חם מהתנור: לאנס סטיבנסון במינסוטה (לפחות לעשרת הימים הקרובים) / רועי ויינברג

מינסוטה טימברוולבס (33-19) ביצעה מהלך מפתיע כאשר החתימה את הגארד לאנס סטיבנסון על חוזה לעשרה ימים, זמן קצר לאחר שזאק לאבין, שחקן החמישייה של מינסוטה, נפצע בברכו וסיים את העונה. סטיבנסון שיחק במהלך העונה עם ניו אורלינס עד שנפצע וקלע 9.7 נקודות עם 3 ריב' ו-4.8 אס' (שיא קריירה) בממוצע ב-6 משחקים.

סטיבנסון יוכל להשתתף ב-5 משחקים של הוולבס (מול טורונטו, ניו אורלינס, שיקגו, קליבלנד ודנבר) ולאחר מכן לחתום על חוזה נוסף לעשרה ימים, או על חוזה של שנתיים בקבוצה. מינסוטה היא הקבוצה השישית בקריירה של מומחה ההגנה והרביעית בשנתיים האחרונות.

*

דראגן בנדר, הבחירה הרביעית בדראפט, נפצע בקרסול וגמר את העונה. בנדר סיים את 2016/17 עם 3.2 נק', 2.2 ריב' ו-0.5 חס' ב-12 דקות בערב במדי פניקס (36-16).

*

אוון טרנר מפורטלנד (30-23) שבר את יד ימין ועלול להיות בחוץ לזמן ממושך. ככל הנראה הוא לא יצטרך ניתוח, ולא בוצעה הערכה של כמה זמן הוא יפספס נכון לעכשיו. העונה, טרנר (שבקיץ חתם על חוזה של 70 מיליון דולר ל-4 שנים) עם 9.7 נקודות, 3.9 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים במשחק.

*

קריס מידלטון, גארד מילווקי באקס (28-22), צפוי לעשות היום את הבכורה העונתית שלו לאחר שלא שיחק מתחילת העונה עקב פציעה. שנה שעברה הוא קלע 18.6 נקודות (39.6% מהשלוש) במשחק.

*

ניו אורלינס פליקנס (32-20) ושיקגו בולס (26-26) מעוניינות בג'הליל אוקפור, חבר חמישיית הרוקיז הראשונה והבחירה השלישית בדראפט 2015. אוקפור העונה עם 11.8 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק כשהוא שותף ב-35 משחקים בלבד מתוך 50 של פילדלפיה 76' (33-18), קבוצתו של הסנטר. ה-76' כנראה מעוניינים בבחירת דראפט או מספר בחירות דראפט תמורתו, כשבנוסף שמו של ג'רו הולידיי מניו אורלינס (העונה עם 16 נקודות ו-7.4 אסיסטים בערב) עלה, ככל הנראה, בשיחות הטרייד.

*

יוגי פרל, רכז דאלאס (32-20), חתם רשמית על חוזה לשנתיים אחרי שהרשים במיוחד במסגרת חוזה לעשרה ימים, כאשר בתקופת הזמן הזאת (כשהיה חתום על החוזה ל-10 ימים) הוא הוביל את המאבריקס ל-5 ניצחונות ב-5 משחקים עם 17.2 נקודות (3 שלשות ב-50%), 5 אס' ו-1.8 חטיפות בערב כשהוא בכל המשחקים בחמישייה.

*
מיאמי היט (30-22) שיחררה את דריק וויליאמס והחתימה את אוקורו וויט, ששיחק בקבוצה במסגרת חריגת פצוע (יכל לשחק כשחקן 16 בסגל עד ששחקן אחר יחלים והוא ישוחרר בהנחה שלא יהיה לו מקום). העונה וויליאמס, הבחירה השנייה בדראפט 2011, עם 5.9 נקודות ו-2.9 ריב' בערב ואילו וויט עם 4 נקודות ו-2.4 ריבאונדים, כשמיאמי ניצחה בכל אחד מעשרת המשחקים בהם הוא שותף.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 16 תגובות

    1. מצד אחד הוא יכול להתאים שם. הוא יודע לשחק בלי הכדור, שחקן חכם ושומר אישי מעולה שיוכל לשחרר את וויגינס לתפקיד שהוא יותר אוהב כמגן שבא לעזור בשמירות ולא כמגן אישי. עדיף על לאבין בתחום הזה.

      השאלה המרכזית היא מנטלית, אני לא חושב שהייתה לו קבוצה (אולי חוץ מהגריזליס) שהוא לא עזב בפיצוץ. לא בטוח שזה שווה את זה בטווח הרחוק, אפילו של השנה.

          1. עם ניסיון ופוטנציאל.
            בכל הרצינות, כמו שעידו אמר, זה חוזה ל 10 ימים, מה יש להם כבר להפסיד, זה לא שהקבוצה הזאת מחוברת ורצה לאליפות ויש פחד שסטיבנסון יהרוס הכל, לעומת זאת, יש סיכוי שהוא יתן להם קצת דברים שחסרים להם ויהיה אחלה עסקה, לפחות עד סוף העונה.

  1. 1. פילי צריכה לדרוש את באדי הילד המבוזבז או בחירת סיבוב ראשון מוגנת טופ 5 תמורתו. אחרת אין לניו אורלינס מה להציע.

    2. לאנס זה בדיחה טובה במיניסוטה. הוא לא קשור לכלום. מיניסוטה צריכים לשים את העונה מאחוריהם. דאן פצוע וממש לא נראה כמו רכז אולסטאר בליגה. הוא קרוב יותר לג'וני פלין. במערב אתה חייב פוינט גארד אימתני. הדראפט הזה אם יהיה להם כדורי פינג פונג כפולים הם משפרים את הסיכוי להביא את אחד משתי העמדות שהם צריכים (PG ו- SF). אני גם לא מבין איך לא עלה בדעתם בזמנו להחליף את זאק לוין בוילי קולי סטיין שיחד עם טאונס הציג את ההגנה האימתנית בקנטאקי. הם משלימים אחד את השני מצויין. עכשו גם זה לא סביר… אולי סקרמנטו תסכים לקחת את רוביו תמורת סטיין שמתבזבז עם קאזינס וקופוס.

    יוגי הוא לא אייזיה תומאס. הוא שחקן נחמד שבא משום מקום וניצל את זה שלא שמרו עליו ועברו תחת חסימות עבורו. הוא מאוד מזכיר את אארון ברוקס של הרוקטס לשעבר. שזו מחמאה אדירה. החתמה מצויינת שלא תשנה את העובדה שהמאבס לא יעשו פלייאוף במערב.

    דרק ווילאמס הוא לא באסט. הקבוצה שבחרה בו היא באסט. לא מדובר על מייקל ביזלי שהכישרון נוזל לו מהאוזניים (עדיין יודע לדפוק משחקים מידי פעם כדי להזכיר לנו…) . ביזלי העדיף לחשש ולהיות עצלן שאוסף צ'קים מאשר עכבר חדר כושר שעובד על משחקו. זה באסט כי יש לו את כל הכלים להצליח בכדורסל של היום ואפילו להיות מגן טוב. דרק ווילאמס עבד סופר קשה לשרוד בליגה ולמצוא נישה. הוא עבד על הקליעה הוא תמיד היה בכושר טוב. הוא פשוט פרוספקט לא מתאים לליגה כמו הרבה שחקנים עם מידות של SF שיכול לשחק רק כסנטר בליגה של היום.

    1. הייתה כתבה יפה על יוגי בדה רינגר וכל השיטה של דאלאס. השילוב שלו יחד עם קרי, מת'יוס, בארנס ונוביצקי יוצר חמישה שחקנים שאי אפשר להשאיר לבד על השלוש והמון ספייסינג.

      היכולת הטובה שלו ליד הטבעת מנצלת את זה, והוא כן שחקן טוב (לא אול-סטאר כמו איזייאה) שנקלע למזלו לסיטואציה אידיאלית.

  2. עכשיו שדרק ויליאמס שוחרר הוא יכול לחתום במכבי (אחרי שהיה קרוב אליהם הקיץ, או לפחות היה פרסום שמכבי רוצים אותו).

  3. עם כל הבאז על יוגי פרל שכחו לציין שיהיה לו את השם הכי מגניב בליגה….
    שדרני הספורט משוועים למישהו עם שם כזה. אפילו דני נוימן היה יכול להישמע משעשע אם היה מדבר על יוגי.
    רק שבסוף לא יתברר שזה קיצור של יוגוסטוס או משהו:-)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט