אירועי דיומא: 21.02.2017 / רועי ויינברג

כדורגל:

ליגת האלופות – שמינית הגמר (משחק ראשון):

*המלצת צפייה* 21:45-מנצ'סטר סיטי-מונאקו (ספורט 5). המשחק המעניין של הערב, בין 2 קבוצות שקולות שמשחקות יחסית התקפי. אולי המפגש השקול ביותר של שמינית הגמר. סיטי בכושר מעולה, למרות התיקו עם האדרספילד, ועם 7 ניצחונות (ותיקו) ב-8 משחקי הפריימר ליג שהקבוצה עשתה העונה. הם בתקופה טובה ובמקום השני בליגה נכון לעכשיו. מונאקו מוליכה את הליגה 1 ונמצאת במירוץ לאליפות עם פ.ס.ז', איתה עשתה תיקו לא מזמן, וטולוז. משחק שלא כדאי לפספס.

21:45-באייר לברקוזן-אתלטיקו מדריד (ספורט 5+). שתי קבוצות שיחסית מקרטעות בליגה וינסו להציל את העונה דרך הצ'מפיונס. מצד אחד יש את לברקוזן, הביתית, במקום השמיני בבונדסליגה ובלי סיכוי ממשי להגיע רחוק בגרמניה ומצד שני את אתלטיקו שעם 3 ניצחונות רצופים בליגה על קבוצות חלשות, אחרי מספר תוצאות תיקו כשהקבוצה לא מצליחה להתרומם בעונה האחרונה בקלדרון. הם עדיין פייבוריטים ויכולים להגיע לרבע הגמר השנה.

כדורסל:

ליגת העל – מחזור 19:

19:00-מכבי תל אביב-בני הרצליה (ספורט 5). משחק לא רע בין הרצליה, קבוצת צמרת ערב המחזור, ומכבי ת"א. מחזיקת הגביע נראית כאילו משהו השתנה שם עם הניצחון המרשים על ירושלים בגמר, לו קדמו ניצחונות יורוליג והמשך המומנטום בליגה. הם מוליכים ובדרך להבטחת יתרון ביתיות לכל אורך הפלייאוף. למרות זאת, לא כדאי להם לזלזל בהרצליה שמציגה את ג'ף אדריאן וכארם משעור הטובים ויכולה להיות אתגר קשה. הרצליה כבר ניצחה את מכבי בליגה העונה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. יש גם מכבי ת"א -הרצליה במשחק השלמה בליגת העל בכדורסל.
    בקשר לצמפיון …אני תמיד מעדיף את המשחק השני קרי הגומלין ….אז זב מתחיל להיות מעניין….במידה וההתמודדות לא הוכרעה במפגש הראשון.
    סיטי -מונאקו מפגש מעניין ביותר.
    הראשונה ציפתה לגדולות ונצורות מפפ וחא קיבלה ….הצ'אנס והתקווה הגדולה בצ'מפיון …עד שהם קלעו ברכש הוא גמר את העונה (ז'סוס ).
    בקיצור הדחה כאן ואי אליפות מקומית ( כרגע מינוס 8 מצ'לסי )…והעונה תוכתר ככישלון.
    מהעבר השני מונאקו מרשימה מאד בצרפת ומוליכה את הטבלה לפני פ.ס.ז הגדולה.
    פלקאו הוכיח שיש דבר כזה תחיית המתים …והוא ירצה להוכיח זאת גם באנגליה …שם למעשה חווה את המוות המקצועי.

    לברקוזן -אתלטיקו .
    לא נראה המשחק הכי מעניין בעולם …אבל יש לי דזוו חזק למפגש ביניהם לפני שנתיים …גם אז זה לא היה המשחק הכי מדובר, גם אז אתלטיקו הגיעה לאחר גמר צמפיון שנה קודמת ועם תחושת דעיכה קלה וגם אז לברקוזן לא קרעה את הבונדסליגה.
    ובסופו של יום הגענו לנקודה הלבנה שם אתלטיקו הדיחה גרמנית !….רק בכדי להיעצר אצל ריאל ברבע עם 1-0 בסיכום שני המשחקים משער של הרננדס …. היום בלברקוזן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט