אירועי דיומא – 03.02.2017 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

בונדסליגה – מחזור 19

21:30-המבורג-באייר לברקוזן (ספורט 1). המבורג, אימפריית עבר, התחילה את העונה בצורה קטסטרופלית, והשתרכה בתחתית לא מעט זמן. כשהיה נראה שהיא מתחילה לצאת מהמשבר, בא ההפסד במשחק התחתית החשוב לאינגולשטאט במחזור הקודם, והוריד אותה שוב אל מתחת לקו האדום. האורחת היא אחת הקבוצות הפחות יציבות בליגה, והיא כרגע ממוקמת במרכז הטבלה. המשחק במחזור הקודם, בו הפסידה 3:2 למנשנגאדבך, לאחר שהובילה 2:0, די מאפיין את העונה של הקבוצה.

ליגה צרפתית – מחזור 23

21:45-מץ-מארסיי (ספורט 5). מארסיי עוררה עניין רב בשבועיים האחרונים. היא קודם הביאה לסגל את פטריס אברה הוותיק, ולאחר מכן החזירה מווסטהאם את הקשר המצויין דימיטרי פאייה. הקבוצה ממוקמת בצמרת, אך עדיין במרחק ניכר מהשלישיה המובילה. המארחת מץ בצרות צרורות – הקבוצה נמצאת בנפילה חופשית מאז המשחק מול ליון, משחק בו אוהד של מץ זרק חזיז על שוער ליון, ושלח אותו לבית החולים. הקבוצה נמצאת כעת מתחת לקו האדום, בין השאר בגלל שתי נקודות שהופחתו ממאזנה בעקבות האירוע.

טניס:

גביע דיוויס – פורטוגל-ישראל

נבחרת הדיוויס שלנו נפגשת עם נבחרת פורטוגל במסגרת הסיבוב הראשון של גביע דיוויס, בית אירופה\אפריקה. קל זה לא הולך להיות. דודי סלע ימשיך לתפקד כמחבט הבכיר של הנבחרת, אך אמיר ווינטראוב לא כשיר למשחק (למרות שניסו להכשירו במהלך השבוע). את ווינטראוב יחליף מיודענו ישי עוליאל הצעיר. עוד שינוי של הרגע האחרון בסגל הוא של דניאל צוקרמן, שישחק עם יוני ארליך בזוגות במקום עידן לשם. לנבחרת פורטוגל יש שני שחקני יחידים במאיה הראשונה – ז'ואאו סוזה (41) וגסטאו אליאס (76), שניהם מדורגים מעל שני שחקני היחידים של ישראל. את סגל הנבחרת המארחת משלימים פדרו סוזה ופרדריקו פריירה סילבה. יתרון אחד גדול, שנבחרת פורטוגל תהנה ממנו, הוא העובדה שהמשטח המקומי הוא מחימר, משטח שלא חביב במיוחד על שחקני הנבחרת שלנו.

משחקי יום 1:

15:00-ז'ואאו סוזה-ישי עוליאל (ספורט 5) .

18:00-גסטאו אליאס-דודי סלע (ספורט 5) .

 

כדורסל:

יורוליג – מחזור 21

19:00-גלאטסראיי (14-6)-פנאתנייקוס (9-11) (ספורט 5 לייב) .

*המלצת צפייה* 21:30-באסקוניה ויטוריה (8-12) -ריאל מדריד (5-15) (משולב בספורט 5 לייב) .

21:45-הכוכב האדום בלגרד (8-12)-אנאדולו אפס (11-9) (משולב בספורט 5 לייב) .

אופניים:

הטור של דובאי – קטע 4

קטע 3 של אתמול היה קטע מיאוץ סוער למדי מבחינת מזג האוויר, כשבחלק הזה של העולם מדובר בסופות חול שעשו שמות בפלוטון. בקטע זכה הגרמני ג'ון דגנקולב, שהצליח סוף סוף לשים מאחוריו את השנה החולפת, זו שהחלה בתאונת דרכים בה נפצע. דגנקולב עלה למקום השלישי בדירוג הכללי, 10 שניות מאחורי המוביל מרסל קיטל ו-2 מאחורי השני דילן גרונבייגן. קיטל אגב הוכה אתמול בפניו  ע"י האוקראיני אנדריי גריבקו עקב עימות במהלך הרכיבה, ונראה שותת דם במהלך הקטע. גריבקו עצמו הורחק מהמירוץ וצפוי לספוג השעייה נוספת.

קטע 4 של היום מדובאי ועד לסכר האטה הוא הקטע היחיד במירוץ שאינו מותאם למאיצים. מדובר בקטע בן 172 ק"מ עם סיום בשיפוע חד מאד, המגיע בשיאו ל-17%. לפיכך הוא עשוי להתאים ל"פאנצ'רים" שהגיעו למירוץ, כמו ז'וליאן אלאפיליפ, קרלוס בטאנקורט או סמואל סאנצ'ז הוותיק. אם אלו יצליחו לפתוח פער סביר מהמאיצים (כרגע הם עשרים שניות מאחורי קיטל), אחד מהם יהיה זה שבסבירות גבוהה יזכה במירוץ כולו. מבין המאיצים, דגנקולב הוא אחד המסוגל לשרוד את סיום המסלול יותר טוב מבין מתחריו, כך שגם לו הקטע יכול להתאים. שידור חי ביורוספורט החל מ-11:30.

סנוקר:

טורניר המאסטרס הגרמני – שמינית ורבע הגמר

גם יום אתמול היה קטלני למדי מבחינת הפייבוריטים, ואלו נפלו כמו זבובים. כך נפרדנו בסיבוב הראשון מניל רוברטסון (הפסיד לבן וולסטון), מארק וויליאמס (לאנתוני המילטון) ומארקו פו (לדיוויד גילברט, חצי הפתעה כי גילברט הוא שחקן די טוב). מארק סלבי, בארי הוקינס ומייקל הולט הצליחו לעבור את הסיבוב. היום בסשן המוקדם יושלם שלב שמינית הגמר, בעוד בסשן הערב ייערך שלב רבע הגמר. שמינית הגמר בשידור חי ביורוספורט 2 ב-16:00 (ניתן לראות כאן). רבע הגמר ביורוספורט ב-21:00.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 12 תגובות

    1. הממ…. לא במיוחד. גם הוא לא בדרג וורלד טור. מסוג הטורים המקומיים שחלק מהרוכבים המוכרים לנו משתתפים בהם. כאן זה קינטאנה, זכארין, טוני מרטין והאחים ייטס. יש עכשיו במקביל באוסטרליה את ההראלד סאן טור, שמשתתפים בו פרום וצ׳אבז. גם פחות או יותר באותה דרגה. מבין כל אלו הטור של דובאי הוא הכי קרוב לוורלד טור.

      1. שוין.
        תרשה לי לא להסכים ומסיבה פשוטה
        אני לא רואה את הרוכבים שמתאמנים אצל סטפן רוש בפלמה מעדיפים את דובאי על ולנסיה ..
        ןבא נזכור שרוש פתח שם פס ייצור סדרתי וזהן רק הטיעון ההתחלתי בלי להיכנס לענין עומק הרכיבה הספרדי
        צאבס ואוריקה הם נחמדים אבל להשוות אותם לספרדים ..?

  1. מקום 8 בוונדי גלוב ננדור. פה מוביל את היאכטות ההונגריות לדעתי ראשון מביניהן מיקומו 39 צפון 34 מערב נותרו לו. 1505 מייל לסיום.
    כיוון תנועה 31 מהירות 11-13 קשרים .ם

  2. וגם סלבי עף מהמאסטרס הגרמני. אותו המילטון שהעיף גם את וויליאמס אתמול, העיף גם אותו. הוקינס שיתמודד איתו בערב צריך להתחיל לחשוש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט