מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1. בחמש מילים, מה עם הלייקרס?

ה'אינסיידר' ביקש מקוראיו – אוהדים ושונאים, להביע בחמש מילים את הרגשתם לגבי מה שקרה עם הלייקרס ביומיים האחרונים.

דוגמאות(באנגלית)?

 "Back to back! Yeah! YEAH!"

 Let's see what happens next.

About time for Showtime's return

יאללה. נסו כוחכם!

2. מה הם 5 הצעדים הראשונים שמג'יק חייב לעשות?

נשארו עוד איזה 12 שעות ל-TRADE DEADLINE, אבל ישנם דברים לעשות מלבד טריידס. בקיצר, אם אתה מג'יק – עכשיו – מה אתה עושה?

 

3. מה הסיפור עם הרוב פלינקה הזה?

מה אומרים עליו המומחים שמכירים אותו ?

*אינטיליגנטי מאד.

*עין מעולה להכרת טלנט.

*DETAIL ORIENTED.

*אחד הסוכנים השנואים ביותר ע"י הסוכנים האחרים.

*VERY CREATIVE בכתיבת חוזים.

*SHREWD NEGOTIATOR.

*שחקן כדורסל מצויין בתיכונים.

*שחקן 'טוב +' במכללות (3 פעמים בגמר הפיינל פור של ה-NCAA עם אונ' מישיגן).

*מכיר טוב מאד את הלייקרס כסוכנו של קובי.

*קיבל את הג'וב רק בגלל ההשפעה של קובי.

*חסר ניסיון לחלוטין באדמיניסטרציה וב-"IN" ו-"OUT" של ניהול קבוצה כמנכ"ל.

4. כמה כוכבים אמיתיים יש – או יתפתחו – ללייקרס מהסגל הקיים?

הכוונה לכוכבים גדולים, סופרסטארים מהסוג של ראסל ווסטברוק או סטפן קרי או ג'יימס הארדן?

התשובה? אפס. נאדה. אף אחד.

שחקנים שיתפתחו לרמת אול-סטארס?

שניים:

  1. ג'וליוס ראנדל
  2. ברנדון אינגראם

סימן שאלה (גדול)? ד'אנג'לו ראסל.

בליגה היו (וישנם) שחקנים רבים שהתפתחו לכוכבים משך השנים, ולא מיד. דוגמאות טובות? פול ג'ורג' קייל ת'ומפסון. שחקנים שיהפכו לכוכבים גדולים?

נסו פורזינגיס.

נסו ג'ואל אמביד.

נסו קרל-אנטוני טאונס.

ללייקרס אין כאלה. יש להם את אלה שציינתי, ועוד שחקן לא רע – ג'ורדן קלרקסון. עם שחקנים כאלה, לוחמים על מקום שמיני בפלייאוף, ולא הרבה יותר.

מה הבעייה? שבכל הסגל של הלייקרס, מלבד השלושה שציינתי, אין אף אחד עם סיכוי להפוך לכוכב. במילים אחרות, ללייקרס אין סיכוי להפוך לקבוצה עילית בשלוש השנים הבאות לפחות. כפי שאני טוען כבר שנתיים:

היציאה המוקדמת ביותר מבור הצואה והסמארק? 2020. THE EARLIEST!

5. "ישנם  לפחות 50 יותר 'QUALIFIED' ממג'יק עבור הג'וב"

אני לא יודע אם יש לכם סבלנות להקשיב לדן לה-בטארד, שלפעמים מופיע עם אביו, מדסקס למה מג'יק קיבל את הג'וב: רק בגלל הפרסטיז'ה שהלייקרס חיפשה. "ישנם עשרות בעלי רקע וידע מעולים הרבה יותר ממג'יק, אבל הוא קיבל את הג'וב רק עבור השם והיוקרה".

אני, הדוק, מעדיף לומר שהלייקרס רצו להשיג CREDIBILITY עם מג'יק

זהו? זה מה שיעשה מהלייקרס קבוצה?

תאכלו אותה, אוהדי לייקרס (שאני מתחיל באמת ובתמים לדאוג לבריאותם הנפשית). הנה:

*

6. האם קאזינס האיטי יכול להשתלב בפליקנס המהירה?

ב-"538" התפרסם הבוקר מאמר השואל אם דמרכוס האיטי יוכל להשתלב בפליקנס המהירה.

מה שקרה כמובן הוא  שבחותמת אחת על פיסת נייר הפליקנס הפכה מקבוצה המסתכלת בעיניים פקוחות על עוד עונה  של בינוניות, שאחריה תהיה עוד עונה של בינוניות ועוד עונה של בינוניות, לקבוצה היכולה להתחיל לחשוב על עליונות של ממש בליגה.

תראו. לפליקנס ישנם היום את הסנטר הטוב בליגה, הפאור-פורוורד הטוב בליגה, ופוינט גארד סולידי מאד. רק תתארו לעצמכם שעמרי כספי יתחיל לקלוע 5-6 שלשות למשחק…

תהיה רעידת אדמה בעיר הג'אז שאפילו הוריקאן קטרינה לא הצליח לגרום.

השאלה שמיד כולנו שאלנו היתה כיצד אנטוני דייויס ודמרכוס קאזינס יסתדרו ביחד, ואני מיד הצהרתי "מצויין".

ה-"538" שואל שאלה שהיא אולי אפילו יותר רצינית: כיצד המאמן אלווין ג'נטרי יצליח לשלב את קאזינס האיטי במשחק המהיר של הפליקנס.

אז הנה התשובה: קאזינס יכול לשחק "איטי" וקאזינס יכול לשחק "מהיר". סקרמנטו – קבוצתו לשעבר – הובילה את הליגה ב-"מהיר" פעמיים  led the NBA , כולל בעונה שעברה (including last season) והיו בטופ 10 במהירות משחק בליגה בשלוש העונו האחרונות (three other seasons) .

אז מה הבעייה?

"מהירות קבוצה" היא ממוצע המהירות של 5 שחקנים. קאזינס, בעצמו, מחזיק בכדור (כשהכדור מגיע לידיו) יותר מכל סנטר אחר בליגה (onger than any NBA center) . צריך לחכות ולראות מה יקרה בפליקנס.

ישנו עוד סיפור עם משחקה 'המהיר' של הפליקנס: זוהי קבוצה שהיתה כמעט ללא ריבאונדים. ברגע שנזרק כדור לסל כולם כבר במיד-קורט לעוד פאסט ברייק. אני בטוח שעתה – עם שני הענקים – ג'נטרי יבקש לשים לב לריבאונדים הרבה יותר. אז קאזינס לא יצטרך להתחיל בריצת ספרינט כי הוא יתבקש לנקות את הסלים במקום לדאוג ל"מהירות". אז הקומבינציה שהוא יכול לשחק מ-ה-ר, והדרישה ממנו להתרכז בריבאונד, תשאיר אולי את הפוינט גארד, השוטינג גארד, והסמול פורוורד במוד של "מהירות", אבל צמד המגדלים לא יהיו חייבים להרוג את עצמם בספרינטים לאורך הפארקט.

לקאזינס ישנה בעייה שחייבים יהיו לתקן: ישנה לו נטייה להישאר היכן שהוא ולהתחיל להתווכח עם הזיברות אם הוא חושב שהם פישלו בשרירה זו או אחרת. התפרצויות הטאנטרום שלו מוכרות לכולנו. הוא אפילו לא טורח לחזור להגנה אחרי TO:

*

 

 *
אני משוכנע שבפליקנס קאזינס יעבור שטיפת ראש רצינית, אבל כפי שציינתי שלשום, זה הכל שאלה של פיזיולוגיה, פסיכולוגיה, או סתם התנהגות. אם זוהי הפרעה פיזיולוגית-ניאורולוגית – GOOD LUCK – הוא נשאר איתה אפילו אם ישחק בקזחסטן. אם זוהי בעייה פסיכולוגית, אולי איזה טיפול בשוק חשמלי או שרינק מעולה יפתרו אותה. אם זה סתם עניין של התנהגות, ג'נטרי צריך לדעת כיצד להיכנס לראשו.
לי ישנו רושם שהכל יבוא על מקומו בשלום.

 7. האם לאול סטאר צריכים לבחור רק להטוטנים?

 

*

*

 

מי שחזה באול סטאר ראה דאנקים מקו הפאול (הגריק פריק), וזריקות מחצי המגרש (סטפן קרי ולברון ג'יימס). מצד שני ישנם שחקנים כמו פול מילסאפ או דריימונד גרין הקולעים 5, 6 נקודות, קוטפים 3-4 ריבאונדים, ומחלקים כמה אסיסטים.

פול מילסאפ הגיב בקשר לכך: "אני מרגיש OUT OF PLACE באול סטאר בגלל כל ה-RIDICULOUS דאנקים וחוסר ההגנה". הוא טען שהוא מרגיש לא 'שייך'  כי

At the end of the day, I play the game the right way, whether it’s an all-star game or not. Some may call it boring, but I call it basketball. I’ve been successful by making the right play and right reads. So I try not to get too caught up in the all-star game. It’s a lot of fun. But at the end of the day, it’s just hard to break good habits.”

 

אולי עדיף שה-NBA יכנה את המשחק, והשחקנים שמשחקים בו, "שואו-טיים NBA", ושיפסיקו להתל בנו כאילו מדובר במשחק כדורסל.

8. בעיית איבודי הכדור של ג'ואל אמביד

בדקות המועטות שאמביד משחק הוא קולע 20 נק' למשחק, ומשמש כ-RIM PROTECTOR מהטובים בליגה.

אבל היודעים אתם שהוא מאבד 5.4 כדורים PER-36 דקות משחק, הגבוה פר 36 דק' בליגה בין הסנטרים? הוא מאבד כדור 22% מה-POST-UP LOOKS שלו, האחוז הגבוה ביותר בין השחקנים שיש להם לפחות 100 PLAYS. כשהקבוצה הנגדית שולחת דאבל-טים נגדו אחוז האיבודים גדל ל-36%! – יותר משליש הפעמים שהוא מקבל כדור בפוסט אפ:

*

*
 מה אני מנסה לומר בזאת?
כלום. אני רק מציין עובדה!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
59 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
23/02/2017 6:51:23

תודה רבה על המעורב מנחם. בעיות כמו של קזינס לא נפתרות על ההתחלה גם אם הן לא נויירולוגיות. ברגע שהוא יתחיל להרגיש נוח בניו אורלינס יתחיל הבלגן ולדעתי יקח לו את החצי שנה שנה עד שהברגים יכנסו למקומות הנכונים. קשה לי לראות אותם מצליחים בעונה הזו אבל בעונה הבאה וואי וואי מה הולך להיות שם.

MJ234523
MJ234523
23/02/2017 7:11:10

טור מעניין ומעולה!,

תודה.

לא משנה שמות
לא משנה שמות
23/02/2017 7:18:35

מעורב יפה.
אנחנו הרבה יותר נהנים כשאתה כותב בעצמך ולא מעתיק באנגלית.

אם הייתי רוצה לקרוא משהו שמישהו אחר כתב באנגלית, לא הייתי נכנס לאתר.

קבל זאת כמחמאה ולא כביקורת.

MJ234523
MJ234523
23/02/2017 13:22:45

הקלידו את התגובה כאן…

MJ234523
MJ234523
23/02/2017 13:23:06
הגב ל  MJ234523

חותם על כל מילה!!!

השרת
השרת
23/02/2017 14:59:19

אני גם נהנה להיכנס לאתר ולקרוא דברים שתורגמו ממקום אחר.

לא שיש לי בעיה עם אנגלית חס וחלילה, פשוט מאוד נוח שבמקום אחד, קבוצה מבורכת של אנשים מאגדת תכנים, מקוריים ומתורגמים כאחד.

סומסום 89-89
סומסום 89-89
23/02/2017 7:27:47

סלוגן ללייקרס?
Let's get Positive

no funny shtuff
no funny shtuff
23/02/2017 7:36:24

sHIVers up my spine

רנדי אורטון
רנדי אורטון
23/02/2017 15:53:43

אפשר לחשוב שהפיסטונז במצב יותר טובב

גיא הרשע
גיא הרשע
23/02/2017 7:39:34

קאזינס בהחלט יכול להשתלב היטב במשחק מהיר, אם ילמד לשחרר מהר את הכדור אחרי שלקח רב' הגנה.
למעשה, העובדה שהוא מצטיין ברב' ההגנה, תאפשר לדייויס להתמקד ב-HELP דיפנס, ותמקם אותו בעמדה נוחה יותר בשביל לצאת להתקפת מעבר מהירה.

Ljos
Ljos
23/02/2017 7:42:47

This? some kind of Magic…

גיא הרשע
גיא הרשע
23/02/2017 7:49:22

הלייקרס ב-(כמעט) 5 מילים:

"הַנָּס מִפְּנֵי הַפַּחַד יִפֹּל אֶל-הַפַּחַת…" (ירמיהו מח מד)

באנגלית –

"from the smoke into the smother" (כטוב בעיניכם, שייקספיר)

גיא הרשע
גיא הרשע
23/02/2017 7:58:04
הגב ל  גיא הרשע

לא שזה מעניין מישהו –
אבל בתרגום של דורי פרנס ל-As You Like It,
ירמיהו פוגש את שייקספיר:

"מפח לפחת הגורל מריץ,
מבית דוכס עריץ אל אח עריץ."

ערבי המחמד חובב הלאוטה של הופס
ערבי המחמד חובב הלאוטה של הופס
23/02/2017 9:00:58
הגב ל  גיא הרשע

נחמד דווקא. גם נחמד מצד דורי שהעלה לרשת את כל התרגומים היפים שלו

גיא הרשע
גיא הרשע
23/02/2017 9:05:17

נכון. אחרת לא הייתי מוצא את פרשנותו למצב הלייקרס…

מנחם לס
מנחם לס
23/02/2017 16:39:05
הגב ל  גיא הרשע

אתה ממלא כל מה שהחסרתי בתיכון כשהייתי בורח מ'ספרות' לשחק כדורגל.

Yamani1000
Yamani1000
24/02/2017 1:08:20
הגב ל  גיא הרשע

גיא, אם כבר ציטוטי תנ"ך על מצב הלייקרס – "מִי-פֶתִי, יָסֻר הֵנָּה?"

הייט אשברי
הייט אשברי
23/02/2017 7:54:21

It's magic you know
Never believe, it's not so

https://www.youtube.com/watch?v=58RDtNElSgw

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
23/02/2017 8:32:12

Magic life of Momi Is back !!!!!!!

גור גולן
גור גולן
23/02/2017 16:55:21

+10000

ולדי קוגן
23/02/2017 8:45:14

מעורב מצוין מנחם. לדעתי ההשתלבות של קאזינס תהיה חלקה מאוד בניו אורלינס.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
23/02/2017 8:46:54

מעורבב על הכיפאק
מריצים דאחקות על חשבון הלייקרז ? לאן העולם התדרדר שאוהדים של קבוצות חירייה עושים צחוק על הלייקרז
מומי אומר למג׳יק דבר ראשון כנס לחדר הלבשה ותן סטירה עם החציל לכל שחקן ושחקן שיתעוררו
דבר שני , פתח הלפ טופ ותתחיל לעבוד – חפש למוזגוב טיסה הבייתה באקספדייה
במשחק חוץ הבא תשאיר את דנג ,פשוט תשאיר אותו . מומי פעם היה לו עניין עם סטוקרית עשה לה קולות של נופש רומנטי בתאילנד שלח אותה לקופנהגן בסקנדינביה , ירדה מהמטוס חטפה דלקת ריאות ומומי הוריד שייק קוקוס בפול מון פארטי
מהצעירים לא ייצא כלום ,צריכים להבשיל ? מה הם אבוקודו ? זה לא שמג׳יק יעטוף אותם בנייר עיתון וייצא מהם משהו
מומי מחושב המצב הקבוצתי לא טוב ,שיארגן להם ערב גיבוש והווי במעודן סטריפ קלאב
לתת לשלום עולמי אלת בייסבול שישכין שלום עולמי
שישים בחדר הלבשה פוסטרים של ג׳יני באס מפליי בויז זה אולי יחזיר את התקפת המשולש

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
23/02/2017 11:01:17

חח שנון

מנחם לס
מנחם לס
23/02/2017 16:43:07

מומי הם רואים אותה עכשיו אחרי מה שהלייקרס עשתה לפנים ולגוף שלה – הפכה למכשפה – וכל התמונות מפלייבוי לא משנות דבר. כל החצילים נובלים כשהם רואים אותה לייב

גור גולן
גור גולן
23/02/2017 16:56:28

גדול מומי!

גל אל-איי
גל אל-איי
23/02/2017 21:03:13

להחזיר עטרה ליושנה (גיא!)
שואו טיים במקום פייק ניוז
חיים של מומי איז אין קונטרול
עכשיו נראה מה הוא יכול

רועי ויינברג
23/02/2017 8:50:56

Magic will not fix this

צביקה
צביקה
23/02/2017 8:56:12

אני פחות מודאג מהקטע של הברגים בראש של קאזינס. אני יותר מודאג מהיכולת באמת לייצר שילוב מוצלח וקטלני בין שני הגדולים הנהדרים הללו. זה תלוי בעיקר במאמן. הם עצמם בטוח ירצו שזה יצליח.
וכספי יחגוג עם מבטים נקיים. זאת יכולה להיות חתיכת ריצה שהם יעשו, עוד השנה. בליגה עד סוף השנה, ובלגנוב משחק או שניים מג"ס בפלייאוף. זה שם אותם לגמרי במקום הנכון לקראת העונה הבאה.

הסקרן שהרג את החתול
הסקרן שהרג את החתול
23/02/2017 8:58:42

5 מילים:
Could it get any worse?!

ברוך רובין
ברוך רובין
23/02/2017 9:04:22

1. A Team That Can't Play Defense
2. מגיק חייב נכסים לעתיד וללכת לטנקינג אין פה שאלה אסור לנו להפסיד את הבחירה.
4. דווקא התקרה של רנדל כלל לא הגבוהה ביותר אינגרם ראסל וזובק לפניו, אני לא וויתרתי עליו למרות עונה עגומה מבחינתו (פציעות שלא חזר מהם טוב, אם תשים לב העונה הוא נשחק בצורה הססנית).
5.הסיבה היחידה שמגיק נבחר היא בגלל שמו עברו כשחקן וחיוכו המקסים.
6. קאזינס סבל בסקרמנטו לשחקן לוקח כמות זמן לא מבוטלת ללמוד שיטה וכאשר מחליפים לו מאמנים בתדירות כזו גבוהה זה בלתי אפשרי ועוד לשחקן בעייתי כמו קאזינס, מגיעה לו את ההזדמנות להתחלה חדשה לצד כוכב לצדו.
7. את ערב האולסטאר צריך לבטל. המשחק הזה היה פשוט מביך והשטיק והקסם שהיו לערב בעבר נעלמו כליל.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
23/02/2017 9:19:27

"!EVERYONE HAS AIDS" – (כולל לבחירת לוטרי)

https://www.youtube.com/watch?v=5yC7HwPh6Es

עידו גילרי
עידו גילרי
23/02/2017 9:25:20
מנחם לס
מנחם לס
23/02/2017 16:47:54

סורי. לא מבין את הקשר ואת ההומור

מנחם לס
מנחם לס
23/02/2017 16:46:46

??????????????????????? (לממזר של סטוקטון)

אורי
אורי
23/02/2017 9:34:48

אם אין פתגם רשום, אזי אני לוקח זכויות יוצרים כלליות על:
"…כמו הגנה במשחק אולסטאר".

"זה לא במקום…כמו הגנה במשחק אולסטאר".
"זה פתטי…"כמו הגנה במשחק אולסטאר".

וכו וכו.

השלב הבא זה לשלב אנחות "אווו" מוקלטות בשידור כמו צחוקים בסיטקום ישן. משחק מיותר אחרי דקה.

ת'אנדר
ת'אנדר
23/02/2017 12:11:37
הגב ל  אורי

+1

פאקו
23/02/2017 9:36:59

Ain't too proud to beg

מנחם לס
מנחם לס
23/02/2017 16:48:24
הגב ל  פאקו

גדול פאקו!

אפלטון
אפלטון
23/02/2017 9:45:13

1) "הנה אסימון, תתקשרו כשתגדלו".
2) מנצל כמה שיותר את הבאז התקשורתי והקשרים עם הסוכנים כדי להגיד שפול ג'ורג' ממש ממש רוצה לשחק בלייקרס כשיהיה שחקן חופשי. זה השלב הבא, למשוך את השחקן החופשי הרציני הראשון. עד עכשיו שחקנים חופשיים נמנעו מהלייקרס כמו מושבת מצורעים בגלל ההנהלה הכושלת, מג'יק מביא איתו ביטחון וכריזמה, כך שמספיק שישב בשקט ויראה יפה.
3) הבאת פלינקה- יש יתרון ובעיה בהפיכה של סוכן לג'י אם- מצד אחד הוא חי את השוק. מכיר את החוקים על בוריים ומכיר את כל השחקנים עד לפרטים הקטנים של האישיות שלהם. מצד שני בטוח יש לו משקעים עם סוכנים אחרים מה שיכול להקשות במהלך משאים ומתנים. בסך הכל מהלך חיובי ביותר על פני קופצ'ק הדינוזאור. לגבי ניסיון בהנהלה- יקח לו כמה שנים ללמוד שבהם בעיקר יהיה לו קשה לעשות גרוע יותר מהחוזים של מוזגוב ודנג כך שהוא יהיה בסדר ועוד 3 שנים כשיהיה צריך לתת גז הוא כבר יהיה משופשף מספיק.
4) כוכבים בלייקרס רק אינגראם עם פוטנציאל לאולסטאר, לא חושב שיהיה ברמת סופרסטאר מוביל (טופ 10 בליגה) אבל לך תדע. בשנה הבאה תהיה שנת המבחן לראות אם באמת יעשה קפיצה.
בסך הכל הלייקרס עם יגיעו למצב של אולסטאר וכמה רול פלייר צעירים ברמה יהיה להם אחלה לעוד שנתיים כשג'ורג' וקאזינס מגיעים לשוק.
5)כשירות מג'יק לתפקיד- אותו עניין כמו עם פלינקה. הוא לא יכול להיות גרוע יותר מקודמו בתפקיד. הוא בהחלט נותן ווייב ראשוני חיובי כך שהוא בעיקר צריך להיות יפה ולשתוק. הלייקרס היו צריכים כוכב שימשוך שחקנים חופשיים. זה התפקיד העיקרי של מג'יק.
6) קאזינס- יהיה מעניין לראות איך קאזינס מצליח לחלוק בכדור ולהשאיר לדייויס מקום או שהםיבטלו אחד את השני. בטוח תהיה תקופת למידה של השניים ואני לא בטוח שזה יעבוד, אבל זה בהחלט שם את הפליקנס על המפה.
7) אולסטאר- הפך כמו הפרובול של הפוטבול. מיותר לחלוטין ובעיקר הופך לאירוע מינגלינג של השחקנים והאוהדים. חייבים לעשות שינוי הקונספט.
8) אמביד- יש יותר מדי הסתכלות על עניין האיבודים. צריך לראות את הסךהכל שהשחקן מביא לקבוצה. הפלוס העצום שאמביד מביא לקבוצה באגרסיביות שלו בכל מהלך הוא מטורף. עם הזמן האיבודים ירדו אבל תמיד יהיה לו יחסית הרבה איבודים בגלל סגנון המשחק שלו, והיוסאג' הגבוה. העיקר שיהיה בריא הילד, הליגה צריכה אותו.

הקרייתי
הקרייתי
23/02/2017 10:01:04

מנחם אתה אוהד הלחיקרס בחשאי, לא יכול להיות שאתב כותב עליהם כל כך הרבה ומפריש עליהם הרבה רוע, כשבעצם זה מראה שאכפת לך מהם, ומאוד.

אפלטון
אפלטון
23/02/2017 10:40:43

הקלידו את התגובה כאן…

k_700
k_700
23/02/2017 11:00:56

מה הם חמש הצעדים הכי חשובים שמג׳יק צריך לעשות?

1. לא לפגוע בטנק שנשאר לעונה הזאת עם 25 משחקים אחרונים.
כלומר למצוא בית חדש גם לניק יאנג ומבלי לחפש טרייד על שחקן שאפשר גם בקיץ אולי להביא(פול גורג?).

כל השאר פחות רלוונטי כרגע.

גיא הרשע
גיא הרשע
23/02/2017 12:31:38

מג'יק בלייקרס הזכיר לי דיון שנערך באתר לפני 3 שנים –
"פוסט ואתגר: מי תחזור לגדולה מהר יותר?"

http://www.hoops.co.il/?p=25306

השאלה הייתה מי תחזור מהר יותר לגדולתה, הלייקרס או הסלטיקס?
מפתיע איך דברים השתנו, ולא השתנו, ב-3 שנים.

יניב
יניב
23/02/2017 12:32:51
הגב ל  גיא הרשע

דרך אגב אני עדיין מחזיק בדיעה שהלייקרס יחגגו אליפות לפני בוסטון

גיא הרשע
גיא הרשע
23/02/2017 12:37:01
הגב ל  יניב

בהתחשב בעובדה שיש לא מעט מועדונים שמעולם לא זכו באליפות (כולל הסאנס), אז זו לא דעה שחורגת מגבולות ההיגיון.
רק שלצורך השאלה שנשאלה –
בוסטון חזרו להיות קונטנדרים במהירות מפתיעה,
והלייקרס מתפללים שהטנקינג שלהם יצליח כך שתהיה להם השנה בחירת דראפט גבוהה.

יניב
יניב
23/02/2017 12:48:39
הגב ל  גיא הרשע

בזה אני מסכים לבוסטון השתלבו כל הגורמים הנחוצים להצלחה:
א.החלטות טובות שנלקחו כמו החתמת סטיבנס כמאמן או הטרייד מול ברוקלין שרק הטרייד עכשיו של קאזיניס משתווה אליו.
ב.המון המון מזל כמו תומאס שאף אחד בעולם לא חשב שהוא יתפתח למה שהוא התפתח.
ג.איינג' הראה שיקול קר ואכזרי שבו הוא הראה שאין סמלים בבוסטון ואפילו את פירס אפשר לזרוק בשביל בחירות דראפט. שיעזרו בעתיד.

עידן
עידן
23/02/2017 12:41:13
הגב ל  יניב

גם אני.השנים הקרובות עוד יהיו של לברון והחבורה מסן פרנסיסקו ואחר כך המצב של הלייקרס נראה הרבה יותר טוב מול הורפורד ואייזיה תומאס שיהיו בשנות ה30 שלהם

אביהו חן
אביהו חן
23/02/2017 12:39:01

יאלההההה שהשעה שלוש תגיע כבר!!! מת לראות את הביג בראדרס משחקים

ספלאש
ספלאש
23/02/2017 12:39:20

בעניין האולסטאר, צריך להבדיל בין המשחק לעצם הבחירה לאולסטאר.
לבחירה של שחקן כאולסטאר עדיין ישנה משמעות גדולה, של מיצוב עצמו ככוכב. ושורה טובה לרזומה.
המשחק עצמו איבד כל ערך בשנים האחרונות , וחבל. אפשר אולי להאשים את העומס והחשש מפציעות, בזה ששחקנים לא משחקים באמת.
כמו שלברון אמר, העיקר שאף אחד לא נפצע

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/02/2017 13:10:08

גם הגריק פריק ויוקיץ' בדרך להיות כוכבים גדולים לא פחות מהשמות הרשומים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/02/2017 13:14:59

5 מילים על הלייקרס בהתייחס למהלכים שעשתה הקבוצה מהבאת מג'יק בידי הבעלים ועד המהלכים של מג'יק:

אם זה טוב, שתלך לעזאזל!

ב"שתלך" הכוונה לקבוצה.

john
john
23/02/2017 15:39:37

5 מילים על הלייקרס: שאו טיים בא מהיסודות לא מהשמות

מה מג'ק צריך לעשות? כלום. הסגל הזה צריך לרוץ עם חמישיית הצעירים ד'לו קלארקסון אינגרם רנדל וזובץ. בספסל להעלות את ניק יאנג שיחליף את לו ביצירת נקודות יחד עם שאר הותיקים ונאנס ג'וניור. ככה פוגעים בשני ציפורים עם אבן אחת.

רוב פלינקה זו החתמה גאונית. כמתנת פרדה של סוכן לשחקניו נתן להארדן את לו ווילאמס בעבור שקית אגוזים ובחירת דראפט מאוחרת (למרות שהלייקרס יודעים לבחור מאוחר). הוא כריש במשאים ומתנים ומוח משפטי חזק. בשביל ניהול אנמיניסרטיבי יש עוזרים. את המשכורת GM עושה בדראפט ובחדרי המשא ומתן.

לא יודע כמה כוכבים יהיו ללייקרס אבל הסיכוי של ג'וליוס רנדל להיות אול סטאר נמוך משל לארי נאנס ג'וניור (תנו לו שנה של 25-30 דקות משחק ותראו את הפריצה)

קאזינס ודייויס יכולים להסתדר מצויין. שאר הסגל וצוות האימון יותר חשובים. מה שבטוח קאזינס יגלה שאלווין ג'נטרי הוא הרבה דברים אבל הוא לא שק חבטות. אני מאמין שקאזינס יתיישר מהר ורק לעיתים נדירות נראה התפרצות קטנה מתוך הרגל.

האול סטאר זה בדיחה. ברגע שהבחירה ברזומה זה רק עניין של יחצ. כסופ"ש הוא מאוד חשוב כמו כנס מדענים. הידע לא רלוונטי כמו הנטוורקינג והקשרים שנוצרים שם.

אחד הסכנות של מדדי פר 36 זה שהם לא מתייחסים לפסיכולוגיה. ג'ואל אמביד משחק רק בין 20-25 דקות. בזמן הזה הוא להוט לעשות מספרים בכל מחיר (כמו וויטסייד בזמנו). הוא דורש את הכדור כל התקפה ותוקף ללא רחמים כדי שיספיק לפני שהוא נפרד מהמגרש. היוסג' שלו מטורף יחסית לסנטר. אז פר 36 הוא איזה 29 נק 11 ריבאונדים 3.5 חסימות 3 אסיסטים וגם 5 עבירות ו5.4 איבודים. זה קצת כמו ראסל ווסטברוק רק בסנטר. כשמחלקים את איבודי הכדור ביוסג'זה נראה בסדר גמור. כשיחזור לשחק 33 דקות וסימונס יהיה עם הכדור ביד נראה ירידה קטנה בכל מדדי הפר 36 שלו בגלל שימוש יותר קטן ורגיעה בצורך להיות תחנה אחרונה כדי לנצל כל דקה

מנחם לס
מנחם לס
23/02/2017 16:52:25
הגב ל  john

יש צדק בדבריך לגבי ה-PER 36

john
john
23/02/2017 16:55:27
הגב ל  מנחם לס

תגיד מנחם יש עליה בכמות הגולשים באתר? אני מופתע לטובה בכמות התגובות לפוסטים שהם לא סיקור או בלוג חי.

עגל
עגל
23/02/2017 18:49:09
הגב ל  john

ברור.
בנוסף ישנם גם פקטור העיפות וגם העבירות שמתחילות להצטבר

גל אל-איי
גל אל-איי
23/02/2017 21:07:46
הגב ל  john

מסכים עם ג׳ון לגבי ראנדל ונאנס ג׳וניור
הראשון שהייתי מטריד זה ראנדל – לא יציב, פגיע לפציעות, עלוב מהשלוש, קלע עונשין גרוע, אפסוס בחסימות.

איש הערפל
איש הערפל
23/02/2017 21:38:51

תוהה/שואל – כמה עונות לקח לקובי להפוך למפלצת ומי אחרי העונה הראשונה שלו בכלל חזה שככה יהיו הדברים? נראה לי שממהרים נורא לקבןע עובדות….

דקסטר
דקסטר
24/02/2017 0:11:06

לקובי יש משהו בראש שרק לג'ורדן היה
אז נכון שאף אחד לא ציפה לכזה דבר אבל אל תשכח שהוא בא מהתיכונים.
שנה שנייה כבר ראו שיש משהו. שנה שלישית הפך לפקטור רציני.

איש הערפל
איש הערפל
23/02/2017 21:39:31

משווה ומעלה את התגובה הקודמת – הארדן עלה בכלל מהספסל באוקלהומה…