סן אנטוניו גוברת על אוקלהומה ועוד בסקירת משחקי שלישי/ אפלטון

ווינר שוט ו-33 נק'. ערב לא רע ללאורי

הליגה עמוק בדמדומי האולסטאר. הזמן שבו הקבוצות משחקות בחצי הילוך ושם הכל יכול לקרות.

וושינגטון וויזרדס (20-28) 117 – ניו-יורק ניקס (29-21) 101

וושינגטון ממשיכים את רצף נצחונות הבית המרשים שלהם (15 במספר) והפעם זה הלך קל במיוחד נגד הקבוצה החבולה מניו-יורק. הניקס עלו לשחק ללא פורזינגיס (פצוע) ורוז (מי יודע) עוד היוו יריב שקול במחצית הראשונה, אך רבע שלישי חזק הספיק לוושינגטון כדי לקחת את המשחק מבלי מאמץ מיוחד. כרמלו אנת'וני, דווקא נראה כמו השחקן שכולם רדפו אחריו לפני שנתיים כשקלע 26 נק' באחוזים טובים, ברנדון ג'נינגס עזר עם 21 נק' והרננגומז הפתיע בחמישייה עם 15 נק' ו-14 ריב'.

אך החמישייה החזקה של המכשפים היתה יותר מדי וכולם קלעו בספרות כפולות כאשר ברדלי ביל מוביל עם 28 נק', וג'ון וול עושה ג'ון וול (15 נק', 13 אס' ומדד ה +/- הגבוה בקבוצה). גם מרקוס מוריס ממשיך בכושר הנהדר עם 24 נק'.

https://youtu.be/5rDgn2ldg3Y

טורונטו רפטורס (19-30) 108 – ניו אורלינס פליקנס (30-19) 106 (הארכה)

לאחר שהפסידה לא מעט משחקים צמודים בזמן האחרון, הערב היה תורה של טורונטו להיות בצד הממוזל.

טורונטו מתגעגעים לדמאר דהרוזן שעדיין פצוע, והפליקנס כבר הובילו ב-14 נק' בסיום המחצית. אך רבע שלישי נהדר של הרפטורס בניצוחו של קייל לאורי החזיר את הרפטורס למשחק.

ג'רו הולידיי נתן משחק מצוין לפליקנס והחזיק אותם צפים עם 30 נק' בעוד דייויס מתקשה עם הקליעה (18 נק' ב-18-4 מהשדה). המשחק הלך להארכה לאחר שהיה צמוד בכל הרבע הרביעי, אך בהארכה, ג'אמפר של לאורי, 4 שניות לסיום, נתן את הניצחון למארחים.

לטורונטו לאורי עם 33 נק' ו-10 אס', וולנצ'ולס היה מצוין עם 20 נק' ו-12 ריב' ונורמן פאוול ממשיך להיראות כמו גניבה נוספת של מסאי יוג'ירי עם 18 נק' מהחמישייה.

בפליקנס דייויס בנוסף על 18 הנק' הוסיף 17 ריב' ו-3 חסימות, באדי הילד עם 15 נק' ואטואן מור היה מעולה מהספסל עם 17 נק'.

https://youtu.be/foNmO-MohbU

יוסטון רוקטס (16-36) 105 – סקרמנטו קינגס (30-19) 83

כשעיני האומה נשואות אל הסופרבול שעומד להיערך ביוסטון, לאף אחד לא באמת היה חשק לשחק היום, ועיני הכוכבים נישאו אל עבר המסיבות לתוך הלילה.. סקרמנטו הגיעו מותשים לאחר רצף של 8 משחקי חוץ, והרוקטס, ששיחקו הכי הרבה משחקי ליגה והכי הרבה משחקי חוץ בהפרש משמעותי (מעל 4 משחקים יותר מכל יריבות הפלייאוף) סוף סוף חזרו למגרשם הביתי שם הם עומדים על מאזן מצוין של 5-18.

הרוקטס ניצלו בריחה ברבע השני בהובלת גורדון ואנדרסון כדי לגמור את המשחק כבר במחצית. הקינגס מעולם לא ירדו מתחת ל-20 הפרש במחצית השנייה.

אנדרסון במשחק מצוין עם 25 נק' ו-11 ריב', גורדון כאמור הוביל את הספסל עם 17 נק'. הארדן לקח חופש מניהול ההתקפה והתרכז בעיקר בהגנה כשסיים עם 10 נק', 8 אס' ו-7 ריב' (9 זריקות בלבד מהשדה, ממשיך בכושר הקליעה הגוע מהשלוש עם 5-0 הערב).

מהצד השני קאזינס שיחק באי חשק מופגן וקלע 16 נק' כשרק קופוס (12 נק') קולע מעל 10 נק' בשביל הקינגס העייפים.

https://youtu.be/51ATXPeDbhA

סן אנטוניו ספרס (11-37) 108 – אוקלהומה ת'אנדר (21-28) 94

קאווי לאונרד ממשיך להתחזק במירוץ ה-MVP, והוא ממשיך את הכושר הנהדר שלו מחודש ינואר.

מנגד ווסטברוק ניסה לעמוד אל מול הספרס העמוקים, אך כפי שיונתן ציין בפריוויו: 1 נגד 100 זה משחק קשה. בכל פעם שווסטברוק ירד לספסל, הספרס ביצעו בריחה. אוקלהומה יצטרכו לחכות בקוצר רוח לשובו של קנטר שיתן להם קצת אוויר מהספסל.

ווסטברוק כאמור במשחק טוב ויעיל, ובאמת נראה שהוא מנסה לבחור את הזריקות שלו בקפידה הערב. הוא סיים עם 27 נק', 14 אס', 6 ריב' באחוזים טובים יחסית (17-7 מהשדה). אדאמס ניסה לעזור עם 16 נק' ו-12 ריב', אולאדיפו עם 15 נק', וסבוניס עם 13 נק' ו-10 ריב' משלו.

בספרס כמובן קאווי לאונרד בעוד משחק אדיר שכבר הפך לנורמה עם 36 נק' ו-8 ריב'. אולדריג' עזר עם 25 נק' והם היו היחידים לקלוע בספרות כפולות אצל הספרס.

https://youtu.be/syQmMp5_ZeE

פורטלנד טרייל בלייזרס (28-22) 115 – שארלוט הורנטס (26-23) 98

שארלוט ממשיכים את ההתדרדרות שלהם מחוץ לפלייאוף המזרח ופורטלנד מחזקים עמדות אל מול הנאגטס כשהם רחוקים חצי משחק בלבד מהזכות לעשות עיניים לגולדן סטייט בסיבוב הראשון. דמיאן לילארד, ששוב קיבל התעלמות מבוחרי האולסטאר, יוצא למסע התוכחה השנתי, והערב עם 27 נק' כאשר מקאלום עוזר עם 18 משלו וקראב סוף סוף הופיע לעונה עם 21 נק' מהספסל.

בשארלוט, קמבה ווקר, שכבר זכה במקום באולסטאר המזרח, הוביל עם 22 נק' והראה את הפער הגדול בין רכזי המזרח למערב. באטום ניסה לעזור עם 18 נק' 8 ריב' ו-6 אס' אך זה היה מעט מדי בשביל שארלוט, שחייבים למצוא חיזוק לספסל בחלון ההעברות.

https://youtu.be/nPkGidVT0I8

לוס אנג'לס לייקרס (34-17) 120 – דנבר נאגטס (26-21) 116

דנבר ללא יוקיץ' זה לא אותו דבר והערב הם נופלים אל מול צעירי אל.איי שקיבלו את דיאנג'לו ראסל בחזרה.

הלייקרס ירדו בפיגור קל במחצית אך עלו כמו מלוע של תותח לרבע השלישי כדי לקחת את ההובלה. רבע אחרון ללא הגנות הסתיים עם 39-40 לטובת דנבר אך זה לא הספיק להם בכדי לנצח.

ראסל שב מהפציעה עם 22 נק' ו-10 אס', יאנג עם 23 נק' ונראה שסוףסוף יש ללייקרס מה להציע בחמישייה. הספסל כרגיל נותן את שלו כאשר לו וויליאמס מספק את 21 הנק' הקבועות יחד עם 17 נק' של זובאק המצוין.

בדנבר גלינרי והאריס עם 17 כל אחד, פאריד עם 14 (כולם במחצית הראשונה) ו-17 ריב', וצ'נדלר הוביל עם 26 נק' מהספסל. נורקיץ' אגב, שיחק 12 דקות בלבד, בהם קלע נקודה ב0-7 מהשדה ולדנבר רק נותר להצטער שלא עשו עליו טרייד לפני תחילת העונה.

וזה היה הפריוויו המצוין של יונתן שגב-

***************************************************************************

במסגרת הניסיונות שלי להיות מעט יותר יצירתי, את הפריוויו של השבוע אנסה לכתוב כמקשה אחת, ולא כחלקים נפרדים, כשאסוציאציות ומילים מסויימות יעבירו אותנו ממקום למקום, ממשחק למשחק ומשורה לשורה, אך זאת יעשה בנוסף לניסיון לא לכפות אותן על הטקסט. לכן, מומלץ להתעלם מהכותרות הענקיות והמודגשות, ולהתייחס רק למילים הקטנות. מקווה שתהנו!

2:00 וושינגטון וויזארדס (20-27) – ניו יורק ניקס (28-21)

ואם לא תהנו מהקדימון למשחקים, כנראה שתהנו מהמשחק הראשון.

איני יודע מה עשו בוושינגטון בסילבסטר, וכמה הם נהנו, ולמרות האנגאובר די ארוך של שני משחקים, ב-2017 הם נראים כמו הקבוצה שציפו מהם להיות בשנה זו – קבוצת צמרת מזרחית. כך, הם טיפסו ממחוץ לפלייאוף המזרחי עד למקום החמישי, והחומה עדיין מחזיק בתוכנית של לשמור על הבית בוושינגטון. אולי לדונלאד טראמפ יש כמה טיפים שיוכלו לעזור, אך נראה שיש לו דברים אחרים לעסוק בהם פרט לכדורסל בבירה.

המצב של וושינגטון מראה כמה הדברים נזילים במזרח, כשהקבוצה קפצה מהמקום ה-11 ל-5 בפחות זמן משתוכלו להגיד "קריסטפס פורזינגיס".

מי שהחליפה את הוויזארדס במקום ה-11, היא הקבוצה של הלטבי הצעיר. בניגוד לוויארדס, שניצחו ב-11 מ-13 משחקיהם האחרונים, הניקס נמצאים בתקופה נקסית מצויה – מה-22 לדצמבר, הקבוצה לא הצליחה לחבר שני ניצחונות רצופים. שלא לדבר על כך שהתפקיד היחיד שיכולים להציע לכרמלו זה מחליף לסוני ווימס במכבי תל אביב, דריק רוז לא נראה בשום מקום, פורזינגיס מתחיל ללמוד ממודלי החיקוי השנויים בספק שלו ואפילו השופטים מצליחים לגרום לניקס להפסיד. או בקיצור, מה חדש תחת השמש?

אוטו פורטר. אוטו פורטר הבן של סוף 2016 וינואר 2017 הוא חידוש לכדור הזה, המסתובב סביב השמש. הפורוורד המושמץ של הוויזארדס קולע ב-64% TS בינואר ו-71% בדצמבר. יותר מ-50% מהשדה ו-40% מהשלוש.

הוא חם כמו השמש בעצמה. ראוי לציין את פורטר כשמדברים על ההצלחה של הוויזארדס – אומנם הוא לא סקורר, אך הוא מביא יעילות הכרחית לקבוצה הזו.

2:30 טורונטו ראפטורס (19-29) – ניו אורלינס פליקאנס (29-19)

יודעים מה לא יעיל לעומת זאת? להפסיד שלושה משחקים בהפרש של פוזשן אחד, במשך זמן שקצר משבוע. זה, אם תהיתם לעצמכם, ההספק של הטורונטו ראפטורס בשבוע האחרון, כשהם הפסידו לס"א (108-106), לממפיס (101-99) ולאורלנדו (114-113) במשחקים צמודים. זאת, מבלי לציין שלושה הפסדים פחות צמודים שעברו על הראפטורס לאחרונה.

שלושה משחקים, ושלושה מקומות בטבלה, זה מה שמפריד בין הפליקאנס לבין המקום שהם כל כך משתוקקים אליו בטבלת המערב – הפלייאוף.

אך איך הפליקאנס רוצים לשאוף לפלייאוף כשניצחונות מרשימים כמו על ס"א ב-15 ועל קליבלנד (דעות חלוקות על מרשימותו של ניצחון זה), מגיעים לצד הפסדים לברוקלין ב-29 (!). יציבות היא מילת המפתח עבור ניו אורלינס, אם הם רוצים להגיע לפלייאוף.

אותו דבר לגבי הראפטורס – מילת המפתח היא יציבות, אם הם רוצים להמשיך להיות הסגנים של המלך במזרח. כרגע, הם ממוקמים במקום השלישי במזרח בלבד.

ללא ספק, משחק בסימן 3.

3:00 יוסטון רוקטס (35-16) – סקרמנטו קינגס (29-19)

השלישית במערב, היוסטון רוקטס, נפגשים עם סקרמנטו, כששתי הקבוצות נמצאות בכושר בינוני ולמטה מכך.

הקורטס מפסידים לכול דבר שיכול לזוז מעט בלי קשר למזרח/מערב, קבוצת פלייאוף/קבוצת תחתית, בבית או בחוץ. אף על פי שחייבים לציין שהיו לרוקטס הרבה משחקי חוץ לאחרונה, כשבנוסף ליכולת לא יציבה של ג'יימס הארדן, ברוקטס משתוקקים לפגרת האולסטאר.

גם שותפו של הארדן למשחק האולסטאר, דמרקוס קאזינס, לא מצליח למצוא את רצף הניצחונות לו הקבוצה זקוקה בכדי לטפס בטבלה וסוף סוף לעשות את הפלייאוף. זאת, אף על פי שקאזינס מצליח להציג את העונה הסטטיסטית הטובה בקריירה שלו, או לפחות כמעט הכי טובה.

אך כמעט זוהי מילת המפתח של הקינגס. המון משחקים הניקס הפסידו על מעט נקודות, במיוחד ב-2017. כפי ששמתם לב או שלא, הם מחזיקים במאזן זהה לזה של ניו אורלינס במשחק הקודם, כך שגם הם ממוקמים 3 משחקים מהמקום ה-8 – שבו מחזיקה דנבר בבטחה כרגע – שעליו כנראה תתקיים מלחמת עולם שלישית.

 

3:30 סאן אנטוניו ספרס (11-36) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (20-28)

משחק שתמיד יהיה מלחמה – לפחות כל עוד השחקנים האלו הם המובלים של הקבוצות – משחק שתמיד יהיה טעון, זה המשחק המרכזי של הערב – אוקלהומה סיטי ת'אנדר נגד הסאן אנטוניו ספרס.

עם קצת מזל, זו גם יכולה להיות הסדרה שלנו בסיבוב הראשון של הפלייאוף הקרוב.

הכותרת של הסדרה הזו, תהיה – בדומה קצת לשאר העונה של אוקלהומה – 1 נגד 100.

כמו בשעשועון הטריוויה, גם כאן הסיכויים של האחד לזכות בכל הקופה הם קלושים. אפילו אם האחד הזה הוא ראסל ווסטברוק ואפילו אם ראסל ווסטברוק כועס.

אף על פי שהוא אמר לתקשורת שלא כל כך משנה לו שהוא לא פותח במשחק האולסטאר, יכול להיות שאין זו האמת במלואה. איני יודע האם זה קשור, אך אחרי ההודעה, האחוזים של ווסטברוק ירדו אפילו יותר מהממוצע הבינוני העונתי שלו, אל מתחת ל-40% מהשדה. גם האיבודים עומדים על כמעט 6.5 מאז.

מול ההגנה השנייה בטיבה בליגה, זה יהיה בעייתי. זו כמובן שייכת לס"אס, שבאה למשחק הזה משני הפסדים לא מחויבים לדאלאס וניו אורלינס. כמו שאר קבוצות הצמרת, מרגיש שהספרס מורידים הילוך לקראת האול סטאר, אך איני יודע אם הם ירצו לעשות זאת מול היריבה הוותיקה לעיני הקהל הביתי.

הם יארחו את הת'אנדר ללא פאו גאסול הפצוע, אך עם קוואי לאונרד המאייש אחד ממקומות החמישייה באולסטאר המערבי.

 

 

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (28-21) – שארלוט הורנטס (25-23)

מי שלא יקח חלק במשחק האולסטאר המסורתי באופן מפתיע – אם מתייחסים לציפיות מתחילת השנה – הוא דמיאן לילארד. אך יש לו ולקבוצתו דאגות אחרות, שהן בעיקר המאבק על הפלייאוף המערבי. הם כרגע תופסים את המקום ה-9 במערב, כשזה נהיה כבר מעין סטטוס קוו – הם מפגרים בכמה משחקים אחרי דנבר, אך התחושה – שנעלמת לאיטה – היא שסוללי הדרכים יהפכו את הקערה. כרגע הם במרחק של משחק וחצי בלבד מהנאגטס.

באותו הפרש מחזיקה גם שארלוט הורנטס, על מילווקי, במאבק על הכרטיס האחרון לפלייאוף (שהוא למעשה הזכות להיכתש ע"י שתי הפיינליסטיות, אך זהו פרט שולי – העיקר להגיע לאירוע הנוצץ הזה הנקרא "פלייאוף") בצד השני של המפה. בדומה לקבוצה מאורגון, גם כאן מדובר בירידה משמעותית ביחס לשנה שעברה, אך במציאות הכל כך צפופה במזרח – שדיברנו כבר על כמה מדמויותיה הראשיות – אני לא בטוח שהצרעות יהיו מאוכזבים מהמקום השמיני.

אך אם הם ימשיכו בקצב הזה, כנראה שהם לא יגיעו לשם. ההורנטס נמצאים בתקופה לא טובה, כשבין רצף של 5 הפסדים לכזה של 4 – בו הם מחזיקים עכשיו – קמבה ווקר וחבריו ניצחו שלושה משחקים באופן מאוד מרשים, כולל 20 הפרש על הראש של לילארד ופורטלנד עצמם.

אחד ההסברים האפשריים לכך הוא ש-6 מ-9 ההפסדים היו בחוץ ו-3 הניצחונות בבית, אך איני בטוח שזה הסבר שמחזיק מים. לכן הלכתי לבדוק את המאזן השנתי, ונוכחתי לדעת שזה מאוד משמעותי עבור ההורנטס, כשבבית מאזנם עומד על 10-15 ובחוץ על 15-8 בלבד. לכן, קמבה ווקר – שעורך הופעת בכורה סופר מוצדקת באולסטאר – לא שמח לדעת שהוא יוצא מביתו לרוז גארדן עבור המשחק הזה.

 

 

 

5:30 לוס אנג'לס לייקרס (34-16) – דנבר נאגטס (25-21)

כשנסעתי לביתי שלי, אחרי יום נהדר נוסף תחת מערכת החינוך הנהדרת שלנו, נעמדתי ליד אישה מבוגרת שישבה בנחת. בהתחלה, היא אמרה לי שהיא מפחדת שבטעות אפגע בה עם התיק – אף על פי שאני מאמין שהתיק שלי היה רחוק מאוד ממנה – אז הזזתי אותו (עוד) בחביבות והמשכתי בענייני.

אחרי זה, היא העירה לי על משהו שנוגע לפנים, ושצריך לא לגעת בהם וכל מיני דברים כאלה. המשכתי להיות נחמד וחשבתי לעצמי שאין לי סיבה להתרגז, או להתרגש – שלא יצא לי מזה כלום. אז המשכתי להיות חביב והמשכתי לחשוב שלמרות שאני לא אעיר לאנשים שאני לא מכיר, זה די משמעשע.

לאט לאט היא החלה לדבר איתי על החיים, על פוליטיקה, על דברים מוזרים כמו האטום ועל אמונה באלוהים. כך, אף על פי שלא הסכמתי איתה על כל הדברים, מצאתי את עצמי מעט מצטער על כך שהאוטובוס הגיע אל התחנה שאני צריך לרדת בה.

איך, לעזאזל, זה יכול להיות קשור לפוסט המתיימר להכין אתכם לערב המשחקים ב-NBA?

לי זה הזכיר קצת את הסיפור של דנבר נאגטס. בתחילת העונה, אם מישהו היה אומר לי שדנבר תעלה לפלייאוף, הייתי מדבר איתו בנימוס, אך הייתי חושב שהוא "רפה הבנה" או אפילו "שלול הבנה". הרי בשעתו, הסיכויים לכך היו נוראיים. אך אפילו שהפתיחה של העונה הייתה צולעת עבור "חטיפי העוף", הם לאט לאט עולים ומטפסים לכיוון הפלייאוף, ובסוף אם לא יגיעו אליו אנחנו נתגעגע לקבוצה המיוחדת הזו, שהגיע משום מקום.

מי שמתגעגעים לפלייאוף אלו בוודאי אוהדי הלייקרס, שללא נס לא יראו את קבוצתם בו, זו השנה הרביעית ברציפות. ניצחון אחד ב-8 המשחקים האחרונים, זה המאזן בו הלייקרס מחזיקים.

החדשות הטובות?

יכול להיות שדיאנג'לו ראסל יחזור למשחק הזה. גם כן חדשות טובות.

 

 

 

 

 

 

 

לפוסט הזה יש 54 תגובות

  1. קולח, רהוט, מעניין.
    הניסיון שלך להיות יותר יצירתי, עבד.
    (לא שהיה חסר משהו לפני כן.)

    התרומה של פורטר העונה לוויזרדס אדירה.
    היציבות שלו בקליעה מבחוץ מרווחת לוול את המשחק, וכאשר וול לא "נתקע בפקקים" בצבע, הוא הרבה יותר יעיל.
    מה שמוביל לאסיסטים לסלים קלים של פורטר,
    וחוזר חלילה.
    גם בהגנה הוא מראה העונה שיפור גדול, עם דגש על רב' ההגנה, תחום בו היה חלש לפני כן בקריירה
    (השנה הוא קוטף 5.2 רב' הגנה למשחק, שני בקבוצה).

  2. אני דווקא אמרתי בתחילת העונה שדנבר יתמודדו על הפלייאוף, ואני זוכר שרון צחק עליי. הם יתנו היום בראש ללייקרס. המשחק מול הספרס משחק אדיר, אני צופה טריפל דאבל של 40 נק של ראס. לא בטוח שזה יספיק. גם פורטלנד שארלוט אחלה משחק.

  3. יפה מאד, תוכל להרחיב על האישה (הכביכול שנחשבת תימהונית)
    באוטובוס, כלומר מה היה מעניין בשיחה?

  4. הסיפור עם האשה באוטובוס התהפך בהפתעה יותר מהניקס ההוקס,
    וכמובן כתיבה מעניינת ביותר, גם על השבועות הקודמים
    שלא הספקתי להודות.

  5. יפה מאוד יונתן, הצליח לך!

    סדרה של ספרס-תאנדר בהחלט ריאלית אם ממפיס תמשיך לשחק כמו הלילה (סבבה שזאת פיניקס, ועדיין).

    הערכתי את וושינגטון גם אחרי הבלאגן בין וול וביל ופתיחת העונה החלשה. ואז הגיע רצף הנצחונות אבל הם היו בעיקר בבית והמאזן שלהם קצת שיקר כי היו להם הרבה יותר משחקי בית מאשר חוץ. אז הייתי קצת סקפטי.
    הם פתחו את העונה עם 3 נצחונות חוץ מתוך 15 משחקים, מאז הם ניצחו 5 מ-7 בחוץ.
    בבית הם ברצף של 14 נצחונות, כמעט חודשיים מאז ההפסד האחרון (דווקא לאורלנדו..)

    הייתי סקרן לראות אם גם בעונה שעברה ההבדל בין הבית לחוץ היה כזה משמעותי אצלם – 6-19 בבית, 14-8 בחוץ זה העונה.
    בעונה שעברה – 19-22 בבית, 22-19 בחוץ. לא הבדל מאוד משמעותי. והסגל אותו סגל פחות או יותר.

    מסקנה: לא בטוח שהוורייזון כזה מבצר ביתי, כנראה שהתחלת העונה היתה רעה והיו בה הרבה משחקי חוץ ולכן הרבה הפסדים. כשהקבוצה התייצבה היא מנצחת גם בבית וגם בחוץ.

  6. מעט משחקים וכולם שווים.
    הניקס ינצחו בוושינגטון.
    טורונטו תוציא עצבים על ניו אורלינס.
    קאזינס בתקופה מדהימה ולא מוערכת מספיק, אבל בק2בק ביוסטון זה יותר מדי.
    אם הספרז הפסידו לדאלאס ולניו אורלינס, בטח גם לראסל יש סיכוי. מעניין אותי לראות את הסנסציה דג'ונטה מארי מולו, זה המבחן האולטימטיבי לגארד מתחיל – בתקווה שהוא ישחק. לא מבין למה פופ מקרקע אותו לאחרונה.
    שרלוט בפורטלנד – הטלת מטבע. שמץ של מושג איך זה ייראה.
    ונצחון ללייקרס. עם ראסל, בלי ג'וקיץ, וכמה אפשר.

  7. תודה יונתן. אני ממש אוהב את הכתיבה שלך.
    כמה משחקים מעניינים מאוד.
    מאבק הפלייאוף במזרח ממש מטורף, כל ניצחון קובע.

  8. אהבתי את הפורמט, אחלה פריוויו. לא מעניין יותר מדי היום, אבל במזרח כל משחק קובע כמו שאפלטון אמר.

    מריו צ'למרס, קירק הינרייך ולאנס סטיבנסון(!!) הולכים להתאמן עם קליבלנד. שלושתם יכולים להתאים.

      1. ולמה שניו יורק תוותר עליו?
        הקאבס עשו עיסקה לא טובה עם טריסטן תומפסון. הוא לא מה-10, אולי לא ה-15 הגבוהים הטובים בליגה.
        והוא לא שווה את ה-15 מיליון לעונה. וזה פקק שתוקע את קליבלנד מבחינת משכורות.

        1. לא מסכים, תומפסון יעיל מאוד גם אם זה לא בנקודות. הוא מרוויח לקאבס המון פוזשנים בעזרת ריב התקפה, לא תניד זה נכנס לסטטיסטיקה. הוא שומר מצוין ובפלייאוף ראינו אותו עושה עבודה טובה גם על גארדים.
          בסכומים של היום 15 מיליון זה סכום סביר, הייתי לוקח אותו הרבה לפני כל מיני ביעזמורים או קרבים או טרנרים או פורנייה/ים שמקבלים אותו סדר גודל, במיוחד שלתקרת השכר הוא לא נחשב כמו עוד שחקו מבחוץ.

  9. יונתן:

    1) בת כמה היא היתה לדעתך?
    2) איך היא נראתה?

    היא בוודאי רצתה להתחיל אתך. ראתה צעיר חתיך, למה לא?

    אלה דברים חשובים מאד לזכור!

    והפריוויו שלך היה קל לקריאה ומדוייק.

  10. פורזינגיס חולה, בלעדיו ובלי רוז זה סיפור אחר לגמרי.
    גם דרוזן פצוע. הזדמנות ל-ad ולפליקנס לגנוב משחק שלא תכננו.

  11. חצי פושר של וושינגטון ועדיין קלעו 59 על ההגנה החלשה של הניקס.
    כרמלו הלוהט עוד מחזיק אותם בתמונה.

    ולטורונטו אין מה למכור בלי דרוזן. בדרך הבטוחה לעוד הפסד.

  12. מה שווסטברוק עושה לספרס!

    הת'אנדר היו בפיגור 10 במחצית,
    והם מובילים ב-3 נק', 3 דקות לסיום הרבע השלישי.

    ווסטברוק קלע 13 נק' במחצית הראשונה, 14 נק' ב-9 דקות ברבע השלישי.
    הוא מסר 5 אס' במחצית הראשונה, ו-5 אסיסטים ב-9 דקות ברבע השלישי.

    1. בלי קנטר, אין לאוקלהומה שחקן אחד שיכול ליצור לעצמו מצב קליעה. הם הולכים להפסיד הרבה מאוד בלעדיו. אני מקווה שיחזור מהר.

        1. איזה באסה להם. ועוד מכזה דבר שטותי. הוא כל כך חשוב להם, אני באמת לא יודע איך יסתדרו בלעדיו. ווסטברוק ענק אבל גם הוא חייב לנוח לפעמים. הם חייבים להביא עוד מנהל משחק או שחקן שיכול להחזיר את ההתקפה מהספסל, אחרת הם בצרות רציניות.

  13. קוואי פשוט ענק. הוא עושה הכול בשביל הספרס. הוא היה מועמד לMVP אם הוא היה רודף אחרי סטטיסטיקה כמו ווסטברוק והארדן. מצד שני, הספארס לא היו במקום שהם נמצאים אם הוא היה רודף אחרי סטטיסטיקה.

    1. ברשימה שלי, הוא צמוד, צמוד, לווסטברוק והארדן.
      ובמקרה שה-2 לא יסיימו את העונה בטופ 4 במערב, אז הוא קופץ למקום הראשון.

  14. תודה על הסיקור!

    המבט על פניו של ווסטברוק, בזמן שישב על הספסל של הת'אנדר וצפה במחליפים מאבדים את המשחק,
    הראה טוב יותר מהכל, עד כמה מצבה של הת'אנדר בעייתי.
    בהעדר קנטר (שעד הפציעה היה מהמובילים לתואר "השחקן ה-6"),
    אין לת'אנדר ספק נק' יציב מהספסל.
    אולי הם צריכים לשנות את הרוטציה, ולהעלות את אולדיפו עם שחקני הספסל בסוף הרבע השלישי, תחילת הרבע הרביעי.
    הלילה כשהוא חזר למשחק יחד עם ווסטברוק, 8 וחצי דקות לסיום, הספרס הספיקו לברוח.
    (כמו שגורדון, השחקן השני בחשיבותו ביוסטון, עולה מהספסל.)

  15. תודה על הסיקור המהיר.
    אני מצטרף למה שגיא אמר, לתאנדר יש הרכב מצוין אבל לא מנוצל. חייבים לקבץ את כל השחקנים שהם לא ווסטברוק, אולדיפו וקאנטר ולהזכיר להם שיש לשים את הכדור בסל. שלטון היחיד של ווסטברוק יותר מדי מסרס.
    יוסטון רק רוצים הביתה, הארדן לוקח רק 9 זריקות מהשדה?! סקרמנטו הם לא קבוצה.

  16. 7-17 זה לא טוב עחסעת, לפחות לדעתי…
    דיאנגלו שוב מראה כמה פוטנציאל יש לו היה רחוק רק 3 ריבאונדים מTD. התפוקה של החמישייה הפותחת בלייקרס תלויה רק בו.

  17. תודה רבה על הסיקור
    אני לא יודע אם לצחוק או לבכות כשהלייקרס מנצחת
    זובאק ניפק חתיכת משחק עם 17 הוא גניבה רצינית
    מדהים שזובאק ,קלארקסון וננס ג'וניור נראים לא פחות מבטיח מראסל , רנדל ואינגרם טעון השיפור
    אני מתגעגע לפתיחת העונה הפנטסטית ועדין חולם על סיום נורמלי

    1. אתה צריך לחלום על בחירת הדראפט המוגנת שלכם. זה די מדהים שכמעט כל הקבוצות שהיו מתחת ללייקרס (פילי, דאלאס, מיאמי) התחילו לנצח בזמן האחרון וככה אתם איכשהו עדיין בטופ 3.

    2. מידן – כל עוד המטומטמים מחזיקים בלו וויליאמס וניק יאנג במקום להטריד אותם (למרות שאני יודע שמחפשים טרייד ללו) – אז לבכות. מהטמטום.
      חד משמעית.

      ברגע שהם לא יהיו והילדים ינצחו משחקים ? בשמחה.

      אבל לפחות לעשות את המינימום לטנק עדין והגיוני.
      עכשיו עם ראסל זה יהיה הרבה יותר קשה, למרות שרצף המשחקים הקרוב אמור לעבוד לטובתינו ויש עוד 2 משחקים מול פניקס בהמשך העונה.

      1. אבל בינינו זובאק זה כמו עוד בחירת לוטרי.
        עוד שנתיים שלוש כשיהיה לו גוף שיותר קרוב לשחקן נבא משחקן התיכונים שהוא היום – הילד יהיה מפלצת.

        כבר היום הוא מבחינתי הנכס מספר 3 לקבוצה אחרי ראסל ואינגראם.
        עקף את רנדל בסיבוב.

    3. זובאק פרוספקט מאוד מבטיח. מה שצוות המאמנים אוהב אצלו הוא המיקום המצויין, עבודת הרגליים, היד הרכה בקליעה והפונדמנטלס שקשה למצוא אצל ילדים בני 19. אפילן ביג גיים ג׳יימס וורתי העיר אתמול אחרי המשחק שהלבנים החיוורים מאירופה מגיעים לליגה יותר מוכנים מבחינת יסודות והבנת משחק. עוד שלוש שנים אני מקווה שיהיה לנו ביד מרק גאסול חדש ואולי עוד שתים שלוש ציפורים על העץ

  18. ביכולת הנוכחית ועד החזרה של קאנטר, עושה רושם שספרז-אוקלהומה תהיה גם סדרת סיבוב ראשון (עדיין המרחק ממקום 8 גדול מדי).
    מה אגיד – לא מעורר תיאבון. אפילו עגום.

  19. יאללה כבר שיוותרו על העוגה הפליקנס רק עושים עצבים פעם מקום 9 במערב פעם מקום 5 מהסוף בליגה , פטרו כבר את גנטרי כוונו לטנקינג וצברו נכנסים על הולדי ואוואנס שגם ככה לא ישארו , גם דיוויס מתחיל לאכזב , סחוב תקבוצה כבר

      1. אבל לדעתי יש בזה משהו – הוא שחקן אדיר אבל כנראה לא בנוי להנהיג קבוצה. יש לו לפעמים משחק מפלצתי אבל גם לא פעם משחקים בינוניים. נכון שהסגל מסביבו בינוני מינוס, אבל משחקן באמת גדול היית מצפה שיסחוב את הקבוצה לפלייאוף. אני מחזיק מאמביד (אם יהיה בריא) וטאונס יותר.

  20. "יכול להיות שדיאנג'לו ראסל יחזור למשחק הזה. גם כן חדשות טובות."

    מישהו לא טרח לבדוק את המאזן של הלייקרס עם ובלי ראסל…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט