אירועי דיומא – 07.02.2017 / רועי ויינברג

כדורגל:

גביע המלך הספרדי – שלב חצי הגמר (משחק 2 מתוך 2):

22:00-ברצלונה-אתלטיקו מדריד (ספורט 1). אחרי שבקלדרון ברצלונה ניצחה 2-1, המדרידאים יצטרכו נס בשביל לעלות הערב – ניצחון בהפרש של שני שערים לפחות. בארסה עם הפסד בודד ב-2017 וכושר מצויין, משהו שקשה להגיד על אתלטיקו שעם ניצחון אחד בחמשת משחקיה האחרונים. עדיין, מדובר במשחק בין 2 קבוצות מהטופ האירופאיות. יהיה מעניין.

גביע המדינה הישראלי – שלב רבע הגמר:

21:00-בית"ר ירושלים-עירוני קריית שמונה (ספורט 5+לייב). משחק שקול בין קבוצות עם כמות נקודות שווה בליגה, 31, כשקריית שמונה בכושר טוב יותר. י-ם מחפשת מאמן חדש ותרצה לשפר את מצבה לקראת המשך העונה.

סרייה איי – מחזור 23:

21:45-רומא-פיורנטינה (ספורט 2). משחק לא רע בכלל. רומא רחוקה 7 נקודות (ומשחק חסר) מיובנטוס המוליכה וכנראה כבר לא תקח אליפות, אבל הקרב על המקום השני, בו נאפולי מחזיקה עם יתרון של נקודה ומשחק, פתוח לחלוטין. גם לאציו, אינטר והקבוצות מתחתיהן יכולות להגיע לשם. פיורנטינה שבמקום השביעי בכושר יחסית טוב ויכולה להפתיע כל קבוצה.

גביע גרמני – שלב שמינית הגמר:

19:30-המבורג-פ.צ. קלן (ספורט 2). המבורג עם 16 נקודות בלבד העונה, קלן עם כמות כפולה והפייבוריטית הברורה. יכולה להיות הפתעה ב-90 דקות, אבל קשה לראות את המבורג עוברת לשלב הבא בעונה חלשה במיוחד שעלולה להסתיים בליגה השנייה.

19:30-אף.סי וולדורף-ארמיניה בילפילד. משחק בין הסינדרלות של הגביע הגרמני. בילפילד במקום ה-16 בליגה הגרמנית השנייה, קבוצה חלשה שמתמודדת עם חובות עבר מהימים בהם היו בבונדסליגה. הם בליגה יותר בכירה מוולדורף, שנמצאת בליגה הרביעית(!) האזורית ולא האמינה שתגיע עד כאן. מהמשחק הזה תצא קבוצה מפתיעה שלא ציפתה שתגיע לרבע גמר הגביע הארצי העונה, ויש לי תחושה שזאת תהיה דווקא וולדורף.

21:45-באיירן מינכן-וולפסבורג (ספורט 2). באיירן במקום הראשון בבונדסליגה, דורסת כל דבר שזז וקשה על גבול הבלתי אפשרי לנצח אותה. כשוולפסבורג בתחתית (מקום 14) ועדיין לא התחמקה מסכנת ירידה, הם האנדרדוג הברור. במיוחד כשהמשחק באליאנץ ארינה.

21:45-גרויטר פירט-בורוסיה מנשגלדבאך. גלדבאך קבוצת אמצע טבלה שבמקום ה-11 בבונדסליגה, כשפירט במקום הזהה בליגה השנייה. הפרש הרמות ברור לכל.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

טורניר הגראנד פרי העולמי – סיבוב ראשון

אתמול, ביומו הראשון של הטורניר, הופתע ג׳ון היגינס ע"י מייקל ווייט. מדורגים נוספים כטראמפ, וונבו והוקינס המשיכו לשלב הבא. הסיבוב הראשון ממשיך היום לשמונה משחקים נוספים. בסשן המוקדם נוכל לראות את ג'ו פרי מול מארק וויליאמס ואת שון מרפי מול מייקל הולט. בסשן המאוחר ינסה רוני אוסליבן לשים מאחוריו את ההדחה בסיבוב הראשון במאסטרס הגרמני מול יאן בינגטאו בן ה-16 המוכשר. שידורים ביורוספורט 2 מ-15:00 (אפשר לראות כאן) וביורוספורט מ-21:00.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. תודה.
    המלצת הצפייה שלי הוא רבע גמר הגביע הישראלי.
    2 קבוצות שכבר זכו בגביע …שפיטרו מאמן וצמודות בטבלה.
    מי מהן שתגיע לחצי הגמר תהיה פייהוריטית להגיע גם לגמר ( לאור זאת שמכבי ת"א ופ"ת מתמודדות ביניהן כך שאחת מהן תיפול ).
    בית"ר אחרי פיטורי מאמן .. מול ק"ש שכבר חוותה סאת פעמיים העונה.
    שלמה אזולי לשעבר תגלית העונה בירושלים מול קבוצתו בעבר ….אם יקבל דקות.
    בצד השני דן אייבנדר קפטן ירושלים היום מול האקסית עמה זכה בגביע 2014.
    תחזית 1-1 מתסכל למימר .

  2. תודה רבה רועי ודוד.
    למעוניינים, היום בשעה 17:30 בערוץ הספורט שידור של פלייאוף שמינית גמר ליגת האלופות לנוער: מכבי חיפה-דורטמונד. המשחק בחיפה ועלותו 20 ש"ח למבוגר ו-10 ש"ח לילד.

    1. כל הכבוד לחיפה שעלתה. המשחק המעניין של השלב, לדעתי לפחות, הוא אייאקס-יובנטוס שמפגיש 2 מחלקות נוער אדירות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט