעט תמיד, היא משהו כמו 0 בכל העמודות, חוץ מנסיונות קליעה וסלים. שום דבר אחר. מקבל כדור, זורק לסל. לא יודע כלום אחר. גם לא מנסה.

  19. כל קבוצה שכספי עובר אליה, שימי ריגר אומר על המאמן שלה:
    'כספי זה סגנון השחקן שהוא אוהב'

  20. גשם שוטף ללא הפסק באל איי במשחק הין ארה"ב ויפאן. ארה"ב מובילה 0-1. משחק די בינוני עד עכשיו. הגשם מפריע. פיצ'ינג טוב

  21. הבעיה עם נורקיץ', שהוא כ"כ אגרסיבי, מחפש בכל פוזשן את החטיפה, לוחץ – שהוא מסתבך לפעמים מהר בעבירות. ובלעדיו זו פורלטנד הישנה והרעה.
    חטף 2 עבירות במצב של 9-17 לבלייזרס. יצא החוצה, ומאז מילווקי בריצת 7-22. פשוט 2 פורטלנד שונות, איתו ובלעדיו. דחוף לחזור.

  22. הגשם עוזר למארחת, 1:2 ארה"ב אחרי טעות פילדינג מאוד לא אופיינית של היפנים, עוד אינינג וחצי לסוף.
    חצי גמר מותח מותח.

    1. 5.
      ניהול משחק קטסטרופה. הולך להפסיד לבלייזרס משחק קריטי.
      עוד ריבאונד התקפה ועוד אחד למילווקי. רק עכשיו הוא נזכר.

      1. הסמול בול העלה אותם ליתרון ראשון מאז הרבע הראשון אבל אז הם ניסו משום מה לשחק פנימה בלי שיש להם מסה בצבע.
        מוזר

  23. פוארטו ריקו וארה"ב, מחר בגמר אליפות העולם בבייסבול. שתי הטובות בטורניר, אחרי שני חצאים מורטי עצבים.
    נבחרת החלומות של פוארטו ריקו כבר ניצחה את היאנקיז 5:6 בבית רבע הגמר. אני הולך איתה מההתחלה, וגם מחר. ואמוס.

  24. סטוטס זרק את המשחק לפורטלנד.
    במצב 85-88 לבלייזרס, שלוש וחצי לסוף, סטוטס נשאר עם הסופר-סמול-בול שלו.
    יאניס מחטיא הוק-שוט, לוקח ריבאונד התקפה, סל.
    לילארד קולע מהצד השני.
    ברוגדון מטייל לתוך הצבע, סל.
    וונלה מחטיא. ריבאונד סנל.
    מידלטון לתוך הצבע, סל.
    קראב נחסם.
    יאניס מחטיא. הנסון ריבאונד התקפה, סל.
    90-93 מילווקי. המהפך הושלם. עכשיו הוא נזכר להחזיר את נורקיץ'. אף קבוצה לא עושה נקודה עד הסוף.
    ההבדל בין פלייאוף בלייזרס למקום 9, אולי כאן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט