הטור של מל : לברון נפל לרישתו של בארקלי / מנחם לס

אחרי שנים על גבי שנים של אחווה, חיבה, וידידות – ועשרות פעמים בהן לברון ג'יימס החשיב את צ'ארלס בארקלי וחלקו בתכנית "INSIDE THE NBA" של  TNT כ-"אחת מתכניות הכדורסל החשובות ביותר בכל המדיה" – לברון ראה ושמע מספיק.

"HE IS A HATER" לברון אמר ל-ESPN אחרי ששמע את דברי צ'ארלס אחרי משחק ההפסד נגד דאלאס 104-97. "זה שיש לו מיקרופון והוא משתתף קבוע בתכנית טלוויזיה מוערכת ופופולרית, לא עושה ממנו  מהימן או אמין."

לברון אמר לבארקלי – בינתיים לא פנים-אל-פנים – חד וחלק:

"You're a Violent, Angry, Loser"

בארקלי לא יורד מהקאבס כבר למעלה מחודש. הוא חוזר שוב ושוב, שוב ושוב, על אותו מזמור:

"לברון כבר מתרץ את ההפסד המצופה בפלייאוף בחוסר פוינט גארד נוסף מעולה".  הוא ממשיך: "לברון מתרץ; מתבכיין; מתלונן. הוא רצה את ג"י.אר. סמית? הביאו לו את סמית; הוא רצה את שומפרט? הביאו לו את שומפרט. עכשיו כשלברון טען שהם חייבים קלעי שלוש הביאו לו את קייל קורבר. זאת הקבוצה עם סך המשכורת הגבוה מכולם, והוא השחקן הטוב בעולם. אז מה הוא רוצה? את כל השחקנים הכי טובים בליגה? מה הבעייה שלו? הוא רוצה אליפות על מגש של כסף? הוא לא רוצה להתאמץ? He don't want to compete? He is an amazing player. They're the defending champ. Let him fight and earn it!"

*

(צ'ארלס בארקלי מבקר את לברון, כולל אישיותו. שקיל כל כך כעס והתרגז שלא היה חסר שתפרוץ שם מריבה פיזית בין השניים)

*

(אחד משני הקרבות המילוליים ב-TNT)

*

 

(לא היה חסר הרבה שבארקלי יחטוף אותה משקיל)

 

בארקלי לא מפסיק לעקוץ את לברון . הקיץ הוא אמר לביל סימונס ש-"לברון לעולם לא יגיע להר רשמור; הוא לעולם לא יהיה בין חמשת הגדולים ביותר. הוא לעולם לא יחליף את מייקל ג'ורדן, אוסקאר רוברטסון, ביל ראסל, קרים עבדול ג'אבר, או ווילט צ'מברליין, ועם ביל סימונס הוא הלך כל הדרך חזרה ל-2010 ו"ההחלטה", ואמר לו שההחלטה של לברון לעזוב את הקאבס היתה "PUNK MOVE" (הוא חזר על אותו "PUNK MOVE" בריאיון רדיו עם רדיו ESPN 103.3 של דאלאס/פורט וורת'.)

בתחילה לברון לקח את ה-"HIGH ROAD" כשנתבקש להגיב על דברי בארקלי כ-"זה טוב לרייטינג".

אך כשדברי בארקלי הועלו שוב ושוב באתרי המדיה – והקש ששבר את גב הגמל היה כש-ESPN ביקש מטריסטן ת'ומפסון להגיב על דבריו של בארקלי, לברון לא יכול היה לעצור בעצמו יותר.

לברון אמר ל-ESPN: "לא אתן לו יותר לפגוע במורשת הכדורסל שלי…אני לא אחד שפעם זרק מישהו דרך החלון… אני אף פעם לא ירקתי על ילד… אני אף פעם לא תקעתי מרפק בפרצוץ של שחקן מסכן מאנגולה באולימפיאדת 1992… אני אף פעם לא ברחתי מתשלום חוב בקזינו בלאס ווגאס… אני אף פעם לא אמרתי לצעירי ארה"ב: 'אני לא רול מודל'.. .אני אף פעם לא הופעתי ל'אול סטאר' וויקנד רק ביום ראשון כי בימי ששי ושבת הייתי במסיבת חשק עם נשים והייתי יותר מדי שיכור מכדי להופיע למסיבות עתונאים ולמשחק הרוקיס ומשחק הוותיקים… אני אף פעם לא שיקרתי ובילפתי על מגרש הגולף (צ'ארלס בארקלי נאשם לא פעם ולא פעמיים על CHEATING בגולף). כל מה שאני עשיתי ב-14 השנים האחרונות היה לייצג את ה-NBA בכבוד. 14 שנים בלי הבעייה הקטנה ביותר".

*

*

(סרטון על בארקלי והשחקן המסכן מאנגולה)

 

בארקלי גם תהה בקשר לידידות האמיתית בין לברון ושחקני NBA כדוויין ווייד, כריס פול, או אנטוני כרמלו.

לברון הגיב בקשר לכך:

I recall watching a 1993 NBA Finals game between Jordan's Chicago Bulls and Barkley's Phoenix Suns and being surprised what I saw on the  screen.

" when John Paxson hit the shot," James said. "Barkley and Jordan were laughing and joking with each other during one of the games while somebody's shooting a free throw. In the Finals. But, oh, nobody were friends back then."

ועל בארקלי היה לו עוד מה לומר:

"I know he wanted to retire a long time ago, but he can't," James said. "He's stuck up on that TV stage every week."

(הכוונה היתה לצורך של בארקלי להמשיך לעבוד להחזרת חובות מהימורים, ותשלומי מזונות)

ואז הוא הודיע לבארקלי:

"אם יש לך מה לומר לי, בוא אלי ואמור לי זאת בפרצוף. אתה יודע את סדר המשחקים שלי ובכמה מהם תהיה פיזית. אז בוא אלי כמו גבר ואמור לי בפרצוף מה שיש לך לומר לי אם יש לך ביצים. אל תופיע ב'אול סטאר' ותמהר ללחוץ את ידי ולחייך כשאני עומד בשורה עם שחקנים אחרים!

ובקשר לרמז שבארקלי זרק שלברון מחשיב את עצמו ואת ה-INNER CIRCLE של השחורים איתו בעסקים כ-"ELITE GROUP", ושלברון מנהל הרבה מהעניינים של הקאבס, לברון סיים:

"I collect one paycheck from this," James said of his role with the Cavs. "There's the owner, Griff's [David Griffin] the GM, I'm the player. Screw Charles Barkley."

ואז הוא לא יכול היה לסיים סתם ב-"שבארקלי יילך להזדיין". הוא הוסיף:

.

"I'm tired of biting my tongue," James said. "There's a new sheriff in town."

 דוויין ווייד, ששמע את כל מה שהלך בין השניים הגיב:
"תודה לאל שלברון סוף סוף העמיד את בארקלי במקומו. הוא רק הקולני ביותר בין כמה ששמים מקרופון לפני פיהם ומקשקשים זבל, ושוכחים מה הם עשו כשחקנים. הם חושבים שאנחנו לא מכירים אותם ולא יודעים את ההיסטוריה שלהם. כולנו עושים שגיאות, אבל אף אחד מאיתנו לא עשה מה שהבנאדם הזה עם המיקרופון עשה במשך הקריירה שלו ואחריה. הוא מדבר כאחד המהלך על מים. אני שמח שלברון הוציא החוצה מה שכולנו רוצים להגיד כבר זמן רב אבל מתוך איזה כבוד לבנאדם, איש לא פתח את פיו ד עכשיו בצורה כזאת.

, "Thank God [James] finally said something. LeBron, a lot of guys take a lot of shots at him, for whatever reason. He's always been [a focal point like], all of the great players in the game. He just has kept his mouth closed, continued to focus on what he need to. But it's about time he said something.

******************************

דעתי

לדעתי צ'ארלס בארקלי יצא כאן המנצח, ולברון ג'יימס הכניס את עצמו לקרב מילולי, ולמערבולת רגשית ומנטלית שלעזור לו היא לא יכולה.

היא יכולה רק לפוע בו.

צ'ארלס בארקלי הוא לא טיפוס שאני מעריך יותר מדי. הוא היה שחקן נפלא שעשה דברים בלתי יאומנים עם גובהו שהיה – כנראה – 6'6. ישנם טוענים שהוא היה 5'6, וישנם אפילו כאלה האומרים 4'6. אני עמדתי לידו מספיק פעמים ולי הוא נראה משהו כמו 1.95 מ'.

אבל בתור בנאדם אני לא מעריך אותו, ולפעמים הוא דוחה אותי ממש (כמו בעת מריבותיו המתוקשרות נגד דוויין ווייד, שני הכוכבים של הפרסומות, שלא מדברים היום אחד עם השני).

לברון הזכיר את הדברים המכוערים ביותר בעברו של האציל, הידועים לנו. באחד מהם הייתי נוכח אישית (באולימפיאדת ברצלונה נגד המסכן הזה מאנגולה). אבל לא על הימוריו וחובותיו ברצוני לדבר. אני מדבר ר-ק על הפיאסקו האחרון עם לברון.

לצ'ארלס בארקלי אין מה להפסיד והכל להרוויח מהדו-קרב המילולי המכוער הזה. בארקלי לא בנה את שמו ואת ה-BRAND שלו כמוח כדורסל מבריק. הוא רק זורק הצהרות ושופך נבואות ללא כל אחריות, ולרוב ללא כל הסבר הגיוני. הדעות שלו הן מביכות, מוזרות, ומטרידות. לפעמים אני עצמי מתבייש עבורו כיצד כוכב-על כמוהו מבזה את עצמו. עבורי הוא הפך להיות ללא יותר מקוריוז בטיווי. אני פשוט לא לוקח אותו יותר ברצינות ועבורי הוא לא הרבה יותר מקומיקאי ובדרן.

השיא היה כשהוא היה חלק מהאנליסטים בטורניר המכללות, ולא היה לו מושג על השחקנים, על הקבוצות, וכל מה שהוא עשה היה לדבר בהכללות מביכות. למה הביאו אותו? כי הוא בדרן.

הוא LEGEND בכדורסל אבל הוא חסר-ידע, ILL-INFORMED, והוא לא אחראי על מה שהוא אומר, ושוב – לרוב הוא מדבר בהכללות ללא כל ידע ספציפי.

הוא יורה תחת החגורה, ולא שם קצוץ הכי קטן אם הוא פוגע ומעליב בשחקן זה או אחר.

אני לא יודע אם אתם זוכרים שבשנה שעברה הוא אמר: "אני כמו טפלון שאף דבר לא נדבק  בי, ואני יכול לעשות ולהגיד מה שאני רוצה ו-TNT לא יכולה לפטר אותי כי בלעדי תכניתם המכניסה ביותר תחוסל תוך שבוע". הוא אמר, מילה במילה "אין להם את הביצים לפטר אותי".

אני התפללתי אז שיפטרו אותו אבל כנראה שהוא ידע מה שאמר.

כל מילה שלברון אמר היתה אמת לאמיתה, והוא יכול היה ללכת אפילו יותר רחוק. צ'ארלס בארקלי הוא לא סתם "HATER". הוא גם קנאי והיפוקרט [צבוע].

אבל הקרב המילולי רק הוסיף לו נקודות כי הוא חי מ-NEGATIVES. זה מה שמחזיק אותו בחיים. הוא היה פעם כזה פופולרי שפעם כתבתי שהוא יכול בקלות לרוץ לראשות מדינת אלבאמה. היום? הוא הפך לפה שהוא כבר לא רלוונטי, ואני מעדיף להקשיב לגיי'לן רוז הרבה יותר מאשר לבארקלי.

במי הוא לא פגע? הוא פגע והעליב כמעט כל דבר טוב. זה החמצן בדמו.

לברון עשה שגיאה שענה לו. בתגובתו הוא רק הכניס את עצמו למגרש המשחקים של "הגבעה השמנה של הריבאונד".

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 155 תגובות

  1. מומי כתב חמשיר לכבוד הפוסט-( הקריאה מגיל 18 + )
    מעשה בשחקן עבר ושמו בארקלי
    בטי ווי הוא מוציא פנינים סטייל בוב מרלי
    גבעה השמנה של הריבאונד ? אציל !
    בלפלופ עלוב הנפש הלם עם החציל
    הפלופר עבר כל גבול משפריץ דמעות לכל עבר
    אחלה גבר כמו בארקלי מפרק אותו כמו שבר
    הלברון חסר ביצים נעלב כמו ביץ׳
    דלוטנה ווסט נתן לאמא ביס בציץ
    אז האציל זרק פה ושם זיטון
    מומי אומר הוא אחלה גבר ! לא מתחזה כמו לברון !

  2. תודה מנחם.
    לברון לא יפסיד מזה. הוא יקיר התקשורת, במיוחד אי אס פי אן, שאני מצפה שתציף בכתבות מפרגנות עליו בימים ובשבועות הקרובים. אם כבר הוא שם כאן קו אדום שכתבים יפחדו עוד יותר להיכנס איתו לעימותים.
    לגבי בארקלי, הוא ליצן החצר. על זה משלמים לו והוא עושה זאת מצוין. הוא דווקא לא אמר כאן אילו דברים יוצאי דופן בחומרתם, אלא אמר מה שרוב אוהדי הכדורסל חושבים.
    בקיצור, לברון יצא כאן, איך האשך אומר את זה? לסבית אמוציונלית.

    1. כתבתי את זה כבר לאשך,
      ואכתוב את זה שוב –

      זה צורם, השימוש ב-"לסבית אמוציונלית" כשם תואר.

      ברור לי שאני יוצא טרחן יפה נפש מהתגובה,
      אבל עדיין,

      השימוש ב-"לסבית" כשם תואר בקונוטציה שלילית (ואני בטוח, שלא אתה, ולא מר טמיר, מכוונים לפגוע בכל אוכלוסיה שהיא) זה הפך לפגע רע במרשתת.

      תכתוב שלברון יצא –
      אינפנטיל, ילדותי, בכיין, נוד נפוח, או סתם טמבל. הכל סבבה,
      הוא לא חבר שלי, ולא ממש אכפת לי מהמריבות הילדותיות שלו עם בארקלי.

      אבל, הקטע שלהפוך נשים (במקרה בו הגבתי למר טמיר) או לסביות/הומואים לשמות תואר שליליים,
      פשוט מקפיץ לי את ה-OCD,
      וגורם להפוך ל-"גיא הטרחן".

        1. גם במעגל החברים שלי, וגם במעגל המשפחתי שלי,
          יש הומואים ולסביות.
          ואני חייב לציין שמנעד התכונות האנושיות (לטוב ולרע) קיים בקרבם ובקרבן, בדיוק כמו בכל חתך אחר של האוכלוסייה.

          ואני מקווה שאפלטון ומר טמיר יסלחו לי (כי אני מאוד מעריך ומכבד אותם),
          אבל במה זה שונה,
          לקרוא בתגובות בהופס "לסבית אמוציונלית" כתאור ההתנהגות של לברון,
          מלקרוא בתגובות בניו יורק טיימס, "כמו יהודי חמדן" על החוזה של כרמלו בניקס?

          (ושוב, למען הסר ספק – הביקורת היא לא אישית נגד אפלטון או טמיר. אני מתרעם על העובדה שניסוח שכזה הפך למקובל.)

          1. שימוש בסטוראטיפים וכינוי גנאי תמיד היו ותמיד יהיו
            הלה"טהבים לגיטיימים מי חשושב אחרת בור
            בוא נאמר שאף אחד לא ייצא בריש גליי ויאמר שיש מקרים של זנות במשפחה ולכן הוא נעלב בכל פעם שקוראים – השופט בן זונה

            חלק מהתרבות היום יומית שלנו כוללת סטראוטיפים עדתיים , גזענות , בורות ורשעות
            לדעתי השימוש בכינוי "הגנאי" לכאורה של לברון לחלוטין בגבול הטעם הטוב , מאחר ומדובר בגבר זה מצחיק עוד יותר
            למה מערכון שלם שצוחק על הומו/לסביתבתוכנית כמו ארץ נהדרת , על המפה או בובה של לילה יותר לגיטמי מהתגובה של האשך ?
            חשבת לשלוח תגובה לרשות השנייה או משרד התקשורת ? ( לא בקטע טרחני)

          2. בגלל שיש הבדל בין סטירה לבין נורמות של רב שיח.
            התגובה שלי לפוסט האחרון של טמיר הייתה – "חוש הומור נהדר",
            כנ"ל כך היו התגובות שלי לפוסטים של מומי.

            לא טענתי שתגובה שכזו לא לגיטימית,
            רק שלי היא צורמת.

            אם תקרא תגובה בדיון באתר בחו"ל הכותבת "כמו יהודי חמדן", זה, לא יצרום?
            אישית, אני לא מוצא את ההבדל.

            (חוץ מזה, אתה משווה בין לסבית לזונה?
            השוואה מוזרה.)

          3. תראה לי איפה השוואתי בין זונה ללסבית ????
            נתתי דוגמא לסוגייה צורמת לא פחות

            לאורך ההיסטוריה אחד מבסיסי האנטישימיות הייתה הצגת יהודי כחמדן , האם זה יצרום לי ? תלוי האם הקונוטציה הומוריסטית או לא

            ולא ענית על השאלה שלי בתחתית התגובה

          4. בטח שעניתי.
            יש הבדל בין רב שיח, לבין סטירה.

            לא הגבתי לפוסט של טמיר, או של מומי, בביקורת –
            בדרך כלל ההפך הוא הנכון.
            כתבתי ששיח מסוג זה, באזור התגובות לי, אישית, צורם.

            אתה סתם מחפש מקום להתנגח –
            זו זכותך לחשוב אחרת, זו זכותך להגיב איך שאתה רוצה.

          5. מצטרף לכל מילה של גיא.
            ולגבי לברון- בארקלי אני באמת לא חושב שנאמר מצד האציל משהו חריג, סך הכל הבעת דעה, לברון ג'יימס צריך להפסיק ליילל מול כל דעה שיוצאת נגדו, פחות להיות עסוק באיפה יהיה מקומו בהיסטוריה גם ככה זה תמיד מתבסס בעיקר על דעות סובייקטיביות

      1. +1
        גם לי התגובות ההומופוביות והמיזוגיניות צורמות (אם כי אני מכיר בזכותם של המגיבים לתגובות אלה).
        חבל שמשתמשים בכינויים האלה בקונוטציה שלילית.
        הרי אף אחד לא יכתוב "זכר סטרייט אמוציונלי".

    2. דווקא באי.אס.פי.אן הייתה כתבה שהלכה עם ברקלי. בסגנון, לברון – הרגע, מה אתה מתרגש, זו העבודה של ברקלי.

  3. הכל תלוי את מי אתה אוהד

    שבארקלי לכלך על גולדן סטייט, יש הנהנו ויש שהתפלצו. שהוא מלכלכך על לברון כנ"ל

    הוא סוג של רון קופמן

    1. לא בדיוק רון קופמן כי הוא היה שם. הוא שחקן שזכה להילולים כמעט כמו לברון. זה אחרת מאשר בהמה כמו רון קופמן

  4. ברקלי דומה יותר לאייל ברקוביץ'. קופמן עם אמירות שנויות במחלוקת אבל לפחות מנומקות. ברקו פולט כל כך הרבה שטויות בלי שום הסבר. לפחות דבר אחד טוב שאפשר להגיד על ברקלי – הוא נטול פוזות זה מה שהוא בלי גינונים – קצת אירוני שקראו לו סר אבל לפחות הוא לא מנסה להתייפיף. ואם כבר ברקוביץ אז…
    https://www.youtube.com/watch?v=VssU7TTxwHw

  5. תודה מנחם.
    אני מסכים איתך לגמרי.
    זה בכלל לא משנה מי מהם צודק ומה נאמר בדיוק.
    עצם זה שישנם דין ודברים לא הכי נעימים, בלשון המעטה, לחלוטין משרת את בארקלי ופוגע בלברון. לברון אולי שחרר קיטור, אבל מפה והלאה הוא יפגע מזה ובארקלי ירוויח.

  6. צ'רלס בארקלי – בן אדם שלא הגיע לגמר עם חאכים ודרקסלר/פיפן, ורק פעם אחת כל הקריירה – אומר שמישהו עם 7 הופעות בגמר ו-3 אליפויות חושב רק על עצמו ולא על הצלחה קבוצתית. רק אומר

    1. רועי מה אתה רוצה לומר ?
      בארקלי זכור לי כאחד השחקנים עם הלב הכי ענק ששיקחו את המשחק
      הדוגמא שלך לא במקום כי כל ה 4 שציינת היו מעבר לשיא בקונפרנס די קשה
      בפעם היחידה של בארקלי בגמר הוא ניפק סדרה היסטורית ( הטובה ביותר ב 25 השנה האחרונות ) ונפל שדוד לסדרה הכי טובה של MJ
      זה שבאקלי לא זכה באליפות עושה אותה פסול מהבאת דיעה ? גם מלון ,מילר , וובר ועוד לא מעט פרשנים לא זכו בכלום

          1. אנשים לא זוכרים אבל בארקלי היה בזמנו אחד מ3 השחקנים הטובים בעולם.החוסר בטבעת בתרבות שמקדשת תארים פוגעת בlegacy שלו (שלא בצדק, אותו סיפור עם קארל מלון שלדעתי האישית היא pf טוב יותר מדאנקן) לשניהם מעלימים קריירה שלמה בגלל המחסור בתואר. בהקשר לדיון אני בהחלט תומך בצד של לברון. לברון גיימס האדם פשוט מדהים פילטרוף חסר גבולות ספורטאי שלא מפחד להביע דעה (אומרים שעל התמיכה בהילארי קלינטון הוא הפסיד 10 מיליון דולר).

          2. ברוך אתה צודק בהכל
            לברון הרוויח המון נקודות זכות בזכות זה שאינו חושש לומר את דעתו מבחינה פוליטית
            אבל למה לו לרדת לרמתו של בארקלי

          3. במה קרל מלון טוב מדאנקן???
            דאנקן היה מנהיג ווינר גדול יותר וההשפעה שלו על הקבוצה הייתה גדולה יותר, שחקן הגנה גדול יותר ושחקן לא פחות חכם ולא פחות טוב בהתקפה ולא פחות יציב ואין דבר שבו מלון טוב מדאנקן.

      1. רועי, לפי ההגיון שלך לפרשנים כמו זאק לאו וביל סימונס אסור להוציא מילה בנוגע לאף שחקן בליגה. לפי ההגיון שלך כולנו פה באתר הזה צריכים בעיקר לשתוק כי מי אנחנו ומה השגנו בחיינו שמותר לנו לפתוח פה על שחקן נבא.
        בארקלי הוא פרשן, אנחנו אוהדים, וכולנו יכולים להגיד מה שנראה לנו על לברון. בלי קשר לכמה גמרים עשינו וכמה טבעות הבאנו.

        בקשר למהות הדברים – בארקלי צודק באלפיים אחוז. צודקים גם קיי ג'י ושיד שטוענים שלברון צריך לקחת בעלות על חדר ההלבשה שלו, לפתור בעיות בבית ולהפסיק להתבכיין בתקשורת כל פעם שמשהו לא מתקתק.

    2. בחייאת רועי לא ראית את בארקלי משחק אתה סתם זורק מספרים לאויר.
      בארקלי פיפן ודרקסלר היו בסוף הקריירה.
      לברון לקח את וויד בוש קיירי ולאב בשיאם!
      חוץ מזה שמה קשור מספר אליפויות לדיון

  7. מעניין להשוות את התגובות של משוחדי האתר עם התגובות לנאום בארשלי על ג"ס והתגובות הנזעמות שלהם… חבורת טרולים

  8. בעצם שכחתי משהו… כל תגובה "אינטילגנטית" פה באתר מסתיימת עם לסביות אז כן – אתם חבורה של לסביות וזה בטח כולל את זולל האשכים ואת מומי שאוהב לבחוש בשוקו

  9. לברון
    אשך יוצא עם גננת מבוגרת מאד ועוד מיישוב נוראי משדה יעקב,
    הוא מחפיץ נשים חוץ מג'וג'ו,
    ואני מחפיץ ומכפיש רק שחקני כדורסל, ושהכושי עשה את שלו יכול..
    המקורי אכל בחומוס אליהו ביוקנעם, אחד הטובים בעולם,
    למרות זאת האשך לא נתן טיפ,
    כתב: אין שם מלצריות,
    הפרשזס לטבעת: אז שיביא פחית שימורים מהבית וישים על הבר.
    יניב מתפלח למשחקים, ואוהד קבוצה שמובסת 50 הפרש בידי
    משתעל אחד שבסוף היה בריא,
    L.A מתאימה לקזחתן או אלבניה.
    ג'וגו בכלל מספטת את לאב ווסטברוק כשאני הרבה יותר יפה מהם
    וגם אצבעות רגלי מסודרות ויפות משל הלבנבן הכעור קווין לאב,
    אני נימוסי מאד עם נשים בהריון ואפילו קד קידה.
    אחרי שיולדות כבר לא איכפת לי.

  10. ועל הדרך בארקלי מעיף את מג'יק או בירד מחמשת הגדולים בכל הזמנים. יפה לו.

    בארקלי צודק נקודתית בעניין הסגל של הקאבס.
    הוא יקר מאוד, בזבזני, תוקע את הקאבס, וכולו עבר דרך לברון.
    כמו החוזה העצום של טריסטן תומפסון (לא אחד מ-10 או 15 הביגס הטובים בליגה, לא איום התקפי, לא שווה חוזה כמו של דריימונד). ריץ' פול ידע לסחוט את הקאבס.
    כנ"ל עם ג'יי.אר, שמי יודע איך בכלל יחזור העונה. כנ"ל החוזה של שמפרט.
    כנ"ל השחרור של דלבדובה (לא שמעתי את לברון מתמרמר לקראת ההליכה שלו. להיפך, בירך אותו לשלום).

    בארקלי מצד שני מצטרף למסך העשן של עגלת גולדן סטייט. ראבאק – קבוצה של 9-73 הלכה והביאה את *קווין דוראנט*, ואתה מתגולל על לברון ועל הסגל של הקאבס?
    זו הסחת דעת והגברת הלחץ על לברון. ובאיזשהו מקום נדמה לי, שהוא – אולי כמו וטרנים אחרים – לא קיבלו יפה את ההרואיקה של ג'יימס בפיינאלס האחרון.
    "הוא לא יהיה לעולם בהר ראשמור" – זו המוטיבציה האמיתית של בארקלי. לברון נהיה לו גדול מדי.

    1. מג'יק ובירד היו שחקנים גדולים מבארקלי והם הפכו את השחקנים שסביבם לטובים יותר יותר ממה שעשה זאת בארקלי והם היו מנהיגים ווינרים גדולים יותר מבארקלי וטובים יותר במכלול התכונות והיכולות.

  11. לברון: הדורון הזה התחיל לכתוב תגובות ארוכות ולחפור
    זה השפיע לרעה וכולם כותבים ארוכות, ולא מספיק לקרוא,
    בכלל הוא יצא עם שדרנית עבר בכדורגל, משחק עלוב ומשעמם,
    וברור שהוא משוגע כשהוא שוחה בים בחורף,
    ומאוהב באתר שלא נותן לא הכנסה כספית,
    מטיף למדיטציה ולא עושה מספיק.
    מאשים אותי כעושה סבוטאז'ים,

  12. מנחם צודק. בארקלי עושה את עבודתו כפרשן ופרובקטור, למעשה בדיבורים הללו. מצד שני שזה הגיע לכזאת רמה כרגע מול לברון, שיכול להיות שללברון כבר לא הייתה ברירה אלא להגיב. שבראש של הצופים יהיו גם התשובות של לברון.
    בסך הכל, לברון תחרותי והישגי בטירוף, יש לו מפלצת רצינית להתמודד איתה (ג"ס או ספרס(, ואף אחד לא הולך להגיש לו את הריפיט על מגש של כסף. והוא עובד קשה וממוקד על המטרות שלו.
    וברקלי גם בסך עושה את שלו – מביר רייטינג, וגם נותן במה לעמדות שמסתובבות אצל חלק גדול מהצופים ומאוהדי הליגה – וזה מאלץ אחרים לחשוב על זה ולענות לו.
    כן לברון נתן לזה להיכנס לו מתחת לעור, וזה לא הכי טוב בשבילו. מצד שני אולי זה יתן לו עוד בוסט למוטיביציה – אצל אנשים מהסוג שלו בדרך כלל זה מתועל לכיוון הזה. אז סבבה.

    1. צביקה, אבל כל הביקורות של בארקלי מורידות יותר ויותר מערכו כאנליסט, והוא הופך לאנליסט לא רלוונטי – רייטינג או לא רייטינג.

  13. שיפרוש כבר. אני לא יכול לראות את לברון והכתבות שקשורות אליו. האיש מעייף ברמות מטורפות. בלי כינויי גנאי, אבל יש הדרמות סביבו זה כמו אצל בת 16.
    איך אמרו פה פעם ללל? שישחק וישתוק. בלי הפרצופים, בלי האובר אקטינג שלו ובלי רמזים לתקשורת. שיהיה בשקט ונמשיך כולנו לראות את השלדות השטוחות והמכוערות שהוא זורק ואת המובים המשעממים שלו.

    1. הגזמת. 14 גג.
      אבל צריך למצוא קודם מישהו אחר שירכז את העניין והמהומות בליגה.
      bad-go-to-guy.
      דרוש נבל אלטרנטיבי.

  14. כתבה טובה מאד,
    חושב כמוך שלברון למרות שהוא צודק במחשבתו על ברקלי
    ב"מודל לחיקוי" ברקלי מנצח, ולברון טיפש,
    הכוכבים בדיוק כמונו ומועדים לטעויות רבות.
    לברון אולי השווה מערכה ואפילו ניצח בקרב
    אך הפסיד במלחמה,
    יותר מידי אור זרקורים שורף אותו

  15. אנשים קנאים רק מנסים להכפיש את האופי של המלך אבל אין להם שום ביסוס.

    ללברון יש אופי ואישיות הרבה יותר איכותים מג'ורדן,קובי ועוד הרבה כוכבים ששיחקו בליגה.

    1. בדיקת מציאות עבורך:
      לברון בשבוע שעבר לעג לפלדר ולליגיס ואמר שאיתם לא יגיעו רחוק. אם . זה איכותי בעיניך, אשריך.
      הוא אדם קטן שלא רואה בעניין ודורך על מה שבא לו כדי שתהיה לו מורשת או איך שהוא לא קורא לזה.
      עשה זאת בעבר לחברים ממיאמי ולאחרים.
      נשבר כבר מתגובות בעד ואנטי לברון אבל הוא לא מודל לחיקוי בעיניי.

      1. לברון צודק גם פה.
        שחקנים כמו פלדר ולילגיס לא יתאימו גם לקבוצה כמו הפועל עפולה.
        יש גבול לניסים שלברון יכול לעשות עם נגרים.

        1. גם גבאל מגי נחשב היה נגר עד לעונה הזאת אבל עובדה שהוא מצליח לתרום במערכת שתומכת בו, לרדת בפומבי על שחקנים מהקבוצה שלך לא משנה כמה גרועים הם יכול רק להזיק וחהוריד להם עוד יותר את הביטחון.

          1. יש שחקנים שגם המילה נגר מחמיאה להם,ג'באל מגי הוא שחקן ספסל לגיטימי בנבא היום והרבה יותר איכותי מפילטר או ליגיס.

          2. תיראה מה לברון עשה עם נגרים כמו דלבאדובה,צ'לאמרס,שלומפרט,הרוסי הגבוה ועוד מלא ששכחתי מהתקופות הישנות שלו.

          3. לא רק נגרים, יש הרבה דוגמאות לשחקנים בינוניים ומטה שלה ברון הקפיץ להם את השווי והמשכורת לרמות הזויות..

  16. גיא מסכים, אך אם נשתמש
    בילדה עם קוקיות
    מתנהג כמו ילד, הילדים יפגעו
    בבכיין אולי מי שנוטה לבכות יעלב,
    אין כמעט ביטוי שלא יפגע, באוכלוסיה מסויימת,
    כנראה שפחות לסביות מכמות הילדות או הבכיינים או השמנים
    או הרזים (שגם יכולים להעלב)
    אז אולי משתמשים בגייז יותר בגלל שהם מעטים.

    1. זה אולי נכון.

      אבל משום מה, בסוף שומעים יותר את "הדרמות סביבו זה כמו אצל בת 16", או -"שמישהו יתקע לו כבר איזה טמפון וישתיק אותו כשהוא בתקופה הזאת של החודש".

      בו לא ניתמם. השיח, בעיקר באתרי הספורט השונים בארץ, הוא גם שוביניסטי, וגם הומופובי.

      אני בכוונה הגבתי כמו שהגבתי, לתגובה של אפלטון.
      הוא אחד המגיבים והכותבים היותר חכמים ורהוטים.
      וגם אין לי בכלל ספק שהתגובה שלו בכלל לא הגיע ממקום הומופובי.
      אני התייחסתי לסימפטום, והיה לי ברור שאפלטון יודע שאני לא חושב שהוא הבעיה.

      יש לי בן מקסים, ובת מקסימה. אני מאוד משתדל לחנך אותם לפלורליזם, ולטעת בהם את הביטחון שיום אחד הם יוכלו להיות כל מה שיפצו בו, כל עוד ישקיעו 100% מעצמם בדרך.

      אני אחטא לגישה שלי, אם לאורך זמן אתעלם ממה שצורם לי כל כך, בסביבה בה אני מבלה כל כך הרבה זמן.

      ברור לי שמה שאני כותב נתפס כ-"יפה נפש", "מתחסד".
      זה לא ממש מציק לי, בגלל שחשוב לי יותר להיות מסוגל להסתכל לבן שלי בגובה העניים כאשר אני מסביר לו שמעבר לעובדה שאני לא מרשה לו לנבל את פיו, חשוב לי שיידע ש-"הומו" זו לא קללה, לא יותר מ-"ג'ינג'י" או "נמוך/גבוה".

      זהו, מספיק בלבלתי את המוח, לא ליום אחד. לחודש.

      אם אפלטון או טמיר, נפגעו בכל דרך שהיא מדברי,
      אני מתנצל.

      1. הכל בסדר גיא, למה שאני אפגע שהערת לי על הערה שלדעתך פוגענית?
        אני שומר על זכותי לחשוב שהיא מצחיקה כמובן וממש לא פוגענית. ולכן אמשיך להשתמש בה על קאזינס, לברון ועל אשתי כשהיא באחד מהימים האלו בחודש

        1. אפלטון ההערה שלך גם מצחיקה בטרוף וגם פוגענית (לחלק מהאנשים). מה לעשות ככה זה.
          מאז שהבנות שלי קטנות, כשאחת מהן בוכה אני אומר לה "תפסיקי לבכות כמו נקבה".
          בד"כ הן מבינות את ההומור

      2. לגיא – לא יודע בנוגע לקללה, אבל הומו זו מילה (או מושג) טעונה באופן ייחודי שאין דומה לו, אולי למעט זונה (אף על פי שהתנ"ך, למשל, לא קורא לסכול זונות, רק הומואים). כל הטענה שלך, גיא, שהיא הו-כל-כך-ליברלית (הבעיה עם ליברליות מרצניקית כזאת שהיא נעצרת איפה שפחות נוח לה, למשל בואכה טייבה או מאה שערים) מתעלמת לגמרי מהמטען העצום של המושג הזה. חלק מהמורשת ההומוסקסואלית היא ההיות אחר, השוליים, החתרנות.

        1. הי בתור מצביע מרץ, פוסט ציוני, קיבוצניק לשעבר, שומר מסורת, בן משפחה להומואים ולסביות ומחובר באופן מחשיד לצד הנשי שבו, אני מסרב להיעלב בשם אנשים אחרים. רק חוסר צדק מקומם אותי, לא מילים.

          1. הי, בתור מצביע מרץ אתה לא פוסט ציוני, אתה ציוני כשר ונלהב שתומך פבלובית בכל מבצע צבאי בעזה ואוהב ערבים רק מרחוק

          2. חמודי, זה כל כך יפה שאתה יודע בדיוק היכן הליברליות המרצניקית שלי נעצרת.

            אז בו אסביר היכן היא נעצרת –
            במקום שם היא פוגשת אנשים חסרי סובלנות.
            כלפי, כלפי חרדים, כלפי חילוניים, כלפי יהודים, כלפי מוסלמים, כלפי נוצרים, כלפי נשים, כלפי גברים, כלפי הומואים ולסביות, כלפי הטרוסקסואלים, ובעיקר –
            כלפי רומנים.
            (חוץ מהמולדובנים. כלפיהם מותר להיות חסר סובלנות…)

            (למען הסר ספק – רבע מה-DNA שלי ממולדובה. לי מותר…)

          3. "חובב הלאוטה"?
            זה כמו המזרחים שהולכים לאנדלוסית.
            הלו, אם כבר ערבי בהופס, אז אללה הוא אכבר, ופנטזייה עם יריות בכפר.
            לא פחות.

  17. דווקא ב-ESPN ג'יילן רוז ביקר את האמירות האישיות של לברון כנגד בארקלי. וטען שהביקורת של בארקלי הייתה עניינית, אמנם לקרוא ללברון בכיין, זה פוגע, ולא ראוי, אבל הביקורת הייתה בפן המקצועי של בניית הקבוצה של קליבלנד, והעובדה שהם הקבוצה עם ה-PayRoll הגבוה בליגה.
    התגובה של לברון הייתה לגופו של אדם, ולא לגופו של עניין.
    החשש של ג'יילן רוז, היה שהחשיפה לכל הסיפורים האישיים של השחקנים (ולא חסרים סיפורים), תיפגע למעשה בכל הארגון הזה שנקרא NBA, ובאריזה השיווקית הנהדרת שלו.

    כאחד שצופה קבוע בInside the NBA, אני מסכים עם הטענות שהפרשנות של בארקלי בחלק ניכר מהפעמים מבוססת על תחושות בטן שלו ופחות מקצועית/ סטטיסטית. (קני סמית' הוא המקצועי מבין השלושה). ועדיין זה חלק מה-Show, והסיבה שהתוכנית הזאת זוכה לשיעורי צפייה עקביים, היא דווקא בשל הדינמיקה בין שאק, צ'אק וקני,
    והשטויות שהם אומרים/ עושים.

    ולדעתי האישית, לברון מרגיש שהאליפות מתרחקת ממנו, ואין לו דרך אחרת לשפר את הקבוצה. חוץ מלקטר. (אני במקומו הייתי מנסה לקדם את הצעירים – בדיוק כמו שפופ עושה בס"א עם קייל אנדרסון, דונטה מורי וג'ונתן סימונס), וסטיב קר עושה במפרץ (איאן קלארק, האריסון בארנס, פטריק מקאו, קווין לוני)
    כל הטענות כנגד גולדן סטייט צפות השנה רק בגלל ההצטרפות של דוראנט, אבל בשורה התחתונה, למעט איגי, שהצטרף רגע לפני ההצלחה הגדולה, כרול פלייר ולא כאול סטאר שהוא היה בפילי ובדנבר. יתר השלד של גולדן סטייט מורכב מנבחרי דראפט של הקבוצה, ממזל, עקביות, וכישרון לבנות שיטת משחק עקבית.
    בקליבלנד, אחרי לברון, תישאר אדמה חרוכה ומשכורות עצומות לתשלום.

    1. ללברון יש כל זכות לבקש שחקן חיזוק בקבוצה שהוא גם המאמן,ג'נרל מנג'ר,בעלים והשחקן הכי טוב בליגה באותו הזמן.

      בלי לברון ג'יימס לאף אחד בקליבלנד אין שום תהילה אישית,משכורת או סיכוי לקחת אליפות בשנים הקרובות.

      1. למה רק זה אחויה? יש לו זכות להכריז על קליבלנד כממלכה אוטונומית, זכות להטיל מס מלך וזכות לשעבד את האוהדים שינקו את צי המכוניות שלו.
        בוא נרגע. זה שחקן כדורסל. לא אמא תרזה.

          1. וַיֹּאמֶר–זֶה יִהְיֶה מִשְׁפַּט הַמֶּלֶךְ, אֲשֶׁר יִמְלֹךְ עֲלֵיכֶם: אֶת-בְּנֵיכֶם יִקָּח, וְשָׂם לוֹ בְּמֶרְכַּבְתּוֹ וּבְפָרָשָׁיו, וְרָצוּ, לִפְנֵי מֶרְכַּבְתּוֹ. וְלָשׂוּם לוֹ, שָׂרֵי אֲלָפִים וְשָׂרֵי חֲמִשִּׁים; וְלַחֲרֹשׁ חֲרִישׁוֹ וְלִקְצֹר קְצִירוֹ, וְלַעֲשׂוֹת כְּלֵי-מִלְחַמְתּוֹ וּכְלֵי רִכְבּוֹ. וְאֶת-בְּנוֹתֵיכֶם, יִקָּח, לְרַקָּחוֹת וּלְטַבָּחוֹת, וּלְאֹפוֹת. וְאֶת-שְׂדוֹתֵיכֶם וְאֶת-כַּרְמֵיכֶם וְזֵיתֵיכֶם, הַטּוֹבִים–יִקָּח; וְנָתַן, לַעֲבָדָיו. וְזַרְעֵיכֶם וְכַרְמֵיכֶם, יַעְשֹׂר; וְנָתַן לְסָרִיסָיו, וְלַעֲבָדָיו. וְאֶת-עַבְדֵיכֶם וְאֶת-שִׁפְחוֹתֵיכֶם וְאֶת-בַּחוּרֵיכֶם הַטּוֹבִים, וְאֶת-חֲמוֹרֵיכֶם–יִקָּח; וְעָשָׂה, לִמְלַאכְתּוֹ. צֹאנְכֶם, יַעְשֹׂר; וְאַתֶּם, תִּהְיוּ-לוֹ לַעֲבָדִים. וּזְעַקְתֶּם, בַּיּוֹם הַהוּא, מִלִּפְנֵי מַלְכְּכֶם, אֲשֶׁר בְּחַרְתֶּם לָכֶם; וְלֹא-יַעֲנֶה ה' אֶתְכֶם, בַּיּוֹם הַהוּא.

    2. מסכים מאוד איתך. לתחושתי לברון מרגיש שהוא הגיע למעמד מסויים שלא מתאים שיבקרו אותו, או יקראו לו בכיין

      ופה הוא קבע קווים אדומים לפרשנים, אך אכן זו טעות תקשורתית, לא עובדתית ולא ערכית הוא כבר עשה טעות כזו בעבר

  18. האמת שהלוואי ולא היו מעליבים אף אחד בעולם
    לא על רקע מיגדרי ולא על רקע אחר.
    זה עולם אוטופי שקיים במקומות בודדים בכדור הארץ
    ובצורות חיים במימד יותר גבוה.
    איני מצפה לדאבוני שזה יתקיים כאן.
    תודה גיא תגובתך צודקת

    1. השתגעת?? ומה עוד, שכולם יהיו שמחים בחלקם ומאושרים עם מה שנתן להם הגורל?
      אושר קוסמי אולי…?
      ואני מה? תהפוך אותי למובטל?

  19. מנחם אתה צודק בארקלי בלבלן גדול אבל אין ספק שהפעם פגע בול… הpayroll המטורף של הקאבס כדי להביא לו עוד אליפות ועוד הדרישה של לברון לחתום כל שנתיים על 1+1 של שחקן על מקס מוכיח כמה הוא סוחט את ההנהלה
    אין ספק שהוא שחקן של אחד בדור אבל האופי שלו על הפרצוף והדרישה להציף את עצמו בסופרסטארים כל פעם מחדש פשוט דוחה אותי
    גולדן סטייט אמנם טובה יותר אבל לטעמי בסדרת פלייאוף אין לדעת לאן הרוח תלך ואם אתה לא מספיק גבר להתחרות עם מה שיש לך אתה חלש..

  20. יש לנו 13 שנות משחק של לברון.
    אנחנו כבר די מבינים שהוא שחקן ענק אבל בכיין לא קטן והשם לפלופ לא סתם הגיע משום מקום.
    ברקלי צודק בכל מילה בהקשר הזה וחוץ מזה שלרוב הוא מדבר לעניין ובטח שהוא יותר אמיתי מכמעט כל אחד אחר.

    ללברון לא איכפת שום דבר חוץ מלברון.
    אחרת איך תסבירו שהוא העדיף לא לשחק עם אחד החברים הכי טובים שלו ובמקום זאת נשאר עם לאב.
    וזה לגיטימי אבל בואו לא נעשה ממנו חסיד אומות עולם.

    גם זה נכון שחסר רכז מחליף רק שיפסיק להתבכיין.
    ברקלי אומר שאם הוא השחקן הטוב בעולם ובפער עם הקבוצה שמשלמת הכי הרבה בגלל שהוא דואג לחברים שלו אז שיתנהג כמו אחד כזה

  21. זה מאוד דומה לכך שקארי יצא עכשיו נגד ההנהלה של גולדן סטייט שאין לו רים פרוקטטור כמו שצירך.והם צריכים להתחיל להתאפס על עצמם

  22. המילה הומו = אדם הומו ,(בלטינית: Homo) – אדם
    כן כן הומו סקסואל או פטרואל (בערך) מציינת את נטייתו המינית.
    הקיצר כולנו הומואים,
    כמובן שאפלטון והאשך שיויוניים
    +1 לגיא

  23. אתה מארח מפגש משפחתי ומגיע דוד קולני שלוקח את כל תשומת לב האורחים ועם משקה ביד מפליג בסיפורים על כמה בתקופתו היה יותר טוב. אתה מבין והרוב המעגל הסובב בהקשבה מבין שהדוד השתיין חי את העבר ורואה הכל דרך משקפיים ורודות שמנסות לטשטש את ההווה כדי שהצעירים לא ישכחו אותו. המבוגרים מחייכים בנימוס וכשהוא שואל אותך "הלא כך היה?"

    אתה עונה בנימוס "לא זוכר בדיוק אבל אני רוחש לכם הרבה כבוד. לא היה לכם פשוט אז…". ואז כשהדוד מריח שהילדים שמקשיבים לו משתעממים עקב סף הגירוי הגבוה, הוא מתחיל להוסיף תיבול ומתחיל ללכלך על הדור שלך ועליך אישית. "ילדים אתם יודעים שאבא שלכם היה משתין במיטה עד גיל 8? וכשלא היה מקבל ממתק היה בוכה כמו תינוק?"

    ואז הוריד שכבר היה נפוח מתפוץ לתרשת רגשות נפיצה…"מי אתה יא זקן לא רלוונטי שתטיף . שתיין היית ושתיין תהיה. הילדים שלי לא משתינים במיטה כי אני לא מכה אותם בחגורה ומתעלל בהם רגשית. הילדים שלי לא צריכים להתחנן לממתק אחד ביום הולדת שלהם!. למה אתה בכלל פה מספר סיפורים? אתה כבר לא רלוונטי לאף אחד פה ביום יום. אז אם אין לך משהו טוב להגיד אז תעיף את הגופה השתויה שלך מהבית שלי!!!".

    וואו זה הרגיש טוב!!! חוויה חוץ גופית. ניקוי רעלים מכל נקבובית בגופך. חיוך אוטומאטי נסוך על פניך ורק אז אתה מתפנה להביט במעגל שקפא במקומו. מבטי ההלם של כולם רק מגבירים את הקיטוב בין תחושת השחרור והצדק הפנימי לעומת חוסר ההבנה וההלם של השאר. אבל אף אחד לא יקח לך את הרגע הזה. כי הוא היה טהור וראשוני ונוגד את כל האינסטינקטים הבריאים שלך. שניה אחרי אתה חוזר להיות המבוגר האסוף והאחראי אבל עם גב קצת יותר זקוף ווריד קטן שלא מתעסקים איתו

    1. איזה קטע, אני ממש לא זוכר שהיית בין המוזמנים בפסח האחרון אצלי בבית!

      (mental note : לקראת פסח הבא, לקנות כוסות יין קטנות יותר. אחרי 4 גביעים אני כבר לא זוכר כלום…)

    2. מעולה. אצלי אגב התפרצויות כאלה (לא קורה הרבה, אשכנזים…) דווקא מתחילות עם הרגשת שחרור אדירה שמתחלפת בבעסה עמוקה על אובדן השליטה וחוסר יכולת לקחת דברים בפרופורציות.

    3. תגובה ראויה להערכה, בעלת אופי רומנטי משחרר עם סממנים של גאווה ועצמה מהמיתולוגיה הנורדית. יש גם אפשרות אחרת, מזרח אסייתית, שחרור בנוסח הטאו, פקק השעם של פו הדב (סליחה על השמאלץ).

  24. להסביר לצ'ארלס בארקלי למה לברון כ"כ רודף אחרי אליפות זה כמו להסביר לבתול בן 30 מה יש בסקס : אין מה לעשות, מי שלא טעם לא יבין

  25. לברון טעה כשהוא ירד לרמה של בארקלי כשהוא ענה לו לגופו של אדם ולא לגופו של עניין. טוב שלא הזכיר את האפס אליפויות של בארשלי כי אז הוא היה יורד עוד יותר נמוך.
    בארקלי היה שחקן ענק והיום הוא פרשן בינוני. מה שכן יש לו טוב זה אינסטינקטים בריאים והוא מרגיש את הכיוון הכללי.
    כשחקן די שנאתי אותו בגלל הביריוניות שלו, הבן אדם הוא bully. בזמן האולימפיאדה עם נבחרת החלומות הכל התפרץ. עדיף שיתרכז בבידור בלי לרדת על שחקני ההווה (ג"ס וסטף קרי עוד מחכים להתנצלות)

  26. רק עכשיו הבנתי לאן רן ברץ (יועץ התקשורת של ביבי) עבר.

    לאחר התגובות המדהימות שלו לאילנה דיין, שרון דרוקר והציוץ שלו על החומה במקסיקו, הודיעו כי הוא וביבי הגיעו להסכמה לסיום תפקידו (שרה החליטה).

    אם תראו את התגובה של לברון, זה בדיוק ביבי/ טראמפ – עונים לגופם של אנשים ולא לגופם של דברים.

    ואם כבר עושים עבודה גרועה, אז עד הסוף: למה לברון לא אמר על בארקלי שיש לו פרצוף תחת? מה, לא נכון?

  27. בורדייה קרא לזה ״שדה״. הכדורסל האמריקאי (והספורט בכלל) הוא שדה שמתקיים בזכות ״שחקנים״ שאותם הוא גם מזין במין סימביוזה. הפרשנים והתקשורת הם חלק לגיטימי בשדה הזה (אפילו קופמן המאוס). השדה לא יכול להתקיים בלעדיהם. יש עוד הרבה שחקנים : הקהל, הסוכנים, המפרסמים, הבעלים, הסלבריטאים וכו׳. לכל אחד מהם שמור מקום. בלעדיהם אין קיום לשדה.

  28. 100+ לג'ון בתגובה 34, מרגש ויפה מאד, אין מילים.
    אגב פגשתי את ג'ון ולא זכור לי שפגשתי אדם שמדבר על
    הילדים שלו בצורה כל כך יפה ומעניינת.
    בטוח לילדים שלך ג'ון יש קרמה טובה.
    באחריות עלי. תמסור להם.

    1. הפוך גוטה הפוך. קארמה טובה לא מגיעה מהשפלה של מישהו אחר. התגובה של ג'ון היא התגובה האינסטנקטיבית וההגיונית ביותר, וסביר להניח שגם אני הייתי מגיב כך, אבל אחר כך – מצטערים. מניסיון…

  29. וג'ון טוב מאד עשית, יש לי גם קרובי משפחה לא רלוונטים
    שדי ניקיתי מחיי, ואיני מתגעגע ולא צריך בכללץ
    מורה חכם לימד אותי: אתה לא חייב לאף אחד כלום!!!

    1. פלוס ענק, הרבה מילים אפשר לשפוך על כמה לברון ענק וכמה הוא תורם לקהילה וכל השיט הצדקני שלו אבל יש את הפעמים האלה שאתה פשוט יודע שמדובר באדם מזוייף מכף רגל ועד ראש, שמפוצץ בכישרון שלו היה כדוגמתו מעולם (כן כולל את האחד והיחיד ההוא משנות התשעים) וזאת הסיבה היחידה שהוא הגיע למשהו בקריירה שלו. אם תסתכל על המון כוכבים בליגה כולל בארקלי המושמץ, אתה פשוט יודע שהאישיות שלהם היא חלק בלתי נפרד מההצלחה שלהם ואז מגיע הפלופ הזה שברור שהוא לא מנהיג ולא כל הבולשיט הזה שמנסים למכור לך ויותר נורא מזה זה לראות שהוא אשכרה מאמין לכל מה שאומרים עליו ומתחיל לדבר בהתאם. רק שזה לא תופס ולא מרגיש כמו שום דבר, אימולציה של בנאדם, הד חיוור של כל התקוות שתלו בו, מספר 2 קלאסי.

  30. בארקלי ביקר את לברון מקצועית, דיבר לגופו של עניין ונתן את הביקורות שלו. אפשר לא להסכים איתה, והיא יכולה להיות שטויות, אבל בארקלי פולט הרבה שטויות, הוא מדבר לפי מה שהוא חושב, בלי הרבה פילטרים.
    לברון נכנס בו אישית לחלוטין, לא ענה לביקורת כלל, והתייחס לדברים מחוץ לכדורסל. בביקורת של בארקלי לא שמענו שלברון מנייאק או עשה משהו רע בחייו.

    לכן לדעתי לברון יצא פה קטן, הוא פנה לביקורת על האדם עצמו, ולא על מעשיו.

  31. זה שלא צריך להעליב מי שיש לו נטייה לאותו המין אין זה סותר שנטייה זו אינה מקבילה לנטייה למין השני ואינה מצב תקין כי כשהמבנה הגופני מתאים ליחסים בין שני המילים אינה מתאינה לנטייה הנפשית למין השני אין אפשרות לראות במצב כזה מצב תקין כי האדם הוא מכלול של גוף ונפש ומצב תקין הוא רק כיש התאמה ביניהם וכשאין התאמה בין המבנה הגופני לנטייה נפשית זה אינו מצב תקין.
    והעובדה שאנשים עם נטייה לאותו המין שינו נטייה זו והיום מנהלים חיי משפחה רגילים: http://www.atzat-nefesh.org/%D7%95%D7%99%D7%93%D7%90%D7%95/ (סרטוני וידאו שבהם אנשים מדברים על השינוי שעברו מנטייה לאותו המין לנטייה למין השני)
    http://www.atzat-nefesh.org/category/%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%A4%D7%95%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%AA/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%99%D7%9D/
    (סיפורים אישיים בעניין זה)
    הסיפוריים האישיים האלו מוכיחים שהנטייה לאותו המין אינה מולדת ואינה טבעית אינה היא נטייה הפוכה מהנטייה הטבעית הבסיסית.

    וכן ראו מאמרים וספרות מקצועית וכתבות שמראיה שהעניין הזה הוא לא כפי שחשבתם:
    http://www.atzat-nefesh.org/category/%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%A4%D7%95%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%AA/%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%AA/
    http://www.atzat-nefesh.org/category/%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%A4%D7%95%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%AA/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D/
    http://www.atzat-nefesh.org/category/%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%A4%D7%95%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%AA/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%95%D7%AA%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA/

  32. ספורטאים גדולים מקצועית אינם בהכרח דוגמה ומופת בהתנהגותם ורבים מהכוכבים הגדולים בספורט ובתרבות רחוקים מלהוות דוגמה ומופת להתנהגות נאותה.

  33. אוף הוא כזה אציל ומתוק הבארקלי הזה.

    איך אפשר שלא לאהוב אותו אני תוהה?

    צודק בכל מילה אגב וגם סחטיין על העדינות, רק מעלה את קרנו בעיני.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט