מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

(בגלל נאום טראמפ לאומה לא היה לי ראש לכדורסל. המעורב יהיה לכן קצר מהרגיל כי אני מתחיל לעבוד עליו רק עתה,11:00 בערב)

1. הפציעה של דוראנט הלילה

הוא נ-שלח ל-MRI. התוצאות יוודעו עוד מעט

*

*

2. "דוראנט לא חתם בויזרדס רק כדי לשחק כמה שפחות נגד נגד לברון"…

ישנם במדיה אנשים כאלה מטומטמים שאני לא מבין כיצד ממשיכים לתת להם במה. אחד האידיוטים הגדולים מכולם הוא סטפן סמית', שמשום מה ב-ESPN ובספורטסנטר חושבים שהוא חכם גדול. הוידיאו הזה פורסם לפני שלוש שעות בכל כלי מדיה אפשרי. סטפן סמית' יודע שקווין דוראנט רצה באמת לחתום בוושינגטון ויזרדס, אבל הפרוספקט לשחק במזרח, ולפגוש את לברון כמה וכמה פעמים במשך העונה "הפחיד" אותו עד כדי כך שהוא החליט להישאר במערב, וככה נמנעת ממנו הבושה להיות מושפל ע"י לברון שוב ושוב…

קשה להאמין עד איפה מגיע טמטום של אנשים. את סטפן סמית' אני לא מאשים. ה-IQ שלו הוא מה שירש בגנים של הוריו. למעשה אולי הוא חכם מכולם ובכוונה זורק שטויות באוויר עם תפילה שאחת מהם תיתפש ע"י המדיה הגלובאלית.

כך או כך, האנליסט המאוס הזה צוחק על כולנו בדרך לבנק.

הנה הוא, והצהרתו החדשה"

*

 

*

3. כיצד שלוש החתמות פשוטות עשו מהקאבס עליונים על הווריורס

כריס היינס מ-ESPN טוען ששתי החתמות פשוטות וקלות עושטת מהקאבס קבוצנ "טעונה יותר", "מחומשת יתר", ולכן בעלת פוטנציאל גדול יותר מהווריורס לנצח את האליפות העונה, וזה עוד לפני החתימה של אנדרו בוגוט, שזה עתה נודע שהיא קורית מחר – אצלכם היום (ראו את הוידיאו במספר 3).

עד ל-16 לינואר באוקלנד, הקאבס ניצחו את הווריורס ארבעה פעמים ברציפות. כולל הגמר הבלתי נישכח, ומשחק חג המולד המהמם בו הווריורס מיסמסו יתרון של 14 והפסידו בנקודה. הווה אומר שאפילו התוספת של דוראנט לא עזרה לווריורס למצוא את המפתח להכנעת הקאבס.

למרות רצף ארבעה הנצחונות, משהו בקאבס לא נראה בסדר. אתם יודעים? כמו ציור של בריג'יט בורדו ערומה (ספר להם, מומי) שמשהו לא בסדר עם הפה שלה. כתבתי על כך. הם הפסידו לקבוצות בינוניות ומלבד לברון, קיירי אירוינג, וקווין לאב, לא נראה שיש להם צוות שיכול לשחק בליגת "D".

כנראה שה-GM דייויד גריפין הרגיש בדיוק כמו K-700 וכמוני. הפסד של 126-91 (לכו לקלקולטור ותכתבו "126" אח"כ "-" ואח"כ "91", ובקלקולטור ישן צריך גם לסמן "=" ומה תקבלו? 35 רבותי. ב-17/1/2017 הקאבס חטופ מהווריורס שלושים וחמש הפרש. לברון וקיירי היו 12 מ-37 מהפארקט.

גריפין מספר היום שהוא ראה מבטי ייאוש בחדר ההלבשה, וזה הדליק נורה אדומה. ההפסד ב-23 בינואר לניו אורלינס – הפסד חמישי בשבעה משחקים – היה הקש ששבר את גב הגמל. גריפין הרגיש שמשהו דראסטי חייב לקרות כי הקבוצה נראתה 'והרגישה' הגרוע ביותר מאז לברון הגיע.

לברון פתח את פיו. הוא אמר שכל מבנה הרוסטר של הקבוצה דפוק. הוא אמר, מילה במילה', לעיתונאי של ה'פליין-דילר' בקול רם שכולם ישמעו:

"We top-heavy as shit," James said. "It's me, [Irving], [Love]. It's top-heavy."

כשגריפין שמע מה שלברון אמר הוא הגיב למחרת:

 תגובה שהיא לחלוטין "misguided."

חדר ההלבשה הפך לבית קברות. לא נעים היה שם לכל שחקן ששמו לא לברון, אירוינג, או לאב. לפתע כל שחקן מחוץ לשלושה הרגיש שהוא הבעייה, ולא הפתרון. הקאבס עמדה להתרסק, ואני לא מגזים.

למרות שרבים חשבו שלברון הראה "TOTAL LACK OF SENSITIVITY" (דיילי ניוז, 2/2/2017), ההרגשה היום היא שדווקא ההצהרה הנועזת וחסרת הבושה-"bold controversial assessment might galvanize the team" (דיילי ניוז, באותו מאמר) נתנה דחיפה חסרת תקדים להנהלה לעשות משהו רציני.

אבל מה לעשות כשאין שחקנים בשוק?

מוצאים אותם. חופרים ומוצאים. המחשבה היתה שלווריורס ישנם 9 שחקנים לעומק: החמישייה ועוד אנדרה איגודלה, ג'בל מגי, שון ליבינגסטון, ודייויד ווסט (ועתה, למקרה הצורך, גם חוזה קלדרון). לקאבס היו רק את צ'נינג פריי, אימן שומפרט, וריצ'רד ג'פרסון. איש לא יודע מתי וכיצד ג'יי אר סמית יחזור.

גריפין יצא במסע על כל הקופה: הוא הוסיף את קייל קארבר, דריק ויליאמס, דרון ויליאמס, ומחר (היום, לפני 5 אחה"צ, או חצות אצלכם, אנדרו בוגוט!

ללברון לא היה אף פעם סגל כזה עמוק. הוא ביקש "פוינט גארד" והוא קיבל את הטוב בנמצא מלבד הפוינט גארדיס כוכבי קבוצות מובילות. עכשיו כל הפרשר הוא על לברון: הוא קיבל מה שרצה. "עכשיו לך ותנצח את המזרח ואת הווריורס, DAMN IT!"

ואגיד לכם דבר נוסף שאיש לא אמר עדיין, וזה לא היה כתוב בכל מקום, אבל אני רוצה שתזכרו מי אמר זאת ראשון, אפילו לפני העתון 'פליין דילר':

תתפלאו, אבל דריק ויליאמס שהוחתם, ואיש כמעט לא מזכיר את שמו, יהיה האדם שיוכל לנטרל את דריימונד גרין. הוא נמר שהוחבא עד עתה. בקליבלנד, עד סוף העונה, הוא יהפוך למפלצת לא פחות מאיימת מהגרין המכוער הזה!

(כריס היינס על 'הקאבס החדשה')

4. אנדרו בוגוט לקאבס

אנדרו בוגוט:Andrew Bogut has committed to sign with the Cleveland Cavaliers upon clearing waivers Wednesday night

סוכנו, דייויד באומן, אמר שהכל סגור וגמור והדבר היחיד שנשאר זה לבוגוט "TO CLEAR WAIVERS" עד מחר בלילה. הווה אומר שאם אף קבוצה לא מציעה לו את בדיוק מה שכתוב בחוזה שלו עם דאלאס – ואף קבוצה לא תהיה מטומטמת מספיק לעשות זאת – בוגוט הוא שחקן חופשי הלילה.

מאומה לא היה סגור עד הבוקר של יום שלישי. הוא היה על הטלפון עם דני איינג' ודייויד גריפין. ההחלטה נפלה ביום שלישי אחר הצהריים: קליבלנד קאבס!

ל-2.14מ' הזה תהיה הזדמנות לחזור לאולם בסן פרנציסקו ולגרום לסטיב קר להצטער על למה הוא לא השתמש בו כמעט בכלל במשחקי הגמר נגד הקאבס.

הנה כל הסיפור:

*

*

5. לארי בראון: "אם פיל ג'קסון רוצה 'משולשים' למה שלא יחזור לאמן?"

אפילו ל-X-מאמן לארי בראון נמאס לשמוע את הבכיות של פיל ג'קסון ש-"חבל שג'ף הורנסק לא יודע את שיטת המשולשים". לידיעת הזן מסטר, גם דרק פישר לא ידע לאמן את "המשולשים". אז אם פיל הוא היחיד שיודע את השיטה, למה שלא יתחיל לאמן בעצמו? (אגב, פיל אמר גם ש"שחקני הניקס לא בנויים לשיטת 'המשולשים'". רגע! מי בחר בהם? מי הבוס שקובע ומשלמים לו 12 מיליון לעונה לעשות זאת?)

לארי בראון:

"I can't figure out how you can hire a coach and tell him how you want him to play. I can't figure out how you can draft players for a coach that you know coaches a certain a style, and has been successful doing that style, and get him to play a style that you feel comfortable with," Brown said in an interview on Sirius XM NBA Radio, alluding to Jackson and Knicks coach Jeff Hornacek.

"Then you coach. You're talking about one of the greatest coaches in the history of our sport. Let him coach. If he wants to do the triangle, put it in, let him coach it, and then teach everybody around and get the players that are comfortable playing it."

6. וינס קרטר – זקן-זקן – עדיין מסוגל לקצת לכלוך (על בוקר)

*

*

7.מליק, מונק וקנטקי חוזרים מדפיציט גדול נגד וונדרבילט

*

*
8. גבל מגי עונה לכל הבלגן עם שקיל

*

*

9. טריפל דאבל של ניקולה ג'וקיץ' מנצח את הבולס

*

*

10 ראסל ווסטברוק עם סל 'קלאץ' וטריפל דאבל מס' 30

*

*

11. היילייט של מה שקרה לווריורס בוושינגטון

*

12. ה-NBA מודה: 3 טעויות שיפוט בסוף המשחק פגעו בניקס בהפסד לטורונטו

NEW YORK — The NBA says that referees ruled incorrectly on three calls that favored the Toronto Raptors in the final two minutes of their one-point win over the New York Knicks on Monday night.

The league's daily Two Minute Report notes that Cory Joseph committed an offensive foul on Lance Thomas with 1:12 remaining in the fourth quarter that was missed; the Raptors corralled an offensive rebound on the play and missed a subsequent shot.

The league also says referees should have called an offensive foul on Joseph when he screened Thomas illegally, helping DeMar DeRozan to score a layup that gave Toronto a two-point lead with 30 seconds to play.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 203 תגובות

  1. הייתה ביקורת של מעט יפה נפש על גודלן סטייט
    ההתחמשות של קליבלנד נראית פשוט הזויה
    שחקנים בקליבר של בוגוט ווילאמאס סגרו הרמטית את סיפור המזרח והבכיין ( רצה חיזוק בנרות ) יהיה בגמר פעם 7 ברציפות
    סמית׳ דביל , הפרשנות שלו מתאימה לויכוח של ילדים בכיתה ב׳ ליד ברזייה
    אני מקווה שדוראנט לא נפצע קשה מידיי , שבועיים שלו בחוץ זה רע מאוד לוורירס בעיקר בגלל שזה יפגע במנוחה של השחקנים האחרים
    יקח לו זמן לחזור והפליאוף מעבר לפינה

    1. זה לא קצת דיכוטומי לרשום באותו משפט –
      "הייתה ביקורת של מעט יפה נפש על גודלן סטייט"
      ואז
      "ההתחמשות של קליבלנד נראית פשוט הזויה"?

      גולדן סטייט עשו בשכל כאשר החתימו את דוראנט.
      כשיש ל-GM הזדמנות חד פעמית שכזו לחזק ככה את הקבוצה,
      כל דבר אחר שיעשה זו מעילה באמון האוהדים.
      GM תפקידו לדאוג לקבוצתו, לא לתחרותיות בליגה.

      אותו הדבר בדיוק לגבי הקאבס.

      1. תסביר לי מי מגעילה אותך יותר ?
        גודלן סטייט או קליבלנד ?
        אל תלך סחור סחור , גולדן סטייט הפכה מהמאמי של האתר לקבוצה מאוסה ושנואה בין לילה בגלל החתמה וחצי
        אתה אוהב להכנס לויכוחים עם טיעונים שהמאמין הבלעדי בהם הוא אתה ולא מסכים לעובדות אחרות לבלבל אותך
        אשרייך

        1. אני מתיימר לייצג רק את עצמי,
          ואני כותב רק את הדעות שלי.

          מי מגעילה אותי יותר?
          אף אחת. לא בקטע של לשנוא.

          ואני לא הולך סחור סחור. הדעה שלי מוצקה ויציבה כבר שנים.
          תחפש, ותראה שמה שאני כותב כרגע, זה בדיוק מה שכתבתי בקיץ, רגע אחרי המעבר של דוראנט.

          ואני ממש מתנצל שאני לא נותן "לעובדות אחרות" לבלבל אותי.

          1. יש לי נטייה לשנות את הדעה שלי ואני ממש לא רואה בכך פסול ,נהפוך הוא
            כדורסל והחיים זה דבר דינמי
            ללכת עם הדיעה בקיר לעומת זאת ….

          2. מידן, טוב, אתה לא יוצא מהדיון.
            אבל אני מבין ללבך.

            הלייקרס מסריחים,
            העגלה המבריקה והנוצצת עליה קפצת – גם היא מתפרקת,
            והשחקן שאתה הכי שונא ממשיך להיות השחקן הכי דומיננטי בליגה.

            אבל למה אתה מוציא את זה עליי?

            ודרך אגב, אני מעדיף להמשיך "ללכת עם הדעה בקיר",
            מאשר לאמץ את הטרנד החדש של ה-"פוסט-אמת".
            כנראה שפוליטיקאי אני כבר לא אהיה…

          3. אתה ממשיך ללכת סחור סחור
            אם אתה חושב שמרכז החיים שלי הוא הלייקרס התבלבלת בדמות
            כרגיל שואלים אותך על מחט ושהחום מגיע אתה עונה על ….
            כל הטעונים שלך לעיל הם לא יותר מהזיות

          4. ברור
            בגלל זה לקחת את הדיון לכיוון של –
            אוהד לייקרס מתוסכל ( שקר )
            שונא לברון ( שקר )
            קופץ על עגלות ( שקר בוטה וגס )

          5. מידן, חבל שחוש ההומור הקלוקל שלי חלף מעליך.

            אני יודע שאתה לא פאנט לייקרי, או קופץ עגלות.
            ובדיון שלא היה נגרר לקטע אישי, לא הייתי כותב תגובה שכזו.

    2. לברון אמנם בכיין בן בכיין אבל לא הבנתי את הביקורת שלך.
      מן הסתם הוא רוצה קבוצה כמה שיותר חזקה וכמה שיותר טובה וזה מה שהוא עשה. אין מה להגיד חוץ מכל הכבוד ואנחנו אומרים לא בפעם הראשונה שהיכולות של לברון כGM הם באמת פנומנליות והייתי בהחלט שוקל לתת לו את פרס מנהל השנה.הם לקחו הימור שישתחררו שחקנים מהחוזה שלהם וגם בחלומות הכי ורודים שלהם לא נראה לי שהם חשבו שהפרס שהם יקבלו זה דרון.
      העיקר שיש את המפלצת מהמערב שאף אחד לא יכול להתחרות איתה .שסוגרת את הליגה לעשור הקרוב.

      1. מה יש להבין ?
        גולדן סטייט הפכה לקבוצה מאוסה ושנואה ומצדדי קליבלנד לא מוכנים להודות שקליבלנד היא אם כל המאוסות
        אני לא מאמין שאני הולך לכתוב את זה – כל הכבוד לספרס שלא משחקת את המשחק של תפוס כפי יכולתך
        בעוד שנתיים כשפול , וויד וכרמלו יהיו בערוב הקריירה הם ילכו על חוזה מינימום בקונטדנרית אחרי פגרת האולסטאר ?

        לדעתי הצנועה למצדדי המלך אין זכות לרדת על דוראנט או גודלן סטייט , זו צביעות

        1. או קי אז הביקורת שלך על תומכי לברון ולא על לברון עצמו.
          זה לא חדש כל אחד תמיד ימצא טיעונים טובים בשביל הצד שהוא מאמין בו.
          זה לא אמור לעצבן אותך ככה זה תמיד עבד.
          והרי זה ברור לך שאם כל הסגל האדיר שיש לקליבלנד במידה והם ייקחו אליפות שוב פעם יגידו שלברון האנדרדוג עשה את זה ועוד תסתכלו עם איזה שחקנים פח.

  2. תודה, מנחם.

    דרק וויליאמס הוא החתמה נהדרת.
    הוא בדיוק סוג השחקן שפורח לצד לברון –
    ורסטילי (מסוגל לשמור על עמדות 3 ו-4 , ובמקרים מסוימים אפילו על 5), נייד (תנועה נהדרת ללא כדור), וקליעה לא רעה מה-3.
    בגלל שבקליבלנד הוא לא זוכה לתשומת לב, פעם אחר פעם הוא מצליח להשתחרר לליי אפ קל, או לשלשה פנויה.

    דרון וויליאמס, לראשונה בקריירה, הופך לשחקן ספסל במשרה מלאה.
    אני חושב שהוא יפרח בעמדה –
    קודם כל, התחרות. מול הרכבי משנה יהיה לו קל בהרבה, בעיקר בהגנה.
    בנוסף, וויליאמס שיחק בעבר גם עם בוגוט (השנה בדאלאס), וגם עם קורבר. 3 השחקנים הם שחקני פיק אנד רול מעולים, וכאשר מצוותים לחמישייה השנייה של קליבלנד גם את פריי ואת שאמפרט (שיוסיפו לחמישייה השנייה הגנה וקליעה מבחוץ),
    מקבלים חמישייה שנייה קטלנית.

    ברמה מסוימת, הסגל המחודש של הקאבס מזכיר קצת את הסגל של גולדן סטייט ב-2015 ,
    סגל שמעלה חמישייה שנייה שעושה שמות ביריבות.

      1. או במילים אחרות –
        לברון עשה את מה שצריך בשביל לדאוג שקבוצתו תתחזק, גם אם זה במחיר תקשורת שלילית.
        והוא הצליח.

        בלקסיקון שלי זה ווינר.
        (הנה, קראתי לילד בשמו)

      2. קיבל בטח קיבל, אם זאת מיידן את המזרח הוא היה מנצח גם אם הסגל הקודם (דוממינטי מדי למזרח) גולדן סטייט זה אופריה אחרת, הפציעה של דוראנט משנה את כל המשחק.

        1. זה ברור לי
          שחקן ששולט בקונפרנס ועדיין בוכה ופותח על ההנהלה שלו
          קליבלנד בגמר זה נו בריינר
          גודלן סטייט לעומת זאת ? ממש לא בטוח עם או בלי דוראנט פצוע
          יש חבורה של יפה נפש שלא מבינים את זה

          1. לגבי גולדן סטייט אני לא רואה קבוצה שיכולה להתחקות איתה במערב כישרוניים מדי עד אתמול חשבתי שגם לפרשים אין סיכוי נגדם אבל הפציעה של דוראנט משנה את הכל.

    1. וואלה אני זוכר כשוויליאמס הגיע לליגה חשבו שהוא משהו מיוחד עשו עליו אפילו SPORTSCINCE כזה
      בפועל אני לא מצליח להבין איך שחקן עם סט כישורים כזה לא הפך למשהו רציני בליגה הזו עד עכשיו… סט כישורים מרשים להיות סטרצ'4 או כנף יעיל מאוד…

  3. הניחוש שלי הוא שדוראנט יחמיץ שבועיים, אבל יחזור כמו חדש.
    hyperextended knee זו פציעה שברמה הקלה שלה, לא משפיעה על התפקוד בטווח הארוך,
    וממה שראיתי, זו לא נראית כמו פגיעה מבנית ברצועות
    (הוא לא היה ממשיך עוד שנייה אחת, עם היה סובל מקרע ברצועות).

    אני מאחל לו שיחזור במהרה,
    הוא אחד מהשחקנים ששווה לקום לפנות בוקר, ולצפות במשחקם.

      1. מה נסגר מידן קמת קרבי על הבוקר?
        כולה הקללה של.סומסום הכל בסדר.
        קליבלנד נותנת קונטרה לגולדן סטייט זה הכל. מירוץ חימוש זה נקרא בעגה.
        אני דווקא חושב שעם ההתחזקות של טורונטו שום דבר במזרח לא סגור. במערב עדיין צריך את קללת סומסום כדי שגולדן סטייט יפסידו בסדרה.

      1. לגבי גקסון הוא לא היה לו מושג קלוש בשיטת משחק (משולשים נו באמת כשיש את מייקל ושאקיל אפשר היה לשחק גם טרפזים,עיגולים….). עם זאת הוא היה מנהל משחק מצויין (החולשה של פופ), הוא ידע לעשות את ההתאמות תוך כדי המשחק ולזה מגיע לו קרדיט. עם זאת בפרסום ושיווק הוא היה מספר 1, לא קל למכור שקר כמו שיטת המשולשים.

      2. לא יקרה בחיים אין סיכוי שהאיש יילך על זה , מפחד "לסכן" את המורשת שלו, כל הסיפור הזה עם הקאבס וגולדן סטייט רק מגביר את החשק לראות איזו ספרס, בוסטון או ממפיס בועטת לאחת מהשתיים בתחת.

  4. מסכן הורנסק. תיארתי לעצמי מתחילת השנה שהוא נכנס לקן צרעות. יהיה לו קשה למצוא עבודה אחרי 2 פיטורין ברצף אבל לא רואה איך הוא ממשיך להחזיק את המשרה שם

  5. פשוט מעולה מנחם ! מאוד מסכים עם מה שלארי בראון אמר, הג׳י אם לא יכול להכתיב את הסגנון משחק על המאמן, מסכן הורנסק.

  6. רק תיקון הגייה קטן למען הדיוק: סטיבן איי סמית ולא סטפן. וכדאי שמוצע יסדר איזה בקבוק מחירו יד להרגעת הרוחות כאן. ואגב: חזיתי אתמול ניצחון ללייקרס והם ממש אבל ממש השתדלו לממש זאת עד 2 דקות לסיום.

  7. מנחם – איך שההוויה משנה את התודעה …
    בוגוט היה שחקן עוגן חשוב בג"ס כאשר שיחק ( כי הוא נפצע לעיתים קרובות ). אבל לא הוא זה שעשה את ההבדל בעונת האליפות . להיפך – בפיגור של 1 : 2 בסדרת הגמר סטיב קר הושיב אותו על הספסל והוא ראה מגרש מעט מאוד ב-3 המשחקים שהפכו את הסדרה ל-4 : 2 .
    ובשנה שעברה , כשהוא היה נחוץ במשחקי ההכרעה , הוא נפצע שוב במשחק 5 ולא שיחק במשחקים 6 ו-7 .

    ייתכן שבוגוט יעזור לקליבלנד – ייתכן שלא . אבל לג"ס לא היתה ברירה אלא לתת לו ללכת ברגע שדוראנט הוחתם , בגלל שכרו הגבוה . בג"ס משחקים לפי הכללים , ולא עושים צחוק מהחוקה.
    זה שהנהלת הליגה מאפשרת לקליבלנד לחרוג בצורה מטורפת מהתקרה זה חוקי , אבל מסריח . אני מקווה שהחוק ישונה , ולא תתאפשר חריגה כלל ( במקום קנסות על חריגה ).

    1. גם גולדן סטייט משלמשת על חריגה בתקרת השכר, סוף עונה לקרי נגמר החוזה נראה לך הלוחמים ישחררו אותו?

      1. כבר נכתב רבות איך ג"ס תוכל לשלם לקרי וגם לא לחרוג מהתקרה . אין לי כח לחזור על כך . רק אתן לך 2 רמזים :
        1. התקרה הולכת לעלות שוב.
        2. יהיו שחקנים שיסכימו לרדת בשכר כדי לפנות מקום מתחת לתקרה.

        1. הם בכל מקרה יחרגו מהתקרה, בדיוק כמו שכבר השנה הם חורגים מתקרת השכר.
          הוויתורים עליהם אתה מדבר מיועדים לאפשר את החתימה של דוראנט (בגלל שעליו, יהיו רק זכויות בירד חלקיות).

    2. קודם כל, גם גולדן סטייט נמצאים מעבר לתקרת השכר (101 מיליון לפני ההחתמה של קלדרון).

      החוקים ברורים, והן גולדן סטייט, והן קליבלנד משחקים על פי הם –
      ה-CBA זמין. תבדוק.

      בשנה הבאה, דרך אגב, גולדן סטייט יעשו בדיוק את מה שקליבלנד עשו השנה. הם יאריכו חוזים, ושוב יחצו את תקרת השכר, רק שהפעם לא רק ב-10 מיליון.
      (יש 6 שחקנים חתומים על 66 מיליון. תוסיף את קרי ואתה כבר מתקרב לתקרת השכר.)

      אחרון –
      אין, ולא היו, קנסות על חריגת שכר. למעשה אין דבר כזה "חריגת שכר".
      מה שיש, זו תקרת שכר גמישה, ומס על חריגת מעבר לתקרת המס.
      ההבדל הוא מהותי –
      קנס זו דרך של ענישה. מס במקרה הזה, הוא סוג של רגולציה.

      1. תגיד – אתה מנסה לעשות צחוק מהאינטליגנציה שלנו ? קליבלנד משלמת השנה 127 מיליון במשכורות , כאשר התקרה היא 94 מיליון . אף קבוצה לא מתקרבת לחריגה כזאת . יש הבדל גדול בין לנסות להתכנס לסכום המותר , לבין לעשות צחוק מהתקרה .

        1. בו נתראה בשנה הבאה כאשר גולדן סטייט יתחילו לשלם.
          אני אשמח להראות לך בדיוק את מה שרשמת היום.
          החוקים ברורים. מה שקליבלנד (וגם גולדן סטייט) עושה זה מ-ו-ת-ר!

    3. חריגה מסף השכר עולה הון תועפות. אפילו הביליונרים בעלי הקבוצות לא רוצים לשלם כי הם כולם קמצנים. אחרת לא היו הופכים לביליונרים.

      1. וברגע אחד החריגה של גולדן סטייט קפצה בעוד כמה מיליונים…

        (כאמור – תקין לחלוטין. אלו הכללים, והם היו ידועים לכולם מראש.)

          1. כן.
            בגלל שגולדן סטייט כבר מעבר לתקרה, הם יחתימו אותו על חוזה מינימום לשחקן וותיק של 10+ שנים: 2.3 מיליון כפול החלק היחסי של העונה שנותר (בימים)
            בנוסף, אם מה שכתוב נכון, אז הם ישלמו גם לחוזה קלדרון את אותו הסכום.

          2. לא משנה את העובדה שהם עושים בדיוק את מה שאתה מלין עליו –
            מנצלים את תקרת השכר הגמישה.

            (ושוב, זה לגיטימי. אלו הם הכללים. הם ברורים לכולם, והם ממש לא כתובים "באותיות הקטנות" של ה-CBA)

          1. רק שהלייקרס והסלטיקס לא נפגשו 3 פעמים רצופות בגמר, מה שבהחלט יתכן העונה אם הווריורס והקאבס יפגשו בגמר.

        1. בדיוק הכל חוקי והכל לגיטמי, אף אחד לא האשים את גולדן סטייט בהחתמה של דוראנט, תראו לי קבוצה אחת שהייתה מוותרת על שחקן בקליבר שלו ועוד כfree agent, בדיוק כמו החימוש של קליבלנד שעברה את תקרת השכר מזמן. מי שאצבע המאשימה צריכה להיות מופנית אליו היה הנהלת הליגה וCBA שמאפשרים למצב כזה לקרות. עד אתמול עדיין הייתי בטוח שגולדן סטייט פייבורטים ברורים (במערב אין להם תחרות, ואת הדעה שלי על וויליאמס ובוגוט כתבתי, אבל הפציעה של דוראנט משנה הכל).

  8. חבר'ה.. חבר'ה תשמרו את הכוחות לפלייאוף… סמיילי…שעד הצהריים כבר ימחק את החיוך שלו, ילביש על הסמיילי את המגן שיניים, ויכנס לתגרות רחוב עם העגלה המושחתת של קליבלנד

    1. אני אגלה לך סוד פנימי בן ממזר אבל אתה בטח יודע אותו. זה בעצם הכל מזימה של היהודים.
      דייויד סטרן אחראי להכל. בחדרי חדרים הוא זומם עם קיובן תכניות זדוניות תוך אכילת גפילטא פיש וורדרד.
      התכנית? להפיל את גולדן סטייט. איך עושים זאת? אל דאגה. קודם לוקחים את בארנס, אחר כך את בוגוט, ואחר כך נוסעים לטבריה.
      לבסוף מחכים שנייה לפני הפלייאוף ואז שולחים לחבר גילברט מתנות בחינם. משלוח מנות לקראת פורים מוקדם. בשופטים הם כבר יטפלו בעת הצורך.
      דוראנט והברך? בוא נקרא לזה אקסטא סומסום על האוזן המן.

      1. ממזרים בני ממזרים היהודונים האלו..

        על הקטע עם "דייויד סטרן אחראי להכל. בחדרי חדרים הוא זומם…" – גיא המן הרשע חותם בעיניים עצומות…

          1. לא, לא, לא הכל ברוח טובה וברוח החג..

            גג רעשם של עשרות רעשנים כשיוזכר שמך הרשע. גג.

            טוב נו… ואולי איזה חזיז קטן.. בכל זאת פורים…

  9. הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה של ה-NBA, של 9-73, הלכה והוסיפה את השחקן מס' 2 בעולם, HOF ודאי, הסמול-פורוורד מס' 3 בהיסטוריה כנראה, אחרי לארי ולברון.

    וזה הם עושים – כמו שמנכ"ל חברה מעולה יודע לעשות – תוך ניצול האותיות הקטנות של התקנות. במסגרת הכללים. הכל לג'יט. כמו שלומדים בשיעור הראשון בדיני תאגידים: התפקיד של עסק הוא להרוויח כמה שיותר. למקסם את הרווח. אז בגלל שהתקרה גמישה, ובגלל החוזקה הנמוך של קארי, ובגלל ובגלל ובגלל – דוראנט מצטרף לווריורז.

    בום! עברנו לעידן האטומי.

    אז מתגוללים על לברון ג'יימס (שהוא איש בלתי נסבל – אין מחלוקת), בחלון של שנה-שנתיים שנשארו לו, שמנסה לחזק בתגובה את הקבוצה שלו? ועם מי – די-וויל, שמי-וויל, וזבי-וויל? ביחד עם שלומפרט, מומפרט, פלדר, מקפלדר ומקפליגינס?
    זבי-וויל לדי-וויל – אלי-הופ! זה משעשע.

    בקיצור – נפתח מירוץ חימוש והוא הורג את הליגה. רק אל תבואו ללברון, בלבד, בטענות. אלא לליגה.

    דרך אגב: אם לברון היה באמת רוצה כמה שיותר טבעות – דבר לא היה מונע ממנו לחבור לקבוצה הכי חזקה שיש בליגה, בעזיבה את מיאמי. למשל הספרז. למשל אוקלהומה, המנוחה. זה *באמת* היה סוגר את הליגה.

      1. עזוב, זה בשוליים. אבל יש לזה משקל – הרעש מהשוליים לפעמים מונע מאנשים להסתכל על דברים כהווייתם.
        וקשה לשכוח איך הוא התנהג לבלאט. אני ישראלי, נו. מה לעשות כנראה צדק עקרונית, בטוח צדק, מקצועית – והיה מגעיל. מה יש להכחיש.

        אבל בכל מקרה: מתחיל להיות כאן בארסה-ריאל. ובתור אוהד בארסה שהפסיק לראות את La Liga, זה גרוע.
        הליגה חייבת לתקן את הכללים שלה. קודם כל – תקרת שכר קשיחה.

    1. החשיבה שלך סלקטיבית מאוד .
      1.לברון לא היה מגיע בחיים לספרז . ראשית , הוא היה צריך לעבוד קשה הרבה יותר במערב . שנית , הוא רגיל לנהל את ההצגה בפרופיל תקשורתי גבוה , וקבוצה סולידית לא מתאימה לו . שלישית , הוא הרי מנג'ר-על ומאמן-על בעיני עצמו . נראה לך שהוא היה מסכים לשחק תחת מאמן דומיננטי כמו פופוביץ' ?
      2. לברון רוצה כמה שיותר טבעות – בתנאים שלו . הוא רוצה לאכול את העוגה וגם להשאיר אותה שלמה – גם לסחוט כל דולר שהוא יכול בשכר שלו , וגם שהקבוצה תחרוג חריגה ענקית בתקרת השכר ותביא לו חיזוקים ככל שיחפוץ .

    2. היה עובר לספרס ? לאוקלהומה ?

      אין שום דבר בעולם שהיה משכנע אותו להפסיק את הטיול אחרי צבא במזרח הרחוק.

      המזרח זה ויפאסנה. המזרח זה שאנטי. המזרח זה נירוונה.

      שם הוא מואר. מואר בשחור.

        1. א. מי אמר שלא ?

          ב. פילדלפיה של מוזס ודר' ג'יי – ועדיין הקונפרנס המערבי באמת לא היה תחרותי כמו המזרח.

          ג. מג'יק היה פרנצ'ייז פלייר. לברון שכיר חרב. צייד גולגולות. תראה לו זהב וטבעות ושם הקרחת שלו תהיה. מג'יק היה יותר בקטע של לתפוס שפנפנות ומחלות מין..

      1. שלא לדבר על הזמן הפנוי שיש לו לתרגל קאמה סוטרה וטנטרה עם כל יושביי העגלה.

        אין… אין על המזרח.

      2. לי התלונות על לברון והמזרח, מתחילות להישמע כמו תירוצים.
        לברון הצטרף לקבוצה שלא הגיע לפלייאוף בכל אחת מהעונות מאז עזב.
        דוראנט הצטרף לקבוצה שניצחה 73 משחקים, והעפילה לפיינלס.

        אם אתה מתלונן על דרכו של לברון,
        אז תחשוב באיזה אור (או נכון יותר צל) זה מאיר את ההחלטות של שחקן קבוצתך.

        1. אז לך מותר להגיד שאני אומר תירוצים, וכשאני חושב שאתה מיתמם בטענות שלך לגבי קונספירציות, אתה מעמיד פני נעלב ?.. סמיילי שלא מתכוון לחכות לפלייאוף, ואפילו לא לצהריים וכבר עוטה את המגן שיניים על הסמיילי, עם רצח בעיניים וסכין בין השיניים… סמיילי

      3. מישהו באמת חושב שבקבוצה כמו אקולהומה ספרס, קליפרס הוא לא היה לוקח אליפות ולא שולט בליגה (אני לא מאמין שכוכב בשנות ה30 ירצה לגור בעיר כמו אוקלהומה אבל זה דיון ליום אחר) ? כבר ניהלנו את הדיון הזה ב4 שנים האחרונות הדרך לגמר המזרח לא הייתה יותר קלה מהמערב אלא גילינו שלהפך (המאצ אף הקשה ביותר של לברון במיאמי היו במזרח עד הגמר) בNBA הכל עניין של מצאפ. יתרה מכך גולדן סטייט נתקלה רק בשני קבוצות ב2 רציניות במסע שלהם בשנתיים האחרונות (אוקלוהמה וקליבלנד בסגל מלא וכולם יודעים איך זה נגמר). אני חייב לשמוע את הטיעונים למה המערב קשה יותר מהמזרח (ב4 שנים האחרונות לא כולל השנה). אנשים לא זוכרים שבעונת האליפות הספרס נדרשה ל7 משחקים מול דאלאס בגלל המאצ אף.

        1. לא גילינו שלהיפך . רק אתה גילית . תנסה לחשוב על לברון פוגש ב-7 השנים האחרונות את הספרס כבר בקונפרנס . כמה גמרים הוא היה זוכה לראות ?

          1. גיא ואתה פשוט עוצמים עיניים . ,רמז – תיגש לבדוק את המאזן העונתי מזרח-מערב בכל השנים המדוברות , וגם את ה- POWER RANKINGS העונתיים .

          2. תבדוק את של שנה שעברה,
            ותגלה שהמאזן של קבוצות המערב אותן פגשה גולדן סטייט היה פחות טוב ממאזן קבוצות המזרח אותן פגשה קליבלנד.

            (מאזן מערב/מזרח בסוף העונה ללא גולדן סטייט משתנה פלאים.)

            אחר כך תבדוק את נתוני קבוצות הפלייאוף אותן גולדן סטייט וקליבלנד פגשו.
            אתה ללא ספק תופתע מאוד מהתוצאות.

        2. במערב יש מאצ' אפים, במזרח יש מיס מץ' מתמשך.

          ואין דוגמא טובה יותר מהסדרה בין הספרס לדאלאס, שפופ נזקק ל 7 משחקים, רק כדי לדרוס את לברון בגמר, כדי להוכיח זאת.

          1. איזה בדיוק מאצאפים מיאמי הייתה סחוטה פיזית ומנטלית (4 שנים רצוף בגמר), פלוס החולשה בצבע זה מה שנתן לספרס את היתרון במאצאף, עכשיו נציין את אוקלהומה שמיאמי פשוט ריסקו, גולדן סטייט לא הייתה קיימת, איזה בדיוק מאצאפים. גולדן סטייט בשנתיים האחרונות התמודדו נגד קבוצות חלשות מאוד בדרכם לגמר (פרט לקליבלנד בסגל מלא ואוקלהומה).

          2. "4 שנים רצוף בגמר" – מעניין למה..

            אתה רציני ? מה היה במזרח ? אינדי ? הקאפקייק שחולם בלילות לעבור ללייקרס ? לאנס הנושף ללברונים ? רוי היברט ?

            קבוצה כמו קליפרס עושה גמר מזרח כל שנה, וגמר ליגה כל שנתיים, במערב אין להם לא מזה ולא מזה.

          3. אני לא מאלו שבודקים פה לפני שהם טוענים משהו, וזה כגם לא ממש משנה המאזנים.

            איזה קבוצות מהמזרח אתה מעמיד מול ספרס, אוק', קליפרס, וגם גולדן שמשכה את הקליפרס בסדרה עד הסוף עד הפציעה של בוגוט ?

        3. איך המזרח נופל מהמערב כשתמיד המאזן של המערב עדיף ובפער משמעותי. קליבלנד ניצחה 4 סדרות בסוויפ בשנתיים באחרונות, את טורונונטו שכביכול מתחה אותה ל6 משחקים היא הביסה ב20+ נקודות בכל שאר המשחקים. איפה התחרותיות פה בדיוק?

          1. מה שכתבתי להייט, תקף –

            "תבדוק את של שנה שעברה,
            ותגלה שהמאזן של קבוצות המערב אותן פגשה גולדן סטייט היה פחות טוב ממאזן קבוצות המזרח אותן פגשה קליבלנד.
            (מאזן מערב/מזרח בסוף העונה ללא גולדן סטייט משתנה פלאים.)
            אחר כך תבדוק את נתוני קבוצות הפלייאוף אותן גולדן סטייט וקליבלנד פגשו.
            אתה ללא ספק תופתע מאוד מהתוצאות."

          2. להשוות את אוקלהומה או הספרס של הפלייאוף לטורונטו או פרטנדרית אחרת מהמזרח, זה צחוק מעבודה.

          3. אין עוד שום קבוצת עלית במזרח חוץ מקליבלנד, אולי אולי טורונטו עם החיזוקים האחרונים אבל גם אצלם שיחק המזל ללברון ולאורי נפצע. כנל אותו סיפור היה כשהוא שיחק במיאמי. בוסטון היו כבר זקנים וריי אלן גם דאג לערוק באמצע ושיקגו כמו שעלו מהר עם רוז גם נפלו בחזרה מהר. במערב תמיד כל קבוצה שעלתה לגמר נאלצה לעבור קבוצת עילית נוספת בדרך, כמו גס שנה שעברה, כמו הספרס עם אוקלהומה.

          4. בן ממזר,
            גולדן סטייט לא פגשו את סן אנטוניו.
            הם פגשו את יוסטון, פורטלנד והת'אנדר.

            בשנה שעברה:
            יוסטון + פורטלנד + ת'אנדר < דטרויט + אטלנטה + טורונטו.
            תחזור לשרשורים שרצו בשנה שעברה. המספרים שם.

            tripledouble,
            השנה המערב חזק יותר. לא כתבתי אחרת אף פעם.

            אבל תבדוק את מי שגולדן סטייט פגשו בשנתיים האחרונות, מול מי שקליבלנד פגשו,
            ותגלה שדרכה של גולדן סטייט הייתה קלה יותר.

          5. וגם שנה שעברה וגם לפני שנתיים ושלוש וארבע וחמש ושש…
            זה בכלל לא משנה לצורך העניין שדטרויט ואטלנטה היו חזקות יותר מפורטלנד ויוסטון שנה שעברה. מדובר בקבוצות שנועדו לסגור שמינייה בפלייאוף, זה הכל. 4-0 או 4-1, קליבלנד וג"ס היו שוחטות אותן בכל מצב נתון. מה שמשנה באמת זה קבוצות העלית, ופה אין תחרות בכלל. אוקלהומה, ובמיוחד במוד הרצחני שהייתה בפלייאוף הייתה טובה פי כמה מטורונטו, מה גם שבדרך הם היו צריכים לגבור על הספרס.

          6. על מה אתם מדברים ?

            טורונטו קבוצה שהזדקקה ל 7 משחקים בכל הסדרות שלה עם יתרון ביתיות ממקום שני בעונה הסדירה, מול קבוצות לוטרי כמו מיאמי ואינדי, להשוות אותה לאוקלהומה, זה רפות הבנה, אבל ככה זה מגיבים מזרחיים..

          7. גיא פה זה בדיוק העניין שאתה מסתמך על הסטטיסטיקה בעיינים עצומות.
            והסטטיסטיקה הראתה לך שנה שעברה שאטלנטה ודטריוט מדורגות גבוה בכל הפרמטרים שאתה אוהב אבל מה לעשות שבפליאוף הם נראו כמו עלה נידף ברוח.אטלנטה חוץ ממשחק אחד שהייתה צמודה אפילו לא דגדגה את קליבלנד.
            הדבר שאני באמת לא מצליח להבין שלמרות שזה היפוטטי ולא ניתן להוכחה איך באמת אפשר לחשוב שאם קליבלנד/מיאמי במערב אז לברון מצליח להגיע ל7 גמרים רצופים!!!!.
            זה באמת דבר שאני לא מצליח להבין.במשך 7 שנים הוא יצליח כל שנה לגבור על כל הקבוצות במערב

          8. גולדן סטייט לא פגשו את הקבוצות האלה, תבדוק בבקשה מה המאזן של מיאמי מול אוקלוהמה ותנתח את המאצ אפ של מיאמי נגד הקבוצות במערב פרט לספרס ותופתע , לגבי הספרס של שנה שעברה הם היו קבוצה עם הייפ, זה היה ברור מבחינת מאצאף שאין להם סיכוי מטל אוקלהומה, פשוט אנשים מסתכלים על מאזן מאשר מאצ אפ ומשם הטעות. מציע לך לחזור אחורה לקישור ולראות מה כתבתי על הספרס במפגש מול אוקלהומה

            http://www.hoops.co.il/?p=66520

          9. נב לגורדן היה מזל שהוא לא נפגש עם יוסטון בגמר שהיה להם מאץ אפ מצוין נגד הבולס ההיסטוריה תציג את האגדה האורבנית שהאקים לא יכל לקחת אליפות כשגורדן שיחק, החלום יותר מרצה לפגוש את גורדן כדי להפריח את הסיפור הזה.

          10. מה קשור הקישור הזה ?

            אם קבוצה כמו הספרס לא מגיעה לגמר המערב, וטורנטו שנזדקקת ל7 משחקים מול מיאמי ואינדי כן מגיעה לגמר המזרח, אז אני אוותר על הקריאה.

          11. הספרס עונה שעברה היו חלשים מאוד סגנון במשחק שלהם היה בעייתי לפלייאוף המאזן לא משנה, גם סגנון המשחק של טורנטו לא באמת מתאים לפלייאוף. מישהו באמת חושב שאם לברון היה משחק בקבוצה כמו הקליפרס מחליף את דוראנט באוקלהומה הוא לא היה מרסק את הליגה ,שחקן שגדול מעל הליגה למען השם הוא הצליח עם סגל שלא בטוח שהיה מצליח באירופב לקחת 2 נצחונות מגולדן סטייט. קליבלנד של עונה שעברה בהחלט הייתה חזקה יותר מהספרס (שגולדן סטייט לא נתקלו בה אפילו).

          12. הם לא נתקלו בספרס, הם נתקלו באוקלהומה, שהיתה הרבה יותר חזקה מהספרס. והספרס היו יותר חזקים מטורונטו

        4. ובנוסף, אם לברון היה עובר לכל אחת מהקבוצות שבטופ-5 של המערב, המערב היה סגור לשנים רבות (כמעט בודאות, זה תלוי גם במקום מי הוא היה מגיע)

    3. לבוב מאיירס היקר

      אמנם אני לא אוהד של הקבוצה שלך אבל כל עוד אתם מצליחים סומסום בשיאו משל היה משורר ירושלמי שהחברה האחרונה שלו זרקה אותו.
      תמשיכו בבקשה

      תודה

  10. אני ממש שמח ממה שקורה, "הכל על לברונה" הנפילה תכאב יותר כשהוא יתפלש עם הפרצוף הבכייני שלו אחרי ההפסד בגמר, האמת כמה שיותר הצהרות על עליונות הקאבס רק עוזר לווריורס.ואם בטעות המלעונה העקומה לברונה תזכה בטבעת נוספת,לא נורא ,תמיד יש שנה הבאה,
    "u see Doc "win win situation

  11. דוקטור לא מתאים לך להתעצבן על סמית. זו הסיבה שהבנאדם הזה נמצא שם, כדי לעצבן- אל תיתן לו את התענוג הזה. בקיצור DFTT

  12. שכחתם איזה סדרה העבירו טורונטו של שנה שעברה לקליבנד בדרך לגמר?
    וטורונטו עכשיו התחזקו בצורה רצינית מאוד. גם וושניגטון ובוסטון קבוצות שיכולות לעשות את המוות לכל מי שמולם. וושנגיטון עכשיו מאיימת על המקום שני, היא רק הפסד אחד מאחורי בוסטון ואחד פחות מטורונטו, זה לא יאומן איפה הם היו לפני חודשיים ואיפה הם עכשיו.
    בקיצור לברון עם כל החיזוקים, לצטרך לעבוד קשה בשביל להגיע לגמר. יש לא את כל הכלים לעשות את זה, אבל זה לא יהיה קל. גם ג"ס יזיעו.

    1. 31,19,28,26 . זה היה ההפרש שבו קליבלנד ניצחה בכל אחד מהמשחקים את טורונטו. וגם את 2 המשחקים שטורונטו ניצחה אפשר להסביר בירידת מתח טבעית אחרי שהם היו במאזן של 10-0 ! עד אותם משחקים וטורונטו היו צריכים לירוק דם כדי לנצח בחד ספרתי. שום פייט לא היה פה.

  13. יש משהו מאוד דפוק בטענה על "הדרך הקלה" של הצד השני.

    כי זה אומר בעצם – אני לא סומך על הקבוצה שלי שהיא מספיק טובה לנצח את הפיינאלס. אני רוצה שתהיה אחרת בדרך – בוסטון, טורונטו, הספרז, לא חשוב מי – שתעשה עבורנו את העבודה. כי כשאנחנו פוגשים את לברון הרשע והנורא – אנחנו משלשלים.

    איזה מין טענה פחדנית זו?

    דווקא ב-NBA – עם סדרה של 7 משחקים, לא אחד שהוא ללכת הביתה כמו במונדיאל או ב-NFL או במרץ' מדנס, לא בית-חוץ כמו הצ'מפיונז – פאקינג 7 משחקים, ראש בראש, מי יותר טוב.

    אם זו לא הוכחה מי יותר טוב – לא תהיה יותר מזה.

    ואתם בוכים על מה? שבוסטון לא מספיק חזקה כדי להדיח בדרך את לברון? על לאורי ודרוזן?
    אתם לא מספיק חזקים! אתם העפתם מהחלון 1-3, אתם העפתם מיליון קליעות במצב של 89-89! על מי אתם בוכים? איזה מין אהדה זו לקבוצה – "לא זכינו באליפות, כי הקבוצה שניצחה אותנו בגמר, ב-7 משחקים – בעצם לא היתה צריכה להיות שם!". זו טענה, סליחה, חלשלושה.

    ואני יודע מה תגובת הנגד: "אם הקאבס היו מתעייפים בדרך, הם לא היו מספיק חזקים בגמר". זו בעצם אותה טענה – אנחנו מוכנים לפיינאלס, אבל לא נגד קאבס כאלה חזקים.
    מוכנים להתמודד נגד לברון – אבל נגד לברון-חלש. זה כן! לא נגד לברון-חזק! זה לא פייר. למה אתה כזה טוב? תתעייף יותר ותעשה במכנסיים גם!

    1. בגדול אתה צודק אבל מה שאתה מתעלם ממנו ובא לידי ביטוי בשנתיים האחרונות ביתר שאת וזה בולט לעין בצורה מדהימה זה שבגלל שלברון לא מתאמץ יותר מדי בפליאוף הוא יכול להגיע לפיינלס ולתת את הA GAME שלו שמאוד קשה לי להאמין שאם הוא היה צריך לתת את אותו מאמץ או מאמץ קרוב לכך בשלבים המוקדמים אז היה לו הרבה יותר קשה לשחק ככה בגמר.
      חוץ מזה התזה שלך בעיקרון נכונה שורה תחתונה קליבלנד בין אם הייתה לה דרך קלה יותר או קשה יותר במפגש ישיר בסדרה של הטוב מ7 ניצחה

      1. אני בכלל לא רציתי לחזור לעניין לברון, אבל הוא כנראה חור שחור שבולע הכל.

        יש פה דבר אחר הרבה יותר גרוע –
        2 סופר-טימז שאוכלות את כל הליגה. זה גרוע ולא נראה שזה הולך להשתנות.
        הכללים חייבים להשתנות.

        זה (לדעתי) צריך להיות הדיון.

          1. עכשיו כן, רק עיוור לא יודה שקליבלנד לא התחזקה מהעונה שעברה. ברור.
            אבל נדמה לי שלטווח רחוק, אתם במערב צריכים להיות יותר מודאגים – קליבלנד זה הכל לברון, וימיו (עד כמה שקשה להאמין) יסתיימו, ולא עוד הרבה. אפילו קבוצות כמו דטרויט רשאיות לחלום, כי זה מעבר לפינה.

            לעומת זאת, גולדן סטייט זו חתיכת רביעיה, בפריים שלה. שושלת לטווח רחוק מאוד.

            ואני לא אוהב שושלות. אבל זה אני.

      2. איך בדיוק גולדן סטייט התאמצה בשנתיים האחרונות פרט לאוקלהומה אחת מהדרכים הכי קלות לאליופת (ללא כוכבית פציעות זה חלק מהמשחק) ולגמר

    2. אתה יודע.. זה כל הרעיון של שיטת פלייאוף, שאתה עובד בליגה קשה 82 משחקים כדי לקבל מיקום יותר טוב עם מאבקים יותר קלים, אבל אז הקבוצה עם המאזן הכי טוב צריכה במשך שנים לקבל דרך ויריבות יותר קשות כי היא במערב. אז אם השיטה לא מוצלחת בוא נבטל את שיטת הפלייאוף, ונעבור לשיטת ליגה..

      כמה אליפויות לברון יקח מול קבוצה של 73 – 9 (ללא דוראנט!!!) בשיטת ליגה ?

  14. יניב, אתה אוהד הלייקרס,
    זוכר את 5 האליפויות של מג'יק מתוך 9 פיינלס?
    זה היה במערב החלש.
    אז גם במקרה שלו, יש *כוכבית* על כל הפיינלס עליהם הגיע???

    יש שנים בהם המערב חזק יותר בבירור –
    השנה, וב-2013 – 2015 .
    יש שנים בהם הקבוצות הקשוחות ביותר דווקא משחקות במזרח –
    2008 – 2012 .
    הניסיונות להראות שדרכו של לברון לגמר תמיד סלולה לפניו,
    לדעתי, חוטאים למציאות.

    ב-2012 לדוגמה,
    דווקא סדרת הגמר הייתה הקלה ביותר בדרכם של מיאמי לאליפות.
    ב-2 הסיבובים שלפני כן, ההתמודדויות מול אינדיאנה ובוסטון הייתה קשה בהרבה.

    1. מג'יק לא קשור לעניין. גם אם יניב נורא אוהב אותו. מדברים על לברון.

      לכמה גמרים לברון לדעתך היה מגיע מהמערב ?

    2. אל תכניס לי מילים לפה,אני לא אמרתי שיש כוכבית על האליפויות שלו.
      הדבר היחידי שאני נמצא בויכוח לגבי העניין של המזרח הקל זה עם מתן בשאלה האם 7 הגעות לגמר ברציפות של לברון הם נחשבים כהישג מדהים שלו או לא.
      אני טוען שלא וכן גם מבחינתי 9 הגעות של מג'ייק לא נחשבות מבחינתי כהישג שלו ואם כבר בתור אוהד של מג'יק מעצבן אותי שהמאזן שלו בגמר הוא 5 מ9.ואם היית שואל אותי(לא שמישהו שואל) הייתי מעדיף שה2 פעמיים האחרונות שמג'ייק הגיע לפיינלס(הרבה באמת עקב מערב חלש ) היו נמחקות.
      ולעניינו שים לב שמתוך 7 שנים נתת שנה אחת שבה הוא התקשה בדרך לגמר.הייתי אומר שאפילו חיזקת קצת את הנקודה שלי.יותר מזה אני יגיד לך תיקח את קליבלנד/מיאמי ב7 שנים האלה במערב אז אני לא אומר שהוא לא יגיע לגמר אפילו פעם אחת,אני מניח שהוא היה מגיע יותר מפעם אחת אבל בטח לא 7 שנים ברציפות

      1. זו שאלה של השקפת חיים.

        אני רואה בדומיננטיות של מג'יק והלייקרס, הישג.
        להשקפת עולמי, 5 מ-9 שווה הרבה יותר מ-5 מ-5.

        כמו ג'ורדן, שמהללים את ה-6 מ-6 שלו,
        אז אם היה עובר את המג'יק ב-95', ומפסיד ליוסטון בגמר,
        אז זה היה מוריד במשהו מהרדורד שלו???
        זה לא הגיוני.

        בן ממזר. אני לא יודע.
        אם להיות כנה, כנראה שהוא לא היה מגיע ל-7 גמרים רצופים.
        אבל החיים הם שאלה של סיטואציות.
        אם מג'יק היה נבחר בדראפט על ידי יוטה, ולא הלייקרס (נגיד והטרייד שהרוויח ללייקרס את מג'יק לא היה מתרחש), אז אני בספק אם היו לו 5 אליפויות.
        אותו הדבר לגבי בירד ובוסטון, דנקן והספרס.

        נחליף בין דנקן וגארנט.
        מי מה-2 היה נזכר כשחקן הגדול יותר?
        יש הבדל מהותי בין להיבחר על ידי מינסוטה, או להיבחר על ידי הספרס.

        ויש את לברון.
        הוא נבחר על ידי אחד המועדונים החלשים בליגה.
        אז הוא לקח את גורלו לידיו, וכיום הוא שוב באותו מועדון, אחרי שזכה באליפות היסטורית.

        הכל שאלה של סיטואציה,
        ושל מה השחקן בוחר לעשות עם אותה סיטואציה.

        להשקפת עולמי, דרכו של לברון מרשימה בהרבה מדרכם של מי שנחתו נחיתה "רכה".

        1. אני לא מזלזל בלברון. אפשר אפילו לומר שאני מעריך אותו יותר ממך, ואפילו ממתן גילור. (מבחינתי, מקצועית כשחקן הוא יותר טוב מג'ורדן, מוזר לי שאתם עם כל הסופרלטיבים שאתם מרעיפים עליו, עוד לא הגעתם לשם.)

          1. קובי פרש רק אתמול,
            הוויכוח לגביו התחיל בזמן ש-2 השחקנים היו פעילים.

            חוץ מזה, זה גם לא מפריע לי לכתוב שלברון גדול מרג'י מילר או מריי אלן.
            לפעמים זה פשוט לא קרוב…

          2. מזה משנה מתי הוא פרש ?

            אבל אתה כן מכניס אותו לטופ 10 היסטורי, עם שחקנים שלא פרשו אתמול..

            ולא התככונתי שתשווה קריירות, אבל מקצועית, כשחקן, איך אתה שמכיר את סגולותיו, איך אתה יכול לטעון שמייקל יותר טוב מלברון ?

            במה מייקל יותר טוב מלברון ?

          3. (למשחק) יותר נקודות ובאחוזים טובים יותר, יותר רב', יותר אסיסטים, יותר חטיפות.
            וכשאני כותב "יותר", אני מתכוון להרבה יותר.

          4. קובי ולברון לא באותו אזור חיוג בכלל צריך לעצום את העיניים בשביל להשוות את שניהם ואני אוהד לייקרס. לברון בכמה רמות מעל קובי טיפה מתחת למדרגה של מייקל וקארים מאמין שעוד כמה שניל זה ישתנה.

          5. גיא, ללברון יש ממוצעים הרבה יותר גבוהים כמעט ממיקל (כולל אחוזים, אחוזים מ3 ובלי קשת קצרה 3 שנים כמו למייקל)

          6. תעשה את ההשוואה בחתך הנכון.
            ללא השנתיים של ג'ורדן בוושינגטון,
            או לחילופין, תמתין לסוף הקריירה של לברון, כדי שתקופת הדעיכה שלו תכנס גם היא לסטטיסטיקה.

          7. למייקל PER הכי גבוה בהיסטוריה אחרי X שנים, כשX>10 (אולי אפילו פחות. צריך לבדוק מתי חולף על פני ווילט).
            המספרים של מייקל יותר טובים משל כל אחד אחר (לא כל מספר ספציפי, אלא במצטבר). שלא לדבר על פלייאוף. גם בהגנה אישית הוא יותר טוב מלברון (אם כי היתרון של לברון הוא שהוא יכל לשמור 5 עמדות ומייקל 2.5).
            מייקל ג'ורדן לא רק השחקן הגדול ביותר – הוא גם הטוב ביותר.

          8. אני, את הקול שלי, נותן לקארים.
            בשיא הוא היה דומיננטי לא פחות מג'ורדן,
            אבל בנוסף הוא היה שחקן משמעותי על פני תקופה ארוכה יותר.

            אבל זה כל כך סובייקטיבי.

            הטופ של הטופ הם ברורים.
            ג'ורדן שם, לארי שם, מג'יק וקארים גם.
            יבוא יום וגם לברון יהיה חלק מהשורה הראשונה.

          9. PER ? מה שווה הPER של ווילט מול הטבעות של ראסל ?

            ג'ורדן שיחק בתקופה שהיית יכול לשחק בגיל 35 40 דק' למשחק, לרשום סטט' מטורפות ולקטוף אליפות טריפיט.

            היה אפשר לטעון שזה בגלל שמדובר בעילוי, אלא שבערך עוד 100 שחקנים עשו את זה בניינטיז.

            נראה לך שג'ורדן בליגה של היום היה עשה טריפיט בגיל 35 עם קליעת מיד איינג' ?

          1. הבנתי אותך לא נכון.
            כתבתי על ההשוואה בין ג'ורדן לקובי.

            ג'ורדן סקורר טוב יותר מלברון.
            לברון אול ארואונד פלייר.

            ההשוואה בין נתוני ה-2 מאוד קרובה.
            את הרקורד נוכל לספור רק בסוף הקריירה של לברון.

        2. למר מנחם היקר.. סמיילי.. אתה כתבת מיליון פעם פה באתר שלברון יותר טוב ממייקל, אז מאיפה צץ לו הגרם מדרגות הזה ?

          1. מבחינת אבולציה לברון כמה רמות יותר טוב מגורדן אני מדבר אך ורק אל ההישגים ההיסטורים ששם הוא עדיין לא הגיע אבולציה של משחק.

          2. אל ההישגים ההיסטורים האלו הוא הגיע בגילאים מאוחרים, בליגה חלשה. אין שום סיכוי שהוא היה עושה היום טריפיט עם 3 שחקנים ראשיים מעל גיל 35, בכמעט 40 דק למשחק, מול קבוצות כמו גולדן או קליבלנד או ספס או מיאמי, או קלהומה או מה שתרצה.

            ה

          3. רי אמרתי אי פעם שלברון טוב יותר ממייקל? השתגעתם? מדובר כאן על שתי רמות שונות לחלוטין של כדורסל. מייקל גאון שלעולם לא יהיה אחר כמותו. לברון שחקן מצויין שמשתמש המון בכוח, אבל כמוהו – וטובים ממנו – היו בליגה. ראיתם את שניהם מספיק פעמים מ-5 מטרים כדי לקבוע נחרצות שמייקל הוא בפריפריה שונה מכל השאר.

          4. אני לא יודע איך אפשר להגיד שמייקל אוב מלברון המשחק כל כך התפתח כל כך התקדם מבחינה אבולציונית, צריך לעצום את העיניים טוב טוב כדי ךהגיד דבר כזה, מבחינת הישגים היסטורים קארים ומייקל מספר 1 מבחינת רמה, הם 10 מונים מאחורי לברון (אבולציה).

    3. מה שכן..
      ישנה סוג של התבטלות מול לברון.
      קבוצות לא מוכנות לקחת סיכון כי הן חושבות שלא יהיו טובות מספיק ומעדיפות לחכות שלברון ייכנס לחלק העייף של הקריירה.

      בעוד במערב תמיד משחקים בשביל הטרף.
      OKC יוסטון ספרס מסתכלות לווריוס בלבן של העיניים.

      המערב תמיד נמצא במירוץ חימוש

  15. סמית' פרשן מצחיק – דוראנט לא רצה לשחק נגד לברון אבל העדיף לשחק בקונפרנס עם הספארס, הקליפרס והרוקטס?
    הוא גם שכח להזכיר שלברון כל הקריירה נשאר במזרח כי אף פעם לא הייתה לו שם תחרות אמיתית.
    אם לברון היה עובר ליוסטון ולא למיאמי לא בטוח שהוא היה מעפיל לכ"כ הרבה גמרים ברצף.
    ופיל ג'קסון – אם הוא רוצה משולשים שמעתי שבפאפא-ג'ונס יש מבצע.

  16. איזה דכאון עם הפציעה הזאת.הוציא לי את כל החשק מהנבא.אני לא חושב שאהיה מסוגל לראות את לברון זוכה באליפות הרביעית שלו.קליבלנד גם לפני הפציעה של דוראנט היו פייבוריטים גם בגלל הקונפרנס שבו הם משחקים מה שיאפשר להם הגעה חלקה ורעננה לגמר וגם בגלל מירוץ החימוש מה שנותן להם 12 שחקנים ברמה גהוהה שכל אחד בכל רגע נתון יכול לשחק והם לא יושפעו מפציעה כזו או אחרת[חוץ משל לברון].אבל לפחות עם דוראנט עוד הייתה תקווה.יצא לי כל החשק מהעונה הזו

    1. אויש מסכן, אחד מארבעת האולסטארים פצוע אז וויתרת על העונה?
      זה הכל קונספירציה של הליגה להעניק ללברון עוד אליפות.
      באמת העגלה של הלוחמים מריחה מווזלין

        1. זה פשוט משעמם שהתוצאה ידועה מראש.קליבלנד היו פייבוריטים גם לפני הפציעה של דוראנט אבל לפחות היתה תקווה לתחרות.

        2. כל החברים מהמפרץ כשהם מדברים על הגמר שהפסידו. בכלל נהנים שם לתרץ כל הפסד ולהאשים את כולם חוץ מעצמם. אז עכשיו התירוץ יהיה הפציעה של דוראנט.
          חברים זה ה-nba, לא מקבלים אליפויות (ברבים) על מגלשה מרוחה בווזלין. צריך להתלכך ולהשתכשך בבוץ יחד עם כל חזירים ומדי פעם לקבל זכוכית בתחת כדי לצאת מנצח. קיבלו אליפות אחת עם ווזלין וחושבים שכולן באות ככה.

          1. ניב אני לא מצליח להבין אותך.כולם כולל כולם כל הזמן אמרו דבר אחד מאוד מאוד פשוט. הסיכון שגולדן סטייט לקחו כשהביאו את דוראנט זה מה יקרה במידה ואחד מה4 יפצע כי גיבוי אין להם כל כך אחרי שהם ויתרו על הרבה בשביל להביא את דוראנט.ואכן זה מה שקרה נפצע להם אחד מה4 וכן הסיכוי שלהם לנצח את קליבלנד ללא דוראנט הוא יותר נמוך מהסיכוי שגיא והבן השחור לא יתווכחו באיזשהו יום

          2. קפטן נאס"א

            אם רק הספינה שלך בטעות תשליך עוגן במפרץ (לך תדע.. קשה לנווט בעולם שטוח.. ) "ווזלין" יהיה הדבר הראשון שתערוג ותתחנןאליו..

            אפלטוני זה לא יהיה..

          3. כשהסגל שלך לפלייאוף[12 הבכירים] כולל את
            קיירי איירוינג
            דרון וויליאמס
            גיי אר סמית
            אימן שומפארט
            קייל קורבר
            לברון גיימס
            ריצארד גפרסון
            קווין לאב
            דריק וויליאמס
            צנינג פריי
            טריסטן תומפסון
            אנדרו בוגוט

            ואתה משחק מול נמושות זה לא בדיוק להתלכלך ולהשתכשך בבוץ יחד עם כל חזירים ומדי פעם לקבל זכוכית בתחת כדי לצאת מנצח

          4. וכשקליבלנד שיחקו בגמר בלי קיירי ולאב כולם אמרו כמה זה רק עושה טוב לקבוצה.
            כששחקן נפצע, שחקנים גדולים צריכים להתעלות. ראיתי כאן לא מעט אנשים שאומרים שקיירי הוא אחד השחקנים הגדולים, אז אולי הגיע הזמן שיתעלה בגמר?
            עדיין גולדן סטייט משחקים עם קרי, תומפסון וגרין החמישייה. 3 אולסטארים. בואו לא נכבה את האור ונתקפל בפינה אוקיי?
            זה פשוט מגוחך

          5. ניב מכיוון שההתערבות שלי עם ברוך התבטלה בעקבות הפציעה.בוא אנחנו נתערב.
            כשיש לך סיכוי גדול גם שההתערבות תתבטל כי אני לא בטוח שהם בכלל יגיעו לפיינלס

          6. אם החללית של הרוקטס איכשהו תגיע לגמר מול המיניונים מהמפרץ אני קונה אונליין 20 קילו ווזלין (או זיעת די-מו, מה שיותר זול) ומורח על הפרקט באוראקל ארינה.
            ואפילו ישאר קצת לזקן של הארדן כדי לטפטף טוב על כל העומדים בתור בהכנעה. האשך כמובן ראשון בתור, למרות שהוא התרכך מדי בזמן האחרון, אני עדיין נותן לו זכות ראשונים.

          7. להתערב שקליבלנד מנצחת את גולדן סטייט ואפילו בקלות.
            זאת אומרת אתה אומר גולדן סטייט אני אומר קליבלנד שאני נותן לך שאם מגיע למשחק 7 זה גם שלך.

          8. פחחח יניב נראה לך שאני אתערב על ניצחון של גולדן סטייט? זה כמו שאני אתערב על הפסד של יוסטון. למה שאני אקלקל לעצמי את התענוג שבלראות את השחצנים מהמפרץ מחפשים עוד תירוץ להפסד?
            אני All n נגד גולדן סטייט עוד מהפרה-סומסום.

      1. בוא תביא לי את כל הדוגמאות איך קבוצה מפוצצת אולסטארים ניצחה ללא עומק או ספסל רציני. לאיזה אלופה היה ספסל שנחות ממה שיש לווריורס היום?

        2016 – קליבלנד? שאמפרט, דלי, מוזגוב, ג'פרסון, צ'נינג פריי
        2015 – ווריורס? לוינגסטון, איגי (הצעירים), ברנדון ראש, ספייטס, דיוויד לי
        2014 – הספרס – יש למה להרחיב?
        2013 – מיאמי – נוריס קול, ריי אלן, שיין באטייה, מייק מילר, כריס אנדרסון,
        2011 – דאלאס: ג'ייסון טרי (בשיאו), ג'יי ג'יי בראה, סטוייקוביץ' (עד הגמר היה נהדר), יאן מהימי ובריאן קרדינל (שון מריון שיחק על הספסל עד הפציעה של קרון באטלר)

        האם אתה מחליף את ספסל הווריורס הנוכחי באחד מהספסלים שהזכרתי?

        נכון הפסקתי בלייקרס של 2010 כי הם אכו זכו באליפות עם למאר אודם ושחקני די ליג. אבל אתווכח שהליגה של 2010 שונה לחלוטין מהיום גם בכמות הכישרון (תודות לדראפטים – 2008-2010), והספסל היום חשבו בהרבה, וגם שזו היתה אליפות חריגה של הלייקרס.

        המסקנה שלי? אלא אם כן כל יריבותיה של הווריורס יסבלו מפציעה קשה לווריורס יהיה קשה מאוד לצאת מהמערב (להערכתי כ-30%)

        1. חס וחלילה מלח מים מלח מים שום בצל.
          אבל אם טרגדיה כזו נוראית תקרה אני אגיד לכולכם כמה מזל יש לכם כי היינו קורעים לכם את הצורה, פותחים לכם את השונה ואל תחשבו שעכשיו אנחנו הולכים לשכב בשקט ולמות. תמות נפשי עם פלישתים ובברלי מנהיג את יחידת המתאבדים

    2. עגלה יקרה, לא להיות קאפקייקס. פציעות הן חלק מהמשחק.

      לפחות נזכה לראות את הספלאש בראדרס משתוללים, ואת דריימונד חוזר (הוא הפסיק ???) לבעוט באשכים.

      1. .That's the spirit
        טתה צודק במאה אחוז.
        חוץ מזה, חמישיה עם מאט ערס, זאזא גיבור ודריימונד החמור – וואה-וואה, הבד בויז חזרו והם גרים באורקל!

  17. הייתי בכנס ופספסתי חלק גדול מהאקשן.
    אם יורשה לי שתי הערות:
    1. האקים אולג'וואן הוא השחקן הגדול בהיסטוריה. טוב, בשיתוף עם קארים וראסל.
    2. כל הבוכים על פציעתו של דוראנט (בן ממזר) או לחילופין מזכירים את הפציעות של קיירי ולאב חיים בסרט. מה היה אם, אכלו לי, שתו לי. החיים הם אכזריים, קח מה שיש לך ותגיד תודה. אולג'וואן היה זוכה ב-10 אליפויות ברצף אם רק היה לו את X ו-Y ואם Z לא היה רוקי ואם ואם ואם. מזל זה חלק אינטגרלי מהחיים.
    אדון MJ נהנה מתנאים נוחים ולקח פעמיים תריפיט. שיהיה לו לבריאות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט