משחק האול סטארס, 2013/ מנחם לס

משחק האול סטארס – 2013

הרגע הגדול ביותר? וואללה שצדקתם! לראות את הפלח, מאמן המערב, עולה לפארקט – עם חליפת אלפרדו ארמני ($2,000), ועניבת מרגירטו דלטורה האיטלקית, $600 במכירת חיסול – ונראה כמו קרי גראנט בכבודו ובעצמו, או לפחות אל קפון, בישיבת גנגסטרים בחווילה שלו בשיקגו בשנת 1928.

על שני הרבעים הראשונים אין הרבה מה לכתוב. העסק רק מתחיל, הכל בסלו מושיון, וכולם מתחממים עם כמה הצגות לקהל. איש לא יודע מי יהיה ה-MVP. תוך כדי משחק זה יילך ויתברר.

הלי הופים? כמה שתארצה! צעדים?הזיברות עוצמות עיניים כל זמן שזה לא יותר מארבעה, כמו אלה של קווין דוראנט זה עתה.

בד"כ במשחקי אול סטארס הקבוצה 'המקומית' מנצחת. כולם "יודעים" זאת כולל הזיברות. אבל לא תמיד. למעשה המשחק מתחיל – אם התוצאה הגיונית בשוויונה – בערך 8 דקות מהסוף. עד אז אני חוזה בחצי עין, ובעין וחצי השנייה אני חוזה במשחק המכללות אילינוי נגד נורת'ווסטרן. בינתיים הווסט מוביל 16-20. המאמנים גרג פופוןביץ' ואריק ספואלטרה – אתם יודעים מה עשה ספואלטרה לפני 5 שנים? היה איש הוידיאו של מיאמי היט והיום הוא מאמן את נבחרת הכוכבים של המזרח, דבר שלא חלם בחלומותיו הפראיים ביותר – ייתנו לטוני פרקר וטים דנקן, ומצד שני ללברון ג'יימס, דוויין ווייד, וכריס בוש, יותר דקות מלאחרים. גם זה חלק מהפרוצדורה הבלתי כתובה.

לברון ג'יימס מראה כמה דאנקים בע"מ, וקיירי אירוינג לא שם קצוץ על אף כוכב מבוגר והחוצפן הזה קובר שלשות בלי חשבון. יואקים נואה? הוא לא בדיוק מבין מה המשחק הזה וחושב שהוא באיזה משחק רביעי בפלייאוף. היחיד שלוקח את העסק ברצינות, וצורח כמו טרזן כשהוא קולע צעד וחצי.

רבע ראשון 26-31. תוצאה נמוכה מביישת לאול סטאר. כרמלו, לברון, ודוראנט עם 7 כ"א. אחד מהם ייבחר ה-MVP כנראה.

אתם יודעים מה? המשחק הזה הוא ממש בזבוז עד הרבע הרביעי. אחזור אליכם אז.

 

 

 

53-53. לקרווין גארנט כבר 17 נק'. 5 דק' לחצי. הוא בדרך ל-MVP. זה פשוט עניין מי לוקח את העסק ביתר רצינות ל-MVP. כנראה שלדוראנט חשוב MVP שני רצוף. נראה. כריחס פאול הוא הלהטטן מס' 1. הוא עבר את בוש בהקפצה כמו שחקן הארלם גלוב טרוטרס, ובוש שחלקן לבן מהוושינגטון ג'נרלס. וואי וואי וואי איזה הלי הופ של דוויין ווייד הזקן. עדיין יש לו מיץ ברגליים ובידיים. בלייק גריפין מתחיל להפציץ ממסיחרות של כריס פאול ואם זה ימשיך ככה אולי יעבור את דוראנט, שיש לו עכשיו 19.

אני לא יודע. משהו חייב להיעשות כאן. אם אחד כמוני משתעמם לאללה, מה יגידו אזובי הקיר. חייבים לעשות משהו להכניס יתר רצינות למשחק הזה כי החברה שמשחקים מולינו  כ-ו-ל-ם   יכולים לדנקק, ללהטט,  לשעשע. אבל נראה אותם עושים זאת נגד הגנה כשהכסף או הכבוד  על הקו. משהו חייב להעשות כאן כי זה הפך לדבר משעמם ביותר, אפילו לי.

 וואללה איזה מסירה של דוויין ווייד להלי הופ של טייסון צ'נדלר. פתאום יש טעם למשחק הטפשי הזה!

*********************

חצי. איסט 65. ווסט 69. יש לי רושם שהמשחק הרציני יתחיל הפעם יותר מוקדם מהרגיל. פתאום נוסף עוד אחד למרוץ ל-MVP – דוויין ווייד עם 12 נק'. בחצי זה הןוא, כרמלו עם 10 ולברון עם 10. מהצד השני לברוןם עם 19, וגם במערב צץ בלייק גריפין עם 12.

118-119. שתי החמישיות חזרו. 7 דקות לסיום. המשחק מתחיל עכשיו!

יוסיין בולט יושב צופה בשורה הראשונה. משקפיו הפוכות: זרועות המשקפיים על האוזניים כרגיל, אבל העדשות על העורף. כנראה ככה חובשים משקפיים בג'מאיקה. לפלח עניבה אדומה מה זה מטרפת! התאהבתי בו הערב. אבל המסכן יושב חצי חנוק. המערב פותח הפרש 120-127. לברון מקטין ל-124-127. מתחילים לשחק על אמת. מבצע "10" של כריס פאול בכניסה לסל ואנטוני מחזיר. 126-129.  פאול שלשה: 126-129. כריס פאול עלול לסיים MVP עם 16 נק' ב-4 מ-6,  ו-10 אס' בינתיים. גניבת כדור נהדרת של קובי על לברון וסל (כמובן עם צעדים!) של דוראנט שהוא כבר עם 27 נק' ו- 126-136. הגברת השמנה יכולה להתחיל לשיר.

 וואוווו! איזו שלשה של כריס פאול. ה-MVP מתנדנד בין כריס פאול וקווין דוראנט.  פאול ג'ורג ' מצמצם עם שתי שלשות ל-134-139. דקה ושתי שניות לסיום.

 

גריפין מוסר לעצמו עם הקרש ודאנק מהמאדים. 134-142. קובי חסימה שנייה על לברון. קובי עושה מזה משהו אישי: "בלייקרס אני לא יכול לנצח אותך בגלל האחרים, אך כאן זה ספור אחר! קובי מחייך. הוא אוהב לקרוע את לברון והוא עשה זאת פעמיים! אנטוני עם שלשה 138-142. 22 שניות. אני נוטה לתת את ה-MVP לכריס פאול למרות הנקודות של קווין גארנט. נראה.

 

20 שניות לסיום. 138-143. השמנה ממשיכה לשיר. הסיפור גמור.

 

המשחק ניגמר. 138-143. נצחון שלישי ישיר למערב. נשאר רק לראות מי ה-MVP.

 

דוראנט 30. כריס פאול 20 אבל עם 15 אס'. כרמלו 26. MVP???? כריס פאול!

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 57 תגובות

  1. אחלה כתבה, העלת בי רגעי נוסטלגיה קשים, כיתה יב!! כמובן שנשארתי ער לראות את המשחק, אני זוכר את הסוף שמג'יק "הזמין" שחקנים לשמור עליו וקבר שלשות מטורפות, אני זוכר את עצמי אומר – אין מצב שהכדור נכנס ואז כמו קסם – רק רשת! ללא ספק האולסטאר הגדול האחרון.
    לגבי סבאלוס – לא ידעתי על הפועל ת"א 🙂 זכור לי כמה רגעים יפים שלו בלייקרס אבל הוא כנראה עוד הוכחה שכשרון זה לא הכל.

  2. אחד מרגעי השיא שלי כאוהד כדורסל.
    בלתי נשכח. צמרמורת.

    מבחינתי – משחק האולסטאר הגדול אי פעם.

    השני ?

    המשחק ההיסטורי של 1987 שבפעם הראשונה אי פעם שודר בשידור ישיר בישראל וכיאה לערוץ הראשון – נקטע ב 12 בלילה לפני תחילת ההארכה (!) על ידי פסוקו של יום וסוף השידורים של הערוץ הראשון.

    את ההארכה הם שידרו כמה ימים מאוחר יותר…
    חשבתי שאני יורד מהפסים מרוב עצבים באותו לילה.

    איזה משחק – רונלדו בלקמן קולע 2 קליעות עונשין אחרי שהמשחק בעצם נגמר (0.00 על השעון) כדי לכפות הארכה, וטום צ'יימברס לפני שחשב על מכבי תל אביב, זוכה ב אמ וי פי למרות שנבחר למשחק רק בגלל שרלף סמפסון נפצע – כמו ברוק לופז במקום רונדו השנה.

    1. אם אני זוכר נכון בזמנו פרס הMVP הושפע מבחירת הקהל, ו87 התקיים בסיאטל היכן שצ'יימברס שיחק והסיבה שבגללה הוא זכה.

  3. אני כמעט בטוח שכבר קראתי אתך המאמר הזה שלך לפחות 3 פעמים(אבל שלא יגמר מצידי תכניס אותו גם בשנה הבאה :P).

    נהדר,
    הייתי בקושי בן 4 באולסטאר של 92, אומנם לא חייתי אותו בזמן אמת לצערי אבל ראיתי אותו מאז, קראתי עליו המון, קראתי חוויות של סופרים וביוגרפים ששהו בו וזה באמת מרגיש כמו האולסטאר הנוצץ והגדול מכולם.

  4. לא נראה לי שזה ברור-הסיקור המלא של האול-סטאר זה לינק לארכיב עם כל הכתבות של האול-סטאר. זה פיצ'ר שלא היה באתר הקודם.

  5. זוכר טוב מאוד את המשחק
    דרקסלר ויתר על הMVP למג׳יק שקלע 5 מ 5 במשחקמהדאון טאון
    קרל מלון יצא בור , שזרק כמה מילים נגד לשחק עם מג׳יק החולה.
    אול סטארים נוספים שרואים לאזכור
    2001 – אייברסון ומארבורי מובלים קמבק מדהים ומנצחים בנקודה את המערב.
    האול סטאר של 93 , מלון וסטוקטון MVP משותפים , מנצחים בהארכה.
    2 האולסטארים האחרונים דוראנט ובריאנט נתנו הצגות יפות מאוד.
    האול סטאר של מייקל ב 88.
    האול סטאר האחרון של מייקל ב 2003 , 2 הארכות , חפשו ביו טיוב את הסל של מייקל בן ה 40 על שון מריון שהיה באותה עת שומר אדיר.
    המערב ניצחו לבסוף 155 145.
    השנה לאחר שנים רבות אוותר על המשחק , פשוט לא מרתק . או שמא אשבר ואצפה במשחק ?

  6. מישהו רשם פה על אתר פאנטסי, להקים קבוצת חלומות, נרשמתי לליגה , הרכבתי קבוצה, אתר ממש כיפי יש עוד איזה 12 חבר׳ה לדעתי מהאתר שנרשמו והם איתי בליגה , אז מי שעוד לא נרשם זה בחינם
    http://Www.thefanba.com יש זמן להרכיב קבוצה עד שמתחילים המשחקים ואז לפי מה שקראתי יש טריידים כל יום רביעי אז יאללה תצטרפו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט