פריוויו רביעי: 14 משחקים, יום אחד \ רון טחן

93% מקבוצות הליגה ישחקו היום, כאשר למרבית השחקנים זה יהיה המשחק האחרון לפני מנוחה כה דרושה של מספר ימים. הייתי שמח להמשיך ולקשקש, אבל המלאכה מרובה והזמן קצר, אז יאללה, למשחקים (ויש כמה אחלה משחקים).

2:00 אורלנדו (36-21) – סן אנטוניו (13-42)

נתחיל עם ברכותינו לסן אנטוניו, שלאחר הניצחון באינדיאנה הבטיחה בפעם ה-20 ברציפות עונה עם מאזן חיובי. הישג מדהים עבור השושלת.

היום חניכיו של פופ יגיעו לפגוש את אורלנדו המאכזבת שלמרות הניצחון בדרבי של פלורידה, ממשיכה להיראות רע, ותקווה שהטרייד על איבקה (שככל הנראה לא באמת רצה להמשיך) יביא לשינוי חיובי.

אגב אורלנדו, שימו לב לנתון הבא:

בדיעבד, בשנתיים האחרונות הקבוצה ויתרה על שירותיהם של: טוביאס האריס (תמורת ג'נינגס שעזב) אולדיפו, סאבוניס, אילאסובה ואיבקה, וכל מה שהרוויחה מכך הוא… טרנס רוס ובחירת דראפט.

גם עכשיו, יש בסגל של המג'יק כמה שחקנים מוכשרים, וייתכן והשינוי החיובי עוד עשוי להגיע, אבל לא היום. לא מול לנארד ואלדריג'.
ס"א ב-13

2:00 קליבלנד (16-38) – אינדיאנה (26-29)

לפעמים זה נראה כאילו רק לפני שבוע נפגשו שתי הקבוצות. רגע, הן באמת נפגשו לפני שבוע, באינדיאנה!
איך זה נגמר? ובכן, האלופה נקלעה לפיגור של 15 נק', אבל השתלטה לגמרי על המשחק במחצית השנייה בדרך לניצחון גדול.
אינדי כנראה לקחה קשה את ההפסד, שכן מאז היא הפסידה עוד שלושה משחקים ברציפות, בעוד קליבלנד הפסידה לאוקלהומה בחוץ, אך התאוששה עם שני ניצחונות מול דנבר ומינסוטה.

אלא שבדרך, קליבלנד איבדה את קווין לאב, שדווקא בעונתו הטובה ביותר בקבוצה סובל מפציעות טורדניות, ואמור להיעדר לפחות לחודש וחצי. למזלה של האלופה (שעייפה מאתמול), יש לה כגיבוי את צ'אנינג פריי ועכשיו גם את דרק וויליאמס. האם זה יספיק לה להיום?

לא, כי אינדי תפתיע ותנצח ב-4

2:30 בוסטון (19-36) – פילדלפיה (34-21)

זוכרים שחשבנו שפילדלפיה מצליחה בעיקר בזכות אמביד? אז מה תגידו על החבורה של ברט בראון, שמגיעה למשחק עם שלושה ניצחונות רצופים ללא הענק הפצוע (והמרקד)?

https://www.youtube.com/watch?v=36A8L9acWgQ

לצערה, היום היא מתארחת אצל בוסטון, שמחזיקה ברצף של שלושה ניצחונות משלה, אבל מחזיקה בעיקר במלך של הרבע הרביעי – אייזאה תומאס המדהים.

לדעתי, הסלטיקס יצננו היום את פילי, בדרך לניצחון ב-11

2:30 טורונטו (24-32) – שארלוט (31-24)

אוקיי, אז בשעה טובה, אפשר לברך את טורונטו שסוף כל סוף מצאה פאוור פוורוורד ראוי, כשהשיגה בטרייד את סרג' איבקה המצוין. זה אמנם ייקח קצת זמן לשלב את סרג' בקבוצה, אבל מדובר בטרייד שיכול להזניק מחדש את הקבוצה, שהציגה בתחילת העונה התקפה יעילה בקנה מידה היסטורית, אך נחלשה מאוד ואיבדה את המקום השני במזרח.

האיש הנכון במקום הנכון?

אתמול היא המשיכה את התקופה החלשה עם הפסד לשיקגו, ומי שתחכה לה היום היא שארלוט, שלא מצליחה להתרומם העונה, ותקווה לחזור טוב יותר מהפגרה.

מה יהיה היום? למרות העייפות, טורונטו תחלץ ניצחון דחוק.

2:30 ברוקלין (46-9) – מילווקי (30-24)

האורחת יודעת שלמרות פציעתו של פארקר, עם חזרתו של מידלטון עדיין יש לה סיכוי להגיע לפלייאוף. המארחת, בעונה שמספקת רק את בוסטון (מחזיקה בבחירת הדראפט של הנטס), יודעת שעדיין יש לה סיכוי להגיע ל-10 ניצחונות לפני הפגרה.

אני מהמר על הפתעה, וניצחון ב-8 לנטס.

2:30 דטרויט (30-26) – דאלאס (33-22)

שתי קבוצות שעוברות עונה מאכזבת.
דטרויט פשוט לא מצליחה לחבר רצף של ניצחונות, כשמי שנתקע במקום הוא אנדרה דראמונד. מהצד השני יש את דאלאס, שלפחות גילתה העונה את יוגי פרל הנהדר.
בקרב בין שניים מהמאמנים המוערכים ביותר בליגה, אני הולך על ניצחון של ואן גנדי על קארלייל.

דטרויט ב-6

3:00 ממפיס (23-34) – ניו אורלינס (34-22)

כמו בעונה שעברה, גם העונה אנטוני דיוויס ככל הנראה יראה את הפלייאוף מהבית. היום הוא יפגוש קבוצה שבטוח תהיה שם.
ממפיס נראית מעולה בתקופה האחרונה, וכל עוד כולם כשירים, תעשו לעצמכם טובה ואל תייחלו לקבוצתכם לפגוש אותה בפלייאוף.

ממפיס ב-13

3:00 יוסטון (17-40) – מיאמי (32-24)

זוכרים שמיאמי ניצחה 13 פעמים ברצף? ובכן, מאז החבורה של ספולטרה התקררה והפסידה כבר פעמיים (לפילי ולאורלנדו), והיום היא תפגוש בחוץ את אחת הקבוצות הטובות בליגה.

יהיה מעניין לראות כיצד וויטסייד (שעשוי להגיע לאולסטאר במקום קווין לא הפצוע) יתמודד עם שלושת הסנטרים של ההיט, אך זה לא משנה, שכן אין לקבוצה מי שיעצור את הארדן.

יוסטון ב-20.

4:00 דנבר (30-25) – מינסוטה (35-21)

יש מצב שזה יהיה המשחק המהנה של הלילה.

מצד אחד, ניקולה יוקיץ, הסנטר הלוהט בליגה שרוצה להוביל את הקבוצה לפלייאוף, כאשר מהצד השני, קארל אנטוני-טאונס, שרוצה להוכיח שהוא השחקן הבכיר מבין כל שחקני השנה השנייה.

היום טאונס אולי יקלע יותר ויוריד יותר ריב' מיוקיץ, אבל לסנטר של דנבר יש יותר חברים שנמצאים בכושר טוב יותר, והם אלו שיעשו את ההבדל במשחק קצבי.

דנבר ב-7

4:00 יוטה (22-34) – פורטלנד (32-23)

עם הצטרפותם של הוותיקים ג'ו ג'ונסון וג'ורג' היל, זה היה ברור שיוטה לא תתפשר על פחות מפלייאוף, ואפשר להבין את הקבוצה, שסיימה לטפח את הטריו של היוורד, גובר ופייבורס.
היום היא תארח את פורטלנד, שעוברת עונה רעה מאוד (לאחר קיץ איום ונורא מבחינה ניהולית), ועלולה למצוא את עצמה מחוץ לפלייאוף.

חששותיה של פורטלנד הולכים להתגבר, כי אין לה מי שיעצור את רודי גובר.
הג'אז ב-11

4:00 פיניקס (39-17) – לייקרס (40-19)

קרב בין שתיים מהקבוצות החלשות במערב, שימשיכו לקוות לעתיד טוב יותר.
מי תנצח היום?
בוא נלך על פיניקס, אלא אם כן המשחק יילך להארכה, ואז אחליף את ההימור ללייקרס.

4:30 אוקלהומה (25-31) – ניקס (33-23)

רגע לפני שהוא ממריא לסופ"ש האולסטאר כדי לשתף פעולה עם "האויב", ראסל ווסטברוק יארח את הניקס, שלצערה של האוהדים נמצאת בעיצומה של עוד עונה בינונית.

https://www.youtube.com/watch?v=HYyAWYh7nBE

על רקע החולשה הכללית בחלק התחתון של המערב, אוקלהומה יכולה להיות רגועה לגבי השתתפותה בפלייאוף, אך היא לא יכולה להרשות לעצמה לסיים במקום ה-7 הנוכחי, ש"יסדר" לה מפגש חסר סיכוי מראש עם ג"ס או ס"א.

לכן, היום היא חייבת, אבל חייבת לנצח, והיא תעשה את זה בגדול.

אוקלהומה ב-17

5:30 קליפרס (21-34) – אטלנטה (23-32)

המשחק המרכזי של הלילה, שיכול ללכת לכל כיוון.

הקליפרס סוף סוף חוזרת לעניינים, והפגינה יכולת מצוינת בניצחונה האחרון על יוטה. היום היא תארח את ההוקס ופול מילסאפ הגדול.


השריד האחרון של הקבוצה הגדולה מלפני שנתיים (הורפורד,קורבר, קארול וטיג כבר לא שם) הוא המנהיג הבלתי מעורער של ההוקס, ומאוד ירצה להגיע לסופ"ש האולסטאר עם חיוך.

כדי שזה יקרה, הוא זקוק לעזרה מחבריו. על דוויט הווארד אני לא סומך, אבל אני מאמין שדניס שרודר ייתן משחק ענק, בדרך לניצחון של האורחת ב-3 נק'.

5:30 גולדן סטייט (9-46) – סקרמנטו (32-24)

עברה למעלה מחצי עונה, וסקרמנטו עדיין בתמונת הפלייאוף. היא נמצאת שם בזכות קאזינס, שמוביל את הקבוצה בנק', ריב' וגם באס'. מי ש"זכתה" לחוות את העונה האדירה של קאזינס היא גולדן סטייט עצמה, שהפסידה לפני כשבועיים לקינגס בהארכה (אחרי דרמה גדולה).

היום סגנית האלופה תרצה לנקום בקינגס, מה גם שהיא מגיעה אחרי התבוסה בחוץ לדנבר, ולא רוצה להגיע לפגרה עם מספר הפסדים גבוה יותר מכל העונה שעברה.
אל דאגה, זה לא יקרה.

גולדן סטייט תקטע את רצף הניצחונות של סקרמנטו (ששרדה אמש דרמה נגד הלייקרס), ותתפרע עם מטווח שלשות וניצחון ב-20+

לפוסט הזה יש 190 תגובות

  1. פריוויו מעולה. סוף סוף ממפיס בריאה. אפילו ברנדון רייט כשיר..
    הייתי מעדיף את מילסאפ בטורונטו אבל גם איבקה הוא חיזוק טוב.

  2. פריוויו מצוין! אוהב את הנקודות שרון מדגיש
    את זווית ההתבוננות והחשיבה שלו,
    מגדיל את החכמה באתר.
    תודה רון הענק

  3. תודה על הפריוויו לערב הגדוש.

    טורונטו-שארלוט לדעתי זה המפגש המעניין של הלילה, לא בגלל שהוא צפוי להתעלות לרמה גבוהה, אלא בעיקר כי 2 הקבוצות נמצאות בסלאמפ, וינסו להשיג ניצחון כדיי לצאת לפגרה במצב רוח חיובי.

    גם מיאמי-יוסטון מפגש מעניין – מעאמי ניצחו את יוסטון במהלך הרצף שלהם (בין הניצחונות הראשונים לדעתי ברצף), אבל יוסטון היו בעיצומה של תקופה עם לו״ז צפוף.
    הלילה מיאמי מגיעים עם רצף 2 הפסדים, ויוסטון עם מנוחה ארוכה. השאלה היא האם למיאמי יש את המספר של יוסטון, או שהניצחון שלהם במשחק הרודם היה פשוט תלוי סיטואציה.
    לא יודע כמה ייגמר, אבל גם הרוקטס יקחו לא נראה לי שיהיה כאן הפרש גדול.

  4. המון משחקים, לאגור לצום האול-סטאר.

    שלושת מפגשי מזרח-מערב יהיו, לטעמי, הכי שווים, כולם פתוחים (תתפלאו) ופוטנציאל דרמה –
    יוסטון-מיאמי, אוקלהומה-ניקס, קליפרס-אטלנטה. לפחות אחת המזרחיות תגנוב בחוץ.

    חוץ מזה קליבלנד במצב מאוד עדין – בק2בק, והם לא יכולים להרשות לעצמם הפסדים. ובכל זאת, אינדי צריכה לקחת את זה.

    המסקנה העיקרית מהתקופה האחרונה והפציעות של לאב, ג'בארי פארקר, גורדון ורודי גיי – העומס עצום. והעונה חולקה לא טוב, יותר מדי משחקים עד ההפסקה. והשחקנים רצוצים.

    נדמה לי שגולדן סטייט תהיה, כרגיל, הכי חכמה להושיב סטארטרים שלה. ואם לא הערב, מייד בהמשך. כל 3 מתוך ארבעת האולסטארים שלה אמורים לנצח גם ככה 90 אחוז מהליגה, אין שום סיבה להריץ את כולם יחד. וככה גם יגיעו יותר בריאים לפלייאוף.
    כי העשיר גם יכול להפוך את עצמו יותר בריא.

    1. בדרך כלל, אני מוליך את תהלוכת המלינים על העומס ב-NBA.

      אבל המיניסקוס של לאב, ה-ACL של פארקר – בכלל לא קשורים לעומס.
      שלא לדבר על מכת פציעות הידיים הפריקית שכמותה אני לא זוכר (פאו, ג'יי אר, כריס פול, קנטר).

      בהחלט יש פציעות שקשורות לעומס –
      גיד אכילס, שרירי מיתר הברך, גב.
      השנה יצא שיש המון פציעות של מזל רע.

      עכשיו אם אתה מחפש חומר לכתבת תחקיר –
      תבדוק איך זה שגולדן סטייט חסיני פציעות, בעוד שכל הקונטנדריות האחרות סובלות מפציעות.
      סטיב קר הוא הרי התלמיד של המסטר (פופ),
      ואין מקום נוח יותר למצוא קמעות מאשר בצ'יינטאון של סן פרנסיסקו…

      https://sites.google.com/site/blackmagicinsingapore/_/rsrc/1464972639320/home/download%20(5).jpg?height=209&width=400

      (בתמונה: כרטיס ביקור שנפל מכיסו של קר.)

      1. שימוש חכם ואפקטיבי בחברות של מדע ספורט שמודדות את המצב של השחקנים כל הזמן (חוץ מזמן משחק) ומראות מתי יש יותר מדי עומס על שריר מסויים או סכנה כלשהי שמובילה לכך ששחקן צריך לשבת בצד.

      2. זה נכון שהן לא קשורות ישירות לעומס, אבל כשהגוף עייף הוא פגיע יותר. גם למחלות ד"א. וגם הריכוז יורד מה שמגביר סיכוי לתנועות לא טובות.
        תמיד בודקים את זה סטט' מול כלל האוכלוסייה וזו טעות. צריך לבדוק מול ספורטאים בסגנון דומה עליהם לא מופעל כזה עומס.

      3. אגב מצחיק לומר חסינת פציעות על קבוצה שהכוכב הכי גדול שלה נפצע בפליאוף החמיץ משחקים וחזר אליו ושיחק עם פציעה שאת חומרתה אולי לעולם לא נדע עד סופו, ששחקן חמישיה שלה החמיץ את סוף סדרת הגמר בשל פציעה, ושהשחקן השישי שלה שיחק פצוע ונאבק בכאבים בערך כל סדרת הגמר.

        1. ושהאליפות שלה הושגה בזכות פציעות לשני האולסטארים, שחקנים מס' 2 ו-3, של היריבה. שנה אח"כ, ראינו מה ההבדל.

          1. פואנטתך: ג"ס איננה חסינת-פציעות.
            טענתי בתגובה: גם אם כך – היא בערך האחרונה שיכולה להתלונן על פציעות.
            יש? יופי.
            אין? גם יופי.
            הכל טוב.

        2. חוץ מזה, שאבין: עכשיו הנראטיב על אובדן האליפות האחרונה, זה בגלל שאקרי לא חזר 100%? לא אמרנו ההרחקה (השערורייתית!) של דריימונד ממשחק מס' 5? (שבוודאי היה מסתיים בנצחון הדאבס, בוודאות. בניגוד למשחקים 6 ו-7 בהם הוא שיחק).
          ואולי גם וגם. ואדם סילבר, והשופטים, ונייקי, ודאעש.
          שאדע, איך נכתבת ההיסטוריה.
          בניגוד לדעה הרווחת – ההיסטוריה מסתבר נכתבת ע"י מפסידים!

          1. אין שום נרטיב מלבד שביקה היסטורית.
            אליפות נקייה מכוכבית כמו זו שלפנייה. שתיהן הושגו באופן הוגן.

            כל השאר תירוצים.
            קרי לא היה פצוע, השיפוט היה בסדר ונוראי לשני הצדדים כרגיל בNBA ובוודאי ההרחקה הייתה סופר מוצדקת כתוצאה מהצטברות טכניות של שחקן שלא יודע להשתלט על עצמו. פציעות יש וזה חלק מהמשחק. וכמובן שג"ס האחרונה שיכולה לבכות על כך לאור השנה לפני זה.

            לזכות ג"ס ייאמר שהם לא תירצו בשום שלב שאני זוכר.

          2. תשמע, הנראטיב היחיד שאתה יכול לספק הינו זה בו אתה מתחייב להפסיק לדבר שטויות במידה והווריירס לא לוקחים עכשיו ארבע אליפויות רצופות בלי קושי. וכשאני אומר מפסיק לדבר שטויות אני מתכוון או שתתבגר ובאמת תפסיק לדבר שטויות או שפשוט תשתוק.

          3. אה, זה היה לי. אוקיי, בוא נתמודד:

            "תשמע, הנראטיב היחיד שאתה יכול לספק הינו זה בו אתה מתחייב להפסיק לדבר שטויות במידה והווריירס לא לוקחים עכשיו ארבע אליפויות רצופות בלי קושי".

            מצטער. לא אתחייב לעולם להפסיק לדבר שטויות, כי:
            1. אתה תקבע מהן שטויות? מסופקני. תחרות איי.קיו/ משהו דומה, בניהול שופטים אובייקטיביים, עם 10 נקודות פור – בכל עת. וניווכח מיהו השוטה-יותר.
            2. וממילא, גם שטויות הן חלק מדיבור חופשי – כפי שאתה מוכיח כאן, בין היתר. ובכיף. לך על זה. תשתחרר.
            3. "במידה ש", לא "במידה ו". אבל אולי יש התיישנות על בגרות בלשון.

            "וכשאני אומר מפסיק לדבר שטויות אני מתכוון או שתתבגר ובאמת תפסיק לדבר שטויות או שפשוט תשתוק" –
            היט ווי ויד' יור רית'ם סטיק. היט מי, היט מי, היט מי!

            שמע נא, אחא – הצעתך נשמעה, נשקלה, נבחנה. וסורבה.
            אבל כפתרון ביניים, כי אני הרי איש של מתינות ונועם, מזכיר את קיומו של התוסף, שעושה הייד לתגובות שלי. הצטייד עוד היום וחייך יהיו יפים יותר, נטולי רעש-סומסום:
            https://jakehughesdotorg.files.wordpress.com/2016/06/giphy-com.gif

          4. רגע, p, אני יכול להשתמש במשפט הזה שלך?
            "ואני בטח לא מתחייב לשתוק, לא בשבילך ולא בשביל אף דיקטטור בשקל"?

            או שהדיקטטורה מוצדקת כשמדובר בי?

  5. קליבלד והדאבס יכולות להרשות לעצמן להפסיד,
    במקום לשחוק את השחקנים,
    רואה שבוסטון קרובה נכון, אך הסיכוי לא גדול להובלת המזרח,

  6. השילוב של השחקנים החדשים בקאבס הוא תופעה,
    לאב יהיה כשיר לפלייאוף,
    יש לבן אחר שפורח בקליעותיו,
    דאאערק וייליאמס ממש הרגיז אותי איך שהוא משתלב מצוין,
    כאילו נולד איתם או כל החיים ציפה לשחק איתם,
    משחק עם המון התלהבות וביטחון,
    חשבתי שאני לא אוהד חמום מח, והנה יצא מתוכי זמנית
    כעס על דריק החדש בקאבס,
    אני טיפה חולה אך זה זה לא תירוץ
    גיליתי שיש לי עוד נקודה לעבוד עליה,
    כי בדר"כ אני מקבל הרב בשלווה ובאהבה

  7. בכלל השילוב המהיר של השחקנים בקליבלנד מפתיע,
    פריי מאיפה הוא הגיע
    קברתם את קורבר והוא מתואם באופן מדהים למערכת,
    דריק ראיתי אמש מחצית ראשונה (באדיבות לינק של הממזר)
    ובמשחק הראשון שלו, הוא נהדר לקאבס
    יש את הקטן הזה
    וקיירי המכשף קורא את טריסטן כאילו תאומים (בהגזמה קלה)
    לברון ב2 אסיסטים שלו הצלחתי להבין ורק בהילוך החוזר קלטתי.

  8. האימפריה היא הקאבס שם משחק לברון שלא נחנק יותר
    וכנראה השחקן הכי יציב בפלייאוף, מכונת מלחמה שלא נפצע
    תמיד ייתן תפוקה משמעותית
    וישפר את כל מי שמסביביו
    וביננו עם אהבתי לקוואי וקארי או כבודי להארדן ווסט דוראנט
    הוא כנראה השחקן שאפשר לסמוך עליו בפלייאוף,
    (לא נעים לכתוב שהוא הכי טוב היום)
    בניגוד לדאבס שמאד לא יציבים בפלייאוף
    לא מספקים את הסחורה (להוציא מס משחקים זעיר).

  9. שאלה לעכברי הסטטיסטיקה וההיסטוריה שכאן… איפה עומד הרצף של הספרס מבחינת אורך ביחס לקבוצות אחרות לאורך השנים?

    1. שיא כל הזמנים.

      השיא של הלייקרס הוא 16 עונות (1976/77 עד 1991/92) ויש להם רצפים של 10 ו-8 עונות.

      השיא של הסלטיקס הוא 19 עונות (1950/51 עד 1968/69) ויש להם עוד רצפים של 15 (1979/80 עד 1992/93), 6 ו-7 עונות.

      לבולס יש רצף של 11 עונות (1987/88 עד 1997/98).

  10. סומסום ועגל ותומכי הקאבס(לא אוהדיה) הרי אני אוהב אתכם מאד
    אך כמובן לא מצטרף לעגלה הנוחה שסומסום מציע,
    ובאמת למרות שאני אוהב מאד את האשך יניב ומתעבי לברון,
    הוא באמת אימפריה שאולי הבין ממייקל שחשוב משחק קבוצתי,
    ומאז כל אלמוני בסביבתו משתפר פלאים,
    ג'פרסון רצה לפרוש,
    גיי אר עוד יחזור ולאב שיהיו בריאים
    לברון יקבל עוד רכז
    הם האימפריה המסוכנת שיכולה לפרק את הליגה.

  11. מאד מצחיק גיא,
    (הכתובת של גיא לא מודגשת כולה, צריך להעתיק הכל ולחפש),
    הם שיחדו את הצוות הרפואי חסר העבודה בפיניקס 🙂
    כמובן אני אוהב את כל מי שחושב אחרת ממני
    וגם מתכונן לשלוח זר פרחים לדריק ווילאמס
    שייחלתי לו רע בקטע קטן וקטנוני בחיי
    כל טוב דריק.

      1. זה לא אומר, בגלל שהוא היה שלוש שנים במועדון שלו (או הקודם-קודם שלו), שהיא תוכל להחתים אותו תוך כדי התעלמות מתקרת השכר?

  12. וואוו, רון, איזה ערב עמוס. כמה זה? 14 משחקים? ז"א מלבד שתיים כל הליגה משחקת הערב.
    על מי נפלה הסקירה? פעם יום רביעי היה שלי…
    מקווה שאיבקה ישחק כבר הערב. כמה משחקים מעניינים ביותר.

  13. הממזר גם אני בעד לשנות את השם, יש כאן ילדים
    (אני בעצמי ילד טעו לי בת.ז.) 🙂
    בתודה גם על הלינק אתמול

  14. משחק סופר קשה למיאמי. אני די בטוח שיוסטון תנצח אבל יש לי קמצוץ של תקווה שמיאמי מסוגלת לצאת עם W. זה תלוי מאוד בערב של הארדן.

  15. פה אנחנו מכבדים אחד את הדעות של השני, ואנו אוהבים
    את החבר האחר שחושב שונה,
    אולי אני טועה ואולי הוא טועה,
    זו סהכ דעה שונה של אנשים טובים שאוהבים את המשחק
    הכי חזק הוא זה שלא משתמש באלימות, לא כמו הברכיה/מכה שהצעת
    לאחד השחקנים,
    מנסיון חיים דווקא שלא משתמשים באלימות נוצרת הגנה
    מיסטית על האדם, ותאמין לי המגיבים שפגשתי ואני אנשים
    חזקים פיזית אך בוחרים לא להשתמש בזה.
    רב המגיבים כאן חכמים ממני וממך וכדאי שנלמד מהם,
    ואני רואה אותך שהתחלת כמגיב גרוע מאד,
    רק בדעות ובכתיבה (יכול ליהות שכאדם אתה טוב יותר)
    וטיפה הסביבה השפיעה עליך לטובה והשתפרת מעט,
    תראה איך כותבים כאן בכבוד ותיישם,,
    ועצה שלי קרא יותר בעיון לפני שאתה מגיב,
    עלה והצלח

  16. אני נגד הימורים, במפגש ההופס פגשתי את מי שכולם מכירים
    (לא אציין את שמו אלא אם כן יחשף)
    הוא חוזה טוב את התוצאות ולפעמים מדהים,
    הוא עצמו החליט בחכמה לא להמר בכסף,
    זה היה ההימור הכי טוב שלו,
    לדעתי אם היה מהמר בכסף יתכן ולא היה חוזה את התוצאות נכון
    כי אלילת המזל ממזרית הרבה יותר מהממזר שלנו ומתעתעת מאד.
    ואותו אחד נראה שיש לו פרנסה וחיים טובים.
    הערב אני מרחם על המהמרים.

  17. תודה רון על סיקור ערב ארוך. היום יוסטון תיבחן מול מיאמי, כמו בובי אני מקווה שהנפילה שלהם תימשך ושהמנוחה תהיה בעזרתנו.
    היום לקליבלנד מצפה קרב קשה. אם הייתי לו הייתי מוציא את לברון לפגרת פלייאוף כבר עכשיו.
    לדורון – בוא אלינו, אל תיפול לצד האפל של הכוח.

  18. עגל צחקתי בקול, 🙂 🙂
    עגל בוא אלינו נשארת בקפיצת דרך קוואנטית בעצירה בזמן
    (הישראלי לא מאמן שם יותר)
    גם לי יש פלאשבק ולפתע לשברירי שניות בעד הקאבס,
    לברון בנה אימפריה ועדיין אני נגדו
    הוא תורם כספים וזה יפה, אך לא דמות חינוכית מספיק לדור הבא,
    למרות שקיבלתי שלילה של כרטיס הללל
    כנראה לברון יצר קרמה טובה מהתרומות שלו לקהילה,
    אתקשר לקארי ודוראנט (שתרם מליון דולר לניצולי המיסיסיפי)
    שיתרמו יותר, מי שתורם מתעשר.

  19. פעם ראשונה שקראתי פריוויו ל-14 משחקים ולא הרגשתי עייף בסוף.
    לא שיש לי בעיה עם האורך של הכתבות, אבל כמו שזה מתיש לפעמים אותנו הקוראים, אני בטוח שגם לכותבים קשה עם ימים ארוכים

  20. עגל חזור לצד המואר של החכמה של קר
    והיופי של הקליעה עם המכניקה (מנחם כתב זאת) הכי יפה בעולם,
    וגם אם תשאר שם אוהב אותך, ואת תומכי הקאבס הנהדרים
    (אפילו אנסה לשמוח
    קצת בשביל קיירי לאב אשטון וטריסטן שאהדתי אם הקאבס יקחו)

  21. לגבי קלפרס אטלנטה – לי נראה שגריפין השתחרר והתחמם, והוא הולך לתת הצגה ולא יתן את המשחק לאורחים בשום אופן.
    בפרואר עד עכשיו 7 משחקים. הוא נותן מספרים די מושלמים:
    26.7 נקודות ב53.4% מהשדה, 50% מהשלוש, 81% מהקו.
    הוא לוקח 9.4 ריבאונדים. הוא מחלק 5.9 אסיסטים (מאבד רק 1.6, יחס A/T של 3.7!). הוא חוטף 1.1 למשחק, וחוסם 0.7 למשחק.
    אני לא חושב שאטלנטה באמת יכולים להתמודד עם זה.
    בנוסף הצלף הידוע רדיק עד עכשיו סובל מחודש הכי חשוך בקליעה שהיה לו מעולם (27% מהשלוש). אני חושב שזה יום טוב ליישור קו.
    גם קרופורד נותן חודש למופת. קולע באחוזים מעולים 18 נקודות למשחק.
    בקיצור אני צופה אפילו תבוסה לאטלנטה.

  22. גריפין זוהר עכשיו, באמת נתונים אדירים צביקה.
    גם דוויט הווארד מצא את מקומו
    הקרמה כנראה היטיבה איתם לאחר ששילמו קרמתית על הבלגנים שעשו.

    1. יריביו של ווסטברוק קולעים 50.2% (שיפור של 5.2% מהאחוז הממוצע).
      יריביו של הארדן קולעים 46.2% (שיפור של 1.6% יותר מהאחוז הממוצע).

      דרך אגב –

      יריביו של דוראנט קולעים 40.9% (מוריד את אחוזי יריביו ב-4.6%).
      יריביו של קאוויי קולעים 43.4% (מוריד את אחוזי יריביו ב-2.1%).
      יריביו של לברון קולעים 43% (מוריד את אחוזי יריביו ב-2.6%).

      1. אם כבר עושים השוואות (אחוז אפקטיבי מהשדה) –

        ווסטברוק – 46.5%
        הארדן – 52.4%
        קאוויי – 54.5%
        לברון – 58.3%
        דוראנט – 59.4%

        1. אולי אתה צודק, אבל אשמח לראות מספרים. כי אני חושב שהוא אדיר בהגנה כבר שנים. ממש לאו דווקא העונה או בחודש האחרון.

  23. שימו לב לתשובה של רון המצחיקה 87% פוזה
    לווסטברוק רגע רוצה אליפות, נביא את דוראנט הארדן איבקה
    לוחם חופש טורקי שהרביץ לכסא (עלוב בסרטון של רון)
    ואציל מאורי ניוזינלדי,
    כל אלו ווסטברוק נשאר בעליבות
    במיוחד אחרי שמעליב חבר ש8 שנים לחם איתו וטיפח אותו,
    לא ראסל לא תדע אליפות לעולם

  24. יא חתיכת קלישאה של רשע טהור בגירסא הציקלופית.
    עפר, לרגל יום השנה השני להכירותינו הגלויה הממשמש ובא רציתי להגיד לך שפשוט אין לך שום תחושה של כבוד עצמי. הנה אני חוזר וקורא לך בשמות פוגעים ואתה לא עושה עם זה כלום…
    מה אתה חושב שהשפוטים שלך לא קוראים את השורות הללו?
    איפה הכבוד העצמי שלך? איפה הנקמה שלך איפה?!

    אני משתין עלייך ועל החסמבה החובבנית שאתה מנהל ואתה לא עושה כלום חוץ מלשלוח לי שוטרים שלא מבינים למה הם צריכים להתעסק בשטויות.

    צא מההלם שלך ותתחיל לתפקד יא פרש לח עם עי"ן אחת.

    1. הלייקרס והניקס יכולים להפסיד גם פי שתיים מהקאבס ועדיין להיות שווים את השווי שלהם. הדברים לא לגמרי קשורים באופן הדוק. להיסטוריה ולשוק עצמו יש משמעות קריטית כאן

  25. אגב p, מכיוון שאתה אדם בוגר שניתן לדבר איתו אז אסביר זאת פעם אחרונה.
    שיפוט יכול להיות זהה בשני צידי המגרש ועדיין להיות מוטה לטובת קבוצה אחת.
    קח לדוגמה שתי קבוצות שאחת מתבססת התקפית על פוסט אפ והשנייה מתבססת על חדירות לסל. (בהפשטה מופרעת)
    נניח עכשיו שהשיפוט הוא כזה שעבור שתי הקבוצות לא שורקים עבירות על דחיפת השחקן המתקיף בפוסט החוצה.
    ברור לך שאחת מהקבוצות כאן תסבול מזה יותר מהשנייה. כן?

      1. לפעמים ספורט מוכרע על יכולת, לפעמים על קבלת החלטות, לפעמים על טעויות או שגיאות, לפעמים על פציעות, לפעמים על תאונות, לפעמים על dumb fucking luck(הלו סופרבול), לפעמים על שינויי חוקים(היי F1) ולפעמים לפעמים הוא גם מוכרע על שיפוט.

        ההבדל שבגינו אנחנו מוכנים כביכול לקבל את על האחרים(עם כל הצער/כאב/שמחה/ששון והמה אמים הנלווים אליהם) ואת האחרון ברשימה לא, הינו שכל הקודמים עדיין נחשבים חלק מהספורט בעוד האחרון מהווה הכרעה שכבר אינה נחשבת ספורטיבית(כי היא לא).

        ברור לי לגמרי למה רוב האנשים מעדיפים לעשות רציונליזציה או להתעלם מהעובדה הלא נוחה הזאת. לדעת שספורט הוכרע בצורה לא ספורטיבית זה מכה ותחושה ממש לא נעימה, והרבה יותר נעים לחיות בעולם שזה לא קיים בו. אבל זה לא הופך את העובדה הזאת ללא קיימת. לפעמים ספורט מוכרע על שיפוט.

        זה שאני מסרב להתכחש לעובדה הזאת לא הופך אותי לכלום חוץ מאדם שמסוגל לקבל את העובדה הזאת. וזה שאני מציין זאת כשזה קורה אולי הופך אותי למעצבן ו/או טרחן אבל לא הופך אותי לטועה או מגוחך וכו'.

        אז אם מציק לאנשים שאני זורק להם את זה בפרצוף אז צר לי, אבל אני לא חושב שאני צריך להתכחש לאמת בגלל שהיא פוגעת לאנשים ברגשות(סומסום אתה מוזמן להשתמש במשפט זה אם אתה רוצה, אבל בחייאת תשתפר במציאת האמת) אני מעריך שלא תגידו לי שלהתכחש לאמונה שחדי קרן צבעוניים שמגינים על כולנו וזורעים חום ואהבה בעולם היא דבר שאני צריך לזנוח כי זה פוגע למישהו ברגשות אז מקרה זה אינו שונה.

        אבל יודע מה. אם תמצא כאן אוהד מיאמי שמוכן להכיר בבזיון של גמר 2006 אני מוכן לא להזכיר יותר את גמר 2016. עד כה אפילו אוהד יוסטון שמוכן לדבר על זה לא מצאתי.

        1. אין מה לדבר על הגמר כי זה לגמרי בראש שלך. אין כאן שום דבר קרוב למיאמי 2006 או הלייקרס.
          גולדן סטייט קיבלו הנחות מהשופטים לאורך כל הפלייאוף והעונות במשך 3 שנים של עבירות ברורות בחסימות בכל התקפה, ובוא לא נדבר בכלל על הסדרה מול אוקלהומה.
          לא היתה שום חריגה בשיפוט בגמר שאפשר להגיד שהשופטים עשו את ההבדל בין הפסד לניצחון בסדרה, וזה באמת מצחיק שאתה לא מפסיק לחזור על זה כאילו אם תגיד את זה 500 פעם זה יהפוך לאמת.

          1. נו באמת. תוציא את השנאה שלך מהעיניים ואז תבוא לדבר.
            הרבה יותר קרוב ממה שאתה חושב. והנה אתה עדיין לא מוכן אפילו להגיד שגמר 2006 הוכרע בבזיון שיפוטי.
            בניגוד למה שמקובל לחשוב הווריירס לא עשו ולא עושים כל כך הרבה עבירות בחסימות. ישנה הבנה מאוד לקויה של החוקים בעניין זה. כן, הם עושים אבל זה ממש לא יוצא דופן או יותר מקבוצות אחרות. בגמר האחרון אגב TT לבד עשה יותר עבירות תוקף בחסימה מכל הווריירס ביחד, אז זו נקודה מצחיקה להעלות מלבד היותה שגויה. אם כבר אתה רוצה לדבר על אלופה שקיבלה הנחות על חסימות לא חוקיות בהתקפה תפנה בבקשה לסלטיקס של 2008.
            למה? בוא דווקא כן נדבר על הסדרה מול התאנדר.
            אוהו, בהחלט היתה חריגה, וזה ששאתה לא מעוניין לשמוע ולנסות להבין מה היא הייתה מספר את כל הסיפור.

        2. קליבלנד לקחו אליפות fair and square וממש לא בשל טעויות שיפוט.
          התעלות של שחקן ושל קבוצה מצד אחד וחוסר אחריות של שחקן והשתנקות מצד שני הם שהכריעו את הסדרה.

          מבחינתי סדרה שהוכרעה בצורה לא ספורטיבית (שיפוט/החלטות ליגה) היא הסדרה של פיניקס של נאש.
          סדרת הגמר בשנה שעברה ממש לא…

          ואני מודה בזה אפילו שהשחקן המתועב עלי ביותר משחר ההסטוריה נמצא בצד המנצח וכל קבוצה שהוא ישחק בה תהיה השנואה עלי ביותר…

          1. אהה, ולכל אחד כמוך שמודה שהסדרה הסדרה של פיניקס של נאש מול הספרס ב2007 הוכרעה בצורה לא ספורטיבית יש כמה שיאמרו כמו שאמרת כאן שהיא הוכרעה fair and square?

            אגב מה בדיוק בסדרה ההיא גורם לך לאמר זאת? לא שאני לא מסכים, הסדרה ההיא בהחלט הוכרעה על שיפוט שערורייתי ומגמתי, אבל יש לי הרגשה שאנחנו רואים דברים שונים לגמרי, כיוון שמדובר באחת הסדרות הכי דומות לגמר 2016 מבחינת הטייה שיפוטית.

            מה יש לך לאמר על גמר 2006?

        3. חחח לבכות על השיפוט בגמר האחרון, נו באמת. צריך להיות עיוור לחלוטין. אתה משווה לסדרה של פיניקס? או הלייקרס נגד סקרמנטו? נו באמת.
          זה לא עושה אותך דובר אמת, זה עושה אותך בכיין

          1. היה שיפוט מגמתי לטובת קליבלנד. לא יעזור בית דין.

            קארי יוצא ב 6 בעבירות, בדיחה 1 גדולה.

            אבל באמת שאין לי כוח להיכנס לזה.

  26. לפני שנים הכרתי את אלי האנה מר עולם ומר.. יצא לנו להפגש
    בבילויים משותפים מאחר ואחד המאמנים שלו היה חבר,
    הבן אדם (ההר אדם המסורג שרירים) הרגיש כמו הרבה אנשים
    שפגשתי שאני כנראה האדם שאפשר לספר לו הכל ויהיה מענה,
    (אני האיש שכולם מרגישים שאני איזה פסיכולוג כאפשר לספר
    לו הכל, סליחה על החסר צניעות אך זה קורה הרבה),

  27. מר הממורמר עולם, השתפך לפני, וסיפר לי שהוא לא סומך
    על אנשים בארץ ועוד.. שלא אוכל לספר,
    לגבי כח הוא ראה פעם אדם קטן מחסל כמה גדולים ולמד שיעור
    שאדם שרירי לא תמיד הכי חזק,
    החשוב מכל (בתשובה לסירטון שלך הבנתי מזה רנדי אורטון)
    שגם הוא הבין שהכח האמיתי נמצא בלב בחכמה במח בהכרה
    בנפש חזקה, במתינות באיפוק ובאופי טוב,
    השרירים הם זמניים ולא נותנים מענה למחשבות לא נעימות
    של כעס תיסכול שנאה שיש לכולנו לעיתים,
    להיפך הסטרואידים עושים עצבנות,
    והמטרה בחיים האלו ליהות רגוע.

  28. טוב זו קצת רכילות וטיפה מוסר השכל,
    באותו זמן היתה לו חברה שהיתה מיס בריאות קליפורניה
    בחורה בלונדינית גבוהה ויפה מאד,
    לא היתה שרירית אלה בריאה,
    מצאנו שפה משותפת, והמצער הוא שהיא היתה הרבה
    יותר חכמה ובעלת אינטילנציה רגשית מאלי האנה,
    (זה קורה לכולנו שהחברות שלנו יותר מפותחות),
    אולי האשך ימצא תמונה, זה היה שהיה את מועדון השחיתות
    ושהיינו באים עם אלי האנה ישר היו מכניסים אותנו בחינם
    למול התור המשתרך בחוץ,
    לפני 20 15 שנה.

  29. הקיצר יצאתי רדוד טיפה אך התכוונתי שטוב ליהות ספורטאי
    אך לא להטיל יהבך על יותר מידי שרירים, אלא לבנות אישיות
    בריאה,
    ולא לא היה איתה כלום, אני בחיים לא יתחיל עם מישהי תפוסה
    באמת היה לה אופי מיוחד.
    החוזק האמיתי בא מפנים, ומהעצמי הטהור, החלק שקיים בכל
    אדם בצורה שווה ומחבר אותו לאלוהי שבו,
    זה שווה אצל כולם אך רובנו לא מודעים לזה.

  30. וכמובן אלי האנה היה בחור טוב שנראה אבא של כולנו
    אך לא היו לא כלים וידע להתמודד עם העולם, בזמנו,
    משמע לזה שמכונה רנדי אורטון הכח טמון בפנימיות,
    סליחה על החפירה קצת חולה ויש זמן פנוי,
    באהבה לכולם.

    1. ההבדל בין לשחק לצד קיירי ולברון,
      לבין לשחק לצד האורד ובייזמור.
      כמות המבטים הפנויים לה הוא זוכה בקליבלנד גדולה בהרבה,
      כמות הקילומטראז' שהוא צובר בשביל להשתחרר, קטנה בהרבה.

          1. צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים…

            אז בבקשה, צדיק –
            "כואב לנו לראות שחקן כזה עוזב. אני שמח שזה לקבוצה טובה".
            (מילסאפ)

            "מצד אחד, אתה שמח שהוא עוזב לקבוצה ממש טובה, מצד שני, DANG, זו קבוצה ממש טובה שהוא עוזב עליה."
            (האוורד)

          2. תודה, כמו שחשבתי הטרייד הזה בעייתי מכל כך הרבה בחינות

            "I think guys are pretty hurt about it"

            I am curious to see what his handshake will be. A lot of those guys give really good handshakes. … Oh, man. It's just shocking, for all of us."

            מרגישים את המרירות.

            אני מנסה לחשוב באמת איך היו מגיבים פה אנשים מסויימים, אם הקליפרס במקום 4 במערב, היו נותנים את רדיק או ג'ורדן תמורת כלום, ליריבה הכי חזקה בקונפרנס שלהם, שהיא המכשול העיקרי שעומד בפניה לאליפות.

            "שמחים בשבילו שעבר לקונטנדרית" – יותר שטיח מזה אין. פלא שאח"כ חוטפים סוויפ בפלייאוף.

          3. קורבר בשנה האחרונה של החוזה שלו, אין עוד קבוצה בליגה שהסכימה לתת עבורו בחירת סיבוב ראשון.
            זה טרייד מצוין עבור אטלנטה שלא התכוונו לתת לקורבר חוזה גדול בקיץ הקרוב.
            האלטרנטיבה הייתה לאבד אותו תמורת כלום.

        1. ולא נראה לך בעייתי שקבוצה מקום 4 לא רואה עצמה מועמדת לאליפות, ומוותרת עליה ?

          לקליבלנד ? אני בטוח שאם הם היו מחכים עוד קצת הם היו מוצאים עוד מעוניינות, ואפילו מהמערב, זה קרה כל כך מהר ובצורה חשודה, מה היה כל כך בוער ?

          1. עזוב אותי. כנס לפרשנויות של מבינים גדולים יותר כמו זק לואו.
            הביקורת בעקבות הטרייד מופנית לגריפין על כך ששילם מחיר גבוה מדי.
            הסברה היא שאם הוא היה מחכה, המחיר היה יורד ל-2 בחירות סיבוב שני.

          2. כנראה שקורבר היה הבעיה.

            אוקיי, קבוצת סיבוב שני, ומעלה בשנים האחרונות, שהביאה בקיץ את דוויט האוורד, מפסיקה לראות בעצמה קונטנדרית ?

          3. בתחילת דצמבר להוקס היו 10 הפסדים ב-11 משחקים.
            ההבנה הייתה שהעונה כנראה שלא יגיעו רחוק,
            ואז התקבלה ההחלטה לקדם את השחקנים הצעירים, ולהפוך את החוזה הנגמר של קורבר לנכס עתידי.
            זה מפריע לך רק בגלל השטרייד היה עם הקאבס.

          4. ברור שזה מפריע לי רק בגלל שזה היה עם הקאבס, ג'י על זה מדובר..

            קבוצה בתמונת הפלייאוף, בשמיניה הראשונה, מרחק של לא יותר מכמה נצחונות מהמקומות הראשונים, מחליטה לוותר עליו ?

            כנראה שבמזרח יש להם הגדרה אחרת לתחרותיות..

          5. יא חביבי. הם היו במקום השביעי. לא ממזמן היה להם רצף של 10 הפסדים ב-11 משחקים. קורבר על חוזה נגמר, והוא יושב על המשבצת של הארדוויי ג'וניור. והקאבס היו הקבוצה היחידה שהסכימה לתת להם בחירת סיבוב ראשון.
            אתה מוזמן להגיע לאיזו מסקנה שאתה רוצה, אבל רוב מי שעוסק, מתעניין ובקיא ב-NBA חושב שזה היה טרייד מוצלח ל-2 הקבוצות.

          6. טוב, כנראה יש לנו ציפיות אחרות ממקום 7.

            ובכל אופן אם אתה, אני והGM של אטלנטה לא חושבים שקבוצה מקום 4 במזרח קונטנדרים, המצב הזה אומר דרשני.

            אני אפסיק עכשיו למה המרירות מתחילה לעלות.. סמיילי

  31. מה שקייל קורבר עושה זה תענוג צרוף. שלשה ממרחק לא חוקי. ואחרי זה חסימה! ומתפרצת. שיחוק גדול של גריפין הרשע

  32. ובינתיים קריסה של טורונטן ברבע השלישי שנגמר ב17 לשארלוט (שניצחה את הרבע 34:14).
    מקווה שיגדילו ל30 , שונא את הקבוצה המגעילה הזאת

  33. הלייקרס עם 5 מ-19 מהשדה ברבע הראשון מול הסאנס.
    הצעד הגדול של הלייקרס לפני פגרת האולסטאר –
    הם גנבו את הטנק של הסירסרס…

  34. בוקר עושה צחוק, גם מניק יאנג, וגם מלו וויליאמס.
    סיים את הרבע הראשון עם 13 נק', 5 מ-7 מהשדה. ללייקרס יש 15 נק' ברבע.

  35. כל כך הרבה משחקים,
    איך בוחרים מה לראות?
    צמוד בטורונטו, בוסטון, וברוקלין,
    יש את הסאנס שמשפילים את הלייקרס (בעצם הם עושים את זה לעצמם…),
    ויש את מפגש דור העתיד בין אנטוני טאונס ליוקיץ'.

  36. הבאקס מנצחים 129-125 את הנטס.
    ברוק לופז,אולי במשחק האחרון במדי הנטס (במידה ויעבור עד הטרייד דדליין) במשחק מפלצתי עם 36 נק' (6-9 מחוץ לקשת) ו 8 חסימות!

      1. אין ספק ש8 חסימות זה מרשים ואפילו מאוד, אבל מישהו שם באמריקה צריך להפסיק לספור את השיאים ההזויים האלו

  37. לברוו בעונה מטורפת כרגע אמור להוביל במירוץ הMVP
    ודוראנט שני, אם לברון ינוח יותר מחמישה משחקים כנראה יביאו את זה להארדן, ולא מגיע לו בכלל.
    לא חושב שראיתי את לברון שולט ככה במשחק מעולם, אני ממש לא מחבב אותו אבל כרגע הכדורסל שלו הוא מדהים, מגיע לטבעת בקלות וקולע אפילו משלוש.
    יכול להיות שקורבר עבד לא רק עם טריסטן תומפסון על הזריקה אלה גם עם לברון שנמצא הזום משוגע.
    לברון לראשונה בחייו בעשירייה הראשונה באחוזים משלוש ברבע האחרון, הפך לקלאצ׳.

    1. ב-8 משחקים בפברואר הוא קלע 20 שלשות מ-33 ניסיונות.
      60% מהשלוש!
      85 מ-134 מהשדה – 63% מהשדה.
      מה שמצחיק זה שבאותה תקופה, הוא קולע 63% מהעונשין.

      ברוכים הבאים למועדון ה-666

  38. נצחון שלנו, יפה, סולידי, על דאלאס. די כצפוי, האמת.
    נקודת האור היה דווקא דירק – הלב שלי נחמץ לראות אותו מתבזה, טוב שהערב היה מצוין.

  39. שחקן עם הרבה-הרבה נקודות ומעט-מעט אסיסט וריבאונד, פר הגדרה, הוא שוטינג-גארד, לא סמול.
    וזה כבר משחק שני שאני רואה את אנדרו וויגינס ככה.
    כנראה זה היה נכון – זאק לאבין דרך לו על הבלטה, ולהיפך. וויגינס מצא את המקום שלו. פנומנלי הערב.

    1. עם כל קבוצה אחרת הייתי מבטיח לך שכן. אבל גולדן סטייט – עד כמה שאתה רואה את הקבוצה הזו ויודע שזה מגיע – פתאום מגיעה קפיצה כזו, בום, משחק נגמר בדקה וחצי.
      אז לך תדע. אצטרף כשייגמרו הצמודים, אוקלהומה-ניקס נראה הכי לוהט כרגע.

  40. עוד ערב של 40+ נק' לוויגינס.
    מקרה קלסי של adding by subtracting.
    חבל שזה היה צריך להגיע אחרי פציעה, ולא אחרי טרייד שהיה משפר את הקבוצה.

      1. מלחמת העולם במזרח השנה, עברה מהאמצע – בשנה שעברה 4 סיימו עם אותו מאזן, ב-3-6, הזוי –
        לשלושת המקומות האחרונים. אינדי, שיקגו, דטרויט, מילווקי, מיאמי, שרלוט עדיין שם, ואולי-אולי הניקס. 7 על 3 מקומות.
        הימור שלי: אינדי, מיאמי ושיקגו. למרבה הצער, אנחנו לא נתפוס את זה. עונה אפורה, לא רוצה להגיע ככה למפגש עם הקאבס או בוסטון, כי יהיה מכוער.

  41. היה 17 לניקס, באמצע השני.
    עכשיו 15 לאוקלהומה, משחק גמור.
    כרמלו דווקא מצוין, רוז נתן תפוקה יפה – מי שחסר, ולא לראשונה, הוא פורזינגוד. בלי נקודה כל החצי השני.

    1. מה שלא השתנה זה המשחק הנורא של קאזינס והאפתיות של המאמן.
      בבק2בק, זה דלק על המדורה של גולדן סטייט.
      מהלך קלאסי: במצב שעוד היה סיכוי להישאר בתמונה, קאזינס ממשיך לוותר על שלשה פנויה שמסדרים לו. ממש, עומד לבד על השלוש. ללא הגנה. מחכה ומחכה.
      ואז אומר: רגע, מצאתי! ומה עושה? הולך בכדרור מבורדק ומעיף כדור, אין הגדרה אחרת, לכיוון המשוער של הלוח. למה? לקאזינס פתרונים.
      זה הופך לעוד פאסט ברייק.
      ובהמשך – עוד איזה 8-9 פוזשנים כאלה, קאזינס ואחריו היתר, פאניקה טהורה, ועוד פאסט ברייק.

      מה רע בלעצור משחק? התקופות של שעון מלא? עבירה כשצריך? והמאמן איפה? מה, לא ראו איך לברון ג'יימס עוצר קבוצה מהירה? לאט ובסבלנות.

      נראה כמו משחק אימון.

  42. רואה עכשיו את לברון נגד אינדיאנה.
    איך בכלל אפשר לשים את קווין דוראנט ואותו באותה שורה היסטורית? ולא מדובר על נתונים סטטיסטיים יבשים בלבד.
    לברון הוא כנראה השחקן הכי דומיננטי שנראה כאן, והפוקוס – לטוב, לרע – של ה-nba במשך עשור בערך. השליטה שלו בכל רגע במשחק, על המגרש או מחוצה לו – מוחלטת. הוא קבוצה, הוא פרנצ'ייז, הוא קונפרנס, הוא התחרות בליגה כולה – כמו מגנט, הכל זה משיכה-רתיעה מולו.
    דוראנט – מעולה, מרהיב, וירטואוז. ועדיין, רק עוד שחקן אחד. ודווקא המעבר שלו לגולדן סטייט עוד יותר מבליט את זה – רק עוד שחקן אחד, מצוין-מאוד, בחבורת מצוינים.

    1. אין מה להשוות בינהם.
      לברון הוא אחדג מהגדולים אי פעם (לא אוהב דירוג מספרי, חסר חשיבות). גם שונאיו יכירו בזה עוד 15 שנה

  43. אפללו וריצארדסון נפצעו גם במשחק הזה..
    מקווה שהרבה יחזרו בפגרת האולסטאר אחרת בעיה….
    כרע פצויים , גיי שגמר את העונה, טמפל, לאוסון, עומרי ,אפללו וריצארדסון הרוקי.
    ריצארסון נראה כשחקן נבא לגיטימי ולהפתעתי גם פפיאניס הראה ניצוצות בכמה דקות ששחק.

  44. הלייקרס צריכים היו למנות את אביגדור קהלני למאמן,
    עם איך שהם הולכים "אול אין" על טנקינג…

    (הם מרחק חצי משחק מהמאזן השני "בטיבו" בלוטרי, מה שנותן להם 56% סיכוי לזכות באחד מ-3 הבחירות הראשונות של הדראפט.)
    (אם הם זוכים באחת מ-3 הבחירות הראשונות – הבחירה נשארת שלהם. אם הם מחוץ לשלישייה, הבחירה עוברת לסיקסרס.)

    מה שהלך היום בלילה זה היה מביש.
    0 הגנה, 0 מאמץ.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט