אירועי דיומא – 12.02.2017/מתן גילור

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 22

19:00 איחוד בני סכנין-הפועל כפר סבא – שידור בערוץ ספורט 5 לייב (58). שתי קבוצות עבורן המשחק הוא משמעותי מאד במאבק על ההישארות – עבור כפ"ס הישארות בליגה ועבור סכנין הישארות במקום המוליך לפלייאוף העליון. ערב המחזור, סכנין במקום ה-6 עם מספר נקודות זהה למקום ה-4 ושתי נקודות מעל המקום ה-7. היא מגיעה למשחק לאחר שני ניצחונות רצופים. כפ"ס מגיעה מהמקום ה-12. בסיבוב הקודם ניצחה כפ"ס 1:2 וזה גם הניצחון האחרון שלה, קרי עברה סיבוב שלם פחות משחק אחד ללא ניצחון, ולכן גם החליפה מאמן.

20:15 הפועל תל אביב-מועדון ספורט אשדוד – שידור בערוץ ספורט 1 (54). הפועל ת"א אמנם קבורה בתחתית, זיכרון להפחתת 9 הנקודות, אבל 6 נקודות הפרש בינה לבין ההישארות הן בהחלט פער סגיר. בכל מקרה, היא לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד את המשחק הזה. אשדוד מבחינתה תרצה להתרחק עוד מעט מהתחתית. ניצחון והיא תוכל גם לאיים על הפלייאוף העליון. ת"א מגיעה אחרי תיקו עם כפ"ס. אשדוד מגיעה אחרי הפסד לרעננה. בסיבוב הקודם ניצחה אשדוד 0:1.

 

לה ליגה – מחזור 22

13:00 ויאריאל-מלאגה – שידור בערוץ ONE (50). ויריאל במקום השישי מרוחקת 4 נקודות מהמקום שמוביל לליגת האלופות ובכל מקרה יש לה גם לשמור על המקום שמוביל לליגה האירופאית. במחזור הקודם סיימה בתיקו 0:0 בסביליה. למלאגה מרווח בטיחות של 9 נקודות מהמקום ממנו יורדים ליגה ונראה שהעונה די גמורה מבחינתה. במחזור הקודם הפסידה לאספניול. בסיבוב הקודם ניצחה הצוללת הצהובה 2:0.

17:15 לגאנס-ספורטינג חיחון – שידור בערוץ ONE (50). לגאנס במקום ה-17 עם מרווח של 5 נקודות מהקו האדום, למרות ההפסד לאתלטי במחזור הקודם. חיחון הפסידה לאלאבס והיא עדיין מתחת לקו האדום. בסיבוב הקודם ניצחה חיחון 1:2.

19:30 לאס פאלמאס-סביליה – שידור בערוץ ONE (50). לפאלמאס לא נשאר יותר מדי על מה לשחק העונה. סביליה רחוקה 3 נקודות בלבד מהמקום הראשון (עם 2 משחקים עודפים) ויש לה סיכוי מצוין להמשיך עוד עונה בליגה האלופות. בסיבוב הקודם ניצחה סביליה 2:1.

21:45 אתלטיקו מדריד-סלטה ויגו – שידור בערוץ ONE (50). מדריד תרצה לשמור על המקום הרביעי. ויגו עוד יכולה לחלום על הליגה האירופאית. אתלטי ניצחה במחזור הקודם, כנזכר לעיל. סלטה הודחה בחצי גמר הגביע וייתכן שהעייפות תפגע בה. בסיבוב הקודם ניצחה אתלטי 4:0.

 

פריימרליג – מחזור 25

15:30 ברנלי-צ'לסי – שידור בערוץ ספורט 1. לברנלי, שהפסידה במחזור הקודם לווטפורד, יש פער די מבטיח של 9 נקודות מהקו האדום. צ'לסי, שגברה על התותחנים, מוליכה בפער זהה את הטבלה ונמצאת בדרך הבטוחה לאליפות. בסיבוב הקודם ניצחה צ'לסי 0:3.

18:00 סוונזי-לסטר – שידור בערוץ ספורט 1. משחק סופר חשוב לשתי הקבוצות. שתיהן עם 21 נקודות, כשהאל סיטי על 20 במקום ממנו יורדים ליגה. סוונזי מגיעה אחרי הפסד למנצ'סטר סיטי ולסטר אלרח הפסד למנצ'סטר יונייטד. בסיבוב הקודם ניצחה לסטר 1:2.

 

בונדסליגה – מחזור 20

16:30 וולפסבורג-הופנהיים – שידור משולב בערוץ ספורט 2 (53). וולפסבורג, למרבה ההפתעה, קבוצת תחתית ומרחוקת 3 נקודות בלבד מהקו האדום, אחרי ההפסד לקלן במחזור הקודם. הופנהיים, שספגה את הפסדה הראשון רק אחרי פגרת החורף, חזרה לעצמה עם 0:4 על מיינץ ורק הפרש שערים מפריד בינה לבין מקום בליגת האלופות. בסיבוב הקודם סיימו הקבוצות בתיקו 0:0.

18:30 פרייבורג-קלן – שידור משולב בערוץ ספורט 2 (53). פרייבורג באחלה עונת מרכז טבלה הרחק ממאבקי התחתית, למרות ההפסד למנשנגלדבאך. קלן רק 3 נקודות מהמקום השלישי. בסיבוב הקודם ניצחה קלן 0:3.

 

סרייה A

13:30 קורטונה-רומא – שידור בערוץ הספורט (55/555). קורטונה בדרך לליגה השניה, אחרי הפסד לפאלרמו. רומא בדרל לליגת האלופות אחרי הניצחון על פיורנטינה. בסיבוב הקודם ניצחה רומא 0:4.

16:00 אינטר-אמפולי – שידור משולב בערוץ ספורט 2 (53). אינטר במקום החמישי אחרי ההפסד בדרבי ד'איטליה. אמפולי במקום ה-17 אחרי תיקו עם טורינו. בסיבוב הקודם ניצחה אינטר 2:0.

16:00 פאלרמו-אטאלנטה. פאלרמו בדרך לליגה השניה. אטאלנטה בדרך לליגה האירופאית. בסיבוב הקודם ניצחה פאלרמו 1:0.

16:00 ססואולו-קייבו. שתי קבוצות צמודות במרכז הטבלה שמגז האוויר החורפי הוא הדבר היחיד שאמור למנוע מהן ללכת לים. בסיבוב הקודם ניצחה קייבו 1:2.

16:00 טורינו-פסקרה. פסקרה במקום האחרון עם ניצחון בודד. גם לטורינו אין יותר מדי על מה לשחק מהמקום התשיעי. בסיבוב הקודם נגמר 0:0.

19:00 סמפדוריה-בולוניה – שידור בערוץ הספורט (55/555). עוד משחק בין שתי קבוצות מרכז טבלה שלא ירדו ליגה ולא ישיגו אירופה. בסיבוב הקודם ניצחה בולוניה 0:2.

21:45 קליארי-יובנטוס. קליארי עדיין מספיק רחוקה מהתחתית, למרות ההפסד לאטאלנטה. הגברת הזקנה בדרך לעוד אליפות, עם 4 נקודות הפרש ומשחק חסר. בסיבוב הקודם ניצחה יובה 0:4.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

טורניר הגראנד פרי העולמי – הגמר:

אתמול בחצי הגמר השני של הטורניר הצליח ראיין דיי לנצח את מארקו פו במשחק מותח למדי. דיי גילה עוצמות מנטליות ראויות לציון כאשר המשחק החל בשליטתו של פו, כולל פריים אחד בו הצליח לחזור לאחר שהיה בפיגור של יותר מארבעה סנוקרים על השולחן. דיי הוא סוג של סינדרלה בטורניר הזה – מדובר בשחקן ותיק המדורג במקום ה-22 בעולם, אך כזה שמעולם לא זכה באף טורניר. היום דיי יתמודד בגמר מול בארי הוקינס. להוקינס כבר די נמאס מהסינדרלות הנקרות לדרכו בשלבי ההכרעה של הטורנירים. כך הפסיד למארק קינג בגמר אליפות צפון אירלנד, ולאנתוני המילטון בחצי גמר המאסטרס הגרמני. הוקינס עצמו הוא שחקן מצויין המגלה יכולת גבוהה באופן תדיר, אך הוא כושל באופן עקבי בנסיונות לזכות בתארים. נקווה בשבילו שהיום מזלו ישתנה.

הגמר ייערך בפורמט של הטוב מ-19. שידור ישיר ביורוספורט 2 ב-15:00 (אפשר לראות כאן) וביורוספורט ב-21:00.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

    1. כמה ברייקים מפלצתיים פשוט. די מזכיר את מה שעשה בחצי הגמר מול וונבו. באמת מקווה בשבילו שייקח סוף סוף תואר. מגיע לשחקן האדיר הזה.

  1. היום היום האחרון בפבל ביץ' (פרו-אם גולף, תחרות גולף פופולרית ביותר בגלל שהחובבים הם VIP – שחקני קולנוע, ספורטאים ממקצועות ס]ורט אחרים, וכו'). במכללות מישיגן נגד אינדיאנה, תמיד משחק גדול.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט