חם מהתנור: קווין דוראנט נקע את הרצועה / רועי ויינברג

כוכב גולדן סטייט (10-50), קווין דוראנט, נפצע במהלך הפסד קבוצתו לוושינגטון. דוראנט יהיה בחוץ 4 שבועות לפחות, כשלאחר מכן יוערך מצבו מחדש. קיים סיכוי שהשחקן, שסובל מנקיעה בדרגה שנייה של רצועת ה-MCL בברך שמאל, יחזור לפני תחילת הפלייאוף.

העונה, ה-MVP לשעבר בשנתו הראשונה בגולדן סטייט קלע 25.8 נקודות (53.8% מהשדה, 37.8% מהשלוש, 87.6% מהעונשין) עם 8.4 ריבאונדים, 1.7 חס', 1.1 חט' ו-4.9 אסיסטים ופתח בחמישיית המערב באול-סטאר. גולדן סטייט צפויה להחתים את מאט בארנס (במקום חוזה קלדרון, שיוחתם בקבוצה וישוחרר מיד לאחר מכן כך שהוא עדיין יקבל הכסף שהובטח לו) כדי שיסייע למלא את החוסר. העונה בארנס עם 7.6 נקודות ו-5.5 ריבאונדים במשחק. (12:21)

*

היום, הראשון במרץ, זה הדד-ליין להחתמת הארכות חוזה של שחקנים ולהחתמת שחקנים ששיחקו העונה במדי קבוצה כלשהי כדי שיוכלו להשתתף בפלייאוף. בין השחקנים הבולטים שמצאו קבוצות לאחרונה נמצאים ברנדון ג'נינגס (וושינגטון), דרון וויליאמס (קליבלנד), אנדרו בוגוט (קליבלנד), דריק וויליאמס (קליבלנד) ומאט בארנס (גולדן סטייט).

*

וושינגטון (23-34) צפויה להחתים את ברנדון ג'נינגס ששוחרר מהניקס. העונה ג'נינגס עם 8.6 נקודות ו-4.9 אסיסטים במשחק. הקבוצה תצטרך לשחרר שחקן בשביל להחתים את ג'נינגס, וזה כנראה יקרה אחרי משחק וושינגטון מול טורונטו. (10:42)

*

נוריס קול חתם באוקלהומה סיטי (25-34). שחקן מיאמי וניו אורלינס לשעבר ששיחק העונה בליגה הסינית יצטרף למצבת הגארדים של הקבוצה. (10:42)

*

שבאז מוחמד, שיהיה שחקן חופשי מוגבל בסוף העונה, מעוניין לחתום מחדש במינסוטה (34-26). הוולבס יוכלו להשוות כל הצעה על השחקן שקולע העונה 9.3 נקודות במשחק (41% מחוץ לקשת). (10:42)

*
שחקנים חופשיים בולטים:

רכזים: חוזה קלדרון*, מריו צ'למרס, גריוויס ואסקז*.
גארדים: מרקוס ת'ורנטון*, גארי ניל, ג'ורדן פרמאר.
סמול פורוורדים: עמרי כספי*, טיישון פרינס, דורל רייט.
פאוור פורוורדים: טרנס ג'ונס*, ג'ראד סולינג'ר*, לואיס סקולה*.
סנטרים: לארי סאנדרס, אנדריי בלאטץ', מייק סקוט*.

* – יכולים לשחק בפלייאוף רק אם יוחתמו היום.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 116 תגובות

  1. פתאום לפתע לוושינגטון נולד ספסל עם הטרייד של בוגדאנוביץ' וההחתמה של ג'ניגס . לברון דרש רכז מחליף ועל הדרך קיבל מתנה מגילברט גם פתרון מצוין וגיבוי לעמדת הסנטר. בארנס בא בעיקר במחשבה על הפלייאוף נראה לי + עוד שומר פוטנציאלי ללברון והאמת שאם דוראנט סובל מפציעה שמשביתה אותו לתקופה זה גיבוי לא רע לעת מצור
    (בהנחה שאיגי יוקפץ לחמישייה)

    1. אני חושב שדווקא בארנס יהיה בחמישייה ואיגי ימשיך להוביל את החמישייה השנייה. במשחקים העונה שקליי/דוראנט היו בחוץ מי שפתח היה פטריק מק'או ולא איגודלה, לכן סביר שאיגודלה ימשיך להיות השחקן השישי.

      גיבוי לא רע לעמדות הפורוורד, אבל הדבר החשוב הוא שהפציעה של דוראנט תעבור כמה שיותר מהר. אני מקווה שזה גג שבוע-שבועיים, אבל לא נראה לי סביר.

      1. שבוע זה כבר לא יהיה.

        כשקוראים את הדיווח זה נראה יותר כמו 3 – 4 שבעות במקרה הטוב,
        מספר חודשים (שזה אומר קרע) במקרה הרע.

      1. גם איתו הם לא היו מנצחים..
        בלי קשר בתחילת העונה אמרתי שזה או הקאבס או הספארס (לצערי לא פה באתר) אבל אני עדיין עומד על זה
        לדעתי יש לספארס המון מה למכור נגד לברון בכללי הפופ נגד לפלופ תמיד נשמע שם טוב לסדרת גמר
        בלי קשר לדעתי פופ מכין משהו מתחת לשרוול וישלוף אותו בזמן המתאים

        מה דעתכם?

        1. איתו יש מאבק בין 2 קבוצות על, בלעדיו גם זה הלך.
          וכן אני בהחלט רואה את פופ מכין איזו הדחה מפתיעה לפני גמר המערב

  2. סומסום שיחקת אותה עם הקללה. נשמח להשתמש בשירותייך גם במעבדות 'ללל'.
    אנא שלח קו"ח (היכן למדת כישוף, תארים בוודו וניסיון מעשי בהטלת קללות ורפש) למועדון הפוסיקט בבורסה.

  3. יא אהבלים..
    כל מה שנותר מהעונה הזאת הוא לראות פיינלס לפנתיאון ואתם שמחים מהפציעה של דוראנט?
    ממילא הקאבס פייבוריטים

  4. השמועות אומרות סיים את העונה. הם כרגע מכבסים את המילים למשהו כמו: המעגל הקרוב מתכנס לאפשרות שסיים את העונה… בחיים לא מוציאים הודעות כאלה כשיש אופטימיות. לדעתי סיים את העונה.

    לא נקדים את המאוחר אבל כבר לפני יומיים כתבתי שסטטיסטית הסיכוי שסטף או דוראנט יפצעו גדול.

    לכל מי שיראה בזה קארמה רעה שיזהר בלשונו. גם קובי היה נקי מפציעה רצינית כמעט 15 שנה. אף אחד הוא לא בלתי מנוצח לא משנה איך הוא שומר על הגוף

    בריאות לכולם

      1. ודאנקן וקארים. יש כאלה שבורכו וגם שומרים על הגוף.
        ד"א, לגבי הרמיזות שעוד יגיעו – משפרי ביצועים עוצרים בשיקום מפציעות, אבל שוחקים את הגוף ומעודדים פציעות לאורך זמן.
        נראה לי שקריירה של 14 שנים לפחות היא לאורך זמן. 🙂

        1. לא לשכוח כמה אתלטיות הייתה לדאנקן וקארים.

          ייתכן והם היו פחות פצועים, עקב חוסר הנסיון שלהם "לעוף" על המגרש, "להפציץ" דאנקים וכדומה…

    1. עצוב שכל שחקן נפגע לא משנה איזה במיוחד כוכב כמו דוראנט, הליגה ללא דוראנט מאבדת הרבה מעוקץ וחבל. דוראנט סובל מחוסר מזל ומגוף לא עמיד.

      1. הממזר של… מזל? אז אולי אני נביא 🙂

        זה שרכב נכנס בך מהצד ב25 קמ"ש מבלי שהיה לך יכולת לראות אותו זה מזל. זה שהיה לך סוברו 92' זה כבר מקדם ניבוי. לא סתם הימרתי על סטף או דוראנט. אילו זה היה גרין או תומפסון הייתי מופתע

        1. ג'ון, ראיתי את הווידאו. פשוט מזל רע.
          חזק ככל שתהיה, כשמישהו כבד נופל לך על הברך ומקפל אותה בכיוון הלא נכון, אתה תסבול מ-hyperextended knee.

          גם ג'אסטי 82', וגם מוסטנג 2017 , מתפנצ'רות כששומשום תוקע להם מסמר בגלגל…

  5. השחקן הכי חשוב בג"ס הוא דריימונד גרין.
    הקבוצה יכולה להסתדר בלי כל אחד מטריו הצלפים.

    יהיה בסדר, והחלמה מהירה.

  6. יצאה ידיעה גם ממארק סטיין, גם משאמס שראניה וגם מדיוויד אולדריג' שבוגוט יחתום בקאבס בסופ"ש. השאלה שלי היא אם בוגוט חותם רק בסופ"ש בקאבס, מה זה אומר לגביי השימוש שלו בפלייאוף – חוקי או לא?

    קשה לי להאמין שהקאבס יחתימו אותו לשימוש רק בעונה הרגילה. נכון שלאב חסר, אבל כל החכמה היא להביא אותו לשימוש גם בפלייאוף, כי הקאבס כנראה יסתדרו עם חסרונו עוד חודש ככה. וסמית' גם חוזר באמצע החודש בערך.

    נשמע לאנשים כאן הגיוני?

  7. אגב, הבאת בוגוט ו-D-Will הם בדיוק מה שהקאבס ראו בעיניהם שחסר בקבוצה לאחר הפיינלס.
    בוגוט הוא שדרוג למוזגוב. וויליאמס הוא שדרוג לדלאבדובה.

    מדהים באיזה מזל הם יצאו בסוף. בלי לכוון לשם אפילו, אם סמית' ולאב חוזרים כמו שצריך מהפציעות, הם במצב יותר טוב מהעונה הקודמת. ועוד הפציעה של דוראנט עכשיו…

    ומצד שני, "אם" של פציעות הוא "אם" גדול…

  8. זה סביר לקרוע רצועה מתנועה כזו או שהחשש הוא מהמיניסקוס?
    ונניח שיש קרע במיניסקוס(נקווה שלא) שגורר תפירה והשבתה ארוכה או הסרה חלקית של החלק שנפגע מה הייתם בוחרים? הוא נמצע בדיוק בשלב שאין תשובה קלה מה לעשות, בשיא הקריירה עם עוד כמה שנים יפות לפניו ומצד שני הזדמנות לקחת טבעת ראשונה ואי אפשר לדעת מתי היא תחזור אם בכלל, כי כל הליגה הזאת נזילה ודברים משתנים ברגע.

    1. hyperextended knee יכולה גם לגרום לפגיעה במיניסקוס, אבל בדרך כלל החשש העיקרי הוא קריעה של ה-ACL או של גיד הפופליטאוס.

      קרע במינסקוס זו שאלה סבוכה. השאלה היא איפה?
      אם זה במיניסקוס החיצוני, בדרך כלל בוחרים בתפירה של הקרע.
      הסרה של המיניסקוס עבור אתלט צעיר בדרך כלל לא מומלצת (ע"ע דוויין ווייד)

  9. בסוף, אפשר לומר שהחמישייה של ג"ס יכולה להתמודד עם זו של הקאבס כפי שכבר ראינו בעבר. אבל אם איגי עולה לחמישייה הסיפור הוא הספסלים. הספסל של הקאבס עם די וויל בוגוט שאמפט וויליאמס ופריי ישחוט את זה של ג"ס בלי חשבון.

  10. ועוד משהו על וושינגטון: אם ג'נינגס חותם שם זה חתיכת שיחוק. מהינמי אמור לחזור בקרוב וספסל של ג'נינגס אוברה בוגדנוביץ' ומהינמי הוא ספסל רציני מאוד שלדעתי, ועד שלא נשמע אחרת מכיוון קיייל לאורי, הופך לוושינגטון להיות הפייבוריטית לגמר המזרח.

    1. * אם בוגדאנוביץ' ייראה טוב ממה שהוא מראה כרגע.

      הוא לא היה להיט בברוקלין, בה אין מי שיקלע ויככב, מלבד לופז.

      נראה איך הוא ישתלב.

      חשוב לזכור – היריבות העיקריות שלה כרגע על הגמר הן לא קליבלנד, שתגיע כנראה, אלא קבוצה שחסרה את אחד משני השחקנים הקריטיים שלה + קבוצה שעוד לא עברה סיבוב בפלייאוף. ואם או בלי דוראנט – הנצחון שלהם היה מרשים הלילה.

      ומאידך, אני חושב שיש בהם יותר מדי זחיחות בשביל קבוצה שלא הייתה בפלייאוף בעונה הקודמת.

      1. קלע דו ספרתי בשתי המשחקים הראשונים. היה בכלום ושום דבר של ברוקלין אז אנשים נוטים לשכוח שמדובר באחד הכשרוונות הכי גדולים שיצאו מאירופה בעשור הנוכחי. יש לו המון מה למכור, לדעתי.

        1. אירופה זה לא ה-NBA

          בייליצה ויאן וסלי הם רק חלק ממי שלמדו זאת בדרך הקשה.

          ו-14 נק' בקבוצה שאין לה מי שיקלע ואתה גם ככה בחמישייה זה לא הרבה בעיניי.

          בקבוצות קטנות, שחקנים דווקא בעלי סטטיסטיקה מנופחת יותר, עקב חוסר הכשרון הקולקטיבי שמביא לכך שכשרון אינדיבידואלי, ולא הקטן ביותר, יבלוט מאוד בשטח. וייתכן שזה מה שהיה איתו בנטס.

          בכל מקרה, אני ציינתי זאת כי אני עדיין פתוח לגביי כלל האפשרויות שיכולות להיות איתו בוושינגטון. לא כדאי לרוץ למסקנות עדיין. שני משחקים אחרונים הוא היה מצויין. בוא נראה אותו במהלך שאר מרץ ונבין איפה הוא עומד יותר טוב.

          מה שבטוח, זה בהחלט שדרוג על מה שהיה לפני כן בקבוצה.

          1. יכול להיות שבקבוצה שבה יש לו תפקיד מוגדר וספיצפי שהוא לא צריך לעשות דברים שהוא פחות טוב בהם רק כי אין אף אחד אחר שיעשה אותם,תגרום לו להיות יותר טוב.אבל כמו שאמרת עוד מוקדם לדעת ובכל מקרה תשובה אמיתית נוכל לראות רק בפליאוף

  11. "* – יכולים לשחק בפלייאוף רק אם יוחתמו היום."

    חושב שאתם טועים בנושא הזה, הם לא חייבים להיות מוחתמים היום, פשוט אסור להם לשחק בקבוצה אחרת מתאריך זה בשביל שיוכלו לשחק בפלייאוף בקבוצה אחרת

  12. לכל מי שמביא השוואות משנה שעברה שכמעט לקחו אליפות ללא דוראנט, זו ממש לא אותה קבוצה. כמו שלברון הבין מזמן, זה השחקן ה8-10 שלוקח לך בסוף אליפות.

    היכולת של סטף, תומפסון ומאט בארנס להתמודד בפלייאוף מערבי כקו אחורי המחפה על הדלילות מקדימה הוא נמוך.

    גולדן סטייט איבדה משנה שעברה את: בוגוט, בארנס, אזילי, מו ספייטס ואפילו את ברבוסה (שנתן כמה משחקים גדולים).

    כשמוציאים כעת את דוראנט קיבלנו חזרה את: דיוויד ווסט (שגם רבוי פציעות), זאזא מקגי ומקאו הרוקי. ויאללה נוסיף את מאט בארנס שבפלייאוף לא יוכל לשמור לא על לברון ולא על קאווי.

    לסטף יש יכולת להעלות הילוך אם לא יהיה פצוע ותומפסון יוכל לתת מעצמו עוד. אבל מה שאיבדו מהספסל יהיה קריטי. לוינגסטון בירידה השנה ביכולת. לא במספרים אלא ביכולת פעם בכמה משחקים פתאום לתת 15 ו-7 ולחפות על ערב רע של סטף. ונניח שלוינגסטון יכול להיות אגרסיבי ולשחק יותר. דריימונד השנה חלוד ביותר מהשלוש השנה וקולע פחות מהממוצע בליגה. הוא גם נאלץ להשקיע השנה אפילו יותר בהגנה.

    האקס פקטור הוא איגוודאלה. בהגנה הוא בירידה כבר שנתיים בהתקפה הוא פחות או יותר אותו הדבר. אם דוראנט אכן סיים את העונה (כל האידקציות כרגע מראות שכן). אני ממש לא סגור שהם יוצאים מהמערב. לפחות נראה היום את סטיבן איי סמית בדמעות תנין על כמה הוא לא מאחל לאף אחד רע ומרגיש רע בשבי גולדן סטייט (אותו בריון מילולי שבגלל שדוראנט חשף שהביא ידיעה שקרית על מעבר של דוראנט ללייקרס שנה שעברה הפך את דוראנט פומבית לאוייב).

    1. פשוט לא נכון שהשחקן ה- 8-10 לוקח לך אליפות . קליבלנד לקחה אליפות בשנה שעברה בזכות התעלות של לברון וקיירי , וגם הגנה משופרת של לאב במשחק השביעי ( וכמובן עם תרומה לא קטנה של דריימונד גרין ) . הספסל שלה לא היווה בכלל פקטור – בוודאי לא מקומות 8 -10 ברוסטר .

      1. תן לי להבין. אליפות זה הדבר שקורה בכמה משחקי גמר אחרונים? או שאליפות זה הדבר הזה שקורה לאורך פלייאוף שלם או אפילו עונה שלמה?

        1. מסכים ללא ספק מ2009 חייב ספסל כדי לזכות באליופת העומס בעונה הוא מטורף בליגה אתלטית כמו היום, הווריורס ללא דוראנט לא שווים גמר מערב, יוסטון נראית הרבה יותר מאיימת ממנה כרגע

          1. בתור אוהד יוסטון, בוא נרגיע עם זה.
            יוסטון קודם שתעבור סיבוב ראשון נגד ממפיס/יוטה/אוקלהומה.
            אחר כך נדבר על איך להשמיד את הספרס וגולדן סטייט (פיס אוף קייק).

    2. +1

      החסרון של הספסל משמעותי. הבאת דוראנט גרעה שינויים משמעותיים מהקבוצה ברוטציה הרחבה.

      נוסיף לכך שהתחרות של גולדן סטייט קשה יותר בפלייאוף גם מבחינת כשרון וגם מבחינת התאמות משחק, כי כל קבוצה בסיבוב הראשון בעלת צבע כשרוני ועמוק, סיבוב שני צפוי להיות מול יוטה כרגע (שהיא עם גוברט), והספרס ויוסטון יקשו בכל מקרה, התאמות או לא, עקב רמת הכשרון הגבוהה.

      והקאבס? במידה ומיאמי לא ייכנסו בסוף, הם צפויים לשחק בסיבוב הראשון מול קבוצה שלא מתפקדת כנדרש העונה (דטרויט/שיקגו), סיבוב שני עלול להיות מאתגר. טורונטו משודרגת, אך מה אם לאורי? האם השחקן יתפקד נורמלי ישר לתוך הפלייאוף? הניתוח שהוא עובר לא פשוט. ואם זאת וושינגטון, יהיה כאן גם אתגר, אך העומק והעובדה שאין מגן איכותי לשמור על לברון (מוריס לא מגן מספיק טוב) יהיה פקטור משמעותי בסדרה של פלייאוף. ובוסטון? בוא נראה אם הם בכלל מסוגלים לעבור סיבוב. ואז עוד סיבוב. מוטיבציה יהיה לשחקנים והמועדון, אך הם לא באים עם לחץ על הגב שלא תהיה עוד הזדמנות, כמו טורונטו וקליבלנד.

      אם לא יקרה משהו יוצא דופן, אני רואה את טורונטו מול הקאבס בגמר המזרח, כשהפציעות של כל אחת עשויות מאוד להכריח את כף הגורל במפגש.

      במערב? אל תתפלאו שסיום עונה של דוראנט ישחזר את המקרה שהיה עם הסלטיקס ב-2009 לאחר פציעת גארנט, כאשר הם עפו בסיבוב השני, לאחר קרב עיקש.

    3. אסור לשכוח שקארי לא ממש הופיע לשני הגמרים (גם באליפות וגם בהפסד). לפחות לעניות דעתי הוא היחיד שכולם ציפו ממנו להתעלות והוא די פישל.

  13. בלי קווין דוראנט כל ההנאה שלנו הצופים הלכה, כל העוקץ יצא מגמר הליגה (בלעדיו אין קבוצה שיכולה להילחם בכשרון ובעומק של קליבלנד).

    1. קודם כל הנאה תהיה מלראות קבוצה אחרת חוץ מגולדן סטייט בגמר, אחר כך נדבר על הספרס מול לברון שזו היריבות האמיתית של העשור האחרון.
      וגם קליבלנד עוד לא בגמר. חבר'ה טורונטו לא פראיירים אני אומר לכם, התוספות שהם עשו בדד ליין הן רציניות.
      הליגה לא גמורה וכמו שאנחנו רואים פציעה אחת יכולה לשנות הכל, ואת המתים המהלכים מסן אנטוניו אסור להספיד אף פעם.

  14. כמה משעשע אותי איך כל הקשקשנים יוצאים מהחורים . מחסלים את הלוחמים בהבל פה , הופכים שחקני ספסל בינוניים שלנו מהשנה שעברה למושיעים גדולים , מכתירים כל מיני קבוצות חסרות חוט שידרה לקונטנדריות – ממש לונה פארק כאן .

    אז כדי להרגיע את כולכם – קודם כל , כדאי שתמתינו לראות כמה זמן יחסר KD לפני שאתם רוקמים כל מיני תיאוריות מפוקפקות .
    ובכל מקרה – איתו או בלעדיו – יהיה מאוד קשה לנשל אותנו מאליפות המערב . מכל הסו-קולד מעצמות כדורסל שיכולות לעשות את זה – היחידה היא החבורה של פופ . וגם לה זה לא יהיה פשוט – גם בלי KD.
    באשר לגמר – קליבלנד תטייל לשם טיול אחה"צ רגוע – למרות כל הנסיונות להמציא לה יריבות .
    ועד הגמר – בראשית יוני , להזכירכם – יש זמן רב.

    1. במזרח אין ספק שקליבלנד תגיע לגמר במערב בלי דוראנט אני לא רואה לכם סיכוי גדול מצטער, יוסטון עמוקים בהרבה, גם לקליפרס פתאום לא נופלים במאצ אפ ובטח יוטה וממפיס, הלוחמים ללא דוראנט הרבה פחות מאיימים מאלופה מלפני שנתיים.

      1. אני מסכים איתך שבלי דוראנט זה יהיה קשה יותר . אבל מכאן ועד לפסוק שאין לנו סיכוי גדול המרחק רב . גם בלי דוראנט אנחנו עם 3 אסים , פלוס מספיק תחליפים מתחת לסל לבוגוט ואזילי , שהיו פצועים חלק גדול מהזמן ולא תרמו הרבה דקות . במקומם יש לנו את זאזא , ג'באל ולוני – ויחד עם קו אחורי איכותי זה יכול להספיק .

  15. אגב כל נושא הביי אאוט הזוי לחלוטין.
    לא הגיוני שקבוצה מרכיבה חצי מהסגל שלה בגלל שקבוצות לא רוצות להתחרות ומשחררות שחקנים משמעותיים שיכולים לחתום בגרושים להמשיך לקבל את אותו הכסף ולהתחרות על האליפות.

    יש כ"כ הרבה חוקים בנושא השכר איך לא סגרו פרצה כזאת משמעותית.
    העיקר בשביל טריידים צריך להיות תואר ראשון במתמטיקה..

    1. צודק לגמרי.זה גם מצד אחד מעודד טנקינג וגם מצד שני נותן יתרון לקבוצות המובילות.אין שום מצב בעולם שקליבלנד ככה הייתה מקבלת שחקן ברמה של דרון ווילאמס ועוד מבלי לתת כלום תמורה.

  16. אם דוראנט חוזר לפלייאוף הכל בסדר. אם לא זו באסה רצינית.
    צריך סבלנות.
    כמו שאפלטון אמר (אוהדים חכמים יש ליוסטון) יש ליוסטון עוד דרך ארוכה וקודם שתעבור סיבוב. גם קליבלנד לא מנצחים את המזרח כל כך בקלות אחרי ההתחזקות של טורונטו.

  17. משהו שמפריע לי ולא ראיתי התייחסות.
    נושא מאזן הכוחות לפני הפציעה של דוראנט הוא 50-50.

    כל הסיפור הזה שמוסיפים את דוראנט לקבוצה שכבר ניצחה 73 משחקים לא רלוונטי.

    שנה הזויה כבר שהיתה לקארי שנה שעברה לא תחזור אולי בחיים.
    כשגם קלי מציג אולי מספרי קריירה.
    בלי קשר להגה של דוראנט אלו מספרים שכנראה היו צונחים בכל מקרה.

    אומנם קליבלנד היו בפיגור 1-3 אבל לדעתי הם הבינו איך לשחק מולם אז לא במקרה הם ניצחו מאז 4 רצוף.
    אילו היו נשארים באותם הרכבים לקליבלנד עדיפות ברורה.

    ההגעה של דוראנט הציבה את הווריוס בחזרה באזור ה 50-50 לדעתי למרות שרבים ראו את זה אחרת. אבל עם זאזא ומקגי בצבע לעומת תומפסון, לאב ולברון הם יסבלו קשות.

    קיירי כרגע הוא יותר מכל מה שיש לווריוס להציע ובכל מקרה הרוטציה מתקצרת בפלייאוף.
    החתמות החדשות מאפשרות ללברון וקיירי להגיע סופר רעננים למאני טיים

  18. אני בדרך לקופת חולים לעבודה.
    כשקווין דוראנט יגיע אלינו אעדכן על מצבו ומה צפוי לו בהמשך העונה.

    בכלל יש באתר יותר מדי כתבות על ספורט ופחות מדי כתבות על קופת חולים .
    רוצה להדגיש כי קופת חולים היא חלק בלתי נפרד מהספורט והנה קווין דוראנט יהיה אצלנו בשבועות חודשים הקרובים .
    והיו ויהיו עוד ספורטאים רבים .
    אז הגיע הזמן שהופס יעשו אקרידטציה אצלנו וישלחו אלינו כתבים.
    על החתום פקיד קבלה בקופת חולים ….

        1. הוציאו הודעה לפנות בוקר שם שהתוצאות יתפרסמו ברביעי בבוקר שזה בשעות הקרובות. עצם ההמתנה עם הפרסום לא מעודדת כל כך.

  19. עוד מעט נראה את התגובות אחרי הפציעה גומרת העונה של לברון שתוליך לאליפות של הוויזרדס, בהנהגת ג'נינגס, אחרי הפציעה גומרת העונה של וול, שהצליחו לעשות את הדרך לגמר הודות לפציעות מסיימות עונה של דרוזן ותומאס, בגמר מול הגריזליז שהגיעו לשם בעקבות פציעות של קאוואי ווסטברוק וגילוח הזקן של הארדן ע"י מחתרת הגברים המגולחים, מה שמנע ממנו להופיע למשחקים (אם כי לא ברור אם זה בגלל שאנשי האבטחה לא נתנו לו להכנס כי לא זיהו אותו או כי הוא התבייש להראות בציבור), שחסרו את גאסול וקונלי אחרי משחק מספר אחד הודות למעצרם בעקבות מעורבותם בקטטה במועדון (לא מה שאתם חושבים).

    והנה, שיעור גרוע בכתיבת משפט מורכב.

    את מה קורה עם הקליפרס אני משאיר בסוד שתהיה לכם הפתעה ממשהו(אבל זה ענק אז אל תחמיצו).

  20. "אל תשמח בנפול אוייבך" (גם אם הלכה לו הברך).

    אני מאד מעריך את קר שידע לעשות את ההתאמות הנכונות.
    הם צריכים את דוראנט בריא עד גמר המערב, עד אז הם יסתדרו בלעדיו.
    הוא ידע להוציא מקארי, קליי והאחרים יותר.
    הג"ס היו ויישארו מסוכנים מאד עם דוראנט או בלעדיו

    לגבי הספרס,
    יש לה 3 משימות חשובות מאד:
    – להגיע בריאים לפליאוף
    – להגיע סוף סוף לגמר מול ג"ס
    – לנסות ולהפתיע

    המטרה הראשונה באה בסתירה לכל ניסיון להתאבד על המאזן הכי טוב בליגה בשביל הביתיות.
    כרגע, המצב הוא פער של 4 משחקים ו- 22 משחקים בקופה.
    אני חושב שזה לא ריאלי

    לגבי הקאבס, קצת עצוב לי שבוגוט לא בחר בספרס.
    אני חושב שהוא היה יודע לתרום. יש לו את האופי הנכון והגישה הנכונה.
    אני לא בטוח שהוא ימצא את המקום שלו בין הררי האגו שם, אבל אהבתי את חוש ההומור שלו על הנוף באוהיו.
    מצד שני, בוגוט הוא סיכון, כי עם רגלי המאור מליקסון שלו. לא בטוח שהוא יצליח להגיע לסדרת הגמר בריא.

    1. הטרנד הלוהט בקרב וטרנים היום הוא לזכות בטבעת . כסף יש להם מספיק . נכון שבוגוט כבר זכה באחת , אבל הוא רוצה עוד אחת שתתאים לאצבע האמצעית של היד השניה. והוא חישב שהסיכוי הגדול שלו ביותר לקחת טבעת , חוץ מהלוחמים אליהם הוא שרף את הגשרים , הוא בקליבלנד.

  21. תרגיעו עם הספרס, לפופ אין כלום בשרוול (או במנהרת האיוורור של המזגן), אוק סיטי ידיחו אותם בסיבוב השני

    1. MCL – הרצועה הקולטראלית מדיאלית.
      המכה גרמה למתיחה חלקית של הרצועה.

      (ה-MCL היא הרצועה הפנימית, ה-ACL היא הרצועה הצולבת הקדמית)

      1. רק לחדד, תקנו אותי אם אני טועה.

        mcl – פנימית במובן של מימין לברך שמאל, ומשמאל לברך ימין. רצועה שעוברת מחוץ למפרק.

        acl – קידמית מבין שתי הרצועה שעוברות בתוך מפרק הברך, ולכן פציעה בהם יותר מסובכת.

        1. חיובי.

          אנסה ממש לפשט את זה:
          MCL היא רצועה צידית שמונעת גמישות יתר ותנועה לא מוגבלת של השוקה לצדדים

          ACL היא רצועה הפנימית והיא זאת שנפגעת לרוב, עקב מיקומה הקריטי. הקיום שלה מונע גמישות יתר של השוקה אחורה

    2. זה לא מדוייק. אמרו שאין מגבלת זמן על החזרה שלו. יש לו מספר אבחנות ולא רק מתיחה של ה-MCL.
      נתחיל מכך שנקי זה לא מתיחה. נקע זה פגיעה בשלמות של הרצועה. זה עלול להיגרם ממתיחת יתר, אבל זאת הסיבה ולא התוצאה.
      מעבר לכך, בסיכום האבחנה נכתב (ע"פ המקורות לפחות) שהפציעה לא חמורה כמו שחשדו ויש לו סיכוי לחזור העונה, אך שוב – אין זמן מוגדר להחלמה וחבל שרבים מאותם מקורות שמים את העובדה הזאת בצד. אם לא נקבע זמן מוגדר להחלמה זה אומר שכל האופציות לגביי הפציעה פתוחות.

      זה כמו שעל בראדלי אמרו שהוא סובל ממתיחה קלה באכילס ואין לו זמן החלמה מוגדר, אך זה לא נראה רע כמו שחשדו. בפועל? במקום להחסיר 2 משחקים, הוא החסיר 18 וגם בזה שהוא חזר לא היה נראה שהוא 100℅.

      עדיף לא להסיק מסקנות ולחכות להצהרה ברורה על החזרה שלו, שתוכל להתבצע רק אחרי האבחנה הבאה בעוד כחודש.

    1. לדעתי את צ'אלמרס כבר לא נראה העונה.
      כמה שאני חושב שהוא שחקן מצויין אני חושש שרכבת הNBA שלו חלפה מהתחנה ונמצא אותו בסין/אירופה.
      אשמח להתבדות – אני חושב שצ'אלמרס בריא זה יתרון אדיר לכל קבוצה. מדובר בווינר אדיר

  22. מאחל לו להיות בריא. מה שלברון עשה לפני שתיים מול גולדן סטייט בליין אפ מלא בלי קרי ולאב הרבה יותר מרשים בעיניי מכל האליפויות שלו כולל זו של שנה שעברה. זה שהוא הצליח לסחוב את קליבלנד לסדרת גמר צמודה מספר עד כמה השחקן הזה דומננטי. אם דוראנט לא יהיה כשיר לפלייאוף אז גמר המערב פתוח וקשה לראות מי לוקח אליפות מקליבלנד אבל נקבל שיעור מרתק על מה באמת שווים החלקים שבונים את גולדן (כולל קר)

    1. אתה כותב כמו זקנה רכלנית . מילא זאזא, שבטח מרגיש אשם על הפגיעה בדוראנט. מה קשור ווסט ? הסיכוי שלו לטבעת קיים . דוראנט יחזור לפלייאוף , גם אם לא ישר לתחילתו .

      1. כתבתי את זה בעבר:
        יש סיכוי שדיוויד ווסט הוא כמו אל הגשם של דגלאס אדאמס.
        המקום שאליו הוא עובר כדי לזכות בטבעת – מפסיד אותה.
        או כמאמר חז"ל, הרודף אחר הכבוד – הכבוד בורח ממנו.

        בינתיים הוא עם 1 מ-1. נראה.

      2. נ.ב. ממליץ לך לתאם ציפיות למניעת אכזבות.
        דוראנט עשוי לחזור לפלייאוף. יכול להיות שגם לא.
        בעוד 4 שבועות תבוצע הערכה מחודשת. אף אחד לא יכול להגיד היום באיזה מצב יהיו רגלי הזכוכית, האם יהיה לו שווה לסכן את המשך הקריירה כולה בחזרה מוקדמת מדי –
        וגם אם יחזור, ואפילו בכושר משחק – הפחד מפציעה חוזרת תמיד קיים.

        לכן אני אומר, חכה בסבלנות.

          1. הכל מאוד מוקדם.
            גם יכול להיות שהוא יחזור אפילו לפני.

            אני באמת מאחל לו לחזור מהר ובריא – רוצים לראות את השחקנים הכי טובים בעולם, בשיאם. אחרי זה מתגעגעים אליהם.

            אבל זה לא אומר ש-KD וכל מי שסביבו ייתן לו לסכן את עצמו דקה לפני הזמן. עוד יש לו כמה שנים מעולות בהמשך, עם הרכב מדהים לידו. זה לא צ'אנס אחרון. רחוק מכך.

          2. לא מסתכנים במצבים האלה.

            זה כמו למשכן את רוב הנכסים שלך, ואת כל ההון שלך, ללכת לקזינו, ולשחק בלאק גק כשכל יד את מהמר על 25% מההון. רצף אחד רע ואתה בחוץ. האם תשרוד עשרים ידיים ?

  23. יכל להיות גרוע יותר, מצד שני לא ההצהרה מאוד מעורפלת וקשה להבין את המצב המדויק. מקווה שעד אמצע אפריל הוא יהיה בכושר משחק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט