נמנעה (רק בינתיים!) מהפכה (COUP) בלייקרס. נו קידינג / מנחם לס


*

 

 

 

אף אחד לא מתעניין בכדורסל של הלייקרס, אז האחים החליטו להביא רובים ולזרוק את ג'יני באס לכל הרוחות

Buss brothers  trying to remove Jeanie Buss as controlling owner

ג'יני באס הגישה תלונה ובקשה ל-RESTRAINING ORDER (נידמה לי שבשפה העברית זה "צו ריסון") נגד אחיה ג'ים וג'וני על הפרת הסכם משפחתי בקשר להרצת ה-65% מהמניות שהמשפחה מחזיקה בקבוצה. רמונה שלבורן, כתבית סניורית מ-ESPN יצאה ראשונה עם הסיפור:
*
*
*
*
נשיאתהלייקרס ושותפה בקבוצה הדפה בינתיים נסיון מהפכה בקבוצה להוריד ממנה את תואר  נשיאת הקבוצה וחברה בחבר הנאמנים, וגם למנוע ממנה להיות בעלת הנכסים הגדולים מכל אחד מאחיה בבעלות הקבוצה.

-24 לפברואר האחים שלחו הודעות לבעלי המניות של הלייקרס לבחור DIRECTOR חדש ל-BOARD OF DIRECTORS. בעלי המניות פלוס שני האחים שולטים בערך ב-77% מהמניות והם יכולים היו להעיף אותה מכל תפקידיה. לפי תהליכי החוק חבר המנהלים חייב להיפגש פעם בשנה, והם טוענים שכבר 15 חודשים לא נערכה פגישה, בגלל שג'יני לא רצתה בה (אולי היא קראה את הכתובת על הקיר?)

In that notice, the brothers submitted a list of four names for the three Buss family spots on the board of five directors, none of which was Lakers governor Jeanie Buss or her younger brother Joey Buss, the team's alternate governor.

According to documents filed Friday, Jeanie Buss and her attorneys interpreted that action as hostile and in breach of the elder brothers' fiduciary responsibilities as co-trustees to "take whatever actions are reasonably available to have Jeanie Buss appointed as the new Controlling Owner" of the Lakers.

The lawyers for Jeanie Buss filed a temporary restraining order in Los Angeles Superior Court on Friday and a lawsuit to force the elder brothers to comply with the mandatory terms of the family trust. The restraining order was subsequently withdrawn when the judge set a preliminary hearing for the trial for May 15.

בינתיים הפגישה שנקבעה לשבוע הבא בוטלה, אך ג'יני חוששת שפגישה כזאת עלולה להיקרא שוב בעתיד הקרוב.

ג'יני אמרה:

"I want to make sure that they don't try to do this thing again," Jeanie Buss' lawyer Adam Streisand told ESPN. "No one wants to go through this again. We just want the team and the fans to have the stability and the success they deserve."

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 41 תגובות

    1. לגמרי. דדי, השמע קול.

      וסחתן גיא על הנצחון – פיניקס לא בעסקי הטנקינג, יכולה לרשום לעצמה עוד אוהד מהמזרח התיכון. מה שקשה להגיד על המשחק המחפיר של הלייקרס, גם הערב. שמישהו רק יעז להעלות את השם של אינגרם כמועמד לרוקי העונה. אפילו לחמישיית הרוקיז.

      1. הסאנס ניצחו 4 מ-10 המשחקים האחרונים,
        כאשר ב-3 מ-6 ההפסדים, המשחק היה צמוד בדקה האחרונה.

        אנחנו משחקים כדורסל לא טוב (בלשון ההמעטה), אם המון טעויות לא מחויבות המציאות בדקות האחרונות –
        הלילה היו לנו 4 איבודי כדור ב-2 הדקות האחרונות.
        אבל זה לא בגלל שאנחנו רוצים להפסיד, זה בגלל שרוצים "יותר מדי" לנצח.
        וזה לא דבר רע. צריך ללמוד איך לנצח משחקים,
        וקור רוח בדקות הסיום זו תכונה נרכשת.

  1. הלייקרס לא מעניינים, אז בוא נעשה מזה מעורבב.
    כמה דברים מעניינים שקרו אתמול:
    1) בראיון של מורי עם זאק לואו הוא אמר שהוא מנסה לדחוף את סילבר לשנות את הגמר לפיינל פור במקום סדרה. אומר שזה יעזור להגביר את התחרותיות בליגה. אפילו הציע לעשות את הגמר משחק אחד של פיי פר וויו, יותר בסגנון סופרבול, במטרה להגביר את השונות (variance).
    2) אדם סילבר בראיון בכנס סלואן ב-MIT אמר שהאולסטאר חייב להשתנות. הוא מעודד כל מי שיש לו הצעה לשלוח ל- Adam@nba.com.
    3) בימים אלה כאמור יש את הוועידה השנתית של האנליטיקס ב-MIT, זה הפך לאירוע ממש רציני והרבה דברים מעניינים קורים שם, שווה לעקוב.

    1. פיינל פור זה משהו שפחות מתאים לדעתי
      הרייטינג בשנה שעברה היה פנטסטי
      ואם יעברו לפיינל פור זו הפעם הראשונה שישראל הקדימה את אמריקה 😉

    2. חס וחלילה!
      עונה של 82 משחקים שנגמרת בפיינל פור. מחשבה איומה.

      אני לא חושב שיש בעיה של תחרות.
      גולדן סטייט זכו לפני שנתיים אחרי שלא זכו מאז 1975 .
      הקאבס זכו בשנה שעברה לראשונה בתולדותיהם.

      1. שמע אם מורי וסומסום אומרים, אני מקשיב.
        מה שמורי אומר לדעתי, גם אם אני ממש לא בעד, הוא שהסיכוי להדיח קבוצה כמו גולדן סטייט ב-7 משחקים הוא קלוש. אתה באמת צריך להיות קבוצה יותר טובה מהם.
        לא סתם היו כל כך מעט קבוצות אלופות ב-nba.
        אם רוצים לתת צ'אנס לכל הקבוצות לזכות באליפות אז שיטת פיינל פור, או סוויט סיקסטין במשחקי הדחה, כמו במכללות או בפוטבול תיצור הרבה יותר עניין וסיכויים לדרמות והפתעות.
        שיטה כזו מן הסתם לא תעבוד לטובתו של הסוםרטימס, אבל תיתן יותר צ'אנס לקבוצות הדרג השני להפתיע.
        לפרוטוקול אני ממש לא בעד וחושב שזה זילות של האליפות וישים כוכבית אמיתית על כל אלופה שתגיע בצורה כזו, אבל צריך לפחות להקשיב לרעיון מאחורי זה.

        1. לא צריך להקשיב לרעיונות הזויים.
          אלופה מגיעה בזכות עבודה קשה.
          הווריוס זכו רק פעם אחת ושם זה ייעצר. לברון מעבר לכשרון העצום עושה יוגה ופילאטיס מכשירים כל שבוע.
          מה אני בא לומר.. שיש סיפור יותר גדול מהשורה התחתונה וזה ששחקנים מאמנים מנהלים ושאר האנשים עובדים קשה בשביל הצלחה זה לא תחרות בינגו בבית גיל הזהב

        2. "מה שמורי אומר לדעתי, גם אם אני ממש לא בעד, הוא שהסיכוי להדיח קבוצה כמו גולדן סטייט ב-7 משחקים הוא קלוש. אתה באמת צריך להיות קבוצה יותר טובה מהם."

          ממש קונספט מזעזע, כשאתה צריך להיות יותר טוב מקבוצה אחרת בשביל לנצח..

          1. זה הקונספט שיש ברוב ענפי הספורט שם הכל מושתת על משחק אחד.
            במשחק אחד הכל יכול לקרות, בסדרה של 7 משחקים זה נטו הכמות האיכותית שמנצחת.
            יש שיגידו שזה מוציא את אלמנט ההפתעה ואלמנט התקווה של הנחות שיש בספורט.
            אני אישית מאוד אוהב את הרעיון של סדרות אבל מאוד מבין את הרעיון שבמשחקי הדחה.

      2. אני לא חושב שמדובר על תחרותיות בין קבוצות, שכן חוקי הליגה אכן מבטיחים גיוון אחת לכמה שנים. מדובר על עונה שנמשכת נצח, שברור לכולם שרק ל-4 (ואני מפרגן) קבוצות יש סיכוי לתואר. המצב אומנם דומה לליגות הגדולות בכדורגל, רק ששם קבוצות נלחמות נגד ירידת ליגה, נלחמות להיכנס למפעלים אירופיים ויש להם מפעלים משניים כמו גביע בהם אפשר להפתיע.
        המצב היום בליגה אבסורדי, אם אתה לא הכי הכי טוב, עדיף לך להיות הכי הכי גרוע. ל-20 קבוצות אין תמריץ ממש טוב להצטיין/לא להצטיין – 5 משחקות על הכתר ו-5 על הדראפט.
        קשה לי להצביע על דרכים לשנות את המצב, אבל בטווח הארוך הליגה תהיה חייבת ליצור תמריצים לקבוצות הביניים, או לפזר את הכישרון בצורה רחבה יותר וליצור תחרות גדולה על הכתר.

        1. מדויק.
          פתרון שכבר הוצע – תקרת שכר קשיחה, 100 מיליון (נניח) ולא סנט יותר בשום תנאי. ואין הגבלה על שכר מקס' – רוצים לתת ללברון 60, והוא שווה את זה, מעולה. תסתדרו עם ה-40 שנשארו איך שבא לכם. לא ניקל יותר. ומה שחייב להשלים את זה הוא מניעת עיסקאות מלאכותיות, המתנדבים בעם, כדי לחסל את הסופר-טימס שהורגות את הליגה.
          פתרון אחר יצטרך להיות סביב הדראפט, הכלי השני לשוויוניות, כלומר למנוע את הטנקינג, שהורג את הליגה מכיוון ה"תחתית".

          משוכנע שב-NBA מסתכלים על ה-MLB – עומדת להתחיל עונה חדשה, ואני יכול למנות כבר עכשיו משהו כמו 12 ואפילו 15 קבוצות, מתוך 30, שחושבות ובצדק שיש להן צ'אנס לזכות בכל.
          ובקנאה יותר גדולה על ה-NFL, שבו כמעט כל משחק הוא אירוע, והפלייאוף בשחקים. אז זה משחק ופורמט קצר ואחר לגמרי, לא באמת יעברו למשחקי נוק-אאוט או לפיינאל פור, זה מגוחך ולא הוגן. אבל – למשל – סדרות של הטוב מ-5 בסיבוב ראשון? אפילו שני? להגדיל סיכוי הפתעות ולאנדרדוגס? למה לא.

          1. אין ספק שתקרה קשיחה זה הכיוון.

            לגבי הדראפט – אולי משהו בסגנון של פליאוף תחתון שישפיע על הסיכויים בהגרלה יכול להיות מעניין. אומנם זה דורש הסדרה מסוימת למול הטריידים הרבים על בחירות אבל שווה לחשוב על זה.

            לדעתי חשוב מאוד גם לתגמל את המזדנבות לפלייאוף ובכך להפוך את ההגעה לפלייאוף כהישג בפני עצמו. מודה שקשה לי לחשוב על רעיונות בהקשר הזה…

          2. אין כרגע פתרון ריאלי לבעיית הטנקינג. יש הרבה אנליטים בליגה שחושבים מספיק שעות על מציאת פתרון ואם הם לא רואים אחד שישים ומספיק טוב לטווח הארוך מהשיטה העכשווית, אז כרגע יידבקו בזאת.

            לבצע תחרות של פלייואף תחתון זה לירות ברגל של הליגה. זאת גם תחרות לא מעניינת, גם עלולה לקחת את מוקד העניין מהתחרות הרצינית, גם תהיה ברמה נמוכה יותר ואף אציין שהיא קצת מגוחכת בעיניי. הריי מה הפרס? לזכות בבחירה הראשונה? זה לא משהו שלדעתי השחקנים ירצו להתחרות עליו. שלא לדבר שהקבוצות הפחות טובות כנראה ייפגעו מאוד ככה וזאת שיטה שתתרום רק לקבוצות הביניים בליגה וזאת לא המטרה.

            הדבר היחיד שאני רואה לנכון כרגע, הוא 2 פתרונות:

            1. האחוז לזכות בבחירה הראשונה יהיה הכי גבוה אצל מי שנמצאת במקום הלפני אחרון. אין מה לעשות, תמיד מישהו ייפגע בשיטות מסוג זה, אז עדיף שייפגעו כמה שפחות. והאמת היא שהפגיעה היא די קטנה, כי האחוז לזכות בבחירה הראשונה מהמקום האחרון הוא גם יהיה גבוה.

            2. ביצוע הגרלה נפרדת בין 4 המדורגות האחרונות בליגה. האחוז הכי גבוה לזכות במקום הראשון תהיה לבעלת הדירוג הטוב ביותר. לאחר ההגרלה הזאת, הקבוצות יגיעו ללוטרי ע"פ התוצאות ממנה.

            אבצע מן סימולציה פשוטה כדי להסביר זאת:

            4 המדורגות הנמוכות בליגה הן למשל:

            א. אורלנדו 20-62 (28% זכייה)
            ב. פניקס 18-64 (30% זכייה)
            ג. לייקרס 16-66 (23% זכייה)
            ד. ברוקלין 14-68 (25% זכייה)

            עשינו ביניהן הגרלה ונניח שהסדר נהיה כזה:

            1. פניקס
            2. אורלנדו
            3. ברוקלין
            4. לייקרס

            מכאן, זה הסדר בו יסודרו 4 הפייבוריטיות לבחירה הראשונה בלוטרי.

    3. נו באמת מורי. רק לא פיינל פור! (למרות שאין מה לדאוג, זה לא יקרה בחיים).

      לגבי האולסטאר- ויפה שעה אחת קודם. מצד שני- מה כבר יכולים לשנות?? כנראה גם זה לא ישתנה..

      1. הדבר היחידי שצריך להכניס לאולסטאר ומה שיציל אותו זה מוטיבציה לנצח. לפי דעתי אם הקונרנס שמנצח באולסטאר יקבל יתרון ביתיות בגמר נראה משחק לפנתיאון.

          1. איזה שטויות זה לתת יתרון ביתיות על משחק אול סטאר

            זה משחק ראווה!!!!!!!!!
            מה שהיה פעם לא יחזור. פעם שחקנים הרוויחו מיליון דולר לעונה. היום 30. פעם שחקן היה לא יותר מדג קטן, היום כל סופרסטאר הוא כריש.
            אי אפשר לשחזר את העבר אפשר רק לוותר על משחק שלא אומר כלום אבל לתת יתרון ביתיות??

            ואל תגידו לי זה קיים בבייסבול כי החל מהעונה הבאה מבטלים את החוק הדבילי הזה

        1. צ'ומפי, הרעיון כבר נשקל ולאחר מחשבה רבה הבינו שזה לא באמת כיוון נכון לליגה.

          הריי לא כל השחקנים והאוהדים מרוויחים מכך, כיוון ולא כולם מתחרים ואוהדים קבוצות קונטנדריות.

          המשמעות צריכה להיות אחרת כאן.

          לטעמי, הכיוון שהליגה מכוונת אליו הוא נכון יותר. צריך ליצור עניין סביב המשחק עצמו, ללא השפעה על שאר העונה.

          אני הייתי מנסה להפריד את החשיבות שלו לשחקנים ולאוהדים.

          האוהדים ירוויחו יותר, אם יבוצעו שינויים שיצרו עניין. אותם שינויים צריכים ליצור מוטיבציה אצל השחקנים. הכוונה בכך היא שהשינוי בחשיבות המשחק אצל השחקנים תגרור את השינוי גם אצל האוהדים.

          אילו רעיונות אפשר להציע?
          אני חושב שהכיוון אצל השחקנים צריך להיות כלכלי והוספה לרזומה.
          כלומר, כל נצחון של שחקן באול-סטאר עשוי להוסיף לו כסף נוסף שהוא יכול לקבל בחוזה (כמו למשל השינוי החכם שביצעו לגביי תוספת שכר לשחקנים שנבחרים בסוף העונה לחמישיות המצטיינים).
          בנוסף, ייתכן שהתחשבות בצד המנצחים לגביי אותן חמישיות ידחוף יותר לרצות לנצח.

          מה זה תורם לאוהדים? השחקנים יהיו תחרותיים יותר, אך מעבר לכך, הפיכה של המשחק בפניי עצמו לאירוע יוצא דופן יתרום אף יותר לכולם. כלומר, ניתן למשל להחליט שבמשחק עצמו בלבד, קליעה מהחצי תהיה שווה ל-10 נק'. חוקים מסויימים שיגרו את השחקנים לבצע את המשחק בצורה מעניינת יותר (נניח גם שבכדי שלא התעסקו באופן תמידי בזריקה מהחצי, ניתן להעניק את הניקוד יוצא הדופן שדובר בפעם אחת בלבד למחצית).

  2. הלייקרס רקובה
    לא רואה כוכב גדול מגיע לשם בשנים הקרובות השילוב עם דראפטים חלשים מאד והחתמות סטייל דנג את מוזגוב והעתיד נראה כמו זיהום האוויר בעיר

    1. אני מעביר קורס בנושא תחת הכותרת: אוהדים מסכנים – כיצד תשרוד משבר רב שנים.
      בקרוב יפתח סמסטר אביב. הזדרזו להירשם, מספר המקומות מוגבל.

  3. הסמוכה כאן דווקא משתפר בשנים האחרונות
    אולי בגלל המספר הרב של הטסלות על הכבישים
    מוריד תכובע ללוק איך הוא לא מאבד תקווה ועונה ברצינות לעיתונאים אחרי הזוועות על הפרקט
    מדהים איך דנג וטימופוי אוכלים משכורת כדי לשבת על הספסל
    מראות קשים, יונית

  4. ממש טלנובלה בע"מ מתרחשת שם בLA
    לאחים באס אין בושה….
    כנראה מכירה של הקבוצה היא צעד הכרחי…
    ושאלה מוזגוב את דנג פצועים או מה?

  5. חלאס כבר הנסיון הפתטי הזה של שיוויון זה גועל נפש הליגה הזאת סוציאליסטית בצורה מטורפת צריך כבר לבטל את התקרת שכר הגועל הזאת שמגבעלה קבוצות והcba הסופר נורא הזה שמממש מכריח שחקנים מצויינים להישאר בקבוצות גרועות ודבר נוסף אני הייתי מעדיף שתהיה אפס התערבות מהליגה בנושא טריידים , ולגבי התחרותיות לא נורא שיהיה רק ארבע קבוצות שמתחרות אתם יכולים להסתכל על כדורגל בליגה הספרדית האנגלית כולם לא תחרותיים בעליל ועדיין הרייטינג שלהם בשמיים

    1. ומאידך, אני עדיין מאמין שהליגות האמריקאיות הן עדיין רווחיות יותר.
      בנוסף, כל שנה מגזין פורבס מוציא רשימה של המועדונים הרווחיים בעולם ורוב הצמרת תפוסה ע"י קבוצות אמריקאיות.

      התחרותיות היא מה שהופך את הליגות הללו לכל כך מוצלחות ולא ניתן ליישם זאת בכדורגל, כי ההתנהלות שם היא מורכבת יותר. יש הרבה יותר אוהדים ושחקנים פעילים בענף. יש ליגות נוספות, מעבר לאותן ליגות בכירות, מה שאין באמריקה ולכן אין ברירה, אלא ליצור תחרותיות בשיטות אחרות. אני מזכיר שחלק מהתחרות היא העובדה שקבוצות צמרת "מצ'ופרות" בהשתתפות במפעלים בכירים, שגם מכניסים לה המון כסף מעצם ההשתתפות בלבד + הורדה של מועדונים שהיו הכי פחות מוצלחים באותה עונה וזה יוצר תחרות בתחתית.
      את שתי הדוגמאות הללו לא ניתן ליישם בארה"ב, כיוון וריבוי ליגות וקבוצות במדינה ייצור פחות עניין סביב הליגה הבכירה.

      אני יכול להרחיב על זה עוד ועוד, אבל יש מומחים גדולים ממני שכבר רשמו כתבות וספרים על כך והייתי ממליץ לך לפנות לאינטרנט ולחפש לכך תשובות משכילות, כי אני רק מעט בנושא לעומתם.

  6. מנחם בתור אוהד לייקרס גם אני שקלתי לעשות את זה.. אבל כשבמקביל כל חייך אתה אוהד הפועל ת"א אתה רגיל גם לתקופות שפל מהקבוצה שלך, נותר רק לקוות שיבוא אדם שיוציא את הקבוצה מהיידים של האחים והאחות באס לפני שהם מחרבים אותה לחלוטין

  7. אולסטאר לא יהיה תחרותי כי הדבר הכי חשוב לליגה ולשחקנים הוא להימנע מפציעות….
    אז מי שלא מתעניין שלא יסתכל, שבוע הפסקה עושה טוב גם לאוהדים לא רק לשחקנים.

  8. דדי הלך ללמוד את הנושא..
    מאמין שמחר יכנס מסיבת עיתונאים מסודרת 😀

    זה מוכיח מעל כל ספק מה שאני אומר על ג'ים באס כבר 5 שנים שהוא הסרטן הראשי בקבוצה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט