צ'אק עשה זאת שוב-סיקור היום הראשון של האול-סטאר/רועי ויינברג

הלילה באול-סטאר: 40 נקודות ושיא קריירה של קנת' פרייד נתנו לקבוצת צ'אק ניצחון שני על קבוצת שאק, בתוצאה המוחצת של 163-135, והמערב הביס את המזרח 58-38 במשחק הסלבריטיז


הסיקור המלא של האול-סטאר בהופס

***

משחק הכוכבים העולים

קבוצת צ'אק 163-קבוצת שאק 135

קנת' פרייד
קנת' פרייד ותואר השחקן המצטיין. שיא קריירה של 40 נקודות בנוסף ל-10 ריבאונדים של פורוורד הנאגטס.

במשחק נטול הגנות (61.9% מהשדה לקבוצת שאק, 63.9% מהשדה לקבוצת צ'אק), קבוצת צ'אק הביסה את קבוצת שאק ב-28 נקודות (והקבוצה של הדיזל לא הוליכה פעם אחת)

הרבע הראשון התחיל צמוד, אבל נגמר ביתרון של 21-30 לקבוצת צ'אק. רבע שני מטורף של קנת' פרייד נתן לקבוצתו של האציל יתרון של 66-90 במחצית. פרייד קלע 19 נקודות באותה מחצית.

במחצית השנייה הסיפור כבר גמור-בארקלי עוברים בתחילת הרבע השלישי את ה-100 נקודות, וגם שאק קולעים לא מעט. המשחק נגמר בתוצאה 135-163 לקבוצת צ'אק.

הקבוצה של בארקלי ניצחה בזכות ריבאונדים, בעיקר בהתקפה. יתרון של 24-51 על קבוצת שאק בריבאונד ויתרון של 7-21 בריבאונדי ההתקפה (פרייד לבדו לקח 7 ריבאונדי התקפה), וזה הוביל ל-98 נקודות (לעומת 90) של קבוצת צ'אק בצבע, ו-33 נקודות הזדמנות שנייה.

כמו כן, ההגנה של קבוצת שאק הייתה חלשה מאוד-ספגה 63.9% מהשדה, 163 נקודות, 36 נקודות בפאסט ברייק, וספגה 20 נקודות מ-9 איבודים, לעומת 14 נקודות מ-9 איבודים שקלעה. בחירת הקהל לחמישיות המשחק בחרה בהאריסון בארנס כסנטר, והמיס מאץ' שלו נגד דיוויס (או של קיד גילטריסט נגד פרייד), שיחק לטובת קבוצת צ'אק.

חוץ מזה, זה היה משחק אול-סטאר לכל דבר (חוץ מהקטע שהשחקנים שיחקו עם הגופיות הרגילות שלהם-לא יכלו לעצב גופיות מיוחדות לכל קבוצה?), בלי הגנות, ועם הרבה הילייטס. חלק ניכר מה-40 נקודות של פרייד באו בדאנקים, שהראו שיש לו מה להראות בתחרות ההטבעות שתתקיים הלילה.

האסיסטים של ריקי רוביו. רובם נגמרו במהלכים גדולים
 

בקבוצת צ'אק, קנת' פרייד קלע 40 נקודות ב-72.2% מהשדה עם 10 ריבאונדים. תומפסון (10 ריבאונדים) ולאונרד (7 ריבאונדים) קלעו 20 כל אחד. תומאס קלע 18 נקודות עם 10 אסיסטים, ווצ'ביץ' 15, והשחקן היחיד שלא קלע בדאבל פיגרס לקבוצת צ'אק היה ריקי רוביו,
שקלע 2 מ-4 בדרך ל-5 נקודות, אבל עם 10 אסיסטים.

בקבוצת שאק, קיירי אירווינג היה מצויין עם 32 נקודות ב-70% מהשדה, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. דיון וויטרס, חברו לקבוצה של אירווינג
בקליבלנד, קלע 23, דמיאן לילארד קלע 18, פרסונס 13 ובארנס 12.

המשחק

***

משחק הסלבריטיז

מזרח 38-מערב 58

קווין הארט
קווין הארט וארני דאנקן. כיכבו בניצחון של המערב על המזרח במשחק הסלבריטיז.

הקבוצה המזרחית של ג'יימס הארדן, ברשות קווין הארט (מצטיין המשחק), וארני דאנקן, ניצחה את הקבוצה מהמערב, של ראסל ווסטרברוק.

ממש לפני המשחק הייתה בחירת הסגלים, אז בקבוצת המערב כיכבו ארני דאנקן, דיקמבה מוטומבו, קווין הארט וקלייד דרקסלר (מוטומבו ודרקסלר שיחקו ביוסטון), ובמזרח שיחקו טאמיקה קאצ'ינגס, שין אליוט, ברוס בואן, ואוסיין בולט.
המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון של 15-24 למערב (אחרי רבע ראשון של 9-16 לטובתו), אבל הם ברחו למחצית שנייה של 23-34, שהכריעה את המשחק בתוצאה 38-58.

הדאנק של בולט בסוף הרבע הראשון
 

אבל המשחק עצמו זה לא העיקר בחלק הזה באול-סטאר, אלא השואו-אוף. דאנקים מדהימים של בולט, חסימה של דיקמבה מוטומבו וניפוף האצבע שבא אחריה, שהראה שגם בגיל 46 הוא יכול לחסום, ולעשות את זה טוב (חסם את אחת שחקניות ה-WNBA מהטובות ביותר, טאמיקה קאצ'ינגס), וגם קלייד ריחף (ליי-אפים, לא הטבעות, הבחור בן 50), והשיא היה מירוץ ביזארי בין קווין הארט לאוסיין בולט, שנגמר בניצחון של הארט (לאחר שקיבל יתרון של חצי מגרש על בולט).

הבלוק של מוטומבו
 

במערב, מזכיר החינוך האמריקאי לשעבר ארני דאנקן כיכב עם 11 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. טרנס רוס, מגיש החדשות ב-E! קלע 11 גם הוא, והראפר קומון קלע 10 נקודות עם שמונה ריבאונדים. המצטיין הארט, שזוהי שנתו השנייה ברציפות במשחק (גם אשתקד היה מצטיין), קלע 5 נקודות עם 3 ריבאונדים ואסיסט.

במזרח, טאמיקה קאצ'ינגס קלעה 12 נקודות עם 8 ריבאונדים, וג'וש האצ'רסון (שחקן, משחקי הרעב), קלע 11 נקודות עם 3 שלשות. אליוט, בואן, דרקסלר ומוטומבו (ה-2 האחרונים שיחקו במערב), קלעו יחדיו 10 נקוד

המירוץ בין אוסיין בולט וקווין הארט
 

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. שאקיל הלך יותר על גארדים, ובארקלי הלך על גבוהים.
    לדעתי, עם רוביו ישחק מעולה וישחק על כדורים פנימה ואירוינג לא ישקיע, יש לבארקלי סיכוי..

    ויהיה חזק לראות את בולט על מגרש כדורסל. הוא יכול להטביע, ככה שנבדוק עד כמה הבנאדם אתלט.

  2. מנחם תגיד יש מצב דיקמבה מוטומבו עושה את זה לניקס??
    רק לי הוא נראה בערך בגיל של קורט תומאס וראשיד???

    מה אתה אומר מציעים לקשיש חוזה ל10 ימים בניקס?

  3. סלבריטיס משעמם? ראית את הדאנק של יוסיין בולט ? (לא משנה שעשה צעדים). וההאלי הופ שלו ביד אחת ממסירה של ברוס באון? כמעט ניכנס. הוא היה עם הראש בגובה הטבעת. ואיך בריצה קלה הוא עובר רת השחקנים. מדהים. רואים שהוא שיחק כדורסל: הוא מוסר מסירה וממשיך לרוץ לחסימה, ועוד כמה דברים.בהפסקה הוא וקווין הארט (הראפר) עשו תחרות ריצה בהקפצה. יוסיין חיכה עד שקווין הגיג כמעט לחצי, וכמעט תפש אותו. שמעו, הבנאדם בעל כריזמה לאללה.
    כל הראפרים בסלבריטי שיחקו כדורסל בתיכון או מכללות. כולם שחקנים שרואים שהיו טובים. שר החינוך תמיד טוב.

  4. פאריד אומנם קבל את המ וי פי אבל איזיאה הקטנטן הביא לבריחה של קבוצת צאק.
    הקטנטן הזה יהיה הרבה שנים בליגה, יש לו אש ומנהיגות מדבקים.

    דיויס הוא שחקן שעושה הבדל בעצם הנוחכות שלו.
    הוא סוג השחקנים שצריך בקבוצה אלופה.

    אם ניו אורלינס היו שואלים אותי הם צריכים לנסות להביא את גיימר.
    הסלינג שלו גבוהים משמעותית משל ריורס והוא גם מביא אש והוא יכול להיות מעולה גם לצד ואסקס וגם כמוביל לצד גורדון וריורס.

    גיימר בסקרמנטו מתקשה לפרוץ וזה בעיקר עניין של התאמה ופחות של יכולות. אחרי שראיתי היום הרבה מהצעירים אני יכול להגיד בודאות שגיימר שייך.

    1. מסתובבת לה השמועה על טרייד בומבסטי בין הסלטיקס והלייקרס (אסור על פי חוק 347637 בתקנון הלא כתוב של ה NBA). רונדו עבור דוייט. מעניין, מאוד מקווה שזה לא יקרה. אני לא כל כך מבין מה יתרונות הטרייד לקבוצות, הרי ללייקרס יש את נאש והסלטיקס אומנם ישמחו לקבל את דוייט, אבל נראה שרונדו עדיף עשרות מונים למערכת הירוקה.

      יהיה מעניין עד ל 21 לחודש.

  5. אם כבר מדברים על האולסטר
    יש לכם אפשרות להיכנס ל http://www.thefanba.com ולהקים קבוצת פאנטסי
    , יש ליגה חדשה שנפתחה במיוחד עבור פגרת האולסטר אז ככה שיש שבוע שלם לקנות שחקנים כולם מתחילים מאפס
    אשמח אם תצטרפו ותתחרו בי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט