הבולס מפתיעים את הווריורס ביום חמישי הגדול! / דור בלוך

אז כמו שנכתב לפני המשחק, כאשר שיקאגו משודרת ב-TNT היא לא מפסידה, והסטטיסטיקה המעט מוזרה הזאת נשמרה גם הלילה, כאשר שיקאגו הפתיעה את הווריורס, וזאת לא הייתה ההפתעה היחידה, אז בואו ניגש לאקשן.

שיקאגו בולס (30-31) 94 – גולדן סטייט ווריורס (11-50) 87:

ובכן, גולדן סטייט ממש לא הצליחה להתגבר על חסרונו של דוראנט, ודומה שהיא תצטרך קצת זמן לבנות מחדש את צורת המשחק שלה כי הלילה זה פשוט לא עבד. מילא התבוסה בריבאונד, וריבוי איבודי הכדור (15), אבל 20% מהשלוש ו-38.6% מהשדה בכלל, אלה ממש לא מספרים של גולדן סטייט.

לפני המשחק דיברנו על קליי, והוא וקארי אכן לקחו אחריות הלילה, רק שהתוצאה הייתה 3 מ-22 מהשלוש בדרך להפסד שני רצוף לראשונה מאז 2015 עבור הווריורס.

בשיקאגו הסיפור היה ההגנה כמובן אבל גם בובי פורטיס שקלע 17 ולקח 13 ריבאונדים, כאשר הבולס מחסלים את הווריורס ב-3 הדקות האחרונות עם ריצת 2-10 כאשר גולדן סטייט פשוט לא מצליחה לקנות סל.

הווריורס ינסו להתאושש על חשבונם של הניקס בראשון בעוד הבולס ינסו להמשיך את המומנטום מול הקליפרס.

פיניקס סאנס (42-19) 120 – שארלוט הורנטס (35-26) 103:

עוד סוג של הפתעה כאשר פיניקס החלשה מחסלת את שארלוט ברבע הרביעי בדרך לניצחון גדול על קבוצה שכנראה ויתרה סופית על סיכויי הפליאוף שלה בתצוגה חסרת עמוד שדרה באריזונה הלילה.

קמבה ווקר קלע 26 עבור שארלוט, אבל כאשר קבוצתו מאפשרת 60% מהשדה ליריבה, שבעצמה לא הייתה בערב קליעה גדול (37% משלוש) אלא פשוט נהנתה מהפקרות הגנתית בלתי מוסברת, כמו גם מיתרון גדול בריבאונד (34-42) קשה מאוד לנצח.

מאמן הקבוצה המנצחת הצביע על תורם מפתיע במשחק הזה – הרוקי טיילר אוליס, שסיים עם 8 נקודות ו-8 אסיסטים, ולדברי מאמנו שינה את הדינמיקה של המשחק ברבע רביעי שבו שארלוט קלעה רק 12 נקודות ופשוט נעלמה מהמשחק.

מרווין ויליאמס קלע 19 עבור המפסידים, וקיד גילכריסט הוסיף שורה סטטיסטית לא שגרתית עם 7 נקודות 6 חטיפות ו-8 ריבאונדים, כאשר בצד השני כריס תרם 17 ב-22 דקות בלבד, וורן הוסיף 16 בעוד בוקר ובלדסואו היו עם ערב שקט ויעיל יחסית של 15 ו-14.

פורטלנד טרייל בלייזרס (35-25) 114 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (26-35) 109:

במשחק שהיה צמוד לכל אורכו, פורטלנד ניצלה את העובדה שברבע האחרון זה היה 2 נגד 1 – סי ג'יי מקאלום ודמיאן לילארד מול ראסל ווסטברוק אחד עבור אוקלהומה, ומי שחשב שהמהלכים של הקבוצה בשוק ישנו את הדינמיקה או יפזרו בצורה אחידה יותר את הנטל ההתקפי של אוקלהומה הרי שבמשחק הזה הוא התבדה לחלוטין.

פורטלנד קלעה היטב עם 49.4% מהשדה לעומת ה-39.5% של אוקלהומה מה שסייע לה, אבל סיפור המשחק הוא ללא ספק ההופעה של ווסטברוק. הקומבו גארד אומנם קלע 45 נקודות אבל עשה את זה ב-12 מ-36 מהשדה והוסיף רק 4 אסיסטים, אז נכון שאולדיפו היה חסר, אבל יכול להיות שנוריס קול שקלע 1 מ-1 מהשלוש או אברינס שקלע 2 מ-2 יכלו לקבל קצת יותר כדורים.

חוץ מווסטברוק אף אחד משחקני החמישיה שלו לא קלעו יותר מ-6 נקודות, מי שכן נהנו ממשחק טוב היו שחקני הספסל אניס קנטר שקלע 18, וטאג' גיבסון שהוסיף 15 משלו. מקדרמוט היה בערב חלש מאוד עם 1 מ-6 משלוש והתקשה להיכנס לקצב של המשחק מה שכאמור עלה לקבוצה ביוקר.

בצד השני זה היה בעיקר דמיאן לילארד שקלע 33 אבל ב-11 מ-23 איכותי מהשדה, בעוד מקאלום מוסיף 18 משלו בערב קליעה חלש. פורטלנד נהנתה מאוד גם מיכולתו של נריץ' שקלע 18 והוסיף 12 ריבאונדים ומכמעט דאבל דאבל של הארקלס, ודומה שהמהלכים שהקבוצה הזאת עשתה הופכים אותה לקבוצה מעניינת אם תצליח להשיג את המקום ה-8 במערב, בעיקר אחרי שאוון טרנר יחזור לכשירות.

וזה נכתב לפני המשחק:

מש מש מש מש מש מש מש מש מש נכנס מרץ מרבים בכדורסל, ברוכים הבאים ליום חמישי הגדול של חודש מרץ!

אז נכון שהפוקוס יהיה על המכללות בחודש מרץ המשוגע, אבל בליגה הטובה בעולם מתקרבים להכרעות והדרמות הולכות ומצטברות. בין המעבר של קאזינס לניו אורלינס, ההתחזקות של אוקלהומה, הפציעה של דוראנט והצטמצמות הפערים במזרח מסתמן לנו קרב לחיים ולמוות על הדירוג בואכה הפליאוף, והלילה נקבל הזדמנות לבחון כמה שאלות מעניינות מאוד:

האם הבולס עדיין נלחמים על המקום ה-6 במזרח אחרי שויתרו על מקדארמוט וגיבסון, איך גולדן סטייט תראה בלי דוראנט הפצוע, האם שארלוט עדיין נלחמת על המקום בפליאוף, ופורטלנד? האם אוקלהומה עם החיזוקים הופכת להיות סוס שחור שאף אחד לא רוצה לפגוש בסיבוב הראשון במערב?

אז בואו ניגש לאקשן!

שיקאגו בולס (30-30) – גולדן סטייט ווריורס (10-50) 3:00:

מה שנראה כעובדה בלתי ניתנת לערעור הפך להיות למאבק מרתק עם הפציעה של דוראנט, לפחות פוטנציאלית – האם גולדן סטייט יכולה לאבד את המקום הראשון במערב?

סן אנטוניו נמצאת 3.5 משחקים בלבד אחרי סגנת האלופה, והלילה נקבל הזדמנות לראות איך הווריורס מתמודדים אחרי שאיבדו את דוראנט ל-6 שבועות לפחות. בהיעדרו יתכן שזה הזמן של תומפסון, שעושה רושם שנהנה להעביר עונה שקטה יותר, לבחור את הזריקות שלו בקפידה, ולתת לקבוצה את מנת האנרגיה שהיא צריכה עם כמה שלשות מדי פעם לפעם, אלא שעכשיו כאשר ספק הנקודות המרכזי של הקבוצה יורד מהבמה לתקופה, כולם יצטרכו לשאת יותר בנטל והדברים אמורים גם לגבי תומפסון.

בצד השני שיקאגו ראתה את רצף 4 הנצחונות שלה נקטע עם הפסד לדנבר שבה ספגו לא פחות מ-125 נקודות. לא אופיני לקבוצה שסופגת רק 103.4 נקודות למשחק, הגנה טובה יותר מאשר של מובילת המערב. אבל שיקאגו עברה שינוי מאוד מהותי שהופך את המשחק הזה כמו גם את המשך העונה שלה לחובת מעקב. לאחר ששלחה את גיבסון ומקדארמוט לאוקלהומה בתמורה לקמרון פיין, ג'פרי לוורן ואנתוני מורו שיקאגו מציגה חזות אחת מזאת שהציגה עד כה העונה.

מה שלא השתנה הוא ההסתמכות, שלא נאמר התלות המוחלטת של הקבוצה בג'ימי באטלר. ווייד אומנם נותן מדי פעם הברקות שמזכירות ימים עברו, אבל כאשר רג'ון רונדו לא ממש מוצא את עצמו, והקבוצה שחררה זה עתה את הקלעים ה-3 וה-4 בטיבם בקבוצה, ובעיקר כאשר MCW פצוע, הנטל על באטלר עד סוף העונה צפוי ללכת ולגדול, אם הקבוצה אכן רוצה לרדוף אחרי המקום ה-6 ולהימנע ממפגש עם קליבלנד או בוסטון בסיבוב הראשון של הפליאוף.

במשחק הקודם ביניהן שיקאגו נדרסה, זה היה אומנם בהרכב חסר עם לא מעט פציעות, אבל דומני ששיקאגו לא הצליחה עדיין להתרגל לתצורה החדשה שלה, בעוד גולדן סטייט תשאף להוכיח שגם בלי דוראנט היא עדיין אלפא דוג בליגה הזאת.

הימור: גולדן סטייט ב-20

פיניקס סאנס (42-18) – שארלוט הורנטס (34-26) 4:00:

המשחק הפחות מלהיב של הלילה מגיע אלינו מפיניקס, שבה משחקת קבוצה מאוד לא מלהיבה שתארח את שארלוט הורנטס שעוברת את אחת הקריסות המהממות שאני זוכר בשנים האחרונות, באמת זה כמו לצפות בתאונת רכבת בהילוך איטי.

ב-17 המשחקים האחרונים של הקבוצה, היא נצחה 4 משחקים בלבד, וגם הם היו מול קבוצות שאני לא בטוח שהן עדיין קבוצות NBA בכלל (הקינגס, הלייקרס, והנטס, ברצינות, הנטס עדיין משחקים בליגה הזאת? אין יורדות ב-NBA?), כולל הפסדים לקבוצות שאינן בדיוק מאריות הליגה כמו סקרמנטו, ניו יורק, ופילדלפיה. כל זה קרה אחרי פתיחה טובה של העונה כשהקבוצה הייתה ממוקמת היטב להתמודדות על מקום בפליאוף ואולי אפילו על המקום ה-4 אבל אז הגיעה קריסה בלתי מוסברת, וכעת ההורנטס רחוקים 2.5 משחקים מהמקום ה-8 והם מתחילים להתקרב לנקודת האל חזור של העונה שלהם.

אם הם רוצים לחזור לתמונה, רצף משחקים של לייקרס, פיניקס, דנבר, אינדיאנה, מיאמי, אורלנדו, ניו אורלינס, שיקאגו ושוב אינדיאנה הוא ההזדמנות שלהם לעשות זאת לפני שיצאו לרצף קשה יותר בסוף החודש שכולל את וושינגטון קליבלנד וטורנטו.

בצד השני פיניקס נאבקת על המקום האחרון במערב, והיא כרגע מובילה בחצי משחק על הלייקרס, לא נראה שיש להם סיכוי אמיתי להשיג את הנטס שמדהימים השנה עם 10 נצחונות, אבל הקרב מול הלייקרס צפוי להיות צמוד עד הרגע האחרון ממש כשעל הדרך שחקנים כמו דווין בוקר וטי ג'יי וורון מנפחים את מספריהם, בדרך להפוך להיות השחקן הבא שמישהו ישלם עליו הרבה יותר מדי כסף.

הלילה נראה לי ששתי הקבוצות יקבלו את מבוקשן.

שארלוט ב-12.

פורטלנד טרייל בלייזרס (35-24) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (25-35) 5:30:

קרב מערבי מרתק ורב חשיבות בפורטלנד. עם המהלך שהביא לקבוצה את מקדרמוט וגיבסון, אוקלהומה הצהירה שהיא לא מוותרת על העונה הזאת והיא רוצה לעשות משהו בפלייאוף גם השנה. הת'אנדר ממוקמים כרגע במקום ה-7 במערב, עם פער גדול מה-8 כך שהמקום הזה מובטח להם, אבל הם לוטשים עיניים למעלה. אוקלהומה ממוקמת כרגע רק משחק וחצי מיוטה הפגיעה שנמצאת במקום ה-4, עושה רושם שמי שתתפוס את המקום הזה היא הקליפרס אחרי החזרה של פול וגריפין לכושר, אבל המקום ה-5 הוא לגמרי ריאלי מה שיצור מפגש מרתק מול הקליפרס בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

כדי לעשות את זה אוקלהומה צריכה לשלב את השחקנים החדשים שלה מהר, בעיני, מקדרמוט הוא בדיוק מה שהרופא רשם לקבוצה הזאת. שחקן נטול אגו שקולע היטב מה-3 ומהעונשין (42.5% בעונה שעברה, ירידה קלה העונה), הוא בדיוק מה שהדוקטור רשם לאוקלהומה שממוקמת במקום ה-29 באחוזים מהשלוש העונה, שיפור בפרמטר הזה יכול להפוך אותה לקבוצה מסוכנת מאוד עבור כל יריבה במערב.

פורטלנד מנגד לא מוותרת על חלום הפליאוף, אך דומה שזה הולך ומתרחק. חמישה הפסדים ב-6 המשחקים האחרונים, אומנם כולם מול קבוצות פליאוף, אבל עדיין מרחיק אות המאוד מהיעד. אוון טרנר צפוי להורדת הגבס ביום שישי. החיסרון שלו ושל אד דיוויס התגלו כמשמעותיים מאוד במיוחד בהגנה של פורטלנד שהפכה להיות חדירה מאוד וסופגת 110 נקודות למשחק. הלילה היא תצטרך לעשות עבודה הרבה יותר טובה כאשר בצד השני ישחק ראסל ווסטברוק. אוקלהומה נמצאת בכושר אולי הטוב ביותר שלהם העונה, והם רוכבים על רצף של 4 נצחונות רצופים, כולל ניצחון על יוטה ביום שלישי, הם ירצו להמשיך את המומנטום הזה, ואני מאמין שגם יעשו זאת.

אוקלהומה ב-12.

לפוסט הזה יש 235 תגובות

          1. אשברי, אני מכיר את הנתונים בדבר הרצף ללא יותר מהפסד אחד ברצף, הכל טוב. סתם מטרילים אותך קצת, אתה יכול להיות רגוע 😁

          2. בובי – אני לא מתרגש . יהיה נחמד להמשיך הלילה את הרצף , ואני חושב שזה יקרה , כי משבר דוראנט ילכד את כל השאר .
            ואם לא – לא נורא .
            המשימה החשובה באמת היא החל מאמצע אפריל – ובפרט בחודש יוני מול כוחות האופל מאוהיו .

  1. תודה דור.
    הפציעה של דוראנט די סוגרת את חמישיית העונה לא? (למרות שכמובן 20 משחקים לסיום זה לרתום את העגלה לפני הסוסים.)
    מה הסיכוי שהיא לא תהיה: הארדן, ווסטברוק, קאווי, לברון, גאסול?
    אולי אם נ"א יצליחו להשתחל לפלייאוף אז דיוויס, אבל אני לא רואה את זה קורה.

  2. תודה רבה על הפריוויו.

    סטף צריך להוכיח בתקופה הזו שהוא כוכב על ואם לא שהוא אוברייטד – כוכב על צריך להוכיח שהוא מסוגל לסחוב את הקבוצה עליו ולא משנה מה. אם הוא לא עושה את זה – מבחינתי הוא שחקן טוב מאוד – אבל שתי ליגות מתחת ללברון. (אני בטוח שעכשיו סטף יושב קורא הופס והתגובה שלי נותנת לו את הדחיפה להצלחה מחודשת)

    1. סטף לא צריך להוכיח שהוא כוכב-על – הוא כבר כזה . הוא ה-MVP המכהן פעמיים ברציפות – והראשון אי פעם שנבחר פה אחד . אין מלבדו שחקן בליגה שהצופים באים לראות אותו ואת החימום המפורסם שלו שעתיים לפני . גם לא לברון .

      כל זה כבר שלו . כמובן שתמיד אפשר להראות עוד מהארסנל – כמו העלאת רמת המשחק כשדוראנט בחוץ , כמו זכיה ב- MVP של סדרת הגמר , ועוד .

      1. הייט כל מה שכתבת לא מספיק עדיין בשביל לשבת בשורה הראשונה – לפחות לא ברמה של לברון. זה שבאים לראות את החימום זה אחלה אקרובטיקה, וגם רונלדיניו היה לאיזה כמה דקות השחקן הטוב בעולם – להטוטן שלא נראה כמוהו. – שחקן גדול אבל לא בשורה של הגדולים ביותר.

        1. תקשיב טוב :
          כוכב -על מוגדר ב-NBA , וגם כאן בהופס כשחקן מהשורה הראשונה בליגה . לא עוד אול-סטאר – כאלה יש לפחות פי 3 או 4 משחקני – על .
          שחקני-על היום ב-NBA הם בערך 10 הראושנים בדירוג שיוצא כל שנה ע"י ESPN , CNBC , SI ואחרים . השנה מדובר בלברון , דוראנט , קאווי , סטף , PG , CP3 , באטלר , ראס , אבו-זקן ואולי עוד אחד או שניים ששכחתי ( לאו דווקא בסדר שמניתי ).
          עכשיו , אתה יכול לבוא ולטעון שלברון רמה אחת לפחות מעל כולם . טענה לגיטימית – אבל היא לא מורידה כהוא זה מסטף .

          1. אגב , למרות שבדירוגי השנה שעברה הוא דורג נמוך יותר , לפי החודשים האחרונים יש לאיזאייה תומאס קייז טוב להיות אחד מהחבורה הזאת , אם יתמיד.

          2. קיירי לא שייך לרשימה , ולא בכדי דורג רק בעשיריה השניה , למרות התצוגה הגדולה במשחק ההכרעה של הפיינלס. הוא פשוט לא מספיק עקבי ביכולת שלו , וזה לא השתנה השנה .

          3. הייט אם אתה מדבר על רמה כזאת אז סבבה. אם אתה מדבר עליו במונחים של זיכרון לשנים ואולי עשרות שנים הבאות אז כן כרגע הוא רמה מתחת ללברון ואם הוא לא מוכיח את עצמו עכשיו אז אולי אפילו עוד פחות מכך

          4. זה לא רק במשחק ההכרעה לאורך כל הסדרה הוא היה לא פחות ממדהים ולאורך כל הפליאוף. מסכים שיש לו הרבה משחקים שנראה שאין לו פשוט חשק אבל יש לו יותר משחקים שבהם הוא פשוט בלתי עציר והוא דרך אגב השחקן הראשון שהייתי רוצה בדקות ההכרעה.

          5. קיירי לא טופ 10 בליגה גם לדעתי. נאבק על כניסה לטופ 5 ברכזים.
            בוא נשאל ככה – לאיזו קבוצה תעביר אותו והוא ממש יעיף אותה למעלה?
            אולי קבוצות כמו מיני ודנבר, אבל גם זה עד לתקרה של מקום 8 במערב.
            במזרח יכול לקחת את שיקגו לביתיות.

          6. אני לא אלך לרבנות על דיון לגבי קיירי.מה שכן אני חושב שאם תשים אותו בספרס הם אוטומטי הופכים למועמדת מספר אחת ולדעתי גם בוושינגטון שילוב שלו ושל וול ביחד(במקום ביל) יכול להיות קטלני.
            לגבי תומאס אז אני בהחלט מסכים הרוויח ביושר השנה את כל הסופרלטיבים וכיום בהחלט אחד מהטופ-5 של העונה.העניין איתו וזה גם לדעתי הפחד של איינג' זה האם לא ראינו התעלות השנה כמו בשנת חוזה ושנה הבאה נראה ירידה או שהוא באמת ביסס את עצמו כאחד הכוכבים המובילים של הליגה

  3. אני עם אשברי. קרי כוכב על. בטופ של הליגה כבר 3 עונות. לא אפיזודה חולפת. ההשוואה ללברון אינה במקומה. לברון טופ 5 היסטורי לטעמי, אבל נניח טופ 10. איך אומר יניב – מה אתם משווים את לברון לברקלי/מלון וכיו"ב. את לברון משווים רק לדאנקן/בירד/מג'יק וכו'. אז כנ"ל לגבי קרי. לא חכמה להשוות רק ללברון. מול כל אחד אחר בליגה, ברמת שיא הקריירה, עומד יפה מאד ומסתכל לכולם בעיניים, למרות גובהו.
    אני לא חושב שקרי צריך טו ספט אפ בשום דבר. לא בפלייאוף, לא בהיעדרות של חברים לקבוצה, לא בקלאץ ולא במנהיגות. הוא פשוט צריך להיות עקבי ברמתו הנוכחית שהיא אדירה ומדהימה.

    אשברי – אני שואל אותך שוב, אבל עם שינוי קטנטן. נניח שדוראנט לא חוזר עד סוף העונה (מלח מים שום בצל) – האם עדיין את קליבלנד בגמר?

    1. על אף שאני לא הייט אני אדחף לדיון – אני אישית חושב שהשנה הם כן לוקחים בלי דוראנט – למרות שאני לא אשים על זה התערבות בכל זאת לרשע יש כרגע קבוצת על…
      אני לא ממש יכול להוכיח את זה אבל אני חושב שג"ס משחקים הרבה הרבה יותר טוב כאשר הם אנדרדוג מאשר הם אלו שמובילים. כשהם עם הגב לקיר יוצא מהם משהו אחר הרבה יותר לוחמני מדוייק ואנרגטי ולדעתי זה שדוראנט נעדר יוצא מהם את החלקים הללו.

      1. אהה, הכוונה שלי בשאלה לאשברי לא היתה מי תיקח בגמר, אלא אם יש לו בחירה האם הוא מעדיף לקבל את קליבלנד (ו"לנקום") או קבוצה אחרת (ולהגדיל סיכוי זכייה)? בפעם שעברה הוא ענה "קליבלנד". מעניין אותי אם זו עדיין התשובה.
        אני למשל רוצה שבוסטון תגיע לגמר מול הקבוצה החלשה ביותר האפשרית ולא משנה לי מי זו או איזה יריבות יש בין הקבוצות.

        1. גם אני כאוהד יוסטון הייתי רוצה שבמצב שיוסטון מגיעה לגמר היריבה המזרחית תהיה החלשה ביותר שאפשר עם פציעות מכאן ועד אילת.
          קודם נצחון, אחר כך הנקמה

    2. התכוונת כנראה לשאול אם אני רואה את ג"ס בגמר ללא דוראנט .
      זה כמובן יהיה קשה יותר , אבל עדיין אפשרי . אני רוצה להזכיר שבשנה שעברה , ללא דוראנט , הגיעה ג"ס לגמר , כמובן בקושי רב לאחר הסדרה האפית מול הרעמים .
      בוא נבחן מה קרה מאז .
      בחמישיה הראשונה ג"ס , בהיעדר דוראנט , עם 3 המוסקטרים הידועים , פלוס מאט בארנס וזאזא במקום האריסון בארנס ובוגוט . אני לא חושב שההבדל הוא לרעה , בהתחשב בתצוגות הבינויות-מינוס של האריסון בפלייאוף ובפציעות התכופות של בוגוט .
      יש כאן טענה שבפורום מקבלים אותה כעובדה , שג"ס נחלשה בספסל .
      הלכו אזילי, ברבוסה , ספייטס , ראש , ורז'או .
      הגיעו ווסט , ג'אבאל . מקאו . דמיאן ג'ונס.
      אני ממש לא רואה את ההבדל הגדול . לא בכישרון , לא בניסיון .
      אם גרין , סטף וקליי יחזרו למוד של השנה שעברה וילכדו כוחות למאמץ משותף מתוך הפנמה שדוראנט לא ישחק , גמר נוסף מול קליבלנד בהחלט אפשרי .
      הרבה גם תלוי בתיפקוד של איגי , שון ויאן קלארק . הם יצטרכו לתת הרבה מהספסל . אצל איגי הגיל החל נותן את אותותיו, ואני מקווה שהוא יוכל לשדרג עצמו לפלייאוף .
      הנושא האחרון בהקשר זה – היריבות במערב .
      אני לא רואה קבוצות טובות יותר מהרעמים של שנה שעברה .

      1. לגבי היריבה מהמזרח אם נגיע לגמר , אני כבר לא בטוח בתשובה כמו לפני חודש . מצד אחד קליבלנד התחזקה מאוד בספסל , ומצד שני לשחק מולה ללא דוראנט מחליש אותנו לא מעט .

        אם דוראנט לא יחזור בכלל ( ואני לא חושב שזה המצב – סיכוי סביר בהחלט שהוא יחזור , אחרי שקראתי בתשומת לב את כל הפירסומים מהנהלת הקבוצה ) , אני חייב להיות כנה ולהגיד שאשמח אם תהיה קבוצה במזרח שתדיח את הלברונים . הסיכוי שזה יקרה ? אפסי . אל תתרשם יותר מדי מניצחון בוסטון הלילה . זה משחק בודד , והסלטיקס ירקו דם להשיג אותו על חודו של סל אצלם בבית . וזה עוד לפני שקליבלנד קלטה כהלכה את החדשים .

      2. העונה של ג"ס, סיכום ביניים – מבארנס בסמול פורוורד, דרך דוראנט, ועד… בארנס בסמול פורוורד. מבארנס ועד בארנס לא היה כבארנס… מקווה שדוראנט יחזור.

  4. אגב , האובר/אנדר על חזרת דוראנט באתרי האוהדים של הלוחמים – בין הסיבוב הראשון לשני של הפלייאוף .

  5. מילה אחרונה לגבי הפלייאוף בשנה שעברה . אנשים נוטים לשכוח , אבל סטף סחב את הפציעה הכפולה מהסיבוב בראשון מול הרוקטס עד סוף הפלייאוף . אני חושב שעם סטף בריא לחלוטין היינו עוברים את אוקלהומה קל יותר . לסדרת הגמר עצמה לא אתייחס .
    זה לא כדי להפחית מהאליפות של קליבלנד , אלא כדי להסביר שאם יכולנו בשנה שעברה להגיע לגמר עם סטף פצוע ובלי דוראנט , אין סיבה שלא נוכל לחזור על זה עם שלישית ה- CORE שלנו בריאה
    ( טפו-טפו ).

    1. הייט העניין הוא שזה לא משוואה מתמטית כמו שאתה מצייר את זה ובגלל ההצטרפות של דוראנט הכל השתנה ,דינימקה,סגנון ,אחריות וכדומה.אז ההשוואה שאתה עושה לשנה שעברה לא מדוייקת.
      אני כן מסכים איתך שגם בלי ד'וראנט(יש להם חודש להסתגל חזרה למה שהיה קודם) יש להם סיכוי גבוה לקחת את המערב אבל אני די בטוח שבלי דוראנט אין להם סיכוי לעבור את קליבלנד

      1. מסכים איתך שזה גורע לא מעט מהסיכוי לעבור את קלייבלנד .
        אבל עד חודש יוני יש הרבה זמן . דברים רבים עוד ישתנו . נמתין ונראה.

  6. שאלה קלה ביותר לחברי האתר-
    מבין 3 המשחקים, איזה משחק ישודר בערוץ הספורט?

    לעונים נכונה יוגרל ערב בינגו עם שימי ריגר.

  7. שחקני ג"ס קיבלו קריאת השכמה והם מבינים שכולם צריכים לתרום קצת יותר. אני מנחש שהם יבואו היום כדי להראות שהם עדיין בעניינים, טופ דוג, ושכל התקוות של הקבוצות האחרות זה קשקוש. ירצו לא להראות שהם פגיעים. הם גם יצליחו, כמו שה"א ציין, עם השלישייה הגדולה שלהם הם עדיין גרעין פנטסטי של שחקני על מגובים בספסל מצוין, לא פחות טוב מזה של שנה שעברה.

  8. תודה דור, אחלה פריוויו לליל חמישי רגוע.

    אוקלהומה בחוץ שונה מאוד מאשר בבית ואני לא אופתע אם הלילה הם ייפלו בפורטלנד למרות שלא ממש ברור מי אמור לשמור שם על ווסטברוק.

    שיקגו זאת תעלומה, אי אפשר לנחש על איזה צד הם יקומו היום. עדיין אני מאמין שהווריורס יתעשתו וינצחו בדו ספרתי.

    יש לי הרגשה שההורנטס עוד לא אמרו את המילה האחרונה במאבק על הפלייאוף. פיניקס בבית זאת לא משימה קלה, אני צופה הארכה.

    כתבתי על זה השבוע בהקשר לכל דיבורי הטנקינג של קבוצות והפסדים מכוונים – הקבוצה הכי גרועה בליגה היא הקבוצה היחידה שאין לה בחירת דראפט. ברור שיש מועדונים שרוצים להחליש את הקבוצה בהווה תמורת העתיד אבל שחקנים תמיד מנסים לנצח. גם אלה של ברוקלין, הם פשוט פחות טובים.

    1. אתה באמת חושב שיש ערך ספורטיבי למשחק של פיניקס? או לאלה של הלייקרס?
      בעיני, הם מחוקים מהטופס. הפסדים ודאיים. כולם. הטנקינג הוא אסון ספורטיבי.

      1. אתה רוצה להסביר לי למה ברוקלין מפסידים? טנקינג לא יתפוס, לצערי. אז בעצם הלייקרס מגיעים דקה לסוף מול שארלוט ואז מחליטים פשוט להפסיד. או דווין בוקר עומד על הקו לשלוש זריקות לנצחון, קולע את שתי הראשונות ומחטיא בכוונה את השלישית?

        חצי עונה אמרנו שמיאמי בטנקינג, איך פתאום הם התחילו לנצח? ויותר חשוב, למה?

        אורלנדו בטוח בטנקינג לא? אז איך מנצחים את אטלנטה ב20 הפרש רק השבוע? אולי גם אטלנטה בטנקינג?! הרי שחררו את קורבר תמורת בחירת סיבוב ראשון אז כנראה העתיד יותר מעניין אותם מאשר ההווה. או שלא…

        עוד משהו שהיה השבוע – פילי, אין יותר טנקינג מאלופת הטנקינג, מנצחת!! ואת מי? את וושינגטון.

        1. לא לא, רק השתיים שציינתי – פיניקס והלייקרס. במאבק על המקום ה-2 מהסוף. אני שם לב בעיון למשחקים שלהן לאחרונה, יש גבול לצירופי המקרים. השיא היה כשלו וויליאמס נכנס לזון, לא זוכר מי זו היתה שם בסטייפלס סנטר. ואשכרה עשו לו פרצופים בסוף, תרגיע. אז הוא הרגיע.

          ברוקלין מחוץ לליגה כל העונה. לא איכפת לה מכלום – היא גם לא מסוגלת לכלום.
          האחרות עוד משחקות, גם אורלנדו, אפילו הניקס.
          לפילי קרתה תאונה עם וושינגטון – הרי אמביד וסימונס בחוץ, איליאסובה נשלח, כדי שיהיה נוח להפסיד – אבל פילי אלופה בתאונות. לא יקרה עוד הרבה העונה אם בכלל.

          פיניקס והלייקרס, אלה השתיים שדופקות עכשיו את המשחקים.

          1. אוקיי נחיה ונראה לגבי פיניקס והלייקרס. יש מצב שכבר הלילה פיניקס יערערו על תיאוריית ההפסדים המכוונים.

        2. טוב נו, ברור שקבוצה בטנקינג לא מפסידה בכוונה, וגם לא מוותרת על משחקים תוך כדי המשחק. זה ממש למכור משחק.
          מה שהם כנראה כן עושים זה להוריד את האינטנסיביות והרצינות של כל המשחקים והעונה, וזה לבד מספיק כדי להעלות בהרבה את כמות ההפסדים

  9. שיקגו-גולדן סטייט, אם לא יתפתח לבלואו-אאוט לוחמים, בעל פוטנציה להיות ת'רילר מהסוג של אתמול.
    ואני מקווה שגם ברמה יותר גבוהה מכדורסל הבידודים הדי פרימיטיבי של קליבלנד, ומשיכת העבירות המעצבנת והמאוסה של תומאס, שהלוואי שלא נראה ממנה בפלייאוף.

    ה"א מתבאס שאני אומר את זה, אבל ג"ס צריכה להודות לאל שראסל לא יכול לנשור למקום 8, כי אוקלהומה בסיבוב ראשון, עם דוראנט לא קיים או בחזרה מפציעה, היתה הורגת אותם.

    אז המקום ה-8 רגוע – צריך רק להיאבק על הראשון. ובכל משחק. מצפה לתצוגת שיא של סטפן הקטן, שומעים יותר מדי על האח שלו לאחרונה, וזה נחמד, אבל בחייאת, יש סדר – וגם בהיעדר דוראנט, לא יהיה ספק מי בעל הבית. ג"ס יכולה לצאת מהתקופה הרעה הזו למשהו מאוד טוב, בניחוח הקבוצה של שנה שעברה.

    1. סומסום – אני לא מתבאס . אני פשוט חושב שמה שאתה אומר סתמי ולא מדוייק – בעימות בסיבוב הראשון בין ג"ס נטולת דוראנט לבין אוקלהומה , ג"ס עדיין תהיה פייבוריטית . כמובן שבלי דוראנט קצת פחות – אבל עדיין נעבור ב-80% לפחות . אוקלהומה של השנה פחות טובה בבירור מזאת של השנה שעברה . דוראנט איננו , כך גם איבקה , והקיווי הארוך לא צמח להיות הסנטר הבולט שחשבו שיהיה בעקבות השנה שעברה .
      נכון – ראסל הפך להיות מפלצת . אבל זה לא יספיק מולנו .

        1. לא יודע אם שבריריות. פשוט מוגנות על ידי החוק פורמלית 🙂 עד שזה מגיע לדריימונד השולק. ואולי הוא התבלבל בין קיווי לאמו. סה"כ מאותו אזור… אפשר להבין אותו.

    2. ללא דוראנט אני לא רואה את גולדן סטייט עוברים את המערב, קרי זה לא אותו קרי של עונה שעברה (נתן עונת שיא), איגודלה בעייתי בהגנה לווינגסטון ירד ברמה, קליי לעולם לא יכל ליצור לעצמו(אולסטאר עם כלים מוגבלים מאוד), וגרין השנה לא טוב התקפית מספיק (32 אחוז מ3 למרות שהחודש הוא 35%) והמאמץ ההגנתי שלו הרבה יותר גדל, חסר לקבוצה ספק נקודות כמו מו בקאטס וכמובן שבוגוט של שנה שעברה הרבה יותר קריטי מאשר זאזא ומגי (השנה אין לו כבר מה לתרום פצוע מדי). עם זאת אני לא יודע כמה הסגנון של הירובולבאוקלהומה יהיה יעיל בפליאוף שהאגרסיביות תעלה (יש להם סגל מוכשר מאוד,הבעיה בידודים וטבלת הנקודות שראסל רואה מול העיניים שחקן מדהים אבל יכל להיות הרבה יותר טוב עם מאמן נורמלי). לגבי קליבנד אין קבוצה בליגה שיכולה להתמודד עם העומק והכשרון שלה (רק גולדן סטייט עם דוראנט).

  10. חוץ מזה, חמישיית הלוחמים כוללת שני ילדי שמנמנת, ואת השלישיה – מאט ערס (באדיבות רשויות החוק האימפוטנטיות של ארה"ב), זאזא גיבור גרוזיה, ודריימונד דונקי-קונג. לא נעים להודות, אבל אשכרה באד-בויז.

  11. אני עם אשברי – צריך לתת יותר כבוד לסטף, הוא שינה את המשחק – לא פחות. כל הסגנונות של המובילות היום נגזרים מהמהפכה (לא הפיכה) שהוא חולל. רמת הקליעה שלו ממצבים שעד לפני עשור איש לא היה מעז לזרוק מהם זריקה שאיננה באזר-ביטר, היא בלתי נתפסת. הוא זורע פניקה בהגנת היריב ומאפשר לכל חבריו לחגוג במגוון מבטים – וכל זאת עם יוסג' מינימלי ומעט זמן (יחסית) עם הכדור.
    למעט לברון ודוראנט – הוא ללא ספק הבחירה הראשונה שכל מאמן היה בוחר. ייתכן שאפילו מעבר לכך. ברמה ההיסטורית – הוא עשוי לטפס מעלה מעלה, יש לו עוד זמן. אם דוראנט יחזור לפלייאוף – הוא (קרי) יכול להפוך למפלצת בתוך מפלצת.
    קיירי הרחק מאחוריו, טרמפיסט מוכשר על הגב של לברון – לא יותר. קולע קלאץ' כשבא לו וגונב את התהילה, עם חוסר יציבות וחוסר יכולת למשוך מישהו או משהו אחריו. יש לו עוד דרך לעשות.

    1. אני מאוד מסכים ביחס לסטף. האיש עמד במרכזה של מהפכה ששינתה את האופן שבו חושבים התקפה. היו דברים לפני? הם היו הראשונים שהביאו עם זה טבעת.
      אבל, כשחקן אינדבדואל אני לא רואה אפילו איפה ההשוואה בין סטף ללברון. לברון האול ראונד המושלם למשחק הכדורסל המוכר, שחקן של פעם בדור בשני צידי מגרש ששולט באופן מושלם בקצב המשחק ומכריח את המגרש כולו להיות קשוב אליו. לברון שחקן שבמשחק המוכר לנו הוא רמה מעל כולם, סטף כבר מציג גרסה חדשה לאותו המשחק. אילו מישורי התייחסות נפרדים.

      1. הראשונים שהביאו עם זה טבעת בזכות ההגנה המדהימה של בוגוט וגרין (וגם מכות פציעות מטורפות של כל קבוצה שהם פגשו בגדול). הסאנס של נאש וד'אנטוני גם תרגמה את השלשות למלא ניצחונות ועשתה את המפץ, אני חושב שהם התחילו את השינוי וסטף רק העצים אותו.

    2. גם אם נתעלם מהעומק המטורף שיש בעמדת הרכז (כלומר, ההבדל בין סטף לקיירי, לילארד, תומאס, פול וכו' בכל מקרה לא גדול) אני חושב שרוב המאמנים בליגה היו בונים קבוצה קודם מקאווי ואז סטף.

      1. שגיא – ההשוואה שלך קצת לא הוגנת , מהסיבה שאני לא מכיר רכז בליגה היום שהוא אול-ראונדר כמו שהיה מג'יק. בד"כ הרבה יותר מתאים לבנות קבוצה סביב SF מצויין מאשר סביב רכז מצויין . רכז הוא תפקיד יותר "טהור" מ-SF , שהוא מצידו תפקיד יותר מגוון – גם פורוורד וגם קלע מצויין
        ( אם הוא מהעילית ) . SF נוטים גם להיות גבוהים יותר מרכזים , מה שנותן להם יתרון נוסף ( בריבאונדים , בהגנה וכו' ).

        1. לא הבנתי מה הקשר. שאקיל לא היה אול אראונדר אבל כל קבוצה היתה בונה סביבו לפני עשור. אני לא צריך שהרכז שלי ייקח ריבאונדים, בשביל יש לי שחקנים גבוהים. זה פשוט לא רלוונטי.
          הטענה היתה שאחרי לברון ודוראנט כל מאמן היה לוקח את סטף. כתבתי שאני חושב שהרוב היו לוקחים גם את קאווי לפני סטף.

  12. הלוואי שהווריורס ירדו למקום ה-2, יפגשו את OKC, ודוראנט יחזור רק במשחק מספר 7 בסדרה.

    לגבי קיירי, משוגע מי שלא שם אותו בטופ של הליגה.

  13. אני חושב שההגדרה "רכז" לא מתאימה לסטף, כמו שהיא לא מתאימה לקיירי ואפילו לא לתומאס. הם מוציאים לפועל, בשונה מפול ומראסל ווסטברוק שגם מובילים טכנית את ההתקפות של קבוצותיהם. היוסג' הנמוך של סטף והמשחק שלו רחוק מהכדור מגדירים אותו כקלע (SG).
    סטף – לטעמי – נמצא לחלוטין בליגה של הגדולים ביותר – מייקל, לברון, לארי, קארים ומג'יק. הגודל הפיזי שלו ("קוטן") מטעה – התרומה שלו לקבוצה היא עצומה בהרבה מאוד תחומים, גם אם לא תמיד זה נראה לעין. הוא גורם לריווח מטורף של הגנת היריב, מהווה איום קטלני תמידי בכל נקודה בחצי של היריב ובכל זמן ומסוגל לייצר כמות גומרת-משחק של נקודות בזמן מאוד קצר. בד בבד הוא מחוייב מאוד בהגנה ויש לו תחושה מצויינת לגבי המצב במשחק והמצב של חבריו בזמן נתון.
    הדוגמה הכי טובה היא משחק 6 נגד אוק' סיטי בשנה שעברה : היה ברור שזה המשחק של קליי שנתן הצגה חד פעמית (למה דווקא נגדנו ??!!) ובלכ זאת, מי שעזר לקליי לסגור סופית את שלוש הדקות האחרונות היה סטף בסדרה של סלים מכריעים שהשלימו את המהפך והכריעו את המשחק.
    מה שכן, סטף באמת נחות פיזית מהגדולים שהוזכרו (כולל קאוואי וראסל ווסטברוק) ועל זה הוא מחפה בחוסר פחד ובקליעה שלא נראתה (בעיקר בכל האמור לדרגות קושי). צריך להעריץ אותו על זה. בשתי סדרות הגמר האחרונות הוא הוביל את ג"ס בנקודות למרות שלא היה במיטבו. בשנה שעברה הוא שיחק פצוע.
    ל-ג"ס יש בעייה עם אתלטיות וזה בלט בשנה שעברה בסדרות הגמר האיזורית והכללית. הם לא הצליחו לבלום את ראס-קיידי, ולא להתמודד טוב עם לברון, לאב ותומפסון (בעיקר לאחר פציעתו של בוגוט). השנה קיידי בעיקר לא-נגדם ומלבד אוק' סיטי, אין למישהו במערב "גוף" לשים עליהם. בחכמה (ס"א) או תחרות שלשות (יוסטון) – לא ינצחו אותם; פשוט – כי הם יותר חכמים מכולם (קר, גרין) וקולעים יותר טוב (סטף, קליי ושוב סטף).
    הנבואה שלי תתגשם – הם ייפגשו עם אוק' בשלבים הגבוהים. לצערי/שמחתי יש מצב שזה יקרה כבר בחצי האיזורי.
    מה היינו עושים בלי אנ בי איי ?

    1. סטף לא נחות פיזית. הוא פחות חזק, נכון, אבל היתרון הפיזי שלו הוא אחר – זריזות, קואורדינציה ומהירות שחרור עצומה

    2. מסכים איתך שהרכז המודרני שונה מהרכזים הקלאסיים כמו סטוקטון, נאש, קיד ומגיק. אני לא רואה יותר מדי חשיבות לעניין מי מעביר את החצי עם הכדור, זה שטויות בעיניי. אני חושב שהתכונות של סטף מתאימות יותר לשוטינג גארד כי הוא קלעי עילאי אבל מנהל משחק בינוני בסה"כ.

      אני מת על קארי, באמת, אבל אני חושב שבליגה בה כל סנטר הופך לקלע של 40% מחוץ לקשת ומטווחים שפעם היו דמיוניים היתרון שהיה לו עד לפני שנתיים הולך ומצטמצם. קח את איזאה, קיירי, קמבה ווקר, לאורי. כנראה שסטף קלעי טוב מהם אבל לא בהרבה ומאחר ולכל אחד מהם יש יתרונות מסוימים אחרים על סטף (קיירי חודר טוב יותר ושחקן אחד על אחד עדיף, גם איזאה חודר יותר טוב, לאורי וקמבה שומרים טובים יותר) בסה"כ ההפרש ביניהם הופך לכמעט זניח.

      מעבר לאכזבה מסטף בצד ההתקפי וחוסר היכולת להתמודד עם הפיזיות המוגברת בפלייאוף, הוא הפך לעול הגנתי במיוחד בגמר.
      אני לא חושב שהיה שחקן שנחשב להיסטורי והיה עול הגנתי. ולא יעזרו כל הסטטיסטיקות שמראות שהוא אחלה שומר. במבחן העין שלי אין לי ספק שהוא בינוני ומטה.

      1. בשתי סדרות הגמר האחרונות הוביל את קבוצתו בנקודות (ב-2015 בהרבה), קלע 40% מהשלוש בסדרה האחרונה (יותר מבקודמת) כמעט כמו קיירי שזרק פחות מחצי ממנו מטווח זה (וכמובן "נהנה" מלברון). יוסג' נמוך בשלוש נקודות משל לברון, יותר ריבאונדים וכפול חטיפות מקיירי. כל זאת כשהוא לא בריא במאה אחוז. ב-2015 המספרים אף גבוהים יותר, מול דלבדובה "הטורף" (שאיבד אותו לחלוטין בשלושת המשחקים האחרונים). יש לו אליפות – עם או בלי כוכבית, כל אחד יחליט בעצמו – והוא מועמד לגיטימי לאליפות נוספת (למרות שפתאום נהייתה מפלצת גם באוהיו). אם זה לא מספיק מכוכב, אז מה כן ? לברון הציב סטנדרטים הזויים של דומיננטיות ועדיין – בלי אליפות השנה – המורשת שלו תקבל זעזוע לא קטן.
        בקשר להגנה שלו – מי שומר יותר טוב ממנו ? קיירי ? תומאס ? פול ? פארקר ? מלבד ווסטברוק, אלה הרכזים הבאים בחשבון (לאורי כרגע פצוע ו-וושינגטון של וול כרגע לא ממש בתוך הדיון).
        אה כן, שכחתי את ההגנה המדהימה של הרכז של יוסטון…
        🙂

        1. דוולדובה אושפז בבית חולים אחרי התייבשות בין משחקים 3 ו-4. רק אומר.

          וחוץ מזה שגיא צודק, אין עוד שחקן בלבל היסטורי שהיה כזה עול הגנתי. נאש מתחת לכל הגדולים שדיברתם עליהם לדעתי.

          1. אתם יודעים מה אחוזי אפקטיביות שקלעו על קיירי בסדרת הגמר? על לאב? קרי בסדרת הגמר ירד ירידה חדה בהתקפה ההגנה שלו הייתה בהחלט סבירה.

          2. גם לי לא ברור מה זה עול הגנתי. אומרים את זה גם על קאנטר. קרי משקיע המון מאמץ בהגנה, הוא חוטף הרבה ואוסף ריבאונדים יותר מכל רכז אחר (חוץ מווסטברוק). על קיירי אי אפשר לשמור.

        2. מצפיה בסדרת הגמר אני באמת מאמין שקיירי שומר לא פחות טוב מקארי. לדעתי יצאה לא סטיגמה של חור הגנתי בצורה לא מוצדקת. אני מוכן לשים את הראש שלי שבפלייאוף גם הארדן יסתום הרבה פיות לגבי ההגנה שלו. ואני חושב שגם ווסטברוק יעלה רמה בהגנה בפלייאוף ויפסיק להמר על חטיפות.

          פול? אין איש מקצוע אחד שיגיד לך שהוא לא שומר טוב בהרבה מקארי. גם אלף סטיסטיקות לא ישנו את זה. תסתכל על הבחירות לחמישיות ההגנה. וכן, ההגנה של תומאס היא נושא שאף אחד לא מדבר עליו כי הוא 1.75 מטר.
          פארקר מזמן לא רכז עילית גם היא משחק בקבוצה כזו.

      2. קרי רמה מעליהם, מבחינת קליעה אין מה לדבר (הבחירת זריקות שלו לכל אדם נראית טיפשית אבל כשהוא קולע באחוזים כאלה אין מה לדבר), עכשיו קרי כיום הוא הרכז היחיד שיכול לשחק ללא כדור ביד הריווח וזה שהוא נותן לשחקנים לבלוט לידו הופך אותו לרכז מספר 1 בליגה סיומת מדהימה מכל טווח (ווסטברוק מבחינה יכולת אישית שחקן טוב ממנו,אבל בחירת הזריקות והמהלכים מורידה אותו רמה), ארווינג מדהים אבל הוא ספק נקודות לעצמו ולא יוצר לאחרים (ההגנה שלו בגמר הייתה גרועה משל סטף ההבדל לסטפן הייתה ירידה חדה ביכולת ההתקפית לעומת העונה הרגילה. אין לי ספק בכלל שאם הייתי צריך לבחור רכז לקבוצה הייתי מתחיל בסטף, לגבי שחקנים לברון ודוראנט לפניו.

        1. אני ראיתי בגמר אשתקד את קיירי שומר על סטף ואת סטף שומר על גיי אר סמית. .קליי, לדוגמא, שומר מצויין בעיניי. אולי הוא חוטף פחות ויכטל להיות שאחטזי הקליעה של היריבים מראים משהו אחר אבל אני רואה בעיניים שלי איזו עבודת רגליים והבנה הגנתית יש לו.

          אולי המהלך הכי יעיל של הקאבס כל הסדרה היה חסימה של גיי אר ללברון שלפעמים אילץ את קארי להחליף ולשמור על לברון ולהפוך לטרף קל ובפעמים אחרות גיי אר נשאר פנוי לתפור את השלשות.

          וזה לא שלקאבס לא היו קלים אחרים בהתקפה – קיירי, לאב, הקליעה של פריי. המון כלים. אבל כל פעם הם חזרו לפיקנרול של לברון וסמית.
          בגלל זה בלא מעט מקרים קארי הסתבך בבעיית עבירות ואפילו יצא ב6 עבירות באחד המשחקים.

          אגב, העונה קיירי מראה שהוא הרבה יותר מסקורר והעליה שלו באסיסטים בתקופה האחרונה מעידה על כך.

          1. באים לסטף בטענות על התצוגה בגמר.. אני לא אכנס לעניין הפציעה שלו.

            אני רק אשאל, למה לא באים לCP3 על התצוגה בגמר ? ווסטברוק ? לילארד ? ג'ון וול ? קאמבה ווקר ? קונלי ? לאורי ?

            פרופורציות.

          2. גם דריימונד. מנהל טוב זה אחד שמאציל סמכויות על שחקנים אחרים ויודע לשחרר שליטה. קליי חם ? הוא יקבל את הכדור, ויתפור 60 נק' ו37 ברבע.

            קארי צמח עם הקבוצה הזו לפני שמישהו דמיין שהיא תהיה משהו, שחקנים פורחים לידו, הכניסו אגו, וגלגל עצום בשם דוראנט למכונה, והיא נוסעת חלק, הקבוצה שוברת שיאים פסיכים בכל תחום, אבל הוא מנהל בינוני.. שים את קמבה ווקר בגולדן, נראה לך שכל זה קורה ? אליפות ו 2 גמרים רצופים במערב?

            לילארד – הבריח את 4 הכי טוב בליגה בזמנו.

            ג'ון וול – רב עם השוטינג שלו על החוזה (קארי מדבר על החוזה שלו ?)

            ווסטברוק – לא מימש רבע מהפוטנציאל שלו ושל דוראנט עד שהאחרון חתך

            כריס פול – פריקונטרול שמשחק כדורסל של הניינטיז שלא הגיע לגמר מערב והוא גדול מקארי ב3 שנים.

            קיירי – כשרון עצום. אבל תשים את קארי בקליבלנד במקומו, וכל התקפה נגמרת או בהטבעה של לברון או בשלשה שלו.

    3. עם זאת דה שוט סטף רחוק מהרמה של לברון, יופי זה לא דומיננטיות ויכולת זה לא תחרות יופי, קרי שחקן מיוחד ורכז ענק אבל עדיין לא בקטגוריה של לברון.

      1. בוא נחכה ונראה לאן העונה הזאת הולכת. בלי קשר – רק מייקל נמצא לפני לברון. אני משווה את סטף לבירד, מג׳יק וקארים. עם קצת מזל (וקצת דוראנט) הוא יכול להעמיד מורשת שתתחרה בזו שלהם.

    1. ההימורר הכי חכם של הערב אפשר לחשוב ששיקאגו קבוצה כזאת חזקה.

      הקבוצה שבנו סביב באטלר זה בושה לליגה

  14. אני די בטוח שתוך 2 משחקים נחזור לקרות אותם דורסים יותר מ עם דוראנט
    עם כל כמה שהוא מדהים בגללו הפסיקו לעשות דאבל אפ מחוץ ל 3 על קרי ובלי הדאבל אפ שם דריימונד גרין ואיגורדלה העונה היו שווים חצי ממה שהם
    מעכשיו קרי חוזר לזרוק מטר אחרי החצי ודרימונד הולך לשחק 4 נגד 3

  15. שיקגו – גולדן סטייט,
    פורטלנד – אוקלהומה,
    וערוץ הספורט בחר את פיניקס – שרלוט?!

    תראו, אני יכול ליהנות מכל משחק NBA בערך. הל, אני רואה את דטרויט בקביעות העונה! וגם פיניקס, עם הטנקינג, במדבר בלי מים – הייתי רואה בשמחה, נדמה לי שתפסתי העונה את כל הסדרה שלהם עם דנבר. אל תשאלו, צחוקים.

    אבל זה, באמת. מה נגיד. זה האחד לבחור משלושה?

    ברור דבר אחד – זו מין חבילה שנסגרה מראש. זה ברור. רק מה, אני לא רואה ערוץ אחר שמשדר פה NBA, כלומר, אם הם רק היו רוצים, היה אפשר להרחיב במשחק פה משחק שם, נוספים. לתת גם את ג"ס הערב. גם את אוקלהומה. מה יש? סתם עניין של כסף.

    Here's the deal – תנו עוד משחק, ותחסכו כסף, מוניות, אוכל ושעות שינה משימי ריגר. באמת. תנו לאנשים את המשחק הנוסף וזהו. כי ככה, להישאר רק עם פיניקס-שרלוט – לא נעים.

    נ.ב. עוד סיבה שאני עם הליג-פאס. אגב, מי שלא יודע – המנוי כולל כל משחק מאוקטובר 2012, ולעכברים ממש מורעלים עם זמן פנוי, לא תאמינו איזה פנינים יש שם.

  16. שיקגו זה כנראה המקרה הראשון בהיסטוריה של קבוצה מהמזרח שמחליטה לעשות טנקינג בטרייד דד ליין ומהמקום השביעי.
    תרבות ניהול ברמה של בוקו חראם.

  17. שיקגו עולה לנקודה, 58-59.
    אין מה לעשות סטף, מעכשיו זה עליך.
    עד עכשיו: 12 נק', 5 מ-13, 1 מ-6 לשלוש.

    ומכאן…

      1. במסך השני, כן.
        חייב לומר שאפילו במחצית, לופה פיאסקו היה יותר אטרקטיבי.
        גם גולדן סטייט מאוד מאכזבת. קבוצה נורמלית היתה עכשיו ב-20 פור עליה. דריימונד הוא מניה בטוחה, אבל לקליי יש ערב קשה עם באטלר, וסטף עדיין לא ממש הגיע. כל היתר, אה. ומי שבירידה חדה זה שון ליבינגסטון.

  18. רונדו עושה את הדבר הנכון, תוקף את סטף בכל הזדמנות. הדביק לו את ה-4.
    אבל שיקגו חייבת למצוא קלע. לא יכול להיות שמי שלקח הכי הרבה זריקות זה רובין לופז המוגבל מאוד, 5 מ-14.

  19. אני חושב שהויברג עושה טעות, עם הסכימה הקבועה, מחליפים בתחילת רביעי.
    יש לו יתרון שהושג בעמל רב. והוא הולך לאבד אותו, בדקות ספורות.

    1. "אני חושב שהויברג עושה טעות"
      את זה צריך להדפיס על הגב של החולצות שיחולקו לשחקנים במסיבת סוף שנה…

      עד מתי בולס 17'???

      1. העניין הוא שלא ברור מה הקבוצה רוצה להשיג, בשנה הזו.
        טנקינג? לאן היא הולכת ועם מי? איפה mcw? יש דיבור שהוא הולך להיחתך. רונדו? מי הפוינט-גארד שלכם? קמרון פיין הגיע והתחיל לגמרי לא רע – איפה הוא היום?
        חשבתי ששיקגו תהיה אגוז קשה בפלייאוף – כרגע נראה שהיא תהיה היריבה הכי נוחה שאפשר לבקש, למי שלא תגיע מהצד העליון. אם הבולס בכלל יהיו שם, וזה לגמרי לא סגור.

        1. שיקגו קבוצה חסרת שכל מה לעזאזל שחקנים כמו זיפסר ופסיליו ופיין עושים על המגרש בדקות ההכרעה במשחק נגד ג"ס.

    1. הבעיה שלכם זה לא הערב, אלא הפלייאוף בהרכב הזה, ואולי לאבד את המקום ה-1. כל מי שתגיע מ-7 תהיה קשה.

      1. ממש מזל שהם הבטיחו את המקום בפלייאוף.

        יש לך קטע כזה לבנות הייפ מטורף סביב דברים מסויימים, ואז כשהם קצת לא עומדים בציפיות שלך לקטוש אותם עד דק.

        כל תיאור משחק אצלך נשמע כמו הפרק האחרון באיזה אופרת סבון. רילקס.

        1. רילקס, אמר מי שהמשפט האחרון שלו היה, אוי-אוי-אוי, "נראה כמו הפסד שני ברציפות, אחרי הרבה זמן". בנקודה הפרש, ושש דקות לסוף, כשיש לך את הספלאש בראד'רז, נגד דה מייטי פול זיפסר.
          רילקס.

          1. כן, זה "נראה כמו הפסד שני ברציפות, אחרי הרבה זמן".

            מכאן ועד "סיכויי הדחה ממשיים" המרחק די גדול..

          2. ג"ס בלי דוראנט נגד אוקלהומה/ הקליפ]רס, סיכויי הדחה ממשיים, בהחלט. 30 אחוז זה ממשי, וזה מה שאני נותן. אני המנחש הגדול!

          3. סופה של "השושלת המפלצתית" בעלת ה 0 טבעות שנוכחותה יצרה חור שחור שבלע והעלים את כל הליגה ומערכת השמש…

            לזה אני מתכוון כשאני כותב שאתה קצת מכור לדרמה.

          4. לא יפה, סיכמנו מתחילת העונה, לא כולל פציעות.
            כי לא רוצים פציעות, וכי זה משנה הכל.
            ג"ס בלי KD, אופרה אחרת. מה יש בכלל לדבר. איתו – אכן בולעת השמשות ומחסלת היקומים, משוכנע בזה.

          5. וניסינו להסביר לך מה המשמעות של עונת NBA, ושזה כמו מסע פילים, אבל אתה מזרחי מאור יהודה.. סמיילי

    2. נגיד את זה ככה:
      אם הווריורז נופלים למקום 2 (ויש להם עוד 2 משחקים בסן-אנטוניו), יש להם סיכויי הדחה ממשיים – בלי דוראנט – בסיבוב ראשון מול אוקלהומה (יאמי) והקליפרס. וקצת יותר נוח, לא בהרבה, עם ממפיס או יוטה.
      על זה הם צריכים להילחם, בשיניים. לשמור על ה-1, ולקוות שדוראנט מגיע טוב במהלך הסיבוב ה-1 לקראת ה-2.

      1. הם לא יודחו מול אוקלהומה אבל גם לא יסתיים בסוויפ כפי שהיה קורה אם דוראנט היה משחק.בלי דוראנט זה 1-4 2-4 לגולדן.אני דווקא מעדיף מקום שני בגלל הסיבוב השני.מעדיף את יוסטון ולא את הקליפרס[למרות הניצחון של יוסטון אתמול]

          1. קליפרס משום מה הכי מפחידים אותי במערב גם אם דוראנט לא היה נפצע.למרות שמשחקי העונה הסדירה מראים שגולדן מסתדרים מצועען עם הקלעפרס בפלייאוף עם הפוטנציאל וחומר השחקנים של הקליפרס שהם בריאים זה יכול להיות סיפור אחר לגמרי.סן אנטוניו ויוסטון לא נראות לי כאלו מאיימות.למרות שתופסות את מקומות 2-3 ובעונה הסדירה ניצחו את גולדן.

          2. קליפרס? אותם קליפרס שהצליחו לשמוט יתרון 3-1 מול יוסטון? שהצליחו לאבד יתרון של 7 נק בדקה נגד אוקלהומה במצב של 2-2? מדובר בלוזרים נצחיים, הם כבר ימצאו דרך לחרבן את המצב שלהם בין אם זה פציעות ובין אם זה צ'וק.

          3. קבוצה עם כריס פול בלייק גריפין גיי גיי רדיק ודיאנדרה גורדן פלןס הספסל שקיבל הרבה דקות בזמן שפול וגריפין היו פצועים יכולה בפלייאוף לההתפוצץ.עונה סדירה לא אומרת כלום דאלאס ויוסטון לקחו אליפויות עם עונות סדירות פחות טובות.בפלייאוף זה a whole new ball game הכל מתחיל מחדש

          4. תמיד אומרים עליהם שהנה מגיע הרגע והם מתפוצצים, יש להם בעיה מנטלית הם לא מסוגלים למקסם את היכולות שלהם ברגעים שהכי חשוב ואני מוכן לשים כסף שאם הם פוגשים את אוקלהומה בסיבוב הראשון הם עפים כבר שם.

        1. אגב ללא דוראנט אני בכלל לא בטוח שג"ס יעברו את אוקלהומה, במיוחד עם החיזוקים האחרונים. יש להם עכשיו עליהם יתרון מוחץ בריבאונד ומתחת לסל פלוס נוסף קלעי אמין מאחורי השלוש מה שתפור על סגנון המשחק של ווסטברוק.

  20. גמור . עם 6 מ-30 מהשלוש אי אפשר לנצח . נראה לי שהסל של שיקגו מכושף – מופעל עליו איזה שדה מגנטי כלשהוא להסיט את הכדורים .

  21. אוקיי דוראנט, אתה חסר. הבנו.

    פעם שניה שהווריורז קולעת מתחת ל-90 נקודות, מאז המשחק הביזאר עם ממפיס העונה, ומאז יו-נואו-איזה.

  22. בלו"ז של גולדן סטייט יש עוד את אטלנטה בחוץ בחלק השני של באק-טו-באק, אחר כך בוסטון בבית, ואחר כך באק טו באק של 2 משחקי חוץ –
    מינסוטה וספרס.

    שבועיים מהיום, ובהחלט יכול להיות שלמערב תהיה מוליכה חדשה.

  23. עם כל הדיבור על מפגש בסיבוב הראשון בין הווריירס לתאנדר בסיבוב הראשון אם גולדן סטייט יפלו לנקום השניפאני חושב שהוורירס יעברו גם בלי דוראנט כפי שכתבתי למעלה] אף אחד לא שם לב שהתאנדר חצי משחק ממקום 7 משחק ממקום 6 ומשחק וחצי ממקום 5

  24. המצב האופטימלי הוא שגולדן מסיימת במקום הראשון וקליפרס נופלים ל 6 ואז דוראנט יכול לנוח עד גמר המערב-עוד חודשיים וחצי.אם קליפרס לא נופלים למקום ה 6 אני מעדיף שהוורירס יסיימו במקום השני.יתרון ביתיות הוא לא פקטורכזה משמעותי

    1. אני לא מסכים אתך.
      יתרון ביתיות בגמר המערב הוא פקטור מאוד משמעותי.
      בנוסף, במערב, קבוצות 1 – 7 חזקות מאוד. במקום ה-8 תהיה קבוצה חלשה שעבורה רק העובדה שהם בפלייאוף זו סיבה למסיבה.
      מה זה משנה אם זו הת'אנדר, יוטה או ממפיס שהם יפגשו בסיבוב הראשון?
      כל אחת חזקה בהרבה מקבוצת המקום ה-8 .
      וזה בלי לקחת בחשבון שלא בטוח שדוראנט יהיה כשיר ב-100% לסיבוב הראשון.

      1. לא מחזיק כל כך מהספרז.אם יסיימו במקום הראשון אי לא רואה אותם עוברים את הקליפרס בסיבוב השני.הספרס לא להיט בשנתיים האחרונות בפלייאוף והם לא חזקים יותר ממה שהיו שנה שעברה.

        1. אני ממש לא מסכים אתך.
          לקח לספרס קצת זמן (ופציעה של פאו) עד שהם מצאו את המקום בו הוא יכול לתרום הכי הרבה.
          כרגע פאו ולי עולים מהספסל, והם יכתשו את כל מה שיש לקליפרס או לגולדן סטייט להציב מולם.
          כדורסל פלייאוף זה כדורסל של מאצ' אפים, ולדעתי, לספרס יש מאצ' אפ נהדר מול גולדן סטייט.

          1. מה אתה חושב על המאצ' אפ של הספרס מול אוקלהומה? לדעתי יש להם בעיה רצינית מולם ולאוקלהומה יש סיכוי טוב לעבור אותם עם אולדיפו וראס בקו האחורי מול הרגליים המתות של פארקר ומילס הלא מלוטש, והיתרון שלהם בפרונט מתבטל לחלוטין נגד אדאמס, קנטר וגיבסון. רוברטסון עם כמה שהוא נגר בהתקפה הוא סטופר מעולה בהגנה וימרר לקוואי את החיים כמו שעשה לו שנה שעברה, אני חושב שאם יפגשו הספרס ימצאו את עצמם בחוץ מוקדם מהצפוי.

          2. בתחילת השרשור כתבתי –
            "2 הפסדים מפרידים בין הספרס למקום הראשון.
            והספרס, הם ממש לא רוצים את הת'אנדר בסיבוב הראשון."

            כל היתרונות של הספרס מול גולדן סטייט –
            מול הת'אנדר נעלמים.
            פתאום הגבוהים שלהם לא פיזיים מספיק, חוסר האתלטיות ב-PG בולט יותר, לי כשהוא עולה מהספסל הופך למעמסה מול קנטר.

            כאמור –
            בפלייאוף המאצ' אפ קובע.
            אני עדיין נותן את היתרון לספרס בגלל שחסר איום יציב מבחוץ (ואם כל הכבוד לתוספות האחרונות – זה לא דוראנט).

      2. מסכים.
        בלי KD, כל אחת מה-4 תריח דם – יוטה, ממפיס, הקליפרס במיוחד, ואוקלהומה, חלום חייו של ראסל. אם תשאל אותו אם הוא רוצה לסיים עונה עם td ממוצע, או להדיח את ג"ס, גם בלי אליפות – אין לי ספק במה יבחר.

        1. היא עדיפה על כולן, אבל הסיכויים משתנים – ממפיס הכי נוחה, אחריה יוטה, אחריה הקליפרס.
          ואוקלהומה? עם ראסל ואולדיפו, שיכולים להסתדר יפה עם הספלאש בראדרז, ויתרון עצום בפרונט-קורט – אדאמס, קאנטר, טאג' גיבסון וסבוניס – לטעמי, האיום הכי גדול. ב-what if הזה, כן, שלא נטעה.

          1. מכבד את הדיעות שלך ושל גיא.אם דוראנט בריא היחידים שמטרידים אותי מהמערב הם הקליפרס עם כל הכבוד לדייויד לי ופאו גאסול.[גרין כבר ניטרל ביגמנים יותר משמעותיים]אם דוראנט לא חוזר אז הוורירס לא מנצחים את המערב בשום מצב.

  25. גם הספרז יצטרכו להזיע –
    יוסטון ב-7, אוקלהומה חוץ בק2בק ב-10, ואז גולדן סטייט ב-12.
    עד סוף העונה יש להם:
    ממפיס חוץ ובית, יוטה חוץ ובית, קליפרס בית, קליבלנד בית, ועוד אוקלהומה חוץ. כולם מוקשים. ועוד גולדן סטייט בית כמובן. ורצף אכזרי של 3 בק2בק בתחילת אפריל, 6 משחקים ב-9 ימים.

    ויותר מזה – האם פופ הולך עם רוטציות המנוחה הידועות שלו, או שהפעם, הולכים בכל הכוח על מקום 1.

        1. טיפ לפעם הבאה שאתה בוחר לשרוף זמן בצפייה במשחק של הסאנס:
          תן מבט על יוליס.
          הלילה: 8 נק', 8 אס', והגנה נהדרת. הוא ממוחה בלהפוך את נחיתותו בגובה ליתרון במשחק.

  26. לדעתי מה שראינו מקרי שנה שעברה לא יחזור על עצמו יותר, הייתה לו שנה מהחלומות אבל אני חושב שהוא הגיע לתקרה שלו, שאמנם 99.9% מהשחקנים בליגה הזאת היו חולמים על כזאת עונה אבל אני בספק רב אם הוא יצליח לשחזר משהו קרוב לזה.

  27. מאיירס ליאונרד מנסה לבסס לעצמו מוניטין של טאף-גאי שהולך מכות, מהסוג של ביל ליימביר. רק בלי 10 אחוז מהיכולת, און אנד אוף דה קורט.

  28. אמנם מבין קטן, אבל כתבתי בתגובות בעבר שהלוחמים בלי להביא את דוראנט מקום 4-5 בליגה. זה היה ברור, בעיקר בפתיחת העונה הצולעת של הספלאש.
    הלוחמים יודעים את זה ולכן חיזרו באמת אחרי דוראנט ואמרו לתקשורת שבליגה הזאת ש"אם אתה לא משתפר אתה הולך אחורה". מידי פעם הלוחמים המקוריים שוכחים את זה ולא נותנים לדוראנט לראות כדור (כמו במשחק ההפסד מול סקרמנטו).
    וזו יכולה להיות ההשפעה החיובית של הפציעה של דוראנט, אם היא לא תתפתח לפציעה ארוכה ואם היא לא תחזור. הלוחמים יבינו שדוראנט הוא אופציה 1 והוא יזרוק יותר מ-16.9 זריקות למשחק (פחות מעונת הרוקי שלו). למשל, התרגיל הפשוט שדוראנט נע על שתי חסימות ומתחיל מהלך מה- top of the key ואז מוסר למישהו או קולע יקרה הרבה יותר.
    בכל מקרה, יש לסרט הזה אפשרות סבירה לסוף טוב, דוראנט צובר יותר אהדה וחוזר להושיע את הלוחמים.

    1. וגם פורטלנד. נורקיץ' מעולה ממש. 5-2-7-6-11 בינתיים, האיש הופך למועמד בכיר ל-5X5 מתישהו, סנטר כ"כ מגוון. פשוט הלך לאיבוד בדנבר.

  29. יוסוף נורקיץ' הולך לנצח לפורטלנד את המשחק הזה.
    היה במעקב האחרון שלנו, 5-2-7-6-11.
    מאז הוא השתלט על המשחק. 6-12-18, ועוד 2 חטיפות ו-5 חסימות. וואו. והוא רק בן 22.

  30. כבר כמה דקות כל פעם שאדאמס ליד יוסוף הוא נותן לו קטנות מרוב התסכול שהוא האכיל אותם מרורים הערב.
    אפילו עכשיו בעונשין דחף לו איזה חצי מרפק לגרון אחרי הקריאה לפסק זמן.

    1. ברמת היכולת – אין מה להתרגש.
      ברמת השורה התחתונה –
      פער של 2 הפסדים בין גולדן סטייט לספרס.
      ולגולדן סטייט לו"ז לא קל.
      ניקס ואטלנטה באק-טו-באק (2 המשחקים בחוץ),
      בוסטון בבית,
      ואז מינסוטה והספרס באק-טו-באק (2 המשחקים בחוץ).

      לא בלתי סביר לדמיין 2 הפסדים ברצף הנ"ל.

  31. משחק 5 של נורקיץ' במדי פורטלנד,
    ראשון בבית.
    3 הפסדים, 2 ניצחונות, אבל –
    (+/-) חיובי בכל אחד מ-5 המשחקים.

  32. עוד מישהוא חושב שדנבר הרוויחה בטרייד על נורקיץ'?
    הם הרוויחו גם את השחקן הטוב יותר בטרייד וגם בחירת דראפט בעוד שדנבר מקבלת שחקן שלא יכול לשחק עם יוקיץ' ויכול לקבל 15 דקות מקסימום בערב.

      1. זה מה שאמרתי בטרייד. שפורטלנד הרוויחה בענק במקום שהיא באמת צריכה וזה אטימה בצבע. בכל מקרה דנבר לא יצאה בלי כלום. פלאמלי הרבה יותר מתאים לסגנון המשחק שלה, השאלה כמה יהיו מוכנים לשלם לו בקיץ

    1. לא היה לו מקום בדנבר ליד יוקיץ', זה ברור –
      אבל נדמה לי שבקרוב לא יהיה שום ספק מי טוב יותר, הוא או פלאמלי.

      נורקיץ' נראה אימתני. משהו שמזכיר את סבוניס (האבא) בלי קליעה מ-3 (בינתיים).

      1. אני מסכים שלא היה לו מקום אבל הם היו יכולים להשיג עליו שחקן שיותר מתאים לדנבר(פלאמלי מתאים לדנבר אבל מה לעשות שהשחקן הכי טוב של דנבר בעמדה שלו) או לפחות בחירת דראפט כלשהיא.

  33. זריקות מהשדה: ווסטברוק-36, שאר אוקלהומה-50 (שאר חמישייה-11).
    זריקות משלוש: ווסטברוק-16, שאר אוקלהומה-13 (שאר חמישייה-5).
    זריקות מהעונשין: ווסטברוק 15, שאר אוקלהומה-17 (שאר חמישייה-2).

    1. אמרת הכל. זו לא הדרך. מעניין מתי – אם בכלל – ראסל יבין את זה. משגע לראות כל כך הרבה פוטנציאל אישי וקבוצתי שחלק גדול ממנו לא מתממש. לא נורא, הלילה הפסדנו, לא סוף העולם. נמשיך להילחם כדי לברוח ממקום 7.

    1. אין לי מושג,
      אבל מלך האסיסטים ברבע הרביעי הוא לברון ג'יימס (2.4).
      לווסטברוק והארדן 2 אסיסטים למשחק ברבע האחרון.

          1. 0.24 אס' לדקה ברבע הרביעי,
            0.29 אס' לדקה במשחק כולו.

            הבדל, אבל לא עד כדי כך מהותי. ברבע הרביעי הוא מוסר בקצב של 8.4 אס' למשחק.

  34. מאז קובי אני לא זוכר שחקן שלקח כל כך הרבה זריקות ביחס לקבוצה שלו. כמה משחקים של מעל 30 זריקות היו לו השנה?

  35. ראיתי פה את הדיון על ג"ס בפליאוף ללא דוראנט. ההשוואות לשנה שעברה בכלל לא רלוונטיות כי זה לא אותו סגל, ויותר חשוב מזה, לאבד שחקן זה ממש לא כמו "שלא יהיה לך אותו מלכתחילה". לא פסיכולוגית ולא מקצועית. לעניות דעתי, שום סדרה למעט מקום 8 היא לא בטוחה לגמרי במצב הזה, במיוחד לאור העובדה שקבוצות יריחו דם וייתנו 300%…

  36. יוליס ואלן ווילאמס. שוב עלו מהספסל של הסאנס,
    שוב נתנו דחיפה רציניצ לקבוצה.
    אלו לא רק הנק', הרב', והאס' שה-2 תורמים,
    אלו האנרגיות האדירות.
    אני בספק אם מי מהם יהיה יותר משחקן חמישייה גבולי,
    אבל ב-NBA גם לרול פליירס יש חשיבות,
    ונראה לי של-2 תהיה קריירה ארוכה.

    1. אז אין טנקינג בסאנס?! שמח לשמוע. התיאוריות של סומסום מתחילות ליפול אחת אחרי השניה.
      לא מספיק שהמפלצת נראית פגיעה מתמיד (נכון, בלי דוראנט אבל רואים שזאת לא קבוצת ה73-9 מחוזקת בדוראנט אלא קבוצה הרבה פחות טובה, והיא לא 2 רמות מעל הליגה) גם ההפסדים המכוונים לא ממש קורים.

      1. שמח שיש כבר תיאוריות על שמי. ובכל זאת:

        1. טנקינג הוא לא מושג שהמצאתי. הרבה מאוד כתבו על העניין, קבוצות שלמות על צבא אוהדיבן מדברות על טנקינג, מתייחסות לטנקינג, מייחלות לו – אז להגיד היום ש"אין טנקינג בליגה", זה הדבר טעון ההוכחה. לא להיפך.
        גם אני שמחתי לשמוע מגיא שאין טנקינג בסאנס – ועדיין, לבוא ולהגיד שיש טנקינג ב-NBA, לא נשמע כה מופרך. ובכל מקרה – לא שלי, איי'ם נוט וורת'י.

        2. "תיאוריית" ה-9-73 + דוראנט, שהיא 2 דרגות מעל הליגה, נבדקה כבר העונה. התוצאות מהממות, נתונים אול-אובר, התקפה והגנה. תקרא לזה קומה אחת או שתי קומות מעל הליגה, זה קוסמטי. זו קבוצת-על שלא רואה את האחרות ממטר.
        אשר לפלייאוף, ניאלץ לחכות ולראות – ואולי לא נדע השנה, בלי KD. מכל מקום, ה"תיאוריה" עודנה בתוקף, או בעצם, על הולד, מחכה למימוש בשלב המתאים, וכרגע רחוקה מכל הפרכה.

        1. ברור שיש טנקינג – של ההנהלה שמחלישה את הקבוצה בהווה בעזרת טריידים או הושבת שחקנים בחוץ.
          אבל להגיד שהקבוצה – השחקנים. – מפסידים בכוונה? אין דבר כזה בספורט, זה הכי פסול שיש. אף שחקן לא עולה על אף מגרש כדי להפסיד. ואם כן, מקומו לא על המגרש.

  37. ברכות לגיא על הניצחון. W זה W יש לכם רצף של 1 נצחונות. נחש מי בא לבקר ? ראש בראש, אני אוהב את שתי הקבוצות, את אוק' בגלל ההווה ואת השמשות בגלל העבר וה-די אנ איי השמח.

  38. לגבי ג"ס השילוב של היציאה למסע חוץ רצחני עם הפציעה של דוראנט הוא קשה. המצב לא גרוע כמו שהוא נראה אתמול. זו קבוצה אנושית והיא בדיכאון ללא Swagger. דריימונד בהתקפה השנה רחוק שנות אור מזה של שנתיים קודם. אין להם וינג אמיתי וזאזא הוא בוגוט (את שאר הסגל ניתחתי אינספור פעמים). השאלה היחידה שמעסיקה אותה זה איזה סגל יגיע לפלייאוף ובאיזה כושר.

    אם mvp זה זה שמוסיף הכי הרבה לקבוצתו אז 1. ראסל הוא בבירור mvp . ו2. התואר הוא חסר משמעות. היכולת לשתף ולשחק עם כוכבים אחרים הוא יתרון ולא חיסרון. אני עדיין עומד על כך שכאופציה ראשונה ראסל לעולם לא יזכה באליפות. ואני רוצה גם לראות מי הכוכב בליגה שינדב עצמו לשחק ליד ראסל. ולא אסיסטים זה לא מדד. סטפן מרבורי הוביל את הליגה באסיסטים והיה אגואיסט גדול.

    אני מבסוט על פיניקס אבל שארלוט אחת הקבוצות במשבר הכי גדול בליגה. הם התחילו את העונה טוב אבל כעת הם לא כאן או כאן. לא יקבלו בחירת דראפט גבוהה ואין להם איזה יהלום שרק צריך להתפתח. קמבה יציב. אבל כל חודש שחקן אחר מרים את הראש ונופל חזרה.

    1. לגבי שארלוט – כתבתי את זה גם בתחילת העונה. האבידות של קורטני לי וגרמי לין היו קריטיות. לין גם החליף את קמבה בפוינט וגם שיחק מצוין לידו ולי נתן הגנת פרימטר מצוינת. לא סתם ההגנה של שארלוט בנסיגה רצינית בהשוואה לשנה שעברה.

      1. נכון, גם אני ניבאתי לשארלוט שיצאו מחוץ לפלייאוף בעקבות העזיבות האלו. עם הירידה ביכולת של באטום הם שוב עומדים בפני החלטה האם לבנות מחדש ולחשוב גם כמה זמן יש לווקר לחכות שיהיו חלקים טובים לידו.
        העיקר זה שיבחרו סוףסוף נורמלי בדראפט.

      2. אני גם חשבתי ככה ואמרתי בתחילת העונה שהאבידה של לין תהייה מאוד משמעותית לשארלוט. בהתחלה נראה שלא, אבל עכשיו כבר רואים שכן.
        בכל מקרה אבל הוא היה פצוע רוב השנה גם בברוקלין (ואיך שחזר ברוקלין ניצחה) ככה שהוא לא היה עוזר לשארלוט יותר מידי השנה.
        אבל לא מבין איך הם זלזלו במה שהוא הביא שנה שעברה, חבל.

  39. Even though Noble Energy inc. and ZN gas & oil inc. are essentially the same, there is still one essential difference between the two: the first was so surprised that their "ally" flunkies gave them a drilling permit, that they went ahead and released a
    public announcement while the latter had the "sense" to conceal it from the public.
    "Who needs all that hassle", right?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט