מעורב הופס ליום שלישי: נצחון רצוף מס' 100 לנשות יוקון / מנחם לס

 1. נשות יוקון: הקבוצה הטובה מאז ומעולם?

נשות יוקון גברו הערב בביתן על מס' 2 במכללות, אוניברסיטת דרום קרולינה 55-66, והגדילו את הרקורד שלהן ל-0-25. היה זה הנצחון מס' 100 הרצוף שלהן. דרום קרולינה היא 3-21. 100 הנצחונות הרצופים כוללים גם 4 אליפויות NCAA!

נשות ההאסקיס היו רחוקות מלהיות מושלמות הערב. המתח מלהיות הראשונות – נשים או גברים – לנצח 100 היה רב מדי, והן היו רק 41.3% מהפארקט (52.9% משך העונה). אבל גם בלי להיות מושלמות הן עשו מה שהן תמיד עושות: הן ניצחו. הבנות של המאמן ג'ינו אאוריימה לא קברו מרחוק, אז הם הלכו על הג'וניורית החמודה גבי ויליאמס, 7'6, שעשתה שמות בבנות הג"מ קוק תחת הסל. היא סיימה עם 26 נק' ו-14 ריב'.

הנה כמה הישגים של קבוצת הספורט מס' 1 בארה"ב, אם לא בעולם:.

Longest Women’s Division I winning wtreaks

100 — UConn, 2014-17

90 — UConn 2008-10

70 — UConn, 2001-03

54 — Louisiana Tech, 1980-82

46 — Tennessee, 1996-98

 

Here are some numbers that tell the tale of the streak, from the NCAA:

820: Days since UConn last lost a game (to Stanford on Nov. 17, 2014). The streak started with a 96-60 win against Creighton on Nov. 23, 2014.

98: Double-digit wins during the streak. Just two of UConn's past 100 victories have even come close to coming down to the wire.

74: Consecutive wins in AAC play. UConn hasn't lost in conference play since the AAC was formed in 2013-14 — the year before the winning streak started.

71: Wins while ranked No. 1 in the AP Top 25.

65: Largest margin of victory during the streak.

56: Victories by at least 40 points.

46: Winning streak before UConn's last loss.

28: Ranked teams beaten during this streak.

9: Wins against top-five opponents..

12: More wins than the men's record. The UCLA men's team, led by coach John Wooden, won 88 in a row from 1970-74.  UConn now has two separate win streaks that surpass that total.

2: National titles won during streak. The Huskies have won four consecutive championships and 11 total in program history. Anybody want to bet against three and 12?

2. האם מחכים לנו כמה טריידים בומבסטיים?

 

איך אני כותב כל עונה בסיום תקופת הטריידים? אפילו אני זוכר: "ההר הוליד עכבר" (גיא, מהיכן זה הגיע?)!

למה?

כי אנחנו תמיד מפתחים ציפיות, מחכים לטריידים בומבסטיים שירעידו לנו את הסיפים (גיא! מה זה סיפים?), ומה קורה בסוף? נאדה. כלום. איזה ג'ו-שמו מועבר בטרייד עבור איזה מחמוד עיזערי-אבו-שפירא.

אבל אולי?

אני לא אומר שאף טרייד מהאלה המוזכרים על ידי יקרה, ואולי אפילו אין היגיון בכמה מהם. אבל לדעתי ישנו היגיון רב בכל אדם מוזכר, מה שלא אומר שאפילו אחד מהם יקרה. אבל אם הוא יקרה לא אכנס לשוק מרוב הפתעה, ואני גם מבטיח לא לקפוץ בראש חוצות ולצרוח באוזן של סומסום או פומה "אתם רואים? אמרתי לכם!". למה לא? כי אני סתם זורק אפשרויות לאוויר, ואולי אחת מהן תיפגע באיזה DRONE?

א. סרג'י איבקה, אורלנדו

אחד מהטריידים הטפשיים בתולדות ה-NBA קרו בשנה שעברה כשאורלנדו נתנה לאוקלהומה סיטי את ויקטור אולדיפו, ארסן איליסובה, ובחירת דראפט שדגה לת'אנדר את דומנטאס סבוניס.

סרג'י איבקה היה גרוע למג'יק? לא. לא אמרתי זאת. אבל מה הוא הביא להם? הם מנצחים ניצחון חשוב פה ושם אבל כל תכניותיהם להגיע לאשלון העליון באזור המזרחי ירדו לטמיון, כמו שאומרים החברים שלי בשדרות.

לא רק שאיבקה הוא שחקן מוגבל – טוב, אבל מוגבל ועליו לעולם לא תקום תקומה – אלא שהוא פאוור פורוורד בקבוצה שכבר יש לה שניים – ארון גורדון וניקולה ווצביץ. עכשיו תוסיפו למג'יק את השחקן שהם יהיו תקועים איתו לכמה שנים טובות, ותבינו – כמוני – שלפרנק ווגל אין הרבה שטח פנוי לפעולה. איך המנכ"ל רוב הניגן לא קיבל עד עתה בעיטה בעכוז (גם בגלל המגה טרייד עם איבקה וגם בגלל החוזה המטורף הארוך לביומבו), אני לא מבין. אז לדעתי סיכויו היחיד להישרדות הוא להציע את איבקה שהוא עדיין הפאור-פורוורד החוסם מס' 1 בליגה, ולמרות שהוא על חוזה מסתיים, שחקן ברמתו ודמותו יכול להביא לאורלנדו ערך רב מקבוצה עם תקוות גבוהות לפלייוף.

ב. ריקי רוביו, מינסוטה

 

הוולבס היו אכזבה גדולה העונה. אולי הם היו צעירים מדי לקוות מהם להרבה יותר. העובדה היא שהם נעצרו, וטאונס ממשיך להתבזבז. עתה, כשזאק לווין קרע את ה-ACL, הגיע הזמן להודות שריקי רוביו עשה את שלו וצריכים להתחיל הכל מחדש. ריקי הוא אחד ממובילי הכדור הבטוחים ביותר ב-NBA ואחד הרכזים והמוסרים הטובים ביותר. הוא יכול לככב בקבוצה טעונת כוכבים. הוא אינו קלעי, אנחנו יודעים, אבל הוא שחקן שלוולבס לא יכול להביא יותר כל תועלת, אבל יכול להצליח מאד בניקס, במיוחד שברנדון ג'נינגס כבר הביע רצונו לעזוב כי הוא רוצה להיות סטרטר ולא עולה מהספסל. אני יכול לדמיין לעצמי את ריקי רוביו מטריף את יושבי המדיסון סקוור גארדן, היחידים בכל הליגה שממש מבינים כדורסל, ויכולים להעריך שחקן כרוביו.

ג. פטי מילס, סאן אנטוניו

פטי מילס הוא שחקן ווינר. שחקן שתמיד יתן לך את הסל המיוחל ברגע שהכי פחות ציפית לו. אבל מי שראה את הספארס לאחרונה יודע שגרג פופוביץ חייב להצעיר את הקבוצה. טוני פרקר ומאנו ג'ינובלי לא מסוגלים יותר, ובנוסף פאטי יהיה פרי אג'נט הקיץ. הפלח לא ייתן את מילס בחינם. הוא שחקן בעל אקוויטי רציני, אבל היום הספארס יכולים בלעדיו, בתנאי שיקבלו עבורו פנים חדשות, צעירות יותר, בגארד גבוה כמחליף לטוני פרקר ולמאנו ג'ינובלי.

ד. ו-ה. בוגן בוגדנוביץ וברוק לופז, ברוקלין

 

ברוקלין תהיה אחרונה בליגה, כש-12 נצחונות הם המקסימום שבמקסימום שהיא יכולה להשיג. היא מכרה את עתידה לסלטיקס עם הטרייד על קווין גארנט ופול פירס, ועליה לשלם את המחיר עוד שנה-שנתיים.

בוגדנוביץ הוא סמול פורוורד שיכול להיות יהלום ממש לכמה קבוצות הרצות בראש. הוא יהיה שחקן חופשי הקיץ, וגם איתו ברוקלין הגיעה אחרונה. אותו סיפור הוא ברוק לופז שבנטס הוא מתבזבז, בעוד שבכמה קבוצות הוא יכול לעשות הבדל בין 'קבוצה טובה' ל'קבוצה טובה מאד'. הנטס יכולה לקבל בוכטה שלמה של שחקנים צעירים טובים, עם בחירת דראפט או שתיים, ועליה להתחיל הכל מחדש.

ו. מרכוס סמארט, בוסטון

 

אף אחד לא צריך לומר לי שיותר מגבה אחת מתרוממת ברגע זה. לא סתם יש לי PH.D

אבל אל תתפלאו אם דני איינג' יחליט שעליו להביא עוד כוכב קולע לצידו של אייזיה תומאס אם הוא רוצה באמת להגיע לרמה של מתחרה לגולדן סטייט, הספארס, או הקאבס. סמארט הוא שחקן טוב מדי לעלות מהספסל. אבל הוא עולה מהספסל כי הוא אינו סקורר מצטיין. אני חושב גם שהוא טוב בהרבה ממה שבוסטון חולבת ממנו. בקבוצה אחרת ובסיטואציה אחרת הוא יכול להיות קנון, והרבה מאמנים יודעים זאת. לדעתי בוסטון יכולה לקבל עבורו שחקן שיתאים יותר לקבוצה, ויספק את הנקודות שמלבד תומאס איש לא מספק. הסלטיקס צריכה כוכב נוסף בנוסף לאייזיה, וסמארט הוא טוב מספיק להביא במקומו שחקן שבסלטיקס יצליח לפרוח. בנוסף, הוא בשנה האחרונה ברוקי קונטרקט ובוסטון תצטרך לשלם לו הרבה, הרבה מאד כסף, כדי להחזיקו.

ז. אנדרו בוגוט, דאלאס

דאלאס נתנו עבורו בחירת דראפט שנייה, והוא שוב פצוע. WHAT ELSE IS NEW? הוא לא עשה עבורם דבר. הוא לא יכול לעשות יותר דבר לאף קבוצה בהתקפה, אבל קבוצה שצריכה RIM PROTECTOR שיעלה הספסל לתפקידים מיוחדים עלולה להיות מעוניינת.

ח. גרג מונרו, מינסוטה

הוא סנטר טוב מדי מכדי לעלות מהספסל. ישנן בליגה כמה וכמה קבוצות עם פאור פורוורד טוב שהיא חסרת סנטר טוב. עכשיו שג'ברי פרקר נפצע הבאקס יודעת שחלומות הליכה רחוק בפלייאוף התעופפו ברוח, ואין טעם להחזיק במונרו. הם יעשו שגיאה אם יחליטו שזה הזמן לעשותו עכשיו סנטר פותח.

ט. ג'אהיל או'קפור, פילדלפיה

 

כשסם הינקי התחיל עם ה-PROCESS הוא אמר שהוא לא עושה דראפט לפי תפקידים, אלא לפי "טיב". אז מה לעשות שכל בחירות הדראפט הטובות ביותר היו סנטרים? הוא חייב לתת אחד מהם, ואו'קפור יהיה האדם. אבל זה שירצה בו יצטרך לתת עבורו EQUITY לא קטן.++!

י'. ברנדון ג'נינגס, ניקס

פיל ג'קסון עשה את הכי טוב שהוא יכול היה להבטיח שאף כוכב חופשי לא ירצה להגיע לניקס ולשחק תחת בעל קבוצה כדולן. ברנדון ג'נינגס היה שחקן לדוגמה משך כל העונה בניקס, והדיעה עליו השתנתה לחלוטין (הדיעה עליו כיצור מנטלי). הוא עשה כל מה שהתבקש ממנו, אבל הוא מתבזבז על הספסל. יש לו חוזה מסתיים הקיץ. אולי הניקס יצליחו לקבל עליו ערך אמיתי שיעלה בחמישייה במקום לבזבז את ג'נינגס על הספסל, ושוב – חוזהו מסתיים הקיץ.

3. ג'ואל אמביד: "I'M ALL FOR FUN"


ג'ואל אמביד החמיץ את המשחק התשיעי ברציפות בגלל 'כאבים בברך'ץ

לפתע הוכו כל הבוסים המריצים את ההצגה בפילי בשוק 'קטן': הוידיאו של ג'ואל אמביד רוקד בדינמיות וחיוך רחב כאילו היה מיכאיל ברישניקוב (אבל הוא לא רקד בלט) בקונצרט של מיק

כשעיתונאים מיהרו אליו בשבת בבוקר בן ה-22 הזה הגיב:

"Meek invited me to the stage,.I had fun. That's what I'm about, just enjoying life"

המאמן ברט בראון נתבקש להביע דעתו על המקרה, ואם זה לא 'מוזר שג'ואל מסוגל לרקוד אבל לא לשחק', הגיב: "היתה לי שיחה על כך עם ג'ואל. אני מעדיף להשאיר בינתיים את פרטי השיחה חסויים ופרטיים".

בריאנט קולנג'לו, נשיא הקבוצה, נשאל אם הדבר שקרה לא בא לא בהפתעה ואכזבה.  תשובתו? "זה שהוא הלך לקונצרט לא הפתיע; להיפך. אנחנו מעודדים את השחקנים לנסות לשבור את המונוטוניות של כדורסל בדברים אחרים, וזה חיובי, אבל אני חייב לציין שעלייתו לבמה ולפרוץ בריקוד היה צעד מעט מפתיע".

בתחילה חשבו שהכאב היה לא יותר מחבטה שהוא חטף בברך. "עתה אנחנו יודעים שיש לו קרע מינורי במיניסקוס. הרבה שחקנים משחקים עם קרע במיניסקוס

, There is no reason he shouldn't play. This is not thought to be a severe injury", בראון אמר.

עדיין לא ידוע אם אמביד ישתתף במשחק נגד בוסטון ביום רביעי, ובתחרות הסקיל ובמשחק האול-סטאר.

 While Colangelo acknowledged the organization's disappointment, Brown chose to be closer to the vest and keep the matter private and inside the team! 

 

4. 25 החיוורים האירופאים (כמה קצת שזופים) הטובים ביותר ששיחקו ב-NBA

 

ניקולה ג'וקיץ' מדנבר יעלה בוודאי לחמשת הראשונים, אבל חייבים לחכות איתו לפחות שתי עונות!

  1. דריק נוביצקי
  2. פאו גאסול
  3. טוני פרקר
  4. טוני קוקוץ'
  5. ג'יאניס אנטוקטנמפו
  6. דראזן פטרוביץ'
  7. דטלף שרמפף
  8. מרק גאסול
  9. ריק סמיתס
  10. פז'ה סטוג'קוביץ'
  11. ולאדה דיבאץ'
  12. ארבידאס סבוניס
  13. אנדרה קירילנקו
  14. זידטנס איליאגאוסקיס
  15. סקג'י איבקה
  16. אנדרה נוקיוני
  17. הידו טורקיגלו
  18. בוריס דיאו
  19. גורן דרג'יק
  20. ניקולה באטום
  21. לואי סקולה
  22. ת'אבו סופולושה
  23. ריקי רוביו
  24. חוזה קלדרון
  25. מרסין גורטאט

 

5. ניקולה ג'וקיץ ודנבר בטרוף:

 

 

6. מרכוס סמארט במסירת TD לאייזיה תומאס שלא משנה צעד!!!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 62 תגובות

  1. אחלה מעורב מנחם.

    לעניין דירוג האירופאים:
    אם הדירוג של האירופאים מתייחס למה שישו עד עכשיו בליגה אנימלא ממש מבין איך יאניס כבר מדורג חמישי. אני גם לא חושב שפטרוביץ ז"ל עם כמה שהיה ענק, עשה בליגה יותר ממה שעשו דראגיץ, איבקה ובטח גאסול. אני גם לא בטוח שקוקוץ, למרות האליפויות בבולס, עשה קריירה יותר גדולה משל גאסול. מי שחסר לי ברשימה זה נואה שבשיאו היה שחקן ההגנה של הליגה וחבר בחמישיית העונה. לא מבין איך נוציוני ואילגאוסקאס השתחלו לרשימה הזו.

  2. התקופה של לקראת הדד ליין של הטריידים היא התקופה השניה הכי אהובה עליי בנבא אחרי תקופת הפרי אייגנטס בקיץ.מקווה באמת שההר לא יוליד עכבר ושקבוצות הפלייאוף יתחזקו במקומות שהם צריכות.כרגע פחות מעניין אותי טריידים לקבוצות שלא יהיו בפלייאוף למרות שבמבט לעתיד יכול להיות שיותר ישתלמו

  3. סרג' איבאקה האירופאי החיוור 🙂

    אני לא רואה את פופוביץ' מוותר על מילס, הוא אקס פקטור חשוב לפלייאוף, במיוחד כשמצבת הגארדים שלהם גם ככה זקנה ורעועה.

  4. אני ממש מקווה שיצא לפועל טרייד של איבקה לטורונטו, הוא יכול לשדרג אותם בענק. מבדיקה שלי בטרייד משין זה אומר להעביר את טרנס רוס שנהדר העונה, או שילוב של פטרסון ועוד שחקן כמו פולטל או נוגירה. לטעמי שווה את זה, יסדר את שתי הקבוצות טוב מאוד, ואפילו האופציה של טרנס רוס טובה יותר לטעמי

  5. לא יודע לגבי ההר והעכבר אבל "אמות הספים" הם עמודי התמיכה של סף שער או דלת. מה שמחזיק אותה ולמעשה את המבנה כולו ולכן רעידה שלהם מייצגת זעזוע רציני

  6. לא קשור למעורב:
    הוידאו הזה הבהיר לי סופית מי זה ג'יימס דולן (לפני תקרית אוקלי אף פעם לא טרחתי לברר).
    דובי, המצב שלכם גרוע הרבה יותר משחשבתי.
    כל עוד האיש הזה הבעלים שלכם אתם תלכו ותצללו בתהומות הצואה לעומקים שהלייקרס בכלל לא יכולים להגיע לעולם.

    זה הוידאו, מומלץ לראות את כולו:
    https://www.youtube.com/watch?v=YFV1BOJkdig

    בסרטון מוצג אי-מייל זועם של אוהד ניקס ממורמר לדולן מ-2015.
    תגובתו של דולן מופיעה בסרטון ב-6:08.

    מזעזע בשפלותו. וזה מה שאוקלי היה צריך להתמודד איתו.

    1. דובי, אחרי מחשבה וישיבה לתוך הלילה עם ה-ללל והיושב ראש אשך, החלטנו לתת לך יד חופשית להשתמש במעבדה להרעיל את דולן, יש לי הרגשה שהרעל שלנו פשוט יתנדף לנוד וגז מדולן הפליצה.הסיסמאות לשימוש במעבדה הם -הפלולית,לברונה,מכוערת כמו סמארק. ו שבע פעמים 0 אחרי.בהצלחה

    2. כל הצדדים כאן לא בסדר. ככה זה כשהאוניה רקובה ודולפת והעכברים בורחים. האוהד הכניס לו לא רע אז דולן ירד שלוש דרגות מתחת לזה. לפחות יש לו רגשות . . .

  7. תודה מנחם, מה שעשו הבנות של יוקון זה פשוט מטורף.
    לא יאומן החוזק המנטלי שצריך כדי לעלות כל משחק כדי לנצח כל כך הרבה ברציפות. אפילו הדרים טים הפסידו לשחקני קולג'.
    לגבי ההר הוליד עכבר, גיא הסביר את המושג הזה פעם.
    זה מגיע מהיצירה המפורסמת של הורטיוס: "אמנות הפיוט".
    "ההרים יכרעו ללדת ויוולד עכבר נלעג"..
    הוא מזהיר אותנו לא לתת כותרות מפוצצות אם התוכן לא מספק את הסחורה. רואים שהוא לא מבין כלום בעיתונאות מודרנית

    1. אני כלל לא מסכים איתך,כשהפרשים כאלה גדולים בינם לבין כל השאר זה מובן והרצף יכול להגיע גם ל200 בקלות. יוקון למרות ההישג המדהים הרסו את הענף, חייב לפרק את הקבוצה הזו.

      1. היו להן העונה 3 משחקים שהיו בשוויון עד 3-4 הדקות האחרונות. הגדולה במכללות היא שהקבוצה משתנה משנה לשנה, וג'ינו מצליח להישאר הטוב ביותר שנה אחרי שנה.

  8. אין מצב שהספרס יעבירו את מילס וגם אין סיבה,שחקן שתפור עליהם כמו כפפה ליד ויחד עם מארי מייצר הבטחה לגיבוי לפארקר, זה יעלה להם בסכום בקיץ אבל פופ לא מוותר על שחקנים מהסוג שלו ועם האישיות שלו.
    לגבי הדירוגים זה תמיד סובייקטיבי אבל לפחות אצלי סאבוניס חייב להיות בתוך הטופ 10.

  9. לגבי האירופאים הטובים ביותר: קירילנקו טוב ומגוון יותר מקוקוץ' ששיחק בקבוצה הרבה יותר טובה. קירילנקו שיחק היטב בהגנה ובהתקפה וחכם, לא פחות מקוקוץ', והיה חוסם הרבה יותר טוב והוא החוסם הטוב ביותר בעמדה 3 בכל הזמנים, כולל ד"ר ג'יי.

    1. 100-
      קוקוץ' הוא גאון ו-ווינר (שלא לדבר על יכולותיו הכדורסלניות ועל הישגיו בקריירה), וקירילנקו הוא סתם שחקן סבבה.

  10. תודה על המעורב.
    חייב להוסיף את מרצ'לוניס. הוא גם היה שחקן חשוב וגם היה פורץ הדרך של הזרים בליגה (אלכסנדר פולוקרוב של הנבא…)

    1. הייתי בטוח שהכנסתי אותו. התכוונתי להכניסו בערך 10. כנראה שפתאום הוא נישמט לי. אני רואה את שמו בדף הנייר שם כתבתי את האירופאים הגדולים.

    1. כלומר – יוצאים שני הארגנטינאים, וצריך להכניס את נואה, אוקור, אודריך ומרצ'ולניס.
      זה אומר שעוד שניים צריכים לצאת

    1. כיצד מפרקים אותן? הן כולן תלמידות תיכון מעולות, מקבלות מילגה כמו לכל מכללה אחרת, ובוחרות את יוקון. ליוקון יש אותו מספר מילגות מלאות כמו לסנטרל מישיגן או קנט סטייט

  11. אך גינובלי לא ברשימה???
    ואת מילס אסור להעביר, תרומה הרבה מעבר לסטטיסטיקה, רגליים זריזות, אנרגיה, אופי. צריך משהו ממש רציני בשביל לוותר עליו

      1. אופס, רק אירופאים…?
        טוב, ראיתי ששאלו על סקולה אז לא העמקתי בקריטריונים.
        זה די מסביר גם את סביב נאש 🙂

  12. מנחם מצויין!
    1. בנות יוקון מרשימות ביותר. אצל הגברים זה נהיה קשה בהרבה מכיוון שהבריכת כישרונות כה גדולה עד שההבדל בין התיכוניסט מספר 10 למספר 70 כבר לא מאוד גדול. בנוסף תרבות ה-one-and-done גורמת לכך שקבוצות קטנות באות עם ג'וניורס וסיניורס (שנה שלישית ורביעית) שהם בני 21-22 לשחק מול קבוצות העילית עם בני ה-19 הפרוספקטים, מה שגורם להרבה הפתעות ונפילות לקבוצות כמו דיוק וקנטאקי. אגב מעניין מה קרה לתוכנית של יוקון הגברים שלקחה אליפות בזמנו עם קמבה ווקר ומאמנם קווין אולי ונראת מרוסקת כבר כמה שנים…

    2.
    א. איבקה – סיכוי גבוה כשטורנטו נראת מועמדת טובה
    ב. רוביו – לא יקרה וחבל. רוביו תמיד סיבוב קרסול מסיום עונה והמניות שלו חזקות עם קליעה משופרת וכו'. העניין הוא שהיינו בסרט הזה שהוא משתפר ואלוי הפעם וכו'…. זה לא נגמר טוב. אם יש שכל יהיה טרייד. הוא מאוד מתאים לסקרמנטו כרכז פותח או לקבוצת צמרת (בוסטון?) כרכז מחליף.
    ג. פאטי מילס – לא נראה לי שפופ יבצע חילוף כי מדובר על שחקן שיטה כמו גארי ניל. קבוצות מבינות שיש שחקנים (לא קאווי) שפורחים בשיטה של הספרס.
    ד. בוגדנוביץ' איטי מידי ושומר איום ונורא. או שיחזור להיות כוכב יורוליג או שיכנס לכושר וילמד לשמור. להיות SF ולקחת 3 ריבאונדים ולתת אסיסט למשחק זה מגוכך לא חשוב כמה אתה יודע לקלוע. ברוק לופז – לעומת זאת הוא שחקן מעניין לצד אנטוני דיוויס! מכיוון שאין גארדים מפוארים שיעברו בטריידים השנה (או בשנים הקרובות) אז ניו אורלינס חייבים לסגור את הפינה הזו. אם דיוויס הוא סנטר אז שילכו על איבקה אם הוא PF אז ברוק משלים אותו בהרבה בחינות.
    ו'. מרכוס סמארט. אפתיע ואומר שהייתי בונה חבילה לגולדן סטייט תמורתו. אני חושב שעם תומאס מי שיכול להשלים אותו מצויין זה שון לוינגסטון. הייתי מוסיף את דמיון ג'ונס ומקבל את עוצר הגארדים האמיתי שג"ס צריכה (מקאו צעיר וחדש מידי עדיין). לבוסטון עדיין יש את בראדלי וטרי רוזיר צריך מקום לגדול.
    ז'. בוגוט זה נס מהלך שהצליח לשחק כל כך הרבה בג"ס. אני לא חושב שעוד נותר בו משהו רציני. מקווה שאני טועה. מצד שני בוסטון עלולה לעשות מהלך עליו כדי שיגיע מוכן לפלייאוף מול הווייטסיידים, ולנצ'יונאסים הגורטטים וכו'. מול קליבלנד הוא לא ישאר הרבה על הפרקט אבל בוסטון צריכה קודם לעבור משוכות מזרחיות ולחלקם סנטרים גדולים וחזקים.
    ח. הקבוצה הטיפשה שתיקח את החוזה של מונרו צריכה לקבל אות אבירות על תרומתה למדינת ויסקונסן.
    ט'. מה נגיד ומה נאמר. אם אני GM אני לוקח אותו בזול וקובר אותו בקבוצה אצל 2 מאמני כושר, מאמן הגנה ומאמן קליעה. שיגיעה ל250 פאונד, ישפר את תזוזת הרגלים, ישפר את הקליעה מהטווחים הבינוניים (יש לו זריקה בסדר) ויחזור להיות המפלצת שציפו שיהיה רק מעמדת ה-PF בעונת 2017/2018. הוא רק בן 21 ומה שיש לו לא ניתן ללמד. מדובר על וינר גדול ששווה יותר ממה שחושבים. אגב ה"Tין הגנה" שלו, מי שממוקם תחתיו במדדים ההגנתיים זה קארל אנטוני טאונס (שמאוד השתפר ב-10 משחקים האחרונים בהגנה). אם אני שיקגו אני לוקח אותו בתמורה לדאג מקדרמוט ובובי פורטיס (קשה להאמין שיתנו את ג'ריאן גראנט).
    י'. ברנדון ג'נינגס לא רכז פותח בקבוצת פלייאוף. אבל אם כבר התאמה אז באורלנדו.

    3. אם יש מישהו שלא ניתן להאמין למילה שלו זהו הצוות הרפואי של פילדלפיה. לפני שבוע סימונס התאמן ב-5 על 5 ללא מגע ונראה "נהדר" על פי השחקנים והיום יוצאת הודעה על כך שיושבת כנראה עד סוף העונה כי הוא מתקדם לאט מידי… הבנו, אתם רוצים לבנות ארגון מנצח וחזק אבל לא להשתחל בטעות לפלייאוף בדראפט הרכזים… אמביד חשף את הבלוף בטעות ועכשו יתיישר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט