מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1. כמה שחקנים מוסלמים משחקים ב-NBA?

אני מדבר על מוסלמים אמיתיים הפונים לכיוון מכה 5 פעמים ביום, כורעים על ברכיהם, ומתפללים לאללה. הנה הם מוסלמי ה-NBA:

  1. קנת' פאריד
  2. ארסן איליאסובה
  3. אנס קנטר
  4. סלח מג'רי
  5. יוסוף נורקיץ'
  6. דניס שרודר
  7. מירסה טילטוביץ'
  8. דיון ווייטרס

אולי ישנם עוד, אבל אלה שמצאתי אחרי בדיקה מדוייקת הם מוסלמים אמיתיים.

2. הטרייד בין דנבר לפורטלנד

 

רועי פירסם אתמול בחם מהתנור את הידיעה על הטרייד בין דנבר ופורולנד. היו כ-35 תגובות מצויינות שלא ציפיתי מרפי ובינוני ההבנה באתר.אולי אני צריך להוסיף דרגה של 'כמעט מבינים' כי רמת הידע עולה כאן שחקים, עד ש-K-700 מופיע ומוריד את הממוצע כולו בעצמו.

לדעתי דנבר זכתה בגדול.

מה דנבר נתנה?

כשיוסוף נורקיץ' הופיע בערבות קולורדו – ערבות בגובה מייל – כל קולורדו השתחוותה למוסלמי הצעיר (הוא בן 22.5 היום) משם המדינה המוזר ביותר ביקום – בוסניה והרזגובינה. "אל-אל בוסניה והרזגובינה!". עד שמסיימים לכתוב את שם המדינה במעטפת דואר אוויר ניגמר המקום וצריכים לשלוח גם את המפית.

אבל הוא חיוור בוסני בגובה 2.10 השוקל 120 קילו טבין ותקילין והשמחה היתה רבה. הוא הראה פוטנציאל. הוא הפיח תקווה במשחק ההגנה שלו. העונה השנייה בדנבר היתה מאכזבת כתוצאה של החלמה מניתוח בפטלה, ולקח לו זמן רב לחזור לכושר שאיתו הגיע. דקותיו קטנו וקטנו עד שהוא הפך למחליף של הרוקי הסנסציוני ניקולה ג'וקיץ'.

נורקיץ' החל את העונה הזאת די טוב. הוא בא בכושר שיא, והיו תקוות שהוא סוף סוף ימלא את התקוות שתלו בו, אבל בדרכו עמד סכר: ג'וקיץ' הפך לכוכב בעמדת הסנטר, וניקולה שהיה עולה בחמישייה של לפחות 8 קבוצות ליגה נאלץ להתיישב על האורן. הישיבה על הספסל מעודדת שחקנים רבים לאקסטרה מאמץ, אבל הילד המוסלמי מבוסניה קיבל את הישיבה כעונש, והוא איבד את כל המוטיבציה והחשק לשחק.
*
הוא הפך בדנבר לבעייה במקום מציאה. בד"כ חיוורים אירופאים יודעים לפחות דבר אחד – להתנהג! – או שהם מקבלים בעיטה בתחת ישר חזרה למגף האיטלקי או לאיזה שהוא כפר בסרביה/קרואטיה/בוסניה/סלובניה/מקדוניה או מונטנגרו (כאן עלי להיעצר; זה הגבול של המדינות הסלובניות שלי). במילים אחרות, אולי רובם לא מצליחים יותר מדי כשחקנים אבל כולם מתנהגים כ-"ילדים טובים צ'כוסלובקיה".
*
לא היוסוף הזה. במקום להילחם על מקומו הוא הפך ל-PAIN IN THE ASS מספר אחד מערבה לנהר הקולורדו. הוא ויתר לחלוטין, ובשבוע שעבר עזב את הספסל במחצית ונעלם ולא חזר. הוא הוציא את עצמו מהקבוצה. הויתור עליו הוא "ADDITION BY SUBTRACTION " – הוספה על ידי הורדה.
*
בדנבר הוא הפך ל- HEAD CASE אירופאי. פורטלנד לוקחת שחקן שהגיע עם פוטנציאל עד השמיים אבל בשבועות האחרונים גילה תכונות של ילד ולא מקצוען. כל מה שיש לי לומר על הבוסנאי הזה הוא שפורטלנד לוקחת עליו הימור גדול, פחות על גופו ויותר על מוחו. ייתכן מאד שהאווירה בפורטלנד – העיר המסוממת, ההומלסית, וההומואית ביותר בארה"ב – תתאים לו. לא בגלל שהוא מעשן או מסניף או ישן ברחוב או ישן עם גבר. אני לא טוען זאת. אבל האווירה של עלולה להתאים לו ואז – על הכיפאק – גם פורטלנד זכתה.
*
לי,אישית, נראה שהוא HEAD CASE אמיתי שהצליח להסתיר את טרופו עד פציעתו, ורק עתה נתגלה אופיו האמיתי.
*
נקווה שאני טועה כי אני מסמפט את פורטלנד. גם את העיר וגם את הקבוצה.
*

דנבר נותנת גם בחירת דראפט ראשונה אם אתם מתעקשים לכנות בחירה בסביבות 20-23 "בחירת דראפט ראשונה". עוד לא נולד האדם המסוגל לנבא בוודאות את ההבדל בין השחקן ה-22 בטיבו במכללות לבין השחקן ה-44 בטיבו במכללות. כשיש לך 1,000 שחקנים שמתוכם עליך לדרג את 60 הראשונים, ההבדל בין 22 ו-42 הוא כמעט הימור. לדנבר יש את הבחירה שלהם שתהיה כנראה 12-16, והם נותנים לפורטלנד את הבחירה של ממפיס שתהיה שלהם, והיא תהיה היכן שהוא בין 20 ל-23.

*

לדנבר ישנם 7 שחקנים בגיל 22 או צעירים יותר, והם מביאים בדראפט העונה עוד שניים. אין להם צורך בהבאת עוד שלושה. אז הבחירה השנייה שהם נותנים לפורטלנד תעזור אולי לפורטלנד, אבל לא תיגרע מהם דבר.

מה דנבר מקבלת?

דנבר מקבלת את מייסון פלמבי, לדעתי אחד הסנטרים הצעירים הטובים ב-NBA.  לא רק זה, אלא שהוא סנטר-סנטר, ולא PF כמו נורקיץ' שנאלץ לשחק סנטר. אפילו ניקולה ג'וקיץ' הוא PF טבעי שאינו סנטר, ונאלץ לשחק כסנטר. פלמלי הוא למעשה הסנטר-סנטר היחידי שעכשיו יש לדנבר.  נורקיץ'מעולם לא הצליח לשחק עם דנילו גלינרי. מייסון יסתדר עם כל שחקן. הוא בא מבקראונד הטוב ביותר שיכול להיות עם אליפות תיכונים תחת אחד מהמאמנים הטובים שישנם, ואז אליפות המכללות בדוק תחת מייק ששבסקי. הנה תואריו:

 

במילים אחרות הבנאדם הוא ווינר. הוא היה שם והוא ניצח. ועתה יהיה לו מאמן בן ניו יורק – העיר; המדינה זה פחות חשוב – עם נשמה של התפוח הגדול שיודע מה לעשות עם בן אינדיאנה שם כל תינוק נולד עם גנים כדורסלניים, המדבר בשפתו ללא מבטא מצחיק, והם שרים אותם שירי כנסייה.

מייק מלון יידע לעשות עם מייסון פלמלי מה שאף מאמן אחר ב-NBA לא הצליח לעשות איתו. הוא יעשה ממנו אתאחד הסנטרים הטובים ב-NBA אפילו שהוא רק 2.11 מ'.

 

Team Roster
NO. NAME POS AGE HT WT COLLEGE 2016-2017 SALARY
00 Darrell Arthur PF 28 6-9 235 Kansas $8,070,175
5 Will Barton SG 26 6-6 175 Memphis $3,533,333
25 Malik Beasley SG 20 6-5 196 Florida State $1,627,320
21 Wilson Chandler SF 29 6-8 225 DePaul $11,233,146
35 Kenneth Faried PF 27 6-8 228 Morehead State $12,078,652
8 Danilo Gallinari SF 28 6-10 225 $15,050,000
14 Gary Harris SG 22 6-4 210 Michigan State $1,655,880
41 Juancho Hernangomez PF 21 6-9 230 $1,987,440
15 Nikola Jokic PF 21 6-10 250 $1,358,500
3 Mike Miller SG 36 6-8 218 Florida $3,500,000
0 Emmanuel Mudiay PG 20 6-5 200 $3,241,800
27 Jamal Murray SG 19 6-4 207 Kentucky $3,210,840
1 Jameer Nelson PG 35 6-0 190 Saint Joseph's $4,540,525
9 Johnny O'Bryant III PF 23 6-9 257 LSU $115,344
99 Mason Plumlee C 26 6-11 255 Duke $2,328,530

 

מייסון הוא אחד האתלטים הטובים ביותר מכל הביג-מן ב-NBA. ייתכן שבתחילה הוא יעלה מהספסל כמחליף לניקולה ג'וקיץ', אך אני חותם לכם שתוך חודש מייק מילר מעלה את השניים ביחד כמייסון ב-5 וניקולה ב-4.

מייסון – כמעט שכחתי – הוא אחד מהסנטרים המוסרים הטובים יותר ב-NBA. למעשה אחד מהחמישה, כשאחד לפניו הוא זה שיהיה ה-PF שלו ניקולה ג'וקיץ'. לא רע כששניים מחמשת המוסרים הטובים ביותר בין הביג-מן בליגה משחקים בפרונט קורט שלך!.

דנבר מקבלת גם בחירת דראפט סיבוב שני מפורטלנד בעונה הבאה. בד"כ בחירות סיבוב שני אינן כה משמעותיות מלבד לקבוצה כמו דנבר שתמיד מוצאת מציאות בבחירות הללו.

3. שחקני הניקס הוותיקים הגיעו לשיחה עם העכשוויים

 מלטרל ספריוול ועד צ'ארלס אוקלי. מוולט פרייזר ועד גרג אנטוני – 9 שחקני X ניקסיים הגיעו העירה (וכמובן ש-6 מהם גרים בעיר!) בהזמנת בעל הקבוצה דולן (את צ'ארלס אוקלי אני לא יודע אם הוא הזמין או שהוא החליט להגיע בעצמו) לשוחח עם שחקני הקבוצה העכשוויים על אודטת הניקס של פעם, ועל השאיפה של כולם לראות ניקס חדשה שאפשר (וניתן) להתגאות בה.
*
אני לא מאמין שלג'סטה הזאת היתה השפעה גדולה. זה בטוח לא פגע, אבל העזרה לנצחון על הספארס באה בגלל החלטה אחרת – לא הייתי אומר 'גאונית'; כשאלברט איינשטיין הגה את תורת היחסות ששינתה את כל מה שהיה ידוע עד אז על טיבם של הזמן, המסה, התנועה, או כוח המשיכה, ושבזכות תרומותיו ליסודות מכניקת הקוונטים, למכניקה סטטיסטית, ולהסבר האפקט הפוטואלקטרי – לזה אני קורא "גאונות". אבל, יחסית, אולי מה שג'ף הורנסק החליט לעשות עם הקבוצה אחרי ההפסד המביך לדנבר ביום ששי, ניתן לקרוא "גאונות של מאמן כדורסל".
*
מה הוא עשה?
*
הוא הודיע לשחקנים על "אימון ארוך" בשבת, מ-2 עד 6. במושגי NBA, מי שמכיר ויודע, אימון של ארבע שעות אחרי משחק ביום ששי בערב, ומשחק נוסף ביום ראשון ב-2 אחה"צ הוא לא "אימון ארוך"; הוא אימון מרתוני. הוא אימון הקורא למרד של שחקנים.
*
מה קרה?
*
הוא אמר לשחקנים שהם הולכים לראות סרט. הסרט יהיה על ההפסד לדנבר. בחדר יהיו רק השחקנים. ההיילייט של הסרט היה 45 דקות, מ-2 עד 2:45, ועליהם היה להישאר בחדר הוידיאו עד השעה 4:00 לדסקס ביניהם מה הם ראו, מה לא היה בסדר, מה צריך להיות, מה צריך לתקן. כשהשחקנים יצאו ב-4:10 מהחדר, לצוות המאמנים לא נאמר מה דוסקס ומה הוחלט.
*
עתה היה על השחקנים לארגן את אימונם-הם מהרגע שיצאו מחדר הוידיאו עד השעה 6. אולם האימונים היה רק שלהם כשצוות המאמנים סגורים בחדריהם.
*
היום (אצלכם כבר אתמול) הניקס עלו, וניצחו את הסן אנטוניו ספארס.
*

 4. 15.5 מיליון צופים ב-NBA YOUNGBOY

WHAT IS THE POINT  של הוידיאו הזה?

תודה על ההסבר!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. מסכים עם הניתוח לגבי הטרייד.

    פלאמלי יאפשר לקבוצה לשחק באותה השיטה 48 דקות במשחק –
    הוא יכול לשחק לצד יוקיץ', הוא יכול לשחק במקומו בדקות בהן יוקיץ' על הספסל.

    דנבר ב-20 המשחקים האחרונים הפכה להיות הקבוצה של יוקיץ', כאשר המון התקפות נבנות מיכולתו ליצור מצבי קליעה, לו ולחבריו מהפוסט.
    הייתה בעיה בדקות בהן ירד לספסל,
    ועכשיו עם פלאמלי, יש סיכוי סביר שהבעייה תיפתר.

  2. לדעתי גם פורטלנד תרוויח כי לנורקיץ יש מנטליות של כוכב ולפחות לפני הפציעה הוא הראה גם יכולות, יש לו יכולת ליצור לעצמו מהלכים בעוד פלמלי הוא שחקן משלים נהדר.
    גם מבחינה חוזית, פורטלנד מקבלת סנטר צעיר ומבטיח עם חוזה רוקי לעוד שנתיים.
    לגבי דנבר פלמלי הוא אחד הסנטרים היחידים בנבא שמצליחים להוציא את קאזנס מהמשחק שלו וכשיש להם עוד שלושה משחקים נגד הקינגס שנראים כמו משחקים על מקום בפלייאוף זה מהותי.
    לדעתי זו סיטואציה של ווין ווין לשתי הקבוצות ואלה הטריידים הכי טובים ששתי הקבוצות מרוויחות מהטרייד.

  3. וגם: חסן ווייטסייד, שבאז מוחמד, אלפארוק אמינו, עומר אשיק, ג'ורג'י דיאנג.
    משלים רוסטר די כבד. חמישיה פותחת: שרודר, ווייטרס, טלטוביץ', פאריד, ווייטסייד.

  4. תודה מנחם אחלה מעורב.
    אני חושב שזה באמת טרייד טוב מאוד לדנבר אבל גם לפורטלנד ששכפי שנאמר היתה מאבדת את פלאמלי בקיץ גם ככה וקיבלה תמורתו גם שחקן עם פוטנציאל ומסה וגם בחירת דראפט חשובה.
    אני לא מבין, דולאן הזמנים את אוקלי ליחה עם השחקנים? זה באמת קרה?

      1. השחקנים הגיעו למשחק בתור תרגיל יחסי ציבור של דולאן אחרי תקרית אוקלי. פתאום הוא כולו פוצי-מוצי עם ספריוול השנוא עליו? באופן מקרי פתאום מגיעים 9 שחקני עבר לאולם?
        אחרי המשחק השחקנים ירדו לחדרי ההלבשה והחליפו כמה מילים עם שחקני ההווה.

  5. חשוב היה להפטר מנורקיץ, והאמת פחות משנה מה מקבלים עבורו.בעקרון פלומלי הוא השחקן הטוב יותר, אם גוקיץ ישחק 4 זה יפתח להם הרבה אפשרויות , אפשר יהיה להעביר גם את פאריד, וגם את גלינרי, או האריס.
    ופה האפשרות לטרייד טוב גבוהה.
    דנוור עם הפנים לפלייאוף וזה משרת את המטרה.

  6. גם לפאלמלי וגם לג'וקיץ יחס אס'-אי' נהדר לשחקני פנים ומהרשימה רק להורפורד יותר עם שלושה אס' לכל איבוד שזה מעולה גם לרכז.

  7. אני היחיד שחושב שפלאמלי לא מתאים לדנבר?
    היכולות שלו די חופפות ליוקיץ, במסירה וניהול המשחק, ופאריד, באתלטיות וסיום מתחת לסל.
    העניין שהם כבר עושים את כל זה יותר טוב ממנו, בעיקר יוקיץ' עם ניהול המשחק והמסירות מההיי פוסט.
    לא ראיתי כמעט את דנבר בזמן האחרון, אבל לא מתאים להם שחקן אחר ליד יוקיץ'? גבוה שמגן טוב על הטבעת, או קלעי טוב יותר? הרי פלאמלי לא ימשיך לנהל שם את המשחק כמו בפורטלנד, היכולת הזאת די יתבזבז

        1. סוג של..
          נולד להורים שחורים, אמא שלו התחתנה בל.א כשהיה מאד צעיר עם בנגמין אפללו יהודי צפון אפריקאי מסורתי.
          משם קבל את שמו.

  8. נחמד לראות שיש עוד מישהו שמבין שהטרייד היה לא רק עניין של חלופת פוטנציאל על פוטנציאל.

    לטעמי קשה עדיין לשפוט מי הרוויחה יותר, אבל בהסתכלות שטחית הרוב כן יגידו פורטלנד, כי הם השיגו שחקן צעיר יותר, תקרת שכר מרווחת יותר ובחירת סיבוב ראשון. ומאידך, אף אחד לא התעמק ובדק את הנושא לעומק לגביי סאגת נורקיץ' בדנבר ואיזה בעיות זה יוצר עבורה (כמו מקל עיקש בין גלגלי שיניים – פשוט תוקע את התנועה קדימה).

    השאלה היחידה שהעליתי אתמול על הנושא הייתה – מאיפה ה-GUTS לעשות כזה מהלך בין שתיים מ-4 הקבוצות שמתחרות ישירות על המקום האחרון בפלייאוף המערב?

    ההשערה היחידה שלי הייתה שכרגיל – "מי שקרוב יותר לצלחת רואה יותר טוב מה מונח שם"
    כנראה ש-GM's בליגה הבינו מה העניין לגביי נורקיץ' ולא רצו להמר על שחקן עם פוטנציאל להפוך ל-headcase בחדר ההלבשה. לפורטלנד גם ככה אין מה להפסיד, כי עכשיו הם תקועים עם כל החוזים חסרי הפשר שלהם וההתקדמות פשוט נעצרה. זה הימור מחושב מבחינתם, כי הם גם לא יכלו ממילא להשאיר בקיץ את פלאמלי.

  9. רק אציין שאני גם די בטוח שיהיה פה ניסוי בחמישייה של יוקיץ' ב-4 ופלאמלי ב-5.

    חשוב רק להדגיש – הצמד הזה אמנם יתרום בוודאות בהתקפה, אבל ההגנה שלו לא תהיה טובה, בלשון המעטה.
    פלאמלי לא rim protector ובתור אוהד של הסלטיקס שראה את המשחק של בוסטון שם לפני כמה ימים גם חזיתי בזה במו עיניי.

    בתור קבוצה שמדורגת 4 בהתקפה בליגה, אבל 28 בהגנה – אפשר להבין מה הכיוון שם.

    כנראה שהם מכוונים להגביר קצב ולנצח את היריבות בכך שהם יקלעו יותר מהם. לא בהכרח שמרו טוב יותר.

    בסופו של יום, שוב – מדובר על טרייד שעשוי להתגלות כטוב לשני הצדדים. וזה נעשה לאחר כמה עסקאות תמוהות שהיו לאחרונה.

  10. אם פלאמלי יעשה את העבודה של יוקיץ' מהספסל – דיינו.
    אם הוא יצליח לשחק יחד עם יוקיץ' באותה חמישיה, אפילו לכמה דקות בכל משחק – דיינו בריבוע.
    מנחם מגיעות לך מחמאות על זה שלא שכחת לאיינשטיין את התרומה המכרעת ליסודות תורת הקוונטים ולתרומות לפיסיקה סטטיסטית.

  11. מעורב יפה.
    הנבואה ניתנה לשוטים כידוע .
    ועדין טרייד על שחקן בסוף חוזה לא נראה לי הצלחה גדולה….
    המספרים מדברים כפי שידע לספר ברני מיידוף..
    אפשר היה לקבל את פלאמלי גם בלי לותר על כלום .
    בקשר לפורטלנד החוזים המחפירים של הקיץ גררו את הטרייד ההזוי הזה.
    פורטלנד במקום להעריך ולצפר את השחקן הנפלא שעזר להם לעבור את הקליפרס בפלייאוף הביאו סמרטוט בשם טרנר….ועכשיו שיחררו את פלמלי.
    לאן זה יביא אותם ?
    למצב של אורלנדו אחרי הטרייד הגאוני על ויקטור אודילפו אולי אם יהיה להם הרבה מזל בקשר לאיקיו…
    אני משפר את האייקיו בעזרת אימוני סקי…במורד האולימפידה מתקרבת עוד שנה בקוריאה הבנויה ….

  12. תודה מנחם! האתר לאחרונה ממש נהדר ומגוון! ישר כוח לכל הנוגעים בדבר שהאהבה האמיתי שלהם לספורט בכלל ולליגה בפרט ראוי להערכה!

    לגבי המעורב:

    1. יש עוד כמה מוסלמים: אסיק, אל פרוק אמינו, גיאורג'י דאנג. אבל שוב צריך להבדיל כמו שאמרת יפה בין מוסלמים הדוקים או מוגדרים. בארה"ב מי שחילוני או אתאיסט לא יגדיר את עצמו כנוצרי אתאיסט, בניגוד ליהודים שגם אם לא עשו שום פעולה יהודית בחייהם יקראו לעצמם יהודים. ישנם אפריקאים או שחורים עם שורשים מוסלמיים (וויטסייד?) שלא מוגדרים כמוסלמים

    2. יוסף נורקיץ' הוא חלק מדור גבוהים מיושן שלא נבנה בשביל ה-NBA. בדיוק כמו אוקפור הם לא הבינו שהכוח שלהם לא צריך לבוא ממסה אלא משריר חזק ומהירות. אין היום שום סיבה ששחקן 11"6 יהיה 280 פאונד. אוקפור שהוא בפועל 10"6 גם מסתובב סביב ה-275 פאונדס. היום אתה לא מגן על צבע במסה אלא במיקום ומהירות רגלים. חסימות הם לא מדד להגנת צבע. בנוסף בהחלפות האוטומאטיות בהגנה הנהוגות הסנטרים חייבים לצאת לסגור את קלעי הפינות או לעכב את המכדרר בפיק אנד רול. אם האתלטיות ואורך שיש היום בעמדות הגובה שלך לא עושה רושם על אף גארד או ווינג. יוסף נורקיץ' בדיוק כמו אוקפור צריכים להיכנס למשטר אימונים ולרדת במשקל. אליאסובה כיום מגן טבעת טוב יותר כי הוא לא צריך להגן על פוסט אפים גם ככה רק להיות במקום הנכון, לזוז מהר, לשים גוף ולהרים ידיים.

    לגבי פלאמלי החדשות הרעות של דנבר זה שהם יגלו מהר שמדובר על מגן טבעת בינוני שמאפשר כבר כמה שנים מעל ל-50% השנה הוא גם מאפשר שלשות על פניו ב-42%. ליד יוקיץ' זה יהיה נוראי במקומו זה לא ממש שידרוג. החדשות הטובות הם שאת ההגנה על הטבעת הוא שיפר משנה לשנה ויש פה עניין מקצועי ולא גופני (מאלון מורה הגנתי טוב). את היציאה לקלעים אני מאמין שזה יותר עניין של 3 שחקני הקו האחורי נוראיים בפורטלנד שהוא נאלץ לחפות (עד שאמינו חזר…). לילארד מרולם וקראב יכולים לגרום לאולג'ואן להראות כמו אוקפור…
    לסיכום: ניצחון זמני של דנבר אם ימצאו את ההרכבים הנכונים לפלאמלי

    3. עוד קלישאה שתתפוצץ להם בפרצוף. אם שחקנים יכלו לאמן את עצמם לא היה צורך בתפקיד האימון. סן אנטוניו הפסידו הלילה הרבה יותר ממה שניו יורק ניצחה. כמות ההחטאות החופשיות של הספרס הייתה גורמת לתבוסה מול כמעט כל קבוצה. 6-29 משלוש! הניקס גם אפשרו 25! ריבאונדים בהתקפה. קיצר שלא יבנו על שינוי

    הסיפור של אוקלי לא נגמר. זה שדולן הציניקן משתמש בטכניקות עתיקות יומין של הפרד ומשול כדי לבודד את אוקלי, לא מוציא אותו גדול. זה אותו דולן שהחתים את פיל ג'קסון כדי להפסיק את ההפגנות האוהדים נגדו וכדי להפנות אש למישהו אחר. הוא מתנהג כמו יורש עצר מ"משחקי הכס" יותר מאשר בעל קבוצה רציני.

  13. מנחם גם המעורבים הקודמים מצוינים ומהנים מאד,
    ספולוטה כנראה המאמן הכי טוב בעולם ב13 המשחקים האחרונים,

  14. מנחם האתר מאד יפייפה בזמן האחרון ובכלל,
    10+ לג'ון בתגובות נהדרות,
    נראה שכל כותב כאן מביא עוד צבע ועוד חלק שמציירים
    תמונה ענקית נהדרת!
    אין תחרות כי כולם הכי טובים
    כל אחד בדרך ההתבוננות שלו.

          1. חחח
            גדול דדי. בוא נעשה משחק כמו שהילדים עושים: אחד על אחד אני מולך, אתה קארים ואני החלום. נכריע את זה בדרך ספורטיבית

  15. אהבתי את הניתוח לדנבר-פורטלנד, כן ירבו. מסכים איתו, אבל חשוב להזכיר שפורטלנד תעשה עוד מהלך. 3 בחירות סיבוב ראשון בדראפט השנה זה נכס גמיש, משהו שאין להם תחת גג השכר. בדה רינגר קראו לזה האבן הראשונה בדומינו של דד-ליין הטריידים.

  16. הקטע עם קארים היה כנראה פלאשבק תת הכרתי שרק עכשיו נזכרתי בו – להגדרה מלפני 20 שנה ויותר שהיתה בתשבץ תרתי משמע של נדיב אבידן המיתולוגי ב 7 ימים של ידיעות. 🙂

  17. אה, ומשהו שמתכתב עם ידיעה מאחורי הקלעים שכתבתי כאן בקיץ –

    Mike Bresnahan ?@Mike_Bresnahan 2m2 minutes ago
    More
    Lakers are currently meeting with former NBA center Larry Sanders, who hasn't played in the league since December 2014. He is 28 years old.

    לא יודע אם תהיה חתימה בסופו של דבר, אבל יש להם קשר מצויין איתו עוד מהקיץ שאפשרו לו להתאמן בשושו עם הקבוצה ולבחון חזרה למגרשים.

    1. השאלה עכשיו שנשאלת באיזה כושר יחזור ואם הוא עוד מתאים לליגה מכיוון שהוא לא נכח במהפכה שעברה על הסנטרים?

      1. עקרונית הוא בדיוק סוג הסנטרים שמחפשים היום בליגה – מגן טבעת ארוך ואתלטי. יש לפחות סיכוי סביר שהוא יחזור לעצמו לדעתי.

        נשמע שקבוצות כמו הספרס,הקאבס, ושאר קונטנדריות יעניינו אותו יור, אבל ממה שאני שמעתי – כל בסיס התמיכה שלו נמצא בלוס אנג'לס, ויכול להיות שזה יותר חשוב לו מהכל, בטח בשלב הזה.

        מקווה לטוב בשבילו ובשבילנו…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט