אירועי דיומא – 11.02.2016 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

פרמיירליג – מחזור 25:

14:30-ארסנל-האל סיטי (ספורט 2). ההפסד של ארסנל לצ'לסי במחזור הקודם היה אבן דרך משמעותית בדרך של היריבה הלונדונית לאליפות, והוריד את התותחנים למקום הרביעי. נראה שארסנל תחזור להתמקד בקרבות הצמרת, ללא סיכוי מעשי לזכות באליפות, סיטואציה אותה היא היא מכירה היטב. היריבה היום היא קבוצה חלשה הנמצאת מתחת לקו האדום, אך כזו שלאחר מינוי המאמן החדש מארקו סילבה, הקשתה על קבוצות הצמרת אותן פגשה. כך מול היונייטד איתה סיימה בתיקו, וכמו ליברפול אותה ניצחה.

17:15-מנצ'סטר יונייטד-ווטפורד (ספורט 2). יונייטד זכתה סוף סוף לניצחון אחרי סדרת תוצאות תיקו מתסכלות, והיא עשתה זאת בסטייל מול לסטר האומללה. השדים האדומים בכל זאת די קרובים למקום הרביעי המוביל לליגת האלופות, זאת בזכות חוסר היציבות של כל החבורה שמתחת לצ'לסי. ווטפורד היא השנה קבוצת מרכז טבלה, שזכתה לשני נצחונות נאים (אחד מול ארסנל) במחזורים האחרונים.

*המלצת צפייה* 19:30-ליברפול-טוטנהאם (ספורט 2). הנפילה החדה ביכולת של ליברפול יחסית לכושר שלה מתחילת העונה היא אחת התופעות הבלתי מובנות בליגה. הקבוצה זכתה בניצחון בודד בעשרת המשחקים האחרונים (בכל המסגרות), כאשר רוב ההפסדים שלה הם נגד נמושות, כולל קבוצות מהליגות הנמוכות. הקבוצה, שראתה את עצמה מאיימת על האליפות, נמצאת כבר במקום החמישי, ורק שינוי קיצוני יחזיר אותה למאבק על המקום המוביל לליגת האלופות. טוטנהאם זכתה לניצחון קשה על מידלסבורו לאחר שתי תוצאות תיקו, ניצחון שיחד עם ההפסד של ארסנל החזיר אותה למקום השני. כפי שהדברים נראים בתקופה האחרונה, זה צריך להיות של התרנגולים.

ליגת העל – מחזור 22:

16:00-מכבי חיפה-הפועל חיפה (ספורט 1). הדרבי החיפני מפגיש שתי קבוצות בכושר לא משכנע. הירוקים זכו במחזור הקודם סוף סוף לניצחון על אשקלון החלשה, אך עשו זאת בעזרת שני שערים מפנדלים. הם עדיין כרגע מחוץ לפליאוף העליון במקום השביעי – ודאי לא הציפיות מהם בתחילת העונה. האדומים, הצמודים אליהם בטבלה, מגלים יכולת חלשה אף יותר (כפי שגם הראה התיקו בגביע נגד רמת גן מהלאומית השבוע), והדיווחים על הלחץ המגיע מכיוון חדר ההלבשה שלהם מלווים אותנו מתחילת העונה. היתרון (גם ביציעים) אמור להיות של הירוקים, אך אף תוצאה לא תפתיע במשחק הזה.

18:00-עירוני קרית שמונה-בני יהודה ת"א (ספורט 5 לייב). שני ההפסדים שספגה קרית שמונה נגד היריבות החזקות לצמרת (כשאחריהם הגיע גם ההפסד לבית"ר בגביע) הרחיקו אותה מאד מהמקום השלישי, אותו קיוותה להשיג. עדיין מדובר בקבוצה טובה שוודאי תהיה פייבוריטית במשחק הזה. בני יהודה נמצאת במגמה הפוכה – למרות המיקום בתחתית, הקבוצה מצליחה להשיג תוצאות טובות יחסית, ומגלה גם יכולת משכנעת בגביע. הכתומים כבר עלו אל מעל הקו האדום, וינסו להמשיך במגמה גם היום.

18:15-הפועל באר שבע-הפועל אשקלון (ספורט 1). אחרי ההפסד למכבי ת"א במשחק העונה במחזור הקודם, ולפני שלב הנוק אאוט בליגה האירופית השבוע, באר שבע קיבלה יריבה בהזמנה. ידוע לכל שהאלופה סובלת מתקופה לא טובה יחסית, הרבה בגלל פציעות ועייפות של שחקני מפתח בסגל (היום למשל ויטור, קורהוט ואוגו המוצהב לא ישחקו, וגם בוזגלו וביטון בספק). עם כל זאת, אשקלון לא אמורה להוות יריבה של ממש לאלופה – היא נמצאת מתחת לקו האדום (למעשה הייתה האחרונה אם לא הורדת הנקודות להפועל ת"א) והפסידה בארבעת המשחקים האחרונים שלה. נראית כמו התוצאה הצפוייה של המחזור.

20:30-הפועל רעננה-בית"ר ירושלים (ספורט 1). הפיטורים של רן בן שמעון השבוע מאימון בית"ר היו צפויים לכל מי שעקב אחר הקבוצה מתחילת העונה. הכיסא של רב"ש התנדנד בעוצמה כל אימת שהישגי הקבוצה לא תאמו לציפיות הקהל. אלא ששרון מימר, שהובא במקומו, אף הוא לא בדיוק זוכה לתמיכת הקהל, כך שהקולות שליוו את הקבוצה לאורך העונה צפויים ללוותה גם בהמשך. המאמן החדש זכה לפחות למעט שקט, לאחר הניצחון בגביע במשחקו הראשון מול קרית שמונה. המארחת עצרה את שרשרת ההפסדים שלה עם שני נצחונות במחזורים האחרונים, אך לא בטוח שאלו משחקים ששווה לכתוב עליהם הביתה: הראשון היה נגד כפר סבא, אחת מהקבוצות החלשות בליגה, והשני נגד אשדוד הושג בפנדל מפוקפק.

לה ליגה – מחזור 20:

17:15-אלאבס-ברצלונה (ONE). מפגש פיקנטי מכמה בחינות. קודם כל היות ואלאבס הנחילה לברצלונה הפסד בית מפתיע בתחילת העונה, ושנית היות ושתי הקבוצות אמורות להיפגש שוב השבוע בגמר גביע המלך. האלופה ודאי לא תזלזל במפגש משתי הסיבות, וגם כי היא לא יכולה להפסיד נקודות ברדיפה אחר המובילה ריאל מדריד. ברצלונה פיבוריטית גם כך, ודאי לאחר שאינייסטה ובוסקטס חזרו להרכב לאחר פציעות ממושכות.

19:30-אתלטיק בילבאו-דפורטיבו לה קורוניה (ONE). שתי קבוצות בתקופה לא מזהירה. המארחת הבאסקית שהייתה באיזור הצמרת איבדה גובה לאחר סדרת תוצאות לא משכנעות, וכך גם האורחת, הממוקמת נמוך יותר בטבלה, לאחר חמישה משחקים ללא ניצחון.

21:45-אוסאסונה-ריאל מדריד (ONE). לא כוחות בכלל. מפגש קצוות בין אלופת אירופה לנועלת הטבלה, הצפוייה לרדת ליגה בוודאות.

בונדסליגה – מחזור 20:

16:30-אינגולשטאט-באיירן מינכן (ספורט 2). באיירן מינכן פתחה פער של ארבע נקודות בצמרת, בעיקר לאור היכולת הלא משכנעת של שכנותיה. האלופה עוסקת בעיקר בהודעה של פיליפ לאהם על כך שיפרוש בסיום העונה. המארחת, הנמצאת עדיין מתחת לקו האדום, לא צפוייה להטריד מדי את באיירן. לא ברור אם אלמוג כהן, המשחק בשורות המארחת, ומגלה יכולת טובה העונה, יהיה כשיר למשחק.

ליגה צרפתית – מחזור 25:

18:00-גנגאן-ליון (ספורט 5). ליון שבמקום הרביעי, התרחקה עד המחזור הקודם מחבורת הצמרת בגלל שני הפסדים מפתיעים, וגם הודחה בדרך מהגביע. אלופת העבר התאוששה מההפסדים עם תבוסה שהנחילה לנאנסי, בה התכבד ממפיס דפאי בשער הבכורה בליגה. המארחת התחילה לא רע את העונה, אך בתקופה האחרונה היא מזייפת עם שלושה הפסדים רצופים.

21:00-מונאקו-מץ (ספורט 5 לייב). מונאקו לוהטת. אחרי משחק העונה בו ניצחה את ניס, הקבוצה ניצבת בצמרת עם פער שלוש נקודות, כשבינתיים הספיקה להשיג גם ניצחון חוץ במונפלייה באמצע השבוע. פלקאו וחבריו יהיהו פיבוריטים נגד מץ מהתחתית, למרות שזו הפתיעה את מארסיי בשבוע שעבר.

סרייה A – מחזור 25:

21:45-פיורנטינה-אודינזה (ספורט 2). פיורנטינה מהצמרת ספגה השפלה 4:0 מול רומא, מה שהרחיק אותה מהמקום המוביל לאירופה. עדיין יש לה העונה על מה לשחק, זאת בניגוד ליריבה שכבר לא תגיע לאירופה, ומצד שני גם לא תרד ליגה.

סנוקר:

טורניר הגראנד פרי העולמי – חצי הגמר:

אתמול הושלם שלב רבע הגמר. במשחק הראשון סיים מארקו פו את מסעו של מארק קינג בטורניר. ההונג קונגי נמצא בכושר מצויין בתקופה האחרונה, והוא בהחלט אחד המועמדים לזכייה. במשחק השני ניצח ריאן דיי את שון מרפי, לשעבר אלוף העולם. דיי הוא שחקן ותיק, הנמצא מתחת לראדאר, והוא עדיין ללא תואר בענף. הוא יודע לייצר מדי פעם ניצוצות יפים של סנוקר, אך לא תמיד עקבי ביכולת. האם הוא יהיה עוד סינדרלה, לאחר הזכיות של מארק קינג ואנתוני המילטון בתאריהם הראשונים? את זה נדע עד מחר. דיי ופו ייפגשו היום לחצי הגמר השני. אתמול נערך גם חצי הגמר הראשון בין בארי הוקינס לליאנג וונבו, ובמשחק הזה ייצר הוקינס את אחת מתצוגות הסנוקר המרהיבות שראינו בתקופה האחרונה, ובה גבר על הסיני 6:1. הוקינס ממשיך אף הוא בכושר המצויין, והוא יחכה בגמר ביום ראשון למנצח המשחק היום.

21:00-מארקו פו-ריאן דיי (יורוספורט)

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. חוזר על ההודעה מאתמול וונדי גלוב קונראד קולמן לכוד בסערה במרחק 300 מייל מהחוף ללא תורן וללא אפשרות להניף מפרש.

  2. כאן ממשיך ה-PRO-AM הפופולרי ביותר בפבל-ביץ', וגונזגה, היחידה הבלתי מנןצחת במכללות, במשחק חוץ קרשה נגד סיינט מרי. גם דיוק בקלמסון, ומרילנד נגד אוהיו סטייט משחקי כדורסל חשובים מאד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט