הגבוגי וניו אורלינס מארחים את סן אנטוניו בשישי / רועי ויינברג

עוד שישי ועוד עשרה משחקים. אחד המשחקים המסקרנים של הערב הוא בין ניו אורלינס של דמרקוס קאזינס ואנטוני דיוויס לסן אנטוניו, ומשחק (מאוד) מעניין נוסף הוא בין טורונטו ו-וושינגטון. יש גם עוד מפגש ביריבות הכי גדולה בתולדות ה-NBA, ומשחק של קליבלנד מול ההוקס.

*

2:00-ניו יורק ניקס (36-25)-פילדלפיה 76' (38-22)

אחרי שראינו את המשחק הזה השבוע (עידן עופר סיקר לנו בצורה מעולה מה-MSG), יש רי-מאץ' בשישי בין שתי קבוצות שלא כל כך סגורות על עצמן. במשחק האחרון הניקס ניצחו בנקודה עם הופעת קלאץ' של כרמלו אנטוני, ויכול להיות שיתפתח שם משהו מעניין עם החמישייה הנמוכה שהם מעלים במשחקים האחרונים, לרוב עם כרמלו אנטוני כפאוור פורוורד וקריסטפס פורזינגיס/ווילי הרננגומז כסנטר. שני ניצחונות בשלושת המשחקים האחרונים זה אולי התחלה של משהו חדש, כשבין לבין יש הפסד בנקודה לראפטורס.

המצב שלהם יותר מעודד מפילדלפיה, קבוצה שכנראה הפצועים שלה מנצחים את הבריאים ב-5 על 5 (ג'רלד ביילס, ג'רלד הנדרסון, בן סימונס, ג'ואל אמביד וטיאגו ספליטר מול כל חמישייה מהסגל הבריא של פילי). טי ג'יי מקונל שחקן חביב ודאריו סאריץ' משחק טוב לאחרונה, אבל 3 הפסדים רצופים שהם סופגים 118 נקודות במשחק מדברים בעד עצמם.

תחזית: הנמוכים של ניו יורק ימשיכו להנות מכל רגע על הפרקט, יקלעו מעל 100 נקודות וינצחו שוב את פילדלפיה.

*

02:00-וושינגטון וויזארדס (23-36)-טורונטו ראפטורס (25-36)

משחק מעניין מאוד וקרב ישיר בין 2 טוענות למקום השלישי במזרח, כשניצחון של וושינגטון יתן לה מקדמה אדירה בשביל המקום וההתחמקות מקליבלנד, בשאיפה, עד לגמר המזרח. מאז פגרת האול-סטאר, בלי קייל לאורי, דמאר דרוזן מזכיר את הסקורר האדיר של פתיחת העונה עם 34.3 נקודות במשחק (22 זריקות מהשדה, 90.4% מהעונשין ו-14 זריקות מהקו). לצד סרג' איבאקה ופי ג'יי טאקר שהגיעו לאחרונה ומוסיפים הרבה גמישות לקבוצה יש פה חבורה קשוחה עם מיס-מאצ'ים מהגהנום בהגנה ויכולת התקפית לא רעה בכלל.

וושינגטון באותה תקופה חיזקה גם היא את הספסל עם בוז'אן בוגדנוביץ' וברנדון ג'נינגס, וג'ון וול נהנה מזה (14.3 אסיסטים למשחק מאז הפגרה). הם הרשימו מול הווריורס אבל לא יציבים יותר מדי כשהיד של אוטו פורטר נעלמה, לצד רגרסיה מסויימת ביכולת של מרקיף מוריס. למרות זאת הם יכולים לחזור לעצמם, במיוחד בבית מול קבוצה ששואפת לעקוף אותם. המיס-מאץ' של וול על קורי ג'וזף שימושי, ויכול להיות שטורונטו תנסה למנוע אותו באמצעות הצבת טאקר על השחקן (או על בראדלי ביל, כדי לאפשר לדרוזן להתמקד בהתקפה). זה משהו שמומלץ לשים אליו לב במשחק המרתק הזה.

תחזית: עם כל הכבוד, ויש כבוד, לטורונטו, קשה לראות אותם מנצחים את וושינגטון בבית בלי לאורי. יהיה משחק צמוד שיכול ללכת להארכה, אבל הוא יגמר ב-W של המכשפים.

*

02:00-אורלנדו מג'יק (39-22)-מיאמי היט (33-28)

ההיט מראים שהרצף של 13 ניצחונות ב-15 משחקים לא היה חד פעמי והם משחקים כדורסל טוב גם עכשיו כשטיילר ג'ונסון תורם המון מהספסל לצד וויטרס ודראגיץ', צמד גארדים שלא מוערך דיו. הם יכולים לסיים בפלייאוף ונראה שמצאו כיוון בעונה שהייתה אמורה ללכת לרי-בילד. אחד מסיפורי העונה שטס מתחת לרדאר, כשהם משלבים בין הגנה חזקה והתקפה איכותית.

קבוצה שפחות בכיוון היא אורלנדו, שזרקה למעשה את העונה לפח עם הטרייד על איבאקה ומכוונת יותר לדראפט הקרוב. השחקנים הצעירים זוכים לקרדיט (שימו לב למריו הזוניה, 24 דקות למשחק מאז המהלך), אבל זה לא משהו שיכול להפוך לניצחונות כל ערב. הם כבר הפתיעו והביסו את ההוקס, וקבוצה מסקרנת שיכולה להפתיע בכל יום נתון.

תחזית: יש לי תחושה של הפתעה הערב. מיאמי לא תצליח למצוא את הסל וזה יגמר בניצחון של אורלנדו בדרבי הפלורידיאני.

*

02:00-אטלנטה הוקס (26-34)-קליבלנד קאבלירס (18-41)

קליבלנד הפסידה לאחרונה לבוסטון וראשות המזרח עלולה להיות בסכנה, אבל הם יותר מתרכזים בלקלוט את דרון וויליאמס ואנדרו בוגוט (שיכול לעשות בכורה הערב) למערכת כמו שצריך. כשלברון נותן ממוצעי על מאז פברואר (21.8 נקודות ב-61% מהשדה ו-56% מהשלוש לצד 10.5 אסיסטים ו-7.7 ריבאונדים במשחק) אין להם סיבות לדאוג, במיוחד שהם פוגשים את ההוקס.

אטלנטה לא אוהבת לשחק מול הקאבלירס, אותה קבוצה שטיאטאה אותה שנתיים ברצף מהפלייאוף. פול מילסאפ לא מתפקד כל פעם שהוא רואה את הגופיות ביין וזהב, דניס שרודר מוגבל יחסית על ידי ההגנה של הקבוצה, ודוויט הווארד, טוב, לא חוזר לימיו מאורלנדו מול הקבוצה הזאת. כשמוסיפים לזה את הדשדוש של הניצים ב-2017 הם אנדרדוג מובהק.

תחזית: no alarms and no suprises. קליבלנד ב-15 הפרש במשחק חד צדדי הרבה יותר ממה שהוא נראה.

*

03:00-מילווקי באקס (33-26)-לוס אנג'לס קליפרס (26-34)

ת'ון מייקר בחמישייה של הבאקס אבל גם איתו אין להם משחק התקפי יותר מדי טוב, כשמסיבה כלשהי טוני סנל מקבל דקות על חשבון קריס מידלטון שמסיר בהדרגה חלודה. הם בצלילה חופשית, ורק צלילה חופשית מקבילה של כל הקבוצות במקום העשירי ומטה במזרח משאירה להם סיכוי כלשהו לפלייאוף, אבל הם חייבים להשתנות בשביל זה.

הסיכוי הזה לא צפוי להיות שווה ניצחון מול הקליפרס. בלייק גריפין מראה לנו שהוא שחקן אול-אוראונד נהדר כשהוא בריא, כריס פול חזר לכושר ודיאנדרה ג'ורדן משחק טוב (2.3 חטיפות למשחק מאז הפגרה), והם סבלו מלו"ז קשה (ספרס, ווריורס, רוקטס) מאז האול-סטאר שהוביל לניצחון אחד מארבעה משחקים. הקליפרס צריכים להראות שזה רק לוח משחקים ולא בעיה אמיתית בקבוצה. חיסרון משמעותי שלהם הערב זה הבור בעמדת הסמול פורוורד. כל מי שחושב שמבאה א מוטה יכול לעצור את הגריק פריק מוזמן להרים את ידו. אף אחד לא הרים? בואו נמשיך לתחזית.

תחזית: אם צריך לבחור קבוצה להתאושש מולה, מילווקי היא לא אופציה רעה בכלל. יאניס ינסה לקלוע את עצמו כל הדרך לניצחון אבל זה יגמר בניצחון דו ספרתי לקליפרס.

*

03:30-דאלאס מאבריקס (36-24)-ממפיס גריזליס (25-36)

המאבריקס מנסים למצוא את דרכם לפלייאוף והשילוב של נרלנס נואל, אולי טייסון צ'נדלר גרסת 2017, עוזר להם בשביל זה. יחד עם סת' קארי והאריסון בארנס הם יכולים להגיע לשם בהתחשב בירידה של כל אחת אחרת עם שאיפות מלבד מינסוטה, אולי ניו אורלינס (בהם ניגע בהמשך) ודנבר. ההתקפה שלהם נראית לא רע ותזכה למבחן מול ה-grit-n'-grind של ממפיס.

האמת, אני לא אוהב לכתוב על ממפיס. אין לי שום בעיה עם הקבוצה, אבל לא משתנה שם יותר מדי. אייל פרנקפוטר התייחס לזה ביומנו, וזה אותו סיפור. קבוצה שיושבת על 60% הצלחה עם מארק גאסול ומייק קונלי שמשחקים כמו אול-סטארים, ספסל חזק וצ'נדלר פרסונס שאף אחד לא יודע באמת מה הוא עושה על המגרש.

תחזית: הקצב יקבע הכל. התחושה שלי היא סקור נמוך, משהו בסגנון של 95 נקודות לדאלאס, מה שאומר שנראה ניצחון חוץ של ממפיס.

*

04:00-יוטה ג'אז (24-37)-ברוקלין נטס (49-10)

הג'אז עם שני הפסדים רצופים, אבל מישהו רואה אותם באמת מפסידים לברוקלין בבית? עם כל הכבוד לניצחון האחרון של הנטס, אין מצב שיוטה לא לוקחת את זה, כשהיא מגבילה את הנטס על פחות מ-90 נקודות. אין סיבה לפרט יותר מדי על המשחק.

*

04:00-פניקס סאנס (42-19)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (26-35)

לא האמנתי שאני יכול להגיד את זה, אבל ראסל ווסטברוק בכושר יותר טוב ממה שהיה לפני הפגרה. שני משחקים רצוף מעל 40 נקודות, שהשלישי מאז הוא טריפל דאבל מדהים של 17-18-17, מראים שהבחור מפלצת. הוא עדיין לא איבד סיכוי לטופ 4 במערב או לעונה של טריפל דאבל, והשילוב של טאג' גיבסון ודאג מקדרמוט שימושי לצד אלכס אברינס שפותח לאחרונה ליד ווסטברוק ומאפשר לו להוציא 110% מעצמו. הם נחנקו מול פורטלנד אתמול בדרך להפסד כואב למרות הופעה הירואית של הצ'יטה, ובשביל לנסות להמנע מהספרס בסיבוב הראשון אסור להם להפסיד לקבוצות כמו פניקס.

הסאנס נותנים בזמן האחרון דקות לשחקנים הצעירים (שימו לב לטיילר יוליס) והצליחו לנצח את שרלוט ביום נהדר של כולם. קשה לראות את הניצחון הזה חוזר על עצמו, למרות אלאן וויליאמס היעיל מאוד, בלדסו ושות'. אולי הערב נראה חמישיית רכזים?

תחזית: עוד טריפל-דאבל מטורף ועוד ניצחון של אוקלהומה. זה כבר נהיה שגרתי…

*

04:30-ניו אורלינס פליקנס (37-24)-סן אנטוניו ספרס (13-46)

ניו אורלינס עדיין לא רגילה לחיים עם דיוויס וקאזינס ביחד. כשהם משחקים שאר הקבוצה לא מצליחה למצוא את עצמה ועדיין ללא ניצחון עם קאזינס כשחקן נ"א. אולי השילוב של שחקן כטים פרייזר, יותר פליימייקר מג'רו הולידיי, ליד שניהם יכולה לתרום לקבוצה כשהולידיי יתפקד יותר מהחמישייה השנייה ובדקות בלי קאזינס.

יכול להיות שתהיה פה מגמת השתפרות, אבל זה עלול להיות מאוחר מדי כשהם מרחק 4 משחקים מהפלייאוף ובמקום ה-13 במערב, רק לפני הלייקרס ופניקס שויתרו על העונה. קשה לראות אותם מפסידים לסן אנטוניו, שכמו תמיד מציגה סטאר מהשורה הראשונה (קוואי לנארד), אוסף רול פליירס שמוציא 230% מעצמו (דווין דדמון הבולט שביניהם, כזה טוב שמשאיר את פאו גאסול על הספסל) ואת מאנו ג'ינובילי וטוני פארקר הבלתי נגמרים. הם לא חבורה שמפסידה בקלות.

תחזית: הבעיות של הפליקנס יפתרו ביום אחר. אני חושב שנראה ניצחון, די משמעותי, של סן אנטוניו.

*

5:30-לוס אנג'לס לייקרס (42-19)-בוסטון סלטיקס (22-39)

הלייקרס בעונה רביעית ברצף עם מאזן שלילי, משהו שלא קרה מאז סוף שנות החמישים, כשהיה להם רצף של 6 עונות כאלו (באחת הגיעו לגמר). הדבר הטוב שהם יקחו מהעונה זה ההתקדמות של הצעירים, בפרט של ברנדון אינגרם וג'וליוס רנדל, ואת איביצה זובאק המסקרן. זה לא שווה ניצחונות העונה, במיוחד לא מול בוסטון, למרות היריבות והכל.

הסלטיקס עוד יכולים, תאורטית, לסיים בראשות המזרח ובעונה הכי טובה מאז הימים של גארנט, אלן ופירס. הם טיפה מדשדשים ועם 2 הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים, אבל סביר שהם יחזרו לגרוב שלהם די מהר. יריבה כמו הלייקרס אידיאלית בשביל זה.

תחזית: לא כזה מעניין. בוסטון ב-12 לפחות.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 107 תגובות

  1. הקאבס מתארחים באטלנטה, הפוך מהכתוב.
    וזה ערב ראשון בבק2בק, לפני הנסיעה למיאמי. יכול להיות טריקי.

  2. תודה, רועי.

    לברון קולע במשחקים ששוחקו מאז פברואר (11 המשחקים האחרונים) 26 נק' למשחק. (שרק הנתונים מדויקים).

  3. תודה רועי

    חבל שלאורי פצוע. הייתי מאוד רוצה לראות את הקרב בין הקווים האחוריים שלהן, כשכל השחקנים בכושר טוב.

  4. גבוגי – אחלה כינוי
    מאמין שיהיה עניין בוושינגטון, מילווקי ודאלאס. יש מצב שגם בניו אורלינס – יש להם מנהג לנצח את הספרס לפחות פעם אחת בשנים האחרונות.

  5. סיקור לקוני ומעניין.

    כמה נק' לגביי הסלטיקס לקראת הישורת האחרונה של העונה הרגילה:

    1. החזרה של בראדלי – מדהים לחשוב שרוב העונה הסלטיקס שיחקו ללא השחקן השני הכי משמעותי שלהם, סטטיסטית לפחות. מס' 2 בנק' בקבוצה ושחקן ההגנה ON-BALL הטוב שיש בה, למרות היכולות הסגוליות של קראודר וסמארט בצד הזה של המגרש. יהיה מעניין לראות איך הקבוצה תתחיל להיכנס לכושר כאשר בראדלי יתחיל לשחק ללא הגבלת דקות ויהיה בכושר משחק טוב. השילוב שלו יהיה קריטי לפלייאוף. אגב – יש לזכור שרוב העונה הסלטיקס בכלל לא שיחקו בהרכב מלא וההגנה של בראדלי על אירווינג ברבע האחרון של המאצ'-אפ מול הקאבס הזכיר עד כמה משמעותי הוא לקבוצה. וזה עוד לפני שהוא היה מספיק זמן על המגרש כדי להזכיר שהוא הקלע השני של הקבוצה לאחר תומאס.

    2. העלייה בתקופה של סמארט – מישהו שם לב שזהו החודש ההתקפי האפקטיבי ביותר של סמארט בקריירה? הוא קלע בחודש האחרון 13.7 נק' מהספסל ב-45% מהשדה. אציין שבנוסף לכך, הוא גם אוסיף לסטטיסטיקה האישית 3.8 אס' וגם 4.2 ריב' למשחק. הקליעה מה-"שלוש" עדיין לא יציבה, אך מי שראה אותו משחק החודש מתחיל לראות אותו מבצע מהלכים יותר נכונים בהתקפה והוא תוקף ונכנס לצבע הרבה יותר מאשר זריקת לבנים מרחוק. הוא ייצר החודש 4 משחקים מעל 18 נק'. שניים מהם הסתיימו עם 19. יהיה מעניין לראות החודש אם זה היה רק חודש של מזל או תחילה של קפיצת מדרגה מבחינתו.

    3. הנפילה של הורפורד בפברואר – לעומת העלייה של סמארט, הורפורד היה נעלם גדול החודש. צניחת נתוניו היו בולטים בכלל הקטגוריות, כאשר הוא תרם 10 נק' למשחק (לעומת 15.5 בשאר העונה), ב-38% מהשדה (לעומת 48% בשאר העונה). ב-4 משחקיו האחרונים הוא נמצא בשפל, כאשר הוא קלע 6.2 למשחק ב-35% מהשדה, כאשר "השיא" הוא 1-12 מקשת ה-3. התרומה של הורפורד לא באה לידי ביטוי בנתונים יבשי, אך לסלטיקס יש יותר מדי שחקנים מסוג כזה ולעומת השאר (קראודר וסמארט), הורפורד נדרש גם לתרום בצד ההתקפי יותר, כי התרומה שלו בהגנה היא לא יוצאת דופן כמו שלהם (למרות שזה צופה בהתחלה, בעיקר לאחר שהיה מהחוסמים המובילים בליגה בחודש הראשון של העונה). בנוסף לכך, לסלטיקס יש מספיק כח התקפי מבחוץ כדי לאזן כל מקרה של חוסר תרומה מצד הצמד שצויין, אך מלבד הורפורד, אין לסלטיקס מספיק כח בפוסט שיאזן את הנפילות שלו. אוליניק בלבד לא יציל את המצב.

    4. בראון מתחיל לתרום יותר – הרבה יורדים על ג'יילן שלא בצדק, עקב תסכול מסויים שיש לחלקם לגביי ניצול הבחירה ה-3 בדראפט האחרון על מנת לבחור בו. השחקן לא תורם בצורה יוצאת דופן משאר הבחירות, אך שוכחים לציין את ההבדל המשמעותי כאן והוא שבראון משחק בקבוצת צמרת בליגה. רוקיז לא יקבלו הרבה הזדמנויות להוכיח את עצמם בקבוצה שמנסה גם לרוץ בפלייאוף, אך במעט ההזדמנויות שהוא קיבל, הוא הצליח לתרום הרבה יחסית למה שציפו ממנו לבצע כבר העונה (שזה היתרון בלהיות רוקי בקבוצת צמרת – לא יהיו ממך הרבה ציפיות בהתחלה). השיא שלו העונה הוא ללא ספק השלשה שתפר בדטרויט כדי להבטיח את נצחון הקבוצה ואני ממליץ להמשיך לעקוב אחר ביצועיו החודש. שיפור נוסף ביכולותיו ואולי הוא ייכנס לאחד המירוצים הגרועים שהיו לרוקי העונה בליגה.

    5. שאר בחירות הסיבוב הראשון של בוסטון מהדראפט האחרון. מישהו בכלל זוכר שיש לסלטיקס עוד 2 שחקנים שלא ברוטציית הקבוצה העונה? גרשון יובוסלה משחק בפלייאוף הסיני יחד עם ג'ימר פרידט ומראה יכולת טובה, אך השחקן המעניין מבין השניים הוא הסנטר אנטה זיזיץ'. בן 20, 2.11 מטר ו-113 ק"ג שנעים די במהירות על המגרש. למה אני מעלה את זה עכשיו? בגלל היכולת הגבוהה שלהם בריבאונד. גרשון בחור גדול בפניי עצמו (2.03 מטר ו-118 ק"ג), אך זיזיץ' נחשב לאחד מכשרונות הריבאונד הגדולים של אירופה בעשור האחרון ונתוניו בקטגוריה הזאת, למרות הדקות המעטות שהוא מקבל בקבוצת צמרת באירופה, הם מרשימים ביותר. והנקודה כאן היא שייתכן שזוהי הסיבה למה הסלטיקס לא ממהרים לבצע מקצה שיפורים באספקט הזה של המשחק, כי ייתכן שהם יכסו אותו בקיץ ללא הפסד נכסים נוסף.

    1. אגב – לכל המעוניינים להבין לעומק את כל נושא הנכסים של הסלטיקס ואיך זה עשוי לבוא לידי ביטוי בקיץ, יצא מאמר ראשון שבאמת מעמיק באופן מדוייק ואיכותי ואני מעלה פה את הקישור אליו למעוניינים לקרוא אותו.

      http://www.celticshub.com/2017/03/02/the-celtics-and-the-salary-cap-building-for-the-future/

    2. בקשר להתקפה של הורפורד – בשנתיים האחרונות באטלנטה הוא היה שחקן של 15 נקודות במשחק וב-3 המשחקים האחרונים הוא עם 6.67 אס' למשחק. נכון שהוא צריך לקלוע יותר ואני מקווה שהוא יקלע יותר וזה רק סלאמפ, אבל הוא לא אמור להיות שחקן של איזה 20 נקודות בערב.

      השנה זה כנראה מאוחר מדי, אבל שנה הבאה יכול לבוא לידו מישהו בקו הקדמי שיוכל לקחת יותר קליעה על עצמו (או לשים את הורפורד בעמדה יותר נוחה ליצור נקודות). כל דבר בערך יהיה עדיף על אמיר ג'ונסון.

      1. רועי, אתה מעלה טענה נכונה, אך אני מסכים איתה באופן חלקי.

        לא מצופה מהורפורד להיות סקורר. יש כאן 2 דברים שבאים לידי ביטוי:

        1 – לצד הורפורד שיחק מילסאפ שלקח הרבה מנתח הקליעה על עצמו. בבוסטון להורפורד אין שחקן דומיננטי כזה לידו והציםייה שהוא זה שגם ייכנס לצבע כשצריך, כי החמישיה הוא היחיד שמסוגל לבצע זאת ברמה גבוהה וקבועה.

        2 – הירידה בנק' שהורפורד קולע החודש נעשו בעיקר כי הוא החמיץ ליי-אפים שלא אופייני לו להחמיץ. בנוסף, התפוקה ההגנתית שלו ירדה. הוא יורד באופן קבוע בכמות החסימות למשחק וכמות הנק' שיריבים קולעים עליו גדלה.

        לכן, הציפייה היא לא הפיכה לסקורר, אלא מיצוי ההזדמנויות שיש לו כבר.

        1. בקשר ל-2 אני מסכים, ואם אני לא טועה יש לו ירידה מסויימת תמיד בכושר לקראת סוף העונה. נקווה שזאת רק תקופה רעה ולא משהו מעבר.

          מבחינת 1, אני לא יודע כמה הוא מסוגל לזה. כל הקריירה היה לידו עוד שחקן שיכול לקלוע (ג'וש סמית' או מילסאפ) ועכשיו אין. אולי איזה פלור-ספייסר כמו אונלינק או ג'רבקו לידו יעשו את העבודה וישחררו אותו יותר, אבל הוא לא בנוי כל כך לתפקיד של גבוה דומיננטי ראשי. ליד עוד גבוה אול-סטאר הוא נהדר.

      1. תודה רבה על הפרגון. מעריך את זה מאוד ובעיקר כשמדובר בקוראים המנוסים והמשכילים שקיימים כאן בפורום האתר.

  6. יום נחמד ביותר, חבל שהפציעה של לאורי הוציאה את העוקץ מהמשחק המעניין של הערב. יש לי גם תחושה שפליקנס ספרס יהי צמוד למדי, והספרס כמובן ינצחו בסוף. ואחרי ההפסד המרגיז אתמול, אני צופה התפוצצות של אוקלהומה.

  7. תודה רועי. פריוויו מצוין.

    וושינגטון כבר פירקה השבוע את טורונטו בבית אבל זה היה עם תצוגה נדירה של הספסל. אני לא מאמין שבוגדנוביץ שוב יקלע 27 נק ב-6/7 לשלוש. נכון שטורונטו בתקופה רעה אבל אני מאמין שהלילה יהיה יותר צמוד.

    אטלנטה ניצחה מוקדם יותר העונה את הקאבס ובכלל הם קבוצה לא צפויה. למרות הסוויפים שאכלו מהקאבס בשנים האחרונות זאת קבוצה די חדשה, אני לא רואה סיבה להסיק ממה שהיה שם בעבר.
    בלי לבדוק, יש לי הרגשה שהם מחזיקים במאזן טוב מול קבוצות עם מאזן חיובי והנפילות שלהם דווקא מול הנמושות, כמו ההפסד השבוע לאורלנדו.

    לא מאמין שהספרס יתקשו מול הפליקנס – דדמון ואולדרידג יחזיקו מול תאומי המגדל מקנטאקי ומי בדיוק אמור להאט את קאווי?

    הקליפרס חייבים להתעשת או שימצאו את עצמם במקום השביעי. בשביל קבוצה שחולמת על אליפות גם לוז קשה לא יכול להוות תירוץ, במיוחד שהם מובכים בבית מול יוסטון וקורסים ברבע אחד מול הווריורס. גם הנצחון על שארלוט המוכה הגיע אירי הארכה, בבית. יאללה, נגמרו לכם התירוצים, זה הזמן להעביר הילוך.

  8. העובדה שמעולם לא נפגשו שתי קבוצות בגמר יותר מפעמיים ברצף היא די מדהימה.
    מעניין אם העונה היא תישבר. עפ"י התגובות בהופס אין מחלוקת שהמשתתפות בגמר סגורות (חוץ ממנחם שהימר על הקליפרס; לא שכחנו מנחם הכל מתועד).

    מצד שני, מי חשב שב-2011 דאלאס יקחו את המערב עם סוויפ על הלייקרס וניצחון מדהים על מיאמי? מי הימר ב-2004 על הפיסטונס? נו, הבנתם.. יש הפתעות בחיים. לא הכל סגור.

    1. לא, המזרח ממש לא סגור.
      למרות שקשה להגיד משהו הפוך ברעש מסביב, שרובו מונע משנאת/ פאניקת לברון.

  9. 16 הפרש מפרישים עוד כמה דקות את החולצה של פיסטול פיט, הוא היה הקרי של שנות ה70 יכולת קליעה יוצאת דופן ניהול משחק משובח ויכולת מסירה פנטסטית (לאותה תקופה) אחד השחקנים האהובים עלי.

  10. over 1 year that i read and follow hoops
    i feel like i know you all ,you guys are so funny
    i love the n.b.a
    as a kid in the kibutz i loved the celtics .now i live in s.f. so i
    need the warriors to be on top
    .(good for business)
    !!!anyway… go warriors or celtics

  11. מה שיפה זה הלחימה בוושינגטון הם קולעים באחוזים מחרידים היום עם זאת הם קלעו 16 נקודות יותר מכדורים חוזרים.

  12. באפליקציה של הנבא ראיתי שהיה סנטר חדש לפילדלפיה, שרשם דקות בודדות היום.
    קראו לו סופוקליס שחורציאניטיס, כן.
    מישהו שיודע להסביר את זה? כי ההיגיון לא הצליח

      1. אבל לפי הבוקס סקור באתר שלהם, אתה צודק.
        דרך אגב, בבוקס סקור ב-ESPN, הוא לא מופיע. גם לא באת ה-NBA ברוסטר שלהם.
        תעלומה.
        כל הכבוד על העיניים החדות!

  13. 14 הפרש לסאנס על הת'אנדר, 9 דקות לסיום.
    אני לא יודע עם הסאנס יצליחו לשמור על ההפרש (ווסטברוק חזר לשחק, והסאנס רחוקים מלהצליח לשמור עליו). אבל טנקינג, לא באריזונה.

          1. גם ככה אנחנו נבחר בבנדר 2.0
            אני רוצה שינצחו. את השחקנים הצעירים הכי טובים שלנו אנחנו משיגים בבחירות נמוכות.

            2 השחקנים שעושים הלילה את ההבדל –
            יוליס (סיבוב שני בדאפט), אלן וויליאמס (לא נבחר בדראפט).

  14. ניצחון יפה של הסאנס. הרבה טעויות, אבל גם הרבה לחימה.
    וויליאמס (14 נק', 13 רב') ויוליס (14 נק', 7 אס', 3 חט') ממשיכים לשחק מצוין.

  15. מסכים איתך דוקטור.
    מה שייחד את הספרס היה שלא היה איש דומיננטי (ההנהגה השקטה של דנקן)
    עכשיו הכל זה רק קוואי
    זו כבר לא הספרס הרגילה.

    זה שהוא סופר-דופר-סטאר זה משהו אחר
    זה לא עושה אותם פחות טובים
    רק שונים– או נכון יותר– דומים לשאר הליגה

  16. למרקוס עם החטאות העונשין, למזלו הפליקאנס קצת מוגבלים.

    הספרס הולכים להיקרע השבוע- 5 משחקים, פעמיים באק-טו-באק, יוסטון, מיני, ת'אנדר.

  17. לילה בין שישי לשבת- המון משחקים מעניינים
    הרבה מהם צמודים

    איפה כל האנשים?
    מספר התגובות מהלילה פשוט זניח…
    אין גולדן סטייט אז כולם ישנים?

  18. אם מורידים את 2 משחקי הגארבג' (ברוקלין, לייקרס), 6 מ-8 המשחקים הסתיימו בהפתעות ואפילו גדולות. ו-2 הנותרים – ספרז, קאבס – הגיעו להארכה/ פוזשן מכריע.
    ככה צריך. מקווה שזה בגלל הישורת האחרונה של העונה – מאמץ של כולם.

  19. וואו נראה כמו לילה נהדר.
    ראיתי את הדקות האחרון של הספרס – אחלה פיניש וקאווי גנב את הנחון עם החטיפה מהולידיי לפני סוף הזמן החוקי.

    משהו באטלנטה מוציא מקליבלנד יכולת קליעה נדירה – שנה שעברה בפלייאוף את תפרו אותם כל משחק וסיימו את הסדרה עם איזה 18 שלשות בממוצע, היום שיא ליגה עם 25. וזה בלי לאב וגיי אר. מ פ ח י ד.
    וקיירי. ביום שאטלנטה תולים את הגופיה של פיט מרביץ הוא מראה שיש בו משהו שאין לאף שחקן בליגה. יש לו מהלכים שהוא משאיר אותך עם לסת ברצפה.

    עוד הפסד חוץ לאוקלהומה ששוב מוכיחים שהפער בין משחקי בית לחוץ הוא מה שכנראה ישאיר אותם במקום השביעי ולא מעבר. אמנם בק2בק אבל כך גם פיניקס. 2 הפסדים לסאנס ולבלייזרס, לא מתאים. וראסל – מטורף פשוט.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט