סקירה מקדימה ל-5 משחקי יום שלישי / יונתן שגב

חמישה משחקים יש לנו הערב, כשמאבקי הפלייאוף ומאבקי המיקום מגלמים שחקן מרכזי בהצגה של הערב כמעט בכל משחק. מתחילים עם דטרויט שמגיעים לאוהיו, אח"כ ברוקלין יארחו את ראסל ווסטברוק. באותו הזמן בדיוק הפייסרס מגיעים ל-MSG והמשחק הבא מפגיש בין הפליקאנס ומסיימים את הלילה עם פילדלפיה שתגיע לאקולנד להיפגש עם סגנית האלופה. בואו נתחיל.

1:00 קליבלנד קאבלירס (22-43) – דטרויט פיסטונס (33-33)

 

 

בלי ששמנו לב (אולי זה רק אני…) המאבקים בשני צידי המזרח נפתחו: מצד אחד, בין אינדיאנה שבמקום ה-6 למיאמי שבמקום ה-10 מפרידים שני משחקים וחצי (דטרויט שביעית) ומהצד השני, הקאבס, כרגע, ביתרון מינימאלי ביותר של שניים וחצי משחקים על וושינגטון השלישית ושני משחקים בלבד על בוסטון השנייה.

אם אגיד שההפרשים הללו לא משנים כלל, אשקר לכם. ההפרשים הללו טובים ויכולים לעזור לקבוצות המחזיקות בהן. אך עם כל הכבוד להפרשי המשחקים הנ"ל, יש שני דברים חשובים יותר שכנראה יקבעו את מיקומי הקבוצות לפני הפוסט סיזן. ראשית, לוח המשחקים שבהן הן מחזיקות, ושנית, כמובן, המומנטום שלהן. אז בואו נסתכל על הדברים הנ"ל לגבי האורחים ולאחר מכן גם לגבי המארחים:

הפיסטונס משחקים היטב, ונמצאים בכושר טוב מאוד, עם 4 ניצ' ב-5 המשחקים האחרונים, כולל ניצחון על היריבה אותה הם פוגשים הלילה. על הלוח של הפיסטונס הייתי אומר שהוא קל יחסית במרץ ונהפך לקשה יותר באפריל (יוסטון, וושינגטון, טורונטו וממפיס), אך זה דבר טוב – באפריל לקבוצות פחות אכפת.

מצדה של קליבלנד, גם הקאבס מגיעים עם 4 מ-5, רק שאלו ארבעה הפסדים. לי נראה כאילו המקום הראשון במזרח היה נראה מובטח והמקום הראשון בליגה היה רחוק מידי, אז הקאבס החלו להוריד את הרגל מהגז מוקדם מידי. מבחינת קליבלנד, משחקי המפתח בהמשך הם מול וושינגטון, בוסטון וס"א, שאת שלושתן היא תפגוש בהמשך. ניצחון במשחקים כמו זה של היום הוא חובה, מיותר לציין.

 

1:30 ברוקלין נטס (53-12) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (29-37)

 

 

אותה, תפגוש היום אוקלהומה סיטי וכמובן ראסל ווסטברוק. קודם כל, ספירת העומר: ווסטברוק עומד על 9 אסיסטים יותר ממוצע של 10 אסיסטים בדיוק, סך הכל על 32 טריפל דאבלים, מה שאומר שהוא צריך 10 מתוך 15 משחקים עם טריפל דאבל בכדי לשבור את השיא של אוסקאר רוברטסון. אפשרי? כן. בלי לפגוע בקבוצה? גם כן.

אני לא אכנס יותר לקונספירציה: פוגע בקבוצה, לא פוגע, אכפת לו, לא אכפת לו. גיא יודע מה אמר הרמב"ם: "דעות הרבה יש לכל אחד ואחד מבני אדם". גם לי יש. אז מה?

בכל מקרה, מבחינת הת'אנדר, המטרה המרכזית היא לנצל את הקריסה הקולוסלית של ממפיס ולחטוף את הכרטיס למקום ה-6, שהוא שמיים וארץ מהמקום ה-7.

נראה לי שמה שהכמות שכתבתי על הנטס מרמזת על הקושי של הת'אנדר לאסוף את ה-W ה-38 שלהם העונה.

 

1:30 ניו יורק ניקס (41-26) – אינדיאנה פייסרס (32-34)

 

 

אחד מהמפגשים הקלאסים של העבר מגיע אלינו בפעם הרביעית השנה כשפול ג'ורג' יגיע להתארח בגארדן במטרה להשוות את הסדרה העונתית ובעיקר במטרה לתפוס קצת מרחב נשימה במאבקי הפלייאוף החנוקים.

הפייסרס נמצאת בתקופה שבה כמעט כל המשחקים שהיא שיחקה היו "משחקים על 6 נק'" – משחקים מול היריבות שלה על כרטיסי הפלייאוף. בהתחשב בעובדה שהם במקום ה-6 עם ניצחונות על מיאמי, דטרויט ואטלנטה (מקום 5), אפשר להגיד שהם עברו את התקופה הזו באופן מוצלח יחסית.

ראוי לציין את פול ג'ורג' שקולע 26.5 נק' ומוריד 8.5 ריב' באחוזים מצוינים (49/41/97) ב-6 המשחקים האחרונים.

הלילה הם יפגשו קבוצה שוויתרה על מאבקי הפלייאוף (סורי דובי) אם לא יקרה משהו יוצא מגדר הרגיל.

הניקס ממוקמים 12 במזרח, עם שלושה הפסדים רצופים והם מחכים לעוד קיץ עם הרבה דיבורים.

רוצים תקווה למשחק? המאזן של הניקס כמעט חצוי בבית (17-15) לעומת העליבות בחוץ (24-11), אז אולי, בשילוב עם ההיסטוריה, הניקס יוכלו לחולל כאן הפתעה.

 

2:00 ניו אורלינס פליקאנס (40-26) – פורטלנד טרייל בלייזרס (36-29)

 

 

ופה, העניינים מתחילים (ספויילר: ומסתיימים) להתלהט באמת בלילה הזה. שתי קבוצות שלא מאמינות שדנבר עומדת לתפוס להן את המקום בפלייאוף נפגשות הלילה בסמות'י קינג סנטר, או ניו אורלינס ארינה אם תרצו.

ראשית כל, אני חושב שנתנו מספיק זמן לצמד של דיוויס&קאזינס כדי לעשות בדיקות ראשוניות ולהסיק מסקנות, לפחות לעונה הזו.

אז ככה: 6 הפסדים ו-2 ניצחונות בלבד. זה המאזן שעליו עומד הצמד ביחד. לא בדיוק מצדיק את ההייפ, אך אם אתם מאוד מופתעים מכך, כנראה שאתם חדשים פה. ברור שלוקח לדבר כזה זמן להתחבר ובכלל כשמדובר בבן-הדוד, הדבר הצפוי הוא הבלתי צפוי. מה יקרה בשנה הבאה? אין לדעת.

מגמה מעניינת היא, שמספריו של דיוויס מאז ההגעה של קאזינס עלו מאוד בהתקפה וירדו בריבאונד וההגנה ואילו דמרקוס הראה מגמה הפוכה (לפחות בריבאונד ובהתקפה). מאוד, מאוד מעניין. יכולה להיות סתם סטיית תקן, אך זה עוד דבר שרק הזמן יוכל ללחוש לנו.

מהצד השני עומדים הבלייזרס, אלו שמחזיקים בסיכוי ממשי להגיע לארץ המובטחת. הם ניצלו עד תום את לוח המשחקים הקל שהיה להם, והוסיפו ניצחון כפול על אוקלהומה והפסד מתסכל (מאוד) נגד הוויזארדס, אך בסך הכל אם הם ימשיכו בקצב הזה סיכוייהם יהפכו לממשיים יותר ויותר.

יותר מכך, לולא ההפסד לוויזארדס, לילארד וקבוצתו היו תלויים – באופו תאורטי כמובן, ברור ששתי הקבוצות יפסידו עוד – אך ורק בעצמם, בהינתן שובר השיוויון מול דנבר עומד על 1-2 להם, עם משחק אחרון מול יריבתם הישירה על הכרטיס לפלייאוף שיבוא בסוף (ה-28) מרץ.

שוב, יהיה מעניין אם אתם שואלים אותי.

 

4:30 גולדן סטייט ווריורס (14-52) – פילדלפיה 76' (42-24) – משודר בערוץ הספורט

והמשחק שסוגר לנו את הלילה הוא מפגש הקצוות הקלאסי של העונה שעברה. מישהו מופתע שזה המשחק אותו משדר ערוץ הספורט?

אני חושב שאנצל את ההזדמנות לקצת יצירתיות ואסקר את המשחק כאילו שוחק בשנה שעברה. אני יודע שהמשחק לא כל כך סגור מבחינה ספורטיבית, ויכול להיות שגשר הזהב לא יציב כל כך בתקופה הזו של השנה, אך לטעמי העונה של פילדלפיה איבדה (פעם נוספת) ערך ספורטיבי עם פציעתו של ג'ואל אמביד (7 מ-9 המשחקים האחרונים הסתיימו בהפסד, כשניצחון אחד הוא על הלייקרס) ובכל מקרה אני רוצה לנצל את ההזדמנות להזכיר לנו שיש לנו (אוהדי הספורט) זכרון של דגי זהב.

*כל הנתונים מומצאים לחלוטין.

גולדן סטייט מגיעים אחרי הנצחון ה-8 ברציפות, כשסטף קארי הפציץ 38 נק' על ראשם של הרעמים המסכנים וקווין דוראנט, כשמטרתם המרכזית היא לנוח. סביר מאוד להניח שנראה את סטיב קר משחרר את קארי ותומפסון מהמשחק ונותן לאיגודלה, גרין ובוגוט לנהל את העיניינים. 

כרגע, הלוחמים עומדים על מאזן של 6-55, כשבאופן מעט אירוני הינו הפוך וישאר הפוך לזה של יריבתם הלילה, העומדת על 55-6, כמובן במידה והלוחמים יאספו את הניצחון הצפוי.

רק, מדד ה-MVP (היוצא והנכנס – זה אותו אחד) ברשותכם: 30.5 נק', ב-50% מהשדה, 44% מהשלוש, 91% מהעונשין עם 6.5 אס'. ואם זה לא מספיק, את כל זה הוא עושה בפחות מ-33 דק' משחק. מטורף.

למי שמתעניין, כרגע הווריורס בדרך לנפץ את השיא האגדי של הבולס של ג'ורדן, ואף על פי שלא אוהבים לדבר על זה ב"מדינה הזהובה", זה נראה די ברור שהם ילכו לשבור את השיא הזה ואז אין ספק שזו תהיה העונה הטובה ביותר לקבוצה אי פעם (בהנחה שיקחו אליפות כמובן!). 

מהצד השני אנחנו רואים את התופעה העצובה שפילדלפיה כבר עונה שלישית ברציפות צוחקת צחוק ציני על אוהדיה ואף מגיעה לשפלים חדשים. בכנות, אין לי כוח לדבר על קבוצה שרוברט קובינגטון (עם כל הכבוד, כן?) הוא שחקן הקלאץ' הבולט שלה. 

איני יודע מה עובר לסם הינקי בראש, ואיני יודע אם יש תוכנית אמיתית להוציא את הקבוצה הזו מהבוץ, אך בכל מקרה, אני חושב שזו לא הדרך ושהוא מוציא את הערך הספורטיבי ממשחק כדורסל.

בקיצור, הסיכוי להפתעה במשחק הזה שווה פחות או יותר לסיכוי שאזכה בלוטו בלי שאמלא כרטיס. בקיצור, גולדן סטייט ב-25+. 

אה, ואם כבר בדברים צפויים עסקינן: מישהו מופתע שערוץ הספורט משדר את המשחק הזה ולא את קליבלנד-ס"א? 

רק מזכיר.

לפוסט הזה יש 158 תגובות

  1. יש לי הרגשה שפילי מנצחת ( ובסוף נראה לי התכוונת משדר את קליבנד-דטרויט ויצא לך ס"א בטעות )

    אחלה סקירה מקדימה 🙂

  2. בעניין לוח המשחקים של בוסטון:
    15 סה"כ
    10 בבית 5 בחוץ
    כולם בשעון המזרח
    רק 4 נגד קבוצות מעל 50%
    אייזאה אמר שהם הולכים על המקום הראשון.

  3. תודה רבה יונתן.
    המשחק המעניין של הלילה הוא ניו אורלינס-פורטלנד.
    ניצחון של הפליקאנס יבסס חזק את דנבר במקום ה 8.ניצחון של פורטלנד והתחרות בעיצומה.

    3 משחקים עם פייבוריטיות ברורות ואינדי עם פייבוריטיות קלה ביותר

  4. תודה !
    זה נראה השלב בעונה שמתחיל להיות נחמד אם מוסיפים לפריוויו ולסיקור את המיקום של קבוצה בקונפרנס.

  5. תודה.

    אז עכשיו מדווחים שכספי הבריא לחלוטין מהפציעה שלו ומשדכים לו את הקליפרס או את ממפיס.

    הכצעקתה?

    איך אמר המת לעיוור- נחיה ונראה.

    1. ממפיס זאת קבוצה מעולה בשבילו. הוא יהיה מאוד אפקטיבי במקום פרסונס, והם ידעו להעריך את הלחימה של כספי.

  6. תודה יונתן. נראה לי שמשהו השתבש באחוזים של פול ג'ורג' (באמת 97%? 🙂 )
    ממפיס באמת בנפילה חופשית, כמה זמן אפשר למשוך בלי שחקן חשוב שבנו עליו (פארסונס)? קובאן צוחק כל הדרך אל הבנק.
    אפרופו הלוואי וכספי יגיע אליהם, באמת שהוא יוכל לתרום (אבל הכי הייתי רוצה זה שיצטרף אל ג"ס)

  7. שאלה למבינים פה:
    אם לברון זוכה באליפות השנה ומנצח את גולדן סטייט פעמיים ברצף ועוד עם דורנט אחרי ששנה שעברה גבר עליה כשהייתה קבוצת העונה הרגילה הטובה בהיסטוריה, האם לדעתכם הוא מגיע לרמה של מייקל??
    יש הרבה ויכוחים על זה באמריקה.. כריס ברוסרד שאני מת עליו אומר שהוא צריך עוד שתי אליפויות ( להשלים 3 פיט עם קליבלנד).

    1. לברון כבר עבר את מייקל מכל הבחינותת.

      זה יגיע לתד מודע של כולם אחריי הריפיט הקרוב והטריפיט בכלל יסגור סיפור.

  8. ובלי תגובות של ילדים כגון: מייקל הוא אלוהים.. כי לברון יעבור אותו בכל נתון סטטיסטי אפשרי כולל אחוזים מהשדה, אחוזים מהשלוש כל נתוני הטוטאל למייניהם ( כי הוא ישחק הרבה יותר עונות), גבר על קבוצות טובות יותר( גולדן סטייט, סן אנטוניו), שינה את הליגה באספקט שכולם רוצים לשחק איתו והוא ספורטאי ודוגמא למופת, אז לא לשחק אותה כאילו שזו השוואה תלושה מהמציאות כי אני חושב שממש לא. ( בניגוד להשוואות של קובי או וינס קרטר וטרייסי בזמנו)

    1. ג'ורדן לא תפר לעצמו שתי קבוצות כדי לזכות באליפויות שלו. ואלה היו 3 שניות חינוך לעוד הרבה ילדים כמוך שאני מתאר לעצמי שיש כאן יחד עם ההתרחבות של האתר.

      1. כי למייקל היה GM שעשה מה שהוא אמור לעשות- להביא שחקנים.
        בגלל שהוא לא עשה את העבודה שלו לברון נאלץ לעזוב את קליבלנד לקבוצה רצינית.
        אבל תמיד הוא רצה להביא לקליבלנד אליפות אז הוא חזר ועשה את העבודה שלו, והוא עדיין לא סיים.

      2. גורדן לא התמודד בעידן הנוכחי שסופר טימס נוצרות כי לשחקנים יש הרבה יותר כוח, אגב לברון לא התחיל את זה ( עע הלייקרס של 2004 עם מלון ופייטון ובוסטון של 2008) לך תדע מה הוא היה עושה היום. עובדה ברורה אחת היא שלברון ניצח בגמרים קבוצות טובות יותר ממייקל.

    2. לברון גדולל ממייקל ודומיננטי בליגה הרבה יותר חזקה.

      בשנות ה-90 הרמה הייתה נמוכה ולא הייתה תחרות בליגה.

  9. תודה יונתן, שאלה ,למה לשים תמונה בכותרת שעושה בטן חולה ,ומעמיד לאמפוטנט נורטון את השנגולה למהההההההה

  10. לא מובן למה ספורט5 צריכים לשדר מישחק נחות בין גולדן לסיקסרסס,

    לברון בשעה נורמלית אין יותר איכותי מזה

  11. 17 מ-20, 7 מ-7, רבע ראשון. נראה לי שלקחו קשה את ההפסד לפני שבוע בפאלאס.

    זה יתיישר, רק שנישאר איכשהו בסביבה עד החצי. אוף.

  12. עוד מישהו רוצה לשאול למה ערוץ הספורט לא משדר את דטרויט ?

    עד שפעם בחיים הם מקבלים החלטה חכמה..

    1. לפני שבוע דיברתם אחרת. אף קבוצה בעולם לא יוצאת ממשחק, כשמתחילים נגדך ב-23 מ-26, ו-10 שלשות רצופות.

      או שעדיף להפסיק לאהוד את הקבוצה שלך, ולהצטרף לגולדן סטייט. הבנתי שזה הטרנד היום.

        1. "נותנת לקלוע נגדה מהשלוש", קונספירציות אול אובר. המזרח מתגייס לטובת קליבלנד.
          במיוחד הקליעה מהשלוש על רגל אחת של קיירי, כשהוא נופל מחוץ למגרש –
          עכשיו מותר לגלות – נציגים מקבוצות המזרח ישבו ביציע וכוונו את הכדור, באמצעות שלט זעיר, היישר פנימה.

          הכל – רק כדי שהקאבס יזכו באליפות.
          זה אישי, נגדך. "נתנו לקלוע עשר מעשר מהשלוש".

        1. אם הוא לא היה רוצה MVP, הוא לא היה חופר שנה שעברה בכל כלי התקשורת על מה המשמעות המילולית, הפילוסופית והמעשית של צירוף האותיות MVP

    1. מתי לאחרונה קבוצה קלעה 10 ברציפות מהשלוש לפתוח משחק?
      באחוז קליעה נדיב של 40%, הצירוף הזה הוא 1 ל-10000.
      ואם תוסיף 23 מ-26 מהשדה לפתוח משחק – אז לא יהיה עוד משחק כזה, בכלל.

        1. אם הקאבס קולעים חצי מזה, אין אף קבוצה בליגה שתעצור אותם. זה לא נורמלי בכלל, והבעיה – שכולם קולעים שם. שמפרט כוכב עליון.

          הפיסטונז מזמן ויתרו על המאמץ, אפילו לצמצם. כי יש כבר מחר יוטה בבית – ננסה שם, זה היה משחק בונוס.

  13. תודה לפיסטונז שגמרו את זה מהר.

    עם כל הכבוד לכדורסל, הריל-דיל שהתחיל הרגע הוא מפגש רבע הגמר בין 2 הנבחרות הטובות בעולם במונדיאל הבייסבול – פוארטו ריקו נגד אלופת העולם הדומיניקנית, שתיהן בהרכבי אולסטאר מלמעלה עד למטה, נבחרת החלומות 1 נגד נבחרת החלומות 2, הכוכבים הכי גדולים בעולם. בסן דייגו, עם קהל משוגע. יש בפוקס ספורטס (61).

  14. סחתן לניקס, מחצית שניה מעולה. ככה זה כשרואים פייסרס בעיניים. טנקינג עושים בחוף המערבי, לא פה.
    אינדיאנה ממשיכה להיות קבוצת חוץ גרועה במיוחד, ובהתחשב בלו"ז שיש לה – סדרת סיבוב ראשון ממקום 8 היא לא מילה גסה, מיאמי עוד תעבור גם אותה. בוסטון ממקום 1, פייסרס ממקום 8 – לא יהיה פשוט.

  15. אחרי שהשלמתי בנחת חוסרים (המשחק בקליבלנד),
    כמה מסקנות:

    לא כל יום פורים. מבול שכזה – זו תופעה שלא תחזור על עצמה בתדירות גבוהה.

    ובכל זאת, הקאבס שווים משחק אחד כזה בכל סדרת פלייאוף. זה די אומר שמתחילים סדרה מולם בפיגור 0 – 1 …

    קצת יותר ברצינות – מתחילים לראות את החשיבות של ג'יי אר. הוא מעמיק את הרוטציה של הקבוצה, כך שכאשר הם בהרכב מלא, יש סבירות גבוהה שבכל משחק נתון יהיו כמה משחקני הרוטציה ביום טוב מבחוץ. הלילה כולם פגעו, וזה אירוע נדיר. אבל גם ביום בו חלק פחות פוגעים, עדיין יהיו גם את לאב ואת קורבר. וזה הבדל מהותי.

    דרון וויליאמס מתחיל להרגיש בנוח. 6 מ-6 מהשדה, 3 אסיסטים. והכי חשוב – חלק מהותי ביצירת המצבים בהרכב השני.
    והעובדה שהוא משחק נהדר עם הגב לסל מול רכזים נמוכים –
    עוד יתרון חשוב של הקאבס מול צמרת המזרח.

  16. הייתי אתכם לאורך כל הדרך. סיימתי 'מעורב'. סומסום, מה קורה אם הולנד מפסידה ואנחנו מנצחים 0-1? אנחנו בפנים נכון? הולנד – קובה מתחיל עוד שעה אבל אני הולך לישון להתעןרר ברבע לשש למשחק נגד יפאן

    1. פירוט של כל התרחישים מופיע כתגובה מספר 1 בבלוג הבייסבול, בפוסט שלך. בגדול: הפסד של הולנד, יביא לזה שנצחון של ישראל יספיק (היפנים יוכלו אפילו "לוותר על המשחק מראש" כי הם עולים ממילא. אבל ז לא יפני לעשות דבר כזה).
      גם יתר המצבים מפורטים, ובחלקם – גם הפסד של ישראל ליפן הוא לא סוף הסיפור עדיין.

  17. המספר שלי במשקפיים גדל בגלל שניסיתי לצפות במשחק של פורטלנד בניו אורלינס.
    למשחקים כאלו צריך לצרף אזהרת צפייה…

  18. הווריורס נראים רע. כולם מציינים את אחוזי הקליעההנמוכים של הספלאש בראדרס אבל ההגנה שלהם פשוט רעה. עושים חילופים קלים מדי על כל חסימה ומשאירים מיס מאצים בכל התקפה. אין להם שומרים שיכולים להחליף על הכל ואם סטף נשאר עם אוקאפור או מגי על מקונל ורודריגז כל התקפה זה מתכון רע. ואלה הסיקסרס כן?

  19. אבל עם כל הכבוד, אני בעיקר בטניס. נובאק ודל פוטרו באחלה משחק. הסרבי חזר לעצמו, הוא חד ונראה מחויב ורעב. נראה לי שהתקופה הקשה מאחוריו.

  20. יאדייר מולינה בהומראן, 1:3 לפוארטו ריקו, זיקוקין בשמיים, הקהל בטירוף וכל הקבוצה רצה לתוך המגרש להתחבק – ומתברר כולם עשו בליצ' בשיער!

    ואתם רוצים שאראה את לובומבה-כפרות נגד מט בארנס? נוט טונייט, בייב.

    1. אני עסוק כל הזמן בחישובים של מה עדיף מקום ראשון או שני ואיך שהוורירס נראים זה ממש לא משנה הם יעופו סיבוב שני אם דוראנט לא חוזר

    1. רכות כזו בהגנה.פילי אפילו לא מתאמצים כדי להגיע לטבעת.חוץ מקליי גם אין התקפה.סטף קרי נראה יותר גרוע מאשר בפלייאוף

  21. לא חשבתי שאני אי פעם אגיד את זה אבל בלי דוראנט לעומרי כספי יש מקום בחמישייה של הוורירס.הוא יותר טוב ממקאו בארנס ומקאדו

  22. מה שעובר על ג"ס או לחלופין מה שקרה בין ברצלונה מול פריז סן ז'רמן מראה עד כמה החלק המנטלי הוא גדול. אין שום הסבר סטטיסטי מלומד שיכול להסביר מה שקורה עכשיו.

  23. שתרגישו טוב, המפציצים של הולנד כבר ב-0-12 על קובה. התבוסה של ישראל מתקבלת בפרופורציות – פשוט לא כוחות.

  24. והמתלהב הזה בערוץ הספורט – יותר גרוע מהעגלה של בארסה! מקבל אורגזמה מניצחון של גולדן סטייט, על קבוצת הפרוסס בלי הפרוסס, על פילי שצריכה לחפש הפסדים עד סוף העונה – והיא דוהרת לקראת אחד כזה מול עיניו. חחח. פתטיק.

  25. חבל שאין תחרות בבייסבול, עד למשחק של ישראל.
    ככה לא הייתי נאלץ לראות את סאריץ', הגרוע, מוכיח למה אסור לתת לו את רוקי העונה. פשוט לא לעניין, ולא משנה מה אומרים הכללים. או אמביד או כלום.

    1. פילי *רוצה* להפסיד, בוא לא נשכח את זה.
      ומה שאני לפחות רואה, בדקות שהצטרפתי – הם עושים עבודה יפה. מקונל כוכב עליון. הסטט' של הרביעי יהיה מרשים.

    1. גם הגמד סיפורון היה חוסם את מקונל. עדיף כבר שיאבד, יש להם כבר 10 רק ברבע האחרון.
      הרי אנחנו בענייני סטטיסטיקות כאן.

  26. משחק בית נגד הסיקסרס.
    גרין, קליי, קרי – כולם יסיימו את המשחק הלילה עם 37+ דקות.
    הפציעה הבאה בתור היא רק עניין של זמן.

    1. מה זה "לסתור"?
      כדורסל משחק דינמי, דברים משתנים תוך כדי תנועה.
      גולדן סטייט היתה ככה אתמול ותהיה אחרת מחר – כל הקביעות משתנות מטבען, גם אם הן מנסות להתכוון אל המוחלט.

      אני מבין שזה קשה, הרי אתה מעוניין רק בטקס הכתרה פורמלי, באליפות נצחית, ביציבות קוסמית –

      כמו הבחורצ'יק הזה, הממזר, שהציע להאריך את סדרת הגמר ל-9 משחקים – כדי עוד יותר למנוע מצב של "הפתעה".

      אז תתפלאו: "סתירות" ו"הפתעות" הן חלק מהספורט. וגם הערכה מחודשת של כוח.

      אז כן – עכשיו רואים כמה KD חשוב לקבוצה הזו. קבוצת ה-73-9 נעשתה כזו שמנה ומפונקת, שהיא לא יכולה לזוז מטר בלי האקסטרה-סופר-דופר שהשיגו לה.

      1. דוראנט חשוב מאוד למערכת, עם זאת מה שמביא את הנפילה זה כושר הקליעה הנוראי שקרי נמצא בו, מחסור בספסל עמוק

      2. רק חמור לא משנה את דעתו, העניין הוא הנחרצות שבא הדעות שלך נאמרות. אתה ומנחם קורצתם מאותו החומר בקטע הזה. אולי זה הבייסבול…
        אז הגמר לא הולך להיות שיקגו בולס נגד ל.א קליפרס כמו שהדוק הימר והליגה לא נסגרה לשנים הבאות כמו שאתה טענת בלי הפסקה.

      3. סומסום – מפלצת ארבע ראשית , כך כינית את הלוחמים , לא אמורה להתקשות ולהיראות כך גם אם ירד לה ראש אחד . זה בסך הכל משחק מול פילי נטולת אמביד בבית . זאת אומרת שכל התיאוריות שלך על ליגה סגורה וחתומה שוות כלום .

        1. זה נכון, וברור שהעניין הוא פיור מנטלי.
          לא יודע – אולי זה ש"לקחו" לסטף את הקבוצה לטובת KD, עשה לו משהו לא טוב. זה ממש לא אותו סטף. לא מבין את זה.
          ובלעדיו – כל הקבוצה אוכלת את עצמה. את פילי הזו מנצחים סטף-קליי-גרין-איגי, בלי צורך בשחקן 5. זה הכל בראש, ובין קר וסטף.

        2. הקבוצה בתקופה רעה מאוד אתם לא יכולים להסיק מסקנות ישר , קרי גרין ותומפסון נמאים בכושר הרע ביותר מזה שלוש שנים (תומפסון מתחיל לחזור לעצמו), הספסל הרבה פחות משמעותי וקר בדיוק לא מצליח לטפל במשברים

  27. גרין היה רחוק מרחק חטיפה אחת מנתון היסטורי של 5X5 . מדהים .
    למרבה הצער , הוא כרגע כל מה שיש לג"ס להציע .
    עד הלילה חשבתי שזו ירידת מתח כתוצאה מעייפות . עכשיו זה נראה לי כבר מדאיג הרבה יותר .

    1. דווקא האינטנסיביות של הרבע האחרון נותנת תחושה שאם הם משחקים חזק ואגרסיבי אין סיבה שלא יחזרו לכושר טוב. היום קליי וסטף קלעו יחד 10/22 משלוש שזה אחלה.

      1. נכון לגבי השלוש – אבל 18 מ045 לשניהם סה"כ מהשדה , וזה נשמע פחות טוב . וחוץ מזה יש בעיות של עומק בספסל ושל הגנה .
        אני חושב שכולם , חוץ מגרין כמובן , לקחו צעד אחורה השנה והתרגלו לסמוך על דוראנט . הם חייבים לצאת מהמוד הזה .

    2. הקליעה של גרין לא מספיק יציבה העונה כסטרץ 4, הגנתית הוא מדהים כאשר קרי נראה מחריד הקבוצה כולה בבעיה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט