You are currently viewing משחקי יום רביעי – אייזאה בקארי / נדב הלפרין

משחקי יום רביעי – אייזאה בקארי / נדב הלפרין

יום רביעי ארוך ומגוון במרכזו מפגש בין השלישית והרביעית במערב – הרוקטס והג'אז ומגיע לשיא עם סיומו – הווריוורס מארחים את הסלטיקס.

2:00 אורלנדו מג'יק  – שיקגו בולס

הלילה נפתח באמווי סנטר, ביתם של המג'יק בפלורידה, ואולם כדורסל עצוב במיוחד בעונה האחרונה. למה עצוב, כי ממרומי המקום הלפני אחרון במזרח המג'יק הצליחו לרשום עוד הפסד ביתי לניקס החלשים, נטולי איבקה ונטולי תקווה. מתי כבר הדראפט.

הבולס, להלן: האורחת, מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים בדומה לקבוצה הביתית, היא עוד אוחזת בכרטיס השמיני במזרח לפלייאוף אבל ההיט כבר נושפים בעורפם הבל פה רותח ועל אף ניצחון יפה על הווריוורס נטולי דוראנט הקבוצה של הויברג חסרת כיוון וכבוית חשק. ומה צריכה קבוצה ללא כיוון ושחק? ניחשתם נכון, מפגש עם אורלנדו.

ווצ'ויץ בספק, גם וייד, ובכל זאת: הבולס ב- 10.

2:30 אטלנטה הוקס – ברוקלין נטס

ואם הבולס צריכים את המפגש מול אורלנדו – אטלנטה הוקס ששה למפגש מול הנטס.

כן, הקבוצה של בודנהולצר יציבה למדי במקום החמישי, שמוביל כעת לעימות בפלייאוף מול טורונטו המאיימת, אך רצך בן שלושה הפסדים לא עושה טוב אף פעם, ביחוד כשאחד מהם הוא לירייבתך על המשבצת בפלייאוף – הפייסרס.

עוד קבוצה יציבה למדי היא כאמור הנטס ו-11 ניצחונותיה – ואל תתנו לשני הניצחונות שצירפה בשבוע החולף לתעתע בכם – הם היוצא מן הכלל שאינו מעיד על הכלל.

לפיכך, ההוקס ב-13.

2:30 שארלוט הורנטס – מיאמי היט

הצניחה של ההורנטס מופלאה בעיני, עוד זכורים לי סיקורים שבהם ריחפה אי שם במרכז תמונת הפלייאוף במזרח. אבל הימים ההם חלפו, וההורנטס מריחים אוויר תחתיות מהמקום ה-11, זה קרה גם בגלל פציעות של שחקנים כמו רמו שסנס, אבל זה בבודאי לא תירוץ, ואתה זה יודע גם מייקל ג'ורדן, משהו במכונה לא מתוכנת נכון, וקמבה ווקר לא יציל את המולדת לבדו.

באותם סיקורים נושנים שהזכרתי, ההיט היו בפסגת טבלת המזרח, אם מסתכלים עליה הפוך. מאז הם הספיקו לפצוח במסע קבם מסתורי עם רצף נצחונות, יציבות לא אופיינית, והופעות קלאץ של לא אחר מאשר דיון וייטרס. תחושת הבטן שלי היא שעוד יעקפו את הבולס וימצאו את עצמם בפלייאוף.

ואם זה לא מספיק, הם מגיעים כשבגבם רוח נעימה של שני נצחונות עוקבים על האלופה.

בקיצור, ההיט ב-7.

שחקן קלאץ'. וויטרס.

3:00 מינסוטה טימברוולבס – לוס אנג'לס קליפרס

צוואר הבקבוק של תחתית המערב צפוף כל כך – שאפילו מינסוטה של ת'יבודו – זו שהאכזבה ממנה כל כך תהומית, עוד מחזיקה בסיכוי שלא ניתן לבטלו לזכות במקום בפלייאוף. איכשהו, מאז פציעתו של לאבין משהו במכונה הדי רעועה שבנה המאמן הנרגן דופק טוב יותר, ומתוך עשרת המשחקיה האחרונים היא ניצחה שישה – וגם ההפסד האחרון לספרס מתקבל על הדעת.

מצד השני – הקליפרס –  גם הם ניצחו שישה מעשרת משחקים האחרונים, כשהניצחון האחרון הוא על אייזיאה תומאס והסלטיקס, ונראה שכשוך מסכת הפציעות הבלתי נגמרת, הקבוצה של דוק ריברס מסדירה לאט לאט דופק ותגיע לפלייאוף מאיימת כפי שהיא אמורה להיות, או לפחות לא רחוק מכך.

לפיכך אהמר – הקליפרס ב-8.

3:00 אינדיאנה פייסרס – דטרויט פיסטונס

הפייסרס, שכבר היה נדמה שפול ג'ורג' יעזבה לאנחות במועד ההעברות האחרון, חזרה מפגרת האולסטאר לא רגוע, הפסד רודף כל ניצחון, והופעת קלאץ טובה מתורגמת לקריסה במשחק הבא, אמנם, קשה להאמין שהכחולים צהובים יצליחו להיות הפכפכים מספיק כדי לפספס את הפלייאוף, אבל לאור היכולת הנוכחית – הלך הרוח של בנייה מחדש לא נראה תלוש מהמציאות.

ואם כבר הפסד רודף ניצחון  – הפיסטונס, מקום אחד מתחת לפייסרס בטבלה, ניצחון על הבולס, הפסד לפליקנס – שגרה מישיגנית של ילא ממש פה, ולא הכי שם, ציפייה לקפיצת מדרגה, ועוד קצת ציפייה, כי זה מה יש.

ובמשחק כזה – טוב יעשה המהמר אם ישקלל את יתרון הביתיות בבואו להכריע.

הפייסרס ב-9.

3:00 יוסטון רוקטס – יוטה ג'אז

מפגש מערבי שני ללילה – ואחד המסקרנים שבו – יוטה הנהדרת של היווארד מהמקום הרביעי בטבלה פוגשת את יוסטון הנהדרת עוד יותר של הארדן מהמקום השלישי.

המארחים מיוסטון, ובראשם "הזקן", חטפו מכה מורלית קטנה בכנף בהפסדם הצמוד לספרס לפני יומיים – מי שהכריע את המשחק, קוואי לאונרד, קיבל זריקת מרץ לקמפיין שלו לתואר ה-mvp, דיון שלרוב מנוהל בין אוהדי ווסטברוק לחובבי הארדן, ובכן, בתור מיש ששיך לקבוצה האחרונה אמשיך לצדד בלובש הגופייה האדומה – קחו את יוסטון ותוציאו ממנה את הארדן – והרי לכם קבוצת טופ יורוליג – המחוזות שאליהם היא מובלת על ידיו בהדרכתו של דאנטוני – מופלאים.

האורחים המורמונים הם גם אנומליה – סגל יעיל מאוד, פצוע יחסית, ואפור למדי – שמצליח להאפיל על קבוצות שלכאורה מוכשרות ממנו בהרבה – הקרדיט שמגיע לסניידר עצום – וגם ההודאה בכך שהסופרסטאר הגדול של השבט האמריקאי הלבן, הוא כבר לא קווין לאב – אלא הייוארד – שמוכיח בכל הזדמנות שהכתר שייך לו.

נלך עם הקבוצה הביתית – יוסטון ב-7.

סופרסטאר. הייווארד.

3:00 ניו אורלינס פליקנס – טורונטו ראפטורס

הפליקנס של הצמד "בוגבה" סוף סוף רשמו ניצחון. הידד! רגע, הם ככבר הספיקו להפסיד מאז לג'אז המשובח. חלומות הפלייאוף שהפציעו לרגע בליבם של אוהדי ניו אורלינס מקופלים אל הארונות ומחכים לעונה אחרת, אביבי יותר. בנתיים מה שנשאר הוא להעביר בניסויים טקטיים את שארית העונה, לנסות להבין איך ממקמים זה בצד זה את שני המגדלים, ולעבוד על ההצעות לשחקנים חופשיים בקיץ.

הראפטורס עדיין סובלים מאוד מחסרונו של קייל לאורי הפצוע, שאיתו התחושה היא שלא היו מפסידים הפסדים לא הכרחיים לקבוצות כמו הבאקס, מן הצד השני, סרג' איבקה נותן יכולת מרשימה למדי, ועתיד של הדינוזאורים בצבע היין נראה די ורוד בכל הקשור לפלייאוף.

ומי ינצח? טורונטו, גם בלי הרכז שלה, עדיפה.

טורונטו ב-11.

אדריכלות. דייויס וקאזינס.

3:00 מילווקי באקס – ניו יורק ניקס

הניקס, כידוע, כבר חושבים על העונה הבאה. איך נפטרים מכרמלו? מה אפשר, אם בכלל, לעשות עם רוז? ועוד כהנה וכהנה. ובנתיים משחקים כדורסל, מפסידים פה, מנצחים שם, והעין צופיה אל הדראפט. עוד חודש מרץ טיפוסי בתפוח הגדול.

הבאקס, לעומת זאת, עוד מאמינים, על אף מכת הפציעות המצערת, סיכוי ריאלי לפלייאוף עוד ישנו, והענק היווני לא יוריד את הרגל מהגז עד שהמיכל יגמר.

וההימור? מי שיש לו על מה לשחק – משחק.

הבאקס ב-16.

3:30  סן אנטוניו ספרס – סקרמנטו קינגס

לא היו ימים טובים לספרס כיום שבו נפצע קווין דוראנט, ומשנפצע דוראנט פיעמה רוח חדשה בליבותי של הפופ וחניכיו, והם הישירו מבט בעוז אל המקום הראשון במערב, והאמינו כל כך כי שלהם הוא.

כן, הספארס מאושרים, הווריוורס בצרות, וקוואי חורך את הפרקט. האידיליה הזו מתחדדת כשססופרים רצף של חמישה ניצחונות, וכשזוכים שלספרס נותרו שני מפגשים עם החברים מהמפרץ עד לתום העונה הסדירה, והם בהחלט מקווים ששינוי המזל שסימנה הפציעה של KD יוליד שינוי מקום.

הקינגס לעומת זו, עדיין מלקקים את פצעי עזיבתו של דמארקוס קאזינס, מתחזקים רצף של חמישה הפסדים, ומאפסנים את החלומות לטובת העונג המפוקפק של הבנייה מחדש.

מה יוצא מכל זה? כמובן, ניצחון ביתי לטקסנים. הספארס ב-22.

4:00 וושינגטון ויזארדס – דנבר נאגטס

וושינגטון ממשיכה בתקופה הנהדרת,ורק הלילה הוסיפה עוד ניצחון לרשימה, אמנם ניצחון דחוק, אמנם על פיניקס החלשה, אבל כזה שמראה על האופי של הקבוצה שטיפסה מלמטה וניום נראית כמו הדבר הכי חם ונכון במזרח.

ודנבר, היא מוסיפה להחזיק בעקשות במקום השמיני במערב, ויודעת לתקן כל הפסד בורר בניצחון, וכך גם מאזנה החצוי בעשרת המשחקים האחורנים מאפשר לך להחזי את הראש מעל למי הפלייאוף.

לכאורה, עם כל הכבוד, המשחק הזה אמור ללכת ולושינגטון הביתית בלי יותר מדי הרהורים. אממה כאן, נכנס לפעולה אפקט הבק טובק הידוע – ומאיים לחרב את האידיליה, מהצד השני, יוקיץ' בספק.

וושינגטון ב-4.

5:30 גולדן סטייט ווריוורס –  בוסטון סלטיקס

השחר עולה ואיתו השמחק המרכזי של הערב – סגנית האלופה מארחת את הסגנית של האלופה. קרי מול תומאס. קאר מול סטיבנס. וכו' נגד וכו'.

האמת, מעטים בלילה הזה המשחקים שהם גם מסקרנים וגם נוצצים – והנה אחלד כזה, הוא מצנוצץ גם מבחינת השמות והאווירה, והא מסקרן מכיוון שהסלטיקס הם מבחן אמיתי לוורירוורס שאין לה דוראנט להישען עליו.

רבים מאיתנו בוודאי צפו בסרטון שבו סטיב קאר מרגן לחניכו סטפן ומעודד אותו שגם בימי קליעה רעים הוא השפעה חיובית מאוד על המגרש – כל זה טוב ויפה, אבל לא יחפה על כך שימי קליעה רעים של קארי במתכונת הנוכחית של קבוצתו זה כפשוטו – רע מאוד, והוא מוכרח לשוב ליכולת הרגילה ולצאת ממה שרועי ווינברג כה היטיב להגדיר: "הפיינלס מוד" שלו.

האורחים הירקרקים לא ממש יציבים בשבוע החולף, עם הפסד לא  ברור לפיניקס, אבל כעת אל הורפורד אמור לחזור, והם ישמחו לרשום ניצחון יוקרתי על ההיטקסטים מהמפרץ.

ולמרות הכל – גולדן סטייט ב-11.

פיינלס מוד. קארי ותומאס.

לפוסט הזה יש 103 תגובות

    1. ולדי, בטוח ב-100% שהם לא משחקים?
      ראיתי שהליין ירד ממינוס 15 ל מינוס 12. זה מיד הסביר לי שיש משהו…
      אבל למשל הווינר לא סגר את ההימור של מעל/מתחת 27 נקודות אל קוואי…
      כלומר אפשר להשתמש עם זה כמשחק שלישי ביחס 1 למי שצריך.

  1. ולדי, בטוח ב-100% שהם לא משחקים?

    ראיתי שהליין ירד ממינוס 15 ל מינוס 12. זה מיד הסביר לי שיש משהו…
    אבל למשל הווינר לא סגר את ההימור של מעל/מתחת 27 נקודות אל קוואי…

    כלומר אפשר להשתמש עם זה כמשחק שלישי ביחס 1 למי שצריך.

  2. רנדי אורטון

    כל הכבודד לדרעק נוביצקיי לפחות הוא שובר את השיאים שלו כשהקבוצה שלו מנצחת

    אין פה תחרות בכלל לאמויפי, לברון הכוכב הכי איכותיי בליגה הזאת.

    1. רנדי אורטון

      מוכן לעזור בהיתערבותת,בוסטון יותר חזקה מכל הקבוצות הבינוניות במערב.

      מוכן גם להיתערב שהשיפוט יהיה לטובת הקאפקייקס

  3. פיייי. זה הולך להיות לילה ארוך.
    המשחקים הבכירים כאן, עם כל הכבוד, הם מותחני המזרח, כששתי הקבוצות נלחמות על כל פוזשן ומקום בפלייאוף.

    קודם כל אינדיאנה-דטרויט. מפגש שלא צריך להרחיב עליו. לצערי אינדי קבוצת בית מובהקת, הפיסטונז לא מסתדרים עם המהירות שלהם, וזה יכול להיות לא נחמד.

    שרלוט-מיאמי – יכול להיות הרבה יותר צמוד משחושבים. ההיט פשוט מצוינים, אבל אלה שרידי הסיכוי של ההורנטס, יש להם בית חם, וקודי זלר חזר – הוא האיש שמייצב את המערך שלהם.

    שיקגו לכאורה במשחק יותר נוח באורלנדו. רק שאין לי מושג, ואין לאיש, איזה בולס יגיעו, מבחינת הרכב בפועל ומצב הקופסה. כנ"ל המג'יק.

    האחרונה במרדף על מקום בפלייאוף, מילווקי, גם לכאורה במשחק קל יותר, ועוד בבית. תזכורת: שני משחקי ה-home@mome שלה עם הניקס היו מהיילייטז של העונה, רוצה לקוות שמחכה לנו עוד ת'רילה אין מנילה.

    אשר למערב – יוסטון ויוטה במשחק צמרת אבל לא מתוח על אמת. שתיהן סגורות במקומות שלהן, כך נראה, ולא יתראו בפוסט-סיזן, אלא אם כן יתרחשו הפתעות אדירות וזה יהיה גמר המערב.

    וגולדן סטייט תנצח את בוסטון. כי יש לה חשבון לסגור מהמפגש האחרון באורקל – אם אינני טועה, הסלטיקס היו היחידים לנצח אותם בבית, לא כולל הפלייאוף כמובן (הא הא). וכי היא גולדן סטייט, נו, וזה מאסט-ווין, במיוחד כשפופ משחרר כפתור בצווארון ונותן לקוואי ולאולדריג' לנוח פתאום.

    1. דווקא ערב גדול לעגלה.
      מכניס את הצ'וק של ה-9-73 לפרופורציות.
      בסדר, כולה איבדנו 3-1 בסדרת הגמר. לא מתקרב לפ.ס.ז'.

        1. עוד רבות ידובר על השנה האחרונה בספורט העולמי.
          הגיעו לכל השיאים האפשריים:
          לסטר, קאבס-גולדן סטייט, בריידי והקאמבק, שיקגו קאבס על האינדיאנס, ועכשיו המשחק הזה.

          אני חושש שיעברו עוד עשרות שנים, עד שיגיעו לכל כך הרבה שיאים דומים – במצטבר. זה לא הגיוני ולא שפוי ולא ייאמן, וכל פעם אומרים "לא ייאמן" ונהיה עוד יותר משוגע.

      1. הסקרן שהרג את החתול

        +6
        לגמרי מכניס לפרופורציות את ג״ס שלפחות היו אלופים בשנה שעברה והרגישו אוויר פסגות. לעומתם פסז פשוט היו בצד הכל כך לא נכון של ההיסטוריה.

    2. אחרי הנבא התחלתי לעקוב רק לפני שנתיים
      אבל על בארסה וכדורגל אני שרוף כבר 10 שנים
      מה שהיה היום גורם לגול של אינייסטה להיראות כמו עוד רגע
      לגמר 99 כמו מהפכון
      לסדרות הגמר בבייסבול ובנבא כקריסות קטנות של קבוצות
      אבל היום זה שבר שיאים שלא הולכים להישבר עוד הרבה זמן

      תודה לך בארסה שאני אוהד שלך!!!!
      (ומתי אני אמצא קבוצת נבא לאהוב באותה מידה מתייי)

  4. 60 שניות על פייסרס-פיסטונז:
    איירבול של מוריס. שלשה פתוחה של מיילס. רג'י לא שם לב למסירה והכדור יוצא. שלשה פתוחה של מיילס. רג'י הולך לסל ומאבד כדור. ליי אפ של ג'ורג'.
    0:8 לאינדיאנה. היו אלה 60 שניות של המשחק.

    למה הייתי צריך את זה? אחרי בארסה והכל. למה? אני שונא את הקבוצה הזו.

    1. עשו. הבלגן שנקרא הבולס הולך ונפלט מהפלייאוף. מיאמי – ואני לא אומר את זה לראשונה – תסיים אפילו 7, גם לפני דטרויט.

  5. וכאמור לעיל, ההורנטס לא יילכו בלי מאבק.
    משחק מצוין ו-5 הפרש במיאמי בסוף השלישי. לצערם, באטום נקע את הקרסול.

    1. הממזר של סטוקטון

      סומסומיקו.

      אתה יודע.. זה נורא קל בשבילי להעלות על הדוכן את ארגנטינה ומונדיאל, וקופה אמריקה, ומסי, והפנדל של מסי, והפרישה של מסי… ועוד לא התקרבתי לעניין פיפ"א אופ"א קנספירציות וברצלונה.

      אבל מסי וברצלונה עושים לסבתא התימניה שלי הרבה שמח בלב (עוד מימי קלייברט ריבאלדו) בשעה 3 בלילה, כשהיא עדיין צופה בשידורים החוזרים (האינסומניה כנראה ממנה)

      אז כל מי שעושה לתימניה שלי שמח בלב, אני בעדו, גם אם אצטרך לסבול טרולים משועממים ב 3 בלילה עד סוף חיי.

      בהצלחה עם הפרוסס של הפיסטונס 0.2

    2. למה טרול? כי אני לא אוהד את מי שאתה אוהד?
      תראה לי טיעון אחד שלי שהוא לא מנוסח, ענייני, מציע משהו חדש, שלא לדבר על היסמכות בעובדות. גם אם יש פה ושם קצת דריכות על אוהדי העגלה – וזו מצווה מדאורייתא.
      מה זה, "טרול"? דרך טראמפית-טוקבקיסטית לפטור משהו שקשה להתמודד איתו? מה השלב הבא, "שטויות", "אתה אידיוט", "סתום ת'פה", "לך לעזה יא זבל"?
      מפתה, אני יודע. אבל גם אתה מסוגל ליותר.

      1. מה זה טרול? טרול זה אחד שעושה את זה:

        make a deliberately offensive or provocative online post with the aim of upsetting someone or eliciting an angry response from them.

        לא נראה לי שיהיה קשה למישהו להראות שאתה עושה את זה פעמים רבות כאן באתר ויהיה ממש מטופש ומצחיק אם תתכחש לזה שאתה עושה את זה. אבל לפיכך אתה טרול. מזל טוב

        1. איזה קשקוש.
          סומסום אחד המגיבים היותר טובים באתר ומאז הצטרפותו שידרג אותו פלאים.

          סומסום, אל תקשיב למי שלא צריך

  6. באטום וקמבה חזרו, אבל הספסל של שרלוט מחריד, עם מינוס היסטרי, ומזה ההורנטס לא יחזרו כבר. וכנראה יסיימו את הפלייאוף ראן הערב.

  7. הנטס חוטפים כדור בפוזשן אחרון עם סיכוי לגנוב באטלנטה.
    אבל לא לוקחים טיים אאוט, קילפטריק רץ עלא באב אללה. ומאבד.
    יאללה ברוקלין, הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות העונה זה ליפול בדראפט כמה שיותר למטה.

  8. ההיילייט של הערב – השלשה הגרועה בכל הזמנים:
    ממרכז המפרימטר, לפינה השמאלית התחתונה של הלוח. אבל ממש בפינה, בקושי נגע בלוח. והקלע הוא ר' ג'קסון.
    בונבון על מלט-דאון משוגע של הפיסטונז, מנקודה באמצע השלישי, למינוס 20 עד תחילת הרביעי. יופי חברים.

  9. ביכולת שטאונס מציג הלילה, או בעצם ב-30 המשחקים האחרונים –
    הוא כבר היום, לפני שסיים שנתיים ב-NBA, הסנטר הטוב בליגה.

  10. הקלילות שבניצחון של מינסוטה על הקליפרס, זה מה שמפתיע.
    29 נק', 14 רב', ב-27 דקות לטאונס?
    זה כבר מזמן לא מפתיע.

  11. איפה שלא הסתכלתי הערב, ראיתי בעיקר כדורסל גרוע. אם אלפריד פייטון כוכב המחזור, זה אומר הכל.
    אולי זה באמת יום של כדורגל.

  12. מאצ' אפ מרתק, בוסטון וגולדן סטייט.
    מצד אחד, גולדן סטייט היא מהקבוצות הבודדות שלא יכולות לנצל את החולשה של בוסטון בריבאונד,
    מהצד השני, אותו הדבר, רק להחליף בין בוסטון ולגולדן סטייט במשפט.

  13. ההימור של פופ היה מסוכן, והתברר כמוצלח.
    הספרז ניצחו אחרי פיגור 28.
    קוואי ואולדריג' מגיעים מחר רעניים לאוקלהומה, ובשבת למשחק הבית עם גולדן סטייט.
    העגלה מצידה תגיע למשחק, בערב שני של בק2בק, ממינסוטה.
    pressure.

    1. זוכר מי הבטיח לך, לא רק פלייאוף, אלא יותר לכיוון 7-6?
      תיכף מגיעים.

      אגב:
      מיאמי במאזן 4-20 במשחקים האחרונים. הקבוצה הלוהטת בליגה.
      למזל הקונטנדריות במערב, היא לא בקונפרנס החלשלש שלהם, עם סיבוב ראשון הליכה בפארק.

  14. מי שמתפלא על הערב המוצלח של קלי אוליניק, תזכורת – זה חלק מהטרייד.
    תשפר ממוצעים נגדנו, בתמורה לכתף של קווין לאב.
    אם הכל עובר חלק – אולי יש אופציית קבוצה גם לפלייאוף הקרוב.

כתיבת תגובה