
שבוע טוב לכל המאזינים ופלו ג'ו
הלילה 8 משחק נפלו עלינו לטובה
מומי השבוע הלך לבקר את שילשיק בבית החולים אחרי שעבר תקרית לא נעימה במסעדה
פתחנו שולחן על הכיפאק והמלצרית שהייתה עם מרפסת של תמ"א 38 שיגעה את הבחורים בשולחן
שילשיק החסר נימוס שהתחשק לו מיץ תפוזים אמר למלצרית – אפשר בבקשה שני ציצים במקום פעמיים מיצים
האבא של המלצרית היה הבוס של המסעדה הוריד אחת לשילשיק שלח אותו לאישפוז
שילשיק שכב במיטת אשפוז היה לידו אחד עם פנס כמו באולם תצוגה שאל את שילשיק איך הגיע למיון ?
יהודה אמר לו – פליטת פה ,סיפר הסיפור צחקו קצת ואתה ?
גם אני
זרקת מילה לא במקום ?
וואלה כן , אשתי עמדה מול המראה אמרה אני כבר לא יפה כמו פעם , גם הציצי של נפול , יש לי כבר קמטים ואפילו שער לבן שאלה אותי אם יש לי משהו נחמד להגיד ?
אמרתי לי וואלק שהראייה שלה חדה כמו של נץ
ומנץ אחד למשנהוא נעבור למשחק הראשון של הלילה
אטלנטה ניצים ( 27-34) – אינדיאנה נותני הקצב ( 30-31 ) 20:00
אינדיאנה עוברת תקופה לא טובה עם מאזן 8-2 ב 10 המשחקים האחרונים
הניצים הופכים ליונות בכל מפגש מול קליבלנד פעם שנייה שם חוטפיחם 25 שלשות מהקאבס ומאפשרים שיא ליגה
הרגע הפיקנטי של הצהרים יגיע כשג'ף טיג יגיע למפגש ראשון מול הניצים אחרי 7 שנים בקבוצה
אטלנטה ואידיאנה קבוצות פחות צפויות מסילבי אחרי שמומי דרך לה על הרטוב
אינדיאנה חזרה לנצח אחרי 6 הפסד רצוף , אטלנטה יעולה לנצח את בוסטון ולהפסיד לאורלנדו
המאזן העונתי 0-1 לניצים
מומי הולך על אטלנטה ב 8

ניו יורק מכנסי הברך ( 37-25 ) – גודן סטייט לוחמים ( 11-50 ) 22:30
הלוחמים מגיעים למשחק אחרי רצף של 2 הפסדים לוושינגטון ולשיקגו , משהו שלא קרה להם שנתיים בעונה הרגילה
גולדן סטייט איבדו את קווין דוראנט ומומי מקווה שיהיה בריא
קארי חיים של סוניה נתן משחקים בית שימוש עם אחוזים של גבינת פטה מדאון טאון
מומי מאמין שגולדן סטייט לקחו קשה מידיי את הפציעה של דורנט יש להם שלד להמשיך לתת בראש הם רק צריכים לשחק רגוע ולא גרוע
ניו יורק זאת הזדמנות מצויינת ללוחמים לחזור לכושר . הלוחמים ניצו 5 מפגש רצוף מול ניו יורק
הניקס בלבלו את כרמלו עם התקפת המשולש , מקורות מסרו למומי שהוא מוריד 5-6 משולש פיצה לפני כל אימון
מומי מאמין שהלילה קארי ישתולל עם 8 דאון טאונ,ס ומעלה וגולדן סטייט תנצח ב 14 הפרש

פיניקס שמש ( 42-20 ) – בוסטון סלטיקס ( 22-40 ) 24:00
פיניקס עושים קולות של קבוצה חמה
יש להם מאזן של 9-12 מול המזפח וזה לקבוצה שהייתה בתחתית המערב
בוסטון עם מאזן 4-14 בח"י המשחקים האחרונים רק 2 וחצי משחק מקליבלנד מגיעים אחרי שהשפילו והשפיכו את הלייקרס
פיניקס ניצחה את שארלוט ואת OKC ועושה את העבודה השחורה בשביל הלייקרז
מפגש ראשון בין ה 2 העונה
פיניקס צריכה לתת לעצמה מכות על הראש אולי חטפו מכת שמש שהעבירו את אייזה תומאס ב לבוסטון
הלילה אייזה ישתולל מול פיניקס ובוסטון תשיג W ב 7 הבדל

וושינגטון מכשפים ( 24-36 ) – אורלנדו מג'יק ( לא ג'ונסון ) ( 39-23 ) 24:00
המכשפים חזרו לא מי יודע מה מפגרת האולסטארז
הם במאזן 2-3 עם 2 הפסדים בבית ליוטה וטורונטו ו 2 ניצחון על טורנטו בחוץ וגולדן סטייט
אורלנדו דווקא מוליכה את המאזן העונתי 1-2
אורלנדו קבוצת ההתקפה 2 מהסוף בליגה וזה עצוב מאוד לקבוצה עם פוטנציאל גדול , ווגל לא עודה את העבודה כמו שצריך והטריידים ? אללה יוסטון
וושינגטון חייבת W להשיג את המקום ה 3 ולהמנע ממפגש מוקדם עם קליבלנד
מומי יילך על המכשפים ב 13

סקרמנטו מלכות ( 36-25 ) – יוטה ג'אז ( 24-38 ) 1:00
מה יש להגיד על משחקים של סקרמנטו ? חייבים להרחיק את דיבאץ מבקבוקי הסליבוביץ' הבחור עוד יעשה טרייד על אשתו בתמורה לחצי מנה בוריטו
יוטה שרשמה 2 הפסדים למינסוטה המשתפרת ול OKC רשמה התאוששות על ברוקלין וסקרמנטו זה מקום נוח לשפר עמדות ולשמור על המקום ה 4 במערב הפרוע
סקרמנטו עם 3 הפסד רצוף כולל לברוקלין לא יכולה לעשות צלילים של ניצחון מול הג'אז
1-1 במאזן העונתי ( סקרמנטו ניצחה את המשחק האחרון ביוטה )
מומי יילך על יוטה שתנצח ב 12 לצלילי הג'אז

דאלאס יוצאי הדופן ( 36-25 ) – אוקלהומה סופרסוניקס ( 27-35 ) 3:30
משחק אש קצת לפני הקינוח של הלילה
מר TD מגיע לדאלאס אחרי 4 משחק של 40 פלוס , יש לו 628 אסיסט על 62 משחק מה שאומר שהוא צריך עזרה מהחברים לשמור על ממוצע TD
דאלאס מגיעה לשמחק שהיא רק 2.5 משחק מדנבר במקום ה8 , OKC רשמה 2 הפסדים לפיניקס ופורטלנד ונשארה במקום ה 7 במערב
נוביצקי רחוק 38 נקודות ממחסום ה 30000 אליו יגיע השבוע
OKC מובילה 1-0 במאזן העונתי ו היא ניצחה 5 פעמים רצוף את דאלאס
ההגנה של דאלאס תגיע לעצור את ווסטברוק לא בטוח שהיא תצליח
מומי יילך עם ווסטברוק ב 6

לוס אנג'לס לייקרס ( 43-19 ) – ניו אורלינס שקנאים ( 38-24 ) 4:30
למומי נגמרו המילים על הלייקרס שמגיעים למשחק עם 6 הפסד רצוף
גם ניו אורלינס במאזן 4-0 מאז שהצמד בוגבה חבר לו יחדיו , מאז הצמד של ג'יני באס מומי לא זוכר צמד שכל כך בנפילה
הלייקרס מקום 2 מהסוף מראה שהיא רצינית בכל מה שקשור לבחירת דראפט שלה ,גם מגי'ק חיים של מומי לא מצליח להושיע את הקבוצה
מומי לא מבין איך הלייקרס לא שחררה את אינגרם על בוגי , אם מומי היה ה GM של הלייקרס היה משחיל לדיבאץ טרייד אין יותר גרוע משל סוחר במגרש מכוניות משומשות
מומי מאמין שהלילה תהיה היסטוריה והצמד בוגבה ירשום ניצחון ראשון
הלייקרס תמשיך להסריח את הפארקט כמו מקסיקני שפרק עולו על האסלה אחרי סוף שבוע אצל אמא
ניו אורלינס ב 13


נ"י-ג"ס – ערוץ הספורט (55/555).
קוסמים-קסם – ערוץ 5 לייב (58).
סחתיין. צפי לבלוג חי עירני במיוחד.
האלגוריתם של ערוץ הזבל שמוצא איזה משחק הכי פחות אטרקטיבי התבלבל בגלל רצף ההפסדים של ג"ס והגריל אותם מול הניקס (פה האלגוריתם לא התבלבל, ניקס אצלו בדיפולט).
אל דאגה, הם יעלו על הטעות וישדרו במקום את לייקרס- פליקנס החל מאמצע רבע שלישי
ותודה למומי 🙂
או שידור חוזר של האופרה לה מרמור
🙂
1+
יופי של פריוויו. אולי היום נראה נצחון אחרי שבוע מתסכל למדי
יופי של פריוויו יא מומי.
נכון, אחלה פריוויו, אבל אני לא מבין איך איך הניקס מביאים רקדניות כאלה ממושקפות. בטח הזאן מסטר אוהב אותן ככה, שייראו כמו ספרניות בספריה.
נהדר כרגיל.
היום המשחקים לא מאוזנים בעליל, ישנה פייבוריטית ברורה. ההזדמנות של ג"ס להתאושש מול הקבוצה המעורערת של ניו יורק. הספק שלי הוא לגבי לייקרס נגד נ"א ואני הולך עם גבוגי (ככה קראתם להם?).
בו-גבה
סקרמנטו מלכות של כלא רמלה?
ותודה על הפריויו- אני מכל מה שהבאת הולך למדבר
אחלה פריוויו יא מומי
גבוגי נראה לי כינוי יותר מגניב מבוגבה😀
קרעת אותי עם הראיה של נץ…
מומי יקר, תודה על משחק מקדים משובח!
הבדיחה קורעת וגם הפריוויו למשחקים.
וגם הבנות שוות במיוחד הפעם!
האשך בא לעזרת מומי להסביר את הסוגיה – במבט ראשון נדמה שהן מטלטלות את ראשן והשיער מתנופף.
אך זוהי הטעיה ויזואלית בלבד – מבדיקת הנושא התברר כי שתי הבלונדות הסתובבו ערב שלם ככה בדיוק באותה תנוחה.
האשך בדק וחקר והפעיל קשריו במועדון המלכות (האשך מיודד וירטואלית עם איש התחזוקה, השניים מנהלים יחסי מסחר כבר שנים באי-ביי, איש התחזוקה התקין מצלמה נסתרת בחדר ההלבשה של המעודדות ומוכר לכל הבא-ליד וגם למביאים ביד).
מסתבר ששתי הבלונדות בילו עם שחקני הקבוצה בחימום שלפני המשחק, לדברי המקור, השתיים יצאו כעבור שעתיים מחדר ההלבשה של השחקנים עם צוואר תפוס ושיער זקור.
אם מישהו עדיין לא מבין כיצד השיער הגיע למצבו הנוכחי כל שעליו לעשות הוא לצפות בסרט אשר ממנו מובאת התמונה הבאה:
http://akns-images.eonline.com/eol_images/Entire_Site/2013104/rs_560x415-131104124556-1024.theres-something-about-mary-hair-gel-diaz.jpg
מומי מכיר את גרסת ההארד של הסרט – משפריצים על מרי
תודה לך אשך , אין כמוך
נכון שבתגובה שלי שמי מופיע עם "ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס"?
אז זהו שפתאום שמתי לב שכבר התחיל הפירוק – דוראנט היה הראשון . . .
🙂
סתם, שיחלים כמה שיותר מהר
תודה יא מומי! אל תפספסו את ההזדמנות לראות את מונטה אליס מוכר משחק נוסף
אלוהים אדירים.
נמצאה גוויה להחליף את הגוויה
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4930969,00.html
מזל שלא תפסו את מומי
היו משתילים לאזילי חצילי
או את האשך… היה מקבל כרוב ניצנים
הוא היה גוויה מהלכת אצלנו כבר בשנה שעברה.
ועוד יש פה כאלה שחושבים שהספסל שלנו נחלש…
אהבתי את הראייה של הנץ. שנאתי את הרקדנית של הניקס. מת על השמש של פיניקס ומה היא ושה לציצים של הנקבות שם.
אבל מומי, מה קרה לתמונה הראשית עם הלוגו של הנבא? בתמונה הזאת האוריגינל למנתר לדאנק יש בולבו שעומד כמו חץ ישר מהמכנסיים. יכול להיות שמישהו ניסר אותו?
הדגם של הבולבול מגיע רק בשחור
בנוגע לכל הטריפל-דאבלים לאחרונה…
יש דרך לבדוק סטטיסטית מה אחוזי ההצלחה במשחקים בהם היו טריפלדאבלים? (כלומר האם הקבוצה של השחקן ניצחה)
61 ניצחונות לעומת 18 הפסדים.
עברת משחק אחרי משחק ?
ברור שלא.
בסקטבול רפרנס.
לינק לאטלנטה אינדיאנה?
http://yoursportsinhd.com/game/0021600927/
היי, אנחנו כבר באוויר.
הימור חיש-חש, חובת הפתעה אחת לפחות בטופס הצפוי-מדי:
אטלנטה ב-7
גולדן סטייט ב-25, סטף במשחק מפלצת
בוסטון ב-12
וושינגטון ב-16
ההפתעה: סקרמנטו ב-4
אוקלהומה ב-6
מזל טוב לניו אורלינס, לא חוכמה על הלייקרס, ב-9
פול ג'ורג' לא בהכרה בינתיים. איזו פתיחה.
ממש, המחצית הכי טובה שלו השנה.
הוא נלחם כאן על 30 מיליון דולר בשארית המשחקים לעונה
נכון!
אגב, האסיסט האחרון של טיג היה מדהים
פול ג׳ורג׳ לא בהכרה
יגיע ל 50
איזה קבוצה הההוקס מ + 13 למינוס 11 תוך 14 דקות של משחק
מייצג את כל העונה שלהם.
הם אחת הקבוצות הכי לא יציבות שקיימות העונה.
אגב, גם הפייסרס לא רחוקים מההגדרה הזאת. למרות שבתחילת העונה היא הייתה הרבה יותר נכונה לגביהם וכיום הם נראים טוב יותר
פריויו ענק שבענקים!! עם מלצרית עם מרפסת של תמא 38 (זה אמיתיי???) אישה עם ראיה של נץ ונויביצקי בדרך ל 30 אלף חיצים לא יאומן. מה צריך יותר מזה?? בקיצור לילה קשה לחיזוי עם מומי הביא בניחושים יותר מחצי אני מביא לו את המלצרית עם התמא 38 לסיבוב. בהתחייבות. (תרשום מומי.. תרשום).
משחק מוזר באטלנטה
2 קבוצות שלא יודעות לסגור משחק
וולקאם טו דה איסט.
משחק קלאסי של שתיהן. ומותח.
ככה זה כשכל סל הוא מקרי.
+1
הפייסרס פשוט משותקים ברבע הרביעי. לא זוכרים איך נראה הכדור בתוך הטבעת
ואטלנטה מתעוררים בסוף מתרדמה ארוכה. זה מצליח להם בכמה משחקים. ממש הרגל כרוני של שתיהן.
לפי כמות הריבאונדים שהם לקחו ברבע, אפשר לחשוב שהם גם לא זוכרים איך נראה הכדור (נקודה).
או וואו…!
רובינסון השלישי זה לא רק הטבעות 😉
ולאינדיאנה יש פאול לתת עם 0.7 שניות לסוף
וווי-האאא.
רמה או לא רמה – זה משחק.
כותרות למשחק?
איך זורקים משחק לפח ב-60 שניות
או
עקיצה ב-60 שניות
וווווואו איזה שלשה!
אטלנטה צ׳וקרים
ברוח הסופרבול
מסכנים האוהדים שחווים את זה.
עם קבוצת כדורסל כזאת, שיהיו מוכנים נפשית לעוד אירועים כאלו
אין חדש תחת השמש
וואו, ואטלנטה הצליחו לאבד יתרון 6 דקה וחצי לסיום, זה לא שאטלנטה ניהלו התקפות כאלו מרשימות. כמה טיפשות במשחק שלהם, לא להאמין
לא דיברו על מיילס טרנר כסופרסטאר הבא? 5 נקודות ו5 ריב ב29 דק זה לא טוב בכלל .
לא משתמשים בו נכון בקבוצה.
זה פרנצ'ייז שמלבד ג'ורג' והפוטנציאל של טרנר, הוא מובל ע"י רוב של רול פליירס טובים שלא יהיו יותר מכך.
בקיץ זה היה נראה טוב, אבל היום אפשר לראות שהשחקנים שהובאו (וכך גם רוב הרוטציה) היא שחקנים שלא הולכים להשתפר בעתיד).
אגב, אני לא בא להמעיט מערכה של הקבוצה, אני פשוט אומר שהטענה שציינתי מאוד בולטת לגביי הקבוצה. מעניין איך רבים (ואני ביניהם) לא חשבו שהרכישות בקיץ הן בעצם בינוניות ולא יהפכו את הקבוצה לטופ 4 במזרח.
אני לא רואה איך לשימוש בו יש קשר לכמות הריבאונדים, סנטר פותח צריך לקחת הרבה יותר ריבאונדים
כי הוא משחק כסטרץ' 5 ולא נכנס מספיק לצבע, כי מנסים לפתוח את האזור ככה (כמו שעושים עם הורפורד).
ניצול היכולות שלו צריך לעבור סידור עדיפויות
הגארדן מלא עד אפס מקום כדי לצבור עוד תקוות שווא לניצחון על קבוצת על בליגה.
דרך אגב, מישהו פה שמע את הראיון של הורנצ'ק לגביי יישום שיטת המשולש בניקס? פיסת מידע מעניינת ללא ספק.
עוזר להמשיך ולנתח את הבעייה בניקס לגביי אכיפת השיטה הזאת. כשאנתוני לא מוכן לקחת בא חלק ופורזינגיס אוהב לשחק בה, זו ללא ספק סיבה נוספת לכך שג'קסון רוצה לבעוט את אנתוני מניו יורק.
בהצלחה עם זה…(כי בהתנהלות שלו עם המצב הזה הוא ממש לא ירה לעצמו ברגל…..עם בזוקה….).
http://www.navixsport.com/sport.php?id=2687
הערב אני עם המסכנים מהמפרץ.
רוצה קרקס שלשות ופרעושים. ועל הדרך, מכות של דריימונד והלטבי. או בארנס ואוקווין. או גם וגם.
אני עם ניו יורק היום כדי שהוורירס ירדו למקום השני וימנעו ממפגש עם הקליפרס בסיבוב השני
טוב תן לראות משחק כמו בנאדם
זאזא לא קיבל שום הרחקה על הפציעה של דוראנט?
ו… דרק רוז מזייף זעזוע מוח ומשאיר את רון בייקר רכז יחיד.
קצת כדורסל ב ב ק ש ה
Avery Bradley (hamstring) and Al Horford (elbow) both out vs Suns. Jaylen Brown and Jonas Jerebko into starting lineup.
סלטיקס הולכים לחטוף
A win from boston tonight is suddenly not so probable
זה חלק ממה שמתסכל כל כך עם בראדלי.
הוא כל כך כשרוני, ואם זאת, הוא כל כך מועד לפציעות…
זה שחקן שרחוק קפיצת מדרגה אחת מלהפוך לאול-סטאר. וזה לא נראה שהדרך שלו כבר מובילה לשם כך.
אני חוזר ואומר – ייתכן שאת היכולת ON-BALL שהוא ניחן בה בהגנה היא לא ניתנת לחיקוי כרגע בליגה – פנומנאלי בצד הזה של המגרש. ומאידך, הוא עדיין צריך להיות ברשימת המועמדים של איינג' למעבר בטרייד בקיץ.
והורפורד….אני מתערב שהפציעה במרפק היא מה-"חלודה" שנוצרה שם עקב היכולת קליעהה הבינונית מינוס שלו לאחרונה
שמעתם את הקטע החדש בגארדן? אין מוזיקה או בידור לפני המשחק ובהפסקות, כדי "לתת לקהל להנות מחווית כדורסל אופטימלית" פחחח
הורידו את המעודודות ???
בחצי הראשון
הם הולכים על קונספט חדש לגמרי. אין כדורסל גם בזמן משחק
לא יודע אם לצחוק או לבכות
צחקתי בקול
לא תפסת את הרעיון במלואו – בלי מוזיקה, בלי בידור, בלי כדורסל, כדי להנות מחוויית סבל אופטימלית
צעד ראשון בדרך ללפנות לאוהדי כדורסל הארדקור, קשוחים ונאמנים.
או ניסיון לחסוך בעלויות ולנקום בקהל על שתמך באוקלי.
זה מה שאני לא אוהב בNBA.נראה שלאוהדים לא ככ אכפת מהקבוצה.במשחקים באירופה כל פוזישן או ריבאונד הם קריטים לקהל.בNBA נראה שמה שקריטי זה הנקנינקיות או הריקודים
זב דווקא מה שאני אוהב שם. לוקחים בפרופורציה, כולו כדורסל
כן, וזה גם משחק עונה סדירה בלי חשיבות מיוחדת לאף אחת מהקבוצות.
אם לא קארי מכוון כמו שעון קזאחי ג"ס עכשיו מובילים ב15
אחלה אתר ! http://yoursportsinhd.com/game/0021600928/
אין מוזיקה ואין גם קריין במגרש! זה שאומר שלשה וזה..
ממש כמו משחק נוער עכשיו
מזכיר שידור מהליגה הירדנית ב1987
העניין עם השקט נהיה מגוחך
אל תתלונן, אתה לא רוצה להיות כמו ואן גנדי
אין הרבה אנשים בעולם יותר שונים מון גנדי וממני
אולי מרלין מונרו וצ'אושסקו
היכן השידור המובטח בערוץ חמש? ידעתי שזה too good to be true:(
http://yoursportsinhd.com/game/0021600928/
יותר טוב
המשחק של ראשון-חיפה נכנס להארכה.מיד בסיומו יכנסו לשידור הישיר מהנבא.תמיד ה ככה בימי ראשון בגלל הליגה הישראלית
תומפסון המניאק
הרנאנגומז מלך
מודיע מראש לג'באל מגי – פאדיחה היום + במקום כמו MSG + כשאין שום בידור מסביב = לחומרת אירוע אר"ן בשבילו
גם אם מגי לוקח פסק זמן ומשתין בעיגול של האמצע זה לא נכנס לשאקטין
Pay to see
Pee to See.
לא דיברתי על שאקטין.
לצערו, שמו הולך כרגע לפניו ולא במובן חיובי, למרות השיפור בהתנהלות על המגרש העונה.
גם אם לא שאקטין, עדיין אירוע שבו הוא סרח יהפוך לוידאו ויראלי ביוטיוב.
כבר 11 הפרש?
אפלטון מה המייל של סילבר ?
חייבים להפגיז בתלונות על ערוץ הספורט שהוא הזכיין של הליגה בארץ
35 דקות של משחק ויש – ראשון – חיפה במקום
זה פשוט זלזול בוטה בצופה אחריי שפמפמו כל השבוע את המשחק בערוץ
הם בסך הכל בחרו במשחק שיש סיכוי שמישהו ירצה לראות, והם מנסים לתקן את הטעות.
פשוט בושה. מסכים לגמרי.
כמעט כל שבוע זה ככה במשחק המוקדם של יום ראשון. מתחילים את השידור מהמחצית השניה בערך, בגלל כל מיני נידחויות מקומיות.
אתה מתלונן שאין שידור ישיר של הקטסטרופה הזאת??
תשמח!
עכשיו, לא מספיק שהיתה הארכה שנמתחה כמו מסטיק A-Team הם גם מראיינים את מצטיין המשחק, איש המשק והסדרן בקופות.
ערוץ חאפר.
אני אשמח אם יעשו משהו בנידון
חזרנו מאטלנטה ואיחרתי קצת, אבל עדיין רבע ראשון העומד להסתיים אז למה שג"ס יובילו בניו יורק ב-11? מה יש להם שלניקס אין?
קליי תומפסון
ניו יורק קלעה 6 מ-22, 18 נקודות ברבע, ושחקן של 2.21 שמפחד משחקן בגובה 2.10 כמו עכבר מחתול.
אין להם כדורסל, נראה לי.
למה 2.10? לא ראית את תומפסון לוקח לו ריבאונד?
נו האלה שיודעים לשחק את את המשחק המוזר הזה… משהו עם טבעות ורשתות
האתלטיות של מגי כל כך מרשימה….מהמשובחות שיש בכלל הליגה.
אם רק היה עובד יותר על ראיית המשחק שלו ומבין יותר טוב את המשחק….כשרון מבוזבז 🙁
הקלידו את התגובה כאן…
אני אגיד את זה עכשיו כשרק 11 ובהמשך אפרט – הניקס פתטיים.
מחכה לפירוט בקוצר רוח.
יש מצב שאני בלאפינג
מאוחר מדי, עצרתי את הנשימה.
וואו, איזה "שמחת חיים" בגארדן. האוהדים ממש "קורנים" מאושר
פשוט חרפה המשחק של יום ראשון
אף פעם לא משודר בזמן
במקום לראות את המשחק במאוזן צריך לשבת מול המחשב והסיוט לא נגמר
אני הולך לתת בראש עם תלונה למשרד התקשורת והמועצה להגנת הצרכן
אני לא צוחק ואני חושב שכדאי שיהיו כמה שיותר תלונות , שיבינו שיש פה קייס רציני
בוא נעשה את זה רציני יותר.
אם אתה חלק מהעורכים של האתר, תרים פה כתבה שרשומה כתלונה לכלל הגורמים הרלוונטיים.
כלל המעוניינים להיות חלק מהמחאה יוכלו להציע שיפורים לתלונה ולהודיע גם אם הם חותמים בשמם עליה.
זה בזבוז של זמן
אני יכול לכתוב פוסט אבל אף אחד לא ישים קצוץ
לעונת זאת אם אכתוב למשרד התקשורת והמועצה להגנת הצרכן מישהו בערוץ יהיה חייב לתת את הדין
אני חושב שאתה תופתע מכמות התומכים שתזכה בה.
חוץ מזה, מה כבר תפסיד?
התלונה תהיה זהה לכאן או לכאן. הדבר היחיד שיכול לקרות הוא שייתכן וגם תזכה לתומכים נוספים בתלונתך.
+100
לא כל כך מסובך לסדר לוח שידורים שבו לא תהיה חפיפה בין הליגה הישראלית לבין הנבא..
מוכן לחתום על תלונה כזאת. ולשלוח מייל לסילבר. ולתלוש עם פינצטה שערה שערה מהאשך או שניים של מי שגורם לביזיון הזה, במודע או שלא במודע. ערוץ פח
אגב – ההפרש עד כה הוא ללא יכולת רגילה מצידו של קרי
אני באחת מהפעמים היחידות שיש לי אפשרות לראות גם בטלוויזיה – צודקים שם בערוץ הספורט. ראיון קלישאתי עם בלייזר עדיף על פתיחת הרבע השני בגארדן.
לכל המעוניינים עברו כרגע בספורט 5 למדיסון סקוור גארדן
מי זה בייקר ההוביט הזה? חושב שהוא איזה קיירי מינימום
עם שם כזה הוא יגיע לחם מהתנור
קצת כבוד כשאתה מדבר על המחליף של הmvp לשעבר
אפילו כותב ספרי ילדים בזמנו החופשי חח
כל פעם שדיוויד ווסט עולה על המגרש, אני נזכר בטבעת. שאבא שלו החביא כל ימי המלחמה, במחנה המעצר.
חברים יקרים, הניקס עלו לרבע השני עם רון בייקר, אוקווין, קוזמינסקאס, ג'סטין הולידיי ולאנס תומאס. אם יש בסביבה צעירים בני פחות מ18, זה הזמן להשתמש בסמכות הורית מכבדת ולגרש אותם למיטות.
כואב בעיניים לראות את הניקס
אין מצב שג"ס עולים למגרש, כלשהו, עם החמישיה המצחיקה הזו, אם אלה לא אפרוחי הניקס. משחק משעשע.
אכן מראות קשים דובי
נותנים להם פור כדי לשמור צופים במגרש בחצי השני.
אם רק בא לנו אנחנו סוגרים את זה ככה.
אבל לא בא לנו. בשם הספורטיביות.
אני מתחיל לחשוד שהפיילוט של "מחצית ללא בידור" הוא בשביל לגרום לאוהדים להירדם בכדי לא לחזות בהשפלה של הקבוצה ע"י קבוצה טובה, אך עם זאת גם חבולה
שתי הקבוצות לא רוצות להרוס את השקט, משחק נוראי
4 מ 35 לקארי מדאון טאון ב 3 ורבע המשחקים האחרונים
את הווריורס חייבים לנצח תחת הסל, כמו שפרוזינגיס עשה עכשיופעמיים
אמצע הרבע השני, זמן מושלם לאסיסט ראשון של הניקס.
וזה עוד בלי רוז.
תחשוב על האפשרויות. על השיאים שהיו יכולים להישבר. חדי הקרן שהיו חונים על קו השלוש ולא מבינים שיש אופציה אמיתית שהם יקבלו כדור.
סבלנות, תן לנו להיכנס לקצב
לווריורס יש חלק מדכא מאוד בלו"ז, ע"פ ואן גאנדי.
משחק בבית ->> יוצאים לשחק במינסוטה ->> משחק B2B בסן אנטוניו (עדיין ללא דוראנט).
לא משהו…
החדשות הרעות:
גם המשחק השני בסן אנטוניו הוא ערב שני של בק2בק.
אחרי משחק ביוסטון.
ואו …. :-0
יאללה סטפון הקטון.
אין משחק בלעדיך.
לפתע יש משחק, איגי מיידה לבנים והפרינגלס מנגד נכנס לעניינים
אסיסט ראשון לניקס במשחק. אמצע רבע שני
קר מחפש קרש לשבירה
גוחדן סטייט לא התאוששה מההודעה על הפציעה של KD
הם נראים ממש רע וקר בשלו
אני אומר את זה ולא בפעם הראשונה אבל קר מסתמן כמאמן שלא מתפקד כשהשיטה לא עובדת
הוא לא מגיב טוב למה שקורה על הפארקט
בוקר טוב – כמעט אמצע הרבע השני והניקס הבינו שיהיה חכם לשים את פורזינגיס במצבים טובים ולתת לו לקלוע על השחקנים הנמוכים של הווריורס.
לזלי ג'ונס אוהדת כבדה של הניקס
לא מפתיע.
היא נראית לי כמו מי שיכולה לטרוף את קארי
הסלב של ניו יורק כמו הניקס , היו רלוונטים בנינטיז וחלקם היו בשיא בסבנטיז
אל תזלזל בעיניים של בושמי. אנשים גדולים הלכו נגדו ראש בראש והלכו לאיבוד בעיניים שלו. מילולית.
רגע אחד אתה צוחק על דוקובני, רגע אחר כך אתה על חללית בין חייזרים קניבלים.
תיזהר.
מהפך!!!!
אתם בטוחים שגולדן סטייט הזו, בלי KD, עוברת בקלות, או בכלל, את אוקלהומה בסיבוב ראשון? את הקליפרס?
את הקליפרס כן, לא צריך להגזים. אבל את אוקלהומה, או ממפיס?
גולדן סטייט תחייה או תמות על השלשות של קארי
הוא בכושר קליעה הגרוע בקריירה וככה זה נראה
הוא פספס עכשיו מהקו ?????
2 ברצף!
כשקרי קולע לא טוב וכלל הקבוצה רדומה + העובדה שהם משחקים מול אחת הקבוצות התקועות בליגה ולכן הם לא משקיעים ברמה שאפילו קרובה לאינטנסיביות של פלייאוף ?
מאמין שכן
את קליפרס לא.את אוקלהומה וממפיס כן.בגלל זה אני רוצה מקום שני כדי להימנע מקליפרס בסיבוב השני.[הקליפרס יסיימו 5-4 ]
את ממפיס אף אחת לא עוברת בקלות מה עוד שגם גולדן סטייט הזו+KD בפיגור עונתי מול הדובים 2-1
בייקר vs בארנס. למה, בעצם, אנחנו רואים את זה?
וואו 3 החטאות רצופות מהעונשין לקרי!
משחק הזוי משהו
פורזינגס לקח את גרין לטיול כמו שלוקחים את הכלב לטיול בפארק
יופי של מהלך מפורזינגיס
אח קריסטפס קריסטפס
גוחדן סטייט לא הפסידה 3 משחקי ליגה רצופים בעידן קר
אם יעשו את זה מול וושינגטון , הבולס והניקס זה יהיה חתיכת סיפור
מידן, כשאתה כותב (או צורח) את התלונה לערוץ הספורט, יש אפשרות להוסיף איזו פסקה (או יריקה) לכיוונו של שימי ריגר? הם לא יכולים למצוא דרך לחשמל אותו בעדינות (או שלא) כל פעם שבמקום לשמוע את השדרים האמריקאיים, צריך לשמוע אותו צועק שם רנדומלי של שחקן, מלהג על שטויות או סתם צועק "יו-אוו!".
את הצרחות שלו אוסיף בקטע אודיו 😂
מעולה.
מעניין אם עידן עופר בגארדן. עד לפני שבוע לא אישרט לוץ קטי אמרה לי שכשלא מאשרים זה לא בגלל שאין מושב אלא בגלל שיש גבול מספר האנשים החדר ההלבשה. זאת הבעייה ולא מושב לעתונאי
אין אפשרות להכניס עיתונאי מבלי להכניס אותו לחדר ההלבשה?
גם אם נחמדים הדיווחים משם, נראה לי שאפשר לוותר עליהם מדי פעם ולהינות סתם מדיווח מהמגרש.
אין דרך לשלוט על זה אלא אם כן יתנו אישור נוסף
צחקנו, צחקנו אבל בדק' האחרונות רון (מי זה?) בייקר עושה אחלה עבודה בהגנה על סטף
וזורק כל כדור
בייקר הוא על הכיפאק!
משהו בשפת הגוף של קרי לא כתמול שלשום..
כולנו מתבגרים…
לא יעזור, הפספוס הגדול של העונה זה שלא נקבל את הניקס בפלייאוף. אין יותר בידור מזה.
מילים כדורבנות
נכון, כי אין כמו הגארדן. כשהניקס היו טובים כל הליגה פרחה
אם הווריוס ינצחו זה בשיניים.
זה משחק של הניקס להפסיד. אני לא חושב שאתם מבינים כמה המצב של הווריוס חמור. דוראנט החזיק שם את הכל במקום.
הרי הם מכרו את כל הספסל שלהם בשבילו, ובצדק!!
והמחליפים עייפים מדי, חלשים ואחרי 2 עונות של מתח אליפות.
נסיגה של קארי וקליי באחוז השלשות ממדהים ל "טוב" פוגע במוג'ו של הקבוצה.
לכן אמרתי, עונה כמו שנה שעברה לא תחזור! הם לא חזקים כפי שנדמה לנו.
איפה המוזיקה של הMSG??? אנשים מתים פה!
יופי של עידוד מצד קר. מעריך דבר כזה. היה רק חסר להגיד שלא יכריח את הזריקות שלו, אבל כנראה שהוא במצב עדין יחסית ועדיף לא להעלות את זה באמצע משחק. אולי בחדר הלבשה במחצית
בנג kp!
למעשה גם אייל עלול להיות במשחק
מהלך ענק של 4זינגס
נוביצקי אחד לאחד
נסכם את הרבע השני במילה אחת-פורזינגיס ותודה להורנסאק שהושיב ברוב הרבע את כרמלו בצד שלא יפריע לו.
זה מה שפספסנו כשג'קסון נרדם לקראת הדדליין
ראיתם את זה? סטיב קר מראה לקרי את אחוזי הקליעה הזוועתיים שלו, ומנחם אותו עם ה+- הגבוה שלו במשחק. כל זה בטיימאוט
זה מה שפספסתם שלכרמלו יש וטו על כל טרייד עליו שלא נראה לו
(מנפלאות הניהול של דולאן )
המצב של אנטוני כרמלו הוא המוזר ביותר שיכול להיות: גם הוא רוצה OUT וגם ההנהלה רוצה שהוא יהיה OUT, ובכל זאת אין OUT
אוי ואבוי מה זה המופע מחצית הזה
כדי לשכנע את האוהדים שעדיף כבר בלי מוסיקה?
מתגעגעים כבר לשקט..
האנדר-אובר לרבע שלישי של הווריורז עומד על 33.
אובר.
נק או הפרש? 😛
תובנות מהמשחק בינתיים:
מאט בארנס הוא קנבס אנושי עם לוק של בכיר באל קעידה.
הניקס היא קבוצה כל כך משעממת שהדבר הכי מעניין שקורה שם זה הקרב מי יזכה להתחפש בפורים ללוק סקייווקר – בייקר או קוזמינסקאס.
+1
פשוט כואב לחשוב שעם ההתנהלות של הניקס יש סיכוי גבוה שהלייקרס ימשיכו לעבור התרסקות כואבת, יסיימו אותה מתישהו, יחזרו שוב לצמרת הליגה והניקס עדיין ימשיכו לדשדש.
מה יהיה….?
חוזים גרועים תוקעים שוב את יכולת המועדון להתקדם הלאה ואני שואל את עצמי מתי כבר יבינו שהחוזה הכי גרוע הוא בכלל של ג'קסון?
צריך לעשות לג'יימס דולאן תכסיס "דונאלד סטרלינג" ולתפוס אותו במקרה חריף של התנהגות בלתי הולמת ולבעוט אותו כבר מהפרנצ'ייז.
שנה הבאה אין רוז, ביי אאוט לנואה ואולי בע"ה טרייד על מלו בקיץ
יהיה ביי אאוט לנואה ?
אם כן, מצויין.
אבל השאלה אם אתה מסכים שהדבר הנכון הוא להעיף את ג'קסון?
או שאתה מהאנשים שמעדיפים לראות קודם איזה קבוצה הוא יבנה לאחר עידן אנתוני?
תגיד יונתן
נגיד עושים את כל מה שדובר אומר שיעשו?
מה נראה לך שיהיה שם? אותה גברת בשינוי אדרת..
הראש דפוק וכשהוא דפוק לא משנה איך הגוף שלך נראה הוא עדיין דפוק
ניסיון אחרון, בלי כרמלו.
חוץ מהטמטום עם רוז ונואה הייתה בניה טובה של קבוצה, ובראשה הבחירה בפורזינגיס.
רוצה לראות אותו מנסה.
דקסטר, אני מסכים איתך. רשמתי למעלה את דעתי.
החלפת בעלים זה PRIORITY #1. זה כמו שהקליפרס, גם אם יפורקו בקיץ, עדיין יהיו מועדון רציני יותר מהזוועה המקוללת שהם היו בתקופת סטרלינג.
רציתי לדעת מה דעתו של דובי, בתור אוהד רציני שעוקב אחר הקבוצה.
שדר הקווים של espn הוא משלנו. ישראל
אמרה ישראלית טיפוסית #1004 🙂
איט דאט גמדון
אין משחק בגארדן שואן גאנדי מתחיל לדבר שעות על כוסות?
במשחק הבא, אין משקאות באולם יותר
מלו לא עושה שום הגנה. לא בחילוף ולא באישי
כרמלו חייב לעוף הבנאדם תוקע את כל המשחק, זוועה לצפות בו משחק
טוב שלא מעמידים שדרית מול פאצ'וליה שתשמור עליו…
הכדרור שלו מזכיר לי מכניקה של חסרי קואורדינציה שמסיימים בטעות עם המצח שלהם בתוך הפנים של מישהו ושוברים לו אותן. באימון…
הרנאנגומז נהדר
רק חייב ללמוד לתפוס כדור ממסירה תוך כדי תנועה
ולקבל יותר דקות. כלומר, עם כל הכבוד לנואה.
הוא צעיר. אם נצליח לשמור ולטפח אותו הוא יהיה מדהים
התחיל הסלטיקס. אני חותך לשם.
מעניין מה יעשה היום תומאס מול האקסית
ינצחו ב 20?
נראה לי שתומאס מת להפציץ היום 40 על הסאנס.
משחק נפלא עד כה, אבל כמובן שלא נקפוץ ישר למסקנות.
עד כה הגנה טובה של הסלטיקס.
אתה זוכר שמצבה של פיניקס טוב יותר ככל שהיא מפסידה יותר, כן?
לא שהם מכוונים לטנקינג. ובכל זאת. 13 נקודות ברבע??
זה הסטפ שאני אוהב.
שלשה של אימון
גם זה יותר ממה שהוא נתן במשחקים האחרונים.
אבל התכוונתי לסיבסוב של פורזינאגואבוס.
איך אני מחמיץ עכשיו את שימי ריגר בקלאסיקה,
"במקום חמש – שמונה!".
היית קרוב- "במקום שתיים-שמונה!".
נכון 🙂 אין, זה אחד המשפטים המדהימים.
הנצחון של גולדן סטייט יובטח רק כשהייט-אשברי ישגר תגובה.
בייקר הזה על הכיפאק של שחקן. יש לו נשמה של ניו יורק. אני מרגיד
God Save the O'Quinn
היחיד בניקס שמשיג אסיסטים. מגיע לו הסל הזה.
משחק הבייסבול של ישראל נגד קוריאה משודר במלואו!!!
לא להתחיל לרייר על חסימה של בייקר יחדים
רק לשתף את הנוכחים בשמועות על המטרה של פיל ג'קסון לעונה הבאה:
ג'רו הולידיי.
פשוט תנו לרון לנצח.
הפלוס-מינוס לא משקר.
סטף בפלוס 19. בלעדיו ג"ס היא אפילו לא קבוצת פלייאוף. חוסר אונים מביך ממש. לא רחוק בהרבה מקליבלנד בלי לברון.
יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אי אוהב את ההתלהבות של רוז
אחח, דריק רוז.
איזה שחקן היה, והלך לאיבוד. טרגדיה.
רק כמעט
לא מופתע.
אמרתי שאם ינצחו זה יהיה בשיניים.
מחכה לווריוס מסע קשה מאוד לשמור על ראשות המערב
בלי KD הם לא יוצאים מהמערב.
אני הוספתי ואמרתי שגם עם KD הם לא יוצאים מהמערב.
מאחל שהוא יחזור ונבדוק את זה (:
אהההה, רק אל תשים את הכסף על זה.
איתו הם הקבוצה הטובה בעולם, בעודף עצום.
איזה עודף תגיד לי?
מול קליבלנד הם בחוב שאתה לא מתאר לעצמך. זאת תהיה שחיטה.
תן לי לינק ואני שם כסף על שהם לא יוצאים מהמערב עם או בלי KD
(:
בינתיים פיניקס עושה את המוות למתקפת המשובטים הירוקה.
מי רוצה יותר את הבחירה מספר אחת?
וזה לא מההגנה של הסאנס. הסלטיקס משחקים רע ולא פועלים בשיטת המשחק. כמובן שזה קשה כשאין את הורפורד שמנהל משחק מהאמצע. אך זה נראה גם כמו זחיחות מסויימת מהסלטיקס, שכנראה גם הצטברה לאחר הניצחון הקליל מבחינתם על הלייקרס
מקווה שסטיבנס שסטיבנס יהיה חד איתם בחדר ההלבשה.
לפינת ה-wtf –
אורלנדו ב-16 על הוויזארדס במחצית. בוושינגטון.
זה לא היה מבצר הליגה לא מזמן?
ההפסדים לג'אז והראפטורס די כיבו את הקריאות הללו.
הפסד היום לאורלנדו וייתכן שגם נתחיל לשמוע שהוויזארדס לא משהו
וושינגטון מסיימת מקום 8 במערב.
מה בדיוק אפשר לצפות מקבוצה כזו? הפסד לאורלנדו הוא לא הפתעה זה בדיוק מה שמצופה בקבוצת אמצע- פעם תנצח ופעם תפסיד.
דקסטר, למה ההגזמה? וושינגטון לא יסיימו מקום 8.
ואם זאת, אני לא חושב שזאת קבוצה רעה. אני כן חושב שזאת קבוצה זחיחה והחוסר צניעות הזאת משפיעה על צורת המשחק שלהם. אני מאמין שבפלייאוף הם יקבלו כאפה מאחת המתחרות הראשיות במזרח.
הגזמה? התלבטתי אם הם נכנסים לפלייאוף בכלל.
הם לא עוברים את הווריוס ספרס יוסטון יוטה וקליפרס נכון?
נשאר לנו להתווכח על ממפיס ו OKC.
כלומר התקרה שלהם זה מקום 6. אני אמרתי 7, איפה אני מגזים? (:
קודם כל, אל תסגרו את המשחק שם. הוויזארדס עשו לא פעם קאמבקים גדולים אצלם בבית, והם יודעים לייצר המון נקודות במהירות. וזו בכל זאת אורלנדו.
הבעיה שלהם – שגם קברה אותם עונה ורבע – זה המצב רוח של הבק-קורט, הפאסיב-אגרסיב של וול וביל. היו תקופות ארוכות שוול החמיץ פנים על כולם, וביל עשה טובה שהוא משחק בכלל. מאוד חשופים למצבי רוח. נראה איך יתגלגל הערב, אני מצטרף עכשיו. וושינגטון במיטבה היא חמישיה חזקה מאוד, ועכשיו גם יש לה ספסל טוב – בוגדנוביץ', מהינמי, ג'נינגס.
יותר טובים מהם לטעמי (מאוקלהומה וממפיס)
איפה גיא?
הפייבוריט שלך, טיילר דרדן, בערב קריירה.
אמרתי 8 *
הנה וושינגטון חוזרים, החליטו לשחק בעיקר ברבע הרביעי רק
איזה טעות של וול, כמעט עלה להם בנצחון, יש לו מזל שארון גורדון נלחץ לגמרי
Mark Cuban says MVP is a toss-up between James Harden and LeBron James. Where is Russell Westbrook in that mix? "He's not."
צודק או לא צודק, הוא ללא ספק אחד הבעלים הצבעוניים בליגה והחריפות שלו (שלפעמים גובלת באווילות) מעלה חיוך לפעמים
וואו
פיניקס מנצחים, מה קורה עם הטאנקינג ?:)
איזה סיום מטורף בפיניקס!
אאוץ'.
רחמים על אייזיאה.
ניצחון ענק של פיניקס.
וואו מה שהיה עכשיו בפיניקס!!!
שמח בשביל גיא 🙂
אגב בוגדנוביץ עם 8 שלשות. כולל 2 קריטיות בטירוף בסוף הרביעי.
אחלה חיזוק ללושינגטון
כן, מה באמת הולך עם בוגדנוביץ'?
מלבד המשחק מול הראפטורס בוושינגטון, מאז שהוא עבר לקבוצה בבירה, הוא קולע מהשלוש באחוזים מטורפים.
מעניין יהיה לראות איך זה ימשיך הלאה לתוך העונה. בייחוד בפלייאוף. ועוד יותר, כאשר ג'נינגס ייכנס שם גם לעניינים.
פשוט חבל….זרקו משחק לפח. וזה כשהסלטיקס שיחקו לא טוב בכלל.
מקווה שהפסד כזה ילמד את הקבוצה "לחסל" משחק כשהוא כבר בידיים שלך בקלאץ' טיים. ובמיוחד כשרוב המשחק הקבוצה לא הובילה + לא שיחקה טוב.
ברכות לסאנס על ניצחון מכובד. אני מאמין שזה ה-HIGHLIGHT של העונה מבחינתם.
והסלטיקס? מקווה בשבילם שהם יבצעו קפיצה ב-ל.א מחר. כרגע, אם הורפורד לא משחק, קשה לי להאמין שזה יקרה. בייחוד כשכל הקליפרס בהרכב מלא. כרגע, זה ללא ספק ריאלי שהניצחון היחיד של הסלטיקס במסע החוץ שלהם יהיה האחד על הלייקרס.
אגב, אם זה קורה? יש שוויון בטור ההפסדים של וושינגטון והסלטיקס.
ניצחון על הספרס שווה פי עשר מנצחון עליכם, אפילו עם הדרמה והבאזר ביטר. או במילים אחרות ממש ממש לא. בכל זאת אתם סה"כ עוד קבוצה בינונית מהמזרח, ממש כמו הרפטורס.
עדיף לשים את המקור בצד ולהסתכל על הקבוצה באופן אובייקטיבי. נכון שהניצחון על הספרס גדול יותר. אך זה כך גם כיוון והסלטיקס גם שיחקו בלי שניים מ-3 השחקנים הכי חשובים שלהם.
קבוצה בינונית במזרח? תסתכל על המאזן ואז נדבר. אולי השחקנים לא גדולים ברובם, אך כקבוצה עצמה היא מהטובות בליגה.
אגב, רק אני חושב שטרנס רוס יתגלה בסוף כעוד ג'ף גרין באורלנדו?
מקווה שלא, אבל יש לי תחושה שהוא לא יהיה יציב בתפוקה שלו ובנוסף לכך, הוא בן 26. זה לא שכל מרווח ההשתפרות נמצא לפניו.
הקינגס כבר ניצחו 4 פעמים את המשחק הזה.
ועדיין לא נגמר.
יאללה. שמתי עליכם הפתעה הערב.
הקלידו את התגובה כאן…
עוד מישהו כאן רואה את הסוף בסקרמנטו?
ה-OT הוא אודיסיאה של חיים שלמים.
כרגע ג'ורג' היל החטיא פעמיים מהקו, קלאצ'. וקולי-סטיין מחטיא דאנק. די מטורף.
לא ייאמן.
ההארכ המטורפת הזו, באמת מטורפת – נגמרת בבאזר ביטר של גובר.
שנפסל! בסקט אינטרפירנס.
השופטים הולכים לווידאו…
הסל מאושר. סוף שובר לב לסקרמנטו, שבאמת – ניצחה את המשחק הזה מיליון פעם בהארכה, כולל בשריקה האחרונה.
יוטה ניצלה, הודות ל-757 ריבאונד התקפה של גובר, כולל טיפ משוגע על הבאזר.
רודי גובר מפלצת. גם הציל בסוף הזמן החוקי וגם בהארכה.
איזה לילה של סלי ניצחון!
גם אינדיאנה גם פיניקס ועכשיו יוטה
מסתבר שזאת הליגה הטובה בעולם!
מפריע לי לראות את ווסטברוק תפסיק ליהות אנוכי תתחיל למסור.
כבר 24 הפרש, אין לי ספק בכלל שווסטברוק יכול להיות שחקן הרבה יותר טוב (והוא שחקן עם יכולות מדהימות פשוט לא מנוצלות) עשיהיה לו מאמן שיעבוד איתו על קבלת החלטות שאוקלהומה תראה הרבה יותר טוב בסגנון של הנעת כדור ולא הבידודים שהולך שם , מעניין אותי מתי ההנהלה תקלוט את זה.
עוד לא נולד הפסיכולוג שיצליח לקדוח בקיר הבטון הזה
24 הפרש כבר
מעניין אותי כמה מיליונים מתחת לשולחן קןלנגלו קיבל מקיובן, לא הגיוני שהוא שחח את נואל בעסקה כזאת גרועה בלי טובות הנאה.
היה לקיובן IOU בן 12 שנה מקולנגלו (מהמעבר של נאש לסאנס).
עכשיו סיימתי לראות את הניצחון של הסאנס.
י-ו-ל-י-ס ! ! !
ואלו לא הנק' וסל הניצחון – זה ניהול המשחק, ו-0 איבודי הכדור.
הסאנס לא מדהימים מבחוץ (4 מ-20 במשחק), אז יוליס דוחף כל הזמן את הכדור לצבע, שם ממתינים וויליאמס וכריס. וזה עובד.
אנחנו עדיין קבוצת כדורסל לא טובה –
כל פעם שאנחנו נגררים למשחק עומד, אז ביום טוב אנחנו מגרדים את ה-45% מהשדה מלמעטה.
ההתקפה היא בלדסאו חודר לסל, או בוקר עולה לפול אפ.
אבל –
יש עתיד. זה שאנחנו לא מוותרים מראש, נתן את האפשרות ליוליס ואלן וויליאמס לצמוח ככל שהעונה התקדמה.
יש לנו חבורה של שחקנים משלימים טובה מאוד. עכשיו צריך הרבה מזל, גם בלוטרי, וגם בדאפט, ואולי נקבל את חתיכת הפאזל החסרה שתהפוך אותנו שוב לקבוצת כדורסל ראויה.
לראות את האח של קרי משחק,
ולא להבין איך זה שעד דאלאס הוא לא מצא את מקומו בליגה.
הוא נראה מצויין בתקופה האחרונה, עד ליגת הקיץ חשבו שהוא שחקן של טריק אחד.
כמוהו יש עוד כ"כ הרבה.
ה-NBA זה סוג של מועדון סגור עם פרוטקציות, שופוני, יח"צ, והרבה, הרבה מזל (תלוי סיטואציה)
חובבי השיטה העשרונית,
יש מצב לאכזבה מרה בסוף העונה –
לראסל ווסטברוק כרגע 10.04 רב' למשחק. לפי הממוצעים שלו בחודש + האחרונים, סיכויו לסיים עונה עם טריפל דאבל צנחו פלאים.
הבעיה שלו זה טור האסיסטים
לא הריבאונדים
הוא יכול להרשות לעצמו 2 משחקים בלי ריבאונד
טעות שלי, התכוונתי לכתוב אסיסטים.
623 אסיסטים ב-62 משחקים.
אבל כתבת 10.4 שזה ממוצע הריבאונד שלו
כתבתי 10.04
זה ממש לא משנה המספרים הריקים כשהוא קולע באחוזים כאלה אין לו סיבה להמשיך לזרוק בכמויות מסחריות כאלה הוא עומד על 2-10 מ3 במקום להכניס צלף כמו מקדמורט למשחק (כמו קליבלנד עם קורבר) הוא ממשיך לזרוק, האצבע המאשימה מופנית לדונבון שנותן לו להמשיך להשתולל ככה.
צודק
מתוך הפריוויו לעיל – יש לו 628 אסיסט על 62 משחק מה שאומר שהוא צריך עזרה מהחברים לשמור על ממוצע TD
אז כנראה שיש לו 633 אסיסטים ב 63
אני צריך דחוף עוד קפה…
אתה צודק,
ככה זה כשכותבים מהזיכרון.
הפסד חוץ 7 ברציפות לת'אנדר.
מה שמטריף אותי זה כאשר הוא לוקח פי 2 יותר זריקות מאשר כל שאר שחקני הכנף של הת'אנדר ביחד,
וזה בלילה בו הוא עם 33% מהשדה, ו-20% מהשלוש.
עוד משחק, עוד דוגמה טובה ללמה אני חושב שהוא בכלל לא במירוץ ל-MVP.
הת'אנדר בכלל זרקו 2 משחקים אחרונים לפח. היו חייבים לנצח והפסידו.
לדעתי ווסטברוק ישיג את הטריפל דאבל. גם אם זה יעלה בניצחונות הוא יקדיש משחקים שלמים כדי שזה יקרה. מילה שלי משחק הבא הוא עם 20 אס' ופחות מ-15 זריקות מהשדה.
הרי אין להם מה לפחד לרדת בדירוג ולא נראה שהם יטפסו מעל ממפיס, אז הכל פנוי לדאוג שההיסטוריה תזכור את העונה הזאת
זה בדיוק הבעיה עם סטטיסטיקה, ההגנה של המבריקס הייתה מדהימה היום הם כפו איבודים לחצו את ווסטברוק, ההצקפה של אוקלוהמה פשוט לא קיימת ווסטברוק או הכנסת כדור למהלך פוסט של קאנטר וטאג גיבסון. אין מצב ששחקן שקולע באחוזי אפקטיביות כאלה (4 אחוז מתחת לממוצע), עם הגנה כזאת רעה (הוא מזלזל וחולם בהגנה) ועוד מהמקום 7 יקח MVP. מבחינת מועממדים אני רואה רק 3 נכון להיום לברון קוואי והארדן. הארדן מגיע להשיגים מדהימים העונה אנע לא אתפלא עם לMVP יש זקן.
בדרוג ה-"מגיע" הסובייקטיבי שלי,
הארדן ראשון, קצת לפני לברון.
הניחוש שלי לגבי מה התקשורת תבחר?
אז אני חושב שזה יהיה צמוד, אבל ווסטברוק "יגזול" קולות מהארדן, ובסוף לברון ייקח.
אני לא רואה שחקן לוקח מהמקום ה7, ועוד אחד שבפירוש חושב על סטטיסטיקה מאשר טובת הקבוצה. מה שלברון עושה בעונתו ה14 בליגה הוא על אנושי במיוחד באינטסיביות ובאתלטיות שדרושה להיום, הבעיה של הארדן התקשורת היא פשוט לא אוהבת אותו אולי זה בגלל סגנון המשחק, הזקן…. כבר לפני שני עונול הגיע לו MVP ואשמח אם אקבל, עם זאת עם לברון ממשיך בכושר שהתחיל ב1.2 זה יהיה שוד אם לי יקח את הפרס.
יש משהו מאוד מציק ביחס של אנשי התקשורת כלפי הארדן.
לפני שנתיים כל המנטרה של למה לא לתת לו את ה-MVP היתה שצריך לתת לשחקן הטוב ביותר מהקבוצה הטובה ביותר מבין המתמודדים.
עכשיו המנטרה כשמדברים לפחות בין הארדן לווסטברוק היא שהארדן יש קבוצה יותר טובה ולכן מגיע לווסטברוק.
לגבי לברון זה תמיד הטיעון שהוא השחקן הטוב ביותר אז מדי כמה שנים חייבים לתת לו, אבל אני באמת שלא יכול להבין איך אנשי המדיה מסכימים עם המנוחות היזומות שהוא לוקח באמצע העונה. זה הדבר היחידי לגביו שבאמת מפריע לי לתת לו פרס אינדיווידואלי. כשהוא עייף הוא פשוט לא משחק ואז הסטטיסטיקה נשארת יעילה בצורה בלתי רגילה.
לברון משחק כמות דקות לא אנושית לשחקן בעונתו ה14 בליגה באינטנסיביות של היום (עונה שעברה הוא שיחק יותר דקות מקרי). המנוחות היזומות זה פגיעה בקהל והליגה צריכה להחזיר את הכסף לאוהדים שרכשו לראות את לברון (מיותר לציין שהכרטיסים נמכרים חודשים מראש). עם זאת תקפידו של לו לדאוג לטובת הקבוצה ולא לקהל. לגבי הארדן הוא נפגע שנים על ידי התקשורת ועל ידי התדמית הרעה שנוצרה לו שלא בצדק דרך שאק. הוא מגן סביר (הוא לעולם לא יהיה פייטון) אבל מה שהוא תורם בחלק ההתקפי מדהים. הידיעה שעונה קודמת הוא לא נבחר לאחת מחמישיות העונה היא חסרת תקדים. אני לא זוכר שחקן פרט להארדן שנתן כאלה ממוצעים ולא נכנס לאחת מהחמישיות.
לגבי עניין המנוחות שום דבר לא ישכנע אותי שזה לגיטימי. גם אם זה לטובת הקבוצה; כמו טנקינג. אבל בכל מקרה זה עניין קבוצתי ואסטרטגי.
כאן אני מתייחס אל זה בנוגע לטיעוני ה-MVP שהם פרסים אינדיווידואלים על תצוגות במהלך העונה הרגילה.
בכל מקרה לא יתכן שהוא יקבל 'נקודות' על יעילות בפרסים האינדיווידואלים, בעוד שהוא מרשה לעצמו מנוחה כשהוא עייף במשחקים שלא יכנסו לסטטיסטיקה העונתית שלו.
לברון במקום ה-16 בליגה בסך הדקות ששיחק, כאשר בין המקום ה-16 למקום ה-8 מפרידות בדיוק 40 דקות.
אני לא חושב שהטיעון על כמות המנוחה שלו חזק מספיק.
לא בשונה –
יתכן שהארדן וראסל יקבלו נק' על המסה ההתקפית שצברו כאשר מסתירים אותם בהגנה?
(פריוילגיה שללברון ולקאוויי, אין)
אפלטון אני בכלל לא בטוח שאתה צודק. לא ברור לי שיותר קל לייצר סטט' ב-38 דק' למשחק על פני X משחקים מאשר ב-34 דק' למשחק על פני Y משחקים, כש: 38X=34Y.
אולי זה משהו ששווה לחקור אותו סטטיסטית (למרות שזה ייתן תובנה כללית מאד וגוף של כל שחקן מתנהג באופן שונה).
הטענה של אפלטון, אם הבנתי נכון, היא שהממוצעים שלו למשחק היו נמוכים יותר אם לא היה נח במשחקים אלו. כמו שהמשחק של דוראנט נגד הוויזרדס נכנס לסטטיסטיקה ולממוצעים. או בקיצור, יותר קל לשמור על ממוצעים גבוהים כשאתה לא משחק כשאתה לא רוצה.
אין שחקן בגולדן סטייט או בספרס ששיחק השנה יותר דקות במצטבר מלברון.
בשנה שעברה, לדוגמה, סטפן קרי זכה ב-MVP כאשר הוא במקום ה-20 בדקות מצטברות (כאמור, לברון כרגע במקום ה-16).
לפני שנתיים, קרי היה במקום ה-19 , 300 דקות פחות מהארדן שהיה במקום הראשון.
זה לא מנע ממנו מלזכות ב-MVP.
ובצדק.
כשאתה בטופ 20 בליגה בדקות משחק, כנראה ששיחקת מספיק בשביל לזכות.
נניח אני משחק 42 דקות וקולע 30 נקודות סה"כ.
מקרה א: אני קולע אותן בשני משחקים. 15 נקודות למשחק, אני ענק.
מקרה ב: אני קולע אותן בשישה משחקים. 5 נקודות למשחק, אני בסדר.
אז אתה אומר שלמרות שילוש הדקות המשכת לייצר נקודות באותו קצב? כן, אתה ענק (למרות שזה לא בדיוק לינארי. אני חושב שיותר קל לייצר סטט' מרשימה ב-10 דק' מאשר ב-2 דק' עד שנכנסים לעניינים, אבל הרבה יותר קל ב-10 דק' מאשר ב-30 דק' להחזיק קצב צבירת סטט' מסוים).
רק שלברון ג'יימס זה לא מקרה אמביד.
הוא שיחק ב-56 מ-61 משחקי קבוצתו. וכשהוא משחק בכל אחד מ-90%+ ממשחקי קבוצתו, הוא משחק 37.6 דקות בממוצע למשחק.
סה"כ מנסה להסביר את הטענה של אפלטון בצורה ברורה. לא ממש יודע מה אני חושב עליה.
לא קשור, אבל משעשע (אותי) :
במקום הראשון בדקות: וויגינס.
במקום השלישי: טאונס.
מישהו מופתע???
הו תיבדו
מה הבעיה?
בגיל שלהם אתה לא מתעייף ולא נפצע.
תן לילדים לרוץ
שחקנים כמו וויגינס, שהאתלטיות שלהם היא חלק מרכזי במשחקם,
הם מסוג השחקנים שזקוקים להגבלת דקות.
ההבדל בין 34 ל-36 דקות הוא עצום, בגלל שאלו הדקות שהעומס הופך לפקטור בפציעות כמו פציעה בשרירי מיתר הברך (ע"ע גריפין, באטלר).
אז מה אתה אומר על דוויין ווייד?
כשהיה צעיר שנאתי את סגנון המשחק האתלטי שלו ואמרתי שככה תהיה לו קריירה קצרה מאוד.
בינתיים הוא עושה לי בי"ס ומזדקן יפה מאוד
שווייד מעולם לא פגש את ת'יבודו.
אם היו שומרים על הבריאות של ווייד,
הוא היה היה שחקן מוביל של קונטנדרית.
הוא דוגמה נהדרת לאיך הורסים את הבריאות, ומקצרים את הקריירה, דרך ניהול כושל של דקות וזמני החלמה.
אצל ווייד יש פגיעות חוזרות ונשנות במניסקוס, כאשר שורה ארוכה של החלטות שמטרתן הייתה למצוא פתרונות מהירים לזמן הקרוב, השאירה אותו עם ברכיים גמורות.
המניסקוס רגיש מאוד לסגנון המשחק אותו משחק ווייד, וכאשר השחקן לא מקבל מספיק דקות מנוחה, יש אגירה של נזק אטי.
הביקורת שלי היתה על ווייד ואופי המשחק שלו
לא על הרופאים של הקבוצה או המאמן, שלהם בעצם ישנה אחריות יותר גדולה, להציל אותו מעצמו