מעורב הופס ליום ששי : כספי נפצע / מנחם לס

1. איך הייתי מדרג את עונת הטריידים?

תקופת הטריידס? פחות מבינונית.

מלבד קאזינס לפליקנס לא קרה באמת שום דבר בומבסטי. חוץ ממנו לא קרה שום דבר שישנה הרבה. טורונטו קצת השתפרה; הת'אנדר השתפרה, אבל מאומה לא התפוצץ. חוץ מקאזינס אף 'אול סטאר' אחר לא עבר קבוצה, וכיצד שלא תסתכל על מה שקרה בימים האחרונים "ההר הוליד עכבר". רפי הבנה כדדי ודקסטר – ישנם עוד הרבה אבל אין לי כוח לסבלנות לכתוב עוד שמות – שמחים שלא קרה מאומה כי הם בטוחים שכל אול סטאר שלא עבר ידיים – פול ג'ורג', ג'ימי באטלר, כריס פול (ישנם עוד) – יעברו ללייקרס בקיץ.

אף אחד לא יעבור (רובם גם לא יכולים אילו רצו בגלל שישנם חוזים בעולם), ואם יעברו הם יהפכו מיד לשחקני לייקרס – במילים אחרות – לעלובי כדורסל.

על הלייקרס הושמה קללה, והיא לא תרד מהם כל זמן שאני בחיים, או שנת  2022 – מה שיבוא קודם (והיום הייתי אצל רופא ל'בדיקות חצי שנה' והוא אמר לי שהכל עובד אצלי כמו אצל צעיר בן 50)

2. האם אוקלהומה סיטי השתפרה משמעותית?

במחברת הכחולה שלי  הם השתפרו מ-C+ במערב ל B. אולי אפילו ל B+!

הם קיבלו את טאג' גיבסון, דאג מקדרמוט, ובחירת דראפט שנייה 2018.

הרוקי דומנטאס סבוניס יהיה יום אחד שחקן ספסל מצויין. הטא ניזרק לחמישייה הראשונה מבלי שיהיה מוכן לתפקיד. למה העלו אותו לחמישייה? כי בתחילת העונה הוא שרף את הפארקט עם 44.4% מה-3. אבל זה היה עד ה-23 לדצמבר. ב-NBA כשהשמועה עוברת, מיד עושים התאמות, הסתגלויות, ושינויים. מאז הוא 7 מ-48  – 14.6%.

לכן שחקנים כסטפן קרי, קייל ת'ומפסון, ג'ייג'יי רדיק או קייל קורבר הם כה מיוחדים. כי הם מצליחים להתאים את עצמם להתאמות, וממשיכים בחגיגת השלשות כשליריב אין – איך אומרים? מענה. זאת לא היתה אשמתו של סבוניס שזרקו אותו לגוב אריות. הוא הפך לאחד הפורוורדים שהם רול פליירס הפחות יעילים בליגה עם אחוז קליעה 'אמיתי' של 47%.

ראסל ווסטברוק כבר פנה למנהלי קבוצתו בקריאת אזהרה לעזרה. הוא ידע שעם סבוניס בחמישייה הת'אנדר לא מגיעים לשום מקום בפלייאוף.

הם הביאו שניים במקומו: טאג' שיעזור כשיצטרכו יותר הגנה, ודאג כשיצטרכו יותר התקפה. טאג' כשירצו יותר סלים תחת הסל ולחץ למטה שעלול לגרום דוראנט בעיות פאולים כשיצטרך לשמור על PF תחת הסל, ודאג מקדרמוט כשיצטרכו זאג על כל זיג של סטפן קרי.

סבוניס לא היה מס' 4. הוא היה סטרץ' 4, כפי שיהיה מקדרמוט. לאוקלהומה תהיה גם אפשרות לשחק עם גיבסון ומקדרמוט ביחד.

גבוהים לא חסרים: סטיבן אדאמס, אנס קנטר, וניק קוליסון. הגבוה הרביעי – סבוניס (11'6) – יתפתח לאט-לאט לפאוור פורוורד מצויין לעלות מהספסל. סמול פורוורדים ישנם בשפע: אנדרה רוברסון, ג'רמי גראנט, דאג מקדרמונט, קייל סינגר, וג'אש הוסטיס שאני אוהב, ובינתיים לא קיבל צ'אנס. הקבוצה מסודרת בפוינט גארדים ובשוטינג גארדים (ווסטברוק, אולדיפו, אלכס אבריינס, וסמאג'  כריסטון, וחצי מהסמול פורוורדים משחקים גם כשוטינג גארדס.

אני מדבר על עכשיו, העונה.

מה יהיה בעונה הבאה אני לא יודע. אני לא יודע אם גיבסון נירכש רק כהלוואה עד הקיץ כי הוא יהפוך לשחקן חופשי והוא ירצה חופן מלא תופינים. גם רוברסון שיהיה חופשי מוגבל ירצה חוזה גדול. לת'אנדר יהיו רק 7.5 מיליון. כדי לחתום את שניהם עליהם להיכנס די עמוק למס מותרות.

אבל אני משוכנע שמה שהת'אנדר רצו הוא צ'אנס לנצח השנה. השנה הבאה? ת'ראמפ כבר אמר שהוא מכפיל את הנשק ה-NUKIE של ארה"ב עם סכוי גדול לרסק העולם. אז שהת'אנדר יחששו עתה על העונה הבאה בכדורסל?

האם הת'אנדר יוכלו לנצח את הספארס או יוסטון בסיבוב הראשון? אני לא יודע, אבל סיכוייהם היום טובים בהרבה משהיו לפני יומיים.

Oklahoma City Thunder Roster

Team Roster
NO. NAME POS AGE HT WT COLLEGE 2016-2017 SALARY
8 Alex Abrines SG 23 6-6 190 $5,994,764
12 Steven Adams C 23 7-0 255 Pittsburgh $3,140,517
6 Semaj Christon PG 24 6-3 190 Xavier $543,471
4 Nick Collison PF 36 6-10 255 Kansas $3,750,000
22 Taj Gibson PF 31 6-9 236 USC $8,950,000
9 Jerami Grant SF 22 6-9 210 Syracuse $980,431
34 Josh Huestis SF 25 6-7 230 Stanford $1,191,480
11 Enes Kanter C 24 6-11 245 Kentucky $17,145,838
11 Doug McDermott SF 25 6-8 219 Creighton $2,483,040
5 Victor Oladipo SG 24 6-4 210 Indiana $6,552,961
21 Andre Roberson SF 25 6-7 210 Colorado $2,183,072
3 Domantas Sabonis PF 20 6-11 240 Gonzaga $2,440,200
15 Kyle Singler SF 28 6-8 228 Duke $4,837,500
0 Russell Westbrook PG 28 6-3 200 UCLA $26,540,100

3. מה עם הסלטיקס? ג'ימי באטלר? פול ג'ורג'?

הכוכב הגדול ביותר שהיה הקרוב ביותר לטרייד אחרי שדמרכוס קאזינס הועבר לניו אורלינס פליקנס היה ג'ימי באטלר. אני כמעט בטוח ששיקגו החליטה על דרך חדשה לחלוטין, אחרת הטרייד שעשתה עם הת'אנדר הוא בלתי מובן, ולכן מסקנתי היתה שג'ימי אף הוא הולך, והכתובת על הקיר התנוססה באותיות קידוש לבנה: בוסטון סלטיקס.

*
לפי אדריאן ווג'נרוסקי מה'וורטיקל', שיקגו לא החליטה על "בנייה מחדש" ולכן היא רצתה מהסלטיקס כתחליף שלושה שחקנים, "שניים ברמת 'B+ ' ואחד ברמת 'B'" ובוסטון סירבה. בוסטון היתה מעוניינת לתת בחירות דראפט עבורו, ושיקגו סירבה.
בוסטון היתה מעוניינת מאד בבאטלר כי הוא – לדעתם – החלק החסר בפאזל לגבור על הקאבס.

*
דני איינג' אמר הערב שהוא אינו "מאוכזב" שקבוצתו עמדה PAT אתמול, ולא נכנעה ללחץ ששיקגו (והיו עוד קבוצות; כגון קליפרס) הרעיפה עליו עם ג'ימי באטלר (ובלייק גריפין). הוא רגוע עם הקבוצה שישנה לו ונילהב מהדרך שהקבוצה מתפתחת, כפי שהיא. הוא אמר:
"We had a lot of conversations. There were things we could do to improve our team, but nothing that was good enough to do," said Ainge.
כשהוא נישאל כמה קרוב הוא היה ל-DEAL הוא ענה:
"It's hard to say. I think it takes two teams, so a lot of times we don't know how close. A lot of times it's very easy to tell that teams are far apart. But a lot of discussion, good conversation. A lot of rumors that were true; a lot of rumors that were not true."
"We won't put a ceiling on this team, but we haven't seen the best of this team, I'm confident," said Ainge. "I do believe there's more — to play better and healthier. Our whole team hasn't been intact for very many games. We've had our starting five, I think, for [21 games], but our whole team hasn't been healthy for very many games the whole year.
"We've been winning a lot of games with everybody contributing, players 10 to 15 contributing to our wins. So we like the depth of the team. We like the youth of our team. We like the energy and enthusiasm of our team, and I'm very anxious and excited to watch them the second half of the year."
.
"I am excited, actually," said Ainge. "I was watching practice today. I was very excited by what I saw. I'm not disappointed. Not at all. I can't waitto get back out on the road and start scouting and getting ready for the draft and continue to watch the NBA and get ready

4. זריקה ראשונה של קאזינס – סל ראשון!

(יהיו עוד רבים. הם רק לומדים לשחק אחד עם השני)

*
*

*

5. ההצלחה של קאזינס עם דייויס תלוייה בת'רו הולידיי

ת'רו הולידיי הוא פוינט גארד טוב מאד שתמיד הסתדר עם כל שחקניו.

הוא לא מקלל אף אחד. הוא לא מדבר יותר מדי. הוא לא צועק. כולם מכבדים אותו. הוא מנהיג ע"י דוגמא ועבודה קשה.

מה שאני לא יודע עליו (עדיין) זה אם הוא גם מנהיג. אני לא יודע כמה הוא פיקח.

הערב הוא לא היה פיקח, והוא פישל כליל כשחקן התקפה. הוא לא יכול לתרום 6 נק' ולקוות לטוב. היום מצפים מפוינט גארד ל-20 נק'.

הוטלה עליו עתה משימה לא קלה כלל וכלל, וחשובה מאין כמוה: הוא – יותר מכל אחד אחר, כולל המאמן אלבין ג'נטרי – ייקבע אם הקומבינציה של דמרכוס קאזינס ואנטוני דייויס תצליח או תיכשל. סליחה, להיכשל היא לא תיכשל, אבל זהו איחוד שיכול להביא את הפליקנס למרחקים שהיא לא חלמה עליהם עד לפני שבוע, ואם היא אכן תגיע לשם תלוי בת'רו הולידיי יותר מבכל אחד אחר.

אוהדיהם מצפים מהם היום להגיע לפחות לגמר המערב. מומחים רבים מדברים על סיבוב שני בפלייאוף לפחות.

כל שחקני הפליקנס ללא יוצא מין הכלל יאמרו לך שהולידיי לא מדבר הרבה, אבל כשהוא מדבר כולם מקשיבים. עתה הוא נידרש להרבה יותר: עליו להנהיג ולנהל קבוצה שנולדה ממש מחדש, וחייבת ללמוד משחק חדש לחלוטין. להנהיג "BY EXAMPLE" לא יספיק הפעם.

ה-TENDENCY עם שני הענקים האלה יהיה להכניס להם כדור ולראות מה הם יכולים לעשות. זה קרה להם הערב נגד יוסטון. פשוט ניסו להכניס להם כדורים ולראות מה קורה.

הולידיי חייב להפוך לכריס פול ולחשוב כיצד להשתמש בשני המגדלים בצורה היעילה ביותר

ישנן כמה דרכים לשחק עם שני מגדלים, ורלף סימפסון עם חאכים אולג'ואן, וטים דנקן עם דייויד רובינסון הראו איך. אך היו להם פוינט גארדים כמו סליפי פלויד, וורלד פרי, סם קאסל, טוני פרקר, וכאלה. האם הולידיי יידע כיצד לנהל את המשחק ולהפיק את מה שניתן מהשניים, אם משחקים איתם נכון? האם הוא יצליח להשתלט על שני שחקנים שמבחינת אופי לא יכולים להיות שניים שונים מהם?

נחכה ונראה. הערב הוא ניכשל כליל, אבל היה זה משחק ראשון.

6. קרב באוקיי קוראל בין קמבה וולקר ו-KCP

*

*

הפייסרס (ולארי בירד) אשמים במצבו הביש של פול ג'ורג'

 

פול ג'ורג' יהיה שחקן חופשי בקיץ של 2018. לכן הם הרגישו לחץ ודחיפות הכרחית להיות טובים עכשיו, ומיד.

ז"א שכל רפי ההבנה שכתבו בחם מהתנור שהקיץ הלייקרס גונבים אותו יכולים להירגע. אם זה יקרה – וזה לא יקרה כי לפול נימאס לשחק עבור לוזריות ולא נישאר לו הרבה זמן להתעסק עם צפצפנים כמו הלייקרס, 'הנשיון' החולני שלהם, וקהל אוהדיהם המתבזה כבר כמה שנים טובות – זה לא יקרה לפני שהעונה הבאה תסתיים.

עד אז יכולים להיות שבעה מבולים.

זה עושה לי טוב בלב כשאני מדבר על כעת חייה, ואוהדי הלייקרס מדברים על ביאת המשיח.

לארי בירד הבטיח לפול ג'ורג' שהוא יסדר לו קבוצה שהוא יהיה גאה בה. עצם העובדה שדובר על טרייד על פול ג'ורג' היא כבר נקודת עניות לפייסרס, והודאה שהם ניכשלו לעשות מה שהבטיחו לו: ניכשלו בהבאת שחקנים מתאימים שאיתם הוא יוכל להתגאות בכדורסל עליון.

לארי בירד היה השחקן שהערצתי יותר מכל שחקן אחר בליגה בשנות ה-80 עד שפרש ב-1992. למעשה הערצתי אותו כשהיה TEENAGER וספורטס אילוסטרייטד כתב עליו.

אני לא אומר שאיסוף הזבל פגע בו, אבל בוודאי לא הכין אותו להיות נשיא קבוצה, ואני מתחיל לחשוב שאולי לארי אינו הרבה יותר מרדנק מפרנץ' ליק שהיה אלוהים לבן של הכדורסל, אבל בתור נשיא ומנהל אין לו מושג. הוא הפך את אינדיאנה הגאה לקבוצה מחורבנת וחסרת כל חשיבות בליגה.

פול הוא בן 26, ולמרות הפציעה האיומה לרגלו הוא התגבר על הכל וחזר להיות אחד משחקני ה-TWO WAY הטובים בליגה. הוא היה שחקן נאמן בפייסרס מאז הם בחרו בו מס' 10 בדראפט של 2010.

אבל הם ניכשלו שוב ושוב לרכז מסביבו (או לצידו) שחקנים מעולים. בעלי הקבוצה קמצנים, ולארי בירד כנראה אינו חכם גדול כשמגיע הזמן להקים קבוצה.

ב-2015 לארי בירד הבטיח שהוא עושה מהפייסרס "קבוצה שמהירה ממנה לא תהיה בליגה". דייויד ווסט שמע זאת וברח, כשהוא לוקח 15 מיליון CUT במשכורתו, העיקר לא להיות בקבוצת א"ק. לארי בירד גם דיבר לא יפה על רוי היברט (how Larry Bird treatedRoy Hibbert ), והוא עשה עליו טרייד (ללייקרס). כדי לעשות "קבוצה מהירה" לארי הביא את מונטה אליס וצ'ייס בודינג'ר.

מאומה לא הצליח.

פול ג'ורג' החל להתלונן, והחל להזכיר את המילה טרייד.

לארי בירד, "THE HICK FROM FRENCH LICK" לא מבין דברים כאלה. רדנקים לא סובלים שאנשים לא נשמעים להם ולא עושים את המוטל עליהם. בירד אמר בכעס:

 

“Well, he don't make the decisions around here. I'm not going to get in a battle with Paul George on where he wants to play. He's a basketball player. He can play any position you put him out there."

(לארי! נשיא קבוצה לא אומר "HE DON'T". נשיא קבוצה אומר "HE DOES NOT")!

פול ג'ורג' – כמעט בעצמו – הוביל את הפייסרס לסיבוב שני, והוא – שוב כמעט בעצמו – הכריח את הרפטורס לשבעה משחקים לפני שגברו על הפייסרס.

השעיר לעזאזל בהפסד הפייסרס? המאמן פרנק ווגל.

לארי ביקש מווגל לשחק בסטייל מסויים אבל לא נתן לו את השחקנים המתאימים 'למשחק של לארי'.

אז לארי החליט לפטר את ווגל ולתת את הקבוצה לנייט מקמילן, מבלי לנסות להשיג מאמן מעולה שהוכיח את עצמו (ווילי דל נגרו ופרטלו היו שני מאמנים שרצו מאד את הג'וב).

עכשיו הקבוצה מנסה לעשות משהו עם שחקנים כג'ף טיג ות'דיוס יאנג, והיא הולכת לשום מקום.

.

7. חסימה מעולם אחר של קאזינס על הארדן

*

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 50 תגובות

  1. מעורב פשוט מעולה
    קול ההגיון אומר שככל שהזמן חולף צעירי הלייקרס מאבדים מהערך שלהם .
    לאור חוסר היכולת להנחית שחקנים חופשיים חייבים לעשות מעשה ולעבוד דרך טרייד
    מה שמשגע אותי זה איך הנחיתו את דנג ומוזגוב
    היה טרייד דד ליין משעמם מאוד
    חבל על כספי שנראה שסיים את העונה

      1. מנחם מת על הניתוחים שלך הם פשוט בדיחה טןבה שלא קשורה לכלום.
        ןעוד יותר מת על כאלו באתר שחושבים שאתה האורקל מדלפי …
        ומבין משהו בכדורסל….

        אל תפסיק ךכתוב אתה כל כך משעשע תענוג.

    1. תיאור מדוייק של הטרייד ומשמעויותיו וניתוח מעניין מאוד על OKC.

      סבוניס בתחילת העונה שיחק עם יותר בטחון ורחוק יותר מהסל לעומת החודשיים האחרונים ובנוסף נכנס חזק בקיר הרוקי (של טראמפ?) יהיה מעניין לראות אם ימשיך לפתוח או שגיבסון יקבל את המקום שלו בחמישייה, הרי גם ככה הוא ממעט לסיים את המשחקים מאז שדונובן התאהב בג'רמי גראנט (הובא מה76ERS בתמורה לאיליאסובה בתחילת העונה) כ4 בהרכב נמוך.

      לא יודע איך אפשר לומר שהקבוצה מסודרת בPG, מצבה רע יותר משל לברון שלא מסתיר את חוסר שביעות רצונו. הרכזים היחידים הם ווסטברוק ורוקי שעושה פינג פונג עם הD ליג.
      מלבדם יש את אולדיפו שהמג'יק הוכיחו שהוא לא רכז.

      SF סינגלר לא רלוונטי וטוב שדונובן הפנים זאת, ג'וש יוסטיס לא רלוונטי וחבל מאוד שכך, הבחור בן 25, סיים 4 שנים בסטנפורד, נבחר בסיבוב הראשון שזה חוזה מובטח אבל הסכים עם סם פרסטי להיבנות עוד עונה בD ליג ובכך העונה הקודמת הייתה עונת הרוקי האמיתית שלו (בה שיחק 5 משחקים בסוף העונה…) והשנה הוא טרם שיחק למרות שנרשם לחלק מהמשחקים.
      נראה שהוא בחור בוגר ושקול ומוכן להתחייב לתהליך שלרבים אין את הסבלנות בשבילו. אני מאוד מקווה בשבילו שהוא יצליח, הסיפור שלו ממש מעניין.

  2. אני זוכר שחקן שראיתי בהיי סקול בסטודיו סיטי 5 דקות מהבית לפני 10 שנים אבל הכרוז תמיד אמר ג'רו הולידי

  3. לגבי אוקלהומה – זאת ממש קפיצת מדרגה עבורם. עכשיו זה בעיקר אתגר למאמן לשלב את החדשים בצורה יעילה, אבל עכשיו יש להם סגל מאוד עמוק ומסוכן. הם יכולים לעבור סיבוב, והמצב הזה בהחלט אתגר עבור הספרס.

  4. תודה מנחם על מעורב מעולה.מסכים איתך לגבי אוקלהומה ובירד אבל הלייקרס יחזרו בתום עידן לברון וגולדן.עניין של 3-4 שנים.מאחל לך עד 120 ושתזכה לראות עוד הרבה אליפויות של הלייקרס

  5. דווקא היה טרייד דד ליין מרשים.
    גם איבאקה וגם קאזינס אלו שמות שלא רואים בדרך כלל בפברואר.
    חוץ מזה אוקלהומה באמת השתדרגו, יוסטון השתדרגו, דאלאס השתדרגו ועדיין לא נגמר. עכשיו שוק מכירות החיסול של הביי אאוטס ושם קליבלנד הולכת לאסוף מציאות, בתקווה שגם יוסטון.
    לגבי ג'ורג'. יש לקבוצות הבית עכשיו הרבה יותר כוח מיקוח מול הסופרסטארים שגדלו אצלם. כמה שחקן צריך לשנוא את המקום שלו כדי לוותר על 30 מיליון דולר? אם כבר אלו הקבוצות שנלחצות מהתשלום הזה. ג'ורג' ישאר באינדיאנה אם ירצו אותו, אבל הוא משחק יפה את המשחק בדרישה לשדרוג, בניגוד לקאזינס ששיחק אותה קל להשגה.

    1. יש דיבור על בוגוט ליוסטון. אני מאד מתלבט על טיב הטרייד הזה…
      מצד אחד שחקן שיכול להגן על הטבעת וגם לתת נקודות(בטח יותר טוב מקאפלה)
      מצד שני שחקן מאוד מלוכלך ומגעיל שאני אישית שונא.
      אבל טובת הקבוצה מעל הכל,לא?

        1. מהפעמים הנדירות שאני מסכים איתך.
          בוגוט לא מתאים לסגנון המשחק של הרוקטס. הוא לא יעמוד בקצב ויתקע את ההתקפה. אין שימוש במשחק של הרוקטס ליתרון הגדול שלו שהוא החסימות לשחרור לקלעים. יוסטון פשוט לא משחקים כמו הספרס או גולדן סטייט.
          בהגנה הוא יתן גוף אבל אם רוצים גופה עדיף להשתמש במקום שפינו בסגל ובתקרה לסנטר ושחקן כנף מהביי אאוטס במקום לשלם לבוגוט את כל הסכום.
          מצד שני עדיף לקחת אותו רק כדי שלא יגיע לספרס או לגולדן סטייט.

  6. רק מנחם לא מבין שהכדורסל השתנה . ניו אורלינס זה באסט.
    לא רואה אותם מנצחים את גולדן סטייט בסקטבל גם עוד אלף שנים. מי ישמור על דוראנט? כספי? חחחח

      1. תגיד אתה שואל ברצינות?
        1- דריימונד גרין מכיר?
        2- תעשה מכפלות של שלוש ומכפלות של שתיים וצבין לבד מי ינצח…
        3- קיבלת אתמול טעימה מיוסטון
        4- לך תעשה שיעורי בית

    1. גם לדעתי הם שיחקו אותה בענק. לטעמי הם צריכים לפתוח עם שניהם ב3 ו4, או עם מקדרמוט ב4 ולהשאיר את רוברסון. מקדרמוט הוא החתיכה החסרה של פורוורד שלשן שהיה חסר להם, והם חייבים לנצל אותו. למזלו הוא הגיע לקבוצה שיודעת לבחור צעירים בפינצטה ולהפוך אותם לגדולים

  7. 1. היו השנה כמה טריידים מעניינים ביותר. כולם חיכו לבוסטון אבל הם עשו בשכל שלא קפצו על כל הצעה כי פשוט ניסו לסחוט אותם.
    2. OKC בטרייד מצויין לעומת החוסר הבנה/יכולת של שיקגו. OKC הביאה שי שחקנים שיתנו תפוקה ברוטציה. למרות שיתכן שגיבסון לא ישאר בעונה הבאה, הם עדיין לא הפסידו הרבה בגללו (סבוניס הראה אחלה פוטנציאל).
    לעומת זאת שיקגו חייבת לעשות בדק בית כי מה שהולך שם זאת פשוט שערורייה.
    3. הסלטיקס חיכו בשקט להצעה שתתאים להם. פשוט בקשו מהם יותר מדי ולכן הם העדיפו לחכות לשחקנים הללו בשוק החופשי ולעשות את ההתאמות בקבוצה לפי יכולתם וראות עינייהם. יהיה מעניין בבוסטון בקיץ. אני מניח ששם גדול דווקא כן ינחת שם.

  8. כל פעם שאני חושב על מצבם הנלוז של הלייקרס ישירות עולה במוחי חידה.
    אם הלייקרס חוזרים רק ב2022, וניצא מהנקודת הנחה שבאטלר יעזוב,
    מתי הבולס ירימו את ראשם בשנית? (אפשר להגיד בשנית אי פעם).

  9. תיאור מדוייק של הטרייד ומשמעויותיו וניתוח מעניין מאוד על OKC.
    סבוניס בתחילת העונה שיחק עם יותר בטחון ורחוק יותר מהסל לעומת החודשיים האחרונים ובנוסף נכנס חזק בקיר הרוקי (של טראמפ?) יהיה מעניין לראות אם ימשיך לפתוח או שגיבסון יקבל את המקום שלו בחמישייה, הרי גם ככה הוא ממעט לסיים את המשחקים מאז שדונובן התאהב בג'רמי גראנט (הובא מה76ERS בתמורה לאיליאסובה בתחילת העונה) כ4 בהרכב נמוך.
    לא יודע איך אפשר לומר שהקבוצה מסודרת בPG, מצבה רע יותר משל לברון שלא מסתיר את חוסר שביעות רצונו. הרכזים היחידים הם ווסטברוק ורוקי שעושה פינג פונג עם הD ליג.
    מלבדם יש את אולדיפו שהמג'יק הוכיחו שהוא לא רכז.
    SF סינגלר לא רלוונטי וטוב שדונובן הפנים זאת, ג'וש יוסטיס לא רלוונטי וחבל מאוד שכך, הבחור בן 25, סיים 4 שנים בסטנפורד, נבחר בסיבוב הראשון שזה חוזה מובטח אבל הסכים עם סם פרסטי להיבנות עוד עונה בD ליג ובכך העונה הקודמת הייתה עונת הרוקי האמיתית שלו (בה שיחק 5 משחקים בסוף העונה…) והשנה הוא טרם שיחק למרות שנרשם לחלק מהמשחקים.
    נראה שהוא בחור בוגר ושקול ומוכן להתחייב לתהליך שלרבים אין את הסבלנות בשבילו. אני מאוד מקווה בשבילו שהוא יצליח, הסיפור שלו ממש מעניין.

  10. המשא ומתן עם שיקגו מעולם לא היה רציני מספיק. כשאתה מנסה לבצע מהלך עם הנהלה שלא סגורה מה הכיוון שלה, זה משפיע.

    אני לא יודע אם אפשר להשען על הדיווחים, כי פורסמו הרבה שמנוגדים אחד לשני בעניין עיכוב בחירות הדראפט בעסקה.

    לכן, אני פשוט חושב ששיקגו לא הייתה מספיק רצינית בעצמה עם דרישותיה ובוסטון, כמו שיצא לנו להכיר עד כה, לא אחת שתמשיך להיות אמיצה ולשחות בתוך סופה כזאת.

    זאת החלטה בסופו של יום לטעמי. בקיץ תמיד עדיף לבצע עסקאות כאלה וזה יקרה אחרי שכבר יהיה לצד הבחירה הקיץ מספר שקובע היכן היא ממוקמת בדראפט.

    אז לכל אלה שעל קוצים לגביית מהלך מהסלטיקס – אני צופה שמהקיץ ועד הדד ליין הבא אנו נחזה במהלך גדול מצידם. פשוט כי לא תהיה להם גם ברירה. עם כל החוזים שנדרש לחדש וכמות השחקנים הצעירים שיש להם (מזכיר שיש 2 בחו"ל שמגיעים בוודאות בקיץ ועוד 2 בחירות לפחות בדראפט הקרוב).

    אגב, אני אומר מראש – צפו לדעתי לשיחות של הלייקרס עם הפייסרס כבר בקיץ הקרוב. נשמע לי הגיוני שהלייקרס יהיו קמעים להביא את ג'ורג' לקבוצה ולא בטוח שהם ינסו להתאפק. אם תהיה הזדמנות טובה בשבילם להפוך כבר מהקיץ לרלוונטיים, הם לא יהססו.

    1. מי שיהיה בלחץ לדבר עם הלייקרס על ג'ורג' זה הפייסרס ולא להיפך.
      הלייקרס ישמחו לדבר ואני מניח שלא יעליבו את בירד (אם הוא עוד יהיה שם) בהצעה פח, אבל זה לא יהיה הרבה יותר מפח…

  11. 1. לדעתי דווקא היה מעניין.
    הטרייד של קאזינס לבדו מספיק כדי לתת לדדליין ציון יפה, שילוב של שני סופרסטארים גבוהים זה משהו שלא היה כאן הרבה זמן (ויסלחו לי ג'ורדן וגריפין).
    גם וויליאמס ליוסטון הוא תוספת מעניינת.
    איבאקה בטורונטו ואילאסובה באטלנטה גם יכולים להשפיע על הדרך של הקאבס לגמר.
    סה"כ לא רע…

    2. מסכים ב100%.
    גם בכך שהם השתפרו בשביל הכאן ועכשיו, וגם בכך שזה כנראה לא יספיק.
    חבל לי על ווסטברוק

  12. אני חשבתי שבוסטון היו צריכים ללכת בכלל על דראמונד בטרייד דדליין הזה, הוא היה על מדף זמין מאוד, מענייו אם התקיימו עליו מגעים בכלל בין השתיים.

    1. הוא היה שווה ניסיון רק אם דטרויט הייתה מוכרת במחיר נמוך יחסית.

      בסופו של יום, הוא ייתן מענה על שתי הבעיות המרכזיות של הסלטיקס:

      ריבאונד (ישפר מאוד) והגנה (פחות ישפר, אבל כנראה שיותר מאמיר ג'ונסון).

      אבל חשוב לזכור שהבעייה עם דראמונד זה שהוא לא ממש מתאים לשיטה של הסלטיקס PASS & SPACE. והוא עדיין קולע גרוע באופן היסטורי מהקו. זה אומר שלא בטוח שהסלטיקס ישאירו אותו על הפרקט בדקות המכריעות של המשחק. וזה בעייה רצינית…

  13. תיראו את ההתכתשות בין ג׳בייל לשאקיל בטיווטר. ג׳בל ירה ושאקיל ירד לרמת כנופיות.
    מדהים מה קורה לאנשים שמשעמם להם…

  14. עוד טרייד דד ליין עבר, ועוד עונה הלכה קיבינימאט לניקס. שום התקדמות, שום אופק לכלום. הקבוצה הכי מבאסת בספורט המקצועני. אפשר כבר לסכם ולומר שפרוייקט פיל ג'קסון הוא באסט ענק, היסטורי אפילו של ג'נרל מנג'ר. הפעם הבאה שמשהו טוב שקשור לניקס יקרה יהיה כנראה רק כשדובי יפרסם טור.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט