אירועי דיומא – 13.02.2017/מתן גילור

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 22

*המלצת צפייה* 21:00 מכבי פתח תקוה-מכבי תל אביב – שידור בערוץ הספורט (55/555). שתי קבוצות בכושר הכי טוב בליגה. בחמשת המחזורים האחרונים בליגה ת"א עם 4 ניצחונות ותיקו, כולל ניצחון במחזור האחרון על האלופה ומוליכת הטבלה. פ"ת לא הפסידה מאז המחזור ה-11. בסיבוב הקודם סיימו הקבוצות בתיקו 0:0. הקבוצות נפגשו באמצע שהשבוע שעבר, במסגרת רבע גמר גביע המדינה. ת"א ניצחה, אבל עיקר ההשפעה על המשחק הזה היא שת"א קיימו רוטציה ופ"ת לא, ולכן, מבחינת העייפות, יש יתרון לת"א. שתי הקבוצות צמודות בטבלה במקומות 2-3, כשמפרידות ביניהן 2 נקודות בלבד, והן רחוקות מב"ש 7 ו-5 נקודות בהתאמה.

 

לה ליגה – מחזור 22

21:45 אייבר-גרנאדה – שידור בערוץ ONE (50). גרנאדה מגיעה אחרי ניצחון על סלטה ויגו ועושה קולות שמתחילה להאבק על הישארות בליגה. אייבר נאבקת על מקום בליגה האירופאית, אחרי ניצחון מרשים במסטאיה 4:0.

 

פריימרליג – מחזור 25

22:00 בורנמות'-מנצ'סטר סיטי – שידור בערוץ ספורט 1 (54). בורנמות' מגיעה מהמקום ה-14, 6 נקודות מהקו האדום, אחרי הפסד משוגע 3:6 לאברטון. מנצ'סטר במקום השלישי ערב המחזור, אחרי ניצחון על הברבורים מווילס. בסיבוב הקודם ניצחה מנצ'סטר 1:3.

 

סרייה A

*המלצת צפייה* 21:45 לאציו-מילאן – שידור בערוץ ספורט 2 (53). לאציו מגיעה אחרי ניצחון 6:2 על פאסקרה, שמייצב אותה במקום הרביעי. מילאן הפסידה לסמפדוריה וירדה למקום השמיני. בסיבוב הקודם ניצחה מילאן 0:2.

 

כדורסל:

גביע המדינה – חצי גמר

18:45 מכבי אשדוד/באר טוביה-מכבי תל אביב – שידור בערוץ הספורט (55/555).

21:15 הפועל ירושלים-הפועל חולון – שידור בערוץ ספורט 5+ (56) וספורט 5 לייב (58).

את הקדימון תוכלו לקרוא בטורו המצוין של יאיר זעפרני.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות וולס הפתוחה – סיבוב ראשון:

אוף, איזה גמר זה היה אתמול של הגראנד פרי העולמי. בארי הוקינס ניפק בו את אחת מתצוגות הסנוקר המרשימות שנראו העונה, ועלה עד ל-9-3, כאשר נותר לו פריים בודד כדי לזכות. אלא שאז ראיין דיי העקשן לקח ארבעה פריימים ברציפות, ונראה כעושה את אחד המהפכים המטורפים, מאלו שהוקינס ראה יותר מדי פעמים מהצד הלא נכון. במצב של 9-7 דיי נראה כהולך לקחת פריים נוסף, אלא שאז הוקינס התעשת, והצליח לזכות בפריים ובטורניר כולו. תואר מוצדק לשחקן הנהדר, שהיה ראוי לקחת הרבה יותר תארים מאלו בהם זכה עד כה.

אליפות וולס הפתוחה היא טורניר דירוג הנערך בקארדיף שבוולס. מדובר בטורניר מעט פחות נוצץ מזה שהסתיים אתמול, אך עדיין הוא הביא לנו כמה רגעים בלתי נשכחים לאורך השנים. רגע אחד כזה היה ברייק ה-146 של רוני אוסליבן בטורניר בו זכה בשנה שעברה, ברייק בו הכניס בכוונה כדור ורוד במקום כדור שחור, ובכך קילקל את הברייק המקסימלי. זאת כמחאה על הפרס הכספי הנמוך שניתן אז לברייק הזה באליפות. אוסליבן עצמו ישתתף גם הפעם, וכך גם רוב השחקנים מצמרת הענף. הטורניר אמור להימשך שבוע, כשהסיבוב הראשון ייערך היום ומחר. משחקים מעניינים שאפשר לראות היום הם של בינגהאם מול סטיבנס, וראיין דיי המסכן שייאלץ לשחק שוב היום מול דיוויד גילברט. שידור ישיר ביורוספורט 2 החל מ-15:00 (אפשר לראות כאן) וביורוספורט ב-21:00.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. מתן מצויין ….התכוונת מן הסתם ערב המחזור.
    שכן לאור ניצחון באר שבע הפער הוא 8 +10 בהתאמה.
    ככה שגם מבחינת מכבי פ"ת אם יש לה פנטזיית אליפות היא חייבת לנצח היום ולכל הפחות לא להפסיד.
    פ"ת צריכה להסתכל גם למטה שכן היא ממוקמת 4 במקום שעשוי להוביל לאירופה ויתרונה על י"ם וסכנין הצטמק ל 4 נקודות בלבד.

  2. מתן ראיתי את ההתייחסות שלך טרם פיטורי מולשטיין .
    בתור חובב ליגה ישראלית מסופקני האם יש עונה בה רוב הקבוצות החליפו מאמן .
    לפי ספירה שלי 8/14 החליפו מאמן .
    חלקם החליפו יותר מפעם אחת
    ואנו עוד רחוקים מהפליאוף…

    ואלה שמות הקבוצות
    מכבי תל אביב , בית"ר ירושלים , הפועל קרייית שמונה , מכבי חיפה , הפועל חיפה , בני יהודה , כפר סבא , הפועל תל אביב .
    בנוסף באשדוד מינו מנהל מקצועי מעל המאמן שנשאר.

    1. מכבי חיפה החליפה שניים ובניהם היה עוד אחד (איתי מרדכי, מאמן הנוער, שאין קצת בגביע הטוטו ואלוף האלופים). 4 מאמנים בעונה אחת זה הישג שלא זכור לי.
      אוריאל דסקל פרסם נתונים לגבי אורך קדנציה ממוצעת של מאמנים בכל מיני ליגות. בישראל הממוצע הוא מעט יותר מחצי שנה. זילות מעמד המאמן. קשה מאד להצליח בתנאים כאלה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט