מעורב הופס ליום ששי: עוד פיגורה מגיעה ללייקרס (ו-2 אתגרי וידיאו) / מנחם לס

1. טראמפ אמר לישראל: "התנחלויות עתה אינן רעיון טוב!"

******************************************

הפרוש? "שלא תעיזו לחשוב על התנחלויות עד שאפגש עם בנימין נתניהו ואגיד לו בדיוק מה מותר ומה אסור, ועד כמה רחוק מותר לכם ללכת. מוטב שתקשיבו לי כי אני, דונלד, לא מתכוון לשחק אתכם משחקים! אני לא ברק אובמה. אני אפילו מסוגל לבטל הסכמי עבר אם לא תקשיבו לי ותלכו בתלם כמו ילדים טובים!"

**********************************

2. הלייקרס שכרו את מג'יק להצילם

ע"פ רמונה שלבורן מ- according to ESPN.com’s Ramona Shelburne הלייקרס שכרה את מג'יק להיות "יועץ לענייני כדורסל ועסקים" – תואר חדש שעדיין לא היה כמוהו ב-NBA.

מה זאת אומרת "הלייקרס" שכרה אותו? ג'יין באס שכרה אותו. מג'יק הגיב אחרי שחתם:

". "Over the years, I have considered other management opportunities, however my devotion to the game and Los Angeles make the Lakers my first and only choice. I will do everything in my power to help return the Lakers to their rightful place among the elite teams of the NBA."

מה תהיה אחריותו?

ג'יני ענתה::

 “collaborating with coaches, evaluating and mentoring players, assessing future franchise needs, and helping ownership to determine the best path for growth and success,” the team announced.

 מה זה אומר?

This probably means bye-bye for Lakers vice president Jim Buss

מג'יק, שאת הישגיו הכדורסלנים אשאיר לאחרים לכתוב, היה הפנים של הקבוצה שקנתה את הדודג'רס ב-2012 עבור 2 מיליארד דולארים (הם כבר עשו עליה מיליארד), ואותה קבוצה קנתה גם את הספארקס מה-WNBA ואת הלוס אנג'לס SFC בכדורגל.

דעתי?

מג'יק היה שחקן נפלא. הפוינט גארד הגדול מכולם. אחד מחמשת הפרצופים בהר רשמור. על יכולתו כשחקן, וחוכמתו כפליימייקר לא שמעתי או קראתי אף פעם מילה שלילית אחת.

אבל הוא ניכשל טוטאלית כמאמן, אנליסט טיווי, וכמוח כדורסל הוא לא עשה דבר עבור הלייקרס או מישהו אחר. זה הכל היה ג'רי ווסט. הוא יהווה כשלון צורב – DISASTER ממש –  כאחראי על החלטות כדורסל מכריעות. אני אומר זאת על סמך הזכרונות המרים שישנם לי עליו כמאמן (אני זוכר שאני, שונא לייקרס עם קבלות, הייתי אומר לעצמי 'מה הוא עושה? הוא לא רואה מה קורה? האם זה מג'יק הגדול?'), ועל תרומתו לצופה במשחק בטיווי כשהוא היה האנליסט של המשחק והוא לא היה מסוגל לחדש לי הרבה, בוודאי לא כג'ליין רוז, קני סמית'או אפילו מרק ג'קסון. האמת? אפילו צ'ארלס בארקלי המביך טוב ממנו!

מה הגדולה של מג'יק? חיוכו, אישיותו הכובשת, ויכולתו להידבק לאנשים אחרים שיעשו את העבודה בשבילו – בדיוק כמו הקנייה של הדודג'רס. הוא לא יותר מפיגורה. הלייקרס לא צריכה 'פיגורה'. היא צריכה אשם עם ראש כדורסל שיוציאה מבריכת הצואה בה היא שקועה עד הצוואר!

אז מה הבעייה שלו עתה? אין לו אף מוח כדורסל להידבק אליו שיעשה את העבודה בשבילו. מלבד קופצ'אק, כמובן. אבל מה קופצ'אק יודע לעשות אנחנו רואים עתה כשאנחנו מסתכלים על הקבוצה העצובה והדלוחה הזאת.

 

3. אל תתפלאו אם ג'ימי באטלר ייפרש מהבולס בקרוב מאד

 

 

t

 

האם ג'ימי באטלר גורם לכל הבלגנים בשיקגו כדרך לברוח מ-'עיר הרוחות'? האם הוא עושה זאת עם ה-BLESSING של הבוסים בבולס?

לפי  Carlos NazarioFollow @cnazario  הגורם העיקרי לכל הבלגנים בבולס הוא ג'ימי באטלר שרוצה לברוח משם.

קרלוס נזריו מכפיש גם את הווייטסוקס בבייסבול ("קבוצה שלא יודעת אם היא הולכת או באה") ואת השיקגו "ברס" בפוטבול ("קרקס שממשיך מאז ימיו של האלרס"). רק 'הבלקהאוקס' בהוקי עוברים את ביקורתו ללא כתמי שמן קיק.

הוא טוען שדברים לא הסריחו ככה שם מאז ויני דל נגרו עזב את כס האימון. רק כדוגמאות אחרונות הוא מביא את הביקורות המעליבות שצבעו הוא – ג'ימי – ודוויין ווייד על פני כל השחקנים הצעירים בקבוצה. מי שלא זוכר, הם האשימו שחקנים עם 2-5 דקות למשחק בצרות של הבולס. היחידי שדיבר בהגיון ובהגינות הא ראז'ון רונדו, דבר המפרידו למחנה ניפרד מזה של "ג'ימי/דוויין".

ישנם סימנים שאולי גם הבולס מתחילים לחשוב שג'ימי באטלר הוא לא השחקן שמסביבו ניתן לבנות קבוצה רצינית, והם מודים בזאת על ידי הורדת דקות המשחק שלו, ובכך להוריד את מחירו בשוק (tried to limit Butler’s minute ).

אלה טענות רציניות. השאלה היא למה דווקא עתה הן החלו לחלחל החוצה? האם הוא החל עם כל הבלגנים, כל הטענות והמענות,  והכל בידיעת ההנהלה שהסכימה איתו שהגיע הזמן להיפרד, אבל עליו לעשות הכל כדי להוריד מעט ממחירו כך שהבולס תוכל לארגן טרייד נורמלי?

נא לא לשכוח שהוא גם ביקר את מאמנו פרד הויברג ב-"רכות יתר". ידוע שכשהוא  היה 'שחקן חופשי' ב-2014 הוא בילה בערי NBA אחרות, ששמן לא היה "שיקגו". הסיבה? הם היו היחידים לשלם לו את הכסף הגדול שרצה.

עתה יש לו את החוזה הגדול שרצה, וכנראה שהוא עובד יד ביד עם ההנהלה לעשות הכל שקבוצה כלבבו תרצה בו, והסיבה ששיקגו תסכים "לאכול קצת כסף" היא הבעיות האחרונות שהוא גרם בה. יודעי דבר משיקגו מדווחים שמאז דריק רוז, יואקים נואה, ואו גאסול עזבו, באטלר לא מרגיש כל קשר נפשי לקבוצה, וכנראה יחד איתו הוחלט שגם הוא יעזוב, ושיקגו בולס יתחילו הכל מחדש עם "CLEAN SLATE" (לוח חדש).

4. הגיע הזמן לדבר קצת על יוסטון (ולא רק בגלל ההפסד הערב)

 למה היוסטון רוקטס הפסידו הערב אחרי שהובילו ב-20 ברבע הרביעי?

ברור שגם בגלל "רבע החיים" של הרדאוויי 'הקטן' (רק בגלל שהוא ג'וניור; הוא הרבה יותר גבוה מאביו!) – היה לו גם קרייר היי של 33! אבל בעיקר בגלל שאטלנטה האוקס שלטו   ל-ח-ל-ו-ט-י-ן  תחת הסל.

בכל המשחק הריבאונדים היו 56-38 לטובת ההאוקס. לא משנה לי כמה ג'יימס הארדן יקלע מרחוק, ליוסטון אין סכוי נגד הטובות באמת אם לא יעשו צעד – "MOVE" בשפת לע"ז – שיביא להם גבוה רציני.

ההאוקס קלעו 44 נק' תחת הסל (24 ע"י דווייט האווארד) לעומת  32 נק' של הרוקטס תחת הסל.

מאחור יש ליוסטון להם את ג'יימס הארדן, 'האיש הששי' של העונה אריק גורדון, ופטריק בברלי. הקבוצה מקבלת תרומה מכובדת מאד – ולרבים לא מצופה, למרות שאלה עם זכרון טוב חייבים לזכור מה נבאתי עליו כשהיה ג'וניור בויסקונסין ופרנק קצינסקי היה סניור – סם דקר. גם מונטרזל הראל מוסיף הרבה, וכשלואיוויל שיחקה הוא היה האחד שציינתי גם כן כשחקן NBA טוב מאד בעתיד (כל מה שצריך לעשות זה ללכת לארכיון לאלה שלא זוכרים, ולשונאים כמו רבין שלא מאמינים). טרבור אריזה וננה עושים ותורמים כראוי – ובהתאם – ליכולתם. אין טענות גם כאן.

ריאן אנדרסון הוא אחד השחקנים האהובים עלי, אבל למרות שהוא דומה מאד לקווין לאב, הוא אינו משחק תחת הסל. לחלוטין לא. יש לו אלגיה מלשחק שם.

מגיעים לקלינט קפלה. הוא עושה מעל ומעבר עבורו ועבור יכולתו. אבל הוא קטן מדי. 2.08 מ' ו-104 ק"ג זה אפרוח קטן תחת הסל ב-NBA. ה-11.6 נק' וה-7.6 ריב' הם מספרים מכובדים לשחקן ספסל. אבל הוא שחקן חמישייה שחייב להיות מרכז ההגנה -RIM PROTECTOR. הוא – ואיתו ננה והראל – כולם נמוכים מדי.

לכן יוסטון היא רק 19 בליגה בחסימות (4.6 למשחק).  קפלה היה בחודש ינואר עם 114.9 דפנסיב רייטינג, ועם תלך לאופנסיב רייטינג שלו (101.9), הוא מהווה מינוס 13.0 רייטינג כשהוא משחק. בגלל גובהם – חוסר הגובה יותר נכון – הרוקטס הם רק 12 בליגה בריבאונדים בחודש ינואר (עד ינואר הם היו מס' 24 בליגה בקליטות) וכך לא תגיע לשום מקום.

אני לא מבין איך הם נתנו לרוי היברט לברוח היום (ראו מאמר רועי).

אז מה  – או מי – נשאר?

ג'וזוף נורקיץ', קוסטה קופוס, טייסון צ'נדלר, וארון ביינס צריכים להיות המועמדים הראשונים ללכת עליהם, עם אפשרות ריאלית להשיגם.

 

5. מומחי NBA בחרו את  "מלוכלכי ה-NBA"

מומחי הכדורסל של "צ'יט-סטריט' ערכו משאל על "מלוכלכי ה–NBA בכל הזמנים" (כולל סיבות; הם בחרו 'רעים' ממש שלא איכפת להם לגרום לפציעה אמיתית). התוצאות:

1.צ'ארלס אוקלי

2. קרל מלון

3. ג'ון סטוקטון

4. ריק מהורן

5. קורט ת'ומאס

6. רון ארטסט

7. דניס רודמן

8. רג'י אוואנס

9. ברוס בואן

10. ביל למביייר

 

6. צ'ארלס בארקלי עונה הערב (אמש) ללברון

7. לקראת הסופרבול: המומחה היינס וורד בוחר שחקני NBA שיכלו לככב-NFL

 

*

*

8. אתגר "הכר את השחקן" ב-30 שניות:

*

*

 

9. אתגר: הכר את השחקן לפי שערו:


*

10. שקיל מסביר מדוע ג'ואל רמביד (ושאר הסיקסרס) לא מרגשים אותו יותר מדי

*

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 68 תגובות

    1. דווקא האתגר השני יותר קל מהראשון, כאשר יש לך את המספר באתגר הראשון של החולצה יש לך זחהוי מיידי כמו שמידן ציין.
      אני מסכים איתך לגבי החולשה שיש ליוסטון תחת הסל אבל היברט הוא לא התשובה, נהיה שחקן רך ביותר.טייסוח צלנדר יכול לעשוץ את העבודה בצורה מופלאה.

  1. טראמפ יצא מכל החורים , אי אפשר שבוע נקי מדונלד ? ( אפשר מלניה )
    אתגרים ממש נחמדים
    מלוכלכי NBA שסטוקטון לפני מהרון ? בלי קווין קלוזליין מק׳הייל ? מי הרכיב את הרשימה ? נזירות ? בואן 9 ? הוא טופ 1 בכל רשימת לכלוך וגועל נפש

  2. כמה שצ׳אק צודק, בכל מילה.
    כל כך הרבה קלאס וחן יש באציל, איך אפשר שלא להיות מאוהבים?

    אחרי כל הליקוקים לאשכים של לברון אף אחד לא שאל את שאק שם בפאנל אם הוא גם דאג לצחצח שיניים.

  3. אגב, טראמפ נהדר עד כה.
    חזק, נחוש ובעיקר לא צבוע שזה משהו שבאירופה קשה להעריך.
    ואיך הוא אמר לאוסטראלים? אם תנסה לשים לנו רגליים תתחילו לשלם, שריף חדש בעיר.

    ותסלח לי בת זוגתי האפרו אמריקאית שכל היום עסוקה במחשבות שטראמפ עוד שנייה שולח אותה ואת משפחתה ליבשת אחרת.

  4. לברון בתור טייט-אנד זו בחירה נפוצה.
    לברון בתור קווטרבאק – זה מה שהייתי מנסה.
    עם היד המדהימה שלו, ואינטליגנציית המשחק – ויתרון גובה עצום על הננסים מסביב. האיש יוכל לסחוב על הגב שלושה שחקנים ועדיין לשחרר את המסירה המושלמת.

  5. שני הקטעים מהתכנית של TNT שוב מראים איך אפשר לעשות תכנית נהדרת רק מלבד על כדורסל. בארקלי היה מעולה, וגם הקטע השני היה כיף לשמוע.

    1. סטוקטון נראה כמו נער מקהלה בכנסייה אז אף אחד לא חשד שכל המרפקים והרגליים שהוא שם "כאילו לא בכוונה" היו בין הפאולים המלוכלים ביותר בהסטוריה של הליגה.

  6. מעורב מעולה!
    רק תיקון, אם הבולס רוצים טרייד על באטלר אז המטרה שלהם היא להעלות את ערכו כמה שיותר ולא להיפך. הפחתת הדקות נובעת משתי סיבות:
    1. ויתור על העונה הנוכחית.
    2. שמירה על ערכו הגבוה של באטלר לצד שמירה עליו מפציעה שתהרוס להם את הטרייד ע"ע רודי גיי.

    1. לא בדיוק. הם יורידו את מחירו כדי שקבוצ ה תוכל לשלם עליו, ואת ההפש (לשלם את החוזה שלו) שיקגו תסכים לשלם.י

  7. לא כל כוכב ספורט ואף כוכב על הוא ספורטאי למופת ואף יכול להיות בושה לספורט ובושה לאדם גם אם קוראים להם ג'ון סטוקטון וקרל מלון.
    אני רואה שגארנט לא בצמרת.

  8. טראמפ לא יבטל הסכמים עם ישראל בגלל ההתנחלויות כי הור לא מתנגד עקרונית להתנחלויות ולא רואה בהם מכשול לשלום.

    1. מה אתה מתלהב ממנו? נשיא עילג עם אנגלית בסיסית שמקבל את כל המיידע שלו מ FOX . זה מי שאתה שם את הקלפים שלך עליו?

      הוא לא רואה אף אחד ממטר (אלא עם כן יש לה ציצם גדולים ומחשוף עמוק), באמת קרמר, הוא משיגנע.

    2. לא טראמפ, לא מלאך ולא שרף.
      המציאות תבטל אותן.
      ביום ש-3 מיליון פלסטינים יעלו ברגליהם על ההתנחלויות המבודדות. בלי אלימות. פשוט יילכו ברגל.
      זו הבעיה עם המציאות הזו – שהיא מאוד שמאלנית.

      1. המציאות לא מאוד שמאלנית כי מספר הערבים בשטחים לא נותן להם זכות לאומית והיסטורית על הארץ הזו, זכויות שישנן רק ליהודים שהגיעו לארץ הזו 1,906 שנים לפני שחשבו כאן על ערבים ומוסלמים וכן למרות הגירושים בגלויות שאחרי חורבני בתי המקדש, נותר יישוב יהודי דל ככל שיהיה ונשמר רצף התיישבותי יהודי של יותר משלושת אלפי שנים ורואים זאת בממצאים הארכאולוגיים. ויו"ש הם לב ארצנו והבסיס לקשר שלנו לארץ לפני כל חלקי הארץ האחרים.
        שנית, הערבים המכונים "פלסטינים" מעולם לא שלטו בשטחים האלו טלא בארץ בכלל והשטחים האלו מעולם לא היו שלהם.
        לכן אין להם כל זכות טענה על הארץ בכלל ויו"ש בפרט וממילא אין כאן שטחים כבושים אלא שליטה בשטחי ארצנו וההתנחלויות חוקיות מבחינה אמתית לפי כל חוק. ולהפך, אם הערבים היו שולטים בשטחים אלו אז הם היו כבושים.

  9. טראמפ הבין שביבי הוא בובה על חוט ועתידו לןט בערפל.
    ועלול להמשיך להשתולל כשהחרב בנושא תרמית הצוללות מונחת על הצואר.
    ולכן מודיע לביבי שלא ישתולל ויצפה לתמיכה אוטומטית .
    האמת צעד נבון מאד נראה שהחתן היהודי מעורה היטיב במה שקורה
    בארץ.
    יתכן שלא הערכתי אותו נכון בעבר .

    1. החתן האמריקאי ואיוונקה הסתכסכו איתו לפי מה שקראתי ברביעי, יכול להיות שזו הסיבה להצהרה הזו.. שהוא עושה את זה כדי לעצבן אותם.

  10. ועכשיו גם טראמפ נגד TRUMBELL נשיא אוסטרליה (השם האמיתי שלו זה TURNBELL) טרק לו הטלפון וזימבר עליו בטוויטר.

    הרמתי לחבר פרלמנט שלי טלפון ושאלתי מתי מעלים שכ"ד לבסיסים האמריקאים והוא אמר לי שזה ראיון מצויין הוא יעלה אותו וכל היום מצלצלים עליו אנשים שרוצים ברית עם האמריקאים רק 4-8 שנות מנוחה בזמן טראמפ המטורלל.

    בכלל צריך פינת חם מהתנור רק מה המטורלל עשה היום.
    לדוגמא: רוי היברט עבר למילוויקי תמורת טון מייקר שגורש מארה"ב.

    או הקבוצות באריזונה הוצאו מהליגה בגלל שנמצאו בשטחם יותר מידי מפגעי בוסטון עתידיים (פליטים)

  11. 1) כששמים את כל הביצים שלך בתוך פה של זאב חולה כלבת שמצייץ כל הזמן, לפעמים שוברים כמה ביצים.

    2) אני מת על הגדרות עבודה כל כך מעורפלות. בקיצור, הוא שם כדי לקבל כסף. כנראה רק עכשיו פתחו את הצוואה של פאפא באס וגילו שחייבים להעסיק את מג'יק עד סוף חייו.

    5) הזוי. כמה שילמו להם רג'י ומלון כדי להיות מעל בואן, רודמן ומהורן?

    6) וואו. לברון מצליח לגרום לאיש שיורק על ילדים להראות כצד השפוי והאצילי בויכוח.

  12. לימבייר ובואן מעל כולם בלי ספק בכלל, למרות שגם קרל מלון גרם לכמה פציעות רציניות אני עדיין זוכר את החצמ אפרקט שהוא הביא לאייזיה המסכן ש40 תפרים סידרו את ראשו לאחר מכן.

  13. 1. טראמפ אידיוט . זה שהוא נשיא ארה"ב לא עושה אותו חכם . מזכיר לי את צ'אנסי גרדינר ( משחק מילים על הגנן ) מ"להיות שם" . רק שטראמפ בניגוד אליו מסוכן , בגלל שהוא חושב שהוא חכם ובגלל הפתיל הקצר .
    2. ליוסטון לא היה בשנה שעברה סנטר גדול וחזק , 2.11 או 2.12 עם מסת גוף והגנת טבעת ? אה – שכחתי – העדיפו את האגו הענק של הזקן .
    בפלייאוף , שם השמירות מתהדקות וחשיבות ההגנות עולה, הם לא יקלעו 120 בכזאת קלות , וכנראה בכלל לא .

  14. אחלה מעורב מנחם!
    גאה בעצמי זיהיתי את כולם במבחן הראשון! וויד כמעט בילבל עם רונדו אבל השפתיים הבהירו מי האיש

כתיבת תגובה

סגירת תפריט