חם מהתנור: מג'יק ג'ונסון נשיא הלייקרס / רועי ויינברג

לאחר שהקבוצה לא עלתה לפלייאוף ב-3 העונות האחרונות, הלוס אנג'לס לייקרס (39-19) הודיעו על מינויו של מג'יק ג'ונסון לתפקיד נשיא פעילויות הכדורסל של המועדון. ג'ונסון שיחק בלייקרס בעבר וזכה עם הקבוצה ב-5 אליפויות ו-3 תארי MVP גמר בשנות ה-80', ושימש לתקופה קצרה גם כמאמן הקבוצה. מג'יק נחשב לאחד מגדולי שחקני הכדורסל בהיסטוריה, בפרט של הלייקרס.

לצד מינויו, מיץ' קופצ'אק, מנג'ר הקבוצה מאז 2000, פוטר. ג'ים באס, בעלי הקבוצה ובנו של הבעלים המנוח ג'רי באס, לא ישמש עוד כסגן הנשיא של המועדון, אבל עדיין יהיה שותף בבעלות על הקבוצה. רוב פלינקה, סוכן השחקנים, ישמש כג'נרל מנג'ר של הקבוצה. יתכן כי לקובי בראיינט, אגדת עבר לייקרית נוספת (5 אליפויות, פעמיים MVP גמר), יהיה תפקיד בקבוצה.

*

מג'יק ביצע צעד ראשון בתפקיד כשהעביר את לו וויליאמס ליוסטון תמורת בחירת סיבוב ראשון השנה וקורי ברואר. העונה, וויליאמס עם 18.6 נקודות ב-38.5% מהשלוש וברואר עם 4.2 נקודות במשחק.

*

בוז'אן בוגדנוביץ' מושך עניין ברחבי הליגה. הסווינגמן של הנטס עם 14.2 נקודות (44% מהשדה, 36% מהשלוש) במשחק, והוא יכול לנחות בוושינגטון או טורונטו.

*
טורונטו, וושינגטון, אטלנטה, בוסטון, יוטה והקליפרס הביעו עניין בפי ג'יי טאקר מפניקס סאנס.

*

המחיר שברוקלין (47-9) מחפשת על ברוק לופז ירד מ-2 בחירות סיבוב ראשון לבחירות סיבוב ראשון ושני לפי ESPN. לופז העונה עם 20.8 נקודות במשחק.

*

אינדיאנה (28-29) מעוניינת בג'היל אוקפור וניהלה עם פילדלפיה (35-21) שיחות על חבר חמישיית הרוקיז הראשונה, כיום בשנתו השנייה בליגה.

*

מינסוטה (35-22), ככל הנראה, תהיה מוכנה להעביר את ריקי רוביו ושבאז מוחמד תמורת רג'י ג'קסון מדטרויט (30-27). דיווח אחר טוען שהקבוצה רוצה להוסיף את ה-MVP לשעבר וכיום שחקן הניקס, דריק רוז.

*

אחת הקבוצות המסקרנות בדד-ליין היא בוסטון (20-37) שמעוניינת, לפי דיווחים רבים, בג'ימי באטלר ובאנדרו בוגוט. העונה באטלר, שנבחר לאול-סטאר, עם 24.5 נקודות, 6 ריב', 5 אס' ו-1.8 חטיפות בממוצע (כולם שיאי קריירה) ובוגוט עם 3 נקודות, 8.3 ריב', 2 אס' ו-חסימה במשחק.

*

ניו אורלינס (34-24) עשתה וורק-אאוט למספר שחקנים חופשיים: מריו צ'למרס, הוליס תומפסון (ששוחרר העונה מפילדלפיה), רג'י וויליאמס וקווין קוק. הפליקנס ויתרו לאחרונה על שלושה גארדים, טייריק אוואנס, באדי הילד ולנגסטון גאלוואי, בטרייד שהביא להם את דמרקוס קאזינס ועמרי כספי. עם הטרייד הקבוצה פינתה מקום בסגל ויכולה להשתמש בו כדי להחתים גארד.

*

יוסטון (18-40) מעוניינת בוילסון צ'נדלר. שחקן דנבר עם 15.6 נקודות ו-7.6 ריבאונדים במשחק העונה, שניהם שיאי קריירה.

*

שיקגו (29-28) יכולה לעשות טרייד על טאג' גיבסון (11.6 נק', 7 ריב' במשחק העונה) או ניקולה מירוטיץ' (9 נקודות ו-5 ריבאונדים) במהלך הדד-ליין.

*

גולדן סטייט (9-47) לא האריכה את חוזהו של בריאנטה וובר, כך שלקבוצה יש כרגע מקום פנוי בסגל והיא עשויה להחתים שחקן חופשי.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 89 תגובות

  1. מקווה שיצליח. אני לא טמבל עד כדי כך ש"שנאתי" ללייקרס היא כזאת שאני לא יודע שהצלחתה חשובה לליגה. כמו הצלחת הניקס. אבל קודם שיעיפו את פיל ג'קסון.

  2. אני מודה שאני לא מבין גדול בלייקרס, אבל אני מאמין שנעו שם אמות הסיפים היום. ולטובה.
    גם אם אני אוהד של הסלטיקס, הרלוונטיות של הלייקרס חשובה, עקב חשיבות המועדון לאורך היסטוריית הליגה.

    אשמח לראות איך מג'יק יכהן כנשיא הקבוצה ונוכל לראות את היכולות שלו כבר בבחירת המנג'ר החדש.

    אגב, רק חשוב לי לציין – מג'יק בטוח יודע את זה, אבל בדרך כלל עדיף למנות קודם מנג'ר ורק אז מאמן, כי חבל שאחרי זה הם לא ידעו לעבוד יחד ולהסתדר. אבל יש להם מאמן עם פוטנציאל טוב ושוב – אני מאמין שמג'יק מאוד חכם והוא יידע להביא לשם את האדם הנכון. שלא לדבר שלטעמי רבים ירצו עכשיו לבוא לשם כשהוא הנשיא.

    שיהיה בהצלחה

  3. לגבי מג'יק למדתי לא להתרגש מהשם הגדול. מקווה שיצליח אבל הnba כיום מורכב מירידה לפרטים וחדות ניהולית. נשפוט אותו לפי ההחלטות שיקבל.

    אולי אני משוגע אבל למה ששיקגו לא תעשה איחוד של האחים לופז. זה יהיה הדבר המבדר בליגה (הם קורעים מצחוק במיוחד רובין). ברוק כיום יכול להיות סטרץ 4.

    לא רעיון רע מבחינת אינדיאנה. אני גם בטוח שהמחיר בשיא השפל.

    מינסוטה חולה בראש. דריק רוז? רג'י ג'קסון? יש עוד פוינט גארד שלא קולע מבחוץ או לא מוסר שפיספסתם? האוירה בחדר ההלבשה טובה ונחמדה מידי?

    בוסטון אדירים. אם התוכניות יוצאות לפועל דני איינג' תותח.

    ניו אורלינס שכחו את בריאנטה וובר. שחקן שלא קיבל מהווריורס הזדמנות אמיתית ושומר ממש טוב. תמיינו סדרת סיבוב ראשון בין הפלס והווריורס ובריאנטה בהתנפלות על קארי.

    הלוואי שוושינגטון זוכה בסוויט לו! המזרח הופך למעניין לקראת ה23 לחודש…

    לדארל מורי יש פטיש לוויגים ארוכים שקולעים מבחוץ? הוא משתמש בהם לנקות את המרזב של הבית שלו? תשאיר משהו לליגה! או ש… אדון מאני בול זיהה נתון אבנורמאלי על היכולת של וילסון צ'נדלר לשמור על קווין דוראנט! מי בודק?

    שיקגו: "מישהו רוצה סטרץ 4 שלא קולע מבחוץ וסנטר נמוך שיכול רק לשמור? " קולות צרצרים…

    1. אני לא יודע כמה הם שכחו את וובר כי הוא שוחרר היום, וזה פורסם אחרי שהם ארגנו את הוורק-אאוט. אני חושב שהוא יתאמן שם ובטוח שלא יחתימו אף אחד עד ה-1 במרץ, כי יכול פתאום להשתחרר איזה רנדי פוי או שם יותר טוב ממה שיש בשוק. במקומם גם הייתי הולך על וובר.

      מבחינת אינדיאנה אני לא מבין למה הם צריכים את ג'ה. יש את אל ג'פרסון שעושה אותו דבר בגדול, אולי אפילו יותר טוב. ושניהם מחליפים של טרנר.

    2. שחקן גדול לא אומר מנגר גדול מקווה שהוא מבין לעומק את CBA לא חסר מנגרים שהיו שחקני עבר למרות שלא מתקרבים למגיק שאין להם מושג בתקרת השכר ואיך העסק פועל(דיבאץ ורירבס לא מבינים כלום ולכן התוצר כל כך גרוע). לו לושינגטון פשוט מושלם תמורת בחירת סיבוב ראשון.
      אנדרו בוגוט גופה אבל באטלר מתאים לשיטת המשחק כפלח אבטיח ביום קיצי וסוף סוף נותן אופציה להפתעה במזרח,השאלה איזה נכסים שיקגו יסכימו לקבל בהנחה שהבחירות של ברוקלין מחוץ לתחום, וכך גם סמארט.

      1. הבחירה של ברוקלין חייבת להיכלל בטרייד על באטלר. אין כאן שאלה בכלל. זה הלברג' הכי גדול שיש לסלטיקס להציע, וכנראה הסיבה למה הטרייד לא נעשה עד עכשיו.

        1. בדראפט של השנה בהנחה שהם זוכים באחת מ3 בחירות הראשונות, אין להם שום טעם להחליף על באטלר,למרות שאיתו הם יכולים להקשות מאוד על הקאבס ואולי אפילו להפתיע (גולדן סטייט זה רמה אחרת), נוסיף לכך את הניהול המחושב ביותר ודי פחדני של איינג (שנה שעברה לא ניצל שום בחירה לטרייד), ואני לא מאמין שטרייד כזה יתבצע.

          1. ברור שאיינג' לא רוצה לוותר על הבחירה אבל בשלב כלשהו הוא יהיה חייב להחליט אם הוא הולך all in. איזה סיבה אחרת יש לשיקגו להמר על טרייד של באטלר, שחקן טופ 10 בליגה? בוא נגיד שגם אם לא זאת של ברוקלין השנה אז של שנה הבאה יחד עם כמה תופינים. אבל אחת מהבחירות של ברוקלין חייבות להיות שם לדעתי.

  4. הדבר היחיד שמוזר לי בכל הסיפור הוא איך קבצה מפטרת ג'י אם באופן מיידי יומיים לפני מועד ההעברות. אלא אם כן היתה שם דרמה מאחורי הקלעים (משהו כמו באס ג'וניור עושה ג'רי מקגוויר וקופצ'ק בתפקיד רנה זלוויגר) זו ההחלטה הכי הזויה במועד העברות הזוי לגמרי.

    1. ברוב המועדונים (מיאמי למשל) זה אותו תפקיד, אבל יש הבדל: נשיא פעילויות כדורסל הוא מישהו שיותר מתמחה בכל ה"מה", דברים כמו בניית סגל, שכירת מאמנים וכו'.

      מי שאחראים לנושא של ה"איך" ולמהלכים עצמם, כמו הטריידים וכל מה שמשמעותי מבחינת גג השכר, זה ה-GM's. זה התפקיד של סטיב מילס בניקס למשל ושל סטיב ליידן במינסוטה, שניהם פועלים תחת החזון וההחלטות של פיל ג'קסון וטום ת'יבודאו בהתאמה. התפקיד שלהם הוא לסגור את כל הפרטים הקטנים, בתיאום מלא עם נשיאי פעילויות הכדורסל כמובן.

  5. בתור אחד שהשחקן הכי אהוב עליו בכל הזמנים זה מג'יק. נשאר לי רק להתפלל שהוא יצליח ואז יהיה לי הפיאנד. בכל מקרה יותר גרוע מקו-צ'אק ובאס של השנים האחרונות לא יכול להיות אז נקווה לטוב

  6. יש 3 סיבות לבן אדם להסכים לקחת את הג'וב הזה:
    1. אהבת הקבוצה
    2. כסף
    3. טמטום מוחלט.

    מתלבט בין 1 ל2 עם נטייה קלה ל2.

    1. כסף, פינקי, אר יו קידינג מי? מג׳יק-חיים-של-מומי יושב על משהו כמו חצי מיליארד דולר. שותף זוטר בדודג׳רס ששויים כבר יותר משני מיליארד. בעל מלאנתלפים סטארבקס, אולמות קולנוע ומה לא. כסף? ממש ממש לא.

  7. מהקצת שמג'יק דיבר נראה שאין לו מושג – לא במגמות כדורסל, לא בהערכת כשרון ולא בחוקי ה-CBA
    אם אני GM של קבוצה אחרת בליגה, אני מאושר.

  8. ממה שאני שומע המועמד המוביל לתפקיד הג'י אם הוא הסוכן של הארדן (שהיה גם הסוכן של קובי). זה בכלל חוקי הקטע הזה לקחת סוכנים בלי תקופת צינון?

  9. לא יודע מה כישורי הניהול של מג'יק "חיים של מומי" מה שבטוח יותר גרוע מההתנהלות בשנים האחרונות של קופצ'אק- באס יהיה לו קשה להיות. אם אני מקבלי ההחלטות בסלטיקס אני חוטף במהרה את לופז במידה וזה אפשרי מבחינת משכורות וכדומה במחיר הזה, אחלה סנטר שישחרר את הורפורד לעמדה 4 ולדעתי יסתדרו ביחד מצוין.
    אם אני במקום מנהלי ההחלטות בוושינגטון אני מנסה לעשות הכול כדי להביא את וויליאמס לחיזוק הספסל הקצר שלי.
    מה יש למינסוטה, סוף סוף אולי מישהו מוכן לקחת מכם את רוביו אולי אז אתם מביאים את הגוויה העונה לשם דרעק רוז?

  10. מג'יק ג'ונסון לא בא לחטט בחוקי ה CBA.
    בשביל זה יש GM.
    הוא בא להנחיל אסטרטגיה ולהוות דמות ואישיות כמו פט ריילי במיאמי.
    עד עכשיו כולם אמרו "לא!" ללייקרס אפילו שחקנים דרג ג' כמו חסן וויטסייד שבוא נגיד הוא לא האלפא ולא ביתא של קבוצת אליפות.

    אני רוצה לראות את השחקן שמסתכל למגי'ק בעיניים ואומר לו שהוא לא מעוניין לשחק בלייקרס…

    לגבי מיץ קופצאק יש לי וויכוח של כמה שנים עם אוהדי הלייקרס באתר.
    חוץ מהנס בדמות פאו גאסול הוא לא הצליח לבצע אף מהלך משמעותי ותמיד ניסה ללכת על בטוח. נכון שהיו בחירות דראפט טובות אבל איך הגענו למצב של בחירת דראפט?? ע"י ניהול כושל בשאר הפרמטרים.

    הוא תמיד נראה לי טיפוס סטואי שקשה להתחבר אליו ללא כריזמה ובלי טיפה יצירתיות.

    איך יודעים שמג'יק איש עסקים מצוין?
    הרוויח 30 מיליון דולר ממשחק והיום יושב על 500 מיליון.
    כנראה שהוא עושה משהו נכון..

    1. אני חושב שהתפקיד של קופצ'אק היה יותר ה-GM, החזון היה (לפחות מאז 2005 לפי הביוגרפיה של פיל ג'קסון) ג'ים באס. אבל כעקרון מסכים – הוא לא פה בשביל להצטיין בעסקאות שכר.

      מצד שני, אני לא חושב שיש לו את היכולת בניית קבוצות כמו לריילי.

      1. אז הוא ימנה אנשים שהוא סומך עליהם וישלימו את מה שחסר לו.
        מג'יק הוא בן אדם מיוחד.
        הוא פה בשביל FA ולא לתקוע את הקבוצה עם חוזה אידיוטי כמו של דנג.
        זה גם אתה יכול..

        1. זאת אולי הנקודה הכי חשובה: אם התפקיד של מג'יק יהיה להיות מג'יק, עם היכולת הבין אישית המדהימה שמובילה אותו למטרות שלו, הוא יהיה מעולה. אבל אם יכניסו אותו לתפקיד של איזה סם פרסטי או דריל מורי אז הרבה פחות.

          1. יכניסו אותו?
            אף אחד לא יכניס אותו. הוא יקבע מי ייכנס ולאן.
            מג'יק ינהל את הלייקרס כמו שהוא מנהל את שאר העסקים שלו.
            יביא מומחים לכל עניין והוא יקבל את ההחלטה הסופית

  11. ברוק לופז לדעתי זה מלכודת דבש. סנטר לא הגנתי במיוחד עם צורת משחק ספציפית (למרות שהתחיל לקלוע שלשות) וריבאונד חלש.
    אולי דאלאס יאספו אותו כי הם צריכים סנטר

  12. שיקגו מחפשת טריידים באמצע העונה – חידוש!!!
    איפה לעזאזל הייתם שהיה ברור לכל העולם ואשתו שגאסול הולך לברוח!?!?

  13. וואו כמה חדשות בימים האחרונים! כמעט גורם לי לשכוח שאין משחקים. קראתי את כל התגובות, מצויינות! מעניין אותי מאוד מה חושבים אוהדי הלייקרס הותיקים שעוד לא כתבו, כמו דדי ו קיי700

  14. דדי הוא רק אוהד לייקרס בפוטנציה, לפחות באתר. מגיח מדי כמה שבועות, מפציץ ונעלם לעבר השקיעה של סנטה מוניקה… יוחזר דדי לאלתר!

          1. אמור להישמע לך כמו מה שכתבתי לפני כמעט שבוע – שהלייקרס והרוקטס מדברים על לו וויליאמס.
            אבל זה בסדר, לא חייב לפרגן.

          2. עזוב מה כתבת, אני בטוח שאם אני אחפש אמצא שכתבת על עוד 4-5 קבוצות שהם בדיבורים על לו וויליאמס, אל תהיה לי מנחם עכשיו.
            אני מדבר על השווי שלו שאמרתי שאתה מגזים בהערכה כמה אפשר לקבל עליו.

        1. לו וויליאמס לא שווה כלום , ראינו מה הוא עשה בפלייאוף של טורונטו שנה שעברה כשההגנות חזקות ואף אחד לא מתייחס לכל הפלופינג שהוא עושה.
          הלייקרס קיבלו בחירת סיבוב ראשון נמוכה ואכלו את החוזה הגרוע של ברוואר כדי שיוכלו לעשות טנקינג כמו שצריך , כי לו וויליאמס היה השחקן הכי טוב בלייקרס , כן עד כדי כך הסגל של הלייקרס הוא איום.

          1. אכן הסגל נוראי
            אבל לו שחקן מצוין… אתה מתכוון לפליאוף לפני שנתים נכון?
            בסדרה ההיא מול WAZIRDS כל טורנטו חוץ מדירוזן חרבנה
            תסתכל על הסטס' של לאורי באותה סדרה…

  15. פלינקה.
    סגור.

    וואו. איזה game changer

    כריש בין כרישים ומח כדורסל מבריק.
    מדהים.
    אין בכלל ספק שלקובי יש בזה חלק.

    ומג'יק גם משאיר ומקדם את שני האנשים הכי מוכשרים מהדור הצעיר בפרונט אופיס, ואלה שהיו אחראים עיקריים לבחירות הדראפט הנהדרות בשנים האחרונות – ג'סי באס וריאן ווסט.

    הקבוצה בידיים יותר מטובות.
    היו לי חששות ממג'יק, עכשיו הן הפכו להתלהבות.

    וואו.
    פלינקה.

    1. דדי בתור אוהד לייקרס שפחות מכיר את האיש שהתמנה לג'נרל מנג'ר החדש אפשר רקע עליו מעבר להיותו סוכן של כמה וכמה תותחים כבדים.

  16. רק שלא יהיה לנו קאט פייט בין לומויליאמס ואריק גורדון על השחקן השישי. סחתיין על הרוקטס, הספסל שלהם ממשיך להתחזק ועם עוד שחקן שיכול להיות קריטי לפלייאוף ויוריד עומס מהארדן. כל זה בשביל ברואר המיותר ובחירה 25. מאמין שהלייקרס יכלו לקבל בחירה קצת יותר טובה מוושינגטון אבל אולי הם לא הסכימו לוותר על סיבוב ראשון בשבילו.

    1. +1. פשוט גניבה.
      תענוג לראות את הרוקטס השנה, ממש קבוצה חדשה.
      נדמה לי שהם עדיין צריכים עוד חוליה אחת בפרונט-קורט. כל היתר מצויד יופי.

      1. וכבר עכשיו ברור שיוסטון תהיה ההיי-לייט של פלייאוף המערב.
        סיבוב ראשון עם אוקלהומה, שני הגאנרים ראש בראש.
        או עם ממפיס (עדיף – לא רוצה ספרז-ממפיס שוב), חתיכת סדרה של שני סגנונות הפוכים לגמרי, והדובים בריצה אחרונה בערך של החבורה, לא יהיה קל.
        ואז לחצי גמר עם הספרז. אש.

  17. חיזוק נהדר לספסל של הרוקטס בתמורה כמעט אפסית.
    ברואר היה פשוט איום בשנתיים האחרונות. קבוצות היו משחקות 4 על חמש כשהוא עומד בפינה ומשליך לבנים. לא חשבתי בכלל שקבוצות ירצו לקחת אותו בלי לקבל בחירה תמורת הספיגה שלו.
    אני משער שלטנק של הלייקרס זה מתאים יופי.
    טרייד מעולה נוסף של מורי.

  18. מאכזב בטירוף.זה הטרייד הכי טוב שדיכלנו להוציא על ווילאמס??
    שחקן גמור שלא יזיק ולא יועיל ובחירה באזור ה25????
    WTF???

  19. טרייד מעולה ליוסטון.
    רבים רשמו, ובצדק, שהקבוצה צריכה חיזוק בקו הקדמי.
    אבל גם בעמדות הגארד הייתה בעיה – אי אפשר להתבסס רק על הארדן, גורדון ובברלי, כאשר ה-2 האחרונים נוטים לפציעות. חייבים היו להביא עוד גארד נורמאלי, שיודע להוביל כדור ולקלוע.
    אז נכון, ברואר הוא מוביל כדור נהדר במתפרצות, ועושה הגנה טובה שעכשיו קצת תחסר, אבל כמו שאפלטון רשם – כבר הרבה זמן שהוא לא פקטור בהתקפה. הקליעה שלו נשארה בסטייפלס סנטר אחרי גיים 6 בחצי הגמר של פלייאוף 2015.
    השנה יותר מאי פעם יש ליוסטון שיטה התקפית ברורה, ולו וויליאמס אמור להשתלב בה נהדר, בדיוק כמו שגורדון ואנדרסון השתלבו.

    ומה לגבי רים פרוטקטר?
    קודם כל הדד ליין עוד לא כאן, ולכו תדעו מה מורי מתכנן.
    אבל גם אם לא יהיו עוד שינויים, אני מאמין שעם התוספת של וויליאמס, הקבוצה פשוט תמשיך לבנות על כך שההתקפה מרוהת הקלעים תמשיך לגבור על היריבות, גם כאלה עם סנטרים דומיננטיים.
    בסופו של דבר זה עובד מעולה לווריורס העונה, ובמשך חודש וחצי עבד גם לרוקטס, למה שלא יעבוד שוב?

    1. שיעשו הכל לא לפגוש את ממפיס בסיבוב ראשון, כרגע מסתמן שזה מה שהולך לקרות וזה לדעתי הדבר הכי גרוע שיקרה להם.
      הגריזליס חזקים בעמדות הפנים ובנוסף יש להם גארדים ארוכים ואגרסיבים שיכולים להטריד מאוד הגנתית את הארדן.

  20. דטרויט כל כך חזק בגיזרת הטריידים, שאם הייתי מציין את כל רשימת האפשרויות שהועלו – וממקורות יחסית אמינים – זה היה מסתיים בשנה הבאה.

    בכל מקרה, רג'י ג'קסון על השולחן, ויותר מעניין – אנדרה דראמונד על השולחן.
    עם ג'קסון הדברם ידועים, הפיסטונז מזמן הצהיהרו שהם רוצים פי.ג'י חדש, ושוב חוזרים להצעה לסוואפ עם מינסוטה על רוביו (+שבאז מוחמד). אישית הייתי הרבה יותר מבסוט אפ הסאנס היו משחררים את אריק בלדסו – בעיני הוא אולסטאר קליבר, והסכומים מסתדרים יופי. אבל פיניקס לא ממהרת לשחרר אותו. וממילא היא תגריל בדראפט הקרוב עוד פוינט-גארד איכותי, ותוכל לשחק עם הקלפים שלה בנחת.

    לגבי דראמונד – זה כבר סיפור רציני. הפרנצ'ייז פלייר של הפיסטונז עולה לשולחן הטרייד, וזה אומר בדיוק מה שזה אומר. הסיבה העיקרית היא קצר עם סטן ון גנדי, והאופי שלו, שמוגדר כאפאתי/ "רגשני" מדי.

    לטעמי זו מציאה שעלולה להיחטף. דרמאונד מעמיד, כבר עכשיו, 14-14 כל ערב, רים פרוטקטור קרוב לאבסולוטי, חוטף מעולה (אף סנטר לא מתקרב אליו, הוא מקום 12 בליגה וחוטף יותר מראסל או מסטף), וכמובן – רק בן 23!
    קבוצה כמו בוסטון יכולה לקחת אותו עכשיו די בקלות, כמו שזה נראה. אפילו הקונטנדריות הרציניות צריכות להרהר באפשרות (למשל, טריסטן+שמפרט), ואני ממש לא מבסוט מתרחיש כזה.

    1. לא יודע אם הייתי לוקח אותו במקום קליבלנד, אבל כן אם הייתי הסלטיקס. השאלה היא האם דטרויט תדרוש (והיא צריכה) את מרקוס סמארט תמורתו, וככה יש להם רכז נורמלי במקום ג'קסון.

      1. דראמונד עשה ריטוויט לתומאס והעיניים. אולי יש שם משהו.
        מה שאני לא רואה זה את ואן גנדי לוקח רכז שלא קולע מבחוץ.

    2. המוניטין של דרומונד כשחקן הגנה טוב מוגזם.

      אין טווח בו הוא מצליח להוריד את אחוזי יריביו –
      לא מתחת לסל, ולא בהגנה על הפרימטר.

  21. דראמונד לבוסטון זה יכול להיות שיחוק רציני, מגן מעולה וישחרר את הורפורד לעמדה 4, התקפית אין בעיה אחד ישחק בתוך הצבע והורפורד יודע נפלא לשחק גם מחוץ לו.

  22. לא זוכר עונת טריידים שאשכרה קרו דברים , בדרך כלל הרבה דיבורים ובסוף לא קורה הרבה, עדיין לא התחלנו השנה וכבר איבאקה והכוכב הגדול מסקרמנטו (עומרי כספי כן ?) סידרו לנו קצת אקשן וכמו שזה נראה זה לא עומד להפסיק בזה

  23. בוקר טוב.

    היום יתחילו מהצהריים 24 השעות האחרונות לטריידים.
    אני האמנתי שהאינפלציה של שווי השחקנים בשוק תסכל המון עסקאות בליגה, אך הטרייד החריג של סקרמנטו ממש טרף את הקלפים ואפשר לראות את זה קצת על ההתנהלות אחריה. למשל, הטרייד פגע בפילי וברוקלין וכעת הן דורשות פחות על אוקאפור ולופז (ברוק לופז יעבור עכשיו גם תמורת בחירת סיבוב ראשון אחת + אחת בסיבוב השני). אפשר גם להתווכח שהעסקה של יוסטון על וויליאמס הוא גם דוגמא. תלוי את מי תשאלו, אבל זה ניתן לדיון.

    הנקודה היא שהטרייד שינה את הלך הרוח שהיה בליגה. איבקה הוא דוגמא פחות טובה, כי בעיקרון היה כבר די ברור לכולם שלאורלנדו לא תהיה ברירה להעבירו והוא לא סטאר. אבל קאזינס? כישרון טופ 10 בליגה, אולי הביג מן הטוב בה, מועבר תמורת כלום. ועוד רחוק יחסית מהדד-ליין. תחשבו איך זה משפיע –

    העברה שהתבצעה עם תמורה כל כך נמוכה פוגעת באלו שדורשות מחיר די גבוה, כמו ברוקלין על ברוק לופז (שתי בחירות סיבוב ראשון לפחות), שייתכן מאוד שעכשיו הן יצטרכו להוריד את הדרישה. בץוזאת גם בגלל שהן איבדו קבוצה אחת לעסקה (ניו אורלינס).

    לכן, אני אישית תוהה אם בגלל שעוד מעט נגיע לשעות האחרונות ונראה שכולם על קוצים כבר יומיים, אולי נראה גם עסקאות שבכלל לא שמענו עליהן כתרחיש אפשרי. סתם דוגמא שדיברו עליה כמה תגובות מעליי ואף אחד לא חשב עליה – דראמונד לבוסטון תמורת סמארט, אמיר ג'ונסון ובחירת סיבוב ראשון שהיא לא של ברוקלין. או אולי אפילו הלייקרס ינסו לעשות מהלך יוצא דופן בצל כל השינויים החיוביים שביצעו? אנשים טוענים שפיטור GM פוגע בהם. אולי בכלל יקרה מהלך דווקא משם? אולי דטרויט תנצל את נפיצות השוק ותפרק פתאום הכל? אולי שיקגו? אולי….אטלנטה?

    ללא ספק יהיה מעניין לראות את ההתנהלות מהיום בערב ועד מחר בערב.

    1. מאוד מסכים.בעיקר אני מקבל את התחושה שכל הGM הפכו להיות ישראליים והדבר שהכי הכי חשוב להם זה לא לצאת פרייארים ביחוד כמו שאמרת אחרי שדמפס דפק את המערכת כמו שאומרים.

  24. טוב אז מה שחסר לנו עכשיו זה איזו גופה גדולה בצבע שתחסום חדירות של גארדים ולא תפריע מדי בהתקפה?
    תביאו את הביסמארק הזה, שהיה טוב מול קליבלנד בשנה שעברה (גם דראמונד הולך אם הוא פנוי, למה לא)

    1. בטוח יהיה עוד טרייד עכשיו שמקדניאלס לא עבר תמורת וויליאמס.
      קופוס הוא ההימור הכי בטוח, השאלה כמה קבוצות אחרות יסכימו לתת תמורתו. נשאר להתבאס על הפספוס עם די-מו שבכלל מסכן עכשיו שלא יראה דקת משחק בפליקנס.
      לדעתי השאלה האם הרוקטס מוכנים לתת את זו קי שנמצא בשנחאי (זה השרוך עם מוטת הכנפיים הכי גדולה שנראתה אי פעם אם אתה בקטע של אלבטרוסים). זה כבר עניין של שיווק יותר מהכל וסקרמנטו כבר הוכיחו שרק הכסף מעניין אותם. נראה לי שמקדניאלס והסיני יכולים אולי לשכנע את סקרמנטו. אם לא הוא אז אונואקו בטוח ישכנע אותם אבל יהיה חבל לי להיפרד ממנו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט