מחר (יום ראשון בערב) בחירת המכללות ל'ריקוד הגדול' / מנחם לס

מחר, יום ראשון בלילה, וועדת הבחירה של ה-NCAA תיבחר את 68 הקבוצות שתשחקנה באליפות ה-NCAA. כשבארה"ב ישנן מאות מכללות בדיביזיה הראשונה זה לא דבר קל לעשות בעליל.

ביום שני, סגן העורך רועי ויינברג יציג ויציע את ה-BRACKETOLOGY המסורתי שלנו. כבר שכחתי מי ניצח בשנה שעברה כשהיה לנו שיא משתתפים.  מנצח ה-BRACKETOLOGY יקבל ממני את ספרי "חיצים ובונבונים" עם הקדשה, ואם למנצח יש כבר את הספר, אביא לו ספר כדורסל חדש שיפורסם לפני בואי ארצה.

וועדה של 10 המרכבת מאתלטיק דירקטורס מעשר מכללות שונות יישבו ביום ראשון, אחרי שכל אליפויות הקונפרנסים תסתיימנה, ויקראו לא רק בשמות המכללות, אלא את דירוגן, והמקום והתאריך למשחקיהן. לא יעברו יותר מ-5 דקות והויכוחים, הטענות, המענות, וכל הפולמוסים ושינויי המחלוקת יפוצצו את הסושיאל מדיה, אתרי הספורט, וכל תחנות הרדיו והטלוויזיה כאילו פרצה מלחמת עולם.

ה-BRACKETOLOGY הפך למסורת אמריקאית בה משתתפים עשרות מיליוני משתתפים. לנחש את כל המשחקים אתה צריך לדפוק סיכוי של 1 לכמה טריליונים – דבר שכמובן מעולם לא נעשה – אז המנצח הוא הקרוב ביותר לניחוש הנכון.

32 קבוצות נבחרות להשתתפות אוטומטית ע"י ניצחון הקונפרנס שלהם או ניצחון בטורנירים השונים הנערכים בעת כתיבת שורות אלה. אחרי שה-32 נקבעו, הוועדה בוחרת את "הטובות ביותר" שנשארו.

כל קבוצה מקבלת דרוג (SEED) כשארבעת המדורגות ראשונות עם דרוג "1" הן הראשונות בכל אזור מארבעת אזורי הטורניר – דרום ומערב, ומזרח נגד המערב התיכון. ארבעת מנצחות האזורים מגיעות לפיינל פור כשמנצחת הדרום נגד המערב עולה לגמר נגד מנצחת המזרח נגד המערב תיכון.

כמובן שהטענות והמענות מגיעות בדרך כלל מה-BOBBLE TEAMS שהן האחרונות להיבחר. הבעייה הגדולה של הוועדה היא לבחור את המשתתפות מחמשת הקונפרנסים הגדולים ביותר שלא זכו באליפות.

הבחירה נעשית מבין 351 מכללות של DIV I המחולקות ל-"MAJORS" ו-"MID MAJORS". הבעייה של המכללות שאינן MAJOR היא שלכמה מהן אין אפשרות להשיג "QUALITY GAMES" משך העונה נגד "MAJORS" כי ישנם רק מקומות פתוחים ספורים לשחק עם לוח המשחקים. כדי לעזור מעט ל-MID-MAJORS, ה-NCAA הגדילה אתמספר המוזמנות ל-68, כשארבע האחרונות נפגשות כל שנה בדייטון, אוהיו, ושתי המנצחות משלימות את מספר הקבוצות ל-64.

הסיבוב הראשון והשני ייערכו ב-8 מרכזים בארה"ב, כשאחד מהם הוא 5 ק"מ בביתי כאן בגרינוול:

2017 NCAA First and Second Round

NCAA First and Second Rounds
Buffalo, NY | First Niagara Center
March 16 & 18, 2017

NCAA First and Second Rounds
Milwaukee, WI | BMO Harris Bradley Center
March 16 & 18, 2017
NCAA First and Second Rounds
Orlando, FL | Amway Center
March 16 & 18, 2017

NCAA First and Second Rounds
Salt Lake City, UT | Vivint Smart Home Arena
March 16 & 18, 2017

 
NCAA First and Second Rounds
Greenville, SC | Bon Secours Wellness Arena
March 17 & 19, 2017

NCAA First and Second Rounds
Indianapolis, IN | Bankers Life Fieldhouse
March 17 & 19, 2017

NCAA First and Second Rounds
Tulsa, OK | BOK Center
March 17 & 19, 2017

NCAA First and Second Rounds
Sacramento, CA | Golden 1 Center
March 17 & 19, 2017

 

16 המנצחות תיפגשנה ב-"סוויט 16" בממפיס, MSG, קנזס סיטי, וסנט חוזה (קליפורניה). ה-FINAL FOUR ייערך בפיניקס ב-1 לאפריל (חצי הגמר) וב-3 (הגמר).

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. מנחם אתה יכול בבקשה להסביר יותר איך משתתפים בטורניר?
    נ.ב יש לי גם את על חיצים ובונבונים וגם עוד כמה ספרים שלך.. משם התחלתי להבין קצת כדורסל מהו ומהי כתיבת עיתונות ספורט! וזו לחלוטין לא התחנפות אלא מחמאה כשמגיע!

  2. אחד החודשים האהובים עליי בשנה. קצת סיפורי בראקטים:

    השנה כנראה לא יהיה בראקט נשיאותי אחרי 8 שנות בראקטים כאלו של אובמה. הוא לא פגע יותר מדי באף אחד, אבל עדיין קונספט חביב שחבל שהלך לאיבוד.

    ב-2015 מיט רומני, המועמד הרפובליקאי לנשיאות לשעבר, סיים ב-0.1% הטובים ביותר של ESPN כשהוא פגע ב-6 מ-8 הקבוצות ברבע הגמר, את כל קבוצות הפיינל פור ובזהות המנצחת.

    ב-2010 היה נער, אוטיסט, שהצליח לפגוע בכל אחד מהמשחקים בשני הסיבובים הראשונים. מטורף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט