ספרס-קליפרס, יוטה-מילווקי ובוסטון-טורונטו בשישי נהדר / רועי ויינברג

עשרה משחקים לא רעים בכלל בשישי הזה, כשהפוקוס יהיה על המשחקים בין הקליפרס והספרס, הסלטיקס והראפטורס ובין הגריזליס והפייסרס. גם יוטה ומילווקי יפגשו הערב.

*

02:00-פילדלפיה 76' (35-21)-וושינגטון וויזארדס (21-34)

יתכן שהערב נראה את בוז'אן בוגדנוביץ' עושה בכורה בשורות וושינגטון. בוגדנוביץ' הגיע לא מזמן לוויזארדס ויהיה תוספת משמעותית עבורם בפוש האחרון לקראת יתרון ביתיות בסיבוב הראשון בפלייאוף כשחקן שמוסיף, והרבה, מהספסל. הם נכנסים לשליש האחרון של העונה עם סיכוי סביר למקום השלישי ולאליפות הבית הדרום-מזרחי.

בכל מקרה, הם עדיפים על ה-76' בהרבה, גם אם אמביד ישחק. למרות שהמשחק בחוץ ופילדלפיה לא עושה הנחות לאף אחד, הם לא ברמה של קבוצת פלייאוף מזרחית עם שאיפות פלייאוף. לכן אין סיבה לפרט יותר מדי, וושינגטון טובה יותר בצורה משמעותית ולכן תנצח.

*

02:00-אינדיאנה פייסרס (28-29)-ממפיס גריזליס (24-34)

אחרי רצף של שישה הפסדים ועוד עונה שכנראה תסתיים בסיבוב הראשון בפלייאוף, אינדיאנה יצאו לדרך חדשה כששלחו את פול ג'ורג' לבוסטון תמורת ג'יילן בראון, ג'יי קראודר ובחירת טופ 3 בדראפט המתקרב, הם לא עשו שום שינוי גדול מדי בדד-ליין. ג'ף טיג עדיין בכושר טוב וכך גם ג'ורג' (למרות שהוא כועס על ההנהלה שלא הביאה חיזוק) וכנראה הסיבוב הראשון זאת התקרה שלהם העונה.

הם נחותים משמעותית בהשוואה לממפיס. הגריזליס גם לא עשו שום שינוי או התחזקו בהשוואה לאוקלהומה או יוסטון, אבל עדיין פייבוריטית לטופ 6 במערב שיחסוך מהם מפגש לא נעים עם הספרס או הווריורס בסיבוב הראשון. בניגוד לאינדיאנה הם מראים שאפשר להצליח גם עם הגנה טובה, ויכולים להמשיך בכושר הטוב אחרי האול-סטאר. כשיש להם את כוח האש לטיג (מייק קונלי) וג'ורג' (ג'מייקל גרין) בהגנה, אופתע אם לא ינצחו.

תחזית: ההגנה של ממפיס תגביל את אינדיאנה לכמות דו ספרתית של נקודות ותנצח בחוץ.

*

03:00-טורונטו ראפטורס (24-33)-בוסטון סלטיקס (20-37)

משחק מאוד מעניין וקרב ישיר על המקום השני במזרח. טורונטו מנסה להפוך את השקיעה שלהם מתחילת 2017 עם הטריידים שהביאו את סרג' איבאקה ופי ג'יי טאקר תמורת מחירים זולים (טרנס רוס וג'ראד סולינג'ר), מה שמוסיף הגנה, עומק ואפשרות לחמישיות שקשה מאוד לשחק מולן.

הסלטיקס לא עשו שום שינוי בדד-ליין, ולמה להם? הקבוצה בשיפור מתמיד מעונה לעונה וגם השנה פייבוריטים למקום השני עם יתרון של שני משחקים (ו-2 משחקים יותר) מהוויזארדס, ויתרון גדול של 4 משחקים גם על הראפטורס. איזייאה תומאס פשוט מצויין, אל הורפורד ואייברי בראדלי נותנים תרומה טובה והם שוב בהרכב מלא בדרך לעונה של 55 ניצחונות והמקום השני בקונפרנס. מצד שני, זה בדיוק מה שאמרנו על הראפטורס בדצמבר…

זה הולך להיות משחק מאוד מעניין. היכולות של דמאר דרוזן ואיזייאה תומאס הן אולי הטובות במזרח ב-1 על 1 אחרי לברון ואירווינג, יש גבוהים חכמים שיכולים לשחק טוב ואל תופתעו אם זאת תהיה סדרת סיבוב שני במזרח. יכול ללכת לכל כיוון, אבל אני חושב שהקהל החם בקנדה יתן ניצחון ביתי לטורונטו בהארכה.

*

03:00-שיקגו בולס (29-28)-פניקס סאנס (39-18)

שיקגו קיבלה בדד-ליין את קמרון פיין ואנטוני מורו בטרייד שהעביר את דאג מקדרמוט וטאג' גיבסון, מהלך שעלול למחוק את כל הקליעה משלוש של הבולס עם ההעדרות של מקדרמוט. החדשות הטובות מבחינת הבולס הן שבובי פורטיס המבטיח צפוי לפתוח בחמישייה והוא שחקן שראוי לדקות, אבל יהיה לו (ולכל שיקגו) קשה בלי מישהו שיוכל לרווח את הצבע.

פניקס לא עשתה כלום, אבל הם עדיין יכולים לנצח את שיקגו והאנטי-שלשות שלה. יש להם מגנים אישיים טובים ומצ'-אפ טוב מול הבולס אותם הם ניצחו העונה. הם האנדרדוג המובהק בעונה שמבחינתם תלך לפח, ומול שיקגו על הנייר זה אמור להיות חד צדדי. למרות זאת יש לי תחושה של הפתעה. שיקגו קולעת פחות מ-5 שלשות וניצחון מפתיע של פניקס האנרגטית.

*

03:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (25-32)-לוס אנג'לס לייקרס (39-19)

גיבסון ומקדרמוט לא צפויים לשחק הערב. גם בלעדיהם, בהתחשב בזה שלו וויליאמס כבר לא בלייקרס ובאין-הגנה של האורחים, זה אמור להיות של אוקלהומה בקלות. לא משחק ששווה לדבר עליו יותר מדי, כל תוצאה מלבד טריפל דאבל נוסף של ווסטברוק וניצחון ביתי תהיה הפתעה עצומה. יש גם משחקים כאלה.

*

03:00-מילווקי באקס (30-25)-יוטה ג'אז (22-35)

משחק מסקרן. רודני הוד לא אמור לחזור, אבל גם בלעדיו יש יוטה חזקה שנכנסה לפגרה בכושר לא משהו ותצא ממנה, היא מקווה, עם אנרגיות חדשות בשביל ההגנה החזקה. גובר אמור להמשיך בכושר הטוב למרות שלא נבחר לאול-סטאר, וכך גם גורדון היווארד. ההגנה שלהם היום תזכה לאתגר מעניין במיוחד.

מאז הפציעה של ג'בארי פארקר, מילווקי עברה לכדורסל גמיש מאוד. הגריק פריק בתור פוינט גארד וקו קדמי ארוך ונייד של סנל, ביזלי ות'ון מייקר שיכול לתת הרבה אורך. יחד עם קריס מידלטון שאולי יחזור לחמישייה (או דוולדובה) יש פה פוטנציאל לניצחונות, ומילווקי צריכה לממש אותו כמה שיותר מהר כשהם במקום התשיעי, אבל עם משחק וחצי מאחורי המקום השמיני ו-3 חסרים.

תחזית: במשחקים האלה בדרך כלל הקבוצה הטובה יותר מנצחת, ולמרות שהחמישייה של מילווקי מסקרנת הם לא הראו יותר מדי קסם בהתקפה בזמן שהם שיחקו ביחד לאחרונה. לכן אני הולך עם יוטה במשחק עם סקור נמוך.

*

03:00-מינסוטה טימברוולבס (35-22)-דאלאס מאבריקס (34-22)

משחק בין 2 קבוצות שעל הגבול בין ניסיון להגיע לפלייאוף וטנקינג. דאלאס בכושר טיפה יותר טוב, וכנראה הערב ללא נואל, אבל גם ללא בוגוט וג'סטין אנדרסון שהועברו ואולי דרון וויליאמס שיתכן וסיים את התקופה בשחור-כחול-לבן.

הם בסגל קצר וביום הראשון של בק-טו-בק, אבל כך גם מינסוטה. הוולבס לא מדהימים בזמן האחרון אבל עדיין יכולים להגיע לפלייאוף כשוויגינס קולע 40 נקודות על ימין ועל שמאל וטאונס נראה לפרקים כמו הסנטר הטוב בליגה. כשמוסיפים לזה את המאזן הרע של המאבס בחוץ, 20-8, אני לא חושב שהם יסיימו את המשחק הזה עם W.

תחזית: משחק גדול של אנדרו וויגינס יוביל לניצחון של מינסוטה שיקרב אותם לפוסט סיזון.

*

03:00-אטלנטה הוקס (24-32)-מיאמי היט (32-25)

מיאמי פשוט נהדרת. הם עם 13 ניצחונות מ-15 המשחקים האחרונים, הקבוצה נראית טוב ושחקנים אלמונים (רודני מקגרוגר, ג'יימס ג'ונסון) מוציאים 120% מעצמם לאחרונה. הם רק 2.5 משחקים מהפלייאוף ונגד כל הסיכויים עוד יכולים למצוא את עצמם נאבקים בקליבלנד בסיבוב הראשון, כשההגנה וההתקפה טובות.

אטלנטה יחסית נרגעה אחרי שפתחה את 2017 בסערה, אבל יציבה (3.5 משחקים מעל הפייסרס) באזור מקום 4-5 במזרח. פול מילסאפ ודוויט הווארד נראים טוב ביחד, דניס שרודר פשוט מעולה והתוספת של ארסן אליאסובה שיכול לשחק הערב תתן להם עוד שחקן חכם עם יד מהשלוש, בדיוק כמו שההוקס אוהבים. המצ'-אפ בין וויטסייד והקו הקדמי של אטלנטה, ביחוד הווארד, הוא אחד ששווה לעקוב אחריו הערב. הנוכחות של שניהם ברחבות לא מובילה את הקבוצות אבל בהחלט מורגשת, ויש לי תחושה שהשחקן שישלוט בצבע ישלוט במשחק.

תחזית: הווארד שולט בפוסט, שרודר ובייזמור יותר דומיננטים מדראגיץ' ודיון וויטרס ואטלנטה מנצחת בבית. הם יכולים לנצל הפסד פוטנציאלי של הראפטורס ולעלות בחזרה למקום הרביעי היום.

*

04:00-דנבר נאגטס (32-25)-ברוקלין נטס (47-9)

הנאגטס הופתעו מול סקרמנטו והפסידו להם ב-18 הפרש. קבוצה עם שאיפות פלייאוף לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד לנמושה כמו ברוקלין, במיוחד בבית. לכן למרות הבק-טו-בק ההתקפה הנהדרת של דנבר תנצל את האין-הגנה של הנטס כדי לקלוע 120 נקודות ולנצח.

*

05:30-לוס אנג'לס קליפרס (22-35)-סן אנטוניו ספרס (13-43)

המשחק המעניין ביותר של הלילה שסיפק לנו סדרת פלייאוף מעולה ב-2015. מצד אחד יש לנו את הקליפרס, אולי עם כריס פול בחזרה בחמישייה. הם הפסידו לגולדן סטייט אחרי שחטפו מהם רבע שלישי מהסרטים והפסידו. בק-טו-בק מול שתי הקבוצות הטובות במערב אף פעם לא קל, במיוחד אחרי שריברס שיחק 36 דקות, גריפין וקרופורד 34 כ"א.

הספרס באה רעננה יותר למשחק, אבל עדיין ללא פאו גאסול. קוואי, אולדרידג' ושות' יודעים את העבודה ומציגים כרגיל שילוב בין הגנה חזקה והתקפה יעילה בדרך לעונת 60 ניצחונות שקטה נוספת. ספרס טיפוסית, והמצ'-אפ שלהם מול הקליפרס הערב הוא פרומו לא רע לפלייאוף. הרבה פחות מעניין בלי פול, אבל עדיין מעניין.

תחזית: עם פול או בלעדיו, אני הערב עם סן אנטוניו וניצחון במשחק שבו הם מגבילים את הקליפרס לכמות דו ספרתית.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 236 תגובות

  1. אחלה פריוויו.

    כמה נקודות:

    1. הסלטיקס משחקים בלי בראדלי בטורונטו. בראון צפוי לפתוח לצד תומאס בעמדה 2. ההרכב הזה, כשתומאס מוחלף בסמארט וג'ונסון בירבקו, היה בעל אפקטיביות גדולה במיוחד בהגנה.

    בלי בראדלי + העובדה שזה משחק חוץ בטורונטו, אומר שהסלטיקס אנדרדוג הלילה.

    המפתח במשחק יהיה מי מהקבוצות תצליח להכתיב את הזרם שלה על המשחק.

    האם בוסטון תצליח להכנס לקצב הגבוה שהם היו בו לפני הפגרת אול-סטאר? האם בטורונטו איבקה יצליח לתת תרומה טובה כבר מהלילה? טאקר ישחק? ואם כן, האם גם הוא יצליח להיות אפקטיבי כבר עכשיו?

    אני אישית נותן לראפטורס את הפייבוריטיות במשחק הלילה, נטו כי הוא בקנדה.

    2. הקרב על המקום השמיני בשני הקונפרנסים יהיה מעניין. במערב, כי הקבוצות המתחרות על אותו מקום התחזקו והתחרות תהיה צמודה בגלל הכשרון הרב. במזרח, לעומת זאת, התחרות כרגע לא מלאה כל כך בכשרון…כרגע דטרויט נמצאת שם והיא אחת ממאכזבות העונה עד כה. אני מקווה מאוד שאיכשהו מיאמי ומילווקי במקומות 7-8 במקום דטרויט ושיקגו. אולי זה מה שיגרום לשתי האחרונות להבין שצריך לבצע שינוי ברוטציה שלהן. ולגביי הראשונות שציינתי, מצב כזה יזכיר לי את הכניסה הפתאומית של בוסטון לפלייאוף לפני שנתיים מבחינת מיאמי. זה מצב שעשוי לגרום להם לרצות להפוך לעוד יותר תחרותיים. למילווקי זה ייתן פוש חיובי קדימה, כי זאת קבוצה צעירה שמגיע לה איזה ח"ח אחרי המקרה הטראגי של פציעת פארקר. אבל כמובן שאין "מגיע" בחיים ונראה איך זה יסתיים בסוף.

    3. שוב אגיד – שאפו לאטלנטה שלא מוכנה לוותר על העידן הנוכחי והיא רוצה לנצח עם התלכיד הנוכחי שלה. אני בטוח שהיא תהיה קבוצה שתלחם ותקשה על כל יריבה שלה בפלייאוף. הם לא יהיו פראיירים. הבעייה שלהם היא היציבות. נראה איך הם יופיעו לחצי השני של העונה.

    4. המשחקים היום יהיו במה נוספת לקבוצות להתחיל לראות איך הרכישות האחרונות שלהם יתרמו להן. שימו לב לאוקלהומה סיטי עם גיבסון ומקדרמוט. האחרון עשוי להרוויח מאוד לשחק לצד ווסטברוק שמושך אליו הרבה תשומת לב בהגנה. נראה איך גם הבולס ייראו אחרי המהלך הלא ברור עם OKC. מניח שנתחיל לראות את פיין בחמישייה עם הזמן.

    5. אני מחכה ליום שבוסטון והקליפרס יהיו כבר בריאים ואז נראה את מלוא הפוטנציאל שלהן. כנ"ל לגביי קליבלנד שאחרי הבאת קורבר. ואולי גם D-WILL…?

    6. אסיים עם נקודה על שוק הביי-אאוט שיפתח בעצם מחר וייסגר עד תחילת חודש מרץ (01/03 אם אני זוכר נכון). כרגיל, המתחרות על אותם שחקנים יהיו קונטנדריות ויהיה על מה להתחרות. שחקנים כמו דרון וויליאמס, אנדרו בוגוט, מאט בארנס וטרנס ג'ונס הם כלים מעניינים שיכולים להוסיף המון לכל אחת מהמתחרות. יש לי מן משאלה לראות את מאט בארנס בספרס. מזכיר לי מן סטפן ג'קסון שם. שיחדיר קצת כריזמה עצבנית בהם. מניח שלא יקרה. אני חושב שהתחרות תתחיל על בוגוט, כי D-WILL בעיקרון יילך לקאבס. הוא יתאים לכל מתחרה עליו וישמש בכולן תפקיד חשוב (קאבס, ספרס, סלטיקס וגם ברוקטס). משם זה כבר יסדיר את החתמת בארנס וג'ונס. אני מקווה שזה יילך כך:

    וויליאמס – קאבס.
    בוגוט – סלטיקס.
    ג'ונס – קאבס.
    בארנס – רוקטס.

    לדעתי בחלוקה הזאת, כל שחקן יתרום הכי הרבה לקבוצה שהוא רשום לידה.

    שיהיה בהצלחה בחצי השני של העונה

    1. בניגוד למה שרבים (כולל אני) רשמו אתמול,
      גולדן סטייט יכולים להחתים את בוגוט.
      בגלל שהוא שוחרר על ידי הסיקסרס אחרי שהועבר לשם בטרייד מדאלאס,
      התקנה שאוסרת על קבוצה השולחת שחקן בטרייד לקחת אותו אחרי בייאאוט באותה שנה קלנדרית, תקפה לדאלאס, ולא לגודלן סטייט.

      1. נכון, גם אני ראיתי את זה.

        העניין הוא שכרגע הדיווחים גורסים שאין קולות חד משמעיים מכיוון אוקלנד על ניסיון להחתימו. אני מאמין שהוא יחפש מקום אחר לשחק בו,אבל אין לדעת.

        התחרות תתחיל קודם כל ממנו.

        וחשוב לציין משהו שלא נאמר בתקשורת, אבל הוא כן קריטי – על מנת להחתים שחקן, גם הסלטיקס, גם הספרס וגם הקאבס צריכים לחתוך שחקן. במקרה של קליבלנד, שנשמע שהם ילכו חזק גם על רכז, הם יצטרכו לחתוך 2. ובמקרה שלהם הם עלולים להתקשות עקב מגבלות תקרת השכר. אם לבוגוט יהיה חשוב גם הכסף שיקבל, כנראה שהמתחרות הראשיות על שירותיו יהיו הרוקטס והסלטיקס, כאשר ליוסטון היתרון הברור גם בתקציב וגם במקום בסגל. מאידך, בבוסטון הוא עשוי לזכות במקום בחמישייה.

        אין ספק שיהיה מעניין לעקוב אחר התפתחויות בנושא.

        1. מותר לקליבלנד להציע לו חוזה מינימום.
          לא בשונה מהסלטיקס/ספרס/גולדן סטייט.

          רק לרוקטס יש מרווח תמרון.

          1. כנראה שאפשר לצרף גם את מייק סקוט וסאלינג'ר לשוק.

            לא יודע כמה ירדפו אחריהם. במידה ויהיו פנויים, הם כנראה האחרונים שיאספו ובטח ע"י קבוצה שהפסידה את כל המטרות הקודמות שלה ועדיין מעדיפה להתחזק במישהו

    2. עוד נקודה אודות בוגוט –
      הרוקטס הם היחידים מבין הקונטנדרים שיכולים להציע לבוגוט יותר מהמינימום (2.3 מיליון), הם פינו יותר מ-4 מיליון בדדליין.
      יש לי תחושה שזה נועד לאפשר לקבוצה לתת לבוגוט הצאה שתראה לו שהם מייעדים לו תפקיד משמעותי בקבוצה.

    3. מה שאני רוצה לראות:

      וויליאמס – קליבלנד
      בוגוט – קליבלנד
      ג'ונס – מילווקי/מיאמי
      בארנס – יוסטון.

      כשיהיו שחרורים אעדכן ואפרסם רשימה של שחקנים חופשיים בולטים. הולך להיות מעניין.

      1. ברוך, זה חתיכת נושא מה שהעלית פה..!

        לא יודע כמה שמו לב לזה, אבל מדובר פה בפוטנציאל לקייס רציני לשאקיל והוא עלול להתחרט על זה.

        אמנם מגי התחיל את השחזת החרבות עם שאק, אבל שאק הפליא במכותיו, כאשר פרסם ישר תגובה מאיימת כלפיי מגי.

        מה שמעניין אותי הוא האם TNT יגיבו לאותו אירוע וישעו את שאק מפעילות של התוכנית?

  2. תודה רועי. אחלה פריוויו.

    לטעמי המשחק המעניין של הלילה הוא לא של הקליפרס בלילה השני של באק-טו-באק.
    המפגש בין בוסטון וטורונטו מעניין בהרבה.
    איבקה הוא תוספת מהותית לרוסטר של טורונטו, ויהיה מעניין לראות אותם מול קבוצה חזקה כמו הסלטיקס.

    1. מסכים איתך גיא לגבי מה שהעלת על הבריונות של שאקיל.
      די שיירד ממנו הבנו את הקטע.
      וכל הכבוד למקגי ששם לזה סוף

  3. שיקאגו נפלו על הראש או על ג'ימי באטלר המיסכן איזה טרייד עלוב.

    כריס פול חוזר בדיוק בזמן לתת את המנה הקבועה לספרס האפורים.

  4. משחק מעולה בין בוסטון לטורונטו. את המקום השני סביר שהרפטורס כבר איבדו אבל זה מעין מבחן עוצמה להראות מי הקבוצה השנייה בחוזקה במזרח.
    לדעתי טורונטו לוקחים

  5. מה יש להם שמה בפילי ששחקנים לא מצליחים להחלים מפציעות?
    הסיקסרס הודיעו שסימונס לא יישחק השנה בגלל שרגלו לא החלימה כהלכה.

    1. עוד מעט אמביד כבר יסיים את חוזה הרוקי שלו. עד שיבריא ויכנס לכושר משחק כבר יהיו צריכים לשחרר אותו תמורת כמה בחירות סיבוב שני.

    1. האמת היא שגרין סופית מוכיח שהוא היורש האמתי של קארים עבדול ג'אבר.

      (היורש שלו לרימייק של 'משחק המוות'…)

    2. חחחחח ענק

      מה עכשיו הטענה שלו? הוא קיבל זריקה שיש לה תופעת לוואי של פרקוסים?

      סטיבן איי סמית' צודק – יבוא יום וזה יעלה לווריורס שוב, אם מישהו לא ירגיע אותו בקבוצה

      1. זו קנוניה של השופטים!

        והליגה ששוב מנסים לנשל את האלופה האמתית, ולתת את התואר למתחזים!

        ורואים בברור שגריפין מתגרה בגרין!

        ואם מסתכלים מקרוב רואים איך גריפין מנסה לנגוח באלימות בכף רגלו של גרין, כאשר כל מה שגרין מנסה לעשות זה בכלל לקום!

        1. אני גם די בטוח שהוושינגטון וויזרדס הטילו כישוף על רגליו של גרין..! ואנשים גם שוכחים שבעיר שגרין נולד בה, לבעוט למישהו בראש כשהוא מנסה לעזור לך זה מנהג המשמש להכרת תודה. למה אתם סתם שונאים?!

          אין, אנשים סתם מתנכלים אליו….כמו פול פירס שבטוח דיבר מלוכלך אליו ולכן הגיוני שהוא ירד עליו שהוא עושה מסע פרידה, למרות שזה לא נכון…

          1. מה הבעיה עם זה?
            תנועה טבעית של הרגל בנסיון לשמור על הכדור.

            ולא (עוד) עבירה גסה של אחד השחקנים הכי דוחים ואלימים שצעדו על הפרקט.

      1. תאמת גם אני לא , אנחנו צריכים שוטינג גארד d&3 מקדניאלס היה תפור בשבילנו אבל מורי לא רצה לתת אותו למישהו מהדוייזון של יוסטון , לא מבין איך לא מצאו איזה טרייד לגונס בסוף שיחררו אותו , דיוויס קוזינס הולכים להיות מפחידים או כמו שקוזינס קורה להם אש וו קרח , אבל שחוץ מהם פשוט אין לנו כלום , גנטרי מאמן גרוע והולדי תמיד נעלם שצריך אותו למרות שכשרון בטוח יש לו , באסה על כספי יכל להשתלב מצויין בקבוצה

    1. ולדי, הדבר האחרון שאפשר להגיד עם הבולס באותו משפט זה "לצפות".

      כל המעורבים כבר מתוסכלים….השחקנים שמרכיבים יחדיו קבוצה עם יכולות לא ברורות בלשון המעטה, המאמן שכבר שנתיים לא נותנים לו לאמן קבוצה שהוא יכול להריץ אותה, האוהדים שכבר לא נשאר להם הרבה, מלבד לזרוק בבית חיצים על תמונתם של פקסון & פורמן.

      אני שואל את עצמי אם ההנהלה סגורה על עצמה למוזיקה את הטבלה כמו שצריך – אתם אמורים להרכיב קבוצה שתתחרה עם קליבלנד וגולדן סטייט, לא קבוצה ש"תתחרה" עם ברוקלין!

  6. שחקנים משמעותיים שקיבלו/יקבלו בקרוב ביי-אאוטס או ישוחררו:

    דרון וויליאמס (דאלאס), אנדרו בוגוט (דאלאס), מרקוס ת'ורנטון (שיקגו), מאט בארנס (סקרמנטו), ג'ראד סולינג'ר (טורונטו), מייק סקוט (אטלנטה).

    1. רועי, גם ארנס ג'ונס. טכנית, הוא גם הראשון ששוחרר רשמית.

      מעוניין להגיע לסלטיקס. מאמין שיגיע רק אם בוגוט ידחה את האפשרות הזאת.

      לא רואה את הקבוצה מחזירה את סאלינג'ר, אחרי שהעונה הוא לא חוזר לעצמו והוא נכשל בבירור הפלייאוף האחרון

  7. מחזיק אצבעות לבוסטון הערב, מסיבה מאוד אנוכית. לא רוצה את טורונטו למעלה, ומפגש אפשרי עם הפיסטונז בסיבוב ראשון.

    דטרויט צריכה להבין שהיא בכל זאת, ובעונה לא משהו, כנראה כן תעשה פלייאוף. כי שיקגו בדרך לטנקק את סוף העונה, ושרלוט בנפילה, במיוחד אחרי ההפסד הסופר-קריטי לנו אתמול. כרגע זה נראה שמיאמי ודטרויט ייכנסו, מילווקי נטולת כוחות, והניקס אבודים. לפיסטונז גם הלו"ז הקל ביותר במזרח עד הסוף, אחרי הסלטיקס.

    אגב, הנצחון אתמול הראה מה הכוח של דיבורי טרייד: svg פשוט הוציא החוצה גם את רג'י וגם את אנדרה, שני יעדי הטרייד האחרון, כל הרביעי וכל ההארכה. התוצאה – מחיקת הפרש 15 ונצחון מאוד דרמטי. בהרכב מעניין של איש סמית', קנטביוס כשוטינג-גארד שלא יורד מהמגרש, ו-3 פורוורדים בסירקולציה, בלי ביג-מאן – דראמונד, ביינס, או בובאן. טוביאס, מוריס ולואר התרוצצו מהפרימטר לצבע והסתערו על כל קרש, כשסטנלי ג'ונסון ורג'י בולוק נותנים להם קצת אוויר. הרכב מאוד מעניין ופתרון שהתאים מול שרלוט, נטולת זלר, שנתפסה לא מוכנה.

    בכל מקרה, המאצ' שלנו עם טורונטו לא טוב, בוודאי כשאיבקה מצטרף ל-jv. עם בוסטון לעומת זאת – סיכוי קיים להפתעה. 3 המפגשים העונה (הסלטיקס פעמיים בהרכב הכי חזק) היו מאוד צמודים ודראמונד מקבל קבוצה רכה בצבע שהוא מתעלל בה, הוא רשם העונה נגד הסלטיקס משחקים מפלצתיים של 17-20, שוב 17-20, ו-22-28. בפלייאוף הוא כבר ישתמש בעצמות של הורפורד בתור קיסמים.
    אז יאללה סלטיקס.

      1. אתה צודק אבל לפעמים זה עובד הפוך, עונה גרועה ופלייאוף חיובי. לא מפתח יותר מדי ציפיות, אבל עוד לא מכבה את האור על העונה הזו.

  8. למה שדיוויל לא ילך לספרס? למה בספרס לא חיזקו את הקו האחורי שלהם? פופוביץ' לא רוצה להכניס בורג חדש למערכת באמצע השנה?

    1. כי הם מטומטמים.
      אני אוהד את הספארס ומאוד חבלהלי כי החוסר בחיזוק זה מה שגרר את ההפסד ב2015 בסיבוב הראשון ואת ההפסד בשנה שעברה.

      ללא חיזוק בעמדת הפוענט גארד או התעלות מאוד מאוד לא סבירה של פארקר, והחתמה של שוטינג גארד או התעלות מאוד לא סבירה של גרין/סימונס, אנחנו שוס נפסיד בחצי גמר,הפעם לקליפרס שהיא הנאחס הקבוע שלנו.

      היתרון בשיטתיות של הספארס הוא גם חסרון בכל שלא מחתימים כל שחקן, השחקנים לרוב נשארים לתקופות ארוכות ולכל תקופת החוזה שלהם והכי בולטת היא ההמנעות משינויים באמצע העונה.

      אני בכל אופן מאוד אשמח לראות את דרון וויליאמס בספארס, הוא יכול לרווח את המשחק. אבל אני חושב שחבל על האנרגיה בכתיבה כי אין שום סיכוי שזה יקרה.

  9. קראתי את התגובות של הלילה הקודם והיה חביב כרגיל (הפרחים לסומסום). אני מצטרף לקריאה של דיוויל ויואש לגיוסו של דרון וויליאמס לספרס.
    מהלינק שגיא נתן למעלה רואים שאכם דריימונד נעשק שוב על ידי שחקן שהקניט אותו ובכלל לא היתה בעיטה, רק עקצוץ לא רצוני בשפיץ של הנעל.
    קליפרס לוקחים היום ב-3 הפרש.

  10. איזה שנה גרועה הולכת להיות לנו… ג"ס תזכה באליפות, קולדפליי יופיעו בישראל.. למה זה מגיע לנו למה

  11. החששות מתחילות לרקום גידים – גולדן סטייט פנתה לתאגיד השידור TNT לגביי ההתנהלות של שאקיל עם מגי.

    מעניין יהיה לראות מה יהיו ההתפתחויות מכאן.

    רק החודש הליגה הוציאה מזכר לכלל קהילת ה-NBA על הנזקים שנגרמים מבריונות וכמה זה עלול להשפיע לרעה על כל מי שמעורב בליגה.

    שאר באמת חוצה כבר את הגבול, אבל זה רק דוגמא לעוד המון מקרים עצובים בחיים בהם הריון נתפל לבחור השונה ולא תמיד עושים משהו בנידון. כואב הלב על זה…

    ובנימה יותר חיובית, היום אני מעריך את ארגון הווריורס יותר. הם ביצעו צעד מעורר הערכה בכך שהם פנו ל-TNT כדי לפתור את הסכסוך שלמה היום כבר קווים אלימים.

    מקווה שזה יסתיים בצורה נעימה ואף אחד לא ייפגע. בכל זאת, אני לא חושב ששאר צריך לאבד את עבודתו בערוץ, אבל זה מאוד ראוי בעיניי שהוא יתנצל וייתו גם איזה אמרה על טעותו והחומרה שעומדת מאחורי בריונות

  12. טוב זה קצת משנה את התמונה להיום – לאורי לא ישחק היום מול בוסטון. בראדלי עשוי לשחק, אך רוב הסיכויים שלא.

  13. מחצית ראשונה חזקה מאוד של פילדלפיה בערב הראשון שאחרי הטריידים.
    רוברט קובינגטון בדרך למשחק שיא
    דאריו סאריץ ירשום טריפל דאבל ראשון בקריירה

    הללויה הינקי !

  14. פילי נתנה מחצית אדירה מול הוויז. סאריץ מראה שהוא שחקן, טי גיי חודר מעולה, ובכלל הם מחזירים עארה ליושנה עם משחק הפוסט אפ של סארית ואוקאפור.

  15. המשחק ההתקפי של טורנטו פשוט לא קיים, ב3 דקות האחרונות כפו 3 איבודים ו0 סלי שדה. אני פשוט אוהב את הגמד איזייה תומאס לפעמים הוא כופה את עצמו יותר מדי על המשחק אבל חוץ מזה פשוט כיף לצפות בו.

  16. השופטים לא נחים חייב לצאת חוק שיגביל את השימוש בטכנולגיה למהלכים קריטיים לא הגיוני שכל דקה יעצרו את המשחק.

  17. ואיך פילי וויתרה על נואל.. אני באמת חושב ששנה שעברה הם היו צריכים להטריד את אוקאפור, היו מקבלים עליו הרבה יותר ערך ושומרים את נואל על חוזה לא גבוה מדי בסיבות ה10-12 מיליון לשנה

    1. או אפיעלו חוזה יורד סטייל ספרס, 15 לשנה ראשונה, 13 לשנייה, 11 לשלישית וכן הלאה (אם זה מותר) ככה שיהיה להם יותר מקום תחת התקרה שיגיע הזמן להאריך לאמביד

      1. מה יש לכם? שכחתם שמוזגוב קיבל 64 מליון ל 4 שנים וטריסטן תומפסון קיבל 88 מליון?
        נואל הולך לקבל 90 מליון ואתה לא משלם 90 מליון לשחקן ספסל של 18 דקות למשחק
        הנטס הולכים לזרוק לו אופר שיט של 100 מליון בדיוק כמו שהם עשו עם אלן קרב וטיילר ג'ונסון

  18. פילי הולכת להיות קבוצה אדירה. ולחשוב שהם מסרו את נואל במתנה.

    חוץ מזה, לא נעים להבין שאנחנו זה מי שהקאבס מעדיפים בסיבוב ראשון. כי האפשרות של מיאמי הולכת ונעשית ריאלית. וצריכה להטריד אותם. מיאמי – טורונטו – בוסטון, זה פלייאוף רצחני בקליבלנד.

    בהנחה שהם בכלל מסיימים 1 במזרח לפני הסלטיקס. which I doubt

    1. אני גם לא מחזיק מנואל עם זאת היה אפשר להוציא ממנו הרבה יותר דאלאס פשוט שדדו את קולנגלו האדיוט הזה. הינקי היה חד כתער

  19. אם טורונטו יצליחו לחלץ את זה בלי לאורי, חתיכת איתות.
    הרפטורס בלעדיו הם מהקבוצות הגרועות בליגה. בערך כמו הקאבס בלי לברון.

    1. מנחם אתה נחלש!
      אחרי כתבות על הלייקרס אתה בעד בוסטון?
      שכחת כבר מי הרעים האמיתיים בכל הסיפור הזה??
      !NY Pride

  20. אמרתי לכם:
    2-13 לשיקגו ב-3 הדקות האחרונות!
    הטנקינג של פיניקס הולך לנצח…
    ואז עבירה על הפרימטר של הבולס.
    ההרס העצמי של שיקגו ינצח?

  21. סיום אדיר בטורנטו, נראה כאילו הרפטורס נכנסו לראש של איזייה. הם פשוט מתייחסים אליו כמו ילד קטן וחלש

    1. זה מה שטאקר מביא למשחק –
      אנרגיות.
      הלילה הוא מוביל את 2 הקבוצות ברב' וחטיפות.
      במשחקי הסאנס היו לו כמה וכמה משחקים כאלו.

  22. אייזיאה תומאס מקבל היום אפריטיף לפוסט-סיזן.
    נדמה לי שפעם ראשונה הוא יילך פחות לקו מאשר שחקן בקבוצה השניה – דרוזן כמובן.

  23. שיקגו, במשחק בית, צריכים הארכה בשביל לנצח את אחת מהקבוצות החלשות בליגה.

    אני מאמין שמיאמי תהיה בפלייאוף, וששיקגו לא.

    1. חסך מעצמו תבוסה.
      אין לקליפרס שום סיכוי נגד הווריורז. כלום. הם מפסידים להם בקביעות, 1-7 בשנתיים האחרונות, בהפרש ממוצע 13 נקודות, עם כמה תבוסות איומות. ו-50 ברבע.
      שום – סיכוי.

          1. ההפניה שלך אומרת:
            efeat the Los Angeles Clippers for the 10th straight time on Thursday night.

            ובעברית: פעם עשירית רצופה – בימי חמישי.

            אל תעלה אצלי על הדוכן. טייק דה פיפת'.

  24. טוני פרקר נראה ישן. לא מצליח לעבור בכדרור את דיאנדרה, לא מצליח לקחת את בלייק לסל. אם פופ היה מהמהמרים מוריי היה כבר ]פותח ופרקר היה עולה לרבע הרביעי.

  25. מאז שגלינארי ופאריד חזרו, כאילו יוקיץ' נעלם. זרק רק פעם אחת לסל הערב.
    ממש 2 דנבר שונות לגמרי. ואני מעדיף את ההרכב החסר.

  26. הספארס היא הקבוצה המשעממת ביותר בליגה. גם הקבוצה הפחות ניתנת להגדרה. אתה לא יכול להבין את צורת משחקה. אין לי שום דבר נגדה, אבל יש בה משהו BORING

  27. הנעלם היחיד בליגה הזו הוא מה הספרז באמת שווים נגד הווריורז.

    עדיין לא ראינו – לא בעונה שעברה (משחקים חסרי חשיבות של סוף עונה), לא משחק תחילת העונה, שבו גם אני והממזר היינו מנצחים את גולדן סטייט, וכמובן שום סדרת פלייאוף.

    אני כידוע מהמר על סטירת לחי כואבת לכולם, אבל מי יודע, אולי פופ יכול לשלוף עוד שפן (איזה?) מהשרוול.

  28. או ואוו!

    אז אחרי שדריימונד התקרב לקוודרופל-דאבל, ראסל עמד הערב במרחק נשיפה מההישג הכי בלתי אפשרי – הדאבל-טריפל-דאבל, שרק ווילט צ'מברליין רשם, פעם אחת.

    17-18-17! פסיכוטי.

    1. ראיתי חלקים. אין לי חשק לעשות מעורב היום.
      "נבחרת ישראל" בבייסבול התאספה היום בניו יורק. הם זזים לסיאול מחר או מחרתיים.

    2. מצטער לצנן קצת את ההתלהבות, אבל ווסטברוק עשה את זה מול ההגנה של הלייקרס,
      בערב בו סיים את המשחק עם 4 מ-18 מהשדה.

      הכי לא מובן לי זה שהוא חזר לפרקט 8 דקות לסיום כאשר הת'אנדר מובילים ב-17 הפרש, והמחליפים בברור זקוקים לדקות (קנטר נראה חלוד, מקדורמונט צריך להתאקלם).

        1. זה גם נכון.
          אבל אני לא משוכנע שכל השיאים שאנחנו נוטים לרייר עליהם, נרשמו תמיד במשחקי שיא ודרמות קורעות, אישית או קבוצתית. ווילט עם ה-100, עשה את זה עם 36 מ-63, ועוד מיליון מהקו. דוגמא אחת.

          לא כולם זה דאנקן, עם הקוורדופל-דאבל (שלא נספר!), בגיים 6 של הפיינאלז.

          ואיך שלא תסתכל על זה, 18-17 באסיסטים וריבאונדים זה מרשים.

  29. בלי קשר לכספי, הפליקנס – או כל קבוצה שצריכה גארד יצרן נקודות – עשו טעות לא לקחת את סוואגי-פי, בעונה מצוינת. ולא נראה לי שהלייקרס היו מבקשים יותר מדי.

  30. אז זה רשמי. כספי מלך האחוזים מהשלוש של הפליקנס אי פעם וכנראה לנצח.

    (איזה מבאסת כל הסיטואציה, פשוט מסכן)

      1. משחק כזה רע, אני לא מאמין שלספרס יש סיכוי לדגדג את הסופר טים מהמפרץ. המזרח והמערב סגורים ונעולים.

        1. המזרח כבר שנים משעמם. כמות אלופות המזרח בשנים האחרונות זעירה כל כך, וגם שם יש גיוון רק כי לברון עבר קבוצה. אין תחרות באמת שם, סתמי ביותר.
          גולדן, עם כל החפירות של קיפי-בן-קיפוד89, עדיין עובדת קשה יותר מהקבוצות של לברון להגיע לגמר

          1. פורטלנד ניצחה משחק, הגיעה להארכה וכמעט כל המשחקים היו צמודים.

            אין מה להשוות בכלל את טורונטו לאוק', טורונטו מהמקום השני הזדקקה ל 7 משחקים בשתי הסדרות הראשונות.

          2. פורטלנד ויוסטון של השנה שעברה היו 2 קבוצות ההגנה הגרועות ביותר בפלייאוף.
            ניצחו משחק…

            לא טענתי שטורנטו היו משוכה גבוהה יותר מהת'אנדר, אבל תבדוק את התוצאות של ה-2 אחת מול השנייה לפני קביעות נחרצות מדי.

        2. ברוך אני מסכים איתך מאוד. הם פשוט קבוצה אפורה ויעילה מאוד לעונה הרגילה אבל אני לא רואה אותם מתעלים יותר משנה שעברה גם עם גסול. יש מצב שגם יוסטון גוברת עליהם בסדרה. הם חייבים עוד רכז על או התעלות מדהימה של גרין בסדרה שלימה, אחרת הם באמת לא עוברים סיבוב שני שלא לדבר על המפרץ.

          1. אני עדיין חושב שיש לספרס מאצ' אפ מצוין מול גולדן סטייט, אבל אני גם מסכים שיש להם בעיה מול הרוקטס.
            הרוקטס הפכו לעמוקים במיוחד בעמדה החלשה של הספרס, ובסדרה זה בהחלט יהיה מאבק מעניין.
            ואם הרוקטס מצליחים להביא את בוגוט?
            אז כל מי שכתב שדרכה של אלופת המערב קשה יותר,
            השנה – בהחלט צדק.

          2. גיא שנה שעברה היה 3-1 לג"ס על הספרס. המשחק שג"ס הפסידו היה משחק בו קרי היה לדעתי 1-13 מהשלוש. בנתיים ג"ס התחזקו השנה והספרס אמנם עם גאסול אבל שום תוספת משמעותית מעבר לזה. קשה לי לראות אותם לוקחים יותר משתי משחקים וגם את זה הם צריכים עם אינסוף הקרבה ונחישות. במצ' אפ בחוץ אין מה לדבר ובמצ' אפ בפנים הרי הם לא קבוצה יותר אתלטית או עם מסה בצבע אז אני לא בטוח שאני מבין למה אתה אומר את זה…

          3. אין ספק שגולדן סטייט התחזקו.
            השאלה היא היכן.

            גולדן סטייט אבדו את העומק שהיה להם בעמדת הסנטר (ואני מכבד את התרומה של מקגי. אבל לא הוא ולא זאזא נותנים את מה שבוגוט נתן בהגנה),
            בעוד שהספרס החליפו את דנקן בפאו.
            פאו לא נותן עונה מדהימה עד עכשיו, אבל זה לא משנה לפלייאוף.
            פאו, אלדרידג' וקאוויי הם קו קדמי שפוגע ישירות בכל החסרונות של גולדן סטייט.

          4. קוואי – דורנט.
            גרין- אולדריג'
            פאו – ז'אזא.
            לא נראה לי מצ'אפ מאיים יותר מדי. אולי בעמדה מס' 5 וגם זה בסימן שאלה

          5. דוראנט קלע מדהים, אתלט נהדר, והוא יודע להשתמש באורך שלו בשביל להשיג יתרון מתחת לסל.
            אבל הוא לא מתקרב לפיזיות של קאוויי.
            זאזא וגרין מול אלדרידג' ופאו?
            פער גובה לא קטן, כאשר גם אלדרידג' וגם פאו מאיימים גם מבפנים וגם מבחוץ, ובנוסף, מול קבוצות עם נחיתות גובה הם חוגגים ברב' ההתקפה.
            תסתכל מה לברון ןתומפסון עשו לגולדן סטייט כשבוגוט לא שיחק. מאז הקו הקדמי של גולדן סטייט לא השתפר.

    1. לא כזה מסכן, ינוח חודש ויקבל חוזה עד סוףהשנה מקבוצת פלייאוף שחסרה עומק.
      ישתלב בקבוצה יוחתם גם הלאהה.. לא יצטרך לשבור תראש בקיץ
      כספי במעמד של שחקן ספסלסולידי .בנבא של היום זה שווה הרבה מאד כסף, גרט טמפל ואנתוני טוליבר קבלו כל אחד 8 לעונה כפול 2 בחוזים של היום בין 6-8 זו גם הסביבה של עומרי.
      לא מעט כסף והוא גם יוכך להשתלב מקצועית

      1. לונג-שוט: אפשר לחתום חוזה 10 ימים בפלייאוף?
        ההגיון שלי אומר לא. בטח הרוסטר חייב להיות סגור ממילא עוד קודם.

        1. עשרה ימים בפלייאוף לא הסגלים חייבים להסגר לפני הפלייאוף.
          אבל אם הפציעה היא לא פציעה של חודשיים אז אין שום בעיה, יהיה מי שיחתים אותו לפני הפלייאוף יש מספיק קבוצות שרזות בעמדות הפורוורד.
          ועומרי הראה שהוא יכול לתרום

  31. הקבוצה היחידה שיכולה באמת לתת פייט לגולדן סטייט (בריאה), היא הקליפרס עם לברון, במקום מבאה-א-מוטה.

    סקנד בסט – כרמלו בקליפרס. היו צריכים ללכת עליו בכל הכוח, במחיר אוסטין ריברס וג'מאל קרופורד גם. לא יהיה לפרנצ'ייז הזה ולרביעיה הגדולה (נו) שום סיכוי נוסף. הכל מתפרק עוד רגע.

    1. גיא אני לא מצליח להמשיך את השרשור אבל בוגוט גמור. מה שהצוות הרפואי של גולדן סטייט הצליח להוציא ממנו זה פשוט מדהים. טענת הדרך לגמר במערב קשה מהמזרח ב4 שנים האחרונות פשוט לא נכונה (אני לא מדבר על השנה). גולדן סטייט בשנתיים האחרונות נתקלה רק בשני קבוצות (קליבלנד בסגל מלא, ואוקלהומה). ב2013-2014 המאץ אפ של הקבוצות במזרח היה הרבה יותר קשה ללברון מאשר במערב (כן פלייאוף זה עניין של מאץ אפ בין הקבוצות). גם המערב וגם המזרח חתומים, לברון סופר דומיננטי קליבלנד רמה מעל הליגה וגולדן סטייט לפחות 5 רמות מעל כולם.

  32. גחא אני לא מצליח להמשיך את השרשור אבל בוגוט גמור. מה שהצוות הרפואי של גולדן סטייט הצליח להוציא ממנו זה פשוט מדהים. טענת הדרך לגמר במערב קשה מהמזרח ב4 שנים האחרונות פשוט לא נכונה (אני לא מדבר על השנה). גולדן סטייט בשנתיים האחרונות נתקלה רק בשני קבוצות (קליבלנד בסגל מלא, ואוקלהומה). ב2013-2014 המאץ אפ של הקבוצות במזרח היה הרבה יותר קשה ללברון מאשר במערב (כן פלייאוף זה עניין של מאץ אפ בין הקבוצות).

    1. קאט דה בולשייסה.
      הדרך לגמר נתנה לגולדן סטייט את האליפות שלה – הכתף של קווין לאב, באדיבות קלי אוליניק, במשחק 4 גמור לגמרי והשתוללות של הסלטיקס. וקיירי, שמגיע מחוסל, ופוקק את הברכית באדיבות הספלאש שהוא לא סטף. ואז נשארו לברון והדי ליג.

      חוץ מזה, הטיעון הזה כשלעצמו, הדרך נורא קשה – כן, היא קשה, כי זה פאקינג NBA. והעיקר: בסוף מגיעה הכי טובה מהמזרח מול הכי טובה מהמערב. ראש בראש, ולא במפגש אחד – 7, כדי שלא יהיה ספק קל שבקלים.

      אז בעונה שעברה הן הגיעו, בהרכבים מלאים. אנד דונט גיב מי דה דריימונד משחק 5 שיט. זה חלק מהמשחק. ואין ספק מי היתה הטובה בין שתיהן. זה נגמר ב-3-4 לזכותה. נקודה.

          1. שקודם יעברו את יוטה. 60%, ואני נדיב.
            ואז הם יפגשו את גולדן סטייט בחצי גמר, אחרי שהווריורז מטיילים מול דנבר.

    2. אין ספק שהשנה יש נסיגה ביכולתו.
      אני חושב שיש לו 15 דקות של הגנה טובה במשחק,
      ו-15 דקות כאלו משדרגים מאוד את יוסטון.

  33. אני רואה את המשחק בליגפאס ושאלה אחת יש לי בראש מה יהיה עם שדר הבינגו? –
    מצד אחד כיף לראות משחק מהיר עם קלעים טובים. מצד שני כל שלשה היא סיוט חוזר של "בינגוווו"

  34. במשחק אחד נתון (סטייל מונדיאל, פלייאוף NFL), ואפילו במפגש בית-חוץ (צ'מפיונז ליג), הייתי שם את הכסף על יוסטון דווקא, בתור מועמדת מס' 2. היא יכולה להשתגע במשחק אחד, ולנצח ביג טיים. לא רואה את זה קורה לאורך סדרה של 7.

  35. קליפרס מתחילה את העונה רק עכשיו.
    בחרתי בה לנצח את המערב, וככה יהיה. משחק ראשון של כריס פול, ואוסטין ריברס יהפוך לכוכב לפני סוף העונה.

  36. ובכל הדיון כולם כבר הספידו את הקליפרס.
    הם הפסידו אתמול במשחק חוץ במפרץ ללא כריס פול ב-10 הפרש לגולדן סטייט.
    והלילה, בחלק השני של באק-טו-באק לא קל בכלל, הם צמודים, צמודים, עם הספרס.

    1. גיא לא זה היה 20 הפרש בערך 2 דקות לסיום וכשהמשחק היה גמור הם צמצמו ל10 בהרכב המחליפים. אני לא רואה את התחיית המתים של מנחם מתרחשת ואוסטין ריברס הלוואי שיצדיק את החוזה שלו

      1. ובמחצית הקליפרס הובילו ב-12 הפרש (אם אני זוכר נכון).
        צריך לתת לפול זמן להשתחרר מהחלודה לפני שיוצאים בהכרזות על "מותם בטרם עת".

    2. לא מתאים לך, גיא.
      "הפסידו ב-10 הפרש?" – כן, אחרי שרבע אחד הספיק לווריורז לשסף אותם. עם סל על הבאזר מה-3, כדי לרדת מ-13 הפרש – ההפרש הממוצע בין שתי הקבוצות ב-8 המשחקים האחרונים, בהם התוצאה היא 1-7 לגולדן סטייט.

      אם הערב אומר משהו – זה כמה המערב רחוק מגולדן סטייט. אם היינו צריכים בכלל הוכחה.
      נלך הכי קרוב:
      זוכר מה עשו הווריורז לאחרונה להגנת הברזל של יוטה?
      זוכר מה עשו הווריורז לאחרונה להתקפת הסילון של יוסטון?
      זוכר מה עשו הווריורז לאחרונה לראסל ולקבוצת הצלקת שהשאיר הבוגד (דוראנט צדק)?

      ונדגיש: הספרז לא ראו גמר מערב בשנתיים האחרונות, ולא במקרה. הם איכשהו שווי-כוחות עם הקליפרס. ראינו את זה בסדרה הקודמת, רואים את זה כמעט בכל מפגש ביניהן.

      הם שתי קומות מתחת לגולדן סטייט. הם, הקליפרס, וכל אחת אחרת. KD צדק, ולעזאזל התחרות.

      1. לי ולך יש התערבות על האש. נחכה ונראה.
        לקבל את הקליפרס בסיבוב השני, ואת המנצחת בין יוסטון והספרס בגמר המערב –
        זה לא קל בכלל.

        הקליפרס הצליחו להישאר בצמרת המערב למרות הפציעות. בעוד שבועיים נהיה חכמים יותר כאשר נדע איך הם משחקים עם כל השחקנים בריאים.

        1. ברור שלא יהיה קל, שחקנים מצוינים אול אובר.
          רק אל תבנה על הקליפרס מכל החבורה הזו במאצ'-אפ עם הדאבס. זה כמו אטלנטה (הקודמת) והקאבס – מפסידים עוד בסיבוב שער הגיא.

          ועדיין הם לא מצליחים לייצר לעצמם מס' 3 נורמלי, שיהיה אפילו טופ 15 בעמדה הזו. מטריף אותי.

          מבאה-א-מוטה ב-19 דקות:
          החטאה אחת מהשדה, 1 ריבאונד, 1 חטיפה, 4 עבירות. זהו.

          סמול פוורורד של קונטנדרית. המקבילה של לברון, דוראנט, קוואי, יאניס, פול ג'ורג'. והם לא עושים כלום בנוגע לזה, כבר 100 שנה. מחפיר.

  37. טוני (שקברתי אותו מספר פעמים השנה), מצליח לעשות דרייבים מהירים לסל שמבלבלים את כל הקלחפרס, לא בטוח כמה מהלך כזה תקף מול הגנות יותר מאופסות ממה שהקליפרס מציגים היום, אבל זה נותן תקווה

  38. הפיידאוויים של קוואי זה נפלא
    אף אחד לא עשה אותם כל כך הרבה ובכזו יעילות מאז ג'ורדן

    כמו שאצל הוד אוויריותו זה היה הרבה יותר נעים לעין ואתלטי

    אבל מבחינת היעילות- הוא לגמרי איתו שם. זריקות בלתי-שמירות.

  39. אני חופר כי אני טמבל: כרמלו אנתוני לקליפרס. מה היה לא להבין כאן? למה הקליפרס סירבו? לאן הם יגיעו עם הארבע-חמישיות הרכב הזה, ששוה אפס, כי הוא נכשל שנה אחרי שנה אחרי שנה?
    וכמה שנים עוד יש לפרויקט הזה יחד? את זה אני כבר יודע: זה הצ'אנס האחרון. פול וגריפין עוזבים. היה, ופספסו גם אותו.

  40. גיא אני לא מבין איך אתה אומר שדוק ריברס מאמן מעולה. שלוש דקות לסיום עשר הפרש והקליפרס משחקים באינטיבסיות של אולסטר והנה עוד הפסד של הקליפרס.

    1. בחיים לא אמרתי, כתבתי, או רמזתי, שאני חושב שדוק מאמן מעולה.
      מה שהוא יודע לעשות –
      זה לגרום לקבוצה שלו להתמודד עם משברים. הוא עשה את זה עם הסלטיקס (ואני לא מדבר על עונת האליפות, אלא דווקא על העונות שאחרי, אלו עם כל הפציעות),
      והוא עושה את זה השנה עם הקליפרס.
      גריפין ופול החמיצו 35% ממשחקי הקבוצה העונה. זה נתון פסיכי.
      רוב הקבוצות האחרות היו קורסות.
      תואר "מאמן העונה" הוא תואר די מטופש, בעיקר כשרואים כמה מאמנים מאבדים את משרתם שנה אחרי שזכו בתואר…
      אז אם מחלקים את התואר, שיהיה למישהו שהשיג עם קבוצתו משהו שונה – לדוגמה, לגרום לקבוצה לא לקרוס כאשר 2 השחקנים המובילים של הקבוצה בחוץ עם פציעות.

    1. ????????
      גולדן סטייט לא בטופ של המערב?
      תראה לי עוד קבוצה ש-2 השחקנים המובילים שלה החמיצו 15% אחוז מהעונה, לא 35%, ואני מקבל את מה שאתה כותב. בהצלחה.

      1. אתה רוצה שאני אוכיח לך משהו שאתה כותב.

        אני כתבתי שלכולן היו פצועים – גם גולדן, בעיקר בעמדת הסנטר.

        1. זה כל כך קלוש.
          אתה כותב "לכל הקבוצות בטופ המערב היו פצועים" כהמשך לדיון על הפציעות של הקליפרס.
          גולדן סטייט "היו פצועים" זו בדיחה גרועה כמעט כמו להאשים את השופטים על ההפסד בפיינלס…

          1. חביבי, אתה כתבת "לכל הקבוצות בטופ המערב היו פצועים."
            גולדן סטייט בטופ. ולכתוב עליהם את המשפט הנ"ל בהמשך לדיון על התמודדות הקליפרס עם פציעות זו אולי לא תלונה,
            אבל זה בהחלט נשמע כמו התחלה של תירוץ…

          2. תירוץ למה ?

            מי שמתרץ זה אתה חביבי.

            כשקבוצה בנויה ללא ספסל, ותלויה ב 2 שחקנים, אז היא מן הסתם גם יותר מועדת לפציעות.

          3. חבל לתת לעובדות להרוס לך טיעון כל כך מוצלח, אבל –
            כל ארבעת המופלעים משחקים יותר דקות למשחק מגריפין ופול.

            34 דקות לקליי, קרי, ודוראנט. 32.5 דקות לגרין.
            גריפין משחק 32 דקות, פול 30.

          4. סגנון משחק, גיא, ועוד

            דק' זה לא הכל בחיים.

            קח אפילו את הדוגמא הלא נראית לעין שכל הלחץ יושב על הכתפיים של כריס פול, בעוד שבגולדן הוא מתחלק הרבה יותר נכון.

            המועדון כקולקטיב.

          5. אני מבין שעברנו להטרלות ואד הומינם..

            כשהקליפרס יגיעו לגמר המערב, תוכל לדבר איתי על למה גריפין הורחק מגיים 5 כלשהו בטריטוריה שהוא לא מכיר..

    2. החמישייה של גולדן סטייט החמיצו ביחד 18 משחקים העונה (12 מתוכם זאזא. ארבעת המופלאים שיחקו ב-97.5% ממשחקי הקבוצה).

      1. יש עוד קבוצות במערב.. ממפיס, יוטה… יוסטון…

        הם נפצעות גם בספסל, הקליפרס לא נפצעת בספסל כי אין לה..

        ו פציעות זה לא "חלק מהמשחק" ?

        1. פציעות זה חלק מהמשחק. אתה לא קורא הרבה תירוצים עבור הקאבס והעובדה שהחמישייה שלהם החמיצה כמעט 20% מהמשחקים העונה.
          אני כתבתי שלדעתי מה שריברס עושה עם הקליפרס לאור הפציעות של שחקני קבוצתו, ראוי לציון.
          אתה זה שמתחיל לבנות את התירוצים לקראת ההפתעה בפלייאוף הקרוב…

          1. בוא נעשה סדר :

            אתה זה שטוען שפציעות הן חלק מהמשחק. ואני מסכים, אבל יש פציעות שהן גיים צ'יינג'ר (למשל ותחזיק חזק.. – קיירי ולאב בגמר לפני שנתיים)

            ואם לברון יפצע, זה בהחלט לא יהיה אותו דבר, אי אפשר יהיה לטעון ברצינות שגולדן ניצחה את הקאבס הטובה ביותר. זו לא פעם ראשונה שאני כותב את זה

            אבל לא רק לקליפרס היו פצועים השנה. מה גם שהן והקאבס בנויות גרוע, ומנוהלות גרוע (ניהול הדק' של לברון למשל) שהן גם מביאות את זה על עצמן.

          2. תראה את התגובה למעלה על הדקות של הקליפרס.

            לגבי הקאבס – אין ספק שלברון משחק יותר מדי דקות.
            אבל – לפני הפציעות של לאב ושל ג'יי אר, לאב שיחק 30 דקות למשחק, ג'יי אר 28 דקות.
            הדקות המרובות של לברון וקיירי הגיעו אחרי הפציעות.

          3. וכאשר לברון מבקש חיזוק על מנת שקיירי יוכל לשחק פחות דקות,
            כולם קוטלים אותו. זה בכלל הופך את שרשור התגובות הנ"ל למשעשע!

          4. כתבתי דק' "למשל", יש עוד עובדות כמו הגיל המתקדם של רוב שחקני הקאבס.

            ולאף אחד כמעט לא היה בעיה עם הדרישה של לברון, אלא אם איך שהוא עושה זאת. שמעת את קוואי יוצא על הבעלים שלו ? אני לא בטוח שהוא מזהה את הקול שלו בטלפון.

            ולברון הוא זה שהוא אחראי במידה רבה לסגל שלו.

      2. עובדה ואמונה לא חיות בכפיפה אחת. אתה מתווכח פה עם מאמינים פנאטיים, עזוב אותך.

        יש רק דבר אחד נכון: גולדן סטייט הכי מסכנה, ואיכשהו היא תשרוד את הקרבות במערב שהוא נורא קשה, ואיכשהו היא גם תנצח את לברון הרשע שזכה לטיול במזרח הקליל, שבו כל הקבוצות מתאחדות כדי להקל על לברון הרשע, השופטים, נייקי, אדם סילבר, דאעש וכל היתר.

        וגולדן סטייט האומללה הזו לא רק איכשהו תנצח, דוד נגד גליית – היא כבר ניצחה, בעונה שעברה. העובדות מצביעות אחרת אבל היי – עובדה ואמונה לא חיות בכפיפה אחת.

  41. בן ממזר, היה נחמד להתנצח בשבת שמשית זו, אבל אני נאלץ לנטוש את הדיון.
    יש לי 2 עופות, נתח פיקנייה, ורק של שורט ריבס, שלא יעשנו את עצמם!
    (וכמה ליטרים של בירה שסתם מכבידים על המקרר…)

    סוף שבוע נעים!

    1. אתה בטח חושב שאני מבין מה שעשית פה רק בתת מודע, אבל הסנסורים של יותר רגישים מזה :

      "יש לי 2 עופות, נתח פיקנייה, ורק של שורט ריבס, שלא יעשנו את עצמם!" – אני טבעוני

      "(וכמה ליטרים של בירה שסתם מכבידים על המקרר…)" – מזכיר לי חוב ישן שעוד לא נפרע.

      נרשם.

      שבת שלום !

  42. צריך לזכור שהקליפרס היו בחצי בשני של בוב, וראו את זה ברבע הרביעי. צריך גם לזכור שמאנו הוא תמצית מזוקקת של כדורסל – אף פעם לא היה אתלט, היום בכלל אין לו ריאות לרגליים, אבל מח כדורסל שאין כדוגמתו. גם הסל שקלע אחורה, גם החטיפה. פשוט בית ספר קרח ומקשיש ומצחיק לכדורסל. ויוה מאנו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט