משחקי יום רביעי הארוך – צעד קדימה, שניים אחורה / נדב הלפרין
בהצלחה עם זה. סטיבנסון

משחקי יום רביעי הארוך – צעד קדימה, שניים אחורה / נדב הלפרין

יום רביעי ארוך שיוזנק בפילדלפיה, שם יתארחו הספרס, יפגיש בין פול ג'ורג' ללברון ג'יימס ובין  ההיט הרותחת לבין מילווקי המקבלת חזרה לשורותויה את כריס מידלטון, ויסתיים במפגש של הלוחמים והשוורים.

 

2:00 פילדלפיה 76 (33-18) – סן אנטוניו ספרס (12-39)

הלילה נפתח במפגש מסקרן אך נטול מתחים בין השנייה במערב שתתארח אצל השנייה מהסוף במזרח.

נתחיל בקבוצה הביתית – ה-76רים, שדהירתם המוצלחת נעצרה ברצף של ארבעה הפסדים והחזירה אותה אל הקרקע – כפי שכבר נכתב כאן, וז קבוצה עם עתיד מזהיר, שתצא מהעונה הזו עם חיוך ובחירת דראפט גבוהה במיוחד – שניים במחיר אחד – ללכת בלי סם הינקי ולהרגיש עם, אבל יותר טוב. עכשיו מדברים על טרייד שישלח את אוקפור לקבוצה אחרת (אולי הפליקנס), זה מהלך שיכול להועיל לקבוצה מאוד, ומראה כמה הכלים שברשותה מגוונים כדי לצייר באמצעותם עתיד טוב יותר.

הספרס של הפופ, הם, ובכן, הספרס של הפופ. אמנם הם מגיעים אחרי הפסד לממפיס ולא נמצאים באיזשהו רתץ מאיים – אך עדיין אוחזים המקום השני במערב הפרוע בבטחה.

מבחינת פציעות: אמביד בספק, כך גם קוואי (אם כי סביר שישחק). מכל מקום ההימור נשאר בעינו: הספרס ב-10.

2:00 אינדיאנה פייסרס (22-29) – קליבלנד קאבאלירס (15-35)

מכתיבי הקצב מאינדיאנה נמצאים בתקופה – כמה מצוינת? שבעה נצחונות רצופים. על מי? אוקלהומה והרוקטס, בין השאר. היא אמנם ממוקמת רק במקום השישי במזרח, אך עוד כמה ניצחונות והיא תתברג בקלות במקום הרביעי – איך? יכולת מצוינת של פול ג'ורג', למשל.

בקליבלנד לעומת זאת, מתמודדים עם המון רעשי רקע, ציוצים, תגובות לתקשורת, שמועות על טריידים וסכסוכים. איכשהו כל זה לא הפריע לקאבס לנצח את שלושת משחקיהם האחרונים – ולא הפריע למי שתמיד במרכז הסערה, לברון, לקלוע במשחק האחרון מול הוויזארדס שלשה לא הגיונית בעליל ולכפות הארכה.

לאור מה שתיארתי, קשה להמר, ובכל זאת, אלך על הפתעה וניצחון של המאחרת, שתרחיב את הרצף לשמונה ניצחונות – אינדיאה ב-4.

2:30 דטרויט פיסטונס (28-24) – לוס אנג'לס לייקרס (36-18)

המשחק השלישי של הערב מביא אלינו את שחזור סדרת הגמר של 2004 – עם הרבה פחות ברק והרבה פחות כישרון.

המארחים מעיר המכוניות אמנם נאחזים איכשהו במקום השמיני בטבלה – כלומר בפלייאוף – אך ממש לא נראים כמו גרסה מודרנית של הגרסה המודרנית של של הבאד בויז. והאורחים מקריית המלאכים – ימי שאקובי הם זיכרון רחוק ומתוק ומכאיב.

הלייקרס אמנם ניצחו סוף סוף את הניקס, אך לשארית העונה הזו אין להם ממש תקווה וחלום מלבד בחירת הדראפט הנכספת.

וההימור? הפיסטונס ב-8. 

לא באד בוי. ג'קסון.

2:30 אטלנטה הוקס (22-30) – דנבר נאגטס (28-23)

קל לזלזל בסיכוייהם של הדנבר נאגטס "לעשות את הפלייאוף", אחרי הכל, רובנו לא הימרנו עליהם – בוודאי לא האמנו שימצאו את עצמם מעל הטריילבלייזרס, אבל החבורה הצעירה נלחמת, וכשנדמה שהרגל נופלת מהגז, היא שבה אליו. כך היה עם הניצחון האחרון על המאבס שהגיע לאחר הפסד לספארס.

ההוקס הביתיים נכנסו לשגרה די מתעתעת, ניצחונות והפסדים בערבטביה, ומקום טוב במרכז תמונתה פלייאוף המזרחית. יש להזכיר שיערכו הערב גרסה שעלולה להיות מדוללת של הנאגטס (מודיאיי ופאריד בספק. , מה שודאי יוסיף לבטחונם, כשהם קרובים יותר לסגל מלא.

על כן – אטלנטה ב-11.

2:30 ברוקלין נטס (43-9) – וושינגטון וויזארדס (30-21)

הרשתות מברוקלין הם הקבוצה היחידה בליגה ששומרת על מאזן חד ספרתי של נצחונות. הישג. היא גם מחזיקה ברצף ההפסדים הארוך נכון לעכשיו בליגה – עשרה, אם תהיתם.

לעומתה – הוויזארס אמנם הפסידו בהארכה לקאבס, אך ניצחו שמונה מתוך עשרת משחקיהם האחרונים, הודות ליכולת מופלאה של ג'ון וול ובראדלי ביל. מי אמר שברוקס לא יודע לאמן?

ובמשחק שכזה, קל לקפוץ למסקנות, לטובת המכשפים מהבירה. הוויזארדס ב-16.

3:00 מינסוטה טימברוולבס (33-19) – טורונטו ראפטורס (21-32)

המארחים ממינסטוה חבולים, אין מילה אחרת, במשחקם האחרון איבדו את זאק לאבין לפציעה שעלולה לפגוע מאוד באתלטיות המפורסמת שלו, הם בעיצומו של רצף בן ארבעה הפסדים, ושוב התרחקו מאוד מתמונת הפלייאוף המערבית – למכה הזו הם מנסים בנתיים את תרופת האליל ששמה לאנס סטיבנסון בחוזה לעשרה ימים – שיהיה להם בהצלחה עם זה.

הראפטורס שוב בריאים, ועל אף תקופה רעועה, אספו שני נצחונות בשני המשחקים האחרונים, הלילה, עם סגל די מלא ומינסוטה שחסרה את לאבין ואת דאן, נראה שהיא עדיפה בהחלט על החניכים של ת'יבודו.

הראפטורס ב-15.

בהצלחה עם זה. סטיבנסון

3:00 ניו אורלינס פליקנס (32-20) – יוטה ג'אז (19-33)

אל היכל הסמות'י קינג שבניו אורלינס יגיעו הג'אז כשהם אחרי שלושה ניצחנות רצופים, האולסטאר הטרי שלהם – גורדון הייווארד – לוהט, והמאזן שלהם הוא תמונה מראה כמעט מוחלטת לזה הדל של המארחים – הפליקנס.

כן, הפליקנס אמנם ניצחו את האחרונה במערב (הסאנס) במשחקם האחרון, אך הוא הגיע לאחר רצף הפסדים כואבים – הקבוצה הזו זקוקה לשינוי ולהזרקת חיות – ועל אף שלא ברור עם אוקפור הוא התשובה, עצם המחשבה בכיוון היא נכונה.

לגבי מצבת הפצועים: טייריק אבנס בספק, ואני אלך עם המורמונים: יוטה ב-9.

3:00 מילווקי באקס  (28-22) – מיאמי  היט (30-22)

בעיני עבדכם הנאמן, אחד מהמשחקים המרכזיים של הערב – מצד אחד, המארחים – הבאקס, שהיום ישוב למגרשים אחד מהברגים המרכזיים שלהם, שחסר להם מאוד לאורך העונה – כריס מידלטון, ומסקרן מאוד לדעת איזו יכולת הוא יראה. הבאקס עדיין בתמונת הפלייאוף, אך ללא דחיפה משמעותית של ניצחונות, היא תלך ותתרחק ממנה.

מן הצד השני, ההיט, הקבוצה החמה בליגה, שמצאה את עצמה לפתע פתאום נושפת בעקבי הבאקס ובתמונת הפלייאוף גם היא – הכיצד? 11 (!) ניצחונות רצופים – ויכולת מצוינת של דראגיץ' ואפילו וייטרס.

ואמנם, אותו וייטרס בספק, ואני מאמין שהבאקס יהיו אלה שיעצרו את הרצף החם בחסות ההתלהבות משובו של מידלטון.. הבאקס ב-3.

ברוך הבא. מידלטון.

3:00 ניו יורק ניקס (31-22) – לוס אנג'לס קליפרס (21-31)

שבוע שני שהניקס ישחקו בצל הקלחת שבתוכה מתבשלים פיל ג'קסון כרמלו אנתוני, ואחרי שני הפסדים, האחד לאלופה והשני ללייקרס החיוורים, לא נראה שהערב האווירה בגארדן תהיה חגיגית במיוחד. לפחות, באופן יחסי, הקבוצה בריאה.

האורחים מלה לה לנד בתקופה רעה, וחזרו חבולים משלושה משחקים קשים מול בסלטיקס, הראפטורס, והווריוורס, זה אמנם נשמע מבששר רעות, אך במצבה הנוכחי של הניקס, המפגש איתם הגיע לקליפרס משמיים.

בקיצור, הקליפרס ב-12.

3:00 ממפיס גריזליס (22-32) – פיניקס סאנס (36-16)

השמשות הן הקבוצה החלשה במערב, והם סמל למחסור ברור בכיוון. ממפיס המזקינה, לעומת זאת, היא ההפך הגמור: הרגליים אמנם כבדות, אבל יש דרך, ויש יציבות. כמה יציבות? שבעה נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים, ודבקות של ממש במקום השישי במערב בתקופה של לא מעט משחקי כיסאות בליגה.

למשחק הבא ממפיס מגיעה בריאה במיוחד ובהתחשב בעובדה שפיניקס, בהיפוך מוחלט של יריבתה, ניצחה רק שלושנ מעשרת משחקיה האחרונים, הקבוצה הביתית יכולה להיות רגועה. (בנדר, אגב, צפוי להיעדר).

ממפיס ב-15.

 

5:30 גולדן סטייט ווריוורס  (8-43) – שיקגו בולס (25-25)

 

על הנייר – המשחק המרכזי של הלילה. בפועל, מפגש בין אימפריית 43 הניצחונות מהמפרץ לקבוצה עם 50% הצלחה, וגם זה בקושי.

שיקגו של פרד הויברג, זו של באטלר את וייד את רונדו היא אכזבה. נכון, מלכתחילה התרענו שהיא לא בנויה נכון, אבל לרוב חשבנו שקבוצה שוייד ובאטלר בשורותיה, אמורה לייצר יותר ממאזן חצוי. אגב, בעשרת משחקיה האחרונים היא ניצחה חמישה, האמצע המוחלט. נכון לעכשיו, עם סכסוכים תקשורתיים שיוצאים החוצה והרבה בלאגן, היא עוד שורדת בתמונת הלייאוף, אבל שום דבר לא מובטח, והיא מוכרחה להיזהר.

הווריוורס הביתיים הפסידו באחרונה לקינגס. אמנם, הפסד שהגיע לאחר חמישה ניצחונות, אך כזה שהרא ששוב – היא נוטה לשמוט את המשחקים הצמודים, והעלה הרבה תמרורי אזהרה לסטיב קאר.

ובכן, אני לא מאמין שהמשחק הערב יהיה צמוד ברגעי ההכרעה. אמנם קליי עשוי להיעדר אך גם באטלר. וההימור הבטוח ברור.

הווריוורס ב-18.

5:30 סקרמנטו קינגס (32-20) – בוסטון סלטיקס (18-33)

 

כפי שנכתב למעלה – הקינגס ניצחו לאחרונה את הלוחמים האימתניים, בעוד תצוגת תכלית של דמארכוס קאזינס שהדגישה את כישרונו העצום. מכל מקום, המלכים שלו הספיקו להפסיד מאז לבולס – צעד קדימה, שניים אחורה.

מי שלא מפסיקה לצעוד קדימה היא בוסטון של אייזיאה תומאס שרושמת כבר שבעה ניצחונות רצופים, האחרון בפרידה המרגשת מפול פירס. תומאס, אגב, כבר מוזכר כמועמד של ממש לזכות בתואר ה-mvp של העונה, לצד הארדן ווסטברוק.

ואם הזכרנו בפתח הדברים את כישרונו של קאזינס – נזכיר כעת את מה שמוריד אותו שאולה – שטויות. קאזינס יעדר בשל עבורות טכניות במשחק החולף מול הבולס.

לפיכך, בוסטון ב-13.

שניים אחורה. קאזינס.

לפוסט הזה יש 121 תגובות

  1. תודה רבה!!!
    לילה מעניין מאוד.
    רקחתי במוחי הקודח טרייד מעניין שמשלב 3 מהקבוצות שמשחקות הלילה. אשמח לדעתכם:

    שיקגו – בוסטון – פילדלפיה

    פילדלפיה: קלי אוליניק, מרכוס סמארט, דאג מקדרמוט , בובי פורטיס בחירה סיבוב שני

    בוסטון: נרלנס נואל וג'ימי באטלר

    שיקגו: הבחירה של הנטס, אייברי בראדלי, ג'אליל אוקפור

    לסלטיקס תהיה חמישייה של תומאס, ג'ימי באטלר, קרואדר, הורפורד ונואל!!! וזאת קבוצה שאם לא השנה אז שנה הבאה יכולים להגיע לגמר.

    לשיקגו תהיה התחלה חדשה עם פולטס/בול/ג'קסון מהדראפט ועוד אייברי בראדלי שיהיו הרבה יותר קרובים ל-timeline הגילאי של אוקפור וולנטיין, גראנט וקארטר וויליאמס. הטרייד גם יהרוס לשיקגו את המאזן העונה ובכך תקבל עוד בחירה 8-12 שתוכל להביא להם פנינה נוספת. אוקפור יקבל צ'אנס לשקם את הקריירה שהתחילה ברגל שמאל ולהשתפר בעיר בה נולד וגדל. ומה יהיה עם ווייד? או שיהפוך לוינס קארטר ומנטור או שיקבל תירוץ לעבור בטרייד בסוף העונה יחד עם חבריו ל—Banana boat

    לפילדלפיה יהיה סגל רחב יותר שיכול להשלים היטב את אמביד-סימונס-בחירת יהלום מהדראפט בשחקני משנה שמתאימים להם. בעיקר קליעה מבחוץ ואורך שנותן אוליניק המוכשר, גארד מחליף עם אכזריות ורוע במשחק כמרקוס סמארט שיתן דקות יחד עם מקונל שנה הבאה עד שהיהלום מהדראפט יתאקלם. מקדרמוט יפרח ויגלה כמה החיים כיפים כאשר המוסרים שלו הם סימונס מחדירה ואמביד מדאבל טים. הוא וקובינגטון נותנים מענה מצויין ב-SF.

    1. אהבתי את הרעיון, למרות שלא נראה לי שבוסטון יוותרו על הבחירה של הנטס תמורת שום מחיר. הטרייד מעולה.

      1. קאזינס רק יפריע לתומאס. לא סתם זה לא הביא את סקרמנטו לשום מקום. הפליקנס לא יתנו את אנטוני דיוויס כישרון של פעם בדור בשביל שאולי יצא משהו בדראפט הזה. אין אף שחקן ברמתו בדראפט. הבחירה הזו במקסימום תניב בקליבר של ג'ימי באטלר.

        בנוסף תומאס חייב מגינים סביבו. הוא המגן מספר 435 בליגה ואחרון מבין 86 פוינט גארדים בליגה (DBPM). ה-OBPM שלו לעומת זאת הוא פלוס 6.3! כך השילוב של באטלר ונואל זה בעיני מה שצריך. יחד עם הורפורד וקראודר אייזיה יכול להמשיך לא לשמור על כלום ולהתעסק בהתקפה. הספסל של הסלטיקס עמוק ב-13 שחקני NBA טובים. הם יכולים בכיף להשיל במשקל בשביל נואל

        הבחירה של הנטס לא עוזרת לבוסטון בשום דבר. מרקל פולטס לא יתן את מה שתומאס נותן וכרגע לא יוכל להרכיב קו אחורי נמוך עם תומאס. לונזו אולי יותר אבל לונזו עוד לא מגן טוב. ג'וש ג'קסון יישב על המשבצת של קראודר וכרגע שנה הבאה הוא שדרוג אולי חלקי לקראודר.

      2. בחירה של ברוקלין??
        הלו להתעורר!!! איזו בחירת דרפאט ב שנים האחרונות הפכה להיות שחקן בקליבר של באטלר?!
        פוטנציאל יש לכולם. באטלר הוא חמישיית אול סטאר.
        הנה הלייקרס בחרו 2 את ראסל ואינגראם- הייתי נותן אותם ועוד תמורת באטלר שהוא סופרסטאר מוכח.

        בחירת דראפט היא אוברייטד גם השנה. מה שרואים במכללות זה לא מה שיראו ב NBA תשכחו מזה

        1. 2003 – לברון ג'יימס, כרמלו אנתוני
          2004 – דוויט האוורד
          2005 – כריס פול
          2006 – למרכוס אולדריג'
          2007 – קווין דוראנט
          2008 – דרק רוז
          2009 – בלייק גריפין, ג'יימס הארדן
          2010 – ג'ון וול
          2011 – קיירי ארווינג
          2012 – אנתוני דיוויס
          2013 – אנתוני בנט GOAT
          2014 – אמביד (רק בריאות)
          2015 – קארל אנתוני טאונס

          מוקדם מדי לשפוט שחקן על פי עונת רוקי או 2, גם באטלר לא פרץ מיד.

          אם זאת, באטלר בהחלט שווה בחירה ראשונה, מעצם היותו מוכח.

          1. KAT ביניים לא מוביל את הקבוצה לכלום
            אמביד- שנתיים לא שיחק שנה שלישי מוגבל בדק'
            בנט- חחחחחחחחחחחח
            דיוויס- בהצלחה במקום השמיני
            קיירי- ללא לברון היה עוד שחקן של פרנצ'ייז כושל
            וול- נו באמת …. שחקן טוב לא משנה משחק
            בלייק- בננה שלישית
            הארדן- להזכירך לא בחירה טופ 3
            רוז- שנה אחת טובה ואחריה?
            הווארד- נו ו?
            לברון ג'יימס – כמה רחוק הלכנו עד שהגענו אליו אה….

            לסיכום הלכנו 14 שנה חידדת את הנקודה שלי תודה.
            הסיכוי לקבל שחקן יותר טוב מבאטלר שואף לאפס
            מבין כולם הייתי מעדיף את באטלר למעט לברון ג'יימס והארדן.

            בטוח שיהיו כאלה שיעדיפו את דייויס או KAT . וואלה רק שימו לב איפה הקבוצות של הסנטרים הגדולים משחקות.

            עם באטלר אני מקבל את התוצאה האופטימלית של הבחירה הנוכחית בעוד 3-4 שנים.
            וכשיש לי רוסטר שמוכן עכשיו!!! לקחת אליפות..

          2. בוא אני אפילו יעזור לך.. טעיתי עם כריס פול – בחירה 4.. אתה יכול להמיר אותו בדרון וויליאמס בחירה 3..

            אני מקווה שאתה מבין שבנט היה בצחוק..

            לשפוט את טאונס או אמביד על העונות הראשונות שלהם, זה לא רציני – לאן באטלר לקח את שיקגו בעונת רוקי שלו ? אפשר גם לשאול (וזה רק בגלל שאתה מזלזל כאן בכל השחקנים האחרים) לאן באטלר לקח את שיקגו בכלל בכל שנותיו ? הבן אדם לא בטוח עושה פלייאוף במזרח.. עם חדר הלבשה מפורק. אפשר להמשיך עם הדמגוגיה הזו עד מחר

            דוויט האוורד סחב את אורלנדו לגמר… באטלר ?
            לקיירי ארווינג יש טבעת (כן סיידקיק, אבל אחלה סיידקיק, נתן גמר מרשים בגיל יחסית צעיר)
            רוז – היה MVP של הליגה, אז נכון שהפציעות חיסלו אותו, אבל אני בא להראות לך פוטנציאל של בחירות ראשונות, ברור שלמזל יש חלק ולא כל בחירה מגשימה עצמה.
            בלייק גריפין – גם אני לא מת עליו, אבל הוא אולסטאר בשנים האחרונות. עוד פעם, רק מראנ פוטנציעאל של בחירה ראשונה. הרי ביקשת אולסטאר..
            וול – כנ"ל.
            דיוויס – אתה לא רוצה את דיוויס ?
            הארדן – בחירה 3 בפעם האחרונה שבדקתי.

    2. אחלה טרייד, במיוחד בשביל בוסטון ופילדלפיה, ויאפשר לשיקגו להמשיך לתעות בערפל בו היא ממילא מצויה. מעניין מאד.

  2. יופי של פריויו. אבל – קבוצות לא מנצחת (וגם לא מפסידות) בגלל חדר הלבשה ותקשורת ושאר חארטות. קבוצות מנצחות או לא בגלל כדורסל ותו לא

  3. קצר וקולע, יש 4 משחקים מעולים היום. אינדיאנה-קליבלנד זה משחק רעיל.

    ומצטער, אבל חייב: "אני חושב שדנבר תשתפר העונה. 38-39 ניצחונות ומאבק על הכרטיס לפלייאוף, לקראת הקפיצה לשם בעוד כמה עונות. כדאי לעקוב אחריהם". מתוך הפריוויו לדנבר מתחילת העונה, של 2016/17.

    1. סחתיין. אם יעשו 39 נצחונות כנראה גם יהיו בפלייאוף. הלוואי, אני אומר. פייט כנראה הם לא יתנו ללוחמים אבל יהיה שמח.

  4. קליפרס עם פול במאזן 27-9 (75% אחוז הצלחה, הספרס עם 76.4%)
    קליפרס בלי פול במאזן 4-12 (25% אחוז הצלחה, פיניקס עם 30%)

    עם פול מתמודדת על מקום שני במערב, בלי פול, מקום אחרון במערב.

  5. אינדיאנה היא הקבוצה שהכי עושה צרות לקאבס, ואני מצפה למשחק חזק שלה הערב בבית. וסופסוף לברון מואיל להגיע. מקום שהוא שונא במיוחד.

  6. בגלל שהשרשור כבר ארוך מדי, אני ארשום כבר כאן להביע דעה הטרייד שהציעו כאן. אסכם את זה בשתי מילים – לא יקרה…

    זה נחמד לטעון שאין אף שחקן שנבחר מקום 1 והפך לסופרסטאר שלוקח מועדון על הכתפיים, מאז לברון ג'יימס, אבל זה לא באמת מדוייק…

    הרבה מהבחירות 1 שנעשו היו מצויינות, אך הכל ביחס לאותו דראפט. נניח, הדראפט של בנט היה מזעזע. מאידך, הדראפט של גריפין היה הטוב ביותר מאז 2003 של לברון. וגם יש כמה דראפטים שמלבד הבחירה הראשונה (ואולי השנייה) ההפרש של השאר מבחינת פוטנציאל היה גדול. לכל דראפט יש אופי מסויים והפרשנויות לא טעו בשנים האחרונות לגביהם. הפרשנות על הדראפט בקיץ מדברת על הטופ 5 הכי טוב שהיה מאז 2003. מלבד זאת, כל עוד לבוסטון יש סיכוי ממשי לבחירה הראשונה, הם צפויים לזכות בשחקן אדיר לשנים קדימה ושהסיכוי שלו להפוך לסטאר הוא גבוה מאוד. כל כך גבוה שהוא יתרום המון כבר מהשנייה הראשונה (ולא כמו התרומה של סמארט ובראון, שכבודם במקומו מונח. תרומה ממשית מהשנייה הראשונה, כמו שקיירי, גריפין ורוז נתנו). והכי חשוב לציין שהם אפילו לא צריכים לתת מישהו בתמורה. אז למה לא? ההיסטוריה הוכיחה שמקרים כאלה (בחירה גבוהה שמגיעה לקבוצה מובילה בליגה) רק תרמו לשני הצדדים. לחשוב שלבוסטון יש אופציה שבעונה הבאה החמישיה תהיה – תומאס, פולץ/בול, קראודר, הורפורד וגבוה נוסף היא לא יותר ממעוררת השתאות וקנאה מצד קבוצות אחרות (וזה בלי לציין שעוד יש לקבוצה גם את בראון, בראדלי וסמארט).

    אני אסכם בזה שאין לבוסטון סיבה למסור את הבחירה של הקיץ הקרוב מלבד בטרייד על אנתוני דייוויס. לא פחות מזה. ואם אתם לא מאמינים לי, תבדקו את הדיווחים שרק ממשיכים לצוף על כך שקבוצות מתקשרות לבוסטון לגביי הבחירה ולא הפוך. וזה לא כי איינג' לא מעוניין להעביר אותה בהכרח…הוא בעצמו אמר בראיון שעשה השנה שהוא מבקר אופציות על הבחירה. על ג'ורג'/באטלר נכון יותר להעביר את הבחירה של הנטס בשנה הבאה. זאת מכיוון שכרגע, לאף אחד משניהם אין תקרת פוטנציאל כמו שיש לבול/פולץ. ולעומתם, בשביל אחד מהאחרונים הוא לא צריך להעביר אפילו דולר למישהו אחר.

    ד.א, לטעון שזה לא משנה ובוסטון צריכה לעשות All-In ו"למי אכפת מהבחירה?" לא מבין באמת את המשמעות של אפשרות כזאת. שוב – זה מקרה שלא יחזור. כמה מקרים היו שקבוצה מדורגת שנייה בליגה וגם זוכה לבחירה הראשונה? אני אישית זוכר את המקרה של הלייקרס כשהם בחרו בוורת'י ואיזה משמעותי זה היה בשבילם ואיזה שושלת זה פיתח ואני בטוח שזה מה שגם יושב לאיינג' בראש. אני בעד טרייד של בוסטון. מאוד. אבל לא על הבחירה של הקיץ.

  7. אינדיאנה קבוצה טובה שיכולה להיות מצוינת – כשתד יאנג יחזור, מיילס טרנר יהפוך לכוח דומיננטי כל ערב, וסי.ג'יי מיילס יקבל יותר זמן בחמישיה הפותחת. קבוצה שבאופן ספציפי יכולה לעשות צרות לקאבס בסיבוב ראשון או שני בפלייאוף, וכמובן זה מתחיל בשמירה של פול ג'ורג' על לברון.
    אם אני הקאבס, זו הקבוצה שאני הכי פחות רוצה לקבל בפוסט-סיזן.

    1. אללה אתה.. כבר אמרת את זה על 3/4 מהקבוצות במזרח.

      מדטרויט אהובתך, דרך מילווקי, עכשיו אינדיאנה.

      מחר ברוקלין..

      1. "הקבוצה שהקאבס הכי פחות רוצים לקבל" – לא אמרתי דבר כזה על אף קבוצה אחרת.
        איך נקרא אדם שמייחס לאחר דברים שהוא לא אמר, במילון שלך?

        1. וזה הציטוט הזה : "קבוצה שבאופן ספציפי יכולה לעשות צרות לקאבס בסיבוב ראשון או שני בפלייאוף"

          1. לא אמרת על קבוצות שונות במזרח שהן יכולות לעשות לקאבס צרות ?

            הרי זה מה שאתה טוחן לנו כל העונה – "הקאבס חלשים ולכן…

          2. אל תסלף.
            אמרתי על אינדי- ה-קבוצה, בה"א הידיעה, שהקאבס לא רוצה לפגוש בפוסט-סיזן. הנה, ממש כאן למעלה. שורה אחרונה לתגובה 22.

            אז מה אתה בא ואומר, שאני טוען את זה לגבי *כל* קבוצה במזרח? זה שקר. נורא פשוט.

            די, באמת. אין לי כוח לזה. לזרוק פנינים לחזירים. עזוב אותי.

      1. לא משהו חדש אבל כבר איזה שבועיים לא משחק. ועם המתחרים לרוקי העונה זה לא יהיה מגוחך להניח ש1000 דקות משחק יספיקו לו

    1. אוי, הפאניקה של גולדן סטייט. "תראו איך במזרח קבוצות מפסידות לקליבלנד".
      בעצם זה קצת עלוב, להיתלות במישהי במזרח שתפיל את הקאבס בדרך. ולהיעלב, כשאין אף אחת במזרח שתעשה את העבודה, שסטף הצ'וקר לא ידע לעשות בעצמו, עם קבוצת ה-9-73.
      כדי שלא תיחנקו שוב בגמר נוסף.
      כמו ההצעה להאריך את סדרת הגמר ל-9 משחקים.
      אז אני מציע לפצוע את קווין לאב ואת קיירי ארווינג שוב.
      יאללה. ג'אסט דו איט.

      1. אוף סומסום אתה כותב יותר מדי שטויות לחא כל פיקוח.
        אולי מישהו יתן לו (ולנו) קצת טיימאאוט,
        סינסרלי יורס,
        קיי והפמליה בשירות הציבור.

        1. אתה לא חייב לקרוא, אתה יודע.
          ואם אני אתחיל לסמן פה כל מי שלא כותב מספיק מעניין או ברמה מספיק גבוהה – שלא לדבר על השפה, "לחא כל פיקוח", "סינסרלי" – לא יישאר כאן איש. "בשירות הציבור", וואלה, כמו כל שליט-מטעם-עצמו.
          צ'יל.

          1. קיי דואג לכל נתיניו ברשת, כמו שליט שרותה סדר, רמה, טעם.
            לא משהו שאתה מסוגל להבין כרגע, אבל אולי איזה מחנה עבודה קצרצר יסדר לך כמה ברגים בראש ותהיה שוב fit לזהם לנו את הדיון עם קצת יותר טעם ופחות קשקושים.

            עכשיו תצדיע לשחרור,
            אהבה, אמונה ותקווה,
            קיי ז׳ונג איל ופמליתו(ללא רודמן למי שתוהה) מביבר יוטה.

  8. קליבלנד רותחת. 40-18 רבע שלישי.

    לברון מוצא שוב ושוב את קורבר, והילד לא מחטיא. עבר את גייסון קיד מס' 7 בכל הזמנים

  9. באמת פורנו היה לראות אתצ׳טרחס אוקלי מנסה לדחוף חציל לפה של דולאן.

    ביי פאר הדבר הכי מעניין שקרה במשחק של הניקס במדיסון העונה.

  10. למעט אסון או מהפך מופלא – ואלה לא הלייקרס הערב – בדטרויט זה סגור.
    לאן לעבור?
    איך פילי בלי אמביד עוד בתמונה?

  11. אזהרת צפייה –
    הסאנס בממפיס.

    הסאנס, אחרי דקות ארוכות, הצליחו בעזרת סל של טאקר (אחרי רב' התקפה) לחצות את רף ה-30% מהשדה!!!

    1. דרך אגב –
      לדעתי, הקבוצה עם הפוטנציאל להציב את המכשול הגדול ביותר בפני הקאבס בפלייאוף (לפני המפגש בין המנצחת טורונטו/בוסטון) –
      מיאמי.
      פוינט גארד מהסוג שקיירי מתקשה מולו בהגנה,
      סנטר אמתי,
      הגנה אגרסיבית.

  12. איזה חורבן הניקס.
    ריצת 0-7 לקליפרס, שסגרו את הניקס על 16 נקודות ברבע האחרון.
    שוב – הניקס יפסידו משחק שהיה בידיים.

  13. טורונטו פראיירים שאין לתאר. כאוהד הקאבס לא מוכן להחליף אותם באף קבוצה אחרת בגמר הקונפרנס

  14. פורזינגיס לא יכול להישאר 5 מול דיאנדרה ג'ורדן.
    הפער האתלטי – נגיד את זה בעדינות, מטעמי pc – די ברור.
    קלאצ'.

  15. אוי. נגמרו המשחקים השקולים להערב.
    סקרמנטו בלי קאזינס, לא מאצ' לבוסטון. הרחקה דבילית.
    שיקגו בלי באטלר, עדיף שלא תעלה בכלל באורקל, או שייתנו לדי-ווייד מנוחה. משחק מיותר.

  16. מן הון להון, היילייט הוא המהומה עכשיו בממפיס.
    יוליס, בוקר, אלכס לן קפץ מהספסל.
    לא יודע – אני לא הייתי הולך מכות עם הגריזליס.

    1. העיפו את דניאלס, יוליס, וכריס.
      את הבלגן התחילו בוקר ודניאלס, ומשם זה צמח.

      לא נורא, זה חיובי בבחינתי שהסאנס לא לוקחים את ההפסדים בשוויון נפש.
      הם שיחקו גרוע הלילה, אבל לפחות הם נלחמו –
      גם ברב' (בעיקר בהתקפה), וגם (ללא יותר מדי כישרון) בהגנה.

  17. אם הייתי גנרל מנגר של קבוצה האחרת.
    היתי מנסה לתת הרבה בשביל ווילי קאולי סטיין.
    הוא תותח והוא הולך לאיבוד ליד קאזנס.
    תסתכלו בהיי לייט של היום.
    דדאנק אחד היפים שהיו השנה ביחד אחת וחסימה מהסרטים על הורפורד.

    הוא אחלה שחקן אני מקווה שיתחיל לקבל דרות במקום קופוס וגם לקחת קצת מקאזנס כי הוא יותר טוב כסנטר מובילי.

    1. השלמתי עכשיו.
      משחק אדיר של הקינגס.
      הזדמנות גם לתהות, מה באמת קאזינס תורם בהגנה. כי נראיתם מעולה הערב, לשתק ככה את בוסטון, לחסל אותה ברביעי – לא פשוט.

  18. מיאמי לוהטת מאז שווינסלו נפצע, מישהו יכול להסביר ?
    כנל נראה שגם סקרמנטו משחקת יותר טוב בלי גיי ואולי גם בלי כספי?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט