ה-68 נבחרו. אליפות המכללות יוצאת לדרך / מנחם לס

 

זהו. הבחירה נעשתה. המרץ' מדנס מתחיל. הופס מציע ברקטולוג'י שלנו (ראו מאמרו של רועי ויינברג)

הנה  ה-68 שניבחרו. ה-BOBBLE (קבוצות ה-BOBBLE הן אלה שהכניסה שלם לטורניר היא בסימן שאלה) התפוצץ בפניה של סירקיוז. גם אילינוי סטייט שחשבה שהיא בפנים היא בחוץ. ה-BOBBLE TEAMS שכן עשו את הטורניר הן פרובידנס, ווייק פורסט, קנזס סטייט, ו-USC.

הביג 10 עלה עם מס' 4 (פורדו), מס' 5 (מינסוטה), מספר 6 (מרילנד), מספר 7 (מישיגן ), מספר 8 (ויסקונסין ונורת'ווסטרן) ומספר 9 (מישיגן סטייט). גם ויסקונסין וגם מרילנד החלו בנפילה לקראת סוף העונה. אני מת]לא גם שמינסוטה היא לפני מישיגן.

אני מבסוט מאד שקבוצה הנמצאת שעתיים נסיעה ממני – דרום קרולינה – ניבחרה 7, בחירה שלא מגיעה לה עם כל הפסדיה האחרונים.

היכול להיות שהאזור הדרומי (SOUTH) הוא הקשה ביותר עם צפון קרולינה, קנטקי, ו-UCLA? לי זה נראה ככה במבט ראשון. גם ויצ'יטה סטייט במקום 10 בדרום היא מסוכנת מאד.

גונזגה סוף סוף קיבלה דרוג מס' "1" שהיא כה שיוועה לו, במערב. המשחק נגד סאות' דקוטה סטייט עול להיות הפתעה עצומה. נורת'ווסטרן סוף סוף עשתה את הטורניר לראשונה. מספר 9 היא וונדרבילט, ואני רוצה רק להזכיר שהיא ניצחה את פלורידה סטייט כדי לזכות במקומם.

קבוצה שזה עתה נודע לה שהיא ניבחרה ל'ריקוד הגדול':

 

נוטר-דאם מס' 5 שהגיע לגמר ה-ACC תפגוש בפרנסטון מס' 12. כל הקבוצות שונאות לשחק נגד קבוצות מה-IVY LEAGUE כי הן משחקום כדורסל קבוצתי עד שיש להם קליעה פתוחה, וזה מעצבן קבוצות שלא רגילות לזה. גם נוטר-דאם וגם פרינסטון חיות ומתות על ה-3, ויהיה זה ערב צליפות למזכרת.

קרב עסיסי יהיה באורלנדו בין פלורידה סטייט (מספר 3) ופלורידה גולף קוסט המסוכנת. 'קוסט' מתה להכות בגברת השמנה המסתכלת על 'קוסט' כאילו היא ילדה מלוכלכת שלא מגיע לה להיות בטורניר. עוד משחק מעניין לאללה יהיה שם בין אקסווייר (11) לבין מרינד (6).

אותי מעניין מאד המפגש בין וינטרופ הקטנה (יחסית) – עוד נציגה של דרום קרולינה – ומס' 4 באטלר. מפגש מעניין נוסף הוא בין קנטקי (2) לבין נורת'רן קנטקי. כל "דרבי" בין שתי סטייט יוניברסיטיס מאותה מדינה הוא תמיד מסוכן וחם.

זהו. כנראה שלא יבחרו בנו!

UCLA משחקת נגד הקבוצה ששם קבלתי את ה-M.A שלי בביומכניקה – קנט סטייט.

 

 

טוב, אפסיק כאן כי אין סוף לסיפורים. לאס ווגאס קבעה את דוק פייבוריטית לנצח את הכל ב-1 ל-5, וצפון קרולינה שנייה ב-1 ל-6.

יאללה. לכו מלא את הבראקט. סכוייכם לנחש את כל המנצחים נכון הם 1 ל-4 טריליון או משהו כזה.

 

 

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. יש עדיין פרס של מיליון דולר לזוכה ? ( אני חושב ש ESPN מציעה מיליון דולר למי שיצליח לנחש את כל תוצאות הבראקט , הסיכוי ל בראקט מושלם הוא אפסי )
    קשה לעקוב אחרי כדורסל המכללות אבל מרץ המשוגע זו חתיכת מסורת
    נקווה ש k700 יחזור מאיפה שהוא לא נמצא

  2. אם אפשר כמה הסברים למי שלא מבין הרבה בליגת המכללות:
    – איך נקבעות 68 הקבוצות?
    – למה לא 64, הרי זאת חזקה של 2? איך בכל זאת זה מתכנס לחזקת 2? בטבלה יש 16 משחקים ו-32 קבוצות בסיבוב השני.
    – יש דירוג לכל קבוצה בטבלה, כאשר יש קבוצות עם אותו דירוג אבל מאזן אחר,? או דירוג טוב יותר ומאזן נמוך יותר?
    – ביתיות: איך מתנהלים המשחקים לפני הפיינל פור? משחק ביתי למי שיש מאזן טוב יותר?
    – מה תדירויות המשחקים, כמה כל קבוצה נחה בין משחק למשחק?

    מי שיוכל לענות, יבורך?

  3. ה-68 זה שינוי יחסית חדש. יש בעצם שלב מוקדמות שמאפשר ל-4 קבוצות שאחרת היו נשארות בחוץ להיכנס לטורניר (2 משחקים בין קבוצות שידורגו 11, ו-2 משחקים בין קבוצות שידורגו 16).
    יש 32 ליגות (בתים,קונפרנסים, חטיבות או איך שתרצה לקרוא להם) בדרג הראשון המכללות. האלופה בטורניר של כל ליגה מקבלת כרטיס אוטומטי שאר הקבוצות נבחרות על ידי ועדה שגם מדרגת את כולם.
    יש 4 איזורים שבכל אחד הקבוצות מדורגות 1 עד 16 כשבסוף מכל איזור קבוצה אחת עולה לפיינל פור. המאזן חשוב אבל הוא מושפע מאד גם מחוזק הליגה שבה משחקת כל קבוצה ולכן הדירוג לא תמיד תואם את המאזן.
    אין כאן ביתיות כי המגרשים בהם משחקים נקבעים מראש אבל יש התחשבות בחוזק בקביעת האיזור שבו כל קבוצה משחקת (קרוב לבית=יותר אוהדים).
    הטורניר הוא 4 שבועות כשבכל סוף שבוע משחקים פעמיים עם יום מנוחה באמצע.
    עוד שאלות?

  4. אז… שנה שנייה ברציפות המועמד הבכיר לבחירה ראשונה לא מגיע לבמה הגדולה לזכות בגביע הרנדומליות ע"ש אל המלחמה מרס.
    כן, זו שוב לא אשמתו. הוא משחק בקבוצה נוראית, אחת הגרועות בתולדות הקבוצה, יאדה-יאדה, לא משהו שהוא לא בהכרח ידע שנה שעברה כשהוא בחר לשחק עבורם. וכן, התחרות הזו, או בכלל המשחקים בקולג', הם לא חזות הכל. בטח עבור שחקני שנה ודי שבונים על קריירה ארוכה ומוצלחת בליגה שאחרי.
    עדיין קשה שלא לשים לב לזה. אצל בן סימונס זה התחבר, אצלי לפחות, לאופי מסויים של השחקן. מעין שאננות יחד עם רצון להשיג את כל התארים שהוא יכול להתחרות עליהם, ואלו שלא בוודאות שלו, לא צריך לנסות. הוא שיחק עבור הסטטיסטיקות שלו והימר על דברים שלא נכנסים לרשימה גם במחיר סלים והפסד. אז כבר הבנתי ברגע שהוא נפצע, שאין סיכוי שהוא ישחק השנה, כדי לא להפסיד את פרס רוקי השנה.

    השאלה היא מה זה אומר לגבי פולץ. מקריאה מעמיקה של 20 שניות ברחבי הרשת, נראה שאוהדי וושינגטון לא ממש התלהבו ממנו. חלק מזה לא באשמתו, חלק מזה קצת. מותר להם להתגעגע לאייזיאה. כל קבוצה אחרת שויתרה עליו מתגעגעת. אבל היה קשה להם להפריד בין ההצלחה האישית שלו לכישלון של הקבוצה (הסטואיות שלו לא עזרה).

    אז אני פונה למי שראה, מי שיודע, מי שקרא את קרטון החלב ואולי שמע משהו – מה הסיפור עם מרקל פולץ העונה?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט