מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1.הקלעים המעולים אי פעם בגובה 7' (2.14 מ') או יותר

כשדירק נוביצקי קלע את נקודתו ה-30,000 רוב אתרי העולם הגדירו אותו כ-"BEST BIG MAN SHOOTER" בכל הזמנים. איש כמובן לא טרח להגדיר מה זה "BIG MAN" כי היה ביג-מן שהיה קלעי טוב ממנו ושמו לארי בירד. גם בעונה הרגילה וגם בפלייאוף. נוביצקי היה טוב מבירד רק באחוזים מה-3 בהפרש זעיר (38.1% נגד 37.7%), אבל בירד היו טוב יותר כללי באופן משמעותי (49.6% נגד 43.3%), ויותר טוב מהקו (88.6% נגד 87.9%).

אבל חייתי מספיק בשטח להבין מהקרואים שהם התכוונן בביג-מן לכל אחד שהוא 7' לפחות, או 2.14. אז מעתה "BIG MAN" הוא 7' לפחות.

אז בין ה-7' ומעלה, מי היו חמשת הגדולים ביותר? הנה הם לפי הסדר (ואני בטוח שאיזה בהיר-הבנה יתווכח שהיה איזה ברטיסלאב ברדנשרובינבצ'יץ' בבוסניה שקלע טוב יותר, אז אתכם הסליחה.

1.דרק נוביצקי

 

הוא תמיד ייחשב לביג מן הראשון ששיחק כסמול מן ושבר את ה-MOLD שהיה בוחנו בקשר לביג מן. הוא היה כה סימטרי וזקוף שהוא לא נראה ביג מן. בתחילת הקריירה בליגה הוא ירה כמעט אקסלוסיבית מרחוק, אבל עם השנים הוא פיתח משחק פוסט ואת תדירות הליכתו לקו. קריירת ה-HOF שלו תסתיים עם 22 נק' ו-7.9 ריב' למשחק, טבעת אליפות, גמר אחד, MVP של ה-NBA פעם אחת, ו-MVP של האליפות פעם אחת.

2. ארבידס סבוניס

 

סבוניס היה אגדת כדורסל לפני שהגיע ל-NBA. הוא הגיע ל-NBA כשהיה כבר בן 31 וחבר ב-HOF. למה לא הגיע מוקדם יותר? אני תמיד טענתי 'פחד', ואני עדיין טוען זאת. הוא לא שש לבוא הנה ולהתמודד עם שקיל או'ניל או חאכים אולג'ואן במיטבם. טוב, מה שהיה – היה. הוא הגיע לפורטלנד טריילבלייזר. הוא כמעט לא זרק אף פעם מחוץ לקשת, אבל במיד-רינג' ובכל האזור תחת הסל הוא היה קלע מצויין שסיים עם 50% כללי, ו-78.6% מהקו. לשחקן בגובה 2.20 מ' אלה הם מספרים פנומנלים.

3. מהמט אוקור

 

בינתיים רק חיוורים אירופאים, אפילו שהטורקים הם לא לגמרי חיוורים. אני לא בטוח מה הם. הטורקי הזה היה TRUE CENTER של 2.13 מ' ו-112 ק"ג שיכול היה לקבור את העור מהיציע. דטרויט בחרה בו בסיבוב השני של הדראפט ב-2002, אבל רק שנתיים אחרי ביוטה הוא החל לפרוח. הוא עשה אול סטאר אחד בעונה בה קלע 5.3 עם 7.6 ריב', כשהוא מתגאה ב- 38.1% מהקו. יש לו 596 שלשות ב-11 עונות, ולדעתי הוא האנדרייטד ביותר מבין השחקנים הזרים המצויינים ששיחקו כאן מעל 10 עונות.

4. ראף לפרנץ

 

סוף סוף אחד משלנו. הייתי אומר שה-7 פוטר הזה היה השחקן האנדרייטד ביותר מכל 'הגדולים'. הוא היה סנטר שמאלי שכבר אז נע ונד בכל המגרש ולא היה תקוע תחת הסל. בדנבר הוא פרח. ב-5 שנים שם הוא קלע 13.3 עם 7.7 ריב', ו-2.9 חסימות, כשהוא קולע 48.9% (39.6% מה-3~). כשעבר לדאלאס ואח"כ לסלטיקס חלה ירידה מסויימת ביכולתו אבל הוא עדיין סיים קריירה של 12 שנים עם 46.6% ממוצע, 36.3% מה-3, ו-71% מהקו. הוא סיים את הקריירה עם 478 שלשות ותמיד היה ענק עם יד זהב.

5. בראד מילר

 

בראד מילר לא נבחר בדראפט כי משקלו הכבד הפחיד את הבוחרים. שרלוט בחרה בו כפרי אג'נט שם בילה שנתיים, אבל ה-2.14 מ' הזה פרח כשהועבר לשיקגו. הוא סיים קריירה ארוכה של 16 שנים עם 48% מצויינים, 33% מה-3 (עם שלוש עונות של 50% מדאונטאון), ו-80% מהקו), כשעונותיו הטובות ביותר כסנטר המשחק גם כשוטר היו בסקרמנטו קינגס. הוא סיים עם 201 שלשות בקריירה.

2. ארבע הקבוצות שאלוהים קילל

1. סקרמנטו קינגס

בסקרמנטו לא יכלו לחכות להיפטר ממנו. "IT SUCKS PLAYING WITH HIM" היתה אימרת החצר בעירו של קווין ג'ונסון שלפי TIME MAGAZINE הוא עשה הרבה לשיפורה.

אז עכשיו כבר נשמעת צעקה חדשה: "IT SUCKS MORE PLAYING WITHOUT HIM!"

להיפטר מבוגי היתה עוד אבן גדולה המונחת על הקשר. לא משנה באיזה BASKETBALL SCIENCE הם ישתמשו, קללת האל רובצת עליהם, וולאדה דיבאץ' כ-GM הוא בדיחה, ולא איכפת לי מה יגידו עם חכמתו היוגוסלווית. אני לא שם אם הוא קרואטי או סרבי. עבורי הוא יוגוסלווי, ואתה לא מביא יוגוסלווי להוציא קבוצה אמריקאית מבוץ.

תמיד יהיה משהו שיהרוס אותם: פעם זה שיפוט 'קנוי', פעם זה אדם שמולדתו של טיטו, ופעם זו שליחת הסנטר הטוב בליגה לשחק בשדה זר.

אז צביקה וכל ששה או שבעה אוהדי סקרמנטו האחרים באתר: גם בעונה הבאה תהיו קבוצת לוטרי. אין לכם כל תקווה גם בעונה הבאה. אתם תסיימו במקום 15 במקרה הטוב, ובמקום 30 במקרה הרע..

2. פילדלפיה סיקסרס

הקבוצה חסרת המזל ביותר, ובנוסף גם המטומטמת ביותר. אני לא יודע במי האשמה, אבל "THE BUCK STOPS HERE" נעצר על ברכיו של בריאן קולנג'לו, המנכ"ל שנתן אור ירוק למאמן לשחק עם ג'ואל אבמביד כשהיה ברור שהוא פצוע קל. קודם מטפלים בו בכפפות משי כל העונה, ואז נותנים לו לשחק פצוע? לפחות זה נותן לו צ'אנס לפוצץ אותנו עם יותר טוויטרים.

ומה בדיוק הסיפור עם בן סימונס? האם הוא פצוע? בריא? הרי יום אחד ראו אותו מתאמן עם הקבוצה בפול ספיד. מה הסיפור איתו? האם הוא "האדם המסתורי". האם ישנן תכניות סודיות לגביו?

לפני שבועיים היו להם 4 סנטרים. פתאום יש להם בקושי אחד. אני מבטיח לכל בני 'עיר אחוות האחים' שהם יראו מרחוק את נרלנס נואל מוביל את המבריקס בפלייאוף, ואז אולי גם בפילדלפיה יבינו ש-ASSETS – ערך שחקנים – שווים רק כשארגון ומאמנים יודעים כיצד להוציא מהם את מה שהם שווים.

"THE PROCESS" של הינקי יכול היה להתפתח למשהו גדול שמוחו הגאוני של הינקי תיכנן, אבל הסטטוס-קוו של פילי הוא תמיד תחתון בכמה רמות מהאינטיליגנציה שתיכננה אותו.

לפילדלפיה לא נותר דבר. עוד עונה בתחתית בור הצואה, עם כמה עונות עתידיות רק לצאת מהבור. להתנקות מהצואה? ייקח בוודאי עוד 4-5 עונות.

3. לייקרס

Worms make the dirt, and the dirt makes the earth
And all of the roots have a place to sleep now
All the chinooks have squash to eat now
Worms make the first, and the dirt makes the earth
And people hold hands and feel terrific
Food comes from dirt. It’s scientific.

אני מודה שאין לי את האינטיליגנציה המספקת להבין כיצד הליריקה של הפואמה הזאת מסבירה את הטרגדיה של הלייקרס. ישנם באתר רפי הבנה שהם יותר אינטיליגנטים ממני ואולי הם יכולים להסביר מה קורה בלייקרס.

לי ישנו הסבר יותר קל להבנה: אם נקבה כג'יני באס היא הבוסית של מועדון כמו הלייקרס, ומישהו מאוהדי הלייקרס מאמין שהיא תצליח להתמודד עם מוחות כדורסל כגרג פופוביץ', ג'רי ווסט, בוב מאיירס, דרל מוריי, אנדי אייזנברג, או פט ריילי (ועוד 20-30 אחרים) – גוד לאק.

היא לא שייכת בכלל למשחק. ומג'יק ג'ונסון יעזור? הוא כוס רוח למת. הלייקרס יישארו קבוצת תחתית גם בעונה הבאה וגם בעונה שאחריה. הם הפכו לבדיחה, וכל עונה נוספת הבדיחה הופכת יותר ויותר למציאות מחרידה. אני יודע שהליגה חייבת לייקרס מעלה. הצרה יא שישנן 24-15 קבוצות שלא שמות קצוץ על מה שהליגה רוצה או צריכה.

4. ברוקלין נטס

עד שלא יעיפו את הרוסי הזה מאומה לא ישתפר. הצרה היא שאין מי שיעיף אותו כי הוא בעל הקבוצה. אז לפחות ללייקרס תמיד תהיה קבוצה מחורבנת יותר ממנה.

3. אייזיה תומאס – אלן אייברסון חדש?

המאמר הזה מבוסס על מאמר שהופיע היום ב-ESPN בעיקר בגלל הדיאגרמות והטבלאות. המאמר הוא מאת כריס  לוסברג ולוקס נוקס.

בקיץ אייזיה תומאס ביקר בפילדלפיה להתחכך עם אלן אייברסון וכל מה שהוא אמר היה "אני מקווה יום אחד להתקרב לדברים שאלן עשה". הוא קרא שאייברסון קלע 27.6 נק' למשחק עם 6.1 אסיסטים ואמר שחלומו להיות פעם עם מספרים כאלה.

שבעה חודשים אח"כ אייזיה יושב על 29.5 ממוצע עם 6.2 אסיסטים. למעשה, אייזיה תומאס בחישוב של 36 משתווה כבר עכשיו לסטטיסטיקה של אייברסון משנת ה-MVP שלו.

.

תומאס שבר את שיאו של הבליצ'ק של 20 נק' פלוס כשעשה זאת ב-43 משחקים רצופים. הוא מסוגל לשבור את שיאו של לארי בירד העומד על 29.9 נק' ממוצע לעונה.

תומאס הפך ל'מלך הרבע הרביעי' כשממוצעו לרבע הרביעי הוא 10.3 נק'! תנו מבט בטבלת הרבע הרביעי:

הטבלה הבאה מראה את תרומתו של תומאס לעומת תרומתו של ווסטברוק לקבוצתו:

Percentage of team's fourth-quarter totals

תומאס שיפר גם העונה את יעילותו בפיק-אנד-רול. ממוצעו הוא 0.857 נק' לכל פיק-אנד-רול, שע"פ  'סינרג'י ספורט דטה' מעמידו מס' 11 בליגה ביעילות הפיק-אנד-רול שלו.

[הנה שלוש דרכים בהן הוא מבצע את הפיקאנד-רול שלו:

דרך ראשונה:

*

דרך שלישית

*

 

הטבלה הבאה מראה כיצד ללא תומאס הסלטיקס היא קבוצת לוטרי (אז אולי הוא ה-MVP בינתיים?):

.

Offensive Rating (Celtics with/without Thomas)

*

*

5. דיון וולטרס ICES משחק נוסף עבור מיאמי:

*

*
6. טאונס קובר 29 עם 14 ריב':

*


*

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 61 תגובות

  1. אחלה מעורב
    תיקון אחד לארווידאס סבוניס…. כתבת שהוא לא זרק מהשלוש אבל כשאני צפיתי בו הדבר שהכי אהבתי בו היה הקליעה המפתיעה משלוש. היא הייתה מפתיעה כי הוא היה סנטר עב בשר קלאסי… לא קלע שלשות….
    ותמיד זה היה מאותה משבצת. בדיוק מול הסל. בעקבותיו גם אני הקטן פיתחתי את אותה קליעה וזו הזריקה המועדפת עלי מ 3.
    סתם, שתדע. ובלי קשר לסטטיסטיקה 🙂

  2. הניהול של הינקי בפילי היה רצוף שגיאות .הוא צבר יותר מידי שחקנים פצועים ועודף של סנטרים.
    מה נשאר מהשיטה ? אמביד שעלול להיות אודן מס 2 ,שחקן מעולה אבל פצוע.אוקפור שלא מוצא את עצמו שבכל התהליך לא למד לשחק מינימום של הגנה.סימונס עוד פצוע עם סימן שאלה. הם רוצים לעשות ממנו רכז.
    בינתיים אין להם בשום עמדה שחקן בריא שעליו אפשר לבנות את הפרוסס.
    דוגמה דומה זה בבוסטון , אם כי בקנה מידה שונה לגמרי. צריך להתפלל שלא יבחרו ראשונים כי אז הם יקחו את פולץ ואז כמו פילי יחזיקו לא סנטרים אבל צבא של פוינט גארדים. פולץ, תומאס,סמארט,רוזיר
    אבל אצל בוסטון זה הפיך עדיין הם יכולים למנוע את עודף הרכזים , אחד הם כבר בזבזו אני מדבר על סמארט, בכל קבוצה אחרת הוא כבר היה שחקן מוביל.אם בוסטון יבחרו 2 או 3 בדראפט יהיה להם קל יותר לדלג על בול או סמית ולקחת את גוש גקסון.
    אני בכל אופן מקווה שבוסטון לא יחקו את הפרוסס של הינקי. הם די קרובים לזה.

  3. Berch צודק,
    הייתה לסבוניס עונה עם 37% מהשלוש, כאשר בערך 20% מהזריקות שלו במשחק היו מטווח השלוש (2 מ-10 ניסיונות הקליעה במשחק).

  4. חבר ברשימה את פאו גאסול (צריך להיות שני אחרי נוביצקי).
    גאסול השנה קולע 50.8% מהשלוש! (31 מ-63 ב-45 משחקים)

    1. עד כמה שאני זוכר גאסול בשנות השיא שלו כמעט ולא זרק מהשלוש, זה משהו שהוא פיתח רק בשנה-שנתיים האחרונות (צעד חכם לשחקן מזדקן בליגה של קליעה מרחוק).

      1. אתה צודק, הוא התחיל במנהג במדי נבחרת ספרד.

        ללפרנץ ומילר אכן קלעו הרבה יותר שלשות מפאו,
        אבל –
        להבדיל מפאו ומדירק, גובהם לא 7 פוט!

        1. לא יודע כמה כל הקטע עם הגבהים הרשמיים של שחקני NBA אמין.
          לא מזמן קווין דוראנט הודה שלמרות שהוא 6-11 הוא רשום כ6-9 (לא רצה שיחשבו עליו כ PF או משהו כזה, לך תבין…)

  5. אחלה מעורב, ואני מסכים במיוחד בקשר לאיזייאה תומאס. מזכיר את AI.

    לדעתי גם פורזינגיס וטאונס ראויים לציון בקלעים. שניהם 7 פוטרס. זינגר עם 35% מהשלוש (4 זריקות במשחק בקריירה) כשהעונה עם 1.8 שלשות ב-37.2%.

    קא"ט העונה עם 1.1 שלשות במשחק ב-35%.

    1. וממוצע הנקודות של בירד למשחק אמנם גבוה יותר- אבל אם תוריד לנוביצקי את השנים שבהם שיחק מבוגר והממוצעים ירדו הוא קולע פר משחק יותר מבירד

      1. מציע לא לשפוט כמותית
        לבירד היו 4 עונות עם 28 אחוז ומטה מדאון טאון
        הייתה לו יד יותר טובה משל נוביצקי הוא פשוט שיחק בעידן אחר
        בירד גם היה ריבאונדר הרבה יותר טוב

        1. לא שופט אף אחד ולא חושב שנוביצקי היה עם יד רכה יותר מאלוף השלשות×3. אבל שחקן 2.14 שזורק בפייד אווי- הוא בלתי ניתן לעצירה ולכן בעיני הג'רמניייטור סקורר אישי לא פחות טוב מלארי. כשחקן שלם- ודאי שבירד לוקח

        2. הסיבה לחוסר היציבות של בירד מהשלוש הוא שהוא שיחק כל הקריירה עם אצבעות יד ימין פגועות בצורה רצינית מכדור סופטבול (דומה לבייסבול) כששיחק בקיץ להנאתו במשחק זה ובקיץ לפני כניסתו לנב"א נפגע מכדור סופטבול.
          אם לא היה עם הפציעה הזו ופציעות נוספות היה לבטח מסיים עם ממוצע קריירה של מעל 40% מהשלוש. 6 עונות סיים עם לפחות 40% מהשלוש, כולל אחת משלוש העונות האחרות כשהושפע יותר מבעיית הגב ובעיות אחרות, ובשנתיים האחרות מתוכן השיג 33.3% ו-38.9%.

          בכל מקרה בירד לא שייך לכאן כי לא היה ביג-מן שהוא מושג השייך רק לשחקני פנים.

          1. בירד היה הכל. גם שחקן פנים. תן מבט בריבאונדים שלו. אין אפילו מקום להשוואה בינו לבין נוביצקי, או כל שחקן אחר בסביבות 9'6. לכן מקומו בהר רשמור שמור ובטוח. אנשים שלא ראו אותו לא מבינים איזה גאון הוא היה. בדיוק הפוך לתיפקודו כנשיא קבוצה. כמאמן הוא היה באמצע – בין זה לזה.

    1. ריק סמיתס היה גרוע מרחוק ואחוזיו מהשלוש פחות מגבינה שמנה נמוכים מאוד עם 26-3 (11.5%) בעונה הסדירה ובפלייאוף 4-1 (25%).

  6. אין דרך, או צורך, להשוות בין 2 השחקנים האדירים.
    בירד, הוא בשורה הראשונה – לא של העמדה שלו, של הגדולים ביותר.
    נוביצקי, הוא תופעת טבע. שחקן בגודל שלו, עם היכולות שלו –
    לא היה כזה לפני כן.

    כשמתייחסים לקליעה נטו –
    הנתונים כל כך דומים, שההשוואה הופכת לבלתי אפשרית.
    כשבודקים את שאר חלקי המשחק –
    אז תרומתו של בירד מסבירה למה אותו משווים למג'יק או לקארים.

  7. היה גם מאט ביולארד ביוסטון שהיה צלף רציני …לא בליגה של הרשימה אבל היה משמעותי באליפות של יוסטון…
    לה-פרנץ סתם שחקן עם קריירה בינונית מינוס…יש בטוח 7' שקולעים טוב ממנו.

  8. בראד מילר אף פעם לא היה קלעי שלשות טוב אבל היה לו מיד ריינג' נהדר.
    עוברים לי לא מעט שמות שהיו יכולים להיכנס לרשימה הזו במקומו .
    צ'אנינג פריי
    בראד לוהוס
    טרוי מרפי
    ואפשר גם לזרוק את כריס בוש וביל ליימביר שמשלוש לא היו משהו אבל גם תפרו באופן יעיל את המידריינג' שלהם
    מהחברה הצעירים יותר יש כמה שמראים פוטנציאל טוב:
    מיירס לנארד
    פורזינגיס
    קלי אוליניק

          1. ממט אוקור ולמבייר 11'6 , הרשימה מתייחבת ל11"6 ואין שום סיכוי שדוראנט טרוי מרפי וצנינג פרי לא שם. השנה יש במכללות את לורי מרקאנן הוא הקלע הטוב שאני זוכר במכללות (לשחקנים מעל 2.14), נראה אם יתקע יתד אי פעם ברשימה הזאת.

          2. מתי כבר נפסיק עם אגדת ה6-11 של דוראנט? ובכל מקרה לא דובר על גובה אלא על ביג-מן=סנטר/פאוור פורוורד.

  9. מי שלא ברשימה, והוא גם 7 פוט, גם קלע שלשות באחוזים טובים, וגם בכמות מכובדת זה –
    ברניאני.
    נכון, הוא לא פופולרי במיוחד בטורונטו ובניו יורק,
    אבל –
    35.4% מהשלוש, 3.2 ניסיונות ממוצע למשחק. זה צריך להציב אותו בטופ 3.

  10. לגבי הביג מנים, בירד כלל לא היה ביג-מן שהוא שחקן בעמדות בפנים בלבד, 4 ו-5. אמנם בירד היה יכול להיות מעולה גם כשחקן פנים אך עמדתו הטבעית היה עמדה 3.

  11. שמו המלא של אייזיאה ת'ומאס הוא אייזיאה ג'אמאר ת'ומאס.
    שמו המלא של אאיזיאה ת'ומאס המקורי הוא אייזיאה לורד ת'ומאס השלישי.

  12. כמה הערות קטנות:
    1. את הז'יטונים הוירטואלים שלי אני רוצה לשים על סקרמנטו בפליאוף בעונה הבאה. תרשמו ואל תאמינו.

    2. מה זה בדיוק אלוהים מקלל?
    מדובר בגזירת שמיים? מדובר בארגון מצליח וטוב שהוכה במכת ברק?
    הרי כל אחד מהארגונים שמנחם מתאר מדובר בכשל ניהולי מתמשך, מעשה ידי אדם להתפאר.
    אין לזה שום קשר לאלוהים (שאגב סגר את הסוכנות שלו לאחר הפסדים כבדים ב- 39).

    1. כשאדם מגיע לגיל 80 הוא לא לוקח צ'אנס עם כן אלוהים – לא אלוהים. "שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד!", יאללה, ככה ממשיכים עד…

    2. מבחינת סקרמנטו, אני לא מבין למה לביסייר, וק"ס והילד לא פותחים ומקבלים 30-35 דקות במשחק. יכול לקדם את המועדון הרבה יותר מהדקות של טוליבר למשל.

      במקום יגר, חמישייה של קוליסון, הילד, אפללו, לביסייר וקאולי סטיין אחלה כשריצ'רדסון מקבל גם לא מעט דקות במשחק. זה מה שעושים בשליש אחרון מיותר של עונה.

    1. אני עם אוהד סאן אנטוניו.
      שנה הבאה הם קבוצת פלייאוף.
      ראיתי את המשחק הלילה לביסייר הוא שחוק מטורף.
      ב17 דקות הוא קלע 15 ב70 אחוז מהשדה וקטף 6 ריבאונד.
      קו קדמי של לביסייר סטיין וקופוס יהיה לדעתי אחלה לגמרא כבר שנה הבאה.
      לקינגס מגיע שנה הבאה בוגדנוביץ שמככב השנה בפנרבחצה ואחד משלושת השחקנים הטובים באירופה ומלאכי ריצארדסון הראה ניצוצות של שחקן.
      רכזים לאוסון, רכז מהדראפטנגיד פוקס, גלאווי
      קלעים, הילד בוגדנוביץ טמפל
      סמול מהדראפט נגיד גייסון טאטום, אפללו, ריצארדסון
      ארבע לביסייר, טוליבר, בחירה 35 מהדראפט,
      חמש קאולי סטיין קופוס, פפיאניס

      וייגר מנצח על קבוצה בדמותו, הקינגס יכולים להיות ממש אחלה

  13. רוב הסיכויים שיהיו שניים במקומות 5 עד עשר. בדראפט הזה זה פגז. אני מודה. שלא התלהבתי מגייסון טאטום בתחילת השנה וככל שאני צופה בו אני יותר מתלהב. אחרי שהצליחו יפה בדראפט האחרון בשתיים משלוש בחירות. (ריצארדסון ולביסייר) אני יותר ויותר סומך עליהם. המומחה. דראפט שהגיע. מדיטרויט קן קטלנה עשה סך הכל עבודה יפה.

  14. למה בדיבורים על ה MVP לא מדברים על הגנה? איך ייתכן שאייזיאה בכלל נכלל בדיבורים כאשר מבחינה הגנתית הוא חור?
    הבנאדם כ"כ נמוך שקולעים עליו בקלות…

      1. בקיצור נמרץ, למרות כל המספרים המרשימים של אייזיאה על המגרש ברבע הרביעי, הnet rating של הסלטיקס טוב יותר ב17 נקודות כאשר אייזיאה על הספסל ומקבל הורמוני גדילה…

  15. אלוהים (שלא ממש קיים) לא קילל ולא נעליים, וטו של שטרן מופרך שינה דינמיקה והיסטוריה של מועדון ושחקן (הטרייד של כריס פול למי שתוהה). קארמה לפחות טיפלה ומטפלת בקליפרס יפה שעם כל הקבוצה המכובדת, אפילו אליפות בית הם לא מסוגלים לקחת….אם כבר הם הכי מקוללים בהיסטורית הליגה.
    ההתייחסות לג'נדר של ג'ני לא רלוונטית ודיי גועלית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט