שבת בלי זעפרני. נשארנו עם הקליפרס בשיקגו, לברון חוזר למיאמי והטילים מול הדובים. רועי ויינברג ואדר בר דוד.

כמו שפטריק מקאו לא יכול להחליף את קווין דוראנט בחמישיה כך רועי ואני לא יכולים למלא את מקומו של יאיר. עונג מוצ"ש נחסך מכולנו אז נשארנו עם ליל משחקים סולידי של 8 משחקים, 3 מביניהם בולטים מעל האחרים.

1:00 פילדלפיה 76 (38-23) – דטרויט פיסטונס (32-29) / אדר בר דוד

פילי בבק טו בק, כרגיל אחרי משחק דרמטי מול הניקס שהוכרע על פוזשן אחד. דריו שאריץ'ממשיך בקרב הוירטואלי שלו על תואר רוקי העונה מול חברו בחליפה, אמביד. מאז פברואר סאריץ' עם 16.8 נק ו-7.9 ריב למשחק, לא רע בכלל.

הפיסטונס ממשיכים בחוסר היציבות שלהם אבל בירידה בתקופה האחרונה של מיאמי משאירים אותם במקום השמיני, משחק וחצי לפני ההיט.

אנדרה דראמונד ורג'י ג'קסון נשארו למרות השמועות בטרייד דד ליין. מי שקיווה שעם החוזה הגדול יגיע שיפור גדול התבדה. דראמונד קולע מהקו ב-41% עלובים כשגם מהשדה המצב לא מדהים -53% לשחקן שרוב זריקותיו מגיעות בתוך הצבע.

ג'קסון? 6.5 אס' זה אחד הנמוכים בליגה לרכז פותח. הוא מציג ירידה בכל הפרמטרים לעומת העונה שעברה וכשהשניים האלה נראים ככה אין פלא שהפיסטונס שמה אותם על המדף. אין פלא גם שאף קבוצה לא אספה אותם אליה.

הימור: למרות שפילי קבוצה צעירה הבק טו בק יהיה בעוכריה והיא תפסיד במשחק צמוד. 6  לבוכנות.

3:00 מילווקי באקס (33-27) – טורונטו ראפטורס (25-37) / אדר בר דוד

שתי הקבוצות מגיעות אחרי נצחונות מפתיעים הלילה, הבאקס על הקליפרס וטורונטו בוושינגטון.

מאז הפציעה מסיימת העונה של ג'בארי פארקר, מילווקי דווקא במאזן חיובי של 4-5. קריס מידלטון חוזר בהדרגה והלילה כבר קיבל 33 דקות בהן תרם 18 נק, 9 אס ו-4 חטיפות. הם עדיין לא אמרו נואש לגבי העפלה לפלייאוף.

הראפטורס נקמו אתמול בוושינגטון על ההפסד מאצע השבוע כשדרוזן ממשיך לסחוב אותם על הקו. הוא קיבל עזרה יפה מנורמן פאוול שנכנס לנעליים של טרנס רוס כאקס פקטור מהספסל. גם סרג' איבקה מתחיל להשתלב ובחמשת המשחקים הראשונים שלו בקנדה הוא קולע 16.8 באחוזים טובים לצד 8.2 כ"ח ו-1.4 חסימות.

הימור: הראפטורס טובים יותר וינצחו בקושי אחרי הארכה.

3:00 מיאמי היט (34-28) – קליבלנד קבאלירס (18-42) / אדר בר דוד

גם ההיט והקאבס מגיעות בבק טו בק ומעניין אם טיירון לו ייתן מנוחה לשני הכוכבים. ההגעה של דרון ויליאמס מאפשרת לו לתת לקיירי קצת לנוח. אתמול הוא היה מדהים מול אטלנטה עם 43 נקודות באחוזים מטורפים ו-9 אסיסטים. לברון מפחיד לאחרונה כשהוא עושה הכל כולל לקלוע מבחוץ בלי הכרה.

ההיט חוזרים מהפסד לא מתוכנן אצל השכנה מאורלנדו. דראגיץ' את וויטרס תפסו יום זוועתי אבל מי האמין שאחרי 75% מהעונה משחק של ההיט יהיה משחק מרכזי. אחרי ריצת 13 הנצחונות הרצופים הם סופרים 4 הפסדים ב-8 המשחקים האחרונים וכל משחק חשוב עכשיו בשביל לנסות להתברג בשמיניה הראשונה.

הימור: הקבוצה של ספולסטרה בבית היא אגוז קשה ואני מריח הפתעה. ההיט ב-5.

3:30 שיקגו בולס (30-31) – ל.א קליפרס (25-36) / רועי ויינברג

הרבה אנשים, כותב שורות אלה ביניהם, ביקרו את שיקגו על המהלך התמוה שהעביר את דאג מקדרמוט וטאג' גיבסון לאוקלהומה תמורת קמרון פיין, אנטוני מורו וג'ופרי לוברן. מאז אותו מהלך שיקגו עם 3 ניצחונות ב-4 המשחקים האחרונים, כולל כאלו על גולדן סטייט (בלי דוראנט) וקליבלנד (בלי לברון). אחת הסיבות לכך היא הקפיצה של דנזל ולנטיין ובובי פורטיס מאז, ושניהם זוכים לדקות משמעותיות. ולנטיין, פורטיס וניקולה מירוטיץ' קולעים בתקופה הזאת 5.8 שלשות ב-45% במשחק, משהו שמעניק לבולס מימד שלא היה להם עד עכשיו העונה וזה קליעה מרחוק. זה מאפשר לוויד ובאטלר לקחת פחות על עצמם, ושיקגו עוד יכולה לסיים את העונה הזאת במקום החמישי.

הקליפרס, לעומת זאת, בירידה מאז הפגרה שהם עם ניצחון בודד מחמישה משחקים. ההפסדים היו ליוסטון, סן אנטוניו וגולדן סטייט (בהרכב מלא), מה שמובן יותר מניצחון על שרלוט הבינונית רק בהארכה בבית והפסד למילווקי ביום ממוצע של יאניס. ככה קבוצה עם שאיפות אליפות לא צריכה לשחק, או קבוצה עם שאיפות כלשהן. במידה והם לא מתאפסים על עצמם הם עוד עלולים לסיים במקום השביעי במערב בדרך למפגש עם ג"ס/ס"א בסיבוב הראשון. לא נעים.

יתרון משמעותי של שיקגו על הקליפרס, כזה שיכול להכריע את המשחק, מלבד העייפות והביתיות, הוא הכנפיים. לבולס יש עומק מרשים בכנפיים ואין לקליפרס שומרים ברמה גבוהה שיוכלו לעצור את באטלר, וויד ושות' במהלך המשחק הזה. עם כל הכבוד לצוות המסייע הם הפוקוס של ההתקפה ועם 12.5 אס' למשחק ביחד מאז הפגרה, וברגע שעוצרים אותם בולמים את הקבוצה. את הקליפרס לא באמת צריך לעצור. הם עדיין לא ספגו פחות מ-105 נקודות מאז שחזרו, וההגנה החזקה שהייתה להם בתחילת העונה פשוט נעלמה. פשוט קולעים יותר מהם, זה כנראה לא כזה קשה.

ולתחזית: נוסף על הכל, לבולס יש נטייה להתעלות במשחקים שמשודרים מחוף לחוף.. כבר דיברנו על הרצף המדהים שלהם בימי חמישי ב-TNT, והמשחק הזה משודר באי.בי.סיי. לכן יש לי תחושה שנראה פה ניצחון, די משכנע, של שיקגו.

4:00 דנבר נאגטס (33-28) – שארלוט הורנטס (35-26) / רועי ויינברג

הנאגטס עם 3 ניצחונות מארבעת המשחקים האחרונים, כשיוקיץ' ממשיך לתפקד כפוינט-סנטר ועם קצת יותר משמונה אסיסטים למשחק שהולכים לקלעים כמו גארי האריס, דניאלו גלינארי ו-וילסון צ'נדלר. הטריו הזה עם כמעט 60 נקודות בערב בתקופה הזאת וההתקפה פשוט נהדרת כשנותנים לה הזדמנות לרוץ, אבל רק כשנותנים לה – דנבר לא ניצחה מאז ינואר עם פחות מ-110 נקודות. המעבר בין המצב בו היא יכולה להצליח רק במשחק מהיר למצב שבו היא יכולה לנצח בכל משחק זה מה שמבדיל בינה לבין המקומות העליונים יותר במערב.

הערב, המשחק המהיר שלה יכול לעבוד. שרלוט המדשדשת חטפה לאחרונה 120 נקודות מפניקס, 123 מהקליפרס ו-114 מדטרויט, שבין לבין היא מנצחת את הלייקרס והקינגס החלשות. קמבה ווקר וניקולס באטום מציגים עונות טובות, אבל משהו בקבוצה מונע ממנה להציג את היכולת החזקה שלהם יום אחרי יום. יכול להיות שזה הפציעות של קודי זלר, שאמור לשחק הערב, או משהו יותר גדול מזה, אבל הקבוצה לא יציבה בכלל.

דנבר יכולה לנצל את חוסר היציבות הזה ואת הפציעות של ההורנטס, הערב בלי פרנק קמינסקי ומיילס פלומלי. לנאגטס כבר עכשיו יש עומק שעולה על חלק גדול מקבוצות הליגה (ומסתיר את הפציעות הדי תכופות שם), אבל השילוב בין החוסר בחמצן בדנבר והחוסר בעמדת הסנטר יכול לכפות על שרלוט דקות מסויימות עם ספנסר האווז כסנטר. הוא לא האיש שיעצור את יוקיץ'. לכן אני הולך במשחק הזה עם דנבר, בתצוגה של 120 נקודות וניצחון.

4:00 יוסטון רוקטס (19-43) – ממפיס גריזליס (26-36) / אדר בר דוד

הדובים הפסידו אתמול משחק צמוד לדאלאס ומתארחים אצל טקסנית קצת יותר טובה. הרוקטס תפרו את הקליפרס במשחקם האחרון עם תצוגת שלשות מדהימה ולמרות שהם יושבים די בהטחה במקום השלישי נראה שהם לא מורידים את הרגל מהדוושה.

הימור: יש לי הרגשה שהרוקטס יפתחו חזק ופיזדייל ירים דגל לבן די מהר וייתן לבכירים הרבה דקות על הספסל. טילים ב-16.

4:00 סאן אנטוניו ספרס (13-47) – מינסוטה טימברוולבס (36-25) / אדר בר דוד

הספרס חוזרים הביתה אחרי נצחון בניו אורלינס בהארכה ולפופ ישנה התלבטות לא פשוטה.

מצד אחד, הווריורס מתחילים לערום הפסדים ובלי דוראנט המאבק על המקום הראשון נראה פתוח לרווחה. מצד שני, פופ יודע מה חשוב לקראת הפלייאוף – להגיע רעננים ובריאים. מצד שלישי, מקום ראשון מזמן את דנבר או פורטלנד לטיול נחמד בסיבוב הראשון בזמן שמקום שני מוליד מפגש אימתנים מול אוקלהומה, ממפיס או הקליפרס.

הזאבים בתקופה טובה. חמישה נצחונות בשבעת המשחקים האחרונים, כולל תבוסה ביוטה ונצחונות בקרבות ישירים על דאלאס ודנבר, כששני ההפסדים היו מול הרוקטס והקאבס. ההגנה מראה סימני חיים כשבארבעה משחקים היריבה לא מגיעה ל-90 נק'. ויגינס וטאונס בכושר מדהים וממועמדת ראשית לאכזבת העונה הטימברוולבס עוד ימצאו את עצמם בפלייאוף, כרגע הם 3 משחקים מאחורי דנבר.

הימורים: פופ ינסה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה – ייתן מנוחה חלקית וילך על נצחון. וגם ישיג אותו, ב-8.

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (35-25) – ברוקלין נטס (50-10) / רועי ויינברג

פורטלנד מתרגלת בהדרגה ליוסוף נורקיץ' שמציג במדיה את הכדורסל הטוב בחייו עם 14.3 נקודות, 8.8 ריב', 4.5 אס', 2 חס' ו-1.5 חטיפות במשחק. למרות זאת, הוא עדיין לא הצליח לייצב להם את ההגנה העגומה שמפרידה ביניהם לבין פוסט-סיזון נוסף. אל פארוק אמינו, השומר היחיד בערך בחמישייה, הוא אסון בהתקפה, ואלן קראב שעולה במקומו הוא אסון בהגנה. זה לא עובד כ"כ טוב ביחד בצד הזה של המגרש, אבל כן בהתקפה – הם נעצרו על כמות דו ספרתית של נקודות פעמיים ב-15 המשחקים האחרונים. הבעיה היא שהם ניצחו רק 8 מתוכם.

בכל זאת, היריבה שלהם היא ברוקלין. קבוצה שכל העונה, ב-60 משחקים, ספגה כמות דו ספרתית של נקודות רק 4 פעמים. הנטס מתאפיינים במשחק מהיר ככל האפשר, ומתקשים לתרגם את זה לניצחונות. הם לא יצליחו לשחק מהר יותר מהבלייזרס, ולכן זה יגמר בניצחון של פורטלנד. מה שכן, זה יכול להיות משחק כיפי.

לפוסט הזה יש 103 תגובות

  1. תודה רבה על הפריוויו! אני בטוח שיאיר יהיה גאה בו 😉

    הקליפרס קבוצה מוזרה וחסרת מזל, אבל אולי העונה הוא עדיף על עונה שעברה? הרי הם סיימו מקום 4, רק כדיי לאבד את פול וגריפין בפלייאוף ולעוף מול פורטלנד.
    אולי להגיע העונה כסוג של אנדרדוג ממקומות 7-5, עם פול וגריפין בריאים, יהיה עדיף עבורם.
    מצד שני, זה לא שהם רחוקים כל כך מחזרה למקום 4.

    בכל מקרה, גם אני לא אופתע אם יפסידו לבולס הלילה.

  2. פריוויו אדיר, למרות שכמות המילים זהה למשחק אחד של זעפרני. מיאמי קליבלנד יכול להיות משחק מצוין גם עם קליבלנד בכוחות מלאים, מילווקי טורונטו משחק חשוב לשתי הקבוצות. מחזיק אצבעות ליוסטון שיורידו את ממפיס בשבילנו.

  3. תודה על הפריוויו, מרגיש צורך לתקן – ספנסר הוז עבר למילווקי בטרייד של מיילס פלאמלי, לכן הקטע על שארלוט לא מדויק כל כך

  4. מזל טוב לזעפרני ותודה לכותבים. למעט בן טולילה, אני מסתמן כיחיד שמגיב בנוגע לספרס, אז רק אציין שוב שהמשחק אתמול היה חושך, ואני מקווה שהביתיות תדחוף את אחוזי הקליעה למעלה, ושהגבוהים יסתדרו עם טאונס.

    1. אל דאגה, יש כאן עוד. ממש מתחתי יש, וגם "אוהד ס"א", ועוד הרבה רדומים.
      הגבוהים יסתדרו – הבעיה שלכם היא הבק-קורט החלש, מאוד. לא כל יום פטי מילס.

  5. עוד ערב חזק של התמודדויות שקולות – טופס קשה לניחוש.

    ערב מפתח לפיסטונז: בתסריט האופטימי-ריאלי, נצחון שלנו בפילי – אוי ואבוי אם לא – והפסדים של מיאמי ושיקגו.
    אלא שאני לא רואה את מיאמי מפסידה, לא בבית, לא נגד קליבלנד בבק2בק, לברון או קיירי מן הסתם יקבלו מנוחה.
    מי שכן תפסיד היא שיקגו. הנצחון על גולדן סטייט היה מכוער להפליא, רמה נמוכה של כדורסל, וערב גרוע במיוחד-במיוחד של הווריורז. הקליפרס, אחרי ההפסד במילווקי, לא יכולים להרשות לעצמם עוד אחד, ואין סיבה שהם יפסידו – קבוצה עדיפה, בהרבה.

  6. אחלה פריוויו ומזל טוב ענקי ליאיר!
    יש לי הרגשה שמינסוטה מנצחת היום.
    יוסטון מאוד מתקשה מול קבוצות כמו ממפיס, הרבה יותר מאשר קבוצות מהסגנון של הקליפרס. אני צופה משחק קשה לאללה ומקווה שיצליחו לשמור על הריבאונד כמו באל איי.

  7. מזל טוב למשפחת זעפרני!
    לדעתי, כדאי לתת לקיירי לנוח ממספר סיבות:
    1. את מיאמי הם יכולים לנצח גם בלעדיו, קל וחמר כשגם היט B2B.
    2. הוא יותר מועד לפציעות מכל אחד אחר בקאבס ביחס לחשיבות לקבוצה וצריכים לשמור עליו.
    3. זו הזדמנות מעולה לתת לדי-וויל 30+ דק' עם הכדור ביד כדי להיכנס לעניינים.
    4. במשחקים קודמים גם דרק וויליאמס הוביל כדור. הזדמנות לבחון זאת שוב לקראת הפלייאוף.

  8. המון מזל טוב יאיר ותודה לאדר ורועי על הפריוויו המצויין

    המשחק המעניין מבחינתי הערב הוא שיקאגו-קליפרס
    יוסטון-ממפיס גם מאד מעניין ונכון לעכשיו זו אמורה להיות סדרה בסיבוב הראשון בפלייאוף

  9. מי שרוצה להתחיל להיכנס למכללות יש משחק עכשיו בין נוטר דאם, האירים הלוחמים של יובל שחם מול לואיביל.
    מחצית 30-27 ללואיביל

  10. בנוגע לממפיס, קשה לי לראות את התסריט שחזיתם. המשחק הזה הוא, כרגע, סדרת סיבוב ראשון, ועושה רושם שממפיס די מסדרת את עצמה לשחק בפלייאוף מול יוסטון או יוטה, נגדם לדובים יש מאזן מוצלח ולהמנע מהקליפרס סן אנטוניו ואוקלהומה שיכולות גם לרוץ וגם להכנס לקרב חפירות, דואליות שמקשה על ממפיס.

    כדי לשמור גם על המיקום במערב וגם על התחושה של העליונות ממפיס ינסו מאד לנצח את המשחק הזה.

  11. מזל טוב לזעפרני!
    אני עם מתן להגבלת הדקות לקיירי למען תוספת דקות לדרון וויליאמס. אין לי מושג מי תנצח כי מיאמי חזקים בבית.
    הספרס ינסו לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, כלומר לנצח עם סגל רחב ומיעוט דקות לקוואי ולמרקוס.
    יוסטון ירצו לעשות בי"ס לממפיס כדי ליצור גורם הרתעתי להמשך. עדיין מנוחה לשחקני מפתח יותר חשובה לדעתי.

  12. רועי ואדר, פריוויו נהדר.

    גרמתם לי לחשוב על משהו….מה דעתכם ליישם באתר FAQ כמו שמבצעים ב-ESPN ולשוחח על כמה נושאים בצורה של תכתובת בין כותבים באתר ואז להעלות את התיעוד לכאן?

    1. וכמובן עוד שלושה דברים:

      1 – מזל טוב ליאיר על הולדת הבת! שיהיה רק במזל טוב

      2 – הספרס הם מסוג הקבוצות שלא ידברו עליהם. ככה זה. קבוצה מצויינת שלא נוצצת לצד שאר "האלטרנטיבות". בסוף כשצריך (פלייאוף) מתחילים להעלות ב-BOOM את כל נושאי השיחה לגביהם. לטוב ולרע. זה תלוי במצבם בפלייאוף. אני הייתי שמח לראות אותם מבצעים מהלך "אולדריג' נוסף ומנסים להביא הקיץ את כריס פול לקבוצה.

      3 – שיקגו. זה רק אני, או שהקבוצה מעיר הרוחות מוצאת את עצמה בצד מנצח הרבה לאחרונה? אני חושש שבסוף הם אפילו יסיימו במקום 6. וגם אם לא, אם הם ייראו טוב בפלייאוף, אולי הם יתפתו להשאיר את הגרעין הקבוצתי כמו שהוא עוד הפעם, במקום לבנות מחדש. הריי לאן כבר השילוב שקיים כרגע יוביל אותם? גם אם נשים שם את, כריס פול או לאורי נניח (מהטובים בשוק בקיץ), הם לא הופכים לקונטנדרים רציניים משאר הקולגות שמתחרות בקאבס והווריורס. הנהלה חכמה תדע להוציא את המיץ מהלימונים שיש לה, לפני שירקבו או יפגמו בהמשך הדרך. הקיץ יהיה הזמן הכי טוב להעביר את באטלר + שאר החוזים הכבדים בקבוצה ולתת לוויד ללכת בכבוד לרדוף אחרי טבעת במקום אחר. מספיק שכל הפנטזיה שהקבוצה והשחקן בנו לעצמם עם הציפיות הכזובות בקיץ הן מחזה דרמה מהסוג המשובח ביותר.

  13. מזל טוב יאיר,

    הרבה בריאות ונחת.
    בחודשים הקרובים תוכל להשתתף בבלוג החיים של משחקי הלילה..
    תהנה.

    ולממלאי המקום המוכשרים,
    אמנם אתם לא סופרים כמו זעפרני,
    אבל הקדימונים שלכם מצוינים גם הם.

  14. הספרס לא משתמשים מספיק בסימונס, ברטנס, דיוויד לי ומוריי – אף אחד לא נותן יותר מ- 20 דקות וחבל.
    + קאווי הם טובים יותר מהחמישיה של מיני.

    1. לי וסימונס מקבלים קרוב ל20 דק', ומוריי וברטנס שחקנים סבירים, אבל לא מעבר, בקבוצה אחרת גם את ה10 דק' הם לא בטוח היו מקבלים.

      בכלל, בהשוואה לחלוקת הדקות בשאר הקבוצות המצב בספרס מעולה.
      מובילי הדקות הם קאווי ולמרכוס שמשחקים 33 דק', כששאר החמישייה עם 26.
      תסתכל על חמישיות של קונטנדריות אחרות ותראה שהן נטחנות הרבה יותר.
      קאבס: לברון עם 38, קיירי 35, השאר 30 פלוס.
      ווריורס: כל הרביעייה בין 33-35, רק זאזא עם 18.
      יוסטון: הארדן על 37, אריזה 35, השאר 30.

  15. אני לא מבין למה פילי לא שולחת את דראמונד לקו שוב ושוב לא יפה נכון, אבל זה פשע לא להשתמש בשיטה כזאת שהוא קולע באחוזים כאלה מהקו.

  16. ההתקפה של פילדלפיה ברמה של ילדים 11 turnovers, וברט בראון מאמן מצויין זה חומר שחקנים כל כך נמוך. לגבי ואן גנדי מתי הוא יבין שהוא חייב רכז טוב.

  17. ריצה 12 נקודות לבוכנות, סאריץ למד ממוריס מה זה פוטבול. אין יותר מדי סיבות שהן לא מזוכיזם לצפות במשחק הזה.

    1. 76s בקצב של 30 איבודים ולכן כבר איבדו את המשחק!! הם קולעים באחוזים מצויינים במשחק האולסטר של היורלינג שמתרחש פה (אין הגנות), ובמקרה של פילי זה ממש לא שמתו של בראון חומר השחקנים פשוט עלוב ועדיין הוא מצליח להוציא מהם זהב (הרבה קרדיט מגיע לאמביד ששינה את כל פני המועדון.

  18. לא נותנים הרבה מתנות בליגה הזו – פעם אחת, מגיע לנו.
    פילי בעיקר משתדלת לשפץ את הנתונים של סאריץ', כי לא נעים לקבל roty ככה.
    הפיסטונז לראשונה נדמה לי הולכים לנצח, בלי לחרפן אותי ברבע האחרון. ואפילו הפוינט גארד הפותח עם ההגנה הכי גרועה בליגה, שהוא גם הגארד עם הנט רייטינג הכי נורא (מינוס 11 או משהו מחפיר בסגנון), העונה לשם רג'י ג'קסון – יסיים הערב חיובי.
    הללויה. אנחנו כבר 5-9 ב-14 אחרונים. ערב של (בינתיים) יותר מ-50 אחוז מהשדה, יותר מ-40 מהשלוש, ו-14 מ-15 מהקו. מעולים מהעונשין! חחחחח.

  19. לברון וקיירי לא משחקים במיאמי.
    אחרי שיקגו, הקאבס שוב זורקים משחק נגד יריבה שלנו במירוץ לפלייאוף. תודה, באמת תודה.

  20. המשחק של טורנטו מיללויקי כל כל רע, אנחנו 5 דקות מהמחצית ובמשחק עד עכשיו נמסרו 12 אסיסטים על ידי שני הקבוצות ביחד!!
    הבאקס איסדו את רוח הלחימה ונראים רופסים מאז הפציעה הקשה של פארקר. מיותר לציין לשטורנטו עם 10 נקודות ברבע הזה (4 וחצי דקות לסיום).

    1. טורונטו, בלי לאורי כמובן, עשתה 2 אסיסטים במחצית מול הניקס.
      ואז 3 אסיסטים ב-3 רבעים נגד וושינגטון.
      מספרים שקשה לשחזר, אפילו אם רוצים.

    1. צעד חכם. גאסול מהספסל דומיננטי בהרבה, ויש פחות התנגשות בינו לבין אלדרידג'.

      צעד חכם – הוא הולך על המקום הראשון.

        1. אם תתבונן על תהליך קבלת ההחלטות של לו,
          מנקודת מבטה של הקאבס (בגלל שזה לא תפקידו של מאמן לדאוג לתחרותיות או למיקומה של הפיסטונס במירוץ לפלייאוף) –

          אני חושב שההחלטה להושיב את קיירי ולברון היא רציונלית.

        2. לו יסיים במקום הראשון בכל מצב.הוא נראה לי רוצה לקבל בסיבוב הראשון את מיאמי ולא את דטרויט אינדיאנה או שיקאגו אז הוא החליט לתת מנוחה לכוכבים נגד מיאמי

          1. אני בטוח שמיאמי היא הקבוצה האחרונה שהוא רוצה לקבל –
            נגדם יש לקאבס את המאצ' אפ הקשה ביותר, והם קבוצת ההגנה הטובה מבין המתמודדות על המקום ה-8.

            ההחלטה לתת לנוח היא בגלל לילה שני של באק-טו-באק.

          2. "יסיים במקום הראשון בכל מצב"? על סמך מה אתה אומר את זה? מהערב זה רק 2.5 משחקים על בוסטון, ולסלטיקס יש הלו"ז הכי קל במזרח עד סוף העונה. הקאבס עוד יוצאים למסע קשה במערב – יוסטון, ספרז, קליפרס. ויש עוד מפגש ישיר בין בוסטון וקליבלנד – בבוסטון.
            זה פשוט לא נכון. כבר מחר בוסטון בפיניקס – וסליחה גיא, אבל סביר מאוד שהיתרון במזרח יורד ל-2, לקראת סגירה שלו.

          3. נגד אף קבוצה בליגה אין לקליבלנד בעיית מצ אפ..ברור שיש כאן גם את עניין הבק טו בק אבל אם אני קליבלנד אני מעדיף לקבל את מיאמי שלדעתי יש לה הכי פחות כישרון מכל הקבוצות שציינתי

          4. ולך גיא, זו החלטה רציונלית אבל אין לי ספק שהמקום ה-1 במזרח הוא לא מאסט, מבחינתו. אחרת – לא היה מושיב גם את ארווינג. אם אתה רוצה לתת לעצמך צ'אנס כלשהו, אתה לא מוריד את שניהם יחד (לצד ההיעדרות של לאב וג'יי.אר). זה ממש ויתור מראש על משחק, באופן מוחלט.

          5. אנד פור דה רקורד – בוסטון תסיים ראשונה במזרח.
            איך זה? היא נחושה, מחוברת, בהרכב מלא עם בראדלי, IT מקבל שריקות של כוכב, ויש לה לו"ז מצוין עד הסוף.
            זה לא אומר דבר לגבי הפלייאוף, אבל לגבי סוף העונה, זו הערכתי. הצנועה.

          6. בחישוב של העונה כולה, למיאמי יש את ההגנה מס' 6 בליגה.
            בחישוב של השליש השני, זו הגנה טופ 3 .
            אני מסכים שבכל מקרה קליבלנד פייבוריטית ברורה,
            אבל לפגוש בסיבוב הראשון את אחת ההגנות החזקות בליגה?

          7. סומסום, אני מסכים.
            המקום הראשון במזרח זניח בהשוואה לחשיבות של בריאות ורעננות.
            בקליבלנד הגיעו למסקנה שהמחיר של באק-טו-באק על לברון וקיירי, גדול יותר ממחיר דקות למשחק,
            ועל כן ההתנהלות שלהם.

  21. אני רוצה את קליבלנד סיבוב ראשון נגד אינדיאנה סיבוב שני נגד טורונטו בתקווה שלאורי יחזור עד אז ובגמר המזרח נגד בוסטון

    1. המאצ'-אפ הכי גרוע לקליבלנד הוא שיקגו בסיבוב ראשון (או מיאמי), וושינגטון בשני וטורונטו בגמר. בוסטון היא המאצ'-אפ הכי נוח עבורם מהחלק העליון.

  22. "לסן אנטוניו יש בעייה קשה בבק-קורט", טייק 17.
    אם פטי מילס לא פוגע, וזה קורה לטובים מכולם – אין לה אף יצרן נקודות מוכח. הערב, 6 נקודות במחצית מהגארדים שלה. ככה לא יגיעו לשום מקום.

  23. למה יובי בראון עדיין משדר? הוא הדוד הטרחן הזה שאף אחד לא רוצה להזמין באמת לליל הסדר אבל אתה חייב, כי דוד וכאלה. בכל מקרה ס"א שלי, תהיו בריאים ותנו למוריי לשחק

  24. דדמון זאת הגניבה הכי גדולה של הספרס בשנים האחרונות. מאז שדאנקן היה אתלטי לא היה להם רים פרוטקטור שיכול לקפוץ ולשים את הכדור בטבעת עם עם כוח ואתלטיות. ספליטר, ביינס, איירס, מרינוביץ וכ"ו

  25. הספרס לא זורקים לשלוש ולא מניעים את הכדור מספיק כדי להגיע למצבים לשלוש, הכל כניסות פנימה חד מימדיות של קוואי. נורא מתסכל

    1. אני לא רואה הרבה את הספרז, וחייב לומר שדי מבאס כמה אין להם גארדז. דני גרין הוא מזכרת מעצמו. פארקר לא מאיים על הסל. מאנו לא שם. דג'ונטה מוריי גם לא משחק. נשאר רק פטי מילס, וגבוהים-גבוהים-גבוהים.

  26. שיקגו (כצפוי) מפסידה הערב, יורדת למקום 7, ומצופפת את הבלגן במזרח. יהיו שם 3 מ-5: שיקגו, אינדי (עם הלו"ז הכי קשה), דטרויט, מיאמי (הלו"ז הכי קל) או מילווקי.

  27. הספרז גנבו את שני האחרונים, עם אינדי (מונטה אליס) והפליקנס (עד עכשיו לא ברור איך). הצדק מחייב שיפסידו הערב, פשוט לא מגיע להם. מצד שני, הלחץ על הווריורז במקום 1… לא נתנגד בכלל!

      1. איפה השוטר האבסולוטי, שלא חושב רבע שניה כשהוא מקבל קאצ' אנד שוט? שוב ושוב, הוא מוותר על קליעה פתוחה, ומתבלבל מה הלאה. אובדן ביטחון מוחלט.
        בהגנה הוא עדיין חיה רעה, זה אי אפשר לקחת ממנו.

  28. בהמשך לדיון ה-MVP.
    הארדן הלילה.
    30 מ-38 הנקודות של הרוקטס ברבע השלישי (הרבע בו ברחו),
    הגיעו מסלים שלו, או מאסיסטים שלו.
    וזה מול ממפיס, קבוצת הגנה לא רעה בכלל.

    1. המשחק הזה נראה כמו שאט-אאוט בבייסבול, כשכל צד בקושי מצליח להעלות מישהו לבסיס, שלא לדבר על ריצה. עינוי, מהנה בדרכו.

  29. איזה ניהול משחק איום בפוזשן אחרון.
    כדור שלך, 18 שניות לסוף, שוויון. *ולמיני אין טיים אאוט.* אתה חייב לזרוק, עם מרווח של 3-4 שניות לסוף. תן לעצמך סקנד צ'אנס, עם כל הגבוהים מתחת לסל. ומה כבר הם יעשו עם ריבאונד הגנה?
    בסוף קוואי זורק, עם 0 על השעון. אולי אפילו אחרי. גרוע מאוד.
    זה צריך ללכת למינסוטה, המשחק הזה. ערב התקפי חושך של הספרז.

  30. קוואי ועוד 9.
    לא נעים להגיד את זה, אבל לפחות הערב, קוואי נראה כמו AD, כמו לברון בקליבלנד הישנה, כמו המגה-סופר-סטארים, שתקועים בקבוצה אפורה וצריכים לקחת הכל על הכתפיים.

    1. בעונות הטובות שלו, אלדרידג' שחקן של 20 נק' ב-50% מהשדה.
      מאז פברואר הוא שחקן של 16 נק' ב-40% מהשדה.
      זה ההבדל הגדול ביכולת של הספרס.

  31. האקסטרה-דקות של קוואי ואולדריג' בבק2בק, השמחה על הספסל של הספרז לא משאירה שום מקום לספק – הם הולכים על מקום 1.

    הפער מגולדן סטייט: 2 משחקים בלבד.

  32. קשה לבנות על המשך עונה רע של גס ולסא היו שלושה נצחונות צמודים על קבוצות אמצע טבלה מינוס, לא נראה לי שהם יעברו את גס כרגע

כתיבת תגובה

סגירת תפריט