מעורב הופס ליום ששי: סכוי גדול שדוראנט גמר את העונה / מנחם לס

 

1. הפציעה של דוראנט עלולה לחסלו לעונה זאת

אלה החדשות של אחרי חצות בארה"ב:

הפציעה של קווין דוראנט שתחילה נראתה כמתיחת גיד ה-ACL  היא עתה מוגדת כ"תמיחת גיד ה-MCL ( מדיאל קולטורל ליגמנט),והיא נראית עתה חמורה הרבה יותר משחשבו. ציטטה מ-ESPN:

According to the Los Angeles Times, the 28-year-old basketball player is expected to be out for the rest of the regular season.  Medical staff believes that there is a chance of recovery before the regular season closes

ESPN's Marc Stein shared that Durant was apparently in "good spirits" after his diagnosis. This is because it was initially thought that he had suffered a fracture instead of a bruised tibia.

And while an early return certainly is the best outcome, sources have told Adrian Wojnarowski's The Vertical that Durant could be out for the rest of the season. They even went as far as to suggest that he may not be able to play even after the season concludes, which means he might not make it to the Western Conference playoffs. The team is allegedly bracing for the worst.

However, ESPN's Jeff Goodman reports that Durant is expected to return for the post-season. Sources have apparently told ESPN that the situation is not as dire as it seems.

אני לא מעוניין להכניס את הגולשים – בעיקר אוהדי הווריורס לפניקה, אבל עתה ברור לחלוטין שהפציעה יותר רצינית משחשבו. לדעתי איש לא יודע בברור עתה מה בדיוק מצבו, או שלא מוכנים לגלות לנו.

2. לפי אינדינאפוליס פרס פול ג'ורג' עלול להרוויח כמה גרושים (212 מיליון)

 

מיד כשנודע שקווין דוראנט עלול לא לשחק את שאר העונה, האינדינאפוליס פרס מיד יצא במאמר שזה עושה מפול ג'ורג' מועמד רציני ל-DPE. DPE זה DESIGNATED PLAYER EXTENSION, החוק החדש של CBA המתיר לקבוצה לתת לשחקן העלאה מפלצתית שהיא עד 35% מהקאפ של הקבוצה. זה המקסימום המותר בליגה. ה-"EXTENSION" יהיה שווה 212 מיליון לג'ורג' ל-6 שנים.

עבור זה עליו להיות או ה-MVP, או להיבחר ל-"ALL NBA" בסיום העונה, או להיות "שחקן ההגנה" של העונה הקודמת.

פול ג'ורג' לא יהיה MVP אבל אול סטאר? קוויןן דוראנט שיחק רק 59 משחקים העונה והוא לא ייבחר לאול סטאר כי הוא לא שיחק מספיק משחקים. על ג'ורג' להיבחר לחמישייה מתוך – זאת דעתי – לברון, אנטוני דייויס, הגריק פריק, ווסטברוק, הארדן, וקאווי לינארד.

לפול ג'ורג' חייב להיות INCENTIVE חדש להתחיל לקלוע 40 למשחק.

 

3. מה הסיפור של אנדרה דרמונד בפיסטונס?

מהרגע שדרמונד הגיע לליגה הוא היווה כוח שחובה להתחשב בו. הוא ניבחר 9 בדראפט של 2012 אחרי שנה ביוקון. כבר ביוקון הבעייה הגדולה התגלתה: 29.5% מהקו. מאז שהוא בליגה הוא אחד השחקנים הדומיננטיים. קריירה של 13.5 נק', 12.8 ריב', 54.9% דיוק. העונה הזאת היא הטובה ביותר שלו: 14.7, 13.9 ריב'. אול סטאר ראשון והיה מלך הריבאונדים.

אבל…דרמונד הוא שחקן של ONE DIMENSION שמארבעה מטרים ויותר אתה לא חייב לשים עליו שומר. הוא ממשיך להיות גרוע מהקו (לארחורנה 1 מ-10 מהקו). אם הוא לא מסוגל לשפר את הזריקה מהקו ואת ה-JUMP שלו מחצי מרחק, התרומה שלו לדטרויט תמיד תהיה עם סימן שאלה.

 

4. אתמול ג'בל מגי ענה לשאק. עתה שאק עונה למגי

*

*

5.הלי-הופ נהדר של דריק ג'ונס הערב

*

*

6.טאג' גיבסון מ-28 מטרים  נגד הטריילבלייזרס!

*

.

7. שני טכניים של שופטים עיוורים

הראשון: פאול 'מכוון'???

 

8. השני…(היה פאול, אבל 'מכוון'?

 

9. אוי…מה קרה??? סטפן קרי אכל אותה! (מידי ג'ריאן גראנט)

*

10. סטיב קר שובר עוד לוח. כנראה שהוא לא 'קר' כפי שהוא נראה!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 111 תגובות

  1. שאקיל ענה בצורה יפה
    בארקלי יצא ממש לעניין כשהגן על שאק חבר שלו לקאסט וגם קני סמית דיבר לעניין
    מגי ושאק לקחו את העניין רחוק מידי זה משעשע שמי מרסן את שאק זאת אמא שלו

    באשר לדוראנט ופציעתו הוא צריך לקחת את כל הזמן שבעולם הוא בסך הכל בן 28 . היה לו חוסר מזל מטורף בקריירה עם פציעות ( רשלנות ב OKC שרקמה לו להחמיץ חצי שנה אקסטרה על פציעה קלה יחסית )
    פאצוליה נפל לו על הברך אאוט אוף דה בלו

    1. חבל שאנשים אינטיליגנטיים מעודדים בריונות, אעלק שאק הגיב יפה הוא מתעמר בו כבר 5 שנים ובסוף איים עליו שהוא יפרק אותו, אבל יש כנראה אנשים שנהנים מהסבל של האחר

  2. אגב, נראה שהטכנית השניה באה לכפר/לאזן את הטכנית ההזויה הראשונה….
    שיביאו כבר שופטים מהליגה הישראלית. אותה איכות, רבע מחיר…. 🙂

  3. לא קשור כל כך: בתגובה לאחד המעורבים הקודמים של מנחם הבן השחור של סטוק כתב, לא זוכר בהקשר למה, "מנועים קדימה". זה החזיר אותי לאחד האלבומים הכי טובים שיצאו בעברית, אז תודה בן אדם.

    וחבל על גולדן, אבל לא מבין למה מקאו פתח ולא בארנס או איגי.

    1. בכיף.

      ולגבי השאלה שלך עם מקאו ובארנס – כנראה שגם על סטיב קר השיר האהוב ביותר הוא – "הביאו את הנגרים".. סמיילי

  4. אם היה בעוד שבוע פלייאוף אז דוראנט היה חוזר כמו גדול.

    ז'באל מקגי לא יהיה בשאקטין א פול? מכה אנושה לתוכנית 🙁

  5. מנחם – אלה חדשות ישנות , ובנוסף הכותרת שלך מטעה . כתבת "סיכוי גדול שגמר את העונה" . אבל כל האתרים ואמצעי התקשורת באמריקה מדברים על העונה הרגילה ( REGULAR SEASON ) ולא על העונה כולה .

    1. מדויק.
      ונדמה לי שגולדן סטייט לא ישחררו עוד פרטים, *גם* אם דוראנט מחלים מהר מהצפוי ויהיה צפוי לחזור –
      למה להם? תנו ליריבות לשקוע בשאננות. ידע הוא כוח, למה לגלות?

    2. אלף, לך לקפוץ לי. בית, כתבתי זת כמה שעות לפני שהתעוררת. גימל, בארה"ב "SEASON" לא כולל פלייאוך. דלת, קפוץ לי שוב.

      1. חחח.. מנחם, איזה דם חם 🙂

        אבל הייט צודק, כשקראתי את הכותרת התגובה שיצאה מפי הוציאה מאשתי "מה קרה?!" כאילו מי יודע מה קרה.
        בלבנטין "גמר את העונה" משמעו "נתראה בשנה הבאה".

  6. הדרך לאליפות של לברון כנראה נסללה בימים האלו

    גם הביאו חיזוק סופר רציני וגם היריבה מספר אחת שלהם הפכה בלילה אחד לקבוצה עם קשיים אמיתיים להגיע רחוק

    זה ישתנה רק אם קרי פתאום ייזכר איך הוא שיחק שנה שעברה (קשה לי להאמין שזה יקרה) וגם אם כן הירייה שלהם מאד מאד קצרה

    1. זה לא רק שהספסל של קליבלנד התחזק, לברון גורם לשחקנים לידו לפרוח ומשפר אותם בצורה לא יאמנת, הוא לוקח שחקנים מוגבלים מאוד וגורם להם להיראות נפלא, הוא הסיבה המרכזית למה אחוזי הקליעה שלהם צומחים בקליבלנד. לגבי גולדן סטייט זה ממש לא רק קרי שחווה ירידה אלה בעיקר היחידה השנייה שנעלמה איגודלה רחוק מאוד מהיכולת ההגנתית לפני שנתיים לווינגסטון בירידה, גרין לא יציב מ3, וקליי תומפסון מוגבל ביותר. דוראנט שינה את כל התמונה.

      1. נו באמת ברוך. זה בדיוק הויכוח שהיה לי עם גיא לגבי אוהבי לברון שמקטינים את כל השאר. קיירי לאב קורבר סמית שומפארט דורון וולאס בוגוט ועוד כל מי ששכחתי ממש שחקנים מוגבלים שרק בזכות המלך מצליחים

        1. לא, אבל הם משתפרים במערכת של קליבלנד (קצת כמו זאת של סן אנטוניו). למשל, קורבר העונה עם 40.9% מהשלוש (5 ניסיונות) באטלנטה ו-50.4% (5.7 ניסיונות) בקליבלנד. דרון ובוגוט זה מוקדם מדי לדעת וכל השאר כן יותר טובים במערכת של הקאבס.

          אירווינג השתפר משמעותית, כנראה חלק מהגדילה הטבעית שלו, וג'יי אר הפך לשחקן שונה לגמרי בקליבלנד ולא רק גאנר. גם לאב ו-TT שינו תפקיד בקבוצה לעומת מה שהיו לפני. השאלה היא כמה זה בזכות לברון או בזכות איך הם הכי יתרמו להצלחה קבוצתית, ואי אפשר לבודד את זה.

          1. קורבר היה צלף ונשאר צלף. בקליבלנד הוא יקבל יותר מבטים חופשיים זה נכון אבל זה לא שלברון שיפר אותו אלא השיטה שקלי לנגד משחקת פשוט נותנת לו מבטים חופשיים יותר. קיירי היה כוכב בגדילה כפי שכתבת ומי שחושב שבלי לברון הוא לא היה הופך לכוכב שיבושם לו. לאב לפני קליבלנד היה שחקן יותר טוב. ותו מפסול היה נגר ונשאר נגר שהדברים שהוא טוב בהם שוב מתאימים לשיטה של קליבלנד ולא שלברון הפך אותו פתאום לריבוא דר התקפה מעולה

          2. אז מדובר בשחקנים שמתאימים לשיטה ומוציאים מעצמם יותר בשיטה הזאת. כמו סן אנטוניו או גולדן סטייט.

            לא מסכים שלאב היה שחקן יותר טוב לפני שהגיע לקליבלנד, הוא פשוט שינה את סגנון המשחק (דומה לשינוי של בוש עם המעבר למיאמי). תומפסון הפך בקליבלנד מפאוור פורוורד לסנטר והשתפר בהגנה על הטבעת ובתנועה בלי כדור, אבל שוב, זה בעיקר בזכות ההתאמה לשיטה.

            והשיטה של קליבלנד היא כמעט 100% לברון.

  7. נכון שלה פלופ וחבורתו התחזקו
    אבל נראה לי שכל הקשיים של הלוחמים רק יחזקו אותם
    והם יהפכו הרבה יותר חדים, נחושים ומסוכנים עם בוא הפלייאוף.
    לא רואה את סאן אנטוניו או קבוצה אחרת במערב מנצחים אותם.
    יהיה גמר משוגע

  8. הפאול על ווסטברוק לא מכוון. צפיתי מספר פעמים. השחקן שמר עליו חזק והוריד את שתי הידיים ביחד באותה צורה (לא רק את יד ימין שפגה בווסטברוק).
    תוך כדי שהוא פגע לו בפנים הוא כבר ניסה לבלום ועשה תנועה של התנצלות, ממש ניסה לחזור בו. ככה לא נראה שחקן שפגע בכוונה

  9. 1. נראה לי שניתחתי את הווריורס מספיק. פלייאוף מלא פציעות זה לא כיף לא משנה מה. אף אחד לא יודע כלום כי ישנם שחקנים עם פציעה דומה שלקח להם 23 שבועות וישנם שחקנים שעשו זאת ב14. לגבוהים היסטורית יש קצב החלמה יותר איטי. אני חושב שהדבר היחיד החיובי זו התעוררות במירוץ למקום 8 בין דנבר מינסוטה ופורטלנד. סקרמנטו תיפול במכוון והתוצאות של הפלקינס מעודדת אותם. אם הווריורס פגיעים אז אולי יש סדרה בסיבוב הראשון (5-6 משחקים).

    2. פול ג'ורג' צריך להיכנס לאחד מחמישיות העונה. אני עדיין חושב שדוראנט יכנס. פול ג'ורג' לא התפתח התקפית מאז חזר מהפציעה. הוא איבד מומנטום. ככלי חשוב בסדרת פלייאוף הוא יהיה מצויין אבל כשחקן פרנצ'ייז שמנהיג את הקבוצה שלך לא בטוח.

    3. זה נקרא סופר רול פלייר. דיאנדרה הוא גם כזה. וזה לא משהו רע. לעיתים הם נדירים מכוכב כזה או אחר. הפיסטונס חייבים פוינט גארד לפני הכל. זה מה שמאט את ההתפתחות של כולם.

    4. לג'בל צודק במידה רבה אבל הוא מיצה את עניין הקורבן ושאק צריך לסתום ולהמשיך הלאה. בלי קשר איבדתי עניין בTNT כי הם הפכו לקורבנות ההצלחה שלהם. כמו סיטקום בעונה השמינית הכל צפוי וכבר ממוסחר ללא המחתרתיות והrawness שאפיין אותם פעם. היחידים שאני אוהב ברשת זה רג'י מילר וכריס וובר.

    7. אני חייב לציין שהשיפוט העונה ברוב המשחקים שצפיתי היה טוב. חוץ מסקוט פוסטר שאני לא מבין מה הוא עדיין עושה בליגה רובם עושים מה שהם יכולים בתוך החוקה המבלבלת ולא ראלית. המקום של הליגה במקרים של פלופינג או מכירת פלגרנט חייב להיות חריף בדיעבד. ה5000 דולר זה מגוחך. אם זה היה שווה אזהרה פעם ראשונה והרחקה ממשחק פעם שנייה והרחקה מ2 משחקים בשלישית שחקנים היו משקשקים. הליגה גם יכולה להחזיק במשרדי הליגה ממומחים בקינטיקה שיוכלו לנתח בנחת את המקרים הבעייתיים. בנוסף אני בעד שבמקום צפייה חוזרת ב2 דקות האחרונות יהיה לכל מאמן 3 אפשרויות במשחק לבקש צפייה חוזרת על כל שריקה שהוא רוצה (ורק 2 ב2 הדקות האחרונות של המשחק) . הטוויסט אבל זה שאם הבקשה מסתברת כלא מוצדקת הקבוצה השנייה מקבל זריקת עונשין של טכנית (ללא עבירה טכנית לאף אחד). שחקן שבאמת מרגיש בודאות שקופח יוכל ללחוץ על מאמנו להפעיל שיקול דעת. מה אתם חושבים.?

    1. אני ממש בעד הרעיון של לתת למאמנים מספר מצומצם של הזדמנויות "לערער" על החלטת שיפוט (קצת דומה לטניס).
      1. לא חושב שזה יפגע משמעותית בשטף המשחק.
      2. קצת ישחרר את הלחץ מהשופטים (באופן חיובי לטעמי).
      3. כשמסתכלים על זה בצורה לוגית לחלוטין, אין הבדל אמיתי בין טעות שיפוט מקפחת ברבע השני לכזו ברבע הרביעי (שרק שם כאמור שופטים נעזרים בוידיאו)… יכול לראות מצבים שבהם עדיף למאמן לערער על עבירה שלישית שהדביקו בטעות לסנטר הכוכב שלו במחצית הראשונה.

    2. 4. צודק. גם אני מרגיש שTNT התדרדרו. לדעתי שאק פגע באיזון שהיה בצוות. הוא נפוח מדי (למרות שהוא כשלעצמו די מצחיק)

  10. הסיפור עם פול ג'ורג'מאוד מעניין. כדי לקבל את התוספת בהארכת החוזה מספיק גם להיכנס לחמישיית ה-all nba השנייה והשלישית לפחות בשתיים מתוך 3 העונות האחרונות של החוזה.
    בשנה שעברה הוא היה פצוע ולא נכנס מה שאומר שהוא חייב להיכנס השנה כדי שאינדיאנה תוכל להציע לו הרבה יותר כסף משמעותית משאר הקבוצות.
    לג'ורג' אין סיכוי להיכנס לחמישיית הראשונה.
    בלי דוראנט זה טיפה יותר קל עם
    חמישייה ראשונה: ווסטברוק, הארדן, קאווי, לברון, ומארק גאסול/קאזינס (כי חייבים לבחור סנטר).
    חמישייה שנייה: תומאס, דה רוזן, דוראנט/באטלר, דייויס, ואחד מהסנטרים.
    חמישייה שלישית: ג'ון וול, כריס פול, דוראנט/באטלר, ג'יאניס, טאונס.
    ועוד הוצאתי את סטף קרי וכריס פול אהובי המדיה מהמשוואה, מה שאין סיכוי שיקרה במציאות.

    כמו שאמרת, אם אנשי המדיה ירחמו על ג'ורג' ויוציאו את דוראנט בכלל מהמשוואה אז אולי יש לו סיכוי, אבל עדיין קלוש.
    מצד שני הם מבינים את המצב וכמה ההחלטה הזו יכולה לעלות לג'ורג' אז יכול להיות שיכנס מהסיבה הזו בלבד של לא לפגוע לו ישירות בהכנסה הפוטנציאלית.
    להחלטה הזו יש גם השלכה רצינית על הליגה כי אם אינדיאנה לא תוכל להציע לו סכום גבוה משמעותית, ג'ורג' כמעט בטוח יעזוב. אם הוא כן יכנס, לאינדיאנה יהיה יתרון משמעותי הסיכויים להשאיר אותו אם ירצו.
    לא זוכר שהיה חוק שנותן כל כך הרבה כוח בידיים של אנשי המדיה בהשפעתו על השחקנים ישירות ועל מבנה הליגה כולה.

          1. עם כל הכבוד להצלחה הקבוצתית היא לא יכולה להיות חזות הכל. חייב להיות איזון בין היכולת האישית להצלחה הקבוצתית ובגלל זה אין סיכוי שיוקיץ ייכנס לפני דיוויס או קאזינס או טאונס.

          2. המטרה של העונה הסדירה היא להגיע לפלייאוף ממקום כמה שיותר גבוה ולכן לפי זה צריך למדוד את ההישגים של העונה הסדירה (לדעתי כמובן). לא הגעת לפלייאוף? העונה היא כישלון

      1. בכל מקרה גאסול חייב להיות בראשונה, מוביל קבוצת פלייאוף לגיטימית שרבים חשבו ערב פתיחת העונה שגמרה את הסוס ולא שעוד עונה תהיה סוס שחור רציני במערב, בעונה שהיא אחת הטובות שלו אישית ועוד בגיל 32 אחרי חזרה מפציעה לא קלה בכלל, אז נכון שקאזינס מספרית טוב יותר אבל אין ראוי מגאסול

    1. מאחר ואינדיאנה יחתימו את ג'ורג בכל מחיר הם עשו טעות כשלא התחזקו בטרייד דד ליין. ההבדל בין מקום באחת מחמישיות העונה יהיה המיקום של הפייסרס בסוף העונה. בעקרון אין סיבה שיאניס (שחווה ירידה רצינית מאז הפציעה של פארקר) ייכנס על חשבון ג'ורג אבל זה יכול לקרות אם הפייסרס יגמגמו בדרך למאזן שלילי ומקום 8/9 בסוף העונה. אם היו מקריבים בחירת סיבוב ראשון ומתחזקים היו יכולים לקרוא תיגר רציני על יתרון ביתיות וג'ורג' היה מבטיח לעצמו מקום באחת מחמישיות העונה.

      1. יאניס אבל נותן עונה משמעותית טובה יותר. בוא נראה איך הוא יסיים.
        בינתיים ג'ורג' עם 21.7 נק', 6 ריב' ו-3.3 אס' למשחק.
        יאניס עם 23.2 נק', 8.6 ריב' ו-5.4 אס' וקולע באחוזים טובים יותר.
        יאניס גם עם הגנה לא פחות טובה לקבוצה שחוותה 2 פציעות משמעותיות ביותר לכוכבים.
        עוד מישהו שהשמטתי מהרשימה הוא בלייק גריפין שקשה לראות אותו מחוץ לשלושת החמישיות.
        בקיצור יהיה קשה לג'ורג' להיכנס לשם, זה מאוד צפוף.

  11. לפול ג'ורג' אין שום סיכוי להיכנס לאחת משלושת חמישיות העונה.
    אפס.

    נשמע כמו "ניתוח" של כלי תקשורת שהוא יותר אוהד מאנליסט רציני…

    דוראנט בטוח יהיה שם, אבל אולי הפציעה תעלה לו בבחירה לחמישייה השנייה או השלישית במקום הראשונה.

    לברון
    לאונרד
    דוראנט
    ג'יאניס
    גרין
    דייויס

    *באטלר

    וגם מתוך הקבוצה שאחרי השביעיה הזו, לג'ורג' יאין יתרון מיוחד על אף אחד אחר.
    הייורד
    ג'ורג'
    גריפין
    מילסאפ
    לאב

    PG IN P&G

  12. גולדן סטייט חבורת בכיינים. אני מנסה לחשוב מה היה קורה אם לברון היה מעיז ןהתבכיין כך על תוכנית הומוריסטית

    1. כן באמת קשה לדמיין את לברון מתבכיין על עקיצות של תוכנית הומוריסטית כלפיו או כלפי חבריו. הוא מעל לדברים כאלה ולוקח הכל ברוח טובה. כי הוא מבין ששום דבר לא אישי ושבארקלי שאק וקני בסך הכל עושים את עבודתם

      ובכלל ג'בל אז קצת צוחקים איתו מה קרה?! זה עולה לו כסף בחוזים שהוא מקבל? זה דופק לו את המוניטין כשחקן פרודוקטיבי? הרי צוחקים על פאשלות שלו שהוא גרם לעצמו. מגיע לו. אם לא מתאים לו שילך לדי ליג…נראה אותו נהנה שם!

      1. שטויות . בניגוד למה שמלהג שאק , אף קבוצה לא נגעה במקגי עד שג"ס הגיעה . אין ספק שלהפיכתו של מקגי לליצן התוכנית שלו בקביעות היה בכך חלק . שאקיל יכול לגלגל עיניים כמה שירצה – אבל זאת האמת .

        1. אופס. הייתי ציני וזה לא עבר בתגובה…מצטער.

          זה היה ציניות כלפי זה שטען שלברון לא היה מתבכיין כששבועות קודם נכנס בברקלי ולא מפסיק להגן על חבריו לקבוצה…

          לגבי ג'בל הייתי ציני כלפיי התגובה של שאק כאשר מה שעשה לג'בל היה סבוטאז'. זה דפק לו את המוניטין והוא הפך משחקן של 10-11 מיליון לעונה בפילדלפיה ודנבר לשחקן שחתם במינימום עם דאלאס (גם חווה פציעה אבל זה בטח לא הפער בין חוזה גבוה יחסית לאז וחוזה מינימום). הטענה שהוא זה שגרם את זה לעצמו היא מגוחכת. יש לו פעולות של חוסר ריכוז אבל על כל פעולה כזאת עושה 20 חיוביות. ולגבי אלה שאומרים "שלא יבכה כי הוא מיליונר ב-NBA" התגובה שלי היא שזה נשמע כמו אלה שמתלוננים על התנהגות פוליטית של אדם והתגובה המיידית היא "לך תגור בעזה".

          1. רק לי זה נראה אבסורדי שמגי רוצה שיתייחסו אליו כאדם מבוגר וקורא כמו ילד קטן לאמא שלו שתדבר עם אמא של שאק לפתור את הסכסוך,
            אין ספק ששאק נכנס למגיי לראש וזה פגע במשחקו, ושאק כיוון במפורש על מגי עם זאת בתור ספורטאי מקצועי הוא חייב לקבל ביקורת. לגבי המשכורת להאשים את שאקיל זה הדבר הקל ביותר כמו שציינת שאק פגע בתדמית שלו אבל הגוף שלו לא מסוגל להחזיק בעונת NBA כמות המשחקים ששיחק ב4 שנים האחרונות מגוכחת. בעונתו הבריאה היחידה בדנבר הוא היה תחת הגבלת דקות לתת לשחקן כזה 10-12 מליון לעונה זה טמטום.

          2. נאמר ע"י בארקלי או קני סמית' בקטע המצורף ודי מסכים עם זה שאם לפי פינה כמו זו של שאק נקבע חוזה של שחקן אז זה די דפוק. קשה לי להאמין שזה המצב.

    2. לברון דווקא "התבכיין" ועוד איך על ברקלי לפני חודש בערך.
      מעניין איך אתה היית מגיב אם מישהו היה הופך אותך לבדיחה באופן קבוע שנים על גבי שנים.
      מעניין איך אתה היית מגיב אם – אחרי שהפסקת לספק סיבות לסתלבטים שהוא מריץ עליך – הוא היה עושה עליך סרט שלם של סתלבט.

      כל מי שטוען שהוא היה סבבה עם זה, הוא קשקשן וחרטטן חסר אמינות או סמרטוט ריצפה.

      לגבי הקבוצה עצמה – הם עשו את המעשה הנכון. קוראים לזה קולגיאליות. ערך חשוב מאין כמותו בכל מקום עבודה. תראה לי ארגון שהערך הזה לא קיים שם ואראה לך ארגון שצריך להתרחק ממנו כמו מאש.

      1. שחקנים הרבה יותר טובים ממקגי עברו את זה.
        אני שוב נותן את הדוגמא של הארדן שעד עכשיו סובל מקונספציה שגויה שהוא אחד המגנים הגרועים בליגה, בגלל הסרטונים הערוכים. גם מצד שאק וגם מצד כמה עיתונאי חצר בדאלאס.
        הארדן אגב לא אמר מילה, רק צחק על זה קצת (כמו שבארקלי אמר-הומור עצמי לחברים, למה להיעלב כל הזמן), ובעיקר עבד קשה כדי לשפר ולהשתפר.
        אבל ההתבכיינות הזאת של מקגי הייא מיותרת לגמרי.
        הוא אמר יפה מאוד שהוא לא אוהב את הסרטונים, שאק בסוף התרצה ועשה סט אחרון להודות למקגי על כל השנים.
        ואז מקגי היה חייב לצאת ילד קטן, ושאק ענה לו בצורה מגעילה.
        אבל לעשות מזה כאילו מקגי איזה ילד כאפות שסובל מהתעללות? יאללה יאללה.
        Move along, nothing to see here
        שישחק כדורסל וישתוק ושאק שימשיך להגיד שטויות יחד עם בארקלי ולהצחיק אותנו. כל אחד שיעשה את תפקידו.

        1. רק לי זה נראה אבסורדי שמגי רוצה שיתייחסו אליו כאדם מבוגר וקורא כמו ילד קטן לאמא שלו שתדבר עם אמא של שאק לפתור את הסכסוך,
          אין ספק ששאק נכנס למגיי לראש וזה פגע במשחקו, ושאק כיוון במפורש על מגי עם זאת בתור ספורטאי מקצועי הוא חייב לקבל ביקורת.

        2. ההשוואה בין הארדן למגי מופרכת ברמה דמגוגית
          הסרטון לא היה סרטון פרידה. אין לי מושג מאיפה הבאת את זה

          1. רק לי זה נראה אבסורדי שמגי רוצה שיתייחסו אליו כאדם מבוגר וקורא כמו ילד קטן לאמא שלו שתדבר עם אמא של שאק לפתור את הסכסוך,
            אין ספק ששאק נכנס למגיי לראש וזה פגע במשחקו, ושאק כיוון במפורש על מגי עם זאת בתור ספורטאי מקצועי הוא חייב לקבל ביקורת. לגבי המשכורת להאשים את שאקיל זה הדבר הקל ביותר כמו שציינת שאק פגע בתדמית שלו אבל הגוף שלו לא מסוגל להחזיק בעונת NBA כמות המשחקים ששיחק ב4 שנים האחרונות מגוכחת. בעונתו הבריאה היחידה בדנבר הוא היה תחת הגבלת דקות לתת לשחקן כזה 10-12 מליון לעונה זה טמטום.

          2. אמא של מגי היא לא רק "אמא של". היא שחקנית עבר מפוארת ופרסונה בזכות עצמה.
            לא נראה לי שהיא צריכה אישור ממישהו, גם לא מהבן שלה, כדי להביע את דעתה.
            נניח שלמגי היו קוראים טים הארוויי ג'וניור, אתה חושב שטים הארדוויי סניור היה שותק?

            יש הבדל בין לקבל ביקורת לבין להיות מושא לבדיחה. להגיד שזה לא משפיע על הקריירה זו היתממות. אתה מדביק תדמית לבנאדם וזה יושב לאנשים בראש. אין מה לעשות.

            גובה החוזה שלו לא קשור לעניין. הוא לא הראשון ולא האחרון בליגה שקיבל חוזה מופרך. ע"ע מוזגוב, אשיק, כרמלו וכו'

          3. הסרטון המדובר היה בתכנית ששאק הצהיר שזו פעם אחרונה שהוא שם את מקגי בשאקטין. אפשר לקרוא לזה סרטון פרידה משאקטין.
            ולמה זו השוואה דמגוגית?
            בשני המקרים נערכו סרטונים במטרה להלעיג שחקן. במקרה של מקגי לפחות היתה לזה מטרה בידורית, במקרה של הארדן זה נטו ניסיון פגיעה בשם ורפיוטציה של שחקן.
            כבר אז שיצאו הסרטונים אמרתי שאפשר ליצור כאלו סרטונים על כל שחקן. כולכם נהניתם לצחוק וללגלג על ההגנה של הארדן, שכמו שכבר חזרתי ואמרתי מאות פעמים, עומדת על ממוצע הליגה.
            למרות זאת השם שלו הפך נרדף ל'אין הגנה' והוציאו אותו מכל חמישיות ה-nba עם ממוצעים, שים לב לזה, של 29 נק', 7.5 אס' ו-6.1 ריב'. פעם ראשונה בהיסטוריה ששחקן עם כאלו נתונים לא נכנס לחמישית הליגה. ההגנה שלו אגב היתה ממוצעת, לא משהו להתגאות בו אבל לא כמו שכולם כאן נהנו להסתלבט עליו השכם וערב.
            השם והמוניטין של הארדן נפגעו לא פחות ואף יותר, כי כאן עדיין מדברים על ההגנה שלו כשמזכירים אותו ביחס לשחקנים אחרים, שהם אגב מגינים לא יותר טובים.
            מקגי היה צריך לשתוק ולעבוד קשה. העונה הזו גם ככה היתה מוציאה אותו ממעגל הלגלוג. להגיד שהוא קיבל פחות כסף בגלל שאק זה אם כבר מה שמגוחך כאן. ואם מאמנים מתייחסים לשחקנים לפי קליפים במחציות משחקים של TNT, זה רק מראה על הרצינות שלהם, לא של השחקן.

          4. שי איפה ציינתי שזה לא פגע בקריירה שלו, הבחור בן 28 גם אם אמא שלו הייתה מליסה טראמפ היא לא הייתה צריכה להתערב, מצד אחד הוא רוצה שיתייחסו אליו כמו אדם בוגר מצד שני אמא שלו נדחפת לדיון , אתה זוכר איך לברון צעק על אמא שלו כשעשו עליו עבירה (הורים לא מקומם להתערב בקריירה של בניהם) על מה ששאק עשה כתבתי כבר למעלה.

          5. אפלטון, תראה את זה – https://www.youtube.com/watch?v=oqH1AWan3No
            שאק אומר שאם מגי לא יעשה פאדיחה בשבועיים הקרובים אז הוא לא יהיה בפינה עד סוף השנה. איפה בדיוק שמעת שזה סרטון פרידה משאקטין?

            למה אתה חושב ש"במקרה של מקגי לפחות היתה לזה מטרה בידורית, במקרה של הארדן זה נטו ניסיון פגיעה בשם ורפיוטציה של שחקן."? מה ההבדל בדיוק? אם כבר אז ההיפך הוא הנכון, להארדן יש מעמד של סופרסטאר בליגה. מעמד כ"כ חזק ששום שאקטין א' פול לא יכול להשפיע עליו. כשאתה יורד על שחקן כמו מגי בצורה כזאת, האימפקט עליו משמעותי פי אלף. אותך זה מבדר, אבל זה בהחלט יכול לגמור לו את הקריירה.

            מגי בהחלט שתק ועבד קשה אבל זה "לא בדיוק" עזר לו לצאת ממעגל הלגלוג…

            הדמגוגיה שלך נעוצה בכמויות. הארדן "כיכב" בפינה בשנה שעברה. מגי "מככב" שנים על גבי שנים.

            לגבי ההגנה של הארדן, בהנחה שההגנה שלו בינונית ולא נופלת מהרבה שחקנים אחרים – אני רואה עד כמה זה חורה לך, דמיין לעצמך מה מגי מרגיש שגם בעונה שהוא סופסוף הופך לפקטור משמעותי בקונטנדרית בכירה, עדיין ממשיכים להציג אותו כבדיחה ועוד מקדישים לו קליפ שלם ומדביקים לו כינוי נבזי – מר מוזר.

            אתה צודק בנקודה האחרונה שלך שלא צריך להיות מושפעים וכו' אבל נחש מה? זה עולם של תדמיות ואם נדבקה לך אחת, זה מאד קשה להיפטר ממנה…

          6. אני פשוט לא מסכים עם זה שאתה אומר שיש אימפקט כל הקריירה שלו בגלל הסרטונים. יש אימפקט על התדמית, יש השפעה על המדיה ואיך הוא נתפס, זה נכון. בעניין של הארדן לדעתי זה יותר גרוע כי הארדן נאבק על המורשת שלו, וזה מאבק תדמיתי לא פחות ממקצועי, אבל בסופו של דבר הכדורסל הוא זה שמכריע.
            מקגי פשוט לא שיחק כדורסל טוב מאז ההתחלה המבטיחה בדנבר.
            הסיבה שקבוצות לא רצו אותו היתה נטו בגלל הכדורסל, שפשוט לא היה מספיק טוב למרבית הקבוצות. לגולדן סטייט הוא התאים לסגנון והוא באמת פורח שם. העניין שלי מציק זה דווקא שהוא נותן באמת עונה טובה, והיה מוציא את עצמו משם בזכות ולא בחסד, עושה את השטויות האלו וההתבכיינויות האלו במדיה. הוא מזיק רק לעצמו.
            כמה פעמים אני צריך כבר להגיד להפסיק להיעלב מכל שטות. תוריד את הראש ותן בראש על המגרש, זה ישתיק את כולם.

          7. גם אם מגי היה הופך לשחקן של 20 נק ו-10 ריב שאק לא היה עוזב אותו. הפינה הזאת הפכה ל-״גאבייל מגי שואו״ .
            לא מבין איך אפשר להשוות את זה שצוחקים על ההגנה של הארדן מול זה שצוחקים על בנאדם שהוא טיפש. שוב ושוב ושוב.

          8. רק דבר אחד – אנחנו כבר מזמן לא בעולם של "שתוק ותעבוד קשה והכל יסתדר לך". העולם הזה נפח נשמתו לעולם שכולו טוב יותר.

  13. לא הייתי פותח שמפניות אם אני הספרס או הקאבס – דוראנט ינוח ויתחזק ויחזור לפלייאוף עם אנרגיה שתתפוצץ לכולם בפנים. לפעמים פציעה היא איתות של הגוף שרוצה מנוחה.
    just you wait

  14. http://instreetclothes.com/2017/03/01/understanding-kevin-durants-grade-2-mcl-sprain/

    מסביר מצויין את הפציעה של דוראנט
    מבחינה פיזיולוגית לוקח בממוצע כ-6 שבועות להחלים (מתוך ה-12 שחקנים האחרונים שאובחנו עם דרגה 2 MCL SPRAIN)

    מה שהם לא לקחו בחשבון זה את החלק הנפשי. דוראנט יחזור מחוסר פעילות ישר לחלק הכי אינטנסיבי של העונה. כפי שראינו מקארי שנה שעברה (שעבר את אותה הפציעה רק דרגה 1) אתה אולי נראה אותו דבר אבל לא ממש. דוראנט נותן לווריורס הרבה יותר מרק בוסט התקפי. האם יזנק עם כדורים ויעלה לחסימות או שיהסס ויפגיז מבחוץ? וזה אם יחזור…

    1. יש מצב שהוא יתאבד על המגרש מתוך ידיעה שזה הזמן שלו.
      יש מצב שהוא יחזור הססן.
      בכל מקרה, השאלה מאיזה חומרים הוא עשוי תתברר סופית בפלייאוף הזה – אם הוא באמת יחזור(אינשאללה).

    2. אם אתה זוכר קרי חזר מהר מאוד מהפציעה שלו אני עדיין מאמין (אין לי שום הוכחה) שהוא השתמש בחומרים אסורים אני מחכה ליום שיהיו בדיקות רציניות אבל זה נושא אחר

  15. התקופה הקרובה מאוד תהיה מסקרנת מאוד, ודווקא בצמרות הקונפרנסים.

    במזרח, אנחנו מדברים על 3 קבוצות מחודשות לגמרי, מבין 4 הראשונות. קליבלנד – עדיין בלי לאב וג'יי.אר ולא ברור איך יחזרו, עם המון חלקי חילוף חדשים – בוגוט, די-וויל, די-ת'ריל (ככה החליט להבדיל ביניהם), וקורבר.
    וושינגטון עם הספסל החדש-חדיש, בוגדנוביץ' כוכב עליון, ומהינמי חזר בלי שהרגשנו.
    וטורונטו – מחכים ללאורי, עם איבקה ופי.ג'יי טאקר. מאוד מסקרן (ובוסטון, ממשיכה להמתין).

    יש בפירוש אפשרות שהקאבס יפסידו את המקום ה-1 לבוסטון. תעלעלו בלו"ז. השאלה – עד כמה הוא מסדר מסלול יותר קשה בפלייאוף המזרחי, כי הכל מבורדק שם, ומי יודע איעזה מאצ'אפ יותר מתאים או פחות מתאים (מיאמי, שיקגו או אינדי סיבוב ראשון – ולמי?). ואם הקאבס צונחים למקום 2 – פתאום המקום ה-3 (וושינגטון-טורונטו) אולי לא כזה אטרקטיבי, עדיף לנכש את בוסטון ואז להגיע לגמר. וכו' וכו'.

    הצד השני עוד יותר מעניין לטעמי. המערב – והאפשרות שהווריורז לא יסיימו מקום 1. רק 3 משחקים הפרש. והלו"ז כולל 2 עימותים ישירים, בסן אנטוניו שניהם. ללא דוראנט.

    וזה כן הבדל, גדול. ההבדל בין סיבוב ראשון עם דנבר/ מקום 8 החלש – או סיבוב ראשון עם: אוקלהומה, או הקליפרס, או יוטה, או ממפיס. כולן מצטופפות ב-4-7, וכמה מהן, היי ראסל, ישמחו נדמה לי לקבל את הווריורז בסיבוב ראשון בפלייאוף, בלי דוראנט. או עם דוראנט שחוזר מפציעה.

    זה חתיכת הבדל, וכמו-כן, מקום 2 במזרח, אחרי כל אלה – מגריל את הארדן והצלפים בסיבוב השני.

    נדמה לי שגם פופוביץ' רואה את זה. ואולי, לשם שינוי, יחליט ללכת ובכל הכוח על זכיה במקום 1 במערב.

    1. לספרס יש עוד 12 מפגשים מתוך 23 מול קבוצות עם מאזן חיובי (לא הכנסתי עוד 2 מפגשים מול פורטלנד שמנסה להיכנס למקום השמיני).
      ללוחמים 10 מתוך 21 מפגשים שנותרו.
      מצד שני גולדן סטייט בעיצומם של 8 משחקים ב-13 יום שזה צפוף בטירוף.
      הספרס יהיו חייבים לנצח בשני המפגשים ביניהם כדי שיהיה איזשהו צ'אנס וגם ככה זה יהיה קשה מאוד לעבור אל גולדן סטייט. למרות הפציעה ולמרות הלו'ז הצפוף של הלוחמים בשבועיים הקרובים, לא רואה את פופ עושה את הפוש הזה ונותן עכשיו לקוואי לשחק 38 דקות למשחק עד הפלייאוף.

  16. בתור אוהד הספארס אני מוטרד מזה שדוראנט לא יהיה בכושר.
    אם נצטרך לעבור אותם ואת קליבלנד בגמר, שיהיו סהרכב מלא.
    ואם גולדו סטייט תעבור אותנו ותגיע מול קליבלנד – כדאי ורצוי שתגיע עם סגל מלא. בלי דוראנט הם קבוצת גמדים והם לא בטוח אחת מ2 הקבוצות הטובות בליגה.

    אני חושב שכדאי להם להכניס את מגי יותר לעניינים בגלל הפציעה. כש2.10 בגובה של דוראנט לא על הפרקט, הריבאונד נפגע.

    ולגבי הפציעה עצמה – בהנחה והאבחאון הכללי נכון – הוא יקבל 10-15 דקות בסיבוב פליאוף הראשון, אותו הווריורס יצלחו בלי מאמץ. בסיבוב השני הוא ישתפשף יותר ובגמר המערב הוא כבר יהיה חזרה בכושרו או קרוב לכך.
    בגמק הנבא שמתחיל באמצע יוני, אין שום סיבה שלא יהיה כשיר או קרוב מאוד לכשיר.

    ההבדל בין הפציעה שלו השנה לזו של קרי היא שקרי הוא המנוע של הקבוצה ועליו כל סגנון המשחק בנוי.
    דוראנט הפינישר הכי טוב בליגה אבל זה לא משהו שאי אפשר להסתדר בלעדיו לפחות ב2 הסיבובים הראשונים.

    הבעיה היחידה היא באמת שלגבוה כמוהו באמת לוקח יותר זמן וגם ככה יש לו רגלי תרנגולת, הוא בעל מבנה גוף פגיע.

    1. מי ישמור על אירווינג בגמר? דני גרין?

      ההבדל הוא שלקליבלנד יש צבע חזק בהרבה מזה של ג"ס וכזה שיוכל להתמודד עם פאו, אולדרידג' ושות' (תומפסון ובוגוט בהגנה, גם פריי ולאב יהיו משמעותיים בהתקפה מול אולדרידג').

        1. אה כתבת ג.ס. טוב נו, להפועל מגדל העמק יש צבע טוב יותר משל גולדן סטייט.

          אני חושב שלקליבלנד יש מאץ אפ מצוין מול גולדו סטייט אבל מיס מאץ אסון מול הספארס, להם מאץ אפ מאוד בעייתי מול הווריורס.

          אני חושב שאנשים מפריזים בחשיבות של בוגוט. יש מעט מאוד קומבינציות בהן הוא יכול להשתלב טוב אם בכלל, ובגילו עם הכבדות שהגיעה אליו והפציעות? טריסטן תומפסון עדיף עליו בכל פרמטר שתבחר. מה גם שהוא קיבל שכל בשנתיים האחרונות ולמד לעשות מהלכים.

          ודני גרין לחלוטין הולך לשמור על אירווינג.
          תראה, קשה מאוד לעצור את אירווינג בדריבל אבל דני גרין וג'ונתן סימונס הם שני אתלטי על, בעיקר סימונס ושני שומרים אדירים. לאירווינג יש רק יתרון אחד עליהם וזה הכדרור. הבעיה בקומבינה הזו היא מה עושים עם פארקר, אבל לא אתפלא לראות את מורי משחק יותר.

          בסדרה של הזפארס מול קליבלנד עד עכשיו לא דאגתי בגלל האורך הלא קיים, עכשיו זה קצת סיפור אחר.

          אני בכל מקרה חושב שקליבלנד היא עדיין הפחות טובה מבין ה3, אבל הדרך לגמר במזרח רצופה במתקני שעשועים לעומת הקאדרים של המערב.

          1. אני מסכים שהם שומרים טובים מאוד, אם לא מצויינים, אבל לא יודע אם יוכלו להתמודד עם קיירי לאורך 7 משחקים אחרי שיעברו את כל הבלאגן של המערב.

            ונגעת בזה, אבל אפילו אם הם מטפלים בו, אתה משאיר את פארקר על קורבר/ג'יי אר? הם יוכלו לתת 15-20 נקודות במשחק כאילו כלום, וסביר מאוד שנראה את מה שהם עשו שנה שעברה מול הווריורס עם הבידודים של לברון או קיירי על קארי. זה יכול לעלות באליפות, ולא בטוח שדיוז'נטה מארי טוב בהרבה.

            חבל שלא הלכו על בריאנטה וובר, יכל להוסיף הרבה להגנה בקו האחורי שלהם.

          2. קורבר לא ממש מטריד אותי.

            בכלל, קליבלנד לא הביאו שום גיים צ'יינג'ר. לכל החתמה שלהם יש חסרון עצום בצד השני.

            קורבר ו-וויליאמס הם חור בהגנה.

            אני לא מוטרד מסדרה ארוכה, להפך. הספארס הקבוצה הארוכה בליגה.
            דני גרין וסימונס הם שני שחקנים שאני קונה בשמירה על אירווינג any fucking day.

    2. הפציעה האחרונה לא קשורה למבנה גוף אלא למזל רע, כשנופל על הרגל שחקן במשקל של זאזא כנראה כל שחקן בליגה היה נפצע, לגבי מגי הוא נחמד ל10 15 דקות הוא לא יכול לתרום לגולדן סטייט להנעת הכדור שחשוב לה מעמדת הסנטר, הוא מצויין ככלי עזר נגד קבוצות שיבינו שהם לא יכולות לשמור רק על הפרימטר. עם דוראנט הקבוצה בלתי עצירה שנמצאת עכשיו בתקופה רעה אנשים שוכחים שהיא פירקה את הליגה בחודש ינואר, בלי דוראנט לא בטוח שהיא שווה גמר מערב, קרי הוא לא אותו קרי של העונה הקודמת, גרין לא יציב התקפית,קליי תומפסון לא מסוגל ליצור והספסל התחלש משמעותית (בעיקר איגודלה ולווינגסטון שירדו ירידה חדה העונה, וספק נקודות מהספסל כמו ספייטס).

  17. Even though Noble Energy inc. and ZN gas & oil inc. are essentially the same, there is still one essential difference between the two: the first was so surprised that their "ally" flunkies gave them a drilling permit, that they went ahead and released a
    public announcement while the latter had the "sense" to conceal it from the public.
    "Who needs all that hassle", right?

  18. הכי מצחיקים אותי החברה שמזלזלים בסיכויים של הספרס.
    אני לא אפול מהכסא אם הם ילכו עד הסוף.

    האמת שזה גם מאד ישמח אותי 🙂

  19. אני לא חושב שזה ככ משנה אם הספארס יסיימו ראשונים או שניים.

    השיטה של הספארס בנויה לאליפות או הדחה בסיבוב השני בפליאוף.
    עם גאסול ואולדריג', שניהם הקלעים מספר 3 ו2 בהתאמה, יחד עם דייויד לי ודדמון, לספארס יש אפשרות לשחק בכל קומבינציה התקפית שקיימת.
    ממשחק מהיר עם דדמון/אולדריג'/לי (שהוא אמן פיק אנד רול) ועד למשחק עם תאומי מגדל-לייק של צמדי 7 פוט – גאסול ודדמון.

    גאסול נכנס לנעליים של דאנקן, אבל בניגוד אליו, הוא מסוגל לקלוע ממגוון של מקומות, כולל שלשות מהפינות ומהטופ אוף דה קי.

    אם בשנתיים האחרונות הספארס הודחה על הגבוהים, השנה אין מצב שזה יקרה. מה שכן יכול להכריע את הספארס היא עמדת הרכז, בה פארקר הוא חור בהגנה.
    ההבדל משנים קודמות הוא שפארקר השנה מנצל את הריווח שהביא איתו גאסול והניידות של לי, ואז הצבע יותר פנוי לחדירות הככ מוכרות של פארקר,,שכל הקריירה היה אמן קליעה בצבע.

    גרין ינצל את האובר תשומת לב ושמירה שלנארד והגבוהים יקבלו וימצא את עצמו מקבל יותר שלשות פנויות, אותן הוא קולע באחוזים מצוינים השנה, בניגוד לשנים הקודמות.

    לנארד הפך להיות קילר ברמה של קובי.

    הבעיה היחידה היא שלעולם אין הרגשת דחיפות בספארס. לכל שחקני המפתח כבר יש אליפות, המועדון התרגל לנסוע באותו הילוך כבר 20 שנה.
    מפח הנפש של 2013 הראה מה קורה כשהרגשת הדחיפות עולה. אבל לך תוציא עוד אטרף משחקנים שמשחקים בליגה כבר יותר מ15 שנה (פארקר, גאסול, ג'ינובילי).

    אני די בטוח שלא נזיים השנה אלופים, גם לא אלופי המערב.
    אלא אם יבוא מורי ויביא פליאוף יעיל כמו של רונדו באליפות הבלתי נשכחת של 2008. אני פשוט לא רואה את פארקר קולע 16-17 ביציבות ביחד עם 5-7 אסיסטים. גם גרין הוכיח כבר שהוא לא השחקן לסמוך עליו, לסימונס אין את הקליעה.

    הספארס מעולם לא נשענה על יכולת של שחקן אחד בלבד, ובהנתן המספרים של אולדריג', אני לא רואה את הספארס כקבוצה של לנארד לוקחת אליפות, זה לא הדנא של המועדון.

  20. מה שמפתיע שגם אחרי 20 שנה בצמרת הספרס לפעמים לא מספרים,
    אני באופן אישי אשמח לראות אותם צוחקים בפרצוף של רבים עם עוד טבעת

  21. אני לא רואה את הספרס עוברים ג"ס עם ק"ד בכושר, וכנראה גם לא את קליבלנד המחוזקת. הגארדים שלהם פשוט לא טובים מספיק, בעיקר משלוש, אבל הלוואי ונתבדה.

  22. הגארדים של הספארס הם לחלוטין הבעיה.
    אבל יש עכשיו 3 שיכולים לשחק, ומי שאומר שמורי צעיר מדי צריך להבין שככה נבנות אגדות.
    פארקר היה שותף לאליפות בעונה השניה או השלישית שלו.
    רונדו בעונה השניה שלו לקח אליפות.

    אני כן חושב דבר נורא פשוט – אם לא תבוא התעלות של הרכז או שוטינג גארד בספארס, לא יהיה גמר נ.ב.א
    אם זה יקרה + ממוצע פליאוף של 30, 8 ו6 ללנארד, וממוצע דאבל דאבל 18+ נק של אולדריג', הספארס לוקחת אליפות.

    החוזה הכבד של פארקר והכבוד שהוא מקבל די תוקעים את הקבוצה בשלב הזה. אבל זה מה יש.

  23. שני דברים על פרשת שאק-ג'אבל המטופשת:

    1. מה שבאמת עלוב זה שכולם יודעים שאם מגי היה מלקק ומתחנף לשאק, כל זה לא היה קורה. זה שאק

    2. הדבר החיובי שאפשר לקחת מזה, זו תזכורת שחלק מה"אלילים" האלה הם סה"כ אנשים מאוד ילדותיים ומטופשים, לטוב ולרע, שרוב החיים הבוגרים שלהם רצו במכנסיים קצרים אחרי כדור. לאו דווקא מודלים לחיקוי, ולא צריך לקחת קשה מדי כל מה שהם עושים/אומרים/חושבים, אפילו לא על כדורסל

כתיבת תגובה

סגירת תפריט