כספי נפצע, ג"ס התפוצצה ברבע השלישי, יוסטון וקליבלנד ניצחו בקלות ביום חמישי הגדול / דור בלוך

דקת דומיה לקריירת ה-NBA של עמרי כספי.

כעת ניתן להמשיך.

לילה של סיפורים גדולים, ומעט מתח בליגה הטובה בעולם, כאשר פורטלנד ודטרויט עושות צעד לעבר מאבק הפליאוף, ושולחות את אורלנדו ושארלוט לירכתיי המזרח, יוסטון דורסת את הפלקינס החדשים, הקאבס מנצחים בקלילות את הניקס, הווריורס מתפוצצים על הקליפרס ברבע שלישי פסיכוטי, והקינגס מראים שגם בלי קאזינס אפשר לנצח.

אז בואו ניגש לאקשן!

אורלנדו מג'יק (38-21) 103 – פורטלנד טרייל בלייזרס (33-24) 112:

שלושה רבעים המג'יק היו במשחק, ואפילו הובילו ביתרון דו ספרתי, מאחורי יכולת מצוינת של ניקולה ווצ'ביץ', אבל האנרגיות של המארחים הספיקו רק לאותן 36 דקות, כי ברבע הרביע האיש שאנרגיה היא שמו האמצעי השתלט על המשחק הוביל מהפך, ובסוף אפילו לא היה מתח בפלורידה.

פורטלנד כמעט והפסידה משחק שאסור לה להפסיד אם היא עדיין רואה את עצמה כמועמדת למקום ה-8, בגלל משחק מפוזר ולא פחות מ-20 איבודי כדור, אבל רבע רביעי ממוקד ובעיקר אחוזי קליעה גבוהים (47.4%) אפשרה לה להביא לידי ביטוי את יתרונה האיכותי ולהביא W חשוב בחוץ.

לילארד כאמור הוביל את המנצחים עם 33, כאשר מקאלום העזר כנגדו הוסיף 22, ונרקיץ' הראה שהוא תוספת כח משמעותית עם 12 ו-12. בצד השני פורנייה סיים עם 20 ווצ'ביץ' עם 25 שלא הספיקו.

דטרויט פיסטנוס (30-28) 114 – שארלוט הורנטס (33-24) 108:

בקרב ישיר על המקום ה-8 במזרח, המשחק היחיד שהיה מותח הלילה הלך להארכה, אחרי קמבאק אדיר של פיסטונס ברבע הרביעי שהסתיים ב-15-30 למארחים, וכשזה קורה ברוב המקרים, ההארכה שייכת לקבוצה עם המומנטום ואכרן דטרויט לא התקשתה לגמור את המשחק ב-5 הדקות האחרונות.

קלדוואל פול סיים משחק נפלא עם שלשה 18 שניות לסיום ששלחה את המשחק להארכה וכאמור הוציאה סופית את הרוח מהמפרסים של האורחים שקלעו רק 23.3% משלוש, למול 40% של המנצחים, שגם שלטו באופן מוחלט בריבאונד, בעיקר ברבע האחרון ובהארכה (54-65) בהן שארלוט פשוט נשברה.

לקלדוול פופ היו 33 נקודות, טוביאס האריס הוסיף 25 משלו עם מדד +- של 19+, והוא היה אחת הסיבות העיקריות שאפשרו את הקמבאק של קבוצתו.  מרקיף מוריס הוסיף 16 ודראמונד תרם דאבל דאבל של 12 ו-13.

קמבה ווקר הוביל כרגיל את קבוצתו עם 34, אבל ערב קטסטרופלי של שני הקלעים מהספסל של שארלוט – בלינלי ולאמב שהגיעו ל-0 מ-6 מהשלוש יחד, חתם את גורלה של שארלוט הלילה, ומקרב לקיצו את מאבק הפלייאוף שלהם.

ניו אורלינס פלקינס (35-23) 99 – יוסטון רוקטס (18-41) 129:

במשחק שמשך את מרבית תשומת הלב בלילה הזה לא היה הרבה מתח על הפרקט. יוסטון אפשרה לאוהדים הנלהבים להינות מרבע וחצי של משחק תחרותי לפני שרבע שני של 22-36, ורבע שלישי של 17-34 הפכו את יתר המשחק לגרבג' טיים אחד ארוך.

הדמות הטרגית של הלילה, ולא רק מנקודת מבט פרובנציאלית היא עמרי כספי. אחרי תקופה קשה בסקרמנטו הוא נכנס מהספסל שיחק 24 דקות, קלע 12 נקודות באחוזים מצוינים והיה התורם המרכזי מהספסל של קבוצתו, אבל אז הגיעה פציעה שדיווחים ראשונים מלמדים שעלולה להשבית אותו להמשך העונה, ומאחר וזאת שנת חוזה התוצאות עלולות להיות עגומות מנקודות ראותו (אם כי לא מנקודת מבטה של מכבי ת"א, אולי…)

בחזרה ל-NBA, הארדן סיים עם 13 נקודות בערב מוזר שבו קלע רע מאוד מהשדה אבל זז הצידה, סיים עם 14 אסיסטים וסייע לקבוצתו לנצח, כשאפשר ללו וויליאמס שלהט עם 7 מ-11 מהשלוש להשתלט על המשחק ולהוביל את קבוצתו לניצחון. מילה טובה גם לקלינט קאפלה שהתמודד עם הקו הקדמי המאיים של ניו אורלינס וסיים עם 15 נקודות ו-8 ריבאונדים.

בצד השני, דיוויס סיים עם 29 וקאזינס עם 27 ו-14 ריבאונדים, אבל הם יצטרכו הרבה יותר עזרה. לפני המשחק דיברנו על סוגית הקלעים, וכשהולידי קולע 0- מ-6 מהשלוש, ופרייז'ר מוסיף 0 מ-4, אז ניו אורלינס תתקשה לנצח גם בלילות דומיננטים של הדואו שלה.

קליבלנד קאבלירס (16-40) 119 – ניו יורק ניקס (35-23) 104:

אחרי רבע ראשון צמוד, ארווינג וג'יימס השתלטו על המשחק ולא אפשרו לניקס אפילו להתקרב על אף רבע שלישי טוב של האורחים, ושליטה מתחת לסלים (49-58 בריבאונד).

פורזינגיס שיחק רק 16 דקות והיה חלש, וגם אנתוני התקשה למצוא את הטבעת (2 מ-8 משלוש), כך שקורטני לי הוא שהוביל את הניקס הלילה עם 25 נקודות, וככה קצת קשה לנצח קבוצות ברמה של קליבלנד.

בשורות הקאבס לעומת זאת הכוכבים באו חמים מאוד. ג'יימס סיים עם 18 15 אסיסטים ו-13 ריבאונדים בשורה סטטיסטית נהדרת נוספת לרזומה שלו. ארווינג הוסיף 23 משלו, וקייל קורבר נתן את מה שמצפים ממנו עם 20 נקודות כולל 6 מ-10 מהשלוש, שהוציאו את הרוח מהמפרסים של האורחים.

גולדן סטייט ווריורס (9-48) 123 – לוס אנג'לס קליפרס (22-35) 113:

הקליפרס שמרו על משחק צמוד הודות ליכות טובה של אוסטין ריברס ודיאנדרה ג'ורדן, אבל אז סטף קארי נזכר שהוא ה-MVP של הליגה הזאת, והחליט להראות מה הוא יודע. ב-3 וחצי הדקות האחרונות של הרבע השלישי, קארי הפליא 17 נקודות בקליפרס האומללים, שהשלימו רבע של לא פחות מ-50 נקודות לווריורס שסגרו עניין והזכירו לכולם את הפוטנציאל ההתקפי האינסופי של הקבוצה הזאת.

ריברס הוביל כאמור את הקליפרס עם 19 נקודות באחוזים טובים, ג'ורדן הוסיף 17 ו-11 ריבאונדים בערב שקט של גריפין שהסתפק ב-12 בלבד.

בצד השני קארי עם 35 ב-32 דקות הוביל את הווריורס לניצחול קליל, דוראנט הוסיף 25 ו-15 ריבאונדים, ותומפסון סיים עם 18.

סקרמנטו קינגס (33-25) 116 – דנבר נאגטס (32-25) 100:

הקינגס במשחק ראשון ללא בוגי קאזינס, הפליאו מכותיהם בדנבר שנראתה חלשה מאוד לאורך המשחק כולו, ולא הצליחה אפילו להתקרב. ההגנה של דנבר הייתה איומה ואפשרה 50% מהשלוש לסקרמנטו.

קאולי סטיין עלה מהספסל והשתלט על המשחק עם 29 נקודות ו-10 ריבאונדים, קוליסון הוסיף 15 ו-10 אסיסטים ודומה שהוא לוקח פיקוד על הקבוצה במצב החדש שנוצר.

מנגד, שחקני הפנים של סקרמנטו התקשו להרשים כטוליבר וקופוס קולעים יחד 11 בלבד. טייריק אוואנס במשחק החזרה נתן 15 מהספסל ובובי הילד שהגיע יחד איתו תרם 16 עבור המנצחים. בצד השני, האריס הוביל את הנאגטס עם 23, אבל יוקיץ' היה חלש באופן לא מוסבר עם 4 בלבד ב-26 דקות.

וזה נכתב לפני המשחק:

ברוכים השבים מפגרת האולסטאר חברים וחברות, יום חמישי הגדול גאה לקבל בחזרה את הליגה הטובה בעולם ומשחקים שאשכרה יש להם משמעות כלשהי לעולם, בואו נקבל אותו בשיר.

והלילה נתחמם עם המג'יק מול פורטלנד, והפיסטונס שמארחים את ההורנטס, לפני שנגיע למשחק שאני יודע שאתם לא רוצים להפסיד – הבכורה של דיוויס את קאזינס שפוגשים לא פחות ולא יותר את הרוקטס הלוהטים. במקביל הניקס יפגשו את הקאבס, ובמנה העיקרית הווריורס יארחו את הקליפרס, ובמקביל הקינגס יתחילו את הטנקינג המפואר שלהם מול דנבר.

לכבוד הצגת הבכורה של הדואו החדש של הפלקינס, השירים הלילה יוקדשו לצמדים במוזיקה.

אז בואו ניגש לאקשן!

אורלנדו מג'יק (37-21) – פורטלנד טרייל בלייזרס (33-23) 2:00:

שתי קבוצות שיצטרכו וואחאד ספרינט כדי לפצות על פתיחת עונה מאכזבת ולאיים ברצינות על מקום בפלייאוף יפגשו הלילה באורלנדו. לכאורה המצב של פורטלנד יותר טוב כשהיא ממוקמת במקום ה-10 שני משחקים בלבד מתחת למקום ה-8, אבל למעשה שבעה מקומות במערב כבר סגורים לגמרי, ועל המקום הנותר יתחרו דנבר, פורטלנד וכעת גם ניו אורלינס עם קאזינס, שנמצאת רק חצי מרחק אחרי פורטלנד.

קל זה לא יהיה עבור החבורה של דמיאן לילארד שנותן עוד עונה נהדרת מהקו האחורי של הטרייל בלייזרס, לצד סי ג'יי מקאלום. עבור הבלייזרס פגרת האולסטאר הגיעה בדיוק בזמן, אחרי 3 הפסדים מאכזבים לבוסטון אטלנטה ויוטה, היא תקווה לצאת לדרך חדשה. כדי לעשות זאת היא תצטרך לשים דגש על ההגנה שלה שסופגת יותר מ-110 נקודות למשחק העונה.

גם אורלנדו מגיעה למשחק הזה עם מומנטום לא מרשים, וניצחון אחד ב-5 המשחקים האחרונים. המג'יק נמצאים 6.5 משחקים אחרי הפיסטונס שבמקום ה-8 והם יצטרכו ריצה יוצאת מן הכלל כדי לנסות ולהדביק את הפער. כדי לעשות זאת מה שיצטרך להשתפר הוא ההתקפה. עם פחות מ-100 נקודות למשחק, בסגנון המשחק המהיר והסקור הגבוה שמאפיין את הליגה בימים אלו, אין להם סיכוי של ממש.

יהיה מעניין לראות האם אורלנדו תנסה להתבסס על שחקני הפנים שלה מול פורטלנד, לצד יכולת הקליעה הטובה של איוון פורנייה שמוביל את קלעי הקבוצה העונה עם 17 נקודות למשחק.

הימור: פורטלנד ב-5.

דטרויט פיסטנוס (30-27) – שארלוט הורנטס (32-24) 2:30:

עוד שתי קבוצות שלא ממש מגיעות במומנטום משופר מגיעות למפגש ביום חמישי הגדול, וגם במחשבות שתיהן נמצא הפלייאוף. דטרויט ממוקמת כרגע במקום ה-8 במזרח, אבל היא ממש לא יכולה להרגיש בנוחכשמאחוריה דולקות מילווקי, מיאמי במומנטום הנהדר שלה, וכן גם שארלוט וניו יורק. ההורנטס נמצאים 2.5 משחקים מאחורה, וניצחון היום יפתח את המאבק על המקום ה-8 במזרח בצורה משמעותית.

מאז שהתחילו בעיות הפציעות של שחקני הפנים שלה, שארלוט נמצאת בקריסה מוחלטת, עם 9 הפסדים ב-10 משחקים, ו-11 מה-12 האחרונים. ההתקפה של ההורנטס הייתה נוכחת נפקדת ב-4 המשחקים האחרונים שלה עם 95 למשחק בלבד.

בפיסטונס התמונה מעט מורכבת יותר. הם עם מאזן 3-6 ב-9 האחרונים, אבל בלי רצף נצחונות שעולה על 3 לאורך העונה כולה, דטרויט שסיימה 8 בעונה שעברה לא מצליחה לעשות את קפיצת המדרגה ולהפוך להיות קבוצה שיכולה לדגדג את קבוצות הצמרת במזרח בסידרה.

אם הם לא יצליחו לעשות את זה הדיבורים על טרייד של ג'קסון ודראמונד יהפכו להיות שיטפו של ממש, והלילה עם יתרון משמעותי בצבע, יכולה להיות ההזדמנות של דטרויט להתחיל לטפס כלפי מעלה במקום להסתכל בחשש למטה.

הימור הפיסטונס ב-12.

ניו אורלינס פלקינס (34-23) – יוסטון רוקטס (18-40) 3:00:

לפני שבוע זה היה נראה כמו סתם עוד משחק במערב על לוח המשחקים כשהעונה מתחילה להתחמם לקראת הישורת האחרונה. אבל עם ההכרזה על הטרייד לפתע פתאום זה הופך להיות משחק הבכורה של כספי בפלקינס!

סתם.

רק כדי לפתוח את התאבון, דיוויס וקאזינס הם שני השחקנים הראשונים לשתף פעולה כשהם קולעים 20 ו-10 ריבאונדים למשחק ב-4 עונות רצופות מאז דנקאן ורובינסון, וכולם זוכרים איך זה נגמר.

הדואו הזה מספק אין סוף קומבינציות ואפשרויות ובאמת יהיה מעניין לראות איך יעשו בהם שימוש בפלקינס במשחק הזה. האם יוציאו את אחד מהם החוצה? האם שניהם ירוצו יחד למתפרצות? האם נראה הרבה חסימות גבוה לגבוה או תרגיל אחר שמערב גם את הולידיי או מישהו אחר מהקלעים?

בכלל הנהנים העיקרים מהעניין צפויים להיות הקלעים של הפלקינס, ובתקווה אחד מהם, עמרי כספי, שצפויים לקבל הרבה מרווח פעולה כשהשניים יהיו על המגרש.

אבל עם כל פסטיבל ניו אורלינס, הרי שבצד השני גם עומדת קבוצה ואחת לא רעה בכלל… הרוקטס מגיעים למשחק הזה אחרי הפסד למיאמי, אבל לפניו הם לקחו 4 משחקים רצופים, וכל משחק שלהם, בטח כזה עם הרבה עניין ציבורי, הוא הזדמנות להתפוצצות של ג'יימס הארדן שמגרד את ה-30 נקודות למשחק מלמטה.

הטרייד של הפלקינס לא נתן להם כלים להתמודד טוב יותר עם הזקן בהגנה, וזה יהיה האתגר המרכזי שלהם הלילה לצד יצירת סכמה התקפית חדשה שתמקסם את המהלך האדיר שההנהלה של הקבוצה עשתה השבוע.

הימור: ניו אורלינס ב-8.

קליבלנד קאבלירס (16-39) – ניו יורק ניקס (34-23) 3:00:

קליבלנד אומנם מובילה רק ב-3 משחקים על בוסטון במקום ה-1 במזרח, אבל דומה שהיא דיי התנמנמה ב-2/3 הראשונים של העונה, ובקרוב היא תתחיל ריצה שתבטיח לה את המקום ה-1, וגם אם זה לא יקרה, הרי שטורנטו ובוסטון מקפידות לבעוט בדלי ולהבטיח לקליבלנד את הביתיות עד לגמר המזרח.

בצד השני נמצאת בועטת ידועה בדלי בזכות עצמה. הניקס שבנו על הגעה לפלייאוף העונה, מרוחקים כבר 4 משחקים מדטרויט, הפרש שבקלות יכול לגדול ל-5 הלילה, והסיכוי שלהם לדלג מעל לא פחות מ-4 קבוצות נראה קלוש ביותר.

מה נשאר?

להינות (האומנם?) מיכולתו של כרמלו שלא עבר עד כה, ולהמשיך לפתח את פורזינגס בתקווה שמסביבו יהיה אפשר לבנות עתיד טוב יותר או לפחות טרייד טוב שיאפשר בניית עתיד שכזה.

בעוד הקאבס מגיעים עם 3 נצחונות רצופים, הניקס ניצחון רק 1 מ-5 המשחקים האחרונים שלהם ו-3 מתוך ה-10, וקשה להאמין שדווקא הלילה הם יצליחו לייצר הפתעה בקליבלנד שמגיעה רעננה למשחק הזה אחרי פגרת האולסטאר.

הימור: 15 לקאבס.

גולדן סטייט ווריורס (9-47) – לוס אנג'לס קליפרס (21-35) 5:30:

מדהים שגם כשהם עושים עונות טובות, הופעות פלייאוף רצופות וגם נצחונות מרשימים בסדרות קשות הקליפרס מצליחים להמשיך ולהיות הסיפור הטראגי של הליגה הזאת.

הקליפרס החזיקו במאזן טוב ונראו כנאבקים על מקומות 2-4 עם הרוקטס והספרס, אבל אז כריס פול נפצע לתקופה ארוכה ולפתע פתאום, יוטה וממפיס מאיימות לזרוק אותה למשחק סיבוב ראשון מול יוסטון ללא יתרון ביתיות. הקליפרס התאוששו עם 4 נצחונות רצופים במשחקים האחרונים לאחר חזרתו של בלייק גריפין שהפיח בהם רוח חדשה אבל הלילה מגיע אתגר בסדר גודל אחר לגמרי.

גולדן סטייט ניצחה את הקליפרס ב-3 המפגשים ביניהן העונה בהפרש מצטבר של 77 נקודות, ו-8 נצחונות ב-10 המשחקים האחרונים שלהם לא נותנים רמז שגם ללא פצ'וליה ווסט העניינים צפויים להיראות אחרת הלילה, גם אם פול שנמצא בספק למשחק יחזור.

כדי שזה יקרה ההגנה של הקליפס צריכה לעצור את הווריורס לא רק על פחות מה-133 שספגו מהם במפגש האחרון בין השתיים או 144 שספגו מפגש קודם אלא על פחות מ-118 הנקודות שהווריורס קולעים בממוצע למשחק, מה שאומר שהסטופר ההגנתי והרים פרוטקטור שלהם – ג'ורדן יצטרך להיות בשיאו, אבל מול קבוצה מבוססת קלעים כמו הווריורס, קבוצה שמתבססת על קו קדמי דומיננטי וסנטר קלאסי צפויה, גם הלילה, להתקשות מאוד.

הימור: הווריורס ב-15.

סקרמנטו קינגס (33-24) – דנבר נאגטס (31-25) 5:30:

המשחק האחרון של הלילה, יפגיש את דנבר שעדיין מקווה למקום בפלייאוף מול סקרמנטו שמנסה לתת פייט לפילי במאבק על מהלכי הג'נרל מנג'ר המוזרים ביותר, והטנקינג המחריד ביותר או כך לפחות נדמה, אבל היי, טייריק אוואנס חוזר הביתה!

יהיה מעניין לראות האם תיאורית יואינג יכולה לבוא כאן לידי ביטוי. קאולי סטיין שנמצא בעונה מזעזעת ינסה לפרוץ בהיעדרו של קאזינס וכך גם שחקני פנים מונסיפים כמו קופוס וטוליבר. במצב החדש יתכן שהמשחק יהפוך להיות יותר מוטה קו אחורי ונראה את לואסון, אפללו, קוליסון, גיי ואוואנס לוקחים את המשחק.

נו, על מי אני עובד, זאת הולכת להיות קבוצה פח.

בצד השני ימשיך להיות תענוג לראות את יוקיץ' שהולך והופך לסופרסטאר לנגד עינינו במסגרת המאבק של דנבר לעשות את דרכה לפלייאוף השנה. לא נראה שהקינגס יהיו אלה שיעמדו בדרכם.

הימור: דנבר ב-12.

 

לפוסט הזה יש 236 תגובות

  1. קונספירציה קטנה. הקינגס מתקפלים מול דנבר כדי לתת להם דחיפה מול ניו אורלינס וכנל מול כל יריבה של ניו אורלינס על מקום בפלייאוף.

    נבואה: באדי הילד מתפוצץ הלילה וויואק מקבל אורגזמה מול המצלמות.

    גולדן סטייט מגיעה עם האנגאובר מול הקליפרס כשארבעת האולסטארים בבאז מהאפטר.

    1. ניקח את זה הלאה 😉

      ג"ס פוגשת בסיבוב הראשון את הפליקנס, שבאמת העמידו תאומי מגדל מהסוג האחרון שעבד בס"א ומפסידה בשבעה משחקים. מעכשיו אף אחד לא ידבר יותר על סיאטל שקיבלו את זה פעם מדנבר ודיקמבה

  2. תודה דור.
    לדעתי הקליפרס יבואו במוד רצחני היום ויתנו בראש ללוחמים.
    התיאום בין דיוויס לבוגי ייקח עוד לא מעט זמן עוד אז הפסד הלילה ליוסטון. – לדעתי הפליקנס לא תעשה השנה פלייאוף.

  3. .תודה דור.
    בעקבות הטריידים ניו אורלינס-יוסטון הופך להיות מאסט בשבילי הלילה וישר אחרי המשחק נקנח בגולדן-קליפרס

  4. שידורים בערוץ הספורט הפתוח-
    דטרויט-שארלוט
    קליפרס-ג"ס

    יאללה 25 משחקים לסיום העונה. ללא מעט קבוצות יש על מה לשחק עד הסוף (פייקרס שבו בלול).

  5. מעולה. גם הקדימון ובעיקר מייקל ואמינם. בחירת שירים מעולה ומתאימה.
    ערב שמנוי ממש כמו ארוחה עם מנה ראשונה לעורר את התיאבון, מנה עיקרת לפנים ואחלה קינוח לסיום.

  6. זוהי ההפוגה הארוכה ביותר בכדורסל אחרי האול סטאר, לפחות מאז שאני הגעתי הנה ב-1961. עד העונה המשחקים התחילו ביום שלישי, יומיים אחרי האול סטאר.

  7. "מדהים שגם כשהם עושים עונות טובות, הופעות פלייאוף רצופות וגם נצחונות מרשימים בסדרות קשות הקליפרס מצליחים להמשיך ולהיות הסיפור הטראגי של הליגה הזאת." – זה בדיוק, אבל בדיוק, כמו שכתבת.

  8. בשנה שעברה GS חזרה משבוע האולסטאר עם האנגאובר רציני , וחטפה על הראש 137: 105 מהבלייזרס במשחק שיא של לילארד.
    אז יש תקווה לקליפרס הלילה .

  9. שרלוט מקבלת עוד 3 קליעות עונשין, מיותרות, בפוזשן אחרון על הבאזר.
    18 מ-19 מהקו. בחצי. i hate this game.
    הפיסטונז נראים כמו קבוצה שהפוינט גארד והסנטר שלה נסחרו כל תקופת הטרייד. פלוס טכנית למאמן.

  10. פשוט קשה להאמין איזו חבורה גריאטרית, וכמה אאוטקאסטים, לברון משאיר בצמרת המזרח. קורבר, ג'פרסון, פריי, דריק וויליאמס. שלומפרט כוכב עליון. פלדר, ליגינס, מקריי – אלה שחקני ספסל ביורוליג. במקרה הטוב.
    אשכרה בנאדם אחד סוחב אותם לגמר, כל שנה.

  11. אי אפשר דרך משחק אחד להבין באמת איך ילך בין שני המגדלים אבל בנתיים הולך לא רע מול קבוצה כמו יוסטון מה אומרים??

    1. שמע הוא לא שיחק מלא זמן נקווה שישתפר… גם לקאזינס לא מי יודע מה הולך בנתיים צריך זמן התאקלמות נקווה שזה ילך תוך כדי מחצית שניה;)

    1. האיש mvp, לייפטיים.
      קח את קבוצת האנשים שלידו. תן אותה לכל שחקן אחר בליגה, ותגיד לי לאן הם מגיעים. עם דוראנט, עם קוואי, עם ראסל, עם הארדן, עם סטף, עם דיוויס. לא עושים פלייאוף.

          1. אני לא מסכים עם זה כלל. לפני שנתיים הארדן סחב קבוצה פצועה לפלייאוף, לברון השחקן הטוב בעולם בפער עצום עם זאת יש לו את קיירי ארווינג וקבוצה שבנוייה סביבו. הארדן, ודוראנט ….בהחלט מובילים את הסגל הזה לפלייאוף כנראה לא לגמר אבל פלייאוף בהחלט כן.

          2. זה לא הקונפרהס, באבא.
            זה פשוט שחקן אחד, ברמה מעל הליגה.
            והוא גם איש מעצבן. לא סותר.
            זה ממש לא הקונפרנס. קח את דוראנט ותחליף אותו בלברון, תגיד לי לאן השחקן מס' 2 בליגה, הסמול-פוורורד השני הטוב בעולם, לוקח אותם. בקונפרנס הדלוח הזה. בכנות.

          3. 1-3 (לא, זה לא היתרון שגולדן בלו בגמר, זו תשובה לשאלה שלך)

            ועכשיו אתה תגיד לי לאן אתה חושב שלברון לוקח את החבורה הבאמת לא מרשימה הזו שלברון ה GM סידר לעצמו, בקונפרנס המערבי.

          4. דוראנט לוקח אותם לגמר המזרח מינימום, כנראה שגם קוואי, הארדן וראסל מתנגשים בעמדות היותר דומיננטיות של הקאבס אבל לא עושים פלייאוף? הגזמה.

          5. ג'יי.אר סמית', דלבדובה, טריסטן, מוזגוב, שמפרט וג'יימס ג'ונס. מי לוקח אותם מעבר ללוטרי? לגמר המזרח? לגמר הליגה?? ול-2 נצחונות על גולדן סטייט??!

            הכנס כאן שם לבחירתך: ________

            (וגם את ההרכב הנוכחי – אני ממש לא משוכנע שמישהו לוקח לפלייאוף המזרח. על דוראנט אין מה לדבר, הוא לא לידר. אולי קוואי או הארדן או ראסל, ואני ממש לא משוכנע)

          6. קודם כל אני לגמרי בדעה שהוא השחקן הכי טוב בעולם, אבל החבר'ה האחרים שציינת לא כ"כ רחוקים ממנו כמו שאתה מציג. קודם כל באותו פלייאוף היה לו גם את קיירי עד הגמר, אבל כן אני שותף לדעה שאף אחד לא היה מצליח עם השחקנים שהיו סביבו לקחת 2 משחקים מאותה גס, הוא היה פנומנלי בגמר. זה לא אומר שהכוכבים האחרים מהטופ 5 לא היו מצליחים להתקרב להישג- דוראנט אולי לא לידר אבל כשרון לא חסר לו והוא הצליח להוביל את אוקלהומה בעונת 2014 למקום ה2 במערב ללא ראסל ושנה לפני לקח אותם לחצי גמר המערב בכוחות עצמו כשראסל היה פצוע בפלייאוף. את קליבלנד בהרכבה הנוכחי ללא מכת הפציעות שלה הוא מוביל מינימום לגמר המזרח, את קליבלנד של לפני שנתיים? אולי היו נופלים מול שיקגו, אבל לא עושים פלייאוף?? בשום סרט זה לא קורה.. הארדן הוביל בכחות עצמו את יוסטון לגמר המערב והעונה מוביל אותה למאזן של 55-60 ניצחונות, שחוץ מאריק גורדון שבסהכ הוא שחקן נחמד ולא יותר מזה אין לו יותר מדי בסגל, אם קליבלנד הייתה נבנת בצלמו לא רואה סיבה שלא היה מצליח לעשות את זה בקונפרנס הנגדי. קוואי- אותו סיפור, לא עושה פלייאוף עם קליבלנד הנוכחית? למה מי כבר יש לו בספרס שאין ללברון בקליבלנד? את הרגליים הזקנות של פרקר? הקרחת של גינובילי? ובכל זאת הוא מוביל את הספרס למאזן שעולה על זה של קליבלנד בקונפרנס שאובייקטיבית יותר קשה.

        1. מה זאת אומרת?
          פה אין לנו שום וואט-איף. הם ינצחו כל קבוצה שם בסדרה בפלייאוף, ונכון לעונה שעברה, גם ינצחו את גמר המערב, 3-4, אחרי שגולדן סטייט תשמיט יתרון 1-3.
          טוב עזוב עכשיו, אולי עוד נעשה נס נגד שרלוט.

  12. טוב, אני הגעתי למסקנה אחרי מחצית..

    הבעיה עם השקנאים שאין להם כמה חודשים להתחבר, וגם החלקים שם לא משהו.

    כמה הפסדים, והציפורים בראש של קאזא מתחילות לנדוד לכיוון ה40 מיליון שיושבים להם בחשבון הבנק של הקינגס.

    1. המשחק ההתקפי של אורלנדו עלוב לא הגיוני שנגד הגנה כזאת זוועתית הם קולעים באחוזים האלה. מה שהחזיק את המשחק צמוד זה כמות האיבוד
      ים של המסוממים מפורטלנד 16 אסיסטים/ 18 איבודים.

  13. הפיסטונז חוזרים, ברגע האחרון, מפיגור 18.
    עם איש סמית' כמובן. רק 4. אולי עוד ניקח את המחשק האיום הזה.

    איש +10, רג'י -14. דיייייייייייי, די די די די די עם זה.
    קחו אותו כבר חינם.

  14. kcp נגד קמבה, איזה גאנרים.
    100-100, התוצאה המושלמת, 18 טיקים לסוף. ההורנטס יילכו לקמבה, היחיד שמחזיק אותם.
    המשחק הכי מעפן הערב נותן את הכי דרמה.

    1. OT! בלינלי מחטיא באזר ביטר.
      אם הפיסטונז היו משחקים עונה שלמה כמו הרבע האחרון…15-30, ורג'י ג'קסון לא רואה דקה.

  15. נראה לי שנגמרה עונת ההפתעות.
    לייקרס, סאנס, אורלנדו, פילדלפיה –
    כולן הלכו "אול אין" על טנקינג.

    דווקא היו חודשיים יפים, עם לא מעט הפתעות של קבוצות התחתית,
    אבל ברגע שקבוצה אחת מתחילה לרוץ הכל הכוח אחרי ההפסדים, האחרות נמשכות אחריה, אפקט העדר…

  16. קליבלנד מתחילים להראות שוב כמו הקבוצה של השנה שעברה.
    השינוי?
    2 החברה היחסית חדשים – קורבר ודרק וויליאמס.

    3 דקות טובות של לברון + מחליפים (פריי, וויליאמס, קורבר) בתחילת הרבע מעלות את ההפרש מ-9 ל-20 .

    וזה אחד הדברם שהיו ממש חסרים לקליבלנד העונה – הדקות בהן לברון + הספסל קוטלים את ההרכבים המשניים של היריבות בתחילת הרבע הרביעי.

    1. שמע, לברון מדהים.
      אני רואה את המשחק הזה במקביל, האיש פשוט פנומנלי. לא יצא לי לראות לאחרונה משחק של הקאבס בעיון – הוא בכושר רצחני. הרבה יותר אפישנט.
      ועוד TD, כבר עם 14 אסיסטים. טיירון לו חייב להושיב אותו.

  17. סומסום, ככה קליבלנד משחקים בלי 2 שחקני חמישייה –
    אחד שחקן של 20, 10 ,
    השני אחד מהקלעים המדויקים בליגה.

    אני לא מסכים עם הקביעה שקליבלנד פגיעים יותר השנה.

      1. לא רק הלילה, בכלל הקאבס בפברואר.
        ההצטרפות של וויליאמס הלשם עצמה לא עד כדי כך משמעותית,
        אבל הוא הוסיף להרכב חסר עם ספסל בעייתי שלוב של "האסל" וניידות שחסרו מאוד.
        זה לצד ההתאקלמות של קורבר (שמאז שהוא בקליבלנד הוא קולע באחוז אפקטיבי לא הגיוני), נתנו לקבוצה את הניצוץ שהיה חסר לפני כן.

  18. אני מקווה שיוסטון עשו את המהלכים האחרונים שלהם בשביל לפנות מקום עבור הצעה יפה לבוגוט.
    זה ישדר לשחקן שהם רואים בו תוספת חשובה.

    יוסטון עם 15דקות טובות של בוגוט, זו קבוצה משודרגת פלאים.

      1. לא.
        הוא לא יכול לחתום בשום קבוצה ב-48 שעות הקרובות.
        אחרי 48 שעות הוא שחקן חופשי, ואז הוא יחופשי לבחור מבין ההצאות שיקבל.
        מבין הקונטנדריות, יוסטון היא היחידה שיכולה להציעה יותר ממינימום.

  19. לגבי נ"א, הבעיה היא שהם צריכים להתחבר תו"כ מרדף קשה מאד אחרי המקום השמיני במערב. לא בטוח שהספינה הזו לא הפליגה כבר. זה הרבה יותר קשה לשלב שחקן ועוד בפרופיל קשה שאתה מאסט ווין כל משחק.

    1. סיכוי לא גדול. המשחקים הישירים עם דנבר הם הצ'אנס שלה, יהיו חייבים להערכתי לקחת את כל ה-3 שנותרו. יש גם משחק סוף עונה בפורטלנד.

    2. אם נורקיץ' זה לא משהו חד פעמי, אז בהחלט סביר להניח שזה יהיה דנבר/פורטלנד, ראש בראש, עד הפוטו פיניש.

    1. גיא הצדיק. נשמע קריפי.
      משהו בסגנון של שיחת טלפון באמצע הלילה, ואז הודעה מוקלטת –
      "ברכות לאלמנות, קמעות לבתולות. בואו להילולה של גיא הצדיק…"

  20. גם יוסוף נורקיץ', לציין שוב, נתן בכורה מעולה ביותר. משחק שני אמנם אבל זה הראשון שהוא קיבל דקות משמעותיות במשחק משמעותי וצמוד.

    סיים עם 2-3-5-12-12, וגם +23 במדד האישי. פורטלנד מצאה לעצמה סנטר?

    1. זה המשחק הראשון בו אצפה בצפייה חוזרת.
      מסקרן אותי אם ה-5 אסיסטים הם מקרה, או חלק מהנעת הכדור בקבוצה (כמו שהיה עם פלאמלי).
      כי אם התשובה חיובית, אז זה שדרוג רציני –
      גם תרומה למשחק ההתקפה, וגם שדרוג רציני בהגנה.

    1. אני מנחש שזה קישור להופעת הבכורה המסקרנת של קרי 2.0 במדי הקינגס?

      (זה הזמן. הכרטיסים לעגלה של קרי 2.0 זולים במיוחד!)
      (עכשיו נראה מי יכנה אותי שוב "גיא הצדיק…") !!!

  21. יאללה, קרנבל שישי בבוקר. עם הקרואסון.
    על איזה ליין נלך?
    שלשות גולדן סטייט – הליין הוא 16.5. אני אובר.

  22. ועוד בכורה חביבה מסתבר –
    לו וויליאמס עם 27 נקודות, 7 מ-11 מהשלוש.
    סופסוף גם ליוסטון יש קליעה מהשלוש!

  23. השדרים טוענים שהפציעות של הקליפרס, וההצבה של שחקני הספסל בחזית. כולל החמישייה השלישית יעזרו לקליפרס בפלייאוף. שהפצועים יחזרו ועדיין יהיה כח אש מבחוץ.

    זה נראה לכם נכון??

  24. דנבר חוזרת להרכב המלא, עם גלינארי ופאריד, נגד סקרמנטו החגדשה, החלשלושה, שפניה לטנקינג.
    והתוצאה כצפוי – 17 פור לקינגס, לקראת החצי.
    מה הולך שם??

  25. גולדן סטייט ממש לא חזרה מהחופש.
    משחק רדום ומשעמם.
    יהיה רבע שלישי טירופים? יו בטר, אחרת נלך לראות מה הסיפור בסקרמנטו.

    1. רדום ומשעמם???
      לי זה המשחק המענג ביותר בזמן האחרון. אני לא משתתף רק בגלל שאני כותב מעורב, אבל אני נהנה מה-14 הפרש כפי שלא נהניתי מזמן.

  26. עזבו רגע את האבא בצד אוסטין ריברס מתפתח להיות שחקן מצויין.את הניצוצות ראיתי כבר שנה שעברה אבל השנה הוא עלה מדרגה

    1. אני יודע שלא יאמינו לי ואני לא אלך לחפש בארכיון, אבל כתבתי עליו רק דברים טובים מהרגע שהוא הגיע לליגה. עוד לפני כן, בדוק (בדוק? אני כבר לא זוכר)

  27. ועכשיו השופטים הדביקו לג'ורדן עבירה רביעית עבירה טכנית לאחר שריקת המחצית כי הוא השתעשע וזרק את הכדור

    הזוי

  28. מסתבר שאת ג"ס טוב לפגוש אחרי פגרת האולסטאר – כשהיא חלודה ובהנגאובר . כתבתי כאן אתמול בערב שבשנה שעברה חטפנו מהבלייזרס במשחק החזרה .
    וחוץ מזה , דוראנט , ולא בפעם הראשונה פוגע מאוד בשטף של המשחק . זו לא הפעם הראשונה השנה שכשג"ס מראה סימני חזרה , הוא מתחיל לעשות שטויות . אני מקווה שזה לא יחזור על עצמו בפלייאוף .

  29. סקרמנטו לא הבינו את הרמז. הם אמורים להפסיד. שתי שחקני ההייפ שלי קולי סטיין והילד נראים מצויין. זה ספורט והכל מרגש אבל לדנבר הם חייבים להפסיד… אבל אני שמח שלא

    ווריורס בהאנג אובר וגם החוסר עומק שלהם מזעזע.

    יוסטון נראת כמו הקבוצה הטובה בליגה לא.? כשמחברים את כוח האש והעומק. אבל אני נושם וזוכר שזה משחק אחד

    1. אם הם מצליחים להביא את בוגוט,
      אז אתה יכול להוסיף למשוואה גם 15 דקות של הגנה טובה במשחק.

      ואז מתקבלת תוצאה שצריכה להדאיג את שאר הקונטנדריות.

  30. פחחחח.
    ההבדל בין גולדן סטייט לקליפרס, הוא כמו בין הקאבס לניקס. לפחות.
    כמו חתול שמתעלל בעכבר. בלי מאמץ. מתי שהם רוצים, הם יביסו אותם.
    לא ינצחו – יביסו.
    פעם אחר פעם אחר פעם.

  31. ספרו לי עוד על התחרות בקונפרנס המערבי. הקליפרס ייתנו את משחק חייהם, שיספיק – אולי – לנצחון אחד בסדרה. אולי.
    בכל היתר, יחטפו 20 הפרש בממוצע.

    יוטה לא תהיה ממוזלת יותר, ע"ע משחק אחרון. יוסטון – אותו דבר. ע"ע משחק אחרון. שחיטה ועוד אחת, לכל היותר ג'נטלמן סוויפ.
    מי עוד נשארו שם? ממפיס לא יגיעו בכלל למפגש. ראסל כנ"ל.

    ישועת המערב – על הברכיים של טוני פארקר. לא הייתי בונה על זה מי יודע. או על מכות בין בוגי ודריימונד בסיבוב ראשון, וזה, בשיא הכנות, הסיכוי היחיד של כל הקונפרנס החד-צדדי והידוע מראש הזה.

      1. ראית את הקאבס העונה נגד בוסטון, וושינגטון, טורונטו, מילווקי, אינדיאנה, אטלנטה?
        זה לא נראה ככה. נגד הניקס, אולי כן. לכן הניקס בלוטרי. הקליפרס ויוטה ויוסטון – קונטנדריות בכירות.

        מה בכלל יש להשוות. קבוצה של 4 אולסטארים, טופ 12 בליגה. בחצי הילוך, חוזרים למשחק בדקה וחצי. כי זה מה שזה.

    1. די נו סומסום
      המזרח נעול הרמטית מ 2011
      לברון = גמר ליגה וזה משהו ידוע כבר באוקטובר
      בעונה של בלאט ללא ביתיות מול ההוקס וללא לאב הקאבס נתנו סוויפ קליל .
      2-12 זה המאזן של קליבלנד בשנתיים האחרונות
      5-12 בשנה שעברה ו 3-12 לפני שנתיים לגולדן בויז
      בהנחה שהסוכנים של וואגס נטיירלים מעייין לבדוק למי סיכוי גבוה יותר להיות בגמר ,לדעתי קליבלנד ללא ספק

      1. כבר העלתי בעבר את המספרים של וגאס.
        נותנים יחס טוב בהרבה לגמר של הלוחמים מאשר של הלברון וחבורתו.
        אבל עזוב , עובדות לא מבלבלות את סומסום

  32. הקינגס נראים טוב,
    מה שמעודד זו היכולת של הצעירים, סטיין, לביסיירמ והילד.
    ריצארסון פצוע אבל הוא היה ממש לא רע גם כששחק.

    בסוף יעשו תפלייאוף :]

  33. אז בוא נשנה.נשלח את קליבלנד לקונפרנס המערבי ואת גולדן סטייט למזרחי.שקליבלנד תתמודד עם הנמושות סן אנטוניו יוסטון וקליפרס וגולדן סוף סוף יקבלו תחרות מול אריות המזרח

      1. העובדה שלברון, עם ארווינג ומיליון שלומפרטים וג'פרסונים בני 200, ניצחו את קבוצת ה-73-9 – היא מחמאה לכושר העצום של לברון. וכתם לכל החיים לקבוצה "ההיסטורית" הזו.
        מה קשור איך קליבלנד היתה מסתדר במערב?

        אתם כ"כ עיוורים בשינאה שלכם ללברון, שאתם מתעלמים מהדבר הכי בולט בליגה הזו – גולדן סטייט מחסלת את התחרות וקודם כל את המערב, כל בדל תחרות שם, אין סיכוי קלוש שבקלוש שמישהי תנצח אותה 4 פעמים מ-7. לברון הבעיה שלכם? לברון היה המושיע האחרון מפני המפלצת הזו. והשנה גם הוא לא יעזור, אחרי המעבר של דוראנט. שום תחרות אין פה. כלום. נאדה.

        1. אתה בא בטענות לקבוצה שמשחקת את הכדורסל הכי טוב בהיסטוריה עם 3 שחקנים שנבחרו בדראפט פלוס קווין דוראנט שהצטרף רק השנה.עם ספסל מצומצם בלי לחרוג מתקרת השכר.ולעומת זאת מהלל שחקן שאוסף מסביבו שחקנים מכל הבא ליד[כבר 7 שנים] עם חריגת שכר מטורפת בקונפרנס שהוא לא צריך להתאמץ בשביל להגיע לגמר ועדיין בא בטענות להנהלה שלו על חיזוק.במקום לנסות להוריד את גולדן המהנה לרמה של שיקאגו ודטרויט ולהחזיר את הנבא לתקופת הנגריה אז שהנגרים משיקאגו ודטרויט ינסו לשאוף להגיע לרמה של גולדן

          1. אין לא בגולדן סטייט, ולא בקליבלנד "חריגות שכר".
            יש כללים, והם מוכרים ושווים לכולם.

            דרך אגב, אני לא מסכים עם סומסום. אני חושב שכל המהלכים של גולדן סטייט לגיטימיים.
            רק שלהשמיץ בשביל להוכיח טיעון, לא הופך את הטיעון לנכון.

          2. שמעת אותי אומר מילה על לגיטימיות?
            הכל לגיטימי והכל יפה.

            אין – פאקינג – תחרות.
            הליגה – היא – שטיח.

            ואני מהאנשים שמעדיפים תחרות במחיר יופי (שהושג בדרך לגיטימית וכו' וכו', ממש מעניין אותי האותיות הקטנות. לגיטימי לאללה. ומשעמם לאללה).

  34. מישהו עוד מתווכח איתי? ועל מה?
    על הרבע השלישי הצפוי, של מיליון נקודות?
    על ההתעללות של חתול בעכבר?
    על האובר-אנדר שלשות – תגוללו טיפה למעלה, הצבתי אותו על 16.5 של גולדן סטייט, וזה בערך הדבר היחיד המעניין לקראת הסוף?
    על האין-תחרות?

    על – מה – להתווכח?

  35. 2 הערות , והשלישית לסומסום .
    1. כשקרי נכנס לזון , הוא מטורף . והקבוצה הזאת היא שלו – לא של KD , שהוא תוספת מבורכת כמובן . אבל הלב הפועם הוא סטף , כמובן בעזרת הסייד קיק שלו , האח ספלאש , ולצד שניהם שר ההגנה שלנו , השחקן הרבגוני ביותר ב-NBA .
    2. אין שחקן שאשמח יותר בשבילו אם יגיעו הטבעות בסוף העונה , מאשר ג'אבאל מקגי . מותק של בנאדם , עם אינטליגנציה גבוהה וחוכמת משחק למרות כל רצח האופי שעשו לו בשאקטין.
    3. סומסום – אני פשוט לא מבין אותך . מאז ומעולם היו קבוצות טובות יותר מהאחרות . למה אתה נטפל לג"ס ? הסיכויים שלה לשחק בגמר ה-NBA השנה נמוכים יותר מאלה של קליבלנד . תכתוב קצת על הפח שבמזרח . במערב יש לפחות קבוצות טובות שיכולות להקשות לא מעט עלינו בפלייאוף .

    1. הוא ממש לא השחקן הרב גוני ביותר ב-NBA. הוא פשוט לא צריך להיות משמעותי ביצור הנקודות בשביל הקבוצה שלו. שחקנים אחרים מייצרים הרבה יותר נקודות ועדיין באים לידי ביטוי בצורה משמעותית גם באספקטים אחרים.

          1. כמעט…

            "סובייקטיבי" – "אין לי כוח להתווכח על הבוקר, כשיש לי בצק חלות לפני לישה 2, לקראת שבת המלכה"

  36. 104-121
    *** 86-100
    98-106
    106-110
    98-115
    98-144
    120-133

    1-6 במפגשים האחרונים, בהפרשים שמדברים בעד עצמם. מה יש לא להבין כאן? 91 הפרש מצטבר, מחולק ל-7, זה בול 13 הפרש בממוצע.
    אז זו תוצאת הסיום היום. מעל או מתחת – הנה הניחוש.

    1. סומסום הרשה לי לשאול אותך משהו. בהנחה שגודלן אכן המפלצת שאתה מצאר( להזכירך חובת ההוכחה בפלייאוף עדיין עליהם) נראה לך שלברון בתגובה יגיד אורי קמה פה קבוצה היסטורית אז אני מוותר על הסיכוי לעוד אליפות ופורש בנחת???

      1. לברון עשה את שלו, מעל ומעבר. האחרון והיחיד שהיה יכול לעשות משהו, בקצה-של-הקצה של המאמץ ובתצוגת חייו, נגד המפלצת – עוד לפני שדוראנט הגיע.
        לברון כבר נעול בקליבלנד. מה יעשה? ייתן את המקסימום, ויצפה לפציעה משמעותית של אחד (לפחות) מהרביעיה. לא דבר שיגידו אותו בקול, אבל אני מניח שעל זה משחקות הקבוצות בליגה. נתגלגל לנו בעמדת תקיפה, ונמתין לפציעה. שום דבר אחר לא יעזור.

        1. הוא יעשה דבר מאוד פשוט. הוא ידאג לאסוף סביבו מספיק כוכבים כדי ליצור קבוצה שתקרא תיגר על הלוחמים. אני ממש רואה תסריט ך שעוד שנתיים לברון יורד למשכורת מינימום על מנת להביא עוד סופרסטאר ואפילו עוד שניים.

          1. היה יכול לעשות את זה כבר בקליבלנד. תכלס, כדי לאזן את המקרה החריג שאיפשר את הבאת קווין דוראנט, בגלל שלקארי אין חוזה מקס' (וכו'). ואז למשל היה יכול להביא באיזשהי דרך את קאזינס, או אולסטאר דומיננטי אחר.
            לברון לא עשה את זה ואני מבין שגם לא יעשה את זה. כי השכר הוא עניין של דימוי, הרי הוא לא באמת צריך שקל לעוד אלף שנה. וממילא, הוא בקצה שיא הקריירה שלו. עוד שנתיים, זו כבר תהיה הצרה של בוסטון, או קונטנדרית אחרת במזרח.

          2. בהחלט זכותו. העניין שהתכוונתי זה שלברון יעשה הכל כולל הכל כדי להישאר רלוונטי ולהעמיד קבוצה שתתחרה בגודלן וזה מה שהוא יעשה ולכן התחזית הקודרת של סומסום יותר מדי קודרת

  37. אי אפשר שלא להסכים –
    קרי הוא הקלע הכי גדול שיצא לי לראות.
    אין דרך אחרת לכנות את משחקו חוץ מ-"מיוחד". שחקן מיוחד.

  38. ווילי קאולי סטיין עם 29 נקודות עשרה כדורים חוזרים ומשחק הגנה נהדר ב35 דקות.
    כמו שכבר אמרתי בעבר לדעתי הוא הולך להיות כח בליגהץ
    יכול להיות די מהר שחקן של 18 נקודות ו8 ריבאונדים והגנה טובה והכי חשוב הוא זורם עם השתף של המשחק ולא תוקע אותו.

  39. קארי מיוחד אין בכלל ספק אבל הוא מתנהג כמו ילד קקי, ולחשוב שאנשים לא אהבו את הפאשן שלברון מביא לפעמים לעומת קארי הוא העניו שבאדם.

    אם הגולדנס יקחו את האליפות (כצפוי) זאת תהיה האליפות עם הכוכבית הגדולה ביותר בהיסטוריה.

    הדבר היחיד שיכול לעצור את הפחדן ואת קבוצת המפלצות המתועבת 🙂 זה היציבות של סן אנטוניו והגדולה של פופוביץ'. ואולי אולי בעזרת ה' , עוד התעלות של השחקן הטוב בדורנו והשני הכי טוב בהיסטוריה מאז ומעולם. המלך ג'יימס הראשון 🙂

    1. גיא אני מקווה שאתה קצת אירוני בתגובה כי להגיד שזאת האליפות עם כוכבית בעוד שאתה אוהב את לברון זה קצת מגוחך לא?

  40. באדי הילד הוא לא סטף קארי אבל איזה רצח אופי הוא עבר על ידי espn המומחים שם טענו שהוא במקסימום שחקן חמישייה סביר מינוס.

    ואני כבר הרבה זמן מדבר על קולי סטיין. איזה אסון אם הקינגס תעשה פלייאוף. כשרואים את השמחה בסקרמנטו מבינים כמה שנאו את קאזינס השחקנים

    1. אני מסכים איתך ביג טיים
      לדעתי זה יהיה אדיר אם הם יעשו פלייאוף על חשבון השקנאים אחד הסיפורים לסרט של 30/30
      לפני שלוש שנים טורונטו העבירה את גיי בטרייד ,זעקות הטנקינג נשמעו מכל עבר ובסוף ? טורנטו עשתה את הפלייאוף והעסק שם התחיל לעבודה

    2. מגניב שגם אתה אוהב את סטיין.
      ממש לא אסון אם יעשו את הפלייאוף ההפך
      זה יתן לסטיין, לביסייר, הילד וריצאדסון ניסיון פלייאף

      1. רק שיאבדו את הבחירה לשיקגו. אבל אל דאגה, פלייאוף הם יראו בטלוויזיה אבל עם סיבות לאופטימיות זהירה בעתיד.
        אחרי ששומעים את מעללי קאזינס הטרייד הזה הופך לקצת יותר הגיוני, רק חבל שלא נעשה מוקדם יותר והיו מקבלים קצת יותר תמורתו.

        1. אני ממש לא משוכנע שאתה צודק.
          יש להם עכשיו רצף משחקים ביתי קל יחסית שיכול ליצור מומנטום של בריחה מול הקבוצות האחרות והרבה אנרגיות להמשך ואז גם חוזרים, טמפל וריצארדסון הפצועים.
          שארלוט , מינסוטה , הנטס ויוטה כולם בבית.
          ואת יוטה נצחו במשחק האחרון בחוץ.
          נצחונות יקרבו אותם ל50 אחוז.
          הבחירה תיהיה של שיקאגו אבל עדיין תיהיה להם בחירה של ניו אורלינס.
          לפי דין אנליסט הדראפט שאני אוהב יש כמה שחקנים מתחת לראדר בדראפט הזה ולפימה שהתרשמתי מדיואץ הוא לא בוחר לפי הייפים, אלה מאד עצמאי בחשיבה שלו, ככה שיכול לצאת מזה גם טוב…

    3. זו לא שמחה כי שנאו את קאזינס אל תשער השערות מופרכות… השמחה היא על זה שהם יכולים אולי להסתדר גם בלעדיו

  41. שלשה על הבאזר!
    מורידה מ-13 הפרש – ההפרש הממוצע – ל-10 בלבד.

    תגובה 95:
    "1-6 במפגשים האחרונים, בהפרשים שמדברים בעד עצמם. מה יש לא להבין כאן? 91 הפרש מצטבר, מחולק ל-7, זה בול 13 הפרש בממוצע.
    אז זו תוצאת הסיום היום. מעל או מתחת – הנה הניחוש".

    אז מה ניחשתם? והיה מותח, נכון? על הבאזר!

  42. Even a die-hard Knicks fan has to find this line from Charles Barkley funny: "I was talking to Spike Lee at All Star Weekend, he's dying to get kicked out of the Garden. He don't wanna watch this s—t," Barkley said on TNT Thursday night.

  43. לקינגס יש התלבטיויות להמשך עם השחקנים החופשיים, לאוסון, קוליסון,מקלמור וטייריק. ארון אפללו יצא בסיכוי גבוהה מהחוזה השנה.
    גיי פצוע ויחזור חודש חודשיים לתוך שנה הבאה לציאות אחרת.[יש לו עוד שנה עם אופצית בשחקן שללא יממש]
    לדעתי הקינגס צריכים להאריך בוודאות ללאוסון ולטייריק את מקלמור לשחרר ולגבי קוליסון זו התלבטות גדולה ואני חושב שאם הוא יצליח להוביל את הקבוצה לפלייאוף יהיה יותר קל להחליט.

    לגבי מקלמור להרבה מאד קבוצות הוא יכול להיות נכס כשחקן שישי שביעי.

    1. שני סנט שלי לדור בלוך.
      ממליץ שתפסיק לכתוב על הקינגס.
      כי אתה יוצא ממש לא טוב כל פעם שאתה כותב עליהם.
      בעיקר בגלל שאתה נאחז בסטיגמות ולא בעובדות.
      קאולי סטיין נהדר כבר מתחילת ינואר והוא אחת הסיבות לטרייד ביחד עם זה שהם יודעים מה יש להם עם לביסייר.

  44. איזה כיף שחזרנו לכדורסל! התרשמות שלי ממשחקי הלילה:
    1) סקרמנטו זה בוסט של התלהבות לדעתי, לא יותר.
    אבל מקווה שאני טועה. האמת שציפיתי מהילד להופעות כאלו השנה.
    אם אמביד פצוע והילד יתן פוש הוא גם יקח את רוקי השנה.
    קאולי סטיין נראה כמו אחלה גבר, אבל הוא לא שחקן של 20 נק' למשחק, ושלא יצפו ממנו לכאלו הופעות על בסיס יומי.
    2) נורקיץ' כבר אמרתי את דעתי שאנשים מזלזלים בו יותר מדי ושפורטלנד יצאה עם החתיכה הטובה בטרייד אחרי שדי קטלו אותם על המהלך.
    3) ניו-אורלינס בלאגן בהתקפה. לא חושב שג'נטרי הוא האיש המתאים. זו קבוצה שצריכה לטחון בצבע ולשחק ממפיס סטייל, לא לרוץ ולנסות לרדוף אחרי הצ'יטות של הליגה. גם באסה על כספי שנתן משחק נחמד אחרי שלא שיחק מלא זמן.
    4) יוסטון נתנו כאן חתיכת שדרוג לספסל. 71-28 הפרש בין הספסלים.
    ננה נתן משחק מעורר כבוד אחרי שאמרו (אני אמרתי) שגבוהי יוסטון לא יכולים להתמודד מול המפלצות הפיזיות בצבע. עדיין צריך שדרוג לתת קצת עומק בעמדה. ננה בן 34 ונוטה לפציעות ובלעדיו יש רק את קפלה. יהיו עוד תזוזות בסגל.

    1. לגבי סטיין אתה טועה וגם לגבי הקינגס, אם תסתכל על כל רצף הנצחונות האחרונים הקינגס היו טובים מאד גם כשקאזנס לא שחק במהלך המשחק וגם בנצחון על בוסטון.
      יכולים לעשות את הפלייאוף, השאלה מהי האסטרטגיה

      1. אתה אומר שסטיין זה שחקן של 20-10? (ריב' ונק').
        הלוואי אבל אני ממש בספק. בוא נדבר בסוף השנה, עכשיו בטוח יקבל הרבה הזדמנויות והרבה דקות. אני אשמח לטעות.

  45. קצת פחות יותר בכיוון של 16 8 עם הגנה טובה.
    הבעיה שלו היא יחסית הריבאונד.
    נקודות והגנה הוא יעשה, יש לו יתרון אתלטי,
    משום מה המיקום שלו לריבאונד לא מדהים ביחס לנתונים הפיזיים שלו

  46. אני התחננתי שמיניסוטה תעשה עליו מהלך. לפני חודש וחצי אין לי ספק שסקרמנטו היו לוקחים את רוביו ולוין בשביל קולי סטיין. מי שלא ראה איך קולי סטיין וטאוונס נעלו את הרחבה ביחד בקנטקי לא ראה הגנת פנים מושלמת מימיו. אני ראיתי אותו באימון לפני הדראפט משחיל שלשות עם מכניקה של גארד. הוא יכול להתחלף על פוינט גארדים עד סנטר.

    אחר כך רציתי אותו בבוסטון. הוא לא שחקן של 20 ו10 לא בגלל כישרון אלא אופי. הוא חי את הקצב שלו ואין לו שום עניין במספרים.

    1. אני חושב שהוא כן יעשה נקודות והרבה. הוא עבד מאד קשה על מובים חדשים בהתקפה, העובדה שהוא שחק לצד סנטרים התקפיים ודומיננטים כמו קאזנס וטאונס שמה את משחק ההתקפה שלו בצל. יש לו כימיה מאד טובה עם לאוסון שמזין אותו בהרבה מהלכים מלהיבים.

  47. לכל המזלזלים בדוראנט – שזה פחות או יותר כולם כאן – הוא היה מגיע עם קליבלנד לגמר המזרח בהליכה – בהנחה שלברון לא היה מולו. באשר למערב – היחידים שיאתגרו את המפלצת, וגם זה בע״מ, יהיו אוק סיטי.
    נ.ב. ביש מזל לכספי. שלא הולך, אז לא הולך. חבל

    1. אף אחד פה לא מזלזל בדוראנט. להיפך, כל כך לא מזלזלים שאנחנו בטוחים שהוא יכול היה לקחת אליפות בכוחות עצמו…

  48. הדיון על הגדולה של לברון ועד כמה הוא גיבור ומדהים – יותר מייגע מלשמוע את זהבה גלאון בריפיט על הכיבוש ועל ביבי. יש לו את הקבוצה הכי יקרה יש לו את השחקנים שהוא בחר הוא הגיע שש פעמים רצוף לגמר ודי בהליכה יש לומר. טוב שלא נאמר על איך שבזכותו יש לוויד לבוש ואלן טבעת ועל איך שהוא סחב את מיאמי להישגים שלה – אומללים שכמותם בלעדיו.
    הוא פקינג משחק עם עוד שני אולסטרים, ושחקנים מן השורה הראשונה. אז שיבושם לו, והוא באמת שחקן גדול אבל להפוך אותו לגיבור – זה ששומר על התחרותיות, סיריאלסלי?
    דרך אגב לדעתי אם היה טיפה יותר סבלנות הוא היה מקבל מהשחקנים שסביבו הרבה הרבה יותר.

        1. בכמה עשורים האחרונים הייתי בטוח שחוש ההומור המקולקל שלי זה בגלל ה-DNA הייקי שירשתי שלא באשמתי.
          רק עכשיו אני למד לדעת שזה בגלל שאני שמאלני.

          1. יש לי חלום שכנראה לא יצא לפועל לעשות מחקר על הקשר בין מאפייני אישיות ומאפיינים סוציודמוגרפיים שונים ושימוש במגנוני הגנה לנטיות פולטיות. יש לי השערה שאנשים עם נטייה לשמאלנות ייטו לרציונלזציה כמנגנון הגנה יהיו רצניים יותר וכמובן משכילים יותר עשירים יותר ונכון לשנת 2017 יותר אשכנזים.
            בשורה התחתונה – שמאל ימין, איסלם נצרות יהדות או בודהה – לא משנה. העיקר שלברון המרושע לא ייקח עוד אליפות.

          2. אם הדיווחים שדרון וויליאמס כבר החליט שהוא מצטרף לקאבס נכונים –
            אז אני מאמין שצפויה לך אכזבה מרה.
            לקבוצה יהיו 13 שחקנים שזורקים בכל משחק בו הם משחקים לפחות שלשה אחת, וקולעים ביותר מ-35% מהשלוש.

            לצורך השוואה, לגולדן סטייט יש 6 שחקנים שעונים לקריטריון.

          3. טרם יצא לי להגיע למפגש הופס, אבל אני מוכן להתערבות הראשונה שלי באתר וזאת במידה וכל השחקנים המרכזיים של ג"ס כשירים (ארבעת האולסטרס, איגי ליבי פצ'ולייה ווסט מגי וקלארק) יצא לי לראות את הקאבס השנה במספר לא מועט של משחקים – אני לא חושב שהנס של שנה שעברה יחזור.
            יש בעיה מאוד קשה עם הקאבס וזו הריכוזיות/ תלות המתייחסת ללברון. בין אם זה משחק לא טוב ובין אם זו הגנה מאוד חזקה עליו – אין מי שיפצה על זה בשיטת המשחק הזו בה המצבים לא נוצרים כתוצאה מתנועה אלא כתוצאה ממיסמאצ'/ דאבל אפ עליו. כשאין את זה אין הגנה. חיסרון נוסף הוא החור שיוצר קורבר בהגנה – לא ראיתי אותו מספיק בחיי ויכול להיות שזה פשוט עניין של תיאום.
            אז יש התערבות על חצי ליטר בירה? (אני מודיע שאני גרוע בלפרוע חובות כשמודבר בהתערבות. בפעם האחרונה שזה קרה שילמתי את החוב בעשרות אגורות. ראה הוזהרת)

          4. איך פורעים חצי ליטר בירה בעשרות אגורות?
            בהרבה כוסיות קטנות של צ'ייסר???

            בכיף. נשתה צ'ייסר אחרי צ'ייסר של בירה. יהיה מעניין.

  49. שיא השלשות שקבוצה קלעה במשחק ליגה עומד על 24 עכשיו, נכון? יוסטון ודנבר, כל אחת, רשמה משחק כזה העונה.
    עכשיו, עם וויליאמס שעושה רושם לפי המשחק הלילה שגם הוא ישתלב בשיטה של דאנטוני, השיא בהחלט יכול להישבר עד תום העונה..
    כבר הלילה הקבוצה קלעה 20/51 ל-3, כשהארדן וגורדון סיימו ערב פושר מאוד של 5/20 משותף..
    הימור שלי – יכולים להגיע לאיזה 27 שלשות, אם יזרקו במשחק מסוים לא הרבה יותר מ-60 ניסיונות.

    עצוב איך שכספי נפצע.. מקווה שאולי הפליקנס בקיץ יזכרו לו את המשחק הזה ובכל זאת יציעו לו חוזה.
    לגבי בוגי והגבה – כל אחד רשם הרבה נקודות, ועדיין הקבוצה הפסידה. לא משהו שאנחנו לא רגילים לקבל מהם..
    כרגע עושה רושם שאין להם מה להגיע למקום 8. אם יוסטון, עם הצבע הדליל, יכלו לספוג קצת נקודות מצמד הגבוהים של הפליקנס אבל לנצח(יותר נכון להביס – אחרי הכל 30 הפרש) בזכות הבק-קורט, אז סביר להניח שגם לווריורס לא תהיה בעיה גדולה. אז כן, קאזינס ודייויס יקלעו בצרורות, אבל הבק-קורט שלהם כל כך דליל וחסר משמעות, שקרי, קליי ודוראנט יחזירו כפליים על כל הנקודות שהצמד של השקנאים יקלע בצבע.

  50. בקיצור, הנתון המרכזי של ג"ס-קליפרס עבר ללא התייחסות – חסימות: ג"ס של הסמולבול והקופים הקטנים המהירים של אדאמס – 11. והקליפרס, עם הגובה, והג'ורדן הרים פרוטקטור – אפס עגול. מה אומרים חז"לינו? איך אנחנו מסבירים 48 דקות ללא חסימה?

    1. הקליפרס הם האוברייטד הכי גדול בליגה- וזה כולל את cp3. חבורת בינוניים ולוזרים שמישהו פה עוד דמיין בתחילת העונה שיגרדו את ג"ס. אפס אחד גדול בגמרים איזוריים

      1. גריפין וכריס פול החמיצו השנה 35% ממשחקי הקבוצה כל אחד.
        אין עוד קבוצה שהשחקנים המובילים שלה החמיצו יותר משחקים.
        ועדיין הם במקום ה-4 במערב, עם מאזן 12 – 13 מול קבוצות עם מאזן חיובי.
        לדעתי, אם הם מצליחים לסיים את העונה במקום ה-4 במערב, מגיע לריברס את תואר "המאמן של העונה".

        1. אני מתייחס לקיץ- לכסף האמיתי. שם נכשלים שנה אחר שנה(יוסטון עם ג'וש סמית והווארד חזרו מולם מ3:1!)

          1. אני זוכר ימים בהם אמרו על לברון ג'יימס שהוא לוזר.
            ב-2009, 2010, ו-2011, קבוצה בהובלתו הודחה בסדרה אותה הייתה אמורה לנצח (אורלנדו, בוסטון, ודאלאס. מול כולן ההפסד היה בסדרה שיתרון הביתיות היה של הקבוצה של לברון).

            ואז הגיעו הניצחונות.

          2. גיא הצדיק – האלופה סיימה אז מקום שישי בקונפרנס. לברון נתן סדרה פנומנלית מול אורלנדו כולל סל ניצחון לא מהעולם הזה(38.5 נק' 52% אפ') וזה שהוא אירח את בוסטון ממש לא אומר שהקאבס היו טובים יותר- ההיפך הוא הנכון (בערך כמו שאטלנטה אירחו את הקאבס ב2015 ולכל בר דעת היה ברור מי הקבוצה הטובה יותר ובפער גדול) הטיעון היחיד הוא דלאס. הקליפרס לעומת זאת לוזריה ותיקה ביותר שמעולם לא הצדיקה את הטענות שבגלגול מסוים היא יכולה להפוך לקונטנדרית

          1. בעונת 2015 , ווסטברוק ודוראנט החמיצו 42% ממשחקי הת'אנדר. הקבוצה החמיצה את הפלייאוף.
            העונה, גריפין ופול החמיצו 35% ממשחקי הקליפרס, והקבוצה במקום ה-4 במערב.

          2. היו בחוץ עם 45 ניצחונות
            תצמד לעובודות המערב 2017 חלש מונים ביחס לזה של 2015
            פורטלנד 16 איבדה 4 מ 5 שחקני חמשייה ועשו פלייאוף והשנה ?
            ריברס מאמן חלש שלא תרם לקדם את הקליפרס כמועדון

      2. המאזן של קליפרס עם כריס פול – 27:9. משמע – 75% הצלחה.
        למי (בליגה) יש אחוז הצלחה טוב יותר?
        ג"ס: 84.2
        ספרס: 76.8.

        בלי כריס פול: 8:13 – משמע 38% הצלחה.
        למי (במערב) יש אחוז נמוך יותר?
        לייקרס: 32.8%
        פיניקס: 31.6%

  51. קייל קורבר קולע 52% ל3 מאז חבר לקליבלנד (40% העונה באטלנטה) ודרעק וויליאמס עם 57% מהשדה (42% בקריירה) #רקאומר

  52. כספי השנה קיבל בערך 3 מיליון $ לעונה.
    אם היה נותן סוף עונה טוב כמו שנה שעברה היה מצטרף לחגיגת החוזים עם איזה 30 מיליון לחמש שנים, ועכשיו הוא יכול לחלום על חצי מזה –
    אשכרה האגודל עלה לו 50 מיליון שקל…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט